Biz| Društvo| Hronika| Politika

Smenite Vericu Barać!

libkonz RSS / 14.04.2011. u 15:38

Link na vest

Ili predsednica Saveta za borbu protiv korupcije laže i treba je smeniti ili je Srbija dostigla vrhunac u korupciji. 

Da se podsetimo nekih činjenica:

Mada su Telekom Austrija, Dojče telekom, Turksel, Amerika movil, Veder investments i Frans telekom pokazali interesovanje na tenderu za kupovinu 51 odsto te kompanije u državnom vlasništvu, na kraju je ponudu podneo samo Telekom Austrija -- samo 950 miliona evra.  

Telekom ima oko 7,3 miliona korisnika mobilne telefonije i 3,35 miliona korisnika fiksne telefonije.  

U vlasništvu Telekoma su Telekom Srpske (65%) u Bosni i Hercegovini i Mtel u Crnoj Gori. 

Mobtel je prodat Telenoru za 1,5 milijardi evra, a imao je 1,9 miliona korisnika mobilne telefonije. Nije imao ni infrastukturu, ni fiksnu telefoniju, ni druge delatnosti koje ima Telekom.

Na današnjoj konferenciji za štampu Verica Barać je istakla da su "drugi ponuđači koji su želeli da učestvuju u tenderu, saznali da ima tajnih pregovora i da je to već namešteno za nekog kupca" i zbog toga su se povukli.

 

 



Komentari (48)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Rejlem Rejlem 15:49 14.04.2011

Kad smo kod korupcije...

...interesantno da ove vesti jos nema na sajtu b92. Zanimljivo je i da li ce se pojaviti uopste.
libkonz libkonz 15:58 14.04.2011

Re: Kad smo kod korupcije...

...interesantno da ove vesti jos nema na sajtu b92. Zanimljivo je i da li ce se pojaviti uopste.

i ja sam to primetio. nadam se da je u pitanju samo ažurnost.
Boris Drenca Boris Drenca 06:52 15.04.2011

Re: Kad smo kod korupcije...

...interesantno da ove vesti jos nema na sajtu b92. Zanimljivo je i da li ce se pojaviti uopste.


i ja sam to primetio. nadam se da je u pitanju samo ažurnost.



vest je objavljena samo sat vremena pre vaseg posta

Da budemo precizni
libkonz libkonz 08:11 15.04.2011

Re: Kad smo kod korupcije...

vest je objavljena samo sat vremena pre vaseg posta

Onda je to još veća sramota. Objavljena, pa sakrivena da je niko ne može videti.
Boris Drenca Boris Drenca 08:46 15.04.2011

Re: Kad smo kod korupcije...

Na delu sajta koji se zove Biz. Gde mu je i mesto
antioksidant antioksidant 08:49 15.04.2011

Re: Kad smo kod korupcije...

Boris Drenca
Na delu sajta koji se zove Biz. Gde mu je i mesto

Zavera Borise, zavera.. ne razumete vi to
nestor92 nestor92 10:01 15.04.2011

Re: Kad smo kod korupcije...

Objavljena, pa sakrivena da je niko ne može videti.


Teško je pronaći i vest da je Ustavni sud poništio sve odluke Visokog saveta sudstva o izboru sudija. Verovatno je nevažno. Ni u prvih 50 ...
libkonz libkonz 10:08 15.04.2011

Re: Kad smo kod korupcije...

Na delu sajta koji se zove Biz. Gde mu je i mesto

Mišljenje predsednice saveta za borbu protiv korupcije o pljački na nivou države, vrednoj više stotina miliona evra je za rubriku biz? Ok, šta da vam kažem.
libkonz libkonz 10:10 15.04.2011

Re: Kad smo kod korupcije...

Teško je pronaći i vest da je Ustavni sud poništio sve odluke Visokog saveta sudstva o izboru sudija. Verovatno je nevažno. Ni u prvih 50 ...

Kao da je to važno. Svrati na Blicov sajt da vidiš šta je Nataša uradila od Dačine sobe, ja sam još pod utiskom.
To je jedna od top vesti.
jedan.kub jedan.kub 21:46 15.04.2011

Re: Kad smo kod korupcije...

nestor92
Objavljena, pa sakrivena da je niko ne može videti.


Teško je pronaći i vest da je Ustavni sud poništio sve odluke Visokog saveta sudstva o izboru sudija. Verovatno je nevažno. Ni u prvih 50 ...


Mislim da je bilo nešto na sajtu "Pištaljka"

A ovu vest sam čula na RTV1 u 15h.
Voja Radovanović Voja Radovanović 15:51 14.04.2011

blog...

Zanimljivo...videćemo uskoro reakcije, pa ćemo znati više...pozz...
libkonz libkonz 15:59 14.04.2011

Re: blog...

Vojo, bojim se da nećemo videti ništa.
dali76 dali76 16:17 14.04.2011

Re: blog...

pretpostavljam da je naslov ironican ali brate bode oci ko da ga je Beko narucio.
libkonz libkonz 16:18 14.04.2011

Re: blog...

ali brate bode oci

to mi je i bio cilj!
lakipingvin lakipingvin 16:59 14.04.2011

Re: blog...

pretpostavljam da je naslov ironican ali brate bode oci ko da ga je Beko narucio.

"i Isakovicu je lopta ispala iz ruke....ali je ipak usla u gol!!!!
Libi radi suvi list ko u najboljim danima ...pozzz
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 18:00 14.04.2011

Re: blog...

Hm. To za Beka i Vericu Barać... Ma koliko nepopularno zvučalo, Beko nije uzrok, već posledica. Uzrok je (ne)pravni sistem.
A najbolja je fora "smestiti" potencijalne neugodne ljude na nebitne položaje, sa kojih ne mogu mnogo "štete" da naprave, zar ne? Opasna fora.
schweppes92 schweppes92 00:39 15.04.2011

Re: blog...

srdjazlopogledja
Hm. To za Beka i Vericu Barać... Ma koliko nepopularno zvučalo, Beko nije uzrok, već posledica. Uzrok je (ne)pravni sistem.


Ne bih se baš složio. Beko (čitaj Beko/MIšković) na početku nije bio uzrok, sve do trenutka dok nije uspostavio vlast, tj. nepravni sistem, da radi za njega.
U najnovijem slučaju poklanjanja 15 hektara zemlje Miškoviću, ko je kriv? Da li su krivi političari, sistem kleptokrata izabran i postavljen od strane Miškovića da izvrši "tranziciju javnog u Miškovićevo" , ili on sam koji je sistem baš zbog tog cilja i organizovao? Kao na suđenju nacistima, političari će reći da su samo izvršavali svoju dužnost.
sesili sesili 16:48 14.04.2011

Pomozite mi

da se setim nečega u vezi mobilne telefonije. Muči me to već neko vreme, ali krečana Bili su to počeci novih sistema komunikacije, pejdžeri. Naš čovek, došao iz inostranstva, osnovao kompaniju! Sećam se jednog intervjua kada je govorio da stanuje u hotelu, iako ima mogućnosti da kupi kuću. Imao i porodicu. Ali, reče, kuća zahteva održavanje, popravku instalacija, majstore, a za njega bi to bio gubitak vremena. Ovako, u hotelu ima sve, a radi ono što najbolje zna i tako plaća toškove. Onda mu je nešto "smešteno", nekako su ga izradili, Mislim da su Karići imali nešto sa tim. Ako neko zna, mooolim...
buba_truba buba_truba 17:04 14.04.2011

Re: Pomozite mi

sesili
Mislim da su Karići imali nešto sa tim. Ako neko zna, mooolim...

Ovaj?
milisav68 milisav68 17:08 14.04.2011

Re: Pomozite mi

sesili
da se setim nečega u vezi mobilne telefonije. Muči me to već neko vreme, ali krečana Bili su to počeci novih sistema komunikacije, pejdžeri. Naš čovek, došao iz inostranstva, osnovao kompaniju! Sećam se jednog intervjua kada je govorio da stanuje u hotelu, iako ima mogućnosti da kupi kuću. Imao i porodicu. Ali, reče, kuća zahteva održavanje, popravku instalacija, majstore, a za njega bi to bio gubitak vremena. Ovako, u hotelu ima sve, a radi ono što najbolje zna i tako plaća toškove. Onda mu je nešto "smešteno", nekako su ga izradili, Mislim da su Karići imali nešto sa tim. Ako neko zna, mooolim...

Ko je vlasnik "Bel pagette" ?
Glas javnosti
(18/10/2001)

Po odlasku Bogoljuba Karica iz zemlje, Zoran Markovic, prema sopstvenim recima "jedini zakoniti vlasnik firme "Bel padzet" juce ujutru je, "u pokusaju da vrati ono sto je njegovo", u pratnji advokata dosao u firmu sa zahtevom da ga aktuelni direktor Veljko Vukota primi kao clana UO firme. Medjutim, nije prosao dalje od prijavnice.

Mada je, kako sam kaze, jedini vlasnik "Bel padzeta" (osnovan u julu 1990. godine), Karici su mu, uz pomoc Veljka Vukote, nasilno preuzeli firmu. Vukota je u noci izmedju 18. i 19. decembra 1995. godine, u pratnji dvadeset naoruzanih ljudi, usao u prostorije firme, fingirajuci naknadno sastanak UO kome je, pored njega, prisustvovao jedino advokat i to u svojstvu zapisnicara.

Markovic je u januaru 1994. dobio dozvolu tadasnjeg Ministarstva za saobracaj i veze da "Bel padzet" zasnuje mobilnu mrezu. U septembru iste godine tadasnji zamenik ministra Vladimir Mladenovic je, na zahtev firme "Braca Karic - BK trade", ukinuo pomenutu uredbu.


link
sesili sesili 17:23 14.04.2011

Re: Pomozite mi

Taj!!! Hvala puno Mrzim kada mi tako stane mozak, ali čim sam pročitala Bel padžet, vratila su se sećanja. Dakle, naslov bloga bi (možda) trebalo da bude: Verivu Barać za predsednika!
libkonz libkonz 17:18 14.04.2011

Mediji

U ovom momentu ovu izjavu je preneo samo Blic. Pojavila se na udarnom mestu, a sada su je gurnuli na dno strane, jedva vidljivu. Toliko o tome u kakvoj državi živimo.
libkonz libkonz 17:23 14.04.2011

Re: Mediji

Ispravka: preneo je i RTS, ali samo na sajtu, na isti način kao u Blicu, naravno.
buba_truba buba_truba 17:42 14.04.2011

Re: Mediji

libkonz
Ispravka: preneo je i RTS, ali samo na sajtu, na isti način kao u Blicu, naravno.

Bilo je i na vestima u 15h na Radio Beogradu (I). Sa sve tonskim zapisom i Verice i neke žene iz Saveta (nisam zapamtila ime).
mariopan mariopan 17:59 14.04.2011

Re: Mediji

Naravno da treba da bude smenjena, samo im smeta da se lepo ispod žita dogovaraju.

Nisam mislila da nam je "izbori sada" o kojima talambasa Toma Vadikal neko rešenje ali izgleda ako ih ne srušimo sada i odmah (Vladu) da će nam jama iz koje treba da izađemo biti daleko dublja nego sad?
papillon92 papillon92 22:35 14.04.2011

Re: Mediji

Nisam mislila da nam je "izbori sada" o kojima talambasa Toma Vadikal neko rešenje ali izgleda ako ih ne srušimo sada i odmah (Vladu) da će nam jama iz koje treba da izađemo biti daleko dublja nego sad?


To je suština naše muke.
Ove što traže izbore sad i odmah nikako ne bih voleo da vidim blizu vlasti, ali ovi što su trenutno na vlasti preterano kradu. Više se i ne kriju, nema ni prefiganosti, totalno beskrupulozno. Na svim nivoima, od opštinskih službenika do ministara. Čak i dileri droge su im pajtaši, otvoreno se sa njima vidjaju i sede po kafanama. Mafijaše u belim kragnama da i ne pominjem.
Ne znam, nisam siguran, ali moramo ih maknuti, mada se bojim da je organizovani kriminal pod patronatom stranaka u vlasti toliko ojačao da se ne bi libili ni da oružjem brane pozicije. Ne kažem da bi "oružjem protivu nardoda" ali pomenuti oružani upadi u firme i nasilna preuzimanja onog što je preostalo su garantovani. Velika je lova u igri, a očigledno je to bio jedini razlog zbog kojeg su u svemu ovome još od devedesetih.
Bar formalno moraju da odu da pokažemo da smo apsolutno protiv njih takvih kakvi jesu. Rupa u koju su nas gurnuli je već sada preduboka, ne smem ni da pomislim gde možemo biti za godinu dana.
libkonz libkonz 23:59 14.04.2011

Re: Mediji

Čak i dileri droge su im pajtaši, otvoreno se sa njima vidjaju i sede po kafanama.

Izgleda da smo iz istog grada
Ili je priča u svim gradovima ista.
libkonz libkonz 00:04 15.04.2011

Re: Mediji

Bilo je i na vestima u 15h na Radio Beogradu (I). Sa sve tonskim zapisom i Verice i neke žene iz Saveta (nisam zapamtila ime).

radio Beograd im nije toliko interesantan da bi ga cenzurisali, izgleda. Ali TV ni da pisne o ovome. Kao ni B92 i ostali.
schweppes92 schweppes92 00:53 15.04.2011

Re: Mediji

papillon92
... ali ovi što su trenutno na vlasti preterano kradu. Više se i ne kriju, nema ni prefiganosti, totalno beskrupulozno.


Ovo što radi vlast se u bitnom aspektu razlikuje od krađe. Na smrt bolesnom "ukrasti" lek nije krađa. To je ubistvo sa predumišljajem. Mada, ne verujem da je aktuelna vlast sposobna za "predumišljaj". Za to je ipak potrebno mišljenje. Ovi su toliko bahati, toliko nedorasli, toliko patuljasti po pitanju bilo čega ljudskog da iskreno ne verujem da su svesni da se igraju sa opstankom čitavog naroda. Dovoljno je videti (slušanje bi bilo mazohistički čin par excellence), npr Jelenu Trivan, kao nekog ko o donosi odluke od državnog značaja, pa biti načisto sa tim da vam deca neće živeti ovde, ako vi već morate.
g.radicevic g.radicevic 09:32 15.04.2011

Re: Mediji

Ovo što radi vlast se u bitnom aspektu razlikuje od krađe


ovo shto ti nazivash vlast
je interesna grupa IMT (Ima li Mene Tu)

svaka slichnost sa tajnim drushtvom TNT, (ko chita stripove znace),
je sluchajna, osim slogana (programa) sve za jednog, i po jedan za sve


jedan.kub jedan.kub 21:55 15.04.2011

Re: Mediji

schweppes92
papillon92
... ali ovi što su trenutno na vlasti preterano kradu. Više se i ne kriju, nema ni prefiganosti, totalno beskrupulozno.


Ovo što radi vlast se u bitnom aspektu razlikuje od krađe. Na smrt bolesnom "ukrasti" lek nije krađa. To je ubistvo sa predumišljajem. Mada, ne verujem da je aktuelna vlast sposobna za "predumišljaj". Za to je ipak potrebno mišljenje. Ovi su toliko bahati, toliko nedorasli, toliko patuljasti po pitanju bilo čega ljudskog da iskreno ne verujem da su svesni da se igraju sa opstankom čitavog naroda. Dovoljno je videti (slušanje bi bilo mazohistički čin par excellence), npr Jelenu Trivan, kao nekog ko o donosi odluke od državnog značaja, pa biti načisto sa tim da vam deca neće živeti ovde, ako vi već morate.


Ja sam od nekih čula da tako mogu u nedogled. Da država neće propasti zbog toga što oni kradu.
mina13 mina13 17:56 14.04.2011

Namesten tender za Telekom

"Na današnjoj konferenciji za štampu Verica Barać je istakla da su "drugi ponuđači koji su želeli da učestvuju u tenderu, saznali da ima tajnih pregovora i da je to već namešteno za nekog kupca" i zbog toga su se povukli."
Zar nije nesto slicno pre neki dan rekao i Misa brkic, da li u Utisku da li u Problemu? Cini mi se da je rekao da postoje glasine da su se ponudjaci dogovorili da se povuku a svi u korist jednoga ili nesto tako?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 20:34 14.04.2011

Re: Namesten tender za Telekom

Verovatno neka nova Hypo Alpe Adria afera. Austrijske novine trenutno pisu o aferi Telekom Austria gde su neki sada bivsi 'konsultanti' dobijali opasne ilegalne provizije. Kad mogu bivsi sto ne bi i novi, samo je pitanje ko ce tu kome koliko dati. Da su sa obe strane uigrani timovi prevaranata u to nema sumnje.
libkonz libkonz 00:00 15.04.2011

Re: Namesten tender za Telekom

Austrijske novine trenutno pisu o aferi Telekom Austria

Šta više dodati? Hvala za ovu informaciju.
dr.wagner dr.wagner 21:06 14.04.2011

Komitet

...večer

-Ne znam pojedinosti ... i nebih ocjenjivao konkretni slučaj , ali ....
... da je malo pameti , nebi to (telekom) ni prodavali ...

-Kao što znate ... ... matematika je moja omiljena znanost ... i zato je jasno
da se to prodaje samo zato da se napune nečiji džepovi ....

-Ako uzmete da svaki korisnik potroši godišnje 100 Eura (u RH je ovako malo SF) ,
tada se po ovim vašim brojevima njima ulog vraća za dvije-tri godine ...
... to će oni lijepo , putem dividende .... ili još bolje kupovinom neke
specijalne opreme iz svoje matične zemlje ... izvući iz RS...

-A sada zbrojite koliko je to plaća u javnom sektoru ili penzija ...
...u RH je taj proces na kraju , mi više nemamo što prodati osim elektroprivrede ,
a i to će skoro ... i sada svaka dva-tri mjeseca (onako pred penzije) mi se
zadužimo za oko 700-800 miliona $ .... (već dva puta ove godine)

-Nekada bi višak u takvim firmama "oteo" komitet ...
... ali nebi to drugovi kući odnjeli , jer nisu imali firme da operu ... , već bi
dali onima koji su tradicionalno u gubitcima ... (kao recimo zdravstvo) jer
oni ni nisu mogli biti profitabilni ... tada je bilo besplatno , kao i školstvo

... za razliku od danas


Wagner
libkonz libkonz 00:02 15.04.2011

Re: Komitet

...u RH je taj proces na kraju , mi više nemamo što prodati osim elektroprivrede ,
a i to će skoro ... i sada svaka dva-tri mjeseca (onako pred penzije) mi se
zadužimo za oko 700-800 miliona $ .... (već dva puta ove godine)

iz iste su škole došli.
kod vas su bar optužili bivšeg premijera. kod nas su svi političari nedodirljivi.
dr.wagner dr.wagner 08:41 15.04.2011

Re: Komitet

Pozdrav L

libkonz
...iz iste su škole došli. kod vas su bar optužili bivšeg premijera. kod nas su svi političari nedodirljivi.


-Mislim da tu nije škola presudna , već sistem kojim ste vi (a i mi)
postali nečije tržište ...
... tu se (izvana) stimuliraju ti oblici ... , dok se sve ne otme ..

-Eeee ,... onda kada je sve to naše ... , onda idemo uvoditi pravnu
državu i pravila za pristupanje EU ...
... tako da nas (donositelje kapitalizma) netko ne "očerupa" na istu
foru kao što smo mi "razvlastili" vas indijance


Wagner

mariopan mariopan 09:08 15.04.2011

Re: Komitet

... tu se (izvana) stimuliraju ti oblici ... , dok se sve ne otme ..

Naravno.
Nisu naši bili tako pametni da to smisle, to je sistem po kome se već odavno pljačkaju zemlje " u tranziciji" ........oteti sve. To je krajnji cilj. Posle nije bitno ako nekoga i uhapse, to će obično biti Pera pisar ili kurir ili tetkica što čisti, a njima opljačkano ostaje.
To se ne zove lopovluk nego "prvobitna akumulacija kapitala" i već sada nas uče da ne pitao odakle nekome prvi milion - "to je uobičajeno u svetu " - tako nas uče a mi kao ovce ćutimo?
g.radicevic g.radicevic 09:22 15.04.2011

Re: Komitet

tako nas uče a mi kao ovce ćutimo?


imash vishka kao



EDIT:


Cvetkova kreacija sa gazdinog posta,
chisto da se zna
ecce-florian ecce-florian 11:18 15.04.2011

Re: Komitet

Cvetkova kreacija sa gazdinog posta,
chisto da se zna

Eeee, da sam ja kreator onda bi se zvao Bob Živković



Ovako sam samo kreatura.
mariopan mariopan 11:29 15.04.2011

Re: Komitet

g.radicevic
tako nas uče a mi kao ovce ćutimo?


imash vishka kao



EDIT:


Cvetkova kreacija sa gazdinog posta,
chisto da se zna

Da, izvini, to "kao" mi ne treba.
antioksidant antioksidant 09:17 15.04.2011

zabavi nikad kraja...

Miroslav Mišković prodao je kompletan trgovinski lanac Maxi belgijskoj Delhaize Grupi za oko 950 miliona evra, taman toliko koliko je ponuđeno za Telekom. Pa šta mislite gde bi pametan čovek uložio taj novac nego u Telekom Srbija a.d. koji je namerno obezvređen da kupac ne bi doplaćivao ni evra iz svog džepa. Znači da je verovatno u pitanju franšiza Austrija Telekoma data Delti. U prevodu, Telekom Srbija a.d.+ m:tel BiH + m:tel Crne Gore sa infrastrukturom koja se više vekova gradila vredi koliko Maksi diskonti. S obzirom da Telekom Srbija a.d. prihoduje godišnje preko milijardu evra, prosta je računica da bi mu se uložen novac vratiti već prve godine.
Kosovo je Srbija, ostalo je Delta


(ovo je sa cirkulara koji kruzi okolo - ako ga je ko video ranije - izvinjavam se)

libkonz libkonz 10:35 15.04.2011

Re: zabavi nikad kraja...

Kosovo je Srbija, ostalo je Delta

sve će to narod nacionalizovati
bocvena bocvena 09:35 15.04.2011

Savršena karikatura!

tom tom 12:43 19.04.2011

a i ta Verica

se razume u sve, ko Marica..

Pažljivo pratim njene nastupe, ali me je više puta razočarala, pogotovo ovo oko konverzije zemljišta. Pa to samo kod nas ima, da kupiš nešto, pa posle moraš i da ga ponovo "prevedeš u svoju svojinu".

Mislim da trebamo odlučiti, da li smo kapitalističko ili komunističko društvo. Ovaj dualizam ubija sve. Ako smo komunizam, daj da sve nacionalizujemo ponovo pa teraj dalje. Ako nismo, da se privatizuje sve!
libkonz libkonz 17:15 19.04.2011

Re: a i ta Verica

da, ali da ne bude povlašćenih kupaca. Ovako, ispod žita, za Miška i Beka, to nije kapitalizam, to je pljačka.
tom tom 07:33 20.04.2011

Re: a i ta Verica

Pretpostavljam da i oni imaju svoju stranu priče, i da je za njih sve to legalno...
Biznis je to, svi gledaju da kupe jeftino i prodaju skupo. Često se igra na ivici legalnosti i to je tako svuda.
Po meni je bolji komunizam...
libkonz libkonz 17:17 20.04.2011

Re: a i ta Verica

naravno, nisu oni problem, problem su ljudi koji bi po svojim funkcijama trebalo da vode ovu zemlju.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana