Mediji| Sport| Zabava

nedelja kad je otiš'o hase

ana_radmilovic RSS / 15.12.2010. u 23:37

ZVEZDA "PARTIZANA" - FADILJ VOKRI, LEGENDA!

ovaj hase nije otiš'o na nebo, otiš'o je da ne bude više "naš" nego da bude "njihov", i dok se priča odmotava, a ničić pita li pita,k ti vidiš tog čoveka čvrsta lica (k'o da je vojnik a ne fudbaler, ili je to isto?); vidiš lice kako mu se menja dok priča o vremenu kada su "njegovi" za nas "njihovi" isto  bili "naši"  i kad je stajao a sviralo "hej sloveni" - kad priča, tako  ozbiljnom oči mu se smeju.

vokrri.jpg
 

kažu jednom je rekao da je tri najlepše godine proveo u beogradu a sad kaže  kako je najviše voleo od svega i od svih . svoje "naše" navijače koji su ga bodrili  ničić ga pita pamti li beograđanke a ovaj se smeška, neprijatno mu - ozbiljan je čovek, albanci su svaka im čast, kad su ozbiljno - ozbiljni ipak smeje se očima, kako ih ne bi pamtio: on, zvezda "partizana" , frajer u naponu snage, u usponu želje za životom, strelac - LEGENDA

 

 

fADILJ VOKRI PRIČA NA "SLOBODNO SRPSKOM" U BUDIMIROVOJ EMISIJI "SLOBODNO SRPSKI"  



Komentari (134)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Milan Karagaća Milan Karagaća 23:59 15.12.2010

Prvi pa preporuka

Da imao je Partizan sjajne fudbalere i nije se gledalo koje su nacionalne pripadnosti.Posle su se takmičili i ko će biti nacionalno čistiji, a sada im ne smetaju ni ljudi druge rase.Biznis burazeru.
ana_radmilovic ana_radmilovic 00:00 16.12.2010

Re: Prvi pa preporuka

Milan Karagaća
.Biznis burazeru.

tužan biznis fakat
inače, ja sam kao uvek navijala za partizan, inače ne znam ni 2 igrača da ti nabrojim al nema veze - navijam
trener92 trener92 00:02 16.12.2010

Re: Prvi pa preporuka

inače, ja sam kao uvek navijala za partizan

ana_radmilovic

Ana?
ana_radmilovic ana_radmilovic 00:03 16.12.2010

Re: Prvi pa preporuka

trener92
inače, ja sam kao uvek navijala za partizan

ana_radmilovic

Ana?

pa jbg, vid'la od starijih... svako navija z'onog za kojeg mu navijaju u kućU :)
trener92 trener92 00:08 16.12.2010

Re: Prvi pa preporuka

vid'la od starijih

dobro razmem te ...
...
p.s. ali ...za partizan ?
Milan Karagaća Milan Karagaća 00:08 16.12.2010

Re: Prvi pa preporuka

ana_radmilovic
Milan Karagaća
.Biznis burazeru.

tužan biznis fakat
inače, ja sam kao uvek navijala za partizan, inače ne znam ni 2 igrača da ti nabrojim al nema veze - navijam

ja znam tri Ilijev, Kleo,Ilić ali odavno ne navijam.
Navijao sam kada su igrali Bjeković, Vukotić,Prekazi, Zavišić, Vokri,Đorđević,, dakle pre "Velikog praska".
kukusigameni kukusigameni 00:10 16.12.2010

Re: Prvi pa preporuka

Ja sam navijao satove al' su sad izmislili ove sto ne moraju da se navijaju, pa ne navijam. Eto.
ana_radmilovic ana_radmilovic 00:14 16.12.2010

Re: Prvi pa preporuka

kukusigameni
Ja sam navijao satove al' su sad izmislili ove sto ne moraju da se navijaju, pa ne navijam. Eto.


eee to su bila vremena :)))
kukusigameni kukusigameni 00:15 16.12.2010

Re: Prvi pa preporuka

eee to su bila vremena :)))


Navijena vremena.
Milan Karagaća Milan Karagaća 00:22 16.12.2010

Re: Prvi pa preporuka

Milan Karagaća Milan Karagaća 00:57 16.12.2010

Re: Prvi pa preporuka

lidiaz lidiaz 01:12 16.12.2010

Re: Prvi pa preporuka

ana_radmilovic
Milan Karagaća
.Biznis burazeru.

tužan biznis fakat
inače, ja sam kao uvek navijala za partizan, inače ne znam ni 2 igrača da ti nabrojim al nema veze - navijam

Pa si zato okacila i sliku Milka Djurovskog :p
ana_radmilovic ana_radmilovic 01:16 16.12.2010

Re: Prvi pa preporuka

lidiaz

Pa si zato okacila i sliku Milka Djurovskog :p

nemoj zezat? ako misliš na onu dvojicu jedan je valjda fadilj, bar tako piše... a i ne treba sitničariti
lidiaz lidiaz 01:57 16.12.2010

Re: Prvi pa preporuka

ana_radmilovic
lidiaz

Pa si zato okacila i sliku Milka Djurovskog :p

nemoj zezat? ako misliš na onu dvojicu jedan je valjda fadilj, bar tako piše... a i ne treba sitničariti

Fadilj je na gornjoj slici, na donjoj je Djurovski :p.
blogovatelj blogovatelj 02:05 16.12.2010

Re: Prvi pa preporuka

inače, ja sam kao uvek navijala za partizan, inače ne znam ni 2 igrača da ti nabrojim al nema veze - navijam


Dzevad Prekazi i Fadilj Vokri...
Eto sad znas...
Za svaki tim se navija, a Partizan se voli!
ana_radmilovic ana_radmilovic 02:09 16.12.2010

Re: Prvi pa preporuka

lidiaz

Fadilj je na gornjoj slici, na donjoj je Djurovski :p.

e jeb'ga, da prostiš, sad ću da promenim. a ni malo pomoći ne bi bilo na odmet (šta samo kritikujete :)
dj neku sliku (nemoj si cicija) pa da je metnem umesto ove pogrešne
lidiaz lidiaz 03:15 16.12.2010

Re: Prvi pa preporuka

Netso ih i nema iz tih igrackih dana:


Ai nije posao za nas cigane da nalazimo slike grobara
ana_radmilovic ana_radmilovic 05:29 16.12.2010

Re: Prvi pa preporuka

blogovatelj
inače, ja sam kao uvek navijala za partizan, inače ne znam ni 2 igrača da ti nabrojim al nema veze - navijam


Dzevad Prekazi i Fadilj Vokri...
Eto sad znas...
Za svaki tim se navija, a Partizan se voli!

hvala! sad znam dvojicu!

evo ti za uzvrat jedna pesma

blogovatelj blogovatelj 06:09 16.12.2010

Re: Prvi pa preporuka

evo ti za uzvrat jedna pesma


Песма је шћаже
ana_radmilovic ana_radmilovic 07:19 16.12.2010

Re: Prvi pa preporuka

blogovatelj
evo ti za uzvrat jedna pesma


Песма је шћаже


indeed ili jes' ba, šćaže je :))
elis elis 07:38 16.12.2010

Re: Prvi pa preporuka

ana_radmilovic

hvala! sad znam dvojicu!


A Kujtim Shala?
outsider92 outsider92 08:55 16.12.2010

Re: Prvi pa preporuka

Pa taj je igrao u Dinamu iz ZG.
elis elis 08:57 16.12.2010

Re: Prvi pa preporuka

outsider92
Pa taj je igrao u Dinamu iz ZG.


Da, ali pre toga dve godine u crno-belom dresu. Ja ga lično nešto nisam preterano cenio, ali umeo je s loptom. Ipak, Prekazi je Prekazi Čovek čiji je volej imao snagu 76-milimetarskog pancirnog zrna ispaljenog iz ZIS-a
gorio92 gorio92 10:12 16.12.2010

Re: Prvi pa preporuka

Mada iz "protivničkog tabora" Fadilj Vokri je igrom i ponašanjem izazivao respekt.
Meni je žao što nije igrao u Zvezdi, kako zbog Zvezde tako i zbog njega.

gorio92 gorio92 10:12 16.12.2010

Re: Prvi pa preporuka

inače, ja sam kao uvek navijala za partizan


Pa dobro de, niko nije bez mane
itsallchemistry itsallchemistry 10:33 16.12.2010

Re: Prvi pa preporuka

A Isa Sadriu?
NNN NNN 10:58 16.12.2010

Ljopta

pa...kad ste već zaređali:
Isa Sadriu
Mada ni približno dobar fudbaler kao Vokri, Prekazi i Šalja
(naprotiv!)
Meni kao Zvezdašu ostao u lepom sećanju zbog dva smešna kiksa na jednom derbiju
(ali i bez tog bismo lagano pobedili).

Edit:
Sepulturero Sepulturero 13:07 16.12.2010

Re: Prvi pa preporuka

blogovatelj
inače, ja sam kao uvek navijala za partizan, inače ne znam ni 2 igrača da ti nabrojim al nema veze - navijam


Dzevad Prekazi i Fadilj Vokri...
Eto sad znas...
Za svaki tim se navija, a Partizan se voli!


Тако је.

И још да додам: Фахрудин Јусуфи
pnbb pnbb 20:15 16.12.2010

Re: Prvi pa preporuka

Za svaki tim se navija, a Partizan se voli!

evo jedna navijacka - partizan, partizan to je srpski tim
fadilj vokri/dzevad prekazi ponosi se njim
ana_radmilovic ana_radmilovic 20:41 16.12.2010

Re: Prvi pa preporuka

pnbb
Za svaki tim se navija, a Partizan se voli!

evo jedna navijacka - partizan, partizan to je srpski tim
fadilj vokri/dzevad prekazi ponosi se njim

ovo je malo maliciozno i nepotrebno
sedi, jedan!
elis elis 20:55 16.12.2010

Re: Prvi pa preporuka

ana_radmilovic
pnbb
Za svaki tim se navija, a Partizan se voli!

evo jedna navijacka - partizan, partizan to je srpski tim
fadilj vokri/dzevad prekazi ponosi se njim

ovo je malo maliciozno i nepotrebno
sedi, jedan!


Ma daj mu dva, da ne ponavlja ovde razred. Ima i drugih učitelja
pnbb pnbb 21:04 16.12.2010

Re: Prvi pa preporuka

ovo je malo maliciozno i nepotrebno

ovo je sala, pre svega...
maliciozno... prema kome? vokriu/prekaziju, partizanu? srbiji?

a nepotrebno - sasvim moguce
ana_radmilovic ana_radmilovic 22:10 16.12.2010

Re: Prvi pa preporuka

elis
ana_radmilovic
pnbb
Za svaki tim se navija, a Partizan se voli!

evo jedna navijacka - partizan, partizan to je srpski tim
fadilj vokri/dzevad prekazi ponosi se njim

ovo je malo maliciozno i nepotrebno
sedi, jedan!


Ma daj mu dva, da ne ponavlja ovde razred. Ima i drugih učitelja


dobro 'ajde, ubedio si me :)
ali nek ide u ćošak! :)
pnbb pnbb 22:46 16.12.2010

Re: Prvi pa preporuka

ali nek ide u ćošak!

hm, malo je guzva tamo... al bolje zezanje
elis elis 23:02 16.12.2010

Re: Prvi pa preporuka

ana_radmilovic

dobro 'ajde, ubedio si me :)
ali nek ide u ćošak! :)


I da sto puta napiše na tabli 'Volim Partizan crno-bele boje / Volim Partizan kao oči svoje'
Jelica Greganović Jelica Greganović 10:26 17.12.2010

Re: Prvi pa preporuka

trenerE

dobro razmem te ...
...
p.s. ali ...za partizan


ja sam isto u šoCi, Anči, Anči, za srce si me ujela...
ana_radmilovic ana_radmilovic 05:22 18.12.2010

Re: Prvi pa preporuka

Jelica Greganović
trenerE

dobro razmem te ...
...
p.s. ali ...za partizan


ja sam isto u šoCi, Anči, Anči, za srce si me ujela...


dobro, tebe neću banovati :) to je jer sam subjekivna i sudim i po babu i po stričevima što će reći, ne banujem sve ne-partizanovce po istim aršinima.

nego, ostaješ li u bgdu do 29og - posetim ja tvoju promociju, posetiš ti moju, ne pričamo o fudbalu, kulturne smo, da prostiš, žene i možemo recimo da ogovaramo sve i svakoga :)
trener92 trener92 23:59 15.12.2010

nedelja kad je otiš

nedelja kad je otišGde pobeže pola od naslova?
ana_radmilovic ana_radmilovic 00:01 16.12.2010

Re: nedelja kad je otiš

trener92
nedelja kad je otišGde pobeže pola od naslova?

ju, nemam pojma... ček da vidim
trener92 trener92 00:05 16.12.2010

Re: nedelja kad je otiš

ana_radmilovic

trener92nedelja kad je otišGde pobeže pola od naslova?ju, nemam pojma... ček da vidim

Dobro je vratilo se, čas ga vidiš čas ne vidiš , nema veze
cvetić za tebe ,
ana_radmilovic ana_radmilovic 00:08 16.12.2010

Re: nedelja kad je otiš

trener92
čas ga vidiš čas ne vidiš , nema veze
cvetić za tebe ,

pa to k'o oni moji sad ga vidiš sad ga ne vidiš tekstovi
trener92 trener92 00:19 16.12.2010

Re: nedelja kad je otiš

ana_radmilovic

pa to k'o oni moji sad ga vidiš sad ga ne vidiš tekstovi

Bogami da , čekaj evo ti nešto slično zanimljivo ,nema laži nema prevare

pazi ovo:

p.s.postavio sam link, da ne opteretim server ( "pa ako me se sete ..sete
ana_radmilovic ana_radmilovic 01:20 16.12.2010

Re: nedelja kad je otiš

trener92


p.s.postavio sam link, da ne opteretim server ( "pa ako me se sete ..sete


ma optereti server, šta nas briga :)
ne znam za druge ali ja sam ovako postavljeno jedva otvorila
(ako te se sete na dan bezbednosti... :)
NNN NNN 11:00 16.12.2010

Re: nedelja kad je otiš

Ima bag da nekad posle apostrofa u naslovu ne prikazuje ništa više
miloradkakmar miloradkakmar 00:37 16.12.2010

Slika

Imam sliku sa Vokrijem, bio je na odsluženju vojnog roka u Novom Sadu, lepo smo razgovarali... Čini mi se da je učestvovao na turniru u malom fudbalu, bio je zvezda, ali skroman, tih kao devojka ...
ana_radmilovic ana_radmilovic 00:50 16.12.2010

Re: Slika

miloradkakmar
Imam sliku sa Vokrijem, bio je na odsluženju vojnog roka u Novom Sadu, lepo smo razgovarali... Čini mi se da je učestvovao na turniru u malom fudbalu, bio je zvezda, ali skroman, tih kao devojka ...

imaš sliku s vokrijem? sa' ću da padnem u nesves' :))
pa daj, skeniraj, šalji... aman! :))))
miloradkakmar miloradkakmar 01:09 16.12.2010

Re: Slika

ana_radmilovic
pa daj, skeniraj, šalji... aman! :))))

Čim je pronadjem, a pronalaženje je obiman posao.
ana_radmilovic ana_radmilovic 02:10 16.12.2010

Re: Slika

miloradkakmar

Čim je pronadjem, a pronalaženje je obiman posao.

ajd' jedva čekam, to je istorija bogte :)))
coachko62 coachko62 02:29 16.12.2010

Re: Slika

Upoznao sam ga u Francuskoj gde ima kucu i porodica mu se tamo nalazi.Stanovali smo jedan drugome u komsiluku i druzili smo se porodično nekoliko godina.Mnogo je pomogao meni i mojoj porodici (posto smo bili sportisti) i ostao je isti kao sto su ga ljudi znali.Bez obzira na sve sto se dogodilo sa Kosovom ostao je veliki jugosloven, ćerka mu je bila jedna od najboljih studenata Francuske a mladji sin je igrao veoma uspešno fudbal u mladjim kategorijama.
Bio je i ostao veliki šmeker!
ana_radmilovic ana_radmilovic 02:52 16.12.2010

Re: Slika

coachko62
Upoznao sam ga u Francuskoj gde ima kucu i porodica mu se tamo nalazi.Stanovali smo jedan drugome u komsiluku i druzili smo se porodično nekoliko godina.Mnogo je pomogao meni i mojoj porodici (posto smo bili sportisti) i ostao je isti kao sto su ga ljudi znali.Bez obzira na sve sto se dogodilo sa Kosovom ostao je veliki jugosloven, ćerka mu je bila jedna od najboljih studenata Francuske a mladji sin je igrao veoma uspešno fudbal u mladjim kategorijama.
Bio je i ostao veliki šmeker!

hvala na ovom lepom podatku
nisam znala, a i kako bih, a verujem da i većina čitalaca nije znala

častim kafu (siromašan im ovaj asortiman na blogu, nemaš ni za piće ponudit' čoveku)
coachko62 coachko62 15:13 16.12.2010

Re: Slika

Hvala na kafi
miloradkakmar miloradkakmar 16:13 16.12.2010

Re: Slika

ana_radmilovic
miloradkakmar

Čim je pronadjem, a pronalaženje je obiman posao.

ajd' jedva čekam, to je istorija bogte :)))

Evo je, njega ćeš prepoznati.




antioksidant antioksidant 16:24 16.12.2010

Re: Slika

miloradkakmar

Evo je, njega ćeš prepoznati.




ovaj desno sto mu se vidi rukav od teksas jakne?
elis elis 01:13 16.12.2010

Imenik

Joj, Ana, moram ovde da prebacim jednu vinjetu sa svog bloga, ne zameri


Okrugla je lopta, Platone...

Telefonski imenik, mada će ga u raspamećenom svetu mnogi pod nju podvoditi, nije literatura. On čak nije ni tekst.
No postoje imenari, katkad zbrda-zdola prikupljeni, koji su više od teksta. Čitav jedan roman sastavljen od vlastitih imena i prezimena u čijem preplitanju nikakve uzroke ne treba tražiti. Jer, uzroci su ništavni i beznačajni pred posledicama jednog dela koje će zauvek trajati u prošlosti, dajući sadašnjosti i budućnosti samo svoju večnu nedovršenost.

Illés Spitz
Kiril Simonovski
Florijan Matekalo
Géza Kalocsay
Abdulah Gegić
Stevan Vilotić
Miloš Milutinović
Stjepan Bobek
Marko Valok
Radoslav Bečejac
Josip Pirmajer
Fahrudin Jusufi
...

Jednoga dana o Jugoslaviji će se znati koliko i o Atlantidi. Ali za Jugoslaviju će biti znano i to ko je u njoj igrao lep nogomet.
ana_radmilovic ana_radmilovic 01:24 16.12.2010

Re: Imenik

elis
Joj, Ana, moram ovde da prebacim jednu vinjetu sa svog bloga, ne zameri


Okrugla je lopta, Platone...

Telefonski imenik, mada će ga u raspamećenom svetu mnogi pod nju podvoditi, nije literatura. On čak nije ni tekst.
No postoje imenari, katkad zbrda-zdola prikupljeni, koji su više od teksta. Čitav jedan roman sastavljen od vlastitih imena i prezimena u čijem preplitanju nikakve uzroke ne treba tražiti. Jer, uzroci su ništavni i beznačajni pred posledicama jednog dela koje će zauvek trajati u prošlosti, dajući sadašnjosti i budućnosti samo svoju večnu nedovršenost.

Illés Spitz
Kiril Simonovski
Florijan Matekalo
Géza Kalocsay
Abdulah Gegić
Stevan Vilotić
Miloš Milutinović
Stjepan Bobek
Marko Valok
Radoslav Bečejac
Josip Pirmajer
Fahrudin Jusufi
...

Jednoga dana o Jugoslaviji će se znati koliko i o Atlantidi. Ali za Jugoslaviju će biti znano i to ko je u njoj igrao lep nogomet.


kako da ti zamerim
inače, nabrajanje imena ima neko magijsko dejstvo - služio se i šekspir time kad je nabrajao mrtve, nema veze što su imena koja ti ništa ne znače, posle petog se naježiš a ono traje i traje i traje... pisao piter bruk o tome

potonula je kao atlantida i ja ne umem da razlučim da li me rastužuje banalna jugonostalgija ili neverica da nešto smo tako - nestane.
nestane - i ništa.
elis elis 07:45 16.12.2010

Re: Imenik

ana_radmilovic

kako da ti zamerim
inače, nabrajanje imena ima neko magijsko dejstvo - služio se i šekspir time kad je nabrajao mrtve, nema veze što su imena koja ti ništa ne znače, posle petog se naježiš a ono traje i traje i traje... pisao piter bruk o tome

potonula je kao atlantida i ja ne umem da razlučim da li me rastužuje banalna jugonostalgija ili neverica da nešto smo tako - nestane.
nestane - i ništa.


Neverica o kojoj govoriš poništava svaku banalnost.

Nego, 'ajde da malo zamutimo i pokrenemo strasti Evo još jedne starije vinjetice

Dostave primamo samo utorkom i četvrtkom...

Početkom oktobra te viktorijske, da ne kažem istorijske 1945-te godine, pod brižnim patronstvom nekolicine generala vojske koja je još uvek osećala ugodnu vrtoglavicu skorašnje pobede nad čitavim svežnjem neprijatelja, osnovan je fudbalski klub "Partizan", kao baštinik sportskog duha i ostvaritelj sportskih namera jugoslavenske armade. U modro-crveni dres bile su utkane reči: bitka, ofanziva, drugarstvo, vernost, pobeda...
Iste te godine i policijska vrhuška u Beogradu dosetila se da bi bilo sasvim zgodno da sebe počasti kakvim sportskim društvom, a posledica te želje beše nogometni gigant crveno-belih boja, klub sa najviše navijača ne samo u današnjoj Srbiji, već i u čitavoj šestopernoj federaciji jugoslovenskoj.
Takva neusporediva naklonost ka klubu iz Ljutice Bogdana teško da se može objasniti sportskim uspesima, jer oni su dolazili sukcesivno, sa najvećim kao najkasnijim. Pre će biti da veća popularnost policijskog kluba u odnosu na vojnički može da se objasni doušničkom i dostavljačkom ćudi ovdašnjih naroda...
ana_radmilovic ana_radmilovic 10:33 16.12.2010

Re: Imenik

elis

Neverica o kojoj govoriš poništava svaku banalnost.

Nego, 'ajde da malo zamutimo i pokrenemo strasti Evo još jedne starije vinjetice

Dostave primamo samo utorkom i četvrtkom...

Početkom oktobra te viktorijske, da ne kažem istorijske 1945-te godine, pod brižnim patronstvom nekolicine generala vojske koja je još uvek osećala ugodnu vrtoglavicu skorašnje pobede nad čitavim svežnjem neprijatelja, osnovan je fudbalski klub "Partizan", kao baštinik sportskog duha i ostvaritelj sportskih namera jugoslavenske armade. U modro-crveni dres bile su utkane reči: bitka, ofanziva, drugarstvo, vernost, pobeda...
Iste te godine i policijska vrhuška u Beogradu dosetila se da bi bilo sasvim zgodno da sebe počasti kakvim sportskim društvom, a posledica te želje beše nogometni gigant crveno-belih boja, klub sa najviše navijača ne samo u današnjoj Srbiji, već i u čitavoj šestopernoj federaciji jugoslovenskoj.
Takva neusporediva naklonost ka klubu iz Ljutice Bogdana teško da se može objasniti sportskim uspesima, jer oni su dolazili sukcesivno, sa najvećim kao najkasnijim. Pre će biti da veća popularnost policijskog kluba u odnosu na vojnički može da se objasni doušničkom i dostavljačkom ćudi ovdašnjih naroda...

elis, ovo je fenomenalna priča. prvo, nisma je znala - a zaključak je ...
evo i ja nešto nedavno pisala na temu doušništva

ja mislila na jednog određenog čoveka - a ono ispade da se razni prepoznaše... a to je ovo o čemu ti pričaš
ulepša mi jutarnju kafu
NNN NNN 11:04 16.12.2010

Re: Imenik

nabrajanje imena ima neko magijsko dejstvo
Moj ćale u toku dana zaboravi šta je jutros doručkovao, ali zna k'o iz puške da ispali svaku našu ozbiljniju ekipu u poslednjih pola veka (između ostalog i onu legendarnu Partizanovu koju je zakačio Karagaća)
- inače veliki je Zvezdaš.
ana_radmilovic ana_radmilovic 11:32 16.12.2010

Re: Imenik

NNN
nabrajanje imena ima neko magijsko dejstvo
Moj ćale u toku dana zaboravi šta je jutros doručkovao, ali zna k'o iz puške da ispali svaku našu ozbiljniju ekipu u poslednjih pola veka (između ostalog i onu legendarnu Partizanovu koju je zakačio Karagaća)
- inače veliki je Zvezdaš.

divno
(osim ovog detalja "zvezdaš" ali hajde, niko nije savršen što reče onaj u "neki to vole vruće"
elis elis 14:56 16.12.2010

Re: Imenik

ana_radmilovic

ulepša mi jutarnju kafu


Zaboravih staviti naslov. Dakle

Između suze i pobede, biram suzu...

Baš kao i ratovi, postoje utakmice koje treba umeti izgubiti.
Moj stari služio vojsku u Subotici one godine kada su Gegićeve bebe na svom putu do Hejsela pregazile prvake Francuske, koja je još pamtila slavu Žista Fontena, Zapadne Nemačke, koja te godine na volšeban način izgubi finale svetskog kupa onim nepostojećim Harstovim golom u poslednjoj minuti meča, Čehoslovačke koja će deceniju posle toga Panjenkinim šlampavim penalom Nemačkoj oduzeti radost još jedne titule prvaka Evrope, a potom i prvaka Engleske, zemlje koja je te godine bila prvak sveta.
Nant i bremenski Verder pokoreni su najlepšim nogometom koji se ikada igrao u Jugoslaviji. A onda je došao praški šok. Igrači Sparte na revanš u Beogradu došli su sa osmehom na licu i kapitalom od strašnih 4:1 iz prve utakmice. No, na Topčiderskom brdu dočekao ih je plotun od pet hitaca. Još uvek zaglušen februarskom topovskom salvom, dočekao je stadion JNA u lepom beogradskom aprilu 1966-te godine strašne Bazbijeve bebe. Bebe protiv beba! Partizan je delovao poput uvežbane lovačke eskadrile koja se igra sa tromim protivničkim bombarderima. Stajlsov gol u revanšu bio je nedovoljan da nadomesti golove Hasanagića i Bečejca u nezaboravnoj noći na stadionu JNA, noći u kojoj je čak i jedan Džoržd Best bio samo Džoržd Average.
Crno-belu četu u briselskom finalu 11.maja '66-te čekao je Real, koji se bez di Stefana i Puškaša uopšte nije doimao tako kraljevskim i tako strašnim.
Te noći, ukazom saveznog sekretara za narodnu odbranu, televizori u svim jugoslovenskim kasarnama goreli su duže no što je propisano dnevnim rasporedom radnog vremena.
Kasarna u kojoj je moj stari službovao bila je nekakva sablasna austrougarska konjička kasarna, a možda čak i obična konjušnica. Televizor je donešen u trpezariju koja je bila dovoljno velika da primi čitav bataljon mladića u uniformama, ali ne i dovoljno prozračna da iz nje brzo izađe zadah šinjela natopljenih proletnjim kišama. Baš tu TV salu za gledanje utakmice odabrao je i komandant kasarne, potpukovnik sa crtama lica koje su izgledale kao uklesane u kamen i sa crnim brkovima, kakve u detinjstvu zamišljamo na svakom velikom ratniku. Za gledanje utakmice vojsci je odobrena po čaša soka, a stasiti i odmereni potpukovnik u ruci je doneo čašu vina i seo u dno sale, iza vojnika koji su nastojali da budu što bliže crnobelom ekranu na kojem su igrale crno-bele bebe.
Vasovićev gol u desetom minutu drugog poluvremena među vojskom je izazvao oduševljenje ravno onom kojeg su njihovi očevi osetili kada je zavšren rat. Sala, dotad osvetljena sa tek par škiljavih sijalica, odjednom je blesnula od vedrih i ozarenih lica mladića koji su se prijateljski tapšali po ramenima i govorili: "Sad je gotovo, prvaci smo."
Potpukovnik, prekaljeni partizan, ćutao je i otpijao male gutljaje svog vina, a na licu mu se nije mogao videti ni nagoveštaj radosti.
Amanćiov udarac u 70 minutu utakmice, koji je završio iza Šoškićevih leđa, pokrenuo je čitav karusel psovki i grdnji na Špance i na nemačkog sudiju, sasvim nedužnog i nevinog. Ali ljutina zbog primljenog gola ni za milimetar nije potisnula veru u pobedu, jer Partizan je te večeri igrao nogomet na način na koji su flamanski majstori slikali svoja platna. Sala je bodrila malu četu i ne pomišljajući da ti povici ne mogu da dopru sve do Brisela.
Potpukovnik je ćutao i otpijao male gutljaje svog vina. Pogled mu je bio jednostavno komandantski, a to, za neupućene, znači da se iz tog pogleda nije moglo ništa naslutiti niti pročitati.
Serena, Španac sa imenom priličnijim za kakvog šlager-muzičara, nego za veznog igrača budućeg klupskog šampiona Evrope, posle samo šest minuta poslao je još jednu loptu iza Šoškićevih leđa. Sala je zanemela kao što zanemi čovek kada mu se saopšti strašna i kobna vest. Muk je trajao tek nekoliko časaka, a onda je ustupio mesto pokojoj psovci i neuverljivom međusobnom ohrabrivanju.
Jedini zvuk koji je prekinuo tih nekoliko časaka kosmičke tišine, bio je oštar zvuk stakla koje se lomi o kameni pod. Moj stari je okrenuo glavu i video svog komandanta kako sedi jednako nepomično kao i na početku utakmice, ali čaša vina je, umesto u njegovoj ruci, bila rasuta po podu. Nije bila bačena, samo je skliznula iz ruke sa svojim sadržajem nalik na krv. Potpukovnikov lik, izgubivši jedan detalj, čašu s vinom, nadomestio ga je drugim. Jednom suzom koja se skotrljala niz obraz i nestala u crnim, doteranim brkovima.

Da je Partizan pobedio u toj utakmici, četiri godine pre mog dolaska na svet, i da nije bilo te potpukovničke suze, ja bih možda navijao za Čelik. Ili Velež. Možda čak i za Partizan. Ali ga ne bih voleo onako kako to činim od dana kada mi je otac, kao dečačiću u predškolskoj dobi, ispričao tu strašnu i herojsku priču.
background noise background noise 08:44 16.12.2010

A ja kad podjem za Bgd

Svratim u Topolu u pekaru kod Duljaj-a, samo to je naš Duljaj, prezime njihovo odnosno naše i igrao je za NAS . . . napravio je on i neki stadion, igralište u Topoli mislim . . .


. . . mislim na nas Grobare naravno . . .

I kakve sad to ima veze? Možda ima ne znam . . .

. . . što da i ja nešto ne kažem . . .
ana_radmilovic ana_radmilovic 10:36 16.12.2010

Re: A ja kad podjem za Bgd

background noise
Svratim u Topolu u pekaru kod Duljaj-a, samo to je naš Duljaj, prezime njihovo odnosno naše i igrao je za NAS . . . napravio je on i neki stadion, igralište u Topoli mislim . . .


. . . mislim na nas Grobare naravno . . .

I kakve sad to ima veze? Možda ima ne znam . . .

. . . što da i ja nešto ne kažem . . .


ako i reče, vala
lepa ti ta priča i o duljaju "našima" - a što naravno znači PARTIZANOVCIMA, o igralištu... lepa priča :)
Colin_bgd Colin_bgd 08:54 16.12.2010

Broj

Jedan od retkih primera koji pokazuje kako moze da se postigne i da je vuk sit i da su ovce na broju. Sta covek da radi? Ne moze da bude neko drugi kad nije, kao ni svi mi. Ali moze da bude normalan, to je vrlo lako...

Na kraju, kad se pogleda, bilo je pameti u toj SFRJ. Da li je drug Koca, ili neko drugi, rekao da Albance mozete da ubedite da budu Jugosloveni, ali ne mozete da ih ubedite da budu Srbi. I bili su, a verovatno mnogi i ostali, Jugosloveni. Kao sto se mi gnusamo kad nas kolektivno izjednacavaju sa slobizmom, verujem da i vecina Albanaca na Kosovu se ne identifikuje sa svojom "elitom"...

A sto se tice Vokrija, secam se dvomeca iz jeseni 1988 (najgore vreme, Usce, jogurti, dogadjanja naroda...), cetvrtfinale kupa Jugoslavije kad je sam uzeo da pobedi zvezdicu, pogodivsi i na JNA i na stadionu penzionog fonda socijalisticke republike Srbije, u oba slucaja uzeo loptu na centru, prosetao se i doneo kup u Humsku posle 534 godine...
elis elis 09:02 16.12.2010

Re: Broj

Colin_bgd
Jedan od retkih primera koji pokazuje kako moze da se postigne i da je vuk sit i da su ovce na broju. Sta covek da radi? Ne moze da bude neko drugi kad nije, kao ni svi mi. Ali moze da bude normalan, to je vrlo lako...

Na kraju, kad se pogleda, bilo je pameti u toj SFRJ. Da li je drug Koca, ili neko drugi, rekao da Albance mozete da ubedite da budu Jugosloveni, ali ne mozete da ih ubedite da budu Srbi. I bili su, a verovatno mnogi i ostali, Jugosloveni. Kao sto se mi gnusamo kad nas kolektivno izjednacavaju sa slobizmom, verujem da i vecina Albanaca na Kosovu se ne identifikuje sa svojom "elitom"...

A sto se tice Vokrija, secam se dvomeca iz jeseni 1988 (najgore vreme, Usce, jogurti, dogadjanja naroda...), cetvrtfinale kupa Jugoslavije kad je sam uzeo da pobedi zvezdicu, pogodivsi i na JNA i na stadionu penzionog fonda socijalisticke republike Srbije, u oba slucaja uzeo loptu na centru, prosetao se i doneo kup u Humsku posle 534 godine...


Jutros sam nešto raspoložen za deljenje komplimenata, a ovih tvojih nekoliko rečenica hteo-ne hteo ne mogu da ostavim bez barem jednog, onako od srca Taman da kasnu jutarnju kafu učini još prijatnijom...
ljuboten ljuboten 12:07 16.12.2010

Re: Broj

Jedan od retkih primera koji pokazuje kako moze da se postigne i da je vuk sit i da su ovce na broju. Sta covek da radi? Ne moze da bude neko drugi kad nije, kao ni svi mi. Ali moze da bude normalan, to je vrlo lako...

Na kraju, kad se pogleda, bilo je pameti u toj SFRJ. Da li je drug Koca, ili neko drugi, rekao da Albance mozete da ubedite da budu Jugosloveni, ali ne mozete da ih ubedite da budu Srbi. I bili su, a verovatno mnogi i ostali, Jugosloveni. Kao sto se mi gnusamo kad nas kolektivno izjednacavaju sa slobizmom, verujem da i vecina Albanaca na Kosovu se ne identifikuje sa svojom "elitom"...



A ja bi da malo zirnem u SISTEME. Jedan je bio jugoslovenski, kome su pripadali svi dobronamerni ljudi, bogobojažljivi, rečju naivni, obični ljudi. Drugi sistemi su se odvijali malo javno, daleko više tajno. Javno su slovenčaki pretstavnici tražili institucionalno da dobiju više slobode u privređivanju, pa kada nisu dobijali, onda su tajno otvarali privatne firme u Austriji. Sada znamo da je postojao ustaški, četnički, islamski, a sasvim posebno je funkcisao tajno albanski sistem, sa jednim glavnim ciljem – osvojiti teiritije na koje žive Albanci. A u sadesjtvu sa državnim sisitemom države Albanije poastaviti nove granice Velike Albanije.
Za sada je osvojeno, barem tako neki misle Kosovo i Metohija. Oružjem, isto tako uz pomoć SAD, Albanci su prinudili Makedonce da dele vlast u državi kojoj još uvek nisu je sve države priznale da postoji pod tim imenom, što ide u interes Albanaca, da ne moraju dva puta da menjaju ime iste teritorije. Obzirom da su Albanci („američka vojska“ Slavej Žižek, filosof), neka se priremi sledeće žrtve: deo Crne Gore i veći deo Grčke.
Vi bi da se zabavljate. No isti Vokri je predsednik Fudbalskog saveza Kosova, „države“ čiji predsednik je Hašim Tači, kao i mnogi njegovi saborci koji su ubijali ljude da bi im vadili organe, osim što su ubijali da bi formirali svoju državu kojom će da vlada podzemlje Evrope i Amerike. Da bi Vokri dobio sadašnju funkciju morao je godinama da plaća, možda i onda kada je dobijao platu u „Partizanu“. A ako su kasnili da njegova supruga rodi treće dete, njegov otac je pozvan kod hođe da ga upozori da mora njegov sin da ima dece koliko je potrebno da se oteraju Srbi sa Kosova. Taj verski podsistem je deo osnovnog sitema, oko koga se sada glože vehabisti i umereni islamisti. Jer proces je u punom jeku, mnogo življi nego zabava Blogera na B92.
Colin_bgd Colin_bgd 12:29 16.12.2010

Re: Broj

A ja bi da malo zirnem u SISTEME.

Ti gledaj u sisteme, ja gledam u ljude. Ne kazem da je to sto si napisao netacno, ali je prilicno pogresno...IYKWIM...
ana_radmilovic ana_radmilovic 13:08 16.12.2010

Re: Broj

Colin_bgd
A ja bi da malo zirnem u SISTEME.

Ti gledaj u sisteme, ja gledam u ljude. Ne kazem da je to sto si napisao netacno, ali je prilicno pogresno...IYKWIM...

pogrešno jer promašena tema, pogrešno jer s namerom koja nije dobra, pogrešno suštinski
ljuboten ljuboten 21:26 16.12.2010

Re: Broj

Colin_bgd
A ja bi da malo zirnem u SISTEME.

Ti gledaj u sisteme, ja gledam u ljude. Ne kazem da je to sto si napisao netacno, ali je prilicno pogresno...IYKWIM...

pogrešno jer promašena tema, pogrešno jer s namerom koja nije dobra, pogrešno suštinski


Kada sam primetio Vaš Blog pomislio sam da će te podržati temu koja je otvorena pred Evropom i svetom – ubijanje ljudi zaradi trgovine njihovim organima. Pomislio sam da se priključim Vašoj sinergiji. No ne, Vi, kao i većina Srba – moćnicima u inat, uvek suprotno od onog što oni misle, govore i rade. Nisam mogao da se priključim zabavi na Vašem blogu, jer imam obavezu prema mom Rođaku, nekadašnjem fudbaleru „Prištine“, nosio je osmicu na leđima, igrao je pre Vokrija, koga su poznanici Albanci pozvali 1999. da mu isplate pare za stan u Prištini, odakle se nije vratio, i još uvek njegovi ne znaju gde je njegovo telo bačeno. Bio je izuzetne fizičke građe, a to znači da je imao i zdrave organe poželjne za monstrume. U tome se sastoji moja „greška“ što sam Vam poremetio Žurku. Neću da Vam se izvinim, jer bi time povredio Dušu moga Ilije.
pnbb pnbb 21:34 16.12.2010

Re: Broj

Albanci su prinudili Makedonce da dele vlast u državi kojoj još uvek nisu je sve države priznale da postoji pod tim imenom, što ide u interes Albanaca, da ne moraju dva puta da menjaju ime iste teritorije. Obzirom da su Albanci („američka vojska“ Slavej Žižek, filosof), neka se priremi sledeće žrtve: deo Crne Gore i veći deo Grčke.

cekaj, pa je sam isto ovo rekao pre neki dan na blogu gde si gostovao, pa si me iskritikovao...
inace slazem se da je ekipu malo previse ponelo bratstvo jedinstvo.. desava se to povremeno
ljuboten ljuboten 09:18 17.12.2010

Re: Broj

Albanci su prinudili Makedonce da dele vlast u državi kojoj još uvek nisu je sve države priznale da postoji pod tim imenom, što ide u interes Albanaca, da ne moraju dva puta da menjaju ime iste teritorije. Obzirom da su Albanci („američka vojska“ Slavej Žižek, filosof), neka se priremi sledeće žrtve: deo Crne Gore i veći deo Grčke.

cekaj, pa je sam isto ovo rekao pre neki dan na blogu gde si gostovao, pa si me iskritikovao...
inace slazem se da je ekipu malo previse ponelo bratstvo jedinstvo.. desava se to povremeno


Evo prilažem šta ste Vi napisli na tom Blogu, a šta sam ja na to odgovorio. Ako posle ponovnog čitanja tvrdite da sam Vas "iskritikovao", onda Vam ja ne mogu pomoći.

pnbb 17:50 26.11.2010
jok, nije .. samo da ih puste, ode i pola makedonije i crne gore.. a i parce grcke..

zasto svi idu toliko u krajnost.. nazovimo stvari pravim imenom ...
kosovo je drzava koju su stvorili kriminalci u cilju sprovodjenja kriminalnih delatnosti...
ali to ne znaci da srbija mora po svaki cenu da radi na tome da se jedan takav brlog vrati pod njenu kontrolu .. iz prostog razloga sto nema cime da ga kontrolise


ljuboten 18:30 26.11.2010

jok, nije .. samo da ih puste, ode i pola makedonije i crne gore.. a i parce grcke..


Vi ste u pravu. Jedino da odgovorite a kako ćete sprečiti da se Albanci ne ponašaju kao da žive u Velikoj Albaniji kada budemo svi postali EU. Imajte u vidu da na teritoriji od Podgorice do Đevđelije i od Bujanovca do Drača žive preko devet miliona žitelja, od kojih Albanci su preko šest ipo miliona. Na toj teritoriji Makedonci sa milion i šesto hiljada žitelja pa bi imali pravo na nacionalnu manjinu, no Srbi i Crnogorci bi bili samo nacionalne zajednice.
Evo Grci su kulturološki i karakterno slični Srbima, nisu na nivo Slovenaca. Ne daju pravo Makedoniji da postoji, a u isto vreme dali su državljanstva novouseljenim Albacnima od preko dvesta hiljada, pored onih pola miliona ili više koji žive na teritoriji Ečeverije. Nikako da shvate da je za Grčku spas postojanje Makedonije, jer će uskoro da bude Egejska Makeopnija naseljena Albancima. Ma da sada Albanci radije kupuju kuće pored mora, i već u nekim varošima Albanci su većina. I oni se nadaju da će Albanci da postanu Grci. Nikada. Kao što vidite lepo je biti prijatelj sa Albancim.
Jelica Greganović Jelica Greganović 10:35 17.12.2010

Re: Broj

nisu na nivo Slovenaca.

Kakav nivo? U Sloveniji samo Italijani i Mađari imaju status nacionalne manjine. Ostali, recimo Romi, Austrijanci i pripadnici jugoslovenskih naroda nemaju taj status. Nema je ni srpska grupacija u Slo iako je najbrojnija.
Atomski mrav Atomski mrav 11:19 17.12.2010

Re: Broj

na stadionu penzionog fonda socijalisticke republike Srbije

A Partizan je sagradio stadion svojim parama?
ljuboten ljuboten 12:38 17.12.2010

Re: Broj

nisu na nivo Slovenaca.

Kakav nivo? U Sloveniji samo Italijani i Mađari imaju status nacionalne manjine. Ostali, recimo Romi, Austrijanci i pripadnici jugoslovenskih naroda nemaju taj status. Nema je ni srpska grupacija u Slo iako je najbrojnija.


Mislio sam na mentalni nivo, da Slovenci znaju, za razliku od Srba i Grka, da politički i seksualni odnosi počivaju na istim principima. Ako se muškarcu dopada neka žena (npr. kao Vi meni na slici), ne treba da se odmah hvata za šlic jer će dobiti batine. Ako u političkim odnosima se ne slažete sa nekim, ne hvatajte se odmah za oružje. Iz jednostavnog razloga, što i međuljudski odnosi u osnovi počivaju na istim životnim principima kakvi vladaju u đungli. Ako se vuk i pas zavade, treba da računaju da može da naiđe lav.
No, ako radite tako da ne smetate lavu, čak što više radite i za njega, kao što Slovenija radi za Oligarhiju Zapada, onda možeš da "dosađuješ bilo kojoj ženi koja ti se sviđa", a i da ne priznaješ ljude druge nacionalnosti ako ti to odgovara.
Colin_bgd Colin_bgd 13:42 17.12.2010

Re: Broj

Re: Broj

na stadionu penzionog fonda socijalisticke republike Srbije


A Partizan je sagradio stadion svojim parama?

nas se uvek lepo zvao JNA, nikakvih mucki, niti laznih pretenzija tu nije bilo. armija osnovala, vojska sagradila. a da vidimo vase "knige"...
antioksidant antioksidant 13:45 17.12.2010

Re: Broj

Colin_bgd
Re: Broj

na stadionu penzionog fonda socijalisticke republike Srbije


A Partizan je sagradio stadion svojim parama?

nas se uvek lepo zvao JNA, nikakvih mucki, niti laznih pretenzija tu nije bilo. armija osnovala, vojska sagradila. a da vidimo vase "knige"...

kredit iz brazila
zato se i zove marakana
ne vidim problem
elis elis 13:52 17.12.2010

Re: Broj

antioksidant

zato se i zove marakana
ne vidim problem


Problem ni ja ne vidim, bar ne neki kojim bi trebalo ovaj izvorno lepršavi blog opterećivati.
Ali, ne zove se zato Marakana. Poreklo tog imena naći ćemo ako pažljivo sledimo trag autolatrije i mitomanije kojima smo tako skloni na ovim prostorima.
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:57 17.12.2010

ljuboten

antioksidant antioksidant 14:00 17.12.2010

Re: Broj

Poreklo tog imena naći ćemo ako pažljivo sledimo trag autolatrije i mitomanije kojima smo tako skloni na ovim prostorima.


ala si ti neki ozbiljan svat
naravno da si u pravu ali to ne umanjuje poeticnost huka u rupi

elis elis 14:06 17.12.2010

Re: Broj

antioksidant
Poreklo tog imena naći ćemo ako pažljivo sledimo trag autolatrije i mitomanije kojima smo tako skloni na ovim prostorima.


ala si ti neki ozbiljan svat
naravno da si u pravu ali to ne umanjuje poeticnost huka u rupi



Ma nisam baš toliko ozbiljan, više pokušavam da rasteram ove što su zaozbiljili blog koji je trebao poslužiti da se na njemu napoje i osveže čedna sećanja
A za huk u rupi ne bih ti znao ništa reći, iz verskih razloga sam uvek zaobilzaio Ljutice Bogdana. Moj je hram, baš kao i svi veliki antički hramovi, na vrhu obližnjeg brda
antioksidant antioksidant 14:07 17.12.2010

Re: Broj

na vrhu obližnjeg brda

tamo se svira dobra muzika, to priznajem
a ima i lepog fudbala, kad dodje dobar tim na gostovanje
elis elis 14:20 17.12.2010

Re: Broj

antioksidant
na vrhu obližnjeg brda

tamo se svira dobra muzika, to priznajem
a ima i lepog fudbala, kad dodje dobar tim na gostovanje


Eh, sad vređamo
Da ne esejiziram sad i ne posežem za lirikom (za razliku od Zvezde, podesne samo za rudimentarni žurnalizam, Partizan će, upravo zbog svoje večne neostvarenosti, uvek biti temelj za literaturu ), odbraniću svoj klub jednom lepom glosom, mislim, Sinana Gudževića: U Partizanu se može biti zvezda, ali u Zvezdi se ne može biti partizan.
A evo ti i jedna anegdota: 92-ge na jednom od vrućih mesta između srednje i zapadne Bosne druga i mene prikuju minobacači za zemlju. Sipaju mine unaokolo, ne možemo se baš šetkati, ali ne pogađaju gde treba, sve neke frljoke. Drug se upalio, pa će meni ljutito: "Evo ti tvojih Partizanovaca, jebali te oni!" A ja ga smirujem: "Polako, šta si se prepao. Nisu ovo Partizanovci, već Zvezdaši, vidiš da sve promašuju."
antioksidant antioksidant 14:26 17.12.2010

Re: Broj

U Partizanu se može biti zvezda

:)
pretpostavljam da se asocira na grb
zvezda uvek bude tu...
ali da ne trolujem vise, nije mi bila namera da vam lep blog odvucem u ovu raspravu (ma koliko simpaticna bila)
pozdrav
pnbb pnbb 17:02 17.12.2010

Re: Broj

a šta sam ja na to odgovorio.

ok, ja sam skapirao da je ono 'vi ste u pravu' ironicno, zbog onoga 'jedino da.. ' , sto sledi...
sve u svemu nema puno razlike u stavovima..
ljuboten ljuboten 17:26 17.12.2010

Re: ljuboten

Jelica Greganović


Havala Jelice ! Mislim na Greganović na ne moju sestru Jelicu koja živi u Kargujevcu. Uspeli ste da me vratite na Blog koji budi "čedna sećanja", kako to reče poštovani, i meni drag Elis. Sutra ću pitati mog prijatelja da mi pokaže kako da se poslužim ikonama. Naravno i on je Albanac i vodi jedan od najvećih softverskih centara u Skoplju, a opslužuje Kosovo i Albaniju.
A sada o mojim prijateljima Albancima sa kojima sam igao nogomet. Godine 1965. letovali smo kao studenti u Stdentskom kampu kod Makarske, gde je imalo deo kampa i jedno slovenačko preduzeće, a gosti su nam bili i iz Praga. Na turniru u malom fudbalu prijavili se ekipa sa Kosova, tačnije većinu su predstavljali studenti rodom iz Uroševca, među kojima i troje fudbalera prošli kroz školu podmlatka F.K. "Borac".
Kada smo igrali prvu utakmicu, pošto nas je od prijavljenih devet, bilo samo dvojica Srba, onda smo mogli da čujemo kako nas publika, doduše šapatom, naziva Šiptarima. No, za razliku od drugih ekipa samo mi tokom igre nismo vikali i psavali saigrače, rečju sve što je trebao da nam kaže kapiten ekipe izgovarao je to šapatom, a niko tokom cele utakmice niti glas da se čuje iz naših grla. Već posle drugog meča počelo je da se priča među studentima i na plaži, a utakmice su se igrale u večernjim časovikma, da su "Šiptari" napristojniji, a bogami i sve pobeđuju. Već na trećoj utakmici publika je bila vrlo brojna, i većina je navijala za nas. Naravno, da nam je bilo milo što najglasniji navijači su nam bile lepe devojeke. Evo, baš je jedna bila toliko lepa kao što gledam na fotografiji Jelicu Greganović. A zašto samo mi nismo se drali tokom utakmice? Pa verovatno tako smo vaspitani, a presudan uticaj je islamska vera.
milisav68 milisav68 20:11 17.12.2010

Re: Broj

antioksidant
Poreklo tog imena naći ćemo ako pažljivo sledimo trag autolatrije i mitomanije kojima smo tako skloni na ovim prostorima.


ala si ti neki ozbiljan svat
naravno da si u pravu ali to ne umanjuje poeticnost huka u rupi

Poetika?


ps.ovo je inače posle poraza od Panateikosa prošle godine.
antioksidant antioksidant 20:31 17.12.2010

Re: Broj

poetika
elis elis 20:45 17.12.2010

Re: Broj



Nagradno pitanje!

Šta je Krstajić pomislio u momentu ovekovečenom na fotografiji?

a) Gde zaturih kondome?
b) Joj, šta ću ako se ovaj jađo zaljubi?!
c) E, jebemmumiša, što mene uvek zapadne najveći gabor na žurci?

milisav68 milisav68 20:52 17.12.2010

Re: Broj

antioksidant
poetika

Ovo nije poetika, ovo je buka.


antioksidant antioksidant 20:55 17.12.2010

Re: Broj

Ovo nije poetika, ovo je buka.

Ipak, to nije bilo dovoljno da se obori rekord navijača Unikahe iz Malage koji su napravili buku od 117,3 decibela.

uostalom - pricas o zatvorenom prostoru. bili ste jos glasniji u dvorani sportova
antioksidant antioksidant 20:56 17.12.2010

Re: Broj

Šta je Krstajić pomislio u momentu ovekovečenom na fotografiji?

izgleda da je pustio vetar
milisav68 milisav68 21:20 17.12.2010

Re: Broj

antioksidant

Ipak, to nije bilo dovoljno da se obori rekord navijača Unikahe iz Malage koji su napravili buku od 117,3 decibela.

Pa nisu merili na pravoj utakmici.


uostalom - pricas o zatvorenom prostoru. bili ste jos glasniji u dvorani sportova

Natero sam vodu na našu vodenicu.
elis elis 21:36 17.12.2010

Re: Broj

Zrnce malicioznosti u vezi s tom bukom

Ergo, buka koju stvaraju navijači Partizana ništavna je naspram buke koja je unaokolo pratila tigrove najčuvenijeg među najčuvenijim navijačima Zvezde.
NNN NNN 22:00 17.12.2010

Re: Broj

najčuvenijeg među najčuvenijim navijačima Zvezde
Ivo Andrić?
milisav68 milisav68 22:01 17.12.2010

Re: Broj

elis
Zrnce malicioznosti u vezi s tom bukom

Ergo, buka koju stvaraju navijači Partizana ništavna je naspram buke koja je unaokolo pratila tigrove najčuvenijeg među najčuvenijim navijačima Zvezde.

Pa svako je pravio buku, spram svojih mogućnosti.
elis elis 22:07 17.12.2010

Re: Broj

NNN
najčuvenijeg među najčuvenijim navijačima Zvezde
Ivo Andrić?


Mada se u Ivinom opusu, među remek-delima veoma raznovrsnih okusa, može naći i podosta pravih poslastica, ja ovde ipak o jednom drugom poslastičaru...
49 41 49 41 01:02 18.12.2010

Re: Broj

Jelica Greganović
nisu na nivo Slovenaca.

Kakav nivo? U Sloveniji samo Italijani i Mađari imaju status nacionalne manjine. Ostali, recimo Romi, Austrijanci i pripadnici jugoslovenskih naroda nemaju taj status. Nema je ni srpska grupacija u Slo iako je najbrojnija.


Ni Austrijanci?
Jelica Greganović Jelica Greganović 01:14 18.12.2010

Re: Broj

Ni Austrijanci?

Ni Austrijanci. Oni naročito ne.
49 41 49 41 01:46 18.12.2010

Re: Broj

Jelica Greganović
Ni Austrijanci?

Ni Austrijanci. Oni naročito ne.


Jel', zbog Koroske?

Ako sam se cega, naslusao u bivsoj Jugi' najvise su se pominjala "ugrozena prava koroskih slovencov v Avstriji".

Medjutim, vremena su se promenila.
SAd su svima prava ugrosena.

Bosnjacima, muslimanima, pederima, lezbejkama, rusinima, vlasima, ...


ana_radmilovic ana_radmilovic 05:33 18.12.2010

Re: Broj

ljuboten


Kada sam primetio Vaš Blog pomislio sam da će te podržati temu koja je otvorena pred Evropom i svetom – ubijanje ljudi zaradi trgovine njihovim organima. Pomislio sam da se priključim Vašoj sinergiji. No ne, Vi, kao i većina Srba –

da ne nastavljamo oko "većine srba"



pisala sam, ljuboten. ne sporim da biste vi bolje, da znate više, da su vam jasnije stvari, verovatno biste sve ovo objasnili bolje od mene i vaš bi tekst možda doprineo tome da svet bude bolje mesto

a tema ovog bloga je jedan fudbaler i njegovo gosztovanje u jednoj odličnoj emisiji, to je neka sasvim druga priča - bez mržnje, podsećanja na zločine i sa svešću da su stvari koje su se dešavale strašne, da je svako morao na svoju stranu milom ili silom, da se snašao kako je znao i umeo i možda se usput i ogrešio - ali ja na prvom mestu mislim da je ovaj vokri čovek koji je život posvetio fudbalu, da je to njegova strast i da se za to bori, a sad da l on svoju borbu mora da vodi na kvazin ezavisnom kvazikosovu ili nekad u partizanu ili reprezentaciji rahmetli jugoslavije - nije do njega.


a nije ni do mene, pa da ne smem da postavim blog o njemu
blogovatelj blogovatelj 07:19 19.12.2010

Re: ljuboten

A zašto samo mi nismo se drali tokom utakmice? Pa verovatno tako smo vaspitani, a presudan uticaj je islamska vera.


Ne znam sta da ti kazem, ali moze biti da ima necega i u tome.
Kada dodju svetska prvenstva u fudbalu, onda uvek ima italijansko-spansko-portugalsko-argentinskog foliranja, nemacko-holandskih turbo fudbalskih masina, japanskih masina koje pokusavaju biti kao i nemacke (as usual) a na kraju me uvek impresionira ili Iran ili Alzir ili tako neko..
Cime me impresionira?
Necim zaboravljenim, a u fudbalu najlepsim. Zove se fer-plej. To je ono kada te neko predribla, a ti mu ne slomis nogu ili glavu, cak ga ni ne fauliras uopste.
Za to mogu samo da kazem - skidam kapu!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana