Društvo| Mediji| Život

Žene

bocvena RSS / 24.11.2010. u 12:02

Nemam nikakav lični komentar. Ništa da dodam ili oduzmem. Samo da vam ponudim linkove i ponešto podvučem.

25 NAJUTICAJNIJIH ŽENA 20.VEKA  po izboru Tajm magazina

VIDEO

5 PITANJA  ZA NEKE OD NAJUSPEŠNIJIH POSLOVNIH ŽENA DANAŠNJICE


What do you think is the most significant barrier to female leadership?
Many women assume they can't be good mothers and have challenging careers at the same time, so they might give up trying to do both as they get to a crucial point in their career. Although it can be hard at times, it's important for women to recognize the benefits of working outside the home. Under the right circumstances, it can be great for the children and for the family overall. It's important for me to show my children the richness of life and be a role model. I find that my organizational and management skills are tested more at home than at work!
Susan Wojcicki, seniorVP, Google
Affordable, universally available, quality child care.
Lauren Zalaznick, President, NBC Universal Women and Lifestyle Entertainment
I think that the barrier has to do with familiarity. We are used to seeing men lead and so have an immediate confidence and comfort in what they might do, even if they are less qualified for a job. Men display less self-doubt and lead with what seems always like a sense of force and direction. We are not as familiar with women leaders and so we question their skills. As women, we always need to work harder to prove our competence.
Maureen Chiquet, Global CEO, Chanel
 
What woman inspires you and why?
My Mother, as I trust her implicitly and know she will always be open and honest, and always has my best interests at heart.
Angela Ahrendts, CEO Burberry
 
What will be the biggest challenge for the generation of women behind you?
I still think that because there are less women leaders than men, we have a preconceived notion that male leadership is more effective than female leadership. That being said, it is a question of time. I believe that as more and more woman gain positions of leadership, it will become easier for generations ahead. The advantages of the feminine style of leadership will begin to outweigh the negative perceptions.
Maureen Chiquet, Global CEO, Chanel
 
Ja bih na ovaj spisak dodala moju pokojnu tetku Gordanu. Da je živela u ta Amerika, sigurno bi završila na istom. Ovako je, na lokalnom nivou, oplemenila bukvalno svako biće s kojim je bila u kontaktu.
 
Dopišite i vi svoje predloge.
 


Komentari (177)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

sybil sybil 12:11 24.11.2010

Sto me nervira

ovo- zene u menadzmentu, pa zene lideri, pa zene organizatori sedmog neba...

bullshit. taj feminizam su izmislili muskarci da bi se dokopali seksa. kad nije bilo feminizma, samo jedna zena - pa ti vidi. a onda su se muskarci dosetili i napravili ujdurmu- ojha!revolucija!free love, jednakost, karijera, seks.


po ovom pitanju - glasam za konzervativce i elitiste.
reanimator reanimator 12:53 24.11.2010

Re: Sto me nervira

sybil
ovo- zene u menadzmentu, pa zene lideri, pa zene organizatori sedmog neba...bullshit. taj feminizam su izmislili muskarci da bi se dokopali seksa. kad nije bilo feminizma, samo jedna zena - pa ti vidi. a onda su se muskarci dosetili i napravili ujdurmu- ojha!revolucija!free love, jednakost, karijera, seks.po ovom pitanju - glasam za konzervativce i elitiste.

Objection!
Feminizam gaborima pruža jedinstvenu priliku da se ostvare kroz neku NGO, dodju do para, zapate mušku sponzorušu i konačno se ogrebu za sex!
bocvena bocvena 12:59 24.11.2010

Re: Sto me nervira

Vas dvoje ste idealan spoj!
Muž i žena, mačka pečena...
libkonz libkonz 13:36 24.11.2010

Re: Sto me nervira

Objection!
Feminizam gaborima pruža jedinstvenu priliku da se ostvare kroz neku NGO, dodju do para, zapate mušku sponzorušu i konačno se ogrebu za sex!

bocvena bocvena 13:44 24.11.2010

Re: Sto me nervira

Libe, Re se šalio.

Ovaj spisak nije promocija feminizma (mada ni u tome nema ničeg lošeg), prosto istorija iz drugog, ženskog ugla. Mora neko i da počisti kad vi muškarci napravite sranje.
sybil sybil 13:58 24.11.2010

Re: Sto me nervira

nista nemojte da se cudite sto su muskarci danas sonjavi, pickasti i piskavog glasa! to je feminizam na delu! pravi muskarci su endemicna vrsta!
jos malo pa ce da se osnivaju sigurne kuce za muskarce!
bocvena bocvena 14:14 24.11.2010

Re: Sto me nervira

I šta kažeš, feministkinje uštrojile prave muškarce? Je l' može malo pojašnjenje za ovaj stav? Šta su to pravi muškarci i prave žene?
mikele9 mikele9 14:26 24.11.2010

Re: Sto me nervira

I šta kažeš, feministkinje uštrojile prave muškarce? Je l' može malo pojašnjenje za ovaj stav? Šta su to pravi muškarci i prave žene?

Jebemliga, evo da pokušam ja. Za mene su prava žena i pravi muškarac oni koji se bez ostatka vole
sybil sybil 14:36 24.11.2010

Re: Sto me nervira

bocvena,
pravi muskarci nisu nezni, nisu ljigavi i nisu pateticni.
pisala sam vec jednom o tome, evo opet:

poznata je stvar da zene ne vole romantiku, poeziju, paznju, razumevanje i slicne ljigavstine.

pazi sad 1-3:

1. "oblaganje secerom je pornografski vulgarno."
D.H. Lawrence

2. cista poezija- Marlon Brando u akciji
"My father was a...
..a drunk.
Tough. Whore-fucker, bar-fighter.
Super-masculine.And he was tough.
My mother was very...
Very poetic.And also a drunk.
And...one of my memories, when I was a kid,was of her being arrested nude.
We lived in this small town.
Farming community. We lived on a farm.
And I'd come home after school
and she'd be gone. In jail... or something.
And...
I used to...
I used to have to milk a cow
every morning and every night
and I liked that.
I remember...
one time I was all dressed up
to go out and take this girl
to a basketball game.
And I started to go out and my father
said, "You have to milk the cow."
I said, "Would you please milk it for me?"
And he said, "No, get your ass out there."
So I went out and I was in a hurry and
didn't have time to change my shoes.
And I had cowshit all over my shoes.
And on the way to the basketball game,
it smelled in the car.
I don't know.
I-l can't remember very many good things.
Not one?
Yeah. Some.

There was a farmer, a very nice guy.
Old guy, very poor,
and worked real hard.
I used to work in a ditch,
draining land for farming.
And he wore overalls
and he smoked a clay pipe.
Half the time
he wouldn't put tobacco in it.
And I hated the work.
It was hot and dirty and...
it broke my back.

And...


all day long I'd watch his spit
which would run down the pipe stem
and hang on the bowl of the pipe.
And I used to make bets with myself
on when it was going to fall off.
And I always lost.
I never saw it fall off.
I'd just look around and it'd be gone
and then the new one would be there.
And then we had a beautiful...
My mother...
My mother taught me to love nature.
And...I guess that was the most she could do.
And... we had...
In front of our house
we had this big field... meadow.
It was a mustard field in the summer
and we had a big black dog
named Dutchy.
She used to hunt for rabbits in that field
but she couldn't see them.
So she'd have to leap up in this mustard
field and look around very quickly
to see where the rabbits were.
And it was...
very beautiful.
And she never caught the rabbits.
You have been had!
Oh, really?
I don't wanna know anything
about your past, baby!
You think I was telling you the truth?
Maybe.Maybe."

3. kupidon ili eros je bog koji ne pita, nego pravi zrtve i zatvorenike. kupidon je mlad, provokativan, zao, neodgovoran, ponekad ga pokrece inat i osveta. nemocni smo da se suprotstavimo necemu sto nas gura u bezrazloznu nadu ili bezrazlozno unistava utemeljenu nadu.


bocvena bocvena 15:14 24.11.2010

Re: Sto me nervira

Sybil, obožavam te. Malo je ljudi koji svoje stavove izgovaraju tako nepokolebljivo kao ti. Obično se ne slažem sa tobom, ali poštujem srčanost.
pravi muskarci nisu nezni, nisu ljigavi i nisu pateticni.
pisala sam vec jednom o tome, evo opet:

A prave žene jesu?
poznata je stvar da zene ne vole romantiku, poeziju, paznju, razumevanje i slicne ljigavstine.

Ovo me samo tera da se osmehujem. Ima ih koje vole,a ima ih i koje ne vole. To ih ne čini tipičnim ženama.

Sve su ovo stereotipi. Ako i postoje polne (rodne) tipičnosti, ja ih u odnosu na patetiku stvarno ne vidim. Patetični smo podjednako:))))

Feministkinje nisu neke brkate lezbejke koje potajno žele da imaju pišu, pa bi u nedostatku iste da kastriraju mušku populaciju.
Feministkinje su žene koje od muškaraca očekuju da budu partneri. I to ne tako što će one da preuzmu muške poslove, već tako što će dobiti iste polazne i iste završne uslove u životu...da budu šta god hoće (poslovne žene, majke, domaćice, političarke, sveštenice - jedno od toga ili sve zajedno).
Zanimljivo je kako po ženskim časopisima samo ženama postavljaju pitanja - Kako uspevate da uskladite poslovni i porodični život. A onda one, s grižom savesti u glasu, izgovaraju čuvenu rečenicu - Kad se dobro organizuješ (čitaj:platiš kućnu pomoćnicu ili uvališ decu i kuhinju mami/tetki/svekrvi), sve je ostvarivo! Muškarce nikad tako nešto ne pitaju jer se od njih ni ne očekuje da to rade.
A ovo je samo onaj najuočljiviji, prvi sloj, neravnopravnosti. Dakle, pitanje izbora (ne pranja sudova i kuvanja)!


reanimator reanimator 15:21 24.11.2010

Re: Sto me nervira

sladža
Libe, Re se šalio.

Ko se šalio? :)
bocvena bocvena 15:32 24.11.2010

Re: Sto me nervira

Hihihi, Re, čekam te kod kolima!
Biljana 77 Biljana 77 15:39 24.11.2010

Re: Sto me nervira

čekam te kod kolima!

Jesi li ti blesava, zaboravila si na menjač u kolenu fetiš i ostalo...
bocvena bocvena 15:44 24.11.2010

Re: Sto me nervira


U pravu si, bolje da se nadjemo ispred bajblioteke:))))
sybil sybil 16:11 24.11.2010

Re: Sto me nervira

Sybil, obožavam te. Malo je ljudi koji svoje stavove izgovaraju tako nepokolebljivo kao ti.

takodje.
Obično se ne slažem sa tobom, ali poštujem srčanost.

cool.
A prave žene jesu?

i ako slucajno jesu moraju dobro da skrivaju i pokazuju u specijalnim prilikama.
Ovo me samo tera da se osmehujem. Ima ih koje vole,a ima ih i koje ne vole. To ih ne čini tipičnim ženama.

pa sad, mislim poznato je iz teorije zelja, a to je cista nauka, da ako je neko isuvise dostupan, postaje po pravilu neinteresantan. dakle, vecina zena se ne pali na sonje koje recituju poeziju i bacaju im se pod noge, vecinu zena interesuje hunt.
Feministkinje nisu neke brkate lezbejke koje potajno žele da imaju pišu, pa bi u nedostatku iste da kastriraju mušku populaciju.

hm, pa koliko bi im bilo lakse da su muskarci, a ne samo muskarci u telu zene.
Feministkinje su žene koje od muškaraca očekuju da budu partneri. I to ne tako što će one da preuzmu muške poslove, već tako što će dobiti iste polazne i iste završne uslove u životu...da budu šta god hoće (poslovne žene, majke, domaćice, političarke, sveštenice - jedno od toga ili sve zajedno).

au, ja sam brak romanticnije zamisljala, kad ono ustvari podela rada i - partnerstvo. a ja naivna mislila da se tu deli lepota i razum.
slazemo se oko intelektualnih ambicija zena, problem je u raspodeli i partnerstvu.
Zanimljivo je kako po ženskim časopisima samo ženama postavljaju pitanja - Kako uspevate da uskladite poslovni i porodični život. A onda one, s grižom savesti u glasu, izgovaraju čuvenu rečenicu - Kad se dobro organizuješ (čitaj:platiš kućnu pomoćnicu ili uvališ decu i kuhinju mami/tetki/svekrvi), sve je ostvarivo!

uuuu, samo jos fali da se rasplacu kako im muz krese sa strane dok su one oko dece u kuhinji. smrc! ko joj je kriv kad je glupa.
Muškarce nikad tako nešto ne pitaju jer se od njih ni ne očekuje da to rade.
pa sta je sad to? pobuna protiv fiziologije? zamisli- vidi neka zena muskarca- partnera kako usisava, pre sudove i kuva i otkine od zelje za seksom.
A ovo je samo onaj najuočljiviji, prvi sloj, neravnopravnosti. Dakle, pitanje izbora (ne pranja sudova i kuvanja)!

nisu to izbori, to je pobuna protiv ljudske prirode.
muskarcima nije u prirodi da brinu oko kuce i dece. to je evolucija, biologija. isto kao sto je stvar biologije to sto neki muskarac privede 10 zena i ispadne muskarcina, a zena kad uradi to isto je - zna se sta.
i sta sada da rade feministkinje- ili da se 'bese ili da menjaju pol.
Biljana 77 Biljana 77 16:25 24.11.2010

Re: Sto me nervira

pa sta je sad to? pobuna protiv fiziologije? zamisli- vidi neka zena muskarca- partnera kako usisava, pre sudove i kuva i otkine od zelje za seksom.

Presudno je da otkidaš za njim, a ne za onim što radi. Ništa ja tebe ne kapiram.
docsumann docsumann 17:13 24.11.2010

Re: Sto me nervira

Feministkinje nisu neke brkate lezbejke koje potajno žele da imaju pišu, pa bi u nedostatku iste da kastriraju mušku populaciju.
Feministkinje su žene koje od muškaraca očekuju da budu partneri. I to ne tako što će one da preuzmu muške poslove, već tako što će dobiti iste polazne i iste završne uslove u životu...da budu šta god hoće (poslovne žene, majke, domaćice, političarke, sveštenice - jedno od toga ili sve zajedno).


od jednog feministe

docsumann docsumann 17:30 24.11.2010

Re: Sto me nervira

nisu to izbori, to je pobuna protiv ljudske prirode.
muskarcima nije u prirodi da brinu oko kuce i dece. to je evolucija, biologija


Mnogi antropolozi i arheolozi smatraju da je upravo matrijarhat bio oblik društvenog uređenja prvih ljudskih zajednica.

Inače, šta je to "prava" ljudska priroda ? Ono što ostane od nas kad odstranimo sve kulturološke, sociološke i tehnološke uticaje !?

bocvena bocvena 18:06 24.11.2010

Re: Sto me nervira

Ih, Sybil, moram priznati da dosad nisam upoznala ženu koja zastupa ove stavove, bila tradicionalistkinja ili feministkinja. Bar ne da ih svojevoljno pozdravlja - to o fiziološkim i biološkim postulatima ženske i muške uloge. Alfa mužjak lovi mamute, a žena skuplja bobice i brine se o mladuncima?

I pre no što nastavimo razgovor, da proverim da l' me ti to zezaš sa ovim - ko će da se napali na muža koji usisava i muškarci koji su ti previše dostupni su neinteresantni?
scabies scabies 18:57 24.11.2010

Re: Sto me nervira

muskarcima nije u prirodi da brinu oko kuce i dece. to je evolucija, biologija.
Kad neko potegne evoluciju kao argumentaciju ko i kada treba da usisava, odmah shvatim da pojma nema ni o evoluciji ni o usisavanju.
Inače mrzim razgovore sa autoritarnim tipovima ličnosti. Tako su dosadni i neproduktivni (ovo se u ovoj rečenici odnosi na razgovore, a u životu i šire :))
bocvena bocvena 19:13 24.11.2010

Re: Sto me nervira

Ne odustaj od sestre Sybil! (da je muškarac ne bih bila ovako strpljiva:)
Mlada je i neiskusna, što da uči lupanjem glave o zid?
scabies scabies 19:22 24.11.2010

Re: Sto me nervira

Ne odustaj od sestre Sybil!
Heh, bog će mi valjda oprostiti što slaba i grešna svesno biram da nekim ljudima ne diram u njihove sisteme i što ih apsolutno podržavam u nameri da žive u tom svetu koji zamišljaju/priželjkuju.
A možda samo ne razumem. Ili možda samo ja nisam takva. Lično ni sebe, ni druge, ne volim da posmatram kao produkte evolucije i biološko-mehaničke modele. Ali vidim neki ljudi baš insistiraju na tome da nisu odmakli od biologije. Možda stvarno i nisu. Ko će ga znati.
cassiopeia cassiopeia 19:41 24.11.2010

Re: Sto me nervira


A evo jedne feministkinje. Nit' brkata nit' čezne da kastrira nekog muškarca.




Feministkinje nisu neke brkate lezbejke koje potajno žele da imaju pišu, pa bi u nedostatku iste da kastriraju mušku populaciju.
Feministkinje su žene koje od muškaraca očekuju da budu partneri. I to ne tako što će one da preuzmu muške poslove, već tako što će dobiti iste polazne i iste završne uslove u životu...da budu šta god hoće (poslovne žene, majke, domaćice, političarke, sveštenice - jedno od toga ili sve zajedno).


Da podvučem.

Porazilo me istraživanje čiji su rezultati objavljeni pre izvesnog vremena o stavovima mladića i devojaka srednjoškolskog uzrasta. Da ne bih napamet pričala evo članka iz Politike.

Medij: Politika 23. 11 2010

Rubrika:društvo

Strana:8

Autor:K.Đorđević

Više od polovine beogradskih srednjoškolki smatra da je „žena koja se izazovno oblači – sama kriva ako postane meta napada”, a trećina njihovih školskih drugara smatra da „ako je neka žena drska i izaziva svađu, zaslužuje šamar“.

Skoro petina tinejdžerki smatra da „kuvanje, pranje i peglanje treba da budu samo ženski poslovi”. Uz to, svaka druga srednjoškolka smatra da žena treba da se uda do 35. godine a trećina mladih dama ocenjuje da „žena koja često menja partnere nije dostojna poštovanja”.

Ovo su samo neki od zanimljivih podataka izvedenih iz istraživanja koje je sprovedeno na uzorku od 400 beogradskih srednjoškolaca i urađeno u okviru projekta „Femiks – Miks ženskog stvaralaštva”, koji realizuje beogradska omladinska organizacija Klub OPA, a finansira Ministarstvo omladine i sporta Republike Srbije.

„Iako nemaju ništa protiv žena koje se posvećuju karijeri, 38 odsto momaka smatra da muškarac ima glavnu reč kad se odlučuje kako se troše pare u porodici, sa čim se slaže svaka deseta devojka. Ulozi žene u podizanju dece pridaje se veliki značaj, o čemu ilustrativno govori podatak da se petina devojčica i dečaka slaže sa tezom da je nevaspitano dete ’propust’ majke”, ističe Dunja Begović, potpredsednica koordinatora projekta „Femiks”.

Ispitujući odnos srednjoškolaca prema emotivnim vezama, autori ovog istraživanja došli su do zaključka da se 89 odsto devojaka i 61 procenat mladića slaže s tvrdnjom da dečko nema nikakvo pravo da određuje s kim će se devojka družiti. Ipak, njih zabrinjava to što sedam procenata devojaka i čak petina momaka sasvim ili delimično odobrava posesivnu vezu u kojoj muškarac ima pravo da određuje i ograničava socijalni život svoje partnerke.

„Nas posebno zabrinjava činjenica što devojke, bilo neutralnim, bilo potvrđujućim stavom, na neki način prihvataju, pa čak i ohrabruju, stereotipe o ženi kao o zlobnoj, prevrtljivoj i lažljivoj. Čak 37 odsto devojaka (uz 40 odsto momaka) slaže se da su ’žene sklonije spletkarenju nego muškarci’ i da ’muškarci bolje čuvaju tajnu od žena’. Nepostojanje samosvesti, kao i nesolidarnost sa drugim ženama, ovde se nameće kao prilično ozbiljan problem.

Ta nesolidarnost se naročito ističe u vezi stavova koji se tiču nasilja prema ženama i pitanja može li ono na neki način biti ’opravdano’ ili „zasluženo”.

Naime, 29 odsto momaka i deset procenata devojaka smatraju da „ako je neka žena drska i izaziva svađu, zaslužuje šamar”, zaključuje Dunja Begović.

Zamenik ombudsmana za rodnu ravnopravnost dr Zorica Mršević nije iznenađena rezultatima ovog istraživanja i smatra da oni predstavljaju potvrdu teze o „internalizovanoj mizoginiji”. Ona objašnjava da dečaci i devojčice odrastaju u patrijarhalnom i konzervativnom društvu i zbog toga dele iste stereotipe.

„Mladi odrastaju u brutalizovanom društvu u kojem je veoma česta situacija da jači tuče slabijeg od sebe i da su žrtve te agresije žene, starci i deca.

Potrebna je velika količina lične snage i samosvesti da bi se iskoračilo iz rodnih stereotipa i reklo ’to neće biti tako u mom životu, ja ne želim da preslikavam postojeće rodne modele, već želim da kreiram unikatni odnos’.

Naravno, postoji razlika između verbalnog i praktičnog nivoa delovanja – ja nisam sigurna da će devojka koja se slaže sa tvrdnjom da žene zaslužuju šamar ako su drske, preći ćutke preko šamara svog mladića, ali teorija o transgeneracijaskom prenošenju nasilja govori da devojčice koje odrastaju uz agresivne muške modele i godinama posmatraju kako otac maltretira majku, prihvaju batine kao sastavni deo braka”, zaključuje Zorica Mršević.




Biljana 77 Biljana 77 19:50 24.11.2010

Re: Sto me nervira

Nit' brkata nit' čezne da kastrira nekog muškarca.

A koliko vidim, dosta je i ženstvena, pa obara one teorije -ravna k'o daska pa ode NVO.
bocvena bocvena 19:52 24.11.2010

Re: Sto me nervira

Prilično poražavajuće istraživanje. Kako su stereotipi tako otporni? Razumem da ih dominantno mačo kultura gaji kao sredstvo opstanka, ali ne razumem žene koje ih podržavaju.
Nepostojanje samosvesti, kao i nesolidarnost sa drugim ženama, ovde se nameće kao prilično ozbiljan problem.
cassiopeia cassiopeia 19:53 24.11.2010

Re: Sto me nervira

Biljana 77
Nit' brkata nit' čezne da kastrira nekog muškarca.A koliko vidim, dosta je i ženstvena, pa obara one teorije -ravna k'o daska pa ode NVO.


O da
cassiopeia cassiopeia 19:56 24.11.2010

Re: Sto me nervira

bocvena
Prilično poražavajuće istraživanje. Kako su stereotipi tako otporni? Razumem da ih dominantno mačo kultura gaji kao sredstvo opstanka, ali ne razumem žene koje ih podržavaju.
Nepostojanje samosvesti, kao i nesolidarnost sa drugim ženama, ovde se nameće kao prilično ozbiljan problem.


Ja sam ostala zapanjena prezentovanim rezultatima. Pokušavam da nađem na netu nešto detaljnije a ne ovako preneseno. Volela bih da vidim detaljniji pregled podataka za 400 srednjoškolaca koji su učestvovali u istraživanju. Sve se nadam da uzorak nije reprezentativan.
Biljana 77 Biljana 77 20:27 24.11.2010

Re: Sto me nervira

Ja sam ostala zapanjena prezentovanim rezultatima.

Zašto? Pa šta mislite, ko gleda Farmu?
antioksidant antioksidant 20:31 24.11.2010

Re: Sto me nervira

Zašto? Pa šta mislite, ko gleda Farmu?

a sto farmu? ta farma postoji tek 2 godine a ti su stereotipi stariji pa bar 2 meseca
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:45 24.11.2010

Da vidimo...

Jelica Greganović Jelica Greganović 20:48 24.11.2010

Re: Sto me nervira

mikimedic mikimedic 21:55 24.11.2010

Re: Sto me nervira

Feministkinje su žene koje od muškaraca očekuju da budu partneri. I to ne tako što će one da preuzmu muške poslove, već tako što će dobiti iste polazne i iste završne uslove u životu...da budu šta god hoće (poslovne žene, majke, domaćice, političarke, sveštenice - jedno od toga ili sve zajedno).


u firmi sam okruzen gomilom feministkinja. ravnopravnost i te munje.
jedna je izboksovala da sesti vozac u kancelariji bude zena.

ravnopravnost je pala u vodu onog trenutka kad je novopecenoj koleginici otisla guma na nisanu.

ostala petorica su je nemo gledali i nisu prstom mrdnuli, naravno.
Biljana 77 Biljana 77 22:00 24.11.2010

Re: Sto me nervira

ravnopravnost je pala u vodu onog trenutka kad je novopecenoj koleginici otisla guma na nisanu.

ostala petorica su je nemo gledali i nisu prstom mrdnuli, naravno.


Da citiram bocvenu:

Feministkinje su žene koje od muškaraca očekuju da budu partneri. I to ne tako što će one da preuzmu muške poslove, već tako što će dobiti iste polazne i iste završne uslove u životu...


Uzgred, ja znam gomilu muškaraca koji bi jednako tužno gledali u nisan, kad bi morali da promene gumu. I to ih ne čini manje muškarcima. Samo ih zabole da budu i vulkanizeri.
mikimedic mikimedic 22:08 24.11.2010

Re: Sto me nervira

već tako što će dobiti iste polazne i iste završne uslove u životu...


koleginica je dobila iste, da ne kazem i bolje uslove (jer je muski kolega ispu...io iz razloga... feminizma i ravnopravnosti

Uzgred, ja znam gomilu muškaraca koji bi jednako tužno gledali u nisan, kad bi morali da promene gumu. I to ih ne čini manje muškarcima. Samo ih zabole da budu i vulkanizeri.


znam i ja, samo takvi ne konkurisu za mesto vozaca.

a koleginica je konkurisala znajuci da ce dobiti posao ne zato sto zna da vozi i menja gume, vec zato sto je zensko.
docsumann docsumann 22:23 24.11.2010

Re: Sto me nervira

a koleginica je konkurisala znajuci da ce dobiti posao ne zato sto zna da vozi i menja gume, vec zato sto je zensko.


Pa to je sasvim normalno. Svuda ima takvih mutljaroša, odnosno mutljaroškinja . Meni je poenta u tome da se samo ona jedna prijavila, a ne npr. njih šest.
mikimedic mikimedic 22:26 24.11.2010

Re: Sto me nervira

Pa to je sasvim normalno. Svuda ima takvih mutljaroša, odnosno mutljaroškinja . Meni je poenta u tome da se samo ona jedna prijavila, a ne npr. njih šest.


nemam pojma koliko ih se prijavilo. mozda ih je bilo vise. otkud ti to znas, i kakve veze ima?

moram priznati da mi tvoja poenta pomalo izmice...
bocvena bocvena 22:37 24.11.2010

Re: Sto me nervira

U kojoj ono mrskoj zemlji živiš Miki? Mislim ravnopravnost i te munje?
docsumann docsumann 22:39 24.11.2010

Re: Sto me nervira

nemam pojma koliko ih se prijavilo. mozda ih je bilo vise. otkud ti to znas, i kakve veze ima?

moram priznati da mi tvoja poenta pomalo izmice...


pa svuda ima onih koji će probati da nešto ušićare zloupotrebivši princip pozitivne diskriminacije, da dobiju ono što im na osnovu kvalifikacija i stručnosti ne pripada.
poenta je da to nije većinski slučaj.

pričao mi prijatelj koji živi u Kanadi, da se dešavalo da homoseksualci dignu neviđenu larmu kad dobiju (zasluženi) otkaz, drameći kako je to ustvari posljedica gazdinog animoziteta prema gej populaciji.
mikimedic mikimedic 22:44 24.11.2010

Re: Sto me nervira

U kojoj ono mrskoj zemlji živiš Miki? Mislim ravnopravnost i te munje?


zasto je to bitno za temu

mikimedic mikimedic 22:53 24.11.2010

Re: Sto me nervira

pa svuda ima onih koji će probati da nešto ušićare zloupotrebivši princip pozitivne diskriminacije, da dobiju ono što im na osnovu kvalifikacija i stručnosti ne pripada.
poenta je da to nije većinski slučaj.


tu se slazemo. medjutim ovde nije taj slucaj. doticna je formalno kvalifikovana, a verovatno i strucna za posao (mislim, ima vozacku). ne mozes je u startu diskvalifikovati zato sto je zena, a da ne krene lavina feministickih napada.

poenta je da koliko god tvrdili da treba obezbediti ravnopravne uslove to jednostavno nije moguce. a ne vidim ni zasto.

drugi primer: zbog vestackog izjednacavanja broja muskaraca/zena u firmi, zene treba da budu promovisane duplo brze od muskaraca. zar to nije diskriminacija? i naravno, ne pozitivna nego vrlo negativna.
Supermod Supermod 23:01 24.11.2010

Путин: У нас говорят, настоящий мужик

bocvena
I šta kažeš, feministkinje uštrojile prave muškarce? Je l' može malo pojašnjenje za ovaj stav? Šta su to pravi muškarci i prave žene?





docsumann docsumann 23:03 24.11.2010

Re: Sto me nervira

drugi primer: zbog vestackog izjednacavanja broja muskaraca/zena u firmi, zene treba da budu promovisane duplo brze od muskaraca. zar to nije diskriminacija? i naravno, ne pozitivna nego vrlo negativna.


a zašto ih u startu ima manje nego muškaraca ? zar i to nije negativna diskriminacija ?
bocvena bocvena 23:19 24.11.2010

Re: Sto me nervira

zasto je to bitno za temu

Pa da živiš u Srbiji ne bi te mučile te munje. Direktor bi lepo zaposlio svog sestrića ili sestrića svog drugara iz stranke, a ona mala što je završila ekonomski fakultet, ona može i kafe da kuva.

Trenutno na svojoj koži osećam priču o sestriću iz stranke, pa mi ta priča o pozitivnoj diskriminaciji prema ženama zvuči kao bajka.
mikimedic mikimedic 23:23 24.11.2010

Re: Sto me nervira

a zašto ih u startu ima manje nego muškaraca ? zar i to nije negativna diskriminacija ?


otkud znam, mozda zato sto nisu konkurisale?

da li je bitno da zaposleni zna da radi posao, ili da li je musko ili zensko?
mikimedic mikimedic 23:25 24.11.2010

Re: Sto me nervira

Pa da živiš u Srbiji ne bi te mučile te munje. Direktor bi lepo zaposlio svog sestrića ili sestrića svog drugara iz stranke, a ona mala što je završila ekonomski fakultet, ona može i kafe da kuva.

Trenutno na svojoj koži osećam priču o sestriću iz stranke, pa mi ta priča o pozitivnoj diskriminaciji prema ženama zvuči kao bajka.


opisani dogadjaj je iz srbije. samo ni to nije bitno za temu.

jer tema je, ako dobro kuzim, feminizam i satro ravnopravnost, a ne nepotizam.

a ona mala sto je zavrsila ekonomski, i pored najbolje volje, tesko da moze da izadje na kraj sa gumom od nisana.
docsumann docsumann 23:36 24.11.2010

Re: Sto me nervira

da li je bitno da zaposleni zna da radi posao, ili da li je musko ili zensko?


uopšte ne bi trebalo da je bitno da li je zaposleni žensko ili muško, ali je isuviše dugo upravo to bio glavni kriterijum pri zapošljavanju, a ako se vratimo još dalje u prošlost zaposleni uopšte nije mogao da bude žensko.

bocvena bocvena 23:49 24.11.2010

Re: Sto me nervira

Miki, u Srbiji mora da bude pola-pola muškaraca i žena u firmi i zbog toga žene brže i nezasluženo napreduju?! To zvuči kao teški SF.

da li je bitno da zaposleni zna da radi posao, ili da li je musko ili zensko?

Je l' ovo trik pitanje?
Dakle, ona ume da vozi, ali ne ume da promeni gumu. A njih petorica stoji sa strane i misli se - Tako ti i treba, zbog tebe je Djoka ispušio!
Pa je l' naučila da menja gumu?
bocvena bocvena 23:54 24.11.2010

Re: Путин: У нас говорят, настоящий мужик

Supermod

Nemo' me štrecate, već sam mislila da sam nešto zgrešila:))))

Ako neko zna šta su pravi muškarci, onda je to Putin!
mikimedic mikimedic 00:02 25.11.2010

Re: Sto me nervira

uopšte ne bi trebalo da je bitno da li je zaposleni žensko ili muško, ali je isuviše dugo upravo to bio glavni kriterijum pri zapošljavanju, a ako se vratimo još dalje u prošlost zaposleni uopšte nije mogao da bude žensko.


cak i da jeste tako, losu praksu cemo zameniti kontra-losom, da bi postigli - sta?
mikimedic mikimedic 00:07 25.11.2010

Re: Sto me nervira

Dakle, ona ume da vozi, ali ne ume da promeni gumu. A njih petorica stoji sa strane i misli se - Tako ti i treba, zbog tebe je Djoka ispušio!
Pa je l' naučila da menja gumu?


ume da vozi, a verovatno bi umela i da promeni gumu, samo kad bi mogla sama da skine tocak od jedno 50 i kusur kila sa zadnjih vrata nisana.

A njih petorica stoji sa strane i misli se - Tako ti i treba, zbog tebe je Djoka ispušio!
Pa je l' naučila da menja gumu?


ne znam da li je naucila, ali skinula je nije. skinuli su ta dvojica sto su stajali sa strane i nemo je gledali -- radi mira u kuci, a pre nailaska sefice koja je doticnu i zaposlila.
mikimedic mikimedic 00:10 25.11.2010

Re: Sto me nervira

Miki, u Srbiji mora da bude pola-pola muškaraca i žena u firmi i zbog toga žene brže i nezasluženo napreduju?! To zvuči kao teški SF.


ko je rekao da je primer iz srbije? zasto u svakom komentaru moras da uvlacis srbiju i radne odnose u srbiji?

jos jednom - mislio sam da je tema feminizam i satro ravnopravnost. bilo na marsu, u tunguziji ili srbiji.
bocvena bocvena 00:20 25.11.2010

Re: Sto me nervira

Znači, nije ona loša nego nejaka u ruke. <_<
Kako, bre, Miki nisi dao neki primer da su zaposlili neku programerku zato što je žensko, a Djoka ispušio. A ostali programeri je gledaju nemo kad joj ispadne olovka na pod.

Šalu na stranu, razumem šta hoćeš da kažeš i naravno da ravnopravnost nije štit da se iza njega sakriju nekvalitetni ljudi.

Ali, ona sa slike koju je kačio Dok ne da bi skinula gumu nego bi i onu petoricu još stavila na ramena!
mikimedic mikimedic 00:29 25.11.2010

Re: Sto me nervira

Kako, bre, Miki nisi dao neki primer da su zaposlili neku programerku zato što je žensko, a Djoka ispušio. A ostali programeri je gledaju nemo kad joj ispadne olovka na pod.


pa bilo je i takvih slucajOva, samo sto je programerka zaposlena zato sto je dobra programerka, a ne zato sto je zensko. i bez obzira sto je djoka ispusio.

Šalu na stranu, razumem šta hoćeš da kažeš i naravno da ravnopravnost nije štit da se iza njega sakriju nekvalitetni ljudi.


ok, razumemo se. medjutim, sta ako nije u pitanju stit iza koga ce se sakriti bilo ko, vec sistemska praksa 'ravnopravnosti po svaku cenu'.

pa i po cenu da ce takva ravnopravnost dovesti do apsurda -- da je bitnije da si odredjenog pola nego kakve kvalifikacije posedujes.

dao sam ti primer da zene dobijaju promociju duplo brze, 'dok se ne postigne paritet sa muskarcima'.

potpuno vestacki. i nezasluzeno.

zamislite klinicki centar srbije -- da li mislis da bi imalo smisla da se insistira na ravnopravnosti -- npr. zaposljavamo samo zene lekare dok se ne postigne fifti fifti? (ko zna, onom tomici mozda i tako nesto padne na pamet).

ali bi se retko ko zalagao za slican princip kad su u pitanju medicinske sestre... zamisli prvo potencijalne sestre koje cekaju na posao kad bi im bilo receno - nista dok se ne postigne ravnopravnost; zaposljavamo samo muskarce dok se ne postigne fifti fifti...

a muskaraca nema...



bocvena bocvena 00:34 25.11.2010

Re: Sto me nervira

ko je rekao da je primer iz srbije?

Pa ti, Miki.
opisani dogadjaj je iz srbije.

Jedino, ako si mislio na moju tužnu priču. Onda je nesporazum.



mikimedic mikimedic 00:38 25.11.2010

Re: Sto me nervira

ko je rekao da je primer iz srbije?

Pa ti, Miki.


jao gde odosmo. primer 'nisanov tocak' je iz srbije. a dotle smo dossli samo zato sto si ti prokomentarisala kako je tako nesto nemoguce u zemlji srbiji. dotle je tema bila ravnopravnost polova kao takva, a ne gde se odvija fabula radnje.

drugi primer (duplo brza promocija zena dok se ne postigne paritet) je samo hipoteticki - i moze, a i ne mora da ima veze sa bilo kojom zemljom, pa i srbijom.

pricamo o principu - da li je tako nesto opravdano/drustveno pozeljno ili ne, a ne gde se odvija radnja.
bocvena bocvena 00:52 25.11.2010

Re: Sto me nervira

pricamo o principu - da li je tako nesto opravdano/drustveno pozeljno ili ne, a ne gde se odvija radnja.


Mnogo je kasno, nastavljamo sutra.
sybil sybil 03:23 25.11.2010

Re: Sto me nervira

Inače mrzim razgovore sa autoritarnim tipovima ličnosti. Tako su dosadni i neproduktivni (ovo se u ovoj rečenici odnosi na razgovore, a u životu i šire :))

a ja mrzim razgovore sa hippie tipovima licnosti. tako su limitirani, priglupi, i sto je najtragicniije - misle da su jako razlozni i pametni.
sybil sybil 03:32 25.11.2010

Re: Sto me nervira

Presudno je da otkidaš za njim, a ne za onim što radi. Ništa ja tebe ne kapiram

to sto neko radi je takodje deo licnosti za kojom se otkida. ne interesuje me neko ko mi se baca pod noge, i primenjuje "neznost, poeziju i ljigavstinu" ili ne daj boze pere sudove i veze goblene.
cult cult 08:00 25.11.2010

Re: Sto me nervira

Hteo sam sam ovo da izrecitujem, ali sam usisavao celo popodne, ne stigoh...

mikimedic mikimedic 08:19 25.11.2010

Re: Sto me nervira

Mnogo je kasno, nastavljamo sutra.


dobro jutro
bocvena bocvena 09:09 25.11.2010

Re: Sto me nervira

ili ne daj boze pere sudove i veze goblene.

A ko će to da radi, Sibil?

Mislim, sve te dosadne poslove kao što su usisavanje,brisanje prašine, pranje prozora, vrata i kupatila, peglanje oko 3 mašine nedeljno, skoro svakodnevno kuvanje, održavanje kuhinje, nabavka hrane, kupovina odeće i obuće, razvoženje dece po vrtićima, školama, treninzima, školama jezika, konstantno prebivanje kod lekara sa mladuncima, nespavanje u proseku 10 dana mesečno, domaći zadaci...

Samo žena? Patuljci?

Na sve to dodaj još svoj i njegov posao i vaš medjusobni odnos koji ne treba zapostaviti. Naučiš, bogami, da ceniš privrženost, predanost i nežnost.
Ti očigledno nisi u životnoj fazi kada ti je partnerski odnos prioritet, ali veruj mi, neće te zaobići.
bocvena bocvena 09:14 25.11.2010

Re: Sto me nervira

cult


Eno ga i Cvex razvlači kore za pitu...
Biljana 77 Biljana 77 10:22 25.11.2010

Re: Sto me nervira

ne interesuje me neko ko mi se baca pod noge, i primenjuje "neznost, poeziju i ljigavstinu" ili ne daj boze pere sudove i veze goblene.

Dobro. Zdravo.
sybil sybil 10:45 25.11.2010

Re: Sto me nervira

A ko će to da radi, Sibil?

kako ko? citava poenta zenske karijere je da se plati neko drugi da pere, kuva, pegla i cisti. a ako nekog nervira sto mora da razvozi decu pa kuka po zenskim casopisima zbog toga- sto se kog djavola udavala i radjala decu.
Ti očigledno nisi u životnoj fazi kada ti je partnerski odnos prioritet, ali veruj mi, neće te zaobići.

ja? partner? nikada. meni je to partnerstvo tragican koncept. kao kad neko ko je odrastao hoce da se vrati u detinjstvo zato sto se tamo oseca sigurno. to je iluzija, cak je i bolesno. jer biti odrastao znaci absorbovati cinjenicu da sigurnost nije permanrentno stanje. i onda se javi sukob ideala i stvarnosti, i izbiju kurslusi.

ja bih samo mogla da budem sa nekim abjuzerom koji me mrzi zato sto me voli. mislim- jede dzigericu i kaze- skidaj se...itakoto, bez predigre, neznosti i ljigavstina.

uostalom- doc holiday, shane i lawrence od arabije su legende. i da li postoje takve legende sa partnerima. boze sacuvaj.

lawrence od arabije je moj heroj. "zasto te privlaci pustinja? zato sto je cista."
mikimedic mikimedic 10:57 25.11.2010

Re: Sto me nervira

ja bih samo mogla da budem sa nekim abjuzerom koji me mrzi zato sto me voli. mislim- jede dzigericu i kaze- skidaj se...itakoto, bez predigre, neznosti i ljigavstina.


sybil ozeni me

bocvena bocvena 11:05 25.11.2010

Re: Sto me nervira

kako ko? citava poenta zenske karijere je da se plati neko drugi da pere, kuva, pegla i cisti. a ako nekog nervira sto mora da razvozi decu pa kuka po zenskim casopisima zbog toga- sto se kog djavola udavala i radjala decu.

A taj neko drugi koji čisti umesto tebe nije žena i to nije njena karijera?
Sibil, biti sebična, razmažena klinka je legitiman životni izbor. Srećno.
sybil sybil 11:14 25.11.2010

Re: Sto me nervira

Hteo sam sam ovo da izrecitujem, ali sam usisavao celo popodne, ne stigoh...

evo ga za tebe jedan goblen.
sybil sybil 11:33 25.11.2010

Re: Sto me nervira

Sibil, biti sebična, razmažena klinka je legitiman životni izbor. Srećno.


ja sam svojom glavom postigla to u zivotu da mogu da platim da mi neko pere, kuva i cisti. dakle- uspela sam u zivotu pa ne moram da kukam i trazim partnera. razmazene klinke ne uspevaju same, njima uvek treba pomoc, partner, oslonac, sigurnost, putokaz itd.
bocvena bocvena 11:56 25.11.2010

Re: Sto me nervira

Voleti druge i raditi za njih nije neuspeh i za to treba itekako puno snage. Najlakše je živeti sam, zajedništvo je mnogo veći izazov i mnogo više radosti donosi.

Šta misliš, zašto muškarci obično pokušavaju da budu uspešni na poslu, a sve ostalo prepuste ženama. Zato što je lakše:)

No, imamo različite aršine kojima se meri uspeh i šta nas čini srećnima. Nijedan od izbora nije bolji, a ja sve vreme o pravu na izbor i govorim.
cult cult 12:14 25.11.2010

Re: Sto me nervira

evo ga za tebe jedan goblen.


a, ti kao iz one pesme, Sibil

jeseni te, dodje u grad...
bocvena bocvena 12:28 25.11.2010

Re: Sto me nervira

dobro jutro

Dobar jutar, Miki. Nemam vremena da sad apsolviram svoj stav o pozitivnoj diskriminaciji prema ženama (moram da radim:). U Srbiji za tim inače nema potrebe, mi smo potpuno zakonski ravnopravne sa muškarcima.

Pamtim da sam dužna odgovor, pa vratim.
mikimedic mikimedic 12:44 25.11.2010

Re: Sto me nervira

Dobar jutar, Miki. Nemam vremena da sad apsolviram svoj stav o pozitivnoj diskriminaciji prema ženama (moram da radim:). U Srbiji za tim inače nema potrebe, mi smo potpuno zakonski ravnopravne sa muškarcima.

Pamtim da sam dužna odgovor, pa vratim.


ok

samo napomena -- ne znam zasto se stalno koncentrises na srbiju; mislim da govorimo o principu -- da li pozitivna diskriminacija ima smisla uopste, ili ne.
sybil sybil 12:46 25.11.2010

Re: Sto me nervira

Voleti druge i raditi za njih nije neuspeh i za to treba itekako puno snage.

prvo si udarila u kuknjavu o potrebi da se podeli rad po kuci sa partnerom,
pa kad sam ti replikovala teorijom o kuknjavi i banalitetu oslonca, ti odjednom potpuno menjas tezu i kazes - voleti i raditi za druge-. kako sad to kad si prvo kukala da je to tesko i da treba da se deli sa partnerom? ako ti je toliko zadovoljstvo da volis i radis za druge- cemu kuknjava po zenskim casopisima i cemu podela sa partnerom?
ja nisam rekla da je neuspeh voleti i raditi, nego da je to potreba da se ima pomoc, sigurnost, putokaz u vidu partnera ili bilo cega drugog.
angie01 angie01 12:52 25.11.2010

Re: Sto me nervira

Hteo sam sam ovo da izrecitujem, ali sam usisavao celo popodne, ne stigoh...




sybil sybil 12:54 25.11.2010

Re: Sto me nervira

cult
evo ga za tebe jedan goblen. a, ti kao iz one pesme, Sibiljeseni te, dodje u grad...

ne, ja sam ovako nesto
angie01 angie01 12:55 25.11.2010

Re: Sto me nervira

evo ga za tebe jedan goblen.


pogreshna percepcija-

verujem da je on vec poseduje vajarske radove!


edi-va edi-va 13:29 25.11.2010

Re: Sto me nervira

ja bih samo mogla da budem sa nekim abjuzerom koji me mrzi zato sto me voli. mislim- jede dzigericu i kaze- skidaj se...itakoto, bez predigre, neznosti i ljigavstina.


Lepa, ti li si?

bocvena bocvena 13:30 25.11.2010

Re: Sto me nervira

sybil

Kao da pričam sa zidom. Primer iz časopisa je primer duplog standarda u tretiranju muške i ženske tipične uloge. One moraju da se pravdaju zato što žele i karijeru i porodicu, a od muškaraca se ne očekuje ništa osim uloge provajdera.

Fasciniraju me žene koje mogu drugoj ženi na izjavu - Ubih se od posla! - da kažu - pa šta sad kukaš, sama si to htela ili što si se udavala ako nećeš da se patiš. Prvo, to nije kukanje nego činjenično stanje. Drugo, očekivati od muža da ravnopravno deli obaveze oko kuće i dece sa tobom nije znak tvoje nesposobnosti nego elementarne logike. Ne treba žene da se emancipuju, već muškarci.

Zabrinjavajuće je da žena zastupa teoriju da muška emancipacija od njih pravi slabiće. Sad su mi jasni rezultati one ankete.



angie01 angie01 13:39 25.11.2010

Re: Sto me nervira

ja bih samo mogla da budem sa nekim abjuzerom koji me mrzi zato sto me voli. mislim- jede dzigericu i kaze- skidaj se...itakoto, bez predigre, neznosti i ljigavstina.


sad, jbg-a, patologije su razlichite,..ne znam shta cesh samo sa mentolodinom konstrukcijom takvog tipa- ili ti i to odgovara!?

ako si pak stvarno svesna svojih potreba-meni vishe lichi na one fantazije, koje vecina svilenih ima-chisto zbog ravnoteze, onda za tebe nema brige-tak'ih ima kol'ko god 'ocesh!
edi-va edi-va 13:40 25.11.2010

Re: Sto me nervira

Kao da pričam sa zidom.


Batali, ozbiljno ti velim. Ima da te vrti u krug dok ne baciš peglu (vertigo).
Pakuje, raspakiva - igra se.


edit:
Ne treba žene da se emancipuju, već muškarci.


otkad ja ovu teoriju furam na blogu, umal´ me ne spališe na lomači.
angie01 angie01 13:40 25.11.2010

Re: Sto me nervira

Lepa, ti li si?


nije!
cult cult 13:44 25.11.2010

Re: Sto me nervira

ne, ja sam ovako nesto


a, pa, legendarno, sasvim...
inserat jedan za tebe, onda:



edi-va edi-va 13:45 25.11.2010

Re: Sto me nervira

angie01
Lepa, ti li si?


nije!


ma jeste 100% ... a i da nije, previše slična retorika, isti nastup ... twins?
bocvena bocvena 13:51 25.11.2010

Re: Sto me nervira

Batali, ozbiljno ti velim. Ima da te vrti u krug dok ne baciš peglu (vertigo).

U pravu si, nego me ponese profesorski žar:)

angie01 angie01 13:54 25.11.2010

Re: Sto me nervira

previše slična retorika, isti nastup


ni malo slichna retorika,..nisi pratila finese, palish se na detalj, gde insistira na nechem suprotnom od ostalih-sve ostalo nema veze sa Lepom.

Sibyl nije neurotichna i nevaspitana, ne demagogishe praveci se blesava, nego uvek pokushava da kaze zashto neshto misli bash tako, a to je velika razlika!
angie01 angie01 13:56 25.11.2010

Re: Sto me nervira

Ne treba žene da se emancipuju, već muškarci.


otkad ja ovu teoriju furam na blogu, umal´ me ne spališe na lomači.


mi tu!

devojke
sybil sybil 13:58 25.11.2010

Re: Sto me nervira

a, pa, legendarno, sasvim

stvarno mislis da je scena legendarna ili zezas?
sybil sybil 14:00 25.11.2010

Re: Sto me nervira

Lepa, ti li si?

ko je ta lepa, jel' moze slika?
antioksidant antioksidant 14:08 25.11.2010

Re: Sto me nervira

sybil
Lepa, ti li si?

ko je ta lepa, jel' moze slika?


nije ta lepa ali koga briga...

vayno je da jeste lepa
angie01 angie01 14:13 25.11.2010

Re: Sto me nervira

ko je ta lepa, jel' moze slika?


nishta nisi propustila-trastmi!
edi-va edi-va 14:25 25.11.2010

Re: Sto me nervira

sybil
Lepa, ti li si?

ko je ta lepa, jel' moze slika?


alias Anđelija ... meni je baš bila simpa u njenim egzibicijama - često me je nasmejala
edi-va edi-va 14:26 25.11.2010

Re: Sto me nervira

angie01
Ne treba žene da se emancipuju, već muškarci.


otkad ja ovu teoriju furam na blogu, umal´ me ne spališe na lomači.


mi tu!

devojke

edi-va edi-va 14:27 25.11.2010

Re: Sto me nervira

antioksidant
sybil
Lepa, ti li si?

ko je ta lepa, jel' moze slika?


nije ta lepa ali koga briga...

vayno je da jeste lepa


jeste, lepa je Monica.
sybil sybil 14:53 25.11.2010

Re: Sto me nervira

ako si pak stvarno svesna svojih potreba-meni vishe lichi na one fantazije, koje vecina svilenih ima-chisto zbog ravnoteze, onda za tebe nema brige-tak'ih ima kol'ko god 'ocesh!

ne spadam u svilene koji fantaziraju, nije mi potrebna ta vrsta kompenzacija. moj slucaj je - tought fantazira o tought.
Oljacat Oljacat 16:28 25.11.2010

Re: Sto me nervira

Pa hajde onda da budemo stereotipni. Muškarci su prirodi stvoreni da obavljaju teške fizičke poslove koji ne zahtevaju umno naprezanje (npr seks ili menjanje gume). A poznati su po tome što ne voze automobile nego vode plemenske ratove na ulici, odnosno na svaki način se trude da ugroze svakog drugog vozača ukoliko im je na zamišljenoj trajektoriji. U svakom slučaju, baš ako vam je kad ne umete da poštujete jedno jedino žensko koje imate. Ja u udruženju preduzetnika imam 100 preduzetnika i 10 preduzetnica, a ti konzervativni i patrijahalni zanatlije pokazuju veći stepen poštovanja nego što će ovi savremeni mladi "lideri" "manageri" itd ikada pokazati. Tu se onda postavlja pitanje kako su ti mladi vaspitavani...

Sjajan tekst, autorka! MNOGO je teško da radiš i da se brineš o porodici,a pogotovu kada imaš nekoliko dečaka koje moraš da usmeriš tako da svaki posao shvataju kao naš, zajednički, porodični a ne ženski ili muški. Srećom, kod nas u kući moj muž je feministkinja.)

Ja lično mislim da je savreeno društvo stavilo preveliki teret na žene, ali tako se ciklično kreće civilizacija- kad muškarci sve useru svojim ratovima, protivteža ode na one koje rađaju meso za mlevenje i te neke, ŽENE, postanu polako odlučujući faktor.

Docsuman: ma ne volimo mi džabe HEROES. U njima nije bitno kog je pola junak - sve zavisi od veština .
mikimedic mikimedic 16:37 25.11.2010

Re: Sto me nervira

Pa hajde onda da budemo stereotipni. Muškarci su prirodi stvoreni da obavljaju teške fizičke poslove koji ne zahtevaju umno naprezanje (npr seks ili menjanje gume). A poznati su po tome što ne voze automobile nego vode plemenske ratove na ulici, odnosno na svaki način se trude da ugroze svakog drugog vozača ukoliko im je na zamišljenoj trajektoriji. U svakom slučaju, baš ako vam je kad ne umete da poštujete jedno jedino žensko koje imate. Ja u udruženju preduzetnika imam 100 preduzetnika i 10 preduzetnica, a ti konzervativni i patrijahalni zanatlije pokazuju veći stepen poštovanja nego što će ovi savremeni mladi "lideri" "manageri" itd ikada pokazati. Tu se onda postavlja pitanje kako su ti mladi vaspitavani...


jel ovo nesto na moj racun
docsumann docsumann 17:19 25.11.2010

Re: Sto me nervira

Docsuman: ma ne volimo mi džabe HEROES. U njima nije bitno kog je pola junak - sve zavisi od veština .




angie01 angie01 18:37 25.11.2010

Re: Sto me nervira

edi-va

angie01
Ne treba žene da se emancipuju, već muškarci.otkad ja ovu teoriju furam na blogu, umal´ me ne spališe na lomači.mi tu!devojke



bocvena bocvena 21:20 25.11.2010

Re: Sto me nervira

Ja lično mislim da je savreeno društvo stavilo preveliki teret na žene, ali tako se ciklično kreće civilizacija- kad muškarci sve useru svojim ratovima, protivteža ode na one koje rađaju meso za mlevenje i te neke, ŽENE, postanu polako odlučujući faktor.


Iz tvojih usta u božje uši!

Žao mi je što ne mogu na netu da nadjem deo iz romana Mišela Uelbeka - Elementarne čestice gde on piše odu ženama. Ko bi očekivao od jednog takvog namćora da kapira žene na takav način. Pronadjite, ako imate vremena.
cult cult 07:31 26.11.2010

Re: Sto me nervira

romana Mišela Uelbeka - Elementarne čestice

joj...našao sam da mi je smarajuć Uelbek čitajući ga. U smislu da ima tu nekih pokušaja i vozvišenja, ali, u principu i suštini, mediokritetstvo.
I pazi kad se uopšte ne sećam te ode.
Možda zbog
Muškarci su prirodi stvoreni da obavljaju teške fizičke poslove koji ne zahtevaju umno naprezanje (npr seks ili menjanje gume).

Zaista mi ide to menjanje gume.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana