Društvo| Ekologija| Ekonomija| Energetika

Живот без заступника

antioksidant RSS / 01.03.2011. u 17:57

 

И тако је настао проблем. Нигде не пише да се "домаће" гориво терети мањим акцизама али је врло мали број оних којима је то било нејасно. Заврзлама је спроведена тако да је било мука и гледати...

З А К О Н

О ИЗМЕНАМА ЗАКОНА О АКЦИЗАМА

Члан 1.

У Закону о акцизама („Службени гласник РС", бр. 22/01, 73/01, 80/02, 80/02-др. закон, 43/03, 72/03, 43/04, 55/04, 135/04, 46/05, 101/05-др. закон, 61/07, 5/09 и 31/09), у члану 9. став 1. мења се и гласи:

„На деривате нафте акциза се плаћа у следећим износима, и то на:

1)            све врсте моторних бензина изузев

                моторних бензина из

                тачке 2) овог става                                                             45,00 дин/лит;

2)            моторне бензине ЕВРО БМБ 98

                и ЕВРО Премиум БМБ 95                                 49,50 дин/лит;

3)            све врсте дизел горива изузев дизел

                горива из тачке 4) овог става                                          35,00 дин/лит;

4)            ЕВРО дизел                                                                          37,00 дин/лит;

5)            остале деривате нафте који се добијају

                од фракција нафте које имају распон

                дестилације до 3800 С                                                       53,34 дин/кг;

6)            течни нафтни гас за погон моторних

                возила                                                                                   17,95 дин/кг.

У ставу 2. речи: „тачка 3)" замењују се речима: „тачка 5)"."

.....................

И тако је настао проблем. Нигде не пише да се "домаће" гориво терети мањим акцизама али је врло мали број оних којима је то било нејасно. Заврзлама је спроведена тако да је било мука и гледати (Влада Србије је у Парламент послала Предлог закона без различитих акциза за различите врсте горива, али је посланичка група СПС-а поднела пригодан амандман за који је цела владајућа групација (са задовољством?) гласала).

"Српске акцизе на гориво нису у супротности захтевима ЕУ, а хајку дижу "они који су гонили и Ђинђића. Зар да због трговаца горивом затворимо рафинерије, пита се државни секретар из Министарства за енергетику Душан Мракић."

После тога је настало опште глуматање из репертоара "Нисам ја одавде" са примесама "Ни лук јео ни лук мирисао". Немушта одбрана је ишла и из правца да и ЕУ допушта различите акцизе за различите врсте горива (што је тачно али о томе касније, док прогутам кнедлу којом спречавам псовку).

"Висина тих акциза унутар групе моторних бензина и дизел горива разликује према квалитету, а не према пореклу деривата нафте."

Тих 4,5 динара "разлике" акцизног оптерећења за моторне бензине односно 2 динара за дизеле, представљају јасан и јак подстицај купцима да изаберу гориво лошијег квалитета. Да поновим - ЛОШИЈЕГ КВАЛИТЕТА. Оваквом акцизном политиком тржиште Србије је подстицано на куповину горива лошијег квалитета које за последицу има већи степен загађења. Индиректна последица је наравно и то да је гориво које се производи само у НИСовим рафинеријама (сада у већинском руском државном власништву) ценовно привлачније купцима који су у просеку доведени до ситуације да је сваки динар граница између беде и... још веће беде. То је и био разлог да се ЕУ узбуди и узбуни (јер су жртве "нелојалне конкуренције" нафтне компаније домицилно из ЕУ (Грчке, Аустрије и Мађарске)).

Већ сам рекао да је истина је да ЕУ допушта (у одређеним случајевима) различиту акцизну политику за горива различитог квалитета. То би на пример био случај када би гориво лошијег квалитета имало веће акцизно оптерећење како би се дестумулисала његова потрошња. Да поновим - дестимулисала. Заштита животне средине може бити логично оправдање за специфично акцизну политику. Овде таквог оправдања није било (позивајући се на Зорана Ђинђића, оправдање се тражило у заштити рафинерија).

У сваком случају, ЕУ је покренула своје механизме притиска у заштити тржишта и слободне конкуренције (штитећи нафтне компаније из своје средине), Србија на путу ка ЕУ прихватила  је "правила игре" и резултат је био очекиван. Неко би рекао да је то срамота по српску власт (јер они који згласају закон у парламенту јесу Власт, ма шта о себи мислили) што се уопште упуштала у такво ситно шибицарње, мени је то мање битно. Готово небитно.

Важнији ми је овај осећај напуштености који као грађанин Србије по ко зна који пут имам. Колатерално сам прошао ОК у овом сукобу интереса руског и ЕУ нафтног капитала (неће бити подстицаја за куповину лошег горива, конкуренција можда и заживи у овом сегменту...) али... То је колатерално. Ко је у том сукобу био на мојој страни?

 

.....

Сада су могућа два сценарија (и комбинација која тражи математику):

1.             изједначити износ акциза тако што би се повећале ниже - последица је поскупљење већине горива

2.             изједначити износ акциза тако што би се смањиле више - последица је мањак у очекиваним државним приходима од акциза

3.             изједначити акцизе комбинацијом претходна два - математика која то нивелише је поприлично компликована јер се у обзир морају узети и промене у куповним навикама а ниво државних прихода по овом би требало да остане непромењен...

Тотално је небитно шта ће се изабрати. Овај, по хиљадити пун изазвани, горак укус у устима тешко ће се испрати... Грађани Србије ни у Србији ни у ЕУ немају своје заступнике. А ко мисли да му је заступник у Русији, нека сачека април да провери по шта Путин долази...


-- 



Komentari (89)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

AlexDunja AlexDunja 18:23 01.03.2011

cupkam, od nestrpljivosti!

dragan7557 dragan7557 10:46 02.03.2011

Re: cupkam, od nestrpljivosti!

"Српске акцизе на гориво нису у супротности захтевима ЕУ, а хајку дижу "они који су гонили и Ђинђића. Зар да због трговаца горивом затворимо рафинерије, пита се државни секретар из Министарства за енергетику Душан Мракић."

Pogrešn ti naziv bloga.

Bolje bi pristajao naziv aktuelnog bloga Bojana Budimca.

cerski
Dr M Dr M 18:25 01.03.2011

Paljenje


Dok god se, zbog kasnog paljenja, budemo palili na gurku, svako će da nas ispali i da nam gurne.

Nije stvar u benzinu..
AlexDunja AlexDunja 18:28 01.03.2011

Re: Paljenje

šta vas briga, predsedniče,
dolazi vam kolega
antioksidant antioksidant 18:30 01.03.2011

Re: Paljenje

on je sad premijer (privremno dok ponovo ne postane predsednik)
Dr M Dr M 18:37 01.03.2011

Re: Paljenje

dolazi vam kolega


Samo i da ode.

Svakog gosta, tri dana dosta.
AlexDunja AlexDunja 18:40 01.03.2011

Re: Paljenje

on je sad premijer (privremno dok ponovo ne postane predsednik)


polako, pa i dr će tako,

imamo mi od koga da učimo.
naš kabinet ne spava.
nsarski nsarski 23:25 01.03.2011

Re: Paljenje

on je sad premijer (privremno dok ponovo ne postane predsednik)

AO, predlazem da i ti konzumiras super food i postanes najsuper cool bloger ovde, da oduvas Vladimira Vladimirovica

ecce-florian ecce-florian 00:22 02.03.2011

pesnički kutak za ad

imamo mi od koga da učimo.



На Перовском на базаре шум и тарарам,
Продается все, что надо, барахло и хлам.
Бабы, тряпки и корзины, толпами народ.
...........




Вдруг раздался на базаре крик: "Аэроплан!" -
Ловко кто-то постарался, вывернул карман.
Ой, рятуйте, граждане хорошие, из кармана вытащили гроши.
Так тебе и надо, не будь такой болван,
Нечего тебе глазеть на аэроплан.
..........




antioksidant antioksidant 08:42 02.03.2011

Re: Paljenje


cuo sam da ce ovaj jogurt deliti uz stiropore pocetkom aprila (delic je vec otisao u staro jato, ocekuje se da vucic podvije rep)
Dr M Dr M 09:45 02.03.2011

Re: Paljenje

delic je vec otisao u staro jato,


...i jednim potezom popravio prosecni nivo inteligencije na oba mesta..
talicni talicni 19:13 01.03.2011

still

S obzirom na plate gorivo je u Srbiji jezivo skupo.
angie01 angie01 19:36 01.03.2011

Re: still

S obzirom na plate gorivo je u Srbiji jezivo skupo.


kao i sve ostalo-narochito harachi!
angie01 angie01 19:36 01.03.2011

Re: still

ups- dabld!
fantomatsicna fantomatsicna 01:46 02.03.2011

Re: still

talicni
S obzirom na plate gorivo je u Srbiji jezivo skupo.

Lepo ja kazem..dodjite na NZ

Po danasnjem kursu: 1.00 NZD = 0.542283 EUR
vojislav948 vojislav948 09:31 02.03.2011

Re: still


S obzirom na plate gorivo je u Srbiji jezivo skupo.

Možda je preciznije reći da su nama običnim smrtnicima plate jezivo male, a onda nam je i gorivo i sve ostalo jezivo skupo. Da zaključim kod nas u Srbiji danas je sve jezivo.
fantomatsicna fantomatsicna 09:38 02.03.2011

Re: still

Da zaključim kod nas u Srbiji danas je sve jezivo.

Najezih se...
talicni talicni 18:13 02.03.2011

Re: still

fantomatsicna
talicni
S obzirom na plate gorivo je u Srbiji jezivo skupo.

Lepo ja kazem..dodjite na NZ

Po danasnjem kursu: 1.00 NZD = 0.542283 EUR

No u. Benzin je jeftiniji u Kanadi: 1.2 CAD$ = 93.01284 dinara po litru.(po srednjem kursu NBS)
NZ je predaleko a i gorivo je skuplje, dakle, ako selite Kanada nema alternativu.
angie01 angie01 19:34 01.03.2011

Ко је у том сукобу био на мојој страни?

JA?
antioksidant antioksidant 10:40 02.03.2011

Re: Ко је у том сукобу био на мојој страни?

angie01
JA?

angie01 angie01 11:26 02.03.2011

Re: Ко је у том сукобу био на мојој страни?

gorstak92 gorstak92 09:33 02.03.2011

Gorivo lošijeg kvaliteta?

Nemam pojma za benzine jer me nije ni interesovalo, ali u razgovoru sa jednim od tehnologa iz NIS-a saznao sam da je njihov eurodizel istog kvaliteta kao i uvozni.
Nemam razloga da mu ne verujem jer mi je to rekao u kafani za stolom (ili ispod stola) u sitnim satima kada je sve izgovoreno istina.

Jako je interesantna ta priča o gorivu lošijeg kvaliteta - toliko se to ponavlja da sam na pomenutom primeru naučio da pratim vesti i ko i kako ih frizira.
Pritom ne mislim da si ti u ,,ekipi" već da je informacija o lošem kvalitetu goriva toliko ponavljana da je narod počeo da veruje.

Na mom autu se pali lampica da ima vode u sistemu uvek kad natočim na OMV pumpi. Ali ne! OMV ima najkvalitetnije gorivo + aditive iz AU

Za akcize se slažem u potpunosti da su nenormalne.
Ne znam sada kakva je situacija, ali do skora smo imali iste cene kao u DE.
Oni od tih akciza prave autobahnove (ne plaća se putarina, vinjete...) dok kod nas novac od akciza ide u popunjavanje rupa u budžetu - mislim.
U stvari nemam pojma gde i zašto se upotrebljava taj harač na gorivo, ali vidim da ima službeni glasnik gde je sve transparentno objašnjeno.

antioksidant antioksidant 09:40 02.03.2011

Re: Gorivo lošijeg kvaliteta?

ali u razgovoru sa jednim od tehnologa iz NIS-a saznao sam da je njihov eurodizel istog kvaliteta kao i uvozni.

da i na erodizel je potpuno ista akciza bez obzira odakle je
ali na dizel koji nije eurodizel se naplacuje manja akciza
tako se podstice kupovina goriva losijeg kvaliteta
nebitno odakle je
pluca su nasa
gorstak92 gorstak92 11:12 02.03.2011

Re: Gorivo lošijeg kvaliteta?

da i na erodizel je potpuno ista akciza bez obzira odakle je
ali na dizel koji nije eurodizel se naplacuje manja akciza
tako se podstice kupovina goriva losijeg kvaliteta
nebitno odakle je
pluca su nasa


Grešiš, ovaj silno grešiš, sinko

Taj lošiji dizel troše traktori i kombajni.
Dobro sad, i golf II hoće da radi na taj dizel.

Pretpostavljam da poljoprivrednici dobijaju još neke olakšice (refundira im se pdv ili tako nešto). Stvarno ne znam pa se ne bi upuštao u dublju analizu.
Siguran sam da i ti gotiviš da naša zelena salata bude naša, a ne tamo neka kineska


Ono što mene nervira jeste da je litar eurodizela skuplji od litre suncokretovog ulja. Pa to nikad nije bilo!
antioksidant antioksidant 11:24 02.03.2011

Re: Gorivo lošijeg kvaliteta?

Siguran sam da i ti gotiviš da naša zelena salata bude naša, a ne tamo neka kineska

ne previse
to ima svog ekonomskog smisla dok se ne izvitoperi u svoju suprotnost
a zar kinezi nisu naši?
gorstak92 gorstak92 11:40 02.03.2011

Re: Gorivo lošijeg kvaliteta?

a zar kinezi nisu naši?

Nas i Kineza 2 milijarde!

Ovom prilikom hteo bih da se izvinim svim Kinezima zbog širenja mržnje, netrpeljivosti i rasne nešto. Nemojte samo da prođem kao ona buljava Maja.

Joj, je li sme da se kaže da je buljava?
antioksidant antioksidant 11:41 02.03.2011

Re: Gorivo lošijeg kvaliteta?

Joj, je li sme da se kaže da je buljava?

i ako sme nije pristojno
gorstak92 gorstak92 11:50 02.03.2011

Re: Gorivo lošijeg kvaliteta?

i ako sme nije pristojno


Izvinjavam se Maji i svim poštovaocima njenih lepih krupnih očiju.

Iskoristiću ovu priliku da kažem da sam ja taj koji je buljav, nevaspitan i da sam jutros kupio neki ukrasni papir kod mog Kineza.
alselone alselone 12:44 02.03.2011

Re: Gorivo lošijeg kvaliteta?

ecce-florian ecce-florian 12:47 02.03.2011

Re: Gorivo lošijeg kvaliteta?

Nemam pojma za benzine jer me nije ni interesovalo, ali u razgovoru sa jednim od tehnologa iz NIS-a saznao sam da je njihov eurodizel istog kvaliteta kao i uvozni.

Normalno kada su ga ipak kupili Rusi.

Konačno. Drago mi je videti da si i ti konačno prestao da na blogetu pišeš đaba.( Ajd na pp kaži kolko plaćaju pa da vidim dal' i ja da konkurišem)

+ još jedan kroše za ne upućene da ne ustane

Na mom autu se pali lampica da ima vode u sistemu uvek kad natočim na OMV pumpi. Ali ne! OMV ima najkvalitetnije gorivo + aditive iz AU

Da parafraziram Ramba, nogom u glavu

Inače, samo mala digresija, da li su te telefonom zvali u okviru ankete koju su naručili URS da pitaju za koga si glasao na prošlim izborima i da li ćeš ponovo glasati za DS?

Da, to s lampicom da ti ne troši akolumator središ tako što ti Mika električar preseče dovod kabla.Za vodu u gorivo nisam siguran ali za istrošenost kočnica sigurno funkcioniše. Samo fik i kraj, nema više da te javljač uzmenirava. O pojasu da i ne govorimo.

Kad sam već u komercijalnom programu,samo da navedem da i dalje prodajem onog SAABA i da je bele boje ( prošli put sam zaboravio).

Taj lošiji dizel troše traktori i kombajni.
Dobro sad, i golf II hoće da radi na taj dizel.


Valjda pravilno treba da stoji Kombiji. Moj hoće da radi na isti, jedino zimi sipam ovi skuplji da se ne smrzne.

A što se pluća i traktora tiče AO ne treba da brineš. Traktorista kogasam poznavao ihhaha davno potrošio trafo ulje koje je dobio đaba kad je bila ona gužva sa bombardovanjem , sam da ga što pre odnese. Kleo se da traktor odlično radi na isto a i ( budući da ga je ima viška) ispustio vodu i napunio s njega i sistem za etažno grejanje da ne korodira.Blaga upozorenja odbio s indignaciju Inače dok je živeo imao prvoklasni eko kozji sir.Sva sreća pa sam otišo do njega pa nisam nastavio da kupujem.
angie01 angie01 13:10 02.03.2011

Re: Gorivo lošijeg kvaliteta?

krupnih očiju.


ona ima neku veliku dioptriju, recimo -5, a nosi sochiva, pa je efekat ovakav pogled!
gorstak92 gorstak92 13:19 02.03.2011

Re: Gorivo lošijeg kvaliteta?

EF
Konačno. Drago mi je videti da si i ti konačno prestao da na blogetu pišeš đaba.( Ajd na pp kaži kolko plaćaju pa da vidim dal' i ja da konkurišem)

Ne mora na pp, može i ovako.
Tarifa je 0.08 rsd/slovnom znaku
Pri tom se računa i razmak i znakovi interpukcije.
Šta da ti kažem... tržište burazeru. Da sam VIP video bi ti koji cenovnik bi drmao. Ovako, kao i svaki divlji taxi imam neki svoj pa guram.

EF
Da parafraziram Ramba, nogom u glavu.
Inače, samo mala digresija, da li su te telefonom zvali u okviru ankete koju su naručili URS da pitaju za koga si glasao na prošlim izborima i da li ćeš ponovo glasati za DS?

Ne. Nisu me zvali i mnogo mi krivo.
Nego, kad sam čuo da je Rambo član G17+ baš mi se smučilo.
Je li istina da je član?

A pazi samo šta je RASMC napisao na FB: Pišem scenario za seriju, kratka forma, komedija. "TV Diktator". Šta bih ja uradio ako me narod na demokratskim izborima izabere za Diktatora. Ukidanje parlamenta, , agencija, odbora, komisija i svih ministarstava koja uglavnom samo lopatom troše pare a ne rade ništa. Ukidanje tv programa koji zaglupljuju, farmi, ...

Ma glaso bi iz prve za TV Diktatora samo ako nije G17.

P.S. Ja se baš pito gde si ti kad ono vidim vest.
Šoškić je rekao da ih niko iz Ministarstva pravde nije primio na razgovor.

Malo padne sneg i odmah se razbeže bez da su sa nekim razgovarali. Još kaže da je bilo rezultata. Možda je neki advokat pogodio rezultat 4 utakmmice za vreme štrajka?

@alselone


angie01
ona ima neku veliku dioptriju, recimo -5, a nosi sochiva, pa je efekat ovakav pogled!

Viđu ovaj koliku dioptriju ima

ecce-florian ecce-florian 14:24 02.03.2011

Re: Gorivo lošijeg kvaliteta?

Tarifa je 0.08 rsd/slovnom znaku

Auuuuu pa to je ispod granice dostojanstva. Pa što se nisi konsultovao pre nego što si počeo sa drugim blogerima, koliko oni uzimaju.
Vidi.
B92 net ima oko 120.000 jedinstvenih poseta.AO ima čitanost u proseku oko 1200.

List od pokrajinskog značaja Dnevnik u doskoravlasništvu VAC-a se falio da ima tiraž od 10-15000 ali zli jezici su tvrdili da kad odbiješ remitendu ne prelazi 5000. Ako se ne varam i Narodne novine imaju oko 5000.

Kako do profita na blogu.

zadatak a
da AO postane VIP za ekonomska pitanja. Vip donosi veću čitanost. Vidi npr BM.
zadatak b
Kad AO postane VIP onda razrađenom šemom komentara koji spinuju podižeš broj kometara. Biraš šta će da naiđe na najveći odziv: politika, ženska prava, manjinska prava, nacionalno pitanje, muški šovinizam...
zadatk c
kad AO dođe do 5000 komentara isto učinimo sa anom i spirom (podeliti oblasti zdravlje i sex)
zadatak d
oformiti tim za onlajn marketing tipa šta želite da oglasite, mi smo na blogu tom i tom oćete afirmativno o sebi negativno o drugima, proturanje glasina, nezavisna evaluacija vaših rezultata za donacije i grantove itd....

mislim da je u tom slučaju 0,8 RSD po slovnom znaku tek početak

e da treba videti još da nekog novog kooptiramo ko bi npr bio gost na glasovima (VOA) Tamo to još nije bilo

gazdi povećati čitanost na 10000

Na taj način bi konačno počeli da valorizujemo sav svoj dosadašnji rad



Je li istina da je član?

pojma nemam ima samo ovo na netu

Ovih dana je R.A.S.M.C. (inace G0 u nomenklaturi G17) ukljucen kao savjetnik u odabiranju motiva za novu novcanicu od 500 din. Naime, Nenad Canak insistira


ps
vidim da je sazrelo vreme i ekonomske prilike za održavanje redovne skupštine nvo bube92

ecce-florian ecce-florian 14:27 02.03.2011

Re: Gorivo lošijeg kvaliteta?

angie01
krupnih očiju.



ona ima neku veliku dioptriju, recimo -5, a nosi sochiva, pa je efekat ovakav pogled!

antioksidant antioksidant 14:53 02.03.2011

Re: Gorivo lošijeg kvaliteta?

Biraš šta će da naiđe na najveći odziv: politika, ženska prava, manjinska prava, nacionalno pitanje, muški šovinizam...

bilo sta sa slikama
angie01 angie01 15:58 02.03.2011

Re: Gorivo lošijeg kvaliteta?

ecce-florian

angie01
krupnih očiju.ona ima neku veliku dioptriju, recimo -5, a nosi sochiva, pa je efekat ovakav pogled!



shta, gan'o si se!
ecce-florian ecce-florian 19:43 02.03.2011

Re: Gorivo lošijeg kvaliteta?

shta, gan'o si se!

duboko
ecce-florian ecce-florian 20:14 02.03.2011

Re: Gorivo lošijeg kvaliteta?

bilo sta sa slikama

dobro



Zašto je nemoguće da žena nađe muškarca koji je pažljiv, osećajan, a u isto vrijeme i lep?
Zato što svi takvi muškarci već imaju dečka..

shumska shumska 01:40 03.03.2011

Re: Gorivo lošijeg kvaliteta?

Ono što mene nervira jeste da je litar eurodizela skuplji od litre suncokretovog ulja. Pa to nikad nije bilo!

а карта за превоз у бусу кошта за 2 динара више од килограма шећера из робних резерви....
Hansel Hansel 08:38 03.03.2011

Re: Gorivo lošijeg kvaliteta?

Pa, toliko košta daje ne bismo kupovali u busu, to je bar njihova "filozofija".

Uzgred, sećam se da je pre jedno 20+ godina karta za lokalni prevoz u gradiću u unutrašnjosti koštala kao litar goriva - za max 5 km vožnje (koliko li je tada koštala u Beogradu?).

Kad smo kod tih pariteta, pre jedno 25 godina jedna kolor fotografija, 9x13 cm, koštala je koliko jedan hleb. Bar u tom istom gradiću.
antioksidant antioksidant 08:44 03.03.2011

Re: Gorivo lošijeg kvaliteta?

Pa, toliko košta daje ne bismo kupovali u busu, to je bar njihova "filozofija".

zamisli koliko bi tek šećer koštao da ga prodajemo u autobusu? (mada sad kada je prodat maksi sve postaje moguće)
gorstak92 gorstak92 09:39 03.03.2011

Re: Gorivo lošijeg kvaliteta?

EF
Kad AO postane VIP onda razrađenom šemom komentara koji spinuju podižeš broj kometara.

Obrati pažnju na prvu slidžu Maje Nikolić što sam je okačio. U pozadini je više velikih natpisa SPIN.
Šta misliš, da li sam slučajno okačio to sa spinom

EF
ps
vidim da je sazrelo vreme i ekonomske prilike za održavanje redovne skupštine nvo bube92


Nogekako je sazrelo!!!
Sačekaćemo Gazdu da svrati u BG pa da uputimo zvaničan poziv Vesni D. i na sastanku izložimo planove za rekonstrukciju VIP lože. Ako može Cvetković da rekonstruiše vladu šta je Blog lošiji?
Slike sa zasedanja proslediti Unfu. Voli čovek.


A sad zvanično:

Alooooo KRUNSKI!!!! (moderaciji se jako dopada poređenje sa Dvorom).
Ovo je neizdrživo!!!
Kada će AO da prebacite u VIP ložu?

Ajmo ceEeo seeeeveeeeeeer!!!!!!!
Klikćite na preporuku za ovaj komentar, ali ne zaboravite da kliknete i na Obavesti moderatora. Zatim kliknite na preporuku za Post sekretara AO kako bi skrenuli pažnju Krunskom, ovaj, moderaciji i kako bi AO postao VIP bloger.
Hansel Hansel 09:40 03.03.2011

Re: Gorivo lošijeg kvaliteta?

zamisli koliko bi tek šećer koštao da ga prodajemo u autobusu? (mada sad kada je prodat maksi sve postaje moguće)



Ma, umesto para za kartu moglo bi vozaču da se daje kilo šećera!
antioksidant antioksidant 09:43 03.03.2011

Re: Gorivo lošijeg kvaliteta?

Hansel


Ma, umesto para za kartu moglo bi vozaču da se daje kilo šećera!

a za kusur 2 kocke šećera (da se zasladi vožnja)
antioksidant antioksidant 09:47 03.03.2011

Re: Gorivo lošijeg kvaliteta?

A sad zvanično:

Alooooo KRUNSKI!!!! (moderaciji se jako dopada poređenje sa Dvorom).
Ovo je neizdrživo!!!
Kada će AO da prebacite u VIP ložu?

Ajmo ceEeo seeeeveeeeeeer!!!!!!!
Klikćite na preporuku za ovaj komentar, ali ne zaboravite da kliknete i na Obavesti moderatora. Zatim kliknite na preporuku za Post sekretara AO kako bi skrenuli pažnju Krunskom, ovaj, moderaciji i kako bi AO postao VIP bloger.

da li da ovu otvorenu kampanju shvatim kao znak da je lobiranje (večera i cveće) bilo neuspešno
gorstak92 gorstak92 09:52 03.03.2011

Re: Gorivo lošijeg kvaliteta?

da li da ovu otvorenu kampanju shvatim kao znak da je lobiranje (večera i cveće) bilo neuspešno

Ne b'e!
Sastanak koji je imao radni naziv večera i cveće je imao za cilj da lobiramo za oslobođenje jednog od sekretara NVO BUBE92 iz kazamata bana.

I, kao što je poznato, sastanak je bio uspešan.
Naravno, zbog delikatnosti situacije, sve je proteklo u maksimalnoj konspiraciji. Ništa fotografisanje, ništa transkripti, ništa Unf...
antioksidant antioksidant 09:56 03.03.2011

Re: Gorivo lošijeg kvaliteta?

I, kao što je poznato, sastanak je bio uspešan.

gorstak92 gorstak92 09:59 03.03.2011

Re: Gorivo lošijeg kvaliteta?

antioksidant
I, kao što je poznato, sastanak je bio uspešan.


Istina, on je bio odbanovan i pre našeg sastanka i bez naše urgencije, ali mi volimo da verujemo kako smo mnogo doprineli da naš sekretar bude slobodan kao tica.

Ovo sam mislio da objavim u memoarima, ali nek ide život...
ecce-florian ecce-florian 11:17 03.03.2011

Re: Gorivo lošijeg kvaliteta?

Sačekaćemo Gazdu da svrati u BG pa da uputimo zvaničan poziv Vesni

To za Vesnu je sređeno. Tamo sam i objavio oglas za SAAB-a tako da mislim da je ona prepoznala sve mogućnosti.
Nego trebalo bi videti s Bojanom. Ti si s njom bio u dosta dobrim odnosima a čini mi se da i ona veoma dobro prepoznaje izvore i modalitete. Istina za sada vezano samo usko( produkcija,vraćanje imovine)ali...Posebno što ima i čitanost skoro kao dnevnički zapisi. Razumisli o tome.

Možda da proširimo broj sekretara pardon sekretarica. Ana kao rodni reprezent i nije dovoljna da s njom uđemo u Evropu. Još dve sekretarice to bi onda bilo cca 33,33% to je već nešto

Potpuno se slažem sa AO da se situacija intenzivira nakon prodaje maxi-ja što će dovesti do odsustva tema za informisanje (još ako se proda i EPS) tako da treba ubrzati rad u okviru informativnih kuća na konstituisanju marketinškog tima. Ostvarenje 10% prihoda uspešne agencije ti je min 1,5 miliona eura pa ako odbiješ 500000 na zavisne troškove ostaje 1 da podeliš na deset sekretara.

Da + ekspertski tim

da sad ne dajem linkove, molim te prouči razloge nepotpisivanja SSP od strane Litvanije pa da vidimo šta tu može da se uradi.
ecce-florian ecce-florian 15:28 03.03.2011

50

gorstak92
09:39 03.03.2011

Obrati pažnju na prvu slidžu Maje Nikolić što sam je okačio. U pozadini je više velikih natpisa SPIN.
Šta misliš, da li sam slučajno okačio to sa spinom

Pazi , nije mogu će ovde kačiti Maju i Miloša a nemati odnosn od minimalne indignacije, preko intelektualnog pomaka koji Dvor proučava samo kao pojavu pa do otvorenog gađenje i nipodaštavanja učesnika , televizije koja emituje, onih koji isti serijal prate i njihovih rođaka.Ovo je druga, o tom moraš da vodiš računa.

Evo primer naprimer.

Znam za tvoju sklonost ka Južnom vetru.
Jasno ti je da to ovde nema prolaznost.
Ali zato ako Coldplay izvodi Sinana pred zgradom BBC-a, to je onda već uspeh na državnom nivou
Uživaj


ps
Izvinjavam se domaćinu na nizu trolova ali složenost situacije ih je uslovila i nadam se da ne remetimo osnovni tok diskusije
antioksidant antioksidant 15:38 03.03.2011

Re: 50

Izvinjavam se domaćinu na nizu trolova ali složenost situacije ih je uslovila i nadam se da ne remetimo osnovni tok diskusije

samo ti nastavi sa ovakvom muzikom
gde su mladi tu je i šala
AlexDunja AlexDunja 15:47 03.03.2011

Re: 50

Ali zato ako Coldplay izvodi Sinana pred zgradom BBC-a, to je onda već uspeh na državnom nivou


ako bi moglo,
ja bih da se kandidujem za upražnjeno mesto
sekretarice...u resoru kulture
je zavladao spontani haos.

kandiduju me moji opštepoznati
visoki standrdi,
cementirana rigidnost
i kulturfašizam.

i, naravno, činjenica
da sekretarijat jednoglasno
deli moje mišljenje o prosečnosti
rolinstounsa kada su njihova muzička dostignuća u
pitanju, i briljantnosti istih kao filozofa amatera.
gorstak92 gorstak92 16:19 03.03.2011

53

EF
Ali zato ako Coldplay izvodi Sinana pred zgradom BBC-a, to je onda već uspeh na državnom nivou
Uživaj

Uživao sam za sve pare

Falavi na muzički ugođaj.

Brinem se da ne osvane sad neki Post sa samo ovim video klipom uz, eventualno, fantastično!!!

Ti si onomad okačio Jelenu i Nikolu, a ono BOL preuzela:))))
Juče ja krenem sa trolovanjem uz slidže i komentare Maje Nikolić kad ono Peđa okačio Post o ,,mojoj" Maji.

Logičan sled događaja je nov tekst o ColdPlay kako cepaju Sinana u tamo onom UK.

AD
sekretarijat jednoglasno
deli moje mišljenje o prosečnosti
rolinstounsa kada su njihova muzička dostignuća u
pitanju, i briljantnosti istih kao filozofa amatera.

I ne samo to!!!
Svi imamo jednoglasno mišljenje da je Eric Clapton u odnosu na RASMC jedna obična, bajata, smdrljiva, ubuđala, raspala, saljina, saljina, saljina...

AlexDunja AlexDunja 16:45 03.03.2011

Re: 53

Svi imamo jednoglasno mišljenje da je Eric Clapton

pa čekaj,
krajnje je vreme da se zavede
minimum reda u tu nvo.

svako pušta šta oće.
ovaj florijan mi umalo izazva
raspad u kompu.

to je plemenita mašina,
osetljiva na zvuk
ecce-florian ecce-florian 16:46 03.03.2011

Re: 50

AlexDunja
Ali zato ako Coldplay izvodi Sinana pred zgradom BBC-a, to je onda već uspeh na državnom nivou


ako bi moglo,
ja bih da se kandidujem za upražnjeno mesto
sekretarice...u resoru kulture
je zavladao spontani haos.


Ja sam za za.
Jedino to je veoma odgovoran posao i zahtevao bi od tebe kao takve da ipak pokažeš i malo fleksebilnosti.

Npr posle uvođenja malih oglasa na blog sledeća revolucionarna ideja mi je pala sasvim spontano a mesto bi joj bilo u tvom resoru.

Naime jedan od ovdašnjih domaćina ženi sina jedinca. Sad svakakvih svadbi je bilo i svako je već gostovao od vokalnih umetnika i ovi sa Granda i ostali poznati i rokeri.Međutim deca ko deca. Zapela da njihova svadba bude naj i da se razlikuje od svih drugih

Kako u ove zimsle dane nema druge zabave sede stalno za kompjuter . Ocu pala na pamet odatle ideja da svadba njegovog sina bude na B92.

E sad AD, ti znaš da je ovo ipak kulturno mesto i ne mož sad baš svaka svadba da bude ovde. Zato čekam gazdu da dođe pa da se dogovorim da mi ustupi prostor ( ovaj oće da plati al' da bude na naslovnoj , kad danas svako sedi za komjuterom)Tekst je već napisan ono etnološki pristup, narodno blago, običaji, kulturno nasleđe, nacionalni identitet a samo ilustracije u vidu fotografija običaja tj njihove svadbe će biti ono što nosi posao.
Znaš ono naslov Svadba u..... pa veeelika fotografija preko celog ekrana.

naknada adekvatna o tom na pp

E sad tu ti nastupaš .Umereni komentari, malo poetskog pristupa, red kulture, neki odabrani izvorni muzički prilog kao preteče modernog roka npr i sl, ili ono kao urbani muzičari sa vizijom budućnosti

ecce-florian ecce-florian 16:53 03.03.2011

Re: 50

antioksidant
Izvinjavam se domaćinu na nizu trolova ali složenost situacije ih je uslovila i nadam se da ne remetimo osnovni tok diskusije

samo ti nastavi sa ovakvom muzikom
gde su mladi tu je i šala

Ok nemoj posle da bude


AlexDunja AlexDunja 16:55 03.03.2011

Re: 50

E sad tu ti nastupaš .Umereni komentari, malo poetskog pristupa, red kulture, neki odabrani izvorni muzički prilog kao preteče modernog roka npr i sl


može. pravi izazov.

ovako nešto?

izvorno, preteča moderne muzike
itajrad, a+ prigodna tematika.

za mladu (snašu)
mora da se bar tog dana pretpostavi da je dobrog srca.

m, šta kažeš?
ecce-florian ecce-florian 19:27 03.03.2011

Re: 50

Može, to dobrodušna mlada ide nekako.
Medjutim bluz i svadba, to ko Đole Kum je tražio pesmu, al' ja sam stigo', briga njih.........
Daj nešto življe, osvrni se na sirotinju koja je svoj rad uložili da pripreme za svadbu proteknu u najboljem redu

onako malo dočaraj atmosferu

AlexDunja AlexDunja 19:35 03.03.2011

Re: 50

svoj rad uložili da pripreme za svadbu proteknu u najboljem redu

dakle, konsenzus postignut.

edit:

šta me čeka?
koja je procedura.

pazi: frkaa mi je
ecce-florian ecce-florian 20:09 03.03.2011

Re: 53

Ti si onomad okačio Jelenu i Nikolu, a ono BOL preuzela:))))
Juče ja krenem sa trolovanjem uz slidže i komentare Maje Nikolić kad ono Peđa okačio Post o ,,mojoj" Maji.

Logičan sled događaja je nov tekst o ColdPlay kako cepaju Sinana u tamo onom UK.

Pogrešno
Logičan sled događaja je nov tekst UK o BBC

No da se vratimo na poso'

Kad sam pre desetak dana okačio Nikolu kod AO Jelena je imala cca ispod 2000 gledanja.Večeras 39.693. Misliš da post BOL nije malo doprineo tome?

Daj konkretne predloge, nije dovoljna samo gola analiza
gorstak92 gorstak92 20:15 03.03.2011

Re: 50

Predlog za svadbu?



Edit: Što se tiče nove sekretarice ja sam za, ali pod uslovom da nam ustupi franšizu za evroatlantske integracije!
Sad je kriza i moramo se prihvatiti bilo kog posla.
Ako neko ima kontakt sa Gadafijem ili opozicijom trebalo bi i to razmotriti.
AlexDunja AlexDunja 20:24 03.03.2011

Re: 50

gorstak92
Predlog?


a ne.
moraće bolje.
antioksidant antioksidant 20:38 03.03.2011

Re: 50

ecce-florian ecce-florian 21:02 03.03.2011

Re: 50

AlexDunja
gorstak92
Predlog?


a ne.
moraće bolje.

Potpuno se slažem sa drugarskom kritikom buduće sekretarice u odnosu na citirani deo komentara

Isto tako potpuno se slažem sa editovanim delom komentara sekretara gorstak92
Edit: Što se tiče nove sekretarice ja sam za, ali pod uslovom da nam ustupi franšizu za evroatlantske integracije!
Sad je kriza i moramo se prihvatiti bilo kog posla.
Ako neko ima kontakt sa Gadafijem ili opozicijom trebalo bi i to razmotriti.


Kako se u ovo uklapa i afrički prilog sekretara AO predlažem da se ovaj zadatak kontakata obavi preko kulture. No ne preko masovne u ovom slučaju kao Ž.Mitrović već posredstvom nauke

Kako je resor kulture i umetnosti za sada istovremeno i resor nauke to sekretarica AO treba da razmotri stavove da su Srbi iz okoline Niša negde 3000 p.n.e. posadili klice civilizacije između ostalog i u Egiptu, te da u tom kontekstu izvrši širu prezentaciju stavova našeg akademika Grozdanovića , kandidata za Nobelovu nagradu za fiziku u oblasti Opšta teorija nastanka Zemlje

Posebnu pažnju obratiti na autotohnu voditeljku
Izlaganje je malo duže ( 7 minuta) ali kako se radi o naučnom izlaganju vredi svakog utrošenog trenutka
antioksidant antioksidant 21:04 03.03.2011

Re: 50

a ova naucna prezentacija se odigrala u nekom bioskopu?
ecce-florian ecce-florian 23:10 03.03.2011

Re: 50

antioksidant
a ova naucna prezentacija se odigrala u nekom bioskopu?

Šta ti nije jasno.

Stari naziv Skoplja je bio Skopu.

Pre nego što je otišao na intervju on je iz Niša bio u Skopu.

Zato i imaš utisak u Istočnom Sarajevu da je u bio skopu.

Logično zar ne.

edit:
Ali u tom tvom razgledanju mizanscena propustio si da sam ti dao dokaz zašto Coldplay tako dobro izvodi Sinana. Naime,da si obratio pažnju fundamentalno,u izlaganju gdina Grozdanovića mogao si čuti da, Gordon koga VOLI Miloš Crnjanski tvrdio da su praoci Britanaca došli sa prostora stare Jugoslavije.
antioksidant antioksidant 22:16 03.03.2011

srecan rodjendan

ecce-florian ecce-florian 23:21 03.03.2011

Re: srecan rodjendan

izmene u komentaru

Srećan 65. rođendan svim zvezdašima uz pesmu Mašinke Lukić



od bube92



gorstak92 gorstak92 15:10 04.03.2011

Breaking news!

Vest br. 1: Humanitarac - bloger - general Jovo Divjak u'apšen u AU po interpolovoj poternici iz Srbije!!!
Osnivač fonda “Obrazovanje gradi BiH” sada čeka izvesnu sudbinu u kazamatu AU (vratiće ga u BIH kao i sve optužene do sada).

Zamisli, hoće da mu sude zbog maleckog incidenta u Dobrovoljačkoj ulici. Kao da se neko i seća te opravdane samoodbrane protiv horde do zuba naoružanih ćetnika.

Vest br. 2: Ode Maxi. Pitamo se koliko će evro da skoči...

Vest br. 3: Moj predlog da AO dobije VIP status blogera naišao na nezapamćeno malo interesovanje (samo dve preporuke, pih). Uveren sam da je razlog slabog odziva onaj ko je predložio, a ne onaj koji je predložen.
Tamo kod Gazde moderator05 je dobila 14 preporuka na brisanje mog komentara, a sećam se da sam postavio nedostižan rekord kad je moderator05 dobila fantastičnih, mislim, 26 preporuka na komentar gde je objasnila zašto su trajno banovani gorstak94 i gostak95. Nisam baš siguran u broj preporuka, ali sigurno je bilo preko 20.
U svakom slučaju to je jedna tužna priča o delikatnom odnosu mene i moderatorke 05...
Sa moderatorkom 06 je, naprotiv, odnos sasvim OK. To je jedna skroz vesela i neinteresantna priča


Vest br. 4: Ceca je opet na sudu. Toliko puta je bila tamo da, verovatno, pre ulaska proćaska malo sa portirom (porodica, vreme, situacija...), a kafe kuvarica odmah zna koliko kaHfu treba zasladiti.

Vest br. 5: Boki 13, ipak, ostaje u Srbiji.
antioksidant antioksidant 15:13 04.03.2011

Re: Breaking news!

Uveren sam da je razlog slabog odziva onaj ko je predložio, a ne onaj koji je predložen.


optimisto
gorstak92 gorstak92 15:28 04.03.2011

Re: Breaking news!

antioksidant
Uveren sam da je razlog slabog odziva onaj ko je predložio, a ne onaj koji je predložen.

optimisto

Ne, nisam ni najmanje optimista.
Ne možeš zamisliti koliko mi je bilo krivo što nema dve vrste preporuka kao što je predlagano (plusići i minusi). Garantujem ti da bih vrlo brzo toliko podigao lestvicu u broju negativnih preporuka da me skoro ne bi niko dostigao.
Dobro sad, ecce-florian ume stvarno da iznervira sa onim dugačkim komentarima + video klipovi od 10min, ali ja što umem da iritiram nemaš pojma
antioksidant antioksidant 15:57 04.03.2011

Re: Breaking news!

ecce-florian ecce-florian 18:40 04.03.2011

Re: Breaking news!

Dobro sad, ecce-florian ume stvarno da iznervira sa onim dugačkim komentarima + video klipovi od 10min, ali ja što umem da iritiram nemaš pojma

Dugački pa šta.
Kako je ovo prvenstveno ekonomski post AO mali prilog

Tema redistribucija društvenog bogatsva ( to ti je gorštak ono oću i ja moj deo, nećete me prevariti
paz sad
Ceče je zaradio 4,2 miliona evra u 2009, ali je njegov bonus skočio minule godine sa 689.000 evra na 4,8 miliona evra.
Šest članova Dajmlerovog odbora direktora isplaćeno je sa ukupno 25 miliona evra, mnogo više nego 2009. godine kada su dobili 10 miliona evra.
Dajmler je nagradio direktore zbog dobrog poslovanja kompanije, posle oštrog skoka prodaje u Kini, što je pomoglo drugom svetskom proizvođaču luksuznih automobila da zabeleži najveći godišnji profit od 2002.


ovo dovde je sve već viđeno

ali sada dolazi najinteresantnije

U januaru je kompanija objavila da će zaposleni dobiti bonuse do 1.000 evra u okviru obeležavanja 125. godišnjice autoindustrije, čije je temelje udario osnivač kompanije Karl Benc. Oni će takođe dobiti bonuse od 3.150 evra na osnovu rezultata poslovanja u 2010. godini.

Da sad ne dužim komentar ( znaš i ti da gugluješ) pogledaj rast npr Maxija od u zadnjih deset godina. Čini mi se da ga ni blizu nije pratila raspodela radnicima kao npr u dajmler bencu

predlog radnicima maxija

tražite od Miška vaš deo od ovih 900 milijona( više od dva NIS-a)
ecce-florian ecce-florian 00:18 06.03.2011

ενπαθος

Izvinjavam se za digresiju (trol)ali sam slučajno lutajući po netu natrčao na ovo, pa da podelimo






antioksidant antioksidant 16:07 06.03.2011

Re: ενπαθος

сунчан дан
лепа фотка
ecce-florian ecce-florian 21:31 07.03.2011

Re: ενπαθος

antioksidant
сунчан дан
лепа фотка

da

ima i blagost u pogledu




antioksidant antioksidant 07:52 08.03.2011

Re: ενπαθος

ecce-florian
antioksidant
сунчан дан
лепа фотка

da

ima i blagost u pogledu





gorstak92 gorstak92 10:35 08.03.2011

Re: ενπαθος

ecce-florian
Izvinjavam se za digresiju (trol)ali sam slučajno lutajući po netu natrčao na ovo, pa da podelimo

Šta je ovo?
a) Novi sastav Idola
b) Novi sastav Dobrovoljnog pevačkog društva
c) Početak karijere savetnika (u početku je bilo teško)
antioksidant antioksidant 10:43 08.03.2011

Re: ενπαθος

gorstak92
ecce-florian
Izvinjavam se za digresiju (trol)ali sam slučajno lutajući po netu natrčao na ovo, pa da podelimo

Šta je ovo?
a) Novi sastav Idola
b) Novi sastav Dobrovoljnog pevačkog društva
c) Početak karijere savetnika (u početku je bilo teško)
predsednik pre savetovanja
ecce-florian ecce-florian 10:44 08.03.2011

Re: ενπαθος

antioksidant
07:52 08.03.2011


antioksidant antioksidant 10:45 08.03.2011

Re: ενπαθος

ecce-florian

florian je shvatio u čemu je pogrešio i zašto on nije postao predsednik

ecce-florian ecce-florian 10:52 08.03.2011

Re: ενπαθος

gorstak92
ecce-florian
Izvinjavam se za digresiju (trol)ali sam slučajno lutajući po netu natrčao na ovo, pa da podelimo

Šta je ovo?
a) Novi sastav Idola
b) Novi sastav Dobrovoljnog pevačkog društva
c) Početak karijere savetnika (u početku je bilo teško)


Ne
Pripreme savetnika za prelazni rok



A firma će da uradi novu dobitnu kampanju za izbore
"Vatikan zna"


ecce-florian ecce-florian 10:55 08.03.2011

Re: ενπαθος

antioksidant
ecce-florian

florian je shvatio u čemu je pogrešio i zašto on nije postao predsednik


Šta ćeš, kad nemam ko da mi čuva leđa.
antioksidant antioksidant 11:00 08.03.2011

Re: ενπαθος

ecce-florian
antioksidant
ecce-florian

florian je shvatio u čemu je pogrešio i zašto on nije postao predsednik


Šta ćeš, kad nemam ko da mi čuva leđa.

sudeći po slici gore - krila su bila presudna

gorstak92 gorstak92 11:47 08.03.2011

Re: ενπαθος

florian je shvatio u čemu je pogrešio i zašto on nije postao predsednik


hint: florian - cvetko - cvetković
+ slidža iz Premier League


Florian je premijer!
ecce-florian ecce-florian 12:11 08.03.2011

Re: ενπαθος

antioksidant
ecce-florian
antioksidant
ecce-florian

florian je shvatio u čemu je pogrešio i zašto on nije postao predsednik


Šta ćeš, kad nemam ko da mi čuva leđa.

sudeći po slici gore - krila su bila presudna


Uvek sam bio mišljenja da je čvrsta odbrana presudna

I nije da sam se setio , tad bi bio
Ovako ostaje
ecce-florian ecce-florian 12:26 08.03.2011

Re: ενπαθος

gorstak92
florian je shvatio u čemu je pogrešio i zašto on nije postao predsednik


hint: florian - cvetko - cvetković
+ slidža iz Premier League


Florian je premijer!

Trt
Budi ti premijer vlade koja se finansira dobrom voljom. Miško da ti dobrovoljno plati porez od 100 milijona i i dobrovoljno sve što je dobio od prodaje uloži u privredu.Cvetko ko papa daje indulgenciju.A Petrović zbog iskustva kao ministar pravde preuzima poljoprivredu u koju će Miško da ulaže.

E kad si već tu, jesam ja to dobro razumeo da je Dulić postao ministar rudarstva.Kolubara je površinski kop ,jel' tako. To će DS sad putem njega da uvede reda, jel'da.


Samo ti zahebavaj. Da je ko nekad žene bi nam od sinoć bile u šopingu u Trstu na trošak sindikata, a ovako pišu po blogu.
Evo ti jedna fotka , pa makar je tvoja prijateljica moderator 06 skinula zbog autorskih prava.Nema nezaštićena. Nadam se da moderacija danas radi skraćeno.



ps.
pazi danas kako voziš
gorstak92 gorstak92 12:43 08.03.2011

88. komentar

E kad si već tu, jesam ja to dobro razumeo da je Dulić postao ministar rudarstva.Kolubara je površinski kop ,jel' tako. To će DS sad putem njega da uvede reda, jel'da.

Juhuuu!
Dulić je naš Wolf - čovek koji rešava nemoguće situacije.


ps.
pazi danas kako voziš

Što?
Ima mnogo opasnih vozača zbog dana žena ili mi je neko stavio explozivnu napšravu ispod kola

Samo da se pohvalim da sam uzeo komentar br. 88, a svi znamo koliko je to važan broj (npr. 88 ruža je u kući cveća).
ecce-florian ecce-florian 15:20 08.03.2011

Re: 88. komentar


Ovde prešlo u kamernu atmosferu
ajmo malo
Poslednja mladost u Jugoslaviji najbolja ploča pre 1987.
Samo njih dvojica da ostali ne kvare posao
Nije baš ko Sinan ali daj malo prihvati moderne tedencije



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana