Kućni ljubimci| Politika

Rekonstrukcija, dekonstrukcija, pad...

Vojislav Stojković RSS / 14.02.2011. u 15:43

Rekonstrukcija Vlade Srbije, dugo najavljivana od strane predsednika Tadića, započela je vrlo neočekivano: Premijer Cvetković je na konferenciji za medije obavestio novinare da je pokrenuo postupak za razrešenje potpredsednika Vlade i ministra ekonomije Mlađena Dinkića. Dobroćudni premijer je, ovim svojim potezom, iznenadio mnoge: javnost, opoziciju, političke analitičare, a verovatno  i samog Dinkića.

U postu od petka naveo sam  tri verovatna scenarija za pad vlade, a samo jedan za njen opstanak.

Prvi je da socijalno nezadovoljstvo niskim standardom i sve težim uslovima života  preraste u narodni bunt, da građani izađu na ulice i masovnim protestima, štrajkovima i neredima obore vlast. Iako socijalno nezadovoljstvo nije dostiglo kritičnu tačku, ovakav razvoj događaja u Srbiji nikada ne treba isključiti.

Prema drugom scenariju, opozicione stranke okupljene oko SNS  pasivnim otporom, sedeći na stiroporu ispred Skupštine i na trgovima širom Srbije, prisilile bi Tadića da raspiše prevremene izbore. Nikolićev scenario je malo verovatan. Jer, oni koji stiroporom čuvaju stražnjicu od prehlade, teško da mogu bilo koga oboriti, a kamoli vlast. Uostalom,  Srbi nisu Indijci, a ni Nikolić nije Gandi.

Autor trećeg scenarija je, naravno, Mlađen Dinkić. On je već izjavio da je ova vlada izgubila autoritet, da je potreban preokret u radu vlade i promena kapitena. On i članovi kabineta iz njegove stranke ne prisustvuju sednicama vlade. Očito da je reč o destrukciji vlade iznutra, i to od stane jednog od značajnijih koalicionih partnera. Baš zato je ovaj scenario realan. Uostalom Dinkić ima iskustva, srušio je već dve vlade

Poljujani Cvetkovićev kabinet moguće je sačuvati od pada samo ukoliko se koalicioni partneri dogovore o značajnoj rekonstrukciji  uz korenite personalne promene. Da li rekonstrukcija podrazumeva i promenu kapitena ili samo onih igrača koji su zabijali autogolove, videćemo još ovog vikenda. Čeka se samo povratak Dačića iz Amerike.

Pokretanje postupka za smenu Dinkića uklapa se u treći scenario: Dinkić je prvi započeo dekonstrukciju vlade iznutra, međutim, premijer Cvetković, odnosno Tadić i DS, su preuzeli incijativu i uzvratili udarac.

Očito da se koalicioni partneri nisu ni dogovorali oko rekonstrukcije, već se prešlo na njenu dekonstrukciju. U skupštini Srbije neće biti teško prikupiti dovoljno glasova za Dinkićevu smenu - ministar je razrešen ukoliko to podrži većina od ukupnog broja poslanika. Međutim, koga će  predsednik vlade da predloži Narodnoj skupštini za  novog ministra ekonomije, i to u roku od 15 dana od prestanka mandata prethodnog ministra, ostaje da se vidi. Malo je verovatno da će to biti neko iz G17+. Ostaje, naravno, da se vidi i ko će Cvetkovićev  predlog, kakav god on bio,  u Skupštini da podrži, ako to ne učine poslanici iz G17+. 

Moguće su bar tri opcije:

1.- Da G17+ izađe iz Vlade, ali da podržava Vladu do redovnih izbora, sa pravom da glasa samo za neke zakone i odluke.

2.- Da Vladu podrži SNS, do prevremeniih izbora o čijem bi se roku Tadić i Nikolić dogovorili.

3.- Da predsednik Republike raspusti parlament i raspiše prevremene parlamentarne izbore.

Najverovatnijom se čini treća opcija.

Kako bilo da bilo, od rekonstrukcije, preko dekonstrukcije Vlada RS je pred padom, a čini se da je Dinkić postao svojevrsni rekorder: oborio je tri vlade zaredom.

Srećan nam sveti Trifun.

images?q=tbn:ANd9GcRvbf3L8DUu3-f_kV3Yc6R56NHjJK2OYY-LqpfdMi6ePRfSG0tKQYTID8O-qw 

 



Komentari (83)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

omega68 omega68 15:46 14.02.2011

prvi


samo za Re ...
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 15:48 14.02.2011

Re: prvi

Srećan ti sv. Trivun i zato što si prvi, a i inače.



omega68 omega68 15:54 14.02.2011

Re: prvi

Srećan ti sv. Trivun i zato što si prvi, a i inače.

hvala, takođe
nego, ja sam , još pre Draga, najavio ovo svojim poslednjim blogom kada sam organizovao glasanje.
Mislim da neće biti prve opvije, druga će možda biti ako insistira MZ, a najverovatnije je da će biti izbora.
Dalje sve znamo, koalicija DS i SNS uz jedno ministarstvo SPS
Srećna Nova 1992.
alselone alselone 15:47 14.02.2011

Sve prave su ljubavi tuzne

Raskinuli na dan zaljubljenih.
Hansel Hansel 20:09 14.02.2011

Re: Sve prave su ljubavi tuzne



Ipak, ja se ne sekiram. Više puta su do sada raskidali, i to baš onako zgodno, da G17 malo dobije na rejtingu i tako ojača "demokratski blok". Tomica je uvek bio vesnik, kod nekoga napisah da je njegova ostavka priprema pred izbore, e sad - da li su se svi nadali baš brzim...

Mada, možda će biti i po freehand-ovoj projekciji, ali bez Karića, recimo...
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 08:17 15.02.2011

Re: Sve prave su ljubavi tuzne

A posle izbora, jovonananovo:

alselone alselone 08:26 15.02.2011

Re: Sve prave su ljubavi tuzne

A sto bih voleo da je ovako:
pedja1008 pedja1008 16:02 14.02.2011

Hm

Takticki gledano, odlican potez Cvetkovica (citaj Tadica). Dinkic ih je poslednjih dana prilicno naterao u defanzivu, tako da su sada prebacili loptu na polovinu G17. A posto su smenili Dinkica, mislim da on nece imati drugu opciju nego da rusi vladu, a tu treba ozbiljno racunati i na njegovu sujetu. A evo neki koje znam, vec se raduju jer primaju plate iz budzeta sto znaci da ce pred izbore biti povecanja istih.

P.S. Mislim da je ovaj sukob i nervoza koji se desavaju u vezi i sa prodajom Telekoma, jer stvari ne idu bas tako glatko i brzo kao sto se ocekivalo, zapravo poslednjih nedelja niko to i ne spominje...
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 08:49 15.02.2011

Re: Hm

pedja1008
Takticki gledano, odlican potez Cvetkovica (citaj Tadica).

Međutim, nije ni Dinkićev kontrapotez za potcenjivanje.
On je isteran iz Vlade, ali njegova stranka, druga po broju poslanika, ostaje u vladajućoj koaliciji. To je veoma čudna pozicija i vrlo retka situacija. Tako šta još nismo imali u Srbiji.

Vidimo da su analitičari i njihovi urednici prilično iznenađeni, kao da ne znaju šta da kažu, a indikativna je i prilično nemušta reakcija opozicionih stranaka.
freehand freehand 16:09 14.02.2011

Pa ne znam baš...

.... kakva nas koalicija čeka.
Ali, evo da ponovim slutnju



A evo i pesmice za Mlađu:



Dr M Dr M 17:53 14.02.2011

Re: Pa ne znam baš...

kakva nas koalicija čeka.


Neće da bude koalicija, nego, opet, kopulacija.

Po sistemu..e, jebi ga...
nsarski nsarski 19:12 14.02.2011

Re: Pa ne znam baš...

A evo i pesmice za Mlađu:

Juu!!! Anatema te. Tom pesmicom mislis da kazes?


Vojislav Stojković Vojislav Stojković 09:24 15.02.2011

Re: Pa ne znam baš...

Čovek očito ima problema sa passwordom.
deki-the-boy deki-the-boy 16:21 14.02.2011

.

Da G17+ izađe iz Vlade, ali da podržava Vladu do redovnih izbora, sa pravom da glasa samo za neke zakone i odluke


Izaci ce svakako, a da podrzavaju Vladu je malo verovatno, s obzirom da ce Dinkic biti iznenadjen i uvredjen sto bi rekao Sojic.

Da Vladu podrži SNS, do prevremeniih izbora o čijem bi se roku Tadić i Nikolić dogovorili.


Ovim SNS ne bi gotovo nista dobio, cak bi i mnogo izgubio glasaca na narednim izborima jer bi se poistovetio sa vladajucom strankom i ne bi bio vise "spasitelj" kako ga mnogi njegovi biraci vide. A i zasto bi to radio jer vreme radi za njega i sto vise pusti DS da vlada to ima vise glasova na sledecim izborima.

Da predsednik Republike raspusti parlament i raspiše prevremene parlamentarne izbore


Ovo bi mu bilo najjeftinije jer iz dana u dan gubi rejting. Mislim da bi mnogo vise glasova imao sad nego za godinu dana kada narod bude jos bedniji i gladniji.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 09:23 15.02.2011

Re: .

deki-the-boy
Da G17+ izađe iz Vlade, ali da podržava Vladu do redovnih izbora, sa pravom da glasa samo za neke zakone i odluke


Izaci ce svakako, a da podrzavaju Vladu je malo verovatno, s obzirom da ce Dinkic biti iznenadjen i uvredjen sto bi rekao Sojic.



Eto, ispada da smo i ti i ja slabi analitičar: G17+ nije izašao ni iz Vlade, a ni iz vladajuće koalicije.
libkonz libkonz 10:38 15.02.2011

Re: .

Eto, ispada da smo i ti i ja slabi analitičar: G17+ nije izašao ni iz Vlade, a ni iz vladajuće koalicije.

U dilemi sam. Da li to sve više liči na špansku (tursku) seriju ili Zonu sumraka?
Dr M Dr M 11:40 15.02.2011

Re: .

U dilemi sam. Da li to sve više liči na špansku (tursku) seriju ili Zonu sumraka?


Liči na onu seriju, bila na TV Avala..Laži me
deki-the-boy deki-the-boy 11:47 15.02.2011

Re: .

Eto, ispada da smo i ti i ja slabi analitičar: G17+ nije izašao ni iz Vlade, a ni iz vladajuće koalicije.

Nema potrebe za jos uvek je rano govoriti jesmo li ista predvideli. Stvari se menjaju iz sekunde u sekundu. Ako nista, politicka scena nam je postala dinamicnija.Premijer je ipak ziv, sto ohrabruje i uliva minimalni optimizam.
deki-the-boy deki-the-boy 12:19 15.02.2011

Re: .

U dilemi sam. Da li to sve više liči na špansku (tursku) seriju ili Zonu sumraka?

Ma ovo je Farma jedan kroz jedan sa ucestalim primesama horora, tipa vampir (Vlada) juri poslednje zrtve (gradjani) da im isisa i ono malo krvi.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 12:29 15.02.2011

Re: .

Jok Farma, nego Dvor i to onaj deo gde odmetnici (Dinkić&G17+) napadaju na Dvor.
libkonz libkonz 14:27 15.02.2011

Re: .

Liči na onu seriju, bila na TV Avala..Laži me

sad smo bar naučili da prepoznamo kada lažu: miču im se usne.
cult cult 16:30 14.02.2011

hm

svi smo u čudu.

To je jedna gomila diletanata.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 16:59 14.02.2011

Re: hm

Ili su diletanti ili je sve to zbog prljavog veša, odnosno zbog vešmašina.

zovitemegrunf zovitemegrunf 12:16 15.02.2011

Re: hm

cult
...To je jedna gomila diletanata.


A Iznogud? Samo jedan?
tsunade tsunade 16:33 14.02.2011

sa cim che

boris da izadje pred birace pod pretpostavkom da sad raspise izbore? ako je pak ideja velika koalicija sa sns, onda, kapiram, moze da racuna samo na manjinski polozaj u tom partnerstvu... ako pak nije ideja da se raspisu izbori, ko che da podrzi tu vladu obzirom da ceda nije dovoljan?
Atomski mrav Atomski mrav 16:46 14.02.2011

Re: sa cim che

Možda G17+ čeka sudbina SRS. Stranka se podeli na dva dela, podele poslanike pa jedan deo podrži Vladu a drugi deo ode u opoziciju.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 17:05 14.02.2011

Re: sa cim che

U tom slučaju valjalo je sačekati ukidanje blanko ostavki i promenu izbornog sistema.
Ne obara se vlada zbog toga, već u prkos tome. Nije loše smanjiti nezadovoljstvo kvazi-izborima pa još jedan krug za vrhušku: telekom, eps i mmf.
tsunade tsunade 17:37 14.02.2011

Re: sa cim che

teoretski, mogu radikali da udju u igru. makar prechutno. njima u ovom trenutku najmanje odgovaraju izbori a danas todorovich rece nesto u stilu da nisu svi tadichevi ministri podjednako losi...
cult cult 22:55 14.02.2011

Re: sa cim che

strahotno je sto su oni cak gluplji i nesposobniji nego sto sam mislio.
a bas sam mislio.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 09:31 15.02.2011

Re: sa cim che

tsunade
teoretski, mogu radikali da udju u igru. makar prechutno. njima u ovom trenutku najmanje odgovaraju izbori a danas todorovich rece nesto u stilu da nisu svi tadichevi ministri podjednako losi...


I da odlože izbore dok im se ne vrati predsednik iza Haga, a vraća se, kako reče Todorović, uskoro.
ana_radmilovic ana_radmilovic 16:49 14.02.2011

ma...


Vojislav Stojković Vojislav Stojković 12:34 15.02.2011

Re: ma...




dexter92 dexter92 16:54 14.02.2011

...

dexter92 dexter92 17:03 14.02.2011

Re: ...

Lukavo osmisljen plan DS-a.
Prvo su Dinkicu intrigama narusili "regionalni kredibilitet" pa kad je usao u sukob ladno su ga smenili i cinicno rekli kako nemaju nista protiv G17 provocirajuci Dinkicevu autoritarnost.
U medjuvremenu su dogovorili pozadinsku podrsku LDP-a u slucaju da Dinkic resi da rusi vladu.
Mozda zaglavi i robiju.
A mi se pitali sta je sa Tadicem ovih dana...
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 17:33 14.02.2011

Re: ...

Podrška LDP u parlamentu nije dovoljna, ima ih samo 12, dok G17+ ima duplo više.
dexter92 dexter92 17:56 14.02.2011

Re: ...

Da, u pravu si,onda im treba dodatna politicka podrska za taj plan...
Filip Mladenović Filip Mladenović 18:31 14.02.2011

Re: ...

Predsednik G17 plus Mlađan Dinkić izjavio je večeras da će ta stranka ostati u vladi i raditi najbolje što može u resorima koje je zadužila.

gorran2 gorran2 18:37 14.02.2011

Re: ...

Filip Mladenović
Predsednik G17 plus Mlađan Dinkić izjavio je večeras da će ta stranka ostati u vladi i raditi najbolje što može u resorima koje je zadužila.

Tzv Blagovesti. Od sada će se ovaj dan po tome pamtiti, pominjati i slaviti.
Dr M Dr M 18:41 14.02.2011

Re: ...

Predsednik G17 plus Mlađan Dinkić izjavio je večeras da će ta stranka ostati u vladi i raditi najbolje što može u resorima koje je zadužila.


Mudrica.

Sad će njegovi ljudi da rade šta im on kaže, on će da pravi STRanku regiona i, čim proceni da ima dobar rejting, da obori vladu. Dotle će svi da se tresu od pada vlade pa će da ga puste da radi šta hoće.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 18:53 14.02.2011

Re: ...

Kakav car!

U roku od nekoliko sati pretekli su serije i reality, opet su na vrhu i svi, sa nestrpljenjem, očekuju naredni obrt!

Dinkić igra zatvorenih očiju, sitan vez, dribla amatere i daje gol? Jes' da je to (još uvek) njegov tim, da nije bilo transfera, svejedno - samoinicijativno i protestujući je obukao opozicioni dres!
abraham_linkoln abraham_linkoln 01:05 15.02.2011

Re: ...

Predsednik G17 plus Mlađan Dinkić izjavio je večeras da će ta stranka ostati u vladi i raditi najbolje što može u resorima koje je zadužila.

ponavljam pitanje - zar niko ne vidi problem u formulaciji: "zadužila"
nažalost, od DS i G17, otužniji je jedino, možda LDP koji nije čak ni
prava rezerva - nego samo čeka šansu da to (p)ostane...
otužno, jako otužno... e, da: sretan vam Dan državnosti
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 08:13 15.02.2011

Re: ...

srdjazlopogledja


Dinkić igra zatvorenih očiju, sitan vez, dribla amatere i daje gol? Jes' da je to (još uvek) njegov tim, da nije bilo transfera, svejedno - samoinicijativno i protestujući je obukao opozicioni dres!


Ko je to lud, a ko zbunjen i u kojoj su pozi (69 ili dr.), videćemo tek na sledećim izborima.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 11:52 15.02.2011

Re: ...

Na kojim izborima?

Proporcionalni "izborni" sistem, blanko ostavke, ustav + zakon o strankama, struktura stranaka, vlasništvo medija...

NEMA IZBORA, SAMO PRIVID JE TU
zovitemegrunf zovitemegrunf 12:43 15.02.2011

Re: ...

Filip Mladenović
Predsednik G17 plus Mlađan Dinkić izjavio je večeras da će ta stranka ostati u vladi i raditi najbolje što može u resorima koje je zadužila.


Vojislav Stojković Vojislav Stojković 13:02 15.02.2011

Re: ...

abraham_linkoln

ponavljam pitanje - zar niko ne vidi problem u formulaciji: "zadužila"


To je stari problem.

Gostujući na TV, pokojni glumac Ljuba Tadić je prilično davno upitao:
"Koja je stranka zadužena za groblja?"
Dr M Dr M 17:49 14.02.2011

Čestitke


Dan zaljubljenih, svi se vole, do poslednje kinte.

Dragi Mladjo, srećan Ti Dan zaljubljenih!

Mirko.


Dragi Borise, srećan Ti Dan zaljubljenih!

Toma.

Draga Vlado, srećan ti put.

Gradjani.
ivana23 ivana23 18:09 14.02.2011

Re: Čestitke

Tim povodom...

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 12:25 15.02.2011

Re: Čestitke

ivana23
Tim povodom...



Trifun, Valentin, Trifun.... zaboravismo na Dan Srbije.
Daklem, srećan nam i berićetan bio, sa Dinkićem ili bez, sa rekonstruisanom Vladom ili bez ikakve vlade:


edi-va edi-va 19:42 14.02.2011

šećerlema



draft.dodger draft.dodger 20:12 14.02.2011

SEDNICA VLADE

011-495 011-495 21:35 14.02.2011

Dinkic je dobio

tacno ono sto mu je trebalo, u poslednje vreme sve sto je radio je bilo provociranje da ga izbace uz pompu a ako ga ne izbace da ispadne da mu ne mogu nista. Sta god da se desilo,on iz ovoga izlazi sa prednoscu za buduce izbore.
Za neki mesec kada budu izbori niko od glasaca se nece secati (Srbi su poznati po kratkom pamcenju) razloga za ovo a ispred njih ce biti sledeca slika:
vladajuca koalicija (i sve sto joj se prebacuje)
SNS (i strah od "radikalne" politike koju demokratske snage pokusavaju da uliju glasacima vec 10 godina, po principu ili DOS ili propast sveta)
MD i partija regiona
Sta mislite ko ce ovde da najvise profitira.
MD sada radi isto (toliko o kratkom pamcenju glasaca Srbiji) sto je vec jednom 2000 uradjeno kada je Djindjic (znajuci da nije omiljen kod glasaca) isturio Kostunicu a sam se prosunjao u vrh odlucivanja.
smao je pitanje ko ce biti frontmen partije regiona.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:48 14.02.2011

Re: Dinkic je dobio

Za neki mesec kada budu izbori niko od glasaca se nece secati (Srbi su poznati po kratkom pamcenju) razloga za ovo a ispred njih ce biti sledeca slika:


Ili ova:

Losi ekonomski pokazatelji i sadasnja vladajuca koalicija u kampanji akcenat stavlja na EU jer tu ima kakvog takvog uspeha.
Ali tu nije u nekoj prednosti jer i glavni konkurent se za to isto zalaze.
Dinkic ima dobru pozicuiju da kaze: ja sam hteo, radio sam najvise, kad su mi rekli da smetam odstupio sam bez problema ne zeleci da ja budem smetnja i eto sta su uradili, nista!

Dinkic ne moze praviti vladu, ali da li je nemoguce da sledeca vlada bude SNS G17?
Dinkic je otisavsi od Djindjica prisaoKostunici, otisavsi od Kostunice prisao Tadicu, zasto sad ne bi presao kod Nikolica?
freehand freehand 21:52 14.02.2011

Re: Dinkic je dobio

zasto sad ne bi presao kod Nikolica?

Iz moralnih razloga?
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:26 14.02.2011

Re: Dinkic je dobio

freehand
zasto sad ne bi presao kod Nikolica?

Iz moralnih razloga?


Uh, na to (moral) sam sasvim zaboravio.
Dobro je da Dinkic nije :)
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 13:54 15.02.2011

Re: Dinkic je dobio

011-495
tacno ono sto mu je trebalo, u poslednje vreme sve sto je radio je bilo provociranje da ga izbace uz pompu a ako ga ne izbace da ispadne da mu ne mogu nista. Sta god da se desilo,on iz ovoga izlazi sa prednoscu za buduce izbore.


Pre će biti da Dinkić sve ovo nije planirao, već se zaneo i preigrao:

Cvetković je Dinkića obavestio da ga je razrešio funckije bukvalno pet minuta pre 14 časova kada je održao vanrednu konferenciju za novinare i obavestio javnost o svom potezu. Jedan od ministara G17 koji je zamolio da mu ne pominjemo ime, navodi da je Dinkić bio “totalno zatečen”.

- Nije očekivao ovaj rasplet, a iskreno ni niko od nas. Mislili smo da će lopta biti spuštena -
izvor
freehand freehand 23:32 14.02.2011

Opustite se, Dragecu se javilo

Dragec Pitija Kovačević (kojinikadnijepromašiouprognozamapogledajtemojeblogove), a koji je sa ministtrom vojnim na Šule. prognozirao je da će se isti smestiti i u premijersku fotelju.
Dakle, samo opušteno, nema neizvesnosti!
Jedan je prorok, i jedna je sudbina.
Sve ostalo je zamajavanje i kamuflaža.
Jedino me, grešnog i sumnjičavog, muči onaj crv koji kaže da - možda - i nad Tadićem ima Tadić!?
Da nije Drago...

Stresem se i na pomisao da je Velikom prognozeru sem banovanja još štogod od aparature represije na dohvat i raspolaganju!
jimraynor jimraynor 02:31 15.02.2011

Re: Opustite se, Dragecu se javilo

freehand
Dragec...

Tebe ocigledno nije banovao kako je trebao.
freehand freehand 02:35 15.02.2011

Re: Opustite se, Dragecu se javilo

jimraynor
freehand
Dragec...

Tebe ocigledno nije banovao kako je trebao.

Daj hint - kako je trebao?
A čika Freehand tebi bonu, a?
jimraynor jimraynor 04:31 15.02.2011

Re: Opustite se, Dragecu se javilo

freehand
Hoceš ti bonu, da te pita čika Freehand?
Da te nje kogod dirao?!
Ili samo braniš lik i delo kao pravi pionir??

Popi lekić.
alselone alselone 08:08 15.02.2011

Re: Opustite se, Dragecu se javilo

Dragec Pitija Kovačević, a koji je sa ministtrom vojnim na Šule


Iz nicega mu se javilo.


Stresem se i na pomisao da je Velikom prognozeru sem banovanja još štogod od aparature represije na dohvat i raspolaganju!

A zamisli jos da nije nepismen, di bi mu tek onda kraj bio... Dragec, ko je upravu, Rusi ili Amerikanci, da li asteroid udara u zemlju 2036. ili prolazi pored?
mikimedic mikimedic 09:29 15.02.2011

Re: Opustite se, Dragecu se javilo

trebao


valjda trebalo, ti pismeni notaru dalijevih (jaws) pravopisnih gresaka.
freehand freehand 12:10 15.02.2011

Re: Opustite se, Dragecu se javilo

mikimedic
trebao


valjda trebalo, ti pismeni notaru dalijevih (jaws) pravopisnih gresaka.

Sorry, Miki, otelo se!
Znam da nije opravdanje, ali - pogledaj, bilo je 2:35.
Uzgred, može li notar biti nepismen?!
mikimedic mikimedic 13:00 15.02.2011

Re: Opustite se, Dragecu se javilo

Sorry, Miki, otelo se!
Znam da nije opravdanje, ali - pogledaj, bilo je 2:35.
Uzgred, može li notar biti nepismen?!


sorry freehand,

misunderstanding. nije bilo na tvoju adresu. pogledaj prethodni komentar.

doticni je na dalijevom blogu optuzivao, pazi, dalija (!!!) da mesa reci ljubitelj i ljubimac.
jimraynor jimraynor 14:07 15.02.2011

Re: Opustite se, Dragecu se javilo

mikimedic
doticni je na dalijevom blogu optuzivao, pazi, dalija (!!!) da mesa reci ljubitelj i ljubimac.

Pa sad, ako je Dali 'Seseljev ljubimac', kao sto je napisao, ispravka nije bila potrebna.
freehand freehand 14:20 15.02.2011

Re: Opustite se, Dragecu se javilo

jimraynor
freehand
jimraynor
freehand
Dragec...

Tebe ocigledno nije banovao kako je trebao.

Hoceš ti bonu, da te pita čika Freehand?
Da te nje kogod dirao?!
Ili samo braniš lik i delo kao pravi pionir??

Popi lekić.

Izvini što sam editovao post, ne znajući da upravo citiraš.
Pa sad, ako je Dali 'Seseljev ljubimac', kao sto je napisao, ispravka nije bila potrebna.

Ma ne beri brige. I ti bi mogao nečiji ljubimac da budeš.
Ja nemam baš para za toliki kavez, ali - Dr. Frankenstein bi bio očaran!
jimraynor jimraynor 14:54 15.02.2011

Re: Opustite se, Dragecu se javilo

freehand
Izvini što sam editovao post, ne znajući da upravo citiraš.

Nema problema
loader loader 23:55 14.02.2011

Što je babi milo ...

Pošto se kod nas politika shvata kako se shvata, pre svega iracionalno i emotivno, nagomilala se ovih dana silna želja da se desi nešto, nešto što će doneti momentalni odušak, naravno, bez nekog promišljanja o tome šta sutra, prekosutra... Silan svet, vidim, skoro razočaran što se ništa dovoljno atraktivno nije dogodilo.

Biračko telo će na narednim izborima (verovatno ne pre proleća sledeće godine), skoro bez ikakve sumnje ponovo glasati, kao i na svim dosadašnjim parlamentarnim izborima, većinom za stranke koje su zapravo čuvari 90-tih. Dakle, glasaće se za još koju godinu tavorenja u onome što smo već oprobali kao veoma loš scenario. Najbolje što nam se može desiti, ili tačnije rečeno, najmanje loše što nam se može desiti jeste da na tim sledećim izborima bude opet sastavljena nekakva koalicija koja je mešavina čuvara 90-tih i hodača ka eu. Naravno, među te hodače ne treba mešati sns koji je bedž šešelja zamenio bedžom eu. U svojoj prirodi, oni su čuvari 90-tih. Naša naoko zamršena, a u stvari dosta jednostavna politička scena još barem 4-5 godina se neće bitno pomeriti sa ovog kvalitativnog nivoa.

ivana23 ivana23 00:35 15.02.2011

Re: Što je babi milo ...

loader
Pošto se kod nas politika shvata kako se shvata, pre svega iracionalno i emotivno, nagomilala se ovih dana silna želja da se desi nešto, nešto što će doneti momentalni odušak, naravno, bez nekog promišljanja o tome šta sutra, prekosutra... Silan svet, vidim, skoro razočaran što se ništa dovoljno atraktivno nije dogodilo.


S obzirom na dogadjaje u Severnoj Africi, Bliskom i Srednjem istoku, moze se dogoditi da se bunt prosiri ka Evropi, pa ce uzbudljivih desavanja biti - onoliko.

A kako ce se sve zavrsiti, to niko ne moze da nasluti.
loader loader 03:35 15.02.2011

Re: Što je babi milo ...

Ja to ne bih baš priželjkivao.
Uostalom, izduvala se masa ovde godina onih, kad se "branila srpska gruda" i kad se šiljio glogov kolac za Ameriku.. Sad smo u fazi blentavog parlamentarizma :)
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 10:19 15.02.2011

Re: Što je babi milo ...

loader
Pošto se kod nas politika shvata kako se shvata, pre svega iracionalno i emotivno


Da, tako plebs dožiljava politiku i vidi političare. Međutim, profesionalna politička bulumenta, politiku doživljava krajnje racionalno - kao način da profitira, najčešće materijalno. Takav odnos, iracionalno-racionalno, odgovara samo političarima.
Da li će i biračko telo početi da doživljava politiku na racionalan način za 4-5 godina ili za 40-50 godina, veliko je pitanje.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 10:24 15.02.2011

Re: Što je babi milo ...

ivana23

S obzirom na dogadjaje u Severnoj Africi, Bliskom i Srednjem istoku, moze se dogoditi da se bunt prosiri ka Evropi, pa ce uzbudljivih desavanja biti - onoliko.


Bunta je u Evropi prošle godine, dakle pre Afrike, već bilo, recimo u Grčkoj.


kukusigameni kukusigameni 10:32 15.02.2011

Re: Što je babi milo ...

Vojislav Stojković
ivana23

S obzirom na dogadjaje u Severnoj Africi, Bliskom i Srednjem istoku, moze se dogoditi da se bunt prosiri ka Evropi, pa ce uzbudljivih desavanja biti - onoliko.


Bunta je u Evropi prošle godine, dakle pre Afrike, već bilo, recimo u Grčkoj.



Sa'ce Dinkic da povede ustanak!
cult cult 10:49 15.02.2011

Re: Što je babi milo ...

Sa'ce Dinkic da povede ustanak!


kukusigameni kukusigameni 10:56 15.02.2011

Re: Što je babi milo ...

A sad ozbiljno!
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 12:45 15.02.2011

Re: Što je babi milo ...

kukusigameni

Sa'ce Dinkic da povede ustanak!

i napadne Dvor.
ivana23 ivana23 13:19 15.02.2011

Re: Što je babi milo ...

loader
Ja to ne bih baš priželjkivao.Uostalom, izduvala se masa ovde godina onih, kad se "branila srpska gruda" i kad se šiljio glogov kolac za Ameriku.. Sad smo u fazi blentavog parlamentarizma :)


Nisam govorila o Srbiji, vec o ostatku sveta i Evropi...

You have Somalia and Iran already in green. Now, let's add Tunisia. …Same thing now with Egypt. Here is Egypt, the Muslim Brotherhood want this. They want a power-grab from Mubarak….Then you have Jordan, the king is already considered a puppet because he sides with Western forces. Today, he said he's going to change out his government.

“Then you have Syria. Here's Jordan. Here's Syria. Syria is already a puppet of the Iranians. And then you have Yemen. This is Saudi Arabia. All of your oil comes from here…And we have Lebanon. Iranian-backed Hezbollah is in the driver's seat of their government…

“If you go back to Africa, you have Nigeria. Parts of the country are already controlled by Sharia law. Somalia, most of the country right now is living under Islamic law. Sudan -- the country is split with Sudan. The north is imposing Sharia law already. The south is largely Christian. They're slaughtering each other.

“Here's Algeria. Notice its location. Algeria -- Al-Qaeda already has a significance perhaps there.Then you have the Ivory Coast down here the election turmoil is going on right now between Christians and the new Islamic president.

"And then you have all the other ones that are on a tipping point, Libya -- Libya has already been anti-Israel, pro-terrorism for a long time.

“And then you have Morocco. Morocco -- important, significant al-Qaeda activity. Iraq is really important, especially to the Shiites, especially to the Twelvers who are in charge of this country right now. Because what is in Iraq? There's one place that we told our bombers not to bomb. Does anybody know what it was?

“Two wars in Iraq. We [Yes, both Bushes are serfs of the Prophet] said no bombing there. Ancient Babylon. Ancient Babylon. Why? Because the Bible tells us that that is the seat -- right here -- of power of a global, evil empire.

“Turkey was originally the seat of the Ottoman Empire, the last caliphate. It's now modern day Turkey. It has Islamist government that is moving aggressively pro-Iran, anti-Israel.

“Saudi Arabia, God help them, I don't know what happens to those guys. And the Gulf States are all nearly defenseless and tiny, all of them, throw them in. Do you have it?

“Now, what happens? You move over to Asia and grab the ones -- once this dominoes starts to fall and the Muslims start to see oh, my gosh, we might have a caliphate. We might be able to have Islam impose Sharia law all over the globe.

"The Iberian Peninsula is very weak.

"Let's talk about 22 percent unemployment in Spain. It's also once a Muslim land. They have high Muslim populations. It's already in trouble. Bad economic situations, food prices go up.

"Well, let me ask you this. Here's Spain. Here's France. What happens to France? You already have a lot of Algerians living there. If you go to Italy, you have the Libyans living there. You have Great Britain where many of them are from Pakistan."
loader loader 15:02 15.02.2011

Re: Što je babi milo ...

Nisam govorila o Srbiji, vec o ostatku sveta i Evropi...

Rekli ste "bojim se da se ne proširi ka Evropi", pa sam ja to shvatio kao bojazan da će se vatra nemira proširiti i na Srbiju, pošto je u Evropi. - Ok.

Svejedno, nadam se da neće. Ili da bar ovde, kod nas, neće. Ovde je bilo dovoljno rušenja, stresova, krvavih lica, haosa svake vrste, sirena... Počašćeni smo valjda dovoljno.
ivana23 ivana23 15:37 15.02.2011

Re: Što je babi milo ...

loader
Nisam govorila o Srbiji, vec o ostatku sveta i Evropi...

Rekli ste "bojim se da se ne proširi ka Evropi", pa sam ja to shvatio kao bojazan da će se vatra nemira proširiti i na Srbiju, pošto je u Evropi. - Ok. Svejedno, nadam se da neće. Ili da bar ovde, kod nas, neće. Ovde je bilo dovoljno rušenja, stresova, krvavih lica, haosa svake vrste, sirena... Počašćeni smo valjda dovoljno.


Tacno, Srbija je u Evropi, pa ni nju verovatno ne bi mimoisle neke turbulencije. Medjutim vi ste se fokusirali samo na Srbiju, bez uzimanja u obzir ostale drzave u Evropi. Rekli ste:
loader
Ja to ne bih baš priželjkivao.Uostalom, izduvala se masa ovde godina onih, kad se "branila srpska gruda" i kad se šiljio glogov kolac za Ameriku.. Sad smo u fazi blentavog parlamentarizma :)

loader loader 15:58 15.02.2011

Re: Što je babi milo ...

Medjutim vi ste se fokusirali samo na Srbiju, bez uzimanja u obzir

Da, u ovoj seriji komentara fokusirao sam se samo na Srbiju.
jasnaz jasnaz 15:18 15.02.2011

---------@

Nebojša Milenković Nebojša Milenković 20:52 15.02.2011

bratija i(li) demokratija...

Mnogo bitniji od konačnog ishoda ovog reality-ja sa dinkićem jesu odgovori na sledeća pitanja :

- koje su to (političke, ekonomske) ideje koje bratija na vlasti ima da ponudi

- da li bratija društvu nudi bilo kakvu nadu

- da li među bratijom ima bilo koga ko uliva poverenje (i kredibilitet)

p.s.
zbog preklapanja tema ponavljam komentar sa bloga gosp. filipa mladenovića
Dr M Dr M 00:24 16.02.2011

Re: bratija i(li) demokratija...

koje su to (političke, ekonomske) ideje koje bratija na vlasti ima da ponudi


Optimizam

da li bratija društvu nudi bilo kakvu nadu


Kolundziju


da li među bratijom ima bilo koga ko uliva poverenje (i kredibilitet)


Ne preteruj, plz. Jedva sam odgovorio i na prva dva pitanja.
abraham_linkoln abraham_linkoln 00:38 16.02.2011

Re: bratija i(li) demokratija...

sjajno + sorry, preterao sam, priznajem

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana