Ljubav| Ljudska prava| Planeta

Ljubav moja velika ko Francia je

ana_radmilovic RSS / 25.03.2011. u 12:57

 

 Neću kao moj dobri Mikele voditi brodski dnevnik (a bilo ga je divno čitati kada je pisao o Turskoj) ali par reči, pre malo šetnje uzmore  moran van napisat'. Krenuli smo, moj prijatelj (hulja, ja također hulja - što bi reko Arsen) autom kroz Kroaciju odmorili u Padovi a onda išli kroz sela neta talijanska do Francije gde smo stali u Nici, zapravo  jednom mestašcetu koje pripada Nici gde moj prijatelj (hulja) ima obaviti nekakvi posa' a ja razgledat azurne ulice.

Jedan mali hotelčić (znam, ne kaže se mali pa deminutiv zanjim  al nekad se mora) terasa kovanoga gvožđa, zatim ulica i palme na terasama nizulicu  a onda more, daleko od luke - vidim jedan manji brod  i tek poneki pešak prođe, nema buke  nema nigde ničega - sve se naime otvara sad, negde oko 12 - 13h, pa ja sedim za stolom, pijem kafu i čitam vesti iz zemlje,  sveta i inostranstva  - nema ništa da mi se sviđa. Osim sveta.

Ovde u mestu koje moj telefon  zove F Bouygtel  slobodno je, sinoć kad smo stigli bila sam prijatno iznenađena slikom  ulice i kafea gde ljudi sede, pričaju, puše, radnje su uveče otvorene, restorani podrazumeva se i hotel uz more kao privatna kuća, gde gazdarica na objekat živiu jednoj velikoj sobi - biblioteka. Mislim na jednu razliku između ovog i nekih drugih mesta,  gde nje Mediteran i gde se imaju poštovati stroga pravila koja 'oće da uplaše čoveka koji onda lepo ne oželi nigde da putuje. Mislim, razume se, na prvom mestu na opsesivnu zabrau pušenja a onda i na šatro luskusz koji se ogreda u ladnim hotelskim sobama, još ladnijim restoranima ili daleko bilo onim odvratim Mec Donalds fazonima, mislim na skupe pare za dosadne sate koje u, još uvek, slobodnu do sumanutosti Srbiju dovode svet za Zapada da se prvodi kao Jugosloveni svojevremeno u Čehoslovačkoj, kao Nemci na Tajlandu gde sve ože, sve je dozvoljeno i sve jeftino. 

Onda mislim na slobodu da te gazdarica na hotel pozove u taj svoj stan, da ideš niz ulicu a malo crnpurasti Francuzi  (neko bi rek'o Arapi ili Crnci, na prvi pogled) sede u punim kafeima i vidiš da su meštani, da žive, da se vozikaju nekim motorićima i krše sva pravila koje saobraćaj nalaže. Onda giros, ovde ga zovu kebab, i u redu čekaju kurve, gospoda s kravatama, momci i devojke finoizgledajućih fizionomija, neki mrtvi drogirani valjda uličari - uredno u redu, svi zajedno, jer je tam (kaže gazarica na hotel  - vika se Eden, ako nekoga nanese put) najbolja hrana u komšiluku. 

Šta hoću da kažem? Sloboda je na rubovima (a neću a pričam nedobrodošlu i indktrinirajuću priču o tome kako je EZ kao i pola sveta sranje jedno nepevano) koorporacije. Tamo gde nije koorporacija ili barem tamo gde su joj najudaljenije "pokrajine", na granici. Kad kažem granica mislim na egzistenciju, mislim na novac. Da bi bio slobodan na ovom svetu i od ovog sveta moraš ga imati puno ili ga nemati uopšte. Oda za tebe (pojednostavljeno) ne važe zabrane pušenja ni ostali rigidni zakoni. Možda čak nikakvi, ali to je tamna strana medalje zvane sloboda.

Moraš biti gospodin koji živi u kartonskoj kutiji mrtav pija ili drogran ko zmaj, moraš biti onaj  što je aprkirao jahtu tamo gde je parkiranje brodova zabranjen, moraš biti van okvira normalnosti koja od ljudi čini robove, od ljudi koji su zaposleni po raznim preduzećima, koji se boje, koji dobijaju otkaz, koji žure na posao, vezuju pojas u autu, vezuju pojas u životu, kupuju idiotske vitaminske tablete za skupe pare, plaše se smrti, plaše se starenja (onda više nisu tržišna roba, ko će radnika s borama, sede kose, onog koji se ne boji smrti jer je shvatio da nema tog napornog rada i nema tolike poslušnosti koja bi ga spasila tog čuda na koje je osuđen svaki živi stvor), plaše se i života jer je problematičan i svašta ti se nudi kao izbor a stranputice su na svakom koraku. Sloboda je, dakle, kada nisi u toj mašini a svet opstaje na ljudima iz mašine, trgovci na njima zarađuju a onda im to isto sranje prodaju; sloboda je na tim rubovima, bilo da ste izbačeni iz mašine ili nikad u nju primljeni, bilo da ste prebogati da bi vas nekakva mašina zanimala, osim kao tržište radne snage i nesrećnih kupaca vašeg sranja. 

Ovo lepo mesto je slobodno jer se tu sreću te dve krajnosti, lica kao da su izašla iz remek dela "Mržnja" i ljudi koji izlaze iz automobila od par stotina hiljada evra, pa čekaju ispred istog đavola da kupe giros (koji se zove kebab) ili neku drugu glupost što se jede na ulici.  Slobodni su oni na ulici, i slobodni su oni što sede iza zatvorenih vrata - prvi do Boga, kojima bi samo Bog moga da zabrani pušenje. 

P. S. 

Ovo nije oda dozvoljenom pušenju (pušenje shvatiti kao paradigmu) 

P. P. S. 

Ovo nije pamflet protiv EZ (nego vam se to samo čini) 

EDIT: 

pardon, ovo jeste pamlet protiv EZ,  samo je malo upitan (za zlonamerne  - licemeran)  jer ga pišem iz Nice.

slike dajem na uvid malo posle, sad me mrzi da se majem s to prebacivanje, a i treba ić vanka  

 sloboda je u  ilegali ako već niste "iza zatvorenih vrata" 

 

 



Komentari (157)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 12:59 25.03.2011

Ljubav

Pozdrav, huljo.

dixi et salvavi animam meam!
ana_radmilovic ana_radmilovic 13:04 25.03.2011

Re: Ljubav

KRALJMAJMUNA
Pozdrav, huljo.


Hvala moj dobri Kralju
ana_radmilovic ana_radmilovic 13:07 25.03.2011

za jelicu -:)

da ne kaže da na sve na mora da misli kada se radi o pitanjima rundeka i socijalne pravde



EDIT

adekvatnija, pardon:



mikele9 mikele9 13:46 25.03.2011

Slobodna...

plaše se i života jer je problematičan i svašta ti se nudi kao izbor a stranputice su na svakom koraku. Sloboda je, dakle, kada nisi u toj mašini...

i ne treba da bude brodski dnevnik, nego baš ovako kako si mi do u nokat na malom nožnom prstu, dočarala slobodu i svoju i slobodu onih koji u redu čekaju da kupe kebab a sve na rubu i Nice i EU i svesti.
Pozdrav Francuzici,
Mikele
ana_radmilovic ana_radmilovic 14:05 25.03.2011

Re: Slobodna...

mikele9
plaše se i života jer je problematičan i svašta ti se nudi kao izbor a stranputice su na svakom koraku. Sloboda je, dakle, kada nisi u toj mašini...

i ne treba da bude brodski dnevnik, nego baš ovako kako si mi do u nokat na malom nožnom prstu, dočarala slobodu i svoju i slobodu onih koji u redu čekaju da kupe kebab a sve na rubu i Nice i EU i svesti.
Pozdrav Francuzici,
Mikele


Ma sve Francz do Francuza -:) Prođe jedan na svakih par sati ali nema veze, ovi deluju veselije
otprilike ovako
Goran Vučković Goran Vučković 14:36 25.03.2011

Re: Slobodna...


Ma sve Francz do Francuza -:) Prođe jedan na svakih par sati ali nema veze, ovi deluju veselije
otprilike ovako

Naše predrasude u vezi Francuske i Francuza su više naš problem nego njihov, računam...
blogovatelj blogovatelj 14:43 25.03.2011

Re: Slobodna...

Naše predrasude u vezi Francuske i Francuza su više naš problem nego njihov, računam...


Nase predrasude u vezi svega i svacega su vise nas problem nego svaciji, racunam.
Svacije predrasude u vezi svega i svacega takodje.
Zajebana su stvar predrasude.
Goran Vučković Goran Vučković 14:03 25.03.2011

F Bouygtel

Ana, jesi li ovo ime mesta pročitala sa svog mobilnog telefona?
Unfuckable Unfuckable 14:11 25.03.2011

Re: F Bouygtel

Goran Vučković
Ana, jesi li ovo ime mesta pročitala sa svog mobilnog telefona?


vrabac_u_steni vrabac_u_steni 14:14 25.03.2011

Re: F Bouygtel



bre Ana stvarno si lupila

http://www.bouyguestelecom.fr/
cult cult 14:16 25.03.2011

Re: F Bouygtel

Goran Vučković
Ana, jesi li ovo ime mesta pročitala sa svog mobilnog telefona?


Oh dieu!


Na putu za Michelin...
ana_radmilovic ana_radmilovic 14:29 25.03.2011

Re: F Bouygtel

Goran Vučković
Ana, jesi li ovo ime mesta pročitala sa svog mobilnog telefona?

tebe je trebalo u policiju, znaš! :)
elem, na antibima sam. to je jedno selo što pripada nici ko mladenovac beogradu (izvinjavam se mladenovcu) samo malo lepše

ps

super mi zvučalo ono gore neigovorljivo, a bog sveti ne zna 'de je i šta znači
Unfuckable Unfuckable 14:31 25.03.2011

Re: F Bouygte & Grundig patike

Oh dieu!


a fait acopian
cult cult 14:42 25.03.2011

Re: F Bouygte & Grundig patike

mon dieu
pardonez moi : )))
ana_radmilovic ana_radmilovic 14:52 25.03.2011

Re: F Bouygtel

vrabac_u_steni


bre Ana stvarno si lupila

http://www.bouyguestelecom.fr/



moj telefon je lupio, ne ja




svbobo svbobo 15:51 25.03.2011

Re: F Bouygtel

Fino neko mestašce taj F Bouygtel,moglo bi se reći pravi mali raj naspram Telenora na ibarskoj magistrali u kojem se trenutno nalazim!
maksa83 maksa83 18:55 25.03.2011

Re: F Bouygtel

elem, na antibima sam. to je jedno selo što pripada nici ko mladenovac beogradu (izvinjavam se mladenovcu) samo malo lepše

Pre bi se reklo da je to mesto između Nice i Kana, s tim da je teško kad se voziš pored mora razlučiti gde tu šta počinje, otpr. kao Igalo i Herceg Novi.

Traži domaćinu (ko god da je) da te vodi ovde, nije daleko:

Saint-Paul de Vence

Tu je magija.

Inače, da, ta protivrečnost postoji. Predgrađe Nice (glamur, tepisi, ludilo) je neka varijanta Novog Beograda puna Arapa u koju se, kad se smrkne, ni policija ne usuđuje da zađe. Opet, ne razumem šta nam to govori o EU?

Da li znaš šta može da ti se desi ako zalutaš u pogrešan kraj u Moskvi?


ana_radmilovic ana_radmilovic 19:58 25.03.2011

Re: F Bouygtel

maksa83
elem, na antibima sam. to je jedno selo što pripada nici ko mladenovac beogradu (izvinjavam se mladenovcu) samo malo lepše

Pre bi se reklo da je to mesto između Nice i Kana, s tim da je teško kad se voziš pored mora razlučiti gde tu šta počinje, otpr. kao Igalo i Herceg Novi.

Da baš tako, danas sam po danu šetala i pogledala kartu i stela baš taj utisak
(izvini, nevervatno je kako mi je u moru "kako je užasna ova Ana" komentara promaklo nešto što ima veze s postom
Traži domaćinu (ko god da je) da te vodi ovde, nije daleko:

Saint-Paul de Vence

Tu je magija.

Videću kada se noćas vrati kakav je s vremenom, deluje zanimljivo. Kao i svaka magija, naravno

Inače, da, ta protivrečnost postoji. Predgrađe Nice (glamur, tepisi, ludilo) je neka varijanta Novog Beograda puna Arapa u koju se, kad se smrkne, ni policija ne usuđuje da zađe.

Upravo, neverovatno mesto ogromnih razlika u malom kvartu. Što se policije tiče, čim smo ušli u hotel gazdarica nam je rekla kada i gde možemo nepropisno da se parkiramo. Policija dolazi maltene u zakazano vreme da kažnjava nepropisne, očigledno neupućene, jer drugačije ne sme. Oderu valjda ponekog stranca a domaći imaju prećutni dogovor

Opet, ne razumem šta nam to govori o EU?

Nikakve, osim što deluje kao da nije u EU a ja se rugam samoj sebi kao retrogradnom elementu u društvu koji zagovara neulazak u EU , kao


Da li znaš šta može da ti se desi ako zalutaš u pogrešan kraj u Moskvi?


Misli da znam, iako nisam bila u Moskvi. Moj me instinkt stečen na Kosvu ne vara i baš mi je pre nekih pola sata sat rekao da se vrćem u sobu smesta, kad sam videla neka drugačija lica nego ona što sam ih videla za dana
gospodin_ne gospodin_ne 20:15 25.03.2011

Re: F Bouygtel

Saint-Paul de Vence

Fondation Maeght sa svojom permanentnom kolekcijom (Miró, Giacometti, Braque, Chagall, Léger, Kandinsky, Calder...)
jesen92 jesen92 23:10 25.03.2011

Re: F Bouygtel

moj telefon je lupio, ne ja
..telefon nije lupio on je "napisao" sta treba ...
maksa83 maksa83 10:05 26.03.2011

Re: F Bouygtel

(izvini, nevervatno je kako mi je u moru "kako je užasna ova Ana" komentara promaklo nešto što ima veze s postom

Nemoj mnogo da se šokiraš, ljudi su navikli na manje ili više prikrivenu DSS propagandu od tebe, pa da nisi naivno priznala da je unutra sakriven anti-EU rant, možda bi se provukla.

Nego, te protivrečnosti, mislim, to stvarno nema veze sa EU, to je planeta zemlja, postoji negde onaj spisak koji procnat ljudi na svetu zarađuje preko $5 dnevno, koji ima struju, tekuću vodu, televizor, računar. Ti si, globalno posmatrano, verovala ili ne, u vrlo vrlo povlašćenom vrlo malom procentu.

Tu malo dalje od tebe postoji to jedno mesto na svetu na kom nećeš videti takve stvari pošto su ga za sebe napravili bogati ljudi i rekli "mi ne želimo da gledamo ružne i teške stvari", pa pandur na prilazu Monaku ima diskreciono pravo da na-le-vo-krug! okrene svako vozilo koje mu se učini onako ne baš primereno idiličnom bogataškom miljeu.

U Beču, apsolutno prelepom idiličnom i picnutom gradu ćeš videti socijalne slučajeve kako zimi spavaju ispred onih ventilacionih otvora samousluga pošto odande duva topao vazduh, u Firenci paralelno sa glavnom džadom imaš crnački kraj koji je prekopiran Bronks iz filmova sa ekipama po ćoškovima koje neprijatno pilje u tebe ako tamo zalutaš (zalutao).

Ali to opet ne znači da će ovde da bude idila ako nam se zapati Koštunica sa svojim anturažom retro-morona i mračnih popova. I to je ono što ljudi zapravo hoće da ti kažu. Bar ja.
ana_radmilovic ana_radmilovic 11:11 26.03.2011

Re: F Bouygtel

maksa83
(izvini, nevervatno je kako mi je u moru "kako je užasna ova Ana" komentara promaklo nešto što ima veze s postom

Nemoj mnogo da se šokiraš, ljudi su navikli na manje ili više prikrivenu DSS propagandu od tebe, pa da nisi naivno priznala da je unutra sakriven anti-EU rant, možda bi se provukla.

Najzad nek konkretan. Samo, ja mislim da anti-EU rant nije samo DSS eksluziva, mislim da postoji jedno veliko neraspoloženje prema toj uniji i tamo gde za DSS nisu čuli
Nego, te protivrečnosti, mislim, to stvarno nema veze sa EU, to je planeta zemlja

Znam, ali ovo mesto je specifično jer su te velike razlike u jednom malom kvartu gde policija slabo zalazi jako vidljive, žive zajedno i piju kafu na istim mestima
Ali to opet ne znači da će ovde da bude idila ako nam se zapati Koštunica sa svojim anturažom retro-morona i mračnih popova. I to je ono što ljudi zapravo hoće da ti kažu. Bar ja.

Hm... da li sam ja retro-moron? Ili sam ipak mračni pop? Možda samo verujem u pastoralnu sliku idile negde u Šumadiji, ono, devojka spava na travi a pastir sa valjda ovcama šetka okolo i peva neku od onih lascivnih pesmica što je revno zapisao Vuk Stefanović...
Dobro, nisam, samo sam ratni huškač fašista i rasista i kriminalac, znam.
princi princi 11:23 26.03.2011

Re: F Bouygtel

Nemoj mnogo da se šokiraš, ljudi su navikli na manje ili više prikrivenu DSS propagandu od tebe, pa da nisi naivno priznala da je unutra sakriven anti-EU rant, možda bi se provukla.

Мени рант, додуше, делује пре анти-глобалистички него анти-ЕУ. Права мета није ЕУ, него корпорације које су, наравно, зле по default-у. Обратити пажњу на:
Moraš biti gospodin koji živi u kartonskoj kutiji mrtav pija ili drogran ko zmaj, moraš biti onaj što je aprkirao jahtu tamo gde je parkiranje brodova zabranjen, moraš biti van okvira normalnosti koja od ljudi čini robove, od ljudi koji su zaposleni po raznim preduzećima, koji se boje, koji dobijaju otkaz, koji žure na posao, vezuju pojas u autu, vezuju pojas u životu, kupuju idiotske vitaminske tablete za skupe pare, plaše se smrti, plaše se starenja (onda više nisu tržišna roba, ko će radnika s borama, sede kose, onog koji se ne boji smrti jer je shvatio da nema tog napornog rada i nema tolike poslušnosti koja bi ga spasila tog čuda na koje je osuđen svaki živi stvor), plaše se i života jer je problematičan i svašta ti se nudi kao izbor a stranputice su na svakom koraku. Sloboda je, dakle, kada nisi u toj mašini a svet opstaje na ljudima iz mašine, trgovci na njima zarađuju a onda im to isto sranje prodaju; sloboda je na tim rubovima, bilo da ste izbačeni iz mašine ili nikad u nju primljeni, bilo da ste prebogati da bi vas nekakva mašina zanimala, osim kao tržište radne snage i nesrećnih kupaca vašeg sranja.

Немушто, са заиста превише речи, али недвосмислено анти-корпорацијски. Мени се, на неку луду фору, чини да су разлике између светова за које се залажу Ана Радмиловић и једна Биљана Србљановић, на пример, суштински врло мале (ако уопште и постоје). Знам да звучи парадоксално, и стварно ме мрзи да даље образлажем, али ако човек разгрне мало иза ове шуме речи и партијских застава, то је до чега се долази.
ana_radmilovic ana_radmilovic 11:33 26.03.2011

Re: F Bouygtel

princi

Немушто, са заиста превише речи, али недвосмислено анти-корпорацијски.

Kako nemušto a nedvosmisleno? sve paradoks do paradoksa? -:)
Da, antikoorporacijski
Мени се, на неку луду фору, чини да су разлике између светова за које се залажу Ана Радмиловић и једна Биљана Србљановић, на пример, суштински врло мале (ако уопште и постоје)Знам да звучи парадоксално, и стварно ме мрзи да даље образлажем,

Na neku ludu foru mislim da te razumem i da u tom ludilu ima nekog sistema. Bez šale, na početku knjige koju je, pretpostavljam, Biljana pažljivo čitala ima jedna rečenica, pa kaže: "Iskustvo nam je palanačko"
Iskustvo nam jeste palanačko i zato nam zvuči paradoksalno istomiljenoštvo (u nedostatku boljeg izraza, da sad ne razlažem tu stvar na sitne delove) na suprotnostima i zato nas zbunjuje sličnost tih suprotnosti, koje su to spolja, jer ih definišu fijoke u koje smo naučeni da stavljamo ljude
princi princi 11:49 26.03.2011

Re: F Bouygtel

Kako nemušto a nedvosmisleno?

Текст је немушт, али твоји свјетоназори недвосмислени. Теби се и самој учинило да пишеш нешто против ЕУ, а заправо је манифестно антиглобалистички, а у подтексту националистички, протекционашки, елистички (али на неки врло смешан начин). Немушто, дакле, јер то ниси умела ни да прикажеш ни, колико видим у твојим досадашњим одговорима, образложиш. Неко ти горе напише: Ово је анти-ЕУ. Ти одговараш: Да, анти-ЕУ. Ја ти сад напишем: Антикорпоративни. Ти одговараш: Да, антикорпоративни. А све ми се чини да не разумеш значење ни једног ни другог. Али зато много волиш да пишеш. Баш к'о БС.
ana_radmilovic ana_radmilovic 12:02 26.03.2011

Re: F Bouygtel

princi
Kako nemušto a nedvosmisleno?

Текст је немушт, али твоји свјетоназори недвосмислени. Теби се и самој учинило да пишеш нешто против ЕУ, а заправо је манифестно антиглобалистички, а у подтексту националистички, протекционашки, елистички (али на неки врло смешан начин). Немушто, дакле, јер то ниси умела ни да прикажеш ни, колико видим у твојим досадашњим одговорима, образложиш. Неко ти горе напише: Ово је анти-ЕУ. Ти одговараш: Да, анти-ЕУ. Ја ти сад напишем: Антикорпоративни. Ти одговараш: Да, антикорпоративни. А све ми се чини да не разумеш значење ни једног ни другог. Али зато много волиш да пишеш. Баш к'о БС.

Zahtevnih li nikova, bože blagi.
Dakle, to što nazivaš nemuštim pokušajem da napišem valjda antiglobalistički manifest bilo je opisivanje mesta i onoga na šta me je ono asociralo, bez ikakvih pretenzija da bilo šta propovedam
Kada me neko pita da li je to anti-EU - ja kažem jeste, jer jeste
Kada me neko pita je li antkorporaivno - opet kažem jeste, jer jeste.
Sad, ja ne znam da li su ta dav pojma nek antipodi i nespojive stvari pa je čudno kada na oba pitanja odgovorim potvrdno.
Da, volim da pišem i imam sreću da živim od onoga što mi je najlakše da radim, to je valjda ok?
princi princi 12:54 26.03.2011

Re: F Bouygtel

Zahtevnih li nikova, bože blagi.
Dakle, to što nazivaš nemuštim pokušajem da napišem valjda antiglobalistički manifest bilo je opisivanje mesta i onoga na šta me je ono asociralo, bez ikakvih pretenzija da bilo šta propovedam
Kada me neko pita da li je to anti-EU - ja kažem jeste, jer jeste
Kada me neko pita je li antkorporaivno - opet kažem jeste, jer jeste.
Sad, ja ne znam da li su ta dav pojma nek antipodi i nespojive stvari pa je čudno kada na oba pitanja odgovorim potvrdno.
Da, volim da pišem i imam sreću da živim od onoga što mi je najlakše da radim, to je valjda ok?

E, ако је једина вредност текста то што си га потписала именом и презименом, онда ОК. На страну што заиста не разумем ово џантрање са коментаторима било да се потписују својим правим именима било да су анонимни. Ти си написала шта си имала, и ми то коментаришемо. Ако ниси у стању да истрпиш негативну критику на сопствени текст, не разумем зашто долазиш. Као што не разумем ни какве везе све ово има с тим од чега ти живиш. А ако живиш од оваквог писања, супер, ја само могу да ти честитам.
maksa83 maksa83 12:57 26.03.2011

Re: F Bouygtel

Dobro, nisam, samo sam ratni huškač fašista i rasista i kriminalac, znam.

Nemoj to mnogo da uzimaš k srcu, ti si Sledbenik, a anturaž retro-morona su oni viđeni hejteri oko Koštunice koji baš ne znaju šta hoće, ali znaju da neće-ovo-neće-ono, a kad ih pitaš šta i kako krenu da bulazne o Rusiji, Tradiciji i Samodovoljnosti, pri čemu se prvi ne bi odrekli ovozemaljskih luksuza i tekovina zapadne civilizacije. Kao i uvek - pastorala, idila, Šumadija, proplanak i breg, snaša i stog sena, sopstveni krompir i mleko koje sam izmuzeš iz svje koze, ide Mile lajkovačkom prugom i drži ruku u džepu... ali za nekog drugog, ne za njih. Hoće nazad i Kosovo, ali ne bi baš oni da ratuju i mnogo se ženirajo, to mogu oni zamašćeni Šešeljevi koji manje vrede ali su ipak nekako okej, oni samo podržavaju, ali da ne rade to baš oni, nego neko drugi. Za njih komp, salonske cipele, lister odelo i onako okej jedna gajba na Vračaru. I popovi u jebenim džipovima ... šta još reći.

ana_radmilovic ana_radmilovic 13:03 26.03.2011

Re: F Bouygtel

princi

E, ако је једина вредност текста то што си га потписала именом и презименом, онда ОК. На страну што заиста не разумем ово џантрање са коментаторима било да се потписују својим правим именима било да су анонимни. Ти си написала шта си имала, и ми то коментаришемо. Ако ниси у стању да истрпиш негативну критику на сопствени текст, не разумем зашто долазиш. Као што не разумем ни какве везе све ово има с тим од чега ти живиш. А ако живиш од оваквог писања, супер, ја само могу да ти честитам.

Toliko reči samo o prvoj uzgrednoj rečenici mog odgovora na tvoje komentarisanje.

P. S.

Ne živim od ovakvog pisanja, ovo je blog, neformalna stvar, mada ni drugim stvaima ne treba pridavati peveliki značaj - tako da je svejedno od čega živim. Napisala sam to jer si konstatovao da volim da pišem, inače je zaista to od čega ko živi nebitno za ovu priču
Alava Alava 14:29 26.03.2011

Re: F Bouygtel

maksa83

Nemoj to mnogo da uzimaš k srcu, ti si Sledbenik, a anturaž retro-morona su oni viđeni hejteri oko Koštunice koji baš ne znaju šta hoće, ali znaju da neće-ovo-neće-ono, a kad ih pitaš šta i kako krenu da bulazne o Rusiji, Tradiciji i Samodovoljnosti, pri čemu se prvi ne bi odrekli ovozemaljskih luksuza i tekovina zapadne civilizacije. Kao i uvek - pastorala, idila, Šumadija, proplanak i breg, snaša i stog sena, sopstveni krompir i mleko koje sam izmuzeš iz svje koze, ide Mile lajkovačkom prugom i drži ruku u džepu... ali za nekog drugog, ne za njih. Hoće nazad i Kosovo, ali ne bi baš oni da ratuju i mnogo se ženirajo, to mogu oni zamašćeni Šešeljevi koji manje vrede ali su ipak nekako okej, oni samo podržavaju, ali da ne rade to baš oni, nego neko drugi. Za njih komp, salonske cipele, lister odelo i onako okej jedna gajba na Vračaru. I popovi u jebenim džipovima ... šta još reći.



OMG



ana_radmilovic ana_radmilovic 14:48 26.03.2011

Re: F Bouygtel

maksa83
ti si Sledbenik

iju, isukriste, sledbenik! to stvarno zvuči sektaški... ček da opet pročitam ko su Oni

EDIT

sad shvatam, koštunica je počeo rat i (s oproštenjem) sjebao jugoslaviju!
Unfuckable Unfuckable 14:59 26.03.2011

Re: Švaba tra la la

heh, kao da sam znao: sad ide spin - tirada "obesimo Koštunicu..."
(Boru Čorbu, Koga Bilo)
ana_radmilovic ana_radmilovic 15:40 26.03.2011

Re: Švaba tra la la

Unfuckable
heh, kao da sam znao: sad ide spin - tirada "obesimo Koštunicu..."
(Boru Čorbu, Koga Bilo)


pa maksa kaže da su to neki ljudi koji pujdaju koljače, a sami nisu koljači i da su tu i neki alavi popovi i da bi svi oni opet u rat - a sve je to u vezi sa dss i koštunicom, čiji sam ja sledbenik jer sam potpisala onaaj vrag.

al nema veze to, nego šta znači spin?
Gospodja Klara Gospodja Klara 16:06 26.03.2011

Re: F Bouygtel

Nemoj mnogo da se šokiraš, ljudi su navikli na manje ili više prikrivenu DSS propagandu od tebe, pa da nisi naivno priznala da je unutra sakriven anti-EU rant, možda bi se provukla.


Da se čovek držao plićaka, ne bi ga strefilo.

Unfuckable Unfuckable 16:07 26.03.2011

Re: spin plavuša

al nema veze to, nego šta znači spin?

Ako to nisi uspela da ukapiraš na tvom prošlom blogu (ono: put, premor, trajna indisponiranost, tra la la), onda je najbolje da pitaš bilo koga od potpisnika peticije da ti objasni, ja nekako nisam vlastan da crtam, a i nemam talenta, rili.
Da se razumemo (mada mi je strepnja veća od nade da je to uopšte moguće), peticija je u komentaru jer si je ti spomenula - i (opet) ne vidim da ti bilo ko prebacuje ili spočitava što si je potpisala (kao što rekoh - a nije meni teško da ponovim koliko god treba puta - meni bi bilo frapantno da tebe takve tamo nema), ali vidim dramatičnu težnju da sebe predstaviš (po ko zna koji put) kao neshvaćenu (i progonjenu, naravno) Žrtvu, a blogere kao glupake koji ama baš ništa ne razumeju.
ana_radmilovic ana_radmilovic 16:47 26.03.2011

Re: spin plavuša

Unfuckable
a i nemam talenta, rili.



to je jasno, al nema veze

ne vidim da ti bilo ko prebacuje ili spočitava što si je potpisala (kao što rekoh - a nije meni teško da ponovim koliko god treba puta - meni bi bilo frapantno da tebe takve tamo nema)


pogledaj gore piše li negde nešto u vezi dss a što nema ama baš nikakve veze s temom posta (i probaj da budeš fer, znam da ti neće ići lako ali super je akd navikneš, veruj mi). maksa je bio fer (da ti olakšam traženje) pa rekao nešto što zaista misli, na šta sam se je nadovezala, a ti se ubacuješ dajući sebi bem li ga kakvu ulogu.

ali vidim dramatičnu težnju da sebe predstaviš (po ko zna koji put) kao neshvaćenu (i progonjenu, naravno) Žrtvu, a blogere kao glupake koji ama baš ništa ne razumeju.


budalaština, zaista. to s blogerima glupacima, ta množina u koju sebe svrstavaš pri tome imajući valjda predstavu o tome da niste svi isti, te da za neke možda mislim da su glupaci, za neke ne, za neke da su super i tako...

pošto mi nisi odgovorio šta tebi znači ta reč "spin" koju često pominješ, možeš li da mi kažeš šta znači neshvaćena i progonjena žrtva?

i, da, kome se ja tako hoću da predstavim? blogerima - gluapcima ili nekom dugom?

ili, ukratko, zaista pričaš samo i isključivo zlurade koještarije i nikad, ama nikad ne odgovaraš na prosta pitanja, samo nešto nekome sudiš i insirišeš čoveka da ti se obrati imenom, a onda napiše tekst - studju pod radnim nazivom "o sujeti jednog nika"

ili, još kraće, sjaši anfakbl, stvarno sam pokušala da pričam s tobom, ne ide, brate ne maltreztiraj više ni sebe ni mene
maksa83 maksa83 17:43 26.03.2011

Re: F Bouygtel

sad shvatam, koštunica je počeo rat i (s oproštenjem) sjebao jugoslaviju!

Nije, to je ozbiljan pos'o, a on je ipak (s oproštenjem) samo jedan jalovi seronja.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:11 26.03.2011

Re: F Bouygtel

maksa83
sad shvatam, koštunica je počeo rat i (s oproštenjem) sjebao jugoslaviju!

Nije, to je ozbiljan pos'o, a on je ipak (s oproštenjem) samo jedan jalovi seronja.


Mada, nije isključeno da je tihi jebač. Isto s oproštenjem.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:13 26.03.2011

Re: F Bouygtel

Gospodja Klara
Nemoj mnogo da se šokiraš, ljudi su navikli na manje ili više prikrivenu DSS propagandu od tebe, pa da nisi naivno priznala da je unutra sakriven anti-EU rant, možda bi se provukla.


Da se čovek držao plićaka, ne bi ga strefilo.



Samo da dodam, Gdjo Klaro, mada sam iscrpeo svoj skromni kapacitet da proniknem u temu bloga i držim se iste, dakle te stealth borbene ribe, mante i raže još kako čuče u plićaku. Iako u knjizi "Morske nemani i druge bajke" piše da ne napadaju na ljude i druge mekušce, ne treba im verovati na reč. Ok, dosta sa ovom alegorijom, sad primer iz realnog života.

Video sam pre neku nedelju na BVI-u, na 2m dubine, jednu ražu, onako ko jugić, sa dve ajkule koje vise ispod nje kao piloni na bombarderu. Ta flota je prošla u mimohodu pored mene, a rep joj se, sa mačetom koja je presudila pokojnom Steve Irwinu, gubio u plavoj daljini. Nakon što sam jedva preživeo manji srčani udar i krenuo sa taktičkim uzmakom, skot je napravio U-turn i krenuo da me prati. Sa sve raketama, to jest ajkulama. Šta da kažem, zamalo sam izleteo na pogrešan brodić, onako sa sve tegovima i bocom.


maksa83 maksa83 20:59 26.03.2011

Re: F Bouygtel

Video sam pre neku nedelju na BVI-u, na 2m dubine, jednu ražu, onako ko jugić, sa dve ajkule koje vise ispod nje kao piloni na bombarderu.

Ako je stvarno bila k'o jugić, možda nisi dobro video (u strahu su velike oči), možda su je ove dve ajkule - gurale da upali?
Goran Vučković Goran Vučković 21:27 26.03.2011

Re: F Bouygtel

Nemoj mnogo da se šokiraš, ljudi su navikli na manje ili više prikrivenu DSS propagandu od tebe, pa da nisi naivno priznala da je unutra sakriven anti-EU rant, možda bi se provukla.

Čuj, "sakriven anti-EU rant"

Ako je ovo zaista bio anti-EU pamflet, onda se Ana ovde, pre svega, obrukala. I to ne ovim F Bouygtel, to je trivijalno i nebitno. Nego pre svega time što je, u tom slučaju, neoprostivo potcenila publiku koja ovo čita.

Jer ako je ovaj (neprikriveni, više nekako nonšalantni) rasizam koji pokazuje prema Francuzima arapskog i afričkog etničkog porekla - pokušaj da ljudima koji čitaju ovaj blog stvori averziju ili strah prema EU, kao nekakvom mestu koje su naselili "varvari"/"drugi", koji će doći i kod nas kad se učlanimo (a ne mali trzaj provincijalnosti kod nje, što bi bilo razumljivo, s obzirom na izolaciju u kojoj smo živeli dugo vremena i malu izloženost useljenicima tog tipa u Srbiji - računam da ne treba biti prestrog prema tome) - onda je to zaista kratkovido i žalosno potcenjivanje čitalaca ovde i "pucanj u sopstvenu nogu", što bi se reklo.

Ali meni se čini da je Ana samo zbunjena licem Francuske na koje možda nije navikla u Srbiji, a ima bolest zavisnosti od bloga, pa je rešila da svoju zbunjenost podeli sa nama, umesto da uživa u vremenu, koje bi trebalo da je bilo relativno prijatno ovih dana tamo između Kana i Nice. A mi, takođe, ne odolevamo da upadamo u parohijalne rasprave o Kurtu i Murtu, propagandi i EU.

Inače, što se tiče ovog puštanja rasističkih golubova, a na bazi onoga što sam do sada uspeo da pročitam (još čitam), pridružujem se vrapcu_u_steni (i Sartru ) u preporuci "Prognanih na svetu". To je definitivno knjiga koju mi, kao Evropljani, treba da pročitamo, bez obzira što kao Srbi nemamo istorijsko iskustvo kolonijalizma (osim, očigledno, ovog osećaja rasne nadmenosti, koje smo očigledno nasledili kroz to "zajedničko poreklo" ). Da imamo i drugog "štofa za razmišljanje", kad se pomenu "crnci" ili "Arapi", osim polovnih recikliranih devetnaestovekovnih predrasuda "iz računa".

I pošto smo već o Azurnoj obali, u mrskoj EU , preporuka za photo opportunity za Anu, ako bude svraćala do Kana:



I na kraju pesma, da se uklopi u anti-korporativni duh slobode



maksa83 maksa83 21:36 26.03.2011

Re: F Bouygtel

To je definitivno knjiga koju mi, kao Evropljani, treba da pročitamo

To vi Evropljani, mi Evroazijati nemamo vremena, sad moramo opet Tihe Donove i Tarase Buljbe.
Goran Vučković Goran Vučković 21:45 26.03.2011

Re: F Bouygtel

To vi Evropljani, mi Evroazijati nemamo vremena, sad moramo opet Tihe Donove i Tarase Buljbe.

Ako već pričamo o nacionalizmu i DSS, mislim da bi nacionalističko idolopoklonstvo jedne "salonske" nacionalističke stranke bilo zaista jadna slika nacije koja takvu gaji. Još jedan razlog da se čita Fanon.

Evo još prigodne muzike

freehand freehand 21:50 26.03.2011

Re: F Bouygtel

samo zbunjena licem Francuske na koje možda nije navikla u Srbiji

Vučko, jel to vi istu vutru trošite?!
Goran Vučković Goran Vučković 21:52 26.03.2011

Re: F Bouygtel

Vučko, jel to vi istu vutru trošite?!

Ja se tretiram tradicionalno - alkoholom. A za sada sam na jednom espresu
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 21:53 26.03.2011

Re: F Bouygtel

To je definitivno knjiga koju mi, kao Evropljani, treba da pročitamo


A onda preci na Saidov Orijentalizam a odatle polako na Homi Bhabhu i njegovu Location of Culture i onda duboko zaroniti u postkolonijalnu literaturu. Zdravo dobro deluje protiv raznih vrsta rasne nadmenosti i zagledanosti u sopstveni pupak.
Goran Vučković Goran Vučković 21:54 26.03.2011

Re: F Bouygtel

A onda preci na Saidov Orijentalizam

Bhabhu nisam čitao, ali Said je dosta deblji (više strana), a puno razvodnjeniji od ovoga
gorran2 gorran2 22:02 26.03.2011

Re: F Bouygtel

Jer ako je ovaj (neprikriveni, više nekako nonšalantni) rasizam koji pokazuje prema Francuzima arapskog i afričkog etničkog porekla - pokušaj da ljudima koji čitaju ovaj blog stvori averziju ili strah prema EU, kao nekakvom mestu koje su naselili "varvari"/"drugi", koji će doći i kod nas kad se učlanimo (a ne mali trzaj provincijalnosti kod nje, što bi bilo razumljivo, s obzirom na izolaciju u kojoj smo živeli dugo vremena i malu izloženost useljenicima tog tipa u Srbiji - računam da ne treba biti prestrog prema tome) - onda je to zaista kratkovido i žalosno potcenjivanje čitalaca ovde i "pucanj u sopstvenu nogu", što bi se reklo.

Iskreno se nadam.
Ali uopšte nisam toliko siguran.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:06 26.03.2011

Re: F Bouygtel

maksa83
Video sam pre neku nedelju na BVI-u, na 2m dubine, jednu ražu, onako ko jugić, sa dve ajkule koje vise ispod nje kao piloni na bombarderu.

Ako je stvarno bila k'o jugić, možda nisi dobro video (u strahu su velike oči), možda su je ove dve ajkule - gurale da upali?




Kad bolje razmislim, ličilo je na Drmatoriksa, koga nose na štitu. Još kad se raža izbečila na mene, mislim da sam zamalo progutao regulator.

Ok, odavno sam dao disklejmer da su ronioci najveći lažovi, posle pecaroša, naročito po pitanju a) veličine i b) dubine, mada ima tu malo i do indeksa prelamanja svetlost. Ali ono u šta možeš da veruješ je da sam se, budući prirodna zentara, usrao ko grlica kad sam video tu "platformu" i da su mi proradilli instinkti za samoodržanjem.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 22:11 26.03.2011

Re: F Bouygtel

Bhabhu nisam čitao, ali Said je dosta deblji (više strana), a puno razvodnjeniji od ovoga


To mu bio deo doktorata pa morao da prati dosadnu akademsku formu, sta ces. Fanon nije imao vremena za takve budalastine. Zanimljivo je da je Fanon i u Jugoslaviji relativno brzo objavljen.

Bhabha ide jos dublje u teoriju kombinujuci Lacanovu psihoanalizu i Derridinu dekonstrukciju ali osnovnu tezu izlaze na dosta jednostavan i snazan nacin.
Goran Vučković Goran Vučković 22:18 26.03.2011

Re: F Bouygtel


To mu bio deo doktorata pa morao da prati dosadnu akademsku formu, sta ces. Fanon nije imao vremena za takve budalastine. Zanimljivo je da je Fanon i u Jugoslaviji relativno brzo objavljen.

Pa kako ne bi kad su Tito i Bumedijen bili raja

Imam ovde u Glazgovu neki narod iz Francuske - Sandra (poreklom iz Srbije) i Riad (poreklom iz Alžira). Gledali smo baš Titoville i ortake u dobrom raspoloženju.

Bhabha ide jos dublje u teoriju kombinujuci Lacanovu psihoanalizu i Derridinu dekonstrukciju ali osnovnu tezu izlaze na dosta jednostavan i snazan nacin.

Primeti da je Derida Pied Noir
gorran2 gorran2 22:30 26.03.2011

Re: F Bouygtel

Pa kako ne bi kad su Tito i Bumedijen bili raja

Nije ti baš pametno pominjati da smo bili saveznici sa "ljudožderima", a protiv Evrope i Civilizacije.
U to vreme, to je dosta pokvarilo odnose između Francuske i Jugoslavije. Jednom prilikom su Francuzi zaplenili pun brod oružja namenjen FLN-u (koji je, kao što je poznato, i kao što mu samo ime kaže, bio samo još jedna marksističko-lenjinistička ujdurma).
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 22:33 26.03.2011

Re: F Bouygtel

Primeti da je Derida Pied Noir


I jel si video sta uradi od Francuske, pa posle reci da su bezopasni .

U jednom intervju je pricao kako je kao tinejdzer (vreme: ii sv. rat) kad se njegova porodica preselila u Francusku imao problema zbog akcenta i svog jevrejskog porekla. To je navodno uticalo i na njegovu buntovnicku misao i neprilagodljivost normama.

Pa kako ne bi kad su Tito i Bumedijen bili raja

Eh pa da, Jugosloveni su imali svoje citanje Fanona.
Unfuckable Unfuckable 23:05 26.03.2011

Re: Bisera MaltreZtirana

ili, ukratko, zaista pričaš samo i isključivo zlurade koještarije i nikad, ama nikad ne odgovaraš na prosta pitanja, samo nešto nekome sudiš i insirišeš čoveka da ti se obrati imenom, a onda napiše tekst - studju pod radnim nazivom "o sujeti jednog nika"



Mislio sam da je virtuelni klon Drageca i angie neizvodiv, kad ono...ti baš umeš da iznenadiš i prevaziđeš "najdivljije snove"!
Samo da znaš, treća preporuka je od mene, posebno zbog onih "zluradih koještarija"
Goran Vučković Goran Vučković 23:28 26.03.2011

Re: F Bouygtel

Eh pa da, Jugosloveni su imali svoje citanje Fanona.

Koliko god to čitanje imalo svoju ideološku vizuru, mislim da je potiskivanje toga iskustva i ignorisanje tih veza još mnogo pogrešnije i štetnije.
freehand freehand 23:35 26.03.2011

Re: Bisera MaltreZtirana

Mislio sam da je virtuelni klon Drageca i angie neizvodiv

Da li si se ikada zaista zapitao - šta bi nastalo mešanjem gena Džonija Štulića i Radoša Ljušića?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 23:59 26.03.2011

Re: F Bouygtel

Koliko god to čitanje imalo svoju ideološku vizuru, mislim da je potiskivanje toga iskustva i ignorisanje tih veza još mnogo pogrešnije i štetnije.


Ma to ja malo preterujem. Slazem se. A nije sve ni imalo samo jednu ideolosku vizuru. Obrad Savic je recimo u tadasnjoj Jugoslaviji citao Fanona kao sto se citao i u Francuskoj. U Zagrebu je Biserka Cvjeticanin pisala zanimljive clanke o africkoj knjizevnosti koji su bili na tragu postkolonijalnih studija.
ana_radmilovic ana_radmilovic 03:43 27.03.2011

Re: F Bouygtel

Goran Vučković


Jer ako je ovaj (neprikriveni, više nekako nonšalantni) rasizam koji pokazuje prema Francuzima arapskog i afričkog etničkog porekla - pokušaj da ljudima koji čitaju ovaj blog stvori averziju ili strah prema EU, kao nekakvom mestu koje su naselili "varvari"/"drugi", koji će doći i kod nas kad se učlanimo



Aman, Gorane gde ti ovde vidiš rasizam? U šalama oko crnpurastih Francuza koje inače opisujem kao vrlo žive i kao delove jedng mozaika koji je ovo mesto učinio za mene lepim i radosnim? Ili se rasizam ogleda u samom iznošenju podatka da ih je ovde puno? Ili je rasizam kad kažeđ "sloboda je na rubovima" i super je kad vidiš sav taj svet velikih razlika kako sedi na istim mestima? Šta zapravo hoćeš da kažeš, Vučko? Da ja slutim nekakvu najezdu Varvara i da je ovo tekst upzorenja - ako uđete u EZ stajaćete s Crncima u istom redu za hamburger?

Što se tiče blog adikcije - sasvim s u pravu, ovo su utisci za mejl - mada je meni blog često zamenjivao mejl dok sam bila i na onom Kosovu pa se ne sećam da je to nekome smetalo. Valjda sma tada bila korektnija, bem li ga

I na kraju, dažesno je tvoje nalaženje opravdanja za mene koja sam živela u getu pa me zbunilo šarenilo sveta. Nisam ja mnogo putovala ali nije da nisam pitovala, ako je o važno za ovu priču - a mislim d aje važnije pravljenje veštačkog antipoda Srbija s jedne i Svet s duge strane. I onda sam ja rasista?

ana_radmilovic ana_radmilovic 03:48 27.03.2011

Re: F Bouygtel

gorran2
Jer ako je ovaj (neprikriveni, više nekako nonšalantni) rasizam koji pokazuje prema Francuzima arapskog i afričkog etničkog porekla - pokušaj da ljudima koji čitaju ovaj blog stvori averziju ili strah prema EU, kao nekakvom mestu koje su naselili "varvari"/"drugi", koji će doći i kod nas kad se učlanimo (a ne mali trzaj provincijalnosti kod nje, što bi bilo razumljivo, s obzirom na izolaciju u kojoj smo živeli dugo vremena i malu izloženost useljenicima tog tipa u Srbiji - računam da ne treba biti prestrog prema tome) - onda je to zaista kratkovido i žalosno potcenjivanje čitalaca ovde i "pucanj u sopstvenu nogu", što bi se reklo.

Iskreno se nadam.
Ali uopšte nisam toliko siguran.


Nije, nemoj da se nadaš. Radilo se o precenjivanju - naime, nisam mogla da sanjam da će opis mesta koje mi se dopada neko uspeti da pročita kao zaplašivaje jadnih Srba strašnom Evropom. Sa sve poslednjim rečenicama koje upozoravaju da se radi o anti-EU pamfetu - tekst je upravo pohvala šarenilu svake vrste i različitostima klasa i rasa na istom mestu, a ono što je anti-EU moglo bi da se svede na priču o rigidnim zakonima, životu na kredit, zaradi na tuđem strahu (od bolesti, starosti, smrti...) i više je jedna socijalna priča gde trebe biti zaista ingeniozan pa naći rasizam.
blogovatelj blogovatelj 04:55 27.03.2011

Re: F Bouygtel

Nije, to je ozbiljan pos'o, a on je ipak (s oproštenjem) samo jedan jalovi seronja.


Mada, nije isključeno da je tihi jebač. Isto s oproštenjem


Ne mogu a da vam ne aplaudiram i jednom i drugom.
Dve najlepse definicije neobavestenog za koje sam cuo. Kratke, sazete, sve kazu.
Smejao sam se do suza za obe. I lupio preporuke naravno.
Sad ide jedno dijalekticko pitanje, takodje s oprostenjem.
Jebi ga, cinjenica je da je dobio vise od 50% glasova na izborima i sjebao Ckobuna do jaja. Dobro, jeste Zoki tu odradio orkestraciju i ostali u DOS bendu basirali, tercirali, lupali ritam i pobrali delic slave.
Cinjenica je da je neobavesteni bio dirigent.
Takodje cinjenica je da je Ckobun zavrsio u bajboku, Zokiju stoka presudila a neobavesteni jos uvek pliva. Tek mu usta malo iznad vode, ali pliva. Vidim malopre ovde na B92 vestma da ga Dinkic ishvali kako niko odavno nije. Znaci stize i ruka koja ga izvlaci od davljenja i koja ga dize sasvim fino iznad cenzusa.
Zasto se to desava?
Zbog jedne sasvim proste stvari. Ukapirao je nesto sto ni veliki diktator ni Zoki nisu ukapirali.
Citiracu ovom prilikom svog najomiljenijeg drugosrbijanca, mog ortaka Stepu.
Pravog druga iz realnog zivota (Pajic mi je omiljeni drugosrbijanac na blogu, jebi ga, ne znam ga licno)
Dakle, u jednoj od sumanutih polemika sa njim koje su naravno bile zacinjene i porocima, rekao mi je recenicu zasto su i Djindjic i Sloba zavrsili politicku karijeru.
Jedan od njih je podcenio, a drugi precenio snagu Rusa.
Ja jedino mogu da dodam da nekako mislim da Kostunjavi tu snagu Rusa kapira u potpunosti, niti je podcenjuje, niti je precenjuje.
I i dalje pliva u politici.
Toliko bih imao da kazem o Azurnoj obali i predgradjima Nice. Batajnice.
alexlambros alexlambros 09:37 27.03.2011

Re: F Bouygtel


Saint-Paul de Vence


ovde radim
a zivim u Nici ...
Goran Vučković Goran Vučković 11:11 27.03.2011

Re: F Bouygtel

Aman, Gorane gde ti ovde vidiš rasizam? U šalama oko crnpurastih Francuza koje inače opisujem kao vrlo žive i kao delove jedng mozaika koji je ovo mesto učinio za mene lepim i radosnim? Ili se rasizam ogleda u samom iznošenju podatka da ih je ovde puno? Ili je rasizam kad kažeđ "sloboda je na rubovima" i super je kad vidiš sav taj svet velikih razlika kako sedi na istim mestima? Šta zapravo hoćeš da kažeš, Vučko? Da ja slutim nekakvu najezdu Varvara i da je ovo tekst upzorenja - ako uđete u EZ stajaćete s Crncima u istom redu za hamburger?

Hoću da kažem da je potenciranje "Francuzi i ovi", po meni, rasizam. Na primer:
Ma sve Francz do Francuza -:) Prođe jedan na svakih par sati ali nema veze, ovi deluju veselije
otprilike ovako

ustvari su francuzi počeli da beže u severnu afriku od rigidnih zakona EZ i zato je njih ovde ustvari tao malo, a ovih s oproštenjem tamnoputih tako puno

Primeti da sam obe ove rečenice već komentarisao - ali očigledno je bilo previše diskretno

Francuska je bila kolonijalna sila, držala deo Afrike, Indokine itd. Taj odnos podrazumeva migracije koje nisu strogo jednosmerne - a ponekad i stvari kao one koje su se desile u Alžiru - gde se, posle anti-kolonijalnog rata u Francusku vratilo preko milion naseljenika iz Alžira (Pied Noire), koji su onda, kao "Francuzi" imali problem u Francuskoj, između ostalog zbog prepotentnosti onih koji su navikli da budu povlašćena većina (podseća li te ovo na nešto?). Imaš tu negde komentar Neues aus der Nachbarschaft o tretmanu Deride, koji je tvrdio da je taj tretman od strane "Francuza" u Francuskoj uticao na njegov dalji životni put.

Druga je stvar da bivše kolonijalne sile poslednjih nekoliko decenija smišljeno prihvataju useljenike iz starih kolonija, posebno one obrazovanije (između ostalog zato što znaju jezik) - primer Španije, Portugalije a verovatno i Francuske donekle. Ok, posle se pitaju šta će sa njima kad dođe kriza, ali to je drugo pitanje (kada je jeftino skretati pogled sa socijalnog na etničko).

Inače, ja ne razumem šta je u tvom tekstu anti-EU. Ti suprotstavljaš svoje utiske socijalne "mikro-klime" iz mesta u kome si provela neko vreme sa nekim stereotipima EU - predstavljajući to kao da si pronašla Šangri-La, a ne kao da je to mediteranska konstanta. Meni je ovaj tekst i tvoje iskustvo mnogo više pro-EU nego anti-EU, iskreno.

Zato, kao što rekoh, meni to sve izgleda kao navikavanje na novu sliku i rad na sopstvenim predrasudama (u čemu se trudim da pomognem, iako možda ponekad izgleda agresivno - ali pokušao sam i diskretnije, pa nije išlo ). A to što ne osećaš rasizam u svojim komentarima je potpuno normalno i kao što rekoh razumljivo - stvar navike, razumevanja i korekcije, za one kojima rasizam nije način za bekstvo iz sopstvenog kompleksa niže vrednosti, što sam siguran da tebi nije.

Inače, uzgred (verovatno to znaš), ova pesma koju si okačila je banalizacija citata Malkolma X.
cult cult 13:46 27.03.2011

Re: F Bouygtel

Ma sve Francz do Francuza -:) Prođe jedan na svakih par sati ali nema veze, ovi deluju veselije
otprilike ovako

ustvari su francuzi počeli da beže u severnu afriku od rigidnih zakona EZ i zato je njih ovde ustvari tao malo, a ovih s oproštenjem tamnoputih tako puno


čovek je za film. Ima neverovatan veštački osmeh, ćelav je, ima klempave uši, stavila bih ga na bilbord ispred nekog predgrađa i napisala "The dark side of the city", iza njega kao mašina rade crni Arapi koji peku tog đavola a on se smeje i uzima pare. Već je zapamtio da ne volim ljuto i nikako kečap, a ja već dve večeri imam neodoljivu želju da vidim gde taj čovek živi, s kim živi, kako se ponaša kad ne radi...


...pa taj strah od izlaska na ulicu medj crnpuraste...
Ja mislim da Ana uopšte ne kapira sav taj rasizam koji izbija iz ovih reči. Kao da joj je to normalno stanje stvari. Zar nisu takvi svi? A tu je i ono tipično čudnjenje i usklik pravednički svakog srbskog nacionalnog radenika: zar hoćete da kažete da sam ja fašista?!!!
Da, jebote, hoću.

Strahotno je zaista što sve to ilustruješ Manu Chaovom poezijom. Vaše ideje dodirne tačke nemaju nijedne. Sem što ti kao nešto ne voliš korporacije, al onako u nekoj izmaglici - nije ti najjasnije ni da ih ne voliš, ni zašto ih ne voliš.

Poslušaj taj divan arapski jezik u ovoj Manuovoj pesmi...
tako je on reagovao na crnpuraste.
Napisao pesmu na njihovom jeziku.

freehand freehand 13:50 27.03.2011

Re: F Bouygtel

Napisao pesmu na njihovom jeziku.

Neka te, Culte...
Ti baš zapeo da daješ ideje?!
Jebote, ni na srpskom se niš' ne razume!
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:24 27.03.2011

Re: F Bouygtel

cult
Ja mislim da Ana uopšte ne kapira sav taj rasizam koji izbija iz ovih reči. Kao da joj je to normalno stanje stvari. Zar nisu takvi svi? A tu je i ono tipično čudnjenje i usklik pravednički svakog srbskog nacionalnog radenika: zar hoćete da kažete da sam ja fašista?!!!



Pa naravno da ne kapira, inače bi se duboko zamislila da li da se potpiše na peticiju pored Oca Nacija, proslavljenog sa:

Taj socijalni politički i moralni talog tribalnog varvarskog Balkana uzima za saveznika Ameriku i Evropsku uniju protiv najdemokratskijeg, najcivilizovanijeg, najprosvećenijeg balkanskog naroda – srpskog naroda.


I posle da dodje ovde da nam se pravda što je potpisala, a u stvari da nam kaže kako smo zlikovci i djubrad (koju bi ona odma na sud), svi mi koji se u životu ne bi potpisali na to i sa tim ljudima na listi, već bi radije da vidimo da se Kalašnjikov odazove pozivu tužioca, ako ga bude, i da odgovara na pitanja kao što bi morao bilo koji drugi gradjanin.

I džaba joj onda sav taj Štulić i Manu Chao, i koketiranje sa životom u getou, i Evropa i Kosovo, te jeste anti Eu, te nije, te antiglobalizam, šta god da je princi odgonetnuo, da ne pričam o ovom glumatanju nekakve žrtve koju niko ne razume (hulja, fašista itd). Paz' da joj neko ne poveruje.

Ja se iskreno nadam da je i tada, a možda i sada bila na nekim lekovima, pa se zbunila.
Goran Vučković Goran Vučković 18:16 27.03.2011

Re: F Bouygtel

cult
...pa taj strah od izlaska na ulicu medj crnpuraste...
Ja mislim da Ana uopšte ne kapira sav taj rasizam koji izbija iz ovih reči. Kao da joj je to normalno stanje stvari. Zar nisu takvi svi? A tu je i ono tipično čudnjenje i usklik pravednički svakog srbskog nacionalnog radenika: zar hoćete da kažete da sam ja fašista?!!!
Da, jebote, hoću.

Strahotno je zaista što sve to ilustruješ Manu Chaovom poezijom. Vaše ideje dodirne tačke nemaju nijedne. Sem što ti kao nešto ne voliš korporacije, al onako u nekoj izmaglici - nije ti najjasnije ni da ih ne voliš, ni zašto ih ne voliš.

Poslušaj taj divan arapski jezik u ovoj Manuovoj pesmi...
tako je on reagovao na crnpuraste.
Napisao pesmu na njihovom jeziku.



Srki
I posle da dodje ovde da nam se pravda što je potpisala, a u stvari da nam kaže kako smo zlikovci i djubrad (koju bi ona odma na sud), svi mi koji se u životu ne bi potpisali na to i sa tim ljudima na listi, već bi radije da vidimo da se Kalašnjikov odazove pozivu tužioca, ako ga bude, i da odgovara na pitanja kao što bi morao bilo koji drugi gradjanin.

I džaba joj onda sav taj Štulić i Manu Chao, i koketiranje sa životom u getou, i Evropa i Kosovo, te jeste anti Eu, te nije, te antiglobalizam, šta god da je princi odgonetnuo, da ne pričam o ovom glumatanju nekakve žrtve koju niko ne razume (hulja, fašista itd). Paz' da joj neko ne poveruje.

Ja se iskreno nadam da je i tada, a možda i sada bila na nekim lekovima, pa se zbunila.


Što reče jedan - kako se ovde brzo smrkava...
antioksidant antioksidant 07:53 28.03.2011

Re: F Bouygtel

vucko, koliko vidim ovde je crveno svetlo na semaforu... slab je prilaz srbima do te evrope pun prepreka...

salim se

slika vam je prelepa
vidi se da vam je bio lep dan
I pošto smo već o Azurnoj obali, u mrskoj EU , preporuka za photo opportunity za Anu, ako bude svraćala do Kana:

Goran Vučković Goran Vučković 09:56 28.03.2011

Re: F Bouygtel

vucko, koliko vidim ovde je crveno svetlo na semaforu... slab je prilaz srbima do te evrope pun prepreka...

salim se

slika vam je prelepa
vidi se da vam je bio lep dan

Sačekaš pola minuta, pa bude zeleno

Ta priča pro et contra EU je totalno zatrovana gomilom nekih pozitivnih i negativnih simbola i stereotipa koji nemaju previše veze sa svarnim karakterom procesa pristupanja EU (a ni sa EU), čini mi se. Ovaj Anin blog je meni fascinantan dokaz toga - i to što Ana misli da je došla u nešto vrlo specijalno u okviru EU - i to što joj publika "tumači snove", e da li bi našli zlomisao, da dokažu kako je to u vezi sa the peticijom koju je potpisala.

A svet buja i krčka i sija u stotinama boja pred našim očima, nezainteresovan za naše sviftovsko preganjanje između Liliputanaca i Blefuskonaca - primećivali ga mi ili ne - noseći u sebi, između ostalog, i kulturno nasleđe te iste Evrope - pozitivno ili negativno.
ana_radmilovic ana_radmilovic 10:47 28.03.2011

Re: F Bouygtel

cult


čovek je za film. Ima neverovatan veštački osmeh, ćelav je, ima klempave uši, stavila bih ga na bilbord ispred nekog predgrađa i napisala "The dark side of the city", iza njega kao mašina rade crni Arapi koji peku tog đavola a on se smeje i uzima pare. Već je zapamtio da ne volim ljuto i nikako kečap, a ja već dve večeri imam neodoljivu želju da vidim gde taj čovek živi, s kim živi, kako se ponaša kad ne radi...


...pa taj strah od izlaska na ulicu medj crnpuraste...
Ja mislim da Ana uopšte ne kapira sav taj rasizam koji izbija iz ovih reči. Kao da joj je to normalno stanje stvari. Zar nisu takvi svi? A tu je i ono tipično čudnjenje i usklik pravednički svakog srbskog nacionalnog radenika: zar hoćete da kažete da sam ja fašista?!!!
Da, jebote, hoću.

Strahotno je zaista što sve to ilustruješ Manu Chaovom poezijom. Vaše ideje dodirne tačke nemaju nijedne.



Kalt, a gde sam ja napisala da je taj prodavac imao tamnu boju kože? On je sasvim slučajno beo, a ima lice kakvo mislim da sam videla na filmu, možda je to bila "Mržnja" ili tako nešto. On, taj predmet mog rasizma je belac, jezivoizgledajući ali prijatnog-i-uslužnog da-se-usereš držanja.


Učitavate, ali učitavajte ja se stvarno više neću pravdati. Ne čitate vi tekst nego tražite u njemu greške, od slovnih do politički nekorektnih prestupa i usput ste kao neki profajleri (mislim na tebe, Kalt, na Vučka nažalost i na još neke čije nikove ne pamtim a mrzi me da vraćam) pa tražite u mojim rečenicama dokaze da ste ispravno napravili profil.

Oko pesme, Vučko, puštena ti je iz dva razloga - prvi je parafraza "i ti mene nazivaš rasistom" a iz razloga tvog na silu izvođenja zaključaka koji ti trebaju bem li ga za šta, mislim da si previše pametan da bi mene stmatrao rasistom, a tvoja nadmenost u olakom izvođenju zaključaka igre radi mogu da doživim kao rasizam nekog ko je u boljoj poziciji ovde, samim tim jer pripada jednoj većini - te se našao iživljavati nad nekim ko je svakako manjina.
Znamo da rasizam odavno ne znači samo rasnu netrpeljivost, pa molim da se neko pametan ne nađe da mi prevede tu reč i "edukuje" me
Dugi razlog zbog kojeg sam ti pustila tu pesmu jeste sledeći: to jeste rasistička pesma, ali i nije. Jeste jer mi govori da je biti crn prednost, a nije jer se ta pesma brani od nekog pređašnjeg rasizma. I tako se jedan rasizam brani od drugog, postajući gori od inicijalnog, prestajući da bude odbrana i prelazeći u napad, da bi dobio strašnu reakciju onog prvog i priča o tome je priča i o nama ovde. Ti na kraju u žaru rasprave en biraš sredstva i sam znajući da je zaključak teško dokaziv, znaš da ti treba čitava skalamerija reči i fraza da bi pokazao kako misliš da sam ja rasista i onda na kraju, u razgovoru, od mene i dobijaš rasističku pesmu, rečenicu, reakciju koja je reakcija napadnutog, koji (ovde više ne pričam o nama) posle nekog vremena postaje gori od one predrasude koja je o njemu stvorena i tako ćeš dobiti od Elisa rečenicu da baš voli što je ratovao i da će opet, jer je isprovociran rasizmom krenuo u ekstrem i više mu ne pada na pamet da iskreno razgovara s onima što bacaju kamenje i traže trun u tuđem oku, tako dobiješ Azdajkovića koji govori stvari koje zvuče grđe od najgrđe predrasude koju možeš da zamisliš, tako dobiješ svakog čoveka ekstremizovanog, s početka u samoodbrani a zatim ekspanzivno i bez osvrtanja na stvarno značenje onoga što počinje da govori.

Dakle, Vučko, ja sam rasista isto koliko i ti.

Dr M Dr M 11:44 28.03.2011

Re: F Bouygtel

Cinjenica je da je neobavesteni bio dirigent.


Pre mi izgleda da je bio šipka uz bubanj.

Bubanj se posle ofucao i raspao, šipka lupa i dalje.
antioksidant antioksidant 11:57 28.03.2011

Re: F Bouygtel

Sačekaš pola minuta, pa bude zeleno

pa to i jeste po neki put taktika srbije na putu ka eu - čekanje
(fukcioniše za semafor ali ima i onih gde je potrebno biti proaktivan - bar pritsnuti crveno dugme)

ostatak komentara - ma samo sam se šalio na temu crvenog svetla na "rue des serbes"... ostalo možda i jeste a možda i nije "preganjanje između liliputanaca i blefuskonaca"... zavisi i od samog preganjanja a i od konteksta
pozdravi komodele sa slike
Goran Vučković Goran Vučković 12:11 28.03.2011

Re: F Bouygtel

ostalo možda i jeste a možda i nije "preganjanje između liliputanaca i blefuskonaca"... zavisi i od samog preganjanja a i od konteksta

Svet je previše mali da bismo ga svodili na par simbola. Ljudski je redukovati, ali previše redukcije svodi sve na malu sobu sa tapaciranim zidovima.

EDIT: Hvala na pozdravima
antioksidant antioksidant 12:22 28.03.2011

Re: F Bouygtel

Svet je previše mali da bismo ga svodili na par simbola. Ljudski je redukovati, ali previše redukcije svodi sve na malu sobu sa tapaciranim zidovima.

to ne sporim
meni je jedan simbol dovoljan
a svet se širi oko njega
Goran Vučković Goran Vučković 12:51 28.03.2011

Re: F Bouygtel

Oko pesme, Vučko, puštena ti je iz dva razloga - prvi je parafraza "i ti mene nazivaš rasistom" a iz razloga tvog na silu izvođenja zaključaka koji ti trebaju bem li ga za šta, mislim da si previše pametan da bi mene stmatrao rasistom, a tvoja nadmenost u olakom izvođenju zaključaka igre radi mogu da doživim kao rasizam nekog ko je u boljoj poziciji ovde, samim tim jer pripada jednoj većini - te se našao iživljavati nad nekim ko je svakako manjina.

Multilateralna komunikacija očigledno nije dobra stvar.

Ako pričamo o učitavanju, primeti da ja tebe nisam nazvao "rasistom" (šta god bio ženski rod te reči). Komentarisao sam akcije, a ne karakterne osobine. Takođe, komentarisao sam proces, a ne stanje.

Što se tiče nadmenosti - možda je to što ti vidiš kao nadmenost posledica poređenja sa sopstvenim iskustvom. Uzgred, evo ti još jedan link za čitanje.
freehand freehand 15:29 28.03.2011

Re: F Bouygtel

meni je jedan simbol dovoljan

Ono u sred štita?
To se i Vladimiru Vladimiroviču neobično dopalo.
Kao i taj sportski pacifizam, ovekovečen u onoj sintagmi da "Zvezda ne bije nikoga"...
blogovatelj blogovatelj 22:48 28.03.2011

Re: F Bouygtel

Pre mi izgleda da je bio šipka uz bubanj.

Bubanj se posle ofucao i raspao, šipka lupa i dalje.


Zar i ti sine doktore?
Pa ko je bio dirigent?
Canak?
Zarko Korac?
Ti si bar pametan covek, nemoj molim te vise o tome da li on lupa i dalje. Ja o tome nisam ni rec rekao. Jeste, lupa i dalje, lupa mnogo.
Ali da nije bilo njega, doziveli bi i ti i ja jos neki rat sasvim sigurno.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:16 28.03.2011

Re: F Bouygtel

Ana, kada si se tek pojavila u ovom leglu srpske fašističke malograđanštine sakrivenom iza liberalnog plašta, jedan od mojih prvih komentara koje sam ti ostavio je bio da nisi ni sama svesna gde si se obrela.
Tada je upravo Vučko koji te sada optužuje za rasizam, i za kojeg se slažem sa tobom da deluje dosta normalnije, ili bar pametnije, od ove gomile raspomamljenih ljotićevaca koji su ovom prilikom nagrnuli kao besni psi, rekao da preterujem.
Dalje, zaključuj sama.
Mislim...ne znam, tvoja stvar, ali ja stvarno ne znam šta ti više tražiš na ovom mestu.
Dr M Dr M 10:48 29.03.2011

Re: F Bouygtel

Jeste, lupa i dalje, lupa mnogo.


To sam i rekao.

Ali da nije bilo njega, doziveli bi i ti i ja jos neki rat sasvim sigurno.


I to bih mogao da prihvatim, ali, da je bio dirigent...

Ti si, sigurno, pametniji čovek od mene pa će Ti biti lako da uvidiš ko je u tom kakofoničnom orkestru dirigovao a ko je bio pikolo, i to, još, svirao falš.
ana_radmilovic ana_radmilovic 11:07 29.03.2011

Re: F Bouygtel

vrabac_u_steni

Mislim...ne znam, tvoja stvar, ali ja stvarno ne znam šta ti više tražiš na ovom mestu.


pa u pravu si, mobiliziacija je u toku, a ja se zajebavam.
blogovatelj blogovatelj 17:24 30.03.2011

Re: F Bouygtel

Ti si, sigurno, pametniji čovek od mene pa će Ti biti lako da uvidiš ko je u tom kakofoničnom orkestru dirigovao a ko je bio pikolo, i to, još, svirao falš


Ja koliko znam kad neki orkestar svira, jedan stoji ispred i zove se dirigent.
Ako ja nisam u pravu, ti mi onda reci ko je stajao ispred orkestra zvanog DOS i ko je jos mogao besvesne po palankama i zabitima Srbije da privoli da glasaju kontra Slobodana?
Djindjic jeste bio logistika kao sto vec rekoh, ali sasvim sigurno nije mogao da skupi vise glasova od bucka bez neobavestenog.
Da je mogao, ne bi ga ni zvao da diriguje, zar ne?!
Nema potrebe za ovim satro persiranjem i pisanjem reci ti velikim slovima. Smatram te za veoma pametnog blogera. O nekim stvarima se i ne slazemo, meni je to sasvim normalno, nadam se da je i tebi.
blogovatelj blogovatelj 14:08 25.03.2011

Samo drugi deo je tacan

Kad kažem granica mislim na egzistenciju, mislim na novac. Da bi bio slobodan na ovom svetu i od ovog sveta moraš ga imati puno ili ga nemati uopšte.




Freedom's just another word for nothing left to lose.
blogovatelj blogovatelj 14:19 25.03.2011

Welcome to Tijuana



Moj ortak bio u LA pa resi da ode do Meksika, kad mu je vec tu blizu.
Kaze da kako je dosao u tu famoznu Tihuanu, osetio se odmah kao kod kuce u Bosni. Sve isto. Kafici prepuni, niko ne radi, svi se smeju...
Tequila, sexo, marijuana ima uticaja na zivot, u svakom slucaju...
srdjan.pajic srdjan.pajic 14:47 25.03.2011

Re: Welcome to Tijuana

blogovatelj


Moj ortak bio u LA pa resi da ode do Meksika, kad mu je vec tu blizu.
Kaze da kako je dosao u tu famoznu Tihuanu, osetio se odmah kao kod kuce u Bosni. Sve isto. Kafici prepuni, niko ne radi, svi se smeju...
Tequila, sexo, marijuana ima uticaja na zivot, u svakom slucaju...


Aha, i niko se u životu ne bi preselio u Srbiju ili Hrvatsku.

Blogi, ja ne znam šta je gluplje. Kad neko ode 5 dana u Nicu i onda priča o nekakvoj slobodi oličenoj u neradu i pušenju na javnim mestima, uopšte jednom uživanju u životu, ili kad neko ode u Meksiko 2km od USA granice i onda se divi totalnom raspadu koji vlada tamo, jer je isto kao "kod kuće".

cult cult 14:55 25.03.2011

Re: Welcome to Tijuana



Blogi, ja ne znam šta je gluplje. Kad neko ode 5 dana u Nicu i onda priča o nekakvoj slobodi oličenoj u neradu i pušenju na javnim mestima, uopšte jednom uživanju u životu, ili kad neko ode u Meksiko 2km od USA granice i onda se divi totalnom raspadu koji vlada tamo, jer je isto kao "kod kuće".


Prodavati Manu Chao pogled na svet iz seoca na Azurnoj obali (ma koliko zamešateljstvo vladalo u Aninoj glavi oko toga gde je zapravo...ovo "na antibima sam" zvuči kao da je neki arhipelag u pitanju, ali izgleda da je u Antibes, France) gura se u sam vrh, u svakom slučaju.

blogovatelj blogovatelj 15:19 25.03.2011

Re: Welcome to Tijuana

Aha, i niko se u životu ne bi preselio u Srbiju ili Hrvatsku.

Blogi, ja ne znam šta je gluplje. Kad neko ode 5 dana u Nicu i onda priča o nekakvoj slobodi oličenoj u neradu i pušenju na javnim mestima, uopšte jednom uživanju u životu, ili kad neko ode u Meksiko 2km od USA granice i onda se divi totalnom raspadu koji vlada tamo, jer je isto kao "kod kuće".


Pa bre bato sve ja to s'vatam.
Ja sam samo preneo utiske prijatelja, koji takodje to shvata, ali mu bilo lepo da se oseca kao kod kuce na par dana.
Mislim da postoje delovi sveta iz kojih bi ljudi rado dolazili da zive u Srbiju. To sigurno nisu Nemacka i Francija, ali mislim da si primetio porast procenata imigranata u Srbiji kad si bio tamo.
A vidim i ti si na sljaci, a lelemudas po blogovi
It's not american way
Goran Vučković Goran Vučković 15:27 25.03.2011

Re: Welcome to Tijuana

It's not american way

Al su ovi Kanađani pakosni
ana_radmilovic ana_radmilovic 16:05 25.03.2011

Re: Welcome to Tijuana

cult


Blogi, ja ne znam šta je gluplje. Kad neko ode 5 dana u Nicu i onda priča o nekakvoj slobodi oličenoj u neradu i pušenju na javnim mestima, uopšte jednom uživanju u životu, ili kad neko ode u Meksiko 2km od USA granice i onda se divi totalnom raspadu koji vlada tamo, jer je isto kao "kod kuće".


Prodavati Manu Chao pogled na svet iz seoca na Azurnoj obali (ma koliko zamešateljstvo vladalo u Aninoj glavi oko toga gde je zapravo...ovo "na antibima sam" zvuči kao da je neki arhipelag u pitanju, ali izgleda da je u Antibes, France) gura se u sam vrh, u svakom slučaju.



MANO NEGRA, to je ono pre. Može da me asocira slika koju vidim na ulici, uostalom u kojoj državi treba da se nađem da bi me nešto asociralo na neku muziku?

Glede kopiranog komentara - ja nisam pisala odu neradu, pušenje na javnim mestima možete svatiti doslovno mada sam napisala da je o paradigma. Radilo se o svetu krajnosti - a to je svet koji nije u obavezi da poštuje pravila tzv. zlatne sredine, koja uzgred meni nikad ne deluje zlatno - ali neka to bude stvar ukusa

Takođe, u Antibes, na Antibima, u Antibima je "sam vrh" koliko i da lineko napiše pravilno u NBG ili nepravilno a češće na NBG. Komentar je "sam vrh" zluradog čitanja teksta i odbrana bem li ga čega od bem li ga, opet, čega.

U kojoj državi sme da se sluša recimo ovo:



p.s.

Nisam htela taj klip da pustim, na drugi sam mislila pretpostavićete koji, pametni ste (jako mi je spor laptop i ne mogu da tražim ništa a ni da brzo odgovaram) i sad idem da uživam u pušenju na javnom mestu i neradu (koji, istina, nisam pomenula u priči, al nema veze - ima ko bolje zna na šta sam mislila od mene)
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:29 25.03.2011

Re: Welcome to Tijuana

blogovatelj

A vidim i ti si na sljaci, a lelemudas po blogovi
It's not american way


Otkud znaš da sam na šljaci? Možda čekam u redu da kupim burek kod lokalnog bugarinbosanca, u mom selu Tmobilu, a usput se odmaram čitanjem i odgonetanjam skrivenih poruka ovog bloga, što mi, priznajem, nikad nije išlo od ruke. A evo i studentkinje se raspojasale na kampusu na prvi znak proleća, moguće je da ću danas da uzmem day off.

Hebi ga Blogi, ako sudiš po meni, ni USA nije što je nekoć bila
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:40 25.03.2011

Re: Welcome to Tijuana

"Vrh" je ovo:

Ana




Moraš biti gospodin koji živi u kartonskoj kutiji mrtav pija ili drogran ko zmaj, moraš biti onaj što je aprkirao jahtu tamo gde je parkiranje brodova zabranjen, moraš biti van okvira normalnosti koja od ljudi čini robove, od ljudi koji su zaposleni po raznim preduzećima, koji se boje, koji dobijaju otkaz, koji žure na posao, vezuju pojas u autu, vezuju pojas u životu, kupuju idiotske vitaminske tablete za skupe pare, plaše se smrti, plaše se starenja (onda više nisu tržišna roba, ko će radnika s borama, sede kose, onog koji se ne boji smrti jer je shvatio da nema tog napornog rada i nema tolike poslušnosti koja bi ga spasila tog čuda na koje je osuđen svaki živi stvor), plaše se i života jer je problematičan i svašta ti se nudi kao izbor a stranputice su na svakom koraku. Sloboda je, dakle, kada nisi u toj mašini a svet opstaje na ljudima iz mašine, trgovci na njima zarađuju a onda im to isto sranje prodaju; sloboda je na tim rubovima, bilo da ste izbačeni iz mašine ili nikad u nju primljeni, bilo da ste prebogati da bi vas nekakva mašina zanimala, osim kao tržište radne snage i nesrećnih kupaca vašeg sranja.


Ako bi dobila zadatak da ovo sažmeš u jednoj ili dve rečenice, kako bi one glasile?

Kad smo bili klinci, u srednjoj, pisali smo programče koje na osnovu seta fraza sastavlja političke govore. Ili, što je bilo malo teže, narodnjake. Posle smo u vojsci pisali programče koje piše dnevnu zapovest. Tekstovi su uvek na prvi pogled imali neki smisao.

EDIT: Ovo i jesu dve rečenice, bog te video, ok, da preformulišem - u jednoj ili dve KRATKE rečenice.

Goran Vučković Goran Vučković 17:44 25.03.2011

Re: Welcome to Tijuana

Ako bi dobila zadatak da ovo sažmeš u jednoj ili dve rečenice, kako bi one glasile?

"Rađali su se, živeli i umirali"
Kazezoze Kazezoze 17:49 25.03.2011

Re: Welcome to Tijuana

Goran Vučković
Ako bi dobila zadatak da ovo sažmeš u jednoj ili dve rečenice, kako bi one glasile?

"Rađali su se, živeli i umirali"

...kao mašine.
Unfuckable Unfuckable 17:51 25.03.2011

Re: dobro bre Pajiću...

sve ti lepo piše samo ti ne umeš da pročitaš

a nisam pisala...

možete svatiti doslovno mada sam napisala...

Radilo se o...

to je svet koji nije u obavezi da poštuje pravila tzv. zlatne sredine, koja uzgred meni nikad ne deluje zlatno...

koliko i da lineko napiše pravilno...

Komentar je "sam vrh" zluradog čitanja teksta...

Nisam htela taj klip da pustim, na drugi sam mislila...


da bre blogeri, nepametni blogeri - opet niste ništa ukapirali, tz tz tz
svbobo svbobo 18:07 25.03.2011

Re: dobro bre Pajiću...

da bre blogeri, nepametni blogeri - opet niste ništa ukapirali, tz tz tz

Znam jednog koji sve kapira...
... jedan od naboljih tekstopisaca i uopšte jedan interesantan i pun znanja tip...sad će on!
ana_radmilovic ana_radmilovic 18:18 25.03.2011

Re: dobro bre Pajiću...

Unfuckable
sve ti lepo piše samo ti ne umeš da pročitaš

a nisam pisala...

možete svatiti doslovno mada sam napisala...

Radilo se o...

to je svet koji nije u obavezi da poštuje pravila tzv. zlatne sredine, koja uzgred meni nikad ne deluje zlatno...

koliko i da lineko napiše pravilno...

Komentar je "sam vrh" zluradog čitanja teksta...

Nisam htela taj klip da pustim, na drugi sam mislila...


da bre blogeri, nepametni blogeri - opet niste ništa ukapirali, tz tz tz


Auuu, kakva skalamerija od kompozicije. Ako tako sviraš kao što montiraš tuđe rečenice, nije ni čudo što ti ni ona tračara Google ime nije zapamtila (ne nik, ime)
Unfuckable Unfuckable 18:25 25.03.2011

Re: dajte prevodioca ženi

Auuu, kakva skalamerija od kompozicije

da, priznaćeš da ovo ni pas s maslom ne bi pojeo, sasvim se slažem.
Mada (kao što je već običaj s tvojim tekstovima) dozvoljavam da opet nešto nisam shvatio (gloop ja, naravno, isto kao tvoj telefon), pa ni ovu krajnje konfuznu (i samotrolujuću, naravno: opet čuveno menjanje teme kad je "mašenje poente" postalo manifestno) insinuaciju oko imena, ne nika, imena
ana_radmilovic ana_radmilovic 18:36 25.03.2011

Re: dobro bre Pajiću...

Unfuckable
Auuu, kakva skalamerija od kompozicije

da, priznaćeš da ovo ni pas s maslom ne bi pojeo, sasvim se slažem.
Mada (kao što je već običaj s tvojim tekstovima) dozvoljavam da opet nešto nisam shvatio

Priznaću i da sam ubila Kenedija ako mi objasniš zašto si, tačno, to napravio i smatraš li to normalnim načinom čitanja nečijih komentara ili je to nekakvo izvlačenje rečenica kod tebe nasumično ko kad bacaš kockice pa šta ispadne, nema veze?
Unfuckable Unfuckable 18:38 25.03.2011

Re: nije kriv ko prđe neg' ko ču

samo sam pokušao (i pored jakih bolova) da pročitam jedan tvoj komentar, ništa drugo.
Verovatno je (kao što već videsmo s telefonom) problem u mom čitanju, komentar ti je... sasvim Tvoj
ana_radmilovic ana_radmilovic 18:43 25.03.2011

Re: nije kriv ko prđe neg' ko ču

Unfuckable
(kao što već videsmo s telefonom)

?
šta smo već "videli s telefonom"
Unfuckable Unfuckable 18:46 25.03.2011

Re: nije kriv ko prđe neg' ko ču

moj telefon je lupio, ne ja

hmda, bilo bi zaista previše očekivati da u ovom moru komentara još i upamtiš šta si komentarisala
ana_radmilovic ana_radmilovic 19:10 25.03.2011

Re: nije kriv ko prđe neg' ko ču

Unfuckable

hmda, bilo bi zaista previše očekivati da u ovom moru komentara još i upamtiš šta si komentarisala


Ok, ti si irničan a ja zaista nisam shvatila o kakvom telefonu pričaš. Ne jer je ovde more komentara nego jer nisam čitavo vreme u sobi, pa jesam zabravila.

Ako bih na primer napisala da sam putovala od Beograda do Padove - pa tamo spavala kratko i ne baš najbolje, pa da sam zatim od Padove putovala (kolima, vozila malo ja malo moj drug) do Azurnoga mora, pa da sam došla kasno sinoć i da su me obraovale noćne slike nih ulica što sam pokušala da vam ih opišem, možda bez mnogo uspeha da prenesem šta me je tačno oduševilo; te ako bih dodala na to da sam prvi put na ovom mestu i da mi je ono smešno ime koje je pisao na mom telefonu (mreža Telenor) delovalo dovoljno blesavo da ga napišem u jednom neformalnom tekstu - da li bi to "opravdalo" moju rasejanost ili bi bilo samo još jedan dokaz moje gluposti ili ipak samo mešavine umora i nevelike posvećenosti pisanju ovog teksta?

Ili da preformulišem, šta znači ovo izvlačenje nasumično rečenica iz mojih komentara nego tvoja zabava dok me praviš budalom, a zbog toga što te ja sad nerviram iz nekih drugih raloga a ne zato što sam napisala ovaj tekstić koji je uzgred pun i slovnih i ostalih grešaka što svedoči o mom umoru ili ćoravosti ili već nečemu što ne zavređuje sprdnju

Ili, ako hoćeš da se svađamo oko politike izvoli se svađati oko politike a sasvim je bez veze da me maltretiraš da ti objašnjavam detalje tipa šta je pisalo na mom telefonu pre nekoliko sati kada sam pisala ovo

Iz tvojih komentara ja zaključujem da je sramota biti prvi put na Azurnoj obali, da je sramota pisati tekst na blogu bez proveravanja svake bžje reči i da je, više od svega, sramota imati mator i spor laptop pa ne biti u mogućnosti da mnogo pretražuješ po youtube ako želiš nešto da pustiš (kaoono sa pink floyd)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana