Porodica| Život| Životni stil

Egzibicionizam

mikele9 RSS / 14.02.2011. u 14:12

 Bracni-par-problemi.jpg

U profilu, negde pri kraju, napisao sam da moja žena ne čita ono što pišem, čak i ne voli moj način pisanja, izbor tema...To dakako nije cela istina! Postoji određena vrsta osmeha, pogleda, koji mi kazuje da je nešto ipak pročitala i pre nego mi to sama kaže.

Mogu da razumem tvoju potrebu za pisanjem, potrebu da se pročistiš, da se oslobodiš nečega što te muči ili zapretano duboko u tebi gomila žuč i jed, pa i komentarisanje i odgovaranje na komentare ali čemu egzibicionizam? Ne mora se baš sve podastrti i izložiti...ni poznatim a kamo li nepoznatim ljudima. Čemu, ponavljam, to je zaista preraslo u egzibicionizam! I molila sam te da me ne pominješ ni u jednom kontekstu, ispovedaš se, tražiš oproštaj, šta li?

Draga moja, svako ko piše, piše o sebi. Ako ne direktno kao ja o svojoj prošlosti i nešto manje, o svojoj sadašnjosti, onda pišući o bilo čemu, politici unutrašnjoj ili spoljnoj, hrani, seksu, zdravlju, nauci...piše o sebi, odnosno iz tih i takvih tekstova i površno ih čitajući, možeš saznati da li je ta osoba zadovoljna svojim životom, da li je u depresiji, da li je u pitanju eskapizam iz trenutnog mu živlenija, šta ga muči, opterećuje, da li okajava pogrešne izbore, da li pršti od sreće i zadovoljstva...maskiranje izborom teme postaje providno, shvataš da je ispod toga osoba koja takođe piše o sebi.

Sad se igraš psihologa? Mogu okvirno da se složim s tobom, ima istine u tome što kažeš. Sigurno je da mnogi bežeći od realnosti, od života kojim su nezadovoljni ili čak ne bežeći i zadovoljni, ponekad je to vapaj, ponekad želja da se sa drugima podeli sopstvena sreća, imaju potrebu da se, makar to bilo maskirano temom, javno izlože. Ja tebi samo skrećem pažnju da mi nije do kraja jasna ta tvoja želja za totalnim ogoljavanjem, preteruješ, ne vidim zašto?

Ne znam šta da ti kažem. Za mene je to još jedna vrsta komunikacije s ljudima i ne pišem samo ja, kako ti kažeš egzibicionistički, ima još blogerki i blogera koji otvoreno pišu o sebi. Možda si u pravu, ali blog može da bude i jedna vrsta Čistilišta, gde sam ali i uz pomoć drugih i njihovih komentara, razdvajaš sopstvene greške i mane od vrlina. Nekako se jasnije vidi kad je napisano. Postoje situacije kada te pojedinci pogrešno tumače, ali neki i pronalaze sebe u tvojim tekstovima. Za mene je to zanimljiv i provokatovan, izazovan način komuniciranja. Uostalom, zar ne smatraš da je svaki vid ispoljavanja sebe, neka vrsta egzibicionizma? Svako od nas, čak i u verbalnom susretu s drugim ili drugima, ako ne sve vreme, bar u nekom trenutku egzibicionira...

Razumeš ti odlično ono što želim da ti kažem, nemoj da se praviš da si Englez.

Razumem!

Onda nemoj više da pišeš o....

Dogovoreno!



Komentari (54)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

margos margos 14:18 14.02.2011

U pravu je J.

nemoj da se praviš da si Englez.

Uopšte ne ličiš na tipikal inglišmena :)
mikele9 mikele9 14:23 14.02.2011

Re: U pravu je J.

Uopšte ne ličiš na tipikal inglišmena :)

Ej Margita, drugarice moja i prijatelju, ne ličim naravno, više na Šveđanina, ma tipičan Sloven bre!
margos margos 14:43 14.02.2011

Re: U pravu je J.

Svako druženje, pa i ovo internetsko i blogovsko, kad nas okupira malko više, naiđe na čuđenje i/ili nerazumevanje onih koji nisu (ili su pak posredno) uključeni. A za nas to ima neku magiju, makar privremenu, iz bilo kog razloga, kao i svako zaljubljivanje.

mirelarado mirelarado 14:58 14.02.2011

Re: U pravu je J.

A za nas to ima neku magiju, makar privremenu, iz bilo kog razloga


Чак и кад нам је тај разлог непознат, као мени.


kobrakerac kobrakerac 15:05 14.02.2011

Re: U pravu je J.

А, ди је Питер Грин?
JJ Beba JJ Beba 15:32 14.02.2011

Re: U pravu je J.

kobrakerac
А, ди је Питер Грин?

evo ga
jebački je čovek svirao, dok je svirao
jesen92 jesen92 22:20 14.02.2011

Re: U pravu je J.

..JJ, bas si djavo....
mikele9 mikele9 23:08 14.02.2011

Re: U pravu je J.

Svako druženje, pa i ovo internetsko i blogovsko, kad nas okupira malko više, naiđe na čuđenje i/ili nerazumevanje onih koji nisu (ili su pak posredno) uključeni. A za nas to ima neku magiju, makar privremenu, iz bilo kog razloga, kao i svako zaljubljivanje.

Ja se ne držim dogovora ali ako bude pročitala ovo tvoje: U pravu je J., verujem da će joj prijati
mikele9 mikele9 23:22 14.02.2011

Re: U pravu je J.

Чак и кад нам је тај разлог непознат, као мени.

Da, da! Meni je razlog sada poznat, ustvari razlozi: Mirela, Margita, Jelica, Ana, Ivana, Biljana, Vesna, Milorad, Čerevićanin, Unf, Bojan, Dirtyharry, Stjepan, Razmišljam, Mlekac, Kobrakerac i još ohohoooooj razloga
margos margos 23:24 14.02.2011

Re: U pravu je J.

Mikele, lolo jedna, verujem da bi joj još više zaprijalo tvoje držanje dogovora.

mikele9 mikele9 23:29 14.02.2011

Re: U pravu je J.

kobrakeracА, ди је Питер Грин?

JJ Bebaevo ga
jebački je čovek svirao, dok je svirao

jesen92..JJ, bas si djavo....

Evo ga jebački svirač, dade ga JJ, džavolica
mikele9 mikele9 23:32 14.02.2011

Re: U pravu je J.

Mikele, lolo jedna, verujem da bi joj još više zaprijalo tvoje držanje dogovora.

Margi moja draga, jednom lola, uvek bekrija
mlekac mlekac 14:26 14.02.2011

E tu?

napisao sam da moja žena ne čita ono što pišem, čak i ne voli moj način pisanja, izbor tema...To dakako nije cela istina! Postoji određena vrsta osmeha, pogleda, koji mi kazuje da je nešto ipak pročitala i pre nego mi to sama kaže.


A juce konstatujemo jedna blogokoleginica i ja kako nas sopstveni podmladak, ne obavestavajuci nas unapred, cita!

Moracu, kanda, ko Jelica, da otpocinjem blogove nekim nesvarljivim definicijama - il' da malo pripazim kako ih opisujem???

Nego, ja ocekivala da pises kako ste se proveli u subotu?
mikele9 mikele9 23:35 14.02.2011

Re: E tu?

Nego, ja ocekivala da pises kako ste se proveli u subotu?

Jedva su nas isterali iz Zore, već bila pogašena svetla, Moj drug Mimica kazao: Ne idemo dok nas ne prevrnu zajedno sa stolicama na sto
kobrakerac kobrakerac 15:03 14.02.2011

егзибиционизам

zar ne smatraš da je svaki vid ispoljavanja sebe, neka vrsta egzibicionizma?


Да ли је свака врста уметности зависна од процента егзибиционизма у аутору (уметнику)?

Да ли су бољи уметници већи егзибиционисти?

Радити нешто што нико пре није (успео) ~ већина егзибициониста почива на овом слогану.
Уметници, чини ми се, желе исто. ( или се варам?)

mikele9 mikele9 23:40 14.02.2011

Re: егзибиционизам

Да ли је свака врста уметности зависна од процента егзибиционизма у аутору (уметнику)?

Да ли су бољи уметници већи егзибиционисти?

Радити нешто што нико пре није (успео) ~ већина егзибициониста почива на овом слогану.
Уметници, чини ми се, желе исто. ( или се варам?)

Znaš i sam da se ne varaš. I ti i ja i umetnici uopšte su u izvesnom smislu egzibicionisti. Ne bi bolan prstom mogli mać' da nije toga
kobrakerac kobrakerac 09:38 15.02.2011

Re: егзибиционизам

Znaš i sam da se ne varaš. I ti i ja i umetnici uopšte su u izvesnom smislu egzibicionisti. Ne bi bolan prstom mogli mać' da nije toga



razmisljam razmisljam 15:03 14.02.2011

Егзибиционизам?

Не бих знала рећи ( а можда и не бих хтела признати ).
У сваком случају, нисам начисто да ли ми одговара или не да моји најближи читају оно што овде пишем. Наравно, то је само по себи парадокс, јер ако се на неки начин отварам пред сасвим непознатим људима, у чему је проблем са најрођенијима?
Могуће у чињеници да ме они, будући да ме познају, најисправније ,,читају'' па немам начина да се сакријем иза речи.
kobrakerac kobrakerac 15:08 14.02.2011

Re: Егзибиционизам?

Синдром: Нико у свом селу...

mikele9 mikele9 10:22 15.02.2011

Re: Егзибиционизам?

Не бих знала рећи ( а можда и не бих хтела признати ).
У сваком случају, нисам начисто да ли ми одговара или не да моји најближи читају оно што овде пишем. Наравно, то је само по себи парадокс, јер ако се на неки начин отварам пред сасвим непознатим људима, у чему је проблем са најрођенијима?
Могуће у чињеници да ме они, будући да ме познају, најисправније ,,читају'' па немам начина да се сакријем иза речи.

To je dobro pitanje, da li se sakrivam(o) iza reči? Možda jednim delom, možda i sakrijemo nešto ali ja takvo sakrivanje ako sam ga svestan ipak izlažem ali obojeno i osvetljeno s nekakve druge strane, mimikrizovano.
JJ Beba JJ Beba 15:17 14.02.2011

Razumeš ti odlično što želim da ti kažem.


egzibicionisto jedan


YOU WERE THERE
mikele9 mikele9 10:26 15.02.2011

Re: Razumeš ti odlično što želim da ti kažem.

egzibicionisto jedan


YOU WERE THERE

Thank you dear JJ
vojislav948 vojislav948 17:13 14.02.2011

ponekad..


Zemljačino brzo te ubedi, a možda je i bolje da je poslušaš. Vreme čini čuda.
mikele9 mikele9 10:29 15.02.2011

Re: ponekad..

Zemljačino brzo te ubedi, a možda je i bolje da je poslušaš. Vreme čini čuda.

Zemljače, čini ti se da je brzo, taj rad traje više od 35 godina
vojislav948 vojislav948 13:11 15.02.2011

Re: ponekad..


Zemljače, čini ti se da je brzo, taj rad traje više od 35 godina

Sada je sve to mnogo jasnije, to je onda već minuli rad, a on se priznaje u dvostrukom trajanju. pozdrav za tebe iz lepog Novog Sada.
mikele9 mikele9 14:19 15.02.2011

Re: ponekad..

Sada je sve to mnogo jasnije, to je onda već minuli rad, a on se priznaje u dvostrukom trajanju. pozdrav za tebe iz lepog Novog Sada.

Drago mi je da smo to razjasnili
Pozdrav iz....musavog Beograda i hvala na pozdravu iz mog lepog Novog Sada
zoja444 zoja444 18:36 14.02.2011

voajerizam vs. egzibicionizam

eto, mene sada zivo zanima, sta Vam je to supruga zabranila?
jesen92 jesen92 22:13 14.02.2011

Re: voajerizam vs. egzibicionizam

eto, mene sada zivo zanima, sta Vam je to supruga zabranila?

..citam mikelea od njegovog prvog "nastupa" ovde....ja razumem sta njegova zena hoce da kaze iako je ne poznajem....al ne smem da pisnem.da mi se blogodrugar ne naljuti..
mikele9 mikele9 10:35 15.02.2011

Re: voajerizam vs. egzibicionizam

eto, mene sada zivo zanima, sta Vam je to supruga zabranila?

Zabranila je teška reč! Niko pa ni ona ne može da mi zabrani bilo šta. U pitanju je dogovor, moj pristanak na nešto što je i meni počelo da smeta kod samog sebe
mikele9 mikele9 10:40 15.02.2011

Re: voajerizam vs. egzibicionizam

..citam mikelea od njegovog prvog "nastupa" ovde....ja razumem sta njegova zena hoce da kaze iako je ne poznajem....al ne smem da pisnem.da mi se blogodrugar ne naljuti..

Verujem da razumeš ali se neću naljutiti ako pisneš
jesen92 jesen92 22:19 15.02.2011

Re: voajerizam vs. egzibicionizam


Verujem da razumeš ali se neću naljutiti ako pisneš
....necu da pisnem..
mikele9 mikele9 22:38 15.02.2011

Re: voajerizam vs. egzibicionizam

....necu da pisnem..

Moj duboki naklon!
zoja444 zoja444 23:49 15.02.2011

Re: voajerizam vs. egzibicionizam

mikele9
....necu da pisnem..

Moj duboki naklon!


eto sad! a, ja i moja radoznalost? nije fer, nije.

Mikele, cim ste to napisali, zar niste imali zelju i da otkrijete?

ali, dobro. prezivecu.
mikele9 mikele9 09:09 16.02.2011

Re: voajerizam vs. egzibicionizam

eto sad! a, ja i moja radoznalost? nije fer, nije.

Mikele, cim ste to napisali, zar niste imali zelju i da otkrijete?

ali, dobro. prezivecu.

Dogovor je dogovor. A ni Jesen neće da pisne
eli.lacrosse eli.lacrosse 09:29 15.02.2011

"Nemoj da se praviš da si Englez."

Natera me Mikele da izguglam ono staro:
"An Englishman will never lie to you, but what he will tell you would be far from the truth!".
I, sada vidim da sam dobro zakasnio, da je ta tema iscrpljena. Svejedno – evo Velšanina od mene:

sesili sesili 09:35 15.02.2011

Re: "Nemoj da se praviš da si Englez."

Znači, ne smeš više da pišeš o Englezima???
mikele9 mikele9 10:45 15.02.2011

Re: "Nemoj da se praviš da si Englez."

Natera me Mileke da izguglam ono staro:
"An Englishman will never lie to you, but what he will tell you would be far from the truth!".
I, sada vidim da sam dobro zakasnio, da je ta tema iscrpljena. Svejedno – evo Velšanina od mene:

Po meni, nikad nije kasno a i Velšani su uvek dobrodošli jer sam ja poreklom Kelt
mikele9 mikele9 10:47 15.02.2011

Re: "Nemoj da se praviš da si Englez."

Znači, ne smeš više da pišeš o Englezima???

Sesili legendo! Tačno, o Englezima više ni zuc!
myredneckself myredneckself 12:56 15.02.2011

Re: "Nemoj da se praviš da si Englez."


...Draga moja, svako ko piše, piše o sebi.
Za mene je to još jedna vrsta komunikacije s ljudima

Naravno, komunikacija, koje je danas sve manje. I komentari u toj blogerskoj komunikaciji su vrlo važni, i kroz nju saznajemo mnogo jedni o drugima.
Blog bez razgovora kroz komentare je kao kad bi glumac igrao predstavu bez publike, ili kad bi ti napravio izložbu tvojih slika, na koju niko ne bi došao.
Čemu umetnost, pa i blog, bez te interakcije, komunikacije, a sad šta smo u svemu tome...
Mik,
mikele9 mikele9 14:26 15.02.2011

Re: "Nemoj da se praviš da si Englez."

Naravno, komunikacija, koje je danas sve manje. I komentari u toj blogerskoj komunikaciji su vrlo važni, i kroz nju saznajemo mnogo jedni o drugima.
Blog bez razgovora kroz komentare je kao kad bi glumac igrao predstavu bez publike, ili kad bi ti napravio izložbu tvojih slika, na koju niko ne bi došao.
Čemu umetnost, pa i blog, bez te interakcije, komunikacije, a sad šta smo u svemu tome...
Mik,

Tačno Dušo, interakcija je prava reč Neobično je važna za razumevanje sebe, neka vrsta preispitivanja sa aktivnim učešćem onih koji komentarišu.
Dušo
miloradkakmar miloradkakmar 13:11 15.02.2011

Pisanje

o sebi i nije tako loša stvar, ali ( uvek to "ali" doterivanje priče moglo bi da se nazove egzibicionizmom.
Ako hoćeš da ti bašta bude najbolja u selu , moraš maštu da upotrebiš.
mikele9 mikele9 14:33 15.02.2011

Re: Pisanje

o sebi i nije tako loša stvar, ali ( uvek to "ali" doterivanje priče moglo bi da se nazove egzibicionizmom.
Ako hoćeš da ti bašta bude najbolja u selu , moraš maštu da upotrebiš.

I ja tako mislim dragi prijatelju. Svoje aktove slikam štono kažu iz glave, krenem od klasičnog crteža pa ga onda danima, nekad i mesecima razgrađujem, dodajem nove elemente, modifikujem ga, pa ponovo konstruišem tako da dobijem sliku milion svetlosnih godina udaljenu od prvobitnog crteža.
NNN NNN 09:39 16.02.2011

Motiv

Oduvek pričam da je jedna od glavnih motivacija pisanja na blogu - egzibicionizam
mikele9 mikele9 09:52 16.02.2011

Re: Motiv

Oduvek pričam da je jedna od glavnih motivacija pisanja na blogu - egzibicionizam

I ne samo na blogu, egzibicionišemo mi i u svakodnevnom životu. Ali pisanjem na blogu nekako nam se čini da smo skriveniji
eli.lacrosse eli.lacrosse 18:38 16.02.2011

Re: Motiv

Ali pisanjem na blogu nekako nam se čini da smo skriveniji

Pa, zar nismo skriveniji???
mikele9 mikele9 19:26 16.02.2011

Re: Motiv

Pa, zar nismo skriveniji???

Jesmo, da, kako ne, pa da, vrlo, veoma...
kobrakerac kobrakerac 10:34 17.02.2011

Re: Motiv

Pa, zar nismo skriveniji???


Нарочито кад пустиш и своју слику на блогу

eli.lacrosse eli.lacrosse 12:29 17.02.2011

Re: Motiv

Нарочито кад пустиш и своју слику на блогу


Nije moja, Rafaelova je.
kobrakerac kobrakerac 16:39 17.02.2011

Re: Motiv

Nije moja, Rafaelova je.


Ау, да ...(мислио сам на госн Микеле9а!)

mikele9 mikele9 15:50 19.02.2011

Re: Motiv

kobrakerac
Нарочито кад пустиш и своју слику на блогу

eli.lacrosse
Nije moja, Rafaelova je.

kobrakerac
Ау, да ...(мислио сам на госн Микеле9а!)

Bezobrazan momak ovaj kobrakerac, šta misliš eli.lacrosse?
Šalim se naravno, to mi je kolega, izvanredan umetnik, volim ono što radi




eli.lacrosse eli.lacrosse 20:36 19.02.2011

Re: Motiv

Bezobrazan momak ovaj kobrakerac, šta misliš eli.lacrosse?
Šalim se naravno, to mi je kolega, izvanredan umetnik, volim ono što radi

Opasan neki lik. Da znaš samo kakve animirane filmove pravi...
mikele9 mikele9 21:01 19.02.2011

Re: Motiv

Opasan neki lik. Da znaš samo kakve animirane filmove pravi...

Ma šta da pričamo...Renesansni tip umetnika
fantomatsicna fantomatsicna 08:19 18.02.2011

Meni

Se sve vise tvoja zena dopada.Pitaj je da nam napise i ona nesto.A englez ma gde..nemas ni lulu ni zuti kisobran a ni dry humor..tak da ne se brines Mikele(mogao bi biti svedjanin al' samo po nadimku) .Pozdravi zenu (valjda smes), kad je kompliment njen
mikele9 mikele9 16:02 19.02.2011

Re: Meni

Se sve vise tvoja zena dopada.Pitaj je da nam napise i ona nesto.A englez ma gde..nemas ni lulu ni zuti kisobran a ni dry humor..tak da ne se brines Mikele(mogao bi biti svedjanin al' samo po nadimku) .Pozdravi zenu (valjda smes), kad je kompliment njen

1. I meni se dopada već 35 godina.
2. Neću jer znam da će odbiti. Ona je verbalni tip, lepo je slušati je kad priča.
3. Za Šveđanina su me proglasile dve Holanđanke u Istambulu pa se to vuče još od novembra i mog javljanja iz Turske.
4. Ne smem! Samo bi mi još to falilo! Ionako kad god kažem: Moji prijatelji,
ona me ispravi: Tvoje prijateljice

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana