Životinjski svet

zaista jadan postupak socijaldemokratske unije

Srđan Fuchs RSS / 02.04.2011. u 14:54

švrljam nešto po fb-u, pa sam naišao na ovo. nisam se udubljivao da li je tekst autentičan ili je neka PA zezancija po sredi, ali ako je tačno, onda je jadno potpuno. Koraću, demokrato veliki i libertarijancu, sram te bilo totalitarna! ne smeta ti Jovanovićev rasizam, ali zato po srbijanskim beskičmenjačkim običajima ne sme ništa da se prigovara šefovima, ali mogu da se lome koplja na podređenima. jedino što mi je drago što će se ovaj mladi čovek skloniti od ovih matorih (o)kultista.

 

predrag-azdejkovic.jpg 

БЕ­О­ГРАД  По­зна­ти геј ак­ти­ви­ста и но­ви­нар Пре­драг Аздеј­ко­вић би­ће из­ба­чен из Со­ци­јал­де­мо­крат­ске уни­је Жар­ка Ко­ра­ћа, чи­ји је члан од 2000. го­ди­не, и то због аутор­ског тек­ста о по­кој­ном пре­ми­је­ру Зо­ра­ну Ђин­ђи­ћу, ко­ји је об­ја­вио на сај­ту Б92.
 
 
 

 

 



Komentari (168)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

sesili sesili 15:20 02.04.2011

Toliko

o slobodama, bilo kakvim!
Exitus Letalis Exitus Letalis 10:42 06.04.2011

Re: Toliko

sesili
o slobodama, bilo kakvim!

kakvi ste paljevinari.
da li je iko proverio ovo što piše predrag?
naravno da ne.
al uhu neobično prija napad na žarka koraća.
jedinog koji nema obezbrđenje, koji nije uzeo nikakvu gajbu,
stanuje u stanu u kom se rodio.
sorry, naleteli ste na retko poštenog i moralnog čoveka,
za razkiku od ovog kome se povremeno divite a povremeno, kad vam takne
u crkvu ili nekog sveca, ne možete da ga vidite očima.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 15:50 06.04.2011

Re: Toliko

Exitus Letalis

sesilio slobodama, bilo kakvim! kakvi ste paljevinari.da li je iko proverio ovo što piše predrag?naravno da ne.al uhu neobično prija napad na žarka koraća.jedinog koji nema obezbrđenje, koji nije uzeo nikakvu gajbu,stanuje u stanu u kom se rodio.sorry, naleteli ste na retko poštenog i moralnog čoveka,za razkiku od ovog kome se povremeno divite a povremeno, kad vam takneu crkvu ili nekog sveca, ne možete da ga vidite očima.

Proverio kamperelić,
a ne sumnjam da žarko korać ima tj. nema to što ste napisali
expolicajac expolicajac 15:22 02.04.2011

Specijalni rat

Srki ne pali se. Pravdu vodi u strategijskom smislu Aleksandar Vučić. Pošto se sprema velika koalicija DS SNS mora svi mali da se stave u rupice kako bi bratija istog soja mogla da nastavi sa vladanjem . Sve prave i iskrene pobornike ideje promena u Srbiji treba skloniti sa vidljivih pozicija. To se isto odnosi i na ultra nacionaliste. Ako samo malo pratiš ko je sve uhapšen i kakve su poruke poslate nekim liderima postaje ti jasno šta se sprema. Korać ako izbaci Pedju, neće to uraditi zbog pisanja teksta, nego zbog toga što je taj tekst i napisao po nalogu ili za pare nekih kojima to ide u prilog. Nije Djindjić sveta krava pa ne sme niko o njemu ništa loše da kaže.
Djindjića ne mogu da sruše Vokijevi ili Šekijevi dupelisci. Najveće zaostavština Zorana Djindjića je ideja o slobodi i mogućem boljem životu. Pravu da mislimo drugačije i da se za to borimo. Jedina pretnja Zoranovoj zaostavštini nalazi se u samoj DS. Ali daće bog da se ogoli u narednom periodu taj odnos, pa videćemo dalje...
radekokic radekokic 15:30 02.04.2011

Re: Specijalni rat

expolicajac

Nije Djindjić sveta krava pa ne sme niko o njemu ništa loše da kaže.
Djindjića ne mogu da sruše Vokijevi ili Šekijevi dupelisci. Najveće zaostavština Zorana Djindjića je ideja o slobodi i mogućem boljem životu. Pravu da mislimo drugačije i da se za to borimo. Jedina pretnja Zoranovoj zaostavštini nalazi se u samoj DS. Ali daće bog da se ogoli u narednom periodu taj odnos, pa videćemo dalje...


Drzim ti fige, voleo bih da si u prvu...
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 21:43 02.04.2011

Re: Specijalni rat

Sve prave i iskrene pobornike ideje promena u Srbiji treba skloniti sa vidljivih pozicija... Najveće zaostavština Zorana Djindjića je ideja o slobodi i mogućem boljem životu.


Iskreno zgrožen.
Da li se to na scenu možda vraća čuveni 133. član KZ SFRJ (verbalni delikt)?
U državi u kojoj stranke liče na kasarne u kojima neprikosnoveni lideri, okruženi
gomilom onih koji ništa ne smeju da ima kažu - ili makar ništa što se velikim/malim despotima neće dopasti - ideju slobode na toj strani svakako ne treba tražiti
Bili Piton Bili Piton 22:43 02.04.2011

Re: Specijalni rat

Nebojša Milenković
Sve prave i iskrene pobornike ideje promena u Srbiji treba skloniti sa vidljivih pozicija... Najveće zaostavština Zorana Djindjića je ideja o slobodi i mogućem boljem životu.


Iskreno zgrožen.
Da li se to na scenu možda vraća čuveni 133. član KZ SFRJ (verbalni delikt)?
U državi u kojoj stranke liče na kasarne u kojima neprikosnoveni lideri, okruženi
gomilom onih koji ništa ne smeju da ima kažu - ili makar ništa što se velikim/malim despotima neće dopasti - ideju slobode na toj strani svakako ne treba tražiti


Slažem se ali da dodam, kao da živimo živote izmedju dva hedlajna, bio to ispad čedomira jovanovića, takozvana hajka na koštunjavog, dokumentarac o djindjiću, toma na stiroporu, mirina glumačka nagrada, željko-jovana saga, bilo ovo bilo nešto petnaesto. Hoću reći, svi se nešto egzaltirano oglašavaju, grme izjave i gafovi u fortisimu, javnost se uglavnom zgražava i histerično reaguje...ukratko, svi kao da su pred samim slomom živaca.




Nebojša Milenković Nebojša Milenković 22:59 02.04.2011

Re: Specijalni rat

ukratko, svi kao da su pred samim slomom živaca.
nisu "svi" - nego mi
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 23:01 02.04.2011

Re: Specijalni rat


, kao da živimo živote izmedju dva hedlajna... Hoću reći, svi se nešto egzaltirano oglašavaju, grme izjave i gafovi u fortisimu, javnost se uglavnom zgražava i histerično reaguje...ukratko, svi kao da su pred samim slomom živaca.





Ma, ne,Bili, bas naprotiv, svi su smireni, sede mirno u svojim toplim domovima i cekaju da se situacija resi sama od sebe.


Bili Piton Bili Piton 00:01 03.04.2011

Re: Specijalni rat

Nebojša Milenković
ukratko, svi kao da su pred samim slomom živaca.
nisu "svi" - nego mi


ne zaboravimo i raju gaju i vlaju u smederevu....sudeći po paničnim komentarima na tu vest treća jugoslavija je praktično iza ćoška, ujedinjenje, gotovo, done deal, što samo potvrdjuje dubinu te paranoje. Generalno, mnogo se energije troši ni na šta.
Exitus Letalis Exitus Letalis 10:46 06.04.2011

Re: Specijalni rat

Iskreno zgrožen.

što?
i zašto sada?
nisi bio zgrožen kad je pisao sve i svašta o žucu, da je to banda
kriminalaca ... dugo si na ngo sceni ili u blizini iste al se slabo
oglašavaš kad se neargumentovano napadaju neke druge grupe.
ne, nije ni predrag sveta krava.
naprotiv, on je sramota za celu gej populaciju.

Predrag Azdejković Predrag Azdejković 16:01 06.04.2011

Re: Specijalni rat

nisi bio zgrožen kad je pisao sve i svašta o žucu, da je to banda
kriminalaca


ŽUC je banda nesposobnih aktivistikinja koje 20 i nešto godina rade jedno te isto a ništa se nije poboljšalo... da rade u privatnoj firmi dobile bi do sada 300 puta otkaz jer ne znaju da rade svoj posao

oglašavaš kad se neargumentovano napadaju neke druge grupe.


Ja uvek imam argumente, naročito kad je u pitanju lopovski NVO sektor, koji razbacuje milione na gluposti dok građani za čija se prava bore umiru od gladi...

ne, nije ni predrag sveta krava.


Ni kurva ni svetica

naprotiv, on je sramota za celu gej populaciju.


Što volim ovaj radikalsko-desničarski rečnik... A jesam li i sramota za Srbiju?
kamichak92 kamichak92 15:25 02.04.2011

...

ko sa decom spava, popišan se budi.
Exitus Letalis Exitus Letalis 12:19 08.04.2011

Re: ...

Ja uvek imam argumente, naročito kad je u pitanju lopovski NVO sektor, koji razbacuje milione na gluposti dok građani za čija se prava bore umiru od gladi...

svako prema grantu:)))
ti od 100 jura cipelice neko od 500:)))

ali nisi napisao za žuc da su nesposobne, mnoooogoooo gore ...

http://blog.b92.net/text/14038/Nale-jel-moze-blokce-na-zajam/#komentari


nego se uzdas u pamćenje u srba!
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 15:32 02.04.2011

I dalje ne verujem

Ovaj komentar sam ostavio kod Azdejkovića, na nekarminisanom tj. inkriminisanom blogu. A Kamperelić je jedan od naših kolega komentatora koji je, izgleda, organizovao mnoštvo preporuka i komentara i izbacivanje iz partije Azdejkovića.

"kamperelicu, ako je tačno da ćete izbaciti iz partije čoveka Predraga Azdejkovića zbog ovog teksta i komentara koje je ovde ostavio - a po mom mišljenju su i tekst i komentari vrlo kvalitetni, iako se ne slažem baš sa svakim slovom - onda ste vi poslednji moralni šljam.
ako je vest patka onda ništa"
uros_vozdovac uros_vozdovac 16:15 02.04.2011

Re: I dalje ne verujem

Poznajem Kamperelića ično, ne liči mi na čoveka koji bi uradio nešto ovako, ali promenljiva je kategorija čovek, bio bi samo oprezan, pre nego što prebacim nešto Kampereliću.

Ukoliko je samo trač u pitanju, nekako mi se ne lepi za Kamperelića.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 16:20 02.04.2011

Re: I dalje ne verujem

uros_vozdovac
Poznajem Kamperelića ično, ne liči mi na čoveka koji bi uradio nešto ovako, ali promenljiva je kategorija čovek, bio bi samo oprezan, pre nego što prebacim nešto Kampereliću.Ukoliko je samo trač u pitanju, nekako mi se ne lepi za Kamperelića.

Eno, piše na Azdejkovićevom blogu. Ako laže koza ne laže rog.
Nije on, samo je odgovorio, časna partijska reč, nemoj da vređaš ti Azdejkoviću, nisi konstruktivan,... i sve tako. Gnjida.
uros_vozdovac uros_vozdovac 16:38 02.04.2011

Re: I dalje ne verujem

Video sam sad, baš ću da ga pitam, jer sam zaista imao dobro mišljenje o Kampereliću, prosto šteta bi bila...
Dawngreeter Dawngreeter 15:49 02.04.2011

Fuj

Odvratno. Istinski jadno.

Bas sam pre neki dan komentarisao da jedino sta bi me privolelo da ponovo ucestvujem u farsi koju inace zovemo glasanje je samostalno nastupanje SDU. Sad vise ni to ne vazi.
mariopan mariopan 16:15 02.04.2011

Re: Fuj

????????????
Stvarno, toliko o bilo kakvim slobodama, sopstvenom mišljenju o bilo čemu, bilo kome....po "mišljenje" se ide samo u centar stranke????
Mene to ne iznenađuje jer znam da su svi oni demagozi, samo foliranti željni vlasti......... to potvrđuje i ovaj postupak prema Peđi. Fuj.
dragan7557 dragan7557 16:20 02.04.2011

Re: Fuj


Programa socijaldemokracke unije

Glava V, strana 9 od ukupno 13(?)!

........Soc.demok.unija će se zalagati za:

"Autonomnost novinara i redakcija u odnosu na bilo koje centre moći i njihov rad po kodeksima i međunarodno priznatim standardima profesije."


NO Comment

cerski
dragan7557 dragan7557 16:29 02.04.2011

Re: S.rat ma jok, herding the people

Najveće zaostavština Zorana Djindjića je ideja o slobodi i mogućem boljem životu.


Mrka kapa to za bolji život, osim ako ne misliš na seriju u kojoj igra i jedna od skupštinarki.

Što se sloboda tiče njih je bilo više kod Slobe neg' kod ovizi'.


cerski
monamia monamia 16:33 02.04.2011

Re: Fuj

..a ja upravo slusala Pescanik u kome NITI jedna rec o Rasistickoj Kanibal Izjavi Cede Jovanovica u Parlamentu !!
jer to se, po cecama, ili nije dogodilo, ili je potpuno nebitno.
fuj, fuj !!

preporuka za ( ovaj ) tekst.


Jukie Jukie 16:54 02.04.2011

Re: Fuj

monamia
..a ja upravo slusala Pescanik u kome NITI jedna rec o Rasistickoj Kanibal Izjavi Cede Jovanovica u Parlamentu .

Pošto nisam pratio sagu o kanibalima, šta je utvrđeno da reč kanibal znači a da je to rasistički? Mislio sam da to znači ljudožder a ne ime neke ljudske rase.
maca22 maca22 16:59 02.04.2011

Re: Fuj

Jukie
monamia
..a ja upravo slusala Pescanik u kome NITI jedna rec o Rasistickoj Kanibal Izjavi Cede Jovanovica u Parlamentu .

Pošto nisam pratio sagu o kanibalima, šta je utvrđeno da reč kanibal znači a da je to rasistički? Mislio sam da to znači ljudožder a ne ime neke ljudske rase.

To sam se i ja zapitala. Nisam slusala sta je receno, pa ne znam kontekst. Zanima da li se to odnosilo na ditkatore (koji pocesto zasluzuju naziv ljudozderi) ili bas na ljude iz Afrike.
monamia monamia 17:22 02.04.2011

Re: Fuj

bas tako !!
kanibal znaci ljudozder.
ljudska rasa je nesto drugo i u nju spadaju ( takodje ) diktatori iz afrike.
znam da je tesko to prihvatiti, ali nema validnih i naucnih dokaza o suprotnom.

meni je gore licemerstvo dve kao istinoljubive cece od cede koji cesto prvo tresne pa misli.

monamia monamia 17:25 02.04.2011

Re: Fuj

na ditkatore (koji pocesto zasluzuju naziv ljudozderi) ili bas na ljude iz afrike


ovo se zove Tanka Odbrana!
freehand freehand 17:35 02.04.2011

Re: Fuj

Zanima da li se to odnosilo na ditkatore (koji pocesto zasluzuju naziv ljudozderi)

Žana Bebela Bokase i Idi Amin Dade više nema, a ionako su bili Titini pajtosi Ali oni su takve epitete sa punim pravom, punim ustima i punim stomacima - zasluživali.
Ovo što je Čeda Čiste Savesti blebnuo u nameri da još jednom Jeremića Vuka protera kroz Vrućega Zeca, čista je bedastoća.
Iskreno sumnjam da je metaforu kao savet dobio od jednog blogera ovdašnjeg za koga se tvrdi da ima natprirodne moći a nešto se ućutao poslednjih dana. Šuška se da je angažovan kao spoljnopolitički savetnik u jednoj srbijanskoj partiji liberalnodemokratske provenijencije, ali nećemo reći koje.

Posle ovakve izjave za pretpostaviti je da su ga na tom poslu angažovali direktno Radikali i Naprednjaci, udruženim sredstvima.
monamia monamia 17:57 02.04.2011

Re: Fuj

a sta cemo, recimo, s Tajsonom ??
tom ljudinom !!
ne vidim vecu razliku izmedju njega i idija amina kad smo Kod Teme.
ali, super ste vi Neki kad je ceda u pitanju.
njemu se omaklo da ljude nazove kanibalima, a potpuno su sumnjivi oni kojima je tako nesto (zamisli) zasmetalo !!





freehand freehand 18:13 02.04.2011

Re: Fuj

a sta cemo, recimo, s Tajsonom ??

Ovaj... A čega je Tajson predsednik? I - hudfak is Tajson?!
njemu se omaklo da ljude nazove kanibalima, a potpuno su sumnjivi oni kojima je tako nesto (zamisli) zasmetalo !!

Lepa si, pametna si, i imaš divne oči!
Kazezoze Kazezoze 18:16 02.04.2011

Re: Fuj

monamia
a sta cemo, recimo, s Tajsonom ??
tom ljudinom !!
ne vidim vecu razliku izmedju njega i idija amina kad smo Kod Teme.
ali, super ste vi Neki kad je ceda u pitanju.
njemu se omaklo da ljude nazove kanibalima, a potpuno su sumnjivi oni kojima je tako nesto (zamisli) zasmetalo !!

zaista nema smisla prigovarati čedi.
evo i afričko pleme bsongo iz konga je uputilo zvaničnu pozivnicu lideru LDP-a čedi jovanoviću da učestvuje na njihovom tradicionalnom ručku, koji će se održati u srcu prašume zanzabuku u kongu 17. maja ove godine.
nisam siguran da li će on na taj "tradicionalni ručak" ići sam ili će povesti sa sobom i nekog od svojih najbližih saradnika, ali ne sumnjam da će poziv biti prihvaćen.
automatic automatic 18:17 02.04.2011

Re: Fuj

Pošto nisam pratio sagu o kanibalima, šta je utvrđeno da reč kanibal znači a da je to rasistički?


To što je Čeda izjavio je rasizam najtežeg oblika.
On je pripadnike druge rase označio kao ljudoždere, odnosno pripisao im je takvu osobinu kao rasi koja većinski nastanjuje Afriku.
Nema nikakve odbrane od ovoga što je izrekao, da smo pravna i uređena država on bi mehanizmima te pravne države već bio primoran da se povuče iz javnog života.
Nemojte da relativizujete ono što je izrekao, zato što je to čist rasizam i kao takav podložan zakonskim sankcijama.
fantomas fantomas 18:17 02.04.2011

Re: Fuj

freehand
Zanima da li se to odnosilo na ditkatore (koji pocesto zasluzuju naziv ljudozderi)

Žana Bebela Bokase i Idi Amin Dade više nema, a ionako su bili Titini pajtosi Ali oni su takve epitete sa punim pravom, punim ustima i punim stomacima - zasluživali.
Ovo što je Čeda Čiste Savesti blebnuo u nameri da još jednom Jeremića Vuka protera kroz Vrućega Zeca, čista je bedastoća.
Iskreno sumnjam da je metaforu kao savet dobio od jednog blogera ovdašnjeg za koga se tvrdi da ima natprirodne moći a nešto se ućutao poslednjih dana. Šuška se da je angažovan kao spoljnopolitički savetnik u jednoj srbijanskoj partiji liberalnodemokratske provenijencije, ali nećemo reći koje.

Posle ovakve izjave za pretpostaviti je da su ga na tom poslu angažovali direktno Radikali i Naprednjaci, udruženim sredstvima.



ajd, sad, bez uvijanja reci na kojeg od krkara mislis.
monamia monamia 18:21 02.04.2011

Re: Fuj

alo, alo..
temu je vas nekoliko prosirilo na ljudski rod PA sam se setila hudfaka

a ti si sweetheart


monamia monamia 18:23 02.04.2011

Re: Fuj

da smo pravna i uređena država on bi mehanizmima te pravne države već bio primoran da se povuče iz javnog života.



potpisujem.
monamia monamia 18:29 02.04.2011

Re: Fuj

Zanima da li se to odnosilo na ditkatore (koji pocesto zasluzuju naziv ljudozderi) ili bas na ljude iz afrike.


ovo je recenica ne samo za moderaciju, nego ima i vecu tezinu !!

expolicajac expolicajac 19:07 02.04.2011

Re: S.rat ma jok, herding the people

Mrka kapa to za bolji život, osim ako ne misliš na seriju u kojoj igra i jedna od skupštinarki.

Što se sloboda tiče njih je bilo više kod Slobe neg' kod ovizi'.


cerski


Svaka ideologija se zasniva na snovima. Zašto ti smeta da neko sanja. Jel to sramota ili je zabranjeno. Ili možda imaš potrebu da sa distance deliš packe svima koji po tvom mišljenju nisu pročitali dovoljno knjiga. A što se tiče Slobe, ti nastavi i dalje da ga voliš, tvoje demokratsko pravo, ja ću da sanjam svoj san. Naravno demokratski da ne uznemiravam nekoga.
mrdax mrdax 19:08 02.04.2011

Re: Fuj

njemu se omaklo da ljude nazove kanibalima, a potpuno su sumnjivi oni kojima je tako nesto (zamisli) zasmetalo !!


Nije rekao za sve ljude iz Afrike vec je rekao za Idi Amina i Bokasu kao i za politicare sa kojima se Jeremic vidjao a koji su na medjunarodnim poternicama. Pri tome se izvinio u parlamentu, preko medija i licno pojedinim africkim ambasadorima. Naravno da je izjava glupost obicna ali nacin na koji je zloupotrebljavaju razni radikalni elementi u Srbiji kao i ostali vlastoljupci u obracunu sa LDP-om je potpuno sulud i smesan.
Goran Vučković Goran Vučković 19:13 02.04.2011

Re: Fuj

mrdax
Nije rekao za sve ljude iz Afrike vec je rekao za Idi Amina i Bokasu kao i za politicare sa kojima se Jeremic vidjao a koji su na medjunarodnim poternicama.


Čedomir Jovanović
Koliko ljudi treba da pogine u Libiji da bi naša vlast postavila pitanje odgvornosti za tako nešto kao punopravna članica UN i kao zemlja koja je trpjela pod bombama. I šta radi naš ministar spoljnih poslova osim što ima puno razumijevanje za susrete sa kanibalima po Africi da bi danas bio ministar spoljnih poslova koji ne može da saopšti stav države koja prva treba da osudi stradanje civila zbog toga što je i sama bila žrtva
angie01 angie01 19:19 02.04.2011

Re: Fuj

lideru LDP-a čedi jovanoviću da učestvuje na njihovom tradicionalnom ručku, koji će se održati u srcu prašume zanzabuku u


naravno da ce biti prisutan-on je na meniju!
dragan7557 dragan7557 19:20 02.04.2011

Re: Fuj

On je pripadnike druge rase označio kao ljudoždere, odnosno pripisao im je takvu osobinu kao rasi koja većinski nastanjuje Afriku.

Naravno, druga stvar bi bila da je nekim čudom afroamerikance nazvao kanibalima, a i to me ne bi čudilo od politićara tak'e kalibačine.

cerski
automatic automatic 19:20 02.04.2011

Re: Fuj

mrdax
njemu se omaklo da ljude nazove kanibalima, a potpuno su sumnjivi oni kojima je tako nesto (zamisli) zasmetalo !!Nije rekao za sve ljude iz Afrike vec je rekao za Idi Amina i Bokasu kao i za politicare sa kojima se Jeremic vidjao a koji su na medjunarodnim poternicama. Pri tome se izvinio u parlamentu, preko medija i licno pojedinim africkim ambasadorima. Naravno da je izjava glupost obicna ali nacin na koji je zloupotrebljavaju razni radikalni elementi u Srbiji kao i ostali vlastoljupci u obracunu sa LDP-om je potpuno sulud i smesan.

Nije rekao za pojedince, rekao je:
Јовановић је 22. марта у парламенту рекао да министар Вук Јеремић, "уместо што одлази канибалима у Африци, треба да реагује на страдања цивила у Либији". Председница Скупштине је тада изјавила да није чула изјаву, јер би у супротном сигурно реаговала.

Афричке и арапске државе уручиле су јуче оштар колективни демарш и министру Јеремићу.

Чедомир Јовановић је изразио жаљење што је својим речима увредио арапске и афричке народе и обећао амбасадорима да се то више неће поновити.

"Свакоме ко је повређен, најискреније упућујем извињење", рекао је Јовановић.

Амбасадори су посебно нагласили да они могу схватити критике појединих влада у Африци због недостатка демократије, постојања деспотизма и диктатуре и слично, али не могу прихватити да било ко вређа достојанство афричких народа, наводи се у саопштењу.
Link
Čeda je rasista, a ove izjave kojima ga neki ovde nevešto brane govore i o tome kakve ima saradnike i članove stranke...
freehand freehand 19:28 02.04.2011

Re: Fuj

Nije rekao za sve ljude iz Afrike vec je rekao za Idi Amina i Bokasu

Jao, vi Čedisti ste do yaya...
Idi Amina Dadu i Žan Bebel Bokasu sam pomenuo Ja, Freehand. Ti, očigledno ne znaš ni ko je u pitanju. Čeda je pomenuo afričke ljudoždere. Danas. A gorepomenuta dvojica su mrtva, batice.
i za politicare sa kojima se Jeremic vidjao a koji su na medjunarodnim poternicama.

Vidš, da nije tebe i takvih ja ovo nikad ne bih pomenuo i neka mi oprosti Čeda na ovome: ali - samo za tvoje oči - da se nije i Čeda viđao sa nekima sa međunarodnih poternica? Obilazio ih protivzakonito u pritvoru? Vodio im žene i nosio pakete?
Nisam čuo da se Jeremić Vuk bavio takvim stvarima.

Liberalni buzdovani, pa to ti je.
dragan7557 dragan7557 19:28 02.04.2011

Re: Fuj

angie01
lideru LDP-a čedi jovanoviću da učestvuje na njihovom tradicionalnom ručku, koji će se održati u srcu prašume zanzabuku u


naravno da ce biti prisutan-on je na meniju!

Možda poturi Vesnu.

cerski
mrdax mrdax 19:31 02.04.2011

Re: Fuj

Dakle, niko nije rekao da su ljudi koji zive u Africi kanibali.
Ako si se sastajao u Evropi sa monopolistima da li su onda svi Evropljani monopolisti?

Sapostenje za javnost
Jeremiću je poznato da je Savet bezbednosti UN još u januaru 2003. godine osudio vođe tadašnjih pobunjenika u Kongu, koji danas čine vlast te zemlje, za masovne zločine, uključujući i kanibalizam.

Znajući za to, Jeremić je, između ostalog, uz veliku pompu posetio Kongo u novembru 2009. godine i srdačno se susreo sa predsednikom Džozefom Kabilom, liderom zemlje u kojoj je u proteklih deset godina stradalo više od 5 miliona ljudi, dok je nekadašnji predsednik Žan-Pjer Bemba, optužen za ratne zločine nad civilima i svojim narodom i zbog čega mu se sudi pred Stalnim međunarodnim krivičnim sudom u Hagu.

LDP ima veliko razumevanje za sve ugrožene narode, a naročito za one koji žive u nedemokratskim režimima i koji su žrtve ozbiljnih kršenja ljudskih prava. Nažalost, najviše takvih naroda je upravo u Africi.

Politika 1. April 2011
Zašto insistirate da afričkim ambasadama pošaljete stenografske beleške sa sednice kako bi se sami „uverili da su upleteni u politikantsku i jadnu zloupotrebu ministra spoljnih poslova Vuka Jeremića”.

Zato što je Jeremić prekršio svoju obavezu kao ministar spoljnih poslova i iskoristio deo diplomatskog kora za svoju manipulaciju. Umesto da objasni suštinu onoga što sam rekao u parlamentu i prizna da je to bila naša kritika njegove spoljne politike i poteza, on je zloupotrebio zabrinutost predstavnika neformalne grupe afričkih zemalja i izvršio falsifikat onoga što sam rekao. Jeremić je imao tačan sadržaj onog što sam rekao i iz toga je jasno da nijednom nisam pomenuo bilo koji afrički narod ili narode nego da sam isključivo kritikovao Jeremića koji je podršku za svoju politiku tražio među političarima koji su na međunarodnom nivou označeni odgovornim za kršenje ljudskih prava, ukidanje demokratije i masovne zločine.




Čedomir Jovanović na sastanku sa afričkom grupom | 30.03.2011.
Predsednik Liberalno-demokratske partije Čedomir Jovanović je u susretu sa sa predstavnicima afričke grupe u Skupštini objasnio da je njegova izjava bila isključivo usmerena ka kritici ministra Jeremića i spoljne politike, a nikako izraz stava o narodima i državama u Africi.


“Nisam želeo nekoliko dana da komentarišem kampanju koja je pokrenuta u delu naše javnosti i koja je posledica grubih zloupotreba Ministarstva spoljnih poslova. Radi se o našoj kritici spoljne politike i odnosu ministarstva i Vlade prema libijskoj krizi. Mi smo u kritici te politike isključivo razmišljali o šteti koju trpe građani Libije, koji su žrtve nasilja, sukoba o kojima mi ne treba da ćutimo, imajući tragično iskustvo u ovoj zemlji”, rekao je Jovanović.
dragan7557 dragan7557 19:39 02.04.2011

Re: Fuj

Koliko ljudi treba da pogine u Libiji

ministar spoljnih poslova koji ne može da saopšti stav države koja prva treba da osudi stradanje civila zbog toga što je i sama bila žrtva

Nešto nisam u stanju da se setim da su se Ćeda & Co. na sav glas dernjali zbog stradanja srpskih civila tokom NATO "humanitarke," uz anđeosku upotrebu osiromašenog uranijuma, pre bih rekao da su odobravali ovaj milosrdni gest.

cerski
mrdax mrdax 19:42 02.04.2011

Re: Fuj

freehand
Nije rekao za sve ljude iz Afrike vec je rekao za Idi Amina i Bokasu

Jao, vi Čedisti ste do yaya...
Idi Amina Dadu i Žan Bebel Bokasu sam pomenuo Ja, Freehand. Ti, očigledno ne znaš ni ko je u pitanju. Čeda je pomenuo afričke ljudoždere. Danas. A gorepomenuta dvojica su mrtva, batice.
i za politicare sa kojima se Jeremic vidjao a koji su na medjunarodnim poternicama.

Vidš, da nije tebe i takvih ja ovo nikad ne bih pomenuo i neka mi oprosti Čeda na ovome: ali - samo za tvoje oči - da se nije i Čeda viđao sa nekima sa međunarodnih poternica? Obilazio ih protivzakonito u pritvoru? Vodio im žene i nosio pakete?
Nisam čuo da se Jeremić Vuk bavio takvim stvarima.

Liberalni buzdovani, pa to ti je.


Jeste odmah sam "Cedista". Znam ko je bio Idi Amin i znam ko je Bokasa jer ne moras biti neciji savremenik da bi nesto znao pa tako mozemo ponesto saznati i o zivotu Sokrata, Platona , MArka Aurelija i manje vise vecine poznatih i uticajnih ljudi koji nisu nasi savremenici.
Nisam siguran tacno gde, pretpostavljam na TV Avala je prica o ljudozderima dovedena u kontekst Africkih vladara za koje je bila sumnja da su ljudozderi ukljucujuci i one koje si ti naveo.
Ne drzis se teme Freehand Vracas se na staru dobru pricu o Silerovoj o kojoj je receno vec davno sve sto se moglo reci.
Ja sam za izjavu rekao da je glupava i da se samo dublje uvukao u objasnjavanja i da je izgubio politicke poene.
Sve ostalo je politicko potkusurivanje. Da ne pominjem koliko je apsurdno reci za izjavu da je rasizam.

mrdax mrdax 19:44 02.04.2011

Re: Fuj

Nije rekao za pojedince, rekao je:


Ovde se ne slazemo. Izjava se nikakovom logickom akrobatikom ne moze odnositi na sve ljude koji zive u africi.
angie01 angie01 19:44 02.04.2011

Re: Fuj

Sve ostalo je politicko potkusurivanje.


!!!!!!!!!!!
tyson tyson 19:48 02.04.2011

Re: Fuj

a sta cemo, recimo, s Tajsonom ??
tom ljudinom !!
ne vidim vecu razliku izmedju njega i idija amina kad smo Kod Teme.

Bolje bi ti bilo da Tajsona ne uzimaš u usta, da ne bi prošla kao Peđa sa SDU



monamia monamia 19:58 02.04.2011

Re: Fuj

MA !!


dragan7557 dragan7557 19:59 02.04.2011

Re: S.rat ma jok, herding the people

A što se tiče Slobe, ti nastavi i dalje da ga voliš,

Ako te baš interesuje ja sam se od Slobe i njegovih distancirao 1990 a uzgred budi rečeno i od svih drugih koji su bili za njega i protiv njega.

Sanjanje mi ne smeta, a packe ne delim jbg. zastarelo, u replici sam samo nadovezao moje mišljenje, o stanju stvari.

Što se demokratskih prava tiče u njih ne verujem još od detinjstva, što naravno ne implicira da mi smeta ako drugi veruju.

cerski
freehand freehand 20:10 02.04.2011

Re: Fuj

Jeste odmah sam "Cedista". Znam ko je bio Idi Amin i znam ko je Bokasa jer ne moras biti neciji savremenik da bi nesto znao pa tako mozemo ponesto saznati i o zivotu Sokrata, Platona , MArka Aurelija i manje vise vecine poznatih i uticajnih ljudi koji nisu nasi savremenici.
Nisam siguran tacno gde, pretpostavljam na TV Avala je prica o ljudozderima dovedena u kontekst Africkih vladara za koje je bila sumnja da su ljudozderi ukljucujuci i one koje si ti naveo.
Ne drzis se teme Freehand Vracas se na staru dobru pricu o Silerovoj o kojoj je receno vec davno sve sto se moglo reci.
Ja sam za izjavu rekao da je glupava i da se samo dublje uvukao u objasnjavanja i da je izgubio politicke poene.
Sve ostalo je politicko potkusurivanje. Da ne pominjem koliko je apsurdno reci za izjavu da

E super.
Ajde mi onda još jednom rastumači ovu rečenicu, molim te:
Nije rekao za sve ljude iz Afrike vec je rekao za Idi Amina i Bokasu kao i za politicare sa kojima se Jeremic vidjao a koji su na medjunarodnim poternicama.

Kako ti znaš da je baš na njih mislio?
Da ne ulazimo u to što se pretpostavlja da je trebalo dati podršku humanitarnom bombardovanju i učešću NATO kao vazduplovnih snaga pobunjenika u Libiji.
Nego ga sjebaše kanibali pa nije stigao do tačke dva.
dragan7557 dragan7557 20:17 02.04.2011

Re: Fuj

Žana Bebela Bokase i Idi Amin Dade više nema, a ionako su bili Titini pajtosi

Bogami kandidata za njihove pajtose ima mnogo više od blaženopočivšeg raba bozijeg Josipa. Nije baš da ga branim al' ne beše jedini.

Nije rekao za sve ljude iz Afrike vec je rekao za Idi Amina i Bokasu kao i za politicare sa kojima se Jeremic vidjao a koji su na medjunarodnim poternicama.

Ako je to rek'o onda ispada da aktuelni minister opšti sa mrcima, a to jes' ves' godine.

Nismo mi đaba nebeski narod.

cerski
mrdax mrdax 20:20 02.04.2011

Re: Fuj

Kako ti znaš da je baš na njih mislio?


Izdato je saopstenje, vise puta je rekao na TV, pricao je sa Africkom grupom 31.marta.

KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 20:24 02.04.2011

Re: Fuj

Ne drzis se teme Freehand Vracas se na staru dobru pricu o Silerovoj o kojoj je receno vec davno sve sto se moglo reci.


Netačno.
mrdax mrdax 20:29 02.04.2011

Re: Fuj

Nije rekao za sve ljude iz Afrike vec je rekao za Idi Amina i Bokasu kao i za politicare sa kojima se Jeremic vidjao a koji su na medjunarodnim poternicama.

Ako je to rek'o onda ispada da aktuelni minister opšti sa mrcima, a to jes' ves' godine.

Nismo mi đaba nebeski narod.

cerski


Pa izjava je glupa , pocelo je sa osudjivanjem Jeremicevog sastajanja sa Džosefom Kabilom , što je onda načelo priču o "istorijskim i sadašnjim ljudožderima u Africi " kao simbolu tiranije koju Jeremić nije osuđivao kao predstavnik spoljne politike Srbije već je iskorišćavao kao dokaz uspešnosti svoje spoljne politike.

angie01 angie01 20:35 02.04.2011

Re: Fuj


mrdax



koksy koksy 21:19 02.04.2011

Re: Fuj

mrdax
Kako ti znaš da je baš na njih mislio?


Izdato je saopstenje



JJ Beba JJ Beba 22:40 02.04.2011

Re: Fuj

Jukie
monamia
..a ja upravo slusala Pescanik u kome NITI jedna rec o Rasistickoj Kanibal Izjavi Cede Jovanovica u Parlamentu .

Pošto nisam pratio sagu o kanibalima, šta je utvrđeno da reč kanibal znači a da je to rasistički? Mislio sam da to znači ljudožder a ne ime neke ljudske rase.

Kanibal ante portas
automatic automatic 16:36 02.04.2011

x

Pravda za Peđu!
Goran Vučković Goran Vučković 16:37 02.04.2011

Re: x

Pravda za Peđu!

Pravda o Peđi...
freehand freehand 16:45 02.04.2011

Ajemsori

Al što ste vi zapenili na njihove unutarpartijske stvari?
Mislim, nemam pojma šta se tu u stvari dešava, ko kakvu lovu obrće, ko koga i sa kim vara, ko se sa kim pajta i šta ko tu u stvari hoće.
Dakle, Peđa je napravio fin i hrabar, emotivan tekst na Blogu. Točka.
Što im se partije tiče - nek se hebu kako znaju. Točka.

BTW - ovako se ispostavilo da imaju bar jednog člana više no što sam mislio.

Edit;
Elementiu neophodni za suštinsko razumevanje stvari, a sa Pedžinog bloga:

Dakle, Pedžino pitanje

Srđane, jel to ima veze jer sam tražio finansijski izveštaj stranke na uvid?


i Unfov komentar:

auuu, qq lele!

Čemu dalje trošiti tastaturu?!


monamia monamia 16:48 02.04.2011

Re: Ajemsori

Tocku stavi na svoj tekst A ne na tudji blog !
maca22 maca22 16:58 02.04.2011

Re: Ajemsori

monamia
Tocku stavi na svoj tekst A ne na tudji blog !

Nemoj ni ti na tudji post. :)
Dawngreeter Dawngreeter 17:02 02.04.2011

Re: Ajemsori

freehand
Al što ste vi zapenili na njihove unutarpartijske stvari?


Niko ne osporava zatvorenom klubu da odredjuje svoje clanstvo i u principu mislim da su povici o slobodi novinara promasili metu. Nije Pedji zabranjeno da pise svoj blog nego ga zbog njegovog bloga vise ne zele u svom clanstvu. Sto je sasvim u redu. Osim ako nisi od ljudi koji su ocekivali da SDU nije takva vrsta kluba.
freehand freehand 17:07 02.04.2011

Re: Ajemsori

Dawngreeter
freehand
Al što ste vi zapenili na njihove unutarpartijske stvari?


Niko ne osporava zatvorenom klubu da odredjuje svoje clanstvo i u principu mislim da su povici o slobodi novinara promasili metu. Nije Pedji zabranjeno da pise svoj blog nego ga zbog njegovog bloga vise ne zele u svom clanstvu. Sto je sasvim u redu. Osim ako nisi od ljudi koji su ocekivali da SDU nije takva vrsta kluba.

Pa to. Sad će tekst "Zašto od Azdejkovića pravimo sveca".


Monamia@
Tocku stavi na svoj tekst A ne na tudji blog !

Nisam valjda danas zaboravio da ti kažem da si dražesna i pametna i da imaš lepe oči?! Nasty, nasty Freehend!
monamia monamia 17:27 02.04.2011

Re: Ajemsori


Nemoj ni ti na tudji post. :)

niti sam !!
ti to nesto selektivno citas, meris, krojis..
daj se koncetrirat.
monamia monamia 17:29 02.04.2011

Re: Ajemsori

Nasty, nasty Freehaend!



grim92 grim92 17:40 02.04.2011

*

Poenta je da je neko izbačen iz partije zbog stranačkog jednoumlja pri čemu se ista stranka predstavlja kao liberalna. što je loše, ali tipično. autor zamera sdu što jedno pričaju, a drugo rade-i gde se tu tačno sdu razlikuje od ostalih srbijanskih partija?da je izbačen iz vadikalne stvanke čovek koji kaže da je šešelj zločinac, ne bismo se zgražavali, štaviše, možda bi i aplaudirali tom hrabrom i iskrenom istupu, a liberalni kakvi želimo da budemo, morali bi i to oh-osuditi.

ergo, sad će izbačeni da se (kao) ljuti, mi ćemo biti (kao) zgroženi, sdu će izgubiti i ona dva glasača koje je imao, a za dva dana će ova vest ispariti u moru novih dnevnopolitičkih skandala i skandalčića. a, kako se meni čini, predragu a. ovo i nije teško palo.

p.s. rado bih se učlanila u pedjin sps. koji su preduslovi, sem gej/lezbo iskustva?
tyson tyson 17:50 02.04.2011

Ne iznenađuje me SDU


Više me čudi Azdejković što je uopšte bio član te tragikomedije od nazovi-partije.



zekapijevodicu zekapijevodicu 18:20 02.04.2011

Meni to ne deluje jadno,

deluje mi glupavo: Peđica torokuša, a Žare vlastelin.

Dobro je, nije mu jezik odsekao.
automatic automatic 18:29 02.04.2011

Re: Meni to ne deluje jadno,

zekapijevodicu
deluje mi glupavo: Peđica torokuša, a Žare vlastelin. Dobro je, nije mu jezik odsekao.

A ništa ni kolac...
dragan7557 dragan7557 18:41 02.04.2011

Re: Meni to ne deluje jadno,

Dobro je, nije mu jezik odsekao.

Valjda iščup'o, bre.

cerski
dragan7557 dragan7557 18:42 02.04.2011

Re: Meni to ne deluje jadno,

A ništa ni kolac..

Alo bre, jel znaš pošto je ulje????

cerski
zekapijevodicu zekapijevodicu 18:45 02.04.2011

Re: Meni to ne deluje jadno,

Valjda iščup'o, bre.


Stvarno me zanima, kako se to čupa jezik, bre?
dragan7557 dragan7557 20:05 02.04.2011

Re: Meni to ne deluje jadno,

zekapijevodicu
Valjda iščup'o, bre.


Stvarno me zanima, kako se to čupa jezik, bre?


I mene. Videh neke slike u knjigama o Inkviziciji, po svoj prilici mi kleštima, bar na slici.

cerski
zekapijevodicu zekapijevodicu 20:54 02.04.2011

Re: Meni to ne deluje jadno,

dragan7557

I mene. Videh neke slike u knjigama o Inkviziciji, po svoj prilici mi kleštima, bar na slici. cerski


Nemoj Inkviziciju. Ko zna šta bi oni Peđi odstranili ... Stranku sigurno nebi.









nomenklatura nomenklatura 18:29 02.04.2011

?

poenta je da je azdejkovic clan neke stranke, koja god da je bila.
on je kao clan nesto potpisao, i ako rukovodstvo te stranke smatra da je to prekrseno, u cemu je problem?
u jucerasnjoj prepisci primetila sam da igospodin kamparelic ima svoje argumente, pa ne bih ovako skakala u vatru, a da ne znam sta se tacno desilo? sigurno nije samo blog, mada je azdjekovic, priznacete, prilicno urusio ugled vaznih ljudi te stranke. na kraju, nije mu uskraceno pravo na pristup obrazovanju ili lecenju. on se sam uclanio u neku strukturu, nije bio dobar pa su ga izbacili.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 18:49 02.04.2011

Re: ?

nomenklatura
poenta je da je azdejkovic clan neke stranke, koja god da je bila.on je kao clan nesto potpisao, i ako rukovodstvo te stranke smatra da je to prekrseno, u cemu je problem?u jucerasnjoj prepisci primetila sam da igospodin kamparelic ima svoje argumente, pa ne bih ovako skakala u vatru, a da ne znam sta se tacno desilo? sigurno nije samo blog, mada je azdjekovic, priznacete, prilicno urusio ugled vaznih ljudi te stranke. na kraju, nije mu uskraceno pravo na pristup obrazovanju ili lecenju. on se sam uclanio u neku strukturu, nije bio dobar pa su ga izbacili.

nomenklaturo,
ja ne znam šta je sve Azdejković potpisao i šta je prekršeno.
Na blogu stoje komentari tog nekog komesara kamperelića i Azdejkovića. Ja sve čitao.
Gledajući samo to jadna je ona partija i rukovodstvo koje se našlo pogođeno Peđinim tekstom. Moj majmunski um ne može da shvati da neka partija reaguje na naš bedni blog i da isključi iz članstva (naravno, ako to nije prvoaprilska šala) čoveka koji je postavio svoj lični stav, koji kao za pakost, meni deluje razumno i umereno.
Ali pretpostavljam da je nekima vrlo važno što nije u naslov stavio ono što mnoge partije i grupe i novinari i ed_novipazar i tzv. advokati i napirlitani samozvani prijatelji Zorana Đinđića vrlo blentavo i budalasto i kratkovido izjavljuju: Zoran Đinđić je bio čisti genije a ubio ga je taj-i-taj-zna-se-ko.

Azdejković, a i ja sa njim, između ostalog hoće da zna KO JE UBIO, KAKO JE UBIO, ZAŠTO JE UBIO, KO JE ORGANIZOVAO, KO JE GDE BIO PRE UBISTVA I ZA VREME UBISTVA i sl. I da se iz te serije pitanja ne isključuje niko, niko. Ni oni koji su mrzeli Zorana Đinđića ni oni koji su ga "obožavali i sledili" ni oni koji nisu hteli da urade rekonstrukciju pucanja, ni oni koji su bedno uradili istragu.
dragan7557 dragan7557 18:55 02.04.2011

Re: ?

poenta je da je azdejkovic clan neke stranke, koja god da je bila.
on je kao clan nesto potpisao, i ako rukovodstvo te stranke smatra da je to prekrseno,

A rukovodstvo je bezgrešno? I nije potpisao nešto već pristupnicu za članstvo sa kojom nije sam sebi nametnuo zabranu slobode izjašnjavanja.

Ako rukovodstvo nije podobno onda ga treba menjati a ne izbacivati članove.

A sve mi se čini da su rukopoložene partijske gazde izgubile bilo kakav dodir sa realnošću, pa zabranjuju članstvu slobodu govora, građane drugih država zovu kanibalima ili pak drže nekoliko precedničkih mesta k'o precednik demokracke stranke.

Uzgred u pristupnici bilo kojoj stranci, ne stoji da član strane mora da budw nem, i da neprestano mora na sav glas da recituje napamet naučene stavove po svim pitanjima, prepodobnog rukovo'stva.

cerski
Kazezoze Kazezoze 18:48 02.04.2011

srki, srki...

nisam očekivao da će te mnogo zanimati politička previranja u peđinoj stranci.
kao i uvek, kad je politika u pitanju, sve je zbog love.
ja sam od tebe pre očekivao blog o, recimo, pecanju...

medjutim92 medjutim92 19:14 02.04.2011

Re: srki, srki...

Da znaš da bi mogao i Drago koju reč o ovome..
Atomski mrav Atomski mrav 21:15 02.04.2011

Re: srki, srki...

Da znaš da bi mogao i Drago koju reč o ovome..

I ne samo o pecanju... zar se nije i on prebacio u SDU?
freehand freehand 21:28 02.04.2011

Re: srki, srki...

Atomski mrav
Da znaš da bi mogao i Drago koju reč o ovome..

I ne samo o pecanju... zar se nije i on prebacio u SDU?




Čitajte sa razumevanjem, deco, ne preskačite, promislite pročitano...

Iskreno sumnjam da je metaforu kao savet dobio od jednog blogera ovdašnjeg za koga se tvrdi da ima natprirodne moći a nešto se ućutao poslednjih dana. Šuška se da je angažovan kao spoljnopolitički savetnik u jednoj srbijanskoj partiji liberalnodemokratske provenijencije, ali nećemo reći koje.

Also sprach Freihand.
mrdax mrdax 19:57 02.04.2011

Da li je ovo istina?

Da li je Pedja izbacen iz stranke zbog teksta koji je napisao ?
Da li je to istina ili glasina?
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 20:26 02.04.2011

Re: Da li je ovo istina?

mrdax
Da li je Pedja izbacen iz stranke zbog teksta koji je napisao ?Da li je to istina ili glasina?

Videti na Azdejkovićevom blogu, ovde na Blogu B92, malo niže.
angie01 angie01 20:59 02.04.2011

Srki,

a zasto se ljudi grupisu u stranke?

da bi zajednickim duvanjem u istu tikvu dosli do neke zajednicke koristi!

kazi mi jedan prmer-koji je drugaciji, da neki clan krene da javno govori nesto sasvim suprotno od zajednicke ideje i da se to drugacije zavrsilo?!

to je obicno znak, da je vreme da raskinu!

u politickom miljeu, to se na ovaj nacin desi-kada pojedinac zeli nesto vise za sebe, od dotadasnje ponude!
libkonz libkonz 21:05 02.04.2011

Re: Srki,

kazi mi jedan prmer-koji je drugaciji, da neki clan krene da javno govori nesto sasvim suprotno od zajednicke ideje i da se to drugacije zavrsilo?!

Endži, ja nisam razumeo, šta je Peđa govorio suprotno od ideje SDU?
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 21:06 02.04.2011

Re: Srki,

angie01
a zasto se ljudi grupisu u stranke?da bi zajednickim duvanjem u istu tikvu dosli do neke zajednicke koristi!kazi mi jedna prmer-koji je drugaciji, da neki clan krene da javno govori nesto sasvim suprotno od zajednicke ideje i da se to drugacije zavrsilo?!to je obicno znak, da je vreme da raskinu!u politickom miljeu, to se na ovaj nacin desi-kada pojedinac zeli nesto vise za sebe, od dotadasnje ponude!

Šta je Azdejković napisao što je suprotno od zajedničke ideje? Ili od zajedničke partijske ideje? Da li iko zna šta je to suprotno od te neke zajedničke ideje ako ona postoji? Možda SDU želi sveca? Ama nisu to izjavili a pogotovo to nije izjavio onaj kamper.
Možda Azdejković želi nešto više za sebe od dotadašnje ponude, ne sporim. Ali to nije napisao. Napisao je jedan benigni tekst koji bi svaka normalna partija mogla da potpiše.
freehand freehand 21:13 02.04.2011

Re: Srki,

libkonz
kazi mi jedan prmer-koji je drugaciji, da neki clan krene da javno govori nesto sasvim suprotno od zajednicke ideje i da se to drugacije zavrsilo?!

Endži, ja nisam razumeo, šta je Peđa govorio suprotno od ideje SDU?

Što pitaš Endži? Nije ni ona razumela.
A nije razumela ni to što je sama napisala.
Bolje da pitaš mene, pošto ja amabaš ništa nisam razumeo.
Niti me interesuje, bajdvej.
Kao ni vas ostale, kojima nam je dosadno večeras... Kaće opet neka Kasandra ili neki Sandokan, ili bar Dinastija jebemti...
angie01 angie01 21:22 02.04.2011

Re: Srki,

Endži, ja nisam razumeo, šta je Peđa govorio suprotno od ideje SDU?


ocigledno im se ne dopada ideja o gadjenju nad ubijenim premijerom,koji je bio blizak sa Koracem, zato sto se drugi trude, da se o njega mrtvog okoriste!

prizneajem da je to tu mac i za moj dajdzescn!

da je i Djincic imao mana i da nije bio nadcovek ni hi men, al da je sa svim tim nedostacima bio najbolji i da se zato svi post festum ceskaju o njega, jer jos uvek odzvanja jace sve sto su bile njegove ideje, od ideja svih ostalih na gomili, je ispalo nesto sto izaziva prezir i prema njemu???!


angie01 angie01 21:25 02.04.2011

Re: Srki,

Niti me interesuje, bajdvej.


pa sta onda istrcavas?

il mislis da bez tvog soljenja ne moze?
libkonz libkonz 21:26 02.04.2011

Re: Srki,

ocigledno im se ne dopada ideja o gadjenju nad ubijenim premijerom,koji je bio blizak sa Koracem, zato sto se drugi trude, da se o njega mrtvog okoriste!

prizneajem da je to tu mac i za moj dajdzescn!

da je i Djincic imao mana i da nije bio nadcovek ni hi men, al da je sa svim tim nedostacima bio najbolji i da se zato svi post festum ceskaju o njega, jer jos uvek odzvanja jace sve sto su bile njegove ideje, od ideja svih ostalih na gomili, je ispalo nesto sto izaziva prezir i prema njemu???!


a?
freehand

imaš Zvezde Granda na Pinku.
freehand freehand 21:32 02.04.2011

Re: Srki,

imaš Zvezde Granda na Pinku.

Pa to imam i na Blogu.
Evo je Endži, baš krasna koreografija i stajling!
Čekam Sibilu pa da se onesvestim.
angie01 angie01 21:34 02.04.2011

Re: Srki,

a?


ima tamo pred kraj, kao finale, da zbog svih tih lesinara-sa podvucenim pescanikom, eto gadi mu se i sam mrtvi premijer, koji mu za zivota nije bio ni simpatican ni antipatican-jednostavno nije idolopoklonik, (sem kad je karleusa u pitanju:)


KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 21:34 02.04.2011

Re: Srki,

angie01
Endži, ja nisam razumeo, šta je Peđa govorio suprotno od ideje SDU? ocigledno im se ne dopada ideja o gadjenju nad ubijenim premijerom,koji je bio blizak sa Koracem, zato sto se drugi trude, da se o njega mrtvog okoriste!prizneajem da je to tu mac i za moj dajdzescn!da je i Djincic imao mana i da nije bio nadcovek ni hi men, al da je sa svim tim nedostacima bio najbolji i da se zato svi post festum ceskaju o njega, jer jos uvek odzvanja jace sve sto su bile njegove ideje, od ideja svih ostalih na gomili, je ispalo nesto sto izaziva prezir i prema njemu???!


Angie,
Peđa nije napisao Bibliju, ne moramo se složiti sa svakim njegovim slovom, ali tekst je ukupno odličan.
I sad ta partija, ako je partija, zbog tog teksta ili slova na blogu hoće da izbaci čoveka iz "sebe" i da tako zaštiti pokojnog Đinđića od čoveka kome se sve smučilo?!
Ma, povraća mi se od pravoveraca i hiljade onih koji su bili bliski sa Đinđićem. A slabo ko je bio bio blizak sa njim, uključujući i Popoviće i Jovanoviće i ostale.
SVI SU GA BILI PRED UBISTVO OSTAVILI. SVI. Ili ih je oterao. Ostao je sam kao na strelištu. I u pravu je Peđa da se svi češu o njega i da to uprlja i Đinđića.
Poenta teksta je u naslovu.
A druga poenta je da još ne znamo istinu (ne političku pozadinu, nju znamo) o ubistvu.
Sve drugo je gadno i verovatno nebitno. Baš kao ovo komično isključenje ili "isključenje" iz velike partije


angie01 angie01 21:38 02.04.2011

Re: Srki,

Pa to imam i na Blogu.


cekaj, a ti nisi u stajlingu i koreografiji,..jbte- cim neko kaze nesto drugacije ot tvog misljenja, krenes na niske udarce omalovazavanja!

Sibila je osoba od integriteta i zasluzuje postovanje barem zbog toga-pri tome, nisam primetila da je nekog vredjala-kada ne zna kako drugacije!
angie01 angie01 21:44 02.04.2011

Re: Srki,

Peđa nije napisao Bibliju, ne moramo se složiti sa svakim njegovim slovom, ali tekst je ukupno odličan.


ja sam samo objasnila, kako meni deluje cin odstranjivanja- nista drugo,..ne kapiram sad ni sta me to ne razumete, a ni generalno, sta vam nije jasno u cinu stranke- nije im se dopao Pedjin istup u tekstu-oni ocigledno misle drugacije!
libkonz libkonz 22:01 02.04.2011

Re: Srki,

Mislim da mu je poslednja rečenica ključna:
Gadite mi se, jer ste nesposobni i paraziti koji opstajete samo od životne energije drugih. Odvratni ste!

Konačno da neko kaže da je car go. On nije napadao SDU, već je kritiku usmerio ka Peščaniku. Sa pravom.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana