In memoriam| Sport

Sena

niccolo RSS / 30.04.2011. u 23:08

Nedelja. 01.05.1994. godine. Šesti krug, krivina Tamburello, bolid ekipe Vilijamsa izleće iz krivine i brzinom od oko 300 kilometara na sat se zabija u zid. Pre tačno 17 godina na ovaj način je poginuo jedan od najvećih vozača svih vremena, Ajrton Sena.

Vikend na Imoli te 94 će ostati upamćen kao jedan od najgorih vikenada u istoriji automobilizma i sporta uopšte. Sve je počelo u petak, kada je Rubens Barikelo doživeo ozbiljan udes. U subotu je Roland Racenberger poginuo na skoro istom mestu kao i Sena u nedelju. Događaji na Imoli će zauvek izmeniti Formulu 1, koja će nakon Imole neuporedivo vise pažnje posvetiti bezbednosti vozača. Ipak, kasno za Racenbergera i Senu.

 

Sena je debitovao na trci za Veliku nagradu Brazla 25.03.1984. vozeći za Toleman. Ukupno je vozio 161. trku (pored Tolemana za Lotus, Meklaren i Vilijams), od kojih je 108 završio. 65 puta je u kvalifikacijama osvojio pol poziciju. 80 puta se našao na podijumu. 41 put kao prvi. Osvojio je tri šampionske titule. Danas Sena ne drži nijedan od rekorda Formule 1, najveći broj istih su u vlasništvu Mihaela Šumahera, ali mnogi ljubitelji ovog sporta, pre svega zbog načina na koji je vozio, i dan danas Senu smatra najvećim svih vremena.

 

Međutim, nije Sena bio veliki samo zbog svoje vožnje, Sena je pre svega bio veliki čovek. U kokpitu bolida posle nesreće u Imoli nađena je austrijska zastava koju je Sena želeo da podigne na podijumu posle pobede u znak sećanja na Racenbergera. Na stazi Spa Frankošamp 1992. godine , kada je tokom slobodnog treninga Erik Koma imao udes, Sena je stao, izašao iz bolida i olupini bolida da bi sprečio da se bolid zapali. Isto se desilo i godinu dana kasnije, takođe na trci za Veliku nagradu Belgije, kada je spasio Alesandra Zanardija.

 

Posle Senine smrti otkriveno je da je godinama davao milione dolara humanitarnim organizacijama koje pomažu deci. Njegova porodica je novembra 1994. godine osnovala Instituto Ayrton Senna sa fokusom na obezbeđivanje obrazovanja najsiromašnijim slojevima u Brazilu.

 

Ovaj Brazilac, posle čije pogibije je u Brazilu bila proglašena trodnevna žalost, čijoj sahrani su prisustvovali milioni ljudi i kome je fudbalska reprezentacija Brazila posvetila titulu sa Svetskog prvenstva u SAD, je i dan danas inspiracija mnogim mladim ljudima i svakako predstavlja primer kako jedan sportista treba da se ponaša i kakav čovek treba da bude. 



Komentari (52)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

fantomatsicna fantomatsicna 23:39 30.04.2011

Numero UNo

I sport proizvede ljude...
niccolo niccolo 08:14 01.05.2011

Re: Numero UNo

I sport proizvede ljude...

Tako bi uvek trebalo da bude

p.s.
Za prvu

ivana23 ivana23 23:57 30.04.2011

***

mirelarado mirelarado 00:37 01.05.2011

Re: ***

niccolo niccolo 08:15 01.05.2011

Re: ***

Odlične sličke
mg011 mg011 00:04 01.05.2011

The greatest!

Bez dileme, najveći, ikada!

Trkao se, ne protiv ostalih vozača, nego sa vremenom. Beležio je najbrže krugove i kada je imao sigurnu pobedu, pobeđivao i kada je titula obezbeđena, nikada kalkulacija, nikada prljava igra, uvek i samo sport. O vožnji po kiši... nema potrebe da se govori.

I jeste, njegova tragedija bitno umanjuje uspeh Šumahera, neka priča ko šta hoće, sve bi bilo drugačije...

A Frenku Vilijamsu nikada nisam oprostio.

Hvala za ovaj text, drago mi je da se bar neko setio!
niccolo niccolo 08:18 01.05.2011

Re: The greatest!

O vožnji po kiši... nema potrebe da se govori

Da, po kiši je definitivno bio najbolji.

Hvala za ovaj text, drago mi je da se bar neko setio!

Najiskrenije, ne bi se ni ja setio nego sam sinoć video tekst ovde na B92 sport da je 17 godina od smrti, pa reko' da napišem koji red
vladimir petrovic vladimir petrovic 09:03 01.05.2011

Re: The greatest!



Hvala za ovaj text, drago mi je da se bar neko setio!

Niccolo
... Najiskrenije, ne bi se ni ja setio nego sam sinoć video tekst ovde na B92 sport da je 17 godina od smrti, pa reko' da napišem koji red


Dobro je da si napisao ovaj post.
Uvek je dobro setiti se velikih, odnosno onih koji su "great achievers" na bilo kom polju.

niccolo niccolo 09:48 01.05.2011

Re: The greatest!

E da, ovo je prva trka na kojoj se Sena našao na pobedničkom postolju. Čak je bio prestigao i Prosta na prvom mestu ali je trka prekinuta baš u tom krugu pa se po pravilima kao plasman računa plasman iz prethodnog kruga te je Prost zvanično bio prvi
margos margos 00:07 01.05.2011

Zaista

nezaboravan!

Već dugo nam nema jedne blogerke koja o Formuli i Seni zna mnogo. Pokušaću da je namamim... :)
niccolo niccolo 08:18 01.05.2011

Re: Zaista

Već dugo nam nema jedne blogerke koja o Formuli i Seni zna mnogo. Pokušaću da je namamim... :)

Hm, sad nisam siguran na koga misliš...ali je svejedno namami
freehand freehand 00:37 01.05.2011

Jedini vozač koga sam prepoznavao

na velikoj nagradi Italije u Monci '91 bio je Sena. Žuta kaciga, jbg. a ja duduk totalis. I uvek sam imao groznu grižu savesti što je među svim mojim drugarima i poznanicima koji bi krvlju platili takvu priliku zapalo mene, nezainteresovanog neznalicu da prisustvujem takvoj svetkovini...
niccolo niccolo 08:20 01.05.2011

Re: Jedini vozač koga sam prepoznavao

imaš neke greškice u tekstu materijalne prirode (mada sigurno nastale pri kucanju)koje bi trebalo otkloniti

Ispravljeno, hvala

I uvek sam imao groznu grižu savesti što je među svim mojim drugarima i poznanicima koji bi krvlju platili takvu priliku zapalo mene, nezainteresovanog neznalicu da prisustvujem takvoj svetkovini...

Nekako obično tako ispadne
Bojana Maljević Bojana Maljević 03:23 01.05.2011

SENA

Raznežio me je tvoj post. Pre svega, jer je odlično napisan. A zatim i iz sledećeg razloga: kada sam 1994. snimala "Otvorena Vrata" i radila "analizu lika", te Ane koju sam igrala i koja je vozila motor i tako to...
SENA je bio njena omiljena ličnost. Čak ga je i spominjala u seriji. Eto. Hvala na tekstu
niccolo niccolo 08:22 01.05.2011

Re: SENA

"Otvorena Vrata"

Moram da priznam da sam gledao svega par epizoda te serije...

Hvala na tekstu

Bojana Maljević Bojana Maljević 14:16 01.05.2011

Re: SENA

Moram da priznam da sam gledao svega par epizoda te serije..

Ma nije bre to bitno, nego ti raznežena objasnih dodatni razlog svoje razneženosti.
NNN NNN 14:22 01.05.2011

Re: SENA

Moram da priznam da sam gledao svega par epizoda te serije...
Nemoj mnogo da prizanješ
(osim ako te ne pritisnu),
nego odgledaj seriju
(sigurno je bolja od ovih današnjih)
niccolo niccolo 15:32 01.05.2011

Re: SENA

Nemoj mnogo da prizanješ

potpuno su i pravu, ja prvi uvek kažem nikad nemoj ništa da priznaješ (osim ako ti ne ide u korist da priznaš )
jinks jinks 05:15 01.05.2011

Senna vs. Prost



Ovaj rivalitet je jednako bio izrazen i kada su obojica bili u istoj ekipi (1, 2, 3).

Ako se dobro secam Sena je gotovo uvek bio u za nijansu tehnicki slabijoj ekipi, gde je taj nedostatak u odnosu na rivale uspevao da nadoknadi time sto je bio Sena.

I kada je konacno dosao u nesto sto je za tu sezonu licilo na tehnicki superiornu ekipu (te godine to je bio Vilijams), desilo se pucanje osovine volana (sto je bila jedna od varijanti, mada koliko se secam, nikada tacno nije receno sta se desilo). Secam se i kako je Vilijams sve ucinio da izbegne bilo kakvu vrstu odgovornosti, iako su vec u to vreme tehnicki zahtevi prilikom projektovanja kokpita i sasije bolida trebalo da sprece da se nesto slicno desi.

Mada i naknadno su dodatno podignute sigurnosne mere prilikom projektovanja, tako da su se kasnije desavali direktni ceoni udari bez ovakvih posledica.

p.s.

Glede gore prikazanog (mislim da je klip broj 2) sudara za sampionsku titulu, secam se Melburna, Sumahera u Benetonu i Hila u Vilijamsu, i trenutka kada u hairpin krivini Sumaher koga Hil prestize uzimajucimu titulu u jednom od zadnjih krugova, obojicu izgleda namerno izbacuje sa staze kako bi titulu sacuvao.

Tada sam pomislio da vise nikad necu gledati Formulu 1. Ipak, formulu sam gledao, i naravno uvek navijao protiv Sumahera :) (mislim , i pre toga sam protiv njega jednako navijao)
niccolo niccolo 08:26 01.05.2011

Re: Senna vs. Prost

Ovaj rivalitet je jednako bio izrazen i kada su obojica bili u istoj ekipi

E da, ja se više ne sećam nijedne konkretne trke koju je Sena vozio, pošto sam imao svega 11 kad je poginuo, ali se sećam da me je Prost opasno nervirao u to vreme

Mada i naknadno su dodatno podignute sigurnosne mere prilikom projektovanja, tako da su se kasnije desavali direktni ceoni udari bez ovakvih posledica.

Racenbergerova i Senina smrt su poslednje smrti u Formuli 1, posle njih nije bilo sudara sa smrtnim ishodom iako je bilo ozbiljnih sudara
NNN NNN 14:19 01.05.2011

Re: Senna vs. Prost

Ovaj rivalitet je jednako bio izrazen i kada su obojica bili u istoj ekipi (1, 2, 3).

Posle toga su Sumaher i Barikelo pretvorili F1 u sprdnju
Zbog Sene sam počeo da gledam Formulu, a zbog Šumahera sam (privremeno) prestao.
Posle Sene je završeno vreme ljudi, i došlo je vreme timova
(u odnosu na ovo prvo, ovo kasnije mu dođe kao neki od nastavaka Dobrice Ćosića )
niccolo niccolo 15:33 01.05.2011

Re: Senna vs. Prost

u odnosu na ovo prvo, ovo kasnije mu dođe kao neki od nastavaka Dobrice Ćosića

jasnaz jasnaz 09:30 01.05.2011

Čovek


koji je pravio brzinu..

Jedan od onih koji (nam) potvrđuju život: u svoj svojoj izazovnosti - i koji nedostaju, veoma nedostaju --






niccolo niccolo 09:49 01.05.2011

Re: Čovek

Jedan od onih koji (nam) potvrđuju život: u svoj svojoj izazovnosti - i koji nedostaju, veoma nedostaju

Baš tako
loader loader 10:21 01.05.2011

Najveći

Teško je išta dodati na ovakav post.

Za mene je, bez obzira na zaustavljene statistike, Sena bio najveći vozač formule.


niccolo niccolo 11:03 01.05.2011

Re: Najveći

Teško je išta dodati na ovakav post.

tnx
NNN NNN 11:50 01.05.2011

Hvala

Uvek se na 1. maj setim '94.
(čak mi se čini da je bio Uskrs)
ceo dan sam proveo pored TV čekajući neke (bolje) vesti

Sena je sigurno najveći vozač svih vremena.

Možda kasnije dodam još nešto...
niccolo niccolo 12:17 01.05.2011

Re: Hvala

(čak mi se čini da je bio Uskrs)

Evo sad sam pogledao na netu, zaista je bio Uskrs
NNN NNN 14:56 01.05.2011

SENNA

Možda kasnije dodam još nešto...

Prva trka formule 1 koju sam u životu gledao je ujedno bila i prva Senina pobeda!
Bio sam klinac i skroz me kupio (ni danas ne prestaje da me drži osećaj).
I on je bio užasno mlad (možda i najmlađi pobednik f1 trke u tom trenutku). Hrabar, spretan, drzak, u crnom bolidu (Lotus) - sve ono o čemu klinci maštaju i kako zamišljaju trkača.
Kišni čovek. Sve ono što drugi vozači nisu uspeli da nauče, on je imao urođeno - čist osećaj. Ono u čemu su drugi videli strah, on je video izazov, priliku. Sećam se neke trke, neka kišetina, a on ih sve* ostavio za ceo krug!
*čini mi se da ga je vozač koji je bio u tom trenutku drugi pretekao, a da se redosled uopšte nije promenio, neprocenjivo!
Nikada nije kalkulisao. Kad neko kaže da je Šumaher bolji, znam da taj sigurno nije gledao Senu. I Prost, i Mensel (respect) i svi ostali vozači (osim Irvajna i Montoje, koji su realno bili više za ludnicu nego za trke) u odnosu na Velikog Aertona Senu su obični kalkulanti, a on je uvek vozio "protiv sebe" (protiv vremena), uvek se trudio da bude još bolji u ovom opasnom sportu i zato mu još niko nije prišao ni do kolena! Sećam se jedne trke u Monaku (Sena je već imao recimo 5 pobeda za redom) i opet je vodio (realno tamo je preticanje skoro nemoguće), ali je iz kruga u krug povećavao prednost, nekoliko krugova pred kraj imao je skoro minut prednosti (mogao je i u vožnjom "u rikverc" da pobedi), ali on je i dalje gazio po gasu, obarao najbrže krugove i nešto se zeznulo i nije pobedio... zbog toga su njegove trka bile najzanimljivije.
Bio je majstor pol-pozicija. Priča se da je pošto izveze prvi trening ("da upozna stazu" preciznije od telemetrije nalazio svoje greške i moguća poboljšanja do u manje od desetinke!
Jednom ga je Mensel povez'o da cilja.
Jednom je Irvajnu lupio šamar pitu.
...
Jednom je vozio jedan jedini Aerton Sena i otišao u legendu kao najbolji!
niccolo niccolo 15:36 01.05.2011

Re: SENNA

čini mi se da ga je vozač koji je bio u tom trenutku drugi pretekao, a da se redosled uopšte nije promenio, neprocenjivo!


Nikada nije kalkulisao.

Mislim da je to razlog zašto su ga svi voleli

Jednom je vozio jedan jedini Aerton Sena i otišao u legendu kao najbolji!

max.cohen92 max.cohen92 15:37 01.05.2011

Re: SENNA

NNN
Možda kasnije dodam još nešto...

Prva trka formule 1 koju sam u životu gledao je ujedno bila i prva Senina pobeda!
Bio sam klinac i skroz me kupio (ni danas ne prestaje da me drži osećaj).
I on je bio užasno mlad (možda i najmlađi pobednik f1 trke u tom trenutku). Hrabar, spretan, drzak, u crnom bolidu (Lotus) - sve ono o čemu klinci maštaju i kako zamišljaju trkača.
Kišni čovek. Sve ono što drugi vozači nisu uspeli da nauče, on je imao urođeno - čist osećaj. Ono u čemu su drugi videli strah, on je video izazov, priliku. Sećam se neke trke, neka kišetina, a on ih sve* ostavio za ceo krug!
*čini mi se da ga je vozač koji je bio u tom trenutku drugi pretekao, a da se redosled uopšte nije promenio, neprocenjivo!
Nikada nije kalkulisao. Kad neko kaže da je Šumaher bolji, znam da taj sigurno nije gledao Senu. I Prost, i Mensel (respect) i svi ostali vozači (osim Irvajna i Montoje, koji su realno bili više za ludnicu nego za trke) u odnosu na Velikog Aertona Senu su obični kalkulanti, a on je uvek vozio "protiv sebe" (protiv vremena), uvek se trudio da bude još bolji u ovom opasnom sportu i zato mu još niko nije prišao ni do kolena! Sećam se jedne trke u Monaku (Sena je već imao recimo 5 pobeda za redom) i opet je vodio (realno tamo je preticanje skoro nemoguće), ali je iz kruga u krug povećavao prednost, nekoliko krugova pred kraj imao je skoro minut prednosti (mogao je i u vožnjom "u rikverc" da pobedi), ali on je i dalje gazio po gasu, obarao najbrže krugove i nešto se zeznulo i nije pobedio... zbog toga su njegove trka bile najzanimljivije.
Bio je majstor pol-pozicija. Priča se da je pošto izveze prvi trening ("da upozna stazu" preciznije od telemetrije nalazio svoje greške i moguća poboljšanja do u manje od desetinke!
Jednom ga je Mensel povez'o da cilja.
Jednom je Irvajnu lupio šamar pitu.
...
Jednom je vozio jedan jedini Aerton Sena i otišao u legendu kao najbolji!


Ave.

Jean Alessi je imao sulude momente na pocetku karijere,obecavao da ce izrasti u kvalitetnu budalu,ali se nesto desilo sa njim,na zalost.Mansel takodje umeo da potvrdi kandidaturu za kvalitetnu dijagnozu od strane psihijatra,doduse sporadicno.Schumacher je bio i ostao samo vidljivi,najistureniji deo ogromne masinerije i logistike u vremenu kada se niko iole ozbiljan nije seriozno posvetio F1.Neosporno dobar,ali daleko od Senne.


Alien onboard...
niccolo niccolo 22:15 01.05.2011

Re: SENNA

Schumacher je bio i ostao samo vidljivi,najistureniji deo ogromne masinerije i logistike

Šumaher je uvek vozio po ps-u, sve što treba da se dostigne cilj - osvoje bodovi, i to je to
max.cohen92 max.cohen92 11:57 01.05.2011

Da Silva...

Covek iz nekog drugog sveta, prizeman, genijalan i jedinstven. Plakao sam kao nikad kad je poginuo, nisam hteo da verujem, jedan deo mene i danas ne prihvata da ga nema.Dokaz kako treba biti predan svojoj ljubavi, zivotu, etalon istinske skromnosti i role model za sva vremena.Onaj zbog koga se budilo u gluvo doba noci da se gleda Suzuka,onaj zbog koga se ucilo kako kociti levom nogom i ne zakucati sebe kao muvu sa pogresne strane sofer sajbne,onaj zbog koga se pater familias molio da iz Londona ili Frankfurta donese kapu,kacigu,makar nalepnicu,da se ima bilo sta vezano za Senu,onaj zbog koga je keva dobijala fras jer je uvek bolje bilo poster zategnuti Sintelanom na zidu da bude u svom sjaju,onaj zbog koga se izbijao budzet za letovanje roditeljima ne bi li se kupila satelitska i fiksirala na RTL da se gledaju sva tri dana Grand Prix-a...i sta sve josh..Eh.
Voleo je,osecao masine koje su bile samo produzeni deo njegovog bica,setao stazom pre svake trke da upije asfalt,da ga dozivi.Jedan od najvecih razloga moje hronicne petrol head dijagnoze,ikona mog i mnogih detinjstava moje generacije.Genije koji je imao vise osvojenih tinejdzerskih zidova nego sve Pamele, Whitesnake i Guns` zajedno.Garant.Kao i sve legende i unikati otisao iznenada i prerano.

Rain Man...one and only.R.I.P
niccolo niccolo 12:20 01.05.2011

Re: Da Silva...

Kao i sve legende i unikati otisao iznenada i prerano.

NNN NNN 14:28 01.05.2011

Re: Da Silva...

max.cohen92

Razbi me!

Suzuka
1989. (po meni) najbolja trka svih vremena!
(ko to nije gledao - taj nije gledao f1; gore je jinks okačio delić - klip br. 2),
najbolji prikaz kako se nekad vozilo i kakav je Sena bio takmičar.
(googlajte, streamujte, čitajte - vredi)
Vremenom se pretvorilo u parodiju (timske naredbe i "preticanja" u boksu)
max.cohen92 max.cohen92 15:13 01.05.2011

Re: Da Silva...

NNN
max.cohen92

Razbi me!

Suzuka
1989. (po meni) najbolja trka svih vremena!
(ko to nije gledao - taj nije gledao f1; gore je jinks okačio delić - klip br. 2),
najbolji prikaz kako se nekad vozilo i kakav je Sena bio takmičar.
(googlajte, streamujte, čitajte - vredi)
Vremenom se pretvorilo u parodiju (timske naredbe i "preticanja" u boksu)


Da nazovemo stvari pravim imenom...vremenom se pretvorilo u sprdnju.Ne pratim vise aktivno F1 odavno.Puno neharizmaticnih klupskih cinovnika koji su tu jer im je neko najcesce kupio mesto.WRC mi je okupacija vec duze vreme,tamo se nesto desava,par brilijantnih likova koji se dobro zabavljaju.2009 WRC karavan bio kod nas na Kipru,tri dana ludog provoda za mene i ekipicu Finaca.Prava zabava za entuzijaste,pesacenje od 7 km u sumu i sve moguce sitnice koje zivot cine lepsim.
Elem,jos jedna divna sekvenca i doprinos statusu vecne legende.
niccolo niccolo 15:43 01.05.2011

Re: Da Silva...

Elem,jos jedna divna sekvenca i doprinos statusu vecne legende.

he, he, he...doduše to jeste bio meklaren, ali u to vreme si još mogao da pretičeš ljudski, danas na 80% trka se nadaš da će onom ispred tebe da otpadne točak ili da će njegovi da zajebu u pit boksu da bi se našao ispred njega
max.cohen92 max.cohen92 16:05 01.05.2011

Re: Da Silva...

niccolo
Elem,jos jedna divna sekvenca i doprinos statusu vecne legende.

he, he, he...doduše to jeste bio meklaren, ali u to vreme si još mogao da pretičeš ljudski, danas na 80% trka se nadaš da će onom ispred tebe da otpadne točak ili da će njegovi da zajebu u pit boksu da bi se našao ispred njega


Sta ocekujesh kad su to preplacene shmizle nahranjene vitaminskim salatama i raznim Evian-ima koje se ne ususdjuju ni hebeni Red Bull da popiju,a kamo li da predju na Pike-ovu "Adidas" dijetu...tri crte,pa onda red kreolki,red sampanjca,red orgijanja,TRKA,pa opali po auto reverse do besvesti...Eh,zivote lutalitzo.Jok,superharizmaticni Nando Alonso i RnB Hamilton.Fuj.
Covek u belom Covek u belom 21:44 01.05.2011

Re: Da Silva...

NNN
max.cohen92

Razbi me!

Suzuka
1989. (po meni) najbolja trka svih vremena!
(ko to nije gledao - taj nije gledao f1; gore je jinks okačio delić - klip br. 2),
najbolji prikaz kako se nekad vozilo i kakav je Sena bio takmičar.
(googlajte, streamujte, čitajte - vredi)
Vremenom se pretvorilo u parodiju (timske naredbe i "preticanja" u boksu)

Verovatno najbolja trka, a zasigurno najbolja individualna voznja ikada u moto sportu bio je Donington park 1993...
niccolo niccolo 22:13 01.05.2011

Re: Da Silva...

Donington park 1993

Doduše u Senino vreme je bilo malo dosadno kad padne kiša, uvek si znao ko će da pobedi

Pored toga, i u Monaku je bilo dosadno
jeca.zvezdica jeca.zvezdica 20:53 01.05.2011

Jedan jedini i neponovljiv

Od te 1994. 1. maj je dan koji mrzim iz dna duše. Bila sam klinka, ali jos uvek pamtim taj dan... Za mene je on tada bio jedan jedini i neponovljiv i to je i ostao. I uvek volim da se setim svog citata iz teme o njemu koji sam napisala, a koji ide ovako:

"Formula 1 je od Senine smrti postala bezbednija, ali niko ne može da kaže da je postala zanimljivija ili da se pojavio vozač koji može da zaseni ono sve šta je Brazilac pokazivao na stazi, jer zauvek su ostale su upamćene njegove vožnje po kiši, dueli sa najvećim rivalom, Alanom Prostom, zatim i Najdželom Menselom, prijateljstvo sa Gerhardom Bergerom, ali ponajviše kakav je vozač bio. Jedan jedini i neponovljiv".

Uverena sam da za mene niko nikada neće biti ni prići Seni...


niccolo niccolo 21:18 01.05.2011

Re: Jedan jedini i neponovljiv

I uvek volim da se setim svog citata iz teme o njemu koji sam napisala

Ovde na sajtu b92?
jeca.zvezdica jeca.zvezdica 21:49 01.05.2011

Re: Jedan jedini i neponovljiv

Da.
NNN NNN 17:10 02.05.2011

Re: Jedan jedini i neponovljiv

Jeco,
hvala za onaj tekst od pre dve godine

Ajd, češće napiši i po nešto na blogu
jeca.zvezdica jeca.zvezdica 22:44 02.05.2011

Re: Jedan jedini i neponovljiv

Nema na čemu. Tekst je veoma tuzan, ali meni veoma drag...

Hoću, samo da malo nađem vremena. Obećavam da ću se malo više aktivirati uskoro.
stefan.hauzer stefan.hauzer 10:52 02.05.2011

.

uh,to je bio dan kad je formula lagano krenula ka ovim danasnjim traktorima. jos uvek pratim f1,danas je to uglavnom zbog kobajasija(ove godine u prvoj trci sezone 4x obisao sumahera ).

Sena
niccolo niccolo 11:31 02.05.2011

Re: .

jos uvek pratim f1

Ja već par sezona slabo pratim, mislim *beš takmičenje u kome je red bul prvi
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:08 02.05.2011

Re: .

da,taj prokleti red bul! zaista,nekako je postala sumorna u tom pogledu sto trenutno postoje 3-4 prave trkacke ekipe,tipa vilijams,zauber...one ekipe koje ti budu zanimljive ne zbog jacine njihovog bolida, vec zbog kvaliteta onog koji vozi taj bolid .
Biljana 77 Biljana 77 12:01 05.05.2011

Samo da se prijavim

da sam pročitala. I nema šta da se doda. Kad nekog isprati ovoliko ljudi, to mnogo govori o njemu.

Inače sa Senom datum rođenja deli još jedan Brazilac.
niccolo niccolo 12:45 05.05.2011

Re: Samo da se prijavim

Inače sa Senom datum rođenja deli još jedan Brazilac.

he, to nisam znao...
petarthegreat petarthegreat 14:31 06.05.2011

senna

dok sam bio u vojsci, čudio sam se i smejao drugaru koji je iako na straži gvirio kroz prozor da ne bi propustio trku F1. ja sam to gledao kao neku jurnjavu u krug, a on je gledao isključivo zbog sene. nakon toga sam se i sam zainteresovao i počeo da pratim F1, nisam propustio od tad nijednu trku sve do senine pogibije. 1 maj, nedelja, uskrs, ne svojom krivicom poginuvši, otišao je u legendu. najbolji vozac svih vremena, perfekcionista u poslu, predan porodici, veliki vernik, ćutljiv, kažu bez smisla za humor, nije lako sticao prijatelje, ali za one prave je bio spreman na sve. u jednoj trci je u poslednjem krugu sačekao i propustio bergera koji do tada nije imao nijednu pobedu. hvala nicc sto si se setio i napisao divne reči o seni, iako si mlad i ne pamtiš ga kao mi stariji.
niccolo niccolo 18:47 06.05.2011

Re: senna

hvala nicc sto si se setio i napisao divne reči o seni, iako si mlad i ne pamtiš ga kao mi stariji.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana