Društvo| Istorija| Na današnji dan| Politika| Životni stil

Treba raspisati i predsedničke izbore

Obren Markov RSS / 14.02.2011. u 16:59
Prvo, a da nema veze sa nastavkom teksta: ne volim što će ispasti da je ono funeral-stiropor mitingašenje nešto donelo. Ali posrećilo im se, i to cenim. Ili su se dogovorili, što takođe treba ceniti.

Zašto ovakav naslov ?

Zato što je On mnogo preuzeo na svoja pleća. Mnogo više nego što je dozvoljeno, i mnogo više nego što je u stanju da iznese. U tom paketu je bila i odgovornost za uspeh projekta. Kada projekat škripi, red je da se biračima uputi potpuno pitanje; a potpuno pitanje uključuje i onaj deo o poverenju šefu od parade.

Zato što je On jasno signalizirao da se ne plaši, ako ne baš slova, a onda duha Ustava i Zakona. Koji spominju cifru od dva mandata. Pa ako ga već nije strah, hajde da vidimo šta oni koji biraju misle o toj hrabrosti.

Zato što treba dati priliku onom vinaru da pokaže šta zna i šta vredi stara garda (javilo mi se, možda sam samo sanjao ?)

Zato što je On pokušao da dobije podršku napolju. Prvo za sebe, a tek potom za Stranku ili Državu. Jer to nije isto. Utešno je što bi se o tome ćutalo i da je uspeo da je isposluje.

Zato što je jedina korist od nestabilnosti Vlade ona vrsta pročišćenja koju izbori sa sobom donose. A ako je već pročišćenje, onda neka bude kompletno. Dosta je nestabilnosti, svima koje poznajem je već zaista muka od toga. A ako je njima muka, i meni je.

Zato što, kad si mangup pa pokušavaš da vučeš mangupske poteze, treba da budeš mangup do kraja. A ovo sa Mače..Cvetkovićem i Dinkićem jeste bio mangupski potez. Mada, samo mangupski, a ne i promišljen.

Zato što On nije na poziciji na kojoj se nose i skidaju hulakopke, a ljudi će - ako i On sebe ne stavi na raspoloženje ćudu javnosti - misliti da ih nosi.

I da se zna: ovo nije tekst protiv Njega. Tek, želim da kažem da On sada ima šansu da prihvati zazov i sazna istinu. Bilo koji pokušaj da mu se to saopšti, a ovaj tekst baš to govori, ne može biti ništa drugo do dobronameran.

EDIT: Ovo ne spada u one stvari koje će ubrzati rasplet priče. Izazov iz gornjeg pasusa će doći  nešto kasnije. Možda će stoga biti još jasniji: i On i mi ćemo dobiti još koji mesec da se priviknemo na ideju da je vreme da se iznova opredelimo za ili protiv sistema vladavine. Da shvatimo da se tako brzo ponovo nalazimo pred onim pitanjem za koje smo smatrali da smo na njega već pronašli odgovor. Koji će, verovali smo tada, važiti duže od jedne decenije.  



Komentari (110)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

vojislav948 vojislav948 17:10 14.02.2011

zato..


Zato što, kad si mangup pa pokušavaš da vučeš mangupske poteze, treba da budeš mangup do kraja


Zato što su se odvojili od naroda i videli samo sebe. Zato što su cinculirali sa onima koji su 5.oktobra skinuti sa vlasti. Već sada SPS vodi glavnu reč. Kofer je uspešno okončan, svi zadovoljni niko nije kriv. Što pre novi izbori pa neka građani ponovo pogreše.
Obren Markov Obren Markov 17:11 14.02.2011

Re: zato..

Zato što su se odvojili od naroda i videli samo sebe. Zato što su cinculirali sa onima koji su 5.oktobra skinuti sa vlasti.


Da. I zato.

Hvala na javljanju i dopuni...
zipo_64 zipo_64 17:28 14.02.2011

Re: zato..

Zato sto su izbori jedini nacin da se vlast kazni. Kukumakanje da ce kurta da zameni murtu ne drzi vodu. Ove teba kazniti i spremiti se da se buduci kazne jos brze. Mnogo brze
Jel mora da prode (minimum) uvek 10 godina da bi se to shvatilo.
palilula92 palilula92 17:31 14.02.2011

Re: zato..

Jel mora da prode (minimum) uvek 10 godina da bi se to shvatilo


priznajem, ne kapiram, a za koga bi ti glasao?
zipo_64 zipo_64 17:46 14.02.2011

Re: zato..

palilula92
Jel mora da prode (minimum) uvek 10 godina da bi se to shvatilo


priznajem, ne kapiram, a za koga bi ti glasao?

Ovo ko da pita osoba iz 90-tih. Tako je Soba-sloboda vladao "uspesno"
Jel se nije imalo za koga.
Ma glasaj za Seselja ali da zna i on da cim nesto malo zabrlja menjaj misljenje i trazi izbore.
A ne da se ustolici pa da radi sta mu padne na pamet 10tak godina


asparagus asparagus 17:48 14.02.2011

Re: zato..

Ako su izbori jedini nacin da se vlast kazni - onda glasas za opoziciju.
Pa sledeci put opet tako. I opet tako. I opet tako. Dok se ne nauce pameti. Dok se ne osigura smenjivost i dok se citavoj politickoj eliti ne utuvi u glavu da ce biti nasutirani ako ne budu radili dobro. Uopste nije poenta u tome "za koga bi ti glasao", svi su oni iz iste vrece... Poenta je u tome da ih upristojimo i naucimo odgovornosti. Jeste, ovo sa izborima je zaobilazni nacin. Direktni nacin bi bio da izmislimo dve-tri nove, zdrave, ispravne, neukaljane politicke partije (sastavljene od novih ljudi) koje bi u kratkom vremenu preuzele citavu politicku scenu. Da sad ne duzim, za ovaj drugi nacin prepreke su ipak mnogobrojne i nepremostive za drustvo kao sto je nase. Zato nam ostaju samo - izbori.
Obren Markov Obren Markov 17:53 14.02.2011

Re: zato..

Ma glasaj za Seselja

Propagandisanje na temu za koga treba a za koga ne treba glasati stvarno nije nešto što radim na ovom mestu, ali...
Joj, nemoj da glasa za Šešelja
palilula92 palilula92 17:59 14.02.2011

Re: zato..

Joj, nemoj da glasa za Šešelja

ma bez brige, to necu sigurno
zipo_64 zipo_64 18:01 14.02.2011

Re: zato..

Obren Markov
Ma glasaj za Seselja

Propagandisanje na temu za koga treba a za koga ne treba glasati stvarno nije nešto što radim na ovom mestu, ali...
Joj, nemoj da glasa za Šešelja

Ma Sesa je na dubristu istorije. Narod u Srbiji mora da se nauci da kaznjava politicare. LDP je alternativa, na primer
palilula92 palilula92 18:04 14.02.2011

Re: zato..

LDP je alternativa, na primer

ti to ozbiljno?
zipo_64 zipo_64 18:25 14.02.2011

Re: zato..

palilula92
LDP je alternativa, na primer

ti to ozbiljno?

Zasto da ne. Ja jos ni na jednim izborima nisam glsao za iste.Politicari su potrosna roba, i pre svega kvarljiva. Pogotovu kad se docepaju vlasti
Pozdrav
loader loader 19:55 14.02.2011

Re: zato..

Nakon svih dosadašnjih izbora, po volji glasača, parlamentarnu većinu su činile stranke koje pripadaju čuvarima 90-tih. Tako je bilo do 2000-te, a i nakon toga. Ova konstatacija se odnosi i na sadašnji saziv. Govori li to nešto?
ivana23 ivana23 20:04 14.02.2011

Re: zato..

loader
Nakon svih dosadašnjih izbora, po volji glasača, parlamentarnu većinu su činile stranke koje pripadaju čuvarima 90-tih. Tako je bilo do 2000-te, a i nakon toga. Ova konstatacija se odnosi i na sadašnji saziv. Govori li to nešto?


Da novih politickih snaga, ideja, ljudi... nema.
loader loader 21:56 14.02.2011

Re: zato..

.. tako nekako.. Mada, uslovno rečeno.

Čudno je to - očekujemo rezultate kao da su sve vreme u većini nekakve nove političke opcije !

I na narednim izborima biće većinski izabrani čuvari 90-tih.


loader loader 22:10 14.02.2011

Re: zato..

Da novih politickih snaga, ideja, ljudi... nema.
.. tako nekako.. Mada, uslovno rečeno.

Ajmo hipotetički. Zašto biračko telo - ako sebi želi dobro, odnosno navodno želi promene, modernizaciju, brzinu, i šta se već sve ne što inače traži ili kao nedostatak zamera - zašto ne glasa za stvarno novu stranku?! Zato što biračko telo uporno želi da zadrži stari sistem, a da dobije nove rezultate. Nije tačno da biračko telo nema šta da izabere, da nema ponude. Neka probaju da pogreše, npr. sa ldp-om. Ovo nije na osnovu mog ličnog stava prema ldp-u, već na osnovu toga što je ldp nova snaga, praktično neizraubovana, i odgovara onome što se najčešće zahteva kao nekakav ideal od politike. Birači kao žele poštene, moderne, efikasne snage u vlasti. Elem, šešeljevce, arkanovce, slobince, mirince i njima srodne prišipetlje su već isprobali, i to žestoko i krvavo isprobali. Dakle, predlog je da se proba sa zaista novom partijom koju sam pomenuo. Šta mislite? Šta vam se u vrtlogu takvog pitanja javlja?
ivana23 ivana23 22:31 14.02.2011

Re: zato..

loader
Neka probaju da pogreše, npr. sa ldp-om. Dakle, predlog je da se proba sa zaista novom partijom koju sam pomenuo. Šta mislite? Šta vam se javlja?


Javlja mi se da ni oni nisu novi, da nemaju kredibilitet u glasackom telu i ne pokusavaju da ga steknu nekim umerenijim stavom.
loader loader 23:10 14.02.2011

Re: zato..

Javlja mi se da ni oni nisu novi, ...

Ok. Ali su svakako daleko najmanje istrošeni. Takođe, onako kako se predstavljaju, oni su svakako najbliži nečemu što bi biračko telo želelo. Ako je problem umereniji stav, eto srodne stranke, a umerenije: ds-a (na koga su uvek bile nakačene brojne stranke iz raznih dosadašnjih koalicija). Prvonavedena stranka, ili obe stranke, jesu, vrednosno gledano, izbor onoga što biračko telo želi, a to su uređenije društvo, manje stresa, kvalitetniji život... Izbor postoji. Zašto, ipak, svi dosadašnji izbori rezultiraju većinom stranaka čuvara 90-tih? Taj fenomen je izvor svih naših zala i objašnjenje za skoro sva bitna pitanja politike.
joseywales joseywales 00:15 15.02.2011

Re: zato..

Ma glasaj za Seselja ali da zna i on da cim nesto malo zabrlja menjaj misljenje i trazi izbore.


Ovo kao da govori osoba koja ne zna Šešelja iz 90-tih...
ivana23 ivana23 00:27 15.02.2011

Re: zato..

loader
Ali su svakako daleko najmanje istrošeni. Takođe, onako kako se predstavljaju, oni su svakako najbliži nečemu što bi biračko telo želelo.


Ni u snu. Losa procena birackog tela u Srbiji.
moderatokantabile moderatokantabile 00:30 15.02.2011

Re: zato..

Ovo nije na osnovu mog ličnog stava prema ldp-u, već na osnovu toga što je ldp nova snaga, praktično neizraubovana, i odgovara onome što se najčešće zahteva kao nekakav ideal od politike

Da li je moguće da neko može da ima poverenje u stranku koja je stavljala tajkune na tapet tek kada odbiju da im plate reket? Ako im je jedina vrlina što još uvek nisu dovoljno izraubovani, to svakako ne znači da su manje podložni korumpiciji od ostalih parlamentarnih stranka, niti im je sama koncepcija stranke takva da uliva bilo kakvo veće poverenje nego recimo G17 ili SPS, osim što su mnogo bliskiji DS, nego što to žele javno da ispolje.
palilula92 palilula92 00:37 15.02.2011

Re: zato..

Javlja mi se da ni oni nisu novi, da nemaju kredibilitet u glasackom telu i ne pokusavaju da ga steknu nekim umerenijim stavom.

i jos da dodam da Ceda bas i nije nesto popularan,cak ni u krugu dvojke, da su podrzali vladu sa SPS-om i time izgubili mnogo pristalica.
abraham_linkoln abraham_linkoln 00:53 15.02.2011

a kako se to zove ?

gospodine markov,

pošto ste već tako "uzoran" vojnik svoje partije - molim vas da budete ljubazni i objasnite mi kako se zove to što G17+, nakon svega što je izgovoreno o njenom predsedniku, i dalje ima obraza i morala da ostane u istoj toj i takvoj Vladi koju tako zdušno napadate ? Kako drugačije osim: gramzivost, vlastoljublje, žeđ za privilegijama... izaberite sami...

i, da: ne očekujem odgovor - ja to više samo onako, retorički

p.s.
jedan od onih kojima je (svega) dosta
loader loader 03:06 15.02.2011

Re: zato..

Da li je moguće da neko može da ima poverenje u stranku koja je stavljala tajkune na tapet tek kada odbiju da im plate reket?

Bez ložnje. Gore je već rečeno - nije u pitanju poverenje, nego definicija stranke koja najviše odgovara deklarativnim potrebama biračkog tela. Ako je potreba biraćkog tela za uređenom državom tolika, a ldp se time baš prestavljao - zašto nisu glasali? Smisao mojih komentara (ovih par poslednjih) nije da se veliča ili procenjuje ldp, već da se ilustruje, na primeru, kako biračkom telu izgleda i ne treba uređena država (kako uglavnom priča).
loader loader 03:11 15.02.2011

Re: zato..

A sledeća dilema je - ako nisu eldepejci, ko jeste nada ovog društva? Nije ni ds. G17 se pljuje do besvesti... Šta ostaje?
Nije valjda da se plasiraju samo stavovi koji ukidaju svaku mogućnost rešenja i indirektno preporučuju momentalno kolektivno samospaljivanje.
moderatokantabile moderatokantabile 10:01 15.02.2011

Re: zato..

Ako je potreba biraćkog tela za uređenom državom tolika, a ldp se time baš prestavljao - zašto nisu glasali? Smisao mojih komentara (ovih par poslednjih) nije da se veliča ili procenjuje ldp, već da se ilustruje, na primeru, kako biračkom telu izgleda i ne treba uređena država (kako uglavnom priča).

Ne bih se složio ni da se stavovi liberala poklapaju sa interesima većeg dela biračkog tela. Ako nije izraubovan kod nas, liberalni koncept je poprilično izraubovan u mnogim naprtednim zemljama a doveo je i do kraha celokupnog finansijskog tržišta i svetske ekonmoske krize , koja je uzdrmala te i takve mnogo uredjenije zemlje nego što ćemo mi možda ikada biti.Kod nas je najveći problem korupcija, t.j.petooktobarska obmana naroda, kada je novouspostavljena vlast "zaboravila" da podvuče crtu i primereno kazni sve one koji su služeći prethodnom režimu, uz različite zloupotrebe i malverzacije stekli početni kapital , koji im nije pao sa neba već je otet od gradjana Srbije. Ono što se kasnije dešavalo svima je već dobro poznato, a moglo bi se ukratko opisati kao isplata reketa, na osnovu koga su ti večiti miljenici svih sistema, nastavili nesmetanu otimačinu, uveličili svoja bogatsva do neslućenih razmera i doterali većinu gradjana Srbije do prosjačkog štapa. Da li se možda zna ko finansira LDP i da li je baš slučajno da je uz toliki novac, promociju i skupo plaćene kampanje ostvarila tako mršave rezultate? To ne znači da biračkom telu ne treba uredjena država ali gradjani to svakako ne očekuju od LDP-a i onih koji ga finansiraju, jer gde to postoji moderno uredjena država sa feudalnom kastom na vlasti i sirotinjom rajom?
Obren Markov Obren Markov 10:12 15.02.2011

Re: a kako se to zove ?

abraham_linkoln
gospodine markov,

pošto ste već tako "uzoran" vojnik svoje partije - molim vas da budete ljubazni i objasnite mi kako se zove to što G17+, nakon svega što je izgovoreno o njenom predsedniku, i dalje ima obraza i morala da ostane u istoj toj i takvoj Vladi koju tako zdušno napadate ? Kako drugačije osim: gramzivost, vlastoljublje, žeđ za privilegijama... izaberite sami...

i, da: ne očekujem odgovor - ja to više samo onako, retorički

p.s.
jedan od onih kojima je (svega) dosta



Da sam tako uzoran, ovaj tekst bi bio sasvim drugačiji. No,

Ima nekih razlika između nas dvoje/dvojice:

Ja idem pred ljude sa svojim imenom i prezimenom. Ne krijem ličnu i političku istoriju od onih koji čitaju ovaj blog. Ne krijem komentare iza zvučnih imena sa dobrim asocijacijama. Ne govorim nikome za koga treba a za koga ne treba glasati (osim protiv radikala, tamo gore, al' to je eto refleks ipak jači od mene). Ne predstavljam se kao deo imaginarnog naroda "kojem je svega dosta", opšteg mesta koje može da sakrije sve i svakog.

A... ti ?
kukusigameni kukusigameni 10:17 15.02.2011

Re: a kako se to zove ?

"Komentatori koji pišu pod pseudonimom ne mogu biti diskriminisani u odnosu na one koji su objavili svoja imena, niti B92 garantuje za identitet onih koji su ga samoinicijativno objavili."
dragannalovic dragannalovic 10:26 15.02.2011

Re: zato..

Nije valjda da se plasiraju samo stavovi koji ukidaju svaku mogućnost rešenja i indirektno preporučuju momentalno kolektivno samospaljivanje.

Da, to bilo svakako pravo rešenje, ali pošto se naša politička elita i oligarsi sami na to nikada neće navesti, možda ne bi bilo loše da im malo pripomognemo da što pre to obave!
mikimedic mikimedic 10:27 15.02.2011

Re: zato..

Ajmo hipotetički. Zašto biračko telo - ako sebi želi dobro, odnosno navodno želi promene, modernizaciju, brzinu, i šta se već sve ne što inače traži ili kao nedostatak zamera - zašto ne glasa za stvarno novu stranku?!


ovaj komentar ti je bolji i od bloga bez automobila.

neverovatno je iz koliko perspektiva moze da se posmatra tvoje imputiranje, a da ostane poluprimeceno.

Neka probaju da pogreše, npr. sa ldp-om. Ovo nije na osnovu mog ličnog stava prema ldp-u, već na osnovu toga što je.... bla bla bla...


kakva jebitacna konstrukcija - 'nije zato sto ja tako mislim, nego je zato sto je tako kako ja kazem'.

i tacka.

right, if you say so. yourself.

...bla bla continued... ldp nova snaga, praktično neizraubovana, i odgovara onome što se najčešće zahteva kao nekakav ideal od politike.


mozda je taj ideal ipak malo redji od 'najcesceg' - toliko redak da jedva predje cenzus? (ako bog da nece ni to).

Birači kao žele poštene, moderne, efikasne snage u vlasti. Elem, šešeljevce, arkanovce, slobince, mirince i njima srodne prišipetlje su već isprobali, i to žestoko i krvavo isprobali. Dakle, predlog je da se proba sa zaista novom partijom koju sam pomenuo. Šta mislite?


otkud ti znas sta biraci zele? ako znas, sto se ne kandidujes?
pazi, tvoj predlog...

a jovanovicev nije?

mozda su svojevremeno isprobali i ldp prisipetlje (ovaj pomenuti sto vozi djipa, govori engleski i pomera prelaze) bese potpredsednik vlade (zvanicni, nezvanicni bese siptar i ekipa?). to si zaboravio?

Šta vam se u vrtlogu takvog pitanja javlja?


ni najgori vrtlozi moje podsvesti pune dubokih virova iz kojih pokusavam da izvucem sva vrtlozna pitanja iz najdubljih vrtoglavih dubina ne bi uspeli da smisle tako vrtoglavo jebitacno pitanje.

sta mi se u vrtlogu takvog pitanja javlja?

trgovcevic.
abraham_linkoln abraham_linkoln 10:29 15.02.2011

Re: a kako se to zove ?

ok. nisam ni očekivao da ćete odgovoriti - tačnije, bio bih prijatno iznenađen a to već odavno više ne očekujem

što se ovog drugog tiče - da ste malo više pratili na časovima možda biste ponešto i shvatili - ili, da ponovim prethodni komentar

Komentatori koji pišu pod pseudonimom ne mogu biti diskriminisani u odnosu na one koji su objavili svoja imena


ono što vi zamerate držalo bi vodu da sam vas kojim slučajem vređao
- mada, bar tako kažu, istine ponekad vređa najviše, zar ne ?

p.s.
ovo "zar ne" je isto retorički, nemojte molim vas više da mi "odgovarate"
mikimedic mikimedic 10:34 15.02.2011

Re: zato..

Takođe, onako kako se predstavljaju, oni su svakako najbliži nečemu što bi biračko telo želelo


pa ti se ne zaustavljas, 'ebote.

pa ako su najblizi 'necemu sto biracko telo zeli', kako to da jedva prelaze cenzus



Prvonavedena stranka, ili obe stranke, jesu, vrednosno gledano, izbor onoga što biračko telo želi,


ajmo jos jednom - kako onda jedva prelaze cenzus



da sam na tvom mestu ja bih se stvarno zaustavio ovde.
eto, mozes i blogove bez automobila da pises. manje cu se smejati.
mikimedic mikimedic 10:36 15.02.2011

Re: zato..

Ako je potreba biraćkog tela za uređenom državom tolika, a ldp se time baš prestavljao - zašto nisu glasali? Smisao mojih komentara (ovih par poslednjih) nije da se veliča ili procenjuje ldp, već da se ilustruje, na primeru, kako biračkom telu izgleda i ne treba uređena država (kako uglavnom priča).



Obren Markov Obren Markov 10:50 15.02.2011

Re: a kako se to zove ?

ono što vi zamerate držalo bi vodu da sam vas kojim slučajem vređao

Ko javno kaže da je moj tekst, i stavovi iznešeni u njemu, proizvod činjenice da sam uzoran vojnik svoje partije, taj ne uznosi argument, nego podmetanje sa ciljem omalovažavanja iznešenih stavova. Nije pitanje da li je to uvreda ili ne - to je trik u raspravi koji se podvodi pod podlost, i na to ću svaki put oštro reagovati.

Komentatori koji pišu pod pseudonimom ne mogu biti diskriminisani u odnosu na one koji su objavili svoja imena

Ako ćemo pravo, i nisu diskriminisani: objavljuju komentare, daju preporuke... zar ne ? Ali, ako ti sistem pruža mogućnost da o nekome, sa kim se raspravljaš, znaš sve, a on o tebi ništa, pa ako tu mogućnost zloupotrebljavaš - a ti to uredno radiš već od prve rečenice - onda si ili nepristojan, ili si (ne)ostvareni idealni islednik demokratskih institucija kao što je DB, recimo. Skretanje pažnje na te okolnosti pomaže, a ne odmaže kvalitetnoj raspravi.

ovo "zar ne" je isto retorički, nemojte molim vas više da mi "odgovarate"

Samo se nadaj.
kukusigameni kukusigameni 11:01 15.02.2011

Re: a kako se to zove ?

Ali, ako ti sistem pruža mogućnost da o nekome, sa kim se raspravljaš, znaš sve


Ne sistem, vec svako za sebe bira svoj nick i avatar po sopstvenom nahodjenju.
Obren Markov Obren Markov 11:09 15.02.2011

Re: a kako se to zove ?

Ne sistem, vec svako za sebe bira svoj nick i avatar po sopstvenom nahodjenju.

Zato što može, zar ne ? Ja to zovem "sistem omogućuje"...
kukusigameni kukusigameni 11:16 15.02.2011

Re: a kako se to zove ?

Zato što može, zar ne ? Ja to zovem "sistem omogućuje"...


"Omogucuje" i da se ja ulogujem kao Obren Markov. Zar ne? Moguce je da i tvoja tetka pise pod tvojim imenom. Zato je i naglaseno da nema diskriminacije.
hazar hazar 11:31 15.02.2011

Re: zato..

loader
Gore je već rečeno - nije u pitanju poverenje, nego definicija stranke koja najviše odgovara deklarativnim potrebama biračkog tela. Ako je potreba biraćkog tela za uređenom državom tolika, a ldp se time baš prestavljao - zašto nisu glasali?

Biračko telo u Srbiji, po pravilu, doživljava stranku preko njenog predsednika(ili vođe na lokalu). Kada stvari postavite na takav način sve postaje jasnije. U uređenoj državi visoki funkicioner ne ide na tajne razgovore sa kriminalcima, ne krši zakon da bi skratio pešačenje za 50m, a još manje se odriče dela teritorije te države (bar deklarativno to nikada ne čini).

Ne znam samo kako dođoste do LDP, jer po vašim razlozima bi DSS dobio plebiscitarnu podršku. Mislim da nema nikoga na političkoj sceni Srbije ko se više zalagao za vladavinu zakona od njega, a to bi po definiciji trebala biti osnovna pretpostavka uređene države. Građani deklarativno žele uređenu državu, ali ako je ikako moguće da zadrže svoje privilegije, pa makar to podrazumevalo malo izvrdavanje zakona u tom slučaju(tada nisu gadljivi).

U mirnim vremenima (bez ratova i velikih ideja) građani se najčešće odlučuju u skladu sa sitnim sopstvenim interesima. Ovaj mi napravio put evo mog glasa i sl. Ostalo mi je urezano u pamćenje kada su Crnogorci kudili g.Bulatovića jer nije kao g.Đukanović napravio put do sela svog oca. Po sistemu, kada nije dobar za sebe, kako će biti za mene. Zato nemojte udarati na velike ideje, jer izbore dobijaju male stvari (sitna potkupljivanja).

P.S. Šta mislite da li će g.Dinkić imati veći procenat glasova u Zaječaru i Kragujevcu nego u ostatku Srbije?
cult cult 11:33 15.02.2011

Re: zato..

DSS

automatic automatic 11:36 15.02.2011

Re: zato..

Nije tačno da biračko telo nema šta da izabere, da nema ponude. Neka probaju da pogreše, npr. sa ldp-om.

idi begaj, ko zgreši sa njima može i sidu da dobije...
Obren Markov Obren Markov 11:39 15.02.2011

Re: a kako se to zove ?

kukusigameni
Zato što može, zar ne ? Ja to zovem "sistem omogućuje"...


"Omogucuje" i da se ja ulogujem kao Obren Markov. Zar ne? Moguce je da i tvoja tetka pise pod tvojim imenom. Zato je i naglaseno da nema diskriminacije.

Ama naravno da može, i ko uopšte kaže da ima diskriminacije...
Ali smisao cele priče sa anonimnim nalozima nije u tome da se omoguće lični napadi iz zaštićenog džbunja, nego da se omogući sloboda govora... A, ako se zloupotrebljava, anonimnost ne štiti slobodu govora već istu pretvara u gomilu fekalnog šuma na linijama.
abraham_linkoln abraham_linkoln 11:40 15.02.2011

Re: a kako se to zove ?

kukusigameni, hvala na trudu, al vidite da ne vredi
- čovek jednostavno svuda vidi neki "sistem", DB, etc...

ja zato odustajem
kukusigameni kukusigameni 11:47 15.02.2011

Re: a kako se to zove ?

Ja idem pred ljude sa svojim imenom i prezimenom.
A ti?
Ne krijem ličnu i političku istoriju od onih koji čitaju ovaj blog.
A ti?
Ne krijem komentare iza zvučnih imena sa dobrim asocijacijama. Ne govorim nikome za koga treba a za koga ne treba glasati (osim protiv radikala, tamo gore, al' to je eto refleks ipak jači od mene).
A ti?
Ne predstavljam se kao deo imaginarnog naroda "kojem je svega dosta", opšteg mesta koje može da sakrije sve i svakog.


A... ti ?

, i ko uopšte kaže da ima diskriminacije...


Ja.
Obren Markov Obren Markov 11:48 15.02.2011

Re: a kako se to zove ?

ja zato odustajem

Držim te za reč
loader loader 11:49 15.02.2011

Re: zato..

mikimedic

Pa, dobro. Vaša je stvar kako ćete razmišljati.

Samo da se, zbog same teme, vratim na ono zbog čega sam i postavio par gornjih komentara. A to je fenomen:
Koji je uzrok da biračko telo (u svim dosadašnjim izborima) većinski glasa za stranke "čuvare 90-tih" koje su osvedočeni uništitelji ovog društva, a da ne glasa za jednu stranku koja nije bila u vlasti i koja u tom trenutku okuplja sveže ideje, sveža lica..?

kukusigameni kukusigameni 11:50 15.02.2011

Re: a kako se to zove ?

abraham_linkoln
kukusigameni, hvala na trudu, al vidite da ne vredi


Give me five!

blekburn blekburn 11:56 15.02.2011

Re: zato..

automatic
Nije tačno da biračko telo nema šta da izabere, da nema ponude. Neka probaju da pogreše, npr. sa ldp-om.

idi begaj, ko zgreši sa njima može i sidu da dobije...


Ko misli, priča ovde ili bilo gde, da bilo koja naša stranka/partija može da izvede neodložne promene u Srbiji...taj ili je upravo sišao sa uma, marsa, ili mu je tetak, brat, otac jedan od lidera ovih genetskih nesposobnih lidera.
loader loader 12:00 15.02.2011

Re: zato..

idi begaj, ko zgreši sa njima može i sidu da dobije...


Pa, sve venerične i zarazne bolesti većina biračkog tela je već dobila od ovih za koje inače stalno glasa (većine u svim dosadašnjim sazivima su stranke iz miloševićevskog okrilja).

Ili nije tako? Verovatno se samo priča da nam se sve ono dešavalo.
loader loader 12:03 15.02.2011

Re: zato..

Ko misli, priča ovde ili bilo gde, da bilo koja naša stranka/partija može da izvede neodložne promene u Srbiji...taj ili je upravo sišapo sa uma, marsa, ili mu je tetak, brat, otac jedan od lidera ovih genetskih nesposobnih lidera.


Odlično. Ništa se od vas ne može sakriti. Kako sve vidite.
Upravo to i jeste bio smisao pitanja, da makar navede na otvoreni zaključak da zapravo niko i ništa ne valja. Jer taj zaključak se stalno provlači, nudeći potajno uživanje u nekakvom svekolikom beznađu.
Dakle, ajmo na glavnu stvar: kako onda tražiti rešenje?

Šta na to pitanje kaže genetski sposobni i dosetljivi blackburn? I dalje će samo da plače kako ništa ne valja? Ili tako genijalan i dovitljiv ima neki predlog? Ja sam zadivljen konstatacijom da ovde, kod nas ima nešto loše. Zaista genijalno. Ali, zaista, genetski savršeni bleckburne, dajte nam makar malu nadu. Imate li makar neki predlog? Aj, kad prestanete da plačete, pokušajte da se saberete i kažite nešto što makar liči na predlog kako da se izađe iz ove situacije koju ste genijalno zapazili i zbog koje tako teško i beznadno patite..
automatic automatic 12:04 15.02.2011

Re: zato..

a da ne glasa za jednu stranku koja nije bila u vlasti i koja u tom trenutku okuplja sveže ideje, sveža lica..?




loader loader 12:17 15.02.2011

Re: zato..

hazar:

Biračko telo u Srbiji, po pravilu, doživljava stranku preko njenog predsednika(ili vođe na lokalu). Kada stvari postavite na takav način sve postaje jasnije. U uređenoj državi visoki funkicioner ne ide na tajne razgovore sa kriminalcima, ne krši zakon da bi skratio pešačenje za 50m, a još manje se odriče dela teritorije te države (bar deklarativno to nikada ne čini).

Ne znam samo kako dođoste do LDP, jer po vašim razlozima bi DSS dobio plebiscitarnu podršku. Mislim da nema nikoga na političkoj sceni Srbije ko se više zalagao za vladavinu zakona od njega, a to bi po definiciji trebala biti osnovna pretpostavka uređene države.

I, onda, zbog tih stvari oko pešačkog prelaza biračko telo uporno glasa za ekipu koja je ojadila ovu zemlju ... ne za one iznose koji se vezuju za aferu Kolubara, niti za merljive milijarde... - već u gotovo svakom pogledu, osakativši je za narednih 20-30 godina! Nije vam tu ništa čudno?

Dss se ne uklapa po najmanje dva osnova u odnosu na zadati kriterijum. Prvo, bila je u vlasti i videli smo njenu pravu prirodu, drugo, nije stranka modernističkih shvatanja i svežih tendencija. Da ne nabrajamo dalje. Uglavnom, niste našli baš adekvatan primer.

Opet da kažem, ne radi se o tome da li i koliko smatramo ldp bliskim, što uopšte nije tema, već o tome da biračko telo uporno glasa za stranke koje su u svakom pogledu pokazale da imaju daleko, daleko više mana. Ako ldp ima nedostatke, a naravno da ih ima, i ako su te vrste nedostataka biračkom telu važne, onda je neverovatno da isto to telo glasa za partije koje imaju neuporedivo više dokazanih negativnih osobina. Ponavljam, isključivo to je moj motiva za pokretanje ovog dijaloga.

loader loader 12:27 15.02.2011

Re: zato..

automatic

Lica čije slike ste gore okačili po svežini su dečija igra u odnosu na ono što poseduju stranke čuvari 90-tih, a za koje biračko telo uporno glasa, većinski, na svim dosadašnjim izborima. Dakle, mašite suštinu. Žao mi je zbog truda koji ste uložili da ovu partiju prikažete kao partiju staraca i ubajaćenih likova, ali ja vam svakako neću odgovarati izvlačenjem likova iz čudesnog, okorelog sveta večitih funkcionera iz 90-tih. Samo da vas podsetim (copy-paste iz prethodnog mog komentara) - Ako ldp ima nedostatke, a naravno da ih ima, i ako su te vrste nedostataka biračkom telu važne, onda je neverovatno da isto to telo glasa za partije koje imaju neuporedivo više dokazanih negativnih osobina. Ponavljam, isključivo to je moj motiv za pokretanje ovog dijaloga.
hazar hazar 12:34 15.02.2011

Re: zato..

Opet da kažem, ne radi se o tome da li i koliko smatramo ldp bliskim, što uopšte nije tema, već o tome da biračko telo uporno glasa za stranke koje su u svakom pogledu pokazale da imaju daleko, daleko više mana. Ako ldp ima nedostatke, a naravno da ih ima, i ako su te vrste nedostataka biračkom telu važne, onda je neverovatno da isto to telo glasa za partije koje imaju neuporedivo više dokazanih negativnih osobina. Ponavljam, isključivo to je moj motiva za pokretanje ovog dijaloga.

Neću da branim DSS niti me to zanima. Naveo sam ih kao ilustrativan primer nekoga ko se bar deklarativno najviše zalaže za vladavinu prava, a to je preduslov za uređenu državu.

Očigledno da vaša percepcija nečijih mana i vrlina ne odgovara utisku građana. Može biti, da LDP zbirno ima manje mana od ostalih, iako ja mislim da samo nisu imali prilike da ih sve pokažu, ali nije to izgleda presudno. Neke su mane veće od drugih. Odsustvo državotvornosti je kod Srba neoprostivo i to je ono što LDP-u garantuje rezultat oko ili ispod cenzusa.

U prethodnom tekstu vam navedoh da građani u principu glasaju iz sitnosopstveničkih interesa. U skladu sa tim je i ona narodna, glasaću te kada dođeš na vlast, tj. kada učiniš nešto lično za mene. Dok ja dočekam bolja vremena za sve, valja preživeti, pa onda daj da se ućari šta može. Ono što sada boli vlastodržce u Srbiji, je što ogroman broj ljudi živi veoma loše i što nema dovoljno para za sitna potkupljivanja svuda (g.Dinkić se već odlučio za svoju bazu), a to će verovatno da ih košta vlasti.
mikimedic mikimedic 12:47 15.02.2011

Re: zato..

Pa, dobro. Vaša je stvar kako ćete razmišljati.


naravno da je moja stvar. i stvar birackog tela uopste. sta se onda cudis?

Koji je uzrok da biračko telo (u svim dosadašnjim izborima) većinski glasa za stranke "čuvare 90-tih" koje su osvedočeni uništitelji ovog društva,


'osvedoceni unistitelji' su sve stranke, od devedestih na ovamo. pa i oni predvodnici nekakvog petog oktobra.

a da ne glasa za jednu stranku koja nije bila u vlasti i koja u tom trenutku okuplja sveže ideje, sveža lica..?


ajde?

maleni pomerac prelaza nikad nije bio potpredsednik vlade?

taj je imao vecu vlast nego sto je toma grobar ikad mogao za pomisli.
loader loader 12:52 15.02.2011

Re: zato..

hazar:
... ... nekoga ko se bar deklarativno najviše zalaže za vladavinu prava

"Kriterijumi" su, podsećam sveobuhvatniji, tako da dss svakako nije dobro izabran primer.

navedoh da građani u principu glasaju iz sitnosopstveničkih interesa.

Tu se sasvim slažem.
Stoga, ne sumnjam da će i dalje (kao i na svim dosadašnjim izborima) većinski glasati za časne trgovce ugljem.

Ali, to je onda problem daleko kompleksniji od priče o par lidera ili nekakvoj političkoj eliti koja se tu stvorila niotkuda i radi šta hoće. Stvar je daleko složenija i obuhvata celo društvo.

mikimedic mikimedic 12:53 15.02.2011

Re: zato..

I, onda, zbog tih stvari oko pešačkog prelaza biračko telo uporno glasa za ekipu koja je ojadila ovu zemlju ... ne za one iznose koji se vezuju za aferu Kolubara, niti za merljive milijarde... - već u gotovo svakom pogledu, osakativši je za narednih 20-30 godina! Nije vam tu ništa čudno?


ko bese prodao zelezaru? ko je asfaltirao sve ulice na novom beogradu sest puta u periodu 2001 - 2003? ko je siptarev pajtos?

kazi mi da se samo pravis..., da bi mogli da nastavimo polemiku.

Dss se ne uklapa po najmanje dva osnova u odnosu na zadati kriterijum. Prvo, bila je u vlasti i videli smo njenu pravu prirodu,


jovanovic nije bio, i nismo videli njegovu pravu prirodu?


kazi mi da se samo pravis..., da bi mogli da nastavimo polemiku.
loader loader 12:57 15.02.2011

Re: zato..

'osvedoceni unistitelji' su sve stranke, od devedestih na ovamo. pa i oni predvodnici nekakvog petog oktobra.

Naravno, "svi su oni isti" .. Na toj udbaškoj maksimi opstale su skoro sve garniture lovaca u mutnom, ratnih profitera, huškača, kradljivaca nade... Ali, dobro, vi imate svoje mišljenje, pa ste to valjda sami smislili i rekli :)

ajde?

maleni pomerac prelaza nikad nije bio potpredsednik vlade?

taj je imao vecu vlast nego sto je toma grobar ikad mogao za pomisli.

Što ne kažete odmah o čemu je reč
antioksidant antioksidant 12:58 15.02.2011

Re: zato..

a da ne glasa za jednu stranku koja nije bila u vlasti i koja u tom trenutku okuplja sveže ideje, sveža lica..?
pretpostavljam da je jedan od razloga to što takve stranke nema (postoje samo podmetanja u vidu karićeve salate (16%) i g17 na prvim izborima (12% ako se ne varam). (ako se filipova ideja ostvari cenim da će se dostići 10ak procenata)
lady_d lady_d 12:58 15.02.2011

Re: zato..

Moj glas nikada ne moze da dobije neko ko:
- ima i vise nego sto neko ko radi posteno 18 sati dnevno poslednjih 20 godina, a da pri tome nema ni jedan dan radnog staza
- neko ko sam sebe naziva naslednikom necega (olicenog u liku Djindjica) s cim nema nikakve veze (sem one preko Silerove)
- neko cije govorancije od po pola sata ne razume ni on sam!
Iskreno se nadam da iz svega ovoga se izrodi neko nov, nekoriscen ni u jednoj poziciji ili opoziciji.
Dr M Dr M 13:00 15.02.2011

Re: zato..

ko bese prodao zelezaru?


Najbolja prodaja u ovom veku. Četvrtina deviznog priliva Srbije dolazi iz USS.

ko je asfaltirao sve ulice na novom beogradu sest puta u periodu 2001 - 2003


Kvalitetan asfalt, nema mnogo rupa.


ko je siptarev pajtos?


Legija, koji je pajtos celom kabinetu VK i jedino njima verovao.
alselone alselone 13:36 15.02.2011

Re: zato..

ko bese prodao zelezaru?


Ko bese prodao secerane i po kojoj ceni i koliko je u tom momentu bilo na lageru?!
Takve prodaje nema ni u zemlji snova. Totalno nadrealno.
hazar hazar 13:51 15.02.2011

Re: zato..

ko je siptarev pajtos?
Legija, koji je pajtos celom kabinetu VK i jedino njima verovao.

Ovo stalno slušam, ali mi nekako promaklo šta je sud rekao po tom pitanju. Znam da je g.Jovanović išao u Šilerovu, da su gospoda Bulatović i Jočić požurili da ispitaju Legiju kada je uhapšen(da li to dokazuje da su bili interesno povezani?!), ali da je g.Koštunica njegov pajtos to ne čuh zvanično ni od koga.

Ako imate neka saznanja DrM, molim vas da me prosvetlite, jer mi je dosadilo da slušam tu priču na Peščaniku, a da niko to ne potkrepi nekim dokazima.
automatic automatic 13:56 15.02.2011

Re: zato..

Žao mi je zbog truda koji ste uložili da ovu partiju prikažete kao partiju staraca i ubajaćenih likova, ali ja vam svakako neću odgovarati izvlačenjem likova iz čudesnog, okorelog sveta večitih funkcionera iz 90-tih.


Ma kakav trud, nije mi bilo teško, uopšte...




mikimedic mikimedic 14:08 15.02.2011

Re: zato..

Na toj udbaškoj maksimi opstale su skoro sve garniture lovaca u mutnom, ratnih profitera, huškača, kradljivaca nade... Ali, dobro, vi imate svoje mišljenje, pa ste to valjda sami smislili i rekli :)


cuti nisu...

Što ne kažete odmah o čemu je reč


o cemu je rec?
mikimedic mikimedic 14:10 15.02.2011

Re: zato..

Najbolja prodaja u ovom veku. Četvrtina deviznog priliva Srbije dolazi iz USS.


ajde?

a sta bi sa dugovima zelezare?

ko je asfaltirao sve ulice na novom beogradu sest puta u periodu 2001 - 2003

Kvalitetan asfalt, nema mnogo rupa.


odlican asfalt a la cume und co - uspeli su iz sestog pokusaja?

ko je siptarev pajtos?

Legija, koji je pajtos celom kabinetu VK i jedino njima verovao.




pa da, kad ga izdali petoktobarski pajtosi.

dottore - da te podsetim:

razlika izmedju tebe i mene je sto si ti za tog i takvog vk glasao u septembru 2000.

ja nisam.
Dr M Dr M 14:14 15.02.2011

Re: zato..

Ako imate neka saznanja DrM, molim vas da me prosvetlite, jer mi je dosadilo da slušam tu priču na Peščaniku, a da niko to ne potkrepi nekim dokazima.


Dokaza će biti kad se istraži politička pozadina ubistva Z. Djindjića.
Dr M Dr M 14:24 15.02.2011

Re: zato..

razlika izmedju tebe i mene je sto si ti za tog i takvog vk glasao u septembru 2000.

ja nisam.


To nije jedina razlika medju nama..

Jedna od razlika medju nama je i u tome što ja pokušavam da poguram a Ti hoćeš da sve ostane u mestu.

Još jedna razlika.. u onim, retkim, prilikama kad menjam komentar to i označim, što Ti činiš mnogo redje..
hazar hazar 14:50 15.02.2011

Re: zato..

Dr M
Ako imate neka saznanja DrM, molim vas da me prosvetlite, jer mi je dosadilo da slušam tu priču na Peščaniku, a da niko to ne potkrepi nekim dokazima.Dokaza će biti kad se istraži politička pozadina ubistva Z. Djindjića.

Rekla, kazala. Bla, bla, truć, truć. Pa zar nije pokojni premijer bio predsednik DS-a i zar nije logično da oni to istraže, bar sada kada su sve poluge vlasti u njihovim rukama. Koji razuman razlog može biti što oni to ne rade, osim da su uvideli da nema nikakve političke pozadine i da se iz političkih interesa pušta da i dalje lebdi nekakav oblak sumnje nad g.Koštunicom (bar da u njega vazda duva Peščanik&Co).
mikimedic mikimedic 15:09 15.02.2011

Re: zato..

razlika izmedju tebe i mene je sto si ti za tog i takvog vk glasao u septembru 2000.

ja nisam.

To nije jedina razlika medju nama..


nije, ko je rekao da jeste?

Jedna od razlika medju nama je i u tome što ja pokušavam da poguram a Ti hoćeš da sve ostane u mestu.


pa vidim kako pokusavas, od 2000. do danas...

Još jedna razlika.. u onim, retkim, prilikama kad menjam komentar to i označim, što Ti činiš mnogo redje..


komentar nije menjan. mozda je, greskom, objavljen ranije pre nego sto je zavrsen. u svakom slucaju poslednja recenica je dodata 15 sekundi nakon prvog objavljivanja.

u svakom slucaju, za vesanje na terazijama. slazem se.

Dr M Dr M 17:40 15.02.2011

Re: zato..

zar nije logično da oni to istraže, bar sada kada su sve poluge vlasti u njihovim rukama.


BIA i KOS su u sopstvenim rukama.

To su jedine sigurne poluge vlasti u ovoj državi. Sada im odgovara da se ne zna, kad im bude odgovaralo da se zna...?
AlexDunja AlexDunja 17:46 15.02.2011

Re: zato..


To su jedine sigurne poluge vlasti u ovoj državi.

miki, imaš problem sa ovim?
Dr M Dr M 17:56 15.02.2011

Re: zato..

pa vidim kako pokusavas, od 2000. do danas.


Ja sam kao Johnny Walker, still going strong..

Istina, za sada Tebi ide bolje..

A, sto se tice vešanja, samo nekoj oko vrata..
hazar hazar 18:55 15.02.2011

Re: zato..

Dr M
BIA i KOS su u sopstvenim rukama. To su jedine sigurne poluge vlasti u ovoj državi. Sada im odgovara da se ne zna, kad im bude odgovaralo da se zna...?

Vi ste doktore daleko odmakli u peščanikovskim teorijama zavere.
Pa nisu bezbednosno-obaveštajne službe neki mračni lavirint sa tajnim odajama za koje znaju samo odabrani. Uostalom, DS je dovela sadašnjeg direktora BIA iz pravosuđa, a pre toga je radio u MUP-u. Šta mislite, da li je on promenio rukovodioce koje mu je ostavio prethodnik i da li iko u BIA nešto skriva od njega?
AlexDunja AlexDunja 18:56 15.02.2011

Re: zato..

Istina, za sada Tebi ide bolje.

el bolje, miki?
loader loader 19:12 15.02.2011

Re: zato..

hazar:

Uostalom, DS je dovela sadašnjeg direktora BIA

Da li se, iskreno, slažete sa hapšenjem i izručenjem tribunalu Radovana karadžića?
Dr M Dr M 19:45 15.02.2011

Re: zato..

Vi ste doktore daleko odmakli u peščanikovskim teorijama zavere.


A Ti si( blog pravilo, per tu), duboko u praksi zabijanja glave u pesak..

Jedan direktor ne čini proleće.

Potrebno je da prodje više od jedne generacije da bi neka tajna služba promenila sastav, i to ne potpuno.

Jedan mudar i obavešten čovek mi je rekao, za jednu drugu ustanovu, ali može da se primeni ovde: " Direktori se menjaju, sekretari ostaju".
Dr M Dr M 19:48 15.02.2011

Re: zato..

A, usput, hazare, `ajde da popijemo po jednu, zajedno.

Omogucio si


100
hazar hazar 20:09 15.02.2011

Re: zato..

Jedan direktor ne čini proleće.

Potrebno je da prodje više od jedne generacije da bi neka tajna služba promenila sastav, i to ne potpuno.

Verovatno ne znate, pa da vas upoznam. Sve bezbednosne službe(Vojska, MUP, BIA) su u prethodnih 7 godina imale prevremena penzionisanja svih ljudi sa preko 50 godina starosti. Da li vam to govori nešto o večnim sekretarima i direktorima koji se menjaju?
mikimedic mikimedic 20:39 15.02.2011

Re: zato..

Ja sam kao Johnny Walker, still going strong..


pa da, ali si petog oktobra poverovao da mozes da stanes i da odmoris.

kad si ukapirao da treba ponovo da prosetas?

kad su izbacivali poslanike iz parlamenta, kad su prodali smederevo i secerane, kad je djindjic ubijen, ili kad je prodat nis?

Istina, za sada Tebi ide bolje..


pa sad, ne bih bas rekao.

, sto se tice vešanja, samo nekoj oko vrata..


valjda obrnuto


razumemo se doc, iako se ne slazemo
mikimedic mikimedic 20:41 15.02.2011

Re: zato..


To su jedine sigurne poluge vlasti u ovoj državi.

miki, imaš problem sa ovim?


ne slazem se u potpunosti sa tim stavom, samo kakve veze to ima sa mnom

Dr M Dr M 21:05 15.02.2011

Re: zato..


Verovatno ne znate, pa da vas upoznam. Sve bezbednosne službe(Vojska, MUP, BIA) su u prethodnih 7 godina imale prevremena penzionisanja svih ljudi sa preko 50 godina starosti. Da li vam to govori nešto o večnim sekretarima i direktorima koji se menjaju?


Vinarsko pravilo:

Kap vina u sircetu, imas sirce.
Kap sirceta u vinu, opet imas sirce.

Duh Sluzbe se ne menja za sedam godina.
Tadicevi ljudi su tu tek dve godine, pre bili Kostunicini.

Ko zna sta je Rade M. ostavio na nekim diskovima i sta na njima ima o ovima danas?

hazar hazar 21:46 15.02.2011

Re: zato..

Dr M
Vinarsko pravilo:Kap vina u sircetu, imas sirce.Kap sirceta u vinu, opet imas sirce.Duh Sluzbe se ne menja za sedam godina.Tadicevi ljudi su tu tek dve godine, pre bili Kostunicini.Ko zna sta je Rade M. ostavio na nekim diskovima i sta na njima ima o ovima danas?

Uh, unfuckuble DrM. Ovo već dođe ko rasprava o religiji, dakle uzaludna.
Dr M Dr M 21:53 15.02.2011

Re: zato..

Ovo već dođe ko rasprava o religiji, dakle uzaludna.


Naravno, nismo ludi da se zaglavimo u okretnim vratima..
blekburn blekburn 17:29 14.02.2011

Pitanja ?

Evo pitam sve vas ovde, šta mislite kada bi se Mirko Cvetković pojavio sam samcit sa imenom i prezimenom na izborima, ili ne daj bože i sa slikom...koliko bi glasova gradjana dobio ?
Cenim da bi dobio manje od "Stoleta-Piksija" iz Knez Mihajlove.
Medjutim, to mu ne smeta da bude premijer, da se poziva na legalitet vlasti, birača, naroda itd.
-Imam još grdji primer, kažite vi meni, koliko glasova birača bi dobio na izborima da se imenom i prezimenom pojavi Slobodan Milosavljević-ministar trgovine? Garantujem životom ne više od 0, 000000000000000000 1 %.
-Ova dva primera vam pokazuju da Srbijom ne vladaju ljudi iz naroda, no privatni kadrovi stranaka i monopolista na tržištu.
-Imamo ovakvih skandaloznih primera ko pleve, ali da ne gušim dugačkim komentarima i primerima naše cenjene komentatore i čitače naših komentara.
pnbb pnbb 20:01 14.02.2011

Re: Pitanja ?

Ova dva primera vam pokazuju da Srbijom ne vladaju ljudi iz naroda

koji bre ljudi iz naroda? ko bi po tvome trebao da se kandiduje za premijera, neko ko se ne skida s televizije? svi ga znaju, sta?
asparagus asparagus 20:12 14.02.2011

Re: Pitanja ?

Za pocetak bi trebalo insistirati na tome da stranke pre izbora istaknu svoje kandidate za mandatara. A ne ono lista "Demokratska stranka - Boris Tadic" (a on covek predsednik republike)... pa onda 3 meseca licitacija sa premijerom (Pajtic, Djelic, Jeremic, Petrovic, ovaj, onaj...) i na kraju dobijemo Mirka Svemirka.
Da mi lepo vidimo kandidate za premijera kao nosioce izbornih lista, pa cemo ih lako upoznati i videti koliku podrsku imaju medj' narodom.
AlexDunja AlexDunja 21:47 14.02.2011

Re: Pitanja ?

koji bre ljudi iz naroda?


lady_d lady_d 13:01 15.02.2011

Re: Pitanja ?

kompletan kabinet! Ne tamo neka lista... hocu da pokazu ko ce u koje ministarstvo i da pokazu svaki od njih sta mu je plan i program odredjenog resora. Sve ostalo... bez smisla!
draft.dodger draft.dodger 17:37 14.02.2011

Majka strvina...

Posvađale se hijene!
Obren Markov Obren Markov 18:05 14.02.2011

Re: Majka strvina...

Posvađale se hijene!

Da se zna da autor teksta varijacije teze da su svi isti smatra podmetačinom, i ne podržava ih.
zipo_64 zipo_64 18:13 14.02.2011

Re: Majka strvina...

Pa posvadali se plen je sve manji. Sve sto je prodano, potroseno. Narod se buni, nece promene ali oce bolje da zivi. Ko ce da se odrekne svog dela kolaca, tesko je
loader loader 15:28 15.02.2011

Re: Majka strvina...

Da se zna da autor teksta varijacije teze da su svi isti smatra podmetačinom, i ne podržava ih.

Srboskeptik Srboskeptik 00:29 15.02.2011

Narod ne valja

Da li je moguće da samo ja vidim nešto toliko očigledno?
Političara ima raznih ali ih ima mnogo i dovoljno se razlikuju po ideologiji, sposobnostima i programima da je nemoguće da nema i onih koji mogu povesti zemlju u bolje sutra.
Jedini zaključak koji drži vodu je da narod ne valja, tj već 20 godina nije u stanju da prepozna one koji zaslužuju šansu da vode državu. Ima li nade? Mrka kapa.
Da ne bi pomislili kako se pravim pametniji od "naroda" priznajem da ja pojma nemam koja opcija je ona prava.
ivana23 ivana23 00:41 15.02.2011

Re: Narod ne valja

Srboskeptik
Da li je moguće da samo ja vidim nešto toliko očigledno?Političara ima raznih ali ih ima mnogo i dovoljno se razlikuju po ideologiji, sposobnostima i programima da je nemoguće da nema i onih koji mogu povesti zemlju u bolje sutra.Jedini zaključak koji drži vodu je da narod ne valja, tj već 20 godina nije u stanju da prepozna one koji zaslužuju šansu da vode državu. Ima li nade? Mrka kapa.Da ne bi pomislili kako se pravim pametniji od "naroda" priznajem da ja pojma nemam koja opcija je ona prava.


Ako je toliko ocigledno, kako ne vidis koja opcija je ona prava.
palilula92 palilula92 00:45 15.02.2011

Re: Narod ne valja

već 20 godina nije u stanju da prepozna one koji zaslužuju šansu da vode državu


Srboskeptik Srboskeptik 13:12 15.02.2011

Re: Narod ne valja

Ako je toliko ocigledno, kako ne vidis koja opcija je ona prava.


Istrgla si me iz konteksta (a to boli). Pokušaću ponovo:
Očigledno je da je narod (i ja sa njime) glup zato što ne pronalazi dobre političke opcije.
Koje su to opcije? To na žalost narodu (i meni sa njime) nije očigledno.
Razlog: Glupi smo sestro. Ne ti, nego narod (i ja sa njime). Živa bila.
ivana23 ivana23 13:55 15.02.2011

Re: Narod ne valja

Srboskeptik
Ako je toliko ocigledno, kako ne vidis koja opcija je ona prava. Istrgla si me iz konteksta (a to boli). Pokušaću ponovo:Očigledno je da je narod (i ja sa njime) glup zato što ne pronalazi dobre političke opcije.Koje su to opcije? To na žalost narodu (i meni sa njime) nije očigledno.Razlog: Glupi smo sestro. Ne ti, nego narod (i ja sa njime). Živa bila.


Nismo mi glupi, vec nema dobrih politickih opcija.
palilula92 palilula92 15:33 15.02.2011

Re: Narod ne valja

Nismo mi glupi, vec nema dobrih politickih opcija.

Srboskeptik Srboskeptik 18:28 15.02.2011

Re: Narod ne valja


Nismo mi glupi, vec nema dobrih politickih opcija.


Neka se spasonosna opcija mora pojaviti. Poslednji, sada nažalost pokojni lider, koji je imao moj glas bio je legendarni Nikola Šećeroski zvani Četke-i-metle daleke 1990:
[url=http://www.youtube.com/watch?v=r6LEB4WlNgM&NR=1][/url]

Možda se ukaže ponovo, nadu ne treba gubiti...
Kazezoze Kazezoze 20:42 15.02.2011

spasonosna opcija!

Srboskeptik
Neka se spasonosna opcija mora pojaviti

Na Gazeli gužva. Svi automobili stoje.

Jednom tipu neko kuca na prozor.

Ovaj otvara prozor i pita - šta je ovo bilo?

Ma, teroristi oteli Dinkića,Dačića,Velju, Čedu, Tadića, Koštunicu i Nikolića i
traze 10.000.000. EUR-a, ili će da ih poliju benzinom i zapale...

Pa skupljamo....

A koliko ljudi daju?

Pa, tako litar-dva...
Obren Markov Obren Markov 07:58 16.02.2011

Re: spasonosna opcija!

Ma, teroristi oteli Dinkića,Dačića,Velju, Čedu, Tadića, Koštunicu i Nikolića i
traze 10.000.000. EUR-a, ili će da ih poliju benzinom i zapale...

Neko mi ovde fali....

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana