Gost autor

TARAS BULJBA, ili "ja te napiso, ja ću te i brisnem"

AlexDunja RSS / 24.03.2011. u 16:04

Gost autor: Stjepan Mimica

blog+20.jpg

Sa šalama oprezno, katkad se ostvare.

Moje uvek.

Neizostavno!

Nedavno sam, naprimer, u svoj "Unpublishable" blog okačio jednu autorironijsku šalu, nekakvu ničim izazvanu gogoljevštinu o zatiranju sopstvenih tekstova, a evo, pre neki dan morao sam odisinski da obrišen svoj poslednji blog.   

O razlozima ne bih. Reći ću samo da nisu imali ništa s činjenicom da sam fucking libra, već sa jednom nenadanom i nemilom vešću, potom i sa bazičnim, skoro svakome znanim etičkim refleksom.

Evo kako sam sam to blogoubistvo prorekao, možebitno i prizvao.

------------------------------

TARAS BULJBA

Jeste gospodo, do juće je na ovom mestu bio jedan sasvim drugi tekst.

Nema ga više, Ja ga napis'o, ja ga i obris'o! Od svog sam bloga gazda, može mi se, gazdi, k'o Tarasu Buljbi: "Ja sam te rodio, ja ću te i ubiti!"

I uopšte, gazdi se može kako mu se hoće. Što rek'o jedan Fjodor, "neću Vanjku, hoću Fećku, Fećka mi kovrdžastiji".

Eto, baš tako ja sa svojim blogom. Samo se ulogujem pa po volji dopisujem i raspisujem, našuškavam ili skraćujem. A biva, umuljam i ugnjavim,  pa mi strašno dosadi, pa sve obrišem...

Istina, može tu koješta i neka tamo Vesna, valjda urednica, ali ona je fina devojka, nikada ništa ne dira, samo ponekad, kad na primer napišem "džuture", ona to smesta izbriše, pa upiše "đuture". Ali, neka joj, ništa se ja ne naljutim, čak joj se učtivo zahvalim!

Evo, priznaću, kad god mi se učini da sam u tekstu nešto odveć originalno napisao ili kojekude prevršio, ili kad samo načujem da se neko zbog nečega ljutnuo, ja to smesta izbrišem. Pa se onda, kao, iznenadim: "ma šta kažete, ja to napisao? Ama gde bih ja tako što...?"

A posle, okuražim se, pa okrenem i na strogo: "Molim, gospodo, dokažite! Aha, sada u tekstu toga nema? Da, da, ne možete, da pronađete. A juče je, jel'te, baš tako pisalo? E, onda se vi meni, gospodo, lepo izvinite"...

I sve tako.

Ili, naprimer, ceo tekst obrišem, a vi gunđate: "Ama gde li je dođavola, pa sad je tu bio". Taman k'o ona kokoška iz reklame za Podravka supu: osvrće se unezvereno i vrišti "pa sad je bio tu!", a iznad nje kesica sa onim čuvenim "Podravkinim"..., ma šta "Podravkinim", njenim, njenim pjevcem.

Ništa to ne vredi: pjevac skuhan i punktum, tekst obrisan, i punktum!

A mogu ja ladno i sve tekstove da obrišem. Ma, sve ću ja to..., evo, koliko sutra ću sve da ih zatrem. Samo kliknem na edit, pa delete, pa opet edit, pa del.., i gle, očas ni jednog teksta, prosto, nema bloga, nikad ga nije ni bilo! „Štaaa, ja pisao blog, odakle vam, molim vas, to? Pa ja sam ugledni građanin, predsednik kućnog saveta te i te zgrade u toj i toj prestoničkoj ulici, ne bavim se ja tim izmotacijama, ja to pisanje samo kad moram, eto, neko obaveštenje za tablu kod sandučića, poneki dopis Komunalnom, pa i samoj Opštini...

A ostalo, pitate, šta je sa onim što vi onako u potaji...? Pa jeste, priznajem, bude katkad i toga, ali, molim vas, sve pristojno i prilično, mahom u samoodbrani. Kad neko meni i najmanju primedbu, ja njemu Boga mi, oštro. Ma, lepo ga tekstualno srubim. Ali što ja da se tu pravdam, nego izvolite, nađite vi meni i pokažite mi taj moj tobožnji blog.

Vi ćete onda, već vas čujem, „dabome, uvideo da mu ništa ne valja to pisanje, pa udario u brisanje". Sve i da je tako, nisam vam ja od onih koji bi tako što priznali. Ne, ne, na krivom ste, gospodo, tragu. Ja sam to tek onako izbrisao, iz inata sam, ako vam je draže, izbrisao.

A ako ćemo baš sasvim iskreno, to sam ja samo da dokažem da mogu, eto, i bez razloga da izbrišem. Neću valjda da se tu nešto skanjujem, nije to Bog zna šta, ima i radikalnijih.

Evo, na primer, onaj mučeni inženjer Kirilov iz "Bjesova". Do zore čaj pio, a u zoru, prosto se ustrijelio. Ma, načisto se čovek samoubio! I to ne zato što mu taj čaj dosadio, ili što mu život đuture dosadio, već jednostavno, da proveri da li je stvarno od svog života gazda, jel' Stavrogin bio u pravu, može li se zaista kako se kome ćefne?

Eto šta je ozbiljan čovek, inženjer! On to odistinski i empirijski, a ne k'o oni jalovi zgubidani u crnim rolkama, sve nešto žovijalno i razmetljivo, onako uz pastise i konjake, i to baš na sred Saint Germain des Pres-a!

 

 



Komentari (92)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

st.jepan st.jepan 16:06 24.03.2011

P.S.

Ne možete ni da zamislite koliko mi je krivo što sam taj blog morao da obrišem. Ne zbog teksta, najmanje zbog teksta - imam ja tog tekstila, što napisanog, što ne napisanog, onoliko - već zbog komentara. Bilo ih je vrednijih od povoda. A niti jednog negativnog! I najžešće blogerske kavgadjije se uzdržale. Čak je i Grof, eminentni blogerski Lignjoslav, dao svoj istorijski imprimatur!

antioksidant antioksidant 16:22 24.03.2011

Re: P.S.

eminentni blogerski Lignjoslav
sve bih rekao ali da ti gledas crtane - nikada
st.jepan st.jepan 16:33 24.03.2011

Re: P.S.

antioksidant
eminentni blogerski Lignjoslav

sve bih rekao ali da ti gledas crtane - nikada

Ako zanemarimo jutarnju kafu i par stotina prvih cigara, "Sundjer Bob" je kruna mog zaludnog dana.
tyson tyson 18:59 24.03.2011

Re: P.S.

i par stotina prvih cigara


U jebote, ovo zadovoljstvo mora da te košta čitavo bogatstvo.

Pa cigare se ne tamane, nego onako, polako, jedna za veče, uz konjak ili single malt.



st.jepan st.jepan 20:35 24.03.2011

Re: P.S.

Pa cigare se ne tamane, nego onako, polako, jedna za veče, uz konjak ili single malt.

Da znaš da si u pravu.
U dvevniku svog davno pokojnog dede, našao sam ovo:
"Popušio dve cigare po objedu".
Ovo "dve" nije podvukao, ali to što je uzastopno tamanjenje dve cigare smatrao vrednim zabeleške, govori da se kajao zbog neumerenosti (bio gospodin, a ne ko ja).
tyson tyson 10:13 25.03.2011

Re: P.S.

st.jepan
Pa cigare se ne tamane, nego onako, polako, jedna za veče, uz konjak ili single malt.

Da znaš da si u pravu.


šta trošiš - kubanske, dominikanske, Surinam...?



pnbb pnbb 16:14 24.03.2011

zvuci dobro,

koja je supstanca u pitanju
st.jepan st.jepan 16:44 24.03.2011

Re: zvuci dobro,

zvuci dobro,
koja je supstanca u pitanju

Nisam siguran da razumem na kakvu supstancu misliš.
Ako te interesuje razlog blogo-zatiranja, o tome ne mogu (isti etički refleks koji sam pomenuo gore).

Edit:
Verovatnije je, ipak, da pitaš od ćega je blog sazdan.
Dostojevština, daragoj, dostojevština...
pnbb pnbb 18:15 24.03.2011

Re: zvuci dobro,

da pitaš od ćega je blog sazdan.

jok, pitam od cega je zasdano ono na cemu si, dobro radi, pa reko da podelis s grupom...
tako sam i ja nekad mogao, i to bez aditiva... sad ostarelo se, nema se vise snage u rukama...
st.jepan st.jepan 18:20 24.03.2011

Re: zvuci dobro,

od cega je zasdano ono na cemu si, dobro radi, pa reko da podelis s grupom...,

Nema tajne, na dokolici sam.
Iz dokolice svaka nepodopština i bruka..., bogme i belaj.
A dokolicu delimo ionako.
sad ostarelo se, nema se vise snage u rukama

hajde, hajde...
zoja444 zoja444 19:59 24.03.2011

Re: zvuci dobro,

Nema tajne, na dokolici sam.
Iz dokolice svaka nepodopština i bruka, bogme i belaj.
A dokolicu delimo ionako.


loader loader 17:24 24.03.2011

Eraser

Eto, baš tako ja sa svojim blogom. Samo se ulogujem pa po volji dopisujem i raspisujem, našuškavam ili skraćujem. A biva, umuljam i ugnjavim, pa mi strašno dosadi, pa sve obrišem...


Ako ste u tome ugledali svrhu, ... onda ok !

Crno je da se briše,
a belo je da se obeli.
Sve drugo je sivo
st.jepan st.jepan 17:40 24.03.2011

Re: Eraser

Ako ste

A mene taman ubedili da smo na blogu k'o italijanski komunisti - svi na ti.
Ako ste u tome ugledali svrhu, ... onda ok !

Nisam se nadao da ću ovde morati da prevodim vic.
Očito je, dakle, da blog nije uspeo.
Tja, živeću s tim.
Mislio sam da je jasno da je ovo literarna šala, stilska vežba, persiflaža, ufuravanje u tok ready made svesti... Brblja lik, bandoglavi karakter sa dna, blago paranoidni i blago retardirani gnjavator, nešto poput Beketovog Malonea ili onog Fjodorovog iz "Zapisa"...
zekapijevodicu zekapijevodicu 17:43 24.03.2011

Re: Eraser

Mislio sam da je jasno da je ovo literarna šala, stilska vežba, persiflaža, ufuravanje u tok ready made svesti... Brblja lik, bandoglavi karakter sa dna, blago paranoidni i blago retardirani gnjavator, nešto poput Beketovog Malonea ili onog Fjodorovog iz "Zapisa"...



ma daj čoveče, meni tvoj tekst miriše na vazelin.
st.jepan st.jepan 17:58 24.03.2011

Re: Eraser

ma daj čoveče, meni tvoj tekst miriše na vazelin.

Pij zeko vodicu i čuti
zekapijevodicu zekapijevodicu 18:05 24.03.2011

Re: Eraser

Pij zeko vodicu i čuti


zeka bar ima rep i glavu ...

st.jepan st.jepan 18:14 24.03.2011

Re: Eraser

zekapijevodicu
sveti se, al ne piši

Ne vredi zeko, navuko sam se.
Mada pišem tek odnedavno.
A bio sam i ja pristojni gradjanin, pisao samo pod moranje..., eh!
Nego, imam ja za tebe rešenje: ne čitaj, vidiš da ti ne ide.
loader loader 18:37 24.03.2011

Re: Eraser

st.jepan

... ... k'o italijanski komunisti - svi na ti

... Čudi me da niste primetili ranije... Vi, naravno, možete sa mnom na ti.

Mislio sam da je jasno da je ovo literarna šala...

Jeste jasno.
I moj komentar je nešto slično...
Reagujete kao nato .. prejako..


st.jepan st.jepan 19:01 24.03.2011

Re: Eraser

Reagujete kao nato .. prejako..

Hajde Nato, hajde zlato!
Izgleda da je ovde sve i istom fazonu - prejakom.
Valjda mi blog općenito takav - prejak.

Edit:
zekapijevodicu zekapijevodicu 20:48 24.03.2011

Re: Eraser

ccc

st.jepan st.jepan 21:15 24.03.2011

Re: Eraser

zekapijevodicu
ubeđuješ nam urednicu

Dje li to nadje?
Al' nema veze svakome se desi da mu se učini...
Nego, zanimnjivo je kako si se brzo sa svima ovde spajt'o (čuj: "nam urednicu" ). Pa upisao si se ovde tek pre tri četri dana!
Znam ja da vi zekonje sve volite na brzaka, ali uspori malo, zasluži prvo zercu poštovanja, pa se onda pajtaj i viči "nam".
Ako misliš na onu Vesnu iz teksta, to je Vesna Milosavljavić - urednica seeculta.
zekapijevodicu zekapijevodicu 21:30 24.03.2011

Ajde,

ccc
st.jepan st.jepan 21:39 24.03.2011

Re: Ajde,

zekapijevodicu
reci mi, ti kao ne bi na naslovnicu, il' još bolje, da nam budeš VIP-blogerče?

Opet ti nam!
Ako misliš da dalje s tobom pričam, nadji si prvo neki pristojniji nick.
Ovde sam VIP kad god gostujem kod VIP blogera, a na seecultu, sajtu koji je više godina uzastopno proglašavan najboljim srpskim sajtom iz oblasti kulture, više sam nego VIP (na homepageu seeculta okačen je veliki semaforski baner mog "Unpublishable" bloga).
zekapijevodicu zekapijevodicu 21:54 24.03.2011

Re: Ajde,

st.jepan

zekapijevodicureci mi, ti kao ne bi na naslovnicu, il' još bolje, da nam budeš VIP-blogerče?Opet ti nam!Ako misliš da dalje s tobom pričam, nadji si prvo neki pristojniji nick.Ovde sam VIP kad god gostujem kod VIP blogera, a na mom seecultu, sajtu koji je više godina uzastopno proglašavan najboljim srpskim sajtom iz oblasti kulture, više sam nego VIP (na homepageu seeculta okačen je veliki semaforski baner mog "Unpublishable" bloga).

preterao sam
AlexDunja AlexDunja 22:03 24.03.2011

Re: Ajde,

Lepo ti pišeš, ali blog, bar ja tako mislim, nije stilska vežba, već život sam: doživljen i opisan.

zeko,
blog je lični dnevnik.

ono što autor želi da bude.

čitaoci mogu da komentarišu, da stavljaju primedbe,
ali ne bi trebalo da autorima sugerišu
kako njihov, lični dnevnik treba da izgleda.

otvori svoj blog, širok je internet,
pa piši onako kako misliš da je red.
zekapijevodicu zekapijevodicu 22:09 24.03.2011

heh ...

ja samo ne volim foliranje. a ovaj tvoj baš se iznervirao ...
AlexDunja AlexDunja 22:16 24.03.2011

Re: heh ...

. a ovaj tvoj baš se iznervirao ...


vidiš, ovo je, recimo,
elementarna nepristojnost,
uvidjaš?

ili da preduzimam mere?

crtano ti je preko mere,
učitavao si sve svoje frustracije,
ovo nije u redu prema meni,
a ničim te nisam izazvala?

nije ni stjepan, da se razumemo.
došao si, a ponašaš se nepristojno.

dakle?
zekapijevodicu zekapijevodicu 22:19 24.03.2011

Re: heh ...

automatic automatic 23:25 24.03.2011

Re: Ajde,

Ovde sam VIP kad god gostujem kod VIP blogera, a na seecultu, sajtu koji je više godina uzastopno proglašavan najboljim srpskim sajtom iz oblasti kulture, više sam nego VIP (na homepageu seeculta okačen je veliki semaforski baner mog "Unpublishable" bloga).

Ne vredi zeko, navuko sam se.
Mada pišem tek odnedavno.

Dobro, šta je ovde istina?
Da li si ti taj famozni bloger sa seeculta ili pisac poČetnik?
st.jepan st.jepan 23:30 24.03.2011

Re: Ajde,

Dobro, šta je ovde istina?
Da li si ti taj famozni bloger sa seeculta ili pisac poČetnik?

I jedno i drugo.
Nakon prvog komentara sam pozvan da pišem i odmah prepoznat kao VIP.
automatic automatic 23:39 24.03.2011

Re: Ajde,

I jedno i drugo.
Nakon prvog komentara sam pozvan da pišem i odmah prepoznat kao VIP.

Nemam više pitanja.
Želim samo da naglasim da me je uredništvo razočaralo i što nisi sa njihove strane prepoznat kao VIP i pre tog prvog komentara. Svaki dobar urednik bi tako postupio u prisustvu jedne takve veličine.
st.jepan st.jepan 01:05 25.03.2011

Re: Ajde,

Svaki dobar urednik bi tako postupio u prisustvu jedne takve veličine.

No comment.
Inace, pre jedno sat ili dva, iskljucili me sa Neta - zaboravio da platim.
Sada se javljam od drugara.
Verujem da cu sutra u toku dana opet biti online, pa cu odgovoriti na sve komentare koji se u medjuvremenu dese.
A nadam se da ce AlexDunja naci vremena da se ukljuci u slucaju potrebe za hitnom intervencijom. Unapred joj se zahvaljujem.
shumska shumska 03:18 25.03.2011

Re: Ajde,

Opet ti nam!
Ako misliš da dalje s tobom pričam, nadji si prvo neki pristojniji nick.

skužajte, ali pitam se pitam -- zašto? čemu to spočitavanje nickova? i šta znači ono "pristojniji"? gde nam je metar, vaga, merilo te 'pristojnosti'?
može biti kako mene zbunjuje na prvom mestu šta je nepristojno u izboru nicka "zekapijevodicu" (da ne ispadne kako sam drveni advokat, ovaj nick vidim prvi put, samim tim i komentare istog) -- ali me ovo općenito jako zanima, skoro pa fenomenološki...
ako nije prebacivanje zbog anonimnosti (bilo je takvih slučajeva ne odnosi se na gosta autora) -- onda je prebacivanje blogerima zbog izbora nicka (tek pozivanje na to koliko je neko dugo (ne)prisutan mi je neverovatno, ali to neka bude na poslednjem mestu ličnih mi nejasnoća, taj sindrom guštera i dzombi...
...iskreno, ne shvatam.
neko pročita napisano, uključi se u diskusiju -- bez obzira da li je istomišljenik ili nije .. i onda mu se prebaci - šta - izbor imena pod kojim učestvuje?
valjalo bi neko raazjašnjenje ponuditi, ako je ikako moguće...
AlexDunja AlexDunja 07:43 25.03.2011

Re: Ajde,

A nadam se da ce AlexDunja naci vremena da se ukljuci u slucaju potrebe za hitnom intervencijom. Unapred joj se zahvaljujem.


a, bre, stjepane,
peh za pehom sa internetom...
juče ja, a sada i ti:)

ne brini, biću tu...povremeno, ali tu sam
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 11:32 25.03.2011

Re: Ajde,

A nadam se da ce AlexDunja naci vremena da se ukljuci u slucaju potrebe za hitnom intervencijom


da te brani od zeke?

AlexDunja AlexDunja 11:43 25.03.2011

Re: Ajde,

da te brani od zeke?


si vidla?

nisam bre, branila stjepana, nego zeka
insinuira, a šta ako onaj moj
svrati na blog?
antioksidant antioksidant 11:49 25.03.2011

Re: Ajde,

, a šta ako onaj moj
svrati na blog?

rastuzio bi se
AlexDunja AlexDunja 11:58 25.03.2011

Re: Ajde,

rastuzio bi se


možda bi počeo i da recituje...
božsačuvaj
st.jepan st.jepan 22:06 25.03.2011

Re: Ajde,

šta znači ono "pristojniji"?

U pravu si.
Sad ni ja ne kapiram odkud mi to "pristojniji".
Hteo sam valjda da kažem ozbiljniji.
A i to bi bilo više kao uzgredna opaska - evo, spreman sam da je povučem.
Mada mislim da si tom "spočitavanju" pridala prevelik značaj. Ni zeka se na to nije ni osvrnuo.


st.jepan st.jepan 22:33 25.03.2011

Re: Ajde,

Lepo ti pišeš, ali blog, bar ja tako mislim, nije stilska vežba, već život sam: doživljen i opisan.

Pa, kako da ti kažem, može dabome i tako, takvi blogovi su čak najčešći.

Pisao sam ja i na taj način, jednoslojno, čitko i pitko, svakome razumnjivo, skoro novinarski (npr. "Mala je sa mnom" ), no to me sada ne pali, malo mi je, znaš, dosadno.

Nisam ja neki fucking novinar, pa da produkujem.

Sada me zanima nešto sasvim drugo, nešto (bar za mene) novo.
Priznajem, to drugo i novo od čitaoca zahteva nešto mentalnog napora, ali slabo tu vredi napor ako se ne poseduju stanovite opštobrazovne reference.

So, najbolje ti je da zasad od mojih tekstova odustaneš, a ja ču te obavestiti kad napišem nešto što bi i ti mogao da razumeš.
st.jepan st.jepan 13:56 27.03.2011

Re: Eraser

zekapijevodicu

ccc

Vidim, izbrisao si komentar i ostavio samo to "ccc".
S jedne strane, to je ok, jer ti je komenrar bio retardiran.
S druge strane, i nije ok, jer moj odgovor sada visi.
So, brisanje onoga što si napisao, nepristojnije je od onoga što si napisao.
Zadivljujuće je kako ti ladno iz bruke u bruku, ccc!
st.jepan st.jepan 14:27 27.03.2011

Re: Ajde,

zekapijevodicu
preterao sam

I ovaj svoj retardirani konentar si izbrisao!
Možda ne znaš, ali to se ovde ne čini, kažnjivo je.
U počecima bloga, ovakvom brisanju sledovalo je javno bičevanje, ali u poslednje vreme, smatra se da je tu dostatno i obično banovanje.
zekapijevodicu zekapijevodicu 23:18 27.03.2011

Re: Ajde,

da. nekad napišem nešto pa mi bude krivo. krivo mi je zbog mene, zbog ružnih misli koje sam u sebi morao da nosim, zbog publike koja je to čitala . Što se tebe tiče, ti si svaku reč, pa i one izbrisane, zaslužio: dobro se sećam egzekucije, overavanja rečima, koje ste ti i još neki blogeri izvršili, nad blogerkom koja nije htela da vam odgovori. Ja nisam takav. Ja odgovaram i pratim. I napadam samo one koji napadaju.
st.jepan st.jepan 20:27 28.03.2011

Re: Ajde,

zekapijevodicu
da. nekad napišem nešto pa mi bude krivo. krivo mi je zbog mene, zbog ružnih misli koje sam u sebi morao da nosim, zbog publike koja je to čitala . Što se tebe tiče, ti si svaku reč, pa i one izbrisane, zaslužio: dobro se sećam egzekucije, overavanja rečima, koje ste ti i još neki blogeri izvršili, nad blogerkom koja nije htela da vam odgovori. Ja nisam takav. Ja odgovaram i pratim. I napadam samo one koji napadaju.

Iz tvojih dosadašnjih komentara jasno je sledeće:

Nisi novi na blogu (kao što piše na tvom profilu), nego se samo javljaš pod novim nickom.
A slutim ko si.

Mene si s pobrkao s nekim ko je nešto nagovarao urednicu i koji je vršio nekakvu egzekuciju nad nekom blogerkinjom.

Oba slučaja su mi posve nepoznata.

Pošalji mi linkove tih komentara, u kojima sam nagovarao i vršio egzekuciju, stvarno si me zainteresovao (možda se ispostavi da sam podvojena ličnost, pa ne znam šta radi mračnija varijanta mene).
st.jepan st.jepan 15:25 29.03.2011

Re: Ajde,

st.jepan
Nisi novi na blogu (kao što piše na tvom profilu), nego se samo javljaš pod novim nickom.
A slutim ko si.


Ne, više ne slutim, sada pouzdano znam.

Prema rezultatima jezičko-stilske analize i analize sadržaja, te po lažljivo-klevetrničkom i starmalo-debilastom gardu, više ne dvojim ko si.

Nick pod kojim uobičajeno nastupaš, još je neozbiljniji, a uz to i neshvatljivo samopovredjujući.

Zasad neću javno da te raskrinkavam, ali ako ponoviš nekontrolisano klevetanje, neću oklevati.
mlekac mlekac 17:44 24.03.2011

I kako sad covek da komentarise

kad unapred zna da ces, mozda sve da obrises???

I nemoj da mi se vadis - sve je to zato sto si isuvise senzitivna libra!
st.jepan st.jepan 18:02 24.03.2011

Re: I kako sad covek da komentarise

I kako sad covek da komentarise kad unapred zna da ces, mozda sve da obrises???

Blogovi, avaj, ionako umiru mladi.
Zive tek nešto duže od dnevnih novina.

Edit: A za taj blog bi mi (kad bi znala razlog) i ti savetovala da ga brisnem.
mlekac mlekac 02:24 25.03.2011

Re: I kako sad covek da komentarise

st.jepan
I kako sad covek da komentarise kad unapred zna da ces, mozda sve da obrises???

Blogovi, avaj, ionako umiru mladi.
Zive tek nešto duže od dnevnih novina.

Edit: A za taj blog bi mi (kad bi znala razlog) i ti savetovala da ga brisnem.

Ne znam razlog, al' znam senzitivnost... Zato, druze, jos jedan
sonja.m sonja.m 20:03 24.03.2011

necu da se igram sa tobom!

Lepo ti AD ustupi prostor,
a ti ne znas sta ces s njim.
E, svasta!!!
Znaci, necemo uci u istoriju bloga,
nego ces da nas brises!
Eeeeeeeeeeee....
Necu da se igram sa tobom!
st.jepan st.jepan 20:22 24.03.2011

Re: necu da se igram sa tobom!

sonja.m
Lepo ti AD ustupi prostor,a ti ne znas sta ces s njim. E, svasta!!! Znaci, necemo uci u istoriju bloga,nego ces da nas brises! Eeeeeeeeeeee....Necu da se igram sa tobom!

Ma neću više, sreće mi, ono je prosto moralo.
A veruj, žao mi onolike hvale, radije bih da sam brisno neki drugi blog, neki pod kojim me nagrdiše i napljuvaše.
Nego, ne brini, čuvam ja sve to u My document's, pa će jednog dana istoričari bloga sve to lepo da iščačkaju i rekonstruišu.
Kazezoze Kazezoze 21:07 24.03.2011

i ja ću da se brisnem!

Sve je gore i gore. Izgubila se svaka ljudskost. I nije toliko što čovek grize čoveka i što se sve svelo na novac. Male ljubaznosti, tople geste, minijaturne čovečnosti: sitnice najviše nedostaju. Svako gleda svoja posla, zavlači se u vlastitu guzicu i sere samo po sebi i za sebe.
A opet, nije tako. Jučer sam izašao nekim poslom i na povratku me neki klinac, marokanac ili je možda bio turčin, na skuteru očešao. Vozio je po trotoaru. Nije ni stao niti mi se ispričao. Krv mi se ukiselila od straha. I tek što sam pomislio kako ovaj svet odlazi k vragu, odnekud se pojavi devojka u ružičastoj pelerini i upita me je li mi potrebna pomoć. Nije, odgovorio sam sav sretan što na ovom svetu ipak još ima neke elementarne ljudskosti, da nisu svi potonuli u neproničnu sebičnost i kal-jal-žal, što li...
I idem ja tako sav sretan kući, kad me pred ulazom dočeka gazdarica, vlasnica rupe u kojoj živim, s onim svojim večnim:
„Momčino, plati za tu šupu već jednom da ti ja ne bih morala dug uterivati!“
Zna se ona meni i oštrije obratiti, nazivati me gnjidom, majmunom ili svinjom. Tako da sam još dobro i prošao, nije me direktno vređala. Ipak, osetih u tom trenutku jad do besa i pomislih gde me je sve doveo ovaj svet, u što se pretvorio i u što sam se ja sam prometnuo.
Na stepenicama pak sretnem Miguela, uzgajivača pilića i noćnog stražara; danas svako radi po dva tri posla da bi uopće preživeo. Pozdravi me, pita me kako sam, kažem da dobro sam, makar nisam. Ali dirnulo me tih njegovih nekoliko reči, dirnulo me u toj meri da sam pomislio kako je ovaj svet, ako i jest pošao k vražjim raljama, uspio skrenuti s tog paklenog puta i da sada... gubim misao, gubim misao, nije ni čudo, kad sve ide kako ide i mislima mojim mora biti sve gore! Tim više što me pred vratima stana dočekala Gvanema, suseda vrata do vrata.
„Kako je, komšija?“, upita.
„Nije dobro“, odgovorio sam.
„Tako svi kažu. I ja tako kažem. Pa se nešto mislim ako je tako, trebamo mi, svi skupa, potonuti još dublje, da nam bude još gore, sve dok ne zaboravimo da nam je ikad bilo dobro, dok ne zaboravimo na dobro kao takvo, zar ne?“
Nisam odgovarao. Otvorio sam vrata svoga stana. Gvanema je gvirnula unutra.
„Za Boga miloga komšija, zašto ste zastrli ogledalo belim čaršafom?!“
„To se radi kada netko umre. Da se duh umrle osobe ne zaglavi u odrazima...“
„Tko je vama umro, pa vi živite sami?“
„Ja.“
„Vi!?“
„Da. Izašao sam samo do Katastra, da prenamenim stan u grobnicu. I onda, zbogom: hajlajf počinje!“
st.jepan st.jepan 21:24 24.03.2011

Re: i ja ću da se brisnem!

Kazezoze

Močna pričica, blogče takoreči.
Nadam se da je fikcija..., hm, bar delimično.
Ako nije, nemoj da se brisneš, ili makar malo sačekaj, nemoj da ispadne (ili da samo ja pomislim) da te je inspirisao moj blog - nikako ne bih da izigravam Stavrogina.
Kazezoze Kazezoze 21:33 24.03.2011

Re: i ja ću da se brisnem!

st.jepan
Kazezoze

Močna pričica, blogče takoreči.
Nadam se da je fikcija..., hm, bar delimično.
Ako nije, nemoj da se brisneš, ili makar malo sačekaj, nemoj da ispadne (ili da samo ja pomislim) da te je inspirisao moj blog - nikako ne bih da izigravam Stavrogina.

paaaa, polufikcija, ustvari...na stvarni događaj jednog dana koji se obrće u toplom i hladnom raspoloženju nadodaš fiktivni kraj.
AlexDunja AlexDunja 21:58 24.03.2011

Re: i ja ću da se brisnem!

Kazezoze
Sve je gore i gore. Izgubila se svaka ljudskost. I nije toliko što čovek grize čoveka i što se sve svelo na novac. Male ljubaznosti, tople geste, minijaturne čovečnosti: sitnice najviše nedostaju. Svako gleda svoja posla, zavlači se u vlastitu guzicu i sere samo po sebi i za sebe.
A opet, nije tako. Jučer sam izašao nekim poslom i na povratku me neki klinac, marokanac ili je možda bio turčin, na skuteru očešao. Vozio je po trotoaru. Nije ni stao niti mi se ispričao. Krv mi se ukiselila od straha. I tek što sam pomislio kako ovaj svet odlazi k vragu, odnekud se pojavi devojka u ružičastoj pelerini i upita me je li mi potrebna pomoć. Nije, odgovorio sam sav sretan što na ovom svetu ipak još ima neke elementarne ljudskosti, da nisu svi potonuli u neproničnu sebičnost i kal-jal-žal, što li...
I idem ja tako sav sretan kući, kad me pred ulazom dočeka gazdarica, vlasnica rupe u kojoj živim, s onim svojim večnim:
„Momčino, plati za tu šupu već jednom da ti ja ne bih morala dug uterivati!“
Zna se ona meni i oštrije obratiti, nazivati me gnjidom, majmunom ili svinjom. Tako da sam još dobro i prošao, nije me direktno vređala. Ipak, osetih u tom trenutku jad do besa i pomislih gde me je sve doveo ovaj svet, u što se pretvorio i u što sam se ja sam prometnuo.
Na stepenicama pak sretnem Miguela, uzgajivača pilića i noćnog stražara; danas svako radi po dva tri posla da bi uopće preživeo. Pozdravi me, pita me kako sam, kažem da dobro sam, makar nisam. Ali dirnulo me tih njegovih nekoliko reči, dirnulo me u toj meri da sam pomislio kako je ovaj svet, ako i jest pošao k vražjim raljama, uspio skrenuti s tog paklenog puta i da sada... gubim misao, gubim misao, nije ni čudo, kad sve ide kako ide i mislima mojim mora biti sve gore! Tim više što me pred vratima stana dočekala Gvanema, suseda vrata do vrata.
„Kako je, komšija?“, upita.
„Nije dobro“, odgovorio sam.
„Tako svi kažu. I ja tako kažem. Pa se nešto mislim ako je tako, trebamo mi, svi skupa, potonuti još dublje, da nam bude još gore, sve dok ne zaboravimo da nam je ikad bilo dobro, dok ne zaboravimo na dobro kao takvo, zar ne?“
Nisam odgovarao. Otvorio sam vrata svoga stana. Gvanema je gvirnula unutra.
„Za Boga miloga komšija, zašto ste zastrli ogledalo belim čaršafom?!“
„To se radi kada netko umre. Da se duh umrle osobe ne zaglavi u odrazima...“
„Tko je vama umro, pa vi živite sami?“
„Ja.“
„Vi!?“
„Da. Izašao sam samo do Katastra, da prenamenim stan u grobnicu. I onda, zbogom: hajlajf počinje!“

kaz, ti odavno ne pišeš blogove?
treba da te molimo?
ili šta?

nisam te džaba valjda, preporučivala
za tisu.
Kazezoze Kazezoze 22:14 24.03.2011

Re: i ja ću da se brisnem!

kaz, ti odavno ne pišeš blogove?
treba da te molimo?
ili šta?

nisam te džaba valjda, preporučivala
za tisu.

pa, više je razloga za to; zbog neaktivnosti ili nečeg drugog (neprilične kuknjave na belinu bloga u vreme njegovog belog prosvetljenja) sam izgubio opciju da pišem, pa sam svoje blogerske aktivnosti preusmerio na domaću (NL) scenu, tako da se ovde ređe i pojavljujem.
A i blog b92 je u zadnje vreme više politički zastupljen, a ja se gadim tih aktivnosti, pa samim tim i ređe navraćam.
AlexDunja AlexDunja 07:48 25.03.2011

Re: i ja ću da se brisnem!

sam izgubio opciju da pišem,


ok, alli ako osetiš potrebu,
nevezano da li je muzika,ili ovakav neki sastav
ti uleti u tastaturu, ja sam tu.
time bih ti samo uzvratila ljubaznost, zar ne?
stari92 stari92 08:03 25.03.2011

hahaxe .. iliti hoka-hej

Kazezoze

kraj !?
]}
- Pa kako,bre,gluperdo,mož' mreti II put,kad već mrtvac jesi,
dobaci nikadviđenlik komšije,kroz prviputviđena otškrinuta vrata,
na kraju hodnika,levo ?!
Tu se posledičnoposlovična,ledena,atmosfera načeg habitusa/tata,na
treptaj okozeničnog nerva otopi,što dovoljno bi da se tri izgubljeno~nađ
ene duše prepoznaše i ..
-Može li u trojku,upita .. (???)) kad već ionako nas ne ima,nit bit može,
više ?!
(bemu mausa,ko te dir'o,Kaz ..))


*(dva brata rodjena ..))


ecce-florian ecce-florian 01:05 26.03.2011

Re: i ja ću da se brisnem!

Da. Izašao sam samo do Katastra, da prenamenim stan u grobnicu. I onda, zbogom: hajlajf počinje!“

To već rešeno.

Kaz evo male pomoći u nedoumici.


+


ovo sam već kačio, izvinjavam se

trenutno ima u negotinsku krajinu i u mexico , kolko' znam


Prema tome Kaz, život i smrt jedno je, ili možda bolje, sve jedno je.
Panteizam
AlexDunja AlexDunja 21:44 24.03.2011

oprosti, stipe,

celo popodne nisam imala net...
(epp za sbb)

vidim, naišao si na nerazumevanje:))
nadam se da se ne jediš
nie ti prvi put.

meni je tvoje samoispitivanje
bilo veoma zanimljivo,
jer svi bismo, ponekad da brisnemo
što pisane što životne blogove...

retko ko racionalizuje posle toga.
st.jepan st.jepan 21:49 24.03.2011

Re: oprosti, stipe,

vidim, naišao si na nerazumevanje

Ma ne, nema nerazumevanja, otkud ti to?
Pa vidiš valjda da su svi oduševljeni.
AlexDunja AlexDunja 21:59 24.03.2011

Re: oprosti, stipe,

Pa vidiš valjda da su svi oduševljeni.

mikele9 mikele9 22:02 24.03.2011

Re: oprosti, stipe,

A ja kažem DA! Morao si da obrišeš, etika, grizodušje...
Ovo što si napisao nije petljavina s brda s dola kako reče jedan kolokolonaokolomentator. Sve je na pravom i jedino mogućem mestu a ko ne zna ili ne ume da čita iole složenije tekstove, neka se i ne upušta u tu rabotu.
Pozdrav druže,
Mikele
st.jepan st.jepan 22:09 24.03.2011

.

.
st.jepan st.jepan 22:45 25.03.2011

Re: oprosti, stipe,

st.jepan
grizodušje

Nema grizodušja, samo elementarne pristojnosti.
Kad neko nije prisutan, ili je objektivno sprečen da ti odbrusi, ne uzimlji ga u usta (naravno, ne ti, nego tako se kaže).
kukusigameni kukusigameni 22:12 24.03.2011

moj obrisani komentar

...

EDIT. Ovde je stajao komentar koji sam izbrisao.
st.jepan st.jepan 22:15 24.03.2011

Re: moj obrisani komentar

kukusigameni
...EDIT. Ovde je stajao komentar koji sam izbrisao.

Ha, imamo li ovde slučaj incidentualnog koncepta?
kukusigameni kukusigameni 22:18 24.03.2011

Re: moj obrisani komentar

Ha, imamo li ovde slučaj incidentualnog koncepta?

...

EDIT. Odgovor je obrisan ali mogu da ti kazem da je bio veoma precizan i cak na nekim mestima duhovit.
st.jepan st.jepan 22:23 24.03.2011

Re: moj obrisani komentar

kukusigameni
Ha, imamo li ovde slučaj incidentualnog koncepta?...

EDIT. Odgovor je obrisan ali mogu da ti kazem da je bio veoma precizan i cak na nekim mestima duhovit.

OK, ali samo da znaš, nije fer.
Ono sto sam ja obrisao, videlo je pre brisanja skoro tri tisuće čitalaca, a to tvoje samo ti.
AlexDunja AlexDunja 22:24 24.03.2011

Re: moj obrisani komentar

EDIT. Odgovor je obrisan ali mogu da ti kazem da je bio veoma precizan i cak na nekim mestima duhovit.

nedostajao si qq,
ja počela da brinem
kukusigameni kukusigameni 22:27 24.03.2011

Re: moj obrisani komentar

...

EDIT. Ovde gore je obrisan izvestaj o brzini moga pisanja i jos vecoj brzini brisanja. Sve to je pojacano fantasticnom muzickom podlogom, koja je "dabome", rekao bi autor bloga, izbrisana.

kukusigameni kukusigameni 22:29 24.03.2011

Re: moj obrisani komentar

AlexDunja
nedostajao si qq,
ja počela da brinem


...

EDIT. Obrisao sam se. Kako je i red.
st.jepan st.jepan 22:31 24.03.2011

Re: moj obrisani komentar

kukusigameni
...EDIT. Ovde gore je obrisan izvestaj o brzini moga pisanja i jos vecoj brzini brisanja. Sve to je pojacano fantasticnom muzickom podlogom, koja je "dabome", rekao bi autor bloga, izbrisana.

Reko ja, koncept na mala vrata.
kukusigameni kukusigameni 22:36 24.03.2011

Re: moj obrisani komentar

... idu Zaporosci.

EDIT. Na brzinu i nedovoljno izbrisan komentar.
st.jepan st.jepan 22:40 24.03.2011

Re: moj obrisani komentar

... idu Zaporosci

... i herojski kolju podlu šljahtu!
Pogodio?
kukusigameni kukusigameni 22:45 24.03.2011

Re: moj obrisani komentar

Dabome!
cult cult 10:16 25.03.2011

ok

zaista ne kapiram zašto ti se ne udeli blogčić ovde.
baš se trudiš sa pisanijama, publishuješ uratke svako malo, primoran na potucanje od nemila do nedraga, intervencija kod ovdašnjeg uredništva tebi u prilog sigurno beše onoliko, a i iz svakog teksta, svakog komentara oseti se ta neutaživa želja za statusom vrlo važne osobe na blogu ovdašnjem. Ne razumem, indid. Najverovatnije sam neupućen i neobavešten. Ipak, pridružujem se brojnim apelima da se Stjepanu da to pre no što sagori.
AlexDunja AlexDunja 10:47 25.03.2011

Re: ok

Ipak, pridružujem se brojnim apelima da se Stjepanu da to pre no što sagori.


svi biste da bude selektori...
neka uredništvo radi svoj posao,
po svojim prioritetima.

i kakvo te sagorevanje spopalo?

nikakvu ja vatru ovde ne vidim,
osim stvaralačke. stipe piše sa žarom,
i dinamično, zanimljivo i ne baš uobičajeno
za ovu platformu,

sigurna sam da će uvek biti radih
da objave njegove tekstove, uostalom to
može biti i zanimljivo, da se bude uvek na drugom mestu.
razbija se monotonija.
automatic automatic 11:17 25.03.2011

Re: ok

razbija se monotonija.

Svakako. Mnogo je onih koji stvaraju monotoniju na blogu. Neki čak posežu za drastičnim merama u borbi protiv iste - pozivaju goste.
I ja sam za to da se Stjepanu dodeli autorska, ali bih u cilju poboljšanja kvaliteta blogova, čemu će Stjepan zasigurno doprineti, uslovio njegovu autorsku oduzimanjem autorske opcije najmanje zanimljivom autoru među postojećim, a sve po izboru samih komentatora.
cult cult 12:20 25.03.2011

Re: ok

i kakvo te sagorevanje spopalo?


Neutaženost vodi sagorevanju
i odlasku
na neko zabavnije mesto...
st.jepan st.jepan 13:02 25.03.2011

Re: ok

i kakvo te sagorevanje spopalo?

I ja se pitam, ne kapiram, al stvarno!

Mada OK, svakom gradjaninu je slobodno da po volji projektuje sopstvene zelje, mastanja, neizdrze, ali dok je to vise onako samozatajno, a ovde se ipak radi o najdirektnijem javnom imputiranju. Koje nije lepo. Ne prema meni, ne osvrcem se previse na dobacivanja iz mraka, nego prema samome tebi. Previse te otkriva.

Ja nikada nisam ni najovlasnije prokomentarisao te zaista ceste preporuke da mi se ovde dodeli opcija. Ovo stoga sto, kao i Dunja, smatram da Urednistvo treba da radi svoj posao na miru i prema sopstvenom nahodjenju, ukusu, impusu..., ili bem li ga, mozda prema nekim unapred zacrtanim principima, kriterijumima, proceduri. Sem toga, mene generalno slabo zanima da ucestvujem u igri cija pravila, niti su mi poznata, niti mi uspeva da ih provalim iz iskustva.

A kao sto je ovde izgleda poznato, nisam homeless, imam svoj blog. Gostovnja na devedes'dvojci me zabavljaju pre svega zbog momentalnog feedbacka, ma makar je taj feedback katkad sasvim retardiran, hejterski, ljigav.

Na seecultu, i pored prilicnog broja citalaca, tog feedbacka skoro da uopste nema (ne znam, mozda je to stoga sto je to zanrovski sasvim drugaciji tip sajta, pa dakle i bloga i blogerske publike). To sto ovde gostujem uvek kod drugog blogera je, smatram, bas cool. I, pravo da vam kazem, laska mi sto me pozivaju razni.

Inace, javljam se iz internet kafea, ne znam kada cu opet imati Net. Nije bilo u pitanju placanje, vec neki kvar, valjda prekid tel. kabla (imam ADSL konekciju). A doci ce, doci ce majstori...
cult cult 14:10 25.03.2011

Re: ok

ucestvujem u igri cija pravila, niti su mi poznata, niti mi uspeva da ih provalim iz iskustva.


upravo su ta pravila i meni nedokučiva.
zato se i pridružih apelu da te se proizvede, ako je moguće.

svakom gradjaninu je slobodno da po volji projektuje sopstvene zelje, mastanja, neizdrze, ali dok je to vise onako samozatajno, a ovde se ipak radi o najdirektnijem javnom imputiranju.


Ma, nemam ja loše namere učitavanja (oprosti, ova mi je reč omiljena iz blog novogovora, a i lepši je raspored slova nego u direktnom imputiranju, na primer), već ovlaš primetih, pa iskoristih svoje pravo komentatora, te primećeno iskazah. Ali moguće da projektujem svoje neizdrže, ko zna...morao bih u neku introspekciju da se bacim ovih dana.

Inace, javljam se iz internet kafea, ne znam kada cu opet imati Net. Nije bilo u pitanju placanje, vec neki kvar, valjda prekid tel. kabla (imam ADSL konekciju). A doci ce, doci ce majstori...


Eh..ovo je, naravno, sasvim boemski.
Verovano je u pitanju neka ulica sa kaldrmom, starim krošnjama i zanimljivim ljudima u njihovom hladu na uličnim uglovima.

Ja takvu slobodu nikad nisam osvojio, eh.
st.jepan st.jepan 22:24 28.03.2011

Re: ok

moguće da projektujem svoje neizdrže, ko zna...morao bih u neku introspekciju da se bacim ovih dana

Ma ok, svi mi pomalo ili pomnogo projektujemo, ne zameram, samo me začudilo odakle ti to.
BTV, došli majstori u moju "ulicu sa kaldrmom, starim krošnjama i zanimljivim ljudima", povezali, prikrpili, vratili mi Net.
AlexDunja AlexDunja 00:50 29.03.2011

Re: ok

vratili mi Net.

radujem se.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 10:33 25.03.2011

ako sam to npr. ja, mozda i nisam


posto je moj nick otprilike jednarec, ja bih trebalo sve ovo da pisem spojeno i na kraju stavim tacku a onda na kraju sve ipak izbrisem ako bih htela da sledim pocetnu ideju.ali ja ne mogu da sledim,o,ne,ne.upomoc! samo to ne,ha,ha.vidim prugu koja je izgradjena i potom i srusena, ali sveti stjepane koji nestajes povremeno, izbrisa ti sve sto si napisao ali ostao je voz.
dal mozemo skroz nesto da izbrisemo sto je postojalo? da ne krenem i opstemestovskom a idejom iz najranijeg detinjstva koja me nije napustila, dal uopste postojimo ili smo samo necija misao ili san, nekoga negde daleko u svemiru kad se prodje kroz par crnih rupa pa jos dalje.o ovome sam odavno razmisljala pre nego sto sam porasla i procitala pricu o leptiru koji sanja coveka i obratno.pretpostavljam da svi znate koja je to prica. a tek ono da se sve desava desava neprestano, samo na raznim nivoima.onda tvoj izbrisan blog jos postoji sve u 16
ja trenutno se javljam iz jedne romanticne zemlje, sopstvenog kraljevstva koje imadoh ili jos imam recimo par vekova pre.ako sam uopste bila tu,ho,ho, ili ako smo uopste bili tu.
za ove sto se ljute zbog tvog pisanja, za njih sam sigurna da ne postoje eto, cisto da zauzmem stav,ha!
na slici smo npr. ptica i ja ili zena i ja.posto sam se tek sad pojavila prvi put ikada na nekom blogu(naravno, mozda i nestanem) dal cu moci da menjam svoju sliku ako dodjem kao neko drugo bice.ovo je tehnicko pitanje, pomalo retoricko.
ova pesmica je putokaz da me pronadjete u mom nestaj....

jedna ptica, udaljen zvuk, tajna u sebi i proslosti huk
zamisljen osmeh i nejasan znak, odobravam cudo i pokret lak.
trazi se mesto i stvarnosti deo
da iz jedne kapi stvorim okean ceo ~~~~~

e, da jos nesto.posto sam sama sklona brisanju svega sto napisem, zamalo da i ovo sve obrisem i nikad se ne prikljucim, ali to bi onda bilo sledjenje tudjeg puta, a to mi je ipak gora panika nego da izbrisem sve.tako da za sad ostajem tu
AlexDunja AlexDunja 10:38 25.03.2011

Re: ako sam to npr. ja, mozda i nisam

da za sad ostajem tu


dobrodošla.

a što se ovog brisanja tiče, u pravu si,
vraški ga je teško izvesti, možda je zbog toga tako privlačno
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 11:05 25.03.2011

briskanje

hvala na dobrodoslici, juhu!

pa o tome se i radi, brisanje nekih stvari je uvek drago srcu mom, ali posto je ovde preovladala zelja za sopstvenim putem,ja sam ostala. :)pojasnjenje- da sam se obrisala krenula bih tudjim putem nestajanja,u ovom slucaju st.jepanovim.

u poverenju, naravno da i dalje pomalo imam zelju da se izbrisem i nestanem te ostanem tamo gde nije postojala nijedna moja rec.

posto ta mogucnost uvek postoji, kao sto rekoh, za sad sam jos tu
fantomatsicna fantomatsicna 12:12 26.03.2011

Ja bih

ipak nekako da procitam taj obrisani..onako sve mi se cini da bi vredelo
st.jepan st.jepan 21:14 27.03.2011

Re: Ja bih

Ja bih
ipak nekako da procitam taj obrisani..onako sve mi se cini da bi vredelo

Poslacu ti na PP, ili bolje na mejl, ako mi na PP posaljes svoju adresu.
fantomatsicna fantomatsicna 12:12 26.03.2011

Ja bih

ipak nekako da procitam taj obrisani..onako sve mi se cini da bi vredelo
edit:izgleda da bas bih bih ode duplo..
AlexDunja AlexDunja 16:31 26.03.2011

Re: Ja bih

ipak nekako da procitam taj obrisani..onako sve mi se cini da bi vredelo
edit:izgleda da bas bih bih ode duplo

vredeo je, bio je stvarno odličan,
ali verujem stjepanu da su razlozi za brisanje
zaista prevagnuli.

dešava se to ponekad...
aleksanadar aleksanadar 04:01 27.03.2011

Belina


Svoju poeziju posmatram kao razgovor sa tišinom. Kao što je za slikare belina početak slike i sav njihov trud je usmeren ka savladavanju te beline, tako i ja pokušavam da savladam tišinu ne narušavajući njenu skladnost i životnu snagu koju ona u sebi nosi.


Kayoko Yamasaki
aleksanadar aleksanadar 04:01 27.03.2011

* * *


DARIVANJE

U senci mladog javora
česma daruje
putnika jutarnjom
vodom.
(Znam da se zadovoljim
onim što mi je
dato.)
Ovde u vrtu
ne postoji
vreme.
Slavuj ne prekida
pesmu: ljudski
glas nestaje,
da se kamen
vrati u
plavi
san.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana