Mira nije svercovala cigarete

Jasmina Tesanovic RSS / 12.06.2007. u 17:56

Mira
Mira
http://www.boingboing.net/2007/06/13/jasmina_teanoviae_mi.html

vec cesljala kosu i pisala poeziju...i nece zato da se brine, kaze...Svojevremeno sam citala te dnevnike o kisi i drugim neznim osecanjima dok su skoprioni po nalogu njene porodice svercovali ubijali ... moje pitanje je, koliko je ova zena znala i ucestvovala u zlocinma svoje zemlje...Svojevremeno je jedan moj drug rekao, ja kad bih video osobu koja ovako izgleda i govori na ulici, recimo dok se vraca sa pijace, pomislio bih da je opasna i luda i presao bih na drugu stranu...evo kaze pesnikinja Mira Markovic za Slobodnu Evropu...pa to je smesno sramno necasno...razmisljam medjutim o svim julovcima u julu koji su isli njenom stranom ulice i onda kao i sada...neke prepoznajemo, neke smo zaboravili, mnogi su presli u poslednjem trenutku na drugu stranu...volela bih da njene stihove ne zaboravimo...u ime onih koji su na toj ulici ludila zauvek prelgazeni

Atačmenti



Komentari (80)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

dunjica dunjica 18:04 12.06.2007

Moj prijedlog

Da stihovima ne opterećujemo sjećanje previše, ali žrtava da se uvijek sjećamo.
Piromanski Piromanski 18:09 12.06.2007

Re: Moj prijedlog

Amen
snikolic snikolic 19:32 12.06.2007

U ISCEKIVANJU PODIZANJA NA STATUS NON-VIP BLOGERA----NEZVANICNI CLANAK: "beoseoski teniseri"


HI EVERYBODY,

JA SAM SAMO JOS JEDAN NON-VIP POSETILAC B92 BLOGA-IME, FUNKCIJA, I ZNACAJ SU BEZNACAJNI!!

POSTO SAM SHVATIO DA JE PISANJE NA BLOGOVIMA IZVRSNA TERAPIJA, EVO I MOG DOPRINOSA (U ISCEKIVANJU PODIZANJA NA STATUS NON-VIP BLOGERA). OVAJ NEZVANICNI CLANAK STAVICU OVDE JER NAJVISE CENIM POLITICKE STAVOVE JASMINE TESANOVIC OD SVIH vip PISACA BLOGA!

A EVO I CLANKA:


NEZVANICNI CLANAK: "beoseoski teniseri"


JASMINU TESANOVIC IZUZETNO CENIM ZATO STO JE NIJE STRAH SAMOKRITIKE, STO JE MORALNA ODLIKA KOJA SE RETKO SRECE IGDE, POGOTOVO U SRBIJI. AKO JE IKO UPOZNAT SA STAND-UP KOMEDIJAMA CHRIS ROCK-A, ZNACE O CEMU GOVORIM. TAJ AFRICAN-AMERICAN COMEDIAN JE JEDNOM PRILIKOM KRITIKOVAO AMERICKE CRNCE NA MAESTRALAN NACIN, OPISAVSI KAKO AMERICKI CRNCI NIKADA NECE POSTATI ZNACAJAN FAKTOR U AMERICKOM DRUSTVU, JER, KAKO JE KAZAO, "BELCI KORISTE SVOJ NOVAC DA STEKNU JOS VECE BOGATSTVO, A CRNCI DA KUPE NAKIT."

EVO ONDA MOJE SAMOKRITIKE SOPSTVENOG NARODA NA PRIMERU NASIH SLAVOM OVENCANIH MLADIH TENISERA.

DA NE BIH OTEZAO SA DUZINOM TEKSTA, SAMO BIH POMENUO DA SVAKO KO NIJE UPOZNAT SA TIME KAKVI SU NASI MLADI TENISERI IZA KULISA MOZE NA LAK I BRZ NACIN TO UVIDETI POSETOM NJIHOVIH SAJTOVA. NPR NOVAK DJOKOVIC JE OPISAO KAKO JE NA NEKOJ AMERICKOJ GALA ZURKI JELENA JANKOVIC BILA "SKOCKANA I NAMIRISANA." AS OPPOSED TO, VALJDA, NEOBUCENA I NEISTUSIRANA. JELENA JANKOVIC NPR SAMU SEBE NAZIVA "ZLATNA DEVOJKA JJ." MOZETE LI ZAMISLITI DA PROCITATE TEKST JASMINE TESANOVIC GDE BI ONA SEBE NAZVALA "ZLATNA DEVOJKA JT?" JA NEKAKO NE MOGU....... ILI, JJ TAKODJE ZA SEBE RECE JEDNOM PRILIKOM "SVI ME SE U SVLACIONICI PLASE" MISLECI PRITOM NA TO KAKVO STRAHOPOSTOVANJE IZAZIVA NJENA IGRA.

OVO SU NASI IDOLI?

YUP.

NARAVNO, NE TREBA SE OCEKIVATI OD TROJE MLADIH SPORTISTA DA PISU CLANKE O POSTMODERNIZMU. NO IPAK, MALO KRITIKE NEKOG KO ZNA NAPISATI CLANAK O POSTMODERNIZMU O NASIM MLADIM TENISERIMA NE BI BILO NAODMET. SAMO STO TAKAV CLANAK JOS UVEK NIJE NAPISAN NITI CE BITI.

U AMERICI, KAD NPR NEKI KOSARKAS IZVALI NEKU NOTORNU GLUPOST, ODMAH DOBIJE KRITIKE. TJ UMESTO KOMENTARA TIPA "NOLE TI SI BOG, JELENA CARICE, ANA LEPOTICE NASA" KOJI SE MOGU CITATI NA KOMENTARIMA SPORTSKIH TEKSTOVA NA B92, ONI NAPISU NESTO ZA NIJANSU KONSTRUKTIVNIJE. NPR KADA JE RASHEED WALLACE SVOJEVREMENO IZJAVIO DA "BELI VLASNICI NBA KLUBOVA IZRABLJUJU JADNE CRNE KOSARKASE," CRNCI ANALITICARI SU MU ODGOVORILI DA NJEGOVA PLATA OD 10 MILIONA DOLARA GODISNJE I NIJE BAS NEKO IZRABLJIVANJE A I DA BELI VLASNICI NE PLACAJU BELE KOSARKASE VISE OD CRNACA TAKO DA JE MAKAR MOGAO RECI DA IZRABLJUJU KOSARKASE GENERALNO GLEDANO A NE SAMO CRNE KOSARKASE.

MALI PODSMEH EDUKATIVNOG KARAKTERA NA ADRESU RASHEED WALLACE-A DAKLE. NO........TAKAV PODSMEH NA ADRESU JELENE JANKOVIC KAD SEBE NAZOVE ZLATNOM DEVOJKOM JJ IZGLEDA NECE BITI ZABELEZEN U SRPSKOM DRUSTVU JER ONA JE nasa...............A nasi SE, NARAVNO, NE KRITIKUJU (DOK SU USPESNI) VEC SAMO HVALE.......

PO MOM SKROMNOM MISLJENJU, NAJVECI PROBLEM SRPSKOG DRUSTVA (VECI I OD RADIKALA) JE ONO STO JA ZOVEM beoseljanizacija (AS OPPOSED TO beogradizacija).............TJ, STO SVAKI USPESNI BEOGRADJANIN MISLI DA JE U SRBIJI SVE STO VREDI U BEOGRADU JER JE TO JEDINI GRAD. PO MENI, BEOGRAD JE SKUP MALIH SELA SKUPLJENIH U JEDNO VELIKO, A KAO PRIMER STAVLJAM ZLATNU DEVOJKU JJ KOJOJ NI CINJENICA DA JE IZ BEOGRADA I DA JE DOBAR DEO SVOG ZIVOTA PROVELA U AMERICI NISTA NIJE POMOGLA DA SE UDALJI OD beoseljanizacije.........

GRADJANI, TJ LJUDI GRADJANSKIH SHVATANJA, SE NE NALAZE PO GEOGRAFSKOM PRINCIPU, VEC PO PITANJU SVOG OBRAZOVANJA I SVOJIH UVERENJA, A NAROCITO PO OPERISANOSTI OD NARCISIZMA I PREDRASUDA............

POZDRAV!



Jasmina Tesanovic Jasmina Tesanovic 20:39 12.06.2007

: "beoseoski teniseri"

bez obzira sto me hvalis pa nije bas na meni da odgovaram
ne mogu da se ne slozim da kakvi god da smo da je ama bas neopisivo neukusno to sto ti lepo definises u naslovu
nego ja bih pomerila to vise na fanove sa samih zlatnih zvezdi koje rade svoj posao
kako im savetuju PR
iako fanovi svuda postoje, ovi nasi nekako postoje tamo gde ne bi trebalo da budu
taj nagon copora divljenja i sluzenja svemu sto je javno i sto privlaci paznju po svaku cenu
neproverenih vrednosti i nesumnjivih jer tako neko kaze pa eho krene...
to je u stvari odlika jedne velike provincije koja i ne zna da o jeste
ja mnogo volim beograd ali sve manje mogu da zivim u njemu jer me ta relativizacija i konfuzija dovodi do ludila
ovaj nov blog u tom smislu je bolji jer moze covek da napravi svoju listu citanja
kao sto se radi i na drugim necoporativnim blogovima
snikolic snikolic 20:56 12.06.2007

democracy?

Haha thanks Jasmina!

A da li znate kako se postaje non-VIP bloger koji moze objavljivati sopstvene clanke na ovom blogu? Ili demokratija ovde jos uvek nije u celosti uvedena?

Hvala!
Jasmina Tesanovic Jasmina Tesanovic 21:04 12.06.2007

Re: democracy?

vidi ovo, corporative i choportav
gotovo ispade isto gore

koliko sam ja spoznala pravila ovde
pises i pises komentare i onda ti daju urednicki status
znam da je tako Xeni Jardin iz boinga dobila svoj
democracy is not enough ja bih rekla
zato postoje blogovi

snikolic snikolic 21:28 12.06.2007

roasted pork?

Haha zaista? Kome onda treba odneti peceno prase, 200 g Grand kafe i litar viljemovke (salim se naravno)? Dakle kriterijumi za pisanje clanaka, kao npr da svako moze pisati bas kao sto i svako moze citati/komentarisati ne postoje...

Eto, po meni je bas to "beoseoski" princip. Neka nevidljiva sila koja u jednom trenutku donese tu sudbonosnu odluku bez ikakvog objasnjenja ikome...zvuci mi kao kombinacija Orvela, Tita, Kafke, i Slobe........

Da se autorstvo placa pa da se i razume ali ovako je vrlo smesno haha......

No nadam se da Vam nece smetati da nastavim objavljivanje svojih nezvanicnih clanaka na Vasem blogu u vidu komentara...........osim ako me the nevidljiva sila netragom odnese........

Thanks, pozdrav!
Jasmina Tesanovic Jasmina Tesanovic 21:37 12.06.2007

ja cesto

postujem na naslovnu komentare sa mog bloga
ili pisma meni upucena na licni mejl
volim prednosti ovog tako zivahnog medija
pisite slobodno, citamo se, i nadam se da cu jos neki novi blogeri ovde pisati koji nas sada samo citaju
kad je poceo ovaj blog moja ideja zapravo i jeste bila da se to nekako horizontalno gradi a ne da se prepucavamo i guramo
pa bar na interenetu ima mesta za sve
cheers

Zelena Knjiga Zelena Knjiga 22:04 12.06.2007

Re: U ISCEKIVANJU PODIZANJA NA STATUS NON-VIP BLOGERA----NEZVANICNI CLANAK: "beoseoski teniseri"

snikolic

U AMERICI,


ja sam ovde prestao da citam...
snikolic snikolic 22:39 12.06.2007

u ameriki?

OK!!!
oldtajmer oldtajmer 19:58 19.06.2007

snikolicu,

Uvek mozete da odete na blogpost ili neki od slicnih medija pa da tamo pisete svoj blog... znam, znam, nije isto kao B92, ali zato postoji VIP kriterijum... najime, cinjenica da ste na sajtu B92 vam daje odredjenu vidljivost sama po sebi, s toga je na njima da odrede kome ce tu privilegiju podariti. Demokratija? Ne, rekao bih, cista trzisna ekonomija. To su dva pojma koje ljudi cesto mesaju :) Inace, vas clanak je sasvim OK, samo jedna molba. Ubuduce nemojte da pisete CAPS-om sve.
Jasmina Tesanovic Jasmina Tesanovic 18:08 12.06.2007

A moj

da ipak ne zaboravimo nekoliko fatalnih koji su nas kostali, sta vec
recimo jedna od prvih stvari koju ne mogu da joj oprostim je taj jul u julu , njen rodjenadan, desetog jula kad je rodjendan bio i mojoj tada maloj cerki koja je operisana bez narkoze kao hitan slucaj jer smo bili pod neprvaednim sankcijama nicim izazvanim dok smo prkosno stajali spram celog sveta
adam weisphaut adam weisphaut 18:13 12.06.2007

Svojevremeno su je

prozvali Lady MacBeth,. No kod Sekspira ona se ubija progonjena svojim gresima., dok MM verovatno stvarno veruje da je potpuno nevina. Kazu da je odlika psihopta da nikada ne osecaju grizu savesti.
Solomon Solomon 18:13 12.06.2007

Kunst mit Mira

Naravno, u pitanju je uzasno losa poezija.... Zasto svi manijaci smatraju sebe umetnicima ? Hitler slikar, Himler pisac, Neron muzicar, Mira Pesnik ???... I ni jedan od njih nije stvorio ni jedan stih, notu, sliku koja je vredna ponavljanja...
I ne zelim da mislim da je to 'Ludilo', da su oni 'Ludi', jer ih to na neki nacin oslobadja krivice.
Ovo su zlocinci.
Ako je neka osoba luda, luda je za sebe i sve druge osobe.
A ako je neka osoba luda za sve druge a za sebe jako snalazljiva, onda je ta osoba zlocinac.
dunjica dunjica 18:26 12.06.2007

Re: Kunst mit Mira

Dodajem Kunstlera koji je pisao o silaženju (ili dolasku, bijaše?) u gradove i ubijanju gadova.
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:18 12.06.2007

Ja nisam Bog da praštam.

A cigarete nije ona švercovala, ja sam.
Jasmina Tesanovic Jasmina Tesanovic 19:15 12.06.2007

Jelice i ja

i cak nisam pisala poeziju
sam jednu pesmu doduse, na pocetku vladavine:
Sta ce biti sa mnom?
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:08 12.06.2007

Draga Jasmina,

najbolje da se nas dve prijavimo za 'aps, pa da odležimo sve to što smo uradile...i šverc cigaretama i mlaćenje ljudi po ulicama i operacije bez anestezije i porođaje bez konca za zašivanje i ubijanje novinara i ostalih, prisilne mobilizacije, leševe u hladnjačama, leševe putevima asfaltirane...a kao najstrašnije od svega i onaj stan bespravno dodeljen dadilji...a ona žena da može lepo u miru da halucinira o proleću i šire.
angie angie 21:12 12.06.2007

Re: Draga Jasmina,

evo ja shverala sad pri povratku u Canadu 4 boksa malboro lajta, ovde brate neke gadne budzene cigare a nevidjeno skupe, kao zbog akcije da se vishe ne pushi, pa ja reko' da doturim malo.
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:16 12.06.2007

Sram te bilo Angie,

pa je l' se to tako radi?! 4 boksa!? Sramota me i da čitam...šta smo rekle poslednji put, kada smo se dogovarale sa pandurima i ekipom sa grane, šta smo rekle!? GAJBICAMA! Ra-di-ti ga-jb-ic-ama...Otkinućemo ti za kaznu sa kiparskog računa, koji nemaš, zato što nema ni te banke, a ni Kipar ne postoji, to je samo neosnovana tvrnja zlonamernih geografa.
angie angie 21:29 12.06.2007

Re: Sram te bilo Angie,

jbte zeno, ne donosim nishta pametnije, ono malo kobaja, slatko i sl. ko ostali, ja sine sveram knjige, lahku literaturu, (pola kioska sam kupila) i duvanje, k'o najgora,- josh sam morala da otvorim boksove , pa da rasporedjujem po stvarima kutije, da kao teze provale, jer je to ovde na grani naveci jeres.
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:00 12.06.2007

Angie, Angie...

nikad od tebe ne-švercer...a toliko smo se nadale...to se bre švercuje tako da ko Marko Bolid, natrpaš cigare u gajbice, pa gajbice na kamione, sa kamiona na šlepere i da vidiš kako se zaradi od nošenja gajbica. To ti bre pričam! A ne samo 4 boksa! Ajd da je 4 šlepera, to je već ok, ali ovo...c,c,c..
angie angie 22:19 12.06.2007

Re: Angie, Angie...

pa kad nisam proshla ono s gajbicama, znash kakva je to rupa u znanju, a i promashila cvetkanu da me poduchi josh kao student,....a ovo su samo posledice.
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:22 12.06.2007

Eto

šta biva kad nemaš pravog učitelja, da ne kažem profesorku.
angie angie 01:53 13.06.2007

Re: Eto

Znala sam da je to bio pochetak mog promashaja, taj fatalni prelom kod mog prezimena pri dobijanju profesora, evo i dan danas ispashtam.
oldtajmer oldtajmer 20:01 19.06.2007

jeres?

stvarno? zadnji put kad sam pitao, moglo je 5 boxeva sa duty-ca da se unese. Takodje pogledaj malo sajtove tipa yessmoke.com. Molim, nema na cemu
Radojicic Radojicic 18:25 12.06.2007

Pljuge i pojezija

Viši trgovinski sud između Prosvete i BMG

Presude i žalbe

Persudom Višeg trgovinskog suda u Beogradu od 29. januara 2003. godine potvrđeno je da IP Prosveta mora da plati preduzeću BMG za štampanje 1.000 kompleta Sabranih dela Mire Marković iznos od 335.000 dinara sa zateznom kamatom od 14. aprila 1999, što iznosi oko 2.700.000 dinara, saopštava Kolegijum IP Prosveta iz Beograda. Sud nije uvažio žalbu Prosvete, nastavlja se dalje u ovom saopštenju, da je presuda prvostepenog suda doneta bez prisustva zakonskog zastupnika Prosvete i da je reč o simulovanom, fiktivnom ugovoru od koga je Prosveta pretrpela štetu i kojim je omogućeno da druga strana stekne veliku protivpravnu dobit (na sam dan izlaska kompleta prodajna cena je bila niža od proizvodne, a na lageru Prosvete tih kompleta još ima, a prodaju se po 480 dinara - proizvodna cena jednog kompleta je bila 74 DEM).
Kolegijum Prosvete zato najavljuje žalbu po hitnom postupku, reviziju celog postupka od Vrhovnog suda Srbije, a obratiće se za zaštitu svojih interesa i javnom tužiocu Republike Srbije. Uzgred, za sumu od 2.700.000 dinara, navodi se dalje, danas bi Prosveta mogla da štampa 10.000 primeraka kompleta Mire Marković, ili sto novih knjiga svoje ugledne biblioteke "Naj"


nisu samo cigarete biznis
angie angie 18:34 12.06.2007

Re: Pljuge i pojezija

kolega nam je u redakciju donosio tabake te loshe literature, josh pre svechanih prezentacija na sajmu knjiga i svi smo vrishtali od smeha chitajuci. Samo shto je posle poslednjeg odbijenog zvuka, ostajala neka nemocna tezina.
angie angie 18:26 12.06.2007

dok sam studirala na PMF-u,

zamalo da mi mm bude prof iz sociologije, (pu-pu), al' srecom se spisak prelomio drugachije, pa sam pripala drugoj grupi. Ali zato, na pr, snezena aleksic, koja, kada smo mi vec svi diplomorali, nije dala josh ni prvu godinu, jeste priapa cvetkani, prepoznala se sa njom i u svojoj katijeri stigla i do zamenika ministra, samo zbog privrzenosti- o stanovima i ostalom, da i ne govorimo. Poznajem josh mnoga takva bica, cak i sa varijacijom, da su se predvodnici podsmevali dok su uredno sledili u stadu, ali sa obrazlozenjem, da se to sada tako radi- tako se uspeva u zivotu.
A shta cemo sa onima , koji su stradali zbog te podrshke, da li neko od njih, mozda ne spava nocu zbog grize savest?

I kako je dotichna, vec posle revolucionarnih dogadjaja izashla iz zemlje, sve zajedno sa chedom i plenom, ko je to dopustio i zashto? I ta ogromna svita i dvorjani podrshke, koji su pothranjivali tu bolesnu glavu, da je pomislila da je stvarno gospodar zivota i smrti i da na to ima pravo, zashto svi oni nisu sankcionisani?

To za shverc me ne brine toliko, koliko me zanima da bude optuzena i osudjena za onoliko nevinih zrtava na frontu i
za naruchena ubistva- svi znaju kako je to funkcionisalo, a nishta se ne deshava. Ona zivi u elitnom delu Rusije, kao slobodan gradjanin, a mi se sa istom drzavom bratimimo, kako bi dobili podrshku, oko vec izgubljenog Kosova, najvishe zahvaljuci politici koju su vodili ona i njen muz, pa jesmo li stvarno najveci mediokriteti na ovoj planeti!?
Jasmina Tesanovic Jasmina Tesanovic 20:29 12.06.2007

Angie

sutra kod mene dolazi Cory Doctorow ( boingboing) iz LA-a i jos neki blogeri ovdasnji pod nikom kao onomad kad si i ti bila, bicemo on line nadam se...
angie angie 21:10 12.06.2007

Re: Angie

naravno, oko 8-9 po vashem?
Jasmina Tesanovic Jasmina Tesanovic 21:22 12.06.2007

Re: Angie

tako nesto, radimo i neke podcast intervjue
i ja cu naravno biti zauzeta kao blesava ali nekako cemo se valjda dohvatiti kompa
angie angie 21:31 12.06.2007

Re: Angie

dzasmin javi ondak nekako u subotu.
angie angie 03:06 13.06.2007

Re: Angie

e da sada sam shvatila da je to sutra, trudicu se da budem tu, ti onda javi ujutro vreme.
pozzzz
Lado Lado 18:27 12.06.2007

Besramne odgovore

M. Marković na pitanja novinara RFE možete videti ovde.
Iskreno, mislim da je žena donekle poremetila umom, što je ne abolira ni u kom smislu. Tu je, naravno, i pitanje koincidencije da se ova stvar pokreće netom pošto je formirana vlada koje ne zavisi od manjinske podrške SPS-a, i da li će se ova (i slične koincidencije) ispitati od strane novog Ministarstva pravde pod rukovodstvom DS-a. Moj je tip da neće.
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:30 12.06.2007

E, ja mislim

da je ona vazda bila poremećena umom.
Radojicic Radojicic 18:38 12.06.2007

Re: Besramne odgovore


"Neka istražuju što god hoće. Šta ja tu mogu. Mogu da napišu što god hoće. Takva su, izgleda, sad pravila igre u mojoj domovini, da može da se beskrajno laže o ljudima koji su vaši politički neistomišljenici. Ali, zar vam više nije dosta naše porodice? Zar vam nije dosta zla koje ste nam naneli? Šta će sledeći put da bude? Da sam organizovala puč? Da sam napravila genocid na Kosovu? Zašto nas više ne ostave na miru."

ne kojim li je sad pilulicama?
Lado Lado 18:38 12.06.2007

Re: E, ja mislim

Jelice,
u pravu ste, dozovilte da se ispravim:
Iskreno, mislim da je žena dodatno poremetila umom.
angie angie 18:40 12.06.2007

Re: Besramne odgovore

Njoj je to prirodni- ne trebaju pilulice!
Lado Lado 18:41 12.06.2007

Re: Besramne odgovore

M. Marković:
"Ali, zar vam više nije dosta naše porodice? Zar vam nije dosta zla koje ste nam naneli?... Zašto nas više ne ostave na miru."

Fuj! Besramno!!!!
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 18:42 12.06.2007

Re: Besramne odgovore

adam weisphaut adam weisphaut 18:43 12.06.2007

Re: Besramne odgovore


Na ovim
Radojicic Radojicic 18:46 12.06.2007

Re: Besramne odgovore

snezana mihajlovic
pilulice


• NIN, 18. decembar 1997.
“Zasto taj smutljivi emigrant iz Zagreba (Rade Šerbedzija) svoju folirantsku rolu ne igra na nekom drugom mestu na Balkanu ili u Evropi, nego bas mora da je igra u Beogradu. Nema smisla, zaista, da Beograd sam od sebe pravi smetliste za sav intelektualni i moralni otpad iz bivsih jugoslovenskih republika”!


snezana mihajlovic snezana mihajlovic 18:49 12.06.2007

Re: Besramne odgovore

Zasto taj smutljivi emigrant iz Zagreba

Tanjug 11.02.1999.
ZAJEDNICKI ZIVOT SVIH NARODA U JUGOSLAVIJI

PREDSEDNIK DIREKCIJE JUGOSLOVENSKE LEVICE (JUL) PROF. DR MIRA MARKOVIC IZJAVILA JE DANAS NA SKUPU UNIVERZITETSKE LEVICE U BEOGRADU DA TA STRANKA VERUJE DA JE ZAJEDNICKI ZIVOT RAZLICITIH NARODA U JUGOSLAVIJI NE SAMO NUZAN VEC I LEP OBLIK ZIVOTA.

Lado Lado 18:50 12.06.2007

Re: Besramne odgovore

pilulice

Pre tipujem na neku drugu "per os" stimulaciju, a mislim da ima još dosta uživaoca iste u nas, per esempio:
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:53 12.06.2007

Re: Besramne odgovore

Snežana...
ovo je čitava biblioteka...o)))
Dakle, Mira je "švercer duvana koji je ubedljivo najviše pisao"..o)))
No, nije ovo za smeh. Ogromno zlo je ta žena nanela i šverc cigareta je jadan od njenih blažih grehova.
Lado Lado 19:06 12.06.2007

Re: Besramne odgovore

Dakle, Mira je "švercer duvana koji je ubedljivo najviše pisao"..

Drago, slutim da je sustiže Legija polako.
adam weisphaut adam weisphaut 19:09 12.06.2007

Re: Besramne odgovore

On je svercer heroina koji je najvise pisao.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 19:13 12.06.2007

Re: Besramne odgovore

Lado, ja mislim da njemu pišu. Sumnjam da je on bio ikada u stanju i razglednicu sa mora napisati...o))
Lado Lado 19:14 12.06.2007

Re: Besramne odgovore

Polako, ko ga zna š'a je sve Mira švercala, biće vidim mrtva trka između Mire i Legije na mnogim top listama švercera-autora.
Lado Lado 19:16 12.06.2007

Re: Besramne odgovore

Lado, ja mislim da njemu pišu. Sumnjam da je on bio ikada u stanju i razglednicu sa mora napisati...o))

Ma to bez daljnjeg, ali šta zna tupavi auditorijum ko je zaista autor toalet papira koji imaju u rukama - pa i većina čitalaca Kurira misli da je to novina!
adam weisphaut adam weisphaut 19:19 12.06.2007

Re: Besramne odgovore

Sto jes' jes' , visestrane licnosti!
Lado Lado 19:22 12.06.2007

Re: Besramne odgovore

Multiple personalities Nutcases if u ask me.
adam weisphaut adam weisphaut 19:24 12.06.2007

Re: Besramne odgovore

Bar im nikad nije dosadno
Lado Lado 19:35 12.06.2007

Re: Besramne odgovore

Ču dosadno? Legija ne m're od vizita da marenduje: Jočić, pa bizon, pa ministar pravde, društveni život na nivou! A Mira tek, od Minska do Moskve, od Crvenog trga do stanice Crvene strele, sve sa cigarom u ručici i Markom pod miškom, pa na kaficu kod Rođe u neku usamljenu daču. Pa im ona Marko na krovu dače okreće satelitski tanjir da 'vataju prenose iz Haga. Mislim da im je juče bila grka kafa malo - Martić im zglajznuo.
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:18 12.06.2007

Lado, dozvoljavam.

Mada mi se to dodatno čini nemoguće.
nebojsa m nebojsa m 18:45 12.06.2007

Mira Markovic...

...je paradigma propasti ove zemlje i jedino normalno je bilo da se ona i njen muz posle 5. 10. 2000. nadju pred zidom, onim pred kojim su svojevremeno stajali supruznici Causesku.
Radojicic Radojicic 18:47 12.06.2007

Re: Mira Markovic...

nebojsa m
...je paradigma propasti ove zemlje i jedino normalno je bilo da se ona i njen muz posle 5. 10. 2000. nadju pred zidom, onim pred kojim su svojevremeno stajali supruznici Causesku.


Tacno
medjutim dobro su bili cuvani jer je srpski narod milosrdan i prasta rece neko
angie angie 18:52 12.06.2007

Re: Mira Markovic...

ahaaaa, bash je pokazao onoliku milost kroz istoriju!
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 19:00 12.06.2007

Re: Mira Markovic...

Nije samo paradigma. Ona je radila konkretno zlo, zlo u činu, u aktu. Od upropaštavanja čitavih porodica do nareeđivanja ubistava. Recimo, ubistvo Ivana Stambolića ili ubistvo Slavka Ćuruvije. Videćemo kako će završiti stvar oko procesuiranja Ćuruvijinog ubistva. Kako sam krajnje nepoverljiv, bojim se da bi ovo sa duvanom mogla biti maska da ne bude optužena u slučaju Ćuruvija. a treba biti optužena i u jednom i u drugom slučaju.
nebojsa m nebojsa m 19:15 12.06.2007

Re: Mira Markovic...

Nije samo paradigma. Ona je radila konkretno zlo, zlo u činu, u aktu. Od upropaštavanja čitavih porodica do nareeđivanja ubistava. Recimo, ubistvo Ivana Stambolića ili ubistvo Slavka Ćuruvije. Videćemo kako će završiti stvar oko procesuiranja Ćuruvijinog ubistva. Kako sam krajnje nepoverljiv, bojim se da bi ovo sa duvanom mogla biti maska da ne bude optužena u slučaju Ćuruvija. a treba biti optužena i u jednom i u drugom slučaju.

potpuno se slazem
Jasmina Tesanovic Jasmina Tesanovic 19:16 12.06.2007

Vrlo konkretno

sa jednom odbila njene unosne posrednike da saradjujemo kao feministkinje
i uvek sma se pitala koliko me je to kostalo, srecna sto sam bar ziva za razliku od onih koji su s njom pili kafu
Jasmina Tesanovic Jasmina Tesanovic 19:19 12.06.2007

Jel se seca neko

kako je nafatala dacu maraini, moju prijateljicu iz Italije koja e dosla na nas poziv da govori sa zenama i onda je izribala da je lakej svetskih sila a ne nezavisna kao ona sama mira cuvena svetsak spisateljica
BK vesti obajvile film na kome se svi rukuju, pisac s piscem jul u julu
dacia nije mogla danima da se opasulji jer ju ej sofer umesto na aerdrom ovdezao prvo kod mire
zaboravila sam ko je od julovaca u julu ucestvovao
boze sto ih se sve ne setim, ali bese neka javna poetska licnost bez daljnjeg
sigurno i sada ensto peva i obajvljuje nekom na uvce
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 19:23 12.06.2007

Re: Vrlo konkretno

Mafija ubija svoje...
A ona je, kažu, praveći JUL pitala svoje prijatelje koji je najefikasniji oblik organizacije. .odgovor je bio - mafija -
Kažu da je rekla - E, bićemo to...
Zato je Jasmina dobra stvar sa đavolom ne ulaziti u kolo.
Lado Lado 19:24 12.06.2007

Re: Vrlo konkretno

Mira Marković wants 2 b a femminist - zemjo otvori se.
Pa da, i ja se svašta čudim, pa kod nas su i kriminalci postali (i ostali) patriote.
cvijus cvijus 19:21 12.06.2007

Sta reci o Baba Juli

Zena koja je ocito zivela u svom svetu, zamislila da je Evita Peron, a zbog toga ga mi najeb.smo.
vagabunda vagabunda 19:57 12.06.2007

podsecanje

ova zena je cudoviste... so far so good...

zelim ipak da podsetim da je masovne grobnice punio njen suprug. ne znam tacno koja je njena uloga, izvesno nije mala, ali ne postoji mogucnost da je ona bila mastermind a sloba prva pratilja. ne, ona za to prosto nema dovoljno kognitivnih sposobnosti. ipak, nju se mrzi sa mnogo vise strasti. tome je gotovo nemoguce odoleti: pa pogledajte samo to stvorenje. nesto toliko ruzno, glupo, dosadno i zastrasujuce pateticno tesko da moze dvaput da se rodi. nju je fenomenalno lako mrzeti, a pritom ona to potpuno zasluzuje. ono sto mene brine je da je njen pokojni suprug delimicno oslobodjen tog ogromnog iracionalnog odijuma. njega nekako mrzimo racionalno. ipak, jelte, on je baja. odlucivao o sudbini tolikih ljudi uz whisky on the rocks...

m. markovic mene eventualno zanima kao psiholoski (ili mozda medicinski) fenomen. kao politicki fenomen, ona bez svog muza prosto ne postoji. kakvu god moc da je imala, ta moc je poticala od njega. u svim ovim stvarima, od sverca do narucenih ubistava, on je ipak prvooptuzeni. ona moze da ima ulogu izuzetno malignog pomagaca, ali ipak samo pomagaca.

Trica Trica 02:40 13.06.2007

dajte

još izvornih citata velike MM. Please!
Konbeto-san Konbeto-san 02:51 13.06.2007

On je sređivao dvorište, ona je sređivala kuću !

Često mi se činilo da je bračni par Milošević izvršio podelu rada.
Njemu su pripala međunarodna ubistva, njoj "unutrašnja".
Naravno često su se preplitali.
dracena dracena 07:42 13.06.2007

Draga Jasmina,

mislim da nas u suštini ne treba mnogo da zanima šta su znali a šta nisu SM ili MM o krupnim problemima zemlje u kojoj su bili na vlasti više od deset godina. Bili dužni da znaju, naročito ono što je znao svaki gradjanin. Da li su njihove sposobnosti bile ograničene, da li im je bio pomućen razum, ne upuštam se previše. Ni mene, ni tebe na našim poslovima niko neće poštedeti odgovornosti zbog našeg neznanja. Podrazumeva se da smo dužni da saznamo ono što nam je potrebno za dobro obavljanje posla. Ako ne možemo, moramo da se sklonimo, ima ko će. Ovaj jednostavan rezon naša razmažena komunistička elita nije mogla da prihvati, nego se, naprotiv, grčevito hvalata svakog legalnog i nelegalnog sredstva za opstanak na vlasti, a sad, pošto nas je dovela do dna, pravdaju se kako, eto, oni nisu znali, a da su znali...
ljiljaO ljiljaO 08:21 13.06.2007

Ne mogu oprostiti

Gore pomenutoj i njenoj porodici ne mogu oprostiti deset godina svog zivota. A "gospodja" je, kako sama rece, univerzitetski profesor. Imala sam nesrecu da je to bila na mom fakultetu i srecu da je s asvojim voljenim suprugom bila u Americi kada sam ja polagala taj predmet pa nemam njen autogram u indeksu.
Veujem da gospodja nije svercovala cigarete, mislim nije se vozila sleporima i sl. ali da je stitila na sve nacine svog sincica, e to isto verujem. Licno sam je cula (na TV naravno) kako prica da svi maltretiraju njeno jadno dete, da mu ne daju da radi.
Moram priznati da je spominjanje doticne porodice nesto sto u meni uvek izaziva ogroman bes.
Zelim da odgovaraju za mojih deset godina zivota!
Mirko Kontic Mirko Kontic 14:03 13.06.2007

Re: Ne mogu oprostiti

ljiljaO
Gore pomenutoj i njenoj porodici ne mogu oprostiti deset godina svog zivota. A "gospodja" je, kako sama rece, univerzitetski profesor. Imala sam nesrecu da je to bila na mom fakultetu i srecu da je s asvojim voljenim suprugom bila u Americi kada sam ja polagala taj predmet pa nemam njen autogram u indeksu.Veujem da gospodja nije svercovala cigarete, mislim nije se vozila sleporima i sl. ali da je stitila na sve nacine svog sincica, e to isto verujem. Licno sam je cula (na TV naravno) kako prica da svi maltretiraju njeno jadno dete, da mu ne daju da radi.Moram priznati da je spominjanje doticne porodice nesto sto u meni uvek izaziva ogroman bes.Zelim da odgovaraju za mojih deset godina zivota!



Ja IM oprastam i sto godina zivota. Da ih nije bilo ne bih znao ni ko sam ni gde zivim a posebno s kim zivim. Ne bih ZNAO DA SAM ZHIV, da se oni nisu dogodili. A da je moglo drukcije, naravno, naravno, moglo je. Pamtim previse ljudi koji su mu se divili, klanjali i mene maltretirali sto sam PROTIV diktatura...a sada su VOLSHEBNO, ( sto volim tu rec! ) postali neverovatno borci protiv istih, bez kojih nikada o njima ne bi ni culi.
snezana7plus snezana7plus 09:22 13.06.2007

Miro, ne diraj mi cvece !!!

Tu sto je
cesljala kosu i pisala poeziju
ja bih volela da zaboravim, kako nju tako i njene stihove, a zrtve ne mogu. Zrtava ima mnogo i to ne samo u ljudskim zivotima. I dalje bole zrtvovane godine, ubijeno pravo na drugaciji zivot, virus koji i dalje hara ovom zemljom ....
Ma , ja joj nikad necu oprostiti sto mi je oskrnavela cvet, svaki onaj koji je turila u tu cesljanu kosu...
Lektorka Lektorka 10:22 13.06.2007

Re: Miro, ne diraj mi cvece !!!

evo, da...

Konbeto-san Konbeto-san 13:49 13.06.2007

KKK

Slobodan Milošević i Mirjana Marković su tvorci SRPSKOG PATRIOTIZMA !!!
Zahvaljujući njima, stvorena je zločinačka elita,
srbijanski KKK (Krst + Klanje + Kalašnjikov).
Nisu ovo dvoje nikakvi komunisti !
Oni su tata i mama SRPSKOG FAŠIZMA... PATRIOTIZMA.
Mirko Kontic Mirko Kontic 13:58 13.06.2007

Recimo

Vrati se nama Mira Markovic, i recimo, na neki volsebni nacin, ( sto ovde na ovoj teritoriji nije nemoguce ) nekako postane opet onako Mocna, kako smo znali da jeste, pitam se koliko vas-nas ukljucujuci i Vas Jasmina, bi se usudio da kaze bilo sta? To bi bilo lepo da dopustaju, mocnici , da se o njima govori. To je demokratija. Ali"Nikad Izvini" gledamo na internetu...Ranije, stvarno sam smatrao doticnu osobu takvom...da ne kazem jezivom...a onda vremenom, kako su se tzv. promene izdogadjale, imam prema njoj sve vise i vise simpatija i evo javno to kazem. Mislim da bi trebalo da me linchujete, sto se ne slazem sa vama. U ovoj nasoj drzavi zivi isuvise ljudi koji NIKADA nece dopasti zakona i suda, pravde jednom recju, ali je puno lakse juriti Miru Markovic. zar to nije jadno? Zar ne bi trebali Hriscanski, da joj oprostimo i da svi jednostavno prekrijemo zaboravom i tisinom tu osobu i celu njenu familiju, ili ce te do kraja sveta da ih malteretirate, jer...nikad necete moci da se osvetite sve i da hocete. A njih Rusija ni pod razno, nece izruciti. Jedino ako su glupi da sami dodju ovde. I uvek nadjem paralelu izmedju Milosa Obrenovica i Slobodana Milosevica. Iskreno, najiskrenije, zhao mi je sto je taj covek onako umro u Hagu. radje bih da se vratio ovamo da mu MI SUDIMO, i da mi resimo DA LI JE ILI NIJE, KRIV. Ovako, nikad necemo saznati da li je to Ruski Spijun ili Americki, odnosno da li je bio Covek ili je bio Robot. Ovako, jureci za ostacima tog manifetluka, nikad necemo znati sta je istina. Samo cemo ostajati usamljeni u svojim psihoticnim uverenjima sa nekom vrstom nade NE PONOVILO SE! Postoji mnogo vise nacina za NGO I NVO da putem umetnickog izrazavanja, jednom za svagda sahrane diktature i sisteme koji nas jos uvek"drkaju" da se ne izrazim ruzhnije. Sto to ne uradite, uradimo? Ali, ne NVO I NGO vole da ne rade nista i da kukaju do beskraja kako je sve jezivo i lose i nikakvo i ovakvo i onakvo, ali samo da oni zadrze svoj status NGO I NVO.

I cim se nikom nista ne desava, niti ima mogucnosti da se naplati necija obest, ona sitna, ljudska, svakodnevna, evo novinara i strucnjaka da iskopaju drumsku mafiju, duvansku mafiju, ovu i onu mafiju, a rezultata nigde. Postadosmo BEZDAN. Sve se desi i prodje. Ali zar to nije bio cilj? DEMOKRATIJA dopusta razlicito misljenje i smatra ga gradivnim. Prema tome, zarekao sam se, da vise od tri replike nikad vise na Blog komentarima necu napisati. Tri je maksimum. Sta god uputili na moju adresu...

Odjednom je to aktuelno? Ne dvoumim se da Vas pitam, a jel vi radite za nekoga ili se Nofer Tete susrece sa Sekhmet preko medijuma Mire Markovic?, pa cavrljaju, onako usput: Sta ima Novo u Srbijii? Niste me odavno pominjali? nedostaje mi pricanje o Meni....

Mogla je, gdja Markovic da napravi od JUL-a da je htela goru instituciju od GESTAPO-a, ali eto nije se setila. Ako je prizivate raznim komentarima i dosetkama, sarkazmom i slicnim, ne zaboravite da se i Milos Obrenovic VRATIO, jer su ga zvali natrag, tu u Zemunu su mu se klanjali, i puzali isti oni koji su ga oterali i gadjali ko poslednje djubre. A vratio se i Herik Bavarski... treba pitati Papu, kako je njemu bilo.

Konbeto-san Konbeto-san 14:36 13.06.2007

Re: Recimo

Mirko Kontic
Vrati se nama Mira Markovic, i recimo, na neki volsebni nacin, ( sto ovde na ovoj teritoriji nije nemoguce ) nekako postane opet onako Mocna, kako smo znali da jeste, pitam se koliko vas-nas ukljucujuci i Vas Jasmina, bi se usudio da kaze bilo sta? To bi bilo lepo da dopustaju, mocnici , da se o njima govori. To je demokratija. Ali"Nikad Izvini" gledamo na internetu...Ranije, stvarno sam smatrao doticnu osobu takvom...da ne kazem jezivom...a onda vremenom, kako su se tzv. promene izdogadjale, imam prema njoj sve vise i vise simpatija i evo javno to kazem. Mislim da bi trebalo da me linchujete, sto se ne slazem sa vama. U ovoj nasoj drzavi zivi isuvise ljudi koji NIKADA nece dopasti zakona i suda, pravde jednom recju, ali je puno lakse juriti Miru Markovic. zar to nije jadno? Zar ne bi trebali Hriscanski, da joj oprostimo i da svi jednostavno prekrijemo zaboravom i tisinom tu osobu i celu njenu familiju, ili ce te do kraja sveta da ih malteretirate, jer...nikad necete moci da se osvetite sve i da hocete. A njih Rusija ni pod razno, nece izruciti. Jedino ako su glupi da sami dodju ovde. I uvek nadjem paralelu izmedju Milosa Obrenovica i Slobodana Milosevica. Iskreno, najiskrenije, zhao mi je sto je taj covek onako umro u Hagu. radje bih da se vratio ovamo da mu MI SUDIMO, i da mi resimo DA LI JE ILI NIJE, KRIV. Ovako, nikad necemo saznati da li je to Ruski Spijun ili Americki, odnosno da li je bio Covek ili je bio Robot. Ovako, jureci za ostacima tog manifetluka, nikad necemo znati sta je istina. Samo cemo ostajati usamljeni u svojim psihoticnim uverenjima sa nekom vrstom nade NE PONOVILO SE! Postoji mnogo vise nacina za NGO I NVO da putem umetnickog izrazavanja, jednom za svagda sahrane diktature i sisteme koji nas jos uvek"drkaju" da se ne izrazim ruzhnije. Sto to ne uradite, uradimo? Ali, ne NVO I NGO vole da ne rade nista i da kukaju do beskraja kako je sve jezivo i lose i nikakvo i ovakvo i onakvo, ali samo da oni zadrze svoj status NGO I NVO.I cim se nikom nista ne desava, niti ima mogucnosti da se naplati necija obest, ona sitna, ljudska, svakodnevna, evo novinara i strucnjaka da iskopaju drumsku mafiju, duvansku mafiju, ovu i onu mafiju, a rezultata nigde. Postadosmo BEZDAN. Sve se desi i prodje. Ali zar to nije bio cilj? DEMOKRATIJA dopusta razlicito misljenje i smatra ga gradivnim. Prema tome, zarekao sam se, da vise od tri replike nikad vise na Blog komentarima necu napisati. Tri je maksimum. Sta god uputili na moju adresu...Odjednom je to aktuelno? Ne dvoumim se da Vas pitam, a jel vi radite za nekoga ili se Nofer Tete susrece sa Sekhmet preko medijuma Mire Markovic?, pa cavrljaju, onako usput: Sta ima Novo u Srbijii? Niste me odavno pominjali? nedostaje mi pricanje o Meni....Mogla je, gdja Markovic da napravi od JUL-a da je htela goru instituciju od GESTAPO-a, ali eto nije se setila. Ako je prizivate raznim komentarima i dosetkama, sarkazmom i slicnim, ne zaboravite da se i Milos Obrenovic VRATIO, jer su ga zvali natrag, tu u Zemunu su mu se klanjali, i puzali isti oni koji su ga oterali i gadjali ko poslednje djubre. A vratio se i Herik Bavarski... treba pitati Papu, kako je njemu bilo.


LIPE CVATU !!!
+
CVETAK ZANOVETAK !!!
MMMila MMMila 14:33 13.06.2007

Pitam se...

...da li bi neki spretni patolog mogao naci nesto drugacije u tom njenom monstruoznom mozgu prilikom obdukcije? Deluje mi nestvarno da postoji tako neko (zao, zloban, a uz to naivan, prepreden, ofarban svim RGB koloritom) a da nema neku totalno ogromnu falinku u mozgu!
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 16:25 13.06.2007

Pitam se zašto je u kraljevstvu cveća, za koje mislim da je iznad naše planete, odlučeno ove jeseni da se produži u našoj bašti

JT wrote: Svojevremeno sam citala te dnevnike o kisi i drugim neznim osecanjima

Šta je ovo danas na blogu, samo se otkrivaju jedan za drugim pritajeni špijuni snaga mračne i bezumne prošlosti.
Votazi Votazi 05:33 15.06.2007

mira -jeleana

Sada kad Ti drmas,ne razlikujes se puno od One koja je drmala!
Procitaj malo nju,a poslije sebe.O istom pisete,samo Vam je razlicita ideologija!
Zasto ne pises malo o starom "dobrom" Kurtu.Evo uredno i fino je umro u cvjetu mladosti,dobrocinitelj!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana