Društvo| Ljudska prava| Moj grad| Roditeljstvo

Otvoreno pismo gradonachelniku Beograda

angie01 RSS / 27.02.2011. u 14:01

psi-lutalice.8440.jpg

Gospodine Djilas,

Obracam se Vama, jer ste dobili kljucheve grada u kome zivim, da se o njemu brinete I omogucite da funkcionishe tako da njegovi gradjani zive mirno, bezbedno I spokojno.

Ovaj put necu pominjati neverovatne kolichine losheg poslovanja svih onih sluzbi, koje bi trebalo da su pod vashom jurisdikcijom, te necu govoriti  o sluzbama u gradskoj upravi, koje su tu iskljuchivo zbog nas, koje se ponashaju bahato, neprofesionalno I neprijateljski, iako od nashih para primaju plate, niti o prljavom gradu, o ruznim fasadama I propalim zgradama, za koje javno stambeno, koje isti ti gradjani placaju, nije uchinilo niti jednu stvar iz ugovora o odrzavanjau, niti cu pomenuti zapushtene javne povreshine, za koje je zaduzeno gradsko zelenilo, ni o nesavesnim vozachima, koji uprkos novom zakonu o saobracaju I dalje ulecu punom brzinom na peshachke prelaze, gde je upaljeno zeleno svetlo za peshake, niti o teme  kako se voze gradski autobusi,...ne, o svemu tome drugi put.

Sada samo zelim da Vas zamolim za jednu veoma vaznu stvar, najvazniju od svih vaznih za nas I nash grad, a to je da zashtitite nashu decu od pasa lutatalica, kojima je Beograd preplavljen!

Pre nekog vremena, na ovom istom mestu je postavljen tekst o stravichnom dogadjau od pre par godina, kada je pas lutalica ugrozio zivot devojchici u dvorishtu njene zgrade, koji se "srecom" zvrasho tako, shto je detetu "samo" osakaceno lice I shto prolazi sa svojom porodicom kroz niz trauma, do potpunog izlechenja.

Tom prilikom se u diskusiji pokazalo da slichni problemi prilichno akutno postoje na celoj teritoriji grada, ali da za njih ne postoji nikakvo reshenje.

Juche se neshto slichno dogodilo mom desetogodishnjem sinu,  velikom ljubitelju zivotinja. Njega je u susednom dvorishtu, inache putu do shkole, ujeo pas koju u tom dvorishtu zivi bez vlasnika.

Neko mu je stavio ogrlicu iako nije vakcinisan, napravio mu kucicu I donosi mu hranu, ali je on inache slobodan bez nadzora I stalno je u blizini dece koju povremeno napada.

Ako po zakonu vlasnici pasa moraju svoje ljubimce da drze na povocu kada izadju iz kuce, kako oni ne bi ugrozvali druge ljude, kako je moguce da se psi lutalice ostave u slobodnoj varijanti, bez bilo kakve sigurnosti po ostale samo sa ogrlicom oko vrata, koja u ovom, a verovatno I u mnogim drugim sluchajevima-ne znachi nishta, jer vakcinacija nije obaveljena.

Ono shto me je najvishe iznenadilo,  je nepostojanje bilo kakvog zakonskog postupka  za ovakav sluchaj, koji su veoma striktni u svim normalnim zemljama, koje nemaju ovakav problem-nemaju pse lutalice, a pomenuti zakon vazi za pse sa vlasnikom.

Naime, dete sam odvela kod dezurnog lekara, koji je povredu pregledao, srecom nije strashna zbog josh uvek debele odece I recheno mi je da pozovem institut za tropske bolesti, kako bih isposhtovala proceduru u kojoj oni treba da mi saopshte da na teritoriji grada nema besnila.

Prvo, zar ne treba to da uradi lekar kome sam prijavila sluchaj, da mi da izveshtaj o rani I da se napad prijavi dezurnoj sluzbi policije, koja posle treba da nastavi postupak- da se zove sanitarna sluzba, da se pas uhvati, proveri njegovo zdrastveno stanje I sprovede negde u azil?!

Sama sam pozvala policiju  I veoma ljubazni policajac, mi reche, kako se slichan incident desio prethodnog dana na ushcu, kako su oni pozvali zoohigijenu, sluzbu zaduzenu za pse lutalice, koji su ih ladno odbili, rekavshi kako nemaju kapacitete, ili tako neshto te da ne mogu da adekvatno reaguju! Reche mi, da uzmem izveshtaj od lekara-koji nisam dobila, znachi sada treba sama da ga trazim I odem u opshtinu, prijavim napad I trazim odshtetu.

Chekajte, kakav smo mi to grad- gradjani treba da placaju poreze, a kada gradske sluzbe treba da reaguju, onda smo- sam svoj majstor?!

Kako to da nije utvrdjena zakonska procedura za ovakve stvari, kada je grad pun pasa lutalica I shta se deshava sa onima koji nisu u mogucnosti da sami obave sve shto treba-npr, deca Romi ili penzioneri ili neko ko se jednostavno ne razume I nishta im ne pada na pamet-a treba im pomoc?

Zashto je ovako veliki problem zapostavljen I potpuno ignorisan od strane gradske vlasti?

Reche mi danas drugarica, kako je I njeno dete taj isti pas gricnuo, kada su poslednji put bili kod nas, pa deca sishla da se poigraju, a nije rekao pre, jer, srecom nije imao povredu I bilo ga je sramota!

Otac jednog dechaka iz zgrade pored, svaki dan izlazi sa njim, jer ga je strah zbog pasa lutalica, kojih pored ovog pomenutog ima mnogo vishe u mom kraju.

Ima takodje mnogo veoma male dece, koja su josh vozena u kolicima, te I pored roditeljske pratnje predstavljaju josh dostupniji plen ovim psima, kada im se uchini da je neki pokret ili zvuk neprijateljski.

Kakv je to glavni grad, koji u svojim centralnim delovima treba da strahuje od slobodno shetajucih pasa za koje niko nije odgovarn, I gde gradjani stvari treba da uzimaju u svoje ruke?!

U ovom sluchaju, sva deca iz kraja se igraju u dvorishtima gde se ovi psi krecu-nema drugih, I ta teritorija je njihov put do shkole, na ovaj nachin potpuno nebezbedan!

Da li su javashluk I nebriga, te lazna humanist prema zivotinjama vazniji od sigurnosti dece ovog grada I shta to josh strashno treba da se dese, ne bi li se konachno adekvatno reagovalo?

Po podacima iz 2005. na ulici je bio broj od 4 500 pasa lutalica, koji je do danashnjeg dana prilichno uvecan. Znachi postoji vojska od oko 5000 I vishe nekotrolisanih ulichnih pasa, koji u svakom momentu mogu da ugroze nekog.

Da li da dodam efekat kada nekolicita tih zivotinja naprave chopor pa opkole target?!

Trazim od Vas, gospodine gradonacheliche, da pod hitno organizujete akciju uklanjanja pasa lutalica sa ulica nasheg grada, efikasno I temeljno, barem kako je to bilo sa uklanjanjem drvoreda platana iz bulevara Revolucije koji su nas napadali, I obezbedite da se nasha deca mirno I bezbedno krecu I igraju, bez stalne opasnosti da im se neshto desi.

Ovo je 21. vek gospodine Djilas I potpuno je neprihvatljivo da se problem bezbednost na ulici u nashem gradu svede na samodbranu, kao shto je to bilo u nekim dalekim I marchnim vekovima ljudske istorije.

Jedna od majki dece Beograda



Komentari (207)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mlekac mlekac 14:15 27.02.2011

Prvo i prvo

Kako ti je dete?

Drzim vam oboma fige, i ne dajte se!

angie01 angie01 14:20 27.02.2011

Re: Prvo i prvo

za sada je dobro,
hvala!
eli.lacrosse eli.lacrosse 17:30 27.02.2011

Re: Prvo i prvo

Prvo i prvo
Kako ti je dete?
Re: Prvo i prvo
za sada je dobro,
hvala!

Čitam da je dobro. Drž' te se!
angie01 angie01 17:33 27.02.2011

Re: Prvo i prvo

Drž' te se!


trudimo se, hvala!
expolicajac expolicajac 14:25 27.02.2011

Tuži grad

Prvo se iskreno nadam da je klinac dobro. Traumu koju je preživeo ne može niko da ti kao majci nadoknadi. Zbog elelmentarne nebrige vlasnika naših sudbina, niukom slučaju zbog materjalne nadoknade, već zbog principa odgovornosti, podnesi tužbu protiv nadležnih organa. Valjda će nekada i u ovoj Srbiji neko podneti ostavku što je jedno dete i njegovi roditelji doživeli traumu koju ničim nisu zaslužili. Od pisanja Djilasu nemaš ništa. Suviše si "mala" i "nevažna" da te jedna takva "veličina" primeti. Srećno!!!
mlekac mlekac 14:28 27.02.2011

Re: Tuži grad

expolicajac
Prvo se iskreno nadam da je klinac dobro. Traumu koju je preživeo ne može niko da ti kao majci nadoknadi. Zbog elelmentarne nebrige vlasnika naših sudbina, niukom slučaju zbog materjalne nadoknade, već zbog principa odgovornosti, podnesi tužbu protiv nadležnih organa. Valjda će nekada i u ovoj Srbiji neko podneti ostavku što je jedno dete i njegovi roditelji doživeli traumu koju ničim nisu zaslužili. Od pisanja Djilasu nemaš ništa. Suviše si "mala" i "nevažna" da te jedna takva "veličina" primeti. Srećno!!!


Potpuno se slazem da MORAS da podignes tuzbu.
Ako ti treba prevejani borac u tome, obrati se jecinojimisinojmami. Ona je prosla sito i reseto, nek te uputi...
angie01 angie01 14:34 27.02.2011

Re: Tuži grad

podnesi tužbu protiv nadležnih organa.


imam nameru to da uradima,...meni je sada veci problem kako da ukonimo psa-jer kako moje, tako i sva ostala deca treba da idu u shkolu i da se igraju-tu je najveci zastoj!

u svim civizlizovanim zemljama, posle ovakavog napada, odmah dolaze sluzbe da konstatuju zdrastveno stanje zivotinje i da je odvedu sa ulice, shto skoro da ne postoji, nego se sve reshava sa vlasnikom, koji josh placa odshtetu, jer je tako neshto dozvolio.


ne znam da li se bilo ko pozabavio kolichinom i vrstama bakterija koje se nalaze u psecoj vilici i to kada je domace kuche- mozete da zamislite koncentrciju mogucih bolesti, kada se radi o lutalici.

ima na netu- da ti otpadne kosa-ovde je vazna samo procedura, gde se telefono konstatuje, da nije zabelezeno besnilo na teritoriji grada- kakav paceraj!
jecinaimisinamama jecinaimisinamama 15:15 27.02.2011

Re: Tuži grad

Nadam se da ti je dete dobro, da nema nocne more, i da ujedi nisu preveliki. Znam sigurno, da ces u neko buduce vreme, stalno morati biti sa njim gde god da krene. Moja princeza je imala osam godina kad joj se sve desilo, a sve do skora sam bila sa njom gde god bi isla. Nista ne treba da ti kazem, s obzirom na to da si procitala blog "PRIPREMITE MARAMICE"



Ako ti treba prevejani borac u tome, obrati se jecinojimisinojmami. Ona je prosla sito i reseto, nek te uputi...


mlekac malo preteruje, ali da znam sta i kako, znam zasigurno
za tebe i tvog desetogodisnjaka
angie01 angie01 15:35 27.02.2011

Re: Tuži grad

hvala najlepshe-povrede srecom nisu strashne, a moj sin je prilichno hrabar i dobro se drzi.
tsunade tsunade 15:45 27.02.2011

Re: Tuži grad

moje dete je prezivelo napad jednog istina "udomljenog" psa kada je imala tri godine, srecom bez vecih posledica. proceduru smo prosli onako kako si i opisala. mislila sam da se nikada psihicki nece oporaviti te da nikada neche smeti da pridje psu. medjutim, ona se sad toga slabo seca, pse obozava, prilazi im bez straha i zeli da udomi jedno. meni je ostala trauma za ceo zivot.
angie01 angie01 15:54 27.02.2011

Re: Tuži grad

tsunade
moje dete je prezivelo napad jednog istina "udomljenog" psa kada je imala tri godine, srecom bez vecih posledica. proceduru smo prosli onako kako si i opisala. mislila sam da se nikada psihicki nece oporaviti te da nikada neche smeti da pridje psu. medjutim, ona se sad toga slabo seca, pse obozava, prilazi im bez straha i zeli da udomi jedno. meni je ostala trauma za ceo zivot.


Sprechimo da se ovakve stvari deshavaju!

Tuzno je shto se ovakvi sve cheshci napadu svode na pojedinachne uspeshnije ili manje uspeshne reakcije roditelja.

Grad mora da ima obavezu da reshava probleme zashtite svog stanovnishta-narochito onih najmladjih, koji i ne znaju kako da reaguju u ovakvim situacijama-a i shto bi to trebalo da znaju-o traumama da ne govoirimo!
docsumann docsumann 19:47 27.02.2011

Re: Tuži grad

hvala najlepshe-povrede srecom nisu strashne, a moj sin je prilichno hrabar i dobro se drzi.


na majku
angie01 angie01 20:16 27.02.2011

Re: Tuži grad

na majku


docs-veoma prija kada to kaze neko kao ti,..s obzirom da se ne poznajemo i da hvatash od ovog odavde-hvala najlepshe!


docsumann docsumann 20:18 27.02.2011

Re: Tuži grad

docs-veoma prija kada to kaze neko kao ti,..s obzirom da se ne poznajemo i da hvatash od ovog odavde-hvala najlepshe!


da, baš te tako doživljavam
angie01 angie01 21:06 27.02.2011

Re: Tuži grad




da, baš te tako doživljavam


despot_igor despot_igor 14:37 27.02.2011

Zalosno

Zalosno je to sto su na nasim ulicama zasticeniji psi od nas samih. Slazem se da i njih treba cuvati, ali valjda su nam nasi zivoti vazniji...
angie01 angie01 14:44 27.02.2011

Re: Zalosno

Zalosno je to sto su na nasim ulicama zasticeniji psi od nas samih


ne radi se tu o zashtiti-nego o javashluku, niko ne radi svoj posao!

samo kamioni-avioni!
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 14:45 27.02.2011

strasno!

angie, imas podrsku i preporuku!

sinoc sam bila s prijateljem na kasnoj veceri kod kumova u 45-om bloku, na Novom Beogradu.

U dva ujutro, oblacimo kapute, spremamo se da krenemo, a ja imam blentavu ideju da bar kilometar prosetamo, po svezem vazduhu, pa onda hvatamo taxi.

-Hmm, ima mnogo lutalica - kaze moj kum - jel bas moras da setas? Nije bezbedno.

Bez reci smo pozvali taxi iz stana koji je stao tik ispred ulaza. Grad su okupirali psi lutalice i obicna setnja po snegu je rizik.

Bruka i sramota.

Da gradjani jedni druge ko za vreme okupacije obavestavaju rutinski kuda moze a kuda ne moze da se ide.

Ja sebe hvatam da isto radim, tipa, ne idi kroz Miticevu rupu, ima copor lutalica, ne prolazi pored pozorista Dusko Radovic, ima copor lutalica...

Ja bih zamolila politicare da naprave nekoliko sistematskih setnji, pesice, kroz grad.Da se uvere.
angie01 angie01 14:57 27.02.2011

Re: strasno!

Vesna, tu je prvo problem gradskih vlasti-koje nisu uradile nishta, niti imaju ustanovljenu proceduru, a s druge strane osobe, koje bezobzirno i bez bilo kakve odgovornosti, a pod maskom humanosti, stavljaju ogrlice lutalicama, koje pri tome nisu ni vakcinisane.

Znam da ti imash kuche, a to znachi da ulichni psi osecaju njegov misris, pa si kao takva njima josh zanimljivija!

Moju komshinicu, koja ima psa, svako jutro prate ovi ulichni do autobusa-mozesh da zamislish njen svakodnevni stres, josh kada joj je kuca u periodu parenja, ceo odlazak na posao je josh riskantniji i na sve to je josh napada zena iz zgrade, koja te lutalice hrani, kako je ona bezosecajna!
Moderator06 Moderator06 02:59 28.02.2011

Obavestenje

Obrisani su komentari u kojima se predlagalo (pozivalo) trovanje pasa, kao i onih koji ih hrane, a automatski su otpali svi komentari koji su se nadovezali na te komentare.

angie01 angie01 10:41 28.02.2011

Re: Obavestenje

Moderator06
Obrisani su komentari u kojima se predlagalo (pozivalo) trovanje pasa, kao i onih koji ih hrane, a automatski su otpali svi komentari koji su se nadovezali na te komentare.


Draga moderacio, hvala vam na obaveshtenju-ali se veoma ne slazem sa ovim brisanjem.

problem koji je ovde iznesen je velik i dramatichan-mada vidim da se to vama tako ne chini, s obzirom da promovishete neke druge teme, pri tome, ja sam svo vreme pratila raspravu i vodila rachuna da diskusija ne predje neke granice-shto se bash ne deshava na mnogim blogovima-gde se ispoljavaju najgora moguca vredjanja,podrshka ratnim zlochinima i sl-shto vi ne brishete iz samo vama poznatog razloga, iako vash disklejmer govori drugachije!

ovde su izneta neka nesimpatichna mishljenja u odnosu na reshavanje problema o kome govorimo, ali sa objashnjenjem zashto se tako misli-uglavnom zbog nepostojanja zakonske procedura i volje, a ne zbog promocije ubijanja zivotinja-pri tome, u diskusiji su uchestvovali i oni koji tako ne misle-opet objasnivshi svoj stav-rezultat je da ovo shto se trazi u pismu postaje alarmantna neophodnost i to bi bilo to!

Obashka shto su nestali i komentari koji nisu u sebi imali nishta spornog i bili znachajni za ovj blog!

Uz svo poshtovanje, molim da se pravi razlika izmedju neophodnog brisanja i diskusije suprotstavljenog mishljenja o problemu-prosto ne mogu da prihvatim da je strashniji ispoljeni gnev prema problemu koji ima za posledicu unakazeno dete-jer zakon ne funkcionishe , pa su gradjani prinudjeni da se snalaze-od vredjanja, promocija zlochina i druge gluposti iz repertuara, bez obzira na vlasnichko-uredjivachko pravo, koje stalno sluzi kao opravdanje!

Hvala!
moderator05 moderator05 13:20 28.02.2011

Re: Obavestenje

angie01
Moderator06
Obrisani su komentari u kojima se predlagalo (pozivalo) trovanje pasa, kao i onih koji ih hrane, a automatski su otpali svi komentari koji su se nadovezali na te komentare.


Draga moderacio, hvala vam na obaveshtenju-ali se veoma ne slazem sa ovim brisanjem.

problem koji je ovde iznesen je velik i dramatichan-mada vidim da se to vama tako ne chini, s obzirom da promovishete neke druge teme, pri tome, ja sam svo vreme pratila raspravu i vodila rachuna da diskusija ne predje neke granice-shto se bash ne deshava na mnogim blogovima-gde se ispoljavaju najgora moguca vredjanja,podrshka ratnim zlochinima i sl-shto vi ne brishete iz samo vama poznatog razloga, iako vash disklejmer govori drugachije!

ovde su izneta neka nesimpatichna mishljenja u odnosu na reshavanje problema o kome govorimo, ali sa objashnjenjem zashto se tako misli-uglavnom zbog nepostojanja zakonske procedura i volje, a ne zbog promocije ubijanja zivotinja-pri tome, u diskusiji su uchestvovali i oni koji tako ne misle-opet objasnivshi svoj stav-rezultat je da ovo shto se trazi u pismu postaje alarmantna neophodnost i to bi bilo to!

Obashka shto su nestali i komentari koji nisu u sebi imali nishta spornog i bili znachajni za ovj blog!

Uz svo poshtovanje, molim da se pravi razlika izmedju neophodnog brisanja i diskusije suprotstavljenog mishljenja o problemu-prosto ne mogu da prihvatim da je strashniji ispoljeni gnev prema problemu koji ima za posledicu unakazeno dete-jer zakon ne funkcionishe , pa su gradjani prinudjeni da se snalaze-od vredjanja, promocija zlochina i druge gluposti iz repertuara, bez obzira na vlasnichko-uredjivachko pravo, koje stalno sluzi kao opravdanje!

Hvala!


Poštovana angie, uz dužno poštovanje Vašeg neslaganja, postoji nešto što je iznad i Vas kao autorke i nas koji moderišemo, a to je - Zakon.

Ono što ste Vi nazvali "neka nesimpatichna mishljenja u odnosu na reshavanje problema o kome govorimo" - a to je trovanje pasa - po Zakonu je krivično delo. Komentari koji su obrisani mogu se okarakterisati kao podsticanje ili navođenja na krivično delo, što je takođe kažnjivo po Krivičnom zakonu.

Komentari koji su nestali, kako Vi to kažete "obashka", su postali besmisleni jer su citirali i replicirali obrisanim tj. nepostojećim komentarima, a kao takvi samo unose konfuziju za čitaoca i potpuno je logično da budu obrisani.
angie01 angie01 13:36 28.02.2011

Re: Obavestenje

Ono što ste Vi nazvali "neka nesimpatichna mishljenja u odnosu na reshavanje problema o kome govorimo" - a to je trovanje pasa - po Zakonu je krivično delo. Komentari koji su obrisani mogu se okarakterisati kao podsticanje ili navođenja na krivično delo, što je takođe kažnjivo po Krivičnom zakonu.


Apsolutno se slazem sa tim da je podsticanje na krivichna dela neshto shto nije u redu-ali se ovde radilo o tome, da taj isti zakon ne funkcionishe u odbrani osnovnih ljuskih prava, pa ispada da ti kao ugrozeni pojdeinac imash jedino opciju da posegnesh za nedozvoljenim-time je, po mom mishljenju i recheno pravo stanje stvari-akomerazumete!

Znachi-moje ne slaganje sa uklanjanjem tih komentara nije u smislu promovisanje uklanjanje pasa na taj nachin, nekgo ukazivanje do koje tachke je taj zapushteni problem stigao- napominjem da je osoba koja je to napisala majka devojchice kojoj je isti takav pas odgrizao pola lica i koja do dan danas nije zavrshila svu proceduru-tretmana i papirologije i sama je gurala ceo sluchaj, a to je strashno!

znachi vishe je ispoljeno ochajanje zbog nepostojecih sankcija i efikasnijih reakcija gradskih autoriteta!

pri tome-nachin na koji su komunicirale suprotstavljene strane u tom dijalogu, nisu prelazile neke granice, shto se ovde ipak chesto deshava.



btw-nisu po zakonu ni one druge stvari koje sam pomenula, a koje ne brishete, a nemaju ovakvu pozadinu i razreshenje.


da ne bi sad oko ovoga zadrzavali, niti mi je zelja da preuvelichavam problem, svakako ne da osporavam vashe mishljenje i rad-samo sam iz najboljih namera rekla svoje mishljenje o tome i nadam se da ste me razumeli.

pozdravljam vas,
angie
angie01 angie01 15:01 27.02.2011

Re: Odgovor

Za početak prijavi komunalnoj policiji osobu koja hrani i okuplja životinje na tom mestu.


rekao mi je policajac shta da uradim- mene nervira shto to nije po automatizmu-znachi desio se napad-shto svuda znachi da je zivotinja opasna, pa onda sve odgovorne sluzbe organizovano deluju.

Životinje će vrlo brzo napustiti teritoriju na kojoj nema hrane i utočišta.


U mom kraju ima puno restorana brze hrane, tako da shto se toga tiche-chisto izobilje!

radnice hrane kuchice, a siromashna deca izlaze iz kontejnera!
automatic automatic 15:13 27.02.2011

Re: Odgovor

rekao mi je policajac shta da uradim- mene nervira shto to nije po automatizmu-znachi desio se napad-shto svuda znachi da je zivotinja opasna, pa onda sve odgovorne sluzbe organizovano deluju.

Po automatizmu bi značilo da je uređeno zakonom, a nije... Gradska uprava je donela niz mera i uredbi kojima sabotira rešavanje pitanja pasa lutalica u Beogradu, tako da ne možeš od onih koji pogoršavaju situaciju da tražiš da tu oblast urede...
Ovakav rasplet u korist pasa lutalica dogodio se pre Đilasovog mandata, što ipak ne umanjuje njegovu odgovornost danas.
U mom kraju ima puno restorana brze hrane, tako da shto se toga tiche-chisto izobilje!

radnice hrane kuchice, a siromashna deca izlaze iz kontejnera!

Sve ih prijavi komunalnoj policiji, kuvarice, tetkice, sve koje vidiš da hrane divlje životinje... Sve su to likovi bez trunke socijalne inteligencije, ljudi koji ne ocećaju i ne primećuju potrebe drugih ljudi, okrenuti su isključivo sebi i zadovoljenju svojih potreba. Nemoj se ustručavati da ih prijaviš ili im se osvetiš na neki drugi način. Onaj ko ne može da živi u zajednici koju su napravili ljudi i ne može da funkcioniše kroz tu zajednicu uvažavajući potrebe drugih - taj mora biti izopšten iz takve ljudske zajednice.
angie01 angie01 15:38 27.02.2011

Re: Odgovor

... Sve su to likovi bez trunke socijalne inteligencije, ljudi koji ne ocećaju i ne primećuju potrebe drugih ljudi, okrenuti su isključivo sebi i zadovoljenju svojih potreba.


potpuno si u pravu- al ja o tome i govorim, da to trebaju gradski vlasti zakonom da reshe i obezbede funkcionisanje istog- sve ostalo se svodi na divlji zapad!

oni jesi iskljuchivo tu, (vlasti), da se bave problematikom za koju su zaduzeni!
automatic automatic 15:55 27.02.2011

Re: Odgovor

potpuno si u pravu- al ja o tome i govorim, da to trebaju gradski vlasti zakonom da reshe i obezbede funkcionisanje istog- sve ostalo se svodi na divlji zapad!

Ne znam kako da ti to saopštim a da ti ne ubijem svaku nadu... gradske vlasti su takođe Divlji zapad i nemaju ocećaj da su za nešto zaduženi.

angie01 angie01 15:59 27.02.2011

Re: Odgovor

gradske vlasti su takođe Divlji zapad i nemaju ocećaj da su za nešto zaduženi.


pa manje-vishe zato shto niko od njih nishta ne trazi, svi samo gundjaju i povinuju se zatechenom stanju, pristaju na korupciju, poznanstva, mala vrata i tako odrzavaju nenormalnosti!
jecinaimisinamama jecinaimisinamama 16:13 27.02.2011

Re: Odgovor

gradske vlasti su takođe Divlji zapad i nemaju ocećaj da su za nešto zaduženi.



Mora se biti uporan do bola i neke stvari ce se resiti. Govorim iz iskustva.
sesili sesili 16:43 27.02.2011

Re: Odgovor

Mislim da je ovakva ironija, makar i od spadala, nepristojna.
angie01 angie01 16:47 27.02.2011

Re: Odgovor

Zašto ubijati? Ipak smo mi ljudi, humana bića, zar ne?


pa ne Spadalo, samo ne mogu se psi shetati bez kontrole i zashtite!

To ne moze NIGDE!

to nije humanost! A ugrozava stanovnishtvo!

Ja volim zivotinje, stalno imamo neke ljubimce, imala sam i psa 15 godina, koji je bio kao chlan porodice i posle nisam vishe mogla tako neshto da ponovim.

tri puta mi je sletala mama ptaka na terasu i nosila jaja, mi posle kroz veliki stres hvatamo pachice i nju, kako bi ih odveli na sigurno,...da ne ulazim u sve te priche,..noshenje jeza u shumu i sl.

najlepshe molim da se ne zamenjuju teze!
jecinaimisinamama jecinaimisinamama 17:28 27.02.2011

Re: Odgovor

Ako nece, nek' ne pravi svima ostalima magarecu uslugu tako sto ce, tu i tamo, baciti nesto hrane coporu lutalica a posle svima objasnjavati kako je 'human'!



Ovo je bio redovan slucaj oko moje i okolnih zgrada, dok nismo podigle "dzevu i frku", ja i jos par komsinica. Bile smo i sukate i rogate, napadali su nas penzioneri iz kraja, kako smo nemilosrdni, kako nemamo dusu, kako nismo ni najmanje humene, postavljali pitanja tipa - a zasto to radite, pa i oni moraju da zive - ali smo izdrzale.

Rezultat neseg upornog sklanja hrane po parku je to, da danas, nema NITI JENDOG PSA LUTALICE U KRAJU.
maca22 maca22 17:44 27.02.2011

Re: Odgovor

Te pse treba pohvatiti, ali uciniti nesto da ne dolaze nove lutalice (tj. gradjanio da ne izbacuju pse kad im dojade).

Dalje, ti hvataci ne smeju biti izopaceni sadisti koji zlostavljaju zivotinje kao sto smo vidjali snimke iz Negotina.

I konacno, ni macke ni golubovi nisu opasni, pa ne znam kako su oni koji ih hrane dobli dijagnozu da su budaletine.
automatic automatic 18:17 27.02.2011

Re: Odgovor

I konacno, ni macke ni golubovi nisu opasni, pa ne znam kako su oni koji ih hrane dobli dijagnozu da su budaletine.

Smrde, prljaju, prenose zarazu...
Kada nahraniš golubove, onda oni obave nuždu po okolnim terasama i prozorima oduševljenih vlasnika...
Mačke smrde...
Jednostavno, ograničiš se na svoj stan ili kuću, tu možeš da držiš sve što ti zakon dozvoljava...
Ako neko od rodbine ili prijatelja počne da preskače posete tvojoj kući, ti se zapitaj da li je sve u redu...
mlekac mlekac 18:33 27.02.2011

Re: Odgovor

maca22
Te pse treba pohvatiti, ali uciniti nesto da ne dolaze nove lutalice (tj. gradjanio da ne izbacuju pse kad im dojade).

Dalje, ti hvataci ne smeju biti izopaceni sadisti koji zlostavljaju zivotinje kao sto smo vidjali snimke iz Negotina.

I konacno, ni macke ni golubovi nisu opasni, pa ne znam kako su oni koji ih hrane dobli dijagnozu da su budaletine.


Meni macke i golubovi ne smetaju, osim kad mi se golub seta isrped prozora na VI spratu a moj kucevni macor merka kako da ga skine - sto je vrlo opasno za mog macka...

Stoga ne zelim golubove na svom prozoru. Al' ajde - rizik drzanja macora na VI spratu. Moj problem.

Ne volim ni grubost u postupanju prema zivotinjama. Ali, definitivno, ne podrzavam ostavljanje pasa na ulici i njihovo zadrzavanje na istoj!
docsumann docsumann 19:40 27.02.2011

Re: Odgovor

Smrde, prljaju, prenose zarazu...
Kada nahraniš golubove, onda oni obave nuždu po okolnim terasama i prozorima oduševljenih vlasnika...
Mačke smrde...
Jednostavno, ograničiš se na svoj stan ili kuću, tu možeš da držiš sve što ti zakon dozvoljava...
Ako neko od rodbine ili prijatelja počne da preskače posete tvojoj kući, ti se zapitaj da li je sve u redu...


ljubitelj, nema šta
spadalo92 spadalo92 19:41 27.02.2011

Re: Odgovor

Kada nahraniš golubove, onda oni obave nuždu po okolnim terasama i prozorima oduševljenih vlasnika...
Možete li zamisliti Rimske trgove i fontane bez golubova? Ja ne mogu.
automatic automatic 20:31 27.02.2011

Re: Odgovor

Možete li zamisliti Rimske trgove i fontane bez golubova? Ja ne mogu.

U Veneciji je kazna za hranjenje golubova negde oko 200 evrića, pa ko voli...

ljubitelj, nema šta

Eh, sad verovatno sledi čuvena - ko ne voli životinje, taj ne voli ljude...
docsumann docsumann 20:38 27.02.2011

Re: Odgovor

ljubitelj, nema šta

Eh, sad verovatno sledi čuvena - ko ne voli životinje, taj ne voli ljude...


djecu ne treba tući nožem

Harms
spadalo92 spadalo92 20:48 27.02.2011

Re: Odgovor

angie01
Zašto ubijati? Ipak smo mi ljudi, humana bića, zar ne?


pa ne Spadalo, samo ne mogu se psi shetati bez kontrole i zashtite!

To ne moze NIGDE!

to nije humanost! A ugrozava stanovnishtvo!

Ja volim zivotinje, stalno imamo neke ljubimce, imala sam i psa 15 godina, koji je bio kao chlan porodice i posle nisam vishe mogla tako neshto da ponovim.

tri puta mi je sletala mama ptaka na terasu i nosila jaja, mi posle kroz veliki stres hvatamo pachice i nju, kako bi ih odveli na sigurno,...da ne ulazim u sve te priche,..noshenje jeza u shumu i sl.

najlepshe molim da se ne zamenjuju teze!

Ja tebe veoma poštujem. Stari smo blogeri ovde. Naravno da se slažem s tobom da grad nije za životinje. Ja sam se preselio van grada i moj pas ima veliki plac gde može do mile volje da juri. Jedini način da se uklone psi sa ulica je gradnja još azila i uporno sterilisanje lutalica. Ovo azila što ima je malo i pretrpani su, to znam sigurno. Lično sam obilazio da bih smestio jednu lutalicu. Na jedvite jade su je primili na Avali.
Znači prava akcija je naterati gradonačelnika da gradi još azila i da sprovede jednu energičnu akciju sterilizacije svih lutalica u što kraćem roku. Jer šta vredi sterilizacija tu i tamo kada će na drugom mestu da se kote nova štenad.
angie01 angie01 21:03 27.02.2011

Re: Odgovor

Znači prava akcija je naterati gradonačelnika da gradi još azila i da sprovede jednu energičnu akciju sterilizacije svih lutalica u što kraćem roku. Jer šta vredi sterilizacija tu i tamo kada će na drugom mestu da se kote nova štenad


(za ono prvo, hvala Spadalo, takodje!:)))

Vidi, u Kanadi, gde imam iskustva sa tim stvarima, a i u mnogim drugim sredjenim zemljama, ljudi su generalno vaspitani i da vole i paze zivotinje i ceo invajrment.

S druge strane su sve regulisali zakonom i ispravnim procedurama koje shtite sve u lancu,pa u tom smislu, vlasnici su odgovorni za svoje ljubimce, moraju, ovo/ono i nikako bez povoca i u nekim sluchajevima i brnjaca, chiste za njima izmet i sl. obavezni pregledi vakcine, lutalice smeshtaju u azile iz kojih ih opet uzimaju vlasnici koji se proveravaju.

Ako se desi neki napad-oshteceno lice ide kod lekara, a on prijavljuje dalje, prvo se proverava pas-njegovo zdravlje, ustanovljuje se razlog napada i svakako slede sankcije u zavisnosti od utvrdjenog- i onda svi paze, a zivotinje su zbrinute-gradjani sejf i toliko o tome-nije neka velika filozofija, samo treba odgovorni da je sprovedu!
spadalo92 spadalo92 21:15 27.02.2011

Re: Odgovor

Vidi, u Kanadi

Vidi, ovo je Srbija

Malo šale, naravno. Ali sve to što je u Kanadi može lako da se sprovede i u Srbiji. Potrebno je samo dobre volje i nešto para za izgradnju novih azila. Prostora oko Beograda ima dosta. I vaspitavanje dece od malih nogu, naravno.
spadalo92 spadalo92 21:26 27.02.2011

Re: Odgovor

I sama sam imala psa 15 godina

15 godina sa tobom! Jadan pas!
angie01 angie01 21:36 27.02.2011

Re: Odgovor

Malo šale, naravno. Ali sve to što je u Kanadi može lako da se sprovede i u Srbiji. Potrebno je samo dobre volje i nešto para za izgradnju novih azila. Prostora oko Beograda ima dosta. I vaspitavanje dece od malih nogu, naravno.



angie01 angie01 21:41 27.02.2011

Re: Odgovor

spadalo92
I sama sam imala psa 15 godina15 godina sa tobom! Jadan pas!


samo neshto da pojasnim-jecinaimisinamama je majka devochice kojoj je pas lutalica, kada je imala 8 godina odgrizo pola lica-traume i borba josh uvek traju-moj blog je napisan sa idejom, da se to nikada vishe nikom ne dogodi!

Izmedju sigurnosti dece u 21. veku u njihovom spopstvenom dvorishtu i nekih laznih prava pasa litalica ipak biram decu-izvinite me na tome, a pri tome postoje odgovorni koji treba da ovaj problem reshavaju, jer predugo traje-to je njohv posao, duznost i obaveza!
jecinaimisinamama jecinaimisinamama 21:43 27.02.2011

Re: Odgovor

spadalo92
I sama sam imala psa 15 godina

15 godina sa tobom! Jadan pas!



Nije jadan, spadalo92. Veruj mi da nije. Bila je to pekinezerka, koja je znala i kad je praznik i kad je svetac. Kad to kazem, mislim na to da je imala sve moguce. Na njenu kozmetiku, na posete veterinaru, za ulepsavanje, i sve sto sleduje jednom PSU LJUBIMCU, potroseno je poprilicno novca. Ali, ona je bila KUCNI LJUBIMAC, imala je povodnik, pa cak i malu korpu (veliku nismo imali na sta da stavimo).

Ponavljam - NEMAM NISTA PROTIV KUCNIH LJUBIMACA. U skladu sa svojim mugucnostima, nek ih ima ko koliko zeli i moze. No, nek se i ophodi prema njima kako treba. A ne da ima KUCNOG LJUBIMCA kog drzi napolju, jer mu/joj je mali stan, jer ovo, jer ono... Moze da se ljuti ko koliko hoce, ali ja i dalje stojim na stanovistu da pse lutalice, kad vec nece nadlezna organizacija, ma koja da je u pitanju, treba da se sklone sa ulica, zarad bezbednosti, kako nase dece, tako i nas samih.
jecinaimisinamama jecinaimisinamama 21:50 27.02.2011

Re: Odgovor

Izmedju sigurnosti dece u 21. veku u njihovom spopstvenom dvorishtu i nekih laznih prava pasa litalica ipak biram decu-



Upravo tako angie01. Ja bih samo, ako ikako moze, da se zastite deca, i mi sami, naravno, od tih pasa lutalica.

A, da ne dode do zabune. Kucnog ljubimca, pekinezerku, sam imala, ali pre nego sto sam se udala i rodila dvoje dece.
westvleteren westvleteren 22:16 27.02.2011

Re: Odgovor


Ovo je bio redovan slucaj oko moje i okolnih zgrada, dok nismo podigle "dzevu i frku", ja i jos par komsinica. Bile smo i sukate i rogate, napadali su nas penzioneri iz kraja, kako smo nemilosrdni, kako nemamo dusu, kako nismo ni najmanje humene, postavljali pitanja tipa - a zasto to radite, pa i oni moraju da zive - ali smo izdrzale.

Rezultat neseg upornog sklanja hrane po parku je to, da danas, nema NITI JENDOG PSA LUTALICE U KRAJU.


Koje ste vi kraljice!
A postoji i alternativno resenje. Namamiti psa hranom, uz pomoc komsija mu staviti brnjicu, skupiti na taj nacin nekoliko pasa i onda ih fino na povocu odsetati do zoohigijene ili ORKE ili tako negde i vezati im ih ispred vrata.
jecinaimisinamama jecinaimisinamama 22:27 27.02.2011

Re: Odgovor

odsetati do zoohigijene ili ORKE

...

sa akcentom na ODSETATI. Predaleko za setnju od mog mesta stanovanja.

i vezati im ih ispred vrata.


Vec probano. Zamisli cuda, ti isti psi su, sutradan, osvanuli na istom mestu odakle su i odvedeni.
spadalo92 spadalo92 22:27 27.02.2011

Re: Odgovor

Bila je to pekinezerka, koja je znala i kad je praznik i kad je svetac. Kad to kazem, mislim na to da je imala sve moguce. Na njenu kozmetiku, na posete veterinaru, za ulepsavanje, i sve sto sleduje jednom PSU LJUBIMCU, potroseno je poprilicno novca. Ali, ona je bila KUCNI LJUBIMAC, imala je povodnik, pa cak i malu korpu (veliku nismo imali na sta da stavimo).

Moj pas ne uživa tu vrstu ljubavi, eto. Nema ni kozmetike ni ulepšavanja. Ni korpe ni povodnika. Ima samo slobodu. Veterinaru ga ne vodim već platim veterinaru da dođe. Ne voli poštare kao svi normalni psi.

Ali da ne dužim, psima nije mesto u stanu pa ni u gradu. U stvari, ni jednoj životinji nije mesto u gradskom betonu. Čak ni kanarincu. Provesti ceo život u kavezu, a Bog ga stvorio da leti. Užasno!
maca22 maca22 23:13 27.02.2011

Re: Odgovor

automatic
Smrde, prljaju, prenose zarazu...
Kada nahraniš golubove, onda oni obave nuždu po okolnim terasama i prozorima oduševljenih vlasnika...
Mačke smrde...
Jednostavno, ograničiš se na svoj stan ili kuću, tu možeš da držiš sve što ti zakon dozvoljava...
Ako neko od rodbine ili prijatelja počne da preskače posete tvojoj kući, ti se zapitaj da li je sve u redu...

Navedi zarazu!
maca22 maca22 23:15 27.02.2011

Re: Odgovor

jecinaimisinamama
Ponavljam - NEMAM NISTA PROTIV KUCNIH LJUBIMACA.

1. Kućni ljubimci bez povoca i bez lanca često napadaju decu.
2. To može pojesti neki kućni ljubimac
3. To može neko baciti u kontejner, a pojesti neki beskućnik koji se, nažlost, hrane odatle.
automatic automatic 23:45 27.02.2011

Re: Odgovor

Jedini način da se uklone psi sa ulica je gradnja još azila i uporno sterilisanje lutalica. Ovo azila što ima je malo i pretrpani su, to znam sigurno. Lično sam obilazio da bih smestio jednu lutalicu. Na jedvite jade su je primili na Avali.
Znači prava akcija je naterati gradonačelnika da gradi još azila i da sprovede jednu energičnu akciju sterilizacije svih lutalica u što kraćem roku. Jer šta vredi sterilizacija tu i tamo kada će na drugom mestu da se kote nova štenad.

Ovo sa sterilizacijom se pokazalo kao katastrofa. Na sterilizaciji kao metodu režavanja problema pasa lutalica je insistirala Orka, toliko o ovoj metodi. Dakle, oni koji žele da nas, uprkos našoj volji, nateraju da živimo sa životinjama organizovani su u udruženja. Jedno od njih je i Orka. Meni je njihov program rada jednostavno bolestan. Prema njihovoj zamisli, ljudi će deliti svoj životni prostor sa životinjama koje će biti sterilisane i neće se razmnožavati, odnosno razmnožavaće se u toj meri da će održavati postojeći broj životinja na ulicama. Svi dobro znamo koji je to broj.


Pre nekoliko godina u Srbiji su se dogodile veće poplave, u Vojvodini naročito. U jednom lovištu u nevolji se našlo mnogo srndaća i ostalih divljih životinja, zaglavile su se u mulju koji se pojavio nakon povlačenja vode. U akciji spasavanja životinja učestvovali su lovci, vatrogasci, policija, vojska, meštani... i niko iz društva za zaštitu životinja. Baš niko. Ovdašnja udruženja koja sebe nazivaju društvima za zaštitu životinja su obična udruženja vlasnika i ljubitelja pasa, sa izraženim poremećajem emotivne vezanosti za pse. Da ne ulazimo dublje u njihov odnos prema psima.

maca22 maca22 02:39 28.02.2011

Re: Odgovor

automatic
U akciji spasavanja životinja učestvovali su lovci, vatrogasci, policija, vojska, meštani... i niko iz društva za zaštitu životinja. Baš niko. Ovdašnja udruženja koja sebe nazivaju društvima za zaštitu životinja su obična udruženja vlasnika i ljubitelja pasa, sa izraženim poremećajem emotivne vezanosti za pse. Da ne ulazimo dublje u njihov odnos prema psima.

Loš zaključak. Pravi bi pre glasio glasio: onda ovi iz Udruženja NISU ljubitelji životinja, već verovatno zarađuju preko kojekakvih puteva glumeći udruženje za zaštitu životinja.

Drugo, koliko znam, ideja jupi, hajmo da pobijemo pse, takođe se nije pokazala kao uspeša. Nigde u svetu.
A sterilizacija u Beogradu nije nikada ni izvršna kako treba po horor pričama koje sam slušala. Ali ta udruženja se toliko izmedju sebe pljuju po novinama da čovek više ne zna šta da misli. No, oni su nevažni. Grad treba da uradi pravu stvar.
kakapo kakapo 09:22 28.02.2011

Re: Odgovor

Mačke smrde...

"Čovek je civilizovan u meri u kojoj je sposoban da razume mačku."
Džordž Bernard Šo
master.dragi master.dragi 09:59 28.02.2011

Re: Odgovor

kakapo
Mačke smrde..."Čovek je civilizovan u meri u kojoj je sposoban da razume mačku." Džordž Bernard Šo

da je razume, mozda, ali da kaci macku nekome oko vrata...
kakapo kakapo 10:29 28.02.2011

Re: Odgovor

master.dragi
kakapo
Mačke smrde..."Čovek je civilizovan u meri u kojoj je sposoban da razume mačku." Džordž Bernard Šo

da je razume, mozda, ali da kaci macku nekome oko vrata...

Ja sam najodlučnije protiv kačenja mačaka nekome oko vrata! To treba oštro sankcionisati!
master.dragi master.dragi 12:23 28.02.2011

Re: Odgovor

Ja sam najodlučnije protiv kačenja mačaka nekome oko vrata! To treba oštro sankcionisati!

da, neki od nas vole da budu uredni i cisti, neki, sa druge strane, vole drugacije mirise...

kakapo kakapo 13:48 28.02.2011

Re: Odgovor

master.dragi
Ja sam najodlučnije protiv kačenja mačaka nekome oko vrata! To treba oštro sankcionisati!

da, neki od nas vole da budu uredni i cisti, neki, sa druge strane, vole drugacije mirise...


Ah, bojim se da ja, sa svojim skromnim mogućnostima, ne mogu više da pratim vrtoglavo razuđeni tok vaših milsi.
master.dragi master.dragi 13:58 28.02.2011

Re: Odgovor

Ah, bojim se da ja, sa svojim skromnim mogućnostima, ne mogu više da pratim vrtoglavo razuđeni tok vaših milsi.

mozda je na skromne mogucnosti uticao i los odabir vina
maca22 maca22 14:45 28.02.2011

Re: Odgovor

master.dragi
Ja sam najodlučnije protiv kačenja mačaka nekome oko vrata! To treba oštro sankcionisati!

da, neki od nas vole da budu uredni i cisti,

I čistunstvo se leči.
maca22 maca22 14:49 28.02.2011

Re: Odgovor

automatic
Sve ih prijavi komunalnoj policiji, kuvarice, tetkice, sve koje vidiš da hrane divlje životinje. Sve su to likovi bez trunke socijalne inteligencije, ljudi koji ne ocećaju i ne primećuju potrebe drugih ljudi, okrenuti su isključivo sebi i zadovoljenju svojih potreba. Nemoj se ustručavati da ih prijaviš ili im se osvetiš na neki drugi način. Onaj ko ne može da živi u zajednici koju su napravili ljudi i ne može da funkcioniše kroz tu zajednicu uvažavajući potrebe drugih - taj mora biti izopšten iz takve ljudske zajednice.

automatic automatic 16:11 28.02.2011

Re: Odgovor

Maco, budimo potpuno otvoreni, oni koji okupljaju pse i mačke kod svojih zgrada, hrane ih i kao brinu o njima, imaju neku ozbiljnu falinku.
To postane jasno svakom normalnom čoveku posle samo nekoliko reči ili rečenica koje razmeni sa takvom osobom.
Meni je jasno da u ludarama nemaju dovoljno mesta ni za ozbiljnije lujke, a kamoli za ovakve čudake, zaluđenike za pse i mačke, tako da oni ostaju široj zajednici na grbači.
Pa ko izdrži...
maca22 maca22 19:43 28.02.2011

Re: Odgovor

Neki od tih nisu ludi. Ali oni koji svima postavljaju dijagnozu da su ludi, paranoisu ugrozenost cak i od macaka i golubova i zagovaraju NASILJE nad ljudima i zivotinjama - e njih se tek treba plasiti.

Ne razumem, u parku neki deka hrani golubove i on je sada smrtna opasnost, trebamo ga ubiti?

Neko pored pijace hrani macice (koji ionako nece docekati zrelost, jer ce stradati) i njega treba ubiti.
automatic automatic 20:15 28.02.2011

Re: Odgovor

Neki od tih nisu ludi. Ali oni koji svima postavljaju dijagnozu da su ludi, paranoisu ugrozenost cak i od macaka i golubova i zagovaraju NASILJE nad ljudima i zivotinjama - e njih se tek treba plasiti.

Već sam ti odgovorio, mačke i golubovi su prljavi, prenose bolesti... nisu agresivni kao psi, ako si dete, ti onda to i napiši na profilu, nemoj da me zamajavaš.
Ne razumem, u parku neki deka hrani golubove i on je sada smrtna opasnost, trebamo ga ubiti?

Vidiš, u nekim gradovima u Italiji, koja je, složićemo se, daleko naprednija od Srbije, zabranjeno je i hranjenje golubova. U nekim još naprednijim zemljama svest stanovnika je dovoljno razvijena da vode računa o potrebama drugih građana, a ne samo o zadovoljenju svojih.
Neko pored pijace hrani macice (koji ionako nece docekati zrelost, jer ce stradati) i njega treba ubiti.

Neko na toj pijaci kupuje hranu, ili radi na toj pijaci. Kao kada bi tebi u obdanište ili tvoju školicu doneli prljavu kutiju punu prljavih malih mačića.

maca22 maca22 20:39 28.02.2011

Re: Odgovor

automatic
Maco, budimo potpuno otvoreni

Vidi ovako, da ti komsinica hrani besne pse, a oni ti napadaju dete, razumela bih da pokusas da se zastitis. Kao sto razumem Angie i mamu od one devojcice.
Da neka luda osoba hrani golubove na prozoru koji onda prljaju, opet da rauzmem.

Ali preteruješ. Ne ugrožava te neki deda u parku koji pojma nema, pa da ga napadaš. Tačnije, smeta mi kad prolazim, ali to je sve.

A ako neces da starci hrane golubove u parku, onda trazi zabranu i informisanje stanovnistva i primenu zabrane, a ne da predlazes napade na te ljude koji pojma nemaju.


automatic
Već sam ti odgovorio, mačke i golubovi su prljavi, prenose bolesti... nisu agresivni kao psi, ako si dete, ti onda to i napiši na profilu, nemoj da me zamajavaš.

Neko na toj pijaci kupuje hranu, ili radi na toj pijaci. Kao kada bi tebi u obdanište ili tvoju školicu doneli prljavu kutiju punu prljavih malih mačića.

Nisi mi odgovorio koje to bolesti prenose mali prljavi macici. Pa jos u kutiji na zemlji.

Niti ces mi ikada odgovoriti, jer ne prenose nista.
Vidi ovako, imaš neosnovah strah, neosnovanu paniku, umišljenu ugrozenost. Ništa gore od toga.

Ovde ima veterinara, sto njih ne pozovete na blog, da ih malo pitate o tim istripovanim bolestima koje vas tako ugrozavaju, sve skačići na prolaznike, umesto zagovaranja nasilja?
maca22 maca22 20:49 28.02.2011

Re: Odgovor

Inače u Beču, takođe civilizovanijoj sredini na ulici viđam patke. Što znači da nema hordi divljih, ili kućnih ali puštenih pasa i mačaka. Što je divno. Ali nadam se da niko neće zaključiti da i patke prenose bolesti.

P.S. Ko jede miševe i golubove? Mačke.

Inače, golubova više neće biti, jer mislim da ih proteruju mnogo gore i agresivnije ptice, vrane.
Jukie Jukie 20:54 28.02.2011

Re: Odgovor

maca22
Inače u Beču, takođe civilizovanijoj sredini na ulici viđam patke. Što znači da nema hordi divljih, ili kućnih ali puštenih pasa i mačaka. Što je divno. Ali nadam se da niko neće zaključiti da i patke prenose bolesti.

Pa patke su osnovni rezervoar virusa gripa i mesto na kome svake godine nastaju novi sojevi tih virusa.
maca22 maca22 20:55 28.02.2011

Re: Odgovor

automatic
Kao kada bi tebi u obdanište ili tvoju školicu doneli prljavu kutiju punu prljavih malih mačića.

Tada bih bila besna na idiota koji nije sterilisao svoju mačku, nego potura siročiće. Ali ne bih mislila da mi je dete ugroženo (jer ni nije).

brate, odrastala sam na selu, medju ONOLIKO životinja, nisam znala da su svi tamo u smrtnoj opasnosti (a bilo je pantljičare, preko ehinokoka, svega medju stokom - znam jer je deda veterinar). Samo pereš ruke i ne trpaš ih u usta.
maca22 maca22 20:55 28.02.2011

Re: Odgovor

Jukie
maca22
Inače u Beču, takođe civilizovanijoj sredini na ulici viđam patke. Što znači da nema hordi divljih, ili kućnih ali puštenih pasa i mačaka. Što je divno. Ali nadam se da niko neće zaključiti da i patke prenose bolesti.

Pa patke su osnovni rezervoar virusa gripa i mesto na kome svake godine nastaju novi sojevi tih virusa.

U Beču ili Hongkongu?

PS. Idemo u jedan killing-spree po Beču, oni nas ugrožavaju, ni ne znaju.
maca22 maca22 21:02 28.02.2011

Re: Odgovor

...
automatic automatic 22:31 28.02.2011

Re: Odgovor

Vidi ovako, imaš neosnovah strah, neosnovanu paniku, umišljenu ugrozenost. Ništa gore od toga.

Dobro, lako ćemo u mom slučaju.
Šta je sa ljudima koji su žrtve napada agresivnih pasa, šta je sa mačkama koje razne lujkače hrane po ulazima zgrada pa čitava zgrada smrdi od te jedne mačke u hodniku, šta je sa ludacima koji umesto da pokrenu debelo dupe i odu do šume ili nekog prirodnog staništa za ptice i tamo ih nahrane, jednostavno bace pola vekne hleba kroz prozor?
Šta ćemo sa takvim neodgovornim ludacima?
Da li je njima mesto u gradu?
Da li oni mogu da žive u zajednici sa drugim ljudima?
Ovde ima veterinara, sto njih ne pozovete na blog, da ih malo pitate o tim istripovanim bolestima koje vas tako ugrozavaju, sve skačići na prolaznike, umesto zagovaranja nasilja?

Ne interesuju me bolesti, neću da udišem smrad i da izbegavam agresivne pse na ulicama, ne želim da me neka budala primorava da živim u takvim uslovima. Želim kvalitetne uslove života za sebe i svoju porodicu. Neću dozvoliti frikovima da ugrožavaju kvalitet mog života. To je nametanje volje. U tom slučaju ću i ja početi da namećem nešto svoje.
Pobediće onaj koji bude imao jaču volju.
automatic automatic 22:36 28.02.2011

Re: Odgovor

brate, odrastala sam na selu, medju ONOLIKO životinja, nisam znala da su svi tamo u smrtnoj opasnosti (a bilo je pantljičare, preko ehinokoka, svega medju stokom - znam jer je deda veterinar). Samo pereš ruke i ne trpaš ih u usta.

... i sada si rešila da selo preneseš u grad, odnosno nisi spremna da prihvatiš navike, kulturu i običaje gradskog stanovništva i još si spremna da gradskom stanovništvu namećeš navike koje si donela sa sela. I da se čudiš kako si neshvaćena.
E, bravo.
maca22 maca22 22:38 28.02.2011

Re: Odgovor

Šta ces s onima koji ti prave poplavu u stanu, koji galame svake noci, koji imaju hiperaktivnu decu kojoj je dozvoljeno sve sta nije dozvoljeno, sta ćes sa kaficem u podrumu zgrade od koga odskacete sve do 4 ujutru, sta komsijama koji ne kupuju nove sijlaice, koji bacaju djube po hodniku i u dvoriste, sve kroz prozor, sa onima koji kvare interfone, koji lome brave i štekere, i koji ne daju pare za čišćenje zgrade ali se "olakšavaju" u liftu, šta ćeš sa svime time?
maca22 maca22 22:42 28.02.2011

Re: Odgovor

automatic
brate, odrastala sam na selu, medju ONOLIKO životinja, nisam znala da su svi tamo u smrtnoj opasnosti (a bilo je pantljičare, preko ehinokoka, svega medju stokom - znam jer je deda veterinar). Samo pereš ruke i ne trpaš ih u usta.

... i sada si rešila da selo preneseš u grad, odnosno nisi spremna da prihvatiš navike, kulturu i običaje gradskog stanovništva i još si spremna da gradskom stanovništvu namećeš navike koje si donela sa sela. I da se čudiš kako si neshvaćena.
E, bravo.

Ne ne, samo vidim uobraženu zdravstvenu ugroženost higijenski i medicinski neobrazovanih ljudi. :)
automatic automatic 22:54 28.02.2011

Re: Odgovor

Ne ne, samo vidim uobraženu zdravstvenu ugroženost higijenski i medicinski neobrazovanih ljudi. :)

E, super, da nam je više takvih kao što si ti, pa da možemo da plivamo u đubretu kao ljudi...
automatic automatic 22:58 28.02.2011

Re: Odgovor

Šta ces s onima koji ti prave poplavu u stanu, koji galame svake noci, koji imaju hiperaktivnu decu kojoj je dozvoljeno sve sta nije dozvoljeno, sta ćes sa kaficem u podrumu zgrade od koga odskacete sve do 4 ujutru, sta komsijama koji ne kupuju nove sijlaice, koji bacaju djube po hodniku i u dvoriste, sve kroz prozor, sa onima koji kvare interfone, koji lome brave i štekere, i koji ne daju pare za čišćenje zgrade ali se "olakšavaju" u liftu, šta ćeš sa svime time?

Prijavi ih, sve.
Komunalna policija, 2453 158, 2453 159.
Policija 92.
Stoka razume jedino jezik sile.
Silu i treba da dobije.
maca22 maca22 23:07 28.02.2011

Re: Odgovor

automatic
Šta ces s onima koji ti prave poplavu u stanu, koji galame svake noci, koji imaju hiperaktivnu decu kojoj je dozvoljeno sve sta nije dozvoljeno, sta ćes sa kaficem u podrumu zgrade od koga odskacete sve do 4 ujutru, sta komsijama koji ne kupuju nove sijlaice, koji bacaju djube po hodniku i u dvoriste, sve kroz prozor, sa onima koji kvare interfone, koji lome brave i štekere, i koji ne daju pare za čišćenje zgrade ali se "olakšavaju" u liftu, šta ćeš sa svime time?

Prijavi ih, sve.
Komunalna policija, 2453 158, 2453 159.
Policija 92.
Stoka razume jedino jezik sile.
Silu i treba da dobije.

Pa sto ne okrenes te brojeve i za ove koji hrane golubove u parku, nego predlažeš nasilne obračune?
maca22 maca22 23:09 28.02.2011

Re: Odgovor

automatic
Ne ne, samo vidim uobraženu zdravstvenu ugroženost higijenski i medicinski neobrazovanih ljudi. :)

E, super, da nam je više takvih kao što si ti, pa da možemo da plivamo u đubretu kao ljudi...

Ja ti lepo kažem da proveriš opravdanost svojih strahova.
automatic automatic 23:26 28.02.2011

Re: Odgovor

Pa sto ne okrenes te brojeve i za ove koji hrane golubove u parku, nego predlažeš nasilne obračune?

Napisao sam da su oni koji hrane golubove neodgovorne budale bez trunke socijalne inteligencije i bez spremnosti da uvaže potrebe ljudi koji žive pored njih, nigde nisam napisao da treba ppobiti one koji hrane golubove. Kad si već tako uporna u takvoj tvrdnji ti onda pronađi gde sam napisao da se treba nasilno obračunati sa takvima.
Takvi moraju da shvate, u gradu nema kokošaka ni ostale živine koju mogu da hrane, golubovi nisu živina, takvu naviku treba odbaciti ili promeniti sredinu i otići na selo. Ne znam šta ti nije jasno. Postoji mnogo ljudi za koje nije život u gradskoj sredini, zbog njene specifičnosti u odnosu na seosku sredinu. I ti si navela neke slučajeve neprilagođenosti.

Da zaključim, za one sa slabijom pažnjom,
životinje se u gradu mogu držati isključivo u stanu ili kući, uz poštovanje zakona i propisa o držanju životinja. Ne mogu se životinje hraniti i držati u prostoru koji delimo sa ostalim ljudima.

Ukoliko sredina velikom većinom osuđuje tvoje postupke onda je to siguran znak da ne pripadaš toj sredini.

Zajednica može funkcionisati kao zajednica jedino ako je uređena, nikako drugačije. Da bi zajednica bila uređena svi moramo ponešto žrtvovati u interesu zajednice.
Prostije od ovoga ne mogu.

Edit
Još jednom sam proverio, parkove i hranjenje životinja u parkovima si ti učitala, ja ih nigde nisam pominjao. Nemoj da učitavaš nešto što nisam napisao, nikakvo nasilje po parkovima i prema onima koji hrane mačke i golubove nisam spominjao. Da ih smatram sebičnim i bezobzirnim ljudima, to da.
Pisao sam o budalama koje hrane ptice sa prozora, mačke po ulazima i zajedničkim prostorijama i o ludacima koji hrane pse gde stignu.
Ako si se prepoznala, meni je stvarno žao, ali sa takvim navikama tebi nije mesto u gradu.
maca22 maca22 23:34 28.02.2011

Re: Odgovor

automatic
Kad si već tako uporna u takvoj tvrdnji ti onda pronađi gde sam napisao da se treba nasilno obračunati sa takvima.

Šta znači ovo boldovano?
automatic
Sve ih prijavi komunalnoj policiji, kuvarice, tetkice, sve koje vidiš da hrane divlje životinje. Sve su to likovi bez trunke socijalne inteligencije, ljudi koji ne ocećaju i ne primećuju potrebe drugih ljudi, okrenuti su isključivo sebi i zadovoljenju svojih potreba. Nemoj se ustručavati da ih prijaviš ili im se osvetiš na neki drugi način. Onaj ko ne može da živi u zajednici koju su napravili ljudi i ne može da funkcioniše kroz tu zajednicu uvažavajući potrebe drugih - taj mora biti izopšten iz takve ljudske zajednice.


automatic automatic 23:47 28.02.2011

Re: Odgovor

Šta znači ovo boldovano?

Upravo ono što sam kasnije i napisao. Ako te neko primorava da živiš u lošim uslovima koje ti on bez ikakvog razloga nameće, onda imaš pravo da mu vratiš jednakom merom. Ako ti komšijina mačka vrši nuždu pred vratima, onda možeš da mu uzvratiš istom merom, pa ako nemaš mačku...

Ne znam šta ti tu nije jasno, šta ne dopire do tvoje svesti?
Ti očigledno nekim svojim navikama namećeš većini u svojoj sredini neke stvari na koje oni ne gledaju sa simpatijama. Oni koji su najviše pogođeni tvojim navikama naći će načina da i ti zbog nečega trpiš nešto što se tebi neće dopasti. To je put u anarhiju i neuređeno društvo.
maca22 maca22 00:06 01.03.2011

Re: Odgovor

Ne, nije to očigledno.
Ali ono što jeste očigledmo je da ne možeš da vaspostavljaš red u svemiru i uređeno društvo sa mafijaškim vlasnikom opasnih pasa, ili mafijaskim vlasnikom kafića niti istim takvim koji pravi nadogradnju na zgradu.
maca22 maca22 00:51 01.03.2011

Re: Odgovor

automatic
Edit
Još jednom sam proverio, parkove i hranjenje životinja u parkovima si ti učitala, ja ih nigde nisam pominjao. Nemoj da učitavaš nešto što nisam napisao, nikakvo nasilje po parkovima i prema onima koji hrane mačke i golubove nisam spominjao. Da ih smatram sebičnim i bezobzirnim ljudima, to da.

Ne bre, nisam ucitala, nego pitala. A evo zasto: kada neko gaji iracionalan strah od kutije macica na pijaci, otkud znam dokle veruje da ide linija njegove samosodbrane?

Uzgred, kutija macica napolju, na pijaci nije opasnost, ne prenosi nista i niko ko ih hrani nije bezobziran, mozes samo da ih zalis sto su tu.
spadalo92 spadalo92 07:15 01.03.2011

Re: Odgovor

Ako ti komšijina mačka vrši nuždu pred vratima, onda možeš da mu uzvratiš istom merom, pa ako nemaš mačku...

Ne bih mogao da vršim nuždu pred ničijim vratima. Tako sam vaspitan.
nikvet pn nikvet pn 10:33 01.03.2011

Re: Odgovor

Uzgred, kutija macica napolju, na pijaci nije opasnost, ne prenosi nista

Da, prenosi. Buve. Ctenocephalides felis. I omanji repertoar fekalnih bakterija.
Je li to bomba na pijaci ? Nije. Može li nekome biti zlo od toga ? Pa i može. Zato bolje da ga nema gde mu mesto nije.
A ulični hranioci nisu neke zloće nego ljudi neodgovorni koji čine javnu štetu. Delotvorno je - uslikati ih dok to rade; da vide da su uslikani. Bez rasprave. Ako ponove - ajd ponovo ptičica. Deluje.
master.dragi master.dragi 10:52 01.03.2011

Re: Odgovor

nikvet pn
Uzgred, kutija macica napolju, na pijaci nije opasnost, ne prenosi nista Da, prenosi. Buve. Ctenocephalides felis. I omanji repertoar fekalnih bakterija.Je li to bomba na pijaci ? Nije. Može li nekome biti zlo od toga ? Pa i može. Zato bolje da ga nema gde mu mesto nije.A ulični hranioci nisu neke zloće nego ljudi neodgovorni koji čine javnu štetu. Delotvorno je - uslikati ih dok to rade; da vide da su uslikani. Bez rasprave. Ako ponove - ajd ponovo ptičica. Deluje.

ja probao macin recept, brokoli sa buvama i premazom od bakterija, izvanredno je

maco, daj sliku, pticica
angie01 angie01 13:12 01.03.2011

Re: Odgovor

A ulični hranioci nisu neke zloće nego ljudi neodgovorni koji čine javnu štetu.




i u odnosu na celu raspravu gore- pa nije na gradjanima da reshavaju kako ko misli ovakve stvari, tipa-meni smeta, meni ne smeta,..kakav si ti to chovek kad, a kakav si ti to chovek kad,..apsolutno zivotinjama nije mesto na ulici u gradu- one se tu ponashaju nepredvidivo kao zivotinje koje slede svoje instinkte u odnosu verovatno na ne bash lepo iskustvo napolju, na svojim kandzama i u cheljustima nose kojekavu zarazu, (pogledati na netu shta sve u ustima nose kucni psi i machke), i sve to skupa ugrozva ljude koji tu zive-o tome se brinu gradske vlasti uobichajenim procedurama koje svuda u svetu tako funkcionishu, gde su zivotinje zbrinute a ljudi sejf i to je jedino normalno!
maca22 maca22 18:42 01.03.2011

Re: Odgovor

nikvet pn
Uzgred, kutija macica napolju, na pijaci nije opasnost, ne prenosi nista

Da, prenosi. Buve. Ctenocephalides felis.

Koje ne idu na ljude. Kako ih onda prenosi? Ne mogu da verujem da si ovo zaobišao.


Naravno da nije bomba (to ponavljam zbog master.dragog )
Jel znate nekog da se razboleo od macaka po zemlji pijace? Ja ne.

Ali ne znam kako mačke koje vole da zakopavaju izmet i jedu miševe raznose fekalne bakterije do ljudi. To mora da je neki kreativan scenario. Recimo, master.dragi se mora sagnuti i potržiti neku životinju da joj svoj brokoli obriše o tur. A koje su to buve koje idu na povrće, ne znam. :)

nikvet pn
ja probao master dragov recept, brokoli sa buvama i premazom od bakterija, izvanredno je

Moraš ispravno da napišeš. Možda i autorsku emisiju da napraviš.


Zato bolje da ga nema gde mu mesto nije.

Slažem se ja. Nego ovde se bavim razvejavanjem veoma predimenzionirane ugroženosti.
maca22 maca22 18:46 01.03.2011

Re: Odgovor

angie01
i u odnosu na celu raspravu gore- pa nije na gradjanima da reshavaju kako ko misli ovakve stvari...

angie01 angie01 19:29 01.03.2011

Re: Odgovor

To mora da je neki kreativan scenario.


klik

ne mogu sada da nadjem link, gde tachno opisuje opsnostio od bakterija koje u ustima imaju kucni psi i machke-pa sad to prevedi na one napolju,...ako ga navatam, kachim!
maca22 maca22 19:43 01.03.2011

Re: Odgovor

angie01
To mora da je neki kreativan scenario.

klik

1. Nisi razumela. Ovo što citiraš se odnosi na način prenošenja onoga što postoji. Ako misliš da inače živiš u sterilnoj sredini, pa da bakterija koja se pojavi negde, nužno skače na tebe, varaš se. I ti u ustima imaš bakterije koje izazivaju bakterijski meningitis pa si živa i ti i tvoja deca.

Kad je poslednji put bilo registrovano besnilo u Beogradu? Na primer.


ne mogu sada da nadjem link, gde tachno opisuje opsnostio od bakterija koje u ustima imaju kucni psi i machke-pa sad to prevedi na one napolju,...ako ga navatam, kachim!

2. U redu, ako nadješ, onda ja kacim opasnosti od bakterija iz sveže piletine (za plaštično opisanim slujaveima sa fatalnim ishodom). Potom opasnost od bakterija iz tog istog svežeg sira sa pijace (a još pre ona kilava tehnologija sireva u kutijama u samouslugama). Potom kačim spisak bakterija, virusa, zgavkara i stalog što se prenosi sa medju ljudima, pod naslovom "opasnosti iz autobusa i čekaonica i šaltera".

Krunisano sve sa ban dihydrogen-monoxide. :)


Poenta: način da se razboliš od mačijeg guza na ulici mora biti veoma kreativan. :)

edit: i toliko od mene na temu bolesti koje vrebaju. Izgleda da treba da ponovim da ne želim lutajuće životinje u gradu. A i da naglasim da ih ne hranim (jer se radi logika ako nisi sa nama onda si onaj drugi tabor...)
angie01 angie01 22:18 01.03.2011

Re: Odgovor

edit: i toliko od mene na temu bolesti koje vrebaju. Izgleda da treba da ponovim da ne želim lutajuće životinje u gradu. A i da naglasim da ih ne hranim (jer se radi logika ako nisi sa nama onda si onaj drugi tabor...)


ja nikada ne koristim tu logiku i nemam tabor, i shvatila sam sve shto si napisala -pri tome nisam som da ne kapiram shta sve vreba a ni chistunac histerik, koji ima opsesivno-kompulsivne reakcije.

za bolesti sa ulice nije potrebna velika kreativnos;-dovoljno je da dete tu machku miluje, pa da te ruke trpa u usta-kao shto oni i rade.

htedoh reci da,
tvoje komentare nisam shvatila uopshte negativno, a kamo li iz suprotnog tabora!
maca22 maca22 01:26 02.03.2011

Re: Odgovor

Ok, hvala.
angie01
za bolesti sa ulice nije potrebna velika kreativnos;-dovoljno je da dete tu machku miluje, pa da te ruke trpa u usta-kao shto oni i rade.

Da. Mada kad smo mali bili (mi kao klinci) brzo smo uklavirili da se ruke peru posle diranja životinja. Mada opet nije garancija da neko dete se neće zaboraviti. Najbolje je reći im da ih gledaju, ali ne diraju. (i po životinje i ljude)
maca22 maca22 01:29 02.03.2011

Re: Odgovor

Nego kako ti je mališa, i šta bi sa procedurama koje su na tvojim plećima?
(posot nasi komunalci imaju preča posla, da sa kontrolorima presreću gradjane u prevozu)
angie01 angie01 09:51 02.03.2011

Re: Odgovor

Nego kako ti je mališa, i šta bi sa procedurama koje su na tvojim plećima?


dete moje najsladjenasvetu-dobro hvalabogu, juche bili na klinici za infektivne-imash na drugoj strani shta se zbilo-sad treba da me zovu skupljachi a mi da predamo odshtetni zahtev.

na pregledu, mesto ujeda pocrnelo sa zelenim ostrvima, a preko pola parcheta njegove nogice-mazem nekim kremama, a on uobichajeno kreativan u glupistima i hajper- znachi sve ok!

hvala!
angie01 angie01 11:12 02.03.2011

Re: Odgovor

Ah, bojim se da ja, sa svojim skromnim mogućnostima, ne mogu više da pratim vrtoglavo razuđeni tok vaših milsi.


to su razlichite vrste skoncentracije!
master.dragi master.dragi 12:12 02.03.2011

Re: Odgovor

to su razlichite vrste skoncentracije!


posto ti nisi ni histericna, ni opsesivna, nego si najnormalnija osoba koju poznajes, i posto se ova epizoda zavrsila bez nekih vecih posledica, hvala bogu, ti onda nemoj vise da se zalis na ovu temu u buducnosti...

ako se ponovo suocis sa napadom besnih pasa, nemoj ovde onda da pises blogove o besnim psima i njihovim hraniocima, trpi ujede i cuti, a ne da kukas dok te boli, pa kad se smiris ti se slizes sa kuckarima, kako oni sebe nazivaju...

nisi nista bolja od onih protiv kojih si pisala ovaj blog...
angie01 angie01 13:05 02.03.2011

Re: Odgovor

master.dragi
to su razlichite vrste skoncentracije!posto ti nisi ni histericna, ni opsesivna, nego si najnormalnija osoba koju poznajes, i posto se ova epizoda zavrsila bez nekih vecih posledica, hvala bogu, ti onda nemoj vise da se zalis na ovu temu u buducnosti...ako se ponovo suocis sa napadom besnih pasa, nemoj ovde onda da pises blogove o besnim psima i njihovim hraniocima, trpi ujede i cuti, a ne da kukas dok te boli, pa kad se smiris ti se slizes sa kuckarima, kako oni sebe nazivaju...nisi nista bolja od onih protiv kojih si pisala ovaj blog...


najiskrenije-uopshte ne kapiram ovaj izliv ljubavi!

ako si primetio- nisam se meshala u vashu raspravu, niti u onu obrisanu iz prostog razloga jer je prikazivala razne aspekte istog problema sa rezultatom, da je neophodno adekvatno ucheshce drzave-o chemu i sam post govori.

pri tome- sve shto mislim o tome sam vec rekla i nichiju stranu u bilo chijem komentaru nisam kvalifikovala.

ovo na shta si ti reagovao-pojmanemamkakosishvatio, je znachilo da su samo drugachija mishljenja u pitanju!
maca22 maca22 14:55 02.03.2011

Re: Odgovor

angie01
na pregledu, mesto ujeda pocrnelo sa zelenim ostrvima,

Sta kazu lekari na te boje? Idite li redovno na previjanja? Ako ne, idite.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana