In memoriam| Moj grad| Nostalgija| Životni stil

'Demija

mlekac RSS / 08.01.2011. u 23:16

v194184p0.jpgPokušavam da budem pametna i da smislim vispren tekst, al' ne ide mi.

Ljudi, hoće da zatvore 'Demiju!

EDIT: 

Ubaci link opet ne radi. Vest imate ovde:

 http://www.b92.net/kultura/vesti.php?nav_category=1087?yyyy=2011&mm=01&dd=08&nav_id=484510

i ovde:

 http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/228070/Klub-Akademija-pred-zatvaranjem  

Ne zanimaju me razlozi. (U stvari, nisu mi baš ni najjasniji, pravo mi nije jača strana)

Mene drmaju uspomene.

I ogorčenost.

Ko je, i u čije ime, smislio kako ima pravo - po ko zna koji put zarad nečijeg dubokog džepa - da ovaj grad ostavi bez kultnog mesta?

Pa zar pokušaj pretvaranja ? u butik nije bila dovoljna budalaština?

Ovo je, za mene na istom nivou.

Mislim, toliko uspomena - da ne znam odakle da počnem.

Od prvog, bojažljivog ulaska u prostorije iste, tamo negde, početkom 80-ih? Sa drugaricom, nesigurna, nas dve se pribile jedna uz drugu a sve imamo utisak da nam piše na faci kako smo još uvek u srednjoj školi i da nema šanse da smo studentkinje... Al' upadosmo nekako! Prosto nas sunce obasjalo (i pored onolikog mraka)

Posle je već bila rutina - mada bi mi čuka uvek malo zaigrala kad bih se našla na vrhu stepenica... 

Ili da krenem od Žmuovih legendarnih farmerki koje sam snimla na istoj u isto to vreme (Dan-danji mi ne oprašta što pamtim njegove farmerke, ali nisam, tada, primetila neodoljivu facu koja ih je nosila. Šta da radim, farmerke su bile stvarno upadljive - jedna je nogavica bila crvena a druga plava. A nosio ih je uz majicu sa šarom britanske zastave i, naravno, kožnom jaknom. E, ta jakna, koja je koštala... bila je glavni razlog što nisam pogledala facu. Mislila sam da je neki žešći buržuj, a takvi me nisu zanimali)

Bezbrojne svirke i koncerti u istoj?

Naša zajednička, oproštajna poseta (Žmu i ja, bez prikolica), pred polazak za Afriku. Jednostavno, nije dolazilo u obzir da se uputimo na toliki put a da pre toga ne popijemo poslednje pivo na 'Demiji.

Ponovni susret sa istom po povratku?

I onda je vreme da se puste neke nove generacije...

Samo što te nove generacije, kanda, neće imati šansu da vide najbolji klub.

Osim ako neko nešto ne uspe da uradi.

Zato, dragi moji i drage moje - pišite, pričajte, svirajte.

Traže se sećanja, traži se muzika, traži se moda davnih dana, traži se razlog zbog čega 'Demija i dalje MORA da radi!


I, da ne zaboravim - peticija protiv zatvaranja 'Demije je:
http://www.petitiononline.com/mod_perl/petition-sign.cgi?AKDMBG



Komentari (37)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

ana_radmilovic ana_radmilovic 23:51 08.01.2011

ček bre 'demija

(dok ja s'vatim) to mu dođe ono mesto gde sam prvi put počela da ostajem van posle ponoći i naučila se slušat
ovo:



pa našla prvog dečka ili on mene našao... i tako to?

i to zatvaraju? auuuu

mislim, nemam pojma šta je sad tamo, ko tamo ide i šta se dešava, trista godina imam i nisam bila bar dvesta pedeset na 'demiji al - bezveze
mlekac mlekac 00:09 09.01.2011

Re: ček bre 'demija

ana_radmilovic
(dok ja s'vatim) to mu dođe ono mesto gde sam prvi put počela da ostajem van posle ponoći i naučila se slušat
ovo:



pa našla prvog dečka ili on mene našao... i tako to?

i to zatvaraju? auuuu

mislim, nemam pojma šta je sad tamo, ko tamo ide i šta se dešava, trista godina imam i nisam bila bar dvesta pedeset na 'demiji al - bezveze


E bas to, Anci.
Nisi jedina koja je prvi put ostala posle 'policijskog casa' na istoj. Ja sam, koliko se secam, ubedila caleta da cu da spavam kod drugarice, da ne bude sama jer su joj roditelji na putu, pa smo se, cak, uredno javile u neko pristojno doba da smo vec legle, a onda smo, naravno, zbrisale na svoj prvi ufur u istu.
I posle toga prvu voznju nocnim busom!

Ne znam sta od muzike da okacim - toliko je bilo da mi se sve smesalo...

Dajte bilo sta s pocetka 80-ih!

EDIT:
Ajde da ostanemo pri Bouviju
niccolo niccolo 23:54 08.01.2011

A kakva je prica,

ne pratim, što je zatvaraju?
ana_radmilovic ana_radmilovic 23:58 08.01.2011

Re: A kakva je prica,

niccolo
ne pratim, što je zatvaraju?

ja nisam znala ni da je zatvaraju - evo čeka se mlekac da nam objasni :)

ps

upropasti me mlekac, evo sad slušam zigi... posle sto godina i prisećam se starih drugova :)))
znaš, ko iz one pesme - nekako s proleća, i tako to
mlekac mlekac 00:04 09.01.2011

Re: A kakva je prica,

ana_radmilovic
niccolo
ne pratim, što je zatvaraju?

ja nisam znala ni da je zatvaraju - evo čeka se mlekac da nam objasni :)

ps

upropasti me mlekac, evo sad slušam zigi... posle sto godina i prisećam se starih drugova :)))
znaš, ko iz one pesme - nekako s proleća, i tako to


Ma ne radi ono cudo za linkovanje vesti. Eno, imate gore. Editovala sam.
niccolo niccolo 00:12 09.01.2011

Re: A kakva je prica,

Eno, imate gore

Aha, video. Naravno, novinari nisu shvatili u potpunosti problem, pa imamo dve verzije, ovu b92 i onu blica...
mlekac mlekac 00:14 09.01.2011

Re: A kakva je prica,

niccolo
Eno, imate gore

Aha, video. Naravno, novinari nisu shvatili u potpunosti problem, pa imamo dve verzije, ovu b92 i onu blica...

Kao sto rekoh, niccolo, prava mi nisu jaca strana. Al' sta god da je, ako ima pameti, nek ne diraju 'Demiju, a advokati i ko je vec nadlezan, slobodno nek se prepucavaju do sudnjeg dana.

Nego, kamo tvoj muzicki prilog?

Sta je tvoja asocijacija na istu?
trener92 trener92 01:00 09.01.2011

Re: A kakva je prica,

niccolo niccolo 14:12 09.01.2011

Re: A kakva je prica,

Sta je tvoja asocijacija na istu?

Mnogo važnije pitanje za ovu temu, od mojih asocijacija na akademiju, jeste zbog čega ti i ostali smatrate da će se akademija ugasiti kad izbace Sens Art iz tog prostora. Naime, ako sam pravilno shvatio, klub je nastao kao klub fakulteta još 61 i sve do 02 je funkcionisao kao klub fakulteta, a onda je fakultet iznajmio prostor u kojoj se nalazio klub privatnoj firmi Sens Art koja je pak nastavila da prostor koristi kao klub. Sad mene zanima zašto svi mislite da jedino Sens Art može da drži akademiju, odnosno zbog čega to opet ne bi mogao da radi fakultet kao do 02? Može biti da ovi novinski tekstovi ne daju sve neophodne informacije, pa da zbog toga ja ne vidim neizbežnu vezu između iseljenja Sens Arta i kraja akademije...
mlekac mlekac 15:59 09.01.2011

Re: A kakva je prica,

niccolo
Sta je tvoja asocijacija na istu?

Mnogo važnije pitanje za ovu temu, od mojih asocijacija na akademiju, jeste zbog čega ti i ostali smatrate da će se akademija ugasiti kad izbace Sens Art iz tog prostora. Naime, ako sam pravilno shvatio, klub je nastao kao klub fakulteta još 61 i sve do 02 je funkcionisao kao klub fakulteta, a onda je fakultet iznajmio prostor u kojoj se nalazio klub privatnoj firmi Sens Art koja je pak nastavila da prostor koristi kao klub. Sad mene zanima zašto svi mislite da jedino Sens Art može da drži akademiju, odnosno zbog čega to opet ne bi mogao da radi fakultet kao do 02? Može biti da ovi novinski tekstovi ne daju sve neophodne informacije, pa da zbog toga ja ne vidim neizbežnu vezu između iseljenja Sens Arta i kraja akademije...

Pazi, licno me boli uvo ko drzi klub - ali, nazalost, kod nas je odavno zastupljena praksa da promenom zakupca dobijas i promenu namene.

Ne tvrdim da su ovi bogomdani, ali verovatno je, ako njih izbace, da ce upasti neko ko ce prostor pretvoriti u jos jednu varijantu splavova, ili da ce prostor, kao takav, dobiti potpuno drugaciju namenu.

Zato sam i napisala da mi ovo lici na pokusaj pretvaranja pitanjca u butik. Samo nam jos nisu rekli sta bi trebalo tu da zazivi.
Unfuckable Unfuckable 16:06 09.01.2011

Re: A kakva je prica,

Može biti da ovi novinski tekstovi ne daju sve neophodne informacije, pa da zbog toga ja ne vidim neizbežnu vezu između iseljenja Sens Arta i kraja akademije...

word
I meni je malo nejasno sve to što se dešava, i da li je možda u pitanju samo puko "popunjavanje rubrike" (u tiraž nešto ne verujem) ili redovno "drmanje kaveza" bahatim vlastodršcima i gospodarima života, smrti i svega ostalog.
Kako bilo da bilo - ne bi bilo dobro da to mesto bude pretvoreno u još jedan Kosta kafe ili Korner šop. Akademija za današnju mladež svakako nema toliki značaj i vrednost koju je imala za nas ali spada u obavezne toponime Beograda i kao takvu trebalo bi je sačuvati.
S obzirom da su blogovi slične tematike, biću slobodan da sličan komentar ostavim i kod Houp
niccolo niccolo 16:27 09.01.2011

Re: A kakva je prica,

da ce upasti neko ko ce prostor pretvoriti u jos jednu varijantu splavova

E, ali vidiš, meni još od sinoć nije bilo jasno, pa rekoh sam sebi, hajde ujutro da ponovo pročitaš - u prostor niko ni ne može da upadne jer ni Sens Art nije smeo da upadne, fakultet je kršio propise kada ga je iznajmio Sens Artu. Opet Blicov tekst kaže da se spor nije vodio sa Poslovnim prostorom, što znači da Poslovni prostor uopšte nije krenuo u raskid zakupa koji postoji između njega i fakulteta zato što su ovi davali u podzakup. Znači da će prostor i dalje koristiti fakultet kad se ovi isele, odnosno da je jedina "opasnost" da
prostor, kao takav, dobije potpuno drugaciju namenu.
od strane fakulteta, o čemu pak, rekao bih, niko ne govori u ovim vestima...

Drugim rečima, na osnovu svega što pročitam meni se čini da se potpisivanjem peticije više brani Sens art da im ne propadne biznis nego sama Akademija.
mlekac mlekac 17:41 09.01.2011

Re: A kakva je prica,

Unfuckable
Može biti da ovi novinski tekstovi ne daju sve neophodne informacije, pa da zbog toga ja ne vidim neizbežnu vezu između iseljenja Sens Arta i kraja akademije...

word
I meni je malo nejasno sve to što se dešava, i da li je možda u pitanju samo puko "popunjavanje rubrike" (u tiraž nešto ne verujem) ili redovno "drmanje kaveza" bahatim vlastodršcima i gospodarima života, smrti i svega ostalog.
Kako bilo da bilo - ne bi bilo dobro da to mesto bude pretvoreno u još jedan Kosta kafe ili Korner šop. Akademija za današnju mladež svakako nema toliki značaj i vrednost koju je imala za nas ali spada u obavezne toponime Beograda i kao takvu trebalo bi je sačuvati.
S obzirom da su blogovi slične tematike, biću slobodan da sličan komentar ostavim i kod Houp


Sa Costa Cafeom pokazali su se u Grckoj Kraljici. Stvarno nam ne treba repriza takvih "poduhvata". A ni novi Pizza Hut, i onaj umesto Lipe bio je one too much, sto se mene tice.
kukusigameni kukusigameni 19:12 09.01.2011

Re: A kakva je prica,

u Grckoj Kraljici


Secas se naziva Plavi Jadran?
NNN NNN 20:12 09.01.2011

Re: A kakva je prica,

Ako Akademija postoji od '61. a Poslovni prostor je vlasnik (izgleda oduvek) tog prostora, to onda znači da je bio vlasnik još '61.

Ja prvi put čujem za taj Poslovni prostor, više mi zvuči kao neka fantomska tajkunska firma, mada opet ima ime na srpskom što je ovih godina prava retkost.
niccolo niccolo 20:29 09.01.2011

Re: A kakva je prica,

Ja prvi put čujem za taj Poslovni prostor, više mi zvuči kao neka fantomska tajkunska firma, mada opet ima ime na srpskom što je ovih godina prava retkost.

Ma jok, to ti je nešto ko Parking servis* samo za drugu delatnost, oni "izdaju" prostor koji je u vlasništvu opštine i tako pribavljaju kintu (između ostalog) za funkcionisanje opština...


* u stvari u pravu si, ako je ko Parking servis onda jeste tajkunska firma
mlekac mlekac 20:30 09.01.2011

Re: A kakva je prica,

kukusigameni
u Grckoj Kraljici


Secas se naziva Plavi Jadran?


Kako da ne, i naziva i onog znaka na fasadi - trebalo je, valjda, da predstavlja ribu...
NNN NNN 23:12 09.01.2011

Re: A kakva je prica,

Parking servis onda jeste tajkunska firma
žika pauk magistar!?

Koliko se lakše stiže do titula preko stranačkih fotelja, evo i doktoriraće do kraja mandata (verovatno na neku temu tipa "Uticaj demoktarske misli na zoniranje grada'')
niccolo niccolo 23:21 09.01.2011

Re: A kakva je prica,

žika pauk magistar!?

Zli jezici kažu da je on odavno doktorirao...
4krofnica 4krofnica 01:11 09.01.2011

ecipecipec

ajd prva si...

a danas pomislih na 'rupu' dok sam objasnjavala svom pripitom zetu koji je danas usao u petu deceniju zivota zasto ne mogu da igram taj njegov slow dance uz Prislija... gde sam ja izlazila nije se djuskalo, bar mi nismo...njegova zena a moja svester je dugo bila u ubedjenju da tamo mozes da udjes samo ako si komplet obucen u crno (kriva sam :)). svasta su mislili da se tamo desava, a mi smo se tako dobro zabavljali sa sve bubasvabama po zidovima i lepljivim podom...

ih koliko uspomena....:))

maca22 maca22 03:56 09.01.2011

Re: ecipecipec

A u onaj banditski Plato niko da dirne...
dolybell92 dolybell92 09:17 09.01.2011

More...

jedan od centara korupcije i ko zna kakvog sve poslovanja
je zapravo taj izmišljeni "POSLOVNI PROSTOR" koji gazduje
tuđom imovinom od kada postoji...a ne zna se za čiji račun...
nikada ništa nisu sagradili,
a nominalno postaju vlasnici prostora koji nije njihov,
i odlučuju po neutvrđenoj šemi... POSLOVNI PROSTOR treba preispitati,
od dana osnivanja pa sve do danas, pa IH potom UKINUTI !

Dr M Dr M 09:43 09.01.2011

Re: More...

dolybell92
jedan od centara korupcije i ko zna kakvog sve poslovanja
je zapravo taj izmišljeni "POSLOVNI PROSTOR" koji gazduje
tuđom imovinom od kada postoji...a ne zna se za čiji račun...
nikada ništa nisu sagradili,
a nominalno postaju vlasnici prostora koji nije njihov,
i odlučuju po neutvrđenoj šemi... POSLOVNI PROSTOR treba preispitati,
od dana osnivanja pa sve do danas, pa IH potom UKINUTI !



Evo Ti preporuka za ovo, i ovde i tamo..
docsumann docsumann 11:53 09.01.2011

negdje tjekom ranih devedesetih ...

tu i tamo bi uticao na muzički izbor preko drugarice koja je puštala muziku

wukadin wukadin 17:25 09.01.2011

Pazi sada

Ne zanimaju me razlozi.


Na nekom ad hoc nivou to ima smisla. Ako zelis reci - ne zanima me sto to hoce, to treba obustaviti. Ili organizujmo se sada pa posle raspredajmo...
U drugom slucaju, naravno ako ima nacina da se spase, neki dublji razlozi nisu bitni (uzgred, ono prvo i ne znaci razlog nego povod)... Medjutim, ako se ignorise logika razaranja, razaranje ce se ponoviti. Da potpisao sam, jer treba jos nesto da se uradi?! A dodajem da ovo ne radi Pera s Marsa nego vlast, a ja sam odavno protiv DS-a, protiv "zutih" medija i bez-alternativnog nacina "razmisljanja".
Dakle, dokle god ne knjizite vlastima sve sto rade, pa kad dodju izbori to valorizujete...
houp houp 18:58 09.01.2011

Akademija Republika

Traže se sećanja, traži se muzika, traži se moda davnih dana, traži se razlog zbog čega 'Demija i dalje MORA da radi!


"Akademija Republika",mesto besane energije.
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:44 09.01.2011

Eee, bila šu to

lepa vremena...
Koliko smo samo vremena tamo proveli, onako besparnim nam je Fleka dao zelene kartice (eee, zelene kartice su u to vreme bile moneta bez cene) za slobodan ulaz...u redakciji Ritma srca smo delili dve kese Smokija i onda palili na Akademiju...Najbolja drugarica i ja smo tamo bile inventar...za 8. martove čak i muziku puštale...
I naravno da ne bi smeli da ukinu Akademiju.
mlekac mlekac 20:33 09.01.2011

Re: Eee, bila šu to

Jelica Greganović
lepa vremena...
Koliko smo samo vremena tamo proveli, onako besparnim nam je Fleka dao zelene kartice (eee, zelene kartice su u to vreme bile moneta bez cene) za slobodan ulaz...u redakciji Ritma srca smo delili dve kese Smokija i onda palili na Akademiju...Najbolja drugarica i ja smo tamo bile inventar...za 8. martove čak i muziku puštale...
I naravno da ne bi smeli da ukinu Akademiju.


Cekala sam te da se javis, inventaru ni jedan!

Treba je sacuvati, makar zarad secanja, a nekima je, odavno, trebalo dati dozivotne rezervacije.
st.jepan st.jepan 20:34 09.01.2011

AKADEMIJA - MARQUEE

Mlerkac, ne zameri, vec sam napisao komentar ispod bloga Nsarskog (nisam video da je da si okacila svoj, kao sto ga, verujem, nije video ni on)
Nema veze, tvoj je posve drugaciji, a ja cu taj svoj komentar okaciti i ovde (ako ti smeta, slobodno brisni)

Samo što te nove generacije, kanda, neće imati šansu da vide najbolji klub

Da, to je malo tuzno.
Ipak, za mnoge, takoreci za sve meni bitne, Akademija je jedan od repera secanja.
Nisam upoznat ni sa pravnim detaljima, a kamo li sa pozadjem slucaja, ali se nekako nadam da stvar moze da se resi, tj. da Poslovni prostor nema nista protiv da se prostor vrati pod upravu FLU (to bi za Akademiju mozda bilo i bolje, jer bi je vodili aktuelni studenti koji, ne samo da su u najboljem dosluhu sa aktuelnim trendovima, nego i potencijalno najsposobniji da joj odrze avangardni gard i iznedre neki novi kvalitet). Ovo, dabome, samo ako nekom guzonji nije zjevnuo shupak na prostor u kojem se moze larmati i posle deset navece (po novom zakunu, cujem nece moci tamo gde u blizini ima stanara). Ako je tome tako, e onda se tu ne moze uraditi nista.

Sve, dakako, umire, valjda tako mora.
Na ovaj ili onaj nacin (nisam bas upoznat) umro je i Marquee.
Pod jednim blogom, sinoc sam napisao nesto o tome:

"Pre par godina lutao sam Sohoom, ocajnicki pokusavajuci da opet pronadjem "Marquee. Nije ga bilo tamo gde sam ga ostavio, no to sam pripisivao svojoj rasejanosti. Raspitivao se kod par desetina prolaznika za koje sam ocenio da su Londonci, pitao ljubazne bobije, oni toki vokijima pitali starije kolege..., jbt, niko nikad cuo! Mislio sam da pogresno izgovaram, spelovao, ispisivao..., nista nije vredelo! Pa ovo je zona sumraka, vristao sam u sebi, skrivena kamera, kolektivna amnezija, neki moj trip... Dal' je to ikad stvarno postojalo, dal' sam ikada stvarno postojao ja (nekada tamo bio inventar)? Smirio sam se tek po povratku, kad mi je Google ispovrteo milion sajtova o Legendarnom i Repernom Markiju, s kojim su mnogi uporedjivali Legendarnu i Repernu Akademiju."

Edit:
Ja vec potpis'o
mlekac mlekac 20:39 09.01.2011

Re: AKADEMIJA - MARQUEE

st.jepan
Mlerkac, ne zameri, vec sam napisao komentar ispod bloga Nsarskog (nisam video da je da si okacila svoj, kao sto ga, verujem, nije video ni on)
Nema veze, tvoj je posve drugaciji, a ja cu taj svoj komentar okaciti i ovde (ako ti smeta, slobodno brisni)

Samo što te nove generacije, kanda, neće imati šansu da vide najbolji klub

Da, to je malo tuzno.
Ipak, za mnoge, takoreci za sve meni bitne, Akademija je jedan od repera secanja.
Nisam upoznat ni sa pravnim detaljima, a kamo li sa pozadjem slucaja, ali se nekako nadam da stvar moze da se resi, tj. da Poslovni prostor nema nista protiv da se prostor vrati pod upravu FLU (to bi za Akademiju mozda bilo i bolje, jer bi je vodili aktuelni studenti koji, ne samo da su u najboljem dosluhu sa aktuelnim trendovima, nego i potencijalno najsposobniji da joj odrze avangardni gard i iznedre neki novi kvalitet). Ovo, dabome, samo ako nekom guzonji nije zjevnuo shupak na prostor u kojem se moze larmati i posle deset navece (po novom zakunu, cujem nece moci tamo gde u blizini ima stanara). Ako je tome tako, e onda se tu ne moze uraditi nista.

Sve, dakako, umire, valjda tako mora.
Na ovaj ili onaj nacin (nisam bas upoznat) umro je i Marquee.
Pod jednim blogom, sinoc sam napisao nesto o tome:

"Pre par godina lutao sam Sohoom, ocajnicki pokusavajuci da opet pronadjem "Marquee (nije ga bilo tamo gde sam ga ostavio, no to sam pripisivao svojoj rasejanosti), raspitivao se kod par desetina prolaznika za koje sam ocenio da su Londonci, pitao ljubazne bobije, oni toki vokijima pitali starije kolege..., jbt, niko nikad cuo! Mislio sam da pogresno izgovaram, spelovao, ispisivao..., nista nije vredelo! Pa ovo je zona sumraka, vristao sam u sebi, skrivena kamera, kolektivna amnezija, neki moj trip... Dal' je to ikad stvarno postojalo, dal' sam ikada stvarno postojao ja (nekada tamo bio inventar)? Smirio sam se tek po povratku, kad mi je Google ispovrteo milion sajtova o Legendarnom i Repernom Markiju, s kojim su mnogi uporedjivali Legendarnu i Repernu Akademiju."

Edit:
Ja vec potpis'o


Necu te brisati, Stjepane, za razliku od gornjeg topika, moj nije VIP, pa se lako desi da me previde. Navikla sam.
antioksidant antioksidant 20:44 09.01.2011

Re: AKADEMIJA - MARQUEE

pa se lako desi da me previde.

pored urmasica? sumnjam
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:02 09.01.2011

citat

st.jepane, nadam se da nemaš ništa protiv što (iako si slično napisao u gornjem komentaru, ali ovo mi je još bolje leglo)citiram tvoju rečenicu koju si napisao kod Unfa na blogu o Tašu...dakle:

Neka se Klub lepo vrati pod upravu FLU, neka ga vode aktuelni studenti, to bi, za ocuvanje avangardnoga garda te kultne institucije, mozda bilo i bolje.


Pod ovo bih se odmah potpisala.
mlekac mlekac 21:04 09.01.2011

Re: AKADEMIJA - MARQUEE

antioksidant
pa se lako desi da me previde.

pored urmasica? sumnjam

Ih bre, AO, pa pusti da malo glumim skromnost...
Moze jedna boza?
st.jepan st.jepan 22:10 09.01.2011

Re: AKADEMIJA - MARQUEE

Moze jedna boza

Nikad boza, uvek spricer (al' kod Dzeme - Dzemaila)
albicilla albicilla 22:10 09.01.2011

amarcord

secam se jos rukom crtane i flomasterom bojene, falsifikovane propusnice za akademiju koju je jedan moj prijatelj napravio. i raster na njoj je slobodnom rukom nanosio.

naravno da je ulazio bez problema - kasnije se, tokom studija arheologije, izdrzavao crtajuci crtane filmove.

posle sam bio u londonskom marqueeju, jos to pamtim. pamtim i akademiju. i zatvoriti nju je za bg isto sto je bilo i rusenje albanije pre jednog veka. ako ce grad da kupi upitnik, sto pozdravljam, mozda bi mogao da kupi i akademiju...
mlekac mlekac 03:34 10.01.2011

Re: amarcord

albicilla
secam se jos rukom crtane i flomasterom bojene, falsifikovane propusnice za akademiju koju je jedan moj prijatelj napravio. i raster na njoj je slobodnom rukom nanosio.

naravno da je ulazio bez problema - kasnije se, tokom studija arheologije, izdrzavao crtajuci crtane filmove.

posle sam bio u londonskom marqueeju, jos to pamtim. pamtim i akademiju. i zatvoriti nju je za bg isto sto je bilo i rusenje albanije pre jednog veka. ako ce grad da kupi upitnik, sto pozdravljam, mozda bi mogao da kupi i akademiju...


Vidis, u starom Beogradu, ako su vec morali da zatvore neko kultno mesto kao sto je bila "Albanija", ili "Dardaneli", bar bi se okupili da se slikaju za uspomenu.

Kafana "Dardaneli" je porušena s proleća 1901. godine, pod poslednjim kafedžijom Dragom, koji je zatim preduzeo "Grčku kraljicu". Rušenje "Dardanela" je bila skoro "opšta narodna žalost". Nekoliko generacija sakupljalo se oko ruševina sa saučešćem posmatrajući kako gomila kamena, cigle i praha pretrpava njihove najranije i najmilije uspomene. I novine su tadanje zabeležile rušenje "Dardanela", kao jedan od događaja iz života naše prestonice. Na dan-dva pre no što će se porušiti, gosti su doveli fotografa da slika "Dardanele". Na slici toj nisu svi gosti koji su redovno posećivali ovu kafanu.


Pokusavam da zamislim na sta bi licila fotka na kojoj bi se okupili preziveli posetioci 'Demije iz raznih decenija.

Mada, i kolaz onih koji su, nazalost, pokojni, ne bi bio mali...
medjutim92 medjutim92 10:12 13.01.2011

Potpisujem i podržavam.

Činjenica je da nije trebalo da dođe ni do prve privatizacije Akademije, činjenica je da ne znamo da bi sad moglo da bude nešto mnogo gore nego sad, ali isto tako je činjenica da se kod takvih prostora vrlo retko dešavaju promene nabolje i da iskustvo uči nemamo na osnovu čega da se nadamo da bi se stanje Akademije popravilo s novim gazdom. A Beograd ostaje sa sve manje prostora za underground svirke - Livingroom zatvoren, KST već godinama nema svirke (još otkad im je radno vreme sa cele nedelje skraćeno na sreda-subota), priča se o zatvaranju Žice.. otvaraju se novi, kao npr Ciklon, ali i dalje postoji konstantan manjak takvih prostora..

Uz potpis prilažem živi EP snimljen u aprilu na/u Akademiji (kako ko voli)..

DSZDIF na Akademiji (2010)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana