Gradjanske inicijative| Planeta| Religija| Sex| Život

Malo nas je al' ... samo vrlo retki nismo govna

krkar RSS / 15.03.2011. u 00:38

 

 donacija-2.jpg

 

Baš na dan kad je udario zemljotres, Japan je organizacijama paraplegičara u Banatu i Sremu kao i Centru za socijalni rad Paraćina donirao 77 493 €. 

A pre toga (navodim Guglovim redom):

- 124 770 € komunalnim preduzećima iz Sokobanje i Vlasotinca;

- 31 771 € Osnovnoj školi Bratstvo u Novom Pazaru;

- 5,8 miliona € za rano otkrivanje raka dojke;

- 58 500 € Javnom preduzeću "Put" iz Krupnja za nabavku cisterne za pijaću vodu;

- 65 000 € Domu zdravlja u Novoj Varoši;

- 61.700 € za krevete, monitore za pacijente, sistem za snadbevanje kiseonikom i drugu opremu za intenzivnu negu bolnici u Lazarevcu;

- 60 400 € za ambulantno vozilo i medicinsku opremu Domu zdravlja iz Golupca;

- 70 000 €. Zdravstvenom centru iz Požarevca za endoskop, defirbrilatore i monitore za pacijente;

- 28 000 € bolnici u Vrdniku za opremljeno ambulantno vozilo i laboratorijsku opremu;

- 17 miliona € za 94 gradska autobusa za Beograd (ne samo što su ih poklonili nego su i platili da se svakog dana peru i sveke nedelje redovno servisiraju i zato još savršeno funkcionišu posle 7 godina)

itd, itd, itd. 

Tamo nekakva država i nekakav narod sa kojima Srbija i Srbi nikakve naročite političke, ekonomske ili kulturne veze nemaju - poklonili su ovoj državi i ovom narodu preko 210 miliona € od 1999.  Dali. Onako, bez uslova, bez ucenjivanja, bez zahteva. Evo, vama treba - izvolite.

Zahvalne srBske patriJote odužile su im se razbijanjem mobilnog mamografa delom kupljenog od japanskih para:

1342062234cc598ae58bfa515986036_450x339.jpg 

 

Svojevremeno je bila nekakva mlitava i kilava šatro inicijativa da se u znak zahvalnosti tim Azijatima inovercima podigne javna česma.  Naravno, osim priče - ništa. EDIT: u međuvremenu mi je skrenuta pažnja da je česma ipak podignuta

I onda zemljotres, cunami, poplave, eksplozije u nuklearnim elektranama... urnišu isti taj Japan - i u ovoj državi ni vlast ni narod ne mrdnu prstom. U nedelju se u svim dnevnicima čitalo kako je premijer Cvetković poslao telegram. Taman ono što u ovom trenutku Japancima najviše treba - telegram!

Za očekivati je da srbijansku vlast zabole za Japance - isto tako se ponašaju i prema Srbijancima. Ali da većina ovog naroda nema ni najosnovniju empatiju, da se niko ne seti da nešto uradi, makar i simbolično. Recimo, bar malecki moleban za Japance - to je, valjda, džabe?

Ništa. To je naša zajednička i nacionalna sramota! Malo nas je al' smo govna.

Na sreću nismo baš svi.

Prvo je juče izašao tekst - od svih novina baš u Kuriru!!! 

BRUKA: ZABORAVILI SMO KOLIKO JE JAPAN POMAGAO SRBIJU! Brzo zaboravljamo šta je sve Japan učinio za nas! Niko se nije setio da odnese ni jedan cvet ili upali sveću ispred ambasade Japana u znak sećanja na žrtve zemljotresa

Hvala Kuriru i novinarki Ivani Mihajlović.

A onda je danas govnarski obraz države i naroda bar delimično osvetlala - sirotinja, oni koji imaju najmanje para ali imaju poštenja, časti i srca:

Prokuplje daje 10 000 $ Japanu

Prokuplje je odlučilo je da pomogne sa 10 hiljada dolara Japanu, koji je mnogo učinio za jednu od najsiromašnijih opština Srbije, kako kaže njeni građani.

...

(Gradonačelnik Prokuplja) Arsović kaže da su zbog svih gestova naroda Japana odlučili da se bar malo oduže, sada kada se Japan suočava sa posledicama katastrofalnog zemljotresa.

"To je više znak naše pažnje za sve što je narod Japana opštini Prokuplje u zadnjih 10 godina pomagao i omogućio da naši građani imaju bolji i kvalitetniji život. Ovo je znak pažnje i siguran sam da će ova pomoć narodu Japana puno značiti, razlozi su ljudski. Oni su nama pomagali kada nam je pomoć bila potrebna“, kaže Arsović.

Hvala Prokupčanima i svaka im čast!

 

Jebi se Borise Tadiću, jebi se Mirko Cvetkoviću, jebi građanine Tomice Milosavljeviću koji si se slikao i držao govore kad su Japanci poklanjali mamografe i štošta još...

EDIT:  Po preporuci blogera ubacujem ovo što sam napisao u jednom komentaru:

Nije uopšte bitno da Tadić i/ili Cvetković pošalju pare. Bilo je bitno da bar jedan od njih dvojice izađe i kaže:

Braćo Srbi, narod Japana koji je nama mnogo pomogao i mnogo učinio danas je strašno postradao. Država će smisliti konkretne načine da im se pomogne i pozivam sve koji mogu da se u to uključe. Ako ne možete da učinite ništa drugo, pozivam bar onih 80+% koji se zvanično izjašnjavaju kao vernici da se pomole bogu i zapale sveću za te dobre ljude koji su nama pomagali.

To su mogli i morali da učine prvog dana. TO nešto znači. I mnogo toga pokazuje.

Obaška što se Tadić upravo vratio iz Japana gde su ga 4 dana lepo i srdačno gostili!

Samo, to se ili ima ili nema u srcu. Tu spin-doktori i savetnici za medije ne pomažu.

......................................................................

 

UPDATE:

Račun za direktnu uplatu pomoći Crvenom krstu Japana 


Name of Bank: Sumitomo Mitsui Banking Corporation
Name of Branch: Ginza
Account No.: 8047670 (Ordinary Account)
SWIFT Code: SMBC JP JT
Payee Name: The Japanese Red Cross Society, Donation for Japan earthquake/tsunami
Payee Address: 1-1-3 Shiba-Daimon Minato-ku, Tokyo JAPAN

Hvala Mungosu92 za račun



Komentari (212)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

princi princi 00:44 15.03.2011

За ово препорука...

Hvala Prokupčanima i svaka im čast!
mirelarado mirelarado 01:03 15.03.2011

Re: За ово препорука...

princi
Hvala Prokupčanima i svaka im čast!


Није касно да се и остали градови угледају на Прокупље.


skener92 skener92 01:22 15.03.2011

Re: За ово препорука...

mirelarado mirelarado 01:27 15.03.2011

Re: За ово препорука...

palilula92 palilula92 01:36 15.03.2011

Re: За ово препорука...

Povodom Crvenog Krsta (koji bas i nije na nekom glasu , mislim na nas Crveni Krst sa kojim smo mi koji zivimo u inostranstvu imali puno problema za vreme ratova da preko njih dostavimo pomoc) i postavljenog linka, evo jos jednog:

http://blog.givewell.org/2011/03/11/japan-earthquaketsunami-disaster-relief-donations/

U ovom momentu Japancima je potrebna: voda, hrana, lekovi, sanitetski materijal, vrece za spavanje.

Kad bi nasi napunili nekoliko aviona sa konzervisanom hranom to bi u ovom momentu verovatno imalo mnogo veci efekat nego pare.
st.jepan st.jepan 01:57 15.03.2011

Re: За ово препорука...

Kad bi nasi napunili nekoliko aviona sa konzervisanom hranom to bi u ovom momentu verovatno imalo mnogo veci efekat nego pare.


To bi(smo) stvarno mogli.
Samo, dobro bi bilo da to budu konzerve kojima nije istekao rok (poput onih lekova sto su ih nama slala francuska i jos neka govna)..., mislim, ako bi ikako moglo bez neke bruke...,
krkar krkar 02:18 15.03.2011

Re: За ово препорука...

To bi(smo) stvarno mogli.


To je vrlo nerealno.

Srbija nema ni jedan avion (vojni ili civilni) koji može da ponese iole značajniju količinu tereta i ni jedan koji do Japana može da stigne bez najmanje 3 međusletanja, što podrazumeva rezervne posade, smene i ostale komplikacije.

Mnogo je realnije umesto razmišljanja o vodi i hrani planirati pomoć u onome što će biti potrebno u obnovi jer za to ima dovoljno mogućnosti da se pošalje brodovima. Japanu će mnogo toga biti potrebno i još dugo vremena.
st.jepan st.jepan 02:29 15.03.2011

Re: За ово препорука...

To bi(smo) stvarno mogli.

To je vrlo nerealno.

OK, verovatno si u pravu, nisam upoznat sa tehnickim pitanjima.
Reagovao sam refleksno, mislim, nesto hrane valjda imamo.
A priznajem, pomalo i da bih podvukao da nismo samo mi govna.
Jukie Jukie 07:14 15.03.2011

Re: За ово препорука...

st.jepan
Kad bi nasi napunili nekoliko aviona sa konzervisanom hranom to bi u ovom momentu verovatno imalo mnogo veci efekat nego pare.To bi(smo) stvarno mogli.Samo, dobro bi bilo da to budu konzerve kojima nije istekao rok (poput onih lekova sto su ih nama slala francuska i jos neka govna)..., mislim, ako bi ikako moglo bez neke bruke...,

Pitanje je da li u Japanu ljudi jedu ovo što se kod nas stavlja u konzerve... to ozbiljno mislim. Ja sam mnogo zdraviji otkako ne jedem kupovnu konzervisanu hranu (sem ajvara i paradajza koje je moja mama spremala pa znam da od dodataka ima samo aspirina tj. salicila).
eli.lacrosse eli.lacrosse 07:50 15.03.2011

Re: За ово препорука...

Hvala ti na tekstu. Zastrašujuć pogled u ogledalo.
Hvala Prokupčanima i svaka im čast!
ivana23 ivana23 09:47 15.03.2011

Re: За ово препорука...

Avion i da nekako odleti do Japana ili brod doplovi - sta dalje... Gusta mreza puteva i luka, koja je obezbedjivala efikasan lanac isporuka, sada je potpuno unistena.

Pratite li ljudi medije?!?
maca22 maca22 09:48 15.03.2011

Re: За ово препорука...

ivana23
Avion i da nekako odleti do Japana ili brod doplovi - sta dalje... Gusta mreza puteva i luka, koja je obezbedjivala efikasan lanac isporuka, sada je potpuno unistena.

Pratite li ljudi medije?!?

Moram priznati, sasvim ozbiljno i bez ikakve ironije, da uglavnom čekam da ti to odradiš. Sam te pratim. :)
angie01 angie01 15:58 15.03.2011

preporuchijem za obavezno

pogledati sve filmove dva istinska mastera!

Takeshi Kitano



Hayao Miyazaki

maca22 maca22 16:52 15.03.2011

Re: За ово препорука...

ivana23
Avion i da nekako odleti do Japana ili brod doplovi - sta dalje... Gusta mreza puteva i luka, koja je obezbedjivala efikasan lanac isporuka, sada je potpuno unistena.

Pratite li ljudi medije?!?

Istragla si iz konteksta. Ovo se odnosi za transport automobila automobilske industrije koja tu neće moću odmah ponovo da radi.
A ne odnosi se na dopremanje spasilaca i pomoci.
ivana23 ivana23 18:00 15.03.2011

Re: За ово препорука...

maca22

ivana23
Avion i da nekako odleti do Japana ili brod doplovi - sta dalje... Gusta mreza puteva i luka, koja je obezbedjivala efikasan lanac isporuka, sada je potpuno unistena. Pratite li ljudi medije?!?
Istragla si iz konteksta. Ovo se odnosi za transport automobila automobilske industrije koja tu neće moću odmah ponovo da radi.A ne odnosi se na dopremanje spasilaca i pomoci.


Maco, ako su putevi i luke unisteni, to se odnosi na sve vrste transporta.

Zasto su samoposluge po gradovima prazne? Nemogucnost dopremanja namirnica...

mrdax mrdax 21:23 15.03.2011

Re: За ово препорука...

G r o f
Pratite li ljudi medije?!?
Ivana, stvarno ne razumem šta ti hoćeš da kažeš. Jel ti misliš da u Japanu Mrkonjić popravlja puteve pa će otežan saobraćaj trajati do u beskonačnost???Svi tvoji postovi su smišljeni tako da zaštite gospodu političare i nemam ništa protiv toga. Verovatno si imala neke koristi od njih, ja nisam i ne volim kad mi neko stvara maglu ispred očiju.Ti isti političari opljačkali su vlastite izbeglice koji su prošli veću golgotu od Japanaca i sad se neko čudi zašto se ne sete Japana.Naravno da će se setiti ali tek onda kad na osnovu ovakvih blogova i sličnih medijskih kampanja vide da mogu jeftino zaraditi neki politički poen.Meni se malo gade, priznajem.


Mrkonjic bi zavrsio pre roka !
wukadin wukadin 10:02 16.03.2011

Re: За ово препорука...

Ne političare, Grofe.
Nego narod od generalizacija koje vole takvi kao ti, koji su se sprdali sa Srbima kojima su vađeni organi u Žutoj kući.
Uostalom, Ivana samo penosi informacije. Da li vam možda činjenice smetaju (zna se zašto govorim u množini)?! Pa ako imate cojones grandes kao gosn. Hegel svojevremeno otpišite činjenice koje vam se ne uklapaju u sistem autošovinističkih mantri.

Ja nemam šta sad da kopiram, neku vest, samo mogu preneti svoj utisak da se juče na Beogradskoj hronici dosta pričalo o pomoći Japanu. Ako je zbog Krkijevog bloga, njemu hvala. Ako nije zbog ovog bloga, onda je red da prizna da je požurio sa kritikama.
krkar krkar 12:40 16.03.2011

Re: За ово препорука...

Ako nije zbog ovog bloga, onda je red da prizna da je požurio sa kritikama.


Taman da odgovorim na istom mestu svim Apologetama Države, Vođa, Nacije...

Nisam ja ovaj blog pisao da bi se pričalo o Japanu u Beogradskoj hronici. Ni da bi se stavljalo na kantar koliko je Krkar iskren a koliko nije, ni koliko je % u pravu a koliko je % pogrešio. Niti sam ga pisao da bi životne kvariše, napaljenici koji svoju kosmičku beznačajnost dokazuju premudrim i prepatriJotskim turanjem Srbije, Kosova, Bratunca, Jasenovca, Milice Rakić, golobradih vojnika JNA, Žute kuće, neosuđenog Miloševića i ostalih ispraznih floskula iz domena nacional-kolektivističkog blebetanja u svaku priču uključujući i one o kuvanju, biciklizmu ili ptičjem pevanju.

Dakle, nije ovo blog o minutaži Japana i nesreće u vestima. Time se bave Ebart, Ninamedija i službe prodaje, mene ni najmanje ne interesuje.

Pošto u svojoj opijenosti velikim zadacima, ciljevima, zaverama i ostalim značajnim aktivnostima na očuvanju Ugroženog Srpstva Vaskolikog nisi uspeo da primetiš i/ili shvatiš, ovo je blog o sebičnosti i nedostatku empatije - kod Narodnih Vođa i većine Naroda.

Neko od komentatora je to još bolje definisao: selektivna empatija, što je još gore i još poraznije.

Predsednik i premijer ove države nisu se oglasili o tragediji u Japanu!

Svedržitelj Tadić je, da stvar bude gora, neposredno pre katastrofe 4 dana proveo u Japanu. Ili je robot bez duše ako u 4 dana u njemu nije uspela da se stvori/probudi ni jedna emocija, ili je licemer, kalkulant, jeftini politikant... ako nije shvatio (sam ili uz pomoć kohorte pretorijanskih Savetnika) da bi bilo ljudski da se oglasi.

Dakle, ksko god okreneš, predsednik moje zemlje je PIZDA.

Nije uradio bar dve stvari koje je mogao:

1. Nije se oglasio
2. Nije poslužio za primer

A premijer moje zemlje je dodatno PIZDA jer nije uradio ni treću stvar koja je u njegovoj nadležnosti - nije proglasio dan žalosti.

U Srbiji je proglašen dan žalosti kad je poginuo Kačinjski sa svitom (86 mrtvih, većinom političara) i to je jedini tragični događaj u svetu u poslednje vreme koji je zvanično obeležen. Proglašen je i dan žalosti povodom pogibije 9 državljana Srbije u saobraćajki u Egiptu i povodom pogibije 7 radnika u fabrici municije u Srbiji. A u Japanu je po najnovijim podacima poginulo i nestalo 11 000 ljudi (slovima: JEDANAEST HILJADA LJUDI) i to (još) nije dovoljno da država proglasi dan žalosti!!!

11 000 Japanaca još ne vredi kao 9 Srba. Kurs je još uvek 'samo' 1222 Japanca za jednog Srbina. Možda se država oglasi kad dostigne 1500:1. Ili 2000:1, zaista ne znam koji je po njima poželjni kurs.


O tome je, Nacionalno Svesni Moralomereći Patrijoto, ovaj blog. I o narodu koji sve to vidi - i 'normalno mu je' da se tako isto ponaša.

Čast izuzecima. Kojih je, kako god okreneš, premalo.

Doduše, ako se uzme u obzir ponašanje Države i njenih Vođa, svaki izuzetak je jedno malo nekolektivističko čudo. I zato svakom ko je na bilo koji, simboličan ili kokretan način pokazao saosećanje sa Japancima - svaka čast!



G r o f G r o f 13:38 16.03.2011

Re: За ово препорука...

, koji su se sprdali sa Srbima kojima su vađeni organi u Žutoj kući.


Gospodine, ja se nikad ne sprdam sa žrtvama, bilo kojim i bilo čijim. Ovakvo podmetanje može izreći samo nevidjena gnjida.
Veličina mojih jaja nije vaš problem gospodine Wukadine, ali jesu vaš nivo.
Kad neko napravi takav izbor unformacija da bi dokazao kako u Japan ne treba slati pomoć jer su tamo uništene saobraćajnice, takva glupost je po meni bezobrazluk.
Na znam zašto mi je prošli komentar izbrisan ali ako nekom pričinjava zadovoljstvo neka briše i ovaj.
wukadin wukadin 14:03 16.03.2011

Re: За ово препорука...

Pošto u svojoj opijenosti velikim zadacima, ciljevima, zaverama i ostalim značajnim aktivnostima na očuvanju Ugroženog Srpstva Vaskolikog nisi uspeo da primetiš i/ili shvatiš, ovo je blog o sebičnosti i nedostatku empatije - kod Narodnih Vođa i većine Naroda.


Успео сам да схватим да је твоја реакција била можда исхитрена, а можда злонамерна. Такође, на основу неких ранијих реакција "јавности" (што би рекли 'рвати "пућанства" ) могао сам да ти поверујем, одатле моје прве реакције на овај блог.
Међутим, хебе те што си прво демантован, а онда и та "минутажа". Јер ако "минутажа" није мерило, шта јесте?! Телепата ли си, па знаш да Србе заболе за Јапан.
Што се тиче власти, а ваљда власт и народ нису исто, може се причати да власт у принципу заболе и за народ Србије. Онда што не би за тамо неки Јапан. Шта су нам дали, дали су, осим тога немају везе са "евроатланским" интеграцијама, што рече Тома ономад - Јапан није у ЕУ па шта му фали
Кад хоћеш врага, чак из власти су нешто понудили. Ево рецимо, скупштина града.

Gospodine, ja se nikad ne sprdam sa žrtvama, bilo kojim i bilo čijim. Ovakvo podmetanje može izreći samo nevidjena gnjida.


Господине, ће се ископа.
Или и даље негирате да само Ви, Милош (или како се већ зваше) и Срђан Пајић нисте имали став згражавања поводом извештаја Дика Мартија, него... хммм... неки други став.
Ако вам је стварно до пијетета можемо на овоме стати, а то шта сте писали, биће прилике да се понови.
А зашто то написах? Једноставно - ви преиспитујете Иванине мотиве, ја Ваше.
Капиш!?

Kad neko napravi takav izbor unformacija da bi dokazao kako u Japan ne treba slati pomoć jer su tamo uništene saobraćajnice, takva glupost je po meni bezobrazluk.


И да јапанска влада прихвата помоћ од само 10 (десет) земаља, јер је просто загушена.
То је мени податак који води до закључка да је ефективније размишљати о некој помоћи у обнови, колико можемо - рецимо Београд да финансира обнову неке основне школе коју је срушио цунами.
Али Вама отежава пљување по Србима, у чему сте "вешти".
wukadin wukadin 14:13 16.03.2011

Uostalom, šta je problem

Pre svega naslov bloga

Malo nas je al' ... samo vrlo retki nismo govna


Prvo igranje sa prvim licem:
Malo nas je (Srba, građana Srbije), ali samo vrlo retki nismo ... (ergo Krki sebe isključuje).
Ovakvi istupi bi mogli inače dosta pomoći u elaboriranju zašto nije autošivinizam isto što i samomržnja - jer prosto sebe autošovinisti ne mrze, oni misle za sebe da su elita.

A sada se vadi na preCednika koji se nije oglasio (rekoh odmah da je skandal) i vlasti što nisu proglasile dan žalosti (i to sam osudio).

Ako je do toga neka se promeni naslov u:
Predstavljaju nas govna.

A ne da se poistovećuje narod sa vlašću koja je formirana pre tri godine uz pomoć tajkuna i stranih ambasada i koja verovatno ne bi dobila "da su sutra izbori".
krkar krkar 14:43 16.03.2011

Re: Uostalom, šta je problem

Prvo igranje sa prvim licem:
Malo nas je (Srba, građana Srbije), ali samo vrlo retki nismo ... (ergo Krki sebe isključuje).


Kuku meni lupetanja!

Evo za vas sa jeftinijim intelektualnim, logičkim i/ili osnovnoškolskim kartama lepo, polako, postupno:

1. Postoji (poznat je, upotrebljava se) izraz Malo nas je al' smo govna

Taj iskaz gramatički uključuje sve nas jer je u prvom licu množine.

Određivanje skupa nas nije u domenu formalne gramatike - iskaz jednostavno tvrdi da govornik smatra da pripada nekoj grupi ali ovaj izraz je ne određuje i ne objašnjava po čemu se ta grupa definiše. Dakle, i van formalne gramatike jezik traži određena (pred)znanja i nivo razumevanja (konteksta, diskursa itd) da bi se nedvosmisleno odredilo o kojoj se grupi radi.

Ovim si, nadam se, naučio da za razumevanje iskaza nije dovoljna samo formalna gramatika.


2. Iskaz Nismo svi govna formalno gramatički ne omogućava da se pouzdano utvrdi misli li govornik za sebe da JE govno ili da NIJE. On samo iznosi tvrdnju da u okviru neke grupe kojoj on (inače) pripada nisu svi govna, ali nikako ne omogućava da se utvrdi ni koliko pripadnika grupe JESTE, ni koliko NIJE ni gde tu spada govornik.

Dakle, i za razumevanje pripadnosti govornika u ovom iskazu neophodni su neki dodatni elementi.


3. Iskaz Malo nas je al' samo vrlo retki nismo govna ima više slojeva.


3a. Deo iskaza al' samo vrlo retki nismo govna na prvom formalno gramatičkom nivou naizgled uključuje govornika (oblik nismo, prvo lice množine, prezent)

Međutim, očigledno je da je ovaj oblik upotrebljen da bi se očuvala logička veza sa originalnim iskazom malo nas je al' smo govna, upravo odabirom tj. očuvanjem iskaza u 1.l.m.

Kao što ti je već objašnjeno, iskaz nismo svi govna gramatički ne daje dovoljno elemenata da se zaključi smatra li govornik da jeste ili niej govno.

Da je govornik hteo da istakne da ON SAM NIJE govno, to bi nedvosmisleno mogao uraditi uvođenjem 1. lica množine lične zamenice, MI, u naglašenoj poziciji u rečenici, čime se nužno obuhvata i govornik.

Dakle, iskaz bi tada glasio Malo nas je, al' samo MI retki nismo govna


3b. Pošto je uporebljen iskaz BEZ naglašavanja pripadnosti autora, treba ga tumačiti sa razumevanjem - e, to je ono što tebi i tvojoj ostrašćenoj bratiji inače teže ide.

Ovaj autor (Krkar) izražava se gramatički i stilistički vrlo precizno, pa je pametnom, neostrašćenom, informisanom i ne-zluradom čitaocu KONTEKSTUALNO sasvim jasno da iskaz Malo nas je ... al' samo vrlo retki nismo govna nije namenjen pozicioniranju govornika niti njegovom izdvajanju iz opšteg (početnog) iskaza malo nas je al' smo govna.


Ti i tvoji sakevtači sasvim ste, naravno, slobodni da u okviru svojih znanja, sposobnosti, zluradosti, dobronamernosti, tripova, mentalnih stanja itd, itd. u svemu tražite skrivena značenja, belosveCke zavere, antisrpske klike, autošovinizam i štatigajaznam.

Samo, promašili ste ceo fudbal. Odavno već i više puta.
gorkav gorkav 14:46 16.03.2011

Podmetanja

Već se pokazalo da je u ovom blogu prilično netačnih informacija, ili još gore, poluinformacija.
Nije uradio bar dve stvari koje je mogao:

1. Nije se oglasio
2. Nije poslužio za primer

podmetanja

Da li je za tebe dovoljno da je Tadić izvršio harakiri i time pokazao svoju empatiju?
Preduslov da se o nečemu piše je informisanost o temi. Ja sam, iako ne pratim redovno vesti, saznao da je Japanu odmah ponuđena naša pomoć u vidu spasilačke ekipe i da će se o drugim oblicima pomoći govoriti posle utvrđivanja potreba od strane vlasti u Japanu.
Realnom čoveku normalno i razumno.
wukadin wukadin 14:52 16.03.2011

Re: Uostalom, šta je problem

Uf, uf, uf...
Cela filozofija samo zato što se nije reklo "nisu svi govna" (što bi bio neodređeni izraz), nego "nismo svi govna" (što jeste određeni izraz koji uključuje onoga ko ga izgovara). Što bi rekao Julijan Apostata "Ne želim da vas ubeđujem da je sunce sunce". A mene mrzi poslednji post i da čitam.

A pošto se ne odustaje sa ideološkim napadima na ne-globalističke neistomišljenike - recimo "belosveCke zavere" a ja nisam ni crnu ni belu sveCku zaveru pomenuo - iskoristiću priliku da podsetim šta je vaš "humanistički" drugar govorio. Jer vi ste, profesore, počeli sa uvredama na svom blogu, koji je valjda u startu postavljen iz nekog pijeteta.

Grofova moždana isparenja povodom izveštaja Dika Martija

Blogeri naprosto ne mogu sakriti oduševljenje što je bilo trgovine organima...
Pa jes...
Sa filozofske tačke gledišta, humanije je, kad nekoga ubiješ, omogućiti da njegovi organi nekome produže život, nego tim istim organima nahraniti crve.
Ja mislim da treba prestati sa plesom na govnima i za promenu, zapušiti nos i ćutati...


Eto, ko bi nas da uči empatiji & humanizmu.
Zbogom, meni je muka da i dalje plešem sa vama, da upotrebim Grofovu metaforu.
krkar krkar 16:08 16.03.2011

Re: Uostalom, šta je problem

Zbogom, meni je muka da i dalje plešem sa vama, da upotrebim Grofovu metaforu.


Biće mi jako drago ako budeš čovek, bar jednom, i održiš reč na svim mojim blogovima i ubuduće.
krkar krkar 16:20 16.03.2011

Re: Podmetanja

gorkav


Da li je za tebe dovoljno da je Tadić izvršio harakiri i time pokazao svoju empatiju?
Preduslov da se o nečemu piše je informisanost o temi. Ja sam, iako ne pratim redovno vesti, saznao da je Japanu odmah ponuđena naša pomoć u vidu spasilačke ekipe i da će se o drugim oblicima pomoći govoriti posle utvrđivanja potreba od strane vlasti u Japanu.
Realnom čoveku normalno i razumno.


Ako ti iz svega napisanog nije jasno šta očekujem od svakog normalnog čoveka sa normalnim ljudskim osećanjima - A POGOTOVU OD PREDSEDNIKA MOJE ZEMLJE, čoveka koji bi MORAO da daje primer i da bude moralna vertikala - onda ne verujem ni da ćeš shvatiti.

Hvala na linku na kojem piše da je i Tadić poslao telegram. Znači, nije samo čika Mirko (napomena: ministar bivši Saša Dragin tako ga je oslovljavao na sednicama vlade) - nego i ujka Boris.

DVA Telegrama Japanu! Baš su se otvorili.

Želim ti puno uspeha u stranačkom omladinskom radu. Svetle primere kojima možeš težiti imaš na Strongmanovim blogovima.
G r o f G r o f 17:49 16.03.2011

Re: За ово препорука...

Господине, ће се ископа.
Или и даље негирате да само Ви, Милош (или како се већ зваше) и Срђан Пајић нисте имали став згражавања поводом извештаја Дика Мартија


Koliko se sećam na onom blogu je vladalo likovanje pod plaštom zgražanja. Ja sam se sprdao sa tim likovanjem, ali vi u glavi imate film koji se vrti nezavisno od pisanja.
I šta vam znači pokretanje te teme ovde?
Kakve veze ima Dik Marti sa Japanom?
krkar krkar 19:29 16.03.2011

Re: За ово препорука...

I šta vam znači pokretanje te teme ovde?
Kakve veze ima Dik Marti sa Japanom?



Molim te da ne nastavljamo sa ovim trolom, iovako se Vukadin zbogomovao (nadam se).

mrdax mrdax 22:47 16.03.2011

Re: За ово препорука...

G r o f
Господине, ће се ископа.
Или и даље негирате да само Ви, Милош (или како се већ зваше) и Срђан Пајић нисте имали став згражавања поводом извештаја Дика Мартија


Koliko se sećam na onom blogu je vladalo likovanje pod plaštom zgražanja. Ja sam se sprdao sa tim likovanjem, ali vi u glavi imate film koji se vrti nezavisno od pisanja.
I šta vam znači pokretanje te teme ovde?
Kakve veze ima Dik Marti sa Japanom?


Na prvi pogled deluje da nema ali ako si upoznat sa radom Trilateralne komisije i Templara jasno ti je da su to ne samo povezani dogadjaji nego sustinski jedna te ista judeo-masonska zavera. Takodje nije im bilo dosta pa novi svetski poredak sprovode uz pomoc srpskog Teslinog izuma ruseci Japan!!!

Izvinjavam se za troll ali obozavam da se sprdam na racun zavera
krkar krkar 23:53 16.03.2011

Re: За ово препорука...

Na prvi pogled deluje da nema ali ako si upoznat sa radom Trilateralne komisije i Templara jasno ti je da su to ne samo povezani dogadjaji nego sustinski jedna te ista judeo-masonska zavera. Takodje nije im bilo dosta pa novi svetski poredak sprovode uz pomoc srpskog Teslinog izuma ruseci Japan!!!


Molim te da ne širiš dezinformacije na mom blogu! Potpuno si zanemario delovanje Bilderberg grupe, Vatikana, Kominterne, Homeinija, Prizrenske lige i Hogara strašnog.
zilikaka zilikaka 00:47 15.03.2011

Prva!

Ja ovih dana razmišljala, ako namamo novaca, al mož da skupimo nešto krvi. Ne znam kako to ide sa transportom, al sam sigurna da bi im u ovoj situaciji dobro došlo.
Mada, što ti reče, i nije nam baš i neki kvalitet iste. Još da ljudi imaju problema.
EDIT: ovaj me preteče!
loader loader 00:48 15.03.2011

Uz puni pijetet


Za Japan
Puno poštovanje za narod koji nam je tako često pomagao. Mada se to uvek provlačilo nekako neprimetno.
Puno poštovanje za narod koji sada tako trpko, združeno i organizovano podnosi ovu neverovatno tešku i frustrirajuću situaciju, skoro kataklizmičnu, o čijim razmerama će se tek u narednim danima saznavati.

Za psovačine domaćina posta nemam ništa pozitivno da kažem. Gledam danas Tomu i radikale. Kulja "otrov". Pa mi se sve čini da je toga u javnom govoru previše.

Što se pomoći Japanu tiče, mislim da treba da učinimo mnogo više od simboličnog. Danas čujem jednog kako kaže: "Ma, šta mi možemo da pomognemo ... ovakvi.. jednoj onoliko bogatoj zemlji?! Samo se blesavimo s tim.. Čista propaganda!" Ne bih se složio. Mi jesmo mala zemlja, u trostrukoj krizi, ali ovaj čas za Japan je izuzetno težak i siguran sam da će sve što bude sakupljeno biti i te kako od pomoći.




blogovatelj blogovatelj 00:51 15.03.2011

Samo da pitam

Dali. Onako, bez uslova, bez ucenjivanja, bez zahteva. Evo, vama treba - izvolite


Otkud znas? Mislim, moguce da si u pravu. Vrlo verovatno da jesi u pravu. Ali otkud mozes sa takvom sigurnoscu da tvrdis?

Zahvalne srBske patriJote odužile su im se razbijanjem mobilnog mamografa delom kupljenog od japanskih para:


Otkud znas? Mislim, moguce da si u pravu. Vrlo verovatno da jesi u pravu. Ali otkud mozes sa takvom sigurnoscu da tvrdis?

Niko se nije setio da odnese ni jedan cvet ili upali sveću ispred ambasade Japana u znak sećanja na žrtve zemljotresa


Otkud znas? Mislim, moguce da si u pravu. Vrlo verovatno da jesi u pravu. Ali otkud mozes sa takvom sigurnoscu da tvrdis?

Jebi se Borise Tadiću, jebi se Mirko Cvetkoviću...


Gde je uctivost? Ovo nista nece promeniti. Sta ces reci ako sutra na primer posalju pare? Hoces li im se izviniti?
ivana23 ivana23 00:59 15.03.2011

Re: Samo da pitam

Ambasador Japana u Beogradu Tošio Cunozaki zahvalio se danas građanima i Vladi Srbije na podršci koja je pružena narodu Japana koji je pogođen katastrofalnim zemljotresom. Kako se navodi u saopštenju ambasade, Vlada Srbije je ponudila pomoć Japanu koji podrazumeva i slanje specijalnog tima za spasavanje, a primljene su i mnogobrojne reči podrške građana Srbije.

Iz jucerasnjih on line medija.
krkar krkar 01:43 15.03.2011

Re: Samo da pitam

Ambasador Japana u Beogradu Tošio Cunozaki zahvalio se danas građanima i Vladi Srbije na podršci koja je pružena narodu Japana koji je pogođen katastrofalnim zemljotresom. Kako se navodi u saopštenju ambasade, Vlada Srbije je ponudila pomoć Japanu koji podrazumeva i slanje specijalnog tima za spasavanje, a primljene su i mnogobrojne reči podrške građana Srbije.


Japanci su inače izrazito vaspitani ljudi i poštuju sve moguće kodekse. Diplomate dodatno i diplomatske. Tako da bi se ambasador zahvalio i da niko ništa nije ponudio. Nije u tome stvar.

Ponuda za slanje specijalnog tima za spasavanje ima i dodatni deo: nudimo vam tim ali ne možemo da ga prebacimo do Japana - otprilike je zvučalo kao "prevezite nas vi". Poslednje što sam čuo, u ponedeljak oko podne, je da se razgovaralo sa Italijanima da njihov državni avion sa spasiocima na putu za Japan sleti u Beograd i pokupi naše ali iz nekog razloga ništa nije dogovoreno i ne zna se hoće li spasioci otići.
krkar krkar 02:32 15.03.2011

Re: Samo da pitam

Sta ces reci ako sutra na primer posalju pare? Hoces li im se izviniti?


Neću. Nije uopšte bitno da oni pošalju pare. Bilo je bitno da bar jedan od njih dvojice izađe i kaže:

Braćo Srbi, narod Japana koji je nama mnogo pomogao i mnogo učinio danas je strašno postradao. Država će smisliti konkretne načine da im se pomogne i pozivam sve koji mogu da se u to uključe. Ako ne možete da učinite ništa drugo, pozivam bar onih 80+% koji se zvanično izjašnjavaju kao vernici da se pomole bogu i zapale sveću za te dobre ljude koji su nama pomagali.

To su mogli i morali da učine prvog dana. TO nešto znači. I mnogo toga pokazuje.

Obaška što se Tadić upravo vratio iz Japana gde su ga 4 dana lepo i srdačno gostili!

Samo, to se ili ima ili nema u srcu. Tu spin-doktori i savetnici za medije ne pomažu.
blogovatelj blogovatelj 03:00 15.03.2011

Re: Samo da pitam

Neću. Nije uopšte bitno da oni pošalju pare. Bilo je bitno da bar jedan od njih dvojice izađe i kaže:

Braćo Srbi, narod Japana koji je nama mnogo pomogao i mnogo učinio danas je strašno postradao. Država će smisliti konkretne načine da im se pomogne i pozivam sve koji mogu da se u to uključe. Ako ne možete da učinite ništa drugo, pozivam bar onih 80+% koji se zvanično izjašnjavaju kao vernici da se pomole bogu i zapale sveću za te dobre ljude koji su nama pomagali.

To su mogli i morali da učine prvog dana. TO nešto znači. I mnogo toga pokazuje.

Obaška što se Tadić upravo vratio iz Japana gde su ga 4 dana lepo i srdačno gostili!

Samo, to se ili ima ili nema u srcu. Tu spin-doktori i savetnici za medije ne pomažu.


Now that's talk.
Tako se prica.
Sad nekako probaj to da objasnis i ovom prostaku koji zna samo da vredja, a vise od proste recenice ne zna da sastavi.
Nemam nameru da klikam moderaciji zbog pavijana koji su ovde dosli samo da bi lecili komplekse.
st.jepan st.jepan 03:08 15.03.2011

Re: Samo da pitam

blogovatelj
Tako se prica.

Tako se prihvata ubedljiv odgovor!
Jukie Jukie 07:21 15.03.2011

Re: Samo da pitam

blogovatelj

Zahvalne srBske patriJote odužile su im se razbijanjem mobilnog mamografa delom kupljenog od japanskih para:

Otkud znas? Mislim, moguce da si u pravu. Vrlo verovatno da jesi u pravu. Ali otkud mozes sa takvom sigurnoscu da tvrdis?

Valjda se vidi na slici da je razbijen mamograf


Borise Tadiću, ... Mirko Cvetkoviću...
Sta ces reci ako sutra na primer posalju pare? Hoces li im se izviniti?

Ćuti, te pare će oteti od nastavnika na ime kazne za štrajk
blogovatelj blogovatelj 07:52 15.03.2011

Re: Samo da pitam

Tako se prihvata ubedljiv odgovor!


Trudim se.
blogovatelj blogovatelj 08:07 15.03.2011

Re: Samo da pitam

Valjda se vidi na slici da je razbijen mamograf


Sta tu ima da staje i da pretresa posteni svet kad se zna ko ovde voli da krade (7:45)
Nagradno pitanje - sta mislis na koga mi licis?

tsunade tsunade 08:27 15.03.2011

Re: Samo da pitam

mozemo da im posaljemo vodu, nekoliko aviona flasirane vode (to makar imamo a to, citam, japancima treba u ovoj situaciji)
mozemo da ugostimo 200, 300 dece, da se sklone od uzasa dok se situacija ne stabilizuje
a mogli bi da se isprsimo i za neki gradjevinski materijal i malo hrane i poljoprivrednih sirovina.
to je ono sto mi na prvu loptu pada na pamet.
a da nas SKORO nista ne kosta.
al to bi MORALA drzava da organizuje a ne da se ljudi preko fejsbuka iscudjavaju i pokusavaju da se organizuju.
BRUKA I SRAMOTA!
RAVNODUSNOST KOJA SE GRANICI SA IDIOTIZMOM!
freehand freehand 08:34 15.03.2011

Malo nas je al smo grdni

Nekako me je ono NATO tamburanje nateralo da prvi put osmotrim sebe i okolinu po tom pitanju; da promislim koliko smo vrištali i vrečali kad smo dobijali po tintarama a koliko nam je svejedno kad je počelo da mlati Iračane, Palestince, pa evo sad po celom Bliskom istoku... Šta znam, možda je sebičnjakluk karakterističan za male a uobražene.

Post si napravio baš onako krkarovski, sa po tri prsta u oba oka i još kuku pod vita rebra.

Što se spasilaca tiče - znaću za pola sata tačan plan. Dolazi mi drugar koji je komandir vatrogasnog voda, a juče mi reče da svakog dana imaju sastanke, i da će Marić da ih vodi.
Samo, nije tu u pitanju samo transport. Moraju Japanci to da organizuju, gde će sa njima i kako na terenu da ih vode, Nije to baš ni jednostavno - dovesti ekipe preko pola sveta pa ih gurnuti u gungulu.

I nadam se (u stvari - siguran sam!) da i u ovoj jebenoj Srbiji razmišlja i neko u državi kako da pomogne ljudima u nesreći, u skladu sa raspoloživim resursima.
A to što smo spori, bangavi, neorganizovani i što prvo moramo da rekonstruišemo Vladu, pa ćemo lako posle Japan...
Jebi ga, ko im je kriv, što nisu malo sačekali sa tim zemljotresom?

Japancima svako poštovanje i saučešće za žrtve.
arianna arianna 08:45 15.03.2011

Re: Samo da pitam

mozemo da im posaljemo vodu, nekoliko aviona flasirane vode (to makar imamo a to, citam, japancima treba u ovoj situaciji)
mozemo da ugostimo 200, 300 dece, da se sklone od uzasa dok se situacija ne stabilizuje
a mogli bi da se isprsimo i za neki gradjevinski materijal i malo hrane i poljoprivrednih sirovina.




na Zlataru zvrji poluprazan rehabilitacioni centar, može i ta lokacija da se ponudi ljudima kao pomoć za privremeni smeštaj; barem da se sklone od radijacije



Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 08:52 15.03.2011

Re: Samo da pitam

ivana23
Ambasador Japana u Beogradu Tošio Cunozaki zahvalio se danas građanima i Vladi Srbije na podršci koja je pružena narodu Japana koji je pogođen katastrofalnim zemljotresom. Kako se navodi u saopštenju ambasade, Vlada Srbije je ponudila pomoć Japanu koji podrazumeva i slanje specijalnog tima za spasavanje, a primljene su i mnogobrojne reči podrške građana Srbije.

Iz jucerasnjih on line medija.


Bravo Ivana majstorice, da nije tebe mnoge dezinformacije na blogu bi prosle nezapazeno.

ps. procitah negde i proglas Crvenog krsta Srbije o prikupljanju pomoci Japanu. A onaj gest podrske Novaka Djokovica vidim da nije nasao samo odjeka u nasoj javnosti - nego i na Eurosportu: NOVAK DJOKOVIC OF SERBIA WEARS A BANDAGE ON HIS KNEE WITH "SUPPORT JAPAN" WRITTEN ON IT DURING HIS MATCH AGAINST ANDREY GOLUBEV OF KAZAKHSTAN
maca22 maca22 08:57 15.03.2011

Re: Samo da pitam

Jel to opet ono: "Srce u Japan a novac u Monako" ili... ?
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 09:11 15.03.2011

Re: Samo da pitam

maca22
Jel to opet ono: "Srce u Japan a novac u Monako" ili... ?


Njegov gest je sigurno za svaku pohvalu i kao sto vidimo naisao je na nepodeljene simpatije ... i nedvosmisleno se izdvojio medju kolegama vrhunskim sportistima od kojih ogromna vecina njih drzi svoj novac u Monaku, Svajcarskoj etc (Novak se istice i po tome i sto ulaze u sopstvenu zemlju ... ili bar pokusava to da uradi)

Ali priznajem, mnogo je lakse pridruziti se dvojcu K&K (Kurir & Krkisa) i pljuckati po drugima ("govnima" ) - nego SAM uraditi nesto ... naprimer uplatiti na racun Crvenog krsta Srbije za pomoc Japanu (i/ili animirati druge da to ucine). Vlada je (bar za sada) ocigledno uradila svoj deo posla ... ona i tako moze da da samo nas novac - drugog nema.
maca22 maca22 09:16 15.03.2011

Re: Samo da pitam

Virtuelni Vasilije
(Novak se istice i po tome i sto ulaze u sopstvenu zemlju ... ili bar pokusava to da uradi)

Odgovor na ovo bi temu odveo u off, tako da nista.

Virtuelni Vasilije
Ali priznajem, mnogo je lakse pridruziti se dvojcu K&K (Kurir & Krkisa) i pljuckati po drugima ("govnima" ) - nego SAM uraditi nesto ... naprimer uplatiti na racun Crvenog krsta Srbije za pomoc Japanu (i animirati druge da to ucine)

Naravno, zar bi iko drugaciji mogao reci nesto sprocu takve nacionale velicine...
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 09:34 15.03.2011

Re: Samo da pitam

Naravno, zar bi iko drugaciji mogao reci nesto sprocu takvih nacionale velicina...


"Sprocu" svakog se moze reci nesto - ali bi to moralo da bude sa razlogom i ONDA kad postoji "zasluga". Moze se bezbroj stvari reci i protiv vlade ali u ovom konkretnom slucaju je ocigledno besmisleno - pa vise lici na koriscenje jednog tragicnog dogadjda da bi se "istresle" svoje frustracija politikom vlasti. Jednostavno nije primereno.

Kao sto je tesko razumeti ovaj besmisleni naslov koji u prevodu znaci: svi smo (ste) govna osim mene, kurira i Prokuplja...

ps. Naravno ni na kraj pameti mi nije da umanjim SJAJAN potez Prokuplja. Steta samo sto nije naveden u nekom mnogo pozitivnijem konktekstu kao svetao primer i svima ostalima ... i organizacijama i ljudima...
krkar krkar 10:11 15.03.2011

Re: Samo da pitam

Kao sto je tesko razumeti ovaj besmisleni naslov koji u prevodu znaci: svi smo (ste) govna osim mene, kurira i Prokuplja...


Vasilije,

Ovo nije blog za mrsomuđevine - samim tim ni za tebe špiclova.

Što si rekao - rekao si, makar je i glupo i off-topic.

Nastaviš li obrisaću sve tvoje umotvorine.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 10:24 15.03.2011

Re: Samo da pitam

krkar
Kao sto je tesko razumeti ovaj besmisleni naslov koji u prevodu znaci: svi smo (ste) govna osim mene, kurira i Prokuplja...


Vasilije,

Ovo nije blog za mrsomuđevine - samim tim ni za tebe špiclova.

Što si rekao - rekao si, makar je i glupo i off-topic.

Nastaviš li obrisaću sve tvoje umotvorine.


Izvini a sta je tu "mrsomudjevina mene spiclova"? Sto se mene tice ovo je ozbiljna i argumentovana kritika tvog teksta i njegovog naslova. U cilju da se poruka teksta i diskusije usmeri u JEDINO pozitivnom smeru: kako MI svi (pojedinacno i kolektivno) da pomognemo gradjanima Japana.

U tom smislu ti evo dajem i dva konkretna i dobronamerna predloga: izmeni ovaj naslov i izbrisi onu predzadnju recenicu (sa "jebi se" )... I imas preporuku od mene...
ljuboten ljuboten 11:04 15.03.2011

Re: Malo nas je al smo grdni

I nadam se (u stvari - siguran sam!) da i u ovoj jebenoj Srbiji razmišlja i neko u državi kako da pomogne ljudima u nesreći, u skladu sa raspoloživim resursima.
A to što smo spori, bangavi, neorganizovani i što prvo moramo da rekonstruišemo Vladu, pa ćemo lako posle Japan...
Jebi ga, ko im je kriv, što nisu malo sačekali sa tim zemljotresom?

Japancima svako pošotvanje i saučešće za žrtve.


Vi ste uvek najbliži istini u svojim razmišljanjima, pa me prinudiste da i ja nešto kažem.
Iako su Japanci pogođeni kataklizmom, iako nije zemljotres bio preko 9 stepeni, ali je bio 8,9 , oni bi nam bili zahvalni ako od danas pa nadalje šaljemo ekipe na učenje kako da radom gradimo svoju zemlju a da ne moraju oni da nam šalju socijalnu pomoć.
Kada je reč o pristojnosti, teško se može tako brzo snaći onaj koji je godinama priključen na aparate za preživaljavanje, kada čuje da mu je Doktor teško povređen.
wukadin wukadin 12:52 15.03.2011

Re: Malo nas je al smo grdni

Kada ono ipak je neko od Srba pomogao.
Osim naravno Kurira, Krkija i Prokuplja.
Izgleda na veliku žalost nekih...
Biljana 77 Biljana 77 13:55 15.03.2011

Malo nas je al' smo...

a koliko nam je svejedno kad je počelo da mlati Iračane, Palestince, pa evo sad po celom Bliskom istoku... Šta znam, možda je sebičnjakluk karakterističan za male a uobražene.

Boraveći dosta dugo na ovom blogu a malo duže među ovim narodom došla sam do zaključka da nismo mi sebični i neempatični, samo smo (još gore) selektivno sebični i neempatični. Onomad kada je bio zemljotres na Haitiju (čije posledice, npr. kolera, se i dalje osećaju) spočitavalo se ovuda kako je eto fancy pisati o velikim, dalekim katastrofama, kao da mi nemamo svojih nesreća. Prilikom pokušaja da vezano za zemljotres u Kraljevu pokušam da objasnim da mi ni iz bliza ne znamo (i hvala Bogu/svemiru/kome god) šta znači prava prirodna katastrofa bilo je svakakvih komentara, tipa - uvek su tuđe nesreće veće. Ne znam šta da mislim.

A Japanu treba pomoći makar simobličnim gestom, reče već neko primiti ovde decu, poslati nešto što će im trebati u narednom vremenu, svakako ne zato što su oni nama pomagali nego zato što je ljudski pomoći.
predatortz predatortz 20:15 15.03.2011

Re: Samo da pitam

krkar

Japanci su inače izrazito vaspitani ljudi i poštuju sve moguće kodekse.


Uči(mo) od njih.
freehand freehand 22:07 15.03.2011

Re: Malo nas je al smo grdni

wukadin
Kada ono ipak je neko od Srba pomogao.
Osim naravno Kurira, Krkija i Prokuplja.
Izgleda na veliku žalost nekih...

Wuki, sreća je japanska neizmerna, što od naše pomoći ne zavise.
Kao i naša, uostalom.
divnan divnan 22:23 15.03.2011

Re: Malo nas je al' smo...

nego zato što je ljudski pomoći.

oooo hvalimteboze napokon!!
jedan.kub jedan.kub 22:24 15.03.2011

Re: Samo da pitam

mozemo da ugostimo 200, 300 dece, da se sklone od uzasa dok se situacija ne stabilizuje

To smo u proslosti uradili posle nekog zemljotresa.
mozemo da im posaljemo vodu, nekoliko aviona flasirane vode (to makar imamo a to, citam, japancima treba u ovoj situaciji)
Takodje mozemo
blogovatelj blogovatelj 00:52 15.03.2011

E ovo je vec nesto

Hvala Prokupčanima i svaka im čast!


Svaka cast. I ja kazem.
mrdax mrdax 01:02 15.03.2011

Velika nesreca

Oduvek me je ocaravao Japan . Pogotovo njihova potreba da sve lepo razloze do detalja, nauce, primene i usavrsavaju. Negde sam citao da je posle WWII kod njih u firmama postao popularan kaizen sto je dovelo i do famozne Demingove nagrade koju ko god dobije u Japanu postaje idol i bog i otac i doprineo je Quality Assurance-u.

E sad zemljotres, cunami, nuklearke, vulkan, novi zemljotresi su bas veliki udarac i ogromna katastrofa.
Treba im pomoci . I oni su nas , na kraju krajeva.
tsunade tsunade 21:12 15.03.2011

Re: Velika nesreca

Oduvek me je ocaravao Japan


I mene. Estetika tih ljudi za mene uvek bila uzvisena i nedostizna. Sa etikom sam se vech mogla identifikovati kroz omiljene mi mange and anime... Zato sam ja Tsunade (u prevodu "fifth fire shadow" i peti hokage sela lischa
Goran Vučković Goran Vučković 01:13 15.03.2011

Hvala

Motivisao si me da prošetam do Google checkout-a, ali ne i da pritisnem "f Recommend".

Za ovo prvo ti hvala, a za ovo drugo si sam kriv.
krkar krkar 01:32 15.03.2011

Re: Hvala

Goran Vučković
Motivisao si me da prošetam do Google checkout-a, ali ne i da pritisnem "f Recommend".

Za ovo prvo ti hvala, a za ovo drugo si sam kriv.


Draže mi je ovako.
Goran Vučković Goran Vučković 01:36 15.03.2011

Re: Hvala

Draže mi je ovako.

Nisam ni sumnjao
st.jepan st.jepan 01:29 15.03.2011

OBAVEZNO

KLIKNITE NA OVAJ LINK
Istinski je shokantno - do sada najzorniji prikaz katastrofe.
(kursurom prevlacite preko fotki, videcete situaciju pre i posle)
Goran Vučković Goran Vučković 01:42 15.03.2011

Kad već o ljudskosti i empatiji...

... ovaj groteskni naslov vesti me ubode u oko kad god odskrolujem stranicu:

Da li će revolucija Srbima pokvariti odmor?
kostresh_harambasha kostresh_harambasha 04:38 15.03.2011

Long live Japan

Јапан ми је еталон за многе ствари. За многе жеље, за многе зешко достижне снове.

Када сам чуо за нуклеарну катастрофу, прво сам помислио "Баш их 'оће те нуклеарке."

То што смо бедни, није оправдање да смрдимо.

Хвала за текст.
tsunade tsunade 08:01 15.03.2011

hvala

i tebi krkare na ovom tekstu... isto mislimo po ovom pitanju.
maksa83 maksa83 08:04 15.03.2011

đe si poša'?

To je naša zajednička i nacionalna sramota! Malo nas je al' smo govna.


Sad kad ti ovo vidi šjentinel najeb'o si.

Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 09:44 15.03.2011

Re: đe si poša'?

maksa83
To je naša zajednička i nacionalna sramota! Malo nas je al' smo govna.




Ma da je bar tako rekao pa da covek razume kao samokritiku - nego je onim "vrlo retki nismo govna" sebe (i Kurir) ocigledno iskljucio
maca22 maca22 09:46 15.03.2011

Re: đe si poša'?

Virtuelni Vasilije
Ma da je bar tako rekao pa da covek razume kao samokritiku - nego je onim "vrlo retki nismo govna" sebe (i Kurir) ocigledno iskljucio

Ja sam ovo retki shvatila kao varijaciju na žitki.
wukadin wukadin 09:54 15.03.2011

Re: đe si poša'?

Profesor se bar setio da pita gde je pomoć naše zemlje, i šta su sve učinili za nas (a nismo ni rod ni pomoz bog). Moram priznate da se ja lično nisam setio.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 09:58 15.03.2011

Re: đe si poša'?

maca22

Ja sam ovo retki shvatila kao varijaciju na žitki.


hm, vrlo je jasno napisano. I nije toliko problem u "retki" nego u "nismo". Kolika god je ta "njegova" grupa velika-mala iskaz je jasan: mnogi-vecina medju nama su govna - ja ne spadam u te...
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 10:11 15.03.2011

Re: đe si poša'?

wukadin
Profesor se bar setio da pita gde je pomoć naše zemlje, i šta su sve učinili za nas (a nismo ni rod ni pomoz bog). Moram priznate da se ja lično nisam setio.


To je za pohvalu. Ali nije to sto "se setio" da kaze "jebi se" vladi ali se nije setio da proveri da li je ona vec ponudila pomoc (i svuda u javnosti je vec bila objavljena zahvalnica japanske ambasade)... I time je pokvario taj pozitivan utisak.

Ne kapiram kako u Srbiji nije moguce javno izraziti podrsku Japanu i njegovim gradjanima, istaci pozitivne primere onih koji su tu vec nesto ucinili (Prokuplje, vlada Srbije, Crveni krst) ... i pozvati i animirati (i svojim licnim primerom) sve ljude (i organizacije) da se i oni pridruze - makar simbolicno. Nego sve okrenuti na neku pljuvacinu i okrivljavanje "nekih tamo drugih" ("govna", "jebi se" ). I posle se cudimo sto nam je tako kako jeste...

ps. i posebno je besmisleno psovati Cvetkovica, Tadica & Co za ovo - kao da oni daju iz svog dzepa ... a ne nase pare.
krkar krkar 10:33 15.03.2011

Re: đe si poša'?

i posebno je besmisleno psovati Cvetkovica, Tadica & Co za ovo - kao da oni daju iz svog dzepa ... a ne nase pare.


Ovim si se najbolje samodefisao Vasilije: govno bez duše.

Psovanje Cvetkovića, Tadića & Co nikakve veze nema sa parama. Ni našim ni njihovim ni ičijim. Tebi to, naravno, ne može biti jasno.

Molim te da se više na ovom blogu ne javljaš.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 11:03 15.03.2011

Re: đe si poša'?

a ovo je dragi citaoci g-din krkar i njegovi najjaci "argumenti":
Ovim si se najbolje samodefisao Vasilije: govno bez duše.



krkar

Psovanje Cvetkovića, Tadića & Co nikakve veze nema sa parama. Ni našim ni njihovim ni ičijim. Tebi to, naravno, ne može biti jasno.

Molim te da se više na ovom blogu ne javljaš.


Psovanje pomenutih u ovom konkretnom slucaju nema veze ni sa cim ... a posebno ne sa argumentovanom kritikom u vezi pomoci i podrsci Japanu.

ps. Nemam ja preterano zelje da diskutujem sa tobom - sam me "vuces za jezik/prste". Ovaj prostor nije ni moje ni tvoje privatno vlasnistvo. Ti, kao i ja smo vlasnici nasih sopstvenih tekstova koje napisemo kao autori ... i kao i svi ostali blogeri, vlasnici komentara koje napisemo na bilo kom blogu koji je otvoren za komentarisanje. Pri tom bi jedino morali da se drzimo pravila bloga i teme - ja sam ovde radio i jedno i drugo... Uostalom ako hoces da diskutujes o banovanju, vredjanju i ostalim "zabranama pisanja i molbama za nejavljanje" dodji kod mene na blog pa da pricamo "kao ljudi". Tamo je bas to tema - nemoj skretati temu na sopstvenom blogu
wukadin wukadin 13:14 15.03.2011

Re: đe si poša'?

Moram priznati da sam reagovao a da sve ne pročitam, bože moj nije mi prvi put. Vidim da je bilo bar nekog pokušaja pomoći, pa onda nije uredu insistirati na onome "Kurir, Prokuplja i Ja", posebno kad se imaju u vidu logistički problemi.
Da se nismo odužili dovoljno Japanu, verujem da i dalje stoji. Dan žalosti ili minut ćutanja je mogao da se uvede. I to što kažu ko je vernik da zapali sveću, moleban crkve šta ga znam. Ja sam grešan pa ne idem nešto u crkvu
No posebno ne vidim razlog da se sa pljuvanja po vlasti (inače sasvim ok) i kritike "naših naravi", koja ne mora uvek biti ideološka, pređe na lična prepucavanja i uvrede. Posebno na blogu koji treba da je neki pijetet žrtvama.
Tu me zaobiđite.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:18 15.03.2011

Re: đe si poša'?

krkar
i posebno je besmisleno psovati Cvetkovica, Tadica & Co za ovo - kao da oni daju iz svog dzepa ... a ne nase pare.


Ovim si se najbolje samodefisao Vasilije: govno bez duše.

Psovanje Cvetkovića, Tadića & Co nikakve veze nema sa parama. Ni našim ni njihovim ni ičijim. Tebi to, naravno, ne može biti jasno.

Molim te da se više na ovom blogu ne javljaš.


Krki, drugarsko upozorenje, ako ga banuješ, probudićeš se kao pinjata na njegovom blogu. Pa ti sad vidi šta ćeš.

Sa Vasom je lako, samo ako mu ne diraš u barbike: Takija, Cveleta, Džeremića i Dodika. Tu onda nešto prezupči, i teško ga je se otarasiti.
fedor18 fedor18 08:35 15.03.2011

Ponuditi

da deca (ili barem deo dece) iz najugroženijih područja dođu zajedno sa vaspitačima u naše krajeve,dok se situacija u Japanu ne smiri.
nezezajsesmene nezezajsesmene 09:00 15.03.2011

Samo retki nismo govna

Ja svoju ćerku učim da je lako biti loš i ne hajati za druge. Teško je biti čovek sa velikim slovom Č (napisala sam i pesmu sa tim naslovom).

Zato, hvala za tekst poštovani krkar!

Rodom sam iz Kraljeva. Znam šta su zemljotresi, znamo svi kako je kad fijuču rakete.Ne znamo svi kako je kad ti sruše školu, uspomenu najdražu... Moja škola je bila mala, topla, lepa, sa pećkom bubnjarom, sa brodskim podom i sa bračnim parom učitelja koji su učili po dva razreda, jer je malo dece. Učiteljica me držala u krilu za vreme odmora jer je volela devojčice, a imala dva divna sina. Ja sam joj bila miljenica, najbolji đak. Obasipala me pohvalama. Odrasla sam u tom čuvenom Bogutovcu, da čuvenom, po razaranju za vreme bombardovanja. Promašili su Ininu cisternu ukopanu pod brdo tik do škole i srušili mi školu. Sagradili na drugom mestu drugu, al bez čari , bez duše po meni. Nikad u nju ušla nisam i ne bih. Eto, ja sam bila đak pešak, znam za muku, za pešačenje po dubokom snegu, po blatu i kiši. Uspela da završim Fon u Beogradu, informatičar sam i sad živim u Nišu.
Smatram da neko ko je osetio patnju i ko ima malo srca i duše ne može a da ne saoseća sa narodom Japana. Sigurna sam da su takvi moji Bogutovčani i Kraljevčani. Za Nišlije ne znam jer sam ovde tek 10 godina. Volim Niš i Nišlije ali ih je malo pravih.

Lično sam u teškoj novčanoj situaciji. A ko nije?, reći ćete. Pa , hajdemo onda, pomolimo se. Pokrenimo akciju na ulici, prikupimo neku pomoć, makar i simboličnu. Važno je da se neko tebe seti kad ti je najteže, da saoseća sa tobom iako nema mnogo da pruži. Ponekad je stisak ruke dovoljan.

Čestitke Prokupčanima! Ugledajmo se na njih.
Pozdrav za gospodina krkar i hvala!
krkar krkar 10:44 15.03.2011

Re: Samo retki nismo govna

Pa , hajdemo onda, pomolimo se. Pokrenimo akciju na ulici, prikupimo neku pomoć, makar i simboličnu. Važno je da se neko tebe seti kad ti je najteže, da saoseća sa tobom iako nema mnogo da pruži. Ponekad je stisak ruke dovoljan.


Evo dokaza koliko i nematerijalne stvari znače.

U Zagrebu je u nedelju organizovana manifestacija solidarnosti sa Japanom. Čisto simbolično, molitva i paljenje sveća, bez skupljanja para, bez govora... I to je prikazano na prvom programu HTV-a.

Moj prijatelj koji živi u Japanu okačio je klip sa te manifestacije na FB.

Ovo su reakcije Japanaca na GEST Zagrepčana:

maca22 maca22 15:58 15.03.2011

Re: Samo retki nismo govna

Jedno malo društvo mojih poznanika pravi 1000 origami ždralova za njih (da im donese sreću). Doduše, mislim da ih nikakve vesti nisu snimile.
alselone alselone 09:05 15.03.2011

Japan Earthquake: before and after

wukadin wukadin 09:24 15.03.2011

Pa ajmo ljudi

Prvo, u principu se slažem sa tekstom koji sam dijagonalno pročitao. Japan jeste mnogo pomogao, i red je odužiti se. Pomoć šalju i oni koji ih po dobru ne pamte, i sad imaju s njima razmirica - mislim na Kineze. Uz to, nisu ni hrišćani, ako ne računamo 3 miliona pravoslavne bratje o kojima je pričao jedan obrazovac na Krstarici (mnogo zanimljiv lik) Mislim, ovo za hrišćanstvo ako nekome to nešto znači, a ima dosta takvih, meni to nije argument...

Nekoga bi možda "zbunilo" to što je Japan inače veoma bogat (ne prirodno, nego svojim radom al' oni za razliku od nas u školama uče decu da im je zemlja siromašna). Treća ekonomija sveta, i tako to... Mada pomoć je više moralna kategorija, a vratiću se na ono gde i fizički pomaže. Bog mi dao (i ne samo meni) pa nismo iskusili takve probleme prema kojima su oni koji su nas zadesili (a bilo je nešto malo i prirodnih) "obdanište". Tako da ne znam (u punoj meri) u opštoj gunguli koliko se može znati od koga ti pomoć sve dolazi, i iz kojih sve udaljenih delova sveta. Ne zbog nas, nego zbog njih. Ako se držimo one hrišćanske "da ne zna levica šta čini desnica" (a kod nas obično ne zna ne kad se daje, no kad se uzima) onda nama i nije bitno da se zna da smo pomogli. Ali njima može biti. U danima nekakve "obnove" (da ne pomijnem fraze od "demokratskih promena" pa nadalje) značilo je u moralnom smislu da vidiš kako je autobus GSP-a "stigao iz" Japana, ili su ga samo finansirali nije ni bitno. No jeste bilo bitno kad smo čuli da ti busovi moraju biti čisti i sređeni, inače ništa od pomoći. Biće da sa stokom drugačije ne ide...

Mislim da materijalna pomoć, ako treba i u ljudstvu, mnogo više znači. Naravno, mogu se prikupiti pare pa šta treba nabaviti na bližoj lokaciji. Imamo i mi neku civilnu zaštitu, trsimo se sposobnošću vojske da humanitarne deluje, čak je valjda naš sanitet negde u misiji. Pa ajde onda, šaljite... Lično sam pomalo lenj po tom pitanju, uplatim ponekad kad dobijem uz infostan uplatnicu. Ovoga puta možda bi dao na neki račun (videću da li ima tako nešto možda već na ovom blogu)...
A Tadić je stvarno ispao ono što profesor kaže. Posebno što je malo pre toga otišao odande, zamalo izbegao frku. Mada mu se ništa ne bi desilo, posebno u Kjotu, možda bi malo duže čekao na aerodromu. Čuo sam mnoge komentare što ga nije malo "zahvatio" zemljotres, pa da ostane još koju nedelju. Mnogima bre bolje bez njega. Pa onda, što manekeni genocida kažu "da vidiš, da pamtiš, da znaš".... kako to izgleda.
Da ima trunke nečega osim ambicije i manekenstva razmislio bi o smislu života i da se povuče u manastir - zen ili pravoslavni, svejedno. I da organizuje neku pomoć!

p.s. Ne treba se mnogo čuditi pozitivnom primeru Kuršumlije, imali su oni takvih nesreća pa znaju. A činjenica je da će često pre dati neko ko nema mnogo.
mungos92 mungos92 09:33 15.03.2011

Pravo mesto za pomoć

Svaka čast našem Crvenopm krstu, ali poučen raznim iskustvima, ja bih radije uputio pomoć direktno žrtvama, odnosno Crvenom krstu Japana:

All the fund received under this account will be transferred to the Distribution Committee, which is formed around the local government of the disaster-affected prefecture and to administer the distribution of fund.

Name of Bank: Sumitomo Mitsui Banking Corporation
Name of Branch: Ginza
Account No.: 8047670 (Ordinary Account)
SWIFT Code: SMBC JP JT
Payee Name: The Japanese Red Cross Society, Donation for Japan earthquake/tsunami
Payee Address: 1-1-3 Shiba-Daimon Minato-ku, Tokyo JAPAN

Prokupčanima svaka čast na ljudskosti, pažnji i, nadasve - moralu! A tebi, Mr. Krkare - doživotna preporuka i za ljudsko-blogerski gest i za njegov kvalitet.

マングース、日本
st.jepan st.jepan 09:37 15.03.2011

Re: Pravo mesto za pomoć

ja bih radije uputio pomoć direktno žrtvama, odnosno Crvenom krstu Japana:

Naravno!
Jedino tako!!!
maca22 maca22 09:40 15.03.2011

Re: Pravo mesto za pomoć

st.jepan
ja bih radije uputio pomoć direktno žrtvama, odnosno Crvenom krstu Japana:

Naravno!
Jedino tako!!!

Svi isto mislimo.
kukusigameni kukusigameni 09:42 15.03.2011

Re: Pravo mesto za pomoć

mungos92


Hvala za link.
Goran Vučković Goran Vučković 10:36 15.03.2011

Re: Pravo mesto za pomoć


Name of Bank: Sumitomo Mitsui Banking Corporation
Name of Branch: Ginza
Account No.: 8047670 (Ordinary Account)
SWIFT Code: SMBC JP JT
Payee Name: The Japanese Red Cross Society, Donation for Japan earthquake/tsunami
Payee Address: 1-1-3 Shiba-Daimon Minato-ku, Tokyo JAPAN

Mislim da je praktičnije uplatiti japanskom crvenom krstu preko google checkout - a oni koji žive u zemljama gde se na pomoć ne plaća porez nek provere kod svoje lokalne organizacije, pošto onda mogu da daju izjavu da organizacija traži nazad uplaćeni porez na lične prihode - npr. kao na ovoj strani Oxfam za Britaniju.
angie01 angie01 09:44 15.03.2011

nismo ni za nas, a kamo li za druge!

Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 09:45 15.03.2011

Mieko iz Japana

Za vreme ruznih i teskih devedesetih godina, dakle za vreme ratova na Balkanu, koji mene i moju porodicu nisu direktno pogadjali u centru Beograda, ali jesu jesu na sve druge nacine, stalno sam smisljala kako da mojoj deci ulepsam zivot.

Zato sam zamolila Slobodna Dragosavca, koji je iznutra totalni Japanac,da moje klince uci origami, svake subote, jer pored mnogih vestina koje je znao, origami je bila jedna od njih. Zapravo, dok je pricao, uvek su iz njegovih prstiju iskakale origami figurice:)

Vrlo brzo, mom sinu Viktoru i kcerki Marijani, u ucenju origamija pridruzilo se jos cetvoro dece razlicitog uzrasta u nasem stanu.

Zapravo, to vise nisu bili samo "casovi", vec prave feste, koje su se dogadjale celo subotnje poslepodne, do kasnih vecernih sati.

Zahvalne mame ovo cetvro dece stalno su slale klopu, stizali su kolaci, pite, proje, koh, pa je drustvo jelo i radilo i druzilo se:)

Najlepse od svega je sto je svake subote dolazila i Mieko, Japanka, devojka Slobodanova. U Beogradu je bila na poslediplomskim studijama, a druzenje s decom joj je pomagalo u njenom srpskom.

Decu je prozvala "svetleci lampioni", nazalost, zaboravila sam kako se to kaze na japanskom, a dugo sam pamtila.

I nisu oni samo pravili zirafe, kucice, kutijice, cvece, korpice, ptice od papira, pricali su o Japanu, naucili po neku rec, pricali o casti, macevima, zmajevima, samurajima...

Svi su bili zaljubljeni u te subote, pa i ja. Kuca mi se punila origami figuricama, a veseli smeh ekipe me cinio sretnom.

Jednog dana, poceli su da prave i zmajeve, velike, s planom da ih pustaju na Uscu.

Mieko je decu naucila da prave zdralove od papira. Ne secam se tacno, mislim da je trebalo napraviti sto ili 200 pticica, za mir.

Deca su po cele dane pravila te pticice i stavljala ih na rep od zmajeva...

Posle su zmajeve pustili...

Posle su Slobodan i Mieko otisli u Japan.

Necu nikada za zaboravim kako smo ih pratili, na voz, za Bec, odakle su leteli dalje. Stajali smo na beogradskoj zeleznickoj stanici, sve deca, dve mame, jedan pas i naravno Mieko i Slobodan.

Slobodan se dobro drzao, ali je Mieko plakala kao kisa. Naizmenicno je ljubila i grlila svu decu, svaki cas ulazila i izlazila iz voza, donosila razglednice, papirice za origami, sitne uspomene i stavljala im u dzepove dok ih je grlila. Tada sam shvatila koliko su Japanci emotivni i da onaj stereotip da ne pokazuju osecanja, ne stoji.

Godinama posle, u decjoj sobi u nasem stanu, s plafona je visio ogroman ruzicasti zmaj, s repom na kome su bile pticice za mir. A ja i danas, iza neke komode ili police za knjige, nalazim origami figurice, kojih je bilo nevidjeno mnogo.








angie01 angie01 09:58 15.03.2011

Re: Mieko iz japana

koliko su Japanci emotivni i da onaj stereotip da ne pokazuju osecanja, ne stoji.


U Kanadi sam se druzila sa dve Japanke-neverovatno uljudne, paze na svaki detalj u komunikaciji, ne u smislu opsesivnog, nego iz nauchenog poshtovanja prema drugima i lichne skromnosti, sve suprotno u odnosu na nas!

Kada sam na nekoj prezentaciji pustila film Janka Baljka, Anatomija bola-pored velikog shoka ljudi u sali i iskrenih pitanja-njih dve su plakale!
kukusigameni kukusigameni 09:59 15.03.2011

Re: Mieko iz japana

Vesna Knežević Ćosić

Divna prica.
Mozda bismo mogli da napravimo skup na kome bi deca (a sto ne i mi odrasli) pravili origami figurice u znak saosecanja za nesrecu koja je pogodila Japan?
kukusigameni kukusigameni 11:17 15.03.2011

Re: Mieko iz japana

Posto nemam autorsku opciju, iskoristicu krkarov blog da pozovem sve blogere da pokusamo da napravimo akciju solidarnosti sa narodom Japana. Mislim da bi zaista bilo impresivno i velicanstveno ako bismo uspeli da se organizujemo u pravljenju origami zdralova na trgu (trgovima). Mozete reci da je to nista ali ja mislim da u ovakvim situacijama takve akcije mogu vise da znace nego neke materijalne (koje ovo naravno ne iskljucuje).
Ovde po blogu stalno kukamo (kukusigameni) kako su svi pasivni i kako eto, niko ne reaguje ni na sta. Hajde da probamo. Ima nas ovde raznih profila, ima nas sa raznim poznanstvima i sa prijateljima i na kraju krajeva iza ovog bloga stoji jedna medijska kuca. Koliko ja znam zdralovi bi znacili zelju za srecom, a ona je danas itekako potrebna japanskom narodu.
Evo, za pocetak toliko.
kukusigameni kukusigameni 12:18 15.03.2011

!!!

HAJDE, SVI LEPO GORE KOD UROSA NA BLOG, DA VIDIMO STA MOZEMO DA URADIMO!
Armadiljo Armadiljo 10:00 15.03.2011

Česma

Svojevremeno je bila nekakva mlitava i kilava šatro inicijativa da se u znak zahvalnosti tim Azijatima inovercima podigne javna česma. Naravno, osim priče - ništa.


Bez ikakve namere da amnestiram nesposobnu vlast, pomenuta česma je ipak podignuta na Kalemegdanu prošle godine.

Svečano puštena u rad Japanska česma na Kalemegdanu
buba_truba buba_truba 10:17 15.03.2011

Re: Česma

Armadiljo
pomenuta česma je ipak podignuta na Kalemegdanu prošle godine.

Hvala tebi i Ivani što argumentovano pokazaste kako može da zasmrdi i kad se nije govno.

Edit: Podsetila ma margos - Vesna, mnogo lepa i lepo napisana priča.
margos margos 10:21 15.03.2011

Re: Česma

Hvala tebi na linku - pojma nisam imala da postoji česma, i Vesni na priči.

mungos92 mungos92 10:15 15.03.2011

Još malo detaljnije o pomoći Japana...

Zvanični dokument o "Ekonomskoj saradnji (čistoj pomoći!!!) Japana i Srbije i Crne Gore".

マングース、日本
mlekac mlekac 10:41 15.03.2011

Za srecu...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana