Budućnost| Društvo| Politika| Život

I zelen bor bi se osušio

alexlambros RSS / 19.12.2010. u 13:20

 AleXandar Lambros

Gospodine predsedniče,

Ne znam da li znate ali u Srbiji postoji jedan sajt njuz.net na kome se objavljuju izmišljenje vesti s velikom dozom humora obojenog cinizmom i sarkazmom, na granici verovatnosti tako da mnogi nasednu i poveruju. Daću Vam primer, Jelena Karleuša ušla u uži izbor za NIN-ovu nagradu, formirano Ministarstvo za slanje slike Srbije u svet, socijalni program za ministre žrtve rekonstrukcije Vlade ... i slično.

Dva puta sam naseo u Vašem slučaju. Kad smo onomad pobedili Francuze u finalu Davis Cup-a poverovao sam u vest da ste uputili telegram izvinjenja francuskom kolegi Sarkoziju zbog nanošenja duševnog bola. A sinoć sam za Vaš govor na stranačkom kongresu pomislio da je izmišljotina nekog duhovitog klinca sa njuz.net-a. Eto, do te mere ste Vi jedna sprdnja od predsednika.

Kada sam, u potpunoj neverici, a verujte, teško je šokirati nekoga ko ovde živi, (jer što čovek ovde vidi, čuje i doživi, to valjda ne može nigde na svetu s izuzetkom, možda, subsaharske Afrike, ali ni u to više nisam siguran) shvatio da Vaš govor nije šala nego zbilja, potpuno sam, dozvolite da budem neposredan, popizdeo, a i to je teško u ovoj zemlji gde ste Vi i Vaša nesposobna Vlada učinili sve da narod, koji Vi vidite isključivo kao biračko telo, anestezirate do nivoa potpune i savršene otupelosti. Vi predsednikujete narodom polugladnih, polugolih, polupismenih, izmrcvarenih i izmučenih, sprženog mozga i doslovno, a ne metaforički, umirućih jer neumoljiva matematika kaže da smo peta najstarija nacija na svetu i da se već sada nalazimo na ivici biološkog opstanka. Vašu ekspertsku Vladu punu genijalaca ta sumorna činjenica ne sprečava da donese još jednu u nizu svojih ingenioznih mera i rešenja za izlazak iz krize - poreska uprava retroaktivno traži od porodilja da plate doprinose za socijalno osiguranje koji su im bili refundirani.

Alal vera!

S pomešanim osećanjima besa, neverice, uvređenosti, šoka, sednem da prekopam internet arhivu i hronološki sažmem učinak Vas i Vaše vlade za proteklih deset godina, jer toliko ima kako ste Vi i Vaša stranka na ovaj ili onaj način na vlasti. Učinak je, naravno, očigledan i nije ga potrebno nikome argumentovati, ali sam hteo da Vas sa novinarskom objektivnošću i hladnokrvnošću suočim sa svim Vašim projektima, planovima, izjavama, najavama, ličnim zalaganjima, zauzimanjima, investicijama, ulaganjima, rastom, integracijama, približavanjima, obračunima s korupcijom, krimogenim strukturama, novim radnim mestima, reformama, socijalnim programima, infrastrukturnim projektima, dolaskom svetskih kompanija i svim tim šupljim frazetinama s kojima nas maltretirate i vređate nam zdrav razum već čitavu deceniju ... Da li verujete da je to nemoguće? Nemoguće je uopšte više rasčlaniti sve Vaše najave i rokove .... Vi ste jedan najobičniji pajac.

Neprijatno Vas je gledati dok lupetate, tim pre što ne mogu da se otmem utisku da je i Vama neprijatno dok s govornice prosipate besmislenosti koje su Vam sročili Vaši PR eksperti.

Vi tražite podršku za „plan do 2020. godine, koji specifično tretira sve segmente društva"? O čemu Vi to baljezgate? Vi, dakle, tek sad, šatro, imate nekakav plan? Šta ste radili ovih deset godina? Predsedniče, Srbija ima prosečni lični dohodak na nivou Albanije. Toliko.

„Ako Srbija sada stane to će ostaviti tragične posledice". Mi, ako sada ne stanemo i najhladnije moguće sagledamo dubinu sopstvene propasti, nema nam više spasa. Budući strmoglavo srljamo na dole mi, predsedniče, moramo da stanemo! I to odmah.

Kad smo mi to uopšte pa ušli u krizu? Jer, kad najavljujete izlazak iz krize, to nekako implicira da je postojao period u kome nam je kao bilo dobro i nismo bili u krizi. I, kakve blage veze mi imamo sa svetskom ekonomijom i krizom, i kako se to odražava na nas kad smo mi van svih mogućih tokova a ekonomija nam se zasniva na beskompromisnom održavanju monopola fantomske grupe tajkuna kojima Vi, bajagi, delite packe glumatajući autoritet. Otužni ste. A zemlja kojom predsednikujete je jedna tužna zemlja koja uvozi čak i šargarepu.

Najjadnije od svega ... Znate li da je još uvek, deset godina posle Miloševića, najvažnija stvar pri svakom pokušaju pronalaženja kakvog takvog uhlebljenja to „čiji ste"? Dakle, ne da li ste vredni, s idejama, obrazovani, pošteni, stručni ... nego da li ste u pravoj stranci.

A tek sad, na pragu 2011. nam najavljujete „suze, krv i znoj". Pretpostavljam da ste sad u Čerčil tripu.

Jednom prilikom sam Vas uporedio s Jelenom Karleušom. Napisao sam da ste oboje wannabes, ona je wannabe diva a Vi wannabe lider. Dugujem izvinjenje. Ne Vama, već njoj.

Vi ste lider kolko je i Iva Štrljić ... šta li već.

 


Atačmenti



Komentari (124)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

thug_b thug_b 13:35 19.12.2010

.

Mi, ako sada ne stanemo i najhladnije moguće sagledamo dubinu sopstvene propasti, nema nam više spasa. Budući strmoglavo srljamo na dole mi, predsedniče, moramo da stanemo! I to odmah.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:44 19.12.2010

Hajde..

Hajde da se sa tobom složim, što nije tako često..
I ne samo to, nego da ti dam preporuku..
NNN NNN 13:54 19.12.2010

Re: Hajde..

Mislim da je vreme da uredništvo konačno uvede kategoriju Boris Tadić
JJ Beba JJ Beba 15:12 19.12.2010

Re: Hajde..

NNN
Mislim da je vreme da uredništvo konačno uvede kategoriju Boris Tadić

ta katogorija bi pre trebalo da se uvede u mozak glasačima, da ne kažm biračkom telu
nikolic777 nikolic777 13:53 19.12.2010

rezime

ovo se zove rezime,slažem se svakim zarezom,a kamoli sa rečima...Kraj sa Ivom Štrljić je poređenje za aplauz
vojislav948 vojislav948 13:57 19.12.2010

председниче, морамо да станемо


С помешаним осећањима беса, неверице, увређености, шока

Prvo da vam se zahvalim na izuzetno dobro oslikanoj realnosti našoj, pod vođstvom ovih nerealnih "čudotvoraca". Mislim da ne samo što moramo da stanemo i duboko promislimo, nego moramo odmah da prestanemo i raskinemo sa ovim ludilom i ekspanzijom neznanja, pomešanog sa korupciono-kriminogenim i megalomanskim iživljavanjima u režiji svih stranaka, a posebno stranki na vlasti. Ovo je gospodo kretanje u nazad. Nemamo pravo na popravne u bilo čemu.
JJ Beba JJ Beba 15:11 19.12.2010

Re: председниче, морамо да станемо

Vi ste lider kolko je i Iva Štrljić ... šta li već.


sve ono sinoć je bila uvreda za narod
maca22 maca22 15:19 19.12.2010

Re: председниче, морамо да станемо

Pliiiz da mi neko objasni foru sa Ivom Štrljic. Za nju se vezuje sta? :)
Ja ne pratim, samo sa strane zapazih da je ona neka osoba koja se bori da bude riba.
vojislav948 vojislav948 15:20 19.12.2010

Re: председниче, морамо да станемо



све оно синоћ је била увреда за народ

Potpuno si u pravu, samo ne znam koja je po redu. Šta još treba da nam se desi i koliko još uvreda, laži i prevara treba da progutamo.
JJ Beba JJ Beba 15:39 19.12.2010

Re: председниче, морамо да станемо

vojislav948


све оно синоћ је била увреда за народ

Potpuno si u pravu, samo ne znam koja je po redu. Šta još treba da nam se desi i koliko još uvreda, laži i prevara treba da progutamo.

ne znam stvarno.
ono što znam to je da je Tadić sam dao odobrenje svom članstvu da na sledećim izborima glasaju za LDP izjavom da če DS da sa njima sarađuje. Dakle mogu da kazne odvranu politiku svoje stranke a da ne dovedu u pitanje vlast. Sem ako in naravno do nogu ne poraze Toma & comp
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 19:30 19.12.2010

Re: председниче, морамо да станемо

srbija mora da stane

+ preporuka
Saša Radulović Saša Radulović 14:17 19.12.2010

...

„Ako Srbija sada stane to će ostaviti tragične posledice". Mi, ako sada ne stanemo i najhladnije moguće sagledamo dubinu sopstvene propasti, nema nam više spasa. Budući strmoglavo srljamo na dole mi, predsedniče, moramo da stanemo! I to odmah.

Svetlana S. Svetlana S. 14:24 19.12.2010

.


potpis. preporuka.


i jos kad nam zapreti da ne smemo da `sirimo defetizam`
o yebote, kakav defetizam, to je opis stanja.

mater im mediokritetsku
Filip2412 Filip2412 14:57 19.12.2010

...

Najjadnije od svega ... Znate li da je još uvek, deset godina posle Miloševića, najvažnija stvar pri svakom pokušaju pronalaženja kakvog takvog uhlebljenja to „čiji ste"?
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 14:58 19.12.2010

Bor je u Srbiji listopadno drveće...

„Ako Srbija sada stane to će ostaviti tragične posledice". Mi, ako sada ne stanemo i najhladnije moguće sagledamo dubinu sopstvene propasti, nema nam više spasa. Budući strmoglavo srljamo na dole mi, predsedniče, moramo da stanemo! I to odmah.


Kad sam ovo čuo sinoć, ali ista stvar mi je pala na pamet. Pod hitno da stanemo, jer mi idemo unazad.

mrdax mrdax 15:13 19.12.2010

Samo jedno

"Dobrodosli u zemlju nauke i tehnologije"
JJ Beba JJ Beba 15:40 19.12.2010

Re: Samo jedno

mrdax
"Dobrodosli u zemlju nauke i tehnologije"

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:44 19.12.2010

Re: Samo jedno

Samo jedno
"Dobrodosli u zemlju nauke i tehnologije"

E, ovo je dakle takav cinizam, i to se ne viđa često..
Ovde je Boža Đelić nadmašio i preskočio i sebe i svog šefa, odjednom, i stupice uvis...
apach92 apach92 15:29 19.12.2010

Bravo!

nazalost, vladajuca stranka na celu sa B. Tadicem je poodavno izgubila kompas. Izjave koje daju su sve vise uvreda za zdrav razum i, samo je pitanje trenutka.

Jos kao slag na tortu, Jelena Trivan veceras u `Utisku nedelje`. Moracu da se odmaknem od TV-a na sigurnu razdaljinu.
veronika_kojen veronika_kojen 15:58 19.12.2010

Hm...

Dobar tekst,ali ne razumem trenutak za ove iznenadne napade frustracije (generalno,ne mislim na blogoautora)jer nije ovo opsadno stanje ništa novo.To circa traje već dvadeset godina i možda me je zato pomalo iznenadio neverovatan broj negativnih komentara koje sam čula na račun Tadićevog govora od juče(što nikako ne znači da su iste neopravdane,da naglasim)jer dosad mi se činilo da su ljudi parcijalno kritikovali odredjene aspekte vlasti(mada je vlast okvirno očajna).Pomisliću da su ljudi zaista verovali da će Tadić i ekipa uraditi sve ono što su obećali,a mislim,ljudi...(u kojoj tegli zaturiste mozak)...


Anyway,mene je više iritiralo to Tadićevo pranje ruku sa protesta za Kosovo(otišao da učvrsti sedamnaesti stub naše politike u Rumuniju,te ga sad ne grize savest),manje koliko ta šuplja,prozračna demagogija...Shvatam koliko relevantnih medija je pod njihovim šapama,ali da li zaista misle da će se ljudi ponovo uhvatiti na stari spin-oni mračna strana,90-e,nesvrstani,mi džedaji,26.vek,uber Evropljani?

Već čujem onog kukavnog djukanovića(moja baba kaže da će da glasa za njega na izborima)ova režimska vlas...
JJ Beba JJ Beba 16:05 19.12.2010

Re: Hm...

jer nije ovo opsadno stanje ništa novo.To circa traje već dvadeset godina
zato pomalo iznenadio neverovatan broj negativnih komentara koje sam čula na račun Tadićevog


sestro dogorelo do nokata
veronika_kojen veronika_kojen 16:20 19.12.2010

Re: Hm...

JJ Beba
jer nije ovo opsadno stanje ništa novo.To circa traje već dvadeset godina

sestro dogorelo do nokata


Shvatam,živim u ulici sa izgnanim Srbima iz Hrvatske,kojima kuće još nisu dovršene(a -3 noćas),i znate šta mi kažu?

Da su i u vreme Miloševića bolje živeli.Ne Tadića,ne Koštunice,ne Djindjića.Kažu tako od reči do reči,a ja ćutim jer briga njih za demokratiju,Evropu i Kosovo,kad nemaju hleba da jedu.

Evo,pitam vas,šta da im kažem?Nije istina,vi bolje živite sad?Ljudi su tad manje bežali iz zemlje nego sad?Imali su više radnih mesta?Manje se kralo na izborima?I onda me bude dvostruko sramota svog ovog gliba u koji smo zagazili,kad shvatim da su ljudi toliko očajni da im je Milošević bio dobar...
JJ Beba JJ Beba 16:39 19.12.2010

Re: Hm...

Da su i u vreme Miloševića bolje živeli.Ne Tadića,ne Koštunice,ne Djindjića.Kažu tako od reči do reči,a ja ćutim jer briga njih za demokratiju,Evropu i Kosovo,kad nemaju hleba da jedu.

mi pričamo o nama, gubitnicima tranzicije, osiromašenim građanima (ako to uopšte jesmo) kako mi hendlujemo sve to. kako hendlujemo sav taj jad koji živimo još od devedestih. Deca nam porasla a nade i za njih nigde.
a kako žive izbeglice koji su ovde zbog politike koje je vodio Milošević & comp znamo vrlo dobro.
Ovo što živimo danas nije sve poseldica Miloševičeve politike devetedesth, došlo je do promenei "naši" su imali dovoljno vrenena da naprave otkolon od te pogubne politike koja je tvoje komšije dovela da žive pored tebe umesto u svojim toplim domovima.
Ne kapiram zašto govoriš kroz vizuru tvojih komšija a ne kroz svoju glavu?
Inače, tvoje se komšije varaju - dok je Đinđić bio živ bilo je nade, poleta, energije i neviđenog optimizma koji se mogao rukama uhvatiti. Vazduh je bio drugačiji. Ne sećas se? Ne sećaš se tog sjajnog, kratkog perioda?
veronika_kojen veronika_kojen 16:54 19.12.2010

Re: Hm...

Vazduh je bio drugačiji. Ne sećas se? Ne sećaš se tog sjajnog, kratkog perioda?


Ne sećam se,bejah ipak klinče...a i bila sam oduvek izgubljena u nekom svom svetu,iskrena da budem.

Ali ni ne sporim.Samo gledam kroz njihove oči s obzirom da nema ljudi u Srbiji koji bednije žive,i koji se susreću sa većim nipodaštavanjem od izbeglica pored Roma.Ako krenem da im pričam priče koje ne znam,uvrediće se jer visprenijih ljudi od njih nisam srela(generalizacija,ali relativno tačna),ali ni nepoverljivijih.

Kad samo pomislim koji smo skotovi...Dodji mi da idem od jednog do drugog budžaka u kojem žive i da im svima kažem-oprostite nam,zbog nas vam je ovako...
JJ Beba JJ Beba 16:57 19.12.2010

Re: Hm...

i...Dodji mi da idem od jednog do drugog budžaka u kojem žive i da im svima kažem-oprostite nam,zbog nas vam je ovako...

pa što ne odeš?
možeš i u okolo po regionu i tamo ima nesrećnog sveta koji tako žive zbog nas
veronika_kojen veronika_kojen 17:01 19.12.2010

Re: Hm...

I bih,ali Tadić me je pretekao.
JJ Beba JJ Beba 18:12 19.12.2010

Re: Hm...

veronika_kojen
I bih,ali Tadić me je pretekao.

to te ne sprečava da se lično u svoje ime izvineš kad se već tako osećaš.
ja sam se svim svojim prijateljima sa podrujčja bivše države (i ne poznatim ljudima )koje sam srela posle ratova izvininila. Pre dva meseca bila sam poslom u Sarajevu, prvi put posle rata. Bilo mi je užasno, bilo me stid kad sam srela sve te ljude, kad sam videla grad razbucan od granata.. tolko emocija. I niko, baš niko niko me nije popreko pogledao, dapače.
Svima sam se izvinilia u svoje ime. u svoje lično. kad su mi rekli da znaju da sam uradila sve što sam mogla da rata ne bude rekla sam im da se izvinjavam zato što nisam uradila više.
veronika_kojen veronika_kojen 18:29 19.12.2010

Re: Hm...

I niko, baš niko niko me nije popreko pogledao, dapače.


Vidite,mene bi popreko pogledali(Srbi iz Hrvatske).S obzirom da su navikli da ih tretiraju kao brabonjke.S obzirom da poslednjih dvadeset godina žive pored septičkih jama.S obzirom da nemaju pomoć države koja ih je dovela tu gde jeste.Srbi iz Srbije(sami ste rekli,Milošević)su za to krivi(dakle,to je srpski zločin) i zašto se Tadić nije izvinio i njima(a pri tom smatram da je dobro što se izvinio za zločine Srba)?Iritira me to licemerno izvrtanje arentovskih teza kvazi-intelektualaca,a nadam se da vi niste jedna od njih.

Dakle,zašto se niste izvinili i njima(sigurna sam da periferija Beograda nije dalja od Sarajeva)?
veronika_kojen veronika_kojen 19:23 19.12.2010

Re: Hm...

Dobro,s obzirom da nemate odgovor(a ja moram sutra na fax),usudjujem se reći da postoji banalnost dobra kao i banalnost zla,te da ni prva ne mora biti obavezno dobra(ako se konformistički prihvataju premise zajednice kako vi to činite).Ta plitkost nas je odviše koštala da bismo je se još pridržavali.Okrenite se oko sebe,videćete ljudi kojima vaše izvinjenje nije potrebno,ali će od vaše pružene ruke barem steći utisak da nisu sami u svojoj nesreći.Pozdrav.
JJ Beba JJ Beba 19:26 19.12.2010

Re: Hm...

Dakle,zašto se niste izvinili i njima(sigurna sam da periferija Beograda nije dalja od Sarajeva)?

jel? njima se izvinio Slobodan Milošević
mikimedic mikimedic 21:23 19.12.2010

Re: Hm...

pa što ne odeš?
možeš i u okolo po regionu i tamo ima nesrećnog sveta koji tako žive zbog nas


kako te samo nije sramota da prozivas dete od 20 godina za izvinjavanje po regionu?

za izvinjavanje bilo kome?

mikimedic mikimedic 21:26 19.12.2010

Re: Hm...

Inače, tvoje se komšije varaju - dok je Đinđić bio živ bilo je nade, poleta, energije i neviđenog optimizma koji se mogao rukama uhvatiti. Vazduh je bio drugačiji. Ne sećas se? Ne sećaš se tog sjajnog, kratkog perioda?


tako bese i u titovo vreme?

za sve ove epitete kojima opisujes taj period - zaboravila si samo jedan - lazan.

ako je optimizam zasnovan na kradji, ja nisam za njega. hvala.
mikimedic mikimedic 21:29 19.12.2010

Re: Hm...

to te ne sprečava da se lično u svoje ime izvineš kad se već tako osećaš.
ja sam se svim svojim prijateljima sa podrujčja bivše države (i ne poznatim ljudima )koje sam srela posle ratova izvininila. Pre dva meseca bila sam poslom u Sarajevu, prvi put posle rata. Bilo mi je užasno, bilo me stid kad sam srela sve te ljude, kad sam videla grad razbucan od granata.. tolko emocija. I niko, baš niko niko me nije popreko pogledao, dapače.
Svima sam se izvinilia u svoje ime. u svoje lično. kad su mi rekli da znaju da sam uradila sve što sam mogla da rata ne bude rekla sam im da se izvinjavam zato što nisam uradila više.


vidis, ja sam u sarajevu (i jos nekim egzoticnim mestima istocne bosne) bio za vreme rata, i posle rata. i nikad nikome nisam imao potrebe da se izvinjavam, niti je to iko ocekivao od mene.

naprotiv, ljudi koji su bili normalni su to i ostali. za one druge ne znam.

patetika. odvratna patetika. a nesto najodvratnije je prozivka dvadesetogodisnje osobe za neizvinjavanje.
veronika_kojen veronika_kojen 03:27 20.12.2010

Re: Hm...

JJ Beba
Dakle,zašto se niste izvinili i njima(sigurna sam da periferija Beograda nije dalja od Sarajeva)?

jel? njima se izvinio Slobodan Milošević


I to su naši borci za ljudska prava

Žao mi je što sam vas pozvala da im se izvinete, jer vi niste dostojni ni da tim nesretnim ljudima ljubite čizme.
st.jepan st.jepan 04:37 20.12.2010

Re: Hm...

to te ne sprečava da se lično u svoje ime izvineš kad se već tako osećaš

Cerkici mog brata, koja se 1999. zatekla u Glazgovu, deca iz njenog obdanista prilazila su i izvinjavala joj se: "sorry for bombing".
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:33 20.12.2010

Re: Hm...

da, a srpskoj deci rođenoj od 90-ih naovamo je naročito neophodno naturiti osećaj krivice jer horor kroz koji su odrasli, nikada ni ne upoznavši lepo doba za život u rođenoj zemlji, nije dovoljna kazna? pride ih je i oluja oterala iz rođenih kuća. nisu deca kriva. ako tražimo krivca za srpsku propast, krivi ste vi matori (50-o i 60-o generacijski), jer niste svrgnuli miloševićev režim 9. marta 1991.! niste stvorili lepu zemlju od one koju su vam roditelji ostavili. beba donekle oseća i tu vrstu krivice ali nije još jasno osvešćena i definisana. možemo da spekulišemo da smo i mi (70-o) krivi jer imamo nekog poput vuka jeremića ili čede jovanovića u redovima svoje generacije, pa ni mi nismo promenili srbiju nabolje.

mani lafovsku škotsku, kada mi čujemo svedočanstva da su iz njujorških i londonskih zabavišta 1999. upućivana izvinjenja, nateraćemo i ove što su bili u pelenama, dok su po njima gazili spreda domoljubi a straga domomrzi, da se izvine šta su tada bili tamo.
maca22 maca22 12:03 20.12.2010

Re: Hm...

JJ Beba
Inače, tvoje se komšije varaju - dok je Đinđić bio živ bilo je nade, poleta, energije i neviđenog optimizma koji se mogao rukama uhvatiti. Vazduh je bio drugačiji. Ne sećas se? Ne sećaš se tog sjajnog, kratkog perioda?

I te kako ga se secam, ali ga se ne secam na takav nacin.
JJ Beba JJ Beba 12:34 20.12.2010

Re: Hm...

st.jepan
to te ne sprečava da se lično u svoje ime izvineš kad se već tako osećaš

Cerkici mog brata, koja se 1999. zatekla u Glazgovu, deca iz njenog obdanista prilazila su i izvinjavala joj se: "sorry for bombing".

eto
JJ Beba JJ Beba 12:35 20.12.2010

Re: Hm...

veronika_kojen
JJ Beba
Dakle,zašto se niste izvinili i njima(sigurna sam da periferija Beograda nije dalja od Sarajeva)?

jel? njima se izvinio Slobodan Milošević


I to su naši borci za ljudska prava

Žao mi je što sam vas pozvala da im se izvinete, jer vi niste dostojni ni da tim nesretnim ljudima ljubite čizme.

JJ Beba JJ Beba 12:45 20.12.2010

Re: Hm...

jer niste svrgnuli miloševićev režim 9. marta 1991.! niste stvorili lepu zemlju

slažem se.
ali ja nisam ta koja je ikada bila član KPJ ; koja je ikada bila član bilo koje partije bilo koje NVO, koja nije nikad glasala za Miloševića; koja nije bacala sveće na tenkove, već pokušala da zaustavim rat uzimajući učešće u svim akcijama koje su se u gradu organizovale.....ko zna kako bi bilo da nas je bilo više, ko zna kako bilo da su zahtevi 9. marta bili antiratni a ne monarhističko /nacionlističko mahanje prazne slame. izvinila sam se svima što nisam učinila više. Naročito sam se izvinila sopstvenoj ćerki koja u ovoj zemlji nema nikakvu perspektivu

dali76 dali76 01:20 21.12.2010

Re: Hm...

koji je to sebicluk jj bebo?
Izbeglice iz Hrvatske su krive vise nego vi za ono sto se desilo? Vasa cerka je bitnija od cerke nekog izbeglice iz Hrvatske?
svaka vam cast. sluzit cu se vama poznatim recnikom. iznosite profasisticke floskule ovude i sirite mrznju i netrepeljivost prema jednoj populaciji.
mikimedic mikimedic 11:01 21.12.2010

Re: Hm...

koji je to sebicluk jj bebo?
Izbeglice iz Hrvatske su krive vise nego vi za ono sto se desilo? Vasa cerka je bitnija od cerke nekog izbeglice iz Hrvatske?
svaka vam cast. sluzit cu se vama poznatim recnikom. iznosite profasisticke floskule ovude i sirite mrznju i netrepeljivost prema jednoj populaciji.


ogromna preporuka dali.
JJ Beba JJ Beba 12:43 21.12.2010

Re: Hm...

dali76
koji je to sebicluk jj bebo?
Izbeglice iz Hrvatske su krive vise nego vi za ono sto se desilo? Vasa cerka je bitnija od cerke nekog izbeglice iz Hrvatske?
svaka vam cast. sluzit cu se vama poznatim recnikom. iznosite profasisticke floskule ovude i sirite mrznju i netrepeljivost prema jednoj populaciji.

ja to nisam rekla. to je tvoje tumačenje
svoj odnos prema izbeglicama ja sam pokazala delom
bilo bi super da su fašisti kao ja
dali76 dali76 18:25 21.12.2010

bilo bi super imati razuma

Tebi hvala za sve ono sto si pomagala izbeglicama. Reci ne mogu cesto ppomoci kao sto dela mogu ali reci mogu I te kako povrediti.
Ja se ne libim govoriti o odgovornosti individualaca ; dapace bas o toj sam odgovornosti pisao u svom zadnjem blogu :ta mrva krivice u dzepovima nasim”.
Ali ono sto me je sokiralo jeste tvoj komentar ovdje.
Sta znaci odgovor :njima se izvinuo Milosevic”na postavljeno pitanje gdje je izvinjenje tim ljudima?
NE SAMO da JE ovakav odgovor pun cinizma vec explicitno stavlja najveci teret odgovornosti upravo na populaciju izbeglica iz Hrvatske.
Po tebi ti ljudi nisu vredni niti izvinjenja jer su valjda prosli kako su zasluzili ; kao da su oni I iskljucivo oni glasali za tog istog Milosevica te ga donjeli na presto republike Srbije?
Nije mi ovo prvi put da se susrecem sa takvim argumentima das u za sve krivi prekodrinski Srbi dok sad Srbija ispasta njihove grehove.
Ima I onih koji tvrde da su za sve krivi Srbi iz Srbije a ostali mala nevina deca.
I jedni I drugi traze krivce u drugima ne zeleci pogledati prvo u svoje ogledalo nego se vataju prozora sa pogledom sa ove ili one strane Drine.
Naravno onda smo “mi” ko god mi bili bolji. Onda je sasvim bezveze gledati na njihove vec na nase cerke koje zbog njihovih zive kako zive.
E to je sebicluk, e to je draga bebo sirenje netrepeljivosti naspram onih koji zasluzili nisu nista pa ni to obicno izvinjenje. Koliko god paradoksalno bilo to je jedna obicna ksenofobija gdje se krvci traze medju drugima.
Posto jelte nije korektno da se krivci traze medju drugim narodima mi smo samo nastavili traziti krivce medju vlastitim redovima. Obiljezimo jednu populaciju pa smo mirni. Jebesga neko mora biti kriv. Neko mora biti da zasluzio nije to izvini.
Za tebe su to izbeglice iz Hrvatske , kojima se Slobo izvinuo kako ti kazes, ovim drugim su krivci u Srbiji.
Sustinske razlike medju vama nema.
Jos jednom zahvaljujem na tvojoj pomoci izbeglicama uz samo napomenu da reci ,iako nekad ne mogu pomoci ko dela, mogu uvrediti mnogo.
Ne mene koji jesam bio izbeglica iz Hrvatske , vec zdrav razum.
one for the road one for the road 16:02 19.12.2010

Kad se vec izvinjavas Karleusi...

...onda moras i subsaharskoj Africi, ni oni nisu toliko losi kao mi...;-)))

Preporuka.
mariopan mariopan 16:22 19.12.2010

Re: Kad se vec izvinjavas Karleusi...

Ništa ne dodati, ništa oduzeti, sve je tu
arianna arianna 16:55 19.12.2010

hajde da radimo, a ne samo da kritikujemo

Lepo sam ja pisala po nekim blogovima ali nije na odmet da ponovim
Nema neke naročite koristi od kritike. Veliki broj blogočitalaca složiće se sa ovim tekstom alexlambrosa, dati mu preporuku, neki će i iskomentarisati, oni drugi koji se ne slažu reći će "psi laju, vetar nosi, a karavani prolaze", i bojim se da se na tome priča završava .

Poštovane kolege blogeri, dajte da uradimo nešto konstruktivno, a ne samo da kritikujemo i kukamo nad nametnutom nam sudbinom

Hajde da se organizujemo. Ovaj blog čitaju i na njemu pišu puno pismenih i učenih ljudi različitih struka i zanimanja, mnogi od njih su nestranačke ličnosti, neki su i nezadovaljni svim dosadašnjim liderima, njihovim delima i demagogijama; Imamo vremena, ne veže nas nikakav lični interes, ne znamo se lično, možda svi mi zajedno možemo pomoći u stvaranju neke sasvim drugačije Srbije.

Hajde da pokrenemo inicijativu za stvaranje nove kvalitetnije opozicije svim do sad vidjenim političkim partijama u vidu partije bloga.
veronika_kojen veronika_kojen 17:03 19.12.2010

...

nove kvalitetnije opozicije


Koje(bez šale)?

EDIT:Jer ne mogu da zamislim partiju sa wukadinom i milosssem u istom bloku
arianna arianna 17:10 19.12.2010

Re: hajde da radimo, a ne samo da kritikujemo

veronika_kojen
nove kvalitetnije opozicije


Koje(bez šale)?


malo li je nezadovaljnih i nestranački opredeljenih,koji nemaju koga da izaberu, a kvalitetni i stručni ljudi postoje

evo krenimo od bloga...
veronika_kojen veronika_kojen 17:18 19.12.2010

Re: hajde da radimo, a ne samo da kritikujemo

Neshto kao srpska internet armija?

Gde je sad ivanica da mi da link za onu sliku...
mariopan mariopan 17:25 19.12.2010

Re: hajde da radimo, a ne samo da kritikujemo

arianna
veronika_kojen
nove kvalitetnije opozicije


Koje(bez šale)?


malo li je nezadovaljnih i nestranački opredeljenih,koji nemaju koga da izaberu, a kvalitetni ljudi postoje

evo krenemo od bloga...

Da predložimo blog Vladu?
Ovde ima ljudi kojima verujem iako ih ne poznajem.

Hajde da probam.

Rodoljub Šabić.
NŠarski.
Dragan Pleskonjic
Verica Barać (nema veze što nije blogerka, postaće silom funkcije) ček da se setim ostalih.....ajd dodaj na spisak dok čekaš?



veronika_kojen veronika_kojen 17:30 19.12.2010

Re: hajde da radimo, a ne samo da kritikujemo

Verica Barać




Ja bih VB za predsednicu Srbije,ali ne čuje se žena od ovih probisveta...
one for the road one for the road 17:33 19.12.2010

Re: hajde da radimo, a ne samo da kritikujemo

Ja bih da se kandidujem, ali samo virtuelno, ako moze...;-)
Kazezoze Kazezoze 17:38 19.12.2010

Re: hajde da radimo, a ne samo da kritikujemo

Da predložimo blog Vladu?
Ovde ima ljudi kojima verujem iako ih ne poznajem.

Hajde da probam.

Rodoljub Šabić.
NŠarski.
Dragan Pleskonjic
Verica Barać (nema veze što nije blogerka, postaće silom funkcije) ček da se setim ostalih.....ajd dodaj na spisak dok čekaš?

a dragec, karagaća, sentinel, predatorz, baroniknez, flivas (ili tako nekako)...oni ne učestvuju ni u kakvim drugim temama osim političkim, pa nije fer da ih se tek tako otpiše...
veronika_kojen veronika_kojen 17:39 19.12.2010

Re: hajde da radimo, a ne samo da kritikujemo

Videćete vi kad ljudi počnu da prodaju glasove za VIP status
arianna arianna 17:55 19.12.2010

Re: hajde da radimo, a ne samo da kritikujemo

Rodoljub Šabić.
NŠarski.
Dragan Pleskonjic
Verica Barać
vojislav948 vojislav948 18:39 19.12.2010

Re: Razlaz je najbolji izlaz


Odmah se razdvojite i svaki svoju partiju. Kasnije će mo igrati balet pa će mo se približiti jedni drugima. Za sada bolje izdaleka, manje se čuje i slabije vidi.
mariopan mariopan 18:49 19.12.2010

Re: hajde da radimo, a ne samo da kritikujemo

veronika_kojen
Verica Barać




Ja bih VB za predsednicu Srbije,ali ne čuje se žena od ovih probisveta...

I ja bih !!!!
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 19:36 19.12.2010

Verica Barać

VB za predsednicu Srbije
pod hitno
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 19:41 19.12.2010

Re: hajde da radimo, a ne samo da kritikujemo

mariopan

arianna

veronika_kojen
nove kvalitetnije opozicijeKoje(bez šale)?malo li je nezadovaljnih i nestranački opredeljenih,koji nemaju koga da izaberu, a kvalitetni ljudi postojeevo krenemo od bloga...Da predložimo blog Vladu?Ovde ima ljudi kojima verujem iako ih ne poznajem.Hajde da probam.Rodoljub Šabić.NŠarski.Dragan PleskonjicVerica Barać (nema veze što nije blogerka, postaće silom funkcije) ček da se setim ostalih.....ajd dodaj na spisak dok čekaš?

A ja, a meni apanaža!?
mariopan mariopan 19:45 19.12.2010

Re: hajde da radimo, a ne samo da kritikujemo

KRALJMAJMUNA
mariopan

arianna

veronika_kojen
nove kvalitetnije opozicijeKoje(bez šale)?malo li je nezadovaljnih i nestranački opredeljenih,koji nemaju koga da izaberu, a kvalitetni ljudi postojeevo krenemo od bloga...Da predložimo blog Vladu?Ovde ima ljudi kojima verujem iako ih ne poznajem.Hajde da probam.Rodoljub Šabić.NŠarski.Dragan PleskonjicVerica Barać (nema veze što nije blogerka, postaće silom funkcije) ček da se setim ostalih.....ajd dodaj na spisak dok čekaš?

A ja, a meni apanaža!?

OBAVEZNO KRALJU
mariopan mariopan 19:49 19.12.2010

Re: hajde da radimo, a ne samo da kritikujemo


a dragec, karagaća, sentinel, predatorz, baroniknez, flivas (ili tako nekako)...oni ne učestvuju ni u kakvim drugim temama osim političkim, pa nije fer da ih se tek tako otpiše...

st.jepan st.jepan 04:50 20.12.2010

UNAJMITI INOSTRANCE

Hajde da pokrenemo inicijativu za stvaranje nove kvalitetnije opozicije svim do sad vidjenim političkim partijama u vidu partije bloga.

A sto ne pojednostavimo stvar?
Sto ne predlozimo da se za obavljanje ministarskih funkcija i radnih zadataka, kao i za obavljanje predsednicke funkcije i radnih zadataka, angazuju kvalitetni i dobro placeni inostranci? Bilo bi cistije, jeftinije i nedvojbeno ucinkovitije.

Edit:
Mislim, ako su shokantni rezultati pisa testova tacni, ako je dakle ovde procenat pametnih zaista desetak puta manji nego u Evropi (1,5-3,5% naspram 30%), onda sve sto nam se dogadja ne bi trebalo da nas cudi. Kakvog onda smisla imaju stranke, izbori, i uopste demokratija? Onda je sve to naprosto kontraproduktivno.
mariopan mariopan 15:37 20.12.2010

Re: UNAJMITI INOSTRANCE

angazuju kvalitetni i dobro placeni inostranci?

Vanzemaljci?
Pa ja sam odavno rekla da ću samo za njih da glasam na sledećim izborima...e sad, vidiš. imamo mi i naše, malo liče na te vanzemaljce (nisu iz naše zemlje)...Verica Barać ko da je sa Marsa pala, pojma nema kako treba da se ponaša ovde u Srbiji, da ćuti i kušuje jako je isplativo a ona ništa - zinula pa oplela po korupciji? Zato bih da probam sa našim, malo su mi bliže, inače ta ideja mi je odavno na pameti.
st.jepan st.jepan 16:15 20.12.2010

Re: UNAJMITI INOSTRANCE

e sad, vidiš. imamo mi i naše, malo liče na te vanzemaljce (nisu iz naše zemlje)...Verica Barać ko da je sa Marsa pala

Ne, ne, svaka Verici cast, ali ideju treba sprovesti principjelno i radikalno.

Rukovodjenje drzavom treba poveriti likovima koji ne samo da su maximalno profi, vec i maksimalno neutralni, neoptereceni raznim "medjuljudskim odnosima", shemama, gnjecavim obzirima, frustracijama, i uopste celim tim govnjivim bagazom koji svakoga od nas vise ili manje pritiska

Hoce se tu ljudi koji o svemu tome ne znaju nista, koji ce hladno sagledati realnu situaciju i donositi racionalne odluke. Moraju, dabome, biti zestoko placeni, no to je tek sica u odnosu ne samo na legalna i nelegalna primanja nasih politicara, nego i u odnosu na kolosalnu stetu koju naprave svakim svojim potezom, ma i kad samo otvore usta.

U tom slucaju, pa neka ga i onaj kralj, tj. ne bas onaj, nego eventualno neki od njegovih sinova, izgledaju bistrije. Ipak je potrebna iluzija da je glavni baja nas cojek.

To ne bi bio protektorat, mada bi licio. Ne, jer sami bismo to resenje trazili. Razume se, ne bi te strucnjake trebalo opstenarodno birati, to bi (dokazali su pisa testovi) bilo besmisleno, vec bi taj odabir takodje trebalo poveriti nekom medjunarodnom telu, mozda nekoj evropskoj ili UN komisiji.
mariopan mariopan 17:58 20.12.2010

Re: UNAJMITI INOSTRANCE

To ne bi bio protektorat, mada bi licilo.

Čuj, briga me kako će da se zove samo neka radi?
pozzzz
st.jepan st.jepan 18:24 20.12.2010

Re: UNAJMITI INOSTRANCE

Rukovodjenje drzavom treba poveriti likovima koji ne samo da su maximalno profi, vec i maksimalno neutralni, neoptereceni raznim "medjuljudskim odnosima", shemama, gnjecavim obzirima,frustracijama, i uopste celim tim govnjivim bagazom koji svakoga od nas vise ili manje pritiska.

Na zalost ovaj blog je vec dobrano mrtvosan, blogeri se ustremili na neku novu temu, pa necemo cuti sta o toj ideji misle.
Nema veze, predlozicu ovo drugom prilikom. ili u nekom svom blogu, ili u commentu pod necijim blogom sa slicnom temom.
jedan.kub jedan.kub 20:23 20.12.2010

Re: hajde da radimo, a ne samo da kritikujemo

Re: hajde da radimo, a ne samo da kritikujemo

veronika_kojen

Verica Barać





Ja bih VB za predsednicu Srbije,ali ne čuje se žena od ovih probisveta...


I ja bih !!!!

I ja bih. Do sada sam bila neopredeljena. Računajte a mene.
skyspoter skyspoter 18:29 19.12.2010

od nove opozicije

nema nista bez lustracije.
ljuboten ljuboten 18:34 19.12.2010

Ovo je blog za frustrirane.

“I, kakve blage veze mi imamo sa svetskom ekonomijom i krizom, i kako se to odražava na nas kad smo mi van svih mogućih tokova a ekonomija nam se zasniva na beskompromisnom održavanju monopola fantomske grupe tajkuna kojima Vi, bajagi, delite packe glumatajući autoritet. Otužni ste. A zemlja kojom predsednikujete je jedna tužna zemlja koja uvozi čak i šargarepu.“

Boris Tadić je retko zdrav i pametan, lepo vaspitan i izuzetno obrazovan Čovek. Kao Predsenik države uživa ugled kod svih državnika koji su ga upoznali ili znaju za njega. Kod političara u Srbiji uživa veliki ugled. Naravno, mislim i na političare iz opozicije. Iz ovoga mogu zaključiti da svi kritičari, a naročito pisac ovog bloga ima nedostatak potrebnog znanja, a mentalno je, kao i svi prisutni kritičari, je na nivou Nemaca kada su poželeli da ih Hitler povede u napredak. I, istina je da nisu pogrešili. Fantastičan uspeh, nikad postignut u istorriji čovečanstva, niti ponovljen. Za samo četiri gidine Nemačka je od potpunog rasula, mogla da započne rat sa najbolje tehnički opremljenom i disciplinovanom vojskom. No, pitanje je koliko ima Srba koji bi podneli nemačku disciplinu? Vorovatno malo, a od ovih što kritikuju možda baš nijedan. Ipak, poznavajući Srbe, svi kritičari žale što im je Šeki još uvek u zatvoru, a Milošević je mrtav, za druge možda i ne znaju ili će sada da se izjasne
Zato svi kritičari na čelu sa Blogerom neka zatrraže politički azil u Kineskoj ambasadi. Kina napreduje kao nijedan druga zemlja. A naša država bi mogla da napravi razmenu za duplo veći broj Kineza koji bi odmah znali da rade u Srbiji.
Prilažem citat iz Bloga kao dokaz za fundametalno neznanje blogera. Potsetiću, umesto šargarepe, sa Turskom je upravo sklopljen ugovor za uvoz paradajza, zato što tri puta je jeftininji nego onaj što je proizveden pod folijama u okolini Leskovca.
Da ne bi uvozili mleko, krave u Evropi daju preko 50 lirata mleko, a kod nas oko 10 litara. Samo jedna mala farma u Srbiji postigla je da krave daju pereko 50 litara mleko. Ako bloger i drugi kritičari znaju kako se to postiže neka otvaraju takve farme isplatiće im se.
A kako Bloger i kritičari ne zanju šta je i kako funkcionira demokratski sitset, pa još ne znaju da smo potpinici Slobodone trgovine, onda im nema pomoći. Da hoće neko da kupuje naše kritičare, e onda bi imali šta da izvozimo. Ovako moramo da ih slušamo kako pljuju kao da su na nogometnom stadionu, gde iskaljuje bes masa koja pripada sloju koji su socjalni problemi velikih gradova.
Stičem utisak da je B92 otvorio mogučnost da se ljudi olslobadjaju frustracija. Da sam visoko na vlasti takvu mogućnost bi obezebedio frustriranim Srbima. Neka uživaju i dive se sebi.


veronika_kojen veronika_kojen 18:42 19.12.2010

Re: Ovo je blog za frustrirane.

ljuboten




Ovo je blog za frustrirane.


Zašto ste onda došli da komentarišete?

Ovo je jedan od najgenijalnijih auto-golova kojima sam prisustvovala,zaista...
mrdax mrdax 19:06 19.12.2010

Re: Ovo je blog za frustrirane.

Boris Tadić je retko zdrav i pametan, lepo vaspitan i izuzetno obrazovan Čovek.

Zasto Covek velikim ?
Potsetiću

"d" ispred "s" podseticu
Ajde za ove pravopisne poslastice da i oprostimo ali prica o Hitleru , disciplini, Kina , kriticari ...

mariopan mariopan 19:21 19.12.2010

Re: Ovo je blog za frustrirane.

Ovako moramo da ih slušamo kako pljuju kao da su na nogometnom stadionu, gde iskaljuje bes masa koja pripada sloju koji su socjalni problemi velikih gradova.




Taj "sloj" je svojim radom stvorio sve po čemu gaziš kada dođeš u Srbiju, sve što je izgrađeno, sve što si pojeo, popio i u čemu stanuješ, taj sloj te je učio da govoriš, pišeš, oblačio te, obuvao, grejao, pravio ti odeću. nameštaj, vozio te, lečio, negovao, sve gde se nekada radilo i zarađivalo stvorio je taj sloj ljudi ,a sada je u džepovima tajkuna - nekažnjeno opljačkano - taj sloj od koga se ti tako gadiš stvorio je ovu zemlju, sve što u njoj postoji a da ima neku vrednost opljačakli su tajkuni, miljenici ovog režima. Zato je socijalni problem.
Taj sloj je postao socijalni problem baš zahvaljujući Tadiću i njegovoj Vladi. Počeo Sloba završili Demokrate & sateliti.

To je nekadašnji srednji sloj građana ove zemlje koji više ne postoji. On je uništen da bi se bogati još više obogatili i da bi Precednik bio još malo Kalif umesto Kalifa... a ti bi mogao malo manje da se gadiš poštenih ljudi koji su sada jad i beda zahvaljujući "demokratiji" koja je ovde vladala poslednjih deset godina na čelu sa istom garniturom kojoj se ovaj blog "divi" na uspešnom uništavanju svega što su dotakli.
S punim pravom.
A ti na nas pljuješ?

asparagus asparagus 19:26 19.12.2010

Re: Ovo je blog za frustrirane.

Boris Tadić je retko zdrav i pametan, lepo vaspitan i izuzetno obrazovan Čovek. Kao Predsenik države uživa ugled kod svih državnika koji su ga upoznali ili znaju za njega. Kod političara u Srbiji uživa veliki ugled. Naravno, mislim i na političare iz opozicije.


Jesu vam ovo delili papirice sa biografijama kandidata pre jucerasnjeg glasanja?

Koliki ugled uziva u svetu videli smo takodje juce, kada su mu na inauguraciju na najvazniju funkciju dosli zamenik premijera Albanije (to je ona zemlja sa boljim standardom od naseg), Dodik (no comment) i Papandreu, takodje predstavnik jedne izuzetno uspesne drzave.

A zasto krave u Srbiji ne daju 50 litara mleka, pa za to mora da su krive krave (lenstine!) i seljaci (antievropska bagra!). Opste je poznato da je Srbija zemlja nauke i tehnologije, a takodje zemlja decentralizacije, regiona, subvencija i povoljnih kredita, stoga ne znam sto glupi seljak ne ode u banku, digne kredit, ne proseta do opstine, uzme subvenciju, zatim za te pare lepo kupi svu neophodnu opremu i stocnu hranu (sve domace proizvodnje) i na sve to prikljuci svoju lenju kravu koja ocigledno odbija da daje mleko po evropskim standardima. Onda bi i krava i seljak bili na nivou naseg lepo obrazovanog zdravo vaspitanog Coveka od predsednika. Jos seljaka da obucemo u atlet majicu i sve nam je potaman.

A i mi samo seremo i nesto se bunimo, mora da je problem u nama... a ne u predsedniku... opste je poznato da je on nepogresiv i nesmenjiv (i da uziva ugled u svetu i da je lepo vaspitan).
gvozden13 gvozden13 20:38 19.12.2010

Re: Ovo je blog za frustrirane.

Batice

sedi! Jedan.

Ova liberalna proseravanja praktikuj sam sa sobom. Masturbacija je licni cin ili se pretvara u egzibicionizam.

p.s. sudeci po pravopisu uzivas blagodeti zapadnog libelarnog kapitalizma. Mlad si i uspesan. Zaradjujes ohoho. Pogledaj kolege od 50+ godina i razmisli o svojoj buducnosti.
mikimedic mikimedic 21:53 19.12.2010

Re: Ovo je blog za frustrirane.

Zato svi kritičari na čelu sa Blogerom neka zatrraže politički azil u Kineskoj ambasadi


evo ga jos jedan sto ce da proteruje.

tvrdi da je bio neki vajni direktor na kosovu koji se borio protiv milosevica. a titi nije smetalo da mu polupismeni budu direktori.

danas bi da proteruje.
ljuboten ljuboten 07:03 20.12.2010

Re: Ovo je blog za frustrirane.

Ovo je blog za frustrirane.


Zašto ste onda došli da komentarišete?

Ovo je jedan od najgenijalnijih auto-golova kojima sam prisustvovala,zaista



Moj maternji jezik nije Vukov, pa u prvopisu grešim, ali ću staviti primedbu na sadržinu napisanih misli, postavlajući pitanje, kažu da je uvek to mnogo teže nego da nudimo odgovore:Zar ne vidite da politički sistem koji gradimo ne može se drugojačije graditi jer se u osnovi zasniva na principu razlike u moći, a samim tim i u pravu? Valjda tek kada se bude prisvojio sav nekada društveni kapital i bude od države priznat, prebrojaćemo se koliko nas je preživelo.

Pismenost se uči, a sposobnodt za da se misli se rađa. Nažalost, svi vi koji grdite Čoveka koji ima za vas nedostižne osobine i sposobnosti, i kada bi mogli ponovo da se rodite vi bi bili opet isti – malodušni malograđani. A kako svi ovde najavljeni kritičari većeg i višljeg od sebe, neodoljivo me potsećate na grupu navijača koji uzvikuju, a bogami i ruše kada dobiju priliku, a nazivaju ih huliganima, evo mog komentara kada su takvi uzvikivali pogrde upućene Predsedniku države kada je prisustvovao na utakmici u Smederevu:

"Pa ti što izvikuju uvrede i na račun Predsednika države nemaju nameru da spašavaju Srbiju, a osećaju se da su zauvek ostavljeni i zaboravljeni.To psiholog po struci g. Tadić dobro zna, kao što zna da mladi ljudi u godinama maloletnosti smatra se za normalnim da lažu, kraduckaju i prave izgrede. No, oni koji ugrožavaju Srbiju lažu i kradu nisu maloletni. Čak šta više neki su plaćeni da rade državne poslove, a oni rade za sebe sve što mogu, a za državu samo što moraju, jer im to sistem omogućava. Naravno dok ne budu uhvaćeni.
Mladi su ostali nevaspitani od roditelja, učitelja, nastavnika, i svih društvenik činilaca, a vaspitavani negativno od strane medija, pa zato njih ugrožavaju penzioneri. Problem je što penzioneri izlaze da glasaju, dok mladi u to vreme spavuju, makar do podne, a posle podne radije toga dana gledaju neku utakmicu moćnih liga evropskih zemalja. Mladi su žrtve raspada sistema političkog i društevnog, i kontrarevolucije koju izvode većina bivših članova SK, iliti toka "tranzicije".
A njih je u Srbiji najveći broj onih koji su najodgovorni za raspad zemlje - vojni pemzioneri. Oni su diciplinovani, dobro plaćeni, a nisu više vaspitači, jer su stasali njihovi unuci, a bogami mnogi svojim penzijama hrane svoje potomstvo, i zato mogu da imaju svog predstavanika koji odlučuje u Vladi.
Pa kako da takva Vlada može da brine za napredak zemlje, a to znači za mlade, kada oni spavaju kada treba da su budni, ostali su bez posla, pa zato odlaze na stadijone gde mogu da arlauče i zavijaju."

Nažalost većina ljudi ne uspeju da se osposobe da rukodove svojom voljom, pa baš zbog toga bivaju upotrebljeni za ideje i najvećih zlikovaca, tipa Hitlera, Staljina, i bezbrojnih Cezara, Careva pre njih. Većina ljudi plaše se života, pa radije traže zaštitu od vlastodržaca. To se da zaključiti i od većine blogera koji sebe smatraju slobodnim ljudima. Ipak velika većina komentara pokazuju da očekuju da im vlastoidršci, država reši sve probleme, ne samo ono da im obezebedi uslove za slobodan izbor i takmiućenje kako su to inače normalni odnosi u kapitalizmu.Umesto onog u socijalizmu:pomogni svakome, naročito nemoćnome, i svakom bližnjem, u kapitalizmu je:nadmudri, prevari ga, savladaj ga, zapreti mu, ako te niko ne vidi udri ga, pa i ubi ako možeš da potplatiš sudiju da te ne osudi.A mi se čudimo šta nam to rade kriminalci u upravama fudbalskik klubava.

Na jednom blogu neko je napiao sledeće: "Svaki pojedinac koji je ovako ili onako učesvovao u vlasti poslednjih 20 godina ODGOVORAN JE za siromaštvo i glad u Srbiji. Zbog činjenja i nečinjenja. Da li se bar stide?"

Moj odgovor je bio: “Kao da pitate zdravog muškarca koga ste ga ugostili da spava u istom krevetu sa lepom damom, da li se stidi što je bio nemiran, ili će biti da je veća sramota ako je mirno spavao.
Gospodo Blogeri, sistem koga nazivaju "tranzicija" ili blaženo - reforma političkog i ekonomskog, samim tim i društvenog sistema, podrazumeva prisvajanje nekada zajedničkog-društvenog ili državnog kapitala.
Niti bi nas zdrav muškarac pozvao da mi legnemo pored zgodne dame umesto njega, pa neće nas ni oni kojima smo glasanjem dali za pravo da raspolažu sa zajedničkim kapitalom da nas pozovu da i na naše ime nešto pripišu od "ničijeg" kapitala.
Zato je u narodu poznato još u vreme kraljeva, da je bolje da glasaju za ove koji su se već obogatili, nego za one koji će tek trebati da pisvajaju, ili kradu kako to narod kaže.
mikimedic mikimedic 08:10 20.12.2010

Re: Ovo je blog za frustrirane.

staviti primedbu na sadržinu napisanih misli,


svi kritičari na čelu sa Blogerom neka zatrraže politički azil u Kineskoj ambasadi
mariopan mariopan 15:43 20.12.2010

Re: Ovo je blog za frustrirane.


Na jednom blogu neko je napiao sledeće: "Svaki pojedinac koji je ovako ili onako učesvovao u vlasti poslednjih 20 godina ODGOVORAN JE za siromaštvo i glad u Srbiji. Zbog činjenja i nečinjenja. Da li se bar stide?"

Ja sam to napisala, nekoliko puta, baš lepo što me citiraš.
behemot123 behemot123 12:06 23.12.2010

Re: Ovo je blog za frustrirane.


Boris Tadić je retko zdrav i pametan, lepo vaspitan i izuzetno obrazovan Čovek.


Zaboravila si da napišeš da je lijeeeeeeep . Bem ti tinejdžerke. Pozdrav za autora bloga kao i uvek, od veoma frustriranog tipa.
8c_competizione 8c_competizione 19:29 19.12.2010

Potpisujem

Ima samo jedan problem, od sedenja pred kompom i kukumavkanja nema nishta! Treba nam grcki scenario za pocetak. A onda 6. oktobar!
alexlambros alexlambros 19:35 19.12.2010

Re: Potpisujem

Treba nam grcki scenario za pocetak.


ili poljski ...
mariopan mariopan 19:40 19.12.2010

Re: Potpisujem

8c_competizione
Ima samo jedan problem, od sedenja pred kompom i kukumavkanja nema nishta! Treba nam grcki scenario za pocetak. A onda 6. oktobar!

Mi upravo predlažemo Vladu sastavljenu od nekompromitovanih blogera, možeš da predlažeš, to je očajnički korak, ali mi zapravo hoćemo nešto i da uradimo, ne samo da kritikujemo.

....Evo recimo ja predlažem da Verici Barać uputimo poziv da napravi stranku, bar jezgro da bude sastavljeno od stručnjaka, poštenih ljudi pa i nekih blogera kojima verujemo, da je podržimo na sve načine i da je izglasamo na sledećim izborima? Precednica, zašto da ne?

Verujem da bi veliki broj građana podržao taj predlog?

Ako je iko pokazao da se ne boji, da je poštena i da ne zarezuje tajkune, da niko ne može da je kupi, to je ona, ja joj verujem.
alexlambros alexlambros 19:54 19.12.2010

Re: Potpisujem

Evo recimo ja predlažem da Verici Barać uputimo poziv da napravi stranku, bar jezgro da bude sastavljeno od stručnjaka, poštenih ljudi pa i nekih blogera kojima verujemo, da je podržimo na sve načine i da je izglasamo na sledećim izborima? Precednica, zašto da ne?


ja sam za
mariopan mariopan 19:59 19.12.2010

Re: Potpisujem

ja sam za

Ok i šta sad?
Da joj pišemo?

Toliko ljudi znam koji nikome više ne veruju i ne znaju za koga bi glasali jer su nam svi ISTI da bi ovaj predlog bio melem na ranu narodu u onom tunelu iz koga ne vidimo izlaz?
Ne zezam se.
alexlambros alexlambros 20:02 19.12.2010

Re: Potpisujem

Ok i šta sad?
Da joj pišemo?


a sto da ne?
mariopan mariopan 20:15 19.12.2010

Re: Potpisujem

a sto da ne?

Pa onda hajde vi pismeniji, vidi kako si ovo napisao, ja to ne bih umela za tri života, znaš?
A ja ću da radim, podržavam i sve redom što treba? Verujem i ostali blogeri? Nema sad nikoga da pitam, svi junaci na slavama ili nickom ponickoše?
dolybell92 dolybell92 20:25 19.12.2010

Re: Potpisujem

...i ja sam za


samo da dodam jos nekog:

Miroslav Prokopijević
mariopan mariopan 20:36 19.12.2010

Re: Potpisujem

dolybell92
...i ja sam za


samo da dodam jos nekog:

Miroslav Prokopijević

FalaBogu da još neko predlaže, svi pametni nam trebaju
arianna arianna 20:51 19.12.2010

Re: Potpisujem

Evo recimo ja predlažem da Verici Barać uputimo poziv da napravi stranku, bar jezgro da bude sastavljeno od stručnjaka, poštenih ljudi pa i nekih blogera kojima verujemo, da je podržimo na sve načine i da je izglasamo na sledećim izborima? Precednica, zašto da ne?





znaš samo šta je tragično?
kad treba nekog kritikovati, omalovažiti, opljuvati, tad se jave svi pozvani i nepozvani a kad nešto treba da se uradi svi glasnogovornici i kritizeri nestanu

gde ste blogojunaci? javite se






veronika_kojen veronika_kojen 20:55 19.12.2010

Re: Potpisujem

Vratih se,zaboravih da nominujem Srbijanka Turajlić(nek neko postavi link ako mu nije teško).

Nego kako ćemo se zvati?

Predlažem Udruženje Virtuelnih Gradjana...
mikimedic mikimedic 21:42 19.12.2010

Re: Potpisujem

Predlažem Udruženje Virtuelnih Gradjana...


onda je jedino vasa da bude predsednik...
alexlambros alexlambros 21:42 19.12.2010

Re: Potpisujem

Pa onda hajde vi pismeniji, vidi kako si ovo napisao, ja to ne bih umela za tri života, znaš?


na previse sam frontova, trenutno bijem bitku sa SPC (o cemu nekad nesto napisem)... a gledam i da zapalim
mariopan mariopan 21:58 19.12.2010

Re: Potpisujem

mikimedic
Predlažem Udruženje Virtuelnih Gradjana...


onda je jedino vasa da bude predsednik...

Odgovara Vasa, dobar je, samo nam treba baš Verica, ona je Vuk Čovek- Vučica, a sa kim ćemo imati posla svi ćemo morati malo da se presvučemo u vučije kože i da nabacimo zubalo, može i veštake, samo neka rade posao .

I nemoj da se izvlačiš, tebe čemo za Pravnu struku i Zakone, da napraviš malo reda? Da im se gaće tresu kada kažemo MIKIMEDIĆ ?
mariopan mariopan 22:00 19.12.2010

Re: Potpisujem

alexlambros
Pa onda hajde vi pismeniji, vidi kako si ovo napisao, ja to ne bih umela za tri života, znaš?


na previse sam frontova, trenutno bijem bitku sa SPC (o cemu nekad nesto napisem)... a gledam i da zapalim

OK, da malo sazri odluka pa ćemo da vidimo ko će da kosi a ko vodu da nosi?
I ja putujem na duže, nisam tu sledeća tri meseca, već sve dogovoreno
Al nije kasno ni kada se vratim, neće izbori biti sutra.
maca22 maca22 22:01 19.12.2010

Re: Potpisujem

mariopan
a sto da ne?

Pa onda hajde vi pismeniji, vidi kako si ovo napisao, ja to ne bih umela za tri života, znaš?

Umes.
mariopan mariopan 22:05 19.12.2010

Re: Potpisujem

maca22
mariopan
a sto da ne?

Pa onda hajde vi pismeniji, vidi kako si ovo napisao, ja to ne bih umela za tri života, znaš?

Umes.

Joj maco, numem baš tako dobro,da vas mi pemzioneri negde vodimo samo bi zalutali ko guske u magli - nego neko mlađi?
Lepo smo mi ovde odlučili samo ne znamo šta na to kaže šira blogozajednica?
Treba i njih pitati? Da poslušamo šta kažu pametni ljudi sa bloga?
mikimedic mikimedic 22:08 19.12.2010

Re: Potpisujem

I nemoj da se izvlačiš, tebe čemo za Pravnu struku i Zakone, da napraviš malo reda? Da im se gaće tresu kada kažemo MIKIMEDIĆ ?


ja sam odavno van struke, ovde samo malo iz hobija

a iskreno, gace treba da se tresu kad se kaze niccolo, ecce, nestor (nadam se da nisam nekog zaboravio).



EDIT - pobeze mi komentar pri objavljivanju pa ode prvi draft bez druge dvojice, nadam se da mi mariopan a i oni nece zameriti.

mariopan mariopan 22:10 19.12.2010

Re: Potpisujem

a iskreno, gace treba da se tresu kad se kaze niccolo

xanadu92 xanadu92 23:32 19.12.2010

Re: Potpisujem

...rumunski ?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana