Kultura| Mediji| Politika| Satira| Sport

PRE NEGO ŠTO PADNE NOĆ...

nikolic777 RSS / 09.12.2010. u 22:36

Milan Nikolić

 ...Frizerima u Srbiji preti nova pošast u godini "vrhunca recesije". Reč je o frizuri  "a la Davis cup", koja je ove nedelje, postala stvar "ultimativnog trenda". Nevolja je u tome što ona podrazumeva manje posla i kreativnosti, dakako, i nižu cenu. Bez obzira na to da li na stolici sedi Vojislav Koštunica ili dečko iz bloka 45...

Srbija je pre nekoliko dana, i odmah zatim na vrlom "veselom balkonu“, kako je u jeku zanosa izjavila jedna novinarka, dospela u centar svetskog interesovanja. Još malo pa kao Wikileaks. To je potvrdio i predsednik Tadić, već u Areni, sa adekvatnim šalom oko vrata i, uveliko prepoznatljivim, mačističkim, navijačkim stezanjem pesnica. Nije pogrešio. Čestitam teniserima na izuzetnom usehu i drago mi je zbog njihove pobede. Ne umem da se radujem na poželjan i opšteprihvaćen način, a možda mi jednostavno ne ide od ruke da se tako vatreno poistovetim sa sportskim trijumfima. Međutim, u nedelju, 5.decembra, bilo je hladno veče, ali su srca bila vruća. I ovaj refren, gotovo poskočicu, čuo sam u jutarnjim vestima sledećeg dana. Smatram da minimum intelektualnog poštenja nalaže da se uvek navede izvor onoga što u pisanju nije autorsko. Ja, stoga, pošteno i besprekorno, navodim - Javni servis Srbije!

Kolektivno šišanje u Areni predstavljalo je deo RADOVANJA. Pred kamerama brojnih svetskih televizija, pred trenerima protivnika, pred njihovim i našim navijačima. Čitavo vreme pokušavam da proniknem u suštinu ovog (kolektivnog) rituala. On bi trebalo da bude u rangu cepanja

košulje očevima kad im stigne prinova ili je to ipak nešto neuporedivo, samosvojno. Da li je poenta u nagrđivanju? Ako pobedim, mogu da budem i najružniji na svetu. BRE. Ili se u osvajanje kupa toliko nije verovalo, pa je pala opklada da se uradi i ono, po sebe najgore, što se može zamisliti?

Bilo kako bilo, šišanje u Srbiji ne budi prijatne asocijacije. Ne moram da objašnjavam zašto. Većina mojih sagovornika, koje sam od te večeri do danas, redom zapitkivao šta misle o teniserskim nularicama, sve se nešto ustezala. Sa onim osmejkom umiljatog deteta kad napravi sitan prekršaj: „Pa, dobro, neka ih...Možda nisu trebali baš u Areni, samo da su kasnije zajedno otišli kod brice...možda jedino to....“ Ja moram ovoj temi da priđem oprezno, jer srpski teniseri su nacionalne ikone i u njih ne sme da se dira. Gotovo svako dete u Srbiji "voli Noleta", skoro kao tatu i mamu. I domovinu, koja se, očigledno, više ne brani lepotom!

Moram da pišem u rukavicama, jer za čas će neko „pogrešno da me interpretira“ pronalazeći u mojim rečima razočarenje zbog uspeha „naših“, antisrpske tirade, plaćeničke parole. A i za to me baš briga, ja samo nastojim da ne povredim tanana osećanja "nacionalno (pre)osvešćenih". Sve za objektivnost! Nije o tome reč. Želim da kažem da je ta SLIKA O SRBIJI mogla da odleti na CNN, BBC i druge mreže, i bez prostakluka, bez upiranja prstom u oko poraženom, bez svih tih novinarskih provokacija tipa: “Ferže kaže da nisu imali šanse, IH PA TO NAM JE BAR JASNO.“  Da ne pominjem dosetke a la: “Da li znate da je Ferže pobedio Živojinovića u Seulu 1982. I, sad mu je Boba vratio“. Uvek se neko nečega seti! I zatraži - PORAVNJANJE!

 Pritom, ovo nije rekla Brena, već jedna novinarka. Lično, kao da sam čuo Milijanu Baletić kako izveštava sa ratišta. Polako,gospođo, ovo nije minsko polje, ovo je zeleni poligon za igru, ovo je najfensi sport na svetu. Polako. Malo zadirkivanja bi trebalo da ide u domen SPORTSKOG PONAŠANJA, jer to je ipak NADMETANJE, ali moj utisak je da su naši novinari možda previše –„vrelih srca“, pa lako skrenu u preterivanje. U onu najstariju (ne)sportsku disciplinu - famozni srpski inat. Uvek preko mere dobrog ukusa. Baš kao ono Đokovićevo urlikanje u kameru: „KOJI FRANCUZI BREEE, ONI SU NIŠTA“. I, u tom trenutku, svo to "u zdravom telu, zdrav duh" pada u vodu! Koji Francuzi? Recimo, oni čiji je navijač brutalno ubijen u centru Beograda, ne tako davno. BRE! Posle ovoga, lično, ne bih se preterano radovao da sretnem Noleta u haustoru ili prolazu između zgrada. Ako već moram, neka bude pre nego što padne noć. Kasnije, nikako!

I odmah potom  - šišanje. Mali Janko, on je baš onako „metro“, se malo otimao, ali je ipak otišao pod mašinicu. Publici ništa od toga nije smetalo, iako to nije huliganska publika, već fin, lepo odeven svet koji po džepovima nosi Blackberry i HTC, a ne bokser, klješta i fantomke. Oni takođe vole svoju zemlju, jer i u okvirima nacionalizma postoje raslojavanja, ma koliko im konačna poruka bila ista! Ovde su navijali nacionalisti borisovskog tipa, oni koji vole i poštuju ostatak sveta, imaju sluha za liberalno i progresivno, ali i za tradicionalno i nasleđeno. Imaju

"korene" i "znaju ko su". Zapravo, uvek su tu, negde između, u svojevrsnom čistilištu između zapadnjačkog pakla i amfilohijevskog raja. Između spore Angele Merkel i Medvedeva Robina. Ali, ko su oni zapravo, kada odstranimo ono u šta veruju u političkom smislu?

Uspešni, profesionalno i privatno ostvareni ljudi koji dokazuju da u Srbiji i nije „tako strašno“, da se može komotno živeti i uživati, da se snovi ostvaruju. Mladi japijevci sa Megatrend diplomama i masterima, tek svršeni, a već zaposleni menadžeri za sve i svašta, marketinški eksperti, pr-ovi. Deca roditelja koji na terasama još uvek, u zimskim danima, drže plastičnu burad sa kiselim kupusom.  Ili pak roditelja, koji su umeli da se snađu tokom dvedesetih i da dođu do pejdžera čak. Deca sumnjivih roditelja čije je grehove izbrisalo vreme, školovana u stranim školama i uzorno vaspitana. Zatim porodice sa veselim klincima. Članovi fondacija, vladinih i nevladinih organizacija, direktori banaka, bliski saradnici nekih mnogo važnih likova. Pa onda red estradnih persona i njihovih brabonjaka. Čitava jedna svita. Srpski JAPIZAM je nažalost (mada je meni japizam po difoltu gadan je zaudara na konformizam i mediokritetstvo) proizvod lošeg porekla, truo i neautentičan, iz tura mu raste luk i zato je njemu lako da se identifikuje, raduje, lupa po prsima. I, naravno, da bude fensi odavde do večnosti, jer mu je ta zapovest  važnija i od državnih, tj.državotvornih interesa. Zbog toga im  ljubav prema tenisu tako lepo stoji. Bolje nego kasirki iz Maxi-ja. A i ona voli tenis. Svi volimo tenis.

E sad kad se kamera preseli na ulice, tu ima više ćelavih, koji jednom sedmično sređuju frizuru iako su gubitnici, ima više trenerki i poštapalica, ali i podjednako vrućih srca. Čak vrelijih od ovih iz Arene, jer oni, ma koliko da im u grudima gori, moraju da održe pozu. Tu se glasnije čuje „SRBIJA“, grlenije uzvikuje „BRE!“, ima više žargona, slobodnijeg govora i neposrednije ljubavi prema otadžbini. Identifikacija sa tuđim uspehom je naš omiljeni sport, u istoj meri u kojoj je neuspeh – samo stvar onoga koji je kalirao. Još će dobro da prođe ako ne dobije batine zbog toga. Razumem ja tu decu, manje gnevnu od one dece, pre dva meseca, ali nemam iluziju da bi se mnogo ustezali ako bi im neko ponudio kamen. Ali ne smem da se opkladim u to ime. Posebno ne ovako surovo kao teniseri. Što je još veća istina, ja nemam iluziju ni da bi oni, brendirano-masterizovani sa tribina, odbili kamen iz ubeđenja. Odbili bi ga iz nekih drugih razloga, ali njihov je mentalitet isti kao i mentalitet onih kojima pendrečenje i lomljenje nisu nepoznati. Svejedno, njihova deca će na vreme početi da treniraju tenis.

Jedan stariji čovek je te, slavljeničke večeri,plakao na ulici. Uspeo je da kaže reporteru da sportska pobeda posebno mnogo znači u vremenima kakva su današnja. Ja znam da on ima penziju, ukoliko je uopšte ima, barem deset puta manju od Krkobabićeve. I jasno mi je pokazao sopstvenim rečima da razlikuje zanos radi zanosa, od lepog povoda za zadovoljstvo u trenutku kada nemamo razloga da ičim više budemo zadovoljni. Možda čak i patriotizam od

nacionalizma. Nekako verujem da se on ne bi latio kamena na tri-četiri. U to ime bih se opkladio i ošišao.

Naposletku, bilo bi korektno reći nešto i o poraženima. I oni su sinoć vitlali centrom grada. Imaju sličnu garderobu, jakne i šalove, kao domaći navijači. Jedino im nedostaje malo ovdašenjeg derta, malo gneva i patetike. Žao im je što su izgubili, ali se smeju i dalje. Možda zbog toga što znaju da nisu u svojoj zemlji, pa im nije tako komotno da „izražavaju emocije“ ili možda zbog toga što takve emocije, poput ovih u "gradu domaćinu" i ne poznaju, budući da žive u srećnijem društvu.

U međuvremenu, reke su se vratile u svoja korita. Nema više straha od poplava. I Vuk  Drašković se vratio da pokaže svima da desnica nije nikakav bauk, nasilništvo i agresija, već da može biti i – evropska. Ja mu verujem bez ostatka. U istoj meri u kojoj ne verujem da će Vučelić i Vulin ikada biti levičari. Zamislite, i "Pečat" se zalaže za Asanža. Naslovna strana friškog broja, posvećena je apelu za njegovu slobodu. No, bar u Srbiji, svaka "interpretacija realnosti" ima svoju publiku. Nažalost.

Takođe, nisam znao da je vojska i dalje tako veliki tabu "u nas". Mislio sam da samo SPC uživa takav status. Umalo da zaštitnici parole „Rado Srbin ide u vojnike“, koji poput onog DSS-ovca Samardžića, smatraju da je služenje pod punim oružjem i u punom roku, ultimativni dokaz ljubavi prema rodnoj grudi (neko reče i ljudskosti čak) - nadjačaju glasače za Wikileaks u  prošlonedeljnom „Utisku.“ Olja će, ionako, tek za dva dana, saopštiti svoju verziju "šišanja". Iz inata ili nekakve iracionalne potrebe, ne odustajemo od opsesije neprijateljima, koji nam remete miran san i kraj.

Svejedno, zajedno smo jači ispod „srećnog balkona za dočekivanje pobednika“. Tamo su se, na dan utemeljenja novog trenda frizura, izmešali japijevci, estradnjaci, bivši kriminalci, sadašnji monopolisti, iskreni ljubitelji sporta i obični navijači, polu-huligani (kao polu-profesionalna vojska, kako reče veliki Srbin PELEVIĆ braneći čojstvo i junaštvo od DS-a, a u ime SNS-a, koji je sada za Evropu, samo što je on, zlom srećom, propustio taj brifing), prikriveni i potencijalni huligani. U moru opšte sreće nisu stigli da se podele. Kada su glave gole i razlike su manje, i na njih se može zažmuriti jednim okom u ime oživljene sabornosti.



Atačmenti



Komentari (39)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

veronika_kojen veronika_kojen 23:27 09.12.2010

Šišanje...

I Vuk Drašković se vratio da pokaže svima da desnica nije nikakav bauk, nasilništvo i agresija, već da može biti i – evropska.


Pitam se šta bi on mislio o šišanju.
nikolic777 nikolic777 23:43 09.12.2010

vuk

verovatno bi se trudio da bude negde između osude i "razumevanja", kao i većina političara, koji nisu spremni za diskontinuitet...
dali76 dali76 06:24 10.12.2010

Re: vuk

Odlican tekst . Pravo buntovnicki i manjinski .
Sto se tice tog ,kako ti ga nazivas u komentaru vislje, problema diskontinuiteta , uvek si postavljam pitanje gdje je ta granica izmedu korisnog pragmatizma I iskrene zelje za revolucionarnim promenama.
Nedavno sam prisustvovao tribini povodom nedavno odrzanih izbora u SAD.
Predavac je bio professor politicke teorije james Ceaser :
Zapoceo je svoj govor recima :
Some of Obama supporters like to argue in one breath that he is a pragmatist and centrist only to insist in next that he can inaugurate the most historical transformation in American politics since new deal. These two claims are really incompatible.
Da li su odista pragmatizam I spremnost za revolucionare promene dve inkopatibilne kategorije?
Gde je ta granica kad kompromis sa realnoscu postane toliko trul da sprecava bilo kakvu sansu za promenama ?
Najpoznatija pistaljka sveta ovih dana nas je obavestila da su diplomate u svojim, donedavno tajnim, depesama predsednika Tadica okarakterisali kao harizmaticnog ali neodlucnog..
Da ne provalise u tajne depese umrli bi u neznanju.
Ali mozda je bas ta neodlucnost odgovor gdje je granica izmedju pragmatizma I zelje za promenama.


nikolic777 nikolic777 06:50 10.12.2010

Re: vuk


Da li su odista pragmatizam I spremnost za revolucionare promene dve inkopatibilne kategorije?



Potpuno sam ubeđen da jesu,s tim što je u Srbiji, pragmatizam sveden na jednu bednu varijantu. Ja ga vidim kao podilaženje tom dominantnom obrascu,odsustvo smelosti da se crkva postavi tamo gde joj je mesto, da se uhapsi Mladić, da se donesu rigorozni zakoni o navijačima i desničarskim organizacijama...sve nešto na kašičicu, jer promene nisu popularne. Đinđić je bio prvi i do sada jedini koji je krenuo direktno na "mentalitet". S druge strane, njegov pragmatizam je bio sasvim drugačiji, isključivo vezan za pronalazak olakšica i prečica za što brže pokretanje zemlje...
















snezana mihajlovic snezana mihajlovic 07:36 10.12.2010

ima raznih zanosa

Deca roditelja koji na terasama još uvek, u zimskim danima, drže plastičnu burad sa kiselim kupusom.

sad,
meni baš nije jasno zašto je to loše?
je l' će da izmrzne kupus?
možda da se snese u podrum?
je l' što se ne baci na vreme, pa u proleće smrdi?
(al' onda je svejedno da l' je u podrumu ili na terasi)
stvarno mi nije jasno.

u stvari,
nije mi jasan ceo taj pasus, iako mi je jasna teza o šišanju.

ps
i ja sam primetila tog starijeg čoveka koji je plakao.
i bilo mi ga je mnogo žao.
pps
i kad pogledaš reč: zanos, pa značenja, zaneti, zanositi zanosno (pa kako i zašto nešto može da se zanosi i zanese), pa zanesenjaci razni, pa varijacije tipa: unositi, raznositi, ponositi, nanositi i odnositi, (a nadjoh u rečniku i reč: zanošljiv. hmhm)...uh. zanimljivo za razmišljanje, ili su i reči ništa, ko francuzi?
Dr M Dr M 08:03 10.12.2010

Re: ima raznih zanosa

zanos, pa značenja


Asocijacija:

kad te neko vuče za nos..
nikolic777 nikolic777 08:12 10.12.2010

Re: ima raznih zanosa

nije probem u kupusu, hteo sam da pokažem nešto drugo...obično je reč o nadobudnim ljudima koji se ponašaju kao da su rođeni u trezoru banke u kojoj "šefuju"..ili, gde već rade...i. baš u takvom ponašanju vi vidite taj kupus, tu metaforu za komplekste i fake snobizam
nikolic777 nikolic777 08:21 10.12.2010

Re: ima raznih zanosa

ima različitih zanosa, ali zna se koji zanos nama radi o glavi već dve decenije...on je, veštom manipulacijom i pobuđen, ne bi li se, zahvaljujući paramitovima i iracionalnim predstavama, vadalo, kralo, lagalo i ubijalo...

deo o tribinama, jednostavno nastoji da stvori sliku o ljudima "srednjeg kursa", kohabitatorima, onima koji uvek biraju kompromisna rešenja, tamo gde kompromisa ne može biti...onima koji su oličenje komformuzma, itd.
nikolic777 nikolic777 08:23 10.12.2010

Re: ima raznih zanosa

snezana mihajlovic snezana mihajlovic 10:56 10.12.2010

Re: ima raznih zanosa

nije probem u kupusu, hteo sam da pokažem nešto drugo...obično je reč o nadobudnim ljudima koji se ponašaju kao da su rođeni u trezoru banke u kojoj "šefuju"..ili, gde već rade...i. baš u takvom ponašanju vi vidite taj kupus, tu metaforu za komplekste i fake snobizam

a kakav je real snobizam, odnosno ima li razlike u kvalitetu izmedju real i fake snobizma?
što se kupusa tiče,
moje nerazumevanje pasusa i gore citirane rečenice je bila (očigledno neuspešna) metafora za - šteta, mogao je to da bude dobar tekst, ali ga preseče pojednostavljena priča o...

u prilog:

what would I do without this world faceless incurious
where to be lasts but an instant where every instant
spills in the void the ignorance of having been
without this wave where in the end
body and shadow together are engulfed
what would I do without this silence where the murmurs die
the pantings the frenzies towards succour towards love
without this sky that soars
above its ballast dust

what would I do what I did yesterday and the day before
peering out of my deadlight looking for another
wandering like me eddying far from all the living
in a convulsive space
among the voices voiceless
that throng my hiddenness


nikolic777 nikolic777 12:45 10.12.2010

Re: ima raznih zanosa

pročitajte nešto o elitizmu i snobizmu, recimo ima sjajna studija SNOBERRY Džozefa Apštajna, možda ćemo se bolje razumeti...A nije strašno, i ako ne uspemo u tome :)))
buba_truba buba_truba 12:47 10.12.2010

Re: ima raznih zanosa

snezana mihajlovic
a kakav je real snobizam, odnosno ima li razlike u kvalitetu izmedju real i fake snobizma?
što se kupusa tiče...



Da, kis'o kupus - loša metafora, ali baš! A toliko materijala: eto, akten tašna i japi stajl (a u tašni burek, ili sendvič i jabuka, što je mama spakovala za užinu). Ovi što drže plastičnu burad sa kiselim kupusom na terasi (jer, verovatno, nemaju podrum) nemaju ni S od snobizma, ne bave se, ne postizavaju - samo preživljavaju.

Dobar tekst, generalno, dala preporuku.
Za kupus, žao mi je, ali loša metrafora - snežana je poentirala.

Uzgred, čini se da Vi imate neki lični problem sa kiselim kupusom, a?
nikolic777 nikolic777 12:53 10.12.2010

Re: ima raznih zanosa

ne, I'M LOVIN' IT:)))
buba_truba buba_truba 18:58 10.12.2010

Re: ima raznih zanosa

nikolic777
ne, I'M LOVIN' IT:)))

Dobro je! Tako sam i pretpostavila.
beba757 beba757 08:21 10.12.2010

šišanje

Izvanredan tekst...Odlična zapažanja!
Svaka čast!
nikolic777 nikolic777 08:22 10.12.2010

Re: šišanje

hvala Bebo:)))
alexlambros alexlambros 15:59 10.12.2010

I mi imamo

balkon Rosada ...

nikolic777 nikolic777 17:36 10.12.2010

Re: I mi imamo

jedan od omiljenih balkona za sva vremena
Biljana 77 Biljana 77 16:15 10.12.2010

U čemu je fora?

Sabornost?

Ovo je ko zna koji slučaj po redu da sportisti nekog tima (bilo da je klub ili reprezentacija) rade ovako nešto - bilo je kolektivnog šišanja, puštanje brade, farabanja kose...
nikolic777 nikolic777 17:38 10.12.2010

Re: U čemu je fora?

sabornost odnosno sabornity, verovatno si slušala Peru Luovića na PEŠČANIKU...Takozvana srpska vrlina koja se često evocira...:)))
ivana23 ivana23 18:20 10.12.2010

Re: U čemu je fora?

Biljana 77
Sabornost?
Ovo je ko zna koji slučaj po redu da sportisti nekog tima (bilo da je klub ili reprezentacija) rade ovako nešto - bilo je kolektivnog šišanja, puštanje brade, farabanja kose...


Tacno!



Različiti motivi za kreiranje novog imidža:u plavo ofarbani fudbaleri Rumunije i do glave obrijani odbojkaši SAD

Pre dva, tri dana u jednim dnevnim novinama nabrojano je mnostvo slicnih primera.

nikolic777 nikolic777 18:35 10.12.2010

Re: U čemu je fora?

DIVNO, i jel možemo sada da uporedimo kontekste "promene imidža", povode za to, razloge za to....molim vas da pronađete tačne podatke1
pnbb pnbb 20:06 10.12.2010

Re: U čemu je fora?

i jel možemo sada da uporedimo kontekste "promene imidža", povode za to, razloge za to....

super, ajde..
pretpostavljam da si upucen u kontekst, povode i razloge jednih, drugi i trecih... mislim da bi ih poredio... objektivno...
ili neke od razlog i povoda pretpostavljas.. podrazumevas...
nikolic777 nikolic777 20:17 10.12.2010

Re: U čemu je fora?

nisam, ajde da uporedimo, izvoli, ti si postavila osnov za poredjenje
pnbb pnbb 20:24 10.12.2010

ne bi reko

ti si postavila osnov za poredjenje

aha, znaci bilo je retoricko pitanje ... u stilu hm, valjda niko nece traziti detalje..
problem s ivanom23 je sto ona uvek zvizne i sliku... a ona, kao sto znamo, govori vise od hiljadu reci
e.ferrero e.ferrero 21:06 10.12.2010

Re: U čemu je fora?

Nema tu nikakve sabornosti! Sabornost i promocija tima (onaj imidž koji pominjete, pa još upotpunjujete slikom Rumuna kojih se i ja sećam žutih sa tog svetskog prvenstva) mogla bi da bude situacija gde bi se oni ošišali svi na ćelavo PRE finalnog meča, pa tako skrenuli pažnju na npr. film šišanje (ja sam se naivno nadao da je to bila svrha pre nego što sam malo pročitao o njihovim motivima). Ili da se bave nekim nepopularnim sportom, da za njih niko nije čuo, da igraju u nekoj nepoznatoj zemlji gde žele da ih upamte ne samo po igri nego i vizuelno...

Ništa od toga, ovo je čist SABORITY Petra Lukovića.
Vidim ih u nekoj kafanici par dana pre početka finalnog obračuna, malo su popili, komentarišu protivnike, pa jedan realista (možda čak i nesrećni Janko) kaže "teško ćemo mi njih odrati... jeste naša publika, ali Francuzi su to!", a Đoko mu odgovara "šta teško bre? kakvi Francuzi??? ONI SU NIŠTA BREEEEE! Ako pobedimo i budemo prvi, ima svi da se ošišamo na nulu!!!". E sad, lako je Đoku da se ošiša na nulu kad ionako ima frizuru za ocenu 0 (takve smo mi u školi zvali ŠUMARI ako malo puste kosu), ali jadni Janko koji je i pokrenuo priču ipak ima lepu kosu i frizuru. Opklada je pala, Janko se malo bunio, ali Đoko je već objavio u medijima "koj' na tenisko Kosovo ćelav ne bude došao (tj. sa njega otišao) ćelava mu keva ceo život bila".

Zato su sad svi ćelavi! :)
nikolic777 nikolic777 21:14 10.12.2010

Re: U čemu je fora?

Fenomenalno E.,
ova kletva na kraju neverovatno "paše" čitavom spektaklu...
ivana23 ivana23 22:19 10.12.2010

Re: U čemu je fora?

e.ferrero
Vidim ih u nekoj kafanici par dana pre početka finalnog obračuna, malo su popili, komentarišu protivnike, pa jedan realista (možda čak i nesrećni Janko) kaže "teško ćemo mi njih odrati... jeste naša publika, ali Francuzi su to!", a Đoko mu odgovara "šta teško bre? kakvi Francuzi??? ONI SU NIŠTA BREEEEE! Ako pobedimo i budemo prvi, ima svi da se ošišamo na nulu!!!".


Beta | 19. 09. 2010. - 22:09h

Svi teniseri i stručni štab Dejvis kup reprezentacije Srbije obećali su posle večerašnje pobede nad Češkom da će se ošišati do glave ako u finalu tog takmičenja pobede Francusku i osvoje titulu.

Blic
e.ferrero e.ferrero 23:13 10.12.2010

Re: U čemu je fora?

ivana23

Beta | 19. 09. 2010. - 22:09h

Svi teniseri i stručni štab Dejvis kup reprezentacije Srbije obećali su posle večerašnje pobede nad Češkom da će se ošišati do glave ako u finalu tog takmičenja pobede Francusku i osvoje titulu.

Blic


Valjda shvataš da ih nisam bukvalno video i da to što pišem predstavlja samo jedan od mogućih scenarija.
A tvoj citat ne kaže gde su to odlučili, samo kaže da su to objavili na konferenciji za štampu (što se slaže sa mojom verzijom događaja).
Nisam čitao članak pre, ali ako pogledaš sledeći deo članka:
Na konferenciji za novinare posle pobede nad Češkom reprezentativci Srbije su se pojavili razdragani, pevajući Marš na Drinu.

Na novinarsko pitanje šta su pili u svlačionici, Viktor Troicki je rekao:

"Samo vodu, mi smo surovi profesionalci", poručio je Troicki.

I meni se (često) desi da dođem razdragan kući (iz kafane), da pevam internacionalu, pa kad me pitaju šta sam pio, kažem "Samo vodu! Alkohol ne konzumiram!".

ivana23 ivana23 00:57 11.12.2010

Re: U čemu je fora?

Vidim ih u nekoj kafanici par dana pre početka finalnog obračuna

nikolic777 nikolic777 00:57 11.12.2010

Re: U čemu je fora?

....bitan je kontekst...nije moralo tu, pred svima, nije moralo da se prkosi, da se ruga...da se vičee BRE...da se nipodaštava narod čiji je navijač u ovom istom gradu ubijen...ajmo malo širu sliku ako ikako možeee
e.ferrero e.ferrero 08:46 11.12.2010

Re: U čemu je fora?

Ivana, očigledno imaš problem sa apstraktnim mišljenjem...

Ali hajde da se igramo i na taj način...
Novak Đoković i Nenad Zimonjić su upitani da li će se šišati na "nularicu", s obzirom da se u poslednje vreme nisu izjasnili, a Obradović i Tipsarević su počeli da "vrdaju".

"To je dogovor ekipe. Onaj ko ga ne ispoštuje... zna se", presekao je Novak, koga je podržao Viktor Troicki.

Ovo je bilo par dana pred obračun. Dakle selektor je izjavio posle jedne kafane da će se ošišati, a Nole je PAR DANA PRED MEČ, posle druge kafane, potvrdio to uz kletvu! :)
NNN NNN 12:14 11.12.2010

Re: U čemu je fora?

Opa,
tako mlad (i neukusan),
a već briše komentare
(važno je da se prdi u istu tikvu)
mikimedic mikimedic 00:17 12.12.2010

Re: U čemu je fora?

Opa,
tako mlad (i neukusan),
a već briše komentare
(važno je da se prdi u istu tikvu)


a mene cisto informativno, onako u prolazu zanima,

o cemu je uopste ovaj tekst?

iskreno, ne znam sta bih dao sad za malo kupusa i ujutro raso.
bene_geserit bene_geserit 11:15 12.12.2010

Re: U čemu je fora?

Pa ni o cemu. On dokon pise svasta, mi dokoni citamo i komentarisemo.

Usput, sisanje nema nikakve veze sa nekim prkosom (koga kome cemu?) ili nipodastavanjem ili ruganjem, a tek ubacivanje ubijenog fudbalskog navijaca ni sa cim nikakve veze nema, ma ceo tekst veze nema.
"Sisanje ne budi prijatne asocijacije", pa jos ne mora da objasnjava zbog cega. Evo meni budi prijatne asocijacije (valjda sto se sisam jednom nedeljno na nesto blizu nule, ko ovi iz price). A zasto tacno ne bi trebalo da ih bude (prijatnih asocijacija)?
Za protivnika rek'o Djokovic "oni su bre nista" - strasno. Jel' se ovaj tip koji je pisao tekst ikad bilo kakvim sportom bavio, makar da izadje da pika fudbal ispred zgrade? Kada treba da igras sa nekim imas dve strategije, da ga mnogo hvalis da se uspava ili da ga mnogo potcenjujes da se iznervira/dekoncentrise. Ili je ono bre iz nekog razloga strasno, nikako da ukacim kojeg tacno. Nije da je lepo, nije da je srpska rec nego turcizam (i jos valjda neka psovka na istom, sta li), ali makar manje nervira nego ove novokomponovane tudjice (hejteri, luzeri, proaktivno, i sl.). Manje nervira jer ne znaci nista, vise je onako postapalica, nikog ne pokusavas da spustis.

Pazi mu spisak ko se izmesao ispred balkona: "japijevci, estradnjaci, bivši kriminalci, sadašnji monopolisti, iskreni ljubitelji sporta i obični navijači, polu-huligani, prikriveni i potencijalni huligani". Omace mu se onaj delic sa obicnim navijacima - iskrenim ljubiteljima sporta.
Evo mogu i ja tako, recimo ko se izmesao ovde na blogu medju autorima koji pisu o politickim temama: dzangrzivi ljudi koji ne mogu da podnesu radovanje mase pa pisu kriticke tekstove o tome, ljudi koji nisu dzangrzivi ali takodje pisu kriticke tekstove o tome jer su zato placeni, ljudi koji ne mogu postenu misao a nek moli tekst da sastave ali su im tekstovi na liniji tj. politicki korektni, ljudi ciji su tekstovi kategorija za sebe koju necu pokusati da opisem (bivsi ratni gradonacelnici, ljudi koji misle da je komunizam najbolji sitem, i razni drugi ukljucujuci jednog koji je izgubio VIP status na srecu), profesionalni borci (i "borkinje" za ljudska prava i stavljanje donacija u sopstveni dzep, ljudi kojima je jedini kvalitet kao autorima to sto su manjina - nacionalna, seksualna i sl., ljudi koji ce da brane sve sto stize za zapada makar bilo i potpuno nenormalno i ako se pobunis odma ce da te sele u Kinu/Rusiju da vidis kako je tamo lepo, jedan sto je skoro napisao odu koriscenju steroida, jedan sto se uredno kandiduje za direktora sistema od koje hiljade ljudi iako nikada nije rukovodio sa 10, profesionalni spineri - savetnici - bivsi muzicari, iskreni ljudi i obicni blogeri.
Eto vidis kakav saren sastav ovde na blogu a i ispred skupstine. A ima iskrenih i obicnih ljubitelja sporta/blogera i tamo i tamo. Ali se izgubise nekako u poduzoj listi.
mikimedic mikimedic 12:23 12.12.2010

Re: U čemu je fora?

Pazi mu spisak ko se izmesao ispred balkona: "japijevci, estradnjaci, bivši kriminalci, sadašnji monopolisti, iskreni ljubitelji sporta i obični navijači, polu-huligani, prikriveni i potencijalni huligani". Omace mu se onaj delic sa obicnim navijacima - iskrenim ljubiteljima sporta.


ma vazno da su 3 bloga na naslovnoj za manje od 3 sata...
Evo mogu i ja tako, recimo ko se izmesao ovde na blogu medju autorima koji pisu o politickim temama: dzangrzivi ljudi koji ne mogu da podnesu radovanje mase pa pisu kriticke tekstove o tome, ljudi koji nisu dzangrzivi ali takodje pisu kriticke tekstove o tome jer su zato placeni, ljudi koji ne mogu postenu misao a nek moli tekst da sastave ali su im tekstovi na liniji tj. politicki korektni, ljudi ciji su tekstovi kategorija za sebe koju necu pokusati da opisem (bivsi ratni gradonacelnici, ljudi koji misle da je komunizam najbolji sitem, i razni drugi ukljucujuci jednog koji je izgubio VIP status na srecu), profesionalni borci (i "borkinje" za ljudska prava i stavljanje donacija u sopstveni dzep, ljudi kojima je jedini kvalitet kao autorima to sto su manjina - nacionalna, seksualna i sl., ljudi koji ce da brane sve sto stize za zapada makar bilo i potpuno nenormalno i ako se pobunis odma ce da te sele u Kinu/Rusiju da vidis kako je tamo lepo, jedan sto je skoro napisao odu koriscenju steroida, jedan sto se uredno kandiduje za direktora sistema od koje hiljade ljudi iako nikada nije rukovodio sa 10, profesionalni spineri - savetnici - bivsi muzicari, iskreni ljudi i obicni blogeri.
Eto vidis kakav saren sastav ovde na blogu a i ispred skupstine. A ima iskrenih i obicnih ljubitelja sporta/blogera i tamo i tamo. Ali se izgubise nekako u poduzoj listi.


e.ferrero e.ferrero 15:54 12.12.2010

Re: U čemu je fora?

Evo ja sam se bavio raznim sportovima, pa i fudbalom u školskim drvorištima, i slažem se da može uspešno da se koristi taktika potcenjivanja protivnika (npr. kad te "preševa" protivnički fudbaler i približi se tvom golu ti vikneš "NE ZNA", kao neće znati da završi, da da gol), ali čak ni na takvim utakmicama od velikog značaja niko ne omalovažava protivnika POSLE, nego mu pruži ruku, čestita na dobro odigranoj partiji, pa se zajedno popije voda, koka kola, ili neka žestina!
Unfuckable Unfuckable 18:05 12.12.2010

Re: U čemu je fora? U pljuvanju, zna se!

pa ja nešto nisam primetio omalovažavanje gostiju od strane naših igrača ni za vreme a ni posle meča.
Tokom meča bilo je dosta napetih situacija i ako ćemo pošteno - francuski igrači (naročito u dublu) trudili su se u par navrata da što više profitiraju iz takvih momenata i da maksimalno isprovociraju publiku, a i naše igrače, što im je sasvim uspelo.
Svima je jasno da bi posao bio mnogo brže završen da smo dobili dubl, a jedan od glavnih razloga za gubitak tog poena je upravo to, vrlo nekorektno i podlo podizanje tenzije i provociranje od strane Francuza.
Ako poredimo tu gomilu bedastoća koju su oni radili pre i za vreme meča sa Đokovićevim navijačkim pozivom publici da se pokrene i probudi, brkamo babe i žabe i poredimo neuporedivo.
Posle meča, svi naši igrači su se najljubaznije moguće pozdravili s protivnicima (koji, da se ne lažemo, nisu znali gde im je dupe a gde glava posle završna dva meča) i ni tu ne mogu da nađem elemente "omalovažavanja". Nekako mislim da su Francuzi najviše sami sebe omalovažili, upravo u ta odlučujuća dva meča.
Zato je krajnje smešan, ali i poprilično neizbalansiran, jednostran i tendenciozan pokušaj da se bilo ko iz srpskog tima prozove zbog nekakvog "omalovažavanja" protivnika a da se pri tom uopšte ne osvrne na ponašanje francuskih tenisera
pnbb pnbb 23:04 13.12.2010

Re: U čemu je fora?

nije moralo da se prkosi, da se ruga...da se vičee BRE...da se nipodaštava narod čiji je navijač u ovom istom gradu ubijen...ajmo malo širu sliku

reko bih da si je malo presirio ... bre ..
al to vam je, kako se ono kaze na drugosrpskom..pardon srbijanskom... inherentno?

opste je naime poznato da kad predjes 152 stepena, dolazi do deformisanja.. slike, hocu reci...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana