Roditeljstvo

2 MILENIJUMA, 2 VEKA i 3 DECENIJE

Bojana Maljević RSS / 05.01.2011. u 21:29

- Skinuo si me sa liste?

- Skinuo sam te.

- Zašto?

- Zato što mi nisi potrebna.

- Nisam ti prijatelj?

- Ne. Nisi mi potrebna.

- Kako to misliš... nisam ti potrebna?

- Tako. Lepo. Tamo mi nisi potrebna.

- A... inače sam ti... potrebna?

- Inače si mi jako potrebna.

To je bio taj trenutak u 2010. kada sam shvatila da je moj sin ozbiljan tinejdžer. Skidanje sa liste fejsbuk prijatelja sam malo propatila. Zapravo, ta rečenica "nisi mi potrebna" prilično je ujedala. Pokušala sam to da posmatram kao dobru i neophodnu evoluciju, kao ono kad mu više nisam bila potrebna za brisanje guze. Nije baš išlo. Onda sam odlučila da se češće setim poslednje rečenice. Posle sam dobila i magnet, za utehu. 

Mnogi roditelji kojima se to dogodilo razvili su različite sisteme za "praćenje" dešavanja na fejsu. Obično su to lažni identiteti. Ono: napraviš lažni profil i ubaciš se na listu i onda komuniciraš sa svojim detetom kao neki fb friend. Ili samo ćutiš i pratiš. Nisam želela da potcenjujem inteligenciju svog deteta. Dakle, nemam lažni identitet. Nikada nisam upalila njegov kompjuter, nikada nisam pogledala njegov telefon. Trudim se da ne radim ništa od onoga što ne bih volela da neko meni radi, ili da mi je radio kada sam imala 13. 

Ali pre neki dan dobijem sms sledeće sadržine:

"Ti znaš da ja nisam špijun. Okej, nisam često špijun. Ne bih ni sada bila špijun, ali sam se zabrinula za požar u tvojoj kući."

"Požar?"

"Da li je sve ok?"

"Da. Osim ako nam se ne razlikuju definicije požara."

"Požar, od torte."

"Požar od torte? Pričamo u nekim šiframa koje meni nisu poznate?"

"Jesi li imala požar u kući?"

"Nisam."

"Čekaj da ti prekucam nešto."

Moja drugarica mi javlja da sam imala požar u kući. Okej. Čekam. Stiže sms.

“Recept za pravljenje torte mog brata:
Sastojci (bukvalno):
-pola kile brašna
-pola kile šećera
-100 čokoladica najlepše želje
-i još dosta toga.
Postupak:
-uzeti plastičnu posudu, natrpati sve sastojke u nju i mešati dugo.
-plastičnu posudu staviti na ringlu i uključiti na 9
-kada plastična posuda izgori i pukne zvati brata (mene) da to očisti
-ne reći šta se desilo ćaletu ni kevi”
 

"To je Luka pisao?"

"Aha. Na fejsu. Ja bacila pogled. Mislim, nisam špijun, to ti je jasno, nego me je zanimalo nešto drugo pa videh ovo. Je li sve u redu?"

"Jeste. Očigledno im nisam potrebna ni da ugasim požar."

 

Raznim okolnim "radnjama" saznala sam sledeće:

Moj mlađi sin je zaista pravio tortu, u opisanom postupku.

Moj stariji sin je o tom događaju, ipak, obavestio muškog roditelja.

Muški roditelj je razgovarao sa mlađim i starijim sinom, ozbiljno.

Sva tri muškarca smatrala su da je bolje da ja to ne znam.

 

- Znaš li da sam ja do sada živeo u dva milenijuma, dva veka i tri decenije - a imam samo 13 i po godina?

- Ponovi.

- Ma ozbiljno! Ja sam rođen 1997. Sad je 2011. Upravo je počela treća decenija u kojoj živim. Ovo oko milenijuma i vekova ti je, valjda, jasno.

Sa 13 godina ja nisam imala toliko iskustvo. I danas mi je nejasno kako je moj otac, inače često odsutan od kuće, znao baš sve šta mi se događa u životu. Nije bilo mobilnih. Nije bilo fejsa. A doživljavala sam ga kao živi skener. Sa majkom sam delila neke informacije. Sa njim nisam skoro ništa. On je, ipak, znao sve. Da li to znači da me nije pratio ili da ja nisam provaljivala da je to na neki način radio? Ili je blefirao? Ili me je, jednostavno, poznavao? 

 

 

Atačmenti



Komentari (79)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

blogovatelj blogovatelj 21:33 05.01.2011

radosti online komunikacije

Moj stariji se nikada nije ni udostojio da me ubaci na listu prijatelja.
A sa mladjim sam prijatelj odavno

Edit:

Na Saturday Night Live sam gledao neku zajebanciju u vezi Fejsbuk prijateljstava roditelja i dece. Najveci blam po njima je da ti rodjeni otac lupi "poke"
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:47 05.01.2011

Re: radosti online komunikacije

Mene nema na fejsu, ali sam Malom Sinu (16 godinica) pomenula da razmišljam o tome da se tamo turim. Istog trenutka je pisnuo k'o ljuta guja:
- Samo da znaš neću te primiti na listu prijatelja.
- Zašto?
- Zato što neću i nemoj da se uvrediš, ne mislim ništa loše.
- Kasniš, već sam se uvredila.
- Volim ja tebe, nema to veze sa tim...nego, neću da kao druge mame viriš šta ja tamo radim.
- Šta ti tamo radiš?
- Ništa posebno.
- Zašto bi to mene onda zanimalo?
- Ne znam...za svaki slučaj.

Pre neki dan mi je na mail stigao poziv (pretpostavljam da je to automatski) mog Malog Sina da želi da postanem njegov prijatelj na fejsu. Odmah sam mu odgovorila da sad neću ja. Z'inat.
Bojana Maljević Bojana Maljević 21:55 05.01.2011

Re: radosti online komunikacije

Pre neki dan mi je na mail stigao poziv (pretpostavljam da je to automatski) mog Malog Sina da želi da postanem njegov prijatelj na fejsu. Odmah sam mu odgovorila da sad neću ja. Z'inat.

Nemoj da grešiš dušu. Ne verujem da je automatski.

Uzgred, moj stariji sin je došao do mene dok sam pisala ovaj tekst, pitao šta radim, ja sam mu rekla, on je izrazio stav da ja nemam autorsko pravo da pišem o njegovom životu.
Onda je pročitao tekst, dozvolio da postoji mogućnost da je to moj život, složio se da je sve istinito, te sam nekako dobila tu autorizaciju.
Bojana Maljević Bojana Maljević 21:57 05.01.2011

Re: radosti online komunikacije

Na Saturday Night Live sam gledao neku zajebanciju u vezi Fejsbuk prijateljstava roditelja i dece. Najveci blam po njima je da ti rodjeni otac lupi "poke"

Milan Novković Milan Novković 22:03 05.01.2011

Re: radosti online komunikacije

Mene nema na fejsu



Mi smo se svi uvezali!

Samo mi otvoreno i obaška glasno lupetamo i po kući, pa se ljutimo kad nas ostatak familije ne sluša i Facebook nam dođe kao divna prilika ne da se špijuniramo, nego da se ne slušamo više, a možemo da pričamo koliko hoćemo

Jedino svi volimo da se nađemo oko prelistavanja fotki, nekako nam je to zajedničko interesovanje, tako nam starija ćerka još onomad obajsnila da će biti (ona ima najduži staž).

Mogli bismo da prelistavamo svoje fotke i kod kuće, ali tad nam stvarno ne bi ostalo dovoljno vremena za krkanje i TV reprize
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:05 05.01.2011

Re: radosti online komunikacije

Nemoj da grešiš dušu. Ne verujem da je automatski.

More, garant. Zna bumbar da nisam još ni otvorila nalog na fejsu, ne bi mi slao pozi džaba.
Što se autorizacije tiče, tu isto mož' da se obriše, ja se pozivam na literarne slobode. Inače ima da ga optužim za cenzuru.
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:08 05.01.2011

Re: radosti online komunikacije

Mene nema na fejsu




Mi smo se svi uvezali!

Ja sam nas uvezala u tri knjige, malo li je?!
Milan Novković Milan Novković 22:19 05.01.2011

Re: radosti online komunikacije

malo li je?!

Naravno da je malo, jednosmerna, sentimetalna pasiva bez povratne sprege

(tj imaš spregu i kod knjige, ali je relativno beznačajna za "dobrobit čovečanstva", i.e. najviše tebi nešto znači)

Tamo je sve "živo", isto kao knjiga samo življe i interaktivnije, objektiva realnosti (po onoj da je nešto realno ako ume da uzvraća udarce
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:38 05.01.2011

Re: radosti online komunikacije

Naravno da je malo, jednosmerna, sentimetalna pasiva bez povratne sprege

Ma kakvi...ima tu višesmerna sprega, oni radili, ja opisala, sad oni treba da pročitaju...možemo da napravimo i kućno književno veče, da ja turim šešir sa mrtvim 'ticama i obmotam se višemetarskim šalom, a oni da mi postavljaju pitanja...uostalom da oni nisu bili tako živi i puni živine, ja ne bih imala o čemu da pišem...
imaš spregu i kod knjige, ali je relativno beznačajna za "dobrobit čovečanstva",

MOLIM?! Ja se izvinjavam, ali kad nestane struje mož' se slikate sa fejsom, a moje knjige mož' i uz sveću da se čitaju...i šta to znači?! Moje knjige (ili knjige uopšte) su manje bitne od strujnog dopisivanja po fejsu?
Milan Novković Milan Novković 22:56 05.01.2011

Re: radosti online komunikacije

da ja turim šešir sa mrtvim 'ticama i obmotam se višemetarskim šalom

A sinovi sa lulama u ustima, doklem ćerke koriste muštikle i cigarete
Moje knjige (ili knjige uopšte) su manje bitne od strujnog dopisivanja po fejsu?

Svet vuče ka interaktivnoj co-kreaciji. I knjige se već tako pišu, pa odštsampaju i ljudi i dalje kupuju to odštampano.

Naravno da su knjige cool, ali co-creacija je cooler, tj nema gubitnika u poređenju

Jasmina Tešanović je onomad to krenula vizionarski, još na starom, prvom blogu, ali obrisaše joj "zlikovci" veliki deo, ako se dobro sećam.

Odlična knjiga na ovu temu je "We-think: Mass innovation, not mass production: The Power of Mass Creativity" - Charles Leadbeater. (rađena velikim delom interaktivno na webu, pa odštampana, teško da bi bila ovako dobra da nije bilo interaktive, iako je autor posebno talentovan)

Ili, još prostije, pisac-je-pisac i talenat-je-talenat, knjiga je samo medij, kanal, i sad se, prosto, pojavio mnogo moćniji kanal gde socijala iz talentovanog pisca iscedi više, na obostrano zadovoljstvo pošto i dalje pisac vuče konce diskusije, a ostale niko ne tera da se uključuju ako im se ne uključuje.
blogovatelj blogovatelj 03:23 06.01.2011

Re: radosti online komunikacije

Ja sam nas uvezala u tri knjige, malo li je?!


Tvrd povez.
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 07:54 06.01.2011

Re: radosti online komunikacije

Mogli bismo da prelistavamo svoje fotke i kod kuće, ali tad nam stvarno ne bi ostalo dovoljno vremena za krkanje i TV reprize

pa, ček sad - šta ti napisa ono ćera na nekoj od fotografija...nešto: pominje se sladoled, xexe?
Milan Novković Milan Novković 09:33 06.01.2011

Re: radosti online komunikacije

pa, ček sad - šta ti napisa ono ćera na nekoj od fotografija...nešto: pominje se sladoled, xexe?

Da, da, ume to da bude nevaljalo i na FB-u, samo tamo ne moram da idem dok ne osetim da sam kondiciono sound (može i zvučno uslovan samo ko zna šta tek to znači

Dok ovde, kod kuće, mogu da me sateraju u ćošak kad hoće
ena.petrovska ena.petrovska 16:32 06.01.2011

Re: radosti online komunikacije

Nije automatski :) Ali je verovatno radi reda. Moja majka od mene nikad nije dobila dozvolu za otvaranje naloga (koju ona ne bi ni cekala da ume sama da ga otvori) i zivele smo srecno u svadjama oko takvih i slicnih stvari u kojima njoj nije mesto. Sve dok jednog dana nisam zatekla svog decka (ulizicu) kako unosi podatke moje nasmejane mame na stranicu za registraciju Fejsbuk korisnika...

Predjem ja preko toga, resim da kao svaka moderna ali posve fina cerka pokazem majci sve svoje skakljive fotografije, kako ih sama ne bi otkrivala.. i shvatim sta? Nju to uopste ne zanima. Nju ne interesuje moj zivot na nekom tamo konfuznom sajtu. Ona ga poznaje i bez tih fotki, postova i fejsbuk aktivnosti.. Ona je tamo jer je usamljena.

Moja mama je sada na top listi mojih Fejsbuk prijatelja.

Savet: Budite deo Fejsbuka ako to cinite zbog sebe. Ne kao spijun, analiticar ili progonitelj svog deteta. I imajte za f-prijatelje, pored ostalih, obavezno i one koje smatrate prijateljima u realnom zivotu. Sigurna sam da je Vas sin jedan od takvih. :)
mlekac mlekac 21:57 05.01.2011

Nasmeja me recept

A sto se FB tice - posto su lencuge po prirodi, mama im svima otvarala naloge (sem prestolonasledniku), i, ovaj, svi do jednog imaju mamu u listi (ukljucujuci VD prestolonaslednikovicu, njenu sestru i njezinog decka).

Ako se izuzme zahtev za skidanje tagova sa pojedinih fotki - do sada nismo imali frke.

U stvari, cesto bude i:
"Maaamaaa, udi na FB i poprimaj mi poklone u igrici, nemam vremena da ja to uradim!"


EDIT:
Mozda je trik u tome sto ne pokazujem interesovanje?
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:07 05.01.2011

Re: Nasmeja me recept

Moj hteo onomad da me zaduži da mu hranim neke svinje. Ne dolazi u obzir. I tako već hranim i mačke i psa i njih, samo mi još svinje fale...rekla sam mu da se ne bavi poljoprivredom ako ne postizava. Ni virtuelnom.
Ali mu već danima skiče te svinje iz sobe i kokodače i muče svašta nešto...
Milan Novković Milan Novković 22:11 05.01.2011

Re: Nasmeja me recept

skidanje tagova sa pojedinih fotki

Hej, pa moj tekući fenomen na FB-u je posmatranje sa kojih fotki tinejdžerke skidaju tagove.

F-E-N-O-M-E-N-A-L-N-O je pratiti kako im se ukus menja i kako neke fotke gde su odlično ispale prvo ne vole (skidaju tagove), pa su ok (ne diraju više tagove) da bi, na kraju, postale cool (počinju da komentarišu i zezaju se oko fotki)
Bojana Maljević Bojana Maljević 22:13 05.01.2011

Re: Nasmeja me recept

Mozda je trik u tome sto ne pokazujem interesovanje?

Ta je metoda kod ovog što je već živeo u 2 milenijuma 2 veka i 3 decenije odavno provaljena.
Istine radi, za godinu dana koliko smo bili "frendovi na fejsu" ja sam na njegovom profilu bila recimo desetak puta. Jezivo me iritiraju nepismena deca i to mi je dosadno da čitam. I on to zna i baš zato što zna iznenadilo me je izbacivanje sa liste. Mislim da je bilo ono "jao, keva ti je medju prijateljima".
Taska Dana Taska Dana 22:19 05.01.2011

Re: Nasmeja me recept

E bre Jelice, uvek me zacenis od smeha :))))

Meni svi decji prijatelji prijatelji na FB, pa kad ne znam gde su ni sta rade a ja zvernem i odmah ih nadjem ...dobro sam umrezena :))))
mlekac mlekac 22:21 05.01.2011

Re: Nasmeja me recept

Bojana Maljević
Mozda je trik u tome sto ne pokazujem interesovanje?

Ta je metoda kod ovog što je već živeo u 2 milenijuma 2 veka i 3 decenije odavno provaljena.
Istine radi, za godinu dana koliko smo bili "frendovi na fejsu" ja sam na njegovom profilu bila recimo desetak puta. Jezivo me iritiraju nepismena deca i to mi je dosadno da čitam. I on to zna i baš zato što zna iznenadilo me je izbacivanje sa liste. Mislim da je bilo ono "jao, keva ti je medju prijateljima".

Ne znam sta da ti kazem - verovatno faza.
Ja sam medju prijateljima ne samo ovim mojim bumbarima nego i polovini njihove ekipe. Ne pitaj zasto.
Cim nekom zafali sapatnika za igru, oni meni salju FR i traze da igram XYZ. Naravno, samo kobajagi, da bi imali vise prijatelja u igri.
Tako da, iskreno, dobijem vrtoglavicu kad pogledam listu igara koje, navodno, igram. Ubacili su mi, valjda, sve koje na FB postoje (a i neku preko toga). Al' ne ljutim se. Uredno primam i vracam pokloncice i toliko od mene. Kanda ih to zadovoljava - za sada.
Milan Novković Milan Novković 22:29 05.01.2011

Re: Nasmeja me recept

Taska Dana
...Meni svi decji prijatelji prijatelji na FB...

mlekac
...Ja sam medju prijateljima ne samo ovim mojim bumbarima nego i polovini njihove ekipe...

I to je interesantan fenomen.

FB je riznica i raznim profesionalcima koji se vrte oko čovečjeg duha (npr psiholozi), učenja itd.

Fenomen utoliko što se socijalni instinkti brzo menjaju i moguće je pratiti skoro "golim" okom te promene, oni koji su duže na FB-u mogu da primete da je pre nekoliko godina bilo pravilo da dete neće da se "bratimi" sa roditeljima, a sada je to sve šira praksa.
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:41 05.01.2011

Re: Nasmeja me recept

Imam i ja tajnovita oružja, ali ih ne koristim...ako bude stani sleš pani, ja ću i to da primenim...sve zarad njihove zaboravnosti...izem im konspiraciju kad iza sebe tragove ostavljaju
Bojana Maljević Bojana Maljević 12:11 06.01.2011

Re: Nasmeja me recept

Fenomen utoliko što se socijalni instinkti brzo menjaju...

Školski primer psihologije mase.
Bojana Maljević Bojana Maljević 13:14 06.01.2011

Re: Nasmeja me recept

Hej, pa moj tekući fenomen na FB-u je posmatranje sa kojih fotki tinejdžerke skidaju tagove.

Od svih groznih stvari na FB, najgroznije su mi tinejdžerke. Ponekad sam veoma srećna što nemam žensko dete. Kad vidim devojčice u mokrim majicama, kupaćim kostimima, jezivo našminkane, devojčice kojima se teško mogu proceniti godine - tuga i jeza me uhvate. S tim da dodajem da za to nije kriv fejs, već fashion kanal i ostale strahote.
G r o f G r o f 15:21 06.01.2011

Re: Nasmeja me recept

Od svih groznih stvari na FB, najgroznije su mi tinejdžerke. Ponekad sam veoma srećna što nemam žensko dete. Kad vidim devojčice u mokrim majicama, kupaćim kostimima, jezivo našminkane, devojčice kojima se teško mogu proceniti godine - tuga i jeza me uhvate. S tim da dodajem da za to nije kriv fejs, već fashion kanal i ostale strahote.


Sestro slatka, a možda si ti malo omatorila.
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 15:51 06.01.2011

Re: Nasmeja me recept

najgroznije su mi tinejdžerke

a one se slikaju u
mokrim majicama, kupaćim kostimima, jezivo našminkane

zato što je to i dečacima baš,baš grozno...



Bojana Maljević Bojana Maljević 16:23 06.01.2011

Re: Nasmeja me recept

zato što je to i dečacima baš,baš grozno...

Istina. Mada, odgovorno tvrdim da su se dečacima svidjale i neke drugačije stvari. Ili drukčije devojčice.
G r o f G r o f 17:59 06.01.2011

Re: Nasmeja me recept

zato što je to i dečacima baš,baš grozno...



Kakav sam onda ja dečak bio???
Sa tim dečacima nešto nije u redu ili se vešto šlihtaju mamama.
Hahaha...
Ej, da sam u pubertetu nikada ne bih poželeo za fejs prijatelja nekoga sa ovakvim rezonom. Fejs ne trpi kritičare. Uostalom ni na ulici nije kulturno komentarisati nečije oblaćenje i šminkanje.
Bojana Maljević Bojana Maljević 18:44 06.01.2011

Re: Nasmeja me recept

Uostalom ni na ulici nije kulturno komentarisati nečije oblaćenje i šminkanje.

A što je nepristojno? Što je nepristojnije komentarisati nepristojno oblačenje od, recimo, nepristojnog izražavanja i sl.? Osim toga, to ipak nije komentar "oblačenja" već celokupnog ponašanja nekolicine devojčica između 13 i 15.
ena.petrovska ena.petrovska 18:50 06.01.2011

Re: Nasmeja me recept

S tim da dodajem da za to nije kriv fejs, već fashion kanal i ostale strahote.


Ljudi su krivi sto su ljudi grozni. I ja sam kao mala (sto nije bilo tako davno) gledala Fashion TV i uprkos tome nisam postala Miss mokre majice i rob kvazi mode, obozavala sam Cartoon Network, a nisam pocela da sakupljam figurice napravljene od telesnih izlucevina.. Stvar vaspitanja. I to sto nam Fejsbuk dopusta da pokazemo svoju losu stranu ne znaci da moramo da je pokazemo ili da je steknemo ukoliko je nemamo. Sigurna sam da kada biste Vi imali cerku da bi i ona odlucila da ne iskoristi Fejsbuk na taj negativni nacin o kome pricate. :)
Bojana Maljević Bojana Maljević 19:00 06.01.2011

Re: Nasmeja me recept

I to sto nam Fejsbuk dopusta da pokazemo svoju losu stranu ne znaci da moramo da je pokazemo ili da je steknemo ukoliko je nemamo.

Sve se slažem.
G r o f G r o f 19:09 06.01.2011

Re: Nasmeja me recept

Prvo, ne mislim da je neka razlika izmedju ponašanja dečaka i devojčica. Jedino što je kod devojčica naglasak na erotiziranom izgledu, a kod dečaka na nekom vulgarno-mačo fazonu.
Ne smatram to pozitivnim ali ni toliko strašnim da se ne bi moglo strpati u dečije ludosti... I ne mislim da je takvo ponašanje odlika samo fejsa.
Ali tamo ga je najlakše videti...
Drugo, baš zbog toga što je tamo takvo ponašanje lako vidljivo niko ne želi za prijatelja nekog kritičara, moralistu, smarača.
Možda je to razlog što je tvoj sin zaključio da si višak...hahaha.
Npr... Moja ćerka postavi fotografije sa nekih pijanih studentskih žurki. Ako ja te fotografije počnem koristiti da bih je kritikovao normalno da će mi uskratiti mogućnost da ih vidim...A kao da su moje studentske žurke bile bolje.
mlekac mlekac 19:29 06.01.2011

Re: Nasmeja me recept

Bojana Maljević
Hej, pa moj tekući fenomen na FB-u je posmatranje sa kojih fotki tinejdžerke skidaju tagove.

Od svih groznih stvari na FB, najgroznije su mi tinejdžerke. Ponekad sam veoma srećna što nemam žensko dete. Kad vidim devojčice u mokrim majicama, kupaćim kostimima, jezivo našminkane, devojčice kojima se teško mogu proceniti godine - tuga i jeza me uhvate. S tim da dodajem da za to nije kriv fejs, već fashion kanal i ostale strahote.

A tu sam upotrebila metlu - samo tako. Lepo sam posadila Princezu i pokazala joj neke od slika koje se, pravo da ti kazem, ni njoj nisu dopale. (Ne njene slike, slike drugih tinejdzerki). Onda sam je podsetila ko sve moze da vidi te slike (svako) i od tad, hvala na pitanju, ne dolazi na lude ideje. Barem do sada. Videcemo kako ce biti za koju godinu.
mlekac mlekac 19:31 06.01.2011

Re: Nasmeja me recept

G r o f
A kao da su moje studentske žurke bile bolje.


Kako da ti kazem? U nase vreme bio onaj film od 24 il 36 snimaka, pa smo malo vodili racuna na sta ih ispucavamo... Ovo sad sve pisi-brisi. Slikaju do besvesti i besmisla.

(Mada, zurke su nam, verovatno, bile i gore i ludje, al' nista ne priznajem ako nema dokaza)
G r o f G r o f 19:55 06.01.2011

Re: Nasmeja me recept

(Mada, zurke su nam, verovatno, bile i gore i ludje, al' nista ne priznajem ako nema dokaza)



Ćut tamo. Princeza je već pregledala sav taj dokazno kompromitujući materijal iz skrivenog albuma i drži te u šaci....hahaha
freni.zui freni.zui 20:10 06.01.2011

Re: Nasmeja me recept

Kad vidim devojčice u mokrim majicama, kupaćim kostimima, jezivo našminkane, devojčice kojima se teško mogu proceniti godine



pa ne postoji mokra majica zbog fba nego fb zbog mokre majice.
mislim - a ko je pa odrastao bez toga?
bez upadanja u vodu i ostalog, pa je po licnoj proceni bilo - sa ili bez majice, kako vec bolje i kulije i privlacnije izgleda?

a na fbu su mnogo jezivije fotke mama na plazama, takodje probrane po kriterijumu telesne privlacnosti. deca nisu kriva sto iz njih buja seks, ni sto su fotoaparati mnogo dostupniji nego pre.

a sminkanje se uci.

ja sam jako srecna sto imam cerku.
Bojana Maljević Bojana Maljević 22:20 06.01.2011

Re: Nasmeja me recept

Prvo, ne mislim da je neka razlika izmedju ponašanja dečaka i devojčica. Jedino što je kod devojčica naglasak na erotiziranom izgledu...

Jedino. Meni dovoljna razlika. Erotizovane devojčice su mi strašne. Izvini, imala sam i ja 13 godina, čak sam se uveliko ljubila tada, u usta, s jezikom i emocijama.
Hormoni radili svoje. Pa mi nije padalo na pamet da izgledam kao da mi je 30. Kao ni velikoj većini iz moje generacije.
a kod dečaka na nekom vulgarno-mačo fazonu.

Nisam to primetila kod dečaka od 13. Još uvek ih više zanima sport. Bar kod ovih tridesetak koji mi prolaze kroz kuću.
Ali tamo ga je najlakše videti...

Pa to sam i rekla.
Možda je to razlog što je tvoj sin zaključio da si višak...hahaha.

Nije, ali i da jeste, to je sasvim u redu. Ja sam svom sinu majka a ne drugarica. I to ću biti dokle god se uspostavlja sistem vrednosti. Posle možemo i da obrnemo.
Npr... Moja ćerka postavi fotografije sa nekih pijanih studentskih žurki. Ako ja te fotografije počnem koristiti da bih je kritikovao normalno da će mi uskratiti mogućnost da ih vidim...A kao da su moje studentske žurke bile bolje.

Studentske žurke, pa i pijane, su drugo. Govorila sam o deci u osnovnoj školi.
vishnja92 vishnja92 22:35 06.01.2011

Re: Nasmeja me recept

Erotizovane devojčice su mi strašne. Izvini, imala sam i ja 13 godina, čak sam se uveliko ljubila tada, u usta, s jezikom i emocijama.

ne razumem ove dve recenice u sledu, uopste. ustvari, ne samo da ih ne razumem - ne verujem u iskrenost, nimalo :)
ono je bilo cisto, a ovo je prljavo - jel taj rad?
G r o f G r o f 00:26 07.01.2011

Re: Nasmeja me recept

Erotizovane devojčice su mi strašne


Ej, da li smo mi na istom fejsu. Ja na tako strašne fotografije ne nailazim.
Devojčice u tim godinama samo misle da je čitav svet njihov.

Nisam to primetila kod dečaka od 13. Još uvek ih više zanima sport. Bar kod ovih tridesetak koji mi prolaze kroz kuću.


Zanimanje za sport zna biti puno psovki, uvreda i prenošenja sukoba iz virtuale u realnost.

U zadnje vreme tu floskulu o razgolićenim devojčicama na fejsu slušam sa raznih strana. Priča je svaki put doslovno ista. Ja takve devočice na fejsu ne tražim i ne vidim. Možda je to zavera mama koje imaju dečake pa se boje da će ih devojčice iskvariti...haha
Odoh u krevet...
Srećan Božić...
Bojana Maljević Bojana Maljević 01:10 07.01.2011

Re: Nasmeja me recept

vishnja92
Erotizovane devojčice su mi strašne. Izvini, imala sam i ja 13 godina, čak sam se uveliko ljubila tada, u usta, s jezikom i emocijama.

ne razumem ove dve recenice u sledu, uopste. ustvari, ne samo da ih ne razumem - ne verujem u iskrenost, nimalo :)
ono je bilo cisto, a ovo je prljavo - jel taj rad?

Pa ne možeš da razumeš ako ne pročitaš ono što sledi. Jer je druga rečenica vezana za treću, koju nisi citirala.
Ne, ne mislim da je ono bilo čisto a ovo prljavo. Mislim tačno to što sam napisala: da sam imala 13, da znam šta znači kad hormoni rade, da sam živela u skladu sa njihovim delovanjem i da sam, kao većina u mojoj generaciji - izgledala normalno a ne 15 godina starije. Te da mi je strašno kad vidim devojčice od 13,14 god koje izgledaju erotizovano. Ili kao da su sišle s nekog lošeg tv kanala.
Ne znam šta tu može biti neiskreno.
Bojana Maljević Bojana Maljević 01:28 07.01.2011

Re: Nasmeja me recept

Ja takve devočice na fejsu ne tražim i ne vidim.

Bilo bi čudno da ih tražiš.
mlekac mlekac 03:17 07.01.2011

Re: Nasmeja me recept

G r o f


U zadnje vreme tu floskulu o razgolićenim devojčicama na fejsu slušam sa raznih strana. Priča je svaki put doslovno ista. Ja takve devočice na fejsu ne tražim i ne vidim. Možda je to zavera mama koje imaju dečake pa se boje da će ih devojčice iskvariti...haha
Odoh u krevet...
Srećan Božić...


Najkrace receno - nemas podmladak od dva milenijuma, dva veka i tri decenije kao Bojana i ja!

Ja sam, nehotice, naletala na to medju Princezinim skolskim drugaricama. Pa sam onda morala, izokola, da urgiram kod mladih dama (a i nekih kompjuterski nepismenih mama), da neke od tih slika skinu.

Sto rece Bojana - to ipak ima samo 13 godina!
vishnja92 vishnja92 08:02 07.01.2011

Re: Nasmeja me recept

Mislim tačno to što sam napisala: da sam imala 13, da znam šta znači kad hormoni rade, da sam živela u skladu sa njihovim delovanjem i da sam, kao većina u mojoj generaciji - izgledala normalno a ne 15 godina starije.

sa trinaest godina svako zeli da izgleda starije, i zeli da izgleda privlacno - samo sto danas deca imaju vise rekvizita pri ruci za tu akciju.

ne vidjam po fbu nista sto ne vidjam i na ulici. da se razumemo: meni se ne dopada kako klinke danas izgledaju, ali smem da potpisem da se ni mi nismo dopadali mnogima, u svoje vreme.

osim toga - to su nasa deca.
ne mogu biti gora od nas.
mozda drugacije razmisljam jer imam i sina i cerku. zato mi je zasmetalo poredjenje devojcice vs decaci, kao i one naspram nas, u tim godinama

ps - uglavnom citiram samo ono sto smatram bitnim za svoj komentar.
Bojana Maljević Bojana Maljević 12:05 07.01.2011

Re: Nasmeja me recept

Sestro slatka, a možda si ti malo omatorila.

Grofe mili, ja sam oduvek bila matora.
G r o f G r o f 12:29 07.01.2011

Re: Nasmeja me recept

Grofe mili, ja sam oduvek bila matora.


...a ja nikako da odrastem.
Bojana Maljević Bojana Maljević 12:48 07.01.2011

Re: Nasmeja me recept

sa trinaest godina svako zeli da izgleda starije, i zeli da izgleda privlacno - samo sto danas deca imaju vise rekvizita pri ruci za tu akciju.

Ne sporim da sa 13 svako želi da izgleda starije, da budem preciznija: da se oseća starije. Ne znam u čemu je problem ako kažem da mi smeta to što danas deca koriste "rekvizite" odraslih koje mi nismo koristili. BIlo ih je i tada. Nismo ih koristili. Ja sa 14 godina nisam nosila štikle od 14cm. Koje su, dakle, postojale.
ne vidjam po fbu nista sto ne vidjam i na ulici. da se razumemo: meni se ne dopada kako klinke danas izgledaju, ali smem da potpisem da se ni mi nismo dopadali mnogima, u svoje vreme.

Ja sam to i rekla, nije problem u fb, tamo se samo najlakše vidi. Ja, pak, smem da potpišem da smo u "svoje vreme" izgledale normalno, u skladu sa godinama.
osim toga - to su nasa deca.
ne mogu biti gora od nas.

Ja mislim da mogu. Jer je društvo, socijalno okruženje, sistem vrednosti, ono šta gledaju i slušaju, ono što im se nameće kao mejnstrim ponašanja - daleko gori. Jer postoji dramatičan pad pozitivnih vrednosti, ukupno.
mozda drugacije razmisljam jer imam i sina i cerku.

Mislim da to nema veze. To što sam ja rekla da mi je "ponekad drago što nemam ćerku" označavalo je samo moj strah da kao roditelj možda ne bih znala šta ću sa svim tim "rekvizitama" koje kod dečaka naprosto ne postoje.
zato mi je zasmetalo poredjenje devojcice vs decaci, kao i one naspram nas, u tim godinama

Vishnja92, ne moramo se slagati u svemu. Ali ako se ne slažemo ne mora nužno značiti da sam na primer ja neiskrena. Osim toga ja naravno nisam govorila o svim devojčicama, nego o pojavi koju sam primetila jer imam dete tog uzrasta. Kao što sam primetila generalnu generacijsku nepismenost i td...
A devojcice vs decaci tog uzrasta - poredjenje postoji jer se u tom uzrastu oseća najveća razlika. Kao što znamo, devojčice brže sazrevaju. I više vole da izgledaju starije, često imaju svoje idole u estradnim ličnostima (dok je dečacima još uvek tada najvažniji sport). Ne ujedam, Vishnja, razmenjujem misli. Otvoreno i iskreno.
st.jepan st.jepan 16:28 07.01.2011

Re: Nasmeja me recept

nisam nosila štikle od 14cm

Pa kad si leggy
Leggy ženskama štiklice ič ne trebaju.
zoja444 zoja444 18:02 07.01.2011

Re: Nasmeja me recept

miss mokre majice

zato, vise razgovora o toj temi sa decom, nego igranja igrica po fb.
vreme leti. deca rastu. granice se pomeraju.
Velimir Mladenovic Velimir Mladenovic 22:24 05.01.2011

x

divan tekst i poucan. mislim da vas je otac ipak samo poznavao i to dobro
onako kako se poznaje sopsteveno dete. sada, tj danas ljudi misle da ce na ovakav nacin (preko fejsa ili sms a ) biti blize deci, ali nazalost samo se varaju. bliskost se ne postize tako. poznajemo samo one osobe koje volimo. i plasimo se onih koje ne umemo da zavolimo.
Bojana Maljević Bojana Maljević 22:46 05.01.2011

Re: x

Velimir Mladenovic
bliskost se ne postize tako. poznajemo samo one osobe koje volimo.

Slažem se. Nemam ništa protiv fejsa, sms ... ali ne bih donosila sud o tome kako se trenutno oseća dete na osnovu FB statusa.

(unapred se svima izvinjavam na svim eventualnim greškama u mojim komentarima, nisam više pri kompjuteru te mi je otežana komunikacija)
mlekac mlekac 23:09 05.01.2011

Re: x

Velimir Mladenovic
divan tekst i poucan. mislim da vas je otac ipak samo poznavao i to dobro
onako kako se poznaje sopsteveno dete.

A to je najbitnije - poznavati sopstveno dete. Da ne bude iznenadjenja ko ono juce iz novina:
Izmislio oružani napad da ga roditelji ne bi kaznili zbog petardi


BEOGRAD - Koliko jedan jedanaestogodišnjak može da zagorča život roditeljima najbolje pokazuje primer dečaka F.Ć. iz beogradskog naselja Cerak vinogradi.


U stanu na Ceraku dečak izmislio oružani napad da bi prikrio igru sa petardama
On je naime roditeljima ispričao kako je dok je bio sam u stanu, oko 16 sati, čuo da se vrata otključavaju, a zatim i video naoružanog muškarca koji je odmah, kako dete priča, počeo da pretura po stanu, i navodno traži novac.

Kada novac, po priči dečaka, nije pronašao, otišao je u kupatilo i ispalio metak u WC šolju koja se razbila, a zatim pobegao sa lica mesta.

Zaprepašćeni roditelji, čim su čuli priču svog deteta, ne sluteći da se radi o prikrivanju dečjeg nestašluka, odmah su alarmirali policiju i Hitnu pomoć.

Ipak, kako nezvanično saznajemo, dečak se igrao sa petardama i jednu od njih ubacio u WC šolju.

Kada je video da se šolja razbila, u panici da će ga roditelji kazniti zbog toga što se igra sa petardama, ovu priču je, verovali ili ne, izmislio.

Roditelji dečaka nisu želeli da pričaju sa medijima, a niko od komšija nije čuo da se bilo šta loše događalo u zgradi.

Jedino po čemu je komšiluk mogao da zaključi da se radi o nečem neuobičajenom bila je policijska patrola i brojni predstavnici medija.

Filip Mladenović Filip Mladenović 22:33 05.01.2011

O deci i roditeljima

"Treba da budeš veliki i slavan u očima svog deteta zbog onoga što jesi i što radiš sa njim. Sve ostalo je sujeta!" Aleksandar Kothaj
Bojana Maljević Bojana Maljević 22:37 05.01.2011

Re: O deci i roditeljima

Filip Mladenović
"Treba da budeš veliki i slavan u očima svog deteta zbog onoga što jesi i što radiš sa njim. Sve ostalo je sujeta!" Aleksandar Kothaj

Aleksandar Kothaj zvani Deda?
G r o f G r o f 22:38 05.01.2011

Ko koga špijunira

Ćerke su mi prijateljice i ako me špijuniraju, mudro ćute.
Ja njih ne špijuniram jer mi je to baš nisko.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 23:05 05.01.2011

fb moje dece

ja sam prijatelj svoje dece na fb i oni moji i prijatelj sam njihovih prijatelja:)
ne mogu da postavim sliku decje sobe od pre 15 god, kada je moj sin bio mali genije, elem postavi on tu sliku na FB, pa da ne tupim evo komentara na njegovom zidu:)

System some 13-15 years ago....
Dodaj opis
System some 13-15 years ago....
Na ovoj fotografiji digital frequency counter, oscilloscope, Viktor Ćosić (fotografije), Euromatic S400 2X Russian Power, Technokratia Zvanicna Prezentacija (fotografije), Tube Riaa Phono Preamp, Master preamp and tone control, Main Power Switch, Digital FM Tuner, Tube mixer and active tube crossover, MiniDisc Deck, Marantz DECK, Old upgraded pioneer receiver used for rear chanel amplification, 4 x 450W power amplifier, CD Player, 2 x 600W power amplifier, There was a total of 4 Russian speakers 2 shown on the photo and three very powerfull subwoofers and, Best parties back then, Marijana Cosic (fotografije), Audio mixer
Dodano: 30. rujan 2010 · Sviđa mi seNe sviđa mi se · Komentiraj

*
*
Jan-Joost Verhoef, Marijana Cosic, Shumska Kraljica i 8 drugih su rekli da im se ovo sviđa.
*
o
Marijana Cosic ah mladost...
30. rujan 2010 u 16:11 · Sviđa mi seNe sviđa mi se ·
o
Viktor Ćosić Secas se ovoga :]]]
30. rujan 2010 u 16:35 · Sviđa mi seNe sviđa mi se ·
o
Marijana Cosic jok, vanzemaljci mi raskopali mozak i ugradili amneziju.....
30. rujan 2010 u 16:36 · Sviđa mi seNe sviđa mi se ·
o
Saša Miladinović frankenstein lab
30. rujan 2010 u 16:37 · Sviđa mi seNe sviđa mi se ·
o
Misko Ristic p r e l e p o!
30. rujan 2010 u 16:57 · Sviđa mi seNe sviđa mi se ·
o
Viktor Ćosić Hehe ta je stara lepsa je ova nova :]
30. rujan 2010 u 17:01 · Sviđa mi seNe sviđa mi se ·
o
Misko Ristic ma daj covece .. ovo je vrh! Srce mi preskocilo kad sam video technokratia sticker :)
30. rujan 2010 u 17:03 · Sviđa mi seNe sviđa mi se ·
o
Viktor Ćosić Da da to je bilo bas back in the day :))
30. rujan 2010 u 17:04 · Sviđa mi seNe sviđa mi se ·
o
Misko Ristic Mogu da zavirim u najmracniji kutak moje maste kako bih zamislio kako izgleda nova sick! :)
30. rujan 2010 u 17:07 · Sviđa mi seNe sviđa mi se ·
o
Tox Codex secam se ovoga, bliski susret lemilice... :)
30. rujan 2010 u 23:22 · Sviđa mi seNe sviđa mi se ·
o
Viktor Ćosić Secam se i ja toga, sedim za stolom i pravim nesto a Tox se nalaktio preko lemilice sa sve perjanom jaknom i posle par trenutaka kaze e jel osecas ti da ovde nesto gori (scena iz crtaca) ijaoo pa ja gorim i ode jakna... hehehe.
1. listopad 2010 u 0:41 · Sviđa mi seNe sviđa mi se · 1 osobaUčitavanje... ·
o
Tox Codex ‎:] ali je zato pojacalo opet punilo zvucnike koji su zaurlali podrumom...
1. listopad 2010 u 0:42 · Sviđa mi seNe sviđa mi se ·
o
Viktor Ćosić Barem jos neko vreme.... hehe. Pa ti si budan ajde navrati :]
1. listopad 2010 u 0:43 · Sviđa mi seNe sviđa mi se ·
o
Tox Codex da ne moram sutra na posao svratio bi da znas...a pojacalo i dalje radi zajedno sa zvucnicima, jes da jednom fali visoki pa sad na njemu imam dva wofera al lepo sluze za filmove
1. listopad 2010 u 0:46 · Sviđa mi seNe sviđa mi se ·
o
Viktor Ćosić Ma bre pusti poso sticices direktno :]] ajde taman da odemo po sok :] koje bre pojacalo ono Sanyio za monitore ? ili crno?
1. listopad 2010 u 0:49 · Sviđa mi seNe sviđa mi se ·
o
Tox Codex Pioneer shampanj seria :> sve si zaboravio...a bilo ti je to prvo moje pojacalo...i prvi izgubljeni srafovi...c,c,c....
1. listopad 2010 u 0:50 · Sviđa mi seNe sviđa mi se ·
o
Viktor Ćosić Ajoj to jos imas ... pa sto ne zakacis onaj lepi sanyo crni mnogo je lepsi :]]
1. listopad 2010 u 0:51 · Sviđa mi seNe sviđa mi se ·
o
Tox Codex Da znas da jeste...ja zaboravio da to i postoji, sad se setio da mi iza ostalih sprava, bas sam se istipovo de li sam ga zagubio :]
1. listopad 2010 u 0:53 · Sviđa mi seNe sviđa mi se ·
o
Viktor Ćosić Taj je bolji od pionira dosta a i kolko se secam radi dobro zakaci to ima i VU metre :]
1. listopad 2010 u 0:54 · Sviđa mi seNe sviđa mi se ·
o
Viktor Ćosić ma da sampanj je sampanj ......
1. listopad 2010 u 0:55 · Sviđa mi seNe sviđa mi se ·
o
Tox Codex ma sampanju susti potenciometar za volume...al ga furam preko fireface pa na njemu imama kontolu ...moracu vumetre da instaliram...
1. listopad 2010 u 1:00 · Sviđa mi seNe sviđa mi se ·
o
Viktor Ćosić fireface nije ni sanjao da ce mu se posreciti da gura pioneer shampanj tek usviran i razradjen...
1. listopad 2010 u 1:01 · Sviđa mi seNe sviđa mi se ·
o
Tox Codex digitalija gura analogiju, vidis kako vreme doslo.....
1. listopad 2010 u 1:03 · Sviđa mi seNe sviđa mi se ·
o
Viktor Ćosić nije shampanj analogni on je special pioneer current ovo ono
1. listopad 2010 u 1:04 · Sviđa mi seNe sviđa mi se ·
o
Tox Codex eto vidis kolko ne znam...ali je gurao 4 zvucnika back in the days... :)
1. listopad 2010 u 1:09 · Sviđa mi seNe sviđa mi se ·
o
Viktor Ćosić odo gledam film ! mogli bi nesto ovih dana ...
1. listopad 2010 u 1:13 · Sviđa mi seNe sviđa mi se ·
o
Tox Codex ajde, ja odo spavam...mogli bi, pa cak i da pokupim pojacalce za autic da ti ne pravi guzvu
1. listopad 2010 u 1:14 · Sviđa mi seNe sviđa mi se ·
o
Viktor Ćosić vazi ne mogu prodjem od njega zakrcilo ceo hodnik...
1. listopad 2010 u 1:15 · Sviđa mi seNe sviđa mi se ·
o
Tox Codex ‎:))
1. listopad 2010 u 1:15 · Sviđa mi seNe sviđa mi se ·
o
Phase Codex kad se setim ovog setupa !!! OAJ MALI ZHUTI WOOFER !!!!! KOLKO JE JEBO UZ JONNY L - 20 DEGREES!!!
1. listopad 2010 u 11:03 · Sviđa mi seNe sviđa mi se ·
o
Dusan Kalicanin А плакат је Astral Projection 1998 године у Хали Пионир, са афтер-ом на Колосу... ако се не варам...
1. listopad 2010 u 11:45 · Sviđa mi seNe sviđa mi se · 1 osobaUčitavanje... ·
o
Viktor Ćosić Jeste Dusane to je taj plakat, nazalost nemam slike zida naspram tu su bili i svi ostali ili barem skoro svi.
1. listopad 2010 u 13:13 · Sviđa mi seNe sviđa mi se ·
o
Viktor Ćosić Phase, ajde dodji i ponesi ponovo Johnny L - 20 degrees imam sada nesto sto ide jos nize od zutog :]] cak sam nestrpljiv pogledacu na netu jel ima.
1. listopad 2010 u 13:14 · Sviđa mi seNe sviđa mi se ·
o
Tox Codex http://www.youtube.com/watch?v=gOjbDepoXzo&feature=related
1. listopad 2010 u 14:35 · Sviđa mi seNe sviđa mi se ·
o
Tox Codex http://www.youtube.com/watch?v=2RkH9Q7I9ZM&feature=related
1. listopad 2010 u 14:36 · Sviđa mi seNe sviđa mi se ·
o
Viktor Ćosić Slabi ti linkovi Tox Dianna Krall ima vise basova od ovoga dodji ti sa plocom :] Ako je ostalo nesto od iste.... :))
1. listopad 2010 u 16:27 · Sviđa mi seNe sviđa mi se ·
o
Nikola Cosic jeste culi vi ljudi bar za telefon, ako vec necete da se vidjate?
1. listopad 2010 u 16:28 · Sviđa mi seNe sviđa mi se ·
o
Viktor Ćosić Hehe sad si popizdeo dao Like na slidzu i onda ti stigne info za svaku rec koju prozborimo :] Ovako je bas kul ....
1. listopad 2010 u 16:30 · Sviđa mi seNe sviđa mi se ·
o
Nikola Cosic samo vi pricajte nego se pitam glasom stare babe, kud ode ovaj svet?
1. listopad 2010 u 16:34 · Sviđa mi seNe sviđa mi se ·
o
Tox Codex ovako je moderno :)
1. listopad 2010 u 16:51 · Sviđa mi seNe sviđa mi se ·
o
Vesna Knezevic Cosic auu, pa to je decja soba, ajme... (krik majke)
4. listopad 2010 u 18:58 · Sviđa mi seNe sviđa mi se
o
Marijana Cosic al' zato se zna sta je moje. ono prase tamo sto visi. da-da. neki nemaju ni toliko.
12. listopad 2010 u 19:55 · Sviđa mi seNe sviđa mi se ·
o
Danijel Acanski Those were the days....... Stari Maranc deck, Mićin Sony Tuner, čudo tehnike od minidiska, i prvi od kasnije 2 Philipsova 21"ca....... A onda uđe Vuja da kaže da onaj MCRKZ13 možda može da se zameni sa........ ;-)
12. listopad 2010 u 23:20 · Sviđa mi seNe sviđa mi se ·
o
Viktor Ćosić To je mnogo pre philipsa od 21' na slici je kfc 19'
13. listopad 2010 u 1:05 · Sviđa mi seNe sviđa mi se ·
*
Komentiraj...
aleksanadar aleksanadar 23:52 05.01.2011

Re: fb moje dece

Пошто ништа не капирам, пустио сам ова два клипа (youtube) и - опет не капирам.

Знам, знам...
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 23:54 05.01.2011

Re: fb moje dece

Пошто ништа не капирам


sta ne kapiras?:)
aleksanadar aleksanadar 23:44 05.01.2011

Обична ствар, такорећи

Описани догађај са прављењем торте и последицама је, мени се чини, бенигне природе. Кажем то, зато што ме цела ствар подсећа на сличне догађаје који су могли да се збивају пре више деценија, када није било персоналних компјутера и друштвених мрежа.

На пример, десило се да сам са братом играо фудбал у дневној соби (омиљена забава), он је пуцао, ја нисам одбранио и - гле чуда! - оде ваза у парампарчад. Уследила је расправа о томе "ко је крив" и закључак: боље да никоме ништа не говоримо... барем, док не примете.

Слично је и у вашем случају. Нема везе што се висока технологија ту умешала.


Bojana Maljević Bojana Maljević 13:25 06.01.2011

Re: Обична ствар, такорећи

Описани догађај са прављењем торте и последицама је, мени се чини, бенигне природе.

Da, srećom, ali čak i da nije bio benigne prirode, u njemu se ne nalazi poenta.
mirelarado mirelarado 00:08 06.01.2011

Разговор

Ја: Замисли, учланила се и ја на ФБ.
Ћера: Знаш, мама, ако тако наставиш, за једно годину - две играћеш ову игрицу што је ја сад играм.
mlekac mlekac 02:36 06.01.2011

Re: Разговор

mirelarado
Ја: Замисли, учланила се и ја на ФБ.
Ћера: Знаш, мама, ако тако наставиш, за једно годину - две играћеш ову игрицу што је ја сад играм.

Pazi draga, zavrsices sa gomilom igrica, samo ako ne pazis!
st.jepan st.jepan 00:52 06.01.2011

JA ISKULIR'O

Ja iskulir'o ćeru.
Šta ima da se druzimo preko Fejsa, nego lepo fejs tu fejs.
Inače, na mom profilu sve otvoreno, svaki mož' da vidi sve.
A, neverovatno mi da niko nije okačio ovo.
Ili je možebitno već toliko poznato da je deplase?

blogovatelj blogovatelj 02:20 06.01.2011

Re: JA ISKULIR'O

Nego, neverovatno mi da niko nije okacio ovo.
Ili je vec toliko poznato da je deplase?


Ja upravo postavio.
Meni je novo.
Pretpostavljam da je relativno nova stvar, ima samo 49000 gledanja na Tjubu. Moja skromna procena je da ovo moze do miliona da dobaci.
st.jepan st.jepan 02:46 06.01.2011

Re: JA ISKULIR'O

blogovatelj

Ja upravo postavio.Meni je novo.Pretpostavljam da je relativno nova stvar, ima samo 49000 gledanja na Tjubu. Moja skromna procena je da ovo moze do miliona da dobaci.

Čudi me da stvar već nije dostigla to milionče.
Ovaj link stigo mi na FB pre više meseci, a u medjuvremenu još nekoliko puta, pa sam se malo pitao ima li smisla da ga ovde kačim.

A FB je stvarno cool.
Dugo sam se opirao, tek nedavno popustio.
I vrlo se iznenadio.
Odjednom skapirao da je grad prepun pristojnog, pametnog, čak duhovitog sveta.
Klasični mediji uopšte ne daju takvu sliku.
Malo sam tim povodom posumnjao u račun verovatnoče. A evo i zašto:
Ni jedan request nisam poslao, ni jedan (osim ćerin) iskulirao, a u mom FB društvu (480 friendova) ni jedan bezveznjak, ni jedna jedina bezveznjakuša. Samo sam jednu morao da brisnem (i ona pristojna, pametna, duhovita, al' jbg, lujka, a to umara).
blogovatelj blogovatelj 03:13 06.01.2011

Re: JA ISKULIR'O

Odjednom skapirao da je grad prepun pristojnog, pametnog, čak duhovitog sveta.


Upravo to. Ljudi koji su mi hiljadama kilometara daleko, odjednom su postali blizi. Imam par desetina njih sa kojima se kvalitetno zezam.
Milan Novković Milan Novković 09:47 06.01.2011

Re: JA ISKULIR'O

Samo sam jednu morao da brisnem (i ona pristojna, pametna, duhovita, al' jbg, lujka, a to umara)

Pa tu se nazire budućnost braka, preko FB-a

A kako raditi "ono" je nauka već "smislila", u nacrtu bar, čak rešen i problem messy fluid transfera

Bojana Maljević Bojana Maljević 12:17 06.01.2011

Re: JA ISKULIR'O

Šta ima da se druzimo preko Fejsa, nego lepo fejs tu fejs.


A, neverovatno mi da niko nije okačio ovo.

Prvi put vidim. Očito ne provodim dovoljno vremena na fejsu. Stvarno sam najgora od sve dece
st.jepan st.jepan 14:07 06.01.2011

Re: JA ISKULIR'O

Moja skromna procena je da ovo moze do miliona da dobaci.

Malo sam razmislio, tesko da ce se ovo munjevito shiriti.

Hoce se tu stanovita mera autoironijskog kapaciteta, mislim spremnosti za zezanje na sopstveni racun. Ta spremnost ipak nije jako rasirena.

Primarni impuls da se ovo sheruje (stvar je nesporno duhovita) verovatno ustukne pri pomisli da bi to moglo biti shvaceno i kao neka vrsta priznanja sopstvene navucenosti.
blogovatelj blogovatelj 02:43 07.01.2011

Re: JA ISKULIR'O

Odjednom skapirao da je grad prepun pristojnog, pametnog, čak duhovitog sveta.
Klasični mediji uopšte ne daju takvu sliku.


I smisao za humor kakvog na TV-u nema... Ovo sam danas dobio.
Kisla joj je glOOOva ljudi...



A tiraz 200.000+
Preporucujem da pogledate i remikse koji imaju tiraze po 20000 i 40000...

Oljacat Oljacat 02:13 06.01.2011

FBI

Joj hvala ti na tekstu, upravo polemišem sa prijateljima oko same etičnosti FB i oko toga što će Goldman Sucks (namerno) da investira pola milijarde dolara u isti ...
Bila sam prijatelj starijem sinu jedno vreme dok nije sam sebi ukinuo nalog ... dosta sam toga saznala o svom detetu preko njegovih razmišljanja u virtuelnom svetu, ali je na žalost on odlučio da ne želi više da ima svoj profil jer mu se to ne uklapa u životne planove ... ali je mlađem pre mesec dana MORAO da se otvori nalog i ubila sma se pričajući o opasnostima , o tome da nesme da prihvata pozive nepoznatih ljudi i td ...
Ono što jme je oduševilo je činjenica da na FB-u postoje neki dobri stariji ljudi koji često usmere decu kada zalutaju ... pa je moj stariji sin prešao sa agresivnosti na Aristotela i Platona zahvaljujući potpuno nepoznatoj osobi .... eto kako danas majke imaju sve manje uticaja..
sjajan ti je tekst ..
Milan Novković Milan Novković 09:26 06.01.2011

Re: FBI

eto kako danas majke imaju sve manje uticaja

Vreme očeva, sad ili nikad Ako nas FB ne spasi dok ne dobijemo unuke, ništa neće
Jelica Greganović Jelica Greganović 10:17 06.01.2011

Re: FBI

natasavb natasavb 10:34 06.01.2011

Re: FBI

Milan Novković
eto kako danas majke imaju sve manje uticaja

Vreme očeva, sad ili nikad Ako nas FB ne spasi dok ne dobijemo unuke, ništa neće



Ma fejs je super stvar.
Sticajem (ratnih) okolnosti moji prijatelji svukud po svetu rastrkani, tako da nam je fejs mesto za okupljanje.
A i naporno mi vise bilo pisanje mejlova i slanje fotki.

Sto se tice klinaca, sto rece Milan gore negde, fenomenalno je pratiti faze kroz koje prolaze. Sve smo prosli, od skidanja tagova, pa na dalje. Jednom kad se naljutila na mene (u RL, ne na fejsu) izbacila me iz prijatelja, ali sat vremena posle poslala novi poziv uz izvinjenje.
Sad smo u fazi kad znam njenu sifru (uopste to nisam trazila od nje, vec mi sama rekla), ali je zaista ni jednom nisam upotrebila. Sto ne znaci da mozda necu.

Nocas mi je poslala zahtev za neki super kviz. Nesto kao riziko, ali teritorije osvajas odgovarajuci na pitanja. Vilenile smo do neka doba i zarazila me skroz, a inace ne volim igrice i ne igram ni jednu.

Meni vazno da se druzim sa njom i da komuniciramo, a sad preko fejsa ili fejst tu fejs , nema veze.

P.S. Ne brini. Proci ce ga ta faza i poslace ti novi zahtev, a ti onda vidi sta ces.
Bojana Maljević Bojana Maljević 12:21 06.01.2011

Re: FBI

Ono što jme je oduševilo je činjenica da na FB-u postoje neki dobri stariji ljudi koji često usmere decu kada zalutaju ...

Na žalost, ti dobri su u manjini. Vaš sin je imao neviđenu sreću. Znam brojne suprotne primere. I generalno gledano, fejs je jezivo vulgaran i strašno se zloupotrebljava. To je, naravno, situacija na celom internetu (i društvu) ali se na fejsu to zgodno i lako vidi.
Bojana Maljević Bojana Maljević 12:29 06.01.2011

Re: FBI

P.S. Ne brini. Proci ce ga ta faza i poslace ti novi zahtev, a ti onda vidi sta ces.

Ma ne brinem ja. Mislim da je naš odnos sasvim okej. Uopšte ne čeznem za tim zahtevom. Štaviše, mislim da je korisno da ovu fazu njegovog razvoja gledam i pratim isključivo uživo. Fejs ume da zavara. Moje oči teško.
bocvena bocvena 21:05 06.01.2011

Mali zna znanje:)

- Nisam ti prijatelj?

- Ne. Nisi mi potrebna.

- Kako to misliš... nisam ti potrebna?

- Tako. Lepo. Tamo mi nisi potrebna.

- A... inače sam ti... potrebna?

- Inače si mi jako potrebna.

Sve je lepo postavio na mesto. Sad još ti (a i ja jednog dana) to da shvatiš.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 23:49 09.01.2011

a šta da se radi

kad se na fb sprijateljiš sa taštom?
Bojana Maljević Bojana Maljević 11:09 10.01.2011

Re: a šta da se radi

kad se na fb sprijateljiš sa taštom?

Ideš na:
NALOG
PODEŠAVANJE NALOGA
DEAKTIVIRANJE NALOGA
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 00:35 11.01.2011

Re: a šta da se radi

Ideš na:
NALOG
PODEŠAVANJE NALOGA
DEAKTIVIRANJE NALOGA

zezaj se ti,Bojana, ali samo zamisli koliko to kompliacija nosi sa sobom, a nema nazad

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana