In memoriam| Moj grad| Nostalgija

Taške

Unfuckable RSS / 07.01.2011. u 23:49

Beograd je, par decenija unazad, nedeljom popodne obično bivao sasvim pust, daleko beznadežnije pust nego što to danas možemo i zamisliti. Ako ste želeli pravu gužvu u nedeljnom Beogradu, tih 70' i 80', mogli ste je naći na tašmajdanskom klizalištu, negde između 3 i 5 popodne*

Svi su bili tamo.

(*po nekim izvorima  bilo je to između 4 i 6)

  Klizalište Tašmajdan bilo je epicentar zimskih okupljanja beogradske mladeži tih godina, naročito tokom zimskog raspusta. Smešteno u sred Grada i veoma dobro povezano s okolinom predstavljalo je  nezvanično raskršće „zona uticaja“ nekoliko gradskih „Krajeva“.  S gornje strane (od Bulevara),  kao i sa donje (27.marta) prolazi nekoliko tramvajskih i autobuskih linija a nekadašnja „36“ (kasnije  76) putnike je dovozila, sa tada skoro divlje Bežanijske kose, maltene do samog ulaza.

  Samo Klizalište, predstavljalo je veoma značajan deo celog tog vajba koji se podrazumeva pod toponimom „Taške“, a koji obuhvata Bazen, Park, Crkvu, Malu Crkvu, Maderu, Dom Pionira, Šansu, Petu, čuveni Cepelin i nezamenljivi crveni kiosk za viršle na početnoj stanici Šestice kod Jata.

  Balavcu poput mene bila je potpuno nejasna čar svog tog lomatanja po ledu. Međutim, svi iz Kraja, cela ta starija ekipa uključujući i moju sestru (te nešto naprednih pionira) kao da su bili rođeni na tom ledu, sa sve klizaljkama (bilo je i sličuga) na nogama. I, kada dođe zimski raspust (a već i pre toga) – znalo se gde se ide. Znati klizati, dakle, nije bilo nikakvo pitanje prestiža već sasvim prirodnog opstanka. Vođen tim kolosalnim zaključkom, ali i neugaslom željom da budem bar malo stariji neg' što jesam i da se opet nekako „privalim“ (na sreću i radost) sestri, okolnost da o klizanju nemam blagog pojma apsolutno sam ignorisao, a u tom nadobudnom i pomalo neopreznom stavu izgleda da je ipak bilo neke iskustvene soli: kao što rekoh, bila je tu moja Starija Sestra. A ona je znala  – sve.

Mali troll dok ne stignemo do Blagajne -  čudno će zvučati ali , za one koji kao i ja nisu imali blage veze s klizanjem i usput ih je bio pomalo blam, najbolje je bilo da na Taške idu upravo u udarnim vikend -  terminima: gužva, pomalo paradoksalno, sasvim dobro pokriva svu tu nespretnost i nesavršenost početnika, a posrtanja i padovi se nekako lakše podnesu u svoj toj gunguli.

  Karte su se, naravno, kupovale na Blagajni , nije bilo gužve i pored velike posećenosti, pa ni tapkaroša. Na velikom staklu iznad Blagajne šepurio se provokativno, rukom ispisan plakat za treniranje hokeja, koji je pozivao „prave momke“ da se okušaju. Brzometnim lekcijama da se prvo skoči pa tek onda kaže „hop“, da se ne jede sve što leti, da moja, sasvim izvesna i mučna smrt ipak neće doneti toliko radosti koliko će bede proizvesti struganje ostataka Mene sa ograde, te ovlaš prezrivim osvrtom na mojih žgoljavih desetak godina uz konstataciju da „pa sve i da mi natakare kacigu i ture palicu u nejake ruke nikada neću postati „pravi momak“, sestra je sasvim efikasno ugasila moj lož.

Ni dan danas mi nije baš jasno da li je to što me je dovelo na sred ledene Arene bio samo njen vešt manevar da se na kratko izbegne uvek budno roditeljsko oko, izraz nesebične sestrinske ljubavi zaogrnut željom da se  unapredi evolutivno zapušten mlađi srodnik ili pak jedan sasvim legitiman i krajnje lukav pokušaj akcidentalne eliminacije „prirodnog neprijatelja“ - kako bilo: ljudi su hujali oko mene, led je bežao pod nogama, tribine su bile visoko, ograda daleko, a ja sam, u sred svog tog meteža, polako i mučno shvatao šta to „biti na žeravici“ zaista znači.

Međutim, kada imate perfektnu instruktorku kao ja, osnovna pravila se veoma brzo kapiraju i stvar počinje nekako da funkcioniše: savij kolena, učvrsti skočne zglobove i drži ih pravo, leđa blago prema napred i „radi“ malo rukama. Blago hrapavi led pod pod „gvožđem“ usled trenja proizvodi nezaboravnu vibraciju koju osećate do želuca. Kada prestanete da je osećate – ili ste upravo pali ili već sasvim dobro klizate.

Krug po krug i stvari su postajale sve bolje. Shodno tome, uz obećanje da ću posle toga dobiti  čak i čaj - ostavljen sam u jednom od Uglova dok Sestra malo „projuri“ okolo.

Zgodna stvar su bili ti Uglovi: nalaktiš se na ogradu i glumiš baju (onako, iskusno, sa 10 godina) koji upravo etomalo odmara od silnih vratolomija i egzibicija, dok ispod oka , šatro nezainteresovano  skenira istinske bravure lokalnih „pravih momaka“ kojima su mamili pažnju i divljenje prisutnih devojčica, sve te „kanade“, „salate“,  kočenja „na stranu“ i unakrst, okrete, položaje ruku, izraze lica, načine vezivanja hokejki, milione sitnih detalja koji čine tu jasnu razliku između obične boranije i istinskih klizača. Uzgred, osim po Uglovima, i na Centru se skupljalo sasvim zanimljivo društvo. Najbolji deo predstavlja početničko saznanje da se do Centra relativno lako stigne,  ali s iz njega jako teško posle vraća u „struju“. I sam taj pravac klizanja bio je krajnje zanimljiv, po nekim svedočenjima se u određeno vreme preko lokalnog razglasa „komandovala“ promena pravca, ali ja se, iskreno, toga ne sećam. Meni je sve, bar u početku izgledalo kao da ide u jednom, i to sasvim pogrešnom smeru. A kasnije, to ionako više nije bilo bitno.

  Svaka zabava ima svoj kraj, pa tako i glumljenje Baje u Uglu. Vreme je prolazilo i shvatio sam da bi najpametnije bilo da potražim sestru koja me je, sasvim netipično, izgleda malo zaboravila. Četvrt časa čamljenja čekajući u ćošku bili su sasvim znatan doprinos teoriji da sve prave stvari otkrivamo kada smo sami (ili bar u nevolji) i da ljudi svakako prave raznorazne situacije, ali da situacije, definitivno, od nekih od nas naprave ljude: mic po mic, uz par zastajkivanja, moj obilazak i potraga počeli su da se pretvaraju u krugove. Prošlo je još izgleda sasvim dovoljno vremena da postanem skoro pa prosečan klizač kada je sestra najzad uspela da pronađe mene, nevešto skrivajući ruku umotanu u debeli beli zavoj kroz koji je pomalo probijala krv. Njen „obilazak parohije“ završio se skoro pa tragično: neko ispred je pao, ona je naglo skrenula da izbegne gaženje i popila „bodiček“ s leđa, a pri padu i gvožđe u nadlanicu, skoro do žila. Kompletan rusvaj sa sve šivenjem i antitetanusnim činodejstvovanjem promptno je obavljen u stadionskoj ambulanti,  gde ju je, po njenoj ponositoj izjavi, odveo „jedan od najlepših Redara“. Oboje smo, na sasvim različite načine, bili nekako fascinirani i isprepadani celom tom situacijom: ja njenom hrabrošću da bez treptaja podnese sav taj kuršlus koji je snašao i ostane savršeno mirna i pored bar pola metra crne svile ušivene u ruku i bolova koje trpi, ona mojom zagriženošću da je u svoj toj gunguli ipak pronađem, pa sve i po cenu da zarad toga etomalo naučim i da klizam. Kod kuće su nas dočekali takođe, prizorom načisto fascinirani roditelji, ali na to ne bih trošio previše reči.

  Sve ostalo nakon toga, sve u vezi Tašketa, od priprema za odlazak, odabira garderobe, načina nošenja (da, da: nošenja! Neki su nosili vezane oko vrata, neko svaku u po jednoj a neko obe u jednoj ruci) i vezivanja klizaljki, vezivanja ili kačenja nogavica pantalona, preko učenja bravura, štosova i akrobacija, slušanja najnovijih bisera legendarnog Jupiterijanca koji je prodavao ušećereno voće, rasprava o hokejkama (Adidas – Kanada ili Toronto, ili pak veličanstvene, preskupe i teško dostupne Bauerke?) i sakrivanja cipela ispod klupa u boksovima, slušanja Diskomera nedeljom pre podne, izlazaka sa leda (sa podmetačima ili bez) na čuveni čaj i pogačice s čvarcima, pa do odlazaka radnim danom popodne kada je ceo led samo tvoj, sve to pretvorilo je taj Taške od Luzerske Staze Patnje popločane posrtanjem i padovima u Bulevar Zabave i Uživanja u brzini, pokretu, veštini pa i eleganciji koja nekako uvek dođe s vremenom.

Posle su izgradili ledenu dvoranu Pionir, opravili tamo neko levo svetsko prvenstvo „B“ grupe na kom su svi na nama popravljali posrnulu gol razliku i vežbali treći napad, i gde nas je lokalpatriotski sve od reda puštao „za dž“ legendarni Buca Šok.

A Taške se, iz nekog meni sasvim nepoznatog razloga samo – ugasio, bez jasne ideje, želje, volje ili mogućnosti da se to ikada promeni i bez obzira na razne, gromoglasno najavljivane pa onda sasvim tiho skrajnute projekte, akcije i slične likvefakcije.

U Pionir sam, da otklizam malo, otišao samo jednom. Nije to – to, iako primećujem znatan trud da se žvaka uvali umesto kusura: ime klizališta u ulici Čarli Čaplina je naime  - Tašmajdan, valjda zato što je deo src Tašmajdan.

Aha, važi.



Komentari (898)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

G.Cross G.Cross 21:56 08.01.2011

Nije Tas(ke) ali

x
topcat topcat 22:06 08.01.2011

...

300?

edit:
Re, izvini, ali nemam vremena cekati dok se ti okolo zezas...
mirelarado mirelarado 23:08 08.01.2011

Re: Уклизавање :)

Следи награда:

topcat topcat 23:14 08.01.2011

Re: Уклизавање :)

mirelarado
Следи награда:



Jao, hvala.
margos margos 23:32 08.01.2011

Re: Уклизавање :)

Eh, kao moje... :)
fantomatsicna fantomatsicna 23:10 08.01.2011

Taske

Nick ti je ono narcisoidan..i verovatno zelja A imena..Nomen est Omen .Svako zna svoje
Ljuttko Ljuttko 23:31 08.01.2011

Re: Taske


E, brate, sestro
tako ti je to kod ovog domacina, tek ces da vidis da nema lazi, nema prevare
Anfače, molim umilno, i sa svi mogućim smajlijima molbenim koje ne znam , da sledeći put kad budeš pisao, to bude u neko...matine vreme, ako tema bude ovako prisećajuće prirode. Zarad nas u godinama
Noćašnje klizanje i proklizavanje po prošlosti do sitnih sati koštalo me je
1. nespremljenog doručka staroj majci koja je u gostima
2.zamalo zaboravljene brige o deci mladjeg brata ( a lepo znaš da mladji sve pamte)
3. nedovršenog posla koji me čeka u ponedeljak, oko 4 popodne u sred rada danas kažem sebi , aj da dremnem samo 10 minuta, probudim se u 6 popodne , vidim mrak i vreme , skočim sa jasnom svešću da je 6 ujutru, da kasnim tamo gde treba i da posao nije gotov... trebalo je 10 minuta da shvatim gde sam i koje je doba.

Moglo se nekad, sedim do 5 , dremnem do 6 i radim od 7 , sad, duša oće al , ono , sramota me reći, klokoće


fantomatsicna
Nick ti je ono narcisoidan..i verovatno zelja A imena..Nomen est Omen .Svako zna svoje

topcat topcat 23:43 08.01.2011

Re: Taske

Noćašnje klizanje i proklizavanje po prošlosti do sitnih sati koštalo me je


a tebi nisu rekli?

"nema Vladimire, jedan je Unf. kad je postavio temu, sve je stalo...zene ostavljaju peglanje, muskarci ostavljaju zene, deca gase Cartoonnetwork, zene ostavljaju muskarce...muskarci ostavljaju golf, zene ostavljaju decu...kapetani pustaju kormilo..."

komentar by krofnica
st.jepan st.jepan 23:52 08.01.2011

Re: Taske

Noćašnje klizanje i proklizavanje po prošlosti

A lepo je Častnjejšem Isakoviću rekao rosijski konzul u Vijeni Carstvujušćoj:
"Nje grustite po prošlomu, daragoj"

Edit:
Grust (grusc) - potpuno neprovodivo sa jezika koji za tugu ima par stotina reci, na jezik u kojem ih je najvise desetak. Sto reko Bajaga, to je cisti G-mol.
Ljuttko Ljuttko 23:54 08.01.2011

Re: Taske


Znam draga, znam, ceo blog bi nastao da smem da napišem šta me je sve koštalo moje benavljenje na priči o cigarama
Videla sam oko 2 noćas da je vrag odno šalu i šta sam sve i koga ostavila.
Zato i , ovaj, upućujem molbu domaćinu za ubuduće, zarad napretka srpske privrede da bude pažljiv nadalje kad reši da se objavi

topcat
Noćašnje klizanje i proklizavanje po prošlosti do sitnih sati koštalo me je


a tebi nisu rekli?

"nema Vladimire, jedan je Unf. kad je postavio temu, sve je stalo...zene ostavljaju peglanje, muskarci ostavljaju zene, deca gase Cartoonnetwork, zene ostavljaju muskarce...muskarci ostavljaju golf, zene ostavljaju decu...kapetani pustaju kormilo..."

komentar by krofnica

freehand freehand 00:03 09.01.2011

Re: Taske

Videla sam oko 2 noćas da je vrag odno šalu

To je trebalo i Dragu da kažeš, mislim.

Ovako se, inspirisan, nazirući monitor, dočepao tastature....
Bolje da je navukao klizaljke i izaš'o napolje. Te bi mu površinske rane brže zarasle, a i manje bi bolele.
ma_nemoj ma_nemoj 00:24 09.01.2011

Re: Taske

Teo si reci Djole Balasevic?
I - teo si reci D-moll (double l, da si is'o u Drinku ZNAO BI)

Hteo si...
st.jepan st.jepan 00:50 09.01.2011

Re: Taske

ma_nemoj
Teo si reci Djole Balasevic?I - teo si reci D-moll (double l, da si is'o u Drinku ZNAO BI)Hteo si...


Kad smo ucili Djoleta, nisam bio na casu, jbg, bio na Tasu, uvezbavo "kanade".
Stamparska greska - nije G nego D, sorry. A pisem po Vuku

Edit:
Ok, posle vecerice uz one "Jagode", podnecu (ali samo ako imas neki dobar konjak) i tog Balasevica.

Edit 2:
A bingo je bingo! Taktika iscrpljivanja i izgladnjivanja redovno daje sjajne rezultate.
Unfuckable Unfuckable 01:10 09.01.2011

Re: a sad, malo Ja:

ne bih da načisto gasim švaleraški lož i svu tu grebatorsku ideju, ali da si identifikovan kao poželjan, pa još i zet - znao bi to.
Možda još - baš na tom Tašketu.
Ili negde oko Drinke (tamo gde si sve one krasne cice pokupio. Jebiga, izgleda da si bar jednu - promašio)
Hadmegjutoa, Zeta (snimi: veliko "Z", nema štamparske greške) već posedujemo.
I volimo, cenimo & poštujemo.
(Ne što ima malo zajebanu narav, nego što je naš)
zoja444 zoja444 01:21 09.01.2011

svaki mol je tuzan



sa cubure lici na love hunt s-m var.
st.jepan st.jepan 01:26 09.01.2011

Re: Taske

Unfuckable
ne bih da načisto gasim švaleraški lož i svu tu grebatorsku ideju, ali da si identifikovan kao poželjan, pa još i zet - znao bi to. Možda još - baš na tom Tašketu. Ili negde oko Drinke (tamo gde si sve one krasne cice pokupio. Jebiga, izgleda da si bar jednu - promašio)Hadmegjutoa, Zeta (snimi: veliko "Z", nema štamparske greške) već posedujemo. I volimo, cenimo & poštujemo.(Ne što ima malo zajebanu narav, nego što je naš)

Nista ne kapiram, srece mi.
Slutim ipak, da nesto ne valja.
Ako je tako kao sto s velikom nelagodnoscu pomisljam, ne osecam se krivim, kriv je nick umesto imena i prezimena. Nick katkad stiti, kadkad dovodi i do neprijatnosti. I za nickovanog i za one sto sa nickovanim stupe u neku pricu.
Bilo kako bilo, ako smatras da zbog ovih shala treba da se izvinim, eto, izvinjavam se. Ocekujem informaciju da li je izvinjenje i prihvaceno. A razlog ljutnje i mog blanko izvinjenja ne mora javno, moze i na PP.


Edit:
Pregledao sam opet ona dva svoja sporna commenta - niceg lascivnog, samo u ocitoj shali grebatorskog.
tajanstvena_urednica tajanstvena_urednica 02:21 09.01.2011

Re: Taske

st.jepan
Unfuckable
ne bih da načisto gasim švaleraški lož i svu tu grebatorsku ideju, ali da si identifikovan kao poželjan, pa još i zet - znao bi to. Možda još - baš na tom Tašketu. Ili negde oko Drinke (tamo gde si sve one krasne cice pokupio. Jebiga, izgleda da si bar jednu - promašio)Hadmegjutoa, Zeta (snimi: veliko "Z", nema štamparske greške) već posedujemo. I volimo, cenimo & poštujemo.(Ne što ima malo zajebanu narav, nego što je naš)

Nista ne kapiram, srece mi.
Slutim ipak, da nesto ne valja.
Ako je tako kao sto s velikom nelagodnoscu pomisljam, ne osecam se krivim, kriv je nick umesto imena i prezimena. Nick katkad stiti, kadkad dovodi i do neprijatnosti. I za nickovanog i za one sto sa nickovanim stupe u neku pricu.
Bilo kako bilo, ako smatras da zbog ovih shala treba da se izvinim, eto, izvinjavam se. Ocekujem informaciju da li je izvinjenje i prihvaceno. A razlog ljutnje i mog blanko izvinjenja ne mora javno, moze i na PP.


Edit:
Pregledao sam opet ona dva svoja sporna commenta - niceg lascivnog, samo u ocitoj shali grebatorskog.



Ovde je, po svoj prilici, u pitanju generacijski jaz.

Taš ili Taške nije samo stvar "lokalpatriotizma" (mesta stanovanja) nego i vremena.

Iako ovo ne praktikujem, biću slobodna da navedem primer i parafraziram prijatelja koji je pre par godina putovao u San Francisco, i na moje: Frico!!! Posalji mi razlgednicu - objasnio - da San Francisco više NIKO ne zove Frisko/Frisco, nego San Fran ... a eto, ja sam pamtila, da je San Francisco = Frisco/Frisko. Više nije

Razglednicu sam dobila, a taj prelepi grad, sa svim onim ulicama koje su kao serpentine, nizbrdicama niz koje vozači/kaskederi ( ? ) izvode bravure u holivudskim filmovima, više ne zovem Frisko/Frisco, ali nikome ako to uradi "ne solim" pamet. Uostalom, možda ce taj isti grad moja deca ili unici zvati ... ko zna kako.

A Taš ili Taške, daj bože da ga ikako zovu (potomci vaši, moji ...) da ne postane samo uspomena, na mestu gde se nalazi neki shopping mall/center

p.s. dame se ne pitaju za godine, a gospoda? Stjepane?
freehand freehand 02:31 09.01.2011

Re: Taske

Pazi - pet minuta je prošlo otkako se javio neko iz moderacije/uredništva/odakletreba a još nije dobio/lalala ni 15 lajkova?!

Edit: draga Tajna, ja sam lajkovao!
Dudže u zapisnik, da ne bude posle frihenovoono, nepodoban, asocijalan i to.
st.jepan st.jepan 02:44 09.01.2011

Re: Taske

p.s. dame se ne pitaju za godine, a gospoda? Stjepane?

Ni gospoda.
Ja pitam jedino za godiste auta, a i to mi malko neprijatno.
nikome ako to uradi "ne solim" pamet

Ma ne solim ni ja, shalim se..., prerusavam se ja tako u razno. Veceras u blago paranoidnog i blago retardiranog gnjavatora, sitnicavo svadljivog.

Mada, to Taske mi stvarno malo zaparalo usi, nekako mi zazvucalo ne-beogradski. A imam ja kontakt sa mnogim generacijama, i preko cerke i preko kolega vrlo razlicitih godista (sto se tice druzenja, godiste kod nas nema nikakve veze), ali nikada nista takovo nisam cuo.
tajanstvena_urednica tajanstvena_urednica 04:24 09.01.2011

Re: Taske

st.jepan
p.s. dame se ne pitaju za godine, a gospoda? Stjepane?

Ni gospoda.


Eto opet nečeg što prvi put čujem (a pri tome, ne znam da li je u pitanju nova moda ili duhovitost u pokušaju?
Ipak, da bih izbegla svaki eventualni nesporazum, da li se to odnosi samo na gospodu ili i sve ostale (kako god da se osećaju i/ili izjašnjavaju)?

Možda bi pomoglo da preformulišem - žene se ne pitaju za godine, a muškarci?


Ja pitam jedino za godiste auta, a i to mi malko neprijatno.


S takvim stavom, najdobronamernije, ne bih Vam preporucila da kupujete (polovni) automobil.
Ma, manite se bilo kakve kupovine!


nikome ako to uradi "ne solim" pamet

Ma ne solim ni ja, shalim se..., prerusavam se ja tako u razno. Veceras u blago paranoidnog i blago retardiranog gnjavatora, sitnicavo svadljivog.


Nije noć veštica, prikladna za prerušavanje, ali u sitničavog ... uh, to meni zazvučalo ne-beogradski!

Beograđane ne krasi sitničavost, nego širokogrudost. A sitne kavge između ne samo užeg i šireg centra Beograda, nego i između najužih beogradskih opština pa i njihovih delova, beograđane nikada (da ja znam) nisu rastavljale, nego su bile deo njihovog odrastanja i beogradskog miljea.


Mada, to Taske mi stvarno malo zaparalo usi, nekako mi zazvucalo ne-beogradski. A imam ja kontakt sa mnogim generacijama, i preko cerke i preko kolega vrlo razlicitih godista (sto se tice druzenja, godiste kod nas nema nikakve veze), ali nikada nista takovo nisam cuo.


Ovako. Ako neko pažljivo čita sagovornika ili autora teksta, pa se od svega napisanog (što nedvosmisleno ukazuje upravo na "nekadašnji duh Beograda" i da je pisao beograđanin) uhvati za jednu reč, jedan izraz, za koji nije čuo - to jeste sitničarenje i to nije u duhu beograđana.

Hajde da se dogovorimo: ako mi kažete koja je bila prva diskoteka "na Tašu" ja ću Vama reci ko je Taš zvao Taške.

mara92 mara92 04:47 09.01.2011

Re: Taske

tajanstvena_urednica

У је...
СПАВАШ ЛИ ТИ?
...
ana_radmilovic ana_radmilovic 05:36 09.01.2011

Re: Taske

st.jepan


Mada, to Taske mi stvarno malo zaparalo usi, nekako mi zazvucalo ne-beogradski.


joj bre stipe, lep tekst, nisam ni ja zvala taš - taške, al sam išla na ta klizanja (tamo i u "sportać" ili u sportski centar "vračar" ako ti milije) i svejedno, neka ga zove čovek kako 'oće... meni lego tekst. prosto - lep je. i sad, šta ima veze što ti "kalenić" (o čemu ćemo još razgovarati) smatraš periferijom, svašta bih ti rekla da ne znam odakle si - pa ne ide, beograđaninu držati vakelu o provincijskom držanju za "centar" oko knez mihajlove valjda - gde neš' nać' dva i po da su iz beograda al nema veze ... to je druga neka priča.
i pomeni mi još jednom vračar kao periferiju - jako ću se naljutiti i svašta napisati :)

i sad lepo reci da nije važno ko kako zove taš
st.jepan st.jepan 06:42 09.01.2011

Re: Taske

žene se ne pitaju za godine, a muškarci?

Ne znam odista, pitanje je postavljeno presiroko, ali ako ga prefomulisete u "žene se ne pitaju za godine, a Stjepani?" ja cu vam otvoreno reci: "ni Stjepani"!
Ja pitam jedino za godiste auta, a i to mi malko neprijatno
S takvim stavom, najdobronamernije, ne bih Vam preporucila da kupujete (polovni) automobil.

Ne pitam mnogo za godiste, naprosto zato sto znam godiste.
Posto su me u zivotu zanimali iskljucivo Spaceci i Mercedesi, poznajem ih u sitna crevca i jako dobro znam karakteristike svakog od godista. Mogu da ih do bola sminkaju i presminkavaju, ne mogu me prevariti. Bas kao ni zene. Koje me, uzgred, zanimaju cak i vise nego auti. Nema shanse da me niko zezne, jer znam sve sitne izmene u motoru, na karoseriji, u gepeku, tipu kablova shelnica, creva...
A kad sam prvi put kupovao mecku, prevarili me za cele cetri godine (zbog zabrane uvoza krsina starijih od pet godina, bilo mu falsifikovano godiste). E, od tada suvisna pitanja ne postavljam.
Ma, manite se bilo kakve kupovine!

Kupujem samo kad bas moram, mrzim kupovine, ja sam fucking libra.
Kupovina je za mene mucenje, ponekad mi dodje da sednmem na pod radnje i da placem, jer satima ne mogu da se odlucim. Na kraju najcesce ne kupim nista, pa tako u beskraj odlazem, a onda, kad vec neizostavno moram, zazmirim i kupim prvo sto mi padne shaka, mahom najgore i najskuplje.
Racionalan sam jedino kad kupujem stanove, jer od toga zivim.
Beograđane ne krasi sitničavost, nego širokogrudost.

Generalno se slazem, mada se sa generalnim slaganjem ili ne-slaganjem, generalno ne slazem.
Ne bih da shirim paniku, ali, verujte, u Beogradu ima i takvih. Ima ih cak i ovde na blogu.
Evo, bas veceras, jedan me svojom sitnicavoscu, neduhovitoscu i starmalom bukvalnoscu, a putem PP-a zesce smorio. Ali za moju vecerasnju stilsku vezbu, i persiflazu, mustra i nije bila odavde. Bila je iz jedne knjige Fjodora Epilepticnog.
sitne kavge između ne samo užeg i šireg centra Beograda, nego i između najužih beogradskih opština pa i njihovih delova, beograđane nikada (da ja znam) nisu rastavljale, nego su bile deo njihovog odrastanja i beogradskog miljea.

Ma kakvi!
Ovde, bre, samo fajt do istrebljenja
Ako neko pažljivo čita sagovornika ili autora teksta, pa se od svega napisanog (što nedvosmisleno ukazuje upravo na "nekadašnji duh Beograda" i da je pisao beograđanin) uhvati za jednu reč, jedan izraz, za koji nije čuo - to jeste sitničarenje i to nije u duhu beograđana

Ako ste pogledali sve komentare, sto je, dakako, samo teoretski moguce, mogli ste primetiti da, osim ma_nemoj (iz autorovog komentara je jasno - autorove sestre), ni jedan od ucesnika diskusije nije potvrdio da je bilo kada i bilo gde u Prestonici cuo taj "jedan izraz", nego su se, naprotiv, svi iscudjavali, vise ili manje snazno.
Misteriju je razresio sam autor, okacivsi klip sa insertom iz poznate TV serije u kojoj glavni lik izgovara krilate reci, nesto kao "idi vidi dal' sam na Tasketu". Upravo zato sam se bajage iznervir'o i kren'o da gnjecim.
Svaciji Amarkord (najverovatnije skracenica od al mio ricordo - iz mog secanja) trebalo bi da je najveca svetinja, pre svega za svog vlasnika. Ne sme se niposto dogradjivati, reciklirati i dodatno oduhovljavati posredstvom i po ugledu na tudji, koliko sam iz par inserata uspeo da vidim, prilicno fals Amarkord.
Taj satro satrovacki termin razotkriva onaj sve prisutniji, fals mehanizam medijski indukovanog, klishetiranog secanja.
ako mi kažete koja je bila prva diskoteka "na Tašu" ja ću Vama reci ko je Taš zvao Taške.

A sto da tu stvar ne postavimo ovako: vama moj odgovor svakako nista ne treba jer ga znate, inace me jamacno to ne biste pitali, a ko je (osim Baneta Bumbara), Tas zvao Taske, pa zasto bi to meni bilo interesantno?
Sustina je da taj naziv naprosto ni u jednoj generacijui nije postojao kao iole rasprostranjen, pa dakle nikada nije ni mogao funkcionisati kao realna zajenicka refernca, u kolektivno secanje pretocena iz neposrednog zajednickog iskustva. Postoji, a to veceras saznajem, jedino kao virtuelna, medijskom nametnuta referenca, jedna od mnogih takvih, koji cine da ljudi vec odavno ne zive svoje, vec neke tudje zivote, pa cak ne ni tude realne zivote, vec tudje, u potpunosti fiktivne zivote.
A tu je negde i srz problema.
OK je da pamtim Bogartove reci "sviraj to opet Sem", jer nisam tada bio u tom lokalu u Kazablanci, pa mogu bez imalo sumnje prihvatiti da je Bogi to bas tako rekao, ali ne dozvoljavam da mi nekakv Bane Bumbar (ili Bane Karanovic) redizajniraju secanje na ono sto sam, ne samo doziveo, vec u totalu ziveo.
Razumete?
Ako pokorno priznam da je Tas zapravo bio Taske, jer sam cuo da ga tako nazivlju u nekakvoj TV seriji, onda celo moje secanje vise nece vredeti nista.
aleksanadar aleksanadar 08:32 09.01.2011

Re: Taske

ja ću Vama reci ko je Taš zvao Taške.


Припадам оном делу круга двојке коме је много ближи Калиш, него... за мене и моју генерацију, а чини ми се и мог старијег брата, увек је био само Таш.

Право да кажем, када сам прочитао наслов помислио сам на драгог глумца...





Но, не мења то ништа на ствари, већ само говори да мало померање у односу на осе Сава - Дунав - Авала, радикално мења перцепцију непристрасног посматрача.


П.С.
Да појасним: дајем за право обема зараћеним странама.
(Будимо реални: тражимо немогуће.)
freehand freehand 10:10 09.01.2011

Re: Taske

a ko je (osim Baneta Bumbara), Tas zvao Taske, pa zasto bi to meni bilo interesantno?

Evo Unf.
I ti si na njegovom blogu.
I gnječiš do besvesti.
Ako pokorno priznam da je Tas zapravo bio Taske

Čoveče, ko tebe tera da priznaš bilo šta?
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Dobro.
Htedoh da pitam nešto, pa sam se setio da bi odgovor mogao da bude pogibeljan za čitaoce.
Dakle: ovo je Unfovo sećanje na jedno mesto i jedan period. Ovo nije Službeni glasnik. U ovom tekstu ima pravopisnih, jezičkih i gramtatičkih grešaka. U ovom tekstu bi se našla i po neka logička nesdoslednost.
A bar dvadeset blogera je napisalo da je tekst divan. Ima više od četiri stotine komentara. Ako izuzmemo tebe, niko se nije naročito nažuljao ni na šta od svega što sam gore pomenuo.

Jesi li ispratio?
E sad, ajmo zaključak: ta grozna teskoba, ta tvoja konsternaicja - razlog je u Unfu, njegovom tekstu ili tvom gargantuanskom egu?

E da; pozdravio te Mika Antić. Ne želiš da čuješ prvu rečenicu, ali ti je posle rek'o da pališ. Bre.
omega68 omega68 10:34 09.01.2011

Re: Taske


Beograđane ne krasi sitničavost, nego širokogrudost. A sitne kavge između ne samo užeg i šireg centra Beograda, nego i između najužih beogradskih opština pa i njihovih delova, beograđane nikada (da ja znam) nisu rastavljale, nego su bile deo njihovog odrastanja i beogradskog miljea.

i sad, šta ima veze što ti "kalenić" (o čemu ćemo još razgovarati) smatraš periferijom, svašta bih ti rekla da ne znam odakle si - pa ne ide, beograđaninu držati vakelu o provincijskom držanju za "centar" oko knez mihajlove valjda - gde neš' nać' dva i po da su iz beograda al nema veze ... to je druga neka priča.
i pomeni mi još jednom vračar kao periferiju - jako ću se naljutiti i svašta napisati :)


e što ovo volim
Kokice i pivo su tu u cilju uvećanja užitka koje izaziva spoznaja ko je veći ljakse od koga
a retko ko je u drugoj generaciji Beogradžanin

Unfe, prelep ti je tekst
blogovatelj blogovatelj 10:53 09.01.2011

Re: Taske

a retko ko je u drugoj generaciji Beogradžanin


Veliki grad ne postaje velikim tako sto se ljudi u njemu radjaju, nego zato sto se u njega doseljavaju i u njemu mogu da zive slobodno jer ih niko ne dira i nikoga ne boli krivak ko si i odakle si.
To mi imigranti najbolje znamo.
Oni koji to ne znaju i koji se ponose time sto su ziveli u krugu dvojke, a ne time sta su shvatili u zivotu... Pa to je njihov problem. I problem mentalne palanke koju imaju u mozgu.
Ziveo Toronto!
zoja444 zoja444 11:04 09.01.2011

011

st.jepan st.jepan 14:13 09.01.2011

Re: Taske

A bar dvadeset blogera je napisalo da je tekst divan.

Nadam se da u tih dvadeset blogera ubrajas i mene, tj. da si primetio i moju ocenu iz replike na komentar shumske:
Ovo je lep nostalgicni blog, a ti govoris o reperima secanja...

Nego, ima nesto sto mi se kod tebe nikako ne uklapa. Za ovih mesec-dva, primetio sam da si jedan od nekolioko najduhovitijih ucesnika bloga, cak bih rekao da imamo slican senzibilitet za komicno (tj. da preferiramo slican tip humora) pa me malo iznenadjuje sto ne provaljujes moj gard i mehanizam.

Da nije tu nesto drugo u pitanju, neka suptilna blogerska politika?
Sto se tice tajanstvene_urednice, ne moras vise da se trudis, siguran sam da je tvoju pozrtovnost vec primetila (mada me cudi to sto jos nemas svoj blog, verujem da bi bio zabavan)).
Ne treba tajanstvenoj tvoje vitestvo, siguran sam da ume sama da se nosi sa ovakvima kao sto sam ja.
reanimator reanimator 14:21 09.01.2011

Re: Taske

p.s. dame se ne pitaju za godine, a gospoda? Stjepane?

Oooo..ooo...
freehand freehand 14:27 09.01.2011

Re: Taske

pa me malo iznenadjuje sto ne provaljujes moj gard i mehanizam.

Probao sam, nije da nisam. ali mnogo šaraš. Pa nisam siguran kad kresneš samo šale radi (što i ja vrlo često radim) a kad ti Veliki St.jepan Unutarnji naloži da iskočiš pod reflekore i budeš Najveći.
Da nije tu nesto drugo u pitanju, neka suptilna blogerska politika?

U ovome si bar peti, sa tim "slutnjama" podzemnih radnji.
Nema ih. Relativno sam nov na blogu, sa bloga nikoga ne poznajem u realnom svetu.
Sto se tice tajanstvene_urednice, ne moras vise da se trudis, siguran sam da je tvoju pozrtovnost vec primetila (mada me cudi to sto jos nemas svoj blog, verujem da bi bio zabavan)).

Vidiš da nismo senzibilni na isti način. Ja sam više tip druga Baneta.
Mada ne vidim gde je šlihtanje kad zajebavaš blogere koji Moderaciji udaraju preporuke, što mi baš nije jasno.
A ne vidim ni gde sam ja pomagao Urednici (mada bih svim srcem voleo da ona to tako doživi).
I da - nemam svoj blog, ali veruj mi - nikoga nisam ni pitao ni tražio da ga dobijem. Zabavno mi je i ovako.

U svakom slučaju - sve što sam ti napisao zaista sam mislio. Kvariš zabavu uturajući svoje doživljaje u tuđ dnevnik. A to se ne radi.
Unfuckable Unfuckable 14:30 09.01.2011

Re: Taske

e što ovo volim
Kokice i pivo su tu u cilju uvećanja užitka koje izaziva spoznaja ko je veći ljakse od koga
a retko ko je u drugoj generaciji Beogradžanin
Unfe, prelep ti je tekst

Hvala na komplimentima Omega, potpuno kapiram oduševljenje, ljakse kao karakterna osobina je sasvim pravilno raspoređen(a) po glavi stanovnika i logično je da ih u Bg ima najviše.
Kao što i na svakom, zaista dobrom blogu mora da se nađe po koja dežurna dijabola kao neophodan začin i zabava za društvo, koja perzistira čak i kada joj "sviraju povlačenje"

Unfuckable 3.0 The Još Ređi Beograđanin
freehand freehand 14:36 09.01.2011

Re: Taske

Unfuckable 3.0 The Još Ređi Beograđanin

Mis'iš - Beogradžanin and Intelektualac?
Džebi ga, kao oni autobusi na liniji Južna pruga - Prestonica, takozvani Beogradizatori.
Unfuckable Unfuckable 14:43 09.01.2011

Re: Taske

mislim.

Tačnije, wannabe intelektualac, švalerumetnik u pokušaju, slobodan, lepršav neopterećen i vazdušast
(naročito kad omašim terapiju)
st.jepan st.jepan 14:53 09.01.2011

Re: Taske

Kvariš zabavu uturajući svoje doživljaje u tuđ dnevnik. A to se ne radi.

Dabome da se to ne radi, tako sto bilo bi naprostoi zlikovacki, ali problem je u tome sto u ovom licnom dnevniku prepoznajem natruhe standardne, klishetirane, neautenticne, medijski prefabrkovane, tudjim dozivljajem vec dobrano zarazene zvake.

Moja hinjena ogorcenost zbog naslova bloga (zapravo stilska vezba i dosledno ufuravanje u zadati karakter), zapravo je bila samo nacin da nesto posredno kazem o celom jednom, temeljno zacementiranom i jagodicarskim soundtrackom pokrivenom mentalnom bloku povodom sedamdesetih.

st.jepan st.jepan 15:09 09.01.2011

Re: Taske

Ima više od četiri stotine komentara

Mislim da bi bio red da mi tim povodom priznas bar deo zasluga za ovaj impresivni podatak.
Da nisam zaosijao pricu, mozda ih ne bi bilo ni priblizno toliko. Mislim, da se nisam ubacio svojom toboznjom ljutnjom, te namerno iritirajucom lokalpatriJotskom zvakom (a iskreno, savrseno me zabole ko je iz kog dela grada, ma zabole me cak i za to ko je iz kojeg grada - evo ja se, mada sam tamo potpuni stranac, najbolje osecam u Pragu).
freehand freehand 15:12 09.01.2011

Re: Taske

st.jepan
Kvariš zabavu uturajući svoje doživljaje u tuđ dnevnik. A to se ne radi.

Dabome da se to ne radi, tako sto bilo bi naprostoi zlikovacki, ali problem je u tome sto u ovom licnom dnevnike prepoznajem natruhe standardne, klishetirane, neautenticne, medijski prefabrkovane, tudjim dozivljajem vec dobrano zarazene zvake.

Moja hinjena ogorcenost zbog naslova bloga (zapravo stilska vezba i dosledno ufuravanje u zadati karakter), zapravo je bila samo nacin da nesto posredno kazem o celom jednom, temeljno zacementiranom i jagodicarskim soundtrackom pokrivenom mentalnom bloku povodom sedamdesetih.


Pa rekao si, nekoliko puta.
Glupima ne vredi ponavljati,
A samo se malo poštenije dohvati te instrospekcije - zapanjićeš se koliko si i sam sazdan na stereotipima i replikama.
Jebi ga, intelektualci u lejerima, seljoberi transparentno.
st.jepan st.jepan 16:10 09.01.2011

Re: Taske

intelektualci u lejerima,

Vidim, ovde uvreda uvredu stize (dabome, ako si pod tim "intelektualci" podrazumevao i mene).
maksa83 maksa83 16:15 09.01.2011

Re: Taske

Mislim da bi bio red da mi tim povodom priznas bar deo zasluga za ovaj impresivni podatak.
Da nisam zaosijao pricu, mozda ih ne bi bilo ni priblizno toliko.

Ne bih da ti umanjujem zasluge, ali istorijski - bilo je na Unfovim blogovima puno komentara i pre nego što si ti ušao u naše male živote. Zbog jednog takvog bloga je i uveden rok trajanja od 7 dana.

Doduše sad kad si ti tu - nebo je granica, možda i softver popusti.

freehand freehand 16:26 09.01.2011

Re: Taske

(dabome, ako si pod tim "intelektualci" podrtazumevao i mene).

A pod seljoberima sebe?
st.jepan st.jepan 16:33 09.01.2011

Re: Taske

A pod seljoberima sebe?

Ne verujem. Mislim da si nas obojicu svrstao u istu intelektualnu fukaru.
st.jepan st.jepan 22:22 09.01.2011

Re: Taske

i sad lepo reci da nije važno ko kako zove taš

Necu!
Jer je vazno!
kick68 kick68 04:46 10.01.2011

Re: Taske

Svaciji Amarkord (najverovatnije skracenica od al mio ricordo - iz mog secanja) trebalo bi da je najveca svetinja, pre svega za svog vlasnika. Ne sme se niposto dogradjivati, reciklirati i dodatno oduhovljavati posredstvom i po ugledu na tudji, koliko sam iz par inserata uspeo da vidim, prilicno fals Amarkord

Amarkord su oduvek prevodili kao Secam se. Navodno tako se to kaze na nekom italijanskom dijalektu, ili u zargonu, ne secam se tacno objasnjenja. Ovde na blogu pisu dva prevodioca sa italijanskog pa mogu presuditi. Ali sigurno nisu gorka secanja, kako neko jednom rece.

Autoru uspomene jesu svetinja. To je jasno ne samo iz ovog vec i iz prethodnih njegovih tekstova, kao i iz komentara na mnoge tekstove ovde. Ocigledno je da se proslosti iskreno rado seca (radije nego sadasnjosti) i izgleda zali za njom. Prijateljstva, porodica, sve je tu i sve je "oduhovljeno" autenticnim dogadjajima i osecanjima. Ne vidim da je ista reciklirano. A sto se falsa tice, i moja su neka secanja fals, jedino zato sto su secanja i ovako izdaleka dogadjaji izgledaju mnogo lepsi nego sto su u sustini bili. Time bih ja objasnila zbrku oko naslova.

Posto i sam imas dosta uspomena vezanih za doticno kultno mesto predlazem da ih sakupis i objavis pod naslovom Tash. Eto prilike da povodom sedamdesetih nesto neposredno kazes, bez klisea. Ne bi bilo lose imati ovde i tvoj amarkord. Potpuno isto mesto opisano iz drugog ugla. Cool. Ja obecavam da cu citati i komentarisati, ali pod uslovom da otkrijes godine starosti. (Ne mora da bude bas tacno do u godinu; + - 5 godina je ok).
mirelarado mirelarado 07:19 10.01.2011

Re: Taske


st.jepan
Amarkord (najverovatnije skracenica od al mio ricordo - iz mog secanja)


kick68
Amarkord su oduvek prevodili kao Secam se. Navodno tako se to kaze na nekom italijanskom dijalektu, ili u zargonu, ne secam se tacno objasnjenja. Ovde na blogu pisu dva prevodioca sa italijanskog pa mogu presuditi. Ali sigurno nisu gorka secanja, kako neko jednom rece.


Нема потребе да пресуђујем, рећи ћу како јесте. Amarcord /изговор a'mar'kòrd/, на ромањолском наречју значи сећам се. Ромања, је, наиме, источни део регије Емилија Ромања. Ако погледате мапу у линку, видећете да се у њој налази Римини, градић на обали Јадранског мора, у којем се Фелини родио и провео детињство и дечаштво. Филм је и снимљен у Риминију. Хотел Гранд постоји и данас; али, за разлику од Ташкета, у пуном је сјају и мета је имућнијих туриста, управо због култног Фелинијевог филма.
Дакле, st.jepan није у праву. Исправан превод назива филма гласи Сећам се. Зашто се Фелини одлучио баш за овај, дијалектални облик, а не за књижевни италијански mi ricordo? У интервјуима је често наглашавао да разлог није само онај очигледни (тако се каже у Риминију), већ и само звучање тог облика, јер подсећа и на речи amaro и amare, дакле то јесу сећања проткана љубављу, али и горчином. Отуда је неко погрешно протумачио да наслов значи горка сећања.





st.jepan st.jepan 13:47 10.01.2011

Re: Taske

Amarkord su oduvek prevodili kao Secam se. Navodno tako se to kaze na nekom italijanskom dijalektu, ili u zargonu, ne secam se tacno objasnjenja. Ovde na blogu pisu dva prevodioca sa italijanskog pa mogu presuditi

Evo, stiglo je i kvalifikovano objašnjenje tog naslova (hvala). Sad mi se još više svidja. Kao svi dobri naslovi, dozvoljava, čak podstiče (dakako neobavezne) asocijacije - gorke uspomene (ricordi amari), iz srceta (al mio cuore)...
sto se falsa tice, i moja su neka secanja fals, jedino zato sto su secanja i ovako izdaleka dogadjaji izgledaju mnogo lepsi nego sto su u sustini bili. Time bih ja objasnila zbrku oko naslova.

Slažem se, sećanja jesu varljiva, sve je to itekako podložno, polusvesnoj, ćešće totalno podsvesnoj reviziji i cenzuri..., sećanja su nužno nepouzdana, ali nipošto ne smeju biti svesno revidirana i saobražavana nekom medijski prefabrikovanom klišeu, čak ni u jednom jedinom detaljčiću (ovde šatrovačkom terminu za jedan od repera mentalne geografije).
Posto i sam imas dosta uspomena vezanih za doticno kultno mesto predlazem da ih sakupis i objavis pod naslovom Tash. Eto prilike da povodom sedamdesetih nesto neposredno kazes, bez klisea.

Sem u nužnoj samoodbrani, nisam se do zimus bavio pisanjem, ali vidim da me zasad prilično zabavlje, te stoga nije nemoguće da ću jednom nešto tako i napisati (hvala na ideji i podsticaju). Ipak, ne verujem da će u to što ću možda napisati, iko poverovati.
Moj amarcord je naime do te mere neverovatan, da bi svi, garant, odmah vrisnuli "Stjepan lažira, Stjepan konfabulira". Bojim se da ono što je odveč van svakog klišea, zapravo i nije čitljivo - komunikacija se temelji pretežno na opštim mestima i identifikaciji.
Ko bi, na primer, poverovao u sledeći (eventualno avansni) detalj:
Naša nerazdvojna četvorka (Tasa, Vukota, Njegoš i ja) bila je u sedmom razredu osnovne do zuba naoružana pravim revolverima i puškama majrazličitije konstrukcije (a istog kalibra - 6,35), koje smo sami konstruisali i usavršavali, a izradjivali smo sve to u školskoj radionici za OTO, pod maskom izrade jedne velike makete broda (poslednji model bio je u obliku penkale i nosio sam ga zadenutog u dzepiću).
Eto!

Edit:
Pucali smo najčešće u onoj rupčagi, pred kapijom tašmajdanskog laguma
Unfuckable Unfuckable 15:17 10.01.2011

Re: zipa specijalac

Pucali smo najčešće u onoj rupčagi, pred kapijom tašmajdanskog laguma

brale, puko si ti odavno
st.jepan st.jepan 15:28 10.01.2011

Re: zipa specijalac

brale, puko si ti odavno

Eto, šala šalu stiže, neka, neka, valja se...
Mada, nikakav si frajer, na tvoj blog više neću dolaziti.
Punktum.
Unfuckable Unfuckable 15:39 10.01.2011

Re: gej - specijalac

aupaštonereče...
Ne znam da li bi ovu tvoju bolnu polnu odluku mogao da promeni podatak da iz ovih stopa idem da depiliram zadnjicu, grudi, noge i ruke u nadi da ću ti postati bar malo privlačniji frajer?
st.jepan st.jepan 16:07 10.01.2011

Re: gej - specijalac

Ne znam da li bi ovu tvoju bolnu polnu odluku mogao da promeni podatak da iz ovih stopa idem da depiliram zadnjicu, grudi, noge i ruke u nadi da ću ti postati bar malo privlačniji frajer?


Eto, to je taj čarobni duh, o tome svo vreme i pričam!

So, finito, ende, the end, kanjec, fin, konec, ni več...
Mužeme si dat eno pivečko (naturaljne, ti tam, jas tadi), ale mluvit o spominkam bjelehradskim, to už ni možnje, nenji žadnje šanse.

Ah, da, ostao si za kraj dužan potanko izvješće o tome kako si se proveo na mom matičnom blogu, na kojem si onoliko zaglavio.

Edit:
Tvoj nick je u gornjm smislu prilično rečit, n'est ce pas?
pnbb pnbb 19:12 10.01.2011

Re: Taske

OK je da pamtim Bogartove reci "sviraj to opet Sem", jer nisam tada bio u tom lokalu u Kazablanci, pa mogu bez imalo sumnje prihvatiti da je Bogi to bas tako rekao, ali ne dozvoljavam da mi nekakv Bane Bumbar (ili Bane Karanovic) redizajniraju secanje na ono sto sam, ne samo doziveo, vec u totalu ziveo.

reko bih da je vec opce poznato da te reci, bar u filmu, nisu nikad izgovorene...
evo i malog doprinosa ovoj amarkordnoj etimoloskoj onomastici - zivo se secam kako me je jedan prijatelj, reko bih '47, 8 , jednom prilikom odbacio kolim a donekle i reko ostavicu te kod tasketa, jel moze? i da sam ja primetio kako niko od ove maldje ekipe - '60 iz kraja vise ne zove to taske
Unfuckable Unfuckable 20:10 10.01.2011

Re: Taske

ne bih da ponovo drmam kavez The Histeričnom (a kad smo već kod Amarkorda, ceo njegov nastup upravo na to i liči), ali već je par puta spomenuto da su u mom Kraju kao izrazi sasvim ravnopravno figurirali i Taš i Taške i meni tu nema ničeg spornog.

kick68 kick68 21:18 10.01.2011

Re: Taske

ali nipošto ne smeju biti svesno revidirana i saobražavana nekom, medijski preradjenom, instant klišeu, pa čak ni u jednom jedinom detaljčiću (ovde šatrovačkom terminu za jedan od repera mentalne geografije

Pa dobro ako vec znas kakav amarkord ne sme i ne treba da bude, zaista mislim da si duzan posle ovolikog pisanija da svima nama neukima primerom pokazes kako se pise uspesan amarkord. Pa da shvatimo vec jednom.

Naša nerazdvojna četvorka (Tasa, Vukota, Njegoš i ja) bila je u sedmom razredu osnovne do zuba naoružana pravim revolverima i puškama majrazličitije konstrukcije

Koje godine si bio sedmi razred (+ - 5 godina)?
st.jepan st.jepan 03:04 11.01.2011

Re: Taske

OK je da pamtim Bogartove reci "sviraj to opet Sem", jer nisam tada bio u tom lokalu u Kazablanci, pa mogu bez imalo sumnje prihvatiti da je Bogi to bas tako rekao

reko bih da je vec opce poznato da te reci, bar u filmu, nisu nikad izgovorene...


Naravno da nisu, to je notorno.
Upravo zato sam ih i naveo.
Najeklatantniji su primer indukovanog sećanja, o kojem ovde prevashodno i jeste reč, a što "ekipica" odbija (mada može) da shvati.

zivo se secam kako me je jedan prijatelj, reko bih '47, 8 , jednom prilikom odbacio kolima donekle i reko ostavicu te kod tasketa


Verujem ti da je taj tvoj drugar baš tako rekao, što da ne verujem ali kad u Google ukucam "Taške", ni jedan jedinio rezultat! Dakako, sem onih što vode ka ovom blogu.
Kada, medjutom, ukucam nesporni Kališ (Kalemegdan), u hipu iskoči 29300 rezultata.
Ovo ti nešto govori? Ne govori ti ništa?
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 03:16 11.01.2011

Re: Taske

Ok it's official:
someone deserves a medal

st.jepan st.jepan 04:23 11.01.2011

Re: Taske

Pa dobro ako vec znas kakav amarkord ne sme i ne treba da bude, zaista mislim da si duzan posle ovolikog pisanija da svima nama neukima primerom pokazes kako se pise uspesan amarkord


Ne bih rekao da bilo sta ja tu moram.
Komentarisao sam pristojno i razlozno, nikoga nisam vredjao i bestidno klevetao. Kao sto je to cinio Nejebivi, koji je moju recenicu iz PP-a "sto se mene tice, slobodan si da to objavis" javno protumacio kao "histericno navaljivaje da se to objavi".
Mojih komentara je mnogo, jer su me mnogo vukli za jezik, a ja po prirodi nisam pobegUlja. Sem toga, starinski sam vaspitan, kad me nesto pitaju ja odgovorim. Stoga evo, i tebi i pnbb-u odgovaram, mada sam, sto se tice ovog bloga, vec rekao PUNKTUM!

Ne verujem da bi moj amarkord ikome bio zanimnjiv.
Siguran sam da ne bi bio uspesan, jer se iz mojih secanja ne bi dalo iscackati dovoljno opstih mesta, bez kojih nema one razgacene radosti prepoznavanja vec poznatog. Moje odrastanje naprosto nije bilo dovoljno tipicno. Moja istinita prica ne bi bila u stanju da pokrene mehanizam identifikacije i ucitavanja, ne bi funkcionisala kao okidac secanja i regenerator zaturenih emocija.

Ko bi mogao i da poveruje, a kamo li da se identifikuje sa pricom o cetvorici naoruzanih trinaestogodisnjaka, koji na prilazima Kalemegdana, kamo su se uputili na rutinsko upucavanje, primecuju neobicno mnogo milicije, pa ipak, bezobzirce grabe dalje i tako naoruzani stizu sve do spomenika zahvalnosti Francuskoj, a onda se, jer je dalje bilo zabranjeno, vracaju razocarani kucama, gde saznaju da je Tito upravo u poseti Vojnom muzeju...Bili smo na milimetar od najstrasnijeg Sivog doma, a nasi roditelji od iscrpljujucih isledjivanja, premlacivanja, i najverovatnije, teskih robija.
A bilo je takvih i kojekakvih drugih shokova sa nasom cetvorkom onoliko. Jedno vreme, novine su nas bile pune.

Mada, ne znam, bilo je i amarkordicnih knjiga u kojima je malo sta bilo tipicno i od ranije poznato, a da mi to ni malo nije smetalo da u njih ceo potonem. Ali ne treba mesati babe i zabe. To su ipak pisali ljudi za ciju bih jednu jedinu recenicu dao sve sto sam ikada nadrlj'o (i nasliko, pride).

Sasvim je nesto drugo ovo Nejebivovo jedva novinarsko flah piskaranje u rangu solidne djacke zadace. Tu, sestro, mora tipicno, klishetirano, svacijem iskustvu blisko..., inace ni komentarcica!

A da te pitam, zasto mislis da onaj koji nesto kritikuje, mora to sto kritikuje znati da uradi bolje od onoga koji je to kritikovano iznedrio? (ne mislim na konkretni slucaj, pitam principjelno).

Ne mora! Evo ja nem' pojma kako se pravi sahar torta, ali to me ne bi sprecilo da poslasticaru kazem da mu je, na primer, ispala preslatka.

Ok, ako te interesuje kako pisem, procunjaj mojim maticnim blogom, a na mom profilu imas i linkove ka pet mojih dosadasnjih gostovanja na blogu b92 (bice toga jos, dobio sam jos nekoliko poziva od blogera ovdasnjih). Obrati paznju na blog "Mala je sa mnom", prilicno je amarkordican, mada sam tu vec u ranim i srednjim dvadesetim.

Koje godine si bio sedmi razred (+ - 5 godina)?


Potrazi to u mom poslednjem odgovoru tajanstvenoj_urednici.
kick68 kick68 05:50 11.01.2011

Re: Taske

Ok, ako te interesuje kako pisem, procunjaj mojim maticnim blogom, a na mom profilu imas i linkove ka pet mojih dosadasnjih gostovanja na blogu b92 (bice toga jos, dobio sam jos nekoliko poziva od blogera ovdasnjih). Obrati paznju na blog "Mala je sa mnom", prilicno je amarkordican, mada sam tu vec u srednjim dvadesetim.


Znam kako pises, lepo pises, procunjala sam vec tvojim maticnim blogom i procitala nekoliko tekstova. Konkretno, meni je prica o umetniku sa najkvalitetnijim platnima i bojama (mada izuzetno lepo napisana, procitala sam je u jednom dahu) delovala neverovatno i neautenticno iz nekog razloga... ne znam... nesto kao kiselo grozdje (ne provociram, izvini). Za to verovatno postoji objasnjenje, i znam da se ovim otvara nova tema, a ti si stavio punktum - ne izazivam te da mi odgovoris.
Svako gleda ovaj svet iz svog coska i kroz velove (proslosti, predrasuda, vaspitanja, nekad i gluposti ... ma svega i svacega) koji limitiraju percepciju. Pa tako i ja.. Svesna sam toga i ne insistiram i ne namecem. I uvek kazem to meni tako izgleda ...a ne to je tako i nikako drugacije.

Sasvim je nesto drugo ovo Nejebivovo jedva novinarsko flah piskaranje u rangu solidne djacke zadace. Tu, sestro, mora tipicno, klishetirano, svacijem iskustvu blisko..., inace ni komentarcica!


Covek igra za raju, ali taktiku ne zanemaruje! Sto rekla Merilin Monro, Zvezdu stvara publika..., a na ovaj blog ipak svraca kvalitetna publika.

Izvinjavam se zbog pitanja o godinama...puka radoznalost... ja za godine i horoskop uvek pitam i na tome insistiram...curiosity killed the cat...
st.jepan st.jepan 06:37 11.01.2011

Re: Taske

Konkretno, meni je prica o umetniku sa najkvalitetnijim platnima i bojama (mada izuzetno lepo napisana, procitala sam je u jednom dahu) delovala neverovatno i neautenticno iz nekog razloga... ne znam... nesto kao kiselo grozdje (ne provociram, izvini).


Da li si primetila poslednju recenicu u kojoj pozivam svakoga ko ima i za nijansu drugacije misljenje, da to svoje misljenje plasira u komentaru ispod teksta? Videla si da komentara ima komada 0, mada je taj blog, prema izvestaju Google analiticsa, imao preko hiljadu citanja.

Pritom valja znati da je sajt na kojem je objavljen www.seecult.org, najbolji sajt iz oblasti kulture u Jugoistocnoj Evropi 2009. i da negovu publiku cine pretezno umetnici. Sem toga, taj tekst sam pre objavljivanja okacio na svoj FB profil i zatrazio od svojih 480 friendova (od kojih su bar polovina likovni umetnici) misljenje o autenticnosti i etickoj ispravnosti price.

Bilo je mnogo komentara, a ni jednog jedinog disonantnog tonica.
Ma koliko izgledalo neverovatno, sve je to, na zalost, notorno. I vise je nego paradigmaticno - pa napisao sam u prvoj recenici da je to "prica o jednoj cudesnoj, dakle tipicnoj beogradskoj karijeri".

A sto se kiselog grozdja tice, pa dobro, imas pravo da to kazes, to je nekako refleksna, kako da ti kazem, organska reakcija, svestan sam bio da ce, medju vanumetnickim svetom, to biti upravo tako, na prvu loptu shvaceno. Medju umetnicima, medjutim, takvih primisli uopste nema.
kick68 kick68 15:30 11.01.2011

Re: Taske

Kao sto rekoh, to je moje vidjenje, iz mog "cornera" i kroz moje "filtere". Ne bih nikad zavrnula rukave i pocela da se "svadjam" sa tvojih 480 prijatelja umetnika ubedjujuci ih u suprotno. À quoi bon? Pozz...
pnbb pnbb 16:55 11.01.2011

Re: Taske

Ovo ti nešto govori? Ne govori ti ništa?

naravno da mi govori, saopstava cinjenicu da ljudi od preko 60 god, poreklom ovdasnji, retko publikuju po internetu...
a govori mi i to da ste poceli preozbiljno da se shvatate... ovo je sala, razbribriga, dajmo se malo opustiti ...
pp i klanove ostavimo za politicke i erotske teme ... na ovom nivou nema nista lose u indukovanom secanju
ja recimo zaskrgucem zubima kad se pomenu kiosci s virslama i jogurt u piramidi.. ne znam dal su bile gore virsle, hleb ili senf .. o jogurtu ne bih ni da pocinjem - dan kad se pojavio jogurt plus pamtim jednako kao i onaj kad sam iz trabanta seo u audija .. pa opet ne napadam ljude okolo sto ih se sa radoscu secaju .. zapravo i jesam jedno kratko vreme, dok sam jos bio u zlobnoblogovskoj fazi
st.jepan st.jepan 02:31 12.01.2011

Re: Taske

pnbb
ovo je sala, razbribriga, dajmo se malo opustiti ..


Slazem se, naravno.
Sve sam i zapoceo kao shalu, kao jednu od onih mojih shala , koje gradim na preteranosti i nesrazmeru, a koja, valjda zato sto je ovde sve jos preteranije i jos nesrazmernije, uopste nije shvacena kao shala (npr. ono kako sam pre dvadesete tek nejasno naslucivao da iza Slavije, pa cak i sa druge strane reka, stvarno postoje nekakvi delovi grada u kojima stvarno zive neki ljudi).

Ka meni je pokuljala srditost i zestina, ali do te mere preterana i pateticna da sam je mogao shvatiti jedino kao stilizaciju i zezanje slicno mom zezanju.

Na primer, kad sam nekoj nickovnoj blogerkinji (kasnije se ispotavilo sestri autora bloga), zapanjenoj mojom izjavom da nisam gledao "Grlom u jagode", rekao da cu joj dozvoliti da mi to pusti, ali samo pod uslovom da spremi neku lepu vecericu, a potom da cu podneti cak i da mi pusti Balasevica, ali pod uslovom da ima neki dobar konjak, sledilo je autorovo histericno optuzivanje za "svalerski loz i grebatorstvo", a onda i nekakva neobjasnjiva vika o tome kako nisam "identifikovan kao poželjan za zheta" (quelle idee!), te da on zheta kojeg "postuje i ceni", vec ima!

Ma kakvi, pomislio sam, dje ce takve bukvalnosti biti, covek jeste nenadaren i blog mu jeste djacka zadaca, ali.., ne, ne, ipak je nemoguce..., to mora da je shega.
Sto rekla Gojkovica mlada, kad su je ono u grad zidjali, "mora da je shale radi".

Pa sam, dabome, nastavio da se istom merom shegacim, cak i da pojacavam, a onda postepeno s nevericom uvidjao da je odnekud banuo djavo i odneo svaku shalu, da tu najednom gruva neka mrznja, protiv koje se po defaultu ne moze nista, da ta mrznja buja i potiskuje svaki obzir i stid, da je dakle pokrenut poznati mehanizam izvrtanja i klevetanja, i da sve to vec vise nema nikakve veze sa povodom, te sam se i ja konacno manuo svake zafrkancije i stao da se ozbiljno branim... A tu vec i puno pametniji od mene neminovno grese.

ljudi od preko 60 god, poreklom ovdasnji, retko publikuju po internetu...


Da, to je istina, mada na netu ima dosta svedocenja njihovoj beogradskoj mladosti, pa bi neki trag o tom pomalo pederastom tepanju, ipak morao ostati. Ako ga je bilo. Mada je verovatnije da je tvoj drugar to cuo u onoj istoj nostalgicnoj TV seriji u kojoj ga je cuo i autor bloga.
pnbb pnbb 16:26 12.01.2011

Re: Taske

Mada je verovatnije da je tvoj drugar to cuo u onoj istoj nostalgicnoj TV seriji u

hm, njegova beogradska mladost se zavrsila pre vremena iz serije... ali evo obecavam da cu da ga pitam, ako ikad budem imao prilike...
houp houp 21:48 13.01.2011

Re: gej - specijalac

st.jepan


Edit:




Prečka...jbg,al' svaku si pogodio...i to je neŠTO!
freehand freehand 00:07 09.01.2011

HA!

339!
zilikaka zilikaka 00:43 09.01.2011

351

Samo da primetim da sam ubola 350
mirelarado mirelarado 01:02 09.01.2011

Re: 351

zilikaka
Samo da primetim da sam ubola 350



freehand freehand 01:15 09.01.2011

Re: 351

zilikaka
Samo da primetim da sam ubola 350

E pa dobro. Ubošće i Sveti Jepan. Samo posle.
freehand freehand 01:49 09.01.2011

Klizačice

U nedostatku interesantnih a bar približno istinitih sportsko-švalerskih avantura ledenog tipa (aktivno izmišljam varijante za sezonu proleće/leto), evo nekih mojih sećanja iz ranog detinjstva:
dakle, u to sam vreme puno vremena provodio kod svoje tetke. Nije baš Dorćol, nije ni Vrečar, nego Ušće. Nije baš ni oko CK, nego između Kraljeva i Raške.
Ali, ni to nije bitno. Bitno je to da je moja tetka bila obožavateljka umetničkog klizanja sa pripadajućom zamenom za "kolor" kod televizora - Milkom Babović.
Elem, prva, najveća i neprejebiva je bila Gabrijela Sajfert!
Druga (miljenica moga teče, u ono vreme nije bilo drugog erockog programa) - Žuža Aljmaši.
Posle su dolazile i druge, menjala se moda, pojavili se i pravi kolorci... ali su imena ove dve dive ostale u mom mozgiću urezane barabar sa sastavom reprezentacije Zaira onomad u Nemačkoj.
Unfuckable Unfuckable 01:56 09.01.2011

Re: Klizzzačččice moja!

Zuska


Gabi
nsarski nsarski 15:23 09.01.2011

Re: Klizzzačččice moja!

Unfuckable
Zuska


Gabi

Ah, Zuska! Mnogi je penzioner zavrsio na kardiologiji, s osmehom na licu, zbog njenih ledenih vragolija. Dok su se njihove drugarice penzionerke pitale: "Sta mu bi!?"

A ja? Ja sam se u svojoj mladalackoj naivnosti bavio analiziranjem pojave klizanja na ledu kao takve i dosao do sledeceg hegelovskog zakljucka: Samo velike imperije (SSSR i SAD) mogu da se loze na takve sabanske spektakle. Posle je doslo sinhronizovano plivanje, i onda sam digao ruke. Dokaz je nepotreban.
Onda sam se opredelio za fiziku.
mirelarado mirelarado 15:38 09.01.2011

Re: Klizzzačččice moja!

nsarski
Ah, Zuska! Mnogi je penzioner zavrsio na kardiologiji, s osmehom na licu, zbog njenih ledenih vragolija. Dok su se njihove drugarice penzionerke pitale: "Sta mu bi!?"


Доцније се појавила и она, Катарина Вит, са сличним споредним и нежељеним дејствима на здравље пензионерске популације.


Ljuttko Ljuttko 16:03 09.01.2011

Re: Klizzzačččice moja!

mirelarado
nsarski
Ah, Zuska! Mnogi je penzioner zavrsio na kardiologiji, s osmehom na licu, zbog njenih ledenih vragolija. Dok su se njihove drugarice penzionerke pitale: "Sta mu bi!?"


Доцније се појавила и она, Карарина Вит, са сличним споредним и нежељеним дејствима на здравље пензионерске популације.



Mirela
Gledam maločas ima li neke lepe fotke Katarinine iz klizačkog života a ono sve pretrage bacaju na njenu playboy fazu
Molim da me ko podseti da li je ona prva izvela piruetu gde se sa obe ruke drži za klizaljku negde gore iznad glave joj. Moje varljivo sećanje dovlači glas Milke Babović koja takoreć zanemi.
I sledeće , ruski plesački par on Zajcev?, ona? ... što su otplesali uz Ravelov Bolero.
Unfuckable Unfuckable 16:09 09.01.2011

Re: Klizzzačččice moja!

ruski plesački par on Zajcev?, ona? .

Irina Rodnjina i Aleksandar Zajcev. Pa onda bejahu Ljudmila Pahomova i Aleksandar Gorškov.
Ali, to dvoje što su izveli pravi mali seks na ledu uz Bolero ne mogu da se setim kako se zovu
mirelarado mirelarado 16:39 09.01.2011

Re: Klizzzačččice moja!

Unfuckable
ruski plesački par on Zajcev?, ona? .

Irina Rodnjina i Aleksandar Zajcev. Pa onda bejahu Ljudmila Pahomova i Aleksandar Gorškov.
Ali, to dvoje što su izveli pravi mali seks na ledu uz Bolero ne mogu da se setim kako se zovu


Они?


mlekac mlekac 16:41 09.01.2011

Re: Klizzzačččice moja!

Unfuckable
ruski plesački par on Zajcev?, ona? .

Irina Rodnjina i Aleksandar Zajcev. Pa onda bejahu Ljudmila Pahomova i Aleksandar Gorškov.
Ali, to dvoje što su izveli pravi mali seks na ledu uz Bolero ne mogu da se setim kako se zovu

Bolero na ledu su igrali Britanci u Sarajevu:


EDIT:
I tako mi i treba kad ne pritisnem odmah "objavi", nego ko debil ostanem da gledam klip...

Pa se onda dupliram sa mirelaradom.
Ljuttko Ljuttko 16:50 09.01.2011

Re: Klizzzačččice moja!

mirelarado
Unfuckable
ruski plesački par on Zajcev?, ona? .

Irina Rodnjina i Aleksandar Zajcev. Pa onda bejahu Ljudmila Pahomova i Aleksandar Gorškov.
Ali, to dvoje što su izveli pravi mali seks na ledu uz Bolero ne mogu da se setim kako se zovu


Они?



Jes, evo i Mlekac ih nasla a ja maločas gledajući to opet imala katapultranje u prošlost, bila sam onom ljubičanstvenom odeždom skroz fascinirata a i plesom, ne se lažemo.
Irinu i Zajceva sam vrlo volela gledati i eto u mojim prevrtljivim secanjima njima dodelila i Bolero
mlekac mlekac 18:20 09.01.2011

Re: Klizzzačččice moja!

Ljuttko
mirelarado
Unfuckable
ruski plesački par on Zajcev?, ona? .

Irina Rodnjina i Aleksandar Zajcev. Pa onda bejahu Ljudmila Pahomova i Aleksandar Gorškov.
Ali, to dvoje što su izveli pravi mali seks na ledu uz Bolero ne mogu da se setim kako se zovu


Они?



Jes, evo i Mlekac ih nasla a ja maločas gledajući to opet imala katapultranje u prošlost, bila sam onom ljubičanstvenom odeždom skroz fascinirata a i plesom, ne se lažemo.
Irinu i Zajceva sam vrlo volela gledati i eto u mojim prevrtljivim secanjima njima dodelila i Bolero


Ako me memorija secanja jos sluzi - Irina i Zajcev su te godine bili nesto kao favoriti. A onda dosli Englezi i razbili ih.

Ono njihovo 6.0 za umetnicki dojam (sta da radim - skola Milkice Babovic) niko jos nije prevazisao.
st.jepan st.jepan 18:25 09.01.2011

Re: Klizzzačččice moja!

umetnicki dojam

umJetnicki dojam!
mlekac mlekac 18:28 09.01.2011

Re: Klizzzačččice moja!

st.jepan
umetnicki dojam

umJetnicki dojam!

dojmi mi se da ja jos uvek ovde koristim ekavicu
Mada, u pravu si, Milkica je koristila ijekavicu.
bauer. bauer. 01:41 10.01.2011

Re: Klizzzačččice moja!

Samo velike imperije (SSSR i SAD) mogu da se loze na takve sabanske spektakle.

A njihovi sateliti, Čehoslovačka, odnosno, Kanada, Švedska, Finska, između ostalih?
nsarski nsarski 06:04 10.01.2011

Re: Klizzzačččice moja!

A njihovi sateliti, Čehoslovačka, odnosno, Kanada, Švedska, Finska, između ostalih?

Ma, oni su bili bedni amateri u odnosu na SSSR i SAD. (Da se razumemo, ovo je samo moje misljenje i, sledstveno tome, ekstremno pristrasno.)

Hocu da kazem, hej!, u cemu je uopste fora sa tim umJetnickim klizanjem? (Kao sto rekoh, ima i gore - umjetnicko plivanje, ali tu me razum sasvim napusta pa ne bih dalje.). Zasto ne bi onda postojalo i umjetnicko hodanje, da ne kazem plesanje? Tj. balet kao olimpijska disciplina?
Imamo kretanje kroz vodu - pa od njega napravimo umjetnicko.
Imamo kretanje na ledu - pa od njega napravimo umjetnicko.
Imamo kretanje po zemlji - pa od njega bi mogli da napravimo umjetnicko.
Moj predlog: zasto ne bi napravili i umjetnicko kretanje na pesku? (Za svakog ko je bio, ili video, kretanja na plazi Kopakapana, ili slicnoj, znace o cemu pricam).



Imamo letenje (tj. padanje) - pa smo od njega napravili umjetnicko skakanje u vodu.
Nadam se da je jasno u kom pravcu ovo vodi. Ako treba da nacrtam, evo:



Ovo je samo moje misljenje, i od njega ne odustajem.

EDIT: i, zamisli jos, treba im muzika da obave svoju tacku! Pa, ybt., sto onda ne bi postojao fudbal uz muziku? Driblanje u ritmu. Sinhronizovano centriranje? Mogucnoti su neogranicene...

gordanac gordanac 06:11 10.01.2011

ovo je bio komentar...

nsarski:
Ovo je samo moje misljenje, i od njega ne odustajem.


broj 501...
šta reći?
osim :
legenda živi...


EDIT:

Unfuckable Unfuckable 06:23 10.01.2011

Re: Klizzzačččice moja!

sto onda ne bi postojao fudbal uz muziku?

da dodam, uklapa se: na tom Stadionu odigrana je svojevremeno fudbalska utakmica automobilima, u kojoj su fiće gurale neku ogromnu loptu.
A bilo je čak i koride.
mlekac mlekac 06:58 10.01.2011

Re: Klizzzačččice moja!

nsarski
Hocu da kazem, hej!, u cemu je uopste fora sa tim umJetnickim klizanjem? (Kao sto rekoh, ima i gore - umjetnicko plivanje, ali tu me razum sasvim napusta pa ne bih dalje.). Zasto ne bi onda postojalo i umjetnicko hodanje, da ne kazem plesanje? Tj. balet kao olimpijska disciplina?


Zaboravio si ritmicku gimnastiku!

To ti je, otprilike, to. Secas se, ono sa muzikom, trakama, cunjevima, obrucima i loptama...
Unfuckable Unfuckable 19:19 10.01.2011

Re: Klizzzačččice moja!

Secas se, ono sa muzikom, trakama, cunjevima, obrucima i loptama...

...što se uporno i marljivo vedžbalo za svaki rođendan Najvećeg Sina pod strogom dirigentskom palicom hajlhitler - neumorne Anke Drinić
bauer. bauer. 02:04 11.01.2011

Re: Klizzzačččice moja!

Hocu da kazem, hej!, u cemu je uopste fora sa tim umJetnickim klizanjem?

A/, pa sad kontam! Nisam ni primetio, ja sam mislio da pričaš o hokeju na ledu, pa sam se štrecnuo. Ali, lepo je i to umetničko kliznje, nije da nije. Posebno žensko nije loše. Parovi su isto, donekle, ok. Ali mi muško umetničko klizanje nikako ne leži. Eto. Jbga. Kad sam takav baksuz. Ja ne pevušim, niti zviždućem melodije, ni u kupatilu dok se tuširam. A kamoli da gledam muško umetničko klizanje
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 02:38 09.01.2011

al

ga cepate...
alal vera.
ne umem da klizam. ista sam ko Jelica po tom pitanju. strašno izgledam na ledu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 06:23 09.01.2011

Re: al

njanja_de.manccini
ga cepate...
alal vera.
ne umem da klizam. ista sam ko Jelica po tom pitanju. strašno izgledam na ledu.


Ja sam ubedjen da NIKO, (0), iz Veljka Vlahovića ne ume da kliza!
vishnja92 vishnja92 08:37 09.01.2011

Re: al

Ja sam ubedjen da NIKO, (0), iz Veljka Vlahovića ne ume da kliza!

samselozi, sabane
blogovatelj blogovatelj 09:00 09.01.2011

Re: al

samselozi, sabane


Šnjovi, ti si genije, čudo prirode
Moj Supermen iz sna i majstor si za Šabane
Iz prerije
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:17 09.01.2011

Re: al

vishnja92
Ja sam ubedjen da NIKO, (0), iz Veljka Vlahovića ne ume da kliza!

samselozi, sabane


Šnjovi, ostavio sam ovaj komentar samo da bi se TI javila! I znao sam da hoćeš.

mara92 mara92 04:57 09.01.2011

Трећа смена

Некако ми остало ово од јУеСофЕј да шврћкам блогом у недоба: додајте томе ове празничне дане и "претовар" месом (печењем, његушким пршутом...), не могу бре, да спавам!
Прво ме је престравио њихов број, али штреберски сваки прочитала и слатко се смејала успут.
...
Сад ће за који дан Светско првенство у уметничком клизању, а у фебруару Европско...
...
Нисам често клизала: хладноћу не подносим, те сам научила да клизам просто, спорта ради (и сујете, наравно).
Криво ми је што ролере не провозах по Мајамију ономад...него, имала сам "паметнија посла"
blogovatelj blogovatelj 09:06 09.01.2011

400

Četiri stoje...
400

Da vas ja sve pobedim!
mirelarado mirelarado 15:08 09.01.2011

Re: 400

blogovatelj
Četiri stoje...
400

Da vas ja sve pobedim!



veronika_kojen veronika_kojen 10:29 09.01.2011

...

Ni dan danas mi nije baš jasno da li je to što me je dovelo na sred ledene Arene bio samo njen vešt manevar da se na kratko izbegne uvek budno roditeljsko oko, izraz nesebične sestrinske ljubavi zaogrnut željom da se unapredi evolutivno zapušten mlađi srodnik ili pak jedan sasvim legitiman i krajnje lukav pokušaj akcidentalne eliminacije „prirodnog neprijatelja“ - kako bilo:


Sećam se kad je moj brat bio u fazi stalk'n'bore

A kad ti mladji brat zatrepće okicama, pa se usmotani i ubalavi, zaroza u trista rukava-srce ti se cepa da to jadno stvorenje ne povedeš negde sa sobom. Moj bi obično samo glumio da je smotaniji nego inače i ja bih, naravno, nasela i vukla sam ga sa sobom sve dok nije našao svoje društvo.

A danas ja jurim njega da se vidimo i nadjemo, a on od mene beži ko od crnog djavola (nemojdameblamirašpreddruštvomveronika).
Unfuckable Unfuckable 14:48 09.01.2011

Re: ...

Moj bi obično samo glumio da je smotaniji nego inače i ja bih, naravno, nasela i vukla sam ga sa sobom sve dok nije našao svoje društvo.

stari štos koji se izvodio pred matorcima neposredno pre izlaska starije jedinke napolje, odlična fora da se ubije dosadno popodne
ssvetlana92 ssvetlana92 13:57 09.01.2011

Šta je tu je..

Povremeno se ubacim da pročitam neko lepo sećanje iz vremena Tašmajdana, kad ono malo, malo pa se vodi gradjanski rat. Kako se nešto zvalo, i kako je neko nesto zvao. Ispada da je izraz Taške mnogo zasmetao..pa onda svašta nešto uz to. Nema razloga da se stidimo svoje mladosti, nema razloga da se stidimo što smo rodjeni u Beogradu..a nema nekog razloga ni za ponos. Tako je, kako je..iz svoje se kože ne može.
Mada se nešto mislim, umesto da se povlačimo, trebalo bi da utanačimo veče Beogradjana pa da se dobro napijemo, proveselimo kao što to radi sav normalan svet iz Vranja, Kruševca, Kragujevca, Niša.i ostalih krajeva. Da se upoznamo..podsetimo kako je nekada bilo, ako treba nekome nešto da pomognemo, zaposlimo i sl. Valjda smo nešto naučili za sve ove godine povlačenja u gerilu..
Sad izvodim jedan mini dvostruki aksl..u glavi, i radujem se što si me podsetio na ona lepa i bezbrižna vremena..Unfe, garant ti poznajem sestru
reanimator reanimator 14:07 09.01.2011

Re: Šta je tu je..

Mada se nešto mislim, umesto da se povlačimo, trebalo bi da utanačimo veče Beogradjana pa da se dobro napijemo

Odbija se. Predlažem organizovanje večeri novobeogradjana!
ma_nemoj ma_nemoj 14:22 09.01.2011

Re: Šta je tu je..

Svaka cast, pogodila si sustinu. Predlog oberucke prihvatam, i dodajem inicijativu, vec negde pomenutu da se Tasketu vrati stari sjaj.
Godine povlacenja u gerilu naucile su me mojoj omiljenoj disciplini. A to je "vracanje Krsmana u ladicu". Ne mogu da odolim i propustim priliku pa nisam mogla ni sinoc. Iako je lepa i tako flashback-ovska diskusija tako skrajnuta, ali to je i bio cilj. Oni nemaju normalnih ideja (Jejo).
Ali dobro je sto postoje jer kad nam prohodaju ispred nosa (ovde ih, za razliku od realnog zivota NE mozes izbeci) vrate onaj osecaj, neprocenjivi, onu spoznaju ko smo u stvari i gde smo.

P.S. Jeja,Krsman=likovi iz "Ubistva s predumisljajem"
Unfuckable Unfuckable 14:55 09.01.2011

Re: Šta je tu je..

ssvetlana92
Povremeno se ubacim da pročitam neko lepo sećanje iz vremena Tašmajdana, kad ono malo, malo pa se vodi gradjanski rat. Kako se nešto zvalo, i kako je neko nesto zvao. Ispada da je izraz Taške mnogo zasmetao..pa onda svašta nešto uz to. Nema razloga da se stidimo svoje mladosti, nema razloga da se stidimo što smo rodjeni u Beogradu..a nema nekog razloga ni za ponos. Tako je, kako je..iz svoje se kože ne može.
Mada se nešto mislim, umesto da se povlačimo, trebalo bi da utanačimo veče Beogradjana pa da se dobro napijemo, proveselimo kao što to radi sav normalan svet iz Vranja, Kruševca, Kragujevca, Niša.i ostalih krajeva. Da se upoznamo..podsetimo kako je nekada bilo, ako treba nekome nešto da pomognemo, zaposlimo i sl. Valjda smo nešto naučili za sve ove godine povlačenja u gerilu..
Sad izvodim jedan mini dvostruki aksl..u glavi, i radujem se što si me podsetio na ona lepa i bezbrižna vremena..Unfe, garant ti poznajem sestru


sjajno rečeno, hvala sslatka
Da dodam i ovo:
Ni kao mnogo "zeleniji" bloger nisam menjao naslove ili brisao tekstove, a bilo je pritisaka, itekakvih, u nekoliko navrata i to vrlo ozbiljnih.
To što je neko od celog ovog teksta poželeo da vidi samo njegov naslov, pa onda od toga pokušao da napravi "slučaj", pa onda, uprkos objašnjenjima koja je dobio, nastavlja da kenja i provocira ponavljajući da ako on za nešto nije čuo onda mora da to i ne postoji, pa onda sve to nastavi i na pp (histerično i naivno tražeći da se prepiska objavi, vrh) mislim da više govori o njemu samom nego o tekstu.
ssvetlana92 ssvetlana92 15:58 09.01.2011

Re: Šta je tu je..

reanimator
Mada se nešto mislim, umesto da se povlačimo, trebalo bi da utanačimo veče Beogradjana pa da se dobro napijemo

Odbija se. Predlažem organizovanje večeri novobeogradjana!

Tebe ćemo da vežemo. Najgori si

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana