Budućnost| Društvo| Mediji| Politika| Život

住的傳統友誼,塞爾維亞和中國人民

jaksa scekic RSS / 07.12.2010. u 15:08

BETA-PREGLED U 14.00

Utorak, 7. decembar 2010.
OSLO/BEOGRAD - Srbija je jedna od 18 zemalja koje che uz Kinu
bojkotovati ovogodissnju ceremoniju u Oslu povodom dodeljivanja
Nobelove nagrade za mir kineskom disidentu Liu Sjaobou, prenele su u
utorak agencije pozivajuchi se na saopsstenje Nobelovog komiteta. U
ambasadi Srbije u Oslu i u Ministarstvu spoljnih poslova Srbije nije
bilo moguche dobiti komentar.
KELN/BEOGRAD - Izvestilac evropskog parlamenta za Srbiju Jelko Kacin
izjavio je u utorak da je ssokiran odlukom Srbije da njen predstavnik
ne prisustvuje dodeli Nobelove nagrade za mir kineskom disidentu Liu
Sjaobou, u petak 10. decembra u Oslu.
BEOGRAD, 7. decembra 2010. (Beta) - Lider Srpskog pokreta obnove (SPO)
i bivssi ministar spoljnih poslova Vuk Drasskovich smatra da bi Srbija
koja stremi cclanstvu u Evropskoj uniji (EU), trebalo sa zemljama EU
bude i na ceremoniji uruccenja Nobelove nagrade za mir kineskom
disidentu Liju Sjaobo.
CBC News
The countries joining China in its boycott include Russia, Ukraine, Saudi Arabia, Sudan, Venezuela, Cuba, Colombia, Tunisia, Iraq, Iran, Vietnam, Afghanistan, Kazakhstan, Serbia, Pakistan, Egypt, Morocco and the Philippines.

B 92
Đilas: Kinezi neozbiljno traže pare28. septembar 2010. | 08:02 | Izvor: B92 Beograd -- Izgradnja mosta Zemun-Borča još nije ni počela,
a kineski investitori pokazali su neozbiljnost jer na vreme nije urađen ni idejni projekat, kaže Dragan Đilas.

BALKANS: SERBS CAN'T WIN IN BOTH KOSOVO AND THE EU
--------------------------------------------- -----

10.  (C/NF) Galharague asked that the USG work together with the EU to discourage the Serbians from proposing a new U.N. resolution on Kosovo, stating that Serbian Foreign Minister Jeremic "seems to believe Serbia can win on Kosovo and win EU entry.  We need to let him know this is not true."  Right now, Galharague reported, "the Serbs are furious with us (theFrench)" in response to the demarche the GOF delivered in Belgrade in early February (reftel) about Serbia's possibleplans for a U.N. resolution.  "We delivered the message in very forceful terms."  In fact, the Serbs interpreted the demarche as a major change in position, Galharague reported.

PARIS 00000207  003.2 OF 004

The EU had thus far maintained the position that the issues of Kosovo and Serbian entry into the EU were not formallylinked.  "There was no formal conditionality," Galharague said, adding that the Serbs now understand that to be amember of the EU they must eventually recognize Kosovo.  "Wetold them we do not want another Cyprus," he explained,referring to Cyprus' controversial EU accession in 2004 as adivided island where EU legislation remains partly"suspended" in the northern part of the island which isoutside of the government in Nicosia's control.  Nonetheless,Galharague predicted the Serbs will likely go ahead with theU.N. resolution in any case, and the USG and the EU will beforced to oppose it.
11.  (C/NF) Furthermore, Galharague asserted, before the Serbs join the EU, they will need to resolve key issues with Kosovo in the fields of justice, police, customs, transport,agriculture, and also any differences over names andterminology. The best way for Serbia to address issuesrelated to Kosovo is by working with the European Union Ruleof Law Mission in Kosovo (EULEX).

  "At the end of the day,though," he reiterated, "Serbia must recognize    Kosovo if it wants to join the EU."

kineskimost.jpg                          250pxkineskimostbg.jpg

  Dok nisam procitao kraj,mislio sam, pobogu, zasto nismo u Oslu, opet smo kotra celog sveta. Ali kad sam procitao depesu, prosvetlelo me zasto Srbija nije u Oslu, pa cak i ako gradnja kineskog mosta ide kilavo. Posle izvesnog vremena osecao sam se sizofreno, kao "Bannana split". Pet minuta mislim blamaga , sledecih pet ma dobra odluka ko im *&$$$##@@%%%.
Ko zna sta ce se sve desiti do 2020. U jednu ruku sva ova frka oko Upitnika, EU integracija, i ostalih stvari je opravdana. Sa druge strane EU sad ima mnogo vece probleme, nego da se siri. Euro se ljulja, cak i Angela Merkel govori, "Ili cete dovesti svoje finasije u red, ili Nemacka ide svojim putem".
Dobili smo Sengen, i to je za moju generaciju dosta. Za one mladje ko zna. Ja EU necu docekati. I nesto nisam tuzan, bicu mi lakse jer su biti realan. Malo li je. Sad me samo interesuje da Srbija postane uredjena zemlja, da neki srpski Assange objavi veze izmedju domacih tajkuna i domacih politicara. lako cemo za EU, ajd da probamo da uredimo Srbiju. Tu zivimo. A za EU, ce vidimo, ko doceka.
Meni je sveu sustini jako zamrseno i smara me. Nesto ne mogu da se snadjem u ovakvoj Srbiji, EU i Svetu. Savetuje me dobar drug :"Opusteno". Ali nesto mi ne ide.

A Vama ?

PS: Promenio sam skoro desetak naslova za Blog, od Opusteno, Vredi li most ovijeh para i obraza, do Smaranje, Bannana split   :))))))))

I poslednja verzija:

Neka zivi tradicionalno prijateljstvo srpskog i kineskog naroda



Komentari (296)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Atomski mrav Atomski mrav 15:15 07.12.2010

Nikad, nikad bolje, nikad biti neće

Vladislav Petković Dis - Pijanstvo

Ne marim da pijem, al` sam pijan često.
U graji, bez druga, sam, kraj pune čaše.
Zaboravim zemlju, zaboravim mesto
Na kome se jadi i poroci zbraše.

Ne marim da pijem. Al` kad priđe tako
Svet mojih radosti, umoren, i moli
Za mir, za spasenje, za smrt ili pak`o,
Ja se svemu smejem pa me sve i boli.

I pritisne očaj, sam, bez moje volje,
Ceo jedan život, i njime se kreće;
Uzvik ga prolama: "Neće biti bolje,
Nikad, nikad bolje, nikad biti neće."

I ja žalim sebe. Meni nije dano,
Da ja imam zemlju bez ubogih ljudi,
Oči plave, tople kao leto rano,
Život u svetlosti bez mraka i studi.

I želeći da se zaklonim od srama,
Pijem, i zaželim da sam pijan dovek;
Tad ne vidim porok, društvo gde je čama,
Tad ne vidim ni stid što sam i ja čovek.
aleksanadar aleksanadar 09:36 08.12.2010

Re: Nikad, nikad bolje, nikad biti neće

I želeći da se zaklonim od srama,
Pijem, i zaželim da sam pijan dovek;


Ал' туга се већа ствара...

'Ајд, живели!


simpletruths simpletruths 15:16 07.12.2010

jedna od retkih

dobrih odluka ove vlade



wukadin wukadin 15:18 07.12.2010

Re: jedna od retkih

wukadin wukadin 08:26 08.12.2010

Re: jedna od retkih

Kako je lepši naslov sad, na ovom pismu budućnosti.

Da se razumemo, ne treba bojkotovati samo zbog Kine, mada velika sila zna to da ceni. Pa nek se naš veliki prijatelj (setite se leta 1991.) Jelko Kacin žesti koliko hoće.
Posle dodeljivanje te nagrade zlikovcu Ahtisariju svake godine naša zemlja treba da bojkotuje, i da kaže zašto bojkotuje. I svako "normalan" (navodnici jer ne volim baš taj uobičajeni izraz) treba da bojkotuje ne samo zbog Ahtisarija no i zbog ostalih koji su dobijali. I zbog čuvenih dvostrukih standarda. Ako su mogli da dobiju Jaser, za SAD zvanično terorista No. 1 i onaj Izraelaca (zaboraih tačno koji), inače državni terorista, što nisu dobili Cobe i Njofra za Dejton. Jel' su se svađali, jel' su se mirili - jesu!
wukadin wukadin 15:17 07.12.2010

Opasuljivanje?

Dobili smo Sengen, i to je za moju generaciju dosta. Za one mladje ko zna. Ja EU necu docekati. I nesto nisam tuzan, bicu mi lakse jer su biti realan. Malo li je. Sad me samo interesuje da Srbija postane uredjena zemlja, da neki srpski Assange objavi veze izmedju domacih tajkuna i domacih politicara.


... mozda i kako je formirana vlada 2008.


mikimedic mikimedic 15:18 07.12.2010

in fact...

In fact, the Serbs interpreted the demarche as a major change in position, Galharague reported.


da nije ovaj blog u stvari major shift u jaksinom vidjenju eu?

jaksa scekic jaksa scekic 15:23 07.12.2010

Re: in fact...

mikimedic
In fact, the Serbs interpreted the demarche as a major change in position, Galharague reported.


da nije ovaj blog u stvari major shift u jaksinom vidjenju eu?



Lepo sam rekao, pet minuta ovako, pet minuta onako, Posteno zar ne, ja kao Otac nacije, sto stariji, sve sumnjicaviji i cinicniji.
Ali, ovo sta cu sad reci, ne verujem da cu promeniti , zelim, i uradicu koliko mogu, da Srbija postane uredjena zemlja, ma sta to znacilo.
Ako EU recept i uredjenje to omogucava, primenicemo, il ima trenutno neki bolji, ne znam, zato sam i rekao da je Upitnik velika sansa za anamnezu Srbije i da se sistem razgradi, pa sastavi kako treba.
aleksanadar aleksanadar 15:21 07.12.2010

Живи били...

Ja EU necu docekati.


Не планираш да дочекаш Нову 2020. г., уз ватромет и шампањац?


jaksa scekic jaksa scekic 15:25 07.12.2010

Re: Живи били...

aleksanadar
Ja EU necu docekati.


Не планираш да дочекаш Нову 2020. г., уз ватромет и шампањац?




1. Ako me deca u kolicima izguraju na terasu







Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 15:23 07.12.2010

opusteno

kaže mi čovek koji ima neka posla sa kinezima koji bi trebalo da grade most da je vlas' uradila sve da im se smuči pre no što su i počeli... uzgred, skroz se slažem - tvojoj (mojoj) generaciji je već sve svejedno. ako tvoja deca i moje dete (naša deca) dočekaju tu EU, dobro jeste. ako je i ne dočekaju, eto im ga beli šengen. pametnoj glavi dosta jedno oko.
mariopan mariopan 15:24 07.12.2010

Opušteno

Slažem se sa tobom.

A Srpski Assange neće da se rodi, to će da zadave u kolevci. Treba to zatući dok je malo. Da ne smeta.
Evo vidiš koliko posla imaju sa ovim kada poraste, moraju da apse i ućutkavaju, cveta cvetje demokratije?
Samo opušteno. Sad će kraj, samo što nije.
Atomski mrav Atomski mrav 15:28 07.12.2010

Re: Opušteno

Srpskim Asanžima se preti smrću, u prošlosti su neke od tih pretnji i ostvarene.
thebee269 thebee269 15:35 07.12.2010

Re: Opušteno

A Srpski Assange neće da se rodi, to će da zadave u kolevci.

ma ne mora ga dave, ovi nasi ne ostavljaju pisane tragove.
sve se resi u kafani sa glasnom muzikom i uz dva tri ozbiljna podizanja obrva,
to ti je razradjen sistem mimike koju niko do sada nije provalio,a da funkcionise besprekorno u to se uveravamo svaki dan.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 15:44 07.12.2010

Re: Opušteno

Atomski mrav
Srpskim Asanžima se preti smrću, u prošlosti su neke od tih pretnji i ostvarene.


Preti se i ovom iz naprednog demokratskog sveta ... evo vec ga i uhapsili i ko zna cega ce sve biti...

A i Nobelova nagrada za "mir" je (bar ova sada) besmislena - za koji mir je ovaj Kinez dao doprinos? Ovog puta je to nagrada za cisti politicki angazman. Nagraduju ga sto se bori za slobodu javne reci (po zapadnim kriterijumima) - onu istu koju Asanzu pokusavaju svim silama da oduzmu. A kladio bih se da je hapsenje Kineza u mnogo vecem skladu sa kineskim zakonima nego sto je ucutkivanje Asanza u skladu sa americkim (i zakonima drugih zapadnih zemalja)...
simpletruths simpletruths 15:53 07.12.2010

Re: Opušteno

ja se samo nadam da ovo sa ansanzom nije igra da bi se uvela cenzura neta.

naravno najzanimljiviji telegrami se ne pominju u mainstream medijima
jedan od primera
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 16:04 07.12.2010

Re: Opušteno

Evo jos jedan dodatak i to iz Washington Post-a (Why prosecuting WikiLeaks' Julian Assange won't be easy) koji kaze da ustvari nema propisa koji je Asanz prekrsio - drugim recima da je ovo ucutkivanje veb-sajtova i gasenje racuna tipican primer gusenja slobode javne reci:

..............................................................................
There is no general law making disclosure of classified information a crime.

What law did Assange violate? It will surprise many that there is no statute making it illegal to reveal classified information. There are statutes that criminalize the disclosure of very specific types of classified information, such as the identity of a covert operative (think Valerie Plame) or "codes, ciphers or cryptographic systems." But there is no catch-all law that simply says, "Thou shalt not disclose classified information."

Indeed, when Congress tried to enact such a statute, President Bill Clinton sensibly vetoed it. His reason: The government suffers from such an overclassification problem - some intelligence agencies classify even newspaper articles - that a law of this sort would end up criminalizing the disclosure of innocuous information. And even that vetoed statute would have applied only to government officials, not to private individuals or journalists.

Instead, prosecutors in the Assange case, like the prosecutors in the AIPAC case I handled, would resort to the Espionage Act of 1917, an archaic, World War I-era statute that prohibits "willfully" disclosing "information relating to the national defense." According to Judge T.S. Ellis in the AIPAC case, this means that the prosecution must prove, among other things, that a defendant knew that the information he was disclosing was potentially damaging to national security and that he was violating the law.

Here, Assange can make the department's case especially difficult. Well before publishing the cables, he wrote a letter to the U.S. government, delivered to our ambassador in London, inviting suggestions for redactions. The State Department refused. Assange then wrote another letter to State, reiterating that "WikiLeaks has absolutely no desire to put individual persons at significant risk of harm, nor do we wish to harm the national security of the United States."

In that second letter, Assange stated that the department's refusal to discuss redactions "leads me to conclude that the supposed risks are entirely fanciful." He then indicated that WikiLeaks was undertaking redactions on its own.

The First Amendment still matters.

The First Amendment, of course, protects both freedom of the press (yes, WikiLeaks is the press) and freedom of expression. That is one reason Holder is not investigating this newspaper or the New York Times, even though both are publishing extensive details from the cables: It is the Justice Department's practice to refrain from bringing leak indictments against traditional media outlets.
...............................................................................

gorran2 gorran2 16:08 07.12.2010

Re: Opušteno

There is no general law making disclosure of classified information a crime.

S druge strane, svakako postoje zakoni koji izričito zabranjuju neovlašćeno prikupljanje privatnih podataka o ljudima sa namerom zloupotrebe, kao što su brojevi kreditnih kartica, DNK i slično. Otuda, ubeđen sam da ćemo uskoro videti kako gospođu Klinton i druge članove kriminalne grupe... pardon, administracije... vode sa lisicama na rukama.

Ili sam ja siromah mnogo naivan, i ništa ne razumem principe ljudskih prava i demokratije?
mariopan mariopan 17:53 07.12.2010

Re: Opušteno

Atomski mrav
Srpskim Asanžima se preti smrću, u prošlosti su neke od tih pretnji i ostvarene.

Zato i kažem. Viš kako mi to znamo bolje da radimo, ima ti ameri da se uče od nas.
I ne ostavljmo pisane tragove kao ovi amateri.
koksy koksy 21:13 08.12.2010

Re: Opušteno

Ili sam ja siromah mnogo naivan, i ništa ne razumem principe ljudskih prava i demokratije?


U konkretnom slučaju - ovo!
vojislav948 vojislav948 15:42 07.12.2010

Одлука и Вунена времена



Опуштено


Добар савет пара вреди. Идимо чврсто својим путем, он је најтежи али засигурно и најсигурнији. Пријатељи прави остаће са нама, они други показаће праву ћуд и у свему томе видећемо ко је ...Мени је око овога најважније да је господин известилац са друге стране банане.
gorran2 gorran2 15:58 07.12.2010

Re: Одлука и Вунена времена

Идимо чврсто својим путем

Slika moje duše nema kronike.
Krajolik misli, to je zvuk harmonike.
šišmiš je u kraju ko mrena na očima.
Gdje se sanja počinje? gdje se dočima?
Zemlji rastu kose. Taj je mjesec kopija
s neke razglednice stare što me opija.
Mi smo išli putem. Put je bio dug.
Kasno opazismo da je taj put krug.
Po danu mjesec na nas svoju slutnju sipa.
Divlji kesten cvjeta i miriše lipa.
U nama plamen skitni strasnika.
Noć nam šalje ćuka, svoga glasnika.
I sve noću biva puno svete strave.
Šešir nam se diže sam vrh budne glave.
Nas će obuzeti gorostasna šuma,
izrasti će lišće čak i povrh uma.
Je li usna zbori ili nebo svira?
Gostiona usput središte je mira.
Istinskomu biću mi smo prešli među.
Žarki pelud s cvijeta pao nam na vjeđu.
Noćas će se jasno složiti zvonici:
Aleluja, srećo, ustaju bonici.
Nama opet služe neumorne noge
do nade na zemlji i svjetlosti mnoge.
Tim krajem sutona što sanja o zori
šiknuti će noćas blijedi reflektori.
Kriknuti će ptice: gori šuma, gori.
A kad mlaz svjetlosti pane povrh pjesme,
probudit će lugom pozaspale česme
I presahla vrela i umorne rijeke
kojima vjetar nosi sve jeke daleke.
Eto, zbori zemlja; eto šuma plače:
Kad šuma na drumu dočeka svirače.
I ta svirka naše razgovore priječi
I ti sneni zvuci jesu naše riječi.
Nužno, netko fali, kad nas pjesma smami.
Gledamo se blijedi. Falimo mi sami.

Tin Ujević (1891 - 1955)
Exitus Letalis Exitus Letalis 18:27 07.12.2010

Re: Одлука и Вунена времена

u dobrom smo društvu, čak odličnom...

očekivano ...

Ceremoniji, kako se navodi, neće prisustvovati predstavnici Kine, Rusije, Kazahstana, Kolumbije, Tunisa, Saudijske Arabije, Pakistana, Srbije, Iraka, Irana, Vijetnama, Avganistana, Venecuele, Filipina, Egipta, Sudana, Ukrajine, Kube i Maroka.


a de je belorusija?

mene je sramota, kao i kad smo "imali" kijavicu na obeležavanje godišnjice
iskrcavanja u normandiji.
i kao kad smo imali "kvar" na aviJonu na godišnjicu pobede nad fašizmom.
strašno.
ko je u moje ime doneo tu odlku da ne odamo počast čoveku koji kritikuje komunizam i traži uvođenje višepartijskog sistema u kini?
ko?
i ko ima vajde od toga?
dal nam je kina pretila invazijom?
il neće da naprave most koji i onako nisu nameravali da naprave?
il su nam rusi pretili da nema ništa od srpskog kraka?

wukadin wukadin 08:19 08.12.2010

Re: Одлука и Вунена времена

u dobrom smo društvu, čak odličnom...


Slažem se.
Cinično
draft.dodger draft.dodger 15:51 07.12.2010

"Bannana split"

petar_p petar_p 15:51 07.12.2010

sta je lose

u nasem neucestvovanju u cirkusu? Ta nagrada je ionako toliko kompromitovana do srzi, da zapravo nijedna drzava koja drzi do sebe ne bi trebalo da salje predstavnike na ceremoniju, ikada. Ali, moral u politici se odavno izgubio, i sada imamo samo cirkuske predstave za narodne mase gde pravila igre i cirkuski repertoar odredjuju veliki igraci. Nase je samo da aplaudiramo kad se upali lampica, zar ne?
sybil sybil 15:59 07.12.2010

Re: sta je lose

sta je lose? ova zemlja se 10 godina grcala u krvavoj diktaturi i puj pike ne vazi, sve zaboravili, i zamislite ne podrzavamo borce protiv diktature, nego se svrstavamo medju one koji su tu krvavu diktaturu podrzavali i gde su nerazjasnjena ubistva neposlusnih normalna stvar!



simpletruths simpletruths 16:02 07.12.2010

Re: sta je lose

sybil
sta je lose? ova zemlja se 10 godina grcala u krvavoj diktaturi i puj pike ne vazi, sve zaboravili, i zamislite ne podrzavamo borce protiv diktature, nego se svrstavamo medju one koji su tu krvavu diktaturu podrzavali i gde su nerazjasnjena ubistva neposlusnih normalna stvar!




a da niste zaboravili i 45 godina pre toga???
gorran2 gorran2 16:04 07.12.2010

Re: sta je lose

a da niste zaboravili i 45 godina pre toga???

Au, jeste. Do 1941. bili smo krvava demokratija, a od 1941. do 1944. deo Evrope.
sybil sybil 16:05 07.12.2010

Re: sta je lose

rekla sam krvave diktature, pogledasjte slike.
a evo i slika iz prethodne diktature
narod, partija, omladina, armija


simpletruths simpletruths 16:08 07.12.2010

Re: sta je lose

gorran2
Au, jeste. Do 1941. bili smo krvava demokratija, a od 1941. do 1944. deo Evrope.


0d 1941-44 smo bili pod okupacijom sto znaci da nismo imali drzavu, a pre toga smo bar imali slobodne izbore
sybil sybil 16:14 07.12.2010

Re: sta je lose

simpletruths

gorran2Au, jeste. Do 1941. bili smo krvava demokratija, a od 1941. do 1944. deo Evrope.0d 1941-44 smo bili pod okupacijom sto znaci da nismo imali drzavu, a pre toga smo bar imali slobodne izbore

simple, nemojte da trolujete. sasvim je dovoljno neposredno iskustvo diktature iz jako skore proslosti. ne moramo da idemo u praistoriju.
Inner Party Inner Party 16:14 07.12.2010

Re: sta je lose

sybil
i zamislite ne podrzavamo borce protiv diktature


Mislis na Kinu?! Drzavu koja ce za koju deceniju biti najmocnija sila sveta?! Pa da su ti disidenti-nobelovci pobedili, da je u Kini 1989. "pao komunizam" kao sto je pao u istocnoj Evropi, tamo bi danas ljudi umirali od gladi. Pa sad ti podrzavaj disidente i dalje...

PS

I btw, SAD uopste nije blam da od Kineza pozajmljuju pare, a da u isto vreme podrzava kineske disidente. I sad Srbija treba da ide protiv Kine?!??!
petar_p petar_p 16:15 07.12.2010

Re: sta je lose

kakav dubiozan komentar sybil, sa sve ilustracijom!! Ako cemo tako da licitiramo, mozemo da kazemo da nismo zaboravili ni NATO bombardovanje Srbije, ni otcepljenje Kosova ni krvavi raspad Jugoslavije, sve sponzorisano i izvedeno sa demokratskog zapada (da se zadrzimo na poslednjih 15+ godina). Ovaj moj odgovor takodje je dubiozan, i navodim ga samo da pokazem besmislenost ovakvih licitacija.
gorran2 gorran2 16:16 07.12.2010

Re: sta je lose

simple, nemojte da trolujete. sasvim je dovoljno neposredno iskustvo diktature iz jako skore proslosti. ne moramo da idemo u praistoriju.

Izvinjavam se - ubuduće ću pažljivo birati samo poželjna iskustva.
sybil sybil 16:18 07.12.2010

Re: sta je lose

Mislis na Kinu?! Drzavu koja ce za koju deceniju biti najmocnija sila sveta?!

ovo je sad fantazma na temu kad propadne amerika... svetom ce zavladati ljubav, sreca i mir.
gorran2 gorran2 16:18 07.12.2010

Re: sta je lose

kakav dubiozan komentar

Izvinjavam se - šta znači "dubiozan"? Mene asocira na nešto izdubljeno, možda sa rupom u sredini...
sybil sybil 16:19 07.12.2010

Re: sta je lose

Izvinjavam se - ubuduće ću pažljivo birati samo poželjna iskustva.

nisam mislila na tebe, nego na nick simpletruth.
sybil sybil 16:22 07.12.2010

Re: sta je lose

Ako cemo tako da licitiramo, mozemo da kazemo da nismo zaboravili ni NATO bombardovanje Srbije, ni otcepljenje Kosova ni krvavi raspad Jugoslavije, sve sponzorisano i izvedeno sa demokratskog zapada (da se zadrzimo na poslednjih 15+ godina). Ovaj moj odgovor takodje je dubiozan, i navodim ga samo da pokazem besmislenost ovakvih licitacija.

ma da, te glupe licitacije. ubili su kengura, milosevic je mrtav, arkan je ubijen, eto i premijer. i tako.
petar_p petar_p 16:24 07.12.2010

Re: sta je lose

Precizne formulacije treba upucivati promisljenim ljudima inace samo nastaje haos. I haos nastade.
Inner Party Inner Party 16:28 07.12.2010

Re: sta je lose

sybil
Mislis na Kinu?! Drzavu koja ce za koju deceniju biti najmocnija sila sveta?!

ovo je sad fantazma na temu kad propadne amerika... svetom ce zavladati ljubav, sreca i mir.


gorran2 gorran2 16:29 07.12.2010

Re: sta je lose

I haos nastade.

Eventus dubius.
sybil sybil 16:32 07.12.2010

Re: sta je lose

Precizne formulacije treba upucivati promisljenim ljudima inace samo nastaje haos. I haos nastade.

tako je, o veliki borce za demokratiju, ljubav i mir u svetu.
ljuboten ljuboten 16:39 07.12.2010

Re: sta je lose

sybil
i zamislite ne podrzavamo borce protiv diktature

Mislis na Kinu?! Drzavu koja ce za koju deceniju biti najmocnija sila sveta?! Pa da su ti disidenti-nobelovci pobedili, da je u Kini 1989. "pao komunizam" kao sto je pao u istocnoj Evropi, tamo bi danas ljudi umirali od gladi. Pa sad ti podrzavaj disidente i dalje...

PS I btw, SAD uopste nije blam da od Kineza pozajmljuju pare, a da u isto vreme podrzava kineske disidente. I sad Srbija treba da ide protiv Kine?!??!



На жалост целог човечанства и једни и други су у праву и у криву истовремено. Овде не би о мотивима српске власти. Надам се да су урадили оно што ће имати мање штете, а данас стати уз Кину то је и економски и политички силан ослонац. Но, ми ипак живимо на европском континенту, па овим само показујемо да имамо још увек тешких рачуна са Западом. У праву је кинеска држава када се противи да се награђује неко ко се противи њеној политици. Но, када имају власт само једни исти људи, а за разлику од пређашње политике сада и помоћу капиталистичких производних односа нашли су решење како да брзо напредују, чак би рекао пребрзо, наравно пре свих нова класа богатих, а да ме не потсети да најбржи постигнут напредак Немачке после доласка на власт Национал-социјалситичке странке 1933. Последице су нама добро познате.
Ма да не мислим да кинески дисидент заступа идеје Буде, Исуса, Маркса или Розе Луксебург, већ сигурно да само оних који воле више да говоре и пишу а мање да раде напорно, а не, та и размиљањем и писањем, да што брже сви људи који вековима живе заостало и сиромашно могу да макар Кинеску годину прославе достјанствено. А како је када сваки хокштаплер, лудак и будала могу да раде шта хоће, тај рачун нам се свакодневно испоручује.

petar_p petar_p 16:44 07.12.2010

Re: sta je lose

ne znam samo gde nalazite ove fraze, poput sintagme "demokratija, ljubav i mir u svetu"? Svaki pojam ponaosob ima neko znacenje, ali u kombinaciji me "demokratija, ljubav i mir u svetu" asocira jedino na Coca-Colu.
sybil sybil 16:48 07.12.2010

Re: sta je lose

petar_p
na Coca-Colu.

gospodin_ne gospodin_ne 16:52 07.12.2010

Re: sta je lose

demokratija, ljubav i mir u svetu

freehand freehand 16:59 07.12.2010

Re: sta je lose

petar_p
u nasem neucestvovanju u cirkusu? Ta nagrada je ionako toliko kompromitovana do srzi, da zapravo nijedna drzava koja drzi do sebe ne bi trebalo da salje predstavnike na ceremoniju, ikada. Ali, moral u politici se odavno izgubio, i sada imamo samo cirkuske predstave za narodne mase gde pravila igre i cirkuski repertoar odredjuju veliki igraci. Nase je samo da aplaudiramo kad se upali lampica, zar ne?

Predlažem da se uzdržimo prisustva svo do nominacije i dodele Nobela Džordžu Džunioru.
A onda bih molio da budem uvršten u delegaciju, zajedno sa Sybil.
Aplaudiraću do iznemoglosti, obećavam!
sybil sybil 17:03 07.12.2010

Re: sta je lose

Predlažem da se uzdržimo prisustva svo do nominacije i dodele Nobela Džordžu Džunioru.
A onda bih molio da budem uvršten u delegaciju, zajedno sa Sybil.
Aplaudiraću do iznemoglosti, obećavam!

kad bi ti bio u ziriju, ti bi Nobela dao slobodanu milosevicu i arkanu.
i sta sad s tobom ima da se debatuje?
freehand freehand 17:08 07.12.2010

Re: sta je lose

sybil
Predlažem da se uzdržimo prisustva svo do nominacije i dodele Nobela Džordžu Džunioru.
A onda bih molio da budem uvršten u delegaciju, zajedno sa Sybil.
Aplaudiraću do iznemoglosti, obećavam!

kad bi ti bio u ziriju, ti bi Nobela dao slobodanu milosevicu i arkanu.
i sta sad s tobom ima da se debatuje?

sybil sybil 17:11 07.12.2010

Re: sta je lose

posthumno
buba_truba buba_truba 17:12 07.12.2010

Re: sta je lose

petar_p
I haos nastade.

Ma jok, kakav haos, sad tek počinje - šala-komika - tako se uvek završi kad se sybil zalaufa...
Uživancija u ova tmurna, vunena vremena. Opusti se, uživaj, zabavi se malo.
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:13 07.12.2010

Re: sta je lose

kad bi ti bio u ziriju, ti bi Nobela dao slobodanu milosevicu i arkanu.

Ovo je bila promašena cevanica.

Nego, mene baš zanima, hoće li neko imati petlje da predloži, a onda i dodeli, Nobelovu za mir gospodinu Asanžu?
Ko li bi tada sve nedošao...
sybil sybil 17:15 07.12.2010

Re: sta je lose

buba_truba

petar_pI haos nastade.Ma jok, kakav haos, sad tek počinje - šala-komika - tako se uvek završi kad se sybil zalaufa... Uživancija u ova tmurna, vunena vremena. Opusti se, uživaj, zabavi se malo.

ooo, evo ga jos jedan hrabri borac za mir, slobodu i pravdu u svetu.
dje si trubo, kuco stara!
sybil sybil 17:17 07.12.2010

Re: sta je lose

Ovo je bila promašena cevanica.

nije, nego je straight up to the point
buba_truba buba_truba 17:30 07.12.2010

Re: sta je lose

sybil
dje si trubo, kuco stara!

Evo me, javilo mi da si tu, da opet nešto promišljaš... pa reko', da se malko zabavim i opustim.
buba_truba buba_truba 17:31 07.12.2010

Re: sta je lose

sybil
Ovo je bila promašena cevanica
nije, nego je straight up to the point

Baš tako - pravo u glavu... sopstvenu.
myredneckself myredneckself 17:47 07.12.2010

Re: sta je lose

I btw, SAD uopste nije blam da od Kineza pozajmljuju pare, a da u isto vreme podrzava kineske disidente. I sad Srbija treba da ide protiv Kine?!??!


Ehh... 'rani sirotu, na svoju sramotu
mariopan mariopan 18:02 07.12.2010

Re: sta je lose

Jelica Greganović
kad bi ti bio u ziriju, ti bi Nobela dao slobodanu milosevicu i arkanu.

Ovo je bila promašena cevanica.

Nego, mene baš zanima, hoće li neko imati petlje da predloži, a onda i dodeli, Nobelovu za mir gospodinu Asanžu?
Ko li bi tada sve nedošao...

Hahahaa bre Jelice a ja baš mislila da mu je treba dati.
Ne znam nikoga na svetu ko je toliko učinio da reč demokratija bude shvaćena na pravi način, onako kako treba da zvuči.
A spisak nedošlih bi bio baš impozantan.
Ribozom Ribozom 18:02 07.12.2010

Re: sta je lose

Nego, 'oce li ovaj Assange biti nominovan sledece godine za Nobelovu nagradu za mir
sybil sybil 18:03 07.12.2010

Re: sta je lose

Ribozom
Nego, 'oce li ovaj Assange biti nominovan sledece godine za Nobelovu nagradu za mir

hoce, ali u rusiji i kini.
vojislav948 vojislav948 18:04 07.12.2010

Ре:Шта је лоше



0д 1941


Од 1941. до данас увек смо нешто имали и много тога немали. За све то су криви људи који су уместо нас доносили одлуке о нама. Одлуке су доносили људи, на основу добрих или лоших процена. Њуде, који су донели нашу одлуку смо бирали сви ми или већина нас. Наравоученије ако мислите да су лоше одлучили убудуће припазите кога ......
docsumann docsumann 18:05 07.12.2010

Re: sta je lose

narod, partija, omladina, armija


Kazezoze Kazezoze 18:06 07.12.2010

Re: sta je lose

Ribozom
Nego, 'oce li ovaj Assange biti nominovan sledece godine za Nobelovu nagradu za mir

jedino da ga predloži izrael jer o njima gotovo ništa nije objavio.
vojislav948 vojislav948 18:11 07.12.2010

Ре:Шта је лоше



Ко ли би тада све недошао ...


Па "браћа" Амери засигурно, а са њима би изостали њихови оркестар френдови.
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:17 07.12.2010

Re: sta je lose

nije, nego je straight up to the point

A to pretpostavljam zaključuješ na osnovu stavova koje je do sada freehand iznosio? Da je on obožavatelj Arkana i Miloševića?
Znači, može da se učlani u tvoj klub.
docsumann docsumann 18:27 07.12.2010

Re: sta je lose

Predlažem da se uzdržimo prisustva svo do nominacije i dodele Nobela Džordžu Džunioru.
A onda bih molio da budem uvršten u delegaciju, zajedno sa Sybil.
Aplaudiraću do iznemoglosti, obećavam!
kad bi ti bio u ziriju, ti bi Nobela dao slobodanu milosevicu i arkanu.
i sta sad s tobom ima da se debatuje?


ma sjajno
Exitus Letalis Exitus Letalis 18:28 07.12.2010

Re: sta je lose

simpletruths
sybil
sta je lose? ova zemlja se 10 godina grcala u krvavoj diktaturi i puj pike ne vazi, sve zaboravili, i zamislite ne podrzavamo borce protiv diktature, nego se svrstavamo medju one koji su tu krvavu diktaturu podrzavali i gde su nerazjasnjena ubistva neposlusnih normalna stvar!




a da niste zaboravili i 45 godina pre toga???

tim gore!
mariopan mariopan 18:29 07.12.2010

Re: sta je lose

sybil
Ribozom
Nego, 'oce li ovaj Assange biti nominovan sledece godine za Nobelovu nagradu za mir

hoce, ali u rusiji i kini.

Ja ne razumem Sibil šta tebi zapravo smeta?
Kažeš da se sećaš diktature u ona ili ova vremena kao najcrnjeg mraka, boriš se protiv toga, to je najužasnije što može da snađe živog čoveka....a ovo što je objavio Asanže dokazuje u kakvoj diktaturi živi cela planeta, u kakvoj zabludi i mraku.... i tebi ne smeta što je to istina?
Smeta ti što je objavio a ne smeta ti što je to dokazao i što se još dokazuje njegovim hapšenjem i progonom? To je sloboda o kojoj sanjaš?
I to u "najdemokratskijim" zemljama sveta u koje ne svrstavaš Rusiju i Kinu - i ti im ovde, kada to napišeš, zapravo daješ kompliment.
sybil sybil 18:40 07.12.2010

Re: sta je lose

Ja ne razumem Sibil šta tebi zapravo smeta?
Kažeš da se sećaš diktature u ona ili ova vremena kao najcrnjeg mraka, boriš se protiv toga, to je najužasnije što može da snađe živog čoveka....a ovo što je objavio Asanže dokazuje u kakvoj diktaturi živi cela planeta, u kakvoj zabludi i mraku.... i tebi ne smeta što je to istina?
Smeta ti što je objavio a ne smeta ti što je to dokazao i što se još dokazuje njegovim hapšenjem i progonom? To je sloboda o kojoj sanjaš?
I to u "najdemokratskijim" zemljama sveta u koje ne svrstavaš Rusiju i Kinu - i ti im ovde, kada to napišeš, zapravo daješ kompliment.

pazi sreco mariopan. taj asanz je spijunirao usa, silni dokumenti, zvuci jebnitacno, americki dokumenti, nema sale. ali- jedino "krivicno delo" koje je nasao je - zamisli- spijunaza UN? Nema velikih pronevera dolara, kradje, gansteraja, marifetluka, korupcije. jedino-spijunaza, big deal, u tim krugovima svako spijunira svakog. e, a zamisli kako bi izgledale te iste depese iz rusije, kine etc. koji bi se tu marifetluci, korupcije i pronevere otkrile.
kapiras sada?
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:56 07.12.2010

Re: sta je lose

jedino "krivicno delo" koje je nasao je - zamisli- spijunaza UN? Nema velikih pronevera dolara, kradje, gansteraja, marifetluka, korupcije. jedino-spijunaza, big deal, u tim krugovima svako spijunira svakog. e, a zamisli kako bi izgledale te iste depese iz rusije, kine etc. koji bi se tu marifetluci, korupcije i pronevere otkrile.


Jedino? Ne bih rekla...ali pretpostavljam da se opet radi o tvom ličnom doživljavanju krivičnih dela...
(inače, iako si toliko informisana da nemaš problem sa tvrdnjama i uvredama, ali ipak...nalog za skupljanje ličnih/privatnih podataka nije dat samo za UN, fasovala ga je i Evropa, tj. njeni državnici)
sybil sybil 18:59 07.12.2010

Re: sta je lose

(inače, iako si toliko informisana da nemaš problem sa tvrdnjama i uvredama, ali ipak...nalog za skupljanje ličnih/privatnih podataka nije dat samo za UN, fasovala ga je i Evropa, tj. njeni državnici)

ovde je u pitanju common sense, ne licni dozivljaj.
pa evo, koja su to jos krivicna dela pored spijunaze otkrivena? da belruskoni voli zurke? sta?
nsarski nsarski 19:02 07.12.2010

Re: sta je lose

neko znacenje, ali u kombinaciji me "demokratija, ljubav i mir u svetu" asocira jedino na C

Ne znam za tebe, slobodna ruko, ali ja sam dosao do stadijuma obozavanja svega sto nam mladjahna sybil napise. (Sybil, ovo je za freehanda, molim te ne odgovaraj ti na ovo, polomicu nesto na telu.)
sybil sybil 19:05 07.12.2010

Re: sta je lose

Ne znam za tebe, slobodna ruko, ali ja sam dosao do stadijuma obozavanja svega sto nam mladjahna sybil napise. (Sybil, ovo je za freehanda, molim te ne odgovaraj ti na ovo, polomicu nesto na telu.)

pa ipak hocu i to da vas ljubazno zamolim, posto ja ne spadam u vase drustvo, da se ipak strogo drzite vaseg kruga - frihenda et al.
nsarski nsarski 19:10 07.12.2010

Re: sta je lose

pa ipak hocu i to da vas ljubazno zamolim, posto ja ne spadam u vase drustvo, da se ipak strogo drzite vaseg kruga - frihenda et al.

Jelica Greganović Jelica Greganović 19:12 07.12.2010

Re: sta je lose

ovde je u pitanju common sense, ne licni dozivljaj.

Tek to nema veze sa ovim...kakav common sense?! Špijunaža je common sense, Ameri se brinu zbog toga što njihova diplomatija gubi kredibilitet, a u stvari se radi samo o common sense? Daj javi im, ja sa tim imam mnogo manji problem nego oni.
pa evo, koja su to jos krivicna dela pored spijunaze otkrivena? da belruskoni voli zurke? sta?

Pa evo, idi pa čitaj depeše, a ne da ti drugi prepričavaju, ako hoćeš o ovome da diskutuješ. A ne da nemaš pojma o čemu se radi, nego malo gledaš TV, dobiješ lični utisak, proglasiš ga common sense i napišeš za Asanža da je glup i jeftin, usput deleći vehementno ocene naokolo.
sybil sybil 19:25 07.12.2010

Re: sta je lose

Pa evo, idi pa čitaj depeše, a ne da ti drugi prepričavaju, ako hoćeš o ovome da diskutuješ. A ne da nemaš pojma o čemu se radi, nego malo gledaš TV, dobiješ lični utisak, proglasiš ga common sense i napišeš za Asanža da je glup i jeftin, usput deleći vehementno ocene naokolo.

dakle- ne znas, a pravis se da znas.
mariopan mariopan 19:27 07.12.2010

Re: sta je lose

pazi sreco mariopan. taj asanz je spijunirao usa, silni dokumenti, zvuci jebnitacno, americki dokumenti, nema sale. ali- jedino "krivicno delo" koje je nasao je - zamisli- spijunaza UN? Nema velikih pronevera dolara, kradje, gansteraja, marifetluka, korupcije. jedino-spijunaza, big deal, u tim krugovima svako spijunira svakog. e, a zamisli kako bi izgledale te iste depese iz rusije, kine etc. koji bi se tu marifetluci, korupcije i pronevere otkrile.
kapiras sada?

Pazi srećo Sibil, kada ta svecka diplomatija javno radi jedno a tajno radi nešto drugo, zar to nije licemerno?

A to drugo, što rade ispod žita, rešava sudbine čitavih naroda, obično onih malih kao što smo mi, njih se tiče i obično je na njihovu štetu. A ono što javno govore služi da se ti narodi žedni prevedu preko vode.
A gde Ameri prođu tu trava ne raste jako dugo. Zar nije divno što su raskrinkni kao licemeri?

Sada ti kažeš da je sve ovo samo mali trač ali vidiš kako nije.

Da li su nama govorili javno da Kosovo nije uslov za EU?
Nije bio trač nego čvrsta diplomatska časna reč?
Koliko je časna? Koliko nadalje možemo da im verujemo za budućnost? Nimalo. A to je jako dobro za nas.

Sada će manje moći da lažu ceo svet, ili im neće verovati ni kada govore istinu.
A taj svet će od toga postati mnogo bolji.
Verujem da ti je stalo do toga da bude bolji?
A Ameri? Sami pali sami se ubili.
Eto vidiš?
sybil sybil 19:27 07.12.2010

Re: sta je lose

nsarski
pa ipak hocu i to da vas ljubazno zamolim, posto ja ne spadam u vase drustvo, da se ipak strogo drzite vaseg kruga - frihenda et al.

poseban pozdrav za bubu trubu.
Bili Piton Bili Piton 19:31 07.12.2010

Re: sta je lose

mariopan
čvrsta diplomatska časna reč?


Ovo je contradiction in terms...
dolybell92 dolybell92 19:34 07.12.2010

Re: sta je lose

Nego, mene baš zanima, hoće li neko imati petlje da predloži, a onda i dodeli, Nobelovu za mir gospodinu Asanžu?


...Nobelovu za nemir, valjda...
nsarski nsarski 19:37 07.12.2010

Re: sta je lose

poseban pozdrav za bubu trubu.

Haaahaaa, ja ne znam ko je bloger(ka) buba truba tako da ne mogu da urucim pozdrave, ali se nadam da ce i sam(a) videti.
Inace, sybil, nemoj suvise da navijas protiv Asanza - njega su spetljali zbog namestenog "silovanja" u Svedskoj. Tvoje namigivanje sa 13. godisnjim Podestom onomad se takodje dade tumaciti. A on je underage, cak i u Svediji.
Ziva ti meni i vesela bila.
sybil sybil 19:42 07.12.2010

Re: sta je lose

Da li su nama govorili javno da Kosovo nije uslov za EU?
Nije bio trač nego čvrsta diplomatska časna reč?
Koliko je časna? Koliko nadalje možemo da im verujemo za budućnost? Nimalo. A to je jako dobro za nas.

jao, maripan, sta sve usa i eu nisu uradili za nezavisnost kosova? i zasto ti je onda neobicno sto se u eu-usa diplomatiji razmatraju opcije- da li ili ne srbiji postaviti zvanican uslov za eu priznanje kosova? razmatrali opcije i odlucili- ne za sada.
mariopan mariopan 19:44 07.12.2010

Re: sta je lose

Bili Piton
mariopan
čvrsta diplomatska časna reč?


Ovo je contradiction in terms...

Da.
sybil sybil 19:46 07.12.2010

Re: sta je lose

Inace, sybil, nemoj suvise da navijas protiv Asanza - njega su spetljali zbog namestenog "silovanja" u Svedskoj. Tvoje asikovanje sa 13. godisnjim Podestom onomad se takodje dade tumaciti. A on je underage, cak i u Svediji.
Ziva ti meni i vesela bila.

jesu stvarno pukli kondomi kao sto se prica.
freehand freehand 19:51 07.12.2010

Re: Ре:Шта је лоше

vojislav948


Ко ли би тада све недошао ...


Па "браћа" Амери засигурно, а са њима би изостали њихови оркестар френдови.

Slutim nešto da će i laureat biti sprečen.
mariopan mariopan 19:57 07.12.2010

Re: sta je lose

sybil
Da li su nama govorili javno da Kosovo nije uslov za EU?
Nije bio trač nego čvrsta diplomatska časna reč?
Koliko je časna? Koliko nadalje možemo da im verujemo za budućnost? Nimalo. A to je jako dobro za nas.

jao, maripan, sta sve usa i eu nisu uradili za nezavisnost kosova? i zasto ti je onda neobicno sto se u eu-usa diplomatiji razmatraju opcije- da li ili ne srbiji postaviti zvanican uslov za eu priznanje kosova? razmatrali opcije i odlucili- ne za sada.

A neee, nije to "za" nezavisnost Kosova, to su radili manje više javno, nego "protiv" nas, da se ne snađemo dok ne bude kasno.
I nisu se razmatrale opcije nego se razmatrala taktika kako da se Vlasi ne dosete. Kako nas lagati da sedemo na rudu.. Nijanse, Sibil, nijanse.
I koje crno za sada, to su od početka i mislili, nikada nisu ni mislili drugačije.
nsarski nsarski 19:57 07.12.2010

Re: sta je lose

jesu stvarno pukli kondomi kao sto se prica.

Znaci sta? Znaci, treba tuziti kompaniju koja takve kondome proizvodi? Znaci, mozda je drugarica iz Svedske obavestajne sluzbe "montirala" kondom da pukne? Znaci, tuziti tu gospodzu za podvodjenje mladje drugarice sa kojom je kasnije imao "quality time". Znaci, raspisati crvenu Interpolovu poternicu za Asanzom?
Za istim Asanzom koji je pokazao da su Ameri, na primer, montirali nuklearni "case" Huseinu, bombardovali zemlju Irak, i pri tome pobili stotine hiljada ljudi. Ditto, Avganistan.
Znaci, puknuti kondom je gori od puknute bombe?
Znaci, ovaj svet je fucked. Bez kondoma, ako je verovati depesama. Sa kondomima, ako depese zanemarimo.
Milan Karagaća Milan Karagaća 19:58 07.12.2010

Re: sta je lose

sybil
rekla sam krvave diktature, pogledasjte slike.
a evo i slika iz prethodne diktature
narod, partija, omladina, armija



nešto mi ova lista odudara od toga što hoćete da nam kažete
najveći svetski diktatori
Lajfova lista najvećih svetskih diktatora[/url]
1. Josif Visarionovič Staljin (SSSR)
2. Kim Džong-il (Severna Koreja)
3. Pol Pot (Kambodža)
4. Benito Musolini (Italija)
5. Rafael Truhiljo (Dominikanska republika)
6. Omar Hasan al-Bašir (Sudan)
7. Augusto Pinoče (Čile)
8. Mao Ce-Tung (Kina)
9. Đijang Ćing (Kina)
10. Idi Amin (Uganda)
11. Mobutu Sese Seko (Zair)
12. Adolf Hitler (Nemačka)
13. Muhamed Reza Pahlavi (Iran)
14. Saparmurat Nijazov (Turkmenija)
15. Nikolae Čaušesku (Rumunija)
16. Muamer al-Gadafi (Libija)
17. Tan Šve (Mjanmar)
18. Francisko Franko (Španija)
19. Slobodan Milošević (Srbija)
20. Kim Il Sung (Severna Koreja)
21. Robert Mugabe (Zimbabve)
22. Ferninad Markos (Filipini)
23. Fransoa "Papa Dok" Duvalije (Haiti)
24. Žan Klod "Bejbi Dok" Duvalije (Haiti)
25. Čarls Tejlor (Liberija)
26. Sadam Husein (Irak)
27. Žan Bedel Bokasa (Centralnoafrička republika)
28. Muhadem Mula Omar (Avganistan)
mariopan mariopan 20:00 07.12.2010

Re: sta je lose

sybil
Inace, sybil, nemoj suvise da navijas protiv Asanza - njega su spetljali zbog namestenog "silovanja" u Svedskoj. Tvoje asikovanje sa 13. godisnjim Podestom onomad se takodje dade tumaciti. A on je underage, cak i u Svediji.
Ziva ti meni i vesela bila.

jesu stvarno pukli kondomi kao sto se prica.

A što nisu tužile Durex?
Unfuckable Unfuckable 20:07 07.12.2010

Re: sta je lose

Znaci, treba tuziti kompaniju koja takve kondome proizvodi?

pa jbg, čovek je Srbin garant - nama svaki kondom premali

(kad ga navlačimo - do lakta)
Ribozom Ribozom 20:08 07.12.2010

Re: sta je lose

xexexe...kad se rasprava svela na kvalitet kondoma
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:12 07.12.2010

Re: sta je lose

dakle- ne znas, a pravis se da znas.

Ajd jednostavnije da ti kažem - NEĆU da ti napišem, eno si se i na susednom blogu grebala za info. Idi i čitaj, a ne da ti drugi prepričavaju da bi ti mogla da pametuješ i ocenjuješ. Mada, za to tebi, sudeći prema dosadašnjoj prepisci, informacije i činjenice nisu ni potrebne. Mož' ti to i na blanko.


Edit: Ti stvarno misliš da bih ja mogla onomad, da odem na press konf. povodom depeša koje se tiču Slo, prvo kod portparola min. sp. poslova, a onda i kod premijera, a da ih nisam pročitala? I još onda da izveštavam o tome?
AlexDunja AlexDunja 20:13 07.12.2010

Re: sta je lose

xexexe...kad se rasprava svela na kvalitet kondoma


ovde su najzanimljivije rasprave koje idu
sa bloga na blog. uvek bilo:)

uživaj!
Covek u belom Covek u belom 21:25 07.12.2010

Re: sta je lose

sybil
sta je lose? ova zemlja se 10 godina grcala u krvavoj diktaturi i puj pike ne vazi, sve zaboravili, i zamislite ne podrzavamo borce protiv diktature, nego se svrstavamo medju one koji su tu krvavu diktaturu podrzavali i gde su nerazjasnjena ubistva neposlusnih normalna stvar!

Rece hrabra Sara Pejlin bloga b92.
Samo prava Sara Pejlin ima jednu malu komparativnu prednost nad nasom Sybili...ima lepse oci .
JJ Beba JJ Beba 21:44 07.12.2010

Re: sta je lose

docsumann
narod, partija, omladina, armija



Bili Piton Bili Piton 21:58 07.12.2010

Re: sta je lose



ove korejanke su mi uvek bile savršeno sablasne
NNN NNN 22:05 07.12.2010

Re: sta je lose

gedza.73 gedza.73 23:00 07.12.2010

Re: sta je lose

nsarski
Ne znam za tebe, slobodna ruko, ali ja sam dosao do stadijuma obozavanja svega sto nam mladjahna sybil napise.

sybil
pa ipak hocu i to da vas ljubazno zamolim, posto ja ne spadam u vase drustvo, da se ipak strogo drzite vaseg kruga - frihenda et al

I ja te obozavam, Sybil. Blog je stvarno malo pusto mesto bez tebe.
freehand freehand 23:09 07.12.2010

Re: sta je lose

nsarski
neko znacenje, ali u kombinaciji me "demokratija, ljubav i mir u svetu" asocira jedino na C

Ne znam za tebe, slobodna ruko, ali ja sam dosao do stadijuma obozavanja svega sto nam mladjahna sybil napise. (Sybil, ovo je za freehanda, molim te ne odgovaraj ti na ovo, polomicu nesto na telu.)

Satima se premišljam da li da ovo napišem... Taube - izvini!
Sybil... (smajli koji grca i guši se u suzama šireći nemoćno ruke)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana