Ekologija| Zdravlje| Život| Životni stil

Tužna Morava

srdjan.pajic RSS / 05.04.2011. u 14:32

Tužna Morava

Ovaj film su pre desetak dana snimili naši drugari iz kluba eXtreme i zamolili su da ga pokažemo nekom ko  može da pomogne.  Moje slike burića sa odbačenim lož uljem u sred NP Tara kojim sam progonio predstavnike vlasti, kad u zasluženim časovima relaksacije pišu po blogu, su ništa prema ovome.

Ljudi su se vratili sa ozbiljnim infekcijama kože.

Upozorenje za Albicilu: film sadrži materijal neprikladan za njegov mentalni sklop i strast prema rekama, te je bolje da ga na gleda.



Komentari (179)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

njanja_de.manccini njanja_de.manccini 16:15 05.04.2011

Re: Tužna Morava

Zasto je to tako, mentalitet, glupost, indiferentnost, tupost...?

vrlo jednostavno - neuredjena drzava, nema zakona koji se odnose na ovakva pitanja, a i da ih ima niko ih ne postuje i ne sprovodi. znaci problem je u drzavi. zasto meni ovde ne pada na pamet da bacim djubre na ulici? (pricam o texasu) zato sto znam da ce da mi stigne novcana kazna. nisu ameri ni ljudi iz zapadne evrope mnogo bolji od nas, nego kod njih je to sve uredjeno, na svakom koraku imas one binove za ubacivanje plasticnih flaca, limenki, papira itd. normalno je da neces da bacas na ulicu kad su ti binovi svuda oko tebe.

nego da vam kazem sta se desilo kod mene na poslu. ispred biblioteke imamo nekoliko binova za recikliranje koji lice na binove u koje mozes da ubacis knjige kako bi ih vratio biblioteci. e sad neko nagurao 25 knjiga u binove za reciklazu!!! sreca sto su tipovi koji prazne te binove pozvali biblioteku i dali nam knjige nazad. samo su 6 od 25 knjiga prezivele, ostalo smo morali da bacimo jer je bilo upropasceno. ima svasta na svetu.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:16 05.04.2011

Re: Tužna Morava

vrlo jednostavno - neuredjena drzava, nema zakona koji se odnose na ovakva pitanja, a i da ih ima niko ih ne postuje i ne sprovodi.

tačno. ajlavju
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:25 05.04.2011

Re: Tužna Morava

vrlo jednostavno - neuredjena drzava, nema zakona koji se odnose na ovakva pitanja, a i da ih ima niko ih ne postuje i ne sprovodi. znaci problem je u drza


Tačno tako. I ja totalno popizdim kad se setim da mi plaćamo te ljude da urede državu onako kako nam je potrebno. Hebali ih bilbordi i websajtovi.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:29 05.04.2011

Re: Tužna Morava

Njanja
nego da vam kazem sta se desilo kod mene na poslu. ispred biblioteke imamo nekoliko binova za recikliranje koji lice na binove u koje mozes da ubacis knjige kako bi ih vratio biblioteci. e sad neko nagurao 25 knjiga u binove za reciklazu!!!


Da to nije bio neki član biblioteke iz Arkanzasa?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 16:42 05.04.2011

Re: Tužna Morava

znaci problem je u drzavi.


Naravno, potpuno se slazem. Ali je problem i sto je vecinsko raspolozenje indiferentnost ili bahatost po ovom pitanju. Ne treba ti zakon da znas da se svinja ne baca u reku ili da Morava nije mesto za bacanje plasticnih flasa. Uopste mi je stran taj odnos prema prirodi, kao ono kad se za Prvi maj ili slican neki praznik odveze autom do samog izletista pa se pusti jos muzika da tresti (sta, gde, kakve ptice, ma zajebi, nek je veselo) a iza sebe ostave otpaci.

Poslednji put kad sam bio u Srbiji vidim na NBG postavljeno par kontejnera za reciklazu i mislim e odlicno. Posle nekoliko dana vidim potpuno razlupani.

Uvek mi zao kad vidim da su knjige upropascene pa makar se radilo o chick ili lad lit knjigama.
margos margos 16:56 05.04.2011

Re: Tužna Morava

a iza sebe ostave otpaci.

To svakodnevno gledam u parku u centru grada - sede, jedu i ostave đubre na klupi ili oni savesniji - ispod klupe. Doduše, u parku ima samo 5 ili 6 kanti, prilično malih, koje se ne prazne redovno.

Nabavka raznorodnih kontejnera traje od 2001. i nikako da se desi.... kao da je vasionski brod u pitanju.
jedan.kub jedan.kub 17:01 05.04.2011

Re: Tužna Morava

Pravo varvarstvo

BebaOdLonchara
vrlo jednostavno - neuredjena drzava, nema zakona koji se odnose na ovakva pitanja, a i da ih ima niko ih ne postuje i ne sprovodi.

tačno. ajlavju

Opštine pored reka gde postoje izletišta, treba da postavljaju kontejnere za ovakav otpad i da ih preiodično prazne (što se retko dešava).
Ne bi ljudi bacali otpad na ovakav način kad bi imali gde de ga odlože.
Na takav otpad bi moglo da se zaradjuje (izvozi se na pr. staro gvoždje)

Nisu ni postrojenja za reciklažu tako skupa jer je najlakše reciklirati plastiku a zapošljavaju dodatnu radnu snagu.

Badava bilbordi ako se javna komunalna preduzeća ne obavežu da održavaju i javne površine van naselja (izletišta).

Tužna je ovakva slika Srbije.

draft.dodger draft.dodger 17:06 05.04.2011

Re: Tužna Morava


Seru tamo gde jedu.

Nema tu, vaspitanje, svest i savest...
Samo PRISILA!
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 17:48 05.04.2011

Re: Tužna Morava

Bolder,CO
Da to nije bio neki član biblioteke iz Arkanzasa?

nisu nam rekli odakle je doticna dijabola. javili su nam na sastanku jer je nas dekan htelo da pohvali radnike koji su se setili da se jave biblioteci. ej a kontejner za drop off knjiga je tacno preko puta tih binova.

Neues aus der Nachbarschaft
znaci problem je u drzavi.


Poslednji put kad sam bio u Srbiji vidim na NBG postavljeno par kontejnera za reciklazu i mislim e odlicno. Posle nekoliko dana vidim potpuno razlupani.

pa to je to, sto se sve razlupa ko da nije tu zbog nas nego zbog smrtnih neprijatelja. nego ljudi besni na sve pa se izivljavaju na kontejnere i prirodu.

srdjan.pajic srdjan.pajic 17:59 05.04.2011

Re: Tužna Morava

jedankub
Opštine pored reka gde postoje izletišta, treba da postavljaju kontejnere za ovakav otpad i da ih preiodično prazne (što se retko dešava).
Ne bi ljudi bacali otpad na ovakav način kad bi imali gde de ga odlože.
Na takav otpad bi moglo da se zaradjuje (izvozi se na pr. staro gvoždje)


Pazi, ovo sam video kako dobro funkcioniše. Imaš tamo na mom blogu o Kamenom moru par slika, ljudi su uredili neke vodopade dole na Zlatiboru. Imaš kante svuda, video sam momčiće koji nisu čistači, nego meštani iz okolnih kuća, kako idu okolo i prazne te kante, a djubreta gotovo nigde da i nema.

Skapirali su da tu dolaze turisti jer je nevidjeno lepo, i da ostave neku kintu koja pomaže da se preživi i znaju da svega toga ne bi bilo da je i to Tužna Morava. Znači, bitno je da je nekom stalo i da se skapira prvo da je izgled tvog dvorišta u tvojim rukama, a onda i da je ok da pomogneš da i komšijino dvorište bude lepo. I treće, da od čekanja "vlasti" nema vajde, jer ćemo pomreti od neke boleštine.
JJ Beba JJ Beba 20:58 05.04.2011

Re: Tužna Morava

Samo PRISILA!


udri po džepu, apsani...
al nema ko
jedan.kub jedan.kub 22:51 06.04.2011

Re: Tužna Morava

srdjan.pajic
jedankub
Opštine pored reka gde postoje izletišta, treba da postavljaju kontejnere za ovakav otpad i da ih preiodično prazne (što se retko dešava).
Ne bi ljudi bacali otpad na ovakav način kad bi imali gde de ga odlože.
Na takav otpad bi moglo da se zaradjuje (izvozi se na pr. staro gvoždje)


Pazi, ovo sam video kako dobro funkcioniše. Imaš tamo na mom blogu o Kamenom moru par slika, ljudi su uredili neke vodopade dole na Zlatiboru. Imaš kante svuda, video sam momčiće koji nisu čistači, nego meštani iz okolnih kuća, kako idu okolo i prazne te kante, a djubreta gotovo nigde da i nema.

Skapirali su da tu dolaze turisti jer je nevidjeno lepo, i da ostave neku kintu koja pomaže da se preživi i znaju da svega toga ne bi bilo da je i to Tužna Morava. Znači, bitno je da je nekom stalo i da se skapira prvo da je izgled tvog dvorišta u tvojim rukama, a onda i da je ok da pomogneš da i komšijino dvorište bude lepo. I treće, da od čekanja "vlasti" nema vajde, jer ćemo pomreti od neke boleštine.


I tamo gde nedolaze turisti već nedeljom izletnici, ribolovci i drugi na drugim mestima uz druge reke. Pa i to je Srbija a ne samo turistička mesta.
Lepo je i uz Dunav i uz Tisu.
Ljudi vole da izlaze na reku i kad nisu praznici.
highshalfbooze highshalfbooze 23:43 06.04.2011

Re: Tužna Morava

Opštine pored reka gde postoje izletišta, treba da postavljaju kontejnere za ovakav otpad i da ih preiodično prazne (što se retko dešava).
Ne bi ljudi bacali otpad na ovakav način kad bi imali gde de ga odlože.
Na takav otpad bi moglo da se zaradjuje (izvozi se na pr. staro gvoždje)


Shvatite jednom. Kontejnerima nije mesto u prirodi.
Ako ste doneli otpad u prirodu, onda ga sa sobom odnesite. Bacite ga u kontejner kod svoje kuće. Nemojte tražiti kontejner u prirodi.


Shvatite još nešto. Niko nije dužan da ide u prirodu i skuplja otpatke. Jednostavno ih ne ostavljajte tamo i nikakvih problema neće biti.
maca22 maca22 15:55 07.04.2011

Re: Tužna Morava

BebaOdLonchara
vrlo jednostavno - neuredjena drzava, nema zakona koji se odnose na ovakva pitanja, a i da ih ima niko ih ne postuje i ne sprovodi.

tačno. ajlavju

ajlav bout ovju! :)
JJ Beba JJ Beba 16:50 05.04.2011

užas

ovo je straaaaaaašno. stvarno sam se potresla.
jbt gde je onaj Dulić!!!!!!
Gde je Srđa Otpor Popović & comp sa njihovim fondom Ekotopija sa čuvenom akcijom Ja čuvam, Srbiju, a ti?
kukusigameni kukusigameni 17:05 05.04.2011

Re: užas

Ja nemam reci. Bem ti zalost!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:32 05.04.2011

Re: užas

jbt gde je onaj Dulić!!!!!!
Gde je Srđa Otpor Popović & comp sa njihovim fondom Ekotopija sa čuvenom akcijom Ja čuvam, Srbiju, a ti?

kukusigameni kukusigameni 17:36 05.04.2011

Re: užas

draft.dodger draft.dodger 17:42 05.04.2011

Re: užas

kukusigameni
oliver dulic


Zašto se njegov mozak nije odlio, već se neprestano izliva po nama, nedužnim građanima Srbije???
kukusigameni kukusigameni 17:47 05.04.2011

Re: užas

draft.dodger


Oliver Dulic - The Man Who Wasn't There
draft.dodger draft.dodger 18:00 05.04.2011

Re: užas

JJ Beba
ovo je straaaaaaašno. stvarno sam se potresla.
jbt gde je onaj Dulić!!!!!!
Gde je Srđa Otpor Popović & comp sa njihovim fondom Ekotopija sajavascript:; čuvenom akcijom Ja čuvam, Srbiju, a ti?


Verovatno izlaze na teren samo kada snimaju spotiće...

JJ Beba JJ Beba 19:07 05.04.2011

Re: užas

Verovatno izlaze na teren samo kada snimaju spotiće...

da.
a gle imena osnivača ekotopije , sve ekološko svesni građani


Fond ima 10 osnivača.
Organi upravljanja su Skupština, Upravni odbor i Izvršni direktor.
Upravni odbor je u procesu formiranja i trenutno je sastavljen od:

1. Nikola Živanović, predsedavajući, osnivač
2. Srđa Popović, osnivač
3. Goran Vesić, osnivač
4. Gordan Paunović (RTV B92)
5. Nebojša Samardžić (RTV B92)
6. Goran Trivan (Sekretarijat za zaštitu životne sredine grada Beograda)
7. Boban Tomić (Nacionalni park Tara)
8. Igor Rill (magazin National Geographic Srbija)
9. Ivan Cvejić (agencija Beta)
10. Ivan Radovanović (dnevni list "Borba"
11. Đorđe Stefanović (dnevni list "Press"
12. Milica Milić (Color Press grupa)
13. Zoran Cvijanović (glumac)
14. Ivan Zeljković (novinar)
15. Predstavnik Lilly kompanije
16. Predstavnik kompanije Luka Beograd
Unfuckable Unfuckable 19:09 05.04.2011

Re: Agencija za privatizaciju

ja predlažem da se sve reke u Srbiji privatizuju, nema nam druge
antioksidant antioksidant 19:40 05.04.2011

Re: užas

Predstavnik kompanije Luka Beograd


ko tacno?
antioksidant antioksidant 19:42 05.04.2011

Re: Agencija za privatizaciju

Unfuckable
ja predlažem da se sve reke u Srbiji privatizuju, nema nam druge

poklone kao planine
privatizacija podrazumeva da se plati bar euro
JJ Beba JJ Beba 20:15 05.04.2011

Re: Agencija za privatizaciju

Unfuckable
ja predlažem da se sve reke u Srbiji privatizuju, nema nam druge

kusturici na dar?
expolicajac expolicajac 17:48 05.04.2011

Posle svega samo tender

Tokom istorije evropskih društava monogi narodi su bili u situaciji da im je sve bilo uništeno. Disciplinovanim i proračunatim radom uspevali su da od "NIČEGA NAPRAVE NEŠTO". Neverovatnu osobinu imamo da od "NEČEGA NAPRAVIM NIŠTA".
Mislim da bi trebali da otvorimo tender za prodaju prirodnih lepota. Naravno na 99 godina, ako se dozovemo pameti da možda dobijemo pravo na ono što je Bog dao prvi put besplatno.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 18:22 05.04.2011

proces recikliranja




post industrial plastic recycling:




p.s. imala sam super profesorku koja nam je predavala bazno organsko inzinjerstvo i pricala nam o ovome, pokazivala seme postrojenja a mi je gledali u cudu (pre 20 godina)
Biljana 77 Biljana 77 18:47 05.04.2011

Ko je kriv?

Ribice su krive!

(izvinjavam se ako je neko već okačio link)
JJ Beba JJ Beba 19:16 05.04.2011

Re: Ko je kriv?

Biljana 77
Ribice su krive!

(izvinjavam se ako je neko već okačio link)

nikog se to ne tiče.
To je uobičajen prizor skoro na svim vodama kada voda padne i ostavi za sobom đubre na drveću.
najčešći bacači otpada (flaša i kesa) su kafane i spalvovi u gornjim tokovima. Ako koga treba kažnjavati to su vlasnici tih objekata. često nemaju ni dozvole za te kafane, nemaju WCe, al zato prave đubre samo tako.
jednatanja jednatanja 19:28 05.04.2011

Samo

da se složim sa komentatorima, sa Biljanom, deo problema jeste u vaspitanju, pogotovo je omladina u Srbiji nemarna po tom pitanju, par puta sam letos sa terase videla momke-devojke pričaju, i zafrljače flašu u reku, omot od žvakaće, lizalice obavezno na ulicu (roditelji ne opominju), čini se da su izuzeci oni koji ne bacaju, no možda grešim. Drugo, što spomenu Beba, jesu slabi državni zakoni i još gore od toga, katastrofalno sprovođenje. Treće, istina je, nema dovoljno kanti za odlaganje smeća, niti se prazne na vreme, što je opet posao države ili već opštine. Pre par meseci ovde u Deutschlandu bila sam svedok kad sam se vraćala kasno uveče kući (petak), ispred mene besna omladina je polupala staklo telefonske govornice i kantu za smeće pored nje. Sutradan poslepodne odem u šetnju (znači subota!) -već su radnici počeli radove na saniranju. Ne možemo svi biti vaspitani, ali država-opština može da se organizuje tako da nevaspitanje saniramo u najkraćem mogućem roku...

i thanx što si podelio sa nama ovaj film, Srđane..
mariopan mariopan 20:48 05.04.2011

Re: Samo

Strašno...a ja sam mislila da je Begej najgori?
Pa ministar nema vremena da pogleda ovo, da li možemo nekako da mu uručimo snimak?
Eno ga, bavi se svojim poslom, poziva sve iz dijaspore da se vrate i postanu ministri bilo čega biće im super, kaže, eto on se vratio i USPEO U ŽIVOTU ko niko njegov.
filantrop filantrop 23:23 05.04.2011

preporuka za skretanje paznje

komentar nemam
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:47 05.04.2011

Re: preporuka za skretanje paznje

filantrop
komentar nemam


Preporuku prosledjuem drugarima eXtremistima iz Vranja. Očekujem da nam jave sutra da li je dotično vladino Telo ili Organ poslalo bager ili moramo mi (Uroš, Mlekac i Kukusigameni) da uzimamo stvari u svoje ruke.
JJ Beba JJ Beba 23:50 05.04.2011

Re: preporuka za skretanje paznje

srdjan.pajic
filantrop
komentar nemam


Preporuku prosledjuem drugarima eXtremistima iz Vranja. Očekujem da nam jave sutra da li je dotično vladino Telo ili Organ poslalo bager ili moremo mi (Uroš, Mlekac i Kukusigameni) da uzimaju stvari u svoje ruke.

ovaj direktor Očistimo Srbiju nije govorio o bageru. Govorio je da će didu tamo da detektuju gde je problem...mada jeste spominjao nešto kao da će da očiste...
baš me zanima da li je šuplja
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:53 05.04.2011

Re: preporuka za skretanje paznje

JJ Beba
srdjan.pajic
filantrop
komentar nemam


Preporuku prosledjuem drugarima eXtremistima iz Vranja. Očekujem da nam jave sutra da li je dotično vladino Telo ili Organ poslalo bager ili moremo mi (Uroš, Mlekac i Kukusigameni) da uzimaju stvari u svoje ruke.

ovaj direktor Očistimo Srbiju nije govorio o bageru. Govorio je da će didu tamo da detektuju gde je problem...mada jeste spominjao nešto kao da će da očiste...
baš me zanima da li je šuplja


Ah, da, bager sam im ja zakačio, vidiš kako moram da mislim o svemu i još da uredjujem blog. Ok, nadam se da će da ponesu Detektor.
mirelarado mirelarado 23:57 05.04.2011

Re: preporuka za skretanje paznje

ovaj direktor Očistimo Srbiju nije govorio o bageru. Govorio je da će didu tamo da detektuju gde je problem...mada jeste spominjao nešto kao da će da očiste...
baš me zanima da li je šuplja


Пратићемо!
filantrop filantrop 23:57 05.04.2011

Re: preporuka za skretanje paznje

srdjan.pajic
filantrop
komentar nemam


Preporuku prosledjuem drugarima eXtremistima iz Vranja. Očekujem da nam jave sutra da li je dotično vladino Telo ili Organ poslalo bager ili moramo mi (Uroš, Mlekac i Kukusigameni) da uzimamo stvari u svoje ruke.


pa bas sam to hteo da pitam:
da li moze nekako da se isprati sta je bilo posle inspekcije, kakve ce mere biti preduzete.
upravo citam komentare na b92 povodom ove vesti, ljudi kazu da je takva situacija zadnjih 15 godina i da je isto ovako i na drini i celom duzinom ibra??
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:24 06.04.2011

Re: preporuka za skretanje paznje

filantrop
srdjan.pajic
filantrop
komentar nemam


Preporuku prosledjuem drugarima eXtremistima iz Vranja. Očekujem da nam jave sutra da li je dotično vladino Telo ili Organ poslalo bager ili moramo mi (Uroš, Mlekac i Kukusigameni) da uzimamo stvari u svoje ruke.


pa bas sam to hteo da pitam:
da li moze nekako da se isprati sta je bilo posle inspekcije, kakve ce mere biti preduzete.
upravo citam komentare na b92 povodom ove vesti, ljudi kazu da je takva situacija zadnjih 15 godina i da je isto ovako i na drini i celom duzinom ibra??


Pisaćemo Šabiću, ako treba, samo da dobijemo tu informaciju od javnog značaja

Šalim se, pa pitaću preko moje speleoliste, tu je sigurno neko u kontaktu sa tim Vranjancima. Nisam samo siguran koliko je to u nekoj zabiti, to jest da li i oni mogu da saznaju lako, ili moraju opet čamce pod mišku, pa veslaj po onom djubretu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:30 06.04.2011

Re: preporuka za skretanje paznje

filantrop
srdjan.pajic
filantrop
komentar nemam


Preporuku prosledjuem drugarima eXtremistima iz Vranja. Očekujem da nam jave sutra da li je dotično vladino Telo ili Organ poslalo bager ili moramo mi (Uroš, Mlekac i Kukusigameni) da uzimamo stvari u svoje ruke.


pa bas sam to hteo da pitam:
da li moze nekako da se isprati sta je bilo posle inspekcije, kakve ce mere biti preduzete.
upravo citam komentare na b92 povodom ove vesti, ljudi kazu da je takva situacija zadnjih 15 godina i da je isto ovako i na drini i celom duzinom ibra??


Ne znam za celu Drinu, beše neko kačio slike, ako se ne varam. Ali za Ibar znam, video sam pre par godina kad sam vodio familiju da im pokažem srednjevekovna utvrdjenja. Tamo ispod Maglića gde valjda kampuju učesnici onog Veselog Spusta, to je bilo takav jedan svinjac da ne mogu da opišem. Nemam fotke na računaru, ali je blagi užas, možeš mi verovati. I čuo sam da ljudi uopšte nemaju problema da kampuju u tom djubretu koje su sami ostavili prethodnih godina.

Mislim, bilo me je bre blam, nije pomoglo da se bolje osetim ni da im kažem da je njihov NATO tu rokao municijom od osiromašenog uranijuma.
filantrop filantrop 00:33 06.04.2011

How long will litter last?

Cigarette butts 1-5 years
Aluminum cans and tabs 500 years
Glass bottles 1,000 years
Plastic bags 10-20 years
Plastic coated paper 5 years
Plastic film containers 20-30 years
Nylon fabric 30-40 years
Leather up to 50 years
Wool socks 1-5 years
Orange and banana peels up to 2 years
Tin cans 50 years
Plastic 6-pac holders 100 years
Plastic bottles and styrofoam indefinitely

----------------
budite mi pozdravljeni
princi princi 01:01 06.04.2011

Самопоштовање

се учи. Ако се не научи, онда га треба утеривати силом.
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:28 06.04.2011

Re: Самопоштовање

princi
се учи. Ако се не научи, онда га треба утеривати силом.


Nemoj silom - uzmi veći čekić.

princi princi 05:02 06.04.2011

Re: Самопоштовање

Nemoj silom - uzmi veći čekić.

Јел' ти сад јасно зашто не Пешчаник, зашто не 2 Србије, Цеца енд Цеца, Биљане и Сиљане? Народ у Србији је деценијама туцан у главу да је примитиван, глуп, прљав, зао, покварен, лењ, након тога и геноцидан, фашистички, да је џиберај, да ничему не вреди, да је scum of the earth, да је на крају почео и сам у то да верује. По мени, ово смеће је само израз те самомржње.
srdjan.pajic srdjan.pajic 05:38 06.04.2011

Re: Самопоштовање

princi
Nemoj silom - uzmi veći čekić.

Јел' ти сад јасно зашто не Пешчаник, зашто не 2 Србије, Цеца енд Цеца, Биљане и Сиљане? Народ у Србији је деценијама туцан у главу да је примитиван, глуп, прљав, зао, покварен, лењ, након тога и геноцидан, фашистички, да је џиберај, да ничему не вреди, да је scum of the earth, да је на крају почео и сам у то да верује. По мени, ово смеће је само израз те самомржње.


Tradicionalno mi nije jasno, jer po tebi, opet ispada da je neko drugi kriv za to što se valjamo u djubretu, da ne kažem davimo u sopstvenim govnima.

Ono, kao mi smo super, al' ga nam ga uvek neko zavuče. A za to vreme čak i glupi ameri imaju manjeviše čiste reke. Ja sam uvek imao baš obrnuti utisak, da mi o sebi uglavnom mislimo mnogo bolje nego što dela, a pre svega to kako živimo, pokazuje. Prema tome, nešto je tu naopako postavljeno.

E, princi, aj' bre da ovu raspravu ostavimo za neki drugi put, ako ti nije problem. Nije da mi je teško da branim Peščanik, ali ne bih ovom prilikom. Mislim, komentariši ti slobodno ako hoćeš, ne sekira me, al' nemoj se ljutiš ako se pravim mutav.
bauer. bauer. 07:06 06.04.2011

Re: Самопоштовање

E, princi,

Nemoj Princija da mi diraš, he is on a mission from God!

Ej! Da pitam uredništvo... zašto Srki nema VIP status? Hello...!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 09:01 06.04.2011

Re: Самопоштовање

Јел' ти сад јасно зашто не Пешчаник, зашто не 2 Србије, Цеца енд Цеца, Биљане и Сиљане? Народ у Србији је деценијама туцан у главу да је примитиван, глуп, прљав, зао, покварен, лењ, након тога и геноцидан, фашистички, да је џиберај, да ничему не вреди, да је scum of the earth, да је на крају почео и сам у то да верује. По мени, ово смеће је само израз те самомржње.

gospodin_ne gospodin_ne 09:22 06.04.2011

Re: Самопоштовање

Народ у Србији је деценијама туцан у главу да је примитиван, глуп, прљав, зао, покварен, лењ

radojicic92 radojicic92 18:14 06.04.2011

Re: Самопоштовање

Пешчаник

nije Pescanik ovog puta, krivi su Makedonci, tamo izvire JM, nek se oni bakcu, da se sasece to u korenu, jel tako Njanjo?

to je jedno, a drugo ovim tvojim drugarima Pajicu svaka cast koliku su dzevu digli, primeceno cak i na ultramegagiga sajtu

i trece pozdrav Baueru
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:17 06.04.2011

Re: Самопоштовање

bauer.

Ej! Da pitam uredništvo... zašto Srki nema VIP status? Hello...!


De si Komšo! Sad samo da završimo ovu Moravu, pa će dodjemo kod tebe da očistimo taj vaš Nevada Test Site. Znaš bre da sam tuda prošao pre par godina? Ok, nije me pustilo d'udjem, ali sam se muvao okolo, sa namerom. Ima tamo neki malecni gradić na ulazu, zaboravio sam mu sad ime. Šta je bilo sa Yucca Mountain? Jesu to batalili, ili se još kopa?

E, neka VIP, nije niko nudio, al' sam ja svejedno po tom pitanju ko Vučko. Bolje ovako, neobavezno.

njanja_de.manccini njanja_de.manccini 00:27 07.04.2011

Re: Самопоштовање

nije Pescanik ovog puta, krivi su Makedonci, tamo izvire JM, nek se oni bakcu, da se sasece to u korenu, jel tako Njanjo?

Така е!
Радојичићу свака част! једино си ти провалио ко је овде стварно крив. какав Пешчаник какви бакрачи, какви становници низводно, какви узводно, македонците се криви! што пуштају реку тамо где јој није место, да ги ... во газот! (изинте на изразу)
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:59 07.04.2011

Re: Самопоштовање

njanja_de.manccini
nije Pescanik ovog puta, krivi su Makedonci, tamo izvire JM, nek se oni bakcu, da se sasece to u korenu, jel tako Njanjo?

Така е!
Радојичићу свака част! једино си ти провалио ко је овде стварно крив. какав Пешчаник какви бакрачи, какви становници низводно, какви узводно, македонците се криви! што пуштају реку тамо где јој није место, да ги ... во газот! (изинте на изразу)


I meni su oni oduvek bili sumnjivi. Mislim, pčelata na kapata i ta rabota, a ovamo nam zavuku reku - pod Naše Djubre!!!

Nego, pitam se jel ima i tamo kod njih nešto da se čisti, jer kad odvežemo ove pit bulove Mlekca, QQsigameni i Uroša, neće se zaustaviti do Mediterana.
bauer. bauer. 02:21 07.04.2011

Re: Самопоштовање

i trece pozdrav Baueru

I tebi veliki pozdrav, zemo si dobar, nema te 100 godina?
bauer. bauer. 02:55 07.04.2011

Re: Самопоштовање

Ima tamo neki malecni gradić na ulazu, zaboravio sam mu sad ime.

Mercury. Ja tamo radio mali poslić, na putu pored te naseobine (US-95). Posle sam, neko vreme, svetleo u mraku. Ali stvarno, a ne kao neki ovdašnji autori, kako sebe zamišljaju :)

A, zapelo im je nešto sa Yucca Mountain (ako je već nisu napunili, a da mi i ne znamo)
radojicic92 radojicic92 19:17 07.04.2011

Re: Самопоштовање

bauer.
i trece pozdrav Baueru

I tebi veliki pozdrav, zemo si dobar, nema te 100 godina?

dobar hvala
lunjam po svadbama


radojicic92 radojicic92 19:32 07.04.2011

Re: Самопоштовање

nek neko dojavi ovima iz Ocistimo Srbiju da im se sajt sporo otvara jer guraju velike fotografije u mali okvir
i mozda da ne stavljaju fotke iz 2009 kao sto je ova iz vesti od juce
bauer. bauer. 05:38 08.04.2011

Re: Самопоштовање

lunjam po svadbama

značči, bacio si me u time machine. ništa više nije, kao što je nekada bilo :))
pozz!

fantomatsicna fantomatsicna 04:12 06.04.2011

Sigurna sam

Da ovakvih primera ima vise, zato i jeste dobro da se ukazuje na to.
Ne mogu ni zamisliti plac i ocaj prirode sta joj ljudi rade..samo da ne bude bumerang..
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:42 06.04.2011

Re: Sigurna sam

fantomatsicna
Da ovakvih primera ima vise, zato i jeste dobro da se ukazuje na to.
Ne mogu ni zamisliti plac i ocaj prirode sta joj ljudi rade..samo da ne bude bumerang..


Jeli, Zelandjanko, kolko vi plaćate mesečno odnošenje djubreta, mislim ako znaš? Cenim, iz tvog bloga, da su tvoji neki srednji stalež i da živiš u kući u nekom predgradju ili manjem gradiču, dakle slično kao i mi, ako ne grešim. Kod nas je $76.50 za kvartal (očigledno, plaćanje je moja obaveza u kući ). Poredjenja radi, recimo da nam je mesečni račun za struju+gas $150 preko zime, u kući od 50 kvadrata, plus minus. Odnose normalno djubre svake nedelje, a kompost i recyclable svake druge, alternativno, nisam siguran, ali mislim da je to standardno ovde, u stvari, možda je drugačije u većim gradovima.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 07:35 06.04.2011

E

lupio sam preporuku k'o vrata ... samo da javim da vide ljudi da se i mi ponekad slazemo
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:08 06.04.2011

Re: E

Virtuelni Vasilije
lupio sam preporuku k'o vrata ... samo da javim da vide ljudi da se i mi ponekad slazemo


E, blago meni . Vaso, ti i ja smo ko onaj Zeka i Meda iz viceva, samo što, sticajem okolnosti, živimo u različitim šumama.

mina13 mina13 09:02 06.04.2011

Tužna Morava

Meni se cini da je na vecini mesta u Srbiji tako. Prosle godine smo komsinica i ja sredjivale prostor oko kontejnera, prvo nam je obema malo bilo neprijatno jer su nas ljudi gledali, onda nam se pridruzio jos jedan komsija, onda nam je treca komsinica skuvala kafu... neko nas je cak i slikao, stvarno smo bile smesan prizor, ona visoka i mrskica, ja niska i ..pa.. lepo popunjena... iako se ne druzimo svi, toga dana smo se bas prijatno proveli. Neke komsije su se cak izvinjavale sto ne mogu da se pridruze, neke dolazile da bace djubre i pitale da li je u redu da bace u taj i taj kontejner, neke su prosle kao pored turskog groblja...Nasih 5 kontejnera su za preko 50 kuca, nalaze se pored kanala, ocistili smo i potkresali i to rastinje, napravili gomilu zelenog otpada za spaljivanje,(htele smo da kompostiramo, to radimo u svojim dvoristima, ali ovde jednostavno to nije moguce jer bi gomila bila prevelika a izmedju puta i kanala, a kanal bas i ne bi bilo pametno zatrpati) a bonus je bio sto su sutradan djubretarci pokupili i gomilu suta sa kojom nismo imali pojma sta da radimo, a cak nije bio prvi vikend u mesecu...oko kontejnera nam je duze vreme bilo cisto, mada se sada opet zaprljalo, moracemo opet u akciju. Hocu da kazem da je nekad dovoljan mali podstrek, da ljudi mozda jednostavno od svoje muke koja kopa mozak ne vide da ima i drugih problema koje mogu da rese...Jos moram da kazem da su iz Gradske cistoce, bar u nasem kraju, izuzetno tacni, pedantni, prosto odskacu od vecine javnih sluzbi u Beogradu.
mariopan mariopan 09:58 06.04.2011

Re: Tužna Morava

Meni se cini da je na vecini mesta u Srbiji tako.

NIje baš svuda.
Naš Begej nije zatrpan đubretom, mi ga ne bacamo, bar onaj deo koji ja vidim a često vidim i naše veslače i ronioce kako ga čiste...mislim da je problem u tome što reka više ne teče..potrebno je čišćenje nagomilanog mulja po dnu pa da se stvori nekakav protok vode, da reka prodiše - ovako je mrtva i smrdljiva da ti pamet stane kada dođe toplo vreme - a "teče" kroz grad

U ravnici bi trebalo da se radi na tome a ne da se čeka da priroda sama nešto uradi - pa ne može ako smo reku pregrađivali i svaki je političar mislio da može da joj radi šta hoće ( izmeštali korito, pravili jezara u centru grada i slično a ostatak reke prepustili njoj samoj da se izbori sa problemima koje smo joj time napravili).
margos margos 11:03 06.04.2011

Re: Tužna Morava

Mina 13



Nekad stvarno ne treba mnogo, al' u slučaju Morave (sa klipa) ima posla, bogme. Al' mi se čini da bi od reciklirane plastike mogli da se troškovi svedu na sitno...

Niko da zapeva 'Oj Moravo...'
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 11:23 06.04.2011

Re: Tužna Morava

Bilo je ovako u Beloj Palanci:


Onda su zasukali rukave:


mina13 mina13 19:31 06.04.2011

Re: Tužna Morava

Hvala za cvetic Margos, kako ste znali da obozavam cvece? ovo je prvi put da me je neko pozdravio na blogu, mozda je blesavo ali mi je drago, pozdrav
margos margos 23:38 06.04.2011

Re: Tužna Morava

I drugi put :) Može odmah:

Dopalo mi se što ste preduzeli akciju bez obzira na druge. Ako meni smeta, a mogu nešto da uradim, lakše mi je nego da se nerviram. Tako mi je smetalo neko đubre što nam je jedna senilna baba bacala u dvorište - kupila sam rukavice i velike kese i skupljala dok babu nisu smestili u dom. Sad je čisto :)
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:03 07.04.2011

Re: Tužna Morava

margos
I drugi put :) Može odmah:

Dopalo mi se što ste preduzeli akciju bez obzira na druge. Ako meni smeta, a mogu nešto da uradim, lakše mi je nego da se nerviram. Tako mi je smetalo neko đubre što nam je jedna senilna baba bacala u dvorište - kupila sam rukavice i velike kese i skupljala dok babu nisu smestili u dom. Sad je čisto :)


Doakala si babi! Lukavo.
Milan Novković Milan Novković 14:32 07.04.2011

Re: Tužna Morava

Doakala si babi! Lukavo

Jednom naša prijateljica došla u posetu pa posle neke klope uze koske i baci ih daleko u dno komišijske bašte. Ja se zaledio od panike, kažem u odličnim smo odnosima sa komšijama.

A ona od "bolesne" ljubavi prema životinjama kaže da nema problema, lisice to sve pojedu preko noći. Komšija stvarno pri dnu bašte ima nekoliko lisica. (one su pests u Londonu, ima ih ko šodera).

I sad se stresem kad se setim, pomisliće komšija da sam "seljak" iz Prigrevice
srdjan.pajic srdjan.pajic 06:05 11.04.2011

Re: Tužna Morava

Milan Novković
Doakala si babi! Lukavo

Jednom naša prijateljica došla u posetu pa posle neke klope uze koske i baci ih daleko u dno komišijske bašte. Ja se zaledio od panike, kažem u odličnim smo odnosima sa komšijama.

A ona od "bolesne" ljubavi prema životinjama kaže da nema problema, lisice to sve pojedu preko noći. Komšija stvarno pri dnu bašte ima nekoliko lisica. (one su pests u Londonu, ima ih ko šodera).

I sad se stresem kad se setim, pomisliće komšija da sam "seljak" iz Prigrevice


Sjajno! Lije.
Imamo ih mi ovde, samo što vole da jedu mačke, naročito ove kućne, pa mi ne spadaju u baš najomiljeniju vrstu, iz razumljivih razloga.

nikvet pn nikvet pn 11:43 06.04.2011

Dogodilo se već ...

... čišćenje reke od strane Marsovaca.
Mala prelepa planinska rečica Grza u Južnom Kučaju posle svakog Prvog maja liči na horor. Posle toga vikendaši pomalo počiste ali ipak ostane.
Onda su 2002-2006. dolazili eko-kamperi, deca iz EU da čiste naše đubre iz naše reke. Bruka. Većina vikendaša je bila predusretljiva, ali pojedinci su ih terali da čiste i oko svojih kuća. Džukelizam vrhunski.

Ukupan rezultat na domoroce ? Pa, povoljan. Javno komunalno je donelo kontejnere koji se začudo pokatkad i prazne; izletnici su pažljiviji a vikendaši uredniji.
Nije perfektno ali ipak je delovalo.

Rejlem Rejlem 12:20 06.04.2011

Preporuka

Video sam ovaj film pre par dana, jezivo.
Domacinu naravno preporuka, a sto se Olivera Dulica tice...
highshalfbooze highshalfbooze 23:58 06.04.2011

Tužna Srbija

Juče posle podne sam prepešačio nešto više od 10 km po šumskom putu u jednom kraju Slovenije (nebitno gde jer je svuda isto) i tačno samo sam u jednom delu - gde je izletište, naišao na jednu kesu, dve plastične čaše i 15 - 20 limenki piva, Laško i Union. Vodi Laško pivo. Bio sam prilično iznenađen jer nekada nije moglo da se vidi apsolutno nikakvo smeće.

Još nešto, svako koga sam sreo je rekao "dobar dan", bez obzira da li se poznajemo ili ne.

I upravo sam pomislio na ovakve slike u Srbiji.
Samo mi nije jasno odakle ovoliko iznenađenje kod ljudi. Jer ja ovakve slike viđam decenijama.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:55 07.04.2011

Re: Tužna Srbija

highshalfbooze
Juče posle podne sam prepešačio nešto više od 10 km po šumskom putu u jednom kraju Slovenije (nebitno gde jer je svuda isto) i tačno samo sam u jednom delu - gde je izletište, naišao na jednu kesu, dve plastične čaše i 15 - 20 limenki piva, Laško i Union. Vodi Laško pivo. Bio sam prilično iznenađen jer nekada nije moglo da se vidi apsolutno nikakvo smeće.

Još nešto, svako koga sam sreo je rekao "dobar dan", bez obzira da li se poznajemo ili ne.

I upravo sam pomislio na ovakve slike u Srbiji.
Samo mi nije jasno odakle ovoliko iznenađenje kod ljudi. Jer ja ovakve slike viđam decenijama.


I ja sam pre neki dan u ovoj varošici u kojoj radim video poznat prizor - plastičnu kesu u krošnji!!! Zamalo se nisam onesvestio.

E, ma ok, nisam ja baš toliki idealista i znam da svuda ima šabana koji će da zavrljače kesu, ili neko sranje pored kante. Ali se ljudi barem trude da toga bude što manje i rezultat se stvarno vidi.

Rekao bih da je bitno ići u prirodu. Na primer, ovi moji koloradovski pećinari su isti ko i drugi moji pećinari, u Beogradu - kad god naidju na tako nešto pokupe i ponesu sa sobom da bace u kantu kad do nje konačno dodju. I to je uvek tako bilo.

Ja mislim da zato decu treba ne samo učiti u školi kako da čuvaju svoju okolinu, nego ih treba često voditi u prirodu, i dati im priliku da je zavole. Posle će lakše da se potrude oko smeća.
highshalfbooze highshalfbooze 18:01 07.04.2011

Re: Tužna Srbija

Ja mislim da zato decu treba ne samo učiti u školi kako da čuvaju svoju okolinu, nego ih treba često voditi u prirodu, i dati im priliku da je zavole. Posle će lakše da se potrude oko smeća.


Zaista ne treba biti mnogo pametan i shvatiti da je to jedini i pravi put. Kad god vidim da neko pominje da treba napraviti zakone, staviti kontejnere i kante za smeće u prirodu meni se digne ovo malo kose na glavi.

A, ako smo pak zaista toliko glupi da nam je pedagogija toliko strana i nepoznata nauka, onda treba jednostavno pogledati kako to drugi rade i prekopirati to.

Ovo što rade ovi idioti sa sajtovima, bilbordima i drugim rasipanjem narodnih para je čist kretenizam. A mi smo još i veći kreteni jer im dozvoljavamo da nam to rade.

Znači od onog trenutka kada počnemo našu decu da učimo na pravi način, za 20 godina ćemo imati prve rezultate.

Edit:
zaboravih. Nisam siguran kako ovo da shvatim:
I ja sam pre neki dan u ovoj varošici u kojoj radim video poznat prizor - plastičnu kesu u krošnji!!! Zamalo se nisam onesvestio.

Da pojasnim šta sam rekao u prvom postu. Ono što sam nabrojao je smeće uočeno na površini od oko 30 km² (trideset kvadratnih kilometara) dosta prometnog (za naše pojmove) šumskog puta.
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:33 08.04.2011

Re: Tužna Srbija

highshalfbooze


Edit:
zaboravih. Nisam siguran kako ovo da shvatim:
I ja sam pre neki dan u ovoj varošici u kojoj radim video poznat prizor - plastičnu kesu u krošnji!!! Zamalo se nisam onesvestio.

Da pojasnim šta sam rekao u prvom postu. Ono što sam nabrojao je smeće uočeno na površini od oko 30 km² (trideset kvadratnih kilometara) dosta prometnog (za naše pojmove) šumskog puta.


Shvati kao anegdotu!

E, nisam imao nikakvu podvučenu misao, hteo sam samo da kažem da je djubre van kante sveprisutno, ali ga ovde ima toliko malo da se čovek odvikne od takvih prizora i reguje tako da mu to smeta i hoće da suzbije. Što će reći, sistem je stabilan.
highshalfbooze highshalfbooze 12:47 08.04.2011

Re: Tužna Srbija

Upravu si. Ja nisam baš siguran da ću doživeti da sistem bude stabilan u ovoj zemlji. Ali treba živeti u nadi i misliti pozitivno. U to ime, evo jednnog prizora sa Zapadne Morave.

jesen92 jesen92 19:41 08.04.2011

nesto pozitivno

..danas sam dobila ovaj mail od naseg lokalnnog EKO biltena:


Dostavljamo informaciju: Obaveštenje u vezi akcije čišćenja Južne Morave

Grad Kragujevac - Služba za zaštitu životne sredine organizuju 15.
aprila 2011. godine organizovan prevoz volontera na akciju čišćenja
obala i korita reke Južne Morave.
Zainteresovani građani i volonteri za učešće u ovoj akciji mogu se
prijaviti na mejl Službe za životnu sredinu : zivotnasredina@kg.org.rs
Detaljnije informacije, kao i vreme polaska očekujte od organizatora
već u ponedeljak.


Srdačan pozdrav
Milisav Pajević - urednik
*Eko-NEC* Ekološki korektno obaveštavanje - NEC
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:17 09.04.2011

Re: nesto pozitivno

jesen92
..danas sam dobila ovaj mail od naseg lokalnnog EKO biltena:


Dostavljamo informaciju: Obaveštenje u vezi akcije čišćenja Južne Morave

Grad Kragujevac - Služba za zaštitu životne sredine organizuju 15.
aprila 2011. godine organizovan prevoz volontera na akciju čišćenja
obala i korita reke Južne Morave.
Zainteresovani građani i volonteri za učešće u ovoj akciji mogu se
prijaviti na mejl Službe za životnu sredinu : zivotnasredina@kg.org.rs
Detaljnije informacije, kao i vreme polaska očekujte od organizatora
već u ponedeljak.


Srdačan pozdrav
Milisav Pajević - urednik
*Eko-NEC* Ekološki korektno obaveštavanje - NEC



Aj' mi prosledi info koji dobiješ od njih u ponedeljak, pa ćemo da okačimo na blog. Hvala unapred.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana