Porodica

INCEST

mikele9 RSS / 25.03.2011. u 17:01

Adam-Eve-Michelangelo-L.jpg

Ostaviću po strani Darvinove majmune, superiorne vanzemaljske civilizacije koje doneše život na planeticu nam i zadržaću se na Bibliji. To jest, njenom tumačenju nastanka ljudskog roda. Bez pretenzija da sebe proglasim jedinim pravim tumačem, ostavljam ogroman prostor na ovom postu, teolozima, vernicima, onima koji sebe smatraju stručnjacima za ovu oblast...dobrodošli.

Kad već pojedoše jabuku, krušku, avokado, paradajz...s Drveta Poznanja i zbog toga ih po Božjem naređenju izgnaše iz Raja, Eva i Adam se latiše seksualnih poslova i radnji. Opće je poznato da su prva njihova deca bili Kain i Avelj. I Kain ubi Avelja... i to do dana današnjeg postade čimbenik koji nam vekovnim ubistvima, ratovima, genocidima, obeleži život. Ali to je druga priča.

 Znamo da su Adam i Eva pored Kaina i Avelja (1.Moj.4:1-2) imali još dece, jer se u Prvoj Mojsijevoj 4:25 spominje i Sit. Iako su ova tri muškarca posebno (po imenu) spomenuta, Biblija još jasno spominje da su Adam i Eva imali i drugu decu osim ove trojice, tj. mnogo dece.

U Prvoj Mojsijevoj 5:4 čitamo izjavu koja sažima život Adama i Eve: A rodiv Sita požive Adam osam stotina godina, rađajući sinove i kćeri. Dakle, tokom svoga života, Adam i Eva su imali mnoštvo muških i ženskih potomaka - sinova i kćeri. U stvari, jevrejski istoričar Josif (Josephus Flavius) je napisao da je broj Adamove dece, kao što kaže stara tradicija, bio trideset i tri sinova i dvadeset i tri kćeri.

Svakako, Biblija nam nigde ne govori o tačnom broju dece koje se rodilo Adamu i Evi, ali uzimajući u obzir njihov dugačak životni vek, jer je Adam živeo 930 godina (1. Moj. 5:5) bilo bi logično pomisliti da ih je bilo mnogo. Takođe, bilo im je zapoveđeno i sledeće od Boga: Rađajte se i množite se. A ovo nam takođe može sugerisati da je poseban Božji blagoslov i briga bila usresređena na proces naseljavanja Zemlje, na rast ljudske populacije, da je Bog ljude obdario (blagoslovio) da budu vrlo plodni.

U Prvoj Mojsijevoj takođe saznajemo i činjenicu da je Adam posle Setovog rođenja poživeo još 800 godina. Tokom ovih 800 godina njemu se rodilo još sinova i kćeri. Ustvari, u rodoslovlju datom u Prvoj Mojsijevoj 5, su dati potomci od Adama do Lameha. No, stoji još opaska drugi sinovi i kćeri, a što znači da lista nije kompletna i da je bilo još potomaka pored ovih, koji su predstavljali glavnu liniju loze Adamove. Kainovu liniju loze (kainiti,1.Moj. 4: 17-24) i Setovu liniju (1.Moj. 5:1-29) od koje su nastali hebreji.

Ovo pozajmih sa sajta SIONSKA TRUBA i nadam se da nećemo zbog toga konfliktirati jer govorimo o istoj temi. Pitanje koje sledi je neminovno: Ko je bila Kainova žena? Biblija o tome ne kaže ništa.

Moguće je da je Kain sebi za ženu uzeo neku od svojih sestara ili bliskih rođaka, tj. Adamovih i Evinih unuka, jer u početku kada je postojala samo jedna generacija ili par generacija, to je bio jedini način da se populacija i dalje širi, da se ljudi žene i udaju. Ovo je odgovor koji je dat na sajtu SIONSKA TRUBA. Dakle, naslov ovog posta dobija potvrdu. Naše poreklo je posledica INCESTA. Ono moguće na početku odgovora, je sigurno, stopostotno, nikako drugačije a kako bi i moglo biti!

Kada su se naincestizovali i stvorili masu žena i muškaraca čije su se rodbinske veze sve više udaljavale, postajale nevažne i irelevantne, javio se Svemogući. Sledi citat sa gore pominjanog sajta: Bog je zabranio brak među bliskim članovima porodice tek mnogo kasnije kada je na Zemlji bilo dovoljno ljudi i nije bilo potrebe za brakovima unutar porodice.

Kaj da vam velim, odlučite sami. Jesmo li potomci dlakavih Gorila, Šimpanza, Mandrila ili smo nastali seksualnim saobraćajem između sestara i braće, stričeva i sinovica, deda i unučica?

P.S. Ljubazno molim da me niko ne proziva za blasfemiju jer mi to nije bilo ni na kraj pameti.



Komentari (147)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mlekac mlekac 17:04 25.03.2011

A sta je tu novo?

Nisu li se egipatski faraoni zenili ISKLJUCIVO svojim rodjakama???

Pozz
mikele9 mikele9 20:03 25.03.2011

Re: A sta je tu novo?

Nisu li se egipatski faraoni zenili ISKLJUCIVO svojim rodjakama???

Pozz

Bejah opravdano odsutan, bio sam na otvaranju izložbe mlade koleginice pa se tek sad javljam.
Da pređemo na stvar. Draga Mlekac to sa faraonima i njihovim sestrama i rođakama se dešavalo mnogo kasnije od seksualnih operacija Evinih i Adamovih direktnih potomaka. Ali da je incest, incest je
Pozdrav i tebi
ed_novipazar ed_novipazar 23:15 25.03.2011

Re: A sta je tu novo?

mikele9
Ali da je incest, incest je

Na osnovu cega zakljucujes ovo? Ovaj tvoj blog ima smisla samo i samo ako ovu biblijsku pricu uzimas kao istinu. E u tom slucaju prije ovog "incesta" imas stvaranje Adama i Eve. Ako ti je normalno da se tada covjek stvori od zemlje a zena od njegova rebra, onda je normalno i da ono sto danas nazivamo incestom tada to nije bio incest. A ako ne vjerujes da je Adam stvoren od zemlje a Eva od njegova rebra onda si samo gubio vrijeme pisuci ovaj blog jer kakvog smisla ima pisati o dogadjajima za ciji pocetak smatras da je izmisljen.
ed_novipazar ed_novipazar 23:30 25.03.2011

Re: A sta je tu novo?

ed_novipazar

onda je normalno i da ono sto danas nazivamo incestom tada to nije bio incest.

Da ne bi bilo zabune, i taj se dogadjaj tada sa pravom moze nazvati incestom ali je obzirom na okolnosti bio nuznost i potpuno prihvatljiv. To sam htio reci.
mikele9 mikele9 23:32 25.03.2011

Re: A sta je tu novo?

Na osnovu cega zakljucujes ovo? Ovaj tvoj blog ima smisla samo i samo ako ovu biblijsku pricu uzimas kao istinu. E u tom slucaju prije ovog "incesta" imas stvaranje Adama i Eve. Ako ti je normalno da se tada covjek stvori od zemlje a zena od njegova rebra, onda je normalno i da ono sto danas nazivamo incestom tada to nije bio incest. A ako ne vjerujes da je Adam stvoren od zemlje a Eva od njegova rebra onda si samo gubio vrijeme pisuci ovaj blog jer kakvog smisla ima pisati o dogadjajima za ciji pocetak smatras da je izmisljen.

Molim te da mi odgovoriš (ako znaš) kako se u Kuranu objašnjava postanak prvog čoveka i žene. Ja ne znam a živo me zanima!
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 23:33 25.03.2011

Re: A sta je tu novo?

ed_novipazar
Da ne bi bilo zabune, i taj se dogadjaj tada sa pravom moze nazvati incestom ali je obzirom na okolnosti bio nuznost i potpuno prihvatljiv. To sam htio reci.


Слажем се. Тешко је неке догађаје и поступке из прошлости, нарочито давне, у садашњост превести. Многи то раде, али не разумем то. Не могу да схватим. Тврда глава, шта ли.
ed_novipazar ed_novipazar 23:41 25.03.2011

Re: A sta je tu novo?

mikele9

Molim te da mi odgovoriš (ako znaš) kako se u Kuranu objašnjava postanak prvog čoveka i žene. Ja ne znam a živo me zanima!

"O ljudi, bojte se Gospodara svoga, koji vas od jednog čovjeka stvara, a od njega je i drugu njegovu stvorio, i od njih dvoje mnoge muškarce i žene rasijao. I Allaha se bojte - s imenom čijim jedni druge molite - i rodbinske veze ne kidajte, jer Allah, zaista, stalno nad vama bdi."
(Kur'an, an-Nisa, 1)

Adem a.s.
Hava
mikele9 mikele9 23:47 25.03.2011

Re: A sta je tu novo?

Da ne bi bilo zabune, i taj se dogadjaj tada sa pravom moze nazvati incestom ali je obzirom na okolnosti bio nuznost i potpuno prihvatljiv. To sam htio reci.

OK, prihvaćeno
mikele9 mikele9 23:50 25.03.2011

Re: A sta je tu novo?

"O ljudi, bojte se Gospodara svoga, koji vas od jednog čovjeka stvara, a od njega je i drugu njegovu stvorio, i od njih dvoje mnoge muškarce i žene rasijao. I Allaha se bojte - s imenom čijim jedni druge molite - i rodbinske veze ne kidajte, jer Allah, zaista, stalno nad vama bdi."
(Kur'an, an-Nisa, 1)

Hvala ti k'o bratu, lepo rečeno
predatortz predatortz 08:30 28.03.2011

Re: A sta je tu novo?


"O ljudi, bojte se Gospodara svoga, koji vas od jednog čovjeka stvara, a od njega je i drugu njegovu stvorio, i od njih dvoje mnoge muškarce i žene rasijao. I Allaha se bojte - s imenom čijim jedni druge molite - i rodbinske veze ne kidajte, jer Allah, zaista, stalno nad vama bdi."
(Kur'an, an-Nisa, 1)


Znači opet incest!
one for the road one for the road 17:16 25.03.2011

Ni jedno ni drugo

Niti smo nastali od Adama i Eve jer je u pitanju najobicnija bajka, niti smo potomci majmuna.

Evolucija se proizvoljno tumaci da su ljudi nastali od majmuna, a u stvari sa majmunima (da uprostim naziv i dalje) delimo zajednickog pretka, negde par miliona godina unazad.

Evolucija je i dalje teorija, ali je i gravitacija teorija, pa niko u nju ne sumnja, tj. niko jos nije odleprsao ka gore prilikom pada.

O incestu ne bih ovom prilikom...

mikele9 mikele9 20:09 25.03.2011

Re: Ni jedno ni drugo

Evolucija je i dalje teorija, ali je i gravitacija teorija, pa niko u nju ne sumnja, tj. niko jos nije odleprsao ka gore prilikom pada.

Dobro, ako ćemo ozbiljno, teorija gravitacije je odavno postala zakon gravitacije i baš iz razloga što niko ili ništa nije odlepršalo ka gore, nema mesta sumnji. Evolucija je ostala na nivou teorije kao i kreacionizam i mnoge druge teorije.
kakapo kakapo 20:36 25.03.2011

Re: Ni jedno ni drugo

Evolucija je ostala na nivou teorije kao i kreacionizam i mnoge druge teorije.

E pa neće biti! Evolucija nije "teorija" u smislu "imam teoriju gde sam zaboravio ključeve", već teorija kao najviši oblik naučnog saznanja i u epistemološkom smislu zauzima najviši mogući rang. To je sistem objašnjenja fenomena koji se mogu posmatrati, meriti, proveravati i verifikovati. Na destine i desetine hiljada podataka iz različitih oblasti biologije i drugih nauka skladno potvrđuju osnovne elemente savremene teorije evolucije. S druge strane nije pronađen ni jedan podatak, recimo fosil zeca iz prekambrijske epohe, koji bi osporio osnovne postavke teorije evolucije. Kreacionizam, naprotv, nema elemente nauke pošto polazi od neproverljive premise o Tvorcu i apsolutnnoj tačnosti Biblije. Kako ćemo recimo testirati navod da je Bog prvo stvorio travu i bilje, a tek sutradan sunce, mesec i zvezde?
mikele9 mikele9 21:46 25.03.2011

Re: Ni jedno ni drugo

E pa neće biti! Evolucija nije "teorija" u smislu "imam teoriju gde sam zaboravio ključeve", već teorija kao najviši oblik naučnog saznanja i u epistemološkom smislu zauzima najviši mogući rang. To je sistem objašnjenja fenomena koji se mogu posmatrati, meriti, proveravati i verifikovati. Na destine i desetine hiljada podataka iz različitih oblasti biologije i drugih nauka skladno potvrđuju osnovne elemente savremene teorije evolucije. S druge strane nije pronađen ni jedan podatak, recimo fosil zeca iz prekambrijske epohe, koji bi osporio osnovne postavke teorije evolucije. Kreacionizam, naprotv, nema elemente nauke pošto polazi od neproverljive premise o Tvorcu i apsolutnnoj tačnosti Biblije. Kako ćemo recimo testirati navod da je Bog prvo stvorio travu i bilje, a tek sutradan sunce, mesec i zvezde?

Saglasan, brzopletost u pitanju.
dr.wagner dr.wagner 21:48 25.03.2011

Re: Ni jedno ni drugo

...večer

kakapo
... apsolutnnoj tačnosti Biblije. Kako ćemo recimo testirati navod da je Bog prvo stvorio travu i bilje, a tek sutradan sunce, mesec i zvezde?


-Danas zapravo nitko ne osporava evoluciju ... osim crkve .

-Oni moraju osporavati , jer misle kako bi priznanje da svijet nije
nastao u 6 dana ... bilo loše za posao ...

-Još prije koju godinu bi ispod vas naložili vatru , ako biste tvrdili
da je zemlja okrugla .... a danas to i ne spominju ...
-Odustali su ravne ploče ... i rotaciju uklopili u bajku ...

-Tako će za koju godinu odustati i od "incestnog postanka"
...a od celibata i prije...


-I Papa će moći biti žena .... i Vatikan će ući u NATO ...




Wagner


kakapo kakapo 21:53 25.03.2011

Re: Ni jedno ni drugo


Saglasan, brzopletost u pitanju.

mikele9 mikele9 21:54 25.03.2011

Re: Ni jedno ni drugo

-I Papa će moći biti žena .... i Vatikan će ući u NATO ...

Nadam se da ću dočekati taj dan, ne ulazak Vatikana u NATO, nego da žena postane Papa! Već zamišljam neku prsatu gracioznu Italijanku na tronu Sv. Petra
dr.wagner dr.wagner 22:06 25.03.2011

Re: Ni jedno ni drugo

Pozdrav M

mikele9
Već zamišljam neku prsatu gracioznu Italijanku na tronu Sv. Petra


-Vidim ja kako ste Vi gledali one "edukativne" filmove sa časnim sestrama



Wagner
mikele9 mikele9 22:15 25.03.2011

Re: Ni jedno ni drugo

-Vidim ja kako ste Vi gledali one "edukativne" filmove sa časnim sestrama

Poštovani Dr.Wagner, u pravu ste, ništa ljudsko nije mi strano
kakapo kakapo 22:22 25.03.2011

Re: Ni jedno ni drugo

Tako će za koju godinu odustati i od "incestnog postanka"

Papa Jovan Pavle II je 22. oktobra 1996. u svojoj poruci Papskoj akademiji nauka izjavio da između predačkih majmuna i čoveka postoji "ontološki diskontinuitet", tj. trenutak u kome je Bog životinji udahnuo ljudsku dušu. Sa stanovišta Crkve bio je to veliki napredak i korak ka prihvatanju teorije evolucije, ali vidim da novi papa nešto to ponovo zabašuruje. Verovatno ga podgovora vladika Amfilohije.
looping looping 22:31 25.03.2011

Re: Ni jedno ni drugo

dr.wagner
...večer

kakapo
... apsolutnnoj tačnosti Biblije. Kako ćemo recimo testirati navod da je Bog prvo stvorio travu i bilje, a tek sutradan sunce, mesec i zvezde?


-Danas zapravo nitko ne osporava evoluciju ... osim crkve .

-Oni moraju osporavati , jer misle kako bi priznanje da svijet nije
nastao u 6 dana ... bilo loše za posao ...

-Još prije koju godinu bi ispod vas naložili vatru , ako biste tvrdili
da je zemlja okrugla .... a danas to i ne spominju ...
-Odustali su ravne ploče ... i rotaciju uklopili u bajku ...

-Tako će za koju godinu odustati i od "incestnog postanka"
...a od celibata i prije...


-I Papa će moći biti žena .... i Vatikan će ući u NATO ...




Wagner




Polako se menjaju stavovi.
mikele9 mikele9 22:36 25.03.2011

Re: Ni jedno ni drugo

Papa Jovan Pavle II je 22. oktobra 1996. u svojoj poruci Papskoj akademiji nauka izjavio da između predačkih majmuna i čoveka postoji "ontološki diskontinuitet", tj. trenutak u kome je Bog životinji udahnuo ljudsku dušu. Sa stanovišta Crkve bio je to veliki napredak i korak ka prihvatanju teorije evolucije, ali vidim da novi papa nešto to ponovo zabašuruje. Verovatno ga podgovora vladika Amfilohije.

Sposoban je on za takve rabote
mikele9 mikele9 22:45 25.03.2011

Re: Ni jedno ni drugo

Polako se menjaju stavovi.

SVETA Stolica priznala je da je "teorija evolucije u skladu s Biblijom", ali iz Vatikana su poručili da se ne namjeravaju posthumno ispričati njezinom tvorcu Charlesu Darwinu. Osim toga, vatikanski ministar kulture Gianfranco Ravasi je najavio organiziranje konferencije na kojoj će se okupiti znanstvenici, teolozi i filozofi povodom 150 godišnjice objavljivanja Darwinove knjige "O porijeklu vrsta", kojom je položio temelje evolucionističke teorije.

Pametan je to svet, ide u korak s vremenom, polako, često kasni ali ipak prati napredak nauke i civilizacije i prilagođava se vremenu
looping looping 22:50 25.03.2011

Re: Ni jedno ni drugo

Pametan je to svet, ide u korak s vremenom

Ih, kad bi hriscanski vernici zavisili od svestenika, teologa i filozofa ne bi ih uopste vise bilo.
mungos92 mungos92 22:51 25.03.2011

Re: Ni jedno ni drugo

Evolucija se proizvoljno tumaci da su ljudi nastali od majmuna, a u stvari sa majmunima (da uprostim naziv i dalje) delimo zajednickog pretka, negde par miliona godina unazad.


Čubaka?



Mungos, The Čunuče (?)
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 23:02 25.03.2011

Re: Ni jedno ni drugo

mikele9
Nadam se da ću dočekati taj dan, ne ulazak Vatikana u NATO, nego da žena postane Papa! Već zamišljam neku prsatu gracioznu Italijanku na tronu Sv. Petra

Поштовани,
беше један жена на трону св. Петра, чак се и породила (не на трону). Од тог догађаја, уведоше "проверу" пола, кандидат седне на посебну столицу, која има отвор на месту где би се мошнице нашле...

Али то је био прекршај, не правило.
mikele9 mikele9 23:03 25.03.2011

Re: Ni jedno ni drugo

Čubaka?
Mungos, The Čunuče (?)

Ne, ovo nam je bila mama


mikele9 mikele9 23:10 25.03.2011

Re: Ni jedno ni drugo

Poštovani srdjazlopogledja, sa zadovoljstvom potvrđujem
U devetom veku jedna žena je postala papa. Ona je od 858. godine bila gospodar Rima, sveta i raja i vladala pod imenom Jovan (Ivan) VIII dve godine, pet meseci i četiri dana.
Svetu papsku službu završila je tako što je na svet donela dete za vreme procesije u Romu pred zgranutom gomilom koja je zapanjeno posmatrala kako se papa porađa.

plamenognja plamenognja 23:14 25.03.2011

Re: Ni jedno ni drugo

. Na destine i desetine hiljada podataka iz različitih oblasti biologije i drugih nauka skladno potvrđuju osnovne elemente savremene teorije evolucije.

Molim te navedi mi jedan jedini dokaz evolucije ,nisu mi potrebne destitine,milioni,milijarde dokaza samo jedan jedini
mungos92 mungos92 23:19 25.03.2011

Re: Ni jedno ni drugo


plamenognja

Molim te navedi mi jedan jedini dokaz evolucije ,nisu mi potrebne destitine,milioni,milijarde dokaza samo jedan jedini


JA!

Mungos, The Dokaz
plamenognja plamenognja 23:20 25.03.2011

Re: Ni jedno ni drugo

Ako su ljudi nastali od majmuna ,zasto su danasnji majmuni odbili da postanu ljudi ?

odgovorje jasan GENI

Gnetskim mapiranjem se dokazalo da su Sadam Husen,Vox Bono,Bin Laden svi ljudi koji su zveli,zive ,ili ce ziveti izdanak jednog coveka i jedne zene
kakapo kakapo 23:26 25.03.2011

Re: Ni jedno ni drugo

plamenognja
. Na destine i desetine hiljada podataka iz različitih oblasti biologije i drugih nauka skladno potvrđuju osnovne elemente savremene teorije evolucije.

Molim te navedi mi jedan jedini dokaz evolucije ,nisu mi potrebne destitine,milioni,milijarde dokaza samo jedan jedini

Evo,recimo, nešto što znamo iz svakodnevnog života: bakterije koje sa svakom novom generacijom postaju otporne na antibiotike, koji onda moraju da se menjaju i prilagođavaju tim novim otpornim bakterijama.
mungos92 mungos92 23:26 25.03.2011

Re: Ni jedno ni drugo

plamenognja
Ako su ljudi nastali od majmuna ,zasto su danasnji majmuni odbili da postanu ljudi ?

odgovorje jasan GENI

Gnetskim mapiranjem se dokazalo da su Sadam Husen,Vox Bono,Bin Laden svi ljudi koji su zveli,zive ,ili ce ziveti izdanak jednog coveka i jedne zene


Work on the genome of the Rhesus macaque was completed in 2007, making Rhesus macaque the second non-human primate to have its genome sequenced.[23] Humans and macaques apparently share about 93% of their DNA sequence and shared a common ancestor roughly 25 million years ago.[24]

A ovo je još interesantnije: Human vs. Chimp Chromosome map

Mungos, The Ma'kaki
plamenognja plamenognja 23:57 25.03.2011

Re: Ni jedno ni drugo

Samo cu se zadrzati na HIV infekciji koju su ljudi dobili od Makaki Mulata majmuna

Objasnjenje nauke je bilo da su ljudi ,jeli majmunsko meso u nekim obredima pili majmunsku krv,u svoje rane kao dezfektivno sretsvo utrljavali majmunsku krv ,i na kraju opstili sa Mualta majmunima i tako EvoluciJoni slag na tortu treba malo vremena ,(jel da) to se odvijalo hiljadama godina i hop virus preskoči na ljude pa nepreskoči hiljadama godina nego ...
Ali zna svaki student prve godine medicine ,da je vakcina protiv decije paralize pravljena od reralnih organa rezus makaki mulata majmuna
Da ti majmuni nose virus imuno deficijencije zano je i Koprowsky koji je tu vakcinu zabrkao tacno tamo gde su prve serije vakcine testirane tu je buknula prva epidemija HIV-a

dr.wagner dr.wagner 10:40 26.03.2011

Re: Ni jedno ni drugo

Pozdrav P

plamenognja
Molim te navedi mi jedan jedini dokaz evolucije ,nisu mi potrebne destitine,milioni,milijarde dokaza samo jedan jedini


-Nema dokaza ni da je zemlja okrugla ... , ja to nisam vidio , a onim
fotomontažama ne vjerujem ...
-DNK isto ne postoji ... molio bih jedan dokaz (koji ću ja prihvatiti )

... uostalom znam ja kako ovdje vjetar puše ...
to sve izmišljaju oni ... božemeoprosti CRVENI ...


Wagner




Hansel Hansel 10:44 26.03.2011

Re: Ni jedno ni drugo

kakapo
Evo,recimo, nešto što znamo iz svakodnevnog života: bakterije koje sa svakom novom generacijom postaju otporne na antibiotike, koji onda moraju da se menjaju i prilagođavaju tim novim otpornim bakterijama.

Iako ja i ne pomišljam da pobijam teoriju evolucije (mada nekako intuitivno naginjem lamarkizmu, što je evolucionističko učenje starije od Darvinovog, kol'ko saznah, a još čekam blog nsarskog o tome, nadam se da mi nije promakao), i iako sam i ja mnogima davao ovaj isti primer za promenljivost, ovo ipak, sada ukapirah, ne može biti konačni dokaz, jer se ovde samo radi o promenljivosti unutar jedne vrste, a ne o stvaranju nove. Možda je to neka međufaza, ali...
kakapo kakapo 11:23 26.03.2011

Re: Ni jedno ni drugo

ne može biti konačni dokaz, jer se ovde samo radi o promenljivosti unutar jedne vrste, a ne o stvaranju nove.

Pa plamenognja je tražio samo jedan dokaz. Konačni dokaz "za nešto" u nauci ne postoji. A vrste su taksonomska konvencija i sve je upravo u "međufazama" i njihovoj neprekidnoj promenljivosti. Lamark nesumnjivo zalužuje ponovno čitanje i ko zna šta bi on sve uradio da mu nije Kivije stalno zagorčavao život i podmetao nogu. A šta te u Lamarkizmu privlači, ideja o nasleđivanju stečenih osobina?
demarti demarti 12:15 26.03.2011

Re: Ni jedno ni drugo

A jel onda specijalna teorija relativnosti teorija ili zakon budući da obuhvata i "zakon gravitacije"?
Hansel Hansel 17:55 26.03.2011

Re: Ni jedno ni drugo

kakapo
A šta te u Lamarkizmu privlači, ideja o nasleđivanju stečenih osobina?

Pa, da. Jer se i meni, u svoj ograničenosti ljudskog uma i podskupu te ograničenosti - mojoj ličnoj, čini da su sve promene svrhovite, kao da mnogo lutanja nema, ne znam... Valjda su "krive" još one stare priče o tome zašto žirafa ima dug vrat. Nama/meni je prirodno nepojmljivo koliko je jedinki živelo od osvita života na Zemlji, pa mom "čuđenju" od savršenog uređenja npr. pčelinje zajednice i njihovih individualno-kolektivnih instinkata (da ne govorimo i o samoj ćelijskoj organizaciji), pa do banalnog primera, a opet tako divnog, kojem se čudim još od 8-9. godine, kada nam je učiteljica pričala o trtičnoj žlezdi kod plovki iz koje one istiskuju mast i njome premazuju perje da se ne bi kvasilo(!), mesta možda i nema. Hej, pa treba mozak da ima informaciju da postoji jedan organ za te namene i šta s njim da radi, čak i da je ovaj slučajno nastao, pa se favorizovale te jedinke, blabla... Ne znam, prosto kao da nije sve (ipak) samo slučajno, ali da ne trolujemo ovde... nadam se još pisaniju nsarskog...
mikele9 mikele9 18:27 26.03.2011

Re: Ni jedno ni drugo

-Nema dokaza ni da je zemlja okrugla ... , ja to nisam vidio , a onim
fotomontažama ne vjerujem ...
-DNK isto ne postoji ... molio bih jedan dokaz (koji ću ja prihvatiti)

Poštovani Doktore, ne zaboravite da je sumnja bila pokretač otkrivanja svega i svačega Mada sam i ja nekako više za zemlju koju na leđima nose kornjače
kakapo kakapo 19:03 26.03.2011

Re: Ni jedno ni drugo

Pa, da. Jer se i meni... čini da su sve promene svrhovite, kao da mnogo lutanja nema.

Kako izgleda jedina "svrha" evolucije je trčanje u mestu, tj. efekat "crvene kraljice", nazvan po šahovskoj kraljici u Kerolovoj"Alisi" koja je rekla da mora da trči iz sve snage kako bi ostala u mestu (pošto trče i svi ostali). Utrkuju se (tj. menjaju se) svi, od virusa do nas. Oni koji stanu, propali su. Nije lepo, ali šta možemo. Upozorenje: ovu metaforu ne treba primenjivati na društvo!
Hansel Hansel 22:19 26.03.2011

Re: Ni jedno ni drugo

Da, ne treba, ali bojim se da je i na tom planu aktuelna...

No, samo da objasnim, više sam pod tom "svrhovitošću" razumeo "ciljanost", konvergentnost (svake od brojnih grana), prilično odsustvo "slepih ulica" u "dizajnu". Pre oko godinu dana, sticajem nesrećnih okolnosti, susreo sam se sa činjenicom da trombociti žive samo oko 5 dana. Onda sam (mislim) shvatio zašto je tako - pošto su povrede moguće relativno često, telo mora stalno da bude spremno na zaustavljanje krvarenja, pa mora stalno da ih produkuje prilično intenzivno da bi dovoljan broj njih bio spreman u svakom trneutku. A opet, ako ih ima previše, to će organizam ubiti. Zato žive kratko. Ne može smrtnik da ne pomisli da je to još jedan primer "inteligentnog dizajna"... Po važećim doktrinama, trebalo bi da su nekada postojali organizmi koji nisu imali ovu šemu proizvodnje i trajanja trombocita, pa da su propali zbog neadekvatnosti (ili da su se odmah, slučajno, stvorili baš ovakvi kakvi treba da budu)... ne znam da li je to dokazivo...

Kad smo kod dokaza, ne znam (odgovor na opasku u jednom od prethodnih koemntara) da li baš nema u nauci konačnih dokaza u pojedinačnim problemima; da nema konačnih kada su velika pitanja - u pitanju , to se slažem...

A ja sam tokom dana evoluirao, pa sam primetio u jednom svom komentaru preveliki broj grešaka na malom prostoru ("plovaka" bi valjda bio genitiv množine od "plovak-ci", a ne od "plovka-e" ), o Zemlji i zemlji da i ne govorim!
kakapo kakapo 09:19 27.03.2011

Re: Ni jedno ni drugo

Ne može smrtnik da ne pomisli da je to još jedan primer "inteligentnog dizajna".

Živa bića su veoma dobro prilagođena i funkcionišu uspešno (inače ih ne bi bilo). To ne znači da su u svakom pogledu savršena. U anatomiji ljudi i životinja postoji pregršt "rešanja" koja nisu najcelishodnija, čak bi se moglo reći da su greške u "dizajnu", ali "rade posao". Međutim upravo su te greške istorijski tragovi evolucije, postepene akumulacije promena koje su išle u jednom pravcu (koji je u celini bio u korist određene individue, odnosno vrste). Greške su se ispravljale i prilagođavale u hodu (ili trku), nije bilo moguće praviti nov nacrt ispočetka. Jedan od mnogih primera je izvesni nerv kod žirafe (i kod drugih sisara, ali kod žirafe je baš uočljivo) koji kod nje bespotrebno zaobilazi 5 metara, samo zato što je to trag njegove pozicije i funkcije kod riba. Ovaj primer, kao i mnoge druge (recimo zašto nas zbog uspravnog stava bole leđa) navodi Ričard Dokins u svojoj izvanrednoj knjizi "Najveća predstava na Zemlji", koju svima toplo preporučujem.
Tvoj primer sa greškama u kucanju mi se mnogo dopada, pošto baš asocira na nasumične mutacije gena. Ja sam razumeo i plovka-e i zemlja i Zemlja. Dakle, poruka funcioniše i replicira se (kao što vidiš) uprkos malim slučajnim greškama. Ako bi se greške namnožile, pa bi umesto plovka pislao pgrfćš i sve tako, poruke bi ubrzo izumrle, pošto bi bile nerazumljive i ne bi se repricirale. Možda ćeš reći da si ti, kao autor-dizajner, napravio male greške u kucanju, ali onaj "dizajner" o kome pričamo trebalo bi da je bezgrešan.
Hansel Hansel 09:54 27.03.2011

Re: Ni jedno ni drugo

Da, odlično si "iskoristio" te greške, to je ujedno ilustracija kako ih je bitno na vreme ispravljati da se na kraju ne bi došlo do neprepoznatljivosti. Podsetilo me to na onu ilustaciju o bitnosti samo jednog znaka interpunkcije, iskorišćena je bila upravo za objašnjavanje grešaka pri replikaciji DNK: "Osloboditi, ne ubiti" i "Osloboditi ne, ubiti".

Što se tiče "inteligentnog dizajna" (a i svega drugog o čemu sam pisao) samo glasno iznosim misli, bez pretenzija na istinu... zapravo, ovde bi se metaforično moglo govoriti o kontinuiranom "modelovanju" od postojećeg materijala (nisam mislio na kreacionizam kada sam govorio o "dizajnu" ), pa ne može sve da bude baš savršeno ...
kakapo kakapo 09:56 27.03.2011

Re: Ni jedno ni drugo

Podsetilo me to na onu ilustaciju o bitnosti samo jednog znaka interpunkcije, iskorišćena je bila upravo za objašnjavanje grešaka pri replikaciji DNK: "Osloboditi, ne ubiti" i "Osloboditi ne, ubiti".

kakapo kakapo 17:54 25.03.2011

I jedno i drugo

"Kaj da vam velim, odlučite sami. Jesmo li potomci dlakavih Gorila, Šimpanza, Mandrila ili smo nastali seksualnim saobraćajem između sestara i braće, stričeva i sinovica, deda i unučica?"

I jedno i drugo!
mikele9 mikele9 20:11 25.03.2011

Re: I jedno i drugo

"Kaj da vam velim, odlučite sami. Jesmo li potomci dlakavih Gorila, Šimpanza, Mandrila ili smo nastali seksualnim saobraćajem između sestara i braće, stričeva i sinovica, deda i unučica?"

I jedno i drugo!

I treće i četvrto i peto...
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 17:58 25.03.2011

Privlačna tema

Incest je veoma privlačna tema za pisce, scenariste, režisere i, naravno, Frojda i sledbenike mu psihoterapeute, a evo sad vidim i slikare.

Narečeni Frojd je, iz razloga incesta, gadno oklevetao jednog nevinog grčkog građanina, te sam ja svojevremeno, Okružnom sudu u Šapcu podneo zahtev za njegovu rehabilitaciju.

Jer, njegovom rehabilitacijom automatski bi bila skinuta i anatema sa vascelog muškog roda, po kojoj smo svi mi muškarci još od ranog detinjstva incestualni manijaci, a dočim malo porastemo, mračne oceubice.

mikele9 mikele9 20:21 25.03.2011

Re: Privlačna tema

Incest je veoma privlačna tema za pisce, scenariste, režisere i, naravno, Frojda i sledbenike mu psihoterapeute, a evo sad vidim i slikare.

Brate Vojo i slikari su ljudi i nema te teme koja im ne bi bila zanimljiva.
Nego da te pitam, šta bi sa tvojom tužbom a propos jadnog Edipa?
Edipa, najtragičnijeg junaka antičke Grčke, oklevetao je jedan bečki lekar, koji umesto da leči hemoroide svojim bogatim i zadriglim sugrađanima, što mu i jeste bio posao, u oktobru 1897.g. objavljuje rad Edipov kompleks

Besposlen pop i jariće krsti
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 21:29 25.03.2011

Re: Privlačna tema

Pravda je sapora... i nedostižna.
mikele9 mikele9 21:49 25.03.2011

Re: Privlačna tema

Pravda je sapora... i nedostižna

Osetio sam i dalje osećam njenu nedostižnost na svojoj koži
Jukie Jukie 18:21 25.03.2011

Evo ovako

Šimpanze imaju prilično jaku kontrolu incesta (ako se ne računa ludi Frodo koji je mentalno poremećen čak i za društvo šimpanzi).

Moj stav je da su ljudi i dalje majmuni, tj. da nisu prestali da budu majmuni time što su postali ljudi. Kao što kitovi nisu prestali da budu sisari time što su postali kitovi.

Da se vratimo Adamu i Evi, iz svih onih dokumentaraca sam zaključio da su ljudi postojali po grupicama svojijem pre nego što su shvatili da su ljudi, i da su to bili neki Homo erectusi (ili ko već) koji su lepo gledali svoja posla, a da je verovatno moć apstraktnog govora bila ta koja ih je odvojila. Za moć govora krivim oponašanje ptičje pesme i neke prednosti koje je to imalo. "Ljudska" kultura se proširila po ukupnom arealu kroz veći broj generacija počevši od jedne male grupice koju ćemo nazvati Adamovo i Evino pleme, tako da sada svi manje ili više twitterujemo, jer su mumlavi izumrli pošto nisu umeli lepo da pevaju serenade. Populaciona biologija nas uči da ne gledamo pojedinačne jedinke nego celu lokalnu grupu kao nosioca određenih alela. Tako da Adam i Eva nisu jedan muškarac i jedna žena, nego skup svih muškaraca i skup svih žena koji umeju da apstraktno razgovaraju (a čovek, koliko god da je čoveka bilo, igrao se da je čovek).
mikele9 mikele9 20:24 25.03.2011

Re: Evo ovako

Moj stav je da su ljudi i dalje majmuni, tj. da nisu prestali da budu majmuni time što su postali ljudi. Kao što kitovi nisu prestali da budu sisari time što su postali kitovi.

Slični su nam stavovi ako ne i identični
nask nask 21:53 25.03.2011

Re: Evo ovako

Posto nemaju mogucnosti da se upuste u ovu rasparvu nema smisla da vredjamo majmune na ovom blogu.
sentinel26 sentinel26 18:26 25.03.2011

Preporuka

Poslije mnogo dobrih tekstova i sjajnog kofera, opet odličan i umjetnički skrojen tekst.
Svaka čast!

Bez ikakvih pretenzija da dajem bilo kakav sud, koliko me sjećanje ne vara, u nekim tekstovima sam pročitao da je Biblija dala mnogo manji broj odgovora na brojna suvisla pitanja.
mikele9 mikele9 20:32 25.03.2011

Re: Preporuka

Poslije mnogo dobrih tekstova i sjajnog kofera, opet odličan i umjetnički skrojen tekst.
Svaka čast!

Moram da priznam da mi prija pohvala
Bez ikakvih pretenzija da dajem bilo kakav sud, koliko me sjećanje ne vara, u nekim tekstovima sam pročitao da je Biblija dala mnogo manji broj odgovora na brojna suvisla pitanja.

Biblija je jedan eklektičan, s brda s dola tekst, prepun kontradikcija čak na istoj stranici. Vekovima se lome koplja o njenom pravom tumačenju, najviše i najčešće između visokih crkvenih otaca, što je između ostalog svojevremeno dovelo i do raskola u Hrišćanskoj crkvi. Ali o tome bi se moglo u nedogled.
zekapijevodicu zekapijevodicu 21:31 25.03.2011

Re: Preporuka

Biblija je jedan eklektičan, s brda s dola tekst, prepun kontradikcija čak na istoj stranici. Vekovima se lome koplja o njenom pravom tumačenju, najviše i najčešće između visokih crkvenih otaca, što je između ostalog svojevremeno dovelo i do raskola u Hrišćanskoj crkvi. Ali o tome bi se moglo u nedogled.



Auuuu ... ! Ti mora da si pamet dobio direktno od boga.
mikele9 mikele9 22:01 25.03.2011

Re: Preporuka

Auuuu ... ! Ti mora da si pamet dobio direktno od boga.

Za moju pamet najbolje je da se raspitaš kod Atona i nastavi da piješ vodicu, samo pazi da u njoj nema previše hlora, fluora, kalcijuma, natrijuma...da ne bi oštetio nežne bubrešćiće
zekapijevodicu zekapijevodicu 22:55 25.03.2011

ako je ovo u pitanju ...



pitam se šta i kako da ga pitam. Mogu samo da verujem. I verujem.
zekapijevodicu zekapijevodicu 23:00 25.03.2011

...

Sunce sija
baš mi prija,
zelena je travica,
vesela mi glavica.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 23:13 25.03.2011

Re: Preporuka

mikele9
Biblija je jedan eklektičan, s brda s dola tekst, prepun kontradikcija čak na istoj stranici. Vekovima se lome koplja o njenom pravom tumačenju, najviše i najčešće između visokih crkvenih otaca, što je između ostalog svojevremeno dovelo i do raskola u Hrišćanskoj crkvi. Ali o tome bi se moglo u nedogled.


Није баш тако... Контрадикције у Старом завету, еклетику нећу коментарисати. Нисам стручњак, теолог, волим да прочитам, али рецимо, питање раскола. Раскол је уследио због многих ствари, али по најмање због Библије. Када се погледа данашњи однос међу Црквама, ту се да видети један, у највећој мери, добронамеран однос, нарочито по питању теологије. Али то је моје мишљење и утисак.
mikele9 mikele9 23:15 25.03.2011

Re: ako je ovo u pitanju ...

pitam se šta i kako da ga pitam. Mogu samo da verujem. I verujem.

Drago mi je da i ti i ja verujemo u Boga Sunca. Ne moraš ništa da ga pitaš
mikele9 mikele9 23:20 25.03.2011

Re: ...

Sunce sija
baš mi prija,
zelena je travica,
vesela mi glavica.

Lepa pesmica i neka ti je uvek vesela glavica
mikele9 mikele9 23:27 25.03.2011

Re: Preporuka

Није баш тако... Контрадикције у Старом завету, еклетику нећу коментарисати. Нисам стручњак, теолог, волим да прочитам, али рецимо, питање раскола. Раскол је уследио због многих ствари, али по најмање због Библије. Када се погледа данашњи однос међу Црквама, ту се да видети један, у највећој мери, добронамеран однос, нарочито по питању теологије. Али то је моје мишљење и утисак.

Ni ja nisam teolog, čak ni vernik ali sam Bibliju čitao nebrojeno puta i imam u njoj svoja omeljena mesta poput priče o Josifu i njegovoj braći. Inače raskol je nastao zbog toga što su jedni tvrdili da je Isus bogočovek a drugi da je božji sin. I jednima i drugima je kao dokaz služila Biblija. Ja sam za ekumenizam kao i za opće razumijevanje među ljudima.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 23:46 25.03.2011

Re: Preporuka

mikele9
Ni ja nisam teolog, čak ni vernik ali sam Bibliju čitao nebrojeno puta i imam u njoj svoja omeljena mesta poput priče o Josifu i njegovoj braći. Inače raskol je nastao zbog toga što su jedni tvrdili da je Isus bogočovek a drugi da je božji sin. I jednima i drugima je kao dokaz služila Biblija. Ja sam za ekumenizam kao i za opće razumijevanje među ljudima.

Прича о Јову.
Погрешно је то интерпретирано, чини ми се, тај раскол. На који раскол мислите?
mikele9 mikele9 01:00 26.03.2011

Re: Preporuka

На који раскол мислите?

Na ovaj:
U ranom 4. veku doslo je do eskalacije nesuglasica i sukoba u hrisćanskoj crkvi koje su se ticale prirode odnosa boga Oca i boga Sina. Arius, Aleksandrijski svestnik učio je da je nastupio period kada Isus više ne existira, tj. da on nije večit, da su Otac, Sin i Sveti duh, bile tri odvojene i razlicite [i]hypostasije (postojanja) i da je Sin bio subordiniran Ocu, zapravo bio "stvorenje" podredjeno Bogu Ocu. To učenje je bilo osudjeno i Arius je bio ekskomuniciran 318. godine od strane Concila kojeg je sazvao aleksandrijski vladika Aleksandar. Medjutim, ovim se nije izgladio spor. Osius od Kordove, Konstatinov poverljivi verski savetnik nije uspeo da pomiri suprotne, zavadjene strane.

Zatim, imperator Konstantin Veliki sazva Prvi ekumenski sabor Crkve. Otvaranje je održano 20. maja 325. godine u gradu Nikei. Konstantin je lično predsedavao i održao uvodni govor. Sabor je formulisao veroispovest koja se, iako docnije revidirana na Saboru u Konstantinopolju 381-82, zove Nikejska veroipsovest (kredo). Ona je afirmisala homojusiastiku, tj. doktrinu konsupstancijaliteta (istovetnosti, jednobitnosti). Glavnu ulogu na Saboru imao je Atanansius, djakon vladike Aleksandra, tajno i veoma uspesno. Arius je osudjen.[/i]
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 01:14 26.03.2011

Re: Preporuka

mikele9


Да, учинило ми се да на то мислите. Аријанство и Несторијанство, тзв. монофисити. Није ми јасна одредница "тајно и веома успешно", шта то значи? Није ни битно толико. Аријанство је дуго опстајало, мислим да је окончано тек у 6. веку (освајањем Италије), али нисам сигуран. Нешто ми не штима ни око описа Аријанског, колико ме сећање служи, у питању је Човеков син, тј. да Исус није Бог, већ да је био човек. Али, нисам сигуран, можда се јави неко већег знања.
Опет, чудно је да тај раскол помињете, јер посежете далеко у прошлост, нарочито с обзиром да се обично помињу други, новији расколи. Али што обично било везано са овим блогом?
mikele9 mikele9 10:26 26.03.2011

Re: Preporuka

srdjazlopogledja

To sam citirao sa jednog sajta koji se bavi tom tematikom.
Sofroniye Sofroniye 18:31 25.03.2011

Standardno pitanje

To pitanje je i Karl Sagan postavio

Gde je Kain nasao zenu?

I odgovori onih koji veruju su itekako poznati. Prema njima Adamova i Evina deca su se vencavala medjusobno. To samo po sebi je manje sokantno od cinjenice da je po istom verovanju Eva stvorena od Adamovog rebra :)
mikele9 mikele9 20:37 25.03.2011

Re: Standardno pitanje

To pitanje je i Karl Sagan postavio

Gde je Kain nasao zenu?

I odgovori onih koji veruju su itekako poznati. Prema njima Adamova i Evina deca su se vencavala medjusobno. To samo po sebi je manje sokantno od cinjenice da je po istom verovanju Eva stvorena od Adamovog rebra :)

Stvaranje Eve od Adamovog rebra je samo jedna priča, pre toga je Bog Adamu stvorio drugaricu takođe od blata.
Sofroniye Sofroniye 21:08 25.03.2011

Re: Standardno pitanje

Pa sad hriscanstvo koliko ja znam ne priznaje LIlit (?) a nisam siguran ni da je zvanicni judaizam priznaje. Znam da je deo nekog folklora. No to uostalom i nije bitno :)
mikele9 mikele9 22:05 25.03.2011

Re: Standardno pitanje

Pa sad hriscanstvo koliko ja znam ne priznaje LIlit (?) a nisam siguran ni da je zvanicni judaizam priznaje. Znam da je deo nekog folklora. No to uostalom i nije bitno :)

Ne priznaje ni jevanđelja Hristovog brata, Marije Magdalene i još neka. Uzeli ono što im je odgovaralo i napravili najtrajniju ideološku organizaciju na svetu
mikeymike mikeymike 14:07 26.03.2011

Re: Standardno pitanje

Sofroniye
To pitanje je i Karl Sagan postavio

Gde je Kain nasao zenu?

I odgovori onih koji veruju su itekako poznati. Prema njima Adamova i Evina deca su se vencavala medjusobno. To samo po sebi je manje sokantno od cinjenice da je po istom verovanju Eva stvorena od Adamovog rebra :)



Ako je Eva stvorena od Adamovog rebra, ona je morala biti genetski identicna Adamu, kao i sto su identicni jednojacani blizanci?!

U islamskoj religiji postoji prica da su Kain i Avelj (Hābīl and Qabīl) imali sestre bliznakinje. Adam i Eva su planirali, verovatno po uputstvima Boga, da Kainova sestra bliznakinja bude zena Avelja i obrnuto, sto se Kainu nije svidelo, jer je on zeleo svoju sestru blzinakinju...


ivankagrump
ljudi su tada (prije +/- 6000 g, uostalom, vidjeti Židovski kalendar) bili genetski čisti. Braća i sestre, tetke, stričevi...mogli su se ženiti.


A kako su onda neki ljudi dobili gene za nasledne bolesti, nije valjda evolucijom? Za 6000 godina? I rase su takodje nastale evolucijom tokom 6000 godina? Ili je Adamu I Evi poslo za rukom da naprave decu razlicitih rasa?


Zar svi ljudi na Zemlji ne pripadaju istoj rasi?
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 18:49 25.03.2011

Blasfemija

P.S. Ljubazno molim da me niko ne proziva za blasfemiju jer mi to nije bilo ni na kraj pameti.


Boring... pa čemu onda tekst
mikele9 mikele9 20:40 25.03.2011

Re: Blasfemija

Boring... pa čemu onda tekst

Ako je boring, žao mi je što si potrošio svoje dragoceno vreme na čitanje istog
babmilos babmilos 18:52 25.03.2011

he

P.S. Ljubazno molim da me niko ne proziva za blasfemiju jer mi to nije bilo ni na kraj pameti.

ni đordanu brunu svašta nešto nije bilo ni na kraj pameti pa mu je ipak dogorelo do nokata...
mikele9 mikele9 20:45 25.03.2011

Re: he

ni đordanu brunu svašta nešto nije bilo ni na kraj pameti pa mu je ipak dogorelo do nokata...

Da je samo do nokata Pokušavao je da se vadi, slao pisma na sve strane ali morali za primer
Inače ja preferiram giljotinu
Jukie Jukie 18:55 25.03.2011

Naslov

A gore na vrhu strane piše:
Najnoviji blogovi: INCEST IMATE LI KAKVA DRUGA POSLA?

mikele9 mikele9 20:50 25.03.2011

Re: Naslov

A gore na vrhu strane piše:
Najnoviji blogovi: INCEST IMATE LI KAKVA DRUGA POSLA?

Problematično do zla boga a opet dobra zajebancija
saboter saboter 19:07 25.03.2011

nedoumica

Po tekstu bi se reklo da su samo deca Adama i Eve bila incestuozna te jel, (ne indicirajuci autorovu blasfemiju), moze se zakljuciti da su crkveni spisi i ucenja jedna gadna rabota.

Pri tom autor verovatno smatra da su akteri druge price sa seksualnom konotacijom, gospoda majmuni, (ne misleci pri tom na drugove parlamentarce vec na prave, odiseja 2001 majmune), dakle da su gospoda majmuni bili izuzetno samosvesni i pri parenju uspesno izbegavali svoje bliske i dalje rodjake. I tako preskacuci rodbinu i seksajuci se iskljucivo sa majmunicama sa drugog drveta, majmuni su prateci jasan petomilenijumski plan razvoja evluirali do coveka. Vrlo ubedljivo. Mislim da je evolucija definitivno u prednosti u odnsu na crkvu sto se tice incesta.

Svako ko price iz Biblije shvata zdravo za gotovo je definitivno proizvod evolucije.
babmilos babmilos 19:13 25.03.2011

Re: nedoumica

saboter
Po tekstu bi se reklo da su samo deca Adama i Eve bila incestuozna te jel, (ne indicirajuci autorovu blasfemiju), moze se zakljuciti da su crkveni spisi i ucenja jedna gadna rabota.

vala baš si saboter.

saboter
Svako ko price iz Biblije shvata zdravo za gotovo je definitivno proizvod evolucije.

zaključujem da se bog nije mojsiju ukazao nego da je to mojsije spaljivao neko granje, pa se usput bavio i klesarskim radovima?
kakapo kakapo 19:15 25.03.2011

Re: nedoumica

Svako ko price iz Biblije shvata zdravo za gotovo je definitivno proizvod evolucije.

Kao i oni drugi.
saboter saboter 19:22 25.03.2011

Re: nedoumica

babmilos

zaključujem da se bog nije mojsiju ukazao nego da je to mojsije spaljivao neko granje, pa se usput bavio i klesarskim radovima?


Vazno je da si ti ipak verujuci, trazis nacin da sebi objasnis ono sto ne razumes. To je pozitivno. Imas plus gore
saboter saboter 19:27 25.03.2011

Re: nedoumica

kakapo
Svako ko price iz Biblije shvata zdravo za gotovo je definitivno proizvod evolucije.Kao i oni drugi.


Kao i oni drugi naravno. Samo sto prvi i drugi imaju razlicito pojmljenje evolucije. Recimo da smo i ti i ja danas sa Slavije otisli na Avalu. Ti si otisao kolima, ja biciklom. Tebi smetaju biciklisti na uskim srpskim putevima, meni tehnoloski napredno gradjanstvo jer zagadjuje Avalu. U svakom slucaju, obojica smo krenuli sa Slavije i zavrsili na Avali i tamo zajedno pijemo pivo. Jedan od nas nije u pravu. Drugi takodje. To nam ne smeta da pijemo pivo.
babmilos babmilos 19:33 25.03.2011

Re: nedoumica

saboter
Vazno je da si ti ipak verujuci, trazis nacin da sebi objasnis ono sto ne razumes. To je pozitivno. Imas plus gore

i meni je drago što, kao proizvod evolucije, shvataš bukvalno bibliju. to je pravi put.
kakapo kakapo 19:42 25.03.2011

Re: nedoumica

To nam ne smeta da pijemo pivo


Pošto sam bio zamoljen od Moderacije da uklonim prethodne krigle s pivom zbog povrede autroskog prava, nudim kao zamenu svoj prikladni, mada nevešti kroki. Ipak, ne mogu tek tako da uskraćujem piće koje sam ponudio.
mikele9 mikele9 20:59 25.03.2011

Re: nedoumica

zaključujem da se bog nije mojsiju ukazao nego da je to mojsije spaljivao neko granje, pa se usput bavio i klesarskim radovima?

Mojsije je iznad svega mrzeo žbunove kupina, ovce mu ostajale polugole te je često preduzimao spaljivanje dotičnog žbunja. Inače jedan od omiljenih poslova mu je bio čekićanje kamenih ploča. Naslednik Hamurabija i preteča Mikelanđela
mikele9 mikele9 21:01 25.03.2011

Re: nedoumica

Ne bih da se mešam, odlično ste se razigrali
babmilos babmilos 23:25 25.03.2011

Re: nedoumica

mikele9
Mojsije je iznad svega mrzeo žbunove kupina, ovce mu ostajale polugole...

hm, polugole ovce bi trebalo sačuvati za neki drugi blog, ima u knjizi (koju prevodilac filma Kleopatra večeras na RTS nazva "Gnjida nad knjigama!" ko zna, možda je onaj isti sa RTV...) i o tome...
mikele9 mikele9 23:37 25.03.2011

Re: nedoumica

Pošto sam bio zamoljen od Moderacije da uklonim prethodne krigle s pivom zbog povrede autroskog prava, nudim kao zamenu svoj prikladni, mada nevešti kroki. Ipak, ne mogu tek tako da uskraćujem piće koje sam ponudio

Zadivljen sam kolega
mikele9 mikele9 23:41 25.03.2011

Re: nedoumica

hm, polugole ovce bi trebalo sačuvati za neki drugi blog, ima u knjizi (koju prevodilac filma Kleopatra večeras na RTS nazva "Gnjida nad knjigama!" ko zna, možda je onaj isti sa RTV...) i o tome...

Sveopće ludilo! Hm, dobar ti je predlog za obnažene ovce
kakapo kakapo 23:44 25.03.2011

Re: nedoumica

Zadivljen sam kolega

Hvala. Počastvovan sam!
looping looping 19:29 25.03.2011

Nejasnoce

WooW!!
U Bibliji(iliti Svetom Pismu) postoji mnogo nejasnoca!??
A cak ni ne postoje naucni dokazi! To sigurno znaci da je sve tamo napisano obicna laz!

Koliko ja znam ljudi su svasta izmislili, nauka je jako napredovala i nije ostalo jos mnogo nejasnih stvari u ovom univerzumu.

PS.
U stvari sve ono sto coveku nije jasno treba ga ukinuti.
mikele9 mikele9 21:04 25.03.2011

Re: Nejasnoce

WooW!!
U Bibliji(iliti Svetom Pismu) postoji mnogo nejasnoca!??
A cak ni ne postoje naucni dokazi! To sigurno znaci da je sve tamo napisano obicna laz!

Koliko ja znam ljudi su svasta izmislili, nauka je jako napredovala i nije ostalo jos mnogo nejasnih stvari u ovom univerzumu.

PS.
U stvari sve ono sto coveku nije jasno treba ga ukinuti.

Pošto nam ništa nije jasno, uskoro ćemo svi biti ukinuti
looping looping 21:26 25.03.2011

Re: Nejasnoce

Pošto nam ništa nije jasno, uskoro ćemo svi biti ukinuti


Matthew 24:14
radekokic radekokic 20:02 25.03.2011

Sta je bilo pre?...

Meni ovakva razglabanja lice, ko jaje jajetu, na onu jako otrcanu od prekomerne (zlo)upotrebe dilemu: STA JE STARIJE - KOKA ILI JAJE?

A kad se pravilno saberes, oduzmes, podelis i pomnozis, shvatis da jedino sto zaista svi znamo je da jako malo znamo. Ali ima i takvih kojima to jos niko nije rekao, pa se ubise da nam dokazu kako oni, eto, znaju...
nask nask 20:54 25.03.2011

Re: Sta je bilo pre?...

Kokoska, koka je kasnijeg datuma.
mikele9 mikele9 21:20 25.03.2011

Re: Sta je bilo pre?...

Generacijo! Stariji si od mene tri meseca i tri dana

A kad se pravilno saberes, oduzmes, podelis i pomnozis, shvatis da jedino sto zaista svi znamo je da jako malo znamo. Ali ima i takvih kojima to jos niko nije rekao, pa se ubise da nam dokazu kako oni, eto, znaju...

Ako si mislio na mene, mislim da grešiš, što više znam, shvatam koliko toga ne znam.
mikele9 mikele9 21:23 25.03.2011

Re: Sta je bilo pre?...

Kokoska, koka je kasnijeg datuma

To si video na veterinarskom pečatu
nask nask 21:42 25.03.2011

Re: Sta je bilo pre?...

Uh sad me malo blam ali ne ukapiravam ono o pecatu. Mora da je zato sto sam od onih koji su od majmuna postali.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana