Ljudska prava

dixi et salvavi animam meam

ana_radmilovic RSS / 20.03.2011. u 08:04

da probam i ja  da kažem svoje i možda spasim dušu, ko zna 

kako sam jedna od tamopotpisanih (a skandal je kad vas neko upiše kao publicistu i da je neka druga stvar bila u pitanju lepo bih se odrekla svog potpisa al ovde neću) može mi se verovati 
(prebacujem jedan svoj komentar s krkarevog bloga, ne jer mi se ne priča na tom mestu nego jerbo je prošao već koji dan pa su verovatno svi koji su imali tamo nešo da kažu, to i uradili) 

 

ima, naime,  jedna sitnica. 

razlika je u protiviti se da neko ode dati izjavu  i protiviti se tome da neko godinama, u duhu filma o privatnoj stvari koja će biti atentet, potura jednu priču u koju je mnogo nezainteresovanog sveta poverovalo (moji prijatelji su više među onima što veruju, nego međ' onima što ne veruju da koštunica znači politička pozadina) i da tu priču ponavlja poput bajalice.

čoveku se, medijski,u tom smislu već presudilo i onda te (mene, npr) neko pozove i pita jeste li vi protiv toga - da, jesam. 
zakon su  prekršili  oni što skoro deceniju ponavljaju "ti si kriv što su nam ubili premijera" i onda pišu kako ovaj nema decu, ima mačke, jebiga - to ne ide. ne možeš ići okolo i pričati kako je neko nekoga ubio, to prosto spada u krivično delo. 
i onda, da vratim priču na početak, ako me neko zove telefonom i pita smem li da potpišem da sam protiv, da smem, naravno da smem jer to mislim, i smatram to svojom slobodom. 
eto, sad i ja dixi et salvavi animam meam. 

neću u ime ostalih jer ne znam (čujem svi potopisnici su krivi za ratove devedesetih, držim da je van pameti diskutovati uopšte o tome - naravno, inspirator do inspiratora, ubica do ubice, sve ste u pravu) ali u svoje mogu. nisam potpisala peticiju u kojoj piše a je nedopustivo da koštunica da izjavu. potpisala sam peticiju da se ne slažem sa goreopisanom svinjarijom i podmetanjem i sa jednom uverenošću, ležernom i infantilnom i opasnom, da se ima pravo tvditi i ne zatvarati usta o tome kako je čovek ubica jer ima mačke, nema decu, nije hteo da se sloba isporuči hagu, razgovarao je sa zemuncima ali manje od cele ekipe koja je došla petog oktobra, a ekipa se ponašala najblaže rečeno mafijaški i ja se dobro sećam grada punog crnih džipova negde između 2001 i 2003. 

SADRŽAJ PETICIJE: 

Осуђујемо као недостојан покушај да се Војислав Коштуница повеже са убиством премијера Зорана Ђинђића. На овај начин се не може нарушити углед Војислава Коштунице, већ држава саму себе извргава руглу. Позивамо одговорне државне власти да прекину ову неразумну кампању против Војислава Коштунице и да криминалце траже и нађу међу правим криминалцима.

da sam je ja pisala, mislim da će mi dobar deo poverovati, gore bi zvučalo. 
da sam na njegovom mestu odavno bih tužila za klevetu svakoga ko lupeta o umešanosti, političkoj pozadini i ostalim zločinima ali nisam na njegovom mestu. 
pošto sam na svom mestu mogu samo da se odazovem kad mi zvoni telefon i kažem, da, naravno, potpisujem. a onda da mi skoči pritisak kad vidim da sam postala "publicista" šta god to značilo, ali to je već moja lična drama, nije tema bloga.
 
 
EDIT: kako sam u novome sadu po sasvim drugojačijem od ova posla (s idejom da se bavim samo sa svoje uživanje) mož' se desi da budem sprooučestvujuća u eventualnoj raspravi, posebno kad mi se domaćini probude pa kažu "a za kog ti je đavola sad pa ovo trebalo  da na sve još i pišeš neke blogove, da se džapaš" ili da me izvuku iz stana, a da se branim ne  mogu, dvoje ih je a ja jedna, viši su a i ova drugarica kod koje sam se nedavno vratila iz  neke dugogodišnje rusije, ne mogu da je prepoznam koliko je podivljala i postala opasna tamo. hoću da kažem, možda ne budem mnogoažurna (jedna reč) i ne mislite da je to jerbo nemam šta da kažem nego znajte da je to jerbo sam fizički sprečena  


Komentari (396)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 08:27 20.03.2011

Svaka cast Ana



ps. jedino sto si ovim definitivno upropastila svoju biografiju - nikad neces moci da postanes skojevka
ana_radmilovic ana_radmilovic 08:34 20.03.2011

Re: Svaka cast Ana

Virtuelni Vasilije


ps. jedino sto si ovim definitivno upropastila svoju biografiju - nikad neces moci da postanes skojevka


jebiga, to je zato što sam prekratko nosila onu plavu kecelju u školi (kad deca izgledaju kao neki mali radnici u frabrici), posle izbacilo iz upotrebe

antioksidant antioksidant 11:34 20.03.2011

Re: Svaka cast Ana

Virtuelni Vasilije


ps. jedino sto si ovim definitivno upropastila svoju biografiju - nikad neces moci da postanes skojevka

pa valjda i ti vasilije deliš neke članske karte
red je
Bili Piton Bili Piton 08:51 20.03.2011

...


Od toga da me neko potpiše kao publicistu mnogo više bi me ponizilo da me neko strpa u istu zagradu sa Ivanom Žigon, no to je verovatno stvar ličnog stila i ukusa.

Lepo se provedi u NS.
ana_radmilovic ana_radmilovic 08:58 20.03.2011

Re: ...

Bili Piton



Od toga da me neko potpiše kao publicistu mnogo više bi me ponizilo da me neko strpa u istu zagradu sa Ivanom Žigon, no to je verovatno stvar ličnog stila i ukusa.

Lepo se provedi u NS.





kad mi neko bude objasnio šta tačno znači publicista (ja uvek mislim da je to nešto pežorativno) možda se odljutim. za ivanu, međutim, znam šta je. ona je glumica, ume lepo da peva i dosta se akala s oproštenjem po onom kosovu, nekima čak i pomogla - pa računam nije uvredljivo biti s njom na istom spisku, mada me reč spisak uvek neprijatno asocira na nešto što ima veze s eventualnim odstrelom.
u svakom slučaju, ja mislim da je koštunica odavno trebalo da stane u svoju odbranu i ne bih sitničarila u vezi sa načinom i povodom. navijam za njega.

fala na "lepo se provedi u ns"
nažalost surovos' života me vraća nazad u bgd a sve da bih išla da tezgarim ovaj put u jagodini...
Bili Piton Bili Piton 09:09 20.03.2011

Re: ...



Publicista nije ništa pežorativno (i mog oca su tako potpisivali, koliko god on s početka gundjao, tako da te donekle razumem), Ivana Žigon je skandalozno loša u svom poslu (verovatno razlog njene motivisanosti za bavljenje svim drugim osim svojim poslom), a Koštunjavi koji je "odavno trebalo da stane u svoju odbranu" je neki imaginarni Koštunjavi iz paralelnog univerzuma a ne ovaj neobavešteni, iznad-situacije-izdignuti autista kojeg oh tako dobro poznajemo.
ana_radmilovic ana_radmilovic 09:22 20.03.2011

Re: ...

Bili Piton


Publicista nije ništa pežorativno (i mog oca su tako potpisivali, koliko god on s početka gundjao, tako da te donekle razumem)

naravno da je gunđao
aleksanadar aleksanadar 09:27 20.03.2011

Re: ...

ona je glumica


Ivana Žigon je skandalozno loša u svom poslu



Смем ли да посредујем?

Ивана Жигон је глумица. Добра глумица. (Не делим узалуд похвале... )


Истовремено, она свује глумачко умеће ставља у службу јефтиног патриотизма и лажног родољубља. Родољубица - по Стерији.
Bili Piton Bili Piton 09:34 20.03.2011

Re: ...

aleksanadar
Добра глумица


Uh, nemoj molim te, radio sam muziku za predstavu u kojoj je igrala, doduše pre više od 20 godina. Nije umela ni da govori kako treba (serious elocution problems) a kamoli šta drugo.

Dopuštam mogućnost da je u zrelijem dobu naučila da izgovara sva slova. Mada, sumnjam.



ana_radmilovic ana_radmilovic 09:39 20.03.2011

Re: ...

Bili Piton

Dopuštam mogućnost da je u zrelijem dobu naučila da izgovara sva slova. Mada, sumnjam.

nepravedan si bili. francuzi, na primer, ne znaju da izgovore nijedno slovo kako treba pa i među njima ima divnih glumaca. recimo žana moro - za logopeda. a genijalna.

p.s.

zaista nisam primetila da ivana ima nekakav šprahfeler. a slušala sam je. imam čak i neke veze s tehnikom glasa i dikcijom i, evo pokušavam da se prisetim, ne - nisam primetila da žena ne zna da govori.
aleksanadar aleksanadar 09:40 20.03.2011

Re: ...

Nije umela ni da govori kako treba...


Ух, Били, из тебе чиста пакост проговара...

Гледао сам је више пута и знала је "сва слова" (упркос твојој сумњи). Не морам ни да спомињем шта и када, јер овде се најмање говори о позоришној уметности.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 09:46 20.03.2011

Re: ...

Bili
mnogo više bi me ponizilo da me neko strpa u istu zagradu sa Ivanom Žigon, no to je verovatno stvar ličnog stila i ukusa


Da ima u tebi malo "skojevskog" stila - onog u vezi moralno politicke podobnosti

Izivini znaci ja treba da menjam misljenje ako se ono poklapa sa misljenjem neke druge osobe koja je "nepodobna" u bilo kom smislu? Pa onda ni jedna peticija ne bi bila moguca posto se u svakoj listi od 100-ak ljudi moze naci neko o kome imam lose misljenje...

ps. ovo nema veze sa Ivanom Zigon - nisam poznavalac njenog "lika i dela" pa ne mogu da se izjasnjavam o njoj ni u pozitivnom ni u negativnom smislu. Mada u principu imam simpatije prema ljudima koji imaju petlju da ustanu u zastitu necega pred cime "cutljiva vecina" zatvara oci ...
Bili Piton Bili Piton 09:49 20.03.2011

Re: ...

ana_radmilovic

zaista nisam primetila da ivana ima nekakav šprahfeler. a slušala sam je. imam čak i neke veze s tehnikom glasa i dikcijom i, evo pokušavam da se prisetim, ne - nisam primetila da žena ne zna da govori.


Okej.

Uporedi je u mislima sa Oliverom Marković ili nekim iz njene generacije pa ćeš možda ukapirati o čemu govorim. Nemoj je porediti sa Vjerom Mujović jer to nema smisla.
Bili Piton Bili Piton 09:52 20.03.2011

Re: ...

Virtuelni Vasilije


Izivini znaci ja treba da menjam misljenje ako se ono poklapa sa misljenjem neke druge osobe koja je "nepodobna" u bilo kom smislu? Pa onda ni jedna peticija ne bi bila moguca posto se u svakoj listi od 100-ak ljudi moze naci neko o kome imam lose misljenje...


Upravo zato ću petnaest puta da razmislim pre nego što potpišem bilo kakvu peticiju, makar to bilo i u svrhu zaštite djavola s tasmanije.

A već ti rekoh, Vaso - kad me neko u ovim godinama proglasi skojevcem to samo kao kompliment mogu da primim, nikako drukče.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 10:04 20.03.2011

Re: ...

Bili Piton

Upravo zato ću petnaest puta da razmislim pre nego što potpišem bilo kakvu peticiju, makar to bilo i u svrhu zaštite djavola s tasmanije.

A već ti rekoh, Vaso - kad me neko u ovim godinama proglasi skojevcem to samo kao kompliment mogu da primim, nikako drukče.


Hahaha ok, skojevac

ja jedino razmislim da li sam CVRSTO na stavu da "djavola sa tasmanije" treba zastiti. I bas me briga ako je prvi potpisnik liste Adolf Hitler (Staljin, Lucifer...) glavom i bradom...

I ne treba mi nikakva skojevska organicazija da mi kaze sta teba da mislim... Racionalne argumente bilo koje strane cu da izvagam i uzem u obzir prilikom formiranja tog sopstveng misljenja...
Bili Piton Bili Piton 10:07 20.03.2011

Re: ...

Virtuelni Vasilije
Racionalne argumente bilo koje strane cu da izvagam i uzem u obzir prilikom formiranja tog sopstveng misljenja...


So righteous....
paja.pajser paja.pajser 10:10 20.03.2011

Re: ...Ivana Zigon

ako Ivanu Zigon stavljas u generaciju Olivere Markovic, cenim da si je pobrkao sa njenom majkom Jelenom Zigon. 2x meri, jednom seci..
ana_radmilovic ana_radmilovic 10:13 20.03.2011

Re: ...Ivana Zigon

paja.pajser
ako Ivanu Zigon stavljas u generaciju Olivere Markovic, cenim da si je pobrkao sa njenom majkom Jelenom Zigon. 2x meri, jednom seci..

definitivno.
ko da je uz'o da upoređuje mene s oliverom katarinom kao nekom iz moje generacije
Bili Piton Bili Piton 10:16 20.03.2011

Re: ...Ivana Zigon

paja.pajser
ako Ivanu Zigon stavljas u generaciju Olivere Markovic, cenim da si je pobrkao sa njenom majkom Jelenom Zigon. 2x meri, jednom seci..


Ne, nisam je ni sa kim pobrkao, pogrešno ceniš, odlično znam ko je Ivana Žigon, ko Jelena Žigon a ko Olivera Marković. Kad smo kod toga, i Jelena Žigon je na sceni zvučala bolje od svoje kćeri (marginalno bolje, ali ipak bolje).

A intergeneracijsko poredjenje je namerno tu, da se ne zaboravi kako su nekada glumice govorile na daskama i pred kamerama a kako to danas to čine. Sa glumcima je stvar nešto bolja (Glogovac vadi prosek, manje više).
ana_radmilovic ana_radmilovic 10:17 20.03.2011

Re: ...Ivana Zigon

Bili Piton

A intergeneracijsko poredjenje je namerno tu, da se ne zaboravi kako su nekada glumice govorile na daskama i pred kamerama a kako to danas to čine. Sa glumcima je stvar nešto bolja (Glogovac vadi prosek, manje više).

e sad se vadiš
Bili Piton Bili Piton 10:19 20.03.2011

Re: ...Ivana Zigon

ana_radmilovic

e sad se vadiš


Ni lud ni pijan, draga. jeste da noćas nisam spavao, ali sam sasvim pri sebi.
ana_radmilovic ana_radmilovic 10:21 20.03.2011

Re: ...Ivana Zigon

Bili Piton
ana_radmilovic

e sad se vadiš


Ni lud ni pijan, draga. jeste da noćas nisam spavao, ali sam sasvim pri sebi.


nemoj nikad da kažeš da si sasvim pri sebi, to uvek izaziva pozornost i sumnjičavost u sagovornika -:)
Bili Piton Bili Piton 10:25 20.03.2011

Re: ...Ivana Zigon

ana_radmilovic
Bili Piton
ana_radmilovic

e sad se vadiš


Ni lud ni pijan, draga. jeste da noćas nisam spavao, ali sam sasvim pri sebi.


nemoj nikad da kažeš da si sasvim pri sebi, to uvek izaziva pozornost i sumnjičavost u sagovornika -:)


Nemoj nikad da kažeš "zvali su me telefonom da me pitaju smeju li da me potpišu ispod nečega", tek to je neozbiljno
ana_radmilovic ana_radmilovic 10:30 20.03.2011

Re: ...Ivana Zigon

Bili Piton
ana_radmilovic
Bili Piton
ana_radmilovic

e sad se vadiš


Ni lud ni pijan, draga. jeste da noćas nisam spavao, ali sam sasvim pri sebi.


nemoj nikad da kažeš da si sasvim pri sebi, to uvek izaziva pozornost i sumnjičavost u sagovornika -:)


Nemoj nikad da kažeš "zvali su me telefonom da me pitaju smeju li da me potpišu ispod nečega", tek to je neozbiljno


zašto?

a i nisam rekla smeju li oni, nego smem li ja
Bili Piton Bili Piton 10:35 20.03.2011

Re: ...Ivana Zigon

ana_radmilovic


zašto?


Kako zašto? Pa pobogu, stavljaš svoj potpis ispod svake reči, svake formulacije, svake nijanse koju je neko drugi (vrlo moguće, manje lucidan, manje elokventan, manje vešt) sročio, valjda ćeš prvo u potpunosti da pročitaš (petnaest puta) ono što potpisuješ, bilo da je reč o peticiji bilo o ugovoru za internet i telefoniju?


ana_radmilovic ana_radmilovic 10:39 20.03.2011

Re: ...Ivana Zigon

Bili Piton
ana_radmilovic


zašto?


Kako zašto? Pa pobogu, stavljaš svoj potpis ispod svake reči, svake formulacije, svake nijanse koju je neko drugi (vrlo moguće, manje lucidan, manje elokventan, manje vešt) sročio, valjda ćeš prvo u potpunosti da pročitaš (petnaest puta) ono što potpisuješ, bilo da je reč o peticiji bilo o ugovoru za internet i telefoniju?




stavljaš potpis ispod onoga za šta veruješ da je ispravno, ne sitničariš i ne pridaješ sebi prevelik značaj jer se ne radi o tebi (ukoliko ne uzmeš da sam pišeš i potpisuješ peticije gde hvališ/braniš/zastupaš sebe, što je malo bizarno ali događa se verovatno)
Bili Piton Bili Piton 10:42 20.03.2011

Re: ...Ivana Zigon

ana_radmilovic
ne sitničariš i ne pridaješ sebi prevelik značaj


Ja bih pre to nazvao pedantnošću i poštovanjem samog sebe, no dobro....
jesen92 jesen92 12:10 20.03.2011

Re: ...Ivana Zigon

e sad se vadiš
...ne vadi se, lepo je rekao sa Oliverom Markovic ili sa nekom iz svoje generacije samo ne sa Vjerom Mujović...
Bili Piton Bili Piton 12:13 20.03.2011

Re: ...Ivana Zigon

jesen92
e sad se vadiš
...ne vadi se, lepo je rekao sa Oliverom Markovic ili sa nekom iz svoje generacije samo ne sa Vjerom Mujović...


Thanks
jesen92 jesen92 12:38 20.03.2011

Re: ...Ivana Zigon

Thanks

..nema na cemu...istina mi je uvek draga..
nurudin nurudin 13:09 20.03.2011

Re: ...Ivana Zigon


ko da je uz'o da upoređuje mene s oliverom katarinom kao nekom iz moje generacije


Bili Piton Bili Piton 13:33 20.03.2011

Re: ...Ivana Zigon

nurudin

ko da je uz'o da upoređuje mene s oliverom katarinom kao nekom iz moje generacije




Ana, ovaj što se smeje ko lud na brašno me je podsetio: pročitaj ponovo, i to pažljivo, šta sam napisao, pismeno je i pregledno. Ako nisi shvatila šta sam hteo da kažem, pitaj me na PP, drage volje ću ti objasniti.
jesen92 jesen92 14:23 20.03.2011

Re: ...Ivana Zigon

Ako nisi shvatila šta sam hteo da kažem
..ma Bili(ispada da sam ti ja neki advokat koji ti ne treba )sve je jasno ako pricamo o glumi a jos jasnije ako pricamo o licnosti (tacnije,o onome kako ta licnost sama sebe predstavlja u javnosti)...pored toga,cinjenica je da se Ivana Zigon , zadnjih godina, vise bavila recitacijama na raznim tribinama nego glumom pa je obicnoj publici tesko da je uporedjuje bilo sa kim...a mozda i ja ne poznajem dovoljno njen glumacki rad...ipak, savrseno razumem sta si hteo da kazes...Pozzz
Jelica Greganović Jelica Greganović 01:06 22.03.2011

Re: ...

Publicista nije ništa pežorativno

Mož bit da nije, ali meni zvuči na ivici i marici pežorativnosti, sefte rogato. To mu dođe prevedeno - objavljivač. Pa, ti kao nisi pisac, a nisi ni novinar...nego si objavljivač...objavljuješ knjige, članke...oglase...bemliga...tek meni se to ič ne sviđa.
ana_radmilovic ana_radmilovic 01:10 22.03.2011

Re: ...

Jelica Greganović
Publicista nije ništa pežorativno

Mož bit da nije, ali meni zvuči na ivici i marici pežorativnosti, sefte rogato. To mu dođe prevedeno - objavljivač. Pa, ti kao nisi pisac, a nisi ni novinar...nego si objavljivač...objavljuješ knjige, članke...oglase...bemliga...tek meni se to ič ne sviđa.

da, publicista mož' da bude i onaj što objavljuje oglase, majkumu. tek sad sam zgađena
aleksanadar aleksanadar 08:58 22.03.2011

Re: ...


ti kao nisi pisac, a nisi ni novinar...


АНТА: Он је онако, дође му као неки летећи новинар, а он вели да је публициста. Пише, знаш, онако, испод руке.

СПАСОЈЕ: Па такав нам и треба. Знаш ли му бар име?

АНТА: Да, знам! Младен Ђаковић. Кажу нико као он не зна написати тако оштро и страшно да се ономе кога нападне преврћу и дедине кости у гробу. Нико као он, кажу не уме тако од црнога да направи бело, а од белога црно.

* * *

СПАСОЈЕ: А с ким имам част?

ЂАКОВИЋ: Ја сам Младен Ђаковић.

СПАСОЈЕ: Ах, ви сте тај новинар?

ЂАКОВИЋ: Не новинар, публициста!

СПАСОЈЕ (понуди га руком да седне): Мислио сам да је то свеједно.

ЂАКОВИЋ: Не, господине. Новинар је везан за лист, за уредника, за издавача, ја сам слободан, пишем кад хоћу и шта хоћу брошуре, летке, памфлете и уопште такве ствари.


Бранислав Нушић: "ПОКОЈНИК"
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 11:05 22.03.2011

Re: ...

Jelica Greganović
Publicista nije ništa pežorativno Mož bit da nije, ali meni zvuči na ivici i marici pežorativnosti, sefte rogato. To mu dođe prevedeno - objavljivač. Pa, ti kao nisi pisac, a nisi ni novinar...nego si objavljivač...objavljuješ knjige, članke...oglase...bemliga...tek meni se to ič ne sviđa.

A ovo znači i da smo i mi ovde neki publicisti, ako ćemo da se vređamo?
ana_radmilovic ana_radmilovic 17:37 22.03.2011

Re: ...

KRALJMAJMUNA
Jelica Greganović
Publicista nije ništa pežorativno Mož bit da nije, ali meni zvuči na ivici i marici pežorativnosti, sefte rogato. To mu dođe prevedeno - objavljivač. Pa, ti kao nisi pisac, a nisi ni novinar...nego si objavljivač...objavljuješ knjige, članke...oglase...bemliga...tek meni se to ič ne sviđa.

A ovo znači i da smo i mi ovde neki publicisti, ako ćemo da se vređamo?

shumska shumska 19:04 23.03.2011

Re: ...

ux, ux kasnim, baš. prošlo je puno vremena otkako si objavila ovaj blog --- a ja imam samo jednu pesmu

aleksanadar aleksanadar 08:55 20.03.2011

Разлике


razlika je u protiviti se da neko ode dati izjavu i protiviti se tome da neko ... potura jednu priču



Разлика је.

Дакле, нека се Коштуница одазове судском позиву и нека поступа по налозима суда. Суда, по претпоставци независног. Суда који, по претпоставци, суди по закону.

Nemo est supra leges.

По претпоставци, кажем. На суду је да нас увери у основаност ове претпоставке.


А прогон политичких конкурената, поготову у циљу предизборног надметања, треба назвати правим именом.


Ако није јасно шта кажем: дајем за право Суду и дајем за право онима који брину о поштовању права и достојанства грађанина. Звао се тај грађанин Војислав Коштуница или некако другачије, мање је битно.


Ius est ars boni et equi.

Dura lex sed lex.

In dubio pro reo.

Audiatur et altera pars.

Cui bono?

Nullum crimen, nulla poena sine lege.

ana_radmilovic ana_radmilovic 09:02 20.03.2011

Re: Разлике

aleksanadar


А прогон политичких конкурената, поготову у циљу предизборног надметања, треба назвати правим именом.

.


Shvatila deo sa "davanjem prava sudu..." ali ovo zaista ne razumem. Koga Koštunica progoni i kako to, tačno, radi?
aleksanadar aleksanadar 09:17 20.03.2011

Re: Разлике

ovo zaista ne razumem.


Видим да не разумеш.

Обрнуто, Кошуницу прогоне они који му на терет стављају оно што није на суду доказано.


И да преведем:

Nullum crimen, nulla poena sine lege.
=
Нема злочина и нема казне, уколико нису законом прописани.
mikimedic mikimedic 11:06 20.03.2011

Re: Разлике

Nullum crimen, nulla poena sine lege.


u pravu si - i mislim da ovde treba/smem da ponovim komentar sa krkarovog bloga (na koji je po obicaju umesto konkretnog odgovora prodao jeftinu kvalifikaciju).

cvele je zaista nasao pravu stvar - krivicnu prijavu protiv vk koju je podneo srdja popovic.

link
---------------------------------------------------------------------------
dakle, trebalo bi da razjasnimo neke stvari za dalju raspravu:

- ne govorimo o postupku za ubistvo premijera djindjica; taj postupak je vodjen i okoncan pravosnaznom presudom, i ne moze se ponavljati (osim ako se nadju novi dokazi koji bi isli u korist legije i ekipe).

- govorimo iskljucivo o krivicnom delu oruzane pobune iz 2001. godine.

prvo pitanje: zasto postupak nije pokrenut po okoncanju pobune; zasto se ceka skoro deset godina?

drugo pitanje:

da li je jedino delo koje se stavlja na teret vojislavu kostunici 'propustanje da izvrši svoju ustavnu dužnost i da kao komandant Vojske preduzme korake da uguši pobunu, već je naprotiv u
javnom istupanju na konferenciji za štampu, (Tanjug, 15. novembar 2001.) pobunu opravdavao i podsticao neosnovano je kvalifikujući kao opravdani štrajk, iako je znao da je pripadnicima policije u to vreme bilo Ustavom zabranjeno da štrajkuju (član 57, stav 3. Ustava SRJ
);'

mislim, stvarno...

ako je ovo sve sto postoji protiv gradjanina vk, onda je to zaista smesno. pa sta onda treba reci za bilo kog funkcionera koji je bio na bilo kakvoj funkciji u to vreme? onda bi se ovakva prijava verovatno mogla podneti i protiv samog djindjica (mrzi me sad da listam ustav srbije) za odgovornost predsednika vlade pri oruzanoj pobuni.

podrzao ih na konferenciji za stampu? glupo, zaista glupo ali da li je u pitanju krivicno delo? pa ako ih je kostunica podrzao na press konferenciji, sta onda tek reci za djindjicev odazak u kulu i srdacne pozdrave sa legijom?

da, sad odmah ocekujem protivkomentar - 'on je isao tamo da smiri situaciju';

pa isto bi se moglo reci i za kostunicu - zar se sama press konferencija ne bi mogla tumaciti kao pokusaj 'smirivanja situacije'?

hajde da vidimo - ima li sustinske razlike izmedju dindjicevog odlaska u kulu i kostunicine press konferencije?

trece pitanje:

sta je sa ostalima - ko je sve mogao da spreci pobunu a propustio je da to ucini? ministar policije? ko jos sve?

cetvrto pitanje:

hajde da pogledamo da li bi se slicna krivicna prijava mogla napisati za mnogo gore dogadjaje na teritoriji srbije -

sta imamo na kosovu? da li ovo znaci da tadic konstantno ne izvrsava svoje ustavne obaveze dozvoljavajuci status quo posle oruzane pobune? zar u svakoj izjavi koja se odnosi kosovske organe ne daje na neki nacin podrsku 'pobunjenicima'?

zaista sam mislio da je srdja popovic malo inteligentniji advokat. sad mi na neki nacin i zao djindjiceve porodice kada vidim kakvog kalibra im je zastupnik.
aleksanadar aleksanadar 11:18 20.03.2011

Re: Разлике

pravu stvar - krivicnu prijavu protiv vk


Шта са тим?

Да ли је Суд извео све потребне доказе, саслушао тужиоца и туженог, саслушао сведоке и донео ваљану пресуду?


Intentio inservire debet legibus, non leges intentioni.

Actore non probante, reus absolvitur.
mikimedic mikimedic 12:45 20.03.2011

Re: Разлике

Шта са тим?

Да ли је Суд извео све потребне доказе, саслушао тужиоца и туженог, саслушао сведоке и донео ваљану пресуду?


bojim se da se nismo razumeli. vidi ostatak mog komentara. cvele je uradio pravu stvar zato sto je postavio link do same krivicne prijave, o kojoj se do sad uopste nije govorilo. da bi konacno mogli da vidimo o cemu se zaista radi.

i videli smo koliko je krivicna prijava suplja i banalna - ako je to sve sto srdja popovic moze da stavi na teret kostunici (vidi italik u gornjem komentaru), a tuzilac to prihvata i na osnovu toga pokrece postupak, onda se na kostunicinom mestu ne bih mnogo brinuo.

ali bih se zabrinuo za porodicu djindjic kada vidim kakvog im je kalibra zastupnik, a i za sve nas kada vidim kakvog je kalibra tuzilac - da se ogradim, ako bude vodjen postupak za iskljucivo ovo sto je navedeno u krivicnoj prijavi.

EDIT: sad vidim da je kod kopiranja sa krkarevog bloga originalni tekst izgubio italik. sada sam ispravio - dakle, italik tekst je citat iz krivicne prijave srdje popovica.

nadam se da nije doslo do vece zabune.
aleksanadar aleksanadar 17:08 20.03.2011

Re: Разлике

bojim se da se nismo razumeli.


Бојим се да ти мене ниси разумео.

Чекам да Суд донесе некакву пресуду. То је све.

Све остало је лук и вода.
mikimedic mikimedic 17:40 20.03.2011

Re: Разлике

Чекам да Суд донесе некакву пресуду. То је све.


sud je doneo pravosnaznu presudu.
aleksanadar aleksanadar 18:50 20.03.2011

Re: Разлике

sud je doneo pravosnaznu presudu.


Најзад!

Е, сада ћу мирно спавати.
Dr M Dr M 08:57 20.03.2011

Za spas duše


Evo, da probam da i ja spasem ovo malo duše što mi je u nosu ostalo.

Koštunica duguje neke odgovore onima koji ga optužuju. I onima koji ne.

Da je te odgovore dao odmah, umesto što je oko sebe stvorio odbranaški zid od Službi i Sledbenika, sumnja u ulogu njegovog okruženja i njega lično ne bi rasla već osam godina. Ta sumnja je toliko narasla da je od političke pozadine
prerasla u krivičnu prijavu.

Od toga može da se odbrani samo dobrom pričom a on neće da je ispriča.

Neka kaže šta ima da kaže, i onima koji ga optužuju, i onima koji ih slušaju, pa neka spase svoju dušu, kao Ti i ja.

Ako je još ima.
ana_radmilovic ana_radmilovic 09:11 20.03.2011

Re: Za spas duše

Dr M


Koštunica duguje neke odgovore onima koji ga optužuju. I onima koji ne.



pa da, i ja kažem da je trebalo odavno da tuži svakoga ko ga je dovodio u vezu sa ubistvom, to se zove krivično delo klevete jer nikakav sud nije ustanovio nikakvu umešanost i nije na medijima da donose presude i nije na nekim tekstopiscima da pišu o tome ko je koga ubio i zašto, a da nemaju dobar dokaz u rukama za takvo sranje


Da je te odgovore dao odmah, umesto što je oko sebe stvorio odbranaški zid od Službi i Sledbenika, sumnja u ulogu njegovog okruženja i njega lično ne bi rasla već osam godina


da je stvorio takav zid od službenika i sledbenika (ovo zvuči ko ono "pukovnik i pokojnik" ili je to mnogo azre u mojoj glavi) koji bi ga činio nedodirljivim, ne bi bio političar i uopšte javna ličnost koja je najlakša meta za iživljavanje svake božje novinarske sujete i akrobatike od pravlljenja psihološkog profila (što je radio svaki maloletni simpatizer ldp-a, svaki tekstopisac koji nema pametniju temu za taj dan i uopšte bilo koja protuiva koja bi da kaže nešto što moćno zvuči a ne sme nikoga da napadne do onog što se ne brani)

kao Ti i ja.


e zbog ovoga si me poCetio na azru, sad shvatam




znam, nema veze s temom nego me podsetilo
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 09:15 20.03.2011

Re: Za spas duše

Dr M
Da je te odgovore dao odmah ....
neće da je ispriča...
...Neka kaže šta ima da kaže


Dao je ... evo, daje ih i sada u JAVNOSTI.
Nikad nije dosad bio ni pozvan u sud.
I ja bih bio u principu protiv da me zovu u sud kao sumnjivog za ubistvo Djindjica ili bilo koga drugog kad sa tim nemam AMA BAS nikakve veze. Za postenog i neduznog coveka je i SUMNJA ponizavajuca - posebno ako nema nikakve osnove. Ali kad bi me sud stvarno pozvao naravno da bih morao da idem.

Zbog cega je sumnjiv, sto je rekao nesto o karakteru strajka/pobune sto se drugima ne svidja? Svasta...
Nije se slagao sa Djindjicem, bili su konkurenti ... pa sta? Veci deo Srbije je u to vreme bio takav...
Ponizavajuce je i ako ga uporedjuju sa Cedom kome je bio "zadatak" da se druzi sa kriminalcima ... i da mu budu "prljave ruke"... Naravno da je ovaj morao da daje odgovore na sudu. I trebalo bi da ih da jos mnogo vise nego sto ih je dosad dao. I da se mnogi od tih odgovora jos mnogo detaljnije i podrobnije provere...


ana_radmilovic ana_radmilovic 09:20 20.03.2011

Re: Za spas duše

Virtuelni Vasilije

Nije se slagao sa Djindjicem, bili su konkurenti ... pa sta? Veci deo Srbije je u to vreme bio takav...

to je čudan fenomen - ko i zašto je imao pravo da mu se đinđić ne dopada, a ko nije imao pravo

recomo, ovo Preduzeće je imalo sva prava. kao što sada ima sva prava da imenuje krivce

Dr M Dr M 09:30 20.03.2011

Re: Za spas duše

i ja kažem da je trebalo odavno da tuži svakoga ko ga je dovodio u vezu sa ubistvom


Eh, da je Tebe poslušao...

Izgleda da nije hteo da ispadne da ih progoni, obzirom da je imao u šaci Službe, Ministarstvo pravde i vojsku, nego je sve te nedostojne
ignorisao sa uzvišenim prezirom. I eto, kako mu vraćaju, nezahvalnici.

Ubi ga preterana plemenitost.

da je stvorio takav zid od službenika i sledbenika (ovo zvuči ko ono "pukovnik i pokojnik" ili je to mnogo azre u mojoj glavi) koji bi ga činio nedodirljivim, ne bi bio političar i uopšte javna ličnost koja je najlakša meta za iživljavanje svake božje novinarske sujete i akrobatike


Zid je nasledio od ranijih korisnika ali ga nije, izgleda, dobro održavao.
Znaš ono..trula gradja, potopi se ladja.
dragannalovic dragannalovic 09:31 20.03.2011

Re: Za spas duše

Ta sumnja je toliko narasla da je od političke pozadine
prerasla u krivičnu prijavu.

I ja gajim neke sumnje ali voleo bih da znam kako se od pozadine stiže do krivične prijave? Da ne bude zabune, mislim na političku pozadinu medijske hajke na Koštunicu!
ana_radmilovic ana_radmilovic 09:35 20.03.2011

Re: Za spas duše

Dr M

Eh, da je Tebe poslušao...

naopako, mnogi bi novinar tada sedeo u zatvoru a to nije lepo
Dr M Dr M 09:47 20.03.2011

Re: Za spas duše

Zbog cega je sumnjiv


Meni nije sumnjiv, meni je nesumnjiv.

Ako Sudu bude sumnjiv neka ga zove. Ako mu ne bude sumnjiv biće sumnjiv Sud.

Jedna sumnja nam nikad ne gine.
Dr M Dr M 09:56 20.03.2011

Re: Za spas duše

I ja gajim neke sumnje ali voleo bih da znam kako se od pozadine stiže do krivične prijave


Istražnim radnjama, predkrivičnim postupkom, valjda znaju i ovi koji tuže i ovi koji sude. Mene interesuju samo odgovori.
Dr M Dr M 09:57 20.03.2011

Re: Za spas duše

naopako, mnogi bi novinar tada sedeo u zatvoru a to nije lepo


A tek publicisti....
ana_radmilovic ana_radmilovic 10:00 20.03.2011

Re: Za spas duše

Dr M
naopako, mnogi bi novinar tada sedeo u zatvoru a to nije lepo


A tek publicisti....


publiciste ukinuti, ni zatvora nisu vredni (ovo se odnosi na one koji sami sebe nazivaju publicistima, naravno, a ne na one nepravedno nabeđene)
Dr M Dr M 10:04 20.03.2011

Re: Za spas duše

publiciste ukinuti, ni zatvora nisu vredni (ovo se odnosi na one koji sami sebe nazivaju publicistima, naravno, a ne na one nepravedno nabeđene)


Gde se potpisuje ta peticija?
ana_radmilovic ana_radmilovic 10:07 20.03.2011

Re: Za spas duše

Dr M
publiciste ukinuti, ni zatvora nisu vredni (ovo se odnosi na one koji sami sebe nazivaju publicistima, naravno, a ne na one nepravedno nabeđene)


Gde se potpisuje ta peticija?


evo, može ovde. dakle, publiciste zabraniti, ne hraniti ih i ne bacati pare na njih po zatvorima. to važi za one koji sami seeb tako nazivaju. jadnim ljudima koje su tako prozvali drugi se izviniti i obeštetiti ih
tyson tyson 10:07 20.03.2011

Re: Za spas duše

Da je te odgovore dao odmah, umesto što je oko sebe stvorio odbranaški zid od Službi i Sledbenika, sumnja u ulogu njegovog okruženja i njega lično ne bi rasla već osam godina. Ta sumnja je toliko narasla da je od političke pozadine prerasla u krivičnu prijavu.

Svi ti kojima se (bio) okružio, a koji su u centru teorije koju zagovaraju ovi koje Ana pominje kao drugu stranu, bili su privedeni i proveli su par meseci u pritvoru u vreme neposredno posle atentata na Đinđića.

Onda su pušteni, i niko ih na suđenjima ubicama nije pominjao.

Da se podsetimo, u vreme posle ubistva Srbijom su vladali, u najbukvalnijem smislu tog izraza, ljudi koji su najglasniji u optuživanju Koštunice i njegovih saradnika za organizovanje atentata. Teško da se može reći da nisu bili u poziciji da stvari izvedu na čistac.

Sada, osam godina posle, pravimo se kao da se atentat dogodio juče. Pri tom najglasniji u hajci, ako mene pitaš, imaju da objasne najviše toga u vezi svog odnosa sa ubicama i drugim kriminalnim krugovima (osoba sa poternice Subotić, za početak).

Nešto tu jako smrdi.



Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 10:13 20.03.2011

Re: Za spas duše

lepo receno Mr. Tyson
Dr M Dr M 10:24 20.03.2011

Re: Za spas duše

Da se podsetimo, u vreme posle ubistva Srbijom su vladali, u najbukvalnijem smislu tog izraza, ljudi koji su najglasniji u optuživanju Koštunice i njegovih saradnika za organizovanje atentata. Teško da se može reći da nisu bili u poziciji da stvari izvedu na čistac.


Sablja prekinuta, izbori izgubljeni...tako da baš i nisu bili u perfektnoj poziciji. A frustracija raste li raste. Sad su se, izgleda, stekli uslovi.

Sada, osam godina posle, pravimo se kao da se atentat dogodio juče. Pri tom najglasniji u hajci, ako mene pitaš, imaju da objasne najviše toga u vezi svog odnosa sa ubicama i drugim kriminalnim krugovima (osoba sa poternice Subotić, za početak).

Nešto tu jako smrdi.


Što se mene tiče, neka i njih neko optuži.Kako god da ispadne, manje će da smrdi.

Ovako, defecatio permanens.


jesen92 jesen92 12:13 20.03.2011

Re: Za spas duše

Evo, da probam da i ja spasem ovo malo duše što mi je u nosu ostalo.

Koštunica duguje neke odgovore onima koji ga optužuju. I onima koji ne.

Da je te odgovore dao odmah, umesto što je oko sebe stvorio odbranaški zid od Službi i Sledbenika, sumnja u ulogu njegovog okruženja i njega lično ne bi rasla već osam godina. Ta sumnja je toliko narasla da je od političke pozadine
prerasla u krivičnu prijavu.

Od toga može da se odbrani samo dobrom pričom a on neće da je ispriča.

Neka kaže šta ima da kaže, i onima koji ga optužuju, i onima koji ih slušaju, pa neka spase svoju dušu, kao Ti i ja.

Ako je još ima.
potpisujem doktore...pravi si Precednik...
Dr M Dr M 12:42 20.03.2011

Re: Za spas duše

potpisujem doktore.


Prolećni za Jesen..
blogovatelj blogovatelj 13:22 20.03.2011

Re: Za spas duše

Nešto tu jako smrdi.


Pušten je puvanjak, kako ne bi smrdelo.
Opet moram da koristim kragujevačke umotvorine.
Kad se neko upuva u skučenom prostoru gde boravi puno ljudi, pa svi pate od nesnosnog smrada, uvek postoji onaj neki prvi koji diže dževu i drami i postavlja pitanje "ko se upuvao"
Drevni kragujevački mudraci tada uvek imaju objašnjenje i spreman odgovor na pitanje ko je autor smrada - ko se oglasio, taj ga je oprasio.
reanimator reanimator 13:52 20.03.2011

Re: Za spas duše

pa da, i ja kažem da je trebalo odavno da tuži svakoga ko ga je dovodio u vezu sa ubistvom, to se zove krivično delo klevete jer nikakav sud nije ustanovio nikakvu umešanost i nije na medijima da donose presude i nije na nekim tekstopiscima da pišu o tome ko je koga ubio i zašto, a da nemaju dobar dokaz u rukama za takvo sranje

Da tuži samo one koji su klevetali njega, ili i one iz njegove partije koji su klevetali druge? Mislim, ne razumem za šta se zalažeš...za to da je K trebalo da zaštiti sebe ili da je principijelno trebao da ustane protiv klevetanja i odsustva sankcionisanja klevetanja?
jesen92 jesen92 14:37 20.03.2011

Re: Za spas duše

Gde se potpisuje ta peticija?

..hehe ....kako nisi ukapirao Precednice... by telefon..ne moze to svako da potpisuje samo ko je pozvan...bar u prvom naletu a posle ce da stave na ulicu za pucanstvo....
jesen92 jesen92 14:48 20.03.2011

Re: Za spas duše

za to da je K trebalo da zaštiti sebe ili da je principijelno trebao da ustane protiv klevetanja i odsustva sankcionisanja klevetanja?

..ako je principijelno onda je trebalo, davno, clanovima svoje stranke i sebi samom da zabrani klevetanje...Mihailov, Aligrudic, Marsicanin i mnogi drugi....i Kostunica licno i personalno...samo kad se setim sta su ti ljudi sve pricali...nemamo svi kratko pamcenje na srecu...
dragannalovic dragannalovic 14:49 20.03.2011

Re: Za spas duše

ja gajim neke sumnje ali voleo bih da znam kako se od pozadine stiže do krivične prijave



Istražnim radnjama, predkrivičnim postupkom, valjda znaju i ovi koji tuže i ovi koji sude. Mene interesuju samo odgovori.

I mene interesuju a ne da gledam loše dokumentarce, potrošene političare i njihovo rekla-kazala.
Ako Koštunicu optužuju za nečinjenje, verovatno postoji neki paragraf pod koji može da se podvede i svesno obmanjvanje javnosti.
reanimator reanimator 14:54 20.03.2011

Re: Za spas duše

Mihailov

Da, na ovog sam i mislio dok sam pisao, nego nisam mogao da se setim kako se zove.
mikimedic mikimedic 14:57 20.03.2011

Re: Za spas duše

Istražnim radnjama, predkrivičnim postupkom, valjda znaju i ovi koji tuže i ovi koji sude. Mene interesuju samo odgovori.


za koje krivicno delo konkretno, dottore?

ili bi ti da se postupak vodi onako neodredjeno, djuture, pa sta ispadne?


ako ne znamo sta je uzrok glavobolje, da probamo operaciju na otvorenom srcu, pa ako prodje prodje?

Dr M Dr M 18:54 20.03.2011

Re: Za spas duše

za koje krivicno delo konkretno, dottore?


Napisao adv. Srdja Popovic, necu da me okrive za nadripisarstvo.

ili bi ti da se postupak vodi onako neodredjeno, djuture, pa sta ispadne?


Bolje da ne, ko zna sta bi se tu sve naslo, mozda kriminalno preuzimanje C-marketa u kabinetu?


ako ne znamo sta je uzrok glavobolje, da probamo operaciju na otvorenom srcu, pa ako prodje prodje?


Molim Te da svoj blogomanir ne širiš i na druge sfere života.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 20:35 20.03.2011

Re: Za spas duše

lepo receno Mr. Tyson
dolybell92 dolybell92 23:40 20.03.2011

Re: Za spas duše

Dr M

Evo, da probam da i ja spasem ovo malo duše što mi je u nosu ostalo.

Neka kaže šta ima da kaže, i onima koji ga optužuju, i onima koji ih slušaju, pa neka spase svoju dušu, kao Ti i ja.

Ako je još ima.


Mozda bi i rek`o - kad bi smeo...
Ne mislite valjda, da je ovo LUDILO SAM smislio
i to bas SADA kada je i zvanicno prozvan ?
Ne budite deca.
freehand freehand 00:50 21.03.2011

Re: Za spas duše

I ja bih bio u principu protiv da me zovu u sud kao sumnjivog za ubistvo Djindjica ili bilo koga drugog kad sa tim nemam AMA BAS nikakve veze. Za postenog i neduznog coveka je i SUMNJA ponizavajuca - posebno ako nema nikakve osnove.

Jel ovo citat iz Legijine autobiografije?
vludvig vludvig 11:25 21.03.2011

Re: Za spas duše

pa da, i ja kažem da je trebalo odavno da tuži svakoga ko ga je dovodio u vezu sa ubistvom, to se zove krivično delo klevete jer nikakav sud nije ustanovio nikakvu umešanost i nije na medijima da donose presude i nije na nekim tekstopiscima da pišu o tome ko je koga ubio i zašto, a da nemaju dobar dokaz u rukama za takvo sranje


Ана, медијски притисак, када је судство прилично корумприрано, често може да доведе до расветљавања онога што само судство никада можда неће урадити. Медији су често ти који први износе у јавност догађаје које би одређени људи да заташкају. Често није неопходан доказ већ је довољна снажна индикација. Зар не?
tyson tyson 09:50 20.03.2011

budale


Ne razumem što se pravdaš budalama.

Razumem potrebu da se kontroverzan potez objasni ljudima, ali budalama - to je ispod časti. Sad će misliti da su baš važni. Kuku si ga nama.



ana_radmilovic ana_radmilovic 10:02 20.03.2011

Re: budale

tajsone, sad ću da se ubijem. ti si druga osoba koja ovo doživljava kao pravdanje od jutros. ne, ne pravdam se - samo mi bilo bez veze da ispadne kao da neću da pričam o tome i kao da se pravim da nisam tu

Bili Piton Bili Piton 10:13 20.03.2011

Re: budale

ana_radmilovic
samo mi bilo bez veze da ispadne kao da neću da pričam o tome i kao da se pravim da nisam tu



Ana, Ana....

Smem li da te, ako ne već očinski () onda bar bratski podsetim na jednu veliku istinu: less is more.
ana_radmilovic ana_radmilovic 10:14 20.03.2011

Re: budale

Bili Piton

Ana, Ana....

Smem li da te, ako ne već očinski () onda bar bratski podsetim na jednu veliku istinu: less is more.


u pravu si. aferim, less is more
blogovatelj blogovatelj 10:45 20.03.2011

Re: budale

Smem li da te, ako ne već očinski onda bar bratski podsetim na jednu veliku istinu:


Smem li da te, ako ne već očinski onda bar bratski podsetim na jednu veliku istinu.
Pobrkao si majku i cerku glumice. Majka jeste pomutava malo, cerka nije. Daklem, bio si u krivu. Ja kad sam u krivu i neko mi zabludu na fin nacin objasni, obavezno uputim izvinjenje.
Nekako je ta rec izvini najteza kada treba da se prevali preko usana, a sve se mislim kada bi je vise koristili, svi bi u Srbiji lepse i lagodnije ziveli.
Izvinjavam se na trolu, ali morao sam...
Bili Piton Bili Piton 10:47 20.03.2011

Re: budale

blogovatelj

Pobrkao si majku i cerku glumice. Majka jeste pomutava malo, cerka nije. Daklem, bio si u krivu.


Ja tvrdim da nisam, i Jelena i Ivana su sticajem okolnosti igrale u predstavi koju sam gore pomenuo (diplomski rad jednog mog ortaka sa režije) tako da ih vrlo dobro razlikujem
ana_radmilovic ana_radmilovic 10:48 20.03.2011

Re: budale

blogovatelj

Izvinjavam se na trolu, ali morao sam...

blogovatelju, ako si!
ps
uostalom, trol ionako ne postoji. sve je trol. tekst je trol. život je jedan veliki trol i sve tako.
i kad si već tu, odma se setim one pesme (đavo te odneo, svet mi gore izgleda kroz njenu prizmu)

blogovatelj blogovatelj 11:28 20.03.2011

Re: budale

đavo te odneo, svet mi gore izgleda kroz njenu prizmu


Proklela me jedna Ana...

Evo jos malo, ista tematika, isto podneblje... Pa ti jos proklinji

aleksanadar aleksanadar 20:29 20.03.2011

Re: budale

sve je trol.


Овај позоришни ме је баш разгалио. Јелену Жигон обожавам. А и Стево је био глумчина.

Има ли неко да је гледао Глембајеве?


ljuboten ljuboten 10:53 20.03.2011

Vi niste igrač, već samo navijač.

"kako sam jedna od tamopotpisanih (a skandal je, više nego skandal, kad vas neko upiše kao publicistu - ja goru uvredu ne mogu da zamislim i sad imam sva moralna prava da se ogradim, al neću) može mi se verovati."


Ja Vas razumem. Vi ste samo navijač u najkomlikovanijoj igri koja se zove POLITIKA. A ima tako mngo fudbalskih navijača koji umesto lopte udare u asvalt, busen ili kamen.
ana_radmilovic ana_radmilovic 10:56 20.03.2011

Re: Vi niste igrač, već samo navijač.

ljuboten
"kako sam jedna od tamopotpisanih (a skandal je, više nego skandal, kad vas neko upiše kao publicistu - ja goru uvredu ne mogu da zamislim i sad imam sva moralna prava da se ogradim, al neću) može mi se verovati."


Ja Vas razumem. Vi ste samo navijač u najkomlikovanijoj igri koja se zove POLITIKA. A ima tako mngo fudbalskih navijača koji umesto lopte udare u asvalt, busen ili kamen.


dobro, jeste strašno biti nazvan publicistom, ali to je ipak samo šala koja ne bi trebalo da izazove tako brutalnu asocijaciju poput udaranja o asfalt. šala. shvatate?
ljuboten ljuboten 11:28 20.03.2011

Re: Vi niste igrač, već samo navijač.

dobro, jeste strašno biti nazvan publicistom, ali to je ipak samo šala koja ne bi trebalo da izazove tako brutalnu asocijaciju poput udaranja o asfalt. šala. shvatate?


Brutalnost do bola, koja pomućuje um, da ne shvatate odgovornost, makar moralnu, Predsednika države za ubistvo Premijera vlade, a da istovremeno znate da su imali različitu ideologiju i različit pristup politici. Zar ne možete da shvatite da svi koji stoje o odbranu Koštunice brane ono što je on branio od Đinđića, koji je nameravao da izvuče Srbe i Srbiju iz njenog pada u duhovno podzemlje i materijalno posrnuće.
ana_radmilovic ana_radmilovic 11:34 20.03.2011

Re: Vi niste igrač, već samo navijač.

ljuboten

Brutalnost do bola, koja pomućuje um, da ne shvatate odgovornost, makar moralnu, Predsednika države za ubistvo Premijera vlade, a da istovremeno znate da su imali različitu ideologiju i različit pristup politici. .


a što premijer i predsednik pišete velikim slovom? je l to šala ili nepismenost? (to ja da skrenem temu s ove brljotine oko priče o ubistvu, znate)
ljuboten ljuboten 11:46 20.03.2011

Re: Vi niste igrač, već samo navijač.

a što premijer i predsednik pišete velikim slovom? je l to šala ili nepismenost? (to ja da skrenem temu s ove brljotine oko priče o ubistvu, znate)


Oni koji osećaju grižu savesti, kao i lopovi i izvršioci zlodela, uvek bi da pokriju tragove, ili makar da "skrenu temu" sa svojih brljotina.
Ispravljam pogrešan pravopis:treba pisati velikim slovom ako se ne spominje ime ličnosti, a pritom se zna na koga se misli. I ovom prilkom koristim svoju pamet.
koksy koksy 18:38 20.03.2011

Re: Vi niste igrač, već samo navijač.


ljuboten:
Zar ne možete da shvatite da svi koji stoje o odbranu Koštunice brane ono što je on branio od Đinđića, koji je nameravao da izvuče Srbe i Srbiju iz njenog pada u duhovno podzemlje i materijalno posrnuće.


Meni su patetika i jednostavne mudrosti - z a k o n.
branek branek 11:01 20.03.2011

Ana

Vrlo retko komentarišem ovde, Vaše blogove čitam redovo, ali moram da vas pitam samo jednu stvar:

Na jučerašnjoj konferenciji za štampu, Vojislav, dr. Koštunica je u više navrata napad na sebe poistovetio sa napadom na Srbiju, evo ga jedan citat:

"Ovo je trenutak kada je sazrela odluka najodgovornijeg dela javnosti da više nijedna ružna reč ne sme da padne na Srbiju, a da ne dobije zasluženi odgovor. Ne može više bilo kome god padne na pamet da vređa našu istoriju, kulturu, Crkvu, veru, tradiciju, pismo, vrednosti, a da odmah ne dobije odgovor!"

Pitanje je da li i vi mislite da posle svega što smo doživeli, svih nedaća, mi treba i dalje da trpimo da neko sebe stavlja iznad svih nas, služi se govorom koji u suštini, u zavijenoj formi, govori to da su on i ljudi oko njega nepogrešivi i jedini ispravni? Da li bi i ovu prethodnu izjavu potpisali?

Pozdrav
Branko

P.S. Ako kažete da bi, jer bi tako postali citiram: "nacionalno odgovorna inteligencija" to se ne važi! :)
ana_radmilovic ana_radmilovic 11:11 20.03.2011

Re: Ana

branek


Na jučerašnjoj konferenciji za štampu, Vojislav, dr. Koštunica je u više navrata napad na sebe poistovetio sa napadom na Srbiju,


da, čula sam. mogla bih da objasnim zbog čega ne mislim da je to što je rekao neumesno (a takve izjave uglavnom jesu, najblaže rečeno, neumesne) ali to objašnjenje bi tražilo čitav jedan tekst koji se ne piše za par sekundi i ne u komentarima.
u ovom kontekstu, u kontekstu optužbi za ubistvo đinđića koji personifikuje sve dobro a sve dobro je put u EU i antiratna priča bez obzira na one volove na palama i ostale priče pa čak i bez obzira na đinđićevu više nego jasnu priču o kosovu, a koštunica bi bio personifikacija sila zla i haosa devedesetih (što je ne samo falsifikat nego i napad na srbiju preko napada na njegovu personu) - to jeste istina. (da je napadan an njega u ovoj priči zapravo napad na nešto drugo, a to drugo jeste jedna srbija koja je ratovala tamo gde jeste živeo njen narod a nije izvršila agresiju na nekakve susedne države)
priča o nekakvim recidivima slobinih službi, pa o tome kako su svi potpisnici peticije inspiratori ratova i kako bi ih trebalo procesuirati i celo to da prostite sranje jeste napad na nešto drugo, a koštunica bi tu bio nekakav čovek - simbol, kao u srednjevekovnim igrokazima.
branek branek 11:44 20.03.2011

Re: Ana

u ovom kontekstu, u kontekstu optužbi za ubistvo đinđića...
...a koštunica bi bio personifikacija sila zla i haosa devedesetih (što je ne samo falsifikat nego i napad na srbiju preko napada na njegovu personu) - to jeste istina. (da je napadan an njega u ovoj priči zapravo napad na nešto drugo, a to drugo jeste jedna srbija koja je ratovala tamo gde jeste živeo njen narod a nije izvršila agresiju na nekakve susedne države)


Ali zar on, kao veliki legalista, ne bi imao najbolju šansu da sve što se dešava raskrinka baš pred sudom, kaže sve što treba? Ili se smatra da je njegova reč apsolutna istina i da se nema potrebe bilo šta objašnjavati.

Ja ipak mislim da postoji doza bojazni da će na sudu da se postave neka vrlo neprijatna pitanja, i da on ne želi da prolazi kroz to, pa mu je najlakše da potegne tu priču, rat, kosovo, srbija, mi se branili i slično...

I mislim da svi oni koji se ne slažu sa potpisnicima, ne smatraju Koštunicu personifikacijom 90ih, već personifikaciom nečega što je nije napredno, što nema budućnost, nečeg zatvorenog i osuđenog na propast. Naravno ovo je moje mišljenje i moguće je da je potpuno pogrešno.

priča o nekakvim recidivima slobinih službi, pa o tome kako su svi potpisnici peticije inspiratori ratova i kako bi ih trebalo procesuirati i celo to da prostite sranje jeste napad na nešto drugo, a koštunica bi tu bio nekakav čovek - simbol, kao u srednjevekovnim igrokazima.


Iskreno, mnogi potpisnici su "kolateral", jer su se našli u društvu ljudi koji su ranije imali potpise na dokumentima iz prošlosti, koji nas nisu baš proslavili... Svakako, i sam smatram da je pomalo degutantno generalizovati, ali odgovornost pojedinaca svakako postoji.
Bili Piton Bili Piton 11:59 20.03.2011

Re: Ana

branek


Ja ipak mislim da postoji doza bojazni da će na sudu da se postave neka vrlo neprijatna pitanja, i da on ne želi da prolazi kroz to, pa mu je najlakše da potegne tu priču, rat, kosovo, srbija, mi se branili i slično...


Naravno da je upravo to u pitanju, i ništa drugo.

Najsmešnije je ono, u slobodnom prevodu, "ko ružnu reč o Srbiji kaže taj kleveće i laže", što je uglavnom rezime njegovog (njegovog?) govora u Sava Centru. Ne sećam se kada je to Srbija dobila status svete krave pa da joj se ništa ne sme prigovoriti, niti kada je "srbovanje na sitno" (pored proganjanja pedera, drugi omiljeni DSSovski hobi) izdignuto na ravan slobodne srpske političke misli.
ljuboten ljuboten 12:54 20.03.2011

Re: Ana

Pitanje je da li i vi mislite da posle svega što smo doživeli, svih nedaća, mi treba i dalje da trpimo da neko sebe stavlja iznad svih nas, služi se govorom koji u suštini, u zavijenoj formi, govori to da su on i ljudi oko njega nepogrešivi i jedini ispravni? Da li bi i ovu prethodnu izjavu potpisali?


Ovaj Vojislavov vapaj koji ste citirali, za duhovnike kojima je savest čista, predstavlja tešku uvredu, za političare na vlasti zlu poruku, a za istražnog sudiju indiciju.
freehand freehand 01:05 21.03.2011

Re: Ana

priča o nekakvim recidivima slobinih službi,

Tih recidiva na sve strane ihaj, a oko Koštunca sve to pa još x3. Malkice mu se samo JUL razbežo, oni nikako ne vole opoziciju, tu nema keša.
(što je ne samo falsifikat nego i napad na srbiju preko napada na njegovu personu) - to jeste istina. (da je napadan an njega u ovoj priči zapravo napad na nešto drugo, a to drugo jeste jedna srbija koja je ratovala tamo gde jeste živeo njen narod a nije izvršila agresiju na nekakve susedne države)

Kakvo ti je ovo drndžamrndža njesra, crna Ana?
pa o tome kako su svi potpisnici peticije inspiratori ratova i kako bi ih trebalo procesuirati i celo to da prostite sranje jeste napad na nešto drugo, a koštunica bi tu bio nekakav čovek - simbol, kao u srednjevekovnim igrokazima.

Da su svi potpisnici bilo šta - to je budalaština. Zajednički imenitelj im je Zlojeb. A on jeste simbol. I kad ta funjara sebe izjednačava sa Srbijom dobijam napade povraćanja i migrene kao onomad kad sam gledao onu sotonu što sad vitla metlom iznad Rusije, a priča se da hoće da je vrate na naše nebo, ne daj Bože.
Da skratim: ne znam šta ti je bilo da to sranje potpisuješ, ali šta god da je - nadam se da je prolazno.
ana_radmilovic ana_radmilovic 07:54 21.03.2011

Re: Ana

freehand
[dobijam napade povraćanja i migrene kao onomad kad sam gledao onu sotonu što sad vitla metlom iznad Rusije, a priča se da hoće da je vrate na naše nebo, ne daj Bože.
.

ček bre, kakvu si to sotonu video kako vitla nebom iznad rusije, crni freehand? (ulepša mi jutro, evo naglas se smejem - a stvarno nemam pojma o čemu pričaš)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana