Welcome to the Hotel Adolph Hitler... I-I mean California

Nietzsches Aprentice RSS / 25.12.2007. u 17:10

Već sam imao diskusiju sa Amerima par puta tokom poslednje četiri godine o slobodi izražavanja te mi je pisanje na ovu temu pomalo dosadno, međutim, ipak sam osetio potrebu da bacim par misli na tastaturu povodom poslednjeg skandala koji trese javnost koja inače nema drugih briga od izbora dekoracije hotela. Slučaj hotela koji se drzn'o da metne sliku nevaljalog nemačkog brke na zid jedne od svojih soba, kao što je i očekivano, naišao je na zgražavanje dobrog srpskog naroda. To što je dekoracija čitavog hotela urađena na temu velikih diktatora je verovatno prošlo potpuno neopaženo obzirom da je Hitler došao u centar pažnje, i niko više. Jebeš Staljina, ipak je on uz mnogo manje buke "voleo" svoj narod. Njegova soba je skroz ok, da ne kažem ql. No dobro, na autistične reakcije javnosti smo svi već navikli. Na stranu i to što su verovatno među najbučnijim u negodovanju isti oni koji su u Aranđelovcu navijali da Veljini pioni pokažu izdajničkoj stoci šta je srpstvo. Ono što meni daje za pravo da tvrdim da većina ljudi nije sasvim čista ispod skalpa je to što je skroz ok da neonaz jugend mlati koga i gde hoće, dokle god hoteli nemaju slike Hitlera. U ovakvoj situaciji nije čak ni potrebno uvlačiti u priču argument da ako se nekome nešto ne sviđa, a pritom to nešto ni na koji način ne pričinjava namernu bol ili krši nečija zakonska prava, taj neko ne treba da se na to nešto žali jer ima izbor da to nešto izbegne. Ista priča kao sa onim nesretnim danskim crtačem stripova i spaljivanjem crkava i Hrišćana u Nigeriji zbog njegovog crteža Muhameda (???????!). Jel ti se nešto ne sviđa? Molim lepo, ne moraš to da gledaš/čitaš/slušaš. Dok ne krši ničija prava i ne poziva na nasilje čemu frka? Da se kladimo da je više smrti od WW2 do sada izazvao Pokemon nego slike Hitlera. Ali ne, ne može u Srbiji koja je epitom tolerancije da stoji slika velikog nemačkog diktatora. Ruski je ok. Smeh ili plač? Plač, nego šta...



Komentari (107)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

okapoaniolz okapoaniolz 17:29 25.12.2007

mali problem

pobunili su se oko slike (hitlerove) upravo oni koji se bore za ljudska prava, a ne obicni ljudi. uveren sam da obicne ljude boli uvo ko visi na zidu, a ovi koji se bune moraju sebi i drugima da dokazu da su srbi fasisti (jer zaboga ko sme da okaci hitlera na zid).

p.s.
ovdasnji borci za ljudska prava izasli su iz komunistickog sinjela, pa im zbog toga staljin verovatno i ne smeta
JJ Beba JJ Beba 20:33 25.12.2007

Re: mali problem

ovdasnji borci za ljudska prava izasli su iz komunistickog sinjela, pa im zbog toga staljin verovatno i ne smeta

zloinaopakao, viš da nisi u toku.
U našoj zemlji istoričari su potvrdili antifašistički karakter i četničkom i partizanskom pokretu. Jel ti to misliš da se četnici niisu bolrili protiv Hitlera u II sv ratu? Da među četnicima nema žrtava Nemačke nacističke politike? Da Vladika Nikolaj Velimirović nije bio u nacističkom logoru?
jananderson jananderson 20:57 25.12.2007

Re: mali problem

Ima tu vise "malih" problema.
Prvo: protiv slike su se pobunili upravo oni na koje je Velja nahuskao svoje pione, a ne obrnuto kako autor misli.
Drugo: mogu da se slozim da su hitler i staljin bili diktatori i zlocinacki skotovi, ali za vreme drugog svetskog rata je hitler bio dokazano vece zlo od staljina koji se btw botio protiv njega, a tamanio je uglavnom svoj narod koji ga se jos nije sasvim odrekao za razliku od nemaca koji su cak doneli krivicni zakon po kome je kaznjivo isticati hitlerove slike i negirati holokaust.
Trece: citav tekst je, valjda zato sto je autoru dosadno(prtpostavljam da razmislja), malo nategnut i zbrckan nekozistentnim recenicama.
KafaJeGotova KafaJeGotova 21:54 25.12.2007

Re: mali problem

jananderson
Trece: citav tekst je, valjda zato sto je autoru dosadno(prtpostavljam da razmislja), malo nategnut i zbrckan nekozistentnim recenicama.

i ja sam stek'o takav utisak. okruglo pa na cose
Matija Novakovic Matija Novakovic 00:16 26.12.2007

Re: mali problem

okapoaniolz
pobunili su se oko slike (hitlerove) upravo oni koji se bore za ljudska prava, a ne obicni ljudi. uveren sam da obicne ljude boli uvo ko visi na zidu, a ovi koji se bune moraju sebi i drugima da dokazu da su srbi fasisti (jer zaboga ko sme da okaci hitlera na zid).


Slažem se.
okapoaniolz okapoaniolz 10:22 26.12.2007

Re: mali problem


zloinaopakao, viš da nisi u toku.
U našoj zemlji istoričari su potvrdili antifašistički karakter i četničkom i partizanskom pokretu. Jel ti to misliš da se četnici niisu bolrili protiv Hitlera u II sv ratu? Da među četnicima nema žrtava Nemačke nacističke politike? Da Vladika Nikolaj Velimirović nije bio u nacističkom logoru?


opet ne razumes ono sta procitas, nisam pominjao antifasiste vec nase borce za ljudska prava npr. latinke, zivorade sonje (izuzimam liht), biljane itd, a odakle su se pojavili cetnici i vl. nikolaj nije mi jasno.
JJ Beba JJ Beba 14:51 26.12.2007

Re: mali problem

nisam pominjao antifasiste vec nase borce za ljudska prava

hoćeš da kažeš da borci za ljudska prva nisu antifašisti?
okapoaniolz, stvarno si odraz sopstveng nika
okapoaniolz okapoaniolz 15:05 26.12.2007

Re: mali problem

JJ Beba
nisam pominjao antifasiste vec nase borce za ljudska prava

hoćeš da kažeš da borci za ljudska prva nisu antifašisti?
okapoaniolz, stvarno si odraz sopstveng nika



o tome nisam pisao nista, a da li su antifasisti iskreno me zabole...
samo kazem da njima staljin ne smeta jer su izasli ispod istog sinjela. staljin je bio antifasista ali ne bih rekao da je taj kvalitet pomogao njegovim zrtvama (samo nekih 20-tak miliona).
JJ Beba JJ Beba 15:16 26.12.2007

Re: mali problem

samo kazem da njima staljin ne smeta jer su izasli ispod istog sinjela. staljin je bio antifasista ali ne bih rekao da je taj kvalitet pomogao njegovim zrtvama (samo nekih 20-tak miliona).

nije bilo reći o Staljinu zato što je slika Hitlera bila u sobi 501 a veliki poster u kafiću iza šanka. Poster je Zabunović skinuo kada je počelo da se priča o tome. Dakle poster je bio javno izležožen u kafiću a ne u sobi.
razumeš razliku? Staljin i drugi likovi nisu bili izloženi pogledima šire javnosti.
Naravno da i Staljin, kao jesdan od najvećih monstruma moderne istorije, ne zaslužuje sliku.
Filip2412 Filip2412 23:26 04.04.2008

Re: mali problem

U našoj zemlji istoričari su potvrdili antifašistički karakter i četničkom i partizanskom pokretu


U svetu su odavno to isto znali samo je nama trebalo 50 godina da otkrijemo.
KafaJeGotova KafaJeGotova 21:52 25.12.2007

cek cek

da li mislis da bi bilo ok i da se postave tepisi u tim apartmanima na kojima su isprintani lesevi zrtava tih rezima? onako da se gazi po njemu (njima?)? konceptualno se uklapa - oni na zidu, oni na podu, a ti nemoj da gazis na tepih ako ti smeta.
slozio bih se u tvojoj kritici za kritiku isticanje hitlera, a zanemarivanje npr. staljina, ali nisi bas tako formulisao post.
Nietzsches Aprentice Nietzsches Aprentice 23:24 25.12.2007

Re: cek cek

Deo moje kritike jeste na to sto se samo oko Hitlera digla frka, a drugi deo je to sto ljudi poput Vas pokusavaju da u svemu vide vise od onoga sto postoji, tj. da izvuku simboliku i tamo gde je nema pa i provokaciju tamo gde je nema. Tu je jedan od problema. Vlasnik hotela je stavio sliku u sklopu tematike hotela, a ne u cilju izazivanja i provokacije zrtava (ili potomaka zrtava) WW2. Cak i ovde biznismeni imaju par grama mozga da ne pucaju sebi u nogu na takav nacin. A ljudi kojima nesto nije po volji ce uvek i svuda biti. Ljudi koji vide glorifikaciju nacizma tamo gde je nema, ljudi koji vide skrnavljenje zrtava tamo gde ga nema isl.

@ Mr. Anderson

Tacka 2: Briljantna logika. Dimanzija zla se sada meri po razlogu zbog kojeg je neko nekoga ubio, nacionalnoj pripadnosti zrtava (ako su domaci to se ne racuna, nasi su ) i po broju mrtvih, ne po samom cinu. Sta vi mislite, da li bi se Staljina mozda odrekli svi oni koji su umrli pod njegovom vlascu? I zbog svega ovoga je Staljin mnogo manje los od Hitlera. Vrlo dobro.
Geronimo Geronimo 23:38 25.12.2007

Re: cek cek

mislis da bi bilo ok i da se postave tepisi u tim apartmanima na kojima su isprintani lesevi zrtava tih rezima?

Kad naletim na recenicu koja pocinje sa "da li mislis...?" u 99% slucajeva to ispadne da se hoce pitati "...da si ti pametan?". Da imam neku moc, sproveo bih da zakonski svako onaj kome padne na pamet da "onakva" slika na zidu nije nista strasno mora da postavi i takav tepih. Mozda bi ih to ipak navelo da stave prst na celo. Preporuka. Izvanredno!
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:47 25.12.2007

Re: cek cek

a drugi deo je to sto ljudi poput Vas pokusavaju da u svemu vide vise od onoga sto postoji, tj. da izvuku simboliku i tamo gde je nema pa i provokaciju tamo gde je nema.



kako nema?
na šta tebe asocira slika hitlera?
na državnika?
na slikara?
na zločinca?
il samo dekor, kao more palma i to?

Vlasnik hotela je stavio sliku u sklopu tematike hotela, a ne u cilju izazivanja i provokacije zrtava


vlasnik hotela je idiot.
s gramom ili bez grama mozga.
jananderson jananderson 23:48 25.12.2007

Re: cek cek

Nietzsches Aprentice
Deo moje kritike jeste na to sto se samo oko Hitlera digla frka, a drugi deo je to sto ljudi poput Vas pokusavaju da u svemu vide vise od onoga sto postoji, tj. da izvuku simboliku i tamo gde je nema pa i provokaciju tamo gde je nema. Tu je jedan od problema. Vlasnik hotela je stavio sliku u sklopu tematike hotela, a ne u cilju izazivanja i provokacije zrtava (ili potomaka zrtava) WW2. Cak i ovde biznismeni imaju par grama mozga da ne pucaju sebi u nogu na takav nacin. A ljudi kojima nesto nije po volji ce uvek i svuda biti. Ljudi koji vide glorifikaciju nacizma tamo gde je nema, ljudi koji vide skrnavljenje zrtava tamo gde ga nema isl.

@ Mr. Anderson

Tacka 2: Briljantna logika. Dimanzija zla se sada meri po razlogu zbog kojeg je neko nekoga ubio, nacionalnoj pripadnosti zrtava (ako su domaci to se ne racuna, nasi su ) i po broju mrtvih, ne po samom cinu. Sta vi mislite, da li bi se Staljina mozda odrekli svi oni koji su umrli pod njegovom vlascu? I zbog svega ovoga je Staljin mnogo manje los od Hitlera. Vrlo dobro.

Posle ovoga moram da se zabrinem za sadrzaj ispod vaseg skalpa. Gde ste se vi ucili logici? Kod virtuelnog vasilija? Ne znate ga? Nemoguce!
Nietzsches Aprentice Nietzsches Aprentice 23:53 25.12.2007

Re: cek cek

Jel ovo nemusti pokusaj diskusije u nedostatku argumenata ili sta?
KafaJeGotova KafaJeGotova 23:54 25.12.2007

Re: cek cek

Deo moje kritike jeste na to sto se samo oko Hitlera digla frka, a drugi deo je to sto ljudi poput Vas pokusavaju da u svemu vide vise od onoga sto postoji, tj. da izvuku simboliku i tamo gde je nema pa i provokaciju tamo gde je nema. Tu je jedan od problema. Vlasnik hotela je stavio sliku u sklopu tematike hotela, a ne u cilju izazivanja i provokacije zrtava (ili potomaka zrtava) WW2. Cak i ovde biznismeni imaju par grama mozga da ne pucaju sebi u nogu na takav nacin. A ljudi kojima nesto nije po volji ce uvek i svuda biti. Ljudi koji vide glorifikaciju nacizma tamo gde je nema, ljudi koji vide skrnavljenje zrtava tamo gde ga nema isl.

nisi mi odgovrio za tepih. a ozbiljno sam te pitao. to je samo tepih. nema simbolike. ili mozda ipak ima?
a raferenca za nesto sto postoji ili vise od onoga sto postoji je, naravno, tvoj sud? :))) fino misljenje o sebi imas.
Nietzsches Aprentice Nietzsches Aprentice 23:57 25.12.2007

Re: cek cek

Exitus Letalis

kako nema?
na šta tebe asocira slika hitlera?
na državnika?
na slikara?
na zločinca?
il samo dekor, kao more palma i to?

vlasnik hotela je idiot.
s gramom ili bez grama mozga.


Covek je zlocinac. Mrtav zlocinac. Takodje i politicar. Diktator. Tema hotela su diktatori. Onog trenutka kada slike pocnu da zrace i hipnotisu ljude ka prihvatanju ideologije zastupane od strane onih koji su na njima slozicu se sa vama. Do tada, niste u pravu. Drugo, niko ne tera ljude koji se osecaju povredjenim isticanjem te slike da borave u tom hotelu i toj sobi. Zasto onda ne apelovati da se svaka slika Hitlera i svaka kopija Mein Kampfa spali?
KafaJeGotova KafaJeGotova 23:59 25.12.2007

Re: cek cek

Kad naletim na recenicu koja pocinje sa "da li mislis...?" u 99% slucajeva to ispadne da se hoce pitati "...da si ti pametan?".

:))) ja? nikako... ma, ucinilo ti se...
JJ Beba JJ Beba 00:00 26.12.2007

Re: cek cek

Vlasnik hotela je stavio sliku u sklopu tematike hotela, a ne u cilju izazivanja i provokacije zrtava (ili potomaka zrtava) WW2

to nije tačno.
Vlasnik hotela je stavio i veiki poster Hitlera koji pije pivo iza šanka u kafiću i koji je brže bolje skinuo kad su se pojavili komnetari u novinama.
Dakle nije bilo Hitelara samo u sobi 501.
Nije tematika poznati političari.
tematika je Hitler.
Nietzsches Aprentice Nietzsches Aprentice 00:06 26.12.2007

Re: cek cek

Ne daj boze neki izvor...
Nietzsches Aprentice Nietzsches Aprentice 00:14 26.12.2007

Re: cek cek

KafaJeGotova

nisi mi odgovrio za tepih. a ozbiljno sam te pitao. to je samo tepih. nema simbolike. ili mozda ipak ima?
a raferenca za nesto sto postoji ili vise od onoga sto postoji je, naravno, tvoj sud? :))) fino misljenje o sebi imas.


Hitler je bio zlocinac, 5. put, apsolvirano. Takodje i politicar. Sliku Hitlera je moguce posmatrati, zamislite, i kao sliku politicara, stratega, what have you. Zasto je ta ideja toliko neverovatna? Dalje, zasto se oko slike izlozene u zatvorenoj sobi glasaju ljudi koji je nikada nece morati obici? Jer su zabrinuti za one ostale koji ce mozda odjednom po boravku poceti da zagovaraju nacisticke ideje? Ma vazi...
KafaJeGotova KafaJeGotova 00:14 26.12.2007

Re: cek cek

a posebna je prica ko je lik koji je izgradio taj hotel...
nego, segrte, os ti da kupujes taj tepih? da stancujem ili sta?
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 00:19 26.12.2007

Re: cek cek

Sliku Hitlera je moguce posmatrati, zamislite, i kao sliku politicara, stratega, what have you. Zasto je ta ideja toliko neverovatna?

a da to pitaš ljude koji su preživeli Holokaust.
KafaJeGotova KafaJeGotova 00:30 26.12.2007

Re: cek cek

srdjan mitrovic
a da to pitaš ljude koji su preživeli Holokaust.

a, ne. tu sad ide onaj argument - pa oni ne moraju da idu u tu sobu ako ih to vredja. ma sve je smisljeno.
Nietzsches Aprentice Nietzsches Aprentice 00:34 26.12.2007

Re: cek cek

Srđan Mitrović
Sliku Hitlera je moguce posmatrati, zamislite, i kao sliku politicara, stratega, what have you. Zasto je ta ideja toliko neverovatna?

a da to pitaš ljude koji su preživeli Holokaust.


Aman, dokle vise? Sta ste se uhvatili Holokausta ko pijan plota? Jel to sto je bio ratni zlocinac automatski brise sve ostale dimenzije njegove licnosti? Jel ispitivanje coveka tabu tema?
Nietzsches Aprentice Nietzsches Aprentice 00:34 26.12.2007

Re: cek cek

KafaJeGotova
srdjan mitrovic
a da to pitaš ljude koji su preživeli Holokaust.

a, ne. tu sad ide onaj argument - pa oni ne moraju da idu u tu sobu ako ih to vredja. ma sve je smisljeno.


Ucimo polako. Sta nije u redu sa tim argumentom?
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 00:35 26.12.2007

Re: cek cek

el to sto je bio ratni zlocinac automatski brise sve ostale dimenzije njegove licnosti?

briše.
Nietzsches Aprentice Nietzsches Aprentice 00:42 26.12.2007

Re: cek cek

Srđan Mitrović
el to sto je bio ratni zlocinac automatski brise sve ostale dimenzije njegove licnosti?

briše.


Naravno da ne brise. Neko nije dobar = neko ne postoji. Kakva je ovo logika?
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 00:44 26.12.2007

Re: cek cek

čitaj šta piše:
brise sve ostale dimenzije njegove licnosti.
to je bio i deo tvog pitanja.

KafaJeGotova KafaJeGotova 00:52 26.12.2007

Re: cek cek

Sta nije u redu sa tim argumentom?

ja bih se zapitao sta nije uredu sa onim koji tako argumentuje...
Nietzsches Aprentice Nietzsches Aprentice 00:56 26.12.2007

Re: cek cek

KafaJeGotova
Sta nije u redu sa tim argumentom?

ja bih se zapitao sta nije uredu sa onim koji tako argumentuje...


dobro, sta nije u redu? Kad vec na pitanje odgovaramo pitanjima...
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:57 26.12.2007

Re: cek cek

Nietzsches Aprentice
Ne daj boze neki izvor...





jes da je sitno i slikano mobilnim. eno ima malo bolje na blogu zbog koga si bacio ove misli na tastaturu.
ovo je sank pomenutog kafica sa fotkom hitlera koji ispija pivo. slikala jj.



prošetaj pa pitaj.
a da, ti nisi ovde. pošalji nekog prijatelja nek se raspita.

KafaJeGotova KafaJeGotova 01:07 26.12.2007

Re: cek cek

dobro, sta nije u redu? Kad vec na pitanje odgovaramo pitanjima...

vidi ga. ja taman sednem za razboj da ti uradim tepih, a ti me prekidas.
eh, sad - nakucasmo se ovde i na postu kod srdjana mitrovica i ti sad takvo pitanje. kreni redom i citaj...
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 23:09 25.12.2007

ne znam ko si

i ne zanima me.
ali te molim da odeš malo do aušvica.
onda nećeš praviti ovakve glupe zamene teza.
jako sam se trudio da ostanem pristojan.
sliku nevaljalog nemačkog brke



Nietzsches Aprentice Nietzsches Aprentice 23:28 25.12.2007

Re: ne znam ko si

Moj sarkasticni komentar ne treba na precac mesati sa stavom o Hitleru. Mislio sam da su takvi brzopleti zaključci odlike pubertetlija. Bice da sam pogresio.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 23:32 25.12.2007

Re: ne znam ko si

drago mi je da možeš da budeš sarkastičan, pogotovo kad je Holokaust u pitanju.
ja nekako ne mogu.
kad smo kod puberteta, meni se čini da ti nisi iz njega izašao. tu si negde 85. godište
možda si zato bežao sa časova istorije.

Nietzsches Aprentice Nietzsches Aprentice 23:40 25.12.2007

Re: ne znam ko si

Srđan Mitrović
drago mi je da možeš da budeš sarkastičan, pogotovo kad je Holokaust u pitanju.
ja nekako ne mogu.
kad smo kod puberteta, meni se čini da ni ti nisi baš iz njega izašao.
možda si zato bežao sa časova istorije.



Moj komentar o Hitleru je odjednom nepostovanje prema zrtvama WW2. Kako?
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 23:47 25.12.2007

Re: ne znam ko si

kratak je put od hitlera do Holkusta.
a ti nekako voliš da daješ sarkastične komentare na tu temu.
ako nisi naučio do sada, nema ništa sarkastično u hitleru. ni kačenju njegove slike bilo gde.


Nietzsches Aprentice Nietzsches Aprentice 23:51 25.12.2007

Re: ne znam ko si

Jel to onda znaci da treba zabraniti Mein Kampf? Posto kapiram da je opasnija knjiga nego slika. I gde onda stati? Jel to resenje problema ideje nacizma? Zabraniti simbole? Staviti poster preko 2x2 rupe na zidu?
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 23:55 25.12.2007

Re: ne znam ko si

knjiga mein kampf ima da se kupi svuda, izuzev u nemačkoj. ali i tamo gde ima da se kupi, objavljuju se kritička izdanja.
protiv nacizma se bori zabranama, ali i edukovanjem.
u evropi postoje zakoni. i vrlo su rigorozni što se tiče propagiranja nacizma.


Matija Novakovic Matija Novakovic 23:56 25.12.2007

Re: ne znam ko si

Evo ja sam PROVERENO i dalje u pubertetu (vidi profil), a i baš sam stigao do Hitlera iz istorije ovih dana, pa pomislih da bi bilo zgodno da i ja malo ironišem na ovom blogu.

Hitler je bio ludak, u isto vreme i genije.
Pobio je neverovatan broj ljudi, na potpuno nezamislive načine i o tome ne treba ni diskutovati. Svi to vrlo dobro znamo.
Čisto da spomenem, molio bih vas da ne pomislite da sam fašista, da je njegova politika vođena skoro savršeno, rat isto tako. Neke strategije i planove definitvno treba izučavati detaljno, i treba da služe kao primer za budućnost, jer su brilijantno osmišljeni i odlično sprovedeni. (ko bi sada želeo da navede argument da sam ja glup zato što mislim da je sjajno što je poubijao tolike ljude, odmah da mu odgovorim da sigurno nisam mislio da ratne logore za Jevreje, istrebljivanja ili sl., nego verovatno na nešto drugo, neke druge događaje tokom njegovog života... i nek uzme udžbenik iz istorije :) )

U hotelu niko ne veliča njegova dela, čak se to ne može ni nazvati veličanjem ličnosti. Ko hoće sa Hitlerom u sobu, može, ko neće, ne mora. Meni bi bilo jako interesantno da odsednem u toj sobi, ako bi ista imala različit materijal o samom Hitleru, istoriju ratovanja, politiku i sl. Ne znači da ja to podržavam, možda me samo interesuje šta se desilo.. Kao što učim u školi. Pa imam njegovu sliku i u udžbeniku, i ima je svaki srednjoškolac, pa i osnovac.

Niko neće postati fašista jer je bio u toj sobi. Ako to neko ipak postane, ona nije normalan ni ušao u sobu a kao takav, normalan iz nje neće ni izaći.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 00:04 26.12.2007

Re: ne znam ko si

jedno je slika hitlera u udžbeniku ili muzeju gde je stvaljen u kontekst drugog svetskog rata i Holokausta.
nešto sasvim drugo je slika na zidu hotelske sobe.
i ne treba mešati slobodu govora sa anarhijom.
Nietzsches Aprentice Nietzsches Aprentice 00:07 26.12.2007

Re: ne znam ko si

Znaci bilo bi ok ako bi pored slike stajao mali tekst koji objasnjava da je covek bio ratni zlocinac? Jel to to? Posto ljudi inace ne znaju. Ljudi koji znaju ko je Hitler unapred imaju ili negativan ili pozitivan stav prema njemu. Nece se njihov stav promeniti nakon posmatranja slike.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 00:11 26.12.2007

Re: ne znam ko si

ne bi bilo ok, ali bi tekst pomogao. samo se bojim da to ne bi bio mali tekst. i još par slika iz Aušvica bi bilo najbolje.
kako god okreneš, nije mu mesto u holetskoj sobi

Posto ljudi inace ne znaju.

Neznanje nije opravdanje. Ne prolazi ni na jednom sudu.
Matija Novakovic Matija Novakovic 00:11 26.12.2007

Re: ne znam ko si

Srđan Mitrović
jedno je slika hitlera u udžbeniku ili muzeju gde je stvaljen u kontekst drugog svetskog rata i Holokausta.
nešto sasvim drugo je slika na zidu hotelske sobe.
i ne treba mešati slobodu govora sa anarhijom.


Tačno. Upravo si rekao ono najbitnije. Ovde nije stavljeno ni u kakav kontekst. Shvati kako hoćeš.
Nietzsches Aprentice Nietzsches Aprentice 00:17 26.12.2007

Re: ne znam ko si

Sarkazam, ponovo. Nebitno, coveku koji je vlasnik hotela tesko mozes da kazes kakva je vrsta dekoracije, u okviru legalnog, za sobu ili ne. Moze da radi sta hoce. Uticace na njegovo poslovanje ali zaista nema osnova po kojima bilo ko moze da mu diktira kako ce opremiti sopstveni hotel...
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 00:21 26.12.2007

Re: ne znam ko si

nema osnova po kojima bilo ko moze da mu diktira kako ce opremiti sopstveni hotel...

u normalnim zemljama postoji zakon, svidelo se to tebi ili ne.
NE MOŽE ŠTA HOĆE.
probaj da u nemačkoj otvoriš hotel sa slikom hitlera.
JJ Beba JJ Beba 00:23 26.12.2007

Re: ne znam ko si

Hitler je bio ludak, u isto vreme i genije.

Erih From je uradio psihoanalitičnu analizu psihološke strukture Adolfa Hitlera i izložio je u sada već klasičnom delu "Anatomija ljudke destruktivnosti". (kod nas izašla 1975 god) . Hitelra je dijagnostikovao kao klinički slučaj nekrofilije a njegovu agresiju kao malignu. U psihološkoj strukturi tog čoveka koga ti smtarš" genijalnim" je ekstremna narcisoidnost, nepostojanje kontakata sa drugima, ima pukotine u percepciji stvrnosti, intenzivnu nekrofiliju. From smtara da se legitimno može pretpostaviti prisustvo psihoze, možda šizofrene crte . Međutim uprkos crtama ludila on je bio dovojno zdrav da postavi svoje ciljve da ih sledi i da u počteku bude čak uspešan u tome. Bio je paranoidana, sumničava osoba, psihotičan ali vladao je sobom.Čak i da je bio optužen na sudu nikada ne bi mogao da se vadi na ludilo. Hitler je imao destruktivan karakter, pa čak i ako je voleo životinje i decu bio je zao čovek.
Hitler nije bio genije. Njegovi talenti nisu bili jedinstveni. Ono što jeste bilo jedinstveno je bila društveno- poitička situacijai kojij se on mogao uzdići
Matija Novakovic Matija Novakovic 00:33 26.12.2007

Re: ne znam ko si

Koliko bi samo genija mogli da svrstamo u mentalno poremećene. Neretka psihološka pojava. Ne bi nam ni jedan ostao. (srećom, imao sam i psihologiju prošle godine)

A gde je opravdanje za ljude koji se smatraju vrsnim vojskovođama i političarima, genijima u TIM poljima, koji su takođe pobili (skoro) toliko ljudi?
Oni su kul jer, šta, nisu birali Jevreje?

Unapred se izvinjavam svima koje vređa moja upotreba reči Jevrej. Iako je ovde popularan sarkazam, ovo to nije.
JJ Beba JJ Beba 00:45 26.12.2007

Re: ne znam ko si

Koliko bi samo genija mogli da svrstamo u mentalno poremećene. Neretka psihološka pojava. Ne bi nam ni jedan ostao. (srećom, imao sam i psihologiju prošle godine)

Hitler nije bio genijalan, rekoh.
Prema konvencionalnim terminima nije bio psihozan čovek, ali u medjuljudskim terminima on je bio vrlo bolestan čovek. Postoji velika razlika između psihoznih crta i psihoze . Kao što postoje zli i dobroćudni "zdravi" ljudi, tako postoje i i zli i dobroćudni "ludaci"
Pošto si imao psihologiju prošle godine i pošto si donkele upoznat sa termonologijom moći ćeš sa razumevanjem da pročitaš ovu studiju. Dotle nemoj da se upuštaš u nešto što ne poznaješ.
Matija Novakovic Matija Novakovic 00:55 26.12.2007

Re: ne knam ko si

Postoje i zli i dobroćudni ludaci.
Dobroćudni ludaci svoju genijalnost, izazvanu psihozom, ispoljavaju na dobar način, genijalnim delima (i delima koja su učinili i umetničkim delima koja su napravili, recimo)
Zli ludaci svoju, genijalnost izazvanu psihozom, ispoljavaju na loš način, genijalnim delima - naravno potpuno neprihvatljivim, ali ništa manje genijalnim.
Ne kažem ja da je genije zato što ga podržavam, ili zato što mu se divim, nego je jednostavno uspeo da izvede nešto na genijalan način. Jer ono što je zamislio, što je bilo apsolutno nenormalno, za šta je dobio podršku koga je hteo, je i sproveo, skoro, hvala bogu, do kraja. (hvala bogu što nije sproveo do kraja, da neko ne shvati pogrešno) To je genijalno. Neprihvatljivo, bolesno, užasavajuće, takođe.
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:03 26.12.2007

Re: ne znam ko si

Čisto da spomenem, molio bih vas da ne pomislite da sam fašista, da je njegova politika vođena skoro savršeno, rat isto tako.


ti to kao analitičar

Meni bi bilo jako interesantno da odsednem u toj sobi, ako bi ista imala različit materijal o samom Hitleru, istoriju ratovanja, politiku i sl.


u biblioteku po te info.
u hotel se ne ide iz tebi interesantnih razloga.


Niko neće postati fašista jer je bio u toj sobi.


meni je tebe žao. nije ni čudo kad se zna na kom smo mestu po obrazovanju u svetu. i primeni istog.
nisi ti kriv.
al možeš malo sam da učiš. ne škodi.
Matija Novakovic Matija Novakovic 01:09 26.12.2007

Re: ne znam ko si

Da, ja to kao analitičar.

Očigledno je vlasnik hotela hteo da na drugačiji način privuče ljude, svi to rade, samo na drugačije načine. Nekome se neki način, ne sviđa.

Samo navedi argument, mogu i ja da kažem da je i meni tebe žao i šta sam time rekao? Ne škodi.
JJ Beba JJ Beba 01:21 26.12.2007

Re: ne znam ko si

Očigledno je vlasnik hotela hteo da na drugačiji način privuče ljude

Tako što će istaknuti sliku jedne destruktivne, nekrofilne osobe zbog čije su agresivnosti miloni ljudi platili životima, milioni ljudi propatili, gladovali, bili ratavljeni od svojih porodica. Obesiti sliku čoveka čiji su objekti destruktivnosti bili ljudi igradovi. Najekstrmniji izraz njegove manije za destrukcijom bio je dekret "Spaljena zemlja" za Nemačku koji je izdao 1944. god i u kome traži da se , pre nego neprijatelj zauzme Nemačku, sve razori. Sve . Ništa ne treba biti sačuvano čak ni umetnička dela, spomenici, palate...Znaći ostaviti sopstvenu zemlju bez ičega. Šper je rizikovao svoj život da postigne da se taj dekret nikada ne sprovede u delo.
I to je čovek koji treba da privuče goste u Zabinovićevom hotelu?
To je čovek koji ima tvoje razumevanje?
Matija Novakovic Matija Novakovic 01:34 26.12.2007

Re: ne znam ko si

Možeš da ga posmatraš kao ubicu i bolesnika, što je svakako tačno.
A možeš i kao istoriju, jer je i to.

Možeš da kažeš da je neko lud što kači njegovu sliku, jer on svakakav bio, jer to nije iz raznih razloga dobro, (slike svih diktatora uopšte) ali možeš i da shvatiš da nije poenta u promovisanju ubice i zločina, nego u osvrtu na tu prošlost. Taj osvrt ne mora biti *jao vidi šta je uradio, hoću i ja. Može da bude i *vidi šta je bolesnik uradio, užas. Zavisi kako želiš da razumeš. Niko neće zbog te slike pomisliti da je dobro biti nacista. Ljudi znaju ko je i šta je bio. Oni koji ne znaju, neće se ni osvrnuti za slikom.

Taj čovek nema moje razumevanje. Ovde se ne radi o njemu, već o njegovoj slici na zidu.
JJ Beba JJ Beba 01:35 26.12.2007

Re: ne knam ko si

Ne kažem ja da je genije zato što ga podržavam, ili zato što mu se divim, nego je jednostavno uspeo da izvede nešto na genijalan način

on nije uspe ništa da izvede sem da proizvede ogromna razaranja i ljudsku patnju kao i smrt ogromnog broja ljudi. Sve se desilo zato što je on to hteo, zato što je bio nekrofilan i zato što nije vileo život. Njegovi plnaovi za Poljake bili su neviđeno destruktivni. T reblai ih je kulturno kastrirati; učneje je trebalo biti svedeno samo na saobraćajne zankove, malo nemačkog, iz geografije činjenica da je Berlin glavni grad Nemačke i ništa više. Nema zdrzavstvene zaštite, treba održavati nizak životni strandard, Poljaci teba da budu jeftina radna snaga. Tebi to genijalano? Ili kako pobiti defektne ljude. Već u Mein Kampfu piše o tome. I to tebi genijalno?
Matija Novakovic Matija Novakovic 01:38 26.12.2007

Re: ne znam ko si

undefined
JJ Beba

on nije uspe ništa da izvede sem da proizvede ogromna razaranja i ljudsku patnju kao i smrt ogromnog broja ljudi. Sve se desilo zato što je on to hteo, zato što je bio nekrofilan i zato što nije vileo život. Njegovi plnaovi za Poljake bili su neviđeno destruktivni. T reblai ih je kulturno kastrirati; učneje je trebalo biti svedeno samo na saobraćajne zankove, malo nemačkog, iz geografije činjenica da je Berlin glavni grad Nemačke i ništa više. Nema zdrzavstvene zaštite, treba održavati nizak životni strandard, Poljaci teba da budu jeftina radna snaga. Tebi to genijalano? Ili kako pobiti defektne ljude. Već u Mein Kampfu piše o tome. I to tebi genijalno?


Molim te nemoj da izvrćeš moje reči. Genijalno je što je to svoje bolesno razmišljanje ostvario, način na koji je to ostvario, uprkos nelogici toga. Nije sam čin genijalan!
JJ Beba JJ Beba 01:43 26.12.2007

Re: ne znam ko si

Genijalno je što je to svoje bolesno razmišljanje ostvario

Bolesno je to što ti smtaraš da je genijalno kad neko nešato bolesno osvari
Matija Novakovic Matija Novakovic 01:53 26.12.2007

Re: ne znam ko si

Rekao sam ali ponoviću. Možda se ne razumemo.

Prvo, ustanovili smo da je bolesno ono što je zamislio. I oko toga se slažemo.
Takođe, znamo i da je veliki deo svoje vizije ostvario.
E sad, ne mislim da je genijalno kada neko NEŠTO bolesno ostvari. Jer ovo nije NEŠTO. Ovo je SVAŠTA. Svašta je veoma teško bilo izvesti, jer je za to trebalo naći podršku, ljude koji će ratovati...da ne zalazim...
To svašta je toliko bolesno da je to neverovatno i samim tim je neverovatno da neko delić tog svašta uspe da ostvari. A on nije ostvario samo delić.. I on i dalje ima podršku, malobrojnih, ali svejedno. Posle 50 godina. Posle svega što o tome znamo.
Jer je on genijalno vodio politiku, upravljao masama, ratovao uz tolike gubitke... A zbog čega? Zbog svoje retardirane vizije. I on je uspeo da ubedi ljude u to i da svašta postigne. To mislim da je genijalno. I to genijalno ne mora biti pozitivno.
JJ Beba JJ Beba 02:14 26.12.2007

Re: ne znam ko si

Jer je on genijalno vodio politiku, upravljao masama, ratovao uz tolike gubitke... A zbog čega? Zbog svoje retardirane vizije. I on je uspeo da ubedi ljude u to i da svašta postigne. To mislim da je genijalno

Ništa od toga nije genijalno.
Ni sam Hitler nije bio genijalan, svi njegovi "talneti" su bili kvazi, bio je prosečno talentovan čovek, većina njegovih "talenata" je deo mita i udvoričkog ponašanja njegovih saradnika. Njegov najveći talenat je bila sposobnost da imperionira ljude i to je obalto koristio.U svemu drugome - u slikarstvu, u arhitekturi, muzici, obrazovanju, bio je diletant.
kockao se i izgubio je. Nije bilo kajanja, nije bilo nikakve reakcije.
Imao je ono što je uvek želeo - moć i zadovoljenje svoje mržnje i želje za destrukcijom. I ako je izgubio rat ipak je dobitnik - Hitler megaloman i destriktor je pobedio. Oni koji su izgubili su miloni ljudi , žrtve njegove "politike", kao i sami Nemci zato što je smrt u borbi za njega bila patnja. Njihova patnja Hitleru nije ništa značila jer je bio čovek bez kajanja.
I da ti ponovim opet - nemoj da gledaš Hitlera kao genijalnog čovekaj jer ni učemu nije bio jedinstven. Ono što jeste bilo jedinstveno je bila društveno- poitička situacija u kojoj se on mogao uzdići
Matija Novakovic Matija Novakovic 02:32 26.12.2007

Re: ne znam ko si

Tačno je naravno da je situacija bila pogodna za uspeh nacizma. Ali ipak mislim da ne može sasvim prosečan čovek to da uradi. Jeste bio lud, ali je bio veoma talentovan govornik i zahvaljujući tome (i tome) je "uspeo".
Matija Novakovic Matija Novakovic 02:34 26.12.2007

Re: ne znam ko si

Da smo još malo udaljeniji od teme, pričali bismo o proizvodnji kaučuka...
parobrod parobrod 09:30 26.12.2007

Hitler u sobi

E kada bi vlasnik tog hotle uredio sobu kao u konc logoru sa hitlerom na zidu da kada udjes ti potnuo bude jasna velicina licnosti i obim dela. Tako da se potpuno osetis jednim od onih pogubljenih u dusegubki koja je sa starog sajmista vozila preko starog mosta pa pored hotela pa Nemanjinom put Jajinaca. Mozda isti bude organizovao i turisticke ture.
MIslim da je ideja hitlerovog apartmana jeziva i da u najmanju ruku omalovazava zrtve WW2u svakom pogledu.
U svako slucaju sam zgrozen
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:24 25.12.2007

tek koliko je tebi dosadno

Već sam imao diskusiju sa Amerima par puta tokom poslednje četiri godine o slobodi izražavanja te mi je pisanje na ovu temu pomalo dosadno, međutim, ipak sam osetio potrebu da bacim par misli na tastaturu povodom poslednjeg skandala koji trese javnost koja inače nema drugih briga od izbora dekoracije hotela.


kako da ti kažem, bolje da se nisi ni sada vatao tastature.

Slučaj hotela koji se drzn'o da metne sliku nevaljalog nemačkog brke na zid jedne od svojih sobi


nevaljali brka. tako tepaš zločincu koji je pobio šest miliona ljudi.
baš si sladak.

Jebeš Staljina, ipak je on uz mnogo manje buke "voleo" svoj narod.


trebalo je taj narod da mu sudi. da ga obesi a ne da ga pusti da umre prirodnom smrću.
baš kao čaušeskom rumuni.

Ono što meni daje za pravo da tvrdim da većina ljudi nije sasvim čista ispod skalpa je to što je skroz ok da neonaz jugend mlati koga i gde hoće, dokle god hoteli nemaju slike Hitlera.


pa sumnjivo je i ti šta imaš ispod skalpa da ne sedi neka pamet, vidi se na prvi pogled.
ali ipak da ti kažem;: ovde su bili i biće protesti protiv neocista. u mnogim drugim, zemljama je to zakonom sankcionisano. dok ne bude ovde zakona, a biće nekad, mora ovako. pritisak javnosti.
Nietzsches Aprentice Nietzsches Aprentice 23:30 25.12.2007

Re: tek koliko je tebi dosadno

O cemu vi ljudi pricate, jel to paranoja ide sa godinama ili sta? Pritisak javnosti. Na vlasnika hotela. Samo nek on skine sliku i sve ce biti u redu u zemlji.
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:38 25.12.2007

Re: tek koliko je tebi dosadno

Nietzsches Aprentice
O cemu vi ljudi pricate, jel to paranoja ide sa godinama ili sta? Pritisak javnosti. Na vlasnika hotela. Samo nek on skine sliku i sve ce biti u redu u zemlji.


tako vidiš stvari.
samo da se skine nevaljali nemački brka.
nema paranoje.
samo normalna ljudska reakcija na tvoj kretenski stav o pitanju holokausta
i naredbodavca istog.

dosadno mi je da ti objašnjavam.
ako si već bežao sa časova istorije, a ti sad knjige u šake
pa se javi kad izučiš.
Nietzsches Aprentice Nietzsches Aprentice 23:42 25.12.2007

Re: tek koliko je tebi dosadno

A kakav je to moj stav po pitanju Holokausta, po vasem misljenju? Obzirom da ocigledno predstavljate drugu polovinu udarnog tandema sa parapsiholoskim sposobnostima sastavljanja profila ljudi na osnovu gotovo nikakvih informacija?
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:52 25.12.2007

Re: tek koliko je tebi dosadno

Nietzsches Aprentice
A kakav je to moj stav po pitanju Holokausta, po vasem misljenju? Obzirom da ocigledno predstavljate drugu polovinu udarnog tandema sa parapsiholoskim sposobnostima sastavljanja profila ljudi na osnovu gotovo nikakvih informacija?


sam si napisao. pročitaj ponovo. nevaljali nemački čika.
baco petarde za novu godinu. baš je nevaljao. cccc

ne vadi se. još je gore, believe me.


kakav tandem?
čoveče, u svoje ime vazda i jedino pišem i govorim.
Bosko Bosko 23:58 25.12.2007

Re: tek koliko je tebi dosadno

Ne pratim redovno blog, ali dosad nisam procitao ovako nakaradan tekst. Niti mesanje baba i zaba ovakvog inteziteta. No, ovakvi stavovi nisu cudni u drzavi u kojoj su saradnici fasista zakonom proglaseni antifasistiama.

Nietzsches Aprentice Nietzsches Aprentice 00:03 26.12.2007

Re: tek koliko je tebi dosadno

Exitus Letalis
Nietzsches Aprentice
A kakav je to moj stav po pitanju Holokausta, po vasem misljenju? Obzirom da ocigledno predstavljate drugu polovinu udarnog tandema sa parapsiholoskim sposobnostima sastavljanja profila ljudi na osnovu gotovo nikakvih informacija?


sam si napisao. pročitaj ponovo. nevaljali nemački čika.
baco petarde za novu godinu. baš je nevaljao. cccc

ne vadi se. još je gore, believe me.


kakav tandem?
čoveče, u svoje ime vazda i jedino pišem i govorim.


Bice da verovatno jesam neonacista i da mi istorija ide strasno slabo ako umem da napravim sarkastican komentar o ratnom zlocincu. Mora da je tako, iako mi je puno familije zavrsilo po njegovim logorima. Pljujem po svima njima i poricem Holokaust. Evo kakvom paranoicnom stanju svesti vodi politicka korektnost taken to extreme.
Matija Novakovic Matija Novakovic 00:15 26.12.2007

Re: tek koliko je tebi dosadno

Svi bi sada želeli da budu politički korektni, ali beži im poenta.
Treba problem rešiti u korenu, oko površnih stvari možemo svi da se složimo kako "nije korektno" ili je "uvredljivo". To nije politička korektnost. To je kada ne znaš šta da preduzmeš, a hoćes da ispadne da ne samo da znaš, već i preduzimaš...
aion aion 00:19 26.12.2007

blog-srbi, smarate u creshendu...

.... koristeci iz dana u dan, iz meseca u mesec ... i najmanju priliku da ovde plebejski i na sva zvona obznanite svoja moralno-politicka ubedjenja ochajnika ogrezlih u srpsku chamu i bezdazenost: na silu, uglavnom- verbalnim nasiljem, dakle, koje se pokazuje kao najefektniji - ubedljiv i zahvalan u isto vreme - nachin za iskazivanje vashih nizih strasti.
kao gladni psi u chelichnim kavezima, koji sa prvim nagoveshtajem hrane, mirisa krvi ili zvuka kostiju, lome zapenjena zubala o gvozdene reshetke.

zato shto ste zlonamerni i preki, ne zelim da se igram ovde sa vama i unapred vam dajem do znanja da vashe povratne "komentare" necu chak ni chitati, a kamoli na njih odgovarati: iz istih razloga uzimam sirotog NA u odbranu, koji se drznuo da ovde iznese sasvim ispravan i logichan stav, za koji vi, naravno, nemate sluha: jer, do njega se dolazi tek nakon strpljivog i mirnog razmishljanja- vi delujete ovde u najboljoj tradiciji tiranskih poslushnika i batinasha- ili, kako to srpski navijachi uzvikuju na strashcu uzburkanim stadionima: "ne prichaj sa njim, nabodi ga...."

Nietzsches Aprentice Nietzsches Aprentice 00:21 26.12.2007

Re: tek koliko je tebi dosadno

Matija Novakovic
Nietzsches Aprentice
. Evo kakvom paranoicnom stanju svesti vodi politicka korektnost taken to extreme.


Svi bi sada želeli da budu politički korektni, ali beži im poenta.
Treba problem rešiti u korenu, oko površnih stvari možemo svi da se složimo kako "nije korektno" ili je "uvredljivo". To nije politička korektnost. To je kada ne znaš šta da preduzmeš, a hoćes da ispadne da ne samo da znaš, nego već i preduzimaš...


Pa to, i ovo mesto je prepuno ljudi koji misle da nesto rade time sto PRICAJU na odredjeni nacin, dok su oni koji se ne drze konvencija komunikacije momentalno ofarbani kao raznorazni -sisti, -cisti, -nisti, -isti, neo, ovo, ono. Decja logika.
KafaJeGotova KafaJeGotova 00:26 26.12.2007

Re: tek koliko je tebi dosadno

Bice da verovatno jesam neonacista i da mi istorija ide strasno slabo ako umem da napravim sarkastican komentar o ratnom zlocincu. Mora da je tako, iako mi je puno familije zavrsilo po njegovim logorima. Pljujem po svima njima i poricem Holokaust. Evo kakvom paranoicnom stanju svesti vodi politicka korektnost taken to extreme.

ko ti je ovo rekao?
i ti si malo paranoican, kanda mi se cini...
evo da prenesem komentar alexdunje koji je sasvim odogvarajuci za ovu tvoju temu

Re: Kapitalizam vulgaris...


People -- what have you done --
locked Him in His golden cage.
Made Him bend to your religion --
Him resurrected from the grave.
He is the god of nothing --
if that's all that you can see.
You are the god of everything --
He's inside you and me.
So lean upon Him gently
and don't call on Him to save you
from your social graces
and the sins you used to waive.
The bloody Church of England --
in chains of history --
requests your earthly presence at
the vicarage for tea.
And the graven image you-know-who --
with His plastic crucifix --
he's got him fixed --
confuses me as to who and where and why --
as to how he gets his kicks.
Confessing to the endless sin --
the endless whining sounds.
You'll be praying till next Thursday to
all the gods that you can count
JJ Beba JJ Beba 00:32 26.12.2007

Re: tek koliko je tebi dosadno

Samo nek on skine sliku i sve ce biti u redu u zemlji.

ne, neće biti i dalje ništa dobro čak i ako Zabunović skine i sliku iz sobe 501 kao što je skinuo poster iza šanka u kafiću.
Stanje u zemlji počeće da se noramalizuje kada država zauzme stav po pitanju zločina i žrtava. Svih zločina i svih žrtava. Kada donedse zakone da se zločini ne smeju negirati a da se žrtve ne smeju vređati tada se možda može očekivati od ove države.
Nietzsches Aprentice Nietzsches Aprentice 00:41 26.12.2007

Re: tek koliko je tebi dosadno

JJ Beba
Samo nek on skine sliku i sve ce biti u redu u zemlji.

ne, neće biti i dalje ništa dobro čak i ako Zabunović skine i sliku iz sobe 501 kao što je skinuo poster iza šanka u kafiću.
Stanje u zemlji počeće da se noramalizuje kada država zauzme stav po pitanju zločina i žrtava. Svih zločina i svih žrtava. Kada donedse zakone da se zločini ne smeju negirati a da se žrtve ne smeju vređati tada se možda može očekivati od ove države.


Ko u konkretnom slucaju negira zlocin i ko u konkretnom slucaju vredja zrtve? Da se hotel nije nasao u vestima ne bi verovatno niko nista ni rekao, ovako se svi nadjose da nahrane svoju potrebu za drustvenim prihvatanjem iznosenjem generickog stava bez previse rezmisljanja...
KafaJeGotova KafaJeGotova 00:49 26.12.2007

Re: tek koliko je tebi dosadno

Da se hotel nije nasao u vestima ne bi verovatno niko nista ni rekao,

padne drvo u sumi, ali ako ja nisam u sumi, da li je drvo zaista palo? trt milojka
da nahrane svoju potrebu za drustvenim prihvatanjem iznosenjem generickog stava bez previse rezmisljanja...

blago tebi, jj, kad si toliko drustveno prihvacena. :)) ovo postaje apsurdno

sedim ti ja tako u ameriku i blognem iz dokolice neki post, i kukam kako me napadju. ko sam ja? :))
JJ Beba JJ Beba 01:00 26.12.2007

Re: tek koliko je tebi dosadno

Da se hotel nije nasao u vestima ne bi verovatno niko nista ni rekao,

dobro je da se i hotel i Zabunović našao na vestima, na blogu na medijima. To znači da u ovom gradu još uvek postoje zdravi ljudi kojih se tiče, koji su svesni da destruktivnost i agresija , čija je Hitler paradigma, mogu imati ullogu u proizvodnji ljudskih motivacija. Na destruktivnost treba reagovati. Hitler je mrzeo život i zato se protiv njega i toga što on simbolizuje treba boriti. Mi se ovde kritički odnosimo prema Hitleru zato što nama vlada ona osobina kojom je čovek obdaren - ljubavlju prema životu.
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:04 26.12.2007

Re: tek koliko je tebi dosadno

Bosko
Ne pratim redovno blog, ali dosad nisam procitao ovako nakaradan tekst. Niti mesanje baba i zaba ovakvog inteziteta. No, ovakvi stavovi nisu cudni u drzavi u kojoj su saradnici fasista zakonom proglaseni antifasistiama.



apsolutno saglasna.
da je autor pametan, kao što nije, izvinio bi se i obrisao blog.
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:07 26.12.2007

Re: tek koliko je tebi dosadno

Ko u konkretnom slucaju negira zlocin i ko u konkretnom slucaju vredja zrtve? Da se hotel nije nasao u vestima ne bi verovatno niko nista ni rekao, ovako se svi nadjose da nahrane svoju potrebu za drustvenim prihvatanjem iznosenjem generickog stava bez previse rezmisljanja...



ti još nisi ukapirao da treba da obrišeš blog. već si zabrazdio.
JJ Beba JJ Beba 01:08 26.12.2007

Re: tek koliko je tebi dosadno

Ko u konkretnom slucaju negira zlocin i ko u konkretnom slucaju vredja zrtve?

objasni mi zašto je u zapdnim zemljama zabranjena upotreba simbola, slika, parola iz vremena nacističke Nemačke?
Nietzsches Aprentice Nietzsches Aprentice 01:11 26.12.2007

Re: tek koliko je tebi dosadno

Sedim u Beogradu (da li je bitno). Tesko i da kukam, diskusija je sasvim ok, samo fale validni kontraargumenti. Sve se zavrsava na tome kako nije lepo drzati sliku Hitlera.
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:11 26.12.2007

Re: tek koliko je tebi dosadno

Pa to, i ovo mesto je prepuno ljudi koji misle da nesto rade time sto PRICAJU


ne mislimo, znamo.
obavestila sam i savez jevreja.
obavešteni su, nemoj da misliš da nisu, i svetske organizacije.
i vizental centar.
ovakvi ispadi nisu jedni, pa se onda čudimo zašto se loše kotiramo u svetu.
Nietzsches Aprentice Nietzsches Aprentice 01:14 26.12.2007

Re: tek koliko je tebi dosadno

JJ Beba
Ko u konkretnom slucaju negira zlocin i ko u konkretnom slucaju vredja zrtve?

objasni mi zašto je u zapdnim zemljama zabranjena upotreba simbola, slika, parola iz vremena nacističke Nemačke?


Zato sto ljudi nisu sigurni da su uspeli da iskorene ideju nacizma. Nije problem u simbolima nego u svesti ljudi, a svest ljudi se ne menja zabranjivanjem simbola vec edukacijom.
Nietzsches Aprentice Nietzsches Aprentice 01:17 26.12.2007

Re: tek koliko je tebi dosadno

Exitus Letalis

ne mislimo, znamo.
obavestila sam i savez jevreja.
obavešteni su, nemoj da misliš da nisu, i svetske organizacije.
i vizental centar.
ovakvi ispadi nisu jedni, pa se onda čudimo zašto se loše kotiramo u svetu.


Slika u hotelu ce biti zabranjena, sliak koja je na vrlo vidnom mestu za javnost. I vi cete moci mirnije da spavate jer cete biti uljuljkani u ideju da ste doprineli borbi protiv ideje nacizma dok zapravo samo udovoljavate sopstvenoj tastini...
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:17 26.12.2007

Re: tek koliko je tebi dosadno

Nietzsches Aprentice
Sedim u Beogradu (da li je bitno). Tesko i da kukam, diskusija je sasvim ok, samo fale validni kontraargumenti. Sve se zavrsava na tome kako nije lepo drzati sliku Hitlera.


pa svrati do 'otela.
koje argumente trebaš?
ne zna se da nije dozvoljeno veličanje simbola iz nacističkog perioda?
ko to ne zna? ti?



evo još jednog državnika.
što ga nema?
mali hotel? manjkaju sobe, šta li?
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:19 26.12.2007

Re: tek koliko je tebi dosadno

Zato sto ljudi nisu sigurni da su uspeli da iskorene ideju nacizma. Nije problem u simbolima nego u svesti ljudi, a svest ljudi se ne menja zabranjivanjem simbola vec edukacijom.


evo uzmimo, na primer, tvoj slučaj.
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:20 26.12.2007

Re: tek koliko je tebi dosadno

Slika u hotelu ce biti zabranjena, sliak koja je na vrlo vidnom mestu za javnost. I vi cete moci mirnije da spavate jer cete biti uljuljkani u ideju da ste doprineli borbi protiv ideje nacizma dok zapravo samo udovoljavate sopstvenoj tastini...



kakva bre taština?
ti zbilja nisi ispod skalpa u redu.
Nietzsches Aprentice Nietzsches Aprentice 01:26 26.12.2007

Re: tek koliko je tebi dosadno

Vi zaista mislite da ste doprineli borbi protiv ideje nacizma prijavljivanje hotela? Situacija je ozbiljnija nego sto sam mislio...
Nietzsches Aprentice Nietzsches Aprentice 01:46 26.12.2007

Re: tek koliko je tebi dosadno

Exitus Letalis
Zato sto ljudi nisu sigurni da su uspeli da iskorene ideju nacizma. Nije problem u simbolima nego u svesti ljudi, a svest ljudi se ne menja zabranjivanjem simbola vec edukacijom.


evo uzmimo, na primer, tvoj slučaj.


Sticks and stones, nothing more
JJ Beba JJ Beba 02:23 26.12.2007

Re: tek koliko je tebi dosadno

Sve se zavrsava na tome kako nije lepo drzati sliku Hitlera.

Zamisli da tebi neko ubije dete.
I zamisli da u kafiću preko puta tvoje kuće vlasnik obesi sliku ubice.
To tebi ne bi bila uvreda žtrve?
JJ Beba JJ Beba 02:24 26.12.2007

Re: tek koliko je tebi dosadno

Situacija je ozbiljnija nego sto sam mislio...

smatraš?
Nietzsches Aprentice Nietzsches Aprentice 02:36 26.12.2007

Re: tek koliko je tebi dosadno

JJ Beba
Sve se zavrsava na tome kako nije lepo drzati sliku Hitlera.

Zamisli da tebi neko ubije dete.
I zamisli da u kafiću preko puta tvoje kuće vlasnik obesi sliku ubice.
To tebi ne bi bila uvreda žtrve?


I zamisli ne odem u kafic
JJ Beba JJ Beba 14:47 26.12.2007

Re: tek koliko je tebi dosadno

I zamisli ne odem u kafic

ne odeš ti , ali ode neki mladi svet koji nema svest o tome ko je Hitler i šta on kao simbol pretstavlja.
Ne odeš ti ali dođu neki gosti sa zapada kojima je takva situacija neprihvtaljiva, koji ne mogu da skapiraju kako je moguće da se u kafiću , na javnom mestu , nalazi jedan od najvećih zlikovaca u istoriji čovečanstva i pomisle - gle pa što nas to čudi, pa to je Srbija, to je zemlja koja je napravila najveće zločine u posleratnom periodu, to je zemlja kojoj su haški optuženici narodni heroji a mafijaši ljudi za ugled.
Slika zemlje u svetu se izgrađuje potezima koji civilizovani svet može da razume.
Slika o nama u svetu je najgora moguća.
Ja se sa tim ne mirim
Pružiti Hitlera gostima hotela po sobma u Srbiji znači pružiti tom istom svetu argumente da o nama potvrde mišljnje za koje mi uporno tvrdimo da su sterotipi.
Nietzsches Aprentice Nietzsches Aprentice 15:29 26.12.2007

Re: tek koliko je tebi dosadno

Hm, ok, znaci ako dodje stranac u hotel koji je ceo odradjen u stilu 'istorijski diktatori' on ce se svakako zapitati samo oko slike Hitlera i van konteksta izvuci da je Srbija zemlja u kojoj se podrzava nacisticka ideologija. Ne deluje li ovakva logika malo, ali samo malo pojednostavljeno u odnosu na realnost?

Drugo, ideja u kojoj 'neki mladi svet' dolazi u hotel ima dva moguca scenarija od kojih ni jedan ne daje potporu tvom prethodnom komentaru:

1) Mladi svet dolazi sa roditeljima (roditelji ih svesno uvode u sobu sa Hitlerom)
2) Mladi svet je zavrsio osnovnu skolu i ima bar najosnovnije poznavanje istorije koje ukljucuje i znanje da je Hitler bio zlocinac.

Koju god situaciju da u masti stvoris, uslovi moraju da budu bas ekstremni da bi se izvukla cisto negativna slika kakvu ti zelis da izvuces.
JJ Beba JJ Beba 16:26 26.12.2007

Re: tek koliko je tebi dosadno

1) Mladi svet dolazi sa roditeljima (roditelji ih svesno uvode u sobu sa Hitlerom)

Veliki poster sa Hitlerovim likom u centru a ispred njega krigla piva, dok se likovi ostalih diktatora nalaze oko njega "krasio" je kafić, javno mesto. Na Srđanovom blogu imaš fotografiju koja je slikana krišom, teleofonom, zato što fotografisanje nije bilo dozvoljeno. Kasnije, pošto su komnetari počeli da se pojavljuju po medijima, Zabunović je pomneuti poster skinuo.
Kafić se nalazi preko puta ekonomskog fakulteta i u blizini osnovne škole "Isidora Sekulić". Jel misliš da tinejdžeri i mladi dolaze u taj kafić sa roditeljima? Jer misliš da imaju svet o tome ko je lik koji ih posmtara i čega je on simbol?
Nietzsches Aprentice Nietzsches Aprentice 18:16 26.12.2007

Re: tek koliko je tebi dosadno

To je problem naseg obrazovnog sistema ako dete od 14-15 godina i dalje ne zna ko je i sta je bio Adolf Hitler, ne problem samog kafica. I dalje pokusavas sa malo verovatnim scenarijima. Sad vec postaje dosadno.

Plus, slika je sklonjena, zar ne? Cemu dalja zvaka?
JJ Beba JJ Beba 18:35 26.12.2007

Re: tek koliko je tebi dosadno

Plus, slika je sklonjena, zar ne? Cemu dalja zvaka?

Dalja žvaka? Na ovom mestu možda ne.
Ali na nekom drugom da. Sve dotle dok neko u ovoj zemlji ne shvati da se žrtve zločina treba zaštiti i da se prema njima treba odnositi sa pijetetom.
Sve dotle dok ova zemlja ne donese valjane zakone kojima će se takav odnos prema žrtvama prvano sankcionisati kao u drugim normalnim demokratskim zemljama.
Dosadno? terbi da. Ti si klinac i pojma nemaš šta je to patnja
Nietzsches Aprentice Nietzsches Aprentice 19:51 26.12.2007

Re: tek koliko je tebi dosadno

A ti si najblaze receno nevaspitana. Tacno je da imam 22 godine, ali to je ujedno i jedina pouzdana informacija koju imas o meni, te bi bilo pametnije (u svakom slucaju bi ucinilo da izgledas manje pateticno) da prestanes da se bavis gledanjem u bob ili dno solje kafe i da se bavis diskusijom i izneses neki argument umesto sto se bavis neosnovanim pretpostavkama o tome kakav sam zivot imao i da li znam sta je patnja.

Prema zrtvama se treba odnositi sa pijetetom, to stoji, samo pazi dobro sta ces okarakterisati kao vredjanje jer se lako jednog dana mozes probuditi u zemlji u kojoj niko nista ne sme nikome da kaze akonto nicega jer je to situacija kojoj vodi igranje sa granicama politicke korektnosti. Slika u sobi nekog hotela je daleko manje opasna od knjige na polici bezbroj knjizara pa niko jos nije zabranio prodavanje iste.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana