Na današnji dan

Dan optimizma.

Siniša Boljanović RSS / 15.01.2011. u 15:54

 

Druže predsedniče,

First of all, nadam se da mi nećete zameriti jednu tako normalnu stvar kao što je poštovanje nekih pravila, makar ona bila pravopisna, i da ćete pravilno razumeti jezik i stil mog nepresušnog optimizma, usko povezanog sa   prvorazrednom idolopokloničkom namerom da dan vašeg rođenja, 15. januar, javno predložim za Dan optimizma u Srbiji.

Druže predsedniče,

U znak sećanja na hladnu sarajevsku zimu i dan kada ste u toplim jaslama prvi put optimistično i prkosno zaplakali, zbog čega ste dobili disidentsko ime Boris, kao i u znak zahvalnosti što su nam pod vašom dirigentskom palicom prethodnih osam dugih godina pojeli skakavci, šaljem vam iskrene pozdrave i najlepše želje uz zvuke pesme u kojoj ne biste trebali tražiti ništa drugo osim onog pesimističnog optimizma koji vam je svojstven, a na koji sam, kao građanin jedne perspektivne zemlje, veoma ponosan.



Komentari (28)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

vojislav948 vojislav948 16:34 15.01.2011

Nije meni ...


Nije meni što ti nisi j....., već je meni što nas ovaj zajedno sa njima, sjebo.
JJ Beba JJ Beba 16:39 15.01.2011

jbt

od kad nas je preCednik svojom novogodišnjom porukom izgrdio zbog pesimizma koji širimo u stilu - sve je u zemlji ok nego smo mi, građani, neviđeni pesimisti, odjednom je pesimizam ili bolje reći sposobnost građana Srbije da uoče realnost u kojoj žive postao tema: grde nas estradni psiholozi, plaćeni sociolozi, čak je sinoć i Olivera Kovačević pravila emisiju o tome (na svu sreću nisam gledala)..spin doktori rade li rade
jbt kao da se optimizam kupuje u Maxiu, kao da je to pitanje odluke....
kakav neviđen cinizam


AlexDunja AlexDunja 16:50 15.01.2011

Re: jbt

kakav neviđen cinizam

samo da se složim.
freehand freehand 16:52 15.01.2011

Pogled sa strane, a iznutra

Pre otprilike četiri sata ovde su mi bila dva klijenta; i to državljani EU. Mađari, iz Mađarske.
Dogovaramo se oko posla, jedan od njih je "stara mušterija".
Pitam - šta ćete ovde, ljudi?
Kažu - nemate vi pojma koliko je ovde dobro i šta imate.
I onda ide oriča od (dok nisam prekinuo) deset minuta o tome kako ekonomski pokazatelji znaju i da slažu; kako se kroz cene i procente ne vidi kvalitet života; kako nije sve baš ni u novcu. I kako radije borave ovde nego u domovini, iako im i tamo biznis radi.
Hoću da kažem - možda baš predsednik nije u svemu ni preterao ni slagao. I hoću da kažem da kao bivši emigrant to govorim prilično iskusno.
Ali, posao predsednika i političke elite je da okupi naciju (mislim na državljane) oko ideje i da optimizam gradi oko te ideje.
To mu je misija i to mu je zadatak. Sve ostalo mogu eksperti i apartčici.
sybil sybil 17:10 15.01.2011

Re: Pogled sa strane, a iznutra

Ali, posao predsednika i političke elite je da okupi naciju (mislim na državljane) oko ideje i da optimizam gradi oko te ideje.

bas me interesuje, bez zezanja, oko koje ideje da okupi naciju? koja to ideja okuplja srpsku naciju?
freehand freehand 17:33 15.01.2011

Re: Pogled sa strane, a iznutra

sybil
Ali, posao predsednika i političke elite je da okupi naciju (mislim na državljane) oko ideje i da optimizam gradi oko te ideje.

bas me interesuje, bez zezanja, oko koje ideje da okupi naciju? koja to ideja okuplja srpsku naciju?

Sybil, bez zezanja - nemam pojma.
Ali očekujem od nekoga ko troši drugi mandat na tom mestu da ima viziju budućnosti;
i od istog tog nekog ko oko sebe ima trust marketinških mozgova da ima i ideju kako da to prezentuje narodu.
Velika je nesreća što je ova zemlja imala dve šanse: 6. oktobar i drugi mandat Zorana đinđića. Ni jedno nismo doživeli.
Ali to ne znači da treba da stanemo i zakopamo se u balegu vadeći oči jedni drugima. Trenutno nemamo nikoga sa harizmom kakvu je Đinđić imao, ali - Bože moj!
Hajmo dalje sa onim što imamo.
angie01 angie01 17:44 15.01.2011

Re: Pogled sa strane, a iznutra

koja to ideja okuplja srpsku naciju?


da niko nishta ne treba da radi, da zna i da se trudi i da nishta ne zavisi od njega i ni za shta nije odgovoran- a da zivi normalno!
expolicajac expolicajac 17:57 15.01.2011

Re: Pogled sa strane, a iznutra

Trenutno nemamo nikoga sa harizmom kakvu je Đinđić imao, ali - Bože moj!


Krkara za predsednika, on ima viziju da zaje..va sve od reda. Bolje to da nam radi neko koga smo već isprobali, a za promenu možda će i da prija
freehand freehand 17:58 15.01.2011

Re: Pogled sa strane, a iznutra

angie01
koja to ideja okuplja srpsku naciju?


da niko nishta ne treba da radi, da zna i da se trudi i da nishta ne zavisi od njega i ni za shta nije odgovoran- a da zivi normalno!

Dakle, ovo je ideal svih naroda i svih ljudi na zemljinom šaru.
Samo što neki znaju da je to fatamorgana a neki u tome žive ne znajući surovu realnost.
A tebi, drugarice Anđo,moram da odam jednu tajnu:
malo principijelnosti u raspravama sigurno ti ne bi srušilo ugled u očima sagovornika.
freehand freehand 18:04 15.01.2011

Re: Pogled sa strane, a iznutra

expolicajac
Trenutno nemamo nikoga sa harizmom kakvu je Đinđić imao, ali - Bože moj!


Krkara za predsednika, on ima viziju da zaje..va sve od reda. Bolje to da nam radi neko koga smo već isprobali, a za promenu možda će i da prija
Ako je to kvalifikacija - spreman sam i ja da se žrtvujem i prihvatim kandidaturu. Nego se bojim da ćemo sa mnom kao precednikom-zajebantom sem bombardovanja doživet i protrčavanje i kroz krupnu pa sitnu šajbu...
A tebe odmah za ministra vera, nogekako.
angie01 angie01 18:06 15.01.2011

Re: Pogled sa strane, a iznutra

malo principijelnosti u raspravama sigurno ti ne bi srušilo ugled u očima sagovornika.


????
expolicajac expolicajac 18:34 15.01.2011

Re: Pogled sa strane, a iznutra

Ako je to kvalifikacija - spreman sam i ja da se žrtvujem i prihvatim kandidaturu. Nego se bojim da ćemo sa mnom kao precednikom-zajebantom sem bombardovanja doživet i protrčavanje i kroz krupnu pa sitnu šajbu...
A tebe odmah za ministra vera, nogekako.

Krkar ponudio MUP. Ti mi se više sviđaš ko predsednik, al MUP je MUP.
Jes da nisam siguran šta bi tamo radio, al mi se čini da bi zajebancija bila opštenarodna.
freehand freehand 19:03 15.01.2011

Re: Pogled sa strane, a iznutra

angie01
malo principijelnosti u raspravama sigurno ti ne bi srušilo ugled u očima sagovornika.


????

Nema veze. Udri po temi.
Jes da nisam siguran šta bi tamo radio, al mi se čini da bi zajebancija bila opštenarodna.

Pa to ti kažem. Ovdi ne bi radio ništa, kao ni bilo koji drugi expolicajac.
Sve ostalo bio bi preveliki rizik po mene, narod i državu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:23 15.01.2011

Re: Pogled sa strane, a iznutra

fh
I onda ide oriča od (dok nisam prekinuo) deset minuta o tome kako ekonomski pokazatelji znaju i da slažu; kako se kroz cene i procente ne vidi kvalitet života; kako nije sve baš ni u novcu


Što reče jednom jedan čuveni profa sa mog bivšeg faksa - nije stvar u novcu, stvar je u količini novca.

To de nije sve u novcu možda može da kaže neko ko ima dovoljno novca za pristojan život. Ko nema, džabe mu ta filozofija tvojih klijenata. A tu u Srbiji velika većina nema.

Hoću da kažem - možda baš predsednik nije u svemu ni preterao ni slagao. I hoću da kažem da kao bivši emigrant to govorim prilično iskusno.


Misliš iskusno, kao neko ko je došao nazad u Srbiju sa parama koje je zaradio kao emigrant, ili kome su roditelji zaradili, pa ti sad život i ne izgleda tako težak? Da znaš da se i ja slično osećam kad dodjem u Beograd, pa ceo dan vozim bajs ili radim iz kafića.

Ali, posao predsednika i političke elite je da okupi naciju (mislim na državljane) oko ideje i da optimizam gradi oko te ideje.


U pravu si, samo meni promače ideja. Jel' Optimizam ideja oko koje treba da se okupimo? Mislim, nije problem, okupićemo se, samo kako to zapravo funkcioniše?


Dr M Dr M 19:31 15.01.2011

Re: Pogled sa strane, a iznutra

Jel' Optimizam ideja oko koje treba da se okupimo? Mislim, nije problem, okupićemo se, samo kako to zapravo funkcioniše?


Evo kako:

yugaya yugaya 19:33 15.01.2011

Re: Pogled sa strane, a iznutra

možda baš predsednik nije u svemu ni preterao ni slagao.


Ja sam potpuni optimista kada je predsednik u pitanju - evo sada uskoro kada nam dođe u posetu po drugi put sigurno će da se pohvali šta je sve od onoga oko čega se ponudio da će da lično pomogne i ostvario. Da se malo jede ovi moji pesimisti. Spremila sam i spisak da štikliram redom po stavkama, da ne bude posle zabune.
freehand freehand 22:54 15.01.2011

Re: Pogled sa strane, a iznutra

Misliš iskusno, kao neko ko je došao nazad u Srbiju sa parama koje je zaradio kao emigrant, ili kome su roditelji zaradili, pa ti sad život i ne izgleda tako težak? Da znaš da se i ja slično osećam kad dodjem u Beograd, pa ceo dan vozim bajs ili radim iz kafića.

Ti ovde pišeš o meni?
Gole pretpostavke ili znaš nešto što ja ne znam?
Pajiću, dilbere, emigraciju i iskustvo pomenuo sam samo u jednom kontekstu: da sam probao i pečalbarskikul lebac, i živeo u EU. Pet godina, da ne bude zabune. Ne dva meseca.
U pravu si, samo meni promače ideja. Jel' Optimizam ideja oko koje treba da se okupimo? Mislim, nije problem, okupićemo se, samo kako to zapravo funkcioniše?

Saznaj - glasaću za tebe.
antioksidant antioksidant 09:26 16.01.2011

Re: Pogled sa strane, a iznutra

drugi mandat Zorana đinđića

ovo nije ni planirano
zato se ozbiljno i radilo u prvom mandatu
angie01 angie01 17:45 15.01.2011

,

fantomatsicna fantomatsicna 20:12 15.01.2011

Sto su nam pojeli skakavci

Nisam bas razumela sta su pojeli?
Siniša Boljanović Siniša Boljanović 20:49 15.01.2011

Re: Sto su nam pojeli skakavci

Ako iz prve niste shvatili, bojim se da bi svako dodatno obrazlozenje unelo jos vise zabune u vas napor da dokucite smisao. Mozda bi bilo bolje da umesto "godina" stoji "lisce", jer su skakavci zaista biljojedi.
Goran Vučković Goran Vučković 01:35 16.01.2011

Neobično...

..."Kurir" organizuje koncerte nezbrinutoj deci, a na blogu b92 građani-novinari postavljaju blogove koje bi verovatno i "Kurir" cenzurisao (zbog neukusa).

Ali pošto autor kaže da mu je jedan od predmeta interesovanja sloboda govora, možda je ovaj tekst neka vrsta eksperimenta u vezi slobode govora...
yugaya yugaya 01:54 16.01.2011

Re: Neobično...

Goran Vučković


Ali pošto autor kaže da mu je jedan od predmeta interesovanja sloboda govora, .


Eto, a ja umislila da su njegova interesovanja vrlo ograničena. Čak previše.

1
2
3
4
5
6
Siniša Boljanović Siniša Boljanović 10:31 16.01.2011

Re: Neobično...

Goran Vučković
... građani-novinari ...


Hvala na reklami, pristojno ste to uradili.
Siniša Boljanović Siniša Boljanović 10:33 16.01.2011

Re: Neobično...

Hvala i tebi, Vučice Karadžić.
Siniša Boljanović Siniša Boljanović 11:05 16.01.2011

Re: Neobično...

Goran Vučković
...cenzurisao (zbog neukusa).


Cenzura neukusa? Haha...
shumska shumska 14:07 16.01.2011

Re: Neobično...


Siniša Boljanović Siniša Boljanović 17:16 16.01.2011

Re: Neobično...

Goran Vučković
..."Kurir" organizuje koncerte nezbrinutoj deci, a na blogu b92 građani-novinari postavljaju blogove koje bi verovatno i "Kurir" cenzurisao (zbog neukusa).


Vrhunac neukusa:

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2011&mm=01&dd=11&nav_id=484975

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana