Moj grad

Otoci u struji

Nebojsa Krstic RSS / 07.02.2011. u 11:36

Ako ste stanovnik nekog jadranskog otoka i volite kupanje u moru onda ste ili nedorasla šiparica koja još uvek nije stupila u odaje stvarnog života ili ste lekar iz Beograda.

I kao takvom poznato vam je da se sezona kupanja završava tek u drugoj polovini oktobra. Od početka septembra, kada naglo posustane turistička navala, pa do pomenutog kraja, boravak na šljunkovitoj gradskoj plaži Komiže postaje socijalni fenomen ravan članstvu u nekom uglednom britanskom klubu, s tim da su ti klubovi obično namenjeni džentlmenima, dok na plaži takvih nije bilo sve ako brojimo i moju malenkost. Tu je tek poneka studentkinja iz Slovenije ili Zagreba koja miholjsko leto želi da provede sama uz knjigu, tražeći sebe, i mi domaći koji smo sebe već našli ili smo od takvog uzaludnog posla na vreme odustali.

Od plaže do kuće u kojoj sam stanovao bilo je 4 minuta laganog hoda. Ispod kuće, tik ispod mog prozora, mali je kameni mol na svojoj prisojnoj strani imao mesta za parkiranje čamaca. Tu je bio vezan sivi gumenjak s pentom, zaostavština Borisa Miljkovića, ostavljena meni na raubovanje svake vrste.

Odatle, uzbrdo pa desno, ima 7 minuta do ambulante. Iznad ambulante je teren za košarku na kome po pravilu nije bilo nikog osim mene.

Vijugavom ulicom pa desno 6 minuta, centar je Komiže - riva. Tu je kafić «Bane» s bilijarom, samoposluga, čitaonica, trafika, kafana promenljivog imena s bilijarom i «Gradska kavana» s bilijarom takođe. Svakog dana, negde oko 6 popodne, u kafani promenljivog imena (s bilijarom), da li vonka il unutra, mogli ste da uočite Dr Straku, zubara komiškog, i mene kako pažljivo čitamo novine sveže pristigle sa prvog, poslednjeg i jedinog, večernjeg trajekta koji otok Vis povezuje sa ostatkom sveta, tj. Splitom. Straka je čitao Slobodnu Dalmaciju, ja Politiku. Potom bi se đorali. Potom bi igrali bilijar, ako bi nam se dalo. Potom bi, nekoliko minuta pre 8 otišli svako na svoju stranu. Straka svojoj kući gde je gledao Dnevnik, večerao ono što mu je spremila žena i razgovarao sa sinom.

Ja obavezu da odem kući nisam imao. Zato sam pokušavao da taj momenat odložim. Otišao bih do «Baneta». Tu sam, ako bih imao sreće, još malo igrao bilijara. Ili, do lokalne diskoteke «Voga», gde sam, ako bih imao sreće, stajao nekoliko minuta u polumraku. Sledeća opcija bila je da mračnim sokakom odem kući.

TV aparat nisam imao prvih godinu dana. Muziku takođe. Zato sam kod kuće neometano mogao da slušam zvuk mora. I mogao sam da čitam, tih dana prilično često «Opštu psihopatologiju» Karla Jaspersa, doživljavanje prostora i vremena, osećanja i naravi, histeriju, pojam sumanutosti, čulne obmane, predrasude i sve one pojave bez kojih čovek nikako ne bi mogao da razume svet oko sebe i njegove najžustrije aktere.

U neko doba noći, nekoliko minuta pošto bih napokon zaspao, neko bi mi zakucao na vrata.

Onda bi me noćni posetilac vodio do neke od kuća na suprotnoj strani mesta gde je bio pacijent čije je stanje zahtevalo hitnu lekarsku intervenciju. U početku sam se, dok sam tako koračao po mraku, dremljiv, sa lekarskom torbom u ruci, preslišavao predviđajući šta je mog pacijenta zadesilo, šta bi mogla da bude diferencijalna dijagnostika i šta bih mogao da pogrešim i previdim. Nekoliko meseci kasnije, koncentisao sam se više na lepotu zvezdanog neba i sutrašnje vremenske prilike.

Kad mi je umro prvi pacijent nisam znao šta ću.

U tom prvom slučaju on je već nekoliko minuta bio mrtav kada sam stigao. Bio je star čovek. Ležao je u urednom krevetu. Kada sam utvrdio smrt, razmišljao sam šta dalje. Takve stvari se ne uče na fakultetu. Piše: za tu je boljku neophodan antibiotik taj i taj. Pa kaže npr: a onda se bolesniku daju beta blokatori i diuretici. Ili antihistaminici, ili već nešto.

 Nigde ne piše: a onda pacijent umre.

Zato nisam znao šta treba da uradim. Da li da budem tužan? Da li da izjavim saučešće okupljenim ukućanima? Da li da osećam krivicu?

Onda je stigla sestra Ksenija. Bila je najstarija sestra u Domu zdravlja.

- E, šjor Tonči partijo! Sad sa Svetim Antom igra briškule! – rekla je relaksirajući situaciju.

Okupljena rodbina žamorom je odobrila ove reči. Na mene više niko nije obraćao pažnju. Laganim korakom spustio sam se do kuće, skinuo u majicu i šorc, otišao na prazan sportski teren oivičen makijom, pa sam tamo dugo ubacivao loptu u koš bez mrežice.

 

 



Komentari (110)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

lady_d lady_d 11:43 07.02.2011

Prva!

Lepa prica, lepo prikazano jedno morsko mesto. Tako slicno mnogim drugim
Uvek sam se pitala kako lekar prezivi smrt tog prvog pacijenta. Moj prijatelj, takodje lekar rekao mi je: Bolan je proces kad shvatis da si samo tek lekar a ne Bog!
predatortz predatortz 11:46 07.02.2011

Re: Prva!

Moj prijatelj, takodje lekar rekao mi je: Bolan je proces kad shvatis da si samo tek lekar a ne Bog!


Tu spoznaju bi trebao da predoči velikoj većini svojih kolega.
draft.dodger draft.dodger 12:01 07.02.2011

???

Nebojsa Krstic
...do lokalne diskoteke «Voga», gde sam, ako bih imao sreće, stajao nekoliko minuta u polumraku.


Ruke tapšu!

Edit...
jinks jinks 12:03 07.02.2011

...

Ako ste stanovnik nekog jadranskog otoka i volite kupanje u moru ...




doživljavanje prostora i vremena, osećanja i naravi, histeriju, pojam sumanutosti, čulne obmane, predrasude


Glede čulnih obmana, sigurno ste čuli za Synthesthesiju (ustvari Synesthesia), stanje koje ima 2 od 10000000 ljudi, u kome jedan ili više čulnih nadražaja paralelno pobuđuju reakciju u mozgu na druge čulne nadražaje.

Tipa da kada slušate muziku paralelno vidite neke boje i oblike, ili da kada čitate tekst različita slova vidite različitim bojama (gde neki sinestetisti čak i tvrde da im pojedinačna slova ili znaci interpunkcije imaju određene boje i određena značenja, osobine ...).

Neki imaju osecaj da čulom ukusa osećaju boje hrane kojom se hrane (ustvari možda ne baš boje hrane, ali osećaju neku boju), ili imaju osećaj kao da se hrane bojom hrane, a ne samom hranom.
antioksidant antioksidant 12:07 07.02.2011

Re: ...

pazi ovo
jinks jinks 12:12 07.02.2011

Re: ...

šta su ovo, jata kajt surfera
antioksidant antioksidant 12:15 07.02.2011

Re: ...

jinks
šta su ovo, jata kajt surfera

neko takmicenje na adi bojani od pre par godina
bila jedna moja drugarica
ovo joj nestalo iz ociju tek pre par meseci
mlekac mlekac 16:27 07.02.2011

Re: ...

jinks
šta su ovo, jata kajt surfera


Mozda im je bila sezona migracije? Da priupitamo Abicilu?
spadalo92 spadalo92 17:43 07.02.2011

Re: ...

jinks
Ako ste stanovnik nekog jadranskog otoka i volite kupanje u moru ...




doživljavanje prostora i vremena, osećanja i naravi, histeriju, pojam sumanutosti, čulne obmane, predrasude


Glede čulnih obmana, sigurno ste čuli za Synthesthesiju (ustvari Synesthesia), stanje koje ima 2 od 10000000 ljudi, u kome jedan ili više čulnih nadražaja paralelno pobuđuju reakciju u mozgu na druge čulne nadražaje.

Tipa da kada slušate muziku paralelno vidite neke boje i oblike, ili da kada čitate tekst različita slova vidite različitim bojama (gde neki sinestetisti čak i tvrde da im pojedinačna slova ili znaci interpunkcije imaju određene boje i određena značenja, osobine ...).

Neki imaju osecaj da čulom ukusa osećaju boje hrane kojom se hrane (ustvari možda ne baš boje hrane, ali osećaju neku boju), ili imaju osećaj kao da se hrane bojom hrane, a ne samom hranom.

LSD
docsumann docsumann 19:29 07.02.2011

Re: ...

Tipa da kada slušate muziku paralelno vidite neke boje i oblike, ili da kada čitate tekst različita slova vidite različitim bojama (gde neki sinestetisti čak i tvrde da im pojedinačna slova ili znaci interpunkcije imaju određene boje i određena značenja, osobine ...).


slovo A je crveno

E zeleno

M tamno plavo


vishnja92 vishnja92 19:45 07.02.2011

Re: ...

slovo A je crveno

"subota je zelena, vesela i mrsava, nedelja je narandzasta i debela"
(B, 8 godina)

ps - E jeste zeleno, ali je A belo
(skoro)
docsumann docsumann 19:48 07.02.2011

Re: ...

ps - E jeste zeleno, ali je A belo
(skoro)


bijelo je slovo O

p.s. tamno plava boja se inače naziva teget po Wilhelm von Tegetthoff-u što pretpostavljam da redovni čitaoci Politikinog Zabavnika svakako znaju
vishnja92 vishnja92 10:25 08.02.2011

Re: ...

bijelo je slovo O

a-a, jokenzi

evo, zanemarimo moje zaludno krecenje i lupetanje, pajz doc:
cak i takvo samoodnosno i samoobjasnjavajuce znanje kao sto je vedsko takodje pocinje zvukom A (posle se odatle urusava i siri na dole, no nebitno). to znaci - sta? da A moze biti samo: belo.
QED
u skladu s tim imam jos izjaviti da OM ustvari nije OM nego AUM, pa ti vidi


zivela Komiza
(cisto da me ne klepe mod-veslom u glavu)

ps - O je plavo ka tirkiz :)
docsumann docsumann 16:37 08.02.2011

Re: ...

ps - O je plavo ka tirkiz :)




p.s. nije isključeno

pape92 pape92 12:30 07.02.2011

otoci u struji

thebee269 thebee269 12:44 07.02.2011

interesantno...

sta radi savetnik Predsednika u ponedeljak u 11h, radni dan.
da mozda BT nije dosao na posao kao sto je TN obecao u subotu.
predatortz predatortz 12:48 07.02.2011

Re: interesantno...

thebee269
sta radi savetnik Predsednika u ponedeljak u 11h, radni dan.
da mozda BT nije dosao na posao kao sto je TN obecao u subotu.


Predsedniku ne trebaju savetnici. On je najpametniji. Zbog sistematizacije radnih mesta primoran je da angažuje saradnike.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 14:10 07.02.2011

Re: interesantno...

sta radi savetnik Predsednika u ponedeljak u 11h, radni dan


pa ne vozi tramvaj, a nije ni mašinovođa u smeni, zašto ne bi mogao da otvori komunikaciju s blogerima u 11 h, kanda ste malo preoštri?

nego, da pitam, zvao me jedan prijatelj i pita, dal imam slučajno govor gosn Velje Ilića na mitingu s stiroporom, kaže da je total medicinski, nešto o bolu, bol ovo ,bol ono, uhvatio komadic te esejistike na radiju, pa sam sad u bedaku, em nemam, a i otkud mi, em sam radoznala ko mačka... ima neko integralni tekst magistra Ilića o bolu? Da nije, božemeprosti, kreno putem Slavenke Drakulić, ona napisala čitavu knjigu o bolu, samo mi se ič ne svidja, igrala se s Fridom Kalo i napravi je na cvilidretu...

zna neko di ima?



antioksidant antioksidant 14:14 07.02.2011

Re: interesantno...

pa ne vozi tramvaj

on je vozio
pomešao čovek idole
jesen92 jesen92 14:42 07.02.2011

Re: interesantno...

zašto ne bi moga da otvori komunikaciju s blogerima u 11 h, kanda ste malo preoštri?
...samo je otvorio komunikaciju i ne javlja se...znaci raadii
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:56 07.02.2011

danju Savetnik nocu Bloger

Ma napisao je on to juce nego mu nije radio net kod kuce i sad na pauzi za rucak iskoristio dobru vezu na poslu pa nam postirao odlomke buduceg nacionalnog romana 'Vreme vlasti II'. Posle pauze se vratio svojim obavezama i resavanju onih par problemcica koje jos imaju gradjani Srbije. Sad ce oni sve caskom resiti pa ce i savetnik konacno moci da ujedini svoje podeljeno jastvo u jedinstvo zvano savetoblogodavac.
nikvet pn nikvet pn 15:01 07.02.2011

Re: interesantno...

Nigde ne piše: a onda pacijent umre.
Zato nisam znao šta treba da uradim. Da li da budem tužan? Da li da izjavim saučešće okupljenim ukućanima? Da li da osećam krivicu?
Na mene više niko nije obraćao pažnju.

Gospodine savetniče Vaš pacijent je sada ova zemlja i njen narod.
Pripremate i sebe i nas na izgledan ishod ?
jaksa scekic jaksa scekic 15:11 07.02.2011

Re: interesantno...

Mozda, ali ne ceo
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 15:16 07.02.2011

Re: interesantno...

jaksa, imas g Ilića esej o bolu, moz nabavis?
alselone alselone 15:27 07.02.2011

Re: interesantno...

thebee269
sta radi savetnik Predsednika u ponedeljak u 11h, radni dan.


Onomad pitao ja isto pitanje predsednicu skupstine. Nisam dobio nikakv odgovor.
jaksa scekic jaksa scekic 15:28 07.02.2011

Re: interesantno...

Moram da vidim, ako nismo obrisali

J
Milan Novković Milan Novković 16:18 07.02.2011

Re: interesantno...

alselone

thebee269sta radi savetnik Predsednika u ponedeljak u 11h, radni dan.Onomad pitao ja isto pitanje predsednicu skupstine. Nisam dobio nikakv odgovor.

Savetnik radi marketing, i pametno mu je to. Tj on je, očigledno, jako pametan, vrti friendly teme, ima i strpljenja, ne briše komentare, pa od "ja-sam-cool-i-pametan" idemo --> "Predsednik-je-pametan" --> "DS-je-partija-za-glasati".

Ne mogu da na ovo izgube poene, na širem nivou, i šteta što svi nisu takvi.

Samo bio bi greh, ja mislim, da na ovakav rad dobiju dovoljno glasova, ili bar da budu sigurni unapred da ih dobijaju - šteta je ne prozivati ih po konkretnim pitanjima:

- Meni ovo sa Ikeom zvuči nadrealno, ako je tačno kako B92 prenosi, ne dati im prostor besplatno ako obećavaju preko milijardu Evra investicija i 9,000 novih radnih mesta - prosti benefits su vanredni, oni manje opipljivi amaterima isto tako.

- Pa broadband i IT u školama i po kućama đaka (ne sećam se detalja ali mi se čini da je bilo neverovatno zabrinjavajućih vesti po pitanju

- Monopoli, pogotovo u poljoprivredi i hrani

- Troškovi javnog sektora

- ...itd...

Šteta je ne insistirati na konkretnoj diskusiji, nametati konkretne teme i konkretne operativne planove, otkinuti se od šarene priče ili šarene laže.

Sa 11:00 AM ja nemam nekakav poseban problem sa onima koji u proseku vredno rade, svi koji su danima, nedeljama ili mesecima umeli da rade danonoćno, pošto je tako posao zahtevao, su navikli da posle nekog vremena nema nekog preciznog plana na nivou pojedinačnih dana.

Meni je Goca super-cool, ali je besmisleno glasati za DS zbog nje i nekoliko takvih, pogotovo ako nisu u poziciji neke moći unutar partije. Ona je, nedvosmisleno vanredno inteligentna, i po znanju i po analitici, zdrave su joj ideje, i namere. Verujem i da je vanredno vredna.

Ok, nisam imao čast da je upoznam, ali sumnjam da bi uspela da nas folira skoro 4 godine, pod pretpostavkom da nisam u pravu.

Politika jeste velikim delom umetnost mogućeg, moramo i to razumeti.

Blog sad čita na desetine hiljada ljudi, u proseku su informisaniji i uticajniji deo biračkog tela, preko njih se može daleko dobaciti.

Po nekoj "prostoj logici" blogeri bi mogli da nameću, donekle, i političko-ekonomski dnevni red kad bi bili bolje organizovani.

Ako su na nešto osetljivi političari to su glasovi, u kakvoj-takvoj demokratiji.

Da li ja znam kako se organizovati? Očigledno ne, inače bih pisao bolje blogove i sam i davao konkretnije savete Ali to nije razlog da ovo ne kažem, možda se neko od kvaliteta prepozna.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 16:28 07.02.2011

Re: interesantno...

Moram da vidim, ako nismo obrisali

J


iju, kako bre obrisali, nije to shtrokav prozor, to biseri bre
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 16:49 07.02.2011

Re: interesantno...

Šteta je ne insistirati na konkretnoj diskusiji, nametati konkretne teme i konkretne operativne planove, otkinuti se od šarene priče ili šarene laže.


Nemam ja nista protiv da oni od kojih u velikoj meri zavisi sudbina gradjana ruinirane zemlje Srbije javni prostor koriste za samozabavu, ipak su oni i deo estrade. Ali cinjenica da se mogucnost direktne komunikacije i u slucaju Comicke i u slucaju Krstica koristi ili u te svrhe ili da bi se neki politicki neistomisljenik opljunuo govori o njihovoj ignorantnosti pa i bezobrazluku. Comicka je par puta istakla svoje interesovanje za prirodu diskusije uopste, ali do sada nije pokrenula ni jednu od tema slicne ovima koje si naveo. Jednom se bunila kada joj je neko od blogera zamerio ignorantnost pa je rekla da je to cista predrasuda da 'oni' zato sto su na vlasti ne znaju sta se desava u drustvu i kako obicni smrtnici zive. Potpuno pateticna reakcija, jer ako je svesna a ne otvara teme onda tek pokazuje ignorantnost. Istovremeno koliko znas ili ne znas tek ces videti ako otvoris temu za diskusiju. Tako kaze valjda i teorija. Sa druge strane, valjda bi se sve te diskusije zavrsile replikama ala Trivanove. Sve u svemu kukavicluk i bezanje od odgovornosti.
vishnja92 vishnja92 17:09 07.02.2011

Re: interesantno...

Milan Novković

i opet

ps - mapa
pps - gde je tu pekara u kojoj je u 2 nocu bilo vrucih kifli?
cult cult 17:14 07.02.2011

Re: interesantno...

ima i strpljenja, ne briše komentare


jaksa scekic jaksa scekic 17:16 07.02.2011

Re: interesantno...

Vesna Knežević Ćosić
Moram da vidim, ako nismo obrisali

J


iju, kako bre obrisali, nije to shtrokav prozor, to biseri bre


Ma sad neke nove kamere, nemaju trake no jako skupe kartice, a za Veljinu grandioznost i umotvorine, jos nisu smislili karticu sa tolkom memorijom pamcenja
cult cult 17:19 07.02.2011

Re: interesantno...

Ne briše ih odmah.
Kasno uveče...medjutim...(sad se nešto setih Tome, dakle kad Toma N. već uveliko spava, jer šta ima pošten čovek da bude budan u to doba, pa još da bloguje), elem, kasno uveče dodje, iseče sve što se ne uklapa u koncept, te izbanuje (banovana usta ne govore)
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 17:39 07.02.2011

Re: interesantno...

govor gosn Velje Ilića na mitingu s stiroporom, kaže da je total medicinski, nešto o bolu, bol ovo ,bol ono


Mora biti da i Velji nedostaju otoci. Krletu eto nedostaju Komiža i Vis, a Velji Bol. Sanja,valjda, da se ponovo sa Koštunicom brčka u plićacima Zlatnog Rata


                    
G r o f G r o f 18:08 07.02.2011

Re: interesantno...

Kome pričaš, moj Milane...?

E sad ću da copypastujem da bi bilo teže.

Savetnik radi marketing, i pametno mu je to. Tj on je, očigledno, jako pametan, vrti friendly teme, ima i strpljenja, ne briše komentare, pa od "ja-sam-cool-i-pametan" idemo --> "Predsednik-je-pametan" --> "DS-je-partija-za-glasati".

Ne mogu da na ovo izgube poene, na širem nivou, i šteta što svi nisu takvi.

Samo bio bi greh, ja mislim, da na ovakav rad dobiju dovoljno glasova, ili bar da budu sigurni unapred da ih dobijaju - šteta je ne prozivati ih po konkretnim pitanjima:

- Meni ovo sa Ikeom zvuči nadrealno, ako je tačno kako B92 prenosi, ne dati im prostor besplatno ako obećavaju preko milijardu Evra investicija i 9,000 novih radnih mesta - prosti benefits su vanredni, oni manje opipljivi amaterima isto tako.

- Pa broadband i IT u školama i po kućama đaka (ne sećam se detalja ali mi se čini da je bilo neverovatno zabrinjavajućih vesti po pitanju

- Monopoli, pogotovo u poljoprivredi i hrani

- Troškovi javnog sektora

- ...itd...

Šteta je ne insistirati na konkretnoj diskusiji, nametati konkretne teme i konkretne operativne planove, otkinuti se od šarene priče ili šarene laže.

Sa 11:00 AM ja nemam nekakav poseban problem sa onima koji u proseku vredno rade, svi koji su danima, nedeljama ili mesecima umeli da rade danonoćno, pošto je tako posao zahtevao, su navikli da posle nekog vremena nema nekog preciznog plana na nivou pojedinačnih dana.

Meni je Goca super-cool, ali je besmisleno glasati za DS zbog nje i nekoliko takvih, pogotovo ako nisu u poziciji neke moći unutar partije. Ona je, nedvosmisleno vanredno inteligentna, i po znanju i po analitici, zdrave su joj ideje, i namere. Verujem i da je vanredno vredna.

Ok, nisam imao čast da je upoznam, ali sumnjam da bi uspela da nas folira skoro 4 godine, pod pretpostavkom da nisam u pravu.

Politika jeste velikim delom umetnost mogućeg, moramo i to razumeti.

Blog sad čita na desetine hiljada ljudi, u proseku su informisaniji i uticajniji deo biračkog tela, preko njih se može daleko dobaciti.

Po nekoj "prostoj logici" blogeri bi mogli da nameću, donekle, i političko-ekonomski dnevni red kad bi bili bolje organizovani.

Ako su na nešto osetljivi političari to su glasovi, u kakvoj-takvoj demokratiji.

Da li ja znam kako se organizovati? Očigledno ne, inače bih pisao bolje blogove i sam i davao konkretnije savete Ali to nije razlog da ovo ne kažem, možda se neko od kvaliteta prepozna.
mlekac mlekac 18:16 07.02.2011

Re: interesantno...

jaksa scekic
Vesna Knežević Ćosić
Moram da vidim, ako nismo obrisali

J


iju, kako bre obrisali, nije to shtrokav prozor, to biseri bre


Ma sad neke nove kamere, nemaju trake no jako skupe kartice, a za Veljinu grandioznost i umotvorine, jos nisu smislili karticu sa tolkom memorijom pamcenja

Mislis, ovaj rad?
radojicic92 radojicic92 19:36 07.02.2011

Re: interesantno...

nije to shtrokav prozor, to biseri bre

jel to ovo?

malo je ispomero ton usporenim treptanjem na ovaj prelepi suncan dan u fepbuaru negde oko 8'30"
izgleda cirke ko majka
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 21:56 07.02.2011

Re: interesantno...

jel to ovo?

jok, ovo pocinje s suncanim danom, zavrsava s puteem sv Save, i oni ili mi, i jos srecno uz bozju pomoc i fala puno braco, a bilo na radiju nesto o bolu, info iz druge ruke, ne umem bolje da kazem.
jaksa scekic jaksa scekic 23:13 07.02.2011

Re: interesantno...

Vesna Knežević Ćosić
jel to ovo?

jok, ovo pocinje s suncanim danom, zavrsava s puteem sv Save, i oni ili mi, i jos srecno uz bozju pomoc i fala puno braco, a bilo na radiju nesto o bolu, info iz druge ruke, ne umem bolje da kazem.


O bolu, kao bolu ili o Bolu kao ostrvu :)
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 23:31 07.02.2011

Re: interesantno...

O bolu, kao bolu ili o Bolu kao ostrvu


jok ostrvo, bol kao bol, jakso
radojicic92 radojicic92 00:30 08.02.2011

Re: interesantno...

nema o bolu
ima ovo sa mitinga



A dog watches from a window during a rally in Belgrade February 5, 2011. Tens of thousands of disenchanted Serbs protested in central Belgrade on Saturday in the biggest anti-government rally in years aimed at showing opposition strength ahead of scheduled 2012 elections.
lelemood lelemood 10:30 08.02.2011

Re: interesantno...

kada sam na jednom ranijem postu blogerke Gordane Comic postavio njoj pitanje da li je na glavnom odboru svoje stranke ili u neformalnom kontaktu sa celnim ljudima svoje stranke,predlozila da gospodin Boris Tadic ppodnese ostavku na mesto predsednika stranke ili na mesto predsednika republike,jer je to po ustavu,taj komentar mi je ekspresno izbrisan!
Unfuckable Unfuckable 11:25 08.02.2011

Re: ajdebre dosta više

pa znaš kako i trebalo je da ti obrišu taj glupavi komentar/pitanje (čak mislim da ti je time i poprilična usluga učinjena, samo što ti to ne kapiraš) jer nije u pitanju konferencija za štampu Gordane Čomić - u - funkciji - koju - obavlja nego običan jebeni privatni blog na kome može da piše o čemu god hoće.
Da li bi vas nekoliko upornih serača (srača?) bilo srećnije da gordanac i Krstić ne objavljuju na ovom blogu?
Čime biste onda zabavljali to malo neobuzdanog intelekta? Ili bi onda bio problem što ne pišu?
jasnaz jasnaz 11:43 08.02.2011

e: ajdebre dosta više

Unfuckable

Čime biste onda zabavljali to malo neobuzdanog intelekta?


stiroTporna: za uporne..






lelemood lelemood 11:49 08.02.2011

Re: ajdebre dosta više

tema tog obicnog jebenog privatnog bloga je bila dobrrim delom neverovatna tirada o nevinosti ds-a glede sadasnje ekonomske situacije u srb.
kao sto ona ima pravo da pise o cemu god,tako i svako ima pravo da postavi pitanje o cemu god,dok je u vezi sa temom.ili?
sto se tiče mene serača,svejedno mi je da li gordanac i idol objavljuju bilo gde bilo sta.
za ZABAVU mog intelekta,ma kakav da je,dovoljni ste i vi.
moderator05 moderator05 11:51 08.02.2011

Re: ajdebre dosta više

Unfuckable
pa znaš kako i trebalo je da ti obrišu taj glupavi komentar/pitanje (čak mislim da ti je time i poprilična usluga učinjena, samo što ti to ne kapiraš) jer nije u pitanju konferencija za štampu Gordane Čomić - u - funkciji - koju - obavlja nego običan jebeni privatni blog na kome može da piše o čemu god hoće.
Da li bi vas nekoliko upornih serača (srača?) bilo srećnije da gordanac i Krstić ne objavljuju na ovom blogu?
Čime biste onda zabavljali to malo neobuzdanog intelekta? Ili bi onda bio problem što ne pišu?

Tačka.

A malo je falilo da i ovaj lelemoodov komentar bude obrisan. Preduhitrili ste me, pa pošto je ovako učinkovitije - neka ostane.

Hvala.
moderator05 moderator05 11:56 08.02.2011

Molba/upozorenje


Molim vas da ne nastavljate diskusiju na ovu temu, biće brisano.
jaksa scekic jaksa scekic 12:39 08.02.2011

Re: interesantno...

Vesna Knežević Ćosić
O bolu, kao bolu ili o Bolu kao ostrvu


jok ostrvo, bol kao bol, jakso


Hm, nisam cuo, jes da sam bio tamo, al istine radi, nisam Velju ni slusao pazljivo, zabranio mi lekar
antioksidant antioksidant 12:43 08.02.2011

Re: interesantno...

nisam Velju ni slusao pazljivo, zabranio mi lekar

lekar ti zabranio da se smeješ? crni jakša, šta ti je?
jaksa scekic jaksa scekic 13:07 08.02.2011

Re: interesantno...

antioksidant
nisam Velju ni slusao pazljivo, zabranio mi lekar

lekar ti zabranio da se smeješ? crni jakša, šta ti je?


Prepisao mi na strogu mentalnu higijenu
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:06 09.02.2011

Re: interesantno...

Milan Novković

Blog sad čita na desetine hiljada ljudi, u proseku su informisaniji i uticajniji deo biračkog tela, preko njih se može daleko dobaciti.

Po nekoj "prostoj logici" blogeri bi mogli da nameću, donekle, i političko-ekonomski dnevni red kad bi bili bolje organizovani.


moja žena bi rekla na ovo rekla da su blogeri gomila samonabeđenih skribomana koji su u tripu da su nešto jako važni, a ili su besposleni ili su preterani buržuji, u svakom slučaju beskorisni. :) postojao je kontekst u kojem je ovo izrečeno - moj povratak posle celodnevnog rada, i otvaranje bloga posle večere umesto da se bavim detetom, koje je u tom trenutku mirno i gleda spongeboba?!

Milan Novković

Meni je Goca super-cool, ali je besmisleno glasati za DS zbog nje i nekoliko takvih, pogotovo ako nisu u poziciji neke moći unutar partije. Ona je, nedvosmisleno vanredno inteligentna, i po znanju i po analitici, zdrave su joj ideje, i namere. Verujem i da je vanredno vredna.

Da li ja znam kako se organizovati? Očigledno ne, inače bih pisao bolje blogove i sam i davao konkretnije savete Ali to nije razlog da ovo ne kažem, možda se neko od kvaliteta prepozna.


mene živo zanima šta Nebojša misli o nama? da li misli da smo bolidi (izgleda tako, ruku na srce, nije i da nema bolideskua na blogu), pošto vanredno ne dodiruje niti jednu temu iz realnosti, ili ne zna šta bi mogao reći a da popravi duboko neraspoloženje domaje i zabrinost dijaspore, ili mu je ova neka vrsta razbibrige i prozor za bekstvo od glavobolje i stresa posla, dok elektorat biva sve neprijateljskije nastrojen?
monamia monamia 11:54 09.02.2011

Re: interesantno...

pošto vanredno ne dodiruje niti jednu temu iz realnosti, ili ne zna šta bi mogao reći a da popravi duboko neraspoloženje domaje i zabrinost dijaspore, ili mu je ova neka vrsta razbibrige i prozor za bekstvo od glavobolje i stresa posla, dok elektorat biva sve neprijateljskije nastrojen?


ma, kakva razbibriga !!
zamajavanje ljudi na (kao) benigni nacin, pričicama iz života, mladosti..
da li opet da kažem : sve što Krle - ovde neprilično a šlihtersko-frendli zvani Krle - radi jeste isključivo, dakle isključivo, u funkciji koristi stranke i tadića mu lično.
aman, savetnik je za medije a znamo da je sve publicity, posebno u "grubim vremenima" kakva su sad !!



Unfuckable Unfuckable 12:08 09.02.2011

Re: interesantno...

da, pa ja siguram da je podigao procenat glasača za jedno pešes posto samo na onaj koš bez mrežice (to je u stvari tiha asocijacija na one Daček - Tadek frendli baskete kojih se svi izuzetno rado & živo sećamo)
A onaj čiča što mu je riknuo, tu je neiskusno odigrao...tj mislim da je to mogao malo bolje da ispegla da im ne padne rejting među akademicima a i penzosima uopšte. Negativnu poruku šalje, ne ga ti vnu, a u osetljivom momentu!
Mislim: Komiža, čemu - dok Hilandar gori?
(ako i to u stvari nije neka asocijacija Krla The Prepredenjaka)
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:37 09.02.2011

Re: interesantno...

mene živo zanima šta Nebojša misli o nama?

Mislim sve najbolje. Inače bih promenio sredinu.
pošto vanredno ne dodiruje niti jednu temu iz realnosti,

Ponekad dodirujem. Kad god to uradim jave se kritičari koji kažu: "Dosta više o politici, daj nešto iz života!" Onda me dohvate tabloidi, pa me tuže oni koje sam uvredio, pa cirkus. Ja, naime, imam prilično radikalne stavove od kojih neki nisu naročito "politički korektni". No, ja i nisam političar, niti sam vlast, pa je to što ja mislim bitno koliko i bilo čije mišljenje koje se ovde iznosi na moju radost i uvažavanje.
monamia monamia 13:28 09.02.2011

Re: interesantno...

oh, pa vi ste advokat po vokaciji ?!?!
vrlo, vrlo loš, pri tom.
branite neodbranjivo, sa argumentacijom il'Komiža il'Hilandar.

gospodja g.č. je Sva Vaša..kod nje ne zalazim, niti bacam pogled.

ali ovde DA.
radi se o blogeru izuzetno dragom the predsedniku čiji nas je ogromni koalicioni kapacitit, obaška ona famozna kohabitacija, Dovela Dovde !!

da li da otvorimo priču o tome gde smo ?!
eno, bile pune ulice, sad pune (crne) vesti.
ALI se vama, izgleda, dopadaju dulić i homen i malović i milosavljević,
obaška mrkonjić i škundrić i obradović ?

šifra : jorgovanka












Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:37 09.02.2011

Re: interesantno...

radi se o blogeru izuzetno dragom the predsedniku čiji nas je ogromni koalicioni kapacitit, obaška ona famozna kohabitacija, Dovela Dovde !!

Kakava je bila alternativa?
antioksidant antioksidant 13:42 09.02.2011

Re: interesantno...

Kakava je bila alternativa?

видећемо врло скоро
Unfuckable Unfuckable 13:52 09.02.2011

Re: tićemikažeš

Dear jorgovanka,
možemo mi da otvorimo koliko god želiš priča, što svakako neće sprečiti slavnu moderaciju da malo poravna teren, ali nekako sam uveren da te ni to ne bi sasvim zadovoljilo.

Inače, a kao što već rekoh: iskoče mi neke čudne pege kada vidim ko, kako i zbog čega proziva spomenute autore, tako da u tim situacijama i malo dete može da im bude sasvim dobar advokat za nebuloze tipa "a što ti pišeš blogove dok su crne hronike pune?" (podvarijanta: ..."a nije završen koridor 10" ili "Mladić hoda okolo" ) Sve to jako podseća na jednu davnu raspravu o tome treba li / sme li se jesti pasulj prebranac ako je to i general Mladić konzumirao i kakve sve poruke taj akt (jedenja prebranca) može da pošalje međunarodnoj zajednici i pučanstvu uopće.
Pomalo smešno, ali i znakovito: u stvari govori dosta o komentatoru, njegovom mentalnom uzrastu i percepciji bloga, u svakom slučaju.
Da se vratim na advokate, kakve god pa i one koji su u prvi mah sasvim nevidljivi: iskreno mislim da gordancu i krlu advokat ni ne treba, upravo ti srači-napadači im i daju najbolje moguće adute za odbranu tj najbolje ih brane svojim plitkastim (plitko, pliće) pridikama
ecce-florian ecce-florian 13:56 09.02.2011

Re: interesantno...

Nebojsa Krstic
radi se o blogeru izuzetno dragom the predsedniku čiji nas je ogromni koalicioni kapacitit, obaška ona famozna kohabitacija, Dovela Dovde !!

Kakava je bila alternativa?

Alternativa čemu?

a)
blogeru izuzetno dragom the predsedniku

ljubav nema alternativu

b)
predsedniku čiji nas je ogromni koalicioni kapacitit, obaška ona famozna kohabitacija, Dovela Dovde

Bilo ih je više. Prva koja mi pada na pamet.
Vama kao savetniku morali bi biti poznato da je čak i premijer Koštunica sasatvio manjinsku vladu 2004. uz tehničku podršku SPS a a ne koaliciju.

No imam razumevanje za DS kao partiju bez alternative, kao i način izbora predsednika iste bez alternative.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:00 09.02.2011

Re: interesantno...

видећемо врло скоро

Bojim se da smo već videli.
antioksidant antioksidant 14:07 09.02.2011

Re: interesantno...

Nebojsa Krstic
видећемо врло скоро

Bojim se da smo već videli.

знам али све ми се чини да ћемо гледати поново
monamia monamia 14:07 09.02.2011

Re: tićemikažeš

naravno da ne treba kad si TI ne samo loš, NEelokventan,
nego i suvišan advokat !!

šta će im, uostalom, advokati kad su sve sudije njihove..doduše sad moraju, navrat-nanos, da ispravljaju haos stvoren pameću malović-homen, etc

a ti si, pobogu, strašno konfuzan, moš' pišeš do sutra, s pegama ili bez,
nit' jasno, niti duhovito. bez ve ze.

i znala sam da ćeš da se primiš na jorgovanku !!



odoh u biutuful šetnju !!


Unfuckable Unfuckable 14:15 09.02.2011

Re: tićemikažeš

i znala sam da ćeš da se primiš na jorgovanku

pa i mi nindže imamo hormone

odoh u biutuful šetnju !!

hev a vajs trip
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:21 09.02.2011

Re: interesantno...

знам али све ми се чини да ћемо гледати поново

Za ovih par godina, gledajući sve kritičare i proizvođaće histerije, a znajući njihove motive, često sam poželeo da se to najzad (opet) desi.
antioksidant antioksidant 14:27 09.02.2011

Re: interesantno...

Nebojsa Krstic
знам али све ми се чини да ћемо гледати поново

Za ovih par godina, gledajući sve kritičare i proizvođaće histerije, a znajući njihove motive, često sam poželeo da se to najzad (opet) desi.

да не начињемо тему... леп је блог без овог скретања

додатак: нисам сигуран да имамо стрпљења посветити се теми до краја па је ипак боље не начињати је
monamia monamia 14:31 09.02.2011

Re: tićemikažeš

"biutiful" je ime filma alehandra gonzalesa injaritua sa havijerom bardemom u glavnoj ulozi,
sad u konkurenciji za oskara, medju onih pet van engleskog govornog područja.

samo te učim i učim i ne vredi, ne vredi.
toliko o vajs tripu..
bez cvetića, za kaznu.
Unfuckable Unfuckable 14:39 09.02.2011

Re: tićemikažeš

ok, odoh da klečim na iseckanom celuloidu i da se bičujem onim Indijana Jones bičem po nedepiliranoj stražnjici uz recitovanje mantre iz Pulp Fiction, nadam se da će za početak biti dovoljno
lelemood lelemood 16:11 09.02.2011

Re: tićemikažeš


oh,kakav vickast i vrcav humor vi isijavate!
cult cult 17:34 09.02.2011

Re: tićemikažeš

Krstić je ok.
Toliko o tome.
Bojana Maljević Bojana Maljević 19:36 09.02.2011

Re: interesantno...

Ponekad dodirujem. Kad god to uradim jave se kritičari koji kažu: "Dosta više o politici, daj nešto iz života!"

Ja se prepoznala, za ostale ne znam
Uzgred: ne nasedaj! Ni reči o politici!
Bojana Maljević Bojana Maljević 19:38 09.02.2011

Re: tićemikažeš

ok, odoh da klečim na iseckanom celuloidu

Ma nemoj! Sebi daješ mekani celuloid a meni smišljaš petokrake za klečanje!?
Unfuckable Unfuckable 20:17 09.02.2011

Re: tićemikažeš

a meni smišljaš petokrake za klečanje!?

da, ali ja se i samobičujem, intenzivno, malolije?
Bojana Maljević Bojana Maljević 23:36 09.02.2011

Re: tićemikažeš

da, ali ja se i samobičujem, intenzivno, malolije?

Ko beše rekao ono "Za čoveka skromnih umnih sposobnosti - učinio si mnogo. Za nekog pripadnika inteligentnije rase u svemiru - učinio si malo. Dakle, sve je relativno" ?

Dobro, ajde, izvukao si se sa tim bičem. I tom mantrom.
Mada te ovde i dalje smatraju neelokventnim
Unfuckable Unfuckable 09:36 10.02.2011

Re: tićemikažeš

"The path of the righteous man is beset on all sides..."
Bojana Maljević Bojana Maljević 13:41 10.02.2011

Re: tićemikažeš

"The path of the righteous man is beset on all sides..."

"...But that shit ain't the truth. The truth is you're the weak. And I'm the tyranny of evil men. But I'm tryin', Ringo. I'm tryin' real hard to be the shepherd."

Unfuckable Unfuckable 14:02 10.02.2011

Re: dakle: troll

real hard

word
Meni (i ne samo meni) je to jedan od filmova koje sam više slušao/čitao nego gledao, tekst je fenomenalan.
A opet (avaj, krhko je znanje!) utemeljeniji (?!) poznavaoci filmske umetnosti (da ne kažem: profesionalci) nisu baš oduševljeni celim tim uradkom, jbg
Bojana Maljević Bojana Maljević 15:27 10.02.2011

Re: dakle: troll

poznavaoci filmske umetnosti (da ne kažem: profesionalci) nisu baš oduševljeni celim tim uradkom, jbg

Umeju li ti neoduševljeni bolje?

Moja omiljena, a u skladu sa Krletovom temom:

Supermod Supermod 18:46 10.02.2011

Re: tićemikažeš

Bojana Maljević
"The path of the righteous man is beset on all sides..."

"...But that shit ain't the truth. The truth is you're the weak. And I'm the tyranny of evil men. But I'm tryin', Ringo. I'm tryin' real hard to be the shepherd."



jasnaz jasnaz 13:18 07.02.2011

jednostavno -


to su--sretanje - a možda i nije -


Obren Markov Obren Markov 14:22 07.02.2011

Nema tu...

pretvaranja, a i čemu...

E, šjor Tonči partijo! Sad sa Svetim Antom igra briškule!


tom tom 16:02 07.02.2011

gledao sam skoro jedan film

koji dosta podseća na atmosferu u vašim blogovima
[url=http://www.imdb.com/title/tt1469896/][/url]
mlekac mlekac 17:38 07.02.2011

Bas citam novine

na NET-u, naravno, i vidim ovo
Pa sve hocu da te pitam - a ima li tamo dotura od kako si ti otisa?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:09 07.02.2011

Re: Bas citam novine

P
a sve hocu da te pitam - a ima li tamo dotura od kako si ti otisa?

Ima, mislim da je sad doktorka.
princi princi 22:45 07.02.2011

A meni se cini da se

ovde mnogo vece drame odigravaju od onih politickih.
mirelarado mirelarado 23:52 07.02.2011

Re: A meni se cini...

princi princi 00:33 08.02.2011

Re: A meni se cini...

:)
nekineko nekineko 22:48 07.02.2011

Lekar vs Bog

Jeste,lipše je kad shvatiš da si Bog nego kad znaš da si samo bidni lekar Tamo Negde Daleko (od razuzdane gomile)...

Ljudi umiru.
Nije čovik ko ne umre.
Sve je kako i treba da bude.
mileker mileker 00:36 08.02.2011

kenozoik



Muzika govori vise od reci.
Nebojsa Krstic je muzika.
Nebojsa Krstic govori.


Nebojsa Krstic govori vise od reci.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 09:46 08.02.2011

Re: kenozoik

kenozoik, petkom u 22

Heh, nile loš spot.
mlekac mlekac 12:15 08.02.2011

Re: kenozoik

Nebojsa Krstic
kenozoik, petkom u 22

Heh, nile loš spot.

Vade ga oni brkovi u pokusaju!
gospodin_ne gospodin_ne 12:21 09.02.2011

Re: kenozoik

Jel ono Vejvoda na 0:38?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:41 09.02.2011

Re: kenozoik

Jel ono Vejvoda na 0:38?

Goran, da.
ecce-florian ecce-florian 00:54 08.02.2011

Tvrd povez

Biće ovo lepa knjiga dnevničkih zapisa izdatih u inostranstvu za koju godinumoždaipre
Jedino mi se naslov Otroci u struji ne sviđa
Bolje bi bilo
Nebojsa Krstic

ivana23 ivana23 00:58 08.02.2011

Re: Tvrd povez

ecce-florian
Biće ovo lepa knjiga dnevničkih zapisa izdatih u inostranstvu za koju godinu možda i pre Jedino mi se naslov Otroci u struji ne sviđa Bolje bi bilo Nebojsa Krstic


Otroci su deca na Slovenackom.

Ipak su otoci u naslovu...
ecce-florian ecce-florian 09:26 08.02.2011

Re: Tvrd povez

edit:
sam sam obrisao komentar.
Za svaki slučaj.
bulatovic92 bulatovic92 18:55 08.02.2011

Re: Tvrd povez


Jedino mi se naslov Otroci u struji ne sviđa
Bolje bi bilo
Nebojsa Krstic


Možda više obećava naslov - Prognan na ostrvlja.
Unfuckable Unfuckable 18:59 08.02.2011

Re: Tvrd povez

može i Ex Ponto, skromnije je
livia68 livia68 09:27 08.02.2011

Otoci u struji

Bio je star čovek. Ležao je u urednom krevetu. Kada sam utvrdio smrt, razmišljao sam šta dalje. Takve stvari se ne uče na fakultetu


Jedna moja prijateljica je nakon obavljenog prvog mrtvozorstva noćima sanjala da se pokojnik probudio. To je tek problem.
49 41 49 41 18:57 08.02.2011

Krsticu,,

jel' zloba i pakost - infektivna bolest; il' sam ja dileja za medicinu.
G.Cross G.Cross 22:57 08.02.2011

Memorija pamcenja

Bilo je lepo tih veoma ranih osamdesetih na Visu u Komizi, Domagoj nas je vozio da lovimo ribu na Svecu i Jabuci...BISEVO je najlepse mesto na svetu...Verovatno najlepse uspomene moje mladosti.Dejan Ilic je ostao jednog od tih leta i iznajmio kafic da ostane cele godine u Komizi.Secamo se da je i Boris sa devojkom je bio sa nama. Krstica se ne secam, verovatno je dosao kasnije (ili mozda ranije).

Sve u svemu ,zivot me naucio da nije vazno da li nasa secanja potpuno odgovaraju onome sto je strvano bilo. Komiza je bila potpuno nadrealno mesto. Svi koji su tamo bili tih godina su neverovatno srecni ljudi.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana