Društvo| Na današnji dan| Život| Životni stil

Izmučeno pečenje i svetleće rakete

loader RSS / 14.01.2011. u 01:22

Eto... tako... opet trešti. Opet se svuda puca. I noć se kostreši. Trepuće odozgo.

Sila leti u vis. Crveno, zeleno, plavičasto, narandžasto... Kao da se vatreni div iskašljao, zaboravivši da turi ruku preko usta...

A ja - kao i oduvek - čini mi se da sve mogu da podnesem, samo lošu muziku ne mogu.

Ne, nikako.

Što ona više nastoji da se nametne kao muzika, tako ja još jasnije shvatam da sam udaljeniji od mesta na kojem sam. Da, zaista, šta ću ja tu?! Nije dovoljno opravdanje što nisam ni računao na doček i što je sve išlo korak po korak, gotovo neosetno. Ostao sam predugo.

Vazduh je pretrpan rečima.  claudedityvon25manja.jpg

Prostorije su okićene bajatim pečenjem.

Vrata su dresirana da propuste pijance...

Nova serija pucnjave! Na trenutke, prozor proradi scenom: mrak, isprobadan žiškama u boji, naslanja se na okno s one strane. Obris neke žene u marami, zgurene, brzo i nemo promiče, poput svake figure koja uplašeno beži iz slike koja je istiskuje. Onda opet tresak tanjira, pa pojačan radio, pa dim koji, sve gušći, bubri u prostoriji. Reči se dave. Pod i tavanica, kao da su u dosluhu, tajno se primiču, uživajući u teskobi koja nastaje.

Stižu još neki. Prepričava se. Veče je isto takvo, ili slično, i na drugim mestima, mnogim. Svedoci se odnekud skupljaju, preuzimaju reč, nataču piće i govore o tim mestima, sa kojih upravo dolaze, mestima većim, manjim, ali sa istim mirisima, glasovima, hukom neprepoznatljive istorijsko-mistične poruke koja ljude tera da se valjaju u mrsu i obesti upravljenoj u svim pravcima.

Opet se Srbija vaspinje iz blata... Izranja na časak, pušta krik u nerazgovetne hronološke tablice, pa se vraća nazad, da pojede svoj teški obrok sadašnjosti. I, tu, klinci sa svojih 16-17 prizivaju mulj, trubače,  šundovski ritam pun loma.... - i dobuju usporenim nogama u dance sveta !

Eto... tako... opet se svuda puca, zveči, klokoće, viče, klepeće, ...

Mnogi se vraćaju ranije, zapinjući o oluke.

Ali još više ih je ostalo. Pravoslavlje se nekako čudno podrazumeva, kao protivnik svemu. Ali tiho, neizrečeno. Fino rastvoren u cirkulaciji alkohola, taj inat se kao velika podrazumevajuća mantra razleže kroz misli slavljeničkih grupica, zdušno okupljenih oko galame i pečenja izmučenog dimom, i silnim dodirivanjem i prevrtanjem.  

 



Komentari (127)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

srdjan.pajic srdjan.pajic 01:28 14.01.2011

Aj' srećna nova...

loader loader 01:40 14.01.2011

Re: Aj' srećna nova...

Aj...
trener92 trener92 01:42 14.01.2011

"Ciocarlia (ili ti unesimo malo optimizma)


Mr.Loader , ne smemo dozvoliti da nas njihovi neartikulisani proizvodi glasnih žica i jadnih izmučenih instrumenata obeshrabre.
A ja - kao i oduvek - čini mi se da sve mogu da podnesem, samo lošu muziku ne mogu.

Krenimo recimo
ovako



na primer




trener92 trener92 01:45 14.01.2011

Re: "Ciocarlia (ili ti unesimo malo optimizma)


Pa onda

Exitus Letalis Exitus Letalis 01:45 14.01.2011

Re: "Ciocarlia (ili ti unesimo malo optimizma)

ja ne slavim pa me se ni ne dotiče.
čula neki težak udarac, mislim sudar, kad ono petarda ko bomba.
a možda i ostanulo:)))

loader loader 01:52 14.01.2011

Re: "Ciocarlia (ili ti unesimo malo optimizma)

kad ono petarda ko bomba.




loader loader 01:54 14.01.2011

Re: "Ciocarlia (ili ti unesimo malo optimizma)

Trener92:

Mr.Loader , ne smemo dozvoliti da nas njihovi neartikulisani proizvodi glasnih žica i jadnih izmučenih instrumenata obeshrabre.

Mr Koučosu :) , ovaj koment sa latiničnom mjuzom mu sad dođe kao dobra inhalacija :)
mlekac mlekac 01:58 14.01.2011

Re: "Ciocarlia (ili ti unesimo malo optimizma)

Exitus Letalis
ja ne slavim pa me se ni ne dotiče.
čula neki težak udarac, mislim sudar, kad ono petarda ko bomba.
a možda i ostanulo:)))


Mene je nekoliko takvih probudilo...

Al' ne zalim se, ionako je bilo moje vreme za budjenje
loader loader 02:08 14.01.2011

Re: "Ciocarlia (ili ti unesimo malo optimizma)

mlekac:

Mene je nekoliko takvih probudilo...

Rano ležete, još ranije ustajete?
Udari su bili strahoviti. Video sam kako se pauk u ćošku još više povukao u ćošak i opasao sa svojih nekoliko nogu radi utiska zaštite :)

trener92 trener92 03:18 14.01.2011

Re: "Ciocarlia (ili ti unesimo malo optimizma)

loader

Mr Koučosu :) , ovaj koment sa latiničnom mjuzom mu sad dođe kao dobra inhalacija :)


To je dobro Mr.Loader, znate i sami, da je najvažnije pronaći ravnotežu ( ili će pre biti protivteža ).
A ima nešto u ovome , što je pričao jedan čovek:

"Traćio sam mnogo vremena na gluposti i proveo sam skoro celu svoju mladost u besplodnom radu, i privržen učenjima mudrosti koja je za Boga ludost.
Iznenada, probudio sam se iz dubokog sna.
Uvideo sam predivno svetlo jevanđeoske istine i prepoznao ništavnost mudrosti vladara ovog sveta"

Βασίλειος ὁ Μέγας

Verujem da bi i njemu prijala muzika koju sam postavio, ni on nije odobravao ono što ste pomenuli.

A može i ovako

bubamarac bubamarac 09:40 14.01.2011

Re: "Ciocarlia (ili ti unesimo malo optimizma)

Za trenera:
Kad smo vec kod ciocarlije, da cujemo Fanfare Ciocarlia



Za druga Milana:
Ovo " srBsko" je bas izlizano. Dajte nesto novo.

Za Loadera preporuka.
loader loader 11:33 14.01.2011

Re: "Ciocarlia (ili ti unesimo malo optimizma)

"Traćio sam mnogo vremena na gluposti i proveo sam skoro celu svoju mladost u besplodnom radu, i privržen učenjima mudrosti koja je za Boga ludost.
Iznenada, probudio sam se iz dubokog sna.
Uvideo sam predivno svetlo jevanđeoske istine i prepoznao ništavnost mudrosti vladara ovog sveta"

Βασίλειος ὁ Μέγας


Kouče, istrajni ste u gajenju mudrosti. Cenim. Pozdravljam.


A onda :

loader loader 11:37 14.01.2011

Re: "Ciocarlia (ili ti unesimo malo optimizma)

bubamarac:
...
... Za Loadera preporuka.


Za ovakvo jutro
ništa bolje od preporuke i jake, duge kafe
trener92 trener92 15:04 14.01.2011

Re: "Ciocarlia (ili ti unesimo malo optimizma)

bubamarac
Za trenera:
Kad smo vec kod ciocarlije, da cujemo Fanfare Ciocarlia


Može , može
a da čujemo

i ovako

loader loader 20:52 14.01.2011

Re: "Ciocarlia (ili ti unesimo malo optimizma)

a da čujemo

i ovako

Pa, kako
zoja444 zoja444 02:12 14.01.2011

svetlece rakete

ja se izvinjavam, ali ja vatromet obozavam... verovatno je to neka trauma iz detinjstva. samo kada bi ga bilo cesce. makar jednom mesecno. bez ikakvog povoda.
loader loader 02:26 14.01.2011

Re: svetlece rakete

Vatromet je divan. Mislim, sam vatromet.
Ovde je pomalo reč o multidisciplinarnom doživljaju :)
Ma, najgora je muzika
AlexDunja AlexDunja 09:51 14.01.2011

Re: svetlece rakete

Vatromet je divan. Mislim, sam vatromet.
Ovde je pomalo reč o multidisciplinarnom doživljaju :)
Ma, najgora je muzika


i ja volim vatromet:)
samo sa sigurne udaljenosti
od ostatka ugodjaja...

ps. pa kako se baš vi zadesiste na
tom strašnom mestu?
evo malla uteha:

buba_truba buba_truba 10:01 14.01.2011

Re: svetlece rakete

AlexDunja
ps. pa kako se baš vi zadesiste na
tom strašnom mestu?

Isto se zapitah.
loader loader 11:22 14.01.2011

Re: svetlece rakete

ps. pa kako se baš vi zadesiste na
tom strašnom mestu?



.. Ali,

u početku
ništa nije podsećalo na ono što će kasnije biti
AlexDunja AlexDunja 11:33 14.01.2011

Re: svetlece rakete

u početku
ništa nije podsećalo na ono što će kasnije biti


:))
dogodio vam se doček
srpske nove iz zasede...

čuvajte se ubuduće opasnih datuma.
buba_truba buba_truba 11:42 14.01.2011

Re: svetlece rakete

loader
Ali, u početku ništa nije podsećalo na ono što će kasnije biti

Ništa osim pamćenja koje, poslovično, zakaže.

Pa se vrati kad je već sve gotovo:
Eto... tako... opet trešti. Opet se svuda puca. I noć se kostreši.....
Opet se Srbija vaspinje iz blata.......
Eto... tako... opet se svuda puca, zveči, klokoće, viče, klepeće, ...


Baš tako
AlexDunja
dogodio vam se dočeksrpske nove iz zasede...

loader loader 11:43 14.01.2011

Re: svetlece rakete

iz zasede...



Da...
Ili ono - kad se žaba kuva, prvo u mlakušnoj, pa u toploj, pau vrućoj, pa u vrijućoj vodi, ni jednog časa ne mogavši da prepozna da to jeste kuvanje
ivana23 ivana23 16:24 14.01.2011

Re: svetlece rakete

loader

.. Ali,
u početku
ništa nije podsećalo na ono što će kasnije biti


Nagovestavalo (?).
Exitus Letalis Exitus Letalis 20:01 14.01.2011

Re: svetlece rakete

čuvajte se ubuduće opasnih datuma.

el ti prošlo opsadno stanje u kući?
mmmislimm ... 17. januar ... nemoj da sam sama:)))

izvinjavam se za trol!!!
AlexDunja AlexDunja 21:30 14.01.2011

Re: svetlece rakete

el ti prošlo opsadno stanje u kući?
mmmislimm ... 17. januar ... nemoj da sam sama:)))

nemaš brineš,
pratim u stopu.

go, fed!

loader loader 21:42 14.01.2011

Re: svetlece rakete

Nagovestavalo (?).

Hellouuu Ivana :) .. Klajn mi pored vas ne treba.
Da, vi ste u pravu - "nagovestavalo" treba.
Može i "navodilo" , "asociralo", "upućivalo" ...

Ovo moje "podsećalo" (koje sam upotrebio) može u krajnje slobodnom izboru, takoreći umetničkom. Ali, da sam bio skoncentrisan, ne bih upotrebio tu reč, već ovu koju ste vi naveli, ili neku od drugih, koje spomenuh. Hvala.
loader loader 21:58 14.01.2011

Re: svetlece rakete

Exitus Letalis:

izvinjavam se za trol!!!


U čemu je troll ?
Baš vam je umesan novogodišnji komment
loader loader 22:49 14.01.2011

Re: svetlece rakete

go, fed!

Oh, nepopravljivi ste :)
Čujem da je Fed s nekim našim gastarbajterima u Švici đikao uz pinkovaču i kuvanu rakiju :)
Šalim se, naravno. Znam da ne pije kuvanu
houp houp 22:52 14.01.2011

Re: svetlece rakete

loader
Vatromet je divan. Mislim, sam vatromet.
Ovde je pomalo reč o multidisciplinarnom doživljaju :)
Ma, najgora je muzika


O Mr.Loader,šta Vas je to zadesilo?! Zar na Vas sa pragnjetinom i uncaunca tonovima uz prigodne šššššbuuuum svetleće i ostale doček efekte!
U neko doba predhodne noći dok sam sasvim ne željeno bila svedok oduševljenja dragih mi komšija,makar i samo u domenu zvuka...Iznenada se javila sila koja rešava stvar u liku i postu dragih nam Kouča i AD koji zabaviše moj slušni aparat i uposliše prste i "drvo klavirsko"te izdržah oduševljenje komšiluka nastupajućom nam po drugi put međ'nama 2011.

Da podelimo..:)



I moram još reći da su mi Vaše reči dočarale ugođaj baš kao da sam bila prisutna na eventu.





loader loader 23:00 14.01.2011

Re: svetlece rakete

O Mr.Loader,šta Vas je to zadesilo?! Zar na Vas sa pragnjetinom i uncaunca tonovima uz prigodne šššššbuuuum svetleće i ostale doček efekte!

Eh... kad hoće - hoće

... ... Iznenada se javila sila koja rešava stvar u liku i postu dragih nam Kouča i AD koji zabaviše moj slušni aparat i ... ...

".. sila koja..." _-_

AD i Koučos.. :) ..
Vidite šta znače ..
Ne odričite ih se ni kad vam se učini da su zastranili :)

I moram još reći da su mi Vaše reči dočarale ugođaj baš kao da sam bila prisutna na eventu.

Malo reči treba...
houp houp 23:12 14.01.2011

Re: svetlece rakete

AD i Koučos.. :) ..
Vidite šta znače ..
Ne odričite ih se ni kad vam se učini da su zastranili :)


Da ih nema trebalo bi ih izmisliti :))uz uputstvo koje bi glasilo "U slučaju panike pozvati AD i Koučosa!"


Malo reči treba...


prva asocijacija : )

Exitus Letalis Exitus Letalis 23:22 14.01.2011

Re: svetlece rakete

trol

loader
Exitus Letalis:

izvinjavam se za trol!!!


U čemu je troll ?
Baš vam je umesan novogodišnji komment

ma, ovo što sam dunji napisala.

al da dodam za novu godinu.
da, to se zvalo mali božić.
ja snimala (kao ton majstor)dokumentarni film o tome.

u mestu koje se zove ... čelarevo.

počelo snimanje u bosni, pa se već zagrejala ratna atmosfera, balvan revolucija u toku, te se završilo u vojvodini.

daklem, u tom čelarevu sve se zvalo krajina; i mesna zajednica, i kafana i škola.

predsednik mesne zajednice u uniformi, razume se, upada u prostoriju i gde je ekipa sedela i pita: jel smo svi srbi ovde?
ma, de pita, konstatuje.

ja, a ko bi, kažem: nismo.
a šta ste vi gospođo?
ne odgovaram na takva pitanja ni popisivaču.

udara me nogom ispod stola sekretarica režije ... cirkus.
prava ratna atmosfera.

pitam ja jednog: jel bilo kod vas prisilne mobilizacije? onako naivno, jerbo sam bila već tada u pokretu otpora ratnom huškanju i ratu.
nema, veli čovek, mi svi dobrovoljno!

u sećanju mi je ostao jedan odvratan plakat veličine 4 sa 4: krajina krvava haljina.
učesnici brana crnčević, milić od mačve, momo kapor i takvo društvo.
to je bila nekakva predstava - bolje reći dizanje morala pučanstvu.

eto, to je ta srpska nova godina 91.

al su petarde bile malo veće ... i potrajalo je ... a eho, evo ga i danas!

AlexDunja AlexDunja 01:27 15.01.2011

Re: svetlece rakete

prva asocijacija : )

znaš, hope,
kad je ella dolazila prvi put
ovde, pustili su joj neke nadine snimke.

kad se obratila publici, ja mislim, u domu sindikata,
rekla je: ja sam nada knezević.

mnogo malo je zabeleženo, još manje zapisano
nada je bila fenomenalna pevačica.

edit:))
ova moja greška, što te zovem hope,
je totalno ...u vezi sa nadom:)

pazi kako je tačno....
houp houp 02:03 15.01.2011

Re: svetlece rakete

nada je bila fenomenalna pevačica.


I ja tako mislim.

pazi kako je tačno....




za sinoć...


loader loader 11:52 15.01.2011

Re: svetlece rakete

houp
... ...
prva asocijacija : )

Nada Knežević je svetski format, ali zaista svetski.
Što se mene tiče, oduvek, i još uvek : "Seti se... "
Houp, pravi izbor.
A prilika je da se na snimku usput pogleda i tadašnja Dunja Lango, kao i sala, ljudi, frizure, zvuk, crnobela tehnika... :)

loader loader 12:03 15.01.2011

Re: svetlece rakete

Exitus Letalis:

... ...
... predsednik mesne zajednice u uniformi, razume se, upada u prostoriju i gde je ekipa sedela i pita: jel smo svi srbi ovde?
Ma, de pita, konstatuje.

Izvrsna sličica.
Ima tri varijante:
Odgovor 1 - Da, svi smo srbi, svuda na svetu, i svi smo isti, i nema razloga dakle da se diže nišan !
Odgovor 2 - Niko na svetu nije srbin, prema tome smo svi isti i ... (isti "epilog"
Odgovor 3 - Ignorisati vola koji to pita, a čiji duhovni srodnici ovih dana komadaše pečenje i s pravoslavljem u uglu usana širiše ruke na islamske pesme u elektronskoj formi, prigodno otpevane na banalnom srpskom slengu !!

To je to.

Preporuka kao vrata za komentar
i, naravno, zanovetak .. :
Exitus Letalis Exitus Letalis 13:47 15.01.2011

Re: svetlece rakete

Preporuka kao vrata za komentar
i, naravno, zanovetak .. :

hvala, hvala:)))
doživela lično, na moju veliku žalos'
loader loader 14:14 15.01.2011

Re: svetlece rakete

doživela lično

Pa, tako sam i shvatio...
Zanimljive su te situacije :))
jesen92 jesen92 18:30 16.01.2011

Re: svetlece rakete

fantomatsicna fantomatsicna 02:35 14.01.2011

Izmuceno pecenje...

Muka Jos ako si vegeterijanac
loader loader 02:40 14.01.2011

Re: Izmuceno pecenje...

fantomatsicna
Muka Jos ako si vegeterijanac

Uuuuu.... Mislio sam da od ovoga goreg nema. Međutim, vi fantomatsicnom dovitljivošću nađoste rešenje za još žešći osećaj bljutavila ! .. E, pa, vala, stvarno, kako li je vegetarijancima u tim situacijama, mogu samo da nagađam..
yugaya yugaya 07:50 14.01.2011

Re: al ste ga ubedačili :)



propuštena kroz filter urbane sredine i druge države u kojoj u prozoru stoji tabla da vas bakica koja tu živi moli da se na putu kući iz kafane ne dernjate po ulici (please), prilika je bila da se svi mi koji smo u životu izvisili da budemo simples ovi ili oni malo nađemo i osetimo da smo isti.

I potonuli smo samo do mejnstrim popa i bilo je mesta i za Zvonka Bogdana (rani radovi).

salata i kiseli kupus - futoški su legitiman izbor ako prase nije po volji.

ništa petarde i kućni arsenali. ništa talog bljutavosti next morning.

svratite dogodine, možda uspemo da nagovorimo ovu gošću koja se provodila za susednim stolom da zapeva ne samo u gomili:





:
buba_truba buba_truba 09:38 14.01.2011

Re: Izmuceno pecenje...

loader
Međutim, vi fantomatsicnom dovitljivošću nađoste rešenje za još žešći osećaj bljutavila ! .. E, pa, vala, stvarno, kako li je vegetarijancima u tim situacijama, mogu samo da nagađam..

Ma da, pošto mesaroši sa utokom i korbačem ganjaju te što ne jedu meso, pa ih bičuju dok ne popuste, a ako ipak neće (inat je to!) onda ih nišane.
Ali, vođeni "fantomatsicnom dovitljivošću" mogli bismo smisliti gomilu "rešenja za još žešći osećaj bljutavila"... ihaaaj, onoliko! Stvarno je
loader loader 11:28 14.01.2011

Re: al ste ga ubedačili :)

yugaya

... ... I potonuli smo samo do mejnstrim popa i bilo je ...



svratite dogodine, možda uspemo da nagovorimo ovu gošću ... ..

.. U ovaj "doček" sam upao nehotice. Sad me silno mamite da to dogodine počinim svesno


I, za ceo komentar
Jelica Greganović Jelica Greganović 15:03 14.01.2011

Re: Izmuceno pecenje...



gedza.73 gedza.73 15:50 14.01.2011

Re: Izmuceno pecenje...

Reč vegetarijanac vuče poreklo od staroindijanske reči koja u prevodu znači
loš lovac.
Pozdravljam docsumann-a.
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:42 14.01.2011

Re: Izmuceno pecenje...


Zemljače, će begamo zajno.
gedza.73 gedza.73 21:42 14.01.2011

Re: Izmuceno pecenje...

Zemljače, će begamo zajno.

Kad nas pojure naoružani vatrenim šargarepama i hladnim rotkvama neće da bude do smejanja ni tebi ni meni.

loader loader 22:03 14.01.2011

Re: Izmuceno pecenje...

Jelica Greganović

SLIKA 1
SLIKA-MRDALICA 2


Sjajan izbor, Jelice

loader loader 22:17 14.01.2011

Re: Izmuceno pecenje...

Gedza:

... loš lovac.

Nije višak znati poreklo reči "vegetarijanac"
shansona shansona 23:08 14.01.2011

Re: Izmuceno pecenje...

A zato se stavlja ona jabuka prasetu med kljove
Mislili su ti običaji i na vegeterijance
docsumann docsumann 09:31 15.01.2011

Re: Izmuceno pecenje...

Reč vegetarijanac vuče poreklo od staroindijanske reči koja u prevodu znači
loš lovac.
Pozdravljam docsumann-a.


dok su dobri lovci u šumi ...
loader loader 12:09 15.01.2011

Re: Izmuceno pecenje...

shansona
A zato se stavlja ona jabuka prasetu med kljove Mislili su ti običaji i na vegeterijance

.. Da, tu prasad aranžiraju ljudi širokih civilizacijskih shvatanja
i tolerantni, tolerantni, tolerantni...
loader loader 12:11 15.01.2011

Re: Izmuceno pecenje...

dok su dobri lovci u šumi ...

.. osećam da bi bilo veoma interesantno i jedno šire objašnjenje koje bi proizašlo iz ove rečenice ..
kukusigameni kukusigameni 12:16 15.01.2011

Re: Izmuceno pecenje...

Mozda ovaj rad?

docsumann docsumann 12:33 15.01.2011

Re: Izmuceno pecenje...

dok su dobri lovci u šumi ...

.. osećam da bi bilo veoma interesantno i jedno šire objašnjenje koje bi proizašlo iz ove rečenice ..


ma ništa specijalno, raduckaju po bašti i TAO to ...
loader loader 12:33 15.01.2011

Re: Izmuceno pecenje...

kukusigameni
Mozda ovaj rad?

Baš tako je nekako izgledalo...

samo što su ovi imali virtuelne kokarde
loader loader 13:19 15.01.2011

Re: Izmuceno pecenje...

ma ništa specijalno, raduckaju po bašti i TAO to ...

Samo TO ..
Veoma podsticajno. Treba učiti, stalno
gedza.73 gedza.73 21:50 15.01.2011

Re: Izmuceno pecenje...

shansona
A zato se stavlja ona jabuka prasetu med kljove
Mislili su ti običaji i na vegeterijance

I vuk sit i ovce na broju.
docsumann
dok su dobri lovci u šumi .

De si, bre, docse? šalim se ja.
Tu foru mi ispričao jedan šofer. Odmah sam se setio tebe.
Ako treba pomoć u bašti, ne moram ja da idem baš svaki put u lov.
loader loader 02:50 16.01.2011

Re: Izmuceno pecenje...

I vuk sit i ovce na broju.

Lucidan odgovor
koji bi se mogao nazvati konačnom odgonetkom
docsumann docsumann 08:32 16.01.2011

Re: Izmuceno pecenje...

De si, bre, docse? šalim se ja.
Tu foru mi ispričao jedan šofer. Odmah sam se setio tebe.
Ako treba pomoć u bašti, ne moram ja da idem baš svaki put u lov.


otpozdravi
gedza.73 gedza.73 08:57 16.01.2011

Re: Izmuceno pecenje...

odgovor
koji bi se mogao nazvati konačnom odgonetkom

U oba slučaja, dragi Loader, u oba slučaja.
I u bašti i u lovu.
loader loader 10:34 16.01.2011

Re: Izmuceno pecenje...

I u bašti i u lovu.

Milan Karagaća Milan Karagaća 07:41 14.01.2011

možda

će se dosetiti i da nam u Lk i ostala dokumenta upisuju i datume po Julijanskom, tj.srBskom, kalendaru. A možda stvarno taj i uvedu.
Samo ne znam da li ima neko ko je stvarno toliko van vremena i prostora da misli da je danas stvarno 1.januar.
st.jepan st.jepan 08:19 14.01.2011

Re: možda

Samo ne znam da li ima neko ko je stvarno toliko van vremena i prostora da misli da je danas stvarno 1.januar.

Ma nista strasno, gosin Karagaca, nisu oni bas toliko van vremena i prostora, ipak priznaju da je ovo nova 2011...
Uf, odjednom nesto nisam siguran... Priznaju li, zaboga?
blogovatelj blogovatelj 09:26 14.01.2011

Re: možda

Samo ne znam da li ima neko ko je stvarno toliko van vremena i prostora da misli da je danas stvarno 1.januar.


Druze Karagaca napomenuo bih pod tackom razno sledece:

- Kina 1.300.000.000 ljudi
- Zemlje gde je islam dominantna religija 1.000.000.000 ljudi
- Izrael - nekoliko miliona

Svi oni imaju svoje nove godine. Ako neko to slavi, ne znaci da stvarno misli da je prvi januar. Ukljucite malo i mastu. Zivot nije partijski sastanak.
kukusigameni kukusigameni 11:00 14.01.2011

Re: možda

Svojevremeno je bilo, hajde da kazemo, nepozeljno da se slavi Srpska Nova godina. I onda su se ljudi dovijali na razlicite nacine kako da je obeleze. Jedan od duhovitijih primera je bio vezan za kafanu Kalenic. Naime, dok je tamo bio sef doticni gospodin Tlacinac (Bog da mu dusu prosti), veliki ugostitelj, on je tokom godine skupljao musterije koji su rodjeni na taj dan. Onda bi se za docek skupila ekipa i svi kojima je tada bio rodjendan. Kada bi milicija dosla, Tlacinac bi povadio licne karte i pokazao da je u pitanju proslava rodjendana nekih od gostiju kafane.
mlekac mlekac 11:51 14.01.2011

Re: možda

kukusigameni
Svojevremeno je bilo, hajde da kazemo, nepozeljno da se slavi Srpska Nova godina. I onda su se ljudi dovijali na razlicite nacine kako da je obeleze. Jedan od duhovitijih primera je bio vezan za kafanu Kalenic. Naime, dok je tamo bio sef doticni gospodin Tlacinac (Bog da mu dusu prosti), veliki ugostitelj, on je tokom godine skupljao musterije koji su rodjeni na taj dan. Onda bi se za docek skupila ekipa i svi kojima je tada bio rodjendan. Kada bi milicija dosla, Tlacinac bi povadio licne karte i pokazao da je u pitanju proslava rodjendana nekih od gostiju kafane.

Ja nisam morala da skupljam goste - moj Zmu je stvarno rodjen 13.1.

Tako da smo uvek imali zurke i za srpsku novu i za Vidovdan (moj rodjendan), mora da smo delovali mlooogooo sumnjivo!

loader loader 12:02 14.01.2011

Re: možda

st.jepan:

... ... Ma nista strasno, gosin Karagaca, nisu oni bas toliko van vremena i prostora, ipak priznaju da je ovo nova 2011...
Uf, odjednom nesto nisam siguran... Priznaju li, zaboga?

Wauh, kako nezgodno, uzdrmavajuće pitanje po našu malu nacionalnu stvarnost, koja se, zalepljena selotejpom za istorijsku kolotečinu, jedvito drži
loader loader 12:06 14.01.2011

Re: možda

mlekac;

Ja nisam morala da skupljam goste - moj Zmu je stvarno rodjen 13.1.

Tako da smo uvek imali zurke i za srpsku novu i za Vidovdan (moj rodjendan), mora da smo delovali mlooogooo sumnjivo

Ma ne, niste... Samo se za te dane oko vaše gužvice motalo po 50-tak agenata udbe i motrilo svaki pokret, slušalo svaku strofu iz one : ".. Dište se braćo, četnici..." Srećom, liči na onu: ".. Ustajte, prezreni na svetu... ", pa je ta vrsta zabune kod njih stvarala i neodlučniju reakciju :)

kukusigameni kukusigameni 12:19 14.01.2011

Re: možda

moj Zmu je stvarno rodjen 13.1.


Onda, srecan rodjendan gospodinu!
mlekac mlekac 14:10 14.01.2011

Re: možda

loader
mlekac;

Ja nisam morala da skupljam goste - moj Zmu je stvarno rodjen 13.1.

Tako da smo uvek imali zurke i za srpsku novu i za Vidovdan (moj rodjendan), mora da smo delovali mlooogooo sumnjivo

Ma ne, niste... Samo se za te dane oko vaše gužvice motalo po 50-tak agenata udbe i motrilo svaki pokret, slušalo svaku strofu iz one : ".. Dište se braćo, četnici..." Srećom, liči na onu: ".. Ustajte, prezreni na svetu... ", pa je ta vrsta zabune kod njih stvarala i neodlučniju reakciju :)


Pogresan repertoar, Mr loader.

Slicno tebi i moj Zmu ima cuvenu uzrecicu koja glasi:
"Nije moja glava kanta za djubre pa da mogu da slusam kojekakave gluposti!"

Zato je kod nas repertoar uvek bio po njegovom ukusu - malo Punck-a, malo New Vawe, Regge, Funckodelik i tome slicno...

Sto je definitivno unosilo zbun u one koji su se tuda, eventualno, muvali!
Milan Karagaća Milan Karagaća 14:54 14.01.2011

Re: možda

blogovatelj
Samo ne znam da li ima neko ko je stvarno toliko van vremena i prostora da misli da je danas stvarno 1.januar.


Druze Karagaca napomenuo bih pod tackom razno sledece:

- Kina 1.300.000.000 ljudi
- Zemlje gde je islam dominantna religija 1.000.000.000 ljudi
- Izrael - nekoliko miliona

Svi oni imaju svoje nove godine. Ako neko to slavi, ne znaci da stvarno misli da je prvi januar. Ukljucite malo i mastu. Zivot nije partijski sastanak.

ne prisustvujem tom vašem partijskom sastanku, a nećete verovati čak i znam da Kinezi, Jevreji imaju svoje nove godine kao i da postaji islamska.
Ono po čemu smo mi mnooogo veći nego svi Kinezi je što uporno sami sebe ubeđujemo da smo najveći i da je to baš samo Srpska nova godina iako je to samo Nova godiona po julijanskom kalendaru. Država Srbija zvanično prihvata Gregorijanski kalendar, a državu Srbiju čine većinom Srbi.To je dakle samo kalendar koji još uvek tvrdoglavo zadržava SPC i to se samo može formulisati da je danas Nova godina po starom kalendaru.
Nemam ništa protiv tradicije, neka se neguje, nemam ništa ni protiv da država ako hoće zvanično proklamuje taj kalendar kao zvanični, ono što mi smeta je primitivno hvalisanje, da ne kažem drčenje ili još drugačije, kako smo baš mi to izmislili i to je samo naše, pa još slavljenjem te nebuloze dokazujemo da smo veliki Srbi.
Uostalom, to se koliko su mi pričali ranije obeležavalo kao Mali Božić kada se takođe sprema božićni ručak i iznosi slama iz kuće.
A vi slobodno i dalje mislite da je danas 1.januar i čak utorak a ne petak.
dolybell92 dolybell92 18:54 14.01.2011

Re: možda

Milan Karagaća
će se dosetiti i da nam u Lk i ostala dokumenta upisuju i datume po Julijanskom, tj.srBskom, kalendaru. A možda stvarno taj i uvedu.
Samo ne znam da li ima neko ko je stvarno toliko van vremena i prostora da misli da je danas stvarno 1.januar.


Valjda veruju oni što veruju, jer mora da veruju...

SrBska nije ni religija, ni (Julijanski ni Gregorijanski)
oba kalendara, ali su zarad njih uvek spremni da pipi uz vetar.


dolybell92 dolybell92 18:55 14.01.2011

Re: možda

kukusigameni
moj Zmu je stvarno rodjen 13.1.


Onda, srecan rodjendan gospodinu!


To znači, prošle godine mu bi rođendan....
Srećna mu njegova lična Nova Godina !
Exitus Letalis Exitus Letalis 20:05 14.01.2011

Re: možda

Zivot nije partijski sastanak.


uh! al si mu skreso!
svaka čas'
milisav68 milisav68 22:03 14.01.2011

Re: možda

Exitus Letalis
Zivot nije partijski sastanak.


uh! al si mu skreso!
svaka čas'


loader loader 22:24 14.01.2011

Re: možda

Zato je kod nas repertoar uvek bio po njegovom ukusu - malo Punck-a, malo New Vawe, Regge, Funckodelik i tome slicno...



Sto je definitivno unosilo zbun u one koji su se tuda, eventualno, muvali!

Kakva zabuna - oni su tek tada bili potpuno sigurno da niste od ovdasnje sorte !!!
loader loader 22:26 14.01.2011

Re: možda

SrBska nije ni religija, ni (Julijanski ni Gregorijanski)
oba kalendara, ali su zarad njih uvek spremni da pipi uz vetar.


Od vas se ništa ne može sakriti

Odlično primećeno

kukusigameni kukusigameni 22:32 14.01.2011

Re: možda

ni (Julijanski ni Gregorijanski)


Ja priznajem samo jedan kalendar.

loader loader 22:37 14.01.2011

Re: možda

kukusigameni
ni (Julijanski ni Gregorijanski) Ja priznajem samo jedan kalendar.

Taj !!!
Pravi srpski !!!

blogovatelj blogovatelj 09:43 15.01.2011

Re: možda

pa još slavljenjem te nebuloze dokazujemo da smo veliki Srbi.


Ja bih pre rekao da u Srbiji slavljenjem uzimaju novac slovenackim turistima, u doba kada je u turizmu najmrtvija sezona...
Neki ljudi od te i takve novogodisnje proslave zaradjuju koru hleba. Ne morate im praviti antireklamu.
Slazem se da ima magaraca koji sve pogresno shvataju, pa i tu proslavu, ali magaraca ce uvek biti.
loader loader 12:25 15.01.2011

Re: možda

Blogovatelj

Što se mene tiče... pa, sve se slažem. Uz mali dodatak. Ovde je manje pitanje da li je slaviti. Prevashodni utisak je - način slavljenja, čiji delić je opisan u samom postu, iz mog ugla. Najmanji problem je "kalendar". Mnoge sklonosti i stavovi se tu vide - od kojih zavisi kvalitet kreiranja daljeg života ovdašnjeg. Vrlo neugodan potencijal.
svbobo svbobo 12:57 15.01.2011

Re: možda

SrBska nije ni religija, ni (Julijanski ni Gregorijanski)
oba kalendara, ali su zarad njih uvek spremni da pipi uz vetar.

koji kalendar koristi onaj,kako reče da se zove..."odža"...zakazao mi...pa d se ne pogubim u tim kalendarsko-religijskim neusaglašenostima...kako se to računa,ima neka tablica ili se to jednostavno odredi na sledeći,meni jedini-logičan način:
julijan+gregorijan:30x12?naravno sve ovo ako godina nije prestupna!!!
m?
blogovatelj blogovatelj 20:47 15.01.2011

Re: možda

način slavljenja, čiji delić je opisan u samom postu, iz mog ugla. Najmanji problem je "kalendar". Mnoge sklonosti i stavovi se tu vide - od kojih zavisi kvalitet kreiranja daljeg života ovdašnjeg


Jebi ga - slobodno smo drustvo. Svako slavi kako misli da treba.
I ovde u Kanadi Kinezi i Iranci slave svoje godine na nezamislive nacine. Meni nezamislive - njima najnormalnije. Svako se pronalazi u necemu. Neko cita Dostojevskog, neko slusa Cecu, neko je alpinista. Neki slave Novu godinu 14. januara, navlaci sajkace, jede gibanicu rukama... Svako kako najbolje zna i ume.
blogovatelj blogovatelj 20:54 15.01.2011

Re: možda

ne prisustvujem tom vašem partijskom sastanku


Kojem mom sastanku?!
Nikada u zivotu ni na jednom partijskom sastanku nisam bio?!
A Vi?
Milan Karagaća Milan Karagaća 23:50 15.01.2011

Re: možda

blogovatelj
ne prisustvujem tom vašem partijskom sastanku


Kojem mom sastanku?!
Nikada u zivotu ni na jednom partijskom sastanku nisam bio?!
A Vi?

Kako onda tako dobro znate šta je partijski sastanak i kako je na sastancima.
Uostalom, šta je pisac hteo uopšte da mi kaže iliti spočita. Valjda je privatna stvar i demokratsko pravo da li će neko i na čijim sastancima prisustvovati.
blogovatelj blogovatelj 00:24 16.01.2011

Re: možda

Kako onda tako dobro znate šta je partijski sastanak i kako je na sastancima.


Ne znam. Pretpostavljam.



Uostalom, šta je pisac hteo uopšte da mi kaže iliti spočita


Hteo sam da kazem da ako neko slavi srpsku novu godinu, ne znaci nuzno da taj neko misli da je toga dana prvi januar, vec je jednostavno izasao malo da popije neku i da se druzi sa ljudima. Zar je to toliko bilo nejasno?!
Mislim da sam sada prilicno jasno odgovorio.
Sada ja vas molim da mi odgovorite isto tako jasno i jednostavno na par pitanja.
Da li ste ikada bili na nekom partijskom sastanku? Ako jeste, kako se zove partija (partije) ciji ste clan bili ili ste jos uvek?



Molio bih jednostavan odgovor, jer su i moja pitanja vrlo jednostavna.

Valjda je privatna stvar i demokratsko pravo da li će neko i na čijim sastancima prisustvovati.


Naravno, dozvoljavam i da mi ne odgovorite na pitanje, jer je privatno pravo svakog pojedinca da uzima ucesce u radu partija koje nisu zabranjene zakonima.
Medjutim, smatram da od takvog clana partije, koji ne zeli jasno da se izrazi o clanstvu u istoj, ta partija ima samo stete, jer je njega naprosto sramota da kaze kojoj se politickoj grupaciji priklonio. Jer ne vidim koji bi drugi razlog mogao biti da se neko stidi partijske pripadnosti u zemlji u kojoj je sloboda govora garantovana ustavom i u kojoj nema hapsenja za slobodno izgovorenu rec.
loader loader 02:44 16.01.2011

Re: možda

blogovatelj:

slobodno smo drustvo. Svako slavi kako misli da treba.
I ovde u Kanadi Kinezi i Iranci slave svoje godine na nezamislive nacine. Meni nezamislive - njima najnormalnije.

Nije sporno da li svako treba da voli ono što on voli. Iz tog ugla, sve je dozvoljeno. Priča je ovde o nečemu sasvim drugom. Nije reč o tome da li se meni nešto lično dopada, ili ne. Nego - što u tome prepoznajem... Dakle, ne govorimo o slobodi izbora, nego o kakvoći izbora ponašanja i prepoznavanja u tom u tom ponašanju imenitelja koji je zajednički za mnoge loše procese koji su se ovde odigravali i odigravaju se. Ne može se porediti s Kanadom. Ni izbliza. Po više osnova.
jesen92 jesen92 17:53 16.01.2011

Re: možda

Ne može se porediti s Kanadom. Ni izbliza. Po više osnova
..sta?...covek lepo kaze da i tamo u slobodnoj drzavi Kanadi razni narodi slave svoje nove godine na svoje nacine iako znaju kada je zaista prvi januar....E sad, nas slucaj je uvek nesto poseban....Mislim da je "srpska nova godina" prevazidjena i da se , ako smo posteni, ne slavi euforicno....cak mislim da i ova prava 31 decembra vise nije kao sto je nekada bila... da li zbog krize ili zbog toga sto svako vreme nosi nesto svoje, ne znam...Secam se nekada, pred novu godinu, bio je tajfun po radnjama...da li zato sto je bilo manje prodavnica sa hranom tj nije bilo ovih trznih centara ili zato sto se zaista nije radilo po tri dana pa nisi imao gde nista da kupis u toku praznika......Zato ne treba praviti frku oko te "srpske nove godine" ...svako ima neke svoje praznike verske ili tradicionalne iz nekog drugog razloga, nebitno...Bitna je tema mr Loadera...Nacin na koji se kod nas proslavlja sve sto se proslavlja kolektivno...nova godina, ispracaji u penziju, mature nove i godislnjice starih, sindikalne proslave tamo gde jos rade sindikati:)) ...itd i naravno svadbe...sve je to na isti nacin tj uz istu ubitacnu pinkmuziku i "ples" kome se ne moze naci ime...neko skakutanje izmedju stolova sa rukama u vis ...moj sin kaze "kao da prostiru ves"....Od buke sagovornika ne mozes da cujes...jedino ti preostaje da pobegnes ili da se pridruzis plesacima...atmosfera je potpuno ista bez obzira da li se nalazis u beogradu ili u nekoj varosici, da li si pod satorom ili u nekoj pristojnoj kafani...ja to vidim kao probblem socioloski, kulturoloski..kako god...
loader loader 03:35 17.01.2011

Re: možda

i tamo u slobodnoj drzavi Kanadi razni narodi slave svoje nove godine na svoje nacine iako znaju kada je zaista prvi januar....

Ok. Nego, ovde je manje reč o datumu, a pre svega o načinu...

jedino ti preostaje da pobegnes ili da se pridruzis plesacima...atmosfera je potpuno ista bez obzira da li se nalazis u beogradu ili u nekoj varosici,

Draga Jeseni... Ima i treće rešenje - sluške na uši i ... osmeh prema farmi koja igra
blogovatelj blogovatelj 09:06 17.01.2011

Re: možda

Dakle, ne govorimo o slobodi izbora, nego o kakvoći izbora ponašanja


Kakvoca je ocaj, tu se slazemo svi ovde prisutni pretpostavljam, ali ne mozes promeniti buzdovane. Zato ih mozes ignorisati.

Ne može se porediti s Kanadom. Ni izbliza. Po više osnova.


Tacno, u Kanadi je sve to mnogo "gore"
A moze se reci i da je u Kanadi sve to mnogo gore.
Zavisi od ugla gledanja.
Verovatno bi ovde bilo osuto drvlje i kamenje na ljude koji na poslu u nekoj "normalnoj" firmi nose sajkacu, a u Kanadi se na turbane po firmama niko i ne obazire.
Poenta je ostaviti ljudima slobodu izbora, ma kako taj njihov izbor glup i besmislen bio. I ne obazirati se na to, a onda ce svako traziti ono sto mu odgovara.
Nece svako slusati Stramera, nece svako nositi sajkacu i nece svako slaviti novu godinu 12. septembra. Ali ce to uvek raditi po neko. Sto veci dijapazon izbora bude, svima ce biti lepse.
Kakva je razlika izmedju onih koji ce ove godine slaviti Dan mladosti i onih koji su proslavili SNG? Nikakva.
loader loader 12:30 17.01.2011

Re: možda

Zato ih mozes ignorisati.

Uhh... - to je baš težak zadatak :)

A moze se reci i da je u Kanadi sve to ...

Ja mislim pre svega na nešto drugo kad kažem razlika. A ta razlika je sudbonosna. Radi se o tome da Kanadu spomenute "različitosti običaja i slavljenja" ne ugrožavaju egzistencijalno, dok je ovde upravo ovakav sistem vrednovanja stvari, jer on važi za sve nivoe društva, doveo do ivice kolektivnog kolapsa - i još uvek deluje i ne dozvoljava društvu da se od te ivice odmakne. Ne bih rekao da su ti vidovi prizemnosti kao sastavni deo elementi slavlja Kanadu doveli na rub propasti. Stoga, ista stvar nema isto značenje tamo i ovde. Jer su posledice, a i budući rizici, potpuno drugačiji. Takođe, samo da naglasim, da ne bi bilo zabune, ne mislim tu na same različitosti (jer različitosti same po sebi jesu poželjne), već na nivo u kom se one upražnjavaju. Ova naša je... kočničar, a ne zamajac života. Eto, tako nekako

Pozz

jesen92 jesen92 12:33 17.01.2011

Re: možda

..pa sve se slazemo mr Loader..nije vazno sta se slavi nego kako...
loader loader 01:36 18.01.2011

Re: možda

Pa, jeseni..
blogovatelj blogovatelj 08:02 14.01.2011

Covece, sta ti bi?

Pa napisao si ovo kao da je Cehov pisao.
Preporuka.
st.jepan st.jepan 08:23 14.01.2011

Re: Covece, sta ti bi?

kao da je Cehov pisao

Da, dobro je napisato, ne kazem, al' otkud bas Cehov..., meni ne lici.
blogovatelj blogovatelj 09:27 14.01.2011

Re: Covece, sta ti bi?

Da, dobro je napisato, ne kazem, al' otkud bas Cehov..., meni ne lici.


Meni bas ima neku cehovljevsku melanholiju. Mislim naravno na Cehovljeve pripovetke, ne drame.
loader loader 11:53 14.01.2011

Re: Covece, sta ti bi?

blogovatelj
Pa napisao si ovo kao da je Cehov pisao.Preporuka.

Uh,.. do Čehova daleko. Drugo, bez snega i saonica .. ništa
On je ruski pisac, a ja sam srpski bloger :) Nije baš isti sport :)

Skrivena melanholijica da. I kombinacija zadimljenih ćumeza i večernje zimske ulice. Ipak, setih se sad divnog našeg Crnjanskog... Ima i kod njega tog šuta stvarnosti umotanog u lirske ponjave.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana