Društvo| Politika| Život

.

Aleksandar Vasović RSS / 04.04.2011. u 14:20

.



Komentari (75)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

expolicajac expolicajac 14:36 04.04.2011

Aj da neko pokuša da ovo opravda

Svako ko nađe bilo kakvu reč opravdanja za ovo monstruozno delo, treba odmah da bude poslat u ludnicu sa zabranom izlaska do kraja života.
uninamama uninamama 22:42 04.04.2011

Re: Aj da neko pokuša da ovo opravda

expolicajac
Svako ko nađe bilo kakvu reč opravdanja za ovo monstruozno delo, treba odmah da bude poslat u ludnicu sa zabranom izlaska do kraja života.


Potpis
mlekac mlekac 14:45 04.04.2011

Ako ti nesto znaci

Imas moju podrsku.

Nisam iz Cacka, al' uzasnula sam se kad sam videla vest.

Kad se opet cujes sa komsijama, pozdravi ih od jedne beogradske mame

Mozda je trol, al' secas li se ovoga:
radekokic radekokic 19:19 04.04.2011

Re: Ako ti nesto znaci

mlekac
Imas moju podrsku.
Kad se opet cujes sa komsijama, pozdravi ih od jedne beogradske mame


I od mene, takodje
mlekac mlekac 09:37 05.04.2011

Re: Ako ti nesto znaci

Kao dopuna pozdrava:

Kako ono bese kod Mike Antica?
Joca

Jesi l' cuo da ce sutra padati dinari s neba?
- Nisam.
A je l' verujes da ima tica sto donosi kolace?
- Ne verujem.
Jesi l' cuo da ima negde gde je stalno leto?
- Nisam.
A jel' verujes da u radiju zive mali ljudi?
- Ne verujem.

Pa mars onda iz naseg sokaka kad ne umes da sanjas.
Da te pokrljam na pola, kao lebac!
Eto!


A i ova:
Molitva

Poslusaj me, Boze, veliki gospodine,
ako me jos nekad ponovo budes pravio,
molim ti se, udesi mi da ne budem
ni milicajac,
ni car,
ni ciganin.
Pretvori me u jedno veliko drvo.
Sto godina tako da rastem
i da me onda poseku.
Nacve od mene da naprave.
Sto godina u meni testo da mese.
Od leba sav da se raspadnem.
grim92 grim92 14:53 04.04.2011

*

ne pozivam ni na gradjansku akciju - još slabija vajda.



Zašto ne? Zašto ne probate da organizujete akciju u čačku sa ondašnjom omladinom i nvo-ima kojom će se pokazati (barem simbolična) podrška napadnutim Romima (i molim vas, nemojte da pišete ciganski, zašto je teško napisati romski? ). Čačak je par sati od Beograda gde živite, organizujte se sa dvadesetak blogera (evo, ja se prva javljam) i u akciju.


Naše malo je nečije mnogo, ne?


onomad prebiju neko dete u beogradu..



Ako mislite na ovaj poslednji slučaj, to nije bilo rasno motivisano. Valjda je tuča bila oko devojke. Što sam čin nipošto ne opravdava, naravno.

Edit: Nemam vremena da čekam odgovor dugo, imam obaveze, ali ću se vratiti večeras. Nadam se odgovoru. Da od svog tog besa ne ostanemo samo na rečima
vesna.gm vesna.gm 08:56 05.04.2011

Re: *

grim92
ne pozivam ni na gradjansku akciju - još slabija vajda.



i molim vas, nemojte da pišete ciganski, zašto je teško napisati romski?


Ne znam zasto ovo ... i ja to cesto cujem. Pa ja te ljude zovem Ciganima, od kad sam bila dete, ali ni u snu ne mislim da je to pogrdno. I pedere zovem pederima, ali ne mislim da je to omalovazavanje. Moze da se kaze i homoseksualac, ali ja ne vidim uvredu u tome da nazoves nekoga peder (ako je homoseksualnog opredeljenja) ili Ciganin (ako pripada Romskom narodu).

Bojim se da smo se pretvorili u satro politicki korektne, a ne podnosimo ih... nase komsije. Ni Rome, ni homoseksualce.
grim92 grim92 09:32 05.04.2011

Re: *

Moze da se kaze i homoseksualac, ali ja ne vidim uvredu u tome da nazoves nekoga peder (ako je homoseksualnog opredeljenja) ili Ciganin (ako pripada Romskom narodu).


Nije poenta šta vi vidite. Poenta je da oni vide, i to uvredu. Šta ako se oni uvrede? mislite o tome kako se oni osećaju.

Reč ciganin na našim prostorima ima veoma pežorativno značenje (uostalom, koren reči je u grčkom i znači "gubav, nedodirljiv), o pederima da ne govorim.

Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 09:55 05.04.2011

Re: *


i molim vas, nemojte da pišete ciganski, zašto je teško napisati romski?


1. politicka korektnost je prenemaganje
2. moje komsije sebe zovu ciganima, ja ih tako zovem 45 godina i jednako ih postujem kao ljude i narod (ako vec pitate, a smatram da je ovakvo izjasnjavanje idiotarija)
3. moja komsinica kaze: "jezik je ciganski, mi smo cigani, romi su politicari."
4. ako ce to promeniti sustinu gornjeg bloga, smatrajte da sam cigane nazvao romima, a pedere LGBT populacijom
grim92 grim92 10:49 05.04.2011

Re: *

Oprostite, ali ja prenemaganje i pozerluk vidim samo u vašim rečima. Imali ste priliku da iskoristite svoj status autora i iskažete simboličnu podršku vašim komšijama tako što ćete pozvati blogere na akciju, a to niste učinili.

Oprostite na smetnji. Vi pričajte o Rodosu koliko hoćete, ali ja nemam vremena da čekam da skočite.

Bojim se da-iza svih tih vaših snažnih reči i busanja u grudi-stoji samo politička korektnost, lažno saosećanje i neiskreno žaljenje. Šteta.
buba_truba buba_truba 11:13 05.04.2011

Re: *

Aleksandar Vasović
i molim vas, nemojte da pišete ciganski, zašto je teško napisati romski?

2. moje komsije sebe zovu ciganima, ja ih tako zovem 45 godina i jednako ih postujem kao ljude i narod (ako vec pitate, a smatram da je ovakvo izjasnjavanje idiotarija)
3. moja komsinica kaze: "jezik je ciganski, mi smo cigani, romi su politicari."

Baš tako.

Političari i NVO dušebrižnici su odlučili da je sve cigansko pogrdno, pa smislili da ga preimenuju u romsko. Umesto da su se pozabavili menjanjima koja će im doneti bolji život, oni izabrali jezičku besmislicu. Ko poznaje Cigane i ko se družio sa njima mogao je da čuje šta misle o toj manifestaciji "političke korektnosti" i šatro brige o njima - Ciganima.

Meni se čini da baš ta ekipa koja se potrudila da sve s predznakom ciganski podvede pod negativno i nekorektno ima predrasude i problema sa Ciganima i njihovim osobenostima. A Acković, Đurić, Šajn... su političari i duvaju u tu tikvu, boli njih i za Cigane i za Rome.
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 11:41 05.04.2011

Re: *

grim92
Oprostite, ali ja prenemaganje i pozerluk vidim samo u vašim rečima. Imali ste priliku da iskoristite svoj status autora i iskažete simboličnu podršku vašim komšijama tako što ćete pozvati blogere na akciju, a to niste učinili.

Oprostite na smetnji. Vi pričajte o Rodosu koliko hoćete, ali ja nemam vremena da čekam da skočite.

Bojim se da-iza svih tih vaših snažnih reči i busanja u grudi-stoji samo politička korektnost, lažno saosećanje i neiskreno žaljenje. Šteta.


1. (mojim) komšijama sam se izvinio u ime svoje i ničije više i odakle vam pravo da sporite moje motive? poznajemo li se mi pa da smete da procenite stepen moje iskrenosti? alo bre?!
2. ni jednog trenutka nisam iskao od blogera da bilo šta podrže i akcijaše, niti mi je to bila namera. da li sam morao? odakle vam uostalom pretpostavka da činjenica da sam nešto napisao pretpostavlja i obavezu da budem društveno-politički radnik?

sevarlica sevarlica 13:14 05.04.2011

Re: *

grim92
ne pozivam ni na gradjansku akciju - još slabija vajda.



i molim vas, nemojte da pišete ciganski, zašto je teško napisati romski?



Ne znam zasto ovo ... i ja to cesto cujem. Pa ja te ljude zovem Ciganima, od kad sam bila dete, ali ni u snu ne mislim da je to pogrdno. I pedere zovem pederima, ali ne mislim da je to omalovazavanje. Moze da se kaze i homoseksualac, ali ja ne vidim uvredu u tome da nazoves nekoga peder (ako je homoseksualnog opredeljenja) ili Ciganin (ako pripada Romskom narodu).

Bojim se da smo se pretvorili u satro politicki korektne, a ne podnosimo ih... nase komsije. Ni Rome, ni homoseksualce.


Upravo!!!
Sve mi se čini da nikada nije bilo više mržnje prema Ciganima, nego danas u eri "političke korektnosti", i to ne samo kod nas nego svugde gde oni žive.
Po meni je politička korektnost samo plašt iza koga se skrivaju latentni ksenofobi i nacisti. Na primer, Nemačka, koliko god puta da kažu Romi a ne Cigani to ne briše činjenicu da su iz svoje zemlje isterali desetine hiljada Cigana samo zato što nisu veći Nemci. Sve mi to nekako ide u onom pravcu, gadim ih se ali to ne pokazujem javno. BLJAK.

Ja lično OBOŽAVAM Cigane, zato što mi njihovo društvo nije strano, ceo život sam proveo sa njima i oni sa mnom, i zato što se oni pravi, nadam se, nikada neće promeniti i da će ostati slobodnog i vedrog duha kao što su oduvek bili. Ko je nama kriv što ljude gledamo kroz njihov eksterijer a ne enterijer.
zoja444 zoja444 13:17 05.04.2011

Re: *

sevarlica
Ja lično OBOŽAVAM Cigane, zato što mi njihovo društvo nije strano, ceo život sam proveo sa njima i oni sa mnom, i zato što se oni pravi, nadam se, nikada neće promeniti i da će ostati slobodnog i vedrog duha kao što su oduvek bili. Ko je nama kriv što ljude gledamo kroz njihov eksterijer a ne enterijer.


Exitus Letalis Exitus Letalis 10:31 06.04.2011

Re: *

vesna.gm
grim92
ne pozivam ni na gradjansku akciju - još slabija vajda.



i molim vas, nemojte da pišete ciganski, zašto je teško napisati romski?


Ne znam zasto ovo ... i ja to cesto cujem. Pa ja te ljude zovem Ciganima, od kad sam bila dete, ali ni u snu ne mislim da je to pogrdno. I pedere zovem pederima, ali ne mislim da je to omalovazavanje. Moze da se kaze i homoseksualac, ali ja ne vidim uvredu u tome da nazoves nekoga peder (ako je homoseksualnog opredeljenja) ili Ciganin (ako pripada Romskom narodu).

Bojim se da smo se pretvorili u satro politicki korektne, a ne podnosimo ih... nase komsije. Ni Rome, ni homoseksualce.

ako oni smatraju da je to uvredljivo, moramo da prihvatimo.
mnogo šta se promenilo od kada smo bili deca.
pa i to.



angie01 angie01 15:24 04.04.2011

podrska za

komsije-nase!
Taska Dana Taska Dana 15:44 04.04.2011

Podrska!

I ja mislim da bi trebalo da se oraganizuje gradjanska akcija, da se javno osudi ovaj grozan dogadjaj.

Brinem se sto mislis da od toga nema mnogo vajde. Uh!
grim92 grim92 16:15 04.04.2011

Re: Podrska!

I ja se brinem. Naše komšije Romi će biti zahvalni da im neko, bilo ko pokaže podršku u ovim tmurnim danima. Zar je moguće da to autor smatra nevažnim?

Da se brehtovski izrazim, gadim se iskreno ove gradjanske demobilisanosti.
sesili sesili 15:46 04.04.2011

Nema opravdanja

za ovako nešto, kao što nema odgovarajuće reči kojom bi se nazvali ti maloumnici. Bezumnici. Čačani moraju da nadju način da skinu ovakvu sliku svog grada.
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 15:58 04.04.2011

gradjanska akcija

gradjanska akcija će osuditi, smatrati i ukazivati. i? oni će da se ubiju od smeha i onda će da izgaze još nekog, koliko da začine zezanje. policija će ih po'apsiti, sud osuditi, odsedeće u mardelju i izaći kao heroji. i? mi smo kao društvo teško bolesni i ne znam šta može da nas izleči. možda te čemerne evropske integracije (šta god to značilo - ono kao 'boljiji i lepšiji svet' i taj rad) ali za jedno osam generacija. a ja sam do tad u svojoj 3x2 parceli u šarenom selu. alo bre! sitnosopstvenički i sebično govorim, izvin'te molim vas, a gde smo tu mi? to mu dodje ko ono u maratoncima "a koliki je moj deo?!" "o v o l i k i."
ana_radmilovic ana_radmilovic 12:47 05.04.2011

Re: gradjanska akcija

Aleksandar Vasović
osuditi, smatrati i ukazivati?


slušati muziku

zoja444 zoja444 12:55 05.04.2011

Re: gradjanska akcija

ana_radmilovic

slušati muziku


predatortz predatortz 12:56 05.04.2011

Re: gradjanska akcija

Pesma je krajnje diskriminatorska.

Naziv hitno izmeniti u Rome sviraj,sviraj...
blogov_kolac blogov_kolac 16:25 04.04.2011

mnogo vise od incidenta

U uvodnom tekstu nije spomenut zapravo najpotresniji detalj vezan za ovaj slucaj.

Naime, za one kojima je ova vest juce promakla, otac momka koji je slavio svoj 18ti rodjendan a koji je najteze povredjen, kada je cuo sta se dogodilo njegovom sinu doziveo je srcani udar i preminuo na licu mesta.
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 16:28 04.04.2011

Re: mnogo vise od incidenta

otac momka koji je slavio svoj 18ti rodjendan a koji je najteze povredjen, kada je cuo sta se dogodilo njegovom sinu doziveo je infarkt i preminuo na licu mesta.


jeste. moje godiste covek. znam ga.
blogov_kolac blogov_kolac 17:22 04.04.2011

Re: mnogo vise od incidenta

Zato ovo onda ipak malo prevazilazi uobicajene ruzne epizode iz srpske stvarnosti (vezano za razne izlive mrznje i netolerancije) koje cujemo skoro svaki dan, i to onda vise nije samo test za nasu (su)gradjansku solidarnost, vec nesto sto prosto iziskuje snaznu i jasnu reakciju DRZAVE. Tu ne mislim na pronalazenje i hapsenje izgrednika, sto se podrazumeva samo po sebi, i sto je vec i obavljeno - nego nesto mnogo dublje i na visem nivou.

Kada vec pominjem izvrsioce, sokiran sam cinjenicom da su ovo po svemu sudeci izvrsili osim iz ocigledne rasne mrznje prema Romima i iz neke vrste pomodarstva koje u nekim delovima Srbije (ili citavim slojevima drustva) ocigledno imaju napadi na Rome. Kako drugacije objasniti objavljene detalje da su pre nego sto su banuli na to rodjendansko slavlje u cacanskom "Romskom domu" stigli da u obliznjoj ulici polupaju izlog na frizerskom salonu ciji vlasnik je Romkinja, da im je (kako je objavljeno) da udju u objekat pomogla skolska drugarica slavljenika prisutna na proslavi, a da pre nego sto je jedan od njih izvadio noz i poceo da secka uokolo odrzali su i "prigodan" govor prisutnima.
zoja444 zoja444 13:02 05.04.2011

Re: mnogo vise od incidenta

saucesce nesrecnom mladicu zbog smrti oca i izvinjenje, podrska i saosecanje svim Romima.
predatortz predatortz 13:04 05.04.2011

Re: mnogo vise od incidenta

podrska i saosecanje svim Romima.


E, aj' sad objasni šta ovo znači!?
zoja444 zoja444 13:08 05.04.2011

Re: mnogo vise od incidenta

predatortz
E, aj' sad objasni šta ovo znači!?


a, sta tu ima da se objasnjava?
ne mislis li da su Romi generalno u jednom diskriminisucem polozaju?
ako ne smatras, ne vredi ni objasnjavati.
predatortz predatortz 13:16 05.04.2011

Re: mnogo vise od incidenta

zoja444
predatortz
E, aj' sad objasni šta ovo znači!?


a, sta tu ima da se objasnjava?
ne mislis li da su Romi generalno u jednom diskriminisucem polozaju?
ako ne smatras, ne vredi ni objasnjavati.


Za početak: šta znači to podrška svim Romima i šta oni imaju od toga?


ne mislis li da su Romi generalno u jednom diskriminisucem polozaju?


A šta je sa onima koji i sami diskriminišu ( recimo teraju decu na prosjačenje, lome im udove, teraju ih bose na sneg...) ? Podrška i njima?

Mnogo opštih mesta u celoj ovoj prči...
Ja sam podržao! O Bože, kako sam ja dobar...
zoja444 zoja444 13:28 05.04.2011

Re: mnogo vise od incidenta

predatortz



predatortzE, aj' sad objasni šta ovo znači!?a, sta tu ima da se objasnjava?ne mislis li da su Romi generalno u jednom diskriminisucem polozaju?ako ne smatras, ne vredi ni objasnjavati.Za početak: šta znači to podrška svim Romima i šta oni imaju od toga?
ne mislis li da su Romi generalno u jednom diskriminisucem polozaju?A šta je sa onima koji i sami diskriminišu ( recimo teraju decu na prosjačenje, lome im udove, teraju ih bose na sneg...) ? Podrška i njima?Mnogo opštih mesta u celoj ovoj prči...Ja sam podržao! O Bože, kako sam ja dobar...


- eto, imaju saznanje da je barem jedna osoba na njihovoj strani, a ne protiv njih.
- sto se tice price o zlostavljanju, ono nema nacionalni, verski, rasni ili kakav god predznak. otidji u bilo koji Centar za socijalni rad ili do prvog solitera, pa ces se uveriti u to.
- nema potrebe da cepidlacis, a i ja nemam nameru da se raspravljam. pomazem u okviru svojih mogucnosti, da mogu vise, uradila bih to. ako ti mozes vise, niko ti nista ne brani.
Biljana 77 Biljana 77 14:06 05.04.2011

Re: mnogo vise od incidenta

A šta je sa onima koji i sami diskriminišu ( recimo teraju decu na prosjačenje, lome im udove, teraju ih bose na sneg...) ?

To nije diskriminacija. To je organizovani kriminal, zlostavljanje i trgovina ljudima (decom). Na vrhu tog niza najčešće se ni ne nalaze Cigani, ali su nesumnjivo uključeni u organizaciju. Nikada nisam čula da je iko u ovoj zemlji uhapšen zbog organizovanja prosjačenja i drugih zlouputreba (uglavnom) dece koja su pri tom uvek praćena nasiljem. A deca su deca. Ne rode se sva pod srećnom zvezdom.
Biljana 77 Biljana 77 16:36 04.04.2011

(ne bih da psujem)

pa komentar nema naslov.

Ovo su naše komšije. I ovo isto. Moramo da čuvamo sve svoje komšije. Ko će sutra nas da čuva od divljaštva ako ih ne sačuvamo?
mlekac mlekac 18:56 04.04.2011

Re: (ne bih da psujem)

Biljana 77
pa komentar nema naslov.

Ovo su naše komšije. I ovo isto. Moramo da čuvamo sve svoje komšije. Ko će sutra nas da čuva od divljaštva ako ih ne sačuvamo?

Koliki je Mica sad? Jel' polazi u skolu?
NNN NNN 21:46 04.04.2011

Re: (ne bih da psujem)

mlekac
Biljana 77
pa komentar nema naslov.

Ovo su naše komšije. I ovo isto. Moramo da čuvamo sve svoje komšije. Ko će sutra nas da čuva od divljaštva ako ih ne sačuvamo?

Koliki je Mica sad? Jel' polazi u skolu?
Završava drugi razred i vrlodobar je
mlekac mlekac 01:55 05.04.2011

Re: (ne bih da psujem)

NNN
mlekac
Biljana 77
pa komentar nema naslov.

Ovo su naše komšije. I ovo isto. Moramo da čuvamo sve svoje komšije. Ko će sutra nas da čuva od divljaštva ako ih ne sačuvamo?

Koliki je Mica sad? Jel' polazi u skolu?
Završava drugi razred i vrlodobar je


Pozdrav za Micu!
jinks jinks 18:06 04.04.2011

...

Ne znam koliko je umesno pominjati sledeći istorijski događaj ... setim ga se kad se pomene priča slična ovoj o kojoj govorite. U Šumaricama postoji, neposredno pored spomenika streljanim đacima, i spomenik malim Romima, čistačima cipela, koji su streljani zato što su odbili da obrišu čizme oficirima i vojnicima koji su sproveli streljanje.
zekapijevodicu zekapijevodicu 19:51 04.04.2011

Rom,

žigosan rasom i bedom, kao zvezdom.
angie01 angie01 09:19 05.04.2011

Re: Rom,

zekapijevodicu
žigosan rasom i bedom, kao zvezdom.


!!!!!!!!!!!!!!!!
zilikaka zilikaka 19:55 04.04.2011

...

Ne umem drugo da kažem osim:
ako neko ima konkretnu ideju, kako pritisnuti one koji bili i jesu, dužni da spreče takve svinjarije, neka računa i na mene.
Uporna i umem da zapnem.
draft.dodger draft.dodger 20:04 04.04.2011

Konkretno!

Jelica Greganović Jelica Greganović 20:19 04.04.2011

Re: Konkretno!

Reči nemam, kakva stoka!
midnightbird midnightbird 20:36 04.04.2011

Re: Konkretno!

Čudno je da se sve to dešava u gradu koji je iznedrio čoveka zvanog Odmeren i Tolerantan?!
AlexDunja AlexDunja 21:03 04.04.2011

Re: Konkretno!

stoka.
mariopan mariopan 21:15 04.04.2011

Re: Konkretno!

komšije, ako neće niko, izvinjavam se ja  

Čoveče, pa to je strašno !!!!!
Ma ne stoka, nego sto puta stoka, fuj.
Filip2412 Filip2412 21:41 04.04.2011

...

citam da u BG oni sto su napali one crnce fudbalere dobili novcanu kaznu.... pa ne moze bre to tako kakva novcana mora u zatvor da se lezi za to
NNN NNN 21:48 04.04.2011

(za)igrala se deca



još ako su "nečiji"...
grim92 grim92 10:53 05.04.2011

Re: (za)igrala se deca

Ne, ne. Još ako su Naši.
fantomatsicna fantomatsicna 21:52 04.04.2011

Bruka i sramota!!!!


Da se podsetimo i da nikad ne zaboravimo!
mrdax mrdax 22:33 04.04.2011

Katastrofa

Da mi je znati sta to navodi tako mlade ljude da uzmu noz i odu nekome na slavlje i izbodu ga.
Prosto bolesno, ja stvarno ne znam.
u-r-talking-2-me u-r-talking-2-me 09:41 05.04.2011

Re: Katastrofa

mrdax
Da mi je znati sta to navodi tako mlade ljude da uzmu noz i odu nekome na slavlje i izbodu ga. Prosto bolesno, ja stvarno ne znam.


navodi ih dosada i uzaludnost i nedostatak cilja u zivotu...
predatortz predatortz 10:36 05.04.2011

Re: Katastrofa

u-r-talking-2-me
mrdax
Da mi je znati sta to navodi tako mlade ljude da uzmu noz i odu nekome na slavlje i izbodu ga. Prosto bolesno, ja stvarno ne znam.


navodi ih dosada i uzaludnost i nedostatak cilja u zivotu...



Kad je nama bivalo dosadno tandrkali smo u gitare na ćošku...
u-r-talking-2-me u-r-talking-2-me 09:37 05.04.2011

stoka manire i moral uci od roditelja

stocni maniri i stocni moral treba izbiti iz porodicnih kuca, skola i medija... taj mali 17-year-old brainless-head je samo slika i prilika te opste stocne kulture. setite se samo izjava selje ilica & co povodom gej parade i huligana! ti mali agresivni majmuni delaju jer se mame i tate ponose njima i njihovim majmunstvom!
g.radicevic g.radicevic 10:42 05.04.2011

stoka & podmladak im..

lepo se mi svi ovdi ''izzgražavasmo''
možda će čak neke godine ''i posle Tita, Tito'' otkriti spomen ploču na kojoj će otprilike pisati da je na tom i tom mestu, aprila meseca 2011, grupa maloletnih čačanskih huligana pokušala da usmrti troje svojih vršnjaka romske nacionalnosti,
i tako neodgovorno, čitavu zemlju zaustavila na njenom putu ka EU.
mene zanima 'oće li od toga njima ''izranjavljenima'' biti bolje ?
.....'oće li nama ostalim biti bolje...???



meni neće
još dugo....


Luka Ivanišević Luka Ivanišević 10:51 05.04.2011

LUDILO JEDNO NEVIĐENO!

Strašno! Slažem se da takve likove koji su napali cigane zbog rođendanske proslave zaista treba zatvoriti u ludnicu. Kad god čujem da je neki ciganin napadnut, uvek se setim nesrećnog Duška Jovanovića kog su skinhedi ubili 1997 ili 1998 na ćošku Njegoševe i Beogradske ulice u Beogradu.
Jednom sam rekao i to ću ponoviti, lično mogu da ne volim cigane, ali ne vidim nikakav razlog zašto ih treba napadati. Jarca mu poljubim, nisu oni krivi za ovo ludilo koje se događa u državi! Ako sebe smatram kosmopolitom, normalno je da ne budem rasista, a onaj šljam koji je cigane napao jesu čisti rasisti i lično se gnušam na taj varvarski čin.
Na kraju bih podsetio da je Bris Taton, koji je bio belac kao i svi mi, glavom platio od tog istog rasističko - huliganskog mentalnog sklopa samo zato što je bio Francuz, a ne Srbin.
darmar92 darmar92 15:40 05.04.2011

Moram priznati...

...da sam imao predrasude i blagi animozitet prema ciganima dok nisam upoznao jednog, inace fakultetski obrazovanog, vrlo elokventnog, pametnog, nacitanog, sa stalnim zaposlenjem kao i konstantnim akcijama na daljem profesionalnom usavrsavanju (mada se mora priznati da je ovako nesto ipak retkost medju komsijama ciganima gledajuci statistiku), a da ne pricam da smo bili i u emotivnoj vezi jedno vreme, provodili dosta vremena zajedno, putovali, upoznao njegovu najblizu familiju...

Kao sto mi imamo nase obicaje, muziku, kulturu, jezik... kao sto svi narodi na ovoj maloj planeti imaju isto to, kao sto nas ima i heteroseksualaca i homoseksualaca - ni po cemu se ne razlikuju ni komsije cigani.

Zalost, sramota i stid.
Luka Ivanišević Luka Ivanišević 00:16 06.04.2011

Re: Moram priznati...

Bez obzira na blage predrasude koje svako od nas može imati prema ciganima, meni uopšte ne bi smetalo da mi prvi komšija bude ciganin, niti da se oženim cigankom i da sa njom imam decu. Rasisti i huligani nek' idu dođavola.
Hteo bih jednu digresiju da napravim: za homoseksualnost se priča da je devijacija. Niko se ni jednog sekunda nije zapitao da li je nasilje devijacija? Svako normalan će reći da jeste i to najgore vrste. Nailje je uvek upereno protiv onog koji je drukčiji nebitno da li je ciganin, homoseksualac ili drukčije misli. Rasno, versko, nacionalno, verbalno nasilje je uvek prisutno.
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 09:02 06.04.2011

a šta je rekao neumrli vladimir

Boris Drenca Boris Drenca 18:18 06.04.2011

Časni čoveče iz Čačka

Ovo je jedan od užasa koji izazivaju reakciju tebe, mene, nas....
Ne umem drugačije da osudim ali kreteni koji su ovo očinili su verovatno ponosni....

U tom Čačku već neko vreme nešto ne valja, naveo si neke primere. Iz same vlasti tog grada je stigla i budalaština da postoje različite boje karata za žene i muškarce.
Exitus Letalis Exitus Letalis 18:50 06.04.2011

Re: Časni čoveče iz Čačka

ohoho, ovde pada brisanje!
nije odavno.
al kad je odbrana lika i dela gospodina azejkovića, što da ne!
samo napred!
jer da je komentar ostao, ne bi veliki comeback imao smisla, je l' tako?
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 08:20 07.04.2011

Re: Časni čoveče iz Čačka

ohoho, ovde pada brisanje!
nije odavno.
al kad je odbrana lika i dela gospodina azejkovića, što da ne!
samo napred!
jer da je komentar ostao, ne bi veliki comeback imao smisla, je l' tako?


?????
Exitus Letalis Exitus Letalis 08:55 07.04.2011

Re: Časni čoveče iz Čačka

?????


da, neko je obrisao moj komentar.
ne kažem da si ti al neko jeste.
moj i milenkovićev.
ja ne čuvem svoje komentare jer to nisu
nikakva sabrana dela, ali nisam toliko
izlapela da se ne sećam da sam poslala.
i da nije ništa uvredljivo bilo u istom.
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 09:34 07.04.2011

Re: Časni čoveče iz Čačka

da, neko je obrisao moj komentar.


nemam pojma stvarno. ako je neko brisao, o njegovu glavu. napisao sam sta sam imao o odnosnom slucaju, te se vracam u predjasnje stanje.
moderator05 moderator05 09:49 08.04.2011

Re: Časni čoveče iz Čačka

Exitus Letalis
?????


da, neko je obrisao moj komentar.
ne kažem da si ti al neko jeste.
moj i milenkovićev.
ja ne čuvem svoje komentare jer to nisu
nikakva sabrana dela, ali nisam toliko
izlapela da se ne sećam da sam poslala.
i da nije ništa uvredljivo bilo u istom.


Pošto osim autora bloga i moderacije nema trećeg koji može da briše, moram da isteram ovu priču na čistac pa Vas molim da mi odgovorite: jeste li mislili na ovaj komentar? Taj je, osim ovih o brisanju, jedini koji ste ostavili na ovom blogu i nijedan nije obrisan.

Toliko o Vašim komentarima, a sad idem da vidim i koji je milenkovićev komentar obrisan (obavestiću Vas i o tome).
moderator05 moderator05 10:02 08.04.2011

Re: Časni čoveče iz Čačka

Exitus Letalis
da, neko je obrisao moj komentar.
ne kažem da si ti al neko jeste.
moj i milenkovićev.

Ako ste mislili na blogera Nebojšu Milenkovića, da Vas obavestim da je Nebojša poslednji komentar na Blogu B92 napisao 2.4. a ovaj blog je otvoren 4.4. pa tako njegov komentar nije mogao biti obrisan jer ga, prosto, nije ni bilo. Ako ste mislili na nekog drugog Milenkovića, molim Vas da mi kažete - na kojeg, rado ću proveriti da li je nešto obrisano i opet Vas obavestiti.
buba_truba buba_truba 10:46 08.04.2011

Re: Časni čoveče iz Čačka

moderator05

Ups?!
Exitus Letalis
... ali nisam toliko
izlapela da se ne sećam da sam poslala.

'Si sigurna?
Exitus Letalis Exitus Letalis 11:00 08.04.2011

Re: Časni čoveče iz Čačka

Toliko o Vašim komentarima, a sad idem da vidim i koji je milenkovićev komentar obrisan (obavestiću Vas i o tome).

ne, nije taj komentar i vi to vrlo dobro znate.
bilo bi lepo da ne manipulišete.

komentar koji pokušavate da pronađete počinje rečima "zgrožen sam" i na njega sam odgovorila.
dakle, ta dva komentara nema.

Exitus Letalis Exitus Letalis 11:04 08.04.2011

Re: Časni čoveče iz Čačka

Exitus Letalis
... ali nisam toliko
izlapela da se ne sećam da sam poslala.


'Si sigurna?

hapsolutno!
al kako da ti kažem, nema dokaza jer je sve u rukama moderatora.

danas je moj žmu dobio telefonski račun (mob. tel) i pise "saobraćaj sa drugim mobilnim telefonom toliko i toliko". siguran je da nije razgovarao ni sa kim s mobilnog na mobilni.

al ajde dokaži!!!

manipulacija i/ili prevara na svakom ćošku.
moderator05 moderator05 11:41 08.04.2011

Re: Časni čoveče iz Čačka

Exitus Letalis
ne, nije taj komentar i vi to vrlo dobro znate.
bilo bi lepo da ne manipulišete.

komentar koji pokušavate da pronađete počinje rečima "zgrožen sam" i na njega sam odgovorila.
dakle, ta dva komentara nema.

Našla sam i Vaš i Milenkovićev komentar, ali nisu na ovom već na sasvim drugom blogu.
Exitus Letalis Exitus Letalis 12:27 08.04.2011

Re: Časni čoveče iz Čačka

moderator05
Exitus Letalis
ne, nije taj komentar i vi to vrlo dobro znate.
bilo bi lepo da ne manipulišete.

komentar koji pokušavate da pronađete počinje rečima "zgrožen sam" i na njega sam odgovorila.
dakle, ta dva komentara nema.

Našla sam i Vaš i Milenkovićev komentar, ali nisu na ovom već na sasvim drugom blogu.

slučajno sam kliknula "obavesti moderatora", sorry.

izvinjavam se, pobrkala sam blogove.
hvala na trudu.

s poštovanjem

j.b.
milovanovicns milovanovicns 11:50 07.04.2011

Na temu Cigani vs Romi

Kad su Mitra Ciganina (zna ga Vasovic, sigurno) prvi put nazvali Romom, on ih je oterao u p...u materinu i rekao: Ceo zivot sam Mitar Ciganin, ti ces da me krstis p...a ti materina!
Luka Ivanišević Luka Ivanišević 15:06 07.04.2011

HAPŠENJE

Upravo sam na sajtu RTV STUDIO B, pročitao sledeću vest:
"Vesti :: Hronika
Policija uhapsila maloletnog napadača na Rome »
02. April. 2011 | (13:00 -> 14:52), Izvor : Studio B, Beta, Komentari: 0
Na proslavi svog 18. rođendana teško je povređen A. N. i još trojica, pošto ih je maloletna osoba napala nožem. Otac slavljenika Nebojša N. (35) kada je čuo za nesreću dobio je infarkt i umro.



Čačanska policija saopštila da je uhapsila maloletnog A. M. (17) iz tog grada zbog povreda koje je naneo nožem četvorici mladih Roma, na proslavi rođendana u prostorijama Udruženja Roma u tom gradu.

Uhapšeni se sumnjiči da je na sinoćnoj rođendanskoj žurci nožem naneo teške telesne povrede opasne po život A. N. (18) koji je tokom noći prebačen u beogradski Klinički centar, kao i M. V. (17), koji je, s takođe teškim telesnim povredama, hospitalizovan u čačanskoj bolnici, navodi se u saopštenju policije.

Maloletni A. M. je naneo i lake telesne povrede D. M. (20) i G. R. (24), koji su nakon ukazane lekarske pomoći u čačanskoj bolnici pušteni na kućno lečenje.

Čačanska policija najavila je da će nastaviti da utvrđuje sve okolnosti tog incidenta.

Koordinator za romska pitanja Grada Čačka Miroslav Mitrović rekao je ranije danas na konferenciji za novinare da su "troje huligana, dva mladića i jedna devojka", upali sinoć na rođendansku žurku u prostorijama Udruženja Roma Čačka.

Mitrović je dodao da je slavljenikov tridesetpetogodišnji otac preminuo od infarkta, kada je čuo da mu je sin teško povređen.

Prema rečima koordinatora, čačanski Romi poslednjih meseci imaju velikih problema jer ih često verbalno vređaju i napadaju, naročito u čačanskom naselju Alvadžinica."



Čeprkao pa našao... Šta reći...
predatortz predatortz 10:19 08.04.2011

Re: HAPŠENJE

Čačanska policija saopštila da je uhapsila maloletnog A. M. (17) iz tog grada zbog povreda koje je naneo nožem četvorici mladih Roma, na proslavi rođendana u prostorijama Udruženja Roma u tom gradu.


Bravo za MUP. A sada da vidimo šta će da urade tužilaštvo i sud...
buba_truba buba_truba 10:54 08.04.2011

Re: HAPŠENJE

predatortz
Bravo za MUP. A sada da vidimo šta će da urade tužilaštvo i sud...

Da, bravo za policiju. Samo, da ne ostane na tome... ne bi valjalo.
Luka Ivanišević Luka Ivanišević 14:38 08.04.2011

Re: HAPŠENJE

A pazite kad stoji da je slavljenikov tridesetpetogodišnji otac umro od infarkta kad je saznao da mu je sin povređen.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana