Budućnost

do Evrope preko Katarine

dali76 RSS / 17.11.2010. u 04:56

 

 Prolazeci ulicama Beograda ovog ljeta cesto sam imao prilike sretati ljude  koji  prodaju razglednice  . Prihod od ovih  prodaje kako su cesto naglasavali ljudi koji su iste prodavali uvijek ide  za humanitarne svrhe.  Jednostavno je nemoguce kupiti svaku razglednicu   koliko god se ovakva kupovina, cesto simbolicna,  cinila humanim  gestom. 

Ta cinjenica da  nismo u stanju  da pomognemo bas svakoj osobi nacini  covjeka  prilicno  bespomocnim.

Kod mene se ova bespomocnost  preseli u stanje ogorcenosti kad procitam da srpski narodni poslanici , radi poboljsanja  ugleda parlamenta, narucuju  portrete. Kao da  im je potreban carobnjak iz Oza da im sapne da ugled doma mogu poboljsati prije svega svojim ponasanjem u istom skupstinskom domu.

Prodje i ta ljutnja jer svatim, koliko god to bilo nekad tesko priznati, da su i poslanici   ljudska bica;Neki se odreknu plate ; neki vjerovatno ,bez mnogo halabuke i pomognu ali je vjerovatno opet  nemoguce pomoci svakom.

 Nemoguce je svakom pomoci, ali prosto je nemoguce drsko i jadno kad neki "ljudi" zele da zarade na bolesti jednih te humanosti drugih.

Katarina Rebraca  je prije nekoliko mjeseci zavrsila u istraznom zatvoru zbog optuzbe da je prisvajala novac iz fonda za pomoc  oboljelim od raka dojke, fonda kojeg je inace sama osnovala.

 Iskreno se nadam da su sudije dovoljno  razumne ali i hrabre da ce smoci snage i nacina da na pravi nacin povrate ugled u drustvu bez da kace portrete svojih predsednika po zdanjima sudskih zgrada. U Srbiji gdje odluke ustavnog suda ne postuje ni vlada , nije im lako. Zato za svaki spor koji se okonca  u razumnom vremenskom roku zasluzuju ogromnu podrsku. Posebno u ovakvim  drustveno osjetljivim slucajevima gdje su ljudi optuzeni da na tudjoj nesreci   zele da zarade novac.

Srbija nece, uprkos nekim reklamnim porukama , do drustva razvijenih zemalja stici preko NATO clanske karte vec preko efikasnog  i od drustva postovanog sudije.



Komentari (22)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

sesili sesili 09:22 17.11.2010

Naslov

Iznenadio me je naslov, jer je moja divna unuka Katarina, jutros otputovala kući. Bila kod babe na slavi, princeza moja! A onda tekst... Lično mislim da će mnoge vode proteći, nažalost, dok se na tom planu nešto promeni. Ja još uvek ne verujem da je Katarina to uradila. BAŠ mi je bila simpatična, što - priznajem - ništa ne znači.
dali76 dali76 14:35 17.11.2010

Re: Naslov

Mozda i nije kriva Katarina ali jako je bitno da se ovakvi slucajevi ne odugovlace.
Gledao sam njenog bivseg muza, koji ju je branio samo dan posle hapsenja.
Meni sve to zvuci, mislim ta obrana, prilicno neubedljivo.
Jednostavno drzava mora ovakve stvari procesuirati brzo.
libkonz libkonz 01:24 20.11.2010

Re: Naslov

Meni sve to zvuci, mislim ta obrana, prilicno neubedljivo.

Ne treba žuriti sa osuđivanjem, ali ovde priča deluje sasvim jasno: pare su otišle na njen privatni račun, iskoristila je tuđu nesreću, u rudnik bih ja nju poslao!
dali76 dali76 04:17 20.11.2010

Re: Naslov

posto je celo covecanstvo tako, zasto bi onda jedna Katarina platila ceh?Naravno ovo je bilo ironicno. Ne treba zuriti sa osudama slazem se ali sud ne moze otezati do granica kad ce sve biti besmisleno.
ako se svaka afera zavrsi sa novinskim clankovima a one koje dodju do suda tamo ostanu zanavek onda dzaba "sud moji sinovci.
Atomski mrav Atomski mrav 10:39 17.11.2010

Upravo tako

Srbija nece, uprkos nekim reklamnim porukama , do drustva razvijenih zemalja stici preko NATO clanske karte vec preko efikasnog i od drustva postovanog sudije.
dali76 dali76 14:40 17.11.2010

Re: Upravo tako

Eto Albanija ,ako se ne varam, je clan NATO, evropljane zanima kakvo vam je pravosudje. To treba da zanima sve zemlje koje misle o sebi.
standard u vojsci je lako ostvariti, mnogo lakse nego doci do vladavine prava .
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 11:01 17.11.2010

Časne sudije

Srbija nece, uprkos nekim reklamnim porukama , do drustva razvijenih zemalja stici preko NATO clanske karte vec preko efikasnog i od drustva postovanog sudije.

... i od društva poštovanog učitelja, rudara i svakog čoveka koji živi od svog rada.

A što se sudija tiče, sami su svoju profesiju obezvrednili, (setimo se samo trgovačkog putnika Bagzija kojeg su pustili iz pritvora da bi prehranio svoju porodicu).
Koliko znam učitelji i rudari nisu.
dali76 dali76 14:50 17.11.2010

Re: Časne sudije

Ne kazem da sudije nisu sami sebe stavili u polozaj u kojemu su danas, ali ne zaboravi Vojislave da je upravo razlika izmedju sudije I ostalih zanimanja sto ima posla sa ljudima kao sto je Bagzi .
Ne pravdam ali isto tako ne okrivljujem iskljucivo sudije.
Sud mora imati podrsku kako javnosti tako drugih institucija .
Danas kad novinari tragaju samo za skandaloznim odlukama suda, kad vlada ,kao najvisi izvrsni organ, ne postuje ustavni sud …tesko je kriviti samo sudije , naravno bez namjere da se oduzme dio njihove vlastite odgovornosti .
Out of Beirut Out of Beirut 12:14 17.11.2010

crime and suspicion

Nemoguce je svakom pomoci, ali prosto je nemoguce drsko i jadno kad neki "ljudi" zele da zarade na bolesti jednih te humanosti drugih.


Naravno, kad bi proceprkali po njihovim zivotima, shvatili bi i njih.

Verovatno.

dali76 dali76 14:56 17.11.2010

Re: crime and suspicion

za shvatanje postoji crkva, ili psiholog, za prekrsaje sud, naravno ovaj nas obicni ovozemaljski.
Naravno i na sudu postoje olaksavajuce okolnosti ako se iste nadju ili ih obrana isceprka.
ljuboten ljuboten 12:27 17.11.2010

Društevni organizam je metastazirao.


"Neznanje je jedini porok" (A. Kami)

"Ko to ne bi počinio zločin ako mu se zato ukaže dobra prilika" (F. Niče)

Evo kako je rešen problem trojice akcijaša, koji su zbog incidenta trebali da budu vraćeni kući 1960. tokom gradnje Autoputa "Bratsvo Jedenstvo". Pored drugih, među 120 brigadira iz gimnazije i srednjih škola u Prištini, uspeli su da se ubace i dvojica koji više nisu bili srdenjoškolci. Jedan je bio lepi Albanc, drugi je bio Turčin koji je bio aktivni fudbaler, a zbog tamne puti zvali su ga Kara. A najbolji njegov prijatelj je bio završio čevrti razred Srednje fiskulturne škole, sin iz mešovitog braka Tutčinke i Albanca. Prvi, Džafer je napravio inciednt tokom večrnje igranke sa studentima Akademije iz Beograda, kada se umešao Karo. Treći, Neđo se potukao sa rikovodiocem naše čete odgovrnim za fiskluturu i sport, inače Crgorac iz Peći. Prilikom ove tuče bio sam prisutan, pa sam mogao da vidim da je Neđo bio izazvan, jer je naš Difovac potcenio protivnika. Prevario se.
No, zato rukovodstvo čete poslalo je telegram u Prštinu, pristigao je predsednik omladine Kosmeta, važno j reći da je i on bil Albanac. Sazvali su sastanak brigadira na ledini u šumi Grdelilčke Klisure. Svi su koji su uzeli reć podražavali su predlog Crnogorca, da treba svu torjicu vratiti u kući, jer su "oni uličari i šta traže među nas pristojne omladince". Sastanku nisu prisutvovali trojica optuženih, ali su zato mogli da sve čuju jer su sedeli blizu u šumi, što se ubrzo to pokazali. Osim nekih Albanca koji su mlako pokušali da kažu nešto u odbranu, ja sam rezolutno rekao sledeće:"Ako tvrdite da su oni uličari, onda ovo vaše traženje čini da se oni vrate ponovo ulici. A oni su pokazali svojim dolaskom, no i svojim fizičkim radom na trasi da bi želeli da nam budu drugovi, da budu kakvi smo mi. Za savkog čoveka bilo da radi kako mi hoćemo ili radi nešto što mi smatramo nije dobro i mi smo odgovorni, osim porodice koja je deo našega društva, pa samim tim i mi smo dužni da im pomognemo, a ne da ih vraćamo na ulicu kako to većina od vas traži. Zato, ja bi predložio da sva trojica ostanu, a od sutra neka budu u mojoj radnoj grupi (po četvoro smo utovarilvali iskopanu zemlju i kamen u zaprežna kola), pa kada im padne merak da nekoga tuku, evo neka tuku mene, ali da se ne tuku sa brigadirima drugih brigada, jer nas kažnjava rukodvstvo Kampa tako što nam ne priznaje ono što uradimo, kao kaznene poene.”
Ohrabreni dobri ljudu stali su na moju stranu, i tako trojica besprizornih brigadira ostali su da rade, i pokazali se kao najbolji radnici.
Znači, Rebrači bi oduzeo pare koje nije mogla da sakrije, a vratio bi je kod njene devojčice da je uči da ne pravi greške kakvu je napravila ona.
Sada su uslovi da je bogobojažljiv sistem raspadnut, ivršena je kontrarevolucija i uvodi se kapitalistički sistem koji počiva na sedam Bođjih grehova. Pa ako dobiješ prilku da radiš sa parama normalno je da prisvajaš dok se nekome ne zameriš pa te otkrije, da bi uskoro svi ti legalni lopovi to legalizovali, a svi mi koji nismo imali takvu priliku postaćemo njihovi robovi.
Ili Vi misite da je ministar Dinkić od plate zaradio i ovaj stan vredan 353.500 evra od plate, za što piše današnja štampa?
dali76 dali76 15:31 17.11.2010

Re: Društevni organizam je metastazirao.

Hoce li sud, ako dokaze krivicu , staviti gospodju iza resetaka, naplatiti joj kaznu stvar je suda. Slazem se da je nekad novcana kazna dovoljna , ali ono sto je najgora solucija da se to oteze u nedogled pa na kraju sramota predje I na sud koji ionako kuburi sa svojim ugledom.
Nepovjerenje u sude , po meni, ima katastrofalne posljedice po razvoj bilo koje drzave.
Dnikic jeste nepopularan minister I politicar. Nisam siguran da lip o zakonu o slobodnom pristupu informacija postoji mogucnost da se provjeri odkud ministru novac za trosoban stan, bila bi to njegova najbolja obrana.
ONO sto pozdravljam jeste otvorenost politicara da prijave njihovu imovinu pa neka glasaci to uzmu u obzir kad glasaju sljedeci put.
Nazalost mnogo je vise onih za koje ne znamo sto imaju.

mariopan mariopan 15:56 17.11.2010

Re: Društevni organizam je metastazirao.

Strašno je to što je uradila Katarina.
Ne znam da li je kriva, to mora Sud da odluči...ali je strašno što je prokockala poverenje svih nas koji smo njen fond podržali, makar kupovinom te razglednice.

Ja sam ih kupila, više puta, kad se zateknem u Beogradu i kada mi priđu devojke koje su ih prodavale uz objašnjenje za šta se daje novac.

Posle toga ova bruka i sramota.

Moram da kažem da se i ja osećam bespomočno što ne možemo svima da pomognemo, pogotovo deci, a naša su primanja ograničena i mi imamo malo i sve manje,, davali su i ljudi koji nemaju mnogo, daju to malo od svoga malog prihoda...i onda saznaju da se neko bahatio sa tim novcem, da ga je shvatio kao svoj džeparac i tako trošio.

Zato sada uplaćujem direktno na račune i to samo deci, malo po malo skupiće se, svima da pomognem ne mogu ali nijednoj organizaciji više neću uplatiti nijedan dinar jer je velika verovatnoća da do krajnjeg korisnika stignu samo mrvice.
Znam da sada reagujem ljutito, možda ni to nije fer, ali smučili su mi se lovci u mutnom i rešena sam da im ne pomažem nikako.
Dali
dali76 dali76 16:13 17.11.2010

Re: Društevni organizam je metastazirao.

upravo zbog svega sto si rekla uzasno je bitno da sud tj drzava radi svoj posao i povrati poverenje kojeg je davno izgubila.
ljuboten ljuboten 17:28 17.11.2010

Re: Društevni organizam je metastazirao.

Znam da sada reagujem ljutito, možda ni to nije fer, ali smučili su mi se lovci u mutnom i rešena sam da im ne pomažem nikako.


Zamilite da ste žitelj Kraljeva ili nekog sela u okolini. Da li ste čuli grdonačelnaka koji tek juče traži komisije za procenu štete. Od jutros je na sajtu RTS tekst naslovljen:"Краљево без коначне процене штете". Čudi me da su objavili moj komentar: "Боже, што смо вредни!
Као и до сада у много чему ево нас и у посебној ситуацији, опет нас нигде нема, док медији нас данима хвале, као да смо преко ноћи, чувај ме Боже, постали Немци. А нисмо, исти смо кави мо били - никакви. Па онда лајемо на власт, као да су они пали снеба, а не да су и то наши људи."
Eno gledam doputovao ponovo Predsednik države. Izgleda da samo pokušava da nas prevaspita. Pre njege je to pokušao Đinđić.
A evo što sam napisaa odmah posle zemljotresa pa mu dođe kao poemta na ovaj komentar: "Alo redakcije!!! Da li neko može da ublaži, ako ne da spreči, pljačku koju će sada izvesti stranački Baroni, odnosno Begovi? Ne samo što će prisvajati građevinski materijal i gotov novac, već će ga deliti samo svojim glasačima, a Begovi će ucenama da obesčaste mnoge mlade neveste i devojke. Alo Srbi, zar ne znate ko smo i kakvi smo?! Pa još se nalazimo u raspadnutom sistemu političkom, društvenom, kada se prisvajanje smatra sposobnost. Da li neko zna kakvi su bili problemi kada su se dešavali zemljotresi u jendopartskom sistemu, kada smo imali državu - domaćina i vrednosni sisitem, i najbolji društveni sistem? Pa ovi će sada kao šakali da razdiru svoje žrtve, ojađene ljude. Alo urednici, imate li načina da pratite šta će se dešavati? Evo, ja još uvek nisam čuo ni pročitao ko vodi Štab za pomoć postradalima, ili kao slepci samo šaljemo pare i materijal, a da ne znamo ko će sa tim da raspolaže."




dali76 dali76 06:02 18.11.2010

Re: Društevni organizam je metastazirao.

Priznajem ljuboten da malcice ne razumijem sta znaci da predsednik Tadic prevaspitava ljude , kao sto je to pokusao Djindjic?
Posto ste ovdje kod mene sasvim jasno rekli cije ste stranke , ajde da kazem simpatizer , malo mi je cudno da neko ko podrzava LDP, optuzuje Tadica da pokusava prevaspitati Srbe kao onomad Dr. Djindjic ?
Nazalost srpska javnost nema tu snagu da uvijek reaguje , da trazi, da artikulise pritisak na vlast.
Inertnost javnosti kao posljedica razocaranosti politicarima jeste stvarnost.
Doduse vidi se svetlo nekad; eto nakon reakcije obucmana banke u Srbiji su ukinule provizije na uplatnice za Kraljevo. Sto je inace ,kako sam razumio nezakonski uzimati proviziju za humanitarnu uplatu.
Vjerujem da se banke ne bi dosetile da postuju zakon da neko nije izasao I javno rekao sta se radi .
Znaci pritisak funkcionise .
Tako I za Kraljevo ako novinari cute , javnost ne zanima, krast ce ljudi nego sta.
Zbog toga grdno su se prevarili oni sto su mislili da demokratije pocinje I zavrsava sa ubacivanjem glasackog listica u kutiju.
Pa se cude kako nakon deset godina od demokratske vlasti ,nije da nije bolje, al je daleko od ocekivanog.
zadnjapetoletka zadnjapetoletka 02:31 18.11.2010

Veseli dobrotvorci

Pre neku godinu kad se ceo svet "smrzao" gledajuci pustos i nesrecu onog cunamija, na TV-u isla reklama za reklamom svih mogucih hriscanskih/muslimanskih/nevladinih/privatnih i bogzna kakvih znanih i neznanih humanitarnih drustava sa apelom za uplatu pomoci u oblastima zahvacenih cunamijem. Par nedelja kasnije organizacija Lekari bez granica saopsti da im je pristiglo toliko novca da oni sa svojim kapacitetima nikako ne mogu to da potrose za namenu zbog cega su ljudi uplacivali i zamole ljude da vise ne uplacuju na hjihov racun. QQ lele: digla se na njih i kuka i motika sa strane ove gomile dobrotvoraca, kao kakav je to bezobrazluk, samo vi ljudi uplacujete i naravno, ne pitajte se slucajno kako i gde taj novac odlazi.

Ako se do tada niko i nije zapitao, posle ovoga su poneki i poceli da zapitkuju. Ispostavilo se da otprilike 30% od svake skupljene sume odlazi onima kojima je novac namenjen. 70% sluzi dobrotvorcima za pokrivanje troskova plata, prostorija, opremanje prostorija, putovanje po svetu da bi se snimile reklame, kao vidi mene okruzenu ovom jadnom decom koja vape za vasom uplatom. Kad skupe 100 hiljada necega pa im ostane sedamdeset, hajde de, kada skupe million necega mozes misliti kakvim namestajem mogu opremiti svoje prostorije.

Ako si USA a bice da jesi, odvoji malo vremena pa se okaci na TV kanale koji se bave slavnim&poznatima i nece ti trebato puno vremena da skontas da skoro svaka od tih faca ima neku svoju humanitarnu organizaciju, i ne bas origninalno ali vecina skuplja novac za pomoc obolelim od raka. Ne padne im na pamet da od svojih para uplate neku pmoc UNICEF-u, Crvenom krstu, nekom institutu ili bolnici nego im padne bas da osnuju humanitarnu organizaciju il' na mamino ili gospodjino ime, 70% za svoje troskove i da te Bog vidi.

I gde je tu pomenuta Katarina? Ne znam. Razmisli pa ce ti se kasti samo. Najverovatnije je da je odlicno skontala system osim sto joj se u sistemu ucinilo da je 70% nedovoljno.

A ostala Srbija? Stici ce i ona svet jednog dana. Jedna Katarina je samo najava poslednje stanice.
dali76 dali76 05:35 18.11.2010

Re: Veseli dobrotvorci

Ako sam te dobro razumio ti tvrdis:
To sto radi Katarina ( u ime borbe protiv raka zaradjuje pare ) to rade svi u svetu pa eto, bar po tome je Srbija na korak blize tom svetu?
Doduse Katarina, za razliku od svojih svetskih kolega humanitarnih dobrotvora , nije bila zadovoljna da zadrzi “samo 70% od prihoda za sebe pa je zadrzala tih par miliona preko granice dopustenog?
Tako da ispada da opet idemo mimo tog sveta jer eto sjetili se Srbi da budu posebni pa samo oni zatvaraju i optuzuju tkzv dobrotvore kojima je zarada na osnovu tudje bolesti il nesrece u ostatku sveta (npr. Amerika ) sasvim legalan I opsteprihvatljiv posao.
Naravno, izgovor pa to rade svi, je sasvim lijepa i prilicno jaka relativizacija onoga za sta je optuzena Katarina Rebraca.
Realista sam svestan da ostatak sveta, pa I taj razvijeni, nije nikakva ruzicasta prica sa puno pravde ljubavi I humanitarizma. Iz bas tog razloga informacije ne trazim tako sto se kacim na TV kanale jer danas da bi nesto covjek saznao prvo mora ugasiti tv.
Realnost je da Srbija nema pravosudje tj nema pravosudje u koga ljudi imaju povjerenja. Da bi sud stekao nazad svoj ugled on to mora zasluziti tj mora pokazati da sudi a ne da odugovlaci sporove do tih granica da to postaje farsa.
Ako je regulisano zakonom koliko novca ide za cizmice bogatih supruga od novca skupljenog u ime borbe protiv raka ajde da sve sto se lapi iznad toga bude prekrsaj.
Niti smo mi andjeli niti je politicki system zvan demokratija raj na zemlji . Ljudi izmedju ostalog daju donacije ne bi li im drzava oprostila poreze.
Samo mislim da price :joj pa mi smo ipak Srbi ne moze tako kod nas, sto mi se cini da je cenjeni ljubaton zelio poruciti svojim komentarom , il price tako je svud u svetu , sto kazes ti , imaju biti dobar izgovor da bolje Srbiji biti ne moze sem ako nas sve skupa planetarno rokne neki meteor; dakako mnogo veci od onoga bolida sto je prosisao nad Srbijom neki dan.
zadnjapetoletka zadnjapetoletka 07:07 18.11.2010

Re: Veseli dobrotvorci

Naravno, izgovor pa to rade svi, je sasvim lijepa i prilicno jaka relativizacija onoga za sta je optuzena Katarina Rebraca.


Nisam bas siguran da je ono sto sam napisao (ne "tvrdio" kako si mi rekao u prvoj recenici) revitalizacija onog sto je uradila Katarina. Ovde se radilo o onoj never ending story koja traje na ovom blogu da je nesto sto je celom svetu svakodnevnica proglasava za zlo koje postoji samo u Srbiji. Kada se na to skrene paznja onda dolazi ona pesmica o ciscenju svog dvorista.

I tesko ce se naci u mojoj replici da sam cak i aludirao da tamosnja sudstva imaju neke problematicne arsine. Preskoceno je sve ono o cemu sam pisao pa smo odmah poceli da se bavimo mojom malenkoscu. Tako necemo stici ni do pola njive pa bolje da se razilazimo.
ljuboten ljuboten 07:48 18.11.2010

Re: Veseli dobrotvorci

I gde je tu pomenuta Katarina? Ne znam. Razmisli pa ce ti se kasti samo. Najverovatnije je da je odlicno skontala system osim sto joj se u sistemu ucinilo da je 70% nedovoljno.

A ostala Srbija? Stici ce i ona svet jednog dana. Jedna Katarina je samo najava poslednje stanice.


Vi ste dobro opisali stanje bolesti čovečanstva.
dali76 dali76 07:55 18.11.2010

Re: Veseli dobrotvorci

Oprostices mi sto nekad se ne poklopi ono sto ti mislis I ono sto citanjem tvog komentara ja pomislim da ti mislis.
Svhra bloga jeste razgovor razlicitih misljenja .
Ako pazljivo procitas moj komentar prva moja recenica glasi: ako sam te dobro razumio”.
Ako ti mislis da je najbolje ne ici dalje , ebesga onda ja ne mogu da to sprecim .Sem da kazem da mi je zao.
Zao mi je kad se blogovi pretvaraju u “torove” istomisljenika ali za razgovor je potrebno dvoje.
Nigde I nikad nisam tvrdio da je u Srbiji najvece zlo dok svuda cvetaju ruze.
Logika tudjeg dvorista mi oduzima svako pravo da ijedne reci napisem na ovom blogu o Srbiji jer nijedno dvoriste na ovoj planeti pa ni ovo moje nece biti dovoljno cisto.
O Americi ne pisem cesto jer mislim da to ima vise svrhe pisati ili pricati amerikancima. I kad pisem o SAD sigurno ne pisem hvalospeve.
Ne bi da se pravdam zbog cega sebi dajem pravo pisati o Srbiji .
Eto ja tako razumih tvoje pominjanje tudjeg dvorista te isticanje , ocigledno relevantne cinjenice da sam u SAD.
dali76 dali76 06:33 18.11.2010

realnost

Od prije nekoliko dana ustavni sud , americki , je zvvanicno ozakonio da je dolar progovorio a da je korporacija postala ljudsko bice koje se ima ispred zakona tretirati kao svaka druga persona ili ti Average Joe.
Problem je sto multimilionske korporacije upravo zbog svog bogatstva nikako ne mogu biti “prosecan Dzo”
Jos kad sud kaze da je koristenje novca za propagiranje bilo koje politike dio “slobode govora) tj dolar progovorio, posljedice ovakvog udara na demokratiju su vise nego ocigledne.
Efektivno se brisu svi limiti na donacije koje je drzava godinama pokusavala dovesti u red ne bi izbegla oligarhiju koja je ionako dobrano zapretila americkom drustvu .
Dakle sud ne samo da moze da pomogne vec moze I te kako da odmogne.da ne kazem neku ruzniju rijec.
Poenta:
Demokratija nije bozicno drvce, tek malo promenjeno od vremena Atine, koje ce vam donjeti komsija da zasadite u dvoriste .Pa ste sad mirni samo ga jednom godisnje okitite za bozic il NG.
Ne raste sama od sebe, bez cuvanja
.
Joe.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana