Kućni ljubimci| Porodica| Život| Životinjski svet

Packe

mlekac RSS / 07.05.2011. u 23:01

13224.jpg

Lepo kaže naš narod - Rodi me, majko, srećnog, pa me u vodu baci!

To, kanda, važi za ovog našeg mačijeg ludaka.

Ali, bolje da počnem od početka.

Stigao je kod nas dan pošto nam je poginuo prethodni mačak (ovaj sa mog avatara).

Naša prijateljica i komšinica, Misinaijecinamama, bila je toliko potrešena kad je videla Prestolonaslednika da plače (što je, definitivno, IZUZETNO redak prizor) da je odmah sutradan, pod izgovorom što je Prestolonaslednikov rođendan, donela nešto malo, crno, sa ogromnim ušicama i okicama i pet i po dlaka na repu.

Više je ličio na nekog ofucanog pacovčića nego na mačku, pa je tako i dobio nezvanično ime - Packe. Doduše, odaziva se on i na Cicko, mačor, coktanje, a ponajviše (kao i svi pripadnici njegovog roda) na zvuk otvaranja vrata frižidera.

Kako god, Bella ga je odmah usvojila kao da je njena beba. Ostatak familije sledio je njen svetli primer.

Prvo što smo primetili bilo je da je neverovatno trapav - bez problema je uspevao da padne sa kreveta, naslona fotelje i sličnih mesta. Stoga smo, još od prvog dana, bili u blagoj panici da se ne dočepa prozora, jer, mi ipak živimo na šestom spratu.

Međutim, kao što kažu - Nije što je željeno nego što je suđeno.

Kad smo se, prošlog ponedljeka, vratili iz posete prijateljima, dočekao nas je zabrinuti Prestolonaslednik, koji se u međuvremenu vratio s posla, s pitanjem „Gde je mačak?"

Pretraživanje kuće završeno je potpunim neuspehom. Pošto je terasa bila zaključana, ostala je samo pretpostavka da je, tokm našeg odsustva, uspeo da otvori vrata od špajza i izađe kroz prozor istog...

Ali gde je?

Prestolonaslednik, Mudrica i ja, na smenu smo pretražili svuda oko zgrade, dozivajući ga...

Bezuspešno.

Postojala je mogućnost i da je preko simsa, koji se prostire celom dužinom fasade, ušetao kod nekog od komšija, pa je mami zapao zadatak upoznavanja komšija sa šestog sprata na svih šest ulaza naše zgrade.

Ne želim da mislim kako sam delovala pojednima kad sam im, u utorak prepodne, već načeta gripom, zvonila na vrata sa pitanjem „Izvinite, znam da će zvučati ludo, ali, da vam nije, slučajno, sinoć kroz prozor uskočio jedan crni mačak?"

Nigde ga nije bilo.

Okačila sam i obaveštenje na FB i dobila savet da ne odustajme od potrage, jer, mačke, kad se uplaše, neće da se odazovu, pa je moguće da je još uvek negde u blizini...

Bella, koja ga je, inače, čim je došao usvojila za svoje štene, svih ovih dana je samo kunjala i tužno ga tražila po stanu.

A onda je, večeras, došlo do preokreta!

Žmu je izveo Bellu, a ona je, umesto da kao uvek, skrene levo, ka parkiću između zgrada, odjednom sunula desno, stala pred komšijski crveni Jugo i počela besomučno da laje. Kad je Žmu pritrčao, ispod haube se oglasilo panično mnjaukanje!

13223.jpgNaravno, Žmu je odmah pozvao laku konjicu - Mudricu, Princezu i moju malenkost (Biberče je uveliko spavao), pa smo pokušavali da:

1. Utvrdimo čija su kola - iliti Mission Imposible

2. Ubedimo telefonom komunalnu policiju da vađenje mačke ispod haube SIGURNO nije nešto čime treba da se bavi MUP, i da su kućni ljubimci njihova nadležnost

3. Ubedimo Packeta da ipak pokuša da se izvuče sam...

Konačno, kad smo Mudrica i ja rešili da odšetamo do novobeogradske stanice policije, ne bi li tamo, na licu mesta, umilostivili dežurne da nam otkriju čiji je crveni Jugo - zaista nisam želela da pokušavam da im objašnjavam situaciju telefonom - pa da onda budimo komšiju i zamolimo ga da otvori haubu, a Žmu je odveo unezverenu Bellu koja je svojim neprekidnim lajanjem samo pravila još veći haos, nazad u stan, Princeza je uspela u poslednjem - namamila ga je da izađe!

Za divno čudo, osim što je, normalno, bio gladan, žedan i prljav - ništa drugo mu ne fali. Eno ga, okupan, izležava se na svom omiljenom mestu i prede čim mu neko priđe.

Rekonstrukcijom smo zaključili da je ili zaista pao na tendu radnje koja je ispod naših prozora, pa odatle na zemlju, ili ga je neko, neceromonijalno, izbacio napolje kad ga je našao u svom stanu, pa je on, nenaviknut na spoljni svet, pokušavao da se vrati kući...

Kako god, tu je, živ je i zdrav!

A Bella se ne odvaja od njega - stalno ga liže i gurka njuškom. Presrećna je što se vratio.13225.jpg

Atačmenti



Komentari (147)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

topcat topcat 23:07 07.05.2011

1.

mlekac mlekac 23:14 07.05.2011

Re: 1.

topcat

A da ko ce, no macak!
Pozdravljam!
topcat topcat 23:43 07.05.2011

Re: 1.

Da, da...ima neka tajna veza sa macama. Npr, Ova je uvijek znala gdje ću spavati, prije mene.
mlekac mlekac 23:47 07.05.2011

Re: 1.

topcat
Da, da...ima neka tajna veza sa macama. Npr, Ova je uvijek znala gdje ću spavati, prije mene.

Jooj, sto sam slatka!

Mudrici i meni su crne macke najdrazi ljubimci. Valjda nam proradila vesticja krv, sta li? Mislim, volimo mi sve mace, volemo i kuce, ali crne... Cak i kad su neverovatno trapave ko ovaj nas.

BTW, ovaj nas ima zute oke - kakve su njene?
topcat topcat 23:56 07.05.2011

Re: 1.

mlekac

BTW, ovaj nas ima zute oke - kakve su njene?


ma "ona" boja što malo baca na zeleno. Ovisno o raspoloženju.

Ja volim tigraste, ali ta mi je ćorila u koferu, pa nemam sliku ; ))))
mlekac mlekac 00:10 08.05.2011

Re: 1.

topcat
mlekac

BTW, ovaj nas ima zute oke - kakve su njene?


ma "ona" boja što malo baca na zeleno. Ovisno o raspoloženju.

Ja volim tigraste, ali ta mi je ćorila u koferu, pa nemam sliku ; ))))


Sima, onaj sto je nastradao, bio je tigrasti (linx) sijamac plavih ociju
maca22 maca22 01:01 08.05.2011

Re: 1.

Divno pises.
mlekac mlekac 01:14 08.05.2011

Re: 1.

maca22
Divno pises.

E, za ovo zasluzujes:
albicilla albicilla 09:49 08.05.2011

Re: 1.



mlekac mlekac 12:33 08.05.2011

Re: 1.

albicilla



Lovacke zveri!!!
4krofnica 4krofnica 14:40 08.05.2011

Re:

srdjan.pajic srdjan.pajic 16:43 08.05.2011

Re: 1.

albicilla




No 2:
Sine,koja kamikaza! I u vodu ima dudje ako treba, samo da dovati mesište.
ivankagrump ivankagrump 22:57 08.05.2011

Re: 1.

E pa ja cu da budem party pooper, ali mislim da ovaj video nije visak na temi o mackama...



mlekac mlekac 23:48 08.05.2011

Re: 1.

ivankagrump
E pa ja cu da budem party pooper, ali mislim da ovaj video nije visak na temi o mackama...




Nisi partypooper, nego si ovo postavila na pogresnom mestu - trebalo je ovo da stavis ispod one vetove price o onoj cica-maci za koju nisu bili sigurni da li je trudna.

A cinjenica je da ima ljudi koji ne znaju sa zivotinjama, ili ne znaju u sta se upustaju kad uzimaju zivotinju. Pogotovo kad su u pitanju radoznala i nezavisna stvorenja kao sto su macke.
ivankagrump ivankagrump 00:03 09.05.2011

Re: 1.

Bice da sam je propustila, a ne znam ko je vet pa ne umem ni da je nadjem
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 07:21 09.05.2011

Re: 1.

u vodu ima dudje


joj, meni lici na bengalsku macu, one vole vodu, bar sam tako citala:)
mlekac mlekac 04:37 10.05.2011

Re: 1.

Vesna Knežević Ćosić
u vodu ima dudje


joj, meni lici na bengalsku macu, one vole vodu, bar sam tako citala:)


Neverovatno, ali i ovaj moj ludak se bas obradovao kad sam ga po donosenju nazad u topli dom uterala na kupanje!
Valjda mu nije prijalo da bude prljav, ili mu se nije svidelo napolju?
maca22 maca22 10:36 10.05.2011

Re: 1.

Ma prolupao od muke. :))
mlekac mlekac 23:24 10.05.2011

Re: 1.

maca22
Ma prolupao od muke. :))

Da znas...
razmisljam razmisljam 23:33 07.05.2011

Црни мачори

су посебна сорта. Девет обичних мачијих живота и још вештичији пратиоци, па ти види.

Узгред, постоји ли код тебе један стварно миран миран дан? Мислим, без уганутих ногу, летећих мачака, грипова, порођаја где им место није и тако то.
Чиниш да се осећам срећном што ми дани пролазе прилично једнолично.
У твојој кожи бих до сада вероватно славно поцрцала од силних догађања.

А Пацке је исти мој Фрле, осим што је Фрле лепшији.
mlekac mlekac 23:38 07.05.2011

Re: Црни мачори

razmisljam
су посебна сорта. Девет обичних мачијих живота и још вештичији пратиоци, па ти види.

Узгред, постоји ли код тебе један стварно миран миран дан? Мислим, без уганутих ногу, летећих мачака, грипова, порођаја где им место није и тако то.
Чиниш да се осећам срећном што ми дани пролазе прилично једнолично.
У твојој кожи бих до сада вероватно славно поцрцала од силних догађања.

А Пацке је исти мој Фрле, осим што је Фрле лепшији.

Frle je i krupniji!
Al' je Packe umiljatiji.

A letace macke? Hmm, to bi trebalo patentirati! Pazi ovo:


A moze i Tomova varijanta:


A miran dan? Pa, mogu ti reci, par dana sam prespavala zbog onog gripa - verovatno je bilo mirno. A ako i nije, nisam primetila...
razmisljam razmisljam 23:55 07.05.2011

Re: Црни мачори

Frle je i krupniji!
Al' je Packe umiljatiji.


А Фрле има зелене оке. И уме да разговара са мном. Онако, заозбиљно.
tigrette tigrette 23:56 07.05.2011

Re: Црни мачори

su izuzetna sorta

Bezbroj purrrrrs & meows za Packeta I za Frleta od "veštičijeg pratioca"



Oh, da ne zaboravim - Bella zaslužuje
mlekac mlekac 00:02 08.05.2011

Re: Црни мачори

razmisljam
Frle je i krupniji!
Al' je Packe umiljatiji.


А Фрле има зелене оке. И уме да разговара са мном. Онако, заозбиљно.


SVE tvoje mace umeju da razgovaraju s tobom! A to, sto nikako da priznas da si vestica, raspravicemo kad svrati Jelica

mlekac mlekac 00:04 08.05.2011

Re: Црни мачори

tigrette
su izuzetna sorta

Bezbroj purrrrrs & meows za Packeta I za Frleta od "veštičijeg pratioca"



Oh, da ne zaboravim - Bella zaslužuje


Jooj, sto je meden!

A oke izmedju Packeta i Frleta, zuto-zelene!

A Mama Bella nas je zapanjila - nikad do sad nije pokazivala sklonost trazenju, cak i kad je u pitanju njena sopstvena cinija sa klopom ona ceka da se ista postavi pred nju!
razmisljam razmisljam 00:12 08.05.2011

Re: Црни мачори

mlekac
A to, sto nikako da priznas da si vestica, raspravicemo kad svrati Jelica


Немам ја шта да признам. Чињенице су чињенице и од њих побећи не могу све и да хоћу.

Нема потребе да ми претиш (с) Јелицом. Мада, не свратих на њене последње блогове да коментаришем. Кад видех како је бановала гос'н Карагаћу и Сјентинела, жив ме стра' обрвао, те сам одустала.

mlekac mlekac 00:14 08.05.2011

Re: Црни мачори

razmisljam
mlekac
A to, sto nikako da priznas da si vestica, raspravicemo kad svrati Jelica


Немам ја шта да признам. Чињенице су чињенице и од њих побећи не могу све и да хоћу.

Нема потребе да ми претиш (с) Јелицом. Мада, не свратих на њене последње блогове да коментаришем. Кад видех како је бановала гос'н Карагаћу и Сјентинела, жив ме стра' обрвао, те сам одустала.




Nece tebe, ti si bik... A Ferdinand na Ferdinanda ne udara! (Mada, mozda tu imaju neku zaslugu i pomorandzine korice )

razmisljam razmisljam 00:19 08.05.2011

Re: Црни мачори

tigrette
Bezbroj purrrrrs & meows za Packeta I za Frleta od "veštičijeg pratioca"


Фрле би сигурно узвратио да је у прилици. Међутим, скитара у последње време около наоколо по комшијским крововима и баштама, па ређе свраћа.
Стога ја захваљујем у његово име и прилажем све припадајуће пррр, фррр и мјау које би приложио и он.
tigrette tigrette 00:31 08.05.2011

Re: Црни мачори

Стога ја захваљујем у његово име и прилажем све припадајуће пррр, фррр и мјау које би приложио и он.


Duplo hvala

mlekac mlekac 00:33 08.05.2011

Re: Црни мачори

tigrette
Duplo hvala



Kako se zovu?
tigrette tigrette 00:53 08.05.2011

Re: Црни мачори

mlekac
tigrette
Duplo hvala



Kako se zovu?


Crni se zove Rumi , a gospodična sa čeznutljivim pogledom zove se Allegra.
mlekac mlekac 01:02 08.05.2011

Re: Црни мачори

tigrette
mlekac
tigrette
Duplo hvala



Kako se zovu?


Crni se zove Rumi , a gospodična sa čeznutljivim pogledom zove se Allegra.


Gospodicna je pravo kraljevko velicanstvo!

EDIT:
A brkovi su joj - Svaka cast!
mlekac mlekac 02:20 08.05.2011

Re: Црни мачори

razmisljam
tigrette
Bezbroj purrrrrs & meows za Packeta I za Frleta od "veštičijeg pratioca"


Фрле би сигурно узвратио да је у прилици. Међутим, скитара у последње време около наоколо по комшијским крововима и баштама, па ређе свраћа.
Стога ја захваљујем у његово име и прилажем све припадајуће пррр, фррр и мјау које би приложио и он.

Nego, sad tek primetih - kamo slike TVOG macijeg carstva?

Ajde, lepo da se poklonis i pocnes...

To, sto ja znam koliko ih ima, ne znaci da je ta cinjenica poznata i ostalima. (Cini mi se da si po broju maca presisala i Bojana Budimca)
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 23:40 07.05.2011

!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!
mlekac mlekac 23:41 07.05.2011

Re: !!!!!!!!!!!!!!!!!

Jelena Pavlović
!!!!!!!!!!!!!!!



Da citiram Princezu - "Sad sam sigurna da macke imaju devet zivota!"
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:10 08.05.2011

dobro je kad su sve mačke na broju.

Pozdrav od još jednog mačkoljupca! I da se Bella okiti Ordenom od Kobasice!



mlekac mlekac 00:28 08.05.2011

Re: dobro je kad su sve mačke na broju.

srdjan.pajic
Pozdrav od još jednog mačkoljupca! I da se Bella okiti Ordenom od Kobasice!




Slusaj, ako taj tvoj bude iamo potomstvo - pocni da smisljas kako ces da mi dostavis jedno mace!

Ubedljivo je najlepsi!

Pozz

P.S.
A za Bellin orden cemo da vidimo sutra. Apsolutno ga je zasluzila.
topcat topcat 00:33 08.05.2011

Re: dobro je kad su sve mačke na broju.

E jebiga, ne znaš koja je ljepša, ali ovaj je bez konkurencije!
mlekac mlekac 00:36 08.05.2011

Re: dobro je kad su sve mačke na broju.

topcat
E jebiga, ne znaš koja je ljepša, ali ovaj je bez konkurencije!


Ubedljivo! (A zamisli da na tu boju ima i pruge! WOW!!! )
bocvena bocvena 01:14 08.05.2011

Re: dobro je kad su sve mačke na broju.

Aaaaaa, moje srce je opet učinilo kvrc...videla sam mačke...i Ušketa.
Ima da vratim ovu decu i uzNem mačku:))))
mlekac mlekac 01:43 08.05.2011

Re: dobro je kad su sve mačke na broju.

bocvena
Aaaaaa, moje srce je opet učinilo kvrc...videla sam mačke...i Ušketa.
Ima da vratim ovu decu i uzNem mačku:))))


Ma, mogu i mace i deca, bocvena, ja sam zivi dokaz! Usput, jesam li ti pricala kako me je Biberce u Africi, na tadasnjih postojecih cetiri komada macija i cetiri pasja ubedjivao kako OBAVEZNO moramo da nabavimo jos po jedno od svakog - TATA nije imao svoje!
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:31 08.05.2011

Re: dobro je kad su sve mačke na broju.

mlekac
bocvena
Aaaaaa, moje srce je opet učinilo kvrc...videla sam mačke...i Ušketa.
Ima da vratim ovu decu i uzNem mačku:))))


Ma, mogu i mace i deca, bocvena, ja sam zivi dokaz! Usput, jesam li ti pricala kako me je Biberce u Africi, na tadasnjih postojecih cetiri komada macija i cetiri pasja ubedjivao kako OBAVEZNO moramo da nabavimo jos po jedno od svakog - TATA nije imao svoje!


Ovo isto kaže i moj gospoja: svako u kući mora da ima svoje mače, uključujući i Ušketa, koji, čini mi se, planira da usvoji plavog komšijskog macana, Bandit-a, koji visi više u našem dvorištu nego u svom. Pa da ga pripitomi, vaspita i nauči trikovima.

Blagosiganama kad dodju dečurlija. Ne znam, da mene neko pita, ja bih mačiće delio svima, kapom i šakom, tako su to jedna fina i bogougodna i za mentalno zdravlje važna stvorenja.

Nego, danas sam i ja ovu malu pumu izvlačio ispod mog automobila. Ne znam šta je to u mačkama da podižu baze ispod naših ljubimaca sa 4 točka. Ajde, razumem možda kad je hladno, ali ovaj, kao i sve mačke, kako istrči na dvorište, pravo se zavuče pod kola, i odatle planira dalje napredovanje. Valjda jer opreza nikad nije previše.

Problem sa Ušketom je i što se kreće munjevito, tako da nam za milisekund protrči kroz noge i već je u dvorištu trećih komšija od nas. I nema nikakvih poblema da udje na bilo koja otvorena vrata, i par puta smo ga tako zaticali u tudjim kućama pa se izvinjavali i molili vlasnike da nam ga vrate. Ovo je inače odlika svih mačaka u našem komšiluku, to bre ulazi, izlazi kako hoće i kad hoće. Ovaj Bandit, recimo, obavlja redovne inspekcije moje garaže. Tako da sad za njega držimo teglu sa hranom i tanjirić u garaži, da ga nahranimo kad svrati, jer miševa tamo više odavno nema.
mlekac mlekac 04:03 08.05.2011

Re: dobro je kad su sve mačke na broju.

srdjan.pajic


Problem sa Ušketom je i što se kreće munjevito, tako da nam za milisekund protrči kroz noge i već je u dvorištu trećih komšija od nas. I nema nikakvih poblema da udje na bilo koja otvorena vrata, i par puta smo ga tako zaticali u tudjim kućama pa se izvinjavali i molili vlasnike da nam ga vrate. Ovo je inače odlika svih mačaka u našem komšiluku, to bre ulazi, izlazi kako hoće i kad hoće. Ovaj Bandit, recimo, obavlja redovne inspekcije moje garaže. Tako da sad za njega držimo teglu sa hranom i tanjirić u garaži, da ga nahranimo kad svrati, jer miševa tamo više odavno nema.


Ja sam, praveci obilazak komsiluka, saznala da je ovaj, inace, pocesce svracao do prvih komsija na susednom ulazu, o cemu, naravno, nismo blagog pojma imali!

Sto je usledilo postavljanjem ovece daske na prozor u spajzu (posto ne moze da se zatvori - duga prica). Cekam jutro da to malo bolje osiguram. Da nismo na VI sparatu, pa da ga pustim, ovako...

srdjan.pajic srdjan.pajic 04:09 08.05.2011

Re: dobro je kad su sve mačke na broju.

mlekac


Ja sam, praveci obilazak komsiluka, saznala da je ovaj, inace, pocesce svracao do prvih komsija na susednom ulazu, o cemu, naravno, nismo blagog pojma imali!

Sto je usledilo postavljanjem ovece daske na prozor u spajzu (posto ne moze da se zatvori - duga prica). Cekam jutro da to malo bolje osiguram. Da nismo na VI sparatu, pa da ga pustim, ovako...



Moj prethodni mačak, Maksimilijan, je pravio sačekuše za golubove. Pritaji se u kevinoj travuljini zvanoj cveće, u žardinjeri, i kad golub, jadan, prileti, to bi bio pokolj u nastajanju. Mada, koliko se sećam nije uspeo da ukeba nijednog, ali je ozbiljno rizikovao neke od svojih mnogobrojnih mačjih života, jer smo živeli na 8. spratu.


mlekac mlekac 04:36 08.05.2011

Re: dobro je kad su sve mačke na broju.

srdjan.pajic
mlekac


Ja sam, praveci obilazak komsiluka, saznala da je ovaj, inace, pocesce svracao do prvih komsija na susednom ulazu, o cemu, naravno, nismo blagog pojma imali!

Sto je usledilo postavljanjem ovece daske na prozor u spajzu (posto ne moze da se zatvori - duga prica). Cekam jutro da to malo bolje osiguram. Da nismo na VI sparatu, pa da ga pustim, ovako...



Moj prethodni mačak, Maksimilijan, je pravio sačekuše za golubove. Pritaji se u kevinoj travuljini zvanoj cveće, u žardinjeri, i kad golub, jadan, prileti, to bi bio pokolj u nastajanju. Mada, koliko se sećam nije uspeo da ukeba nijednog, ali je ozbiljno rizikovao neke od svojih mnogobrojnih mačjih života, jer smo živeli na 8. spratu.



Prvi macak mog muza, koji se takodje zvao Sima (kakvo cudo za sijamca) imao je posebnu taktiku. Pritajio bi se iza skoro potpuno spustene roletne i kad bi golub, nista ne sluteci, sleteo na sims, samo bi se ispod roletne pojavile dve sape i ...

A inace, kad god bi nekog ulovio (a umeo je da ih ulovi) bezao je s istim u kupatilo, na uzas moje jadne svekrve...
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:50 08.05.2011

Re: dobro je kad su sve mačke na broju.

mlekac
srdjan.pajic
mlekac


Ja sam, praveci obilazak komsiluka, saznala da je ovaj, inace, pocesce svracao do prvih komsija na susednom ulazu, o cemu, naravno, nismo blagog pojma imali!

Sto je usledilo postavljanjem ovece daske na prozor u spajzu (posto ne moze da se zatvori - duga prica). Cekam jutro da to malo bolje osiguram. Da nismo na VI sparatu, pa da ga pustim, ovako...



Moj prethodni mačak, Maksimilijan, je pravio sačekuše za golubove. Pritaji se u kevinoj travuljini zvanoj cveće, u žardinjeri, i kad golub, jadan, prileti, to bi bio pokolj u nastajanju. Mada, koliko se sećam nije uspeo da ukeba nijednog, ali je ozbiljno rizikovao neke od svojih mnogobrojnih mačjih života, jer smo živeli na 8. spratu.



Prvi macak mog muza, koji se takodje zvao Sima (kakvo cudo za sijamca) imao je posebnu taktiku. Pritajio bi se iza skoro potpuno spustene roletne i kad bi golub, nista ne sluteci, sleteo na sims, samo bi se ispod roletne pojavile dve sape i ...

A inace, kad god bi nekog ulovio (a umeo je da ih ulovi) bezao je s istim u kupatilo, na uzas moje jadne svekrve...


. Sjajno, kakav pametan mačak, zna gde je najbolje da se obavi "klanje", tako da se lako uklone tragovi. Mogao je da odabere dnevnu sobu, na sred tepiha i tako bi se načisto usosio.

Ja mislim da naš Uške do sada nije ulovio ništa što mrda, pošto je kućni mačak, specijalizovao se za sve moguće vrste kradja, otimačina, i pronevera.

Rebeka i ja teoretišemo šta bi se desilo da nam u kuću uleti miš, ili da Uške u dvorišu, kad pobegne, uspe da opkoli vevericu (njih imamo na megatone, ja i obožavam do iznemoglosti). Verovatno bi se snašao, ili bi brzo naučio da, barem sa vevericama, nema zajebancije.
mlekac mlekac 05:14 08.05.2011

Re: dobro je kad su sve mačke na broju.

srdjan.pajic


Rebeka i ja teoretišemo šta bi se desilo da nam u kuću uleti miš, ili da Uške u dvorišu, kad pobegne, uspe da opkoli vevericu (njih imamo na megatone, ja i obožavam do iznemoglosti). Verovatno bi se snašao, ili bi brzo naučio da, barem sa vevericama, nema zajebancije.

Jao, apropo veverica, gledala sam svojevremeno filmic o mladuncetu veverice koje je ostalo bez majke pa je odraslo sa macicima (Posto macki, kao sto je opstepoznato, moze da se "nasadi" bilo koja beba, ona je cuva kako svoju)
Daklem, doticni veverican je rastao sa maicicima i igrao se s njima i tako to...
A onda je pusten u sumu. I za par meseci, iako junosa, potukao u tucama sve i zauzeo teritoriju svih starijih muzjaka u okolini...

Jbg, skolovao se u inostranstvu!
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 05:23 08.05.2011

Re: dobro je kad su sve mačke na broju.

srdjan.pajic
Pozdrav od još jednog mačkoljupca! I da se Bella okiti Ordenom od Kobasice!





Srdjane, Ovaj Abisinac je car!
mlekac mlekac 05:28 08.05.2011

Re: dobro je kad su sve mačke na broju.

Jelena Pavlović
srdjan.pajic
Pozdrav od još jednog mačkoljupca! I da se Bella okiti Ordenom od Kobasice!





Srdjane, Ovaj Abisinac je car!

A ti nisi ranije videla Usketa?

On je, u neku ruku, nezvanicna maskota ovde. Pogledaj malo kod Srdjana...
srdjan.pajic srdjan.pajic 05:46 08.05.2011

Re: dobro je kad su sve mačke na broju.

mlekac



E, ali mene impresionira taj stav koji mačke imaju prema svojim "mischievous activites". Pazi, one izgleda tačno znaju kad su uhvaćene u nekom nedelu, ali insistiraju na tome da se posao završi, po svaku cenu!

A kad treba da se mazne neko meso, čak i Uške koji je kao neka vajna rasna mačka, ne pokazuje ni malo dostojanstva. Ako treba i u vodu će da udje, samo da izvuče komad mesa koji se tamo krije.

I konačno, ovaj je takav jedan kontrol frik, da ne možeš da poveruješ. Rebeka mi kupila neko cveće u vazi, da odnesem u moj novi lab. I sad, Uške je naravno pokušao odma da ga raskupusa, pa smo se dobro zamislili kako da ga predjemo, i setili se da u sobi imamo jednu malu policu sa knjigama za koju Uške nikad nije pokazao nikakvo interesovanje, a i malo je nezgodna da se na nju popne. I sad ja držim Ušketa u dnevnoj sobi, iza zatvoranih vrata, a Rebeka, sa vaznom ulazi i izlazi u ostale sobe, da zavara trag. I na kraju stavi to cveće na tu policu. Pustimo skota, i pazi, nije prošlo 2 minuta kad se čula lomljava iz spavaće sobe. Uletimo, a ovaj, naravno, sedi ponosno na polici, žvaće cveće a dole na patosu leže polupani gipsani kipovi, koje smo koristili da podupiru knjige.


srdjan.pajic srdjan.pajic 06:00 08.05.2011

Re: dobro je kad su sve mačke na broju.

Jelena Pavlović
srdjan.pajic
Pozdrav od još jednog mačkoljupca! I da se Bella okiti Ordenom od Kobasice!





Srdjane, Ovaj Abisinac je car!


Hehehe, Uške se zahvaljuje na komplimentima ;-). Pomenuo sam jednom davno, on je zapravo mešanac, izmedju Somalijskog mačka i Abisinijske mačke. Tako da je formalno-pravno: Somalijac. Ima malo duže krzno od Abisinijske mačke, i to je valjda jedina razlika.

mlekac mlekac 06:23 08.05.2011

Re: dobro je kad su sve mačke na broju.

srdjan.pajic
Jelena Pavlović
srdjan.pajic
Pozdrav od još jednog mačkoljupca! I da se Bella okiti Ordenom od Kobasice!





Srdjane, Ovaj Abisinac je car!


Hehehe, Uške se zahvaljuje na komplimentima ;-). Pomenuo sam jednom davno, on je zapravo mešanac, izmedju Somalijskog mačka i Abisinijske mačke. Tako da je formalno-pravno: Somalijac. Ima malo duže krzno od Abisinijske mačke, i to je valjda jedina razlika.



Au, bre, Srle, pa na ovoj slici stvarno deluje OGROMNO!!!!
mlekac mlekac 06:24 08.05.2011

Re: dobro je kad su sve mačke na broju.

srdjan.pajic
I sad ja držim Ušketa u dnevnoj sobi, iza zatvoranih vrata, a Rebeka, sa vaznom ulazi i izlazi u ostale sobe, da zavara trag. I na kraju stavi to cveće na tu policu. Pustimo skota, i pazi, nije prošlo 2 minuta kad se čula lomljava iz spavaće sobe. Uletimo, a ovaj, naravno, sedi ponosno na polici, žvaće cveće a dole na patosu leže polupani gipsani kipovi, koje smo koristili da podupiru knjige.




Njega ste mislili da predjete????

Ja imam drugu strategiju - kad nesto necu da dira, stavim to na najupadljivije mesto u kuci. Negde gde ne moze neopazeno da se prisunja. Nije da na pokusava, al' obicno mu ne uspe...
srdjan.pajic srdjan.pajic 06:43 08.05.2011

Re: dobro je kad su sve mačke na broju.

mlekac
srdjan.pajic
Jelena Pavlović
srdjan.pajic
Pozdrav od još jednog mačkoljupca! I da se Bella okiti Ordenom od Kobasice!





Srdjane, Ovaj Abisinac je car!


Hehehe, Uške se zahvaljuje na komplimentima ;-). Pomenuo sam jednom davno, on je zapravo mešanac, izmedju Somalijskog mačka i Abisinijske mačke. Tako da je formalno-pravno: Somalijac. Ima malo duže krzno od Abisinijske mačke, i to je valjda jedina razlika.



Au, bre, Srle, pa na ovoj slici stvarno deluje OGROMNO!!!!


Optička varka . Ima malo više od 4 kg (9-10 funti), i veliki je kao domaća mačka od, recimo, 6 meseci. I ne ujeda, kao što (ne) možeš da vidiš na slici. To mu je neka vrsta igre, ili upozorenja, glocne te tako, ali ne koristi ni malo snage i nikad ne grebe, sem slučajno, ako te koristi kao lansirnu rampu. Doduše, i mi umemo s njim, i ne gnjavimo ga nikad preko njegove mačje granice.

mlekac mlekac 07:16 08.05.2011

Re: dobro je kad su sve mačke na broju.

srdjan.pajic
mlekac

Au, bre, Srle, pa na ovoj slici stvarno deluje OGROMNO!!!!


Optička varka . Ima malo više od 4 kg (9-10 funti), i veliki je kao domaća mačka od, recimo, 6 meseci. I ne ujeda, kao što (ne) možeš da vidiš na slici. To mu je neka vrsta igre, ili upozorenja, glocne te tako, ali ne koristi ni malo snage i nikad ne grebe, sem slučajno, ako te koristi kao lansirnu rampu. Doduše, i mi umemo s njim, i ne gnjavimo ga nikad preko njegove mačje granice.



Ovaj moj je ko krpena lutka. A kako i da ne bude kad ga klinci stalno nosaju uokolo... Jedino ne voli nekoliko Bibercetovih drugara - mora da su ga previse gnjavili, a ako je ova maza zakljucila da je previse, onda je, veruj mi, bilo PREVISE!

Jelena Pavlović Jelena Pavlović 07:39 08.05.2011

Re: dobro je kad su sve mačke na broju.

mlekac
Jelena Pavlović
srdjan.pajic
Pozdrav od još jednog mačkoljupca! I da se Bella okiti Ordenom od Kobasice!





Srdjane, Ovaj Abisinac je car!

A ti nisi ranije videla Usketa?

On je, u neku ruku, nezvanicna maskota ovde. Pogledaj malo kod Srdjana...


Kako da ga nisam videla, videla sam ga i zapamtila dobro. Prelep je. A moja macka je kao moj avatar:)
mariopan mariopan 10:25 08.05.2011

Re: dobro je kad su sve mačke na broju.


Rebeka i ja teoretišemo šta bi se desilo da nam u kuću uleti miš, ili da Uške u dvorišu, kad pobegne, uspe da opkoli vevericu (njih imamo na megatone, ja i obožavam do iznemoglosti). Verovatno bi se snašao, ili bi brzo naučio da, barem sa vevericama, nema zajebancije.

Ma pobegao bi glavom bez obzira.
Moj pas je obožavao da njuška sve što mrdne po dvorištu i sav se pretvori u lovca kada nešto šušne...i onda vidim kako mala žabica odskače ustranu a moj hrabri lovac odskače triput više na suprotnu stranu...i onda me gleda zabezeknuto "šta to bi? "
Hrabar samo u kući kada napada papuču i nešto što ne mrda.
mlekac mlekac 12:28 08.05.2011

Re: dobro je kad su sve mačke na broju.

Jelena Pavlović
mlekac
Jelena Pavlović
srdjan.pajic
Pozdrav od još jednog mačkoljupca! I da se Bella okiti Ordenom od Kobasice!





Srdjane, Ovaj Abisinac je car!

A ti nisi ranije videla Usketa?

On je, u neku ruku, nezvanicna maskota ovde. Pogledaj malo kod Srdjana...


Kako da ga nisam videla, videla sam ga i zapamtila dobro. Prelep je. A moja macka je kao moj avatar:)


A moze li jedan uvecan avatar za nas kojima su ruke postale prekratke???
mlekac mlekac 12:32 08.05.2011

Re: dobro je kad su sve mačke na broju.

mariopan

Rebeka i ja teoretišemo šta bi se desilo da nam u kuću uleti miš, ili da Uške u dvorišu, kad pobegne, uspe da opkoli vevericu (njih imamo na megatone, ja i obožavam do iznemoglosti). Verovatno bi se snašao, ili bi brzo naučio da, barem sa vevericama, nema zajebancije.

Ma pobegao bi glavom bez obzira.
Moj pas je obožavao da njuška sve što mrdne po dvorištu i sav se pretvori u lovca kada nešto šušne...i onda vidim kako mala žabica odskače ustranu a moj hrabri lovac odskače triput više na suprotnu stranu...i onda me gleda zabezeknuto "šta to bi? "
Hrabar samo u kući kada napada papuču i nešto što ne mrda.


Kad smo se upoznali, Zmu je imao nemackog ovcara, Erika, koji je bio divno treniran pas, ali...

"Je li, a sta bi tvoj pas uradio da te neko napadne?", pitao ga je komsija.

"Verovatno bi se zavukao iza najblizeg zbuna, vodjen mislju - ako sme NJEMU to da radi, ko zna sta bi MENI ucinio!"

Cinjenica je da je Ekica cuvao sve osim Zmua. Znaci, mene i docnije Prestolonaslednika i Mudricu, bez frke. Al' od Zmua je uvek ocekivao da Zmu bude cuvar!
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:02 08.05.2011

Re: dobro je kad su sve mačke na broju.

mlekac

"Je li, a sta bi tvoj pas uradio da te neko napadne?", pitao ga je komsija.

"Verovatno bi se zavukao iza najblizeg zbuna, vodjen mislju - ako sme NJEMU to da radi, ko zna sta bi MENI ucinio!"

Cinjenica je da je Ekica cuvao sve osim Zmua. Znaci, mene i docnije Prestolonaslednika i Mudricu, bez frke. Al' od Zmua je uvek ocekivao da Zmu bude cuvar!


Mom kumu je ovde u Boulderu jednu noć u kuću ušao neki beskućnik (da se ovde zabeleži da je moj kum jedan od "onih" Teksašanina koji ne poseduje lično naoružanje, čak ni samostrel). Valjda je siroma beskućnik po zapuštenom dvorištu pogrešno protumačio da tu nema nikog i naleteo pravo na kumašina koji je spavao snom pravednika. Što možda i ne bi bilo tako smešno da pri tome nije morao da prodje pored Luta, kumovog labradora. Ali labradora koji je bio kao planina, najveći labrador koji je ikad hodao zemljom - imao je jedno 120 funti i to pune snage, i glavu koje je bila veća od ceog mog Ušketa. E, Lut se nije ni osvrnuo da vidi ko mu tu ulazi na posed. Srećom da se i beskućnik isprepadao kao i kum kad je video ovog da se probudio pa je odma zagrebao na vrata, opet preko Lutovog nosa.
mlekac mlekac 23:52 08.05.2011

Re: dobro je kad su sve mačke na broju.

srdjan.pajic


Mom kumu je ovde u Boulderu jednu noć u kuću ušao neki beskućnik (da se ovde zabeleži da je moj kum jedan od "onih" Teksašanina koji ne poseduje lično naoružanje, čak ni samostrel). Valjda je siroma beskućnik po zapuštenom dvorištu pogrešno protumačio da tu nema nikog i naleteo pravo na kumašina koji je spavao snom pravednika. Što možda i ne bi bilo tako smešno da pri tome nije morao da prodje pored Luta, kumovog labradora. Ali labradora koji je bio kao planina, najveći labrador koji je ikad hodao zemljom - imao je jedno 120 funti i to pune snage, i glavu koje je bila veća od ceog mog Ušketa. E, Lut se nije ni osvrnuo da vidi ko mu tu ulazi na posed. Srećom da se i beskućnik isprepadao kao i kum kad je video ovog da se probudio pa je odma zagrebao na vrata, opet preko Lutovog nosa.


Koji cuvar!

Mada, uopste me ne cudi - Bella bi se, garant, isto tako ponasala.
Gorepomenuti Erik, opet, imao je potpuno drugi fazon "cuvanja" kuce. Obavezno je spavao pored ulaznih vrata, i to tako cvrsto da smo ne jednom morali da ga vucemo i guramo ne bi li se pomerio da izadjemo iz stana ili da udjemo u njega...
pnbb pnbb 17:57 10.05.2011

Re: dobro je kad su sve mačke na broju.

I ne ujeda, kao što

macor s kojim sam jedno vreme delio boraviste je bogami grizao i opako siktao kad god sam ga jurio novinama po stanu... kako bacim novine u krenem ka frizideru, odma zaboravi kako je do pre sekund pokusavao da mi odgrize pola noge .. sta, klopa? e, daj i meni malo.. pa nismo bas najgori neprijatelji majku mu...
maca22 maca22 21:38 10.05.2011

Re: dobro je kad su sve mačke na broju.

pnbb
kad god sam ga jurio novinama po stanu...

A zasto biste jurili macku novinama?
Pa naravno da ce da sikće, to je sasvim normalno, macka nije pseto pa da trpi batine. A ni psa ne treba tuci, iako je trpeljiviji.
ivankagrump ivankagrump 22:14 10.05.2011

Re: dobro je kad su sve mačke na broju.

Ma novine su mala maca kako sve "disciplinuju" macke. Znam tacno kako je, macak napravi zasedu, zarije zube i nokte u nogu nevinog prolaznika, nevini prolaznik urlikne do neba i zgrabi prvo sto mu je pri ruci da gadja macka. A sve zbog toga sto je kultura drzanja zivotinja kod nas na toliko niskom nivou da ne postoji rec da se to opise. Ljudi su potpuno nesvesni potreba zivotinjske vrste koju odluce da drze u kuci i zbog toga od macke naprave divlju pumu koja im pusta krv nekoliko puta dnevno. Prvo razdvajaju macice od majke pre 12. nedelje zivota, onda ih drze u kuci kao jedinu zivotinju, i na kraju joj ne obezbede nikakav konstruktivan nacin da realizuje svoje prirodne lovacke instinkte. Sasvim je logicno da je proizvod ovih katastrofalnih odluka nesocijalizovana, psihicki i emocionalno nestabilna i agresivna zivotinja. I onda rade novine, naravno. U najboljem slucaju.
maca22 maca22 22:20 10.05.2011

Re: dobro je kad su sve mačke na broju.

Kad je moja maca pocela da ispoljava ujedljivost, nakon par meseci boravka kod nekih prostaka, ja sam je mazila da je izlecim od toga. I uspelo mi je.
I igrala se s njom "lova". Pravila sam ruku u džemperu kao plen, pa me ona ulovi i pobedi.
mlekac mlekac 23:28 10.05.2011

Re: dobro je kad su sve mačke na broju.

maca22
Kad je moja maca pocela da ispoljava ujedljivost, nakon par meseci boravka kod nekih prostaka, ja sam je mazila da je izlecim od toga. I uspelo mi je.
I igrala se s njom "lova". Pravila sam ruku u džemperu kao plen, pa me ona ulovi i pobedi.

Packe uglavnom lovi Bellu, t.j. njen rep, al' njoj to ni malo ne smeta (sreca te je samojed, pa ima gustu dlaku)

Moj Sima je voleo da lovi moju nogu ispod pokrivaca. To nam je bila obavezna igra pred spavanje. Cim legnem, on se namesti i vreba, onda ja pocnem da mrdam prstima a on, sav srecan, krene u lov!

Mada, imala sam, svojevremeno, macora kog moja sestra nije podnosila (Nikad nisam ukapirala zasto)

E, to je, kod njih, kanda bilo uzajamno. Nikad nije bio grub ni sa mnom ni sa nanom, al nju je, obavezno, cekao u zasedi da joj pocepa najlonke!
maca22 maca22 23:40 10.05.2011

Re: dobro je kad su sve mačke na broju.

Izmorite macu igrom lova i onda svi slatko spavajte.
ivankagrump ivankagrump 13:52 11.05.2011

Re: dobro je kad su sve mačke na broju.

Nije da se hvalim (jeste ) ali ja nisam znala da macke mogu da budu ovako dobre i nezne dok nisam dobila svoje. One su stvarno za mene terapija. A svaka macka bi mogla da bude takva, samo kada bi se ljudi pravilno starali o njima. Ne, nije normalno imati izgrebane ruke do lakata i noge do kolena ako imas macku

Evo koja su tri faktora po mom misljenju bila odlucujuca u njihovom slucaju:

1) ostali su sa majkom duze od preporucenih 12 nedelja
2) usvojeni su zajedno sa bracom i sestrama iz legla (preporuka je usvojiti dvoje, ja sam uzela celo leglo )
3) sterilisani su pre polne zrelosti (sa 6 meseci)

pnbb pnbb 16:13 11.05.2011

Re: dobro je kad su sve mačke na broju.

A zasto biste jurili macku novinama?
Pa naravno da ce da sikće, to je sasvim normalno, macka nije pseto pa da trpi batine

pa da mi cita sport, okracale mi ruke nesto u zadnje vreme...
i sta kaze vasa politicka korektnost, ne treba ni pseto tuci, ajd dobro moze malo, trpeljiviji je..
maca22 maca22 20:48 11.05.2011

Re: dobro je kad su sve mačke na broju.

ivankagrump
Nije da se hvalim (jeste ) ali ja nisam znala da macke mogu da budu ovako dobre i nezne dok nisam dobila svoje. One su stvarno za mene terapija. A svaka macka bi mogla da bude takva, samo kada bi se ljudi pravilno starali o njima. Ne, nije normalno imati izgrebane ruke do lakata i noge do kolena ako imas macku

Evo koja su tri faktora po mom misljenju bila odlucujuca u njihovom slucaju:

1) ostali su sa majkom duze od preporucenih 12 nedelja
2) usvojeni su zajedno sa bracom i sestrama iz legla (preporuka je usvojiti dvoje, ja sam uzela celo leglo )
3) sterilisani su pre polne zrelosti (sa 6 meseci)

jecinaimisinamama jecinaimisinamama 00:33 08.05.2011

"Moj mali ludak"

Ovo "moj mali ludak" pod navodnike, jer ipak nije moj.

Sta drugo reci za njega, osim da je lud sto gradi.

P.S. mlekac, jedno ogromno izvinjenje. Htedoh da okacim Packetovu sliku dok je bio beba, ali sam sve te slike izbrisala iz fona.
mlekac mlekac 00:34 08.05.2011

Re: "Moj mali ludak"

jecinaimisinamama
Ovo "moj mali ludak" pod navodnike, jer ipak nije moj.

Sta drugo reci za njega, osim da je lud sto gradi.

P.S. mlekac, jedno ogromno izvinjenje. Htedoh da okacim Packetovu sliku dok je bio beba, ali sam sve te slike izbrisala iz fona.



Ma imas ih ti negde na nekom disku, sigurna sam, al' ko ce sad da trazi.

A naravno da je i tvoj - ti si ga donela!
jecinaimisinamama jecinaimisinamama 00:39 08.05.2011

Re: "Moj mali ludak"

A naravno da je i tvoj - ti si ga donela!



To sto sam ga donela, ne znaci da je moj. On bi trebalo, kazem - trebalo bi, da je u vlasnistvu dragog nam prestolonaslednika. To sto je cenjeni macor, svaciji po malo, pa i moj, to je nesto drugo.
mlekac mlekac 00:43 08.05.2011

Re: "Moj mali ludak"

jecinaimisinamama
A naravno da je i tvoj - ti si ga donela!



To sto sam ga donela, ne znaci da je moj. On bi trebalo, kazem - trebalo bi, da je u vlasnistvu dragog nam prestolonaslednika. To sto je cenjeni macor, svaciji po malo, pa i moj, to je nesto drugo.

Pa kad je mazulja...

Inace, Biberce je bio najbolji - sanjivo je konstatovao da se macak vratio, zagrlio ga, i nastavio da spava sa najsrecnijim osmehom na svetu!

TO je trebalo da slikam!

(Ovo zato sto se nisam setila da to i uradim)
maca22 maca22 00:59 08.05.2011

Re: "Moj mali ludak"

Moja lepotica maca je 1. maja napunila 18 godina. :) I nju je pronasao nas sada vec pokojni pas kao mace. Bila je cusnuta u podrum jedne od zgrada u ulici...
maca22 maca22 01:02 08.05.2011

Re: "Moj mali ludak"

EH, da... veliki zagrljaj za Belu.
mlekac mlekac 01:03 08.05.2011

Re: "Moj mali ludak"

maca22
EH, da... veliki zagrljaj za Belu.

Ma izmazila sam je samo tako!

Daj sliku dame u godinama...
maca22 maca22 01:48 08.05.2011

Re: "Moj mali ludak"



Nemam bolju :)
mlekac mlekac 02:02 08.05.2011

Re: "Moj mali ludak"

maca22


Nemam bolju :)

Ovo je jedan tako pametan pogled! Prosto vidis kako te cita!
maca22 maca22 02:59 08.05.2011

Re: "Moj mali ludak"

O da, ona otvara vrata, prozore, odgura rajbere, pokusava i kljuc da okrene (ali je zeza anatomija, nema palac da snazno stgene kad treba... :)))
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:36 08.05.2011

Re: "Moj mali ludak"

mlekac
nace, Biberce je bio najbolji - sanjivo je konstatovao da se macak vratio, zagrlio ga, i nastavio da spava sa najsrecnijim osmehom na svetu!




Ulepša mi ionako lep dan, ovaj tvoj komentar!
mlekac mlekac 04:04 08.05.2011

Re: "Moj mali ludak"

maca22
O da, ona otvara vrata, prozore, odgura rajbere, pokusava i kljuc da okrene (ali je zeza anatomija, nema palac da snazno stgene kad treba... :)))

Pa i ja sam morala da objasnjavam kumi pola sata da su vrata od spajza bila ZATVORENA kad smo posli iz kuce. Ali gospodin je, ocigledno, otkrio kako da ih otvori... Prosto neverovatno sta sve umeju, kad god im odgovara.
srdjan.pajic srdjan.pajic 06:11 08.05.2011

Re: "Moj mali ludak"

mlekac
maca22
O da, ona otvara vrata, prozore, odgura rajbere, pokusava i kljuc da okrene (ali je zeza anatomija, nema palac da snazno stgene kad treba... :)))

Pa i ja sam morala da objasnjavam kumi pola sata da su vrata od spajza bila ZATVORENA kad smo posli iz kuce. Ali gospodin je, ocigledno, otkrio kako da ih otvori... Prosto neverovatno sta sve umeju, kad god im odgovara.


E, a taj mačak tvog muža, Sima Sijamac, jel' voleo da "brblja"? Pročitao sam negde da su Sijamske mačke verovatno najpričljivije od svih mačjih vrsta, i da su, kao takve, pravi šou program. Ovaj naš mali isto ima dosta bogat repertoar, od čega mu je najupečatjlivija tačka kad je gladan ili kad nanjuši da je mesište iz frižidera - izvadjeno. Kuku, da možeš da ga čuješ, to je takav splet najjadnijih mogućih zvukova, kojima pokušava da ti nedvosmisleno stavi do znanja da se upravo sa dušom rastaje, i da su sekunde u pitanju, da mu daš komad mesa ili ga pustiš da "ugine". Skoro pa zvuči kao da je dizajnirano da ti nabije osećaj krivice, iako je raskošno hranjen nekoliko puta dnevno, uz obavezan snack, u vidu sveže posadjene travice (to je inače moj posao u kući, da izgajam travicu za Ušketa, u više saksija, tako da dok jednu brsti, druga mu raste).
mlekac mlekac 06:22 08.05.2011

Re: "Moj mali ludak"

srdjan.pajic
Kuku, da možeš da ga čuješ, to je takav splet najjadnijih mogućih zvukova, kojima pokušava da ti nedvosmisleno stavi do znanja kako se upravo sa dušom rastaje, i da su sekunde u pitanju, da mu daš komad mesa ili ga pustiš da "ugine". Skoro pa zvuči kao da je dizajnirano da ti nabije osećaj krivice, iako je raskošno hranjen nekoliko puta dnevno, uz obavezan snack, u vidu sveže posadjene travice (to je inače moj posao u kući, da izgajam travicu za Ušketa, u više saksija, tako da dok jednu brsti, druga mu raste).

E, konacno si mi razresio misteriju sa travicom!
Ja pokusala da gajim, al' obrsti je dok kazes keks, a onda od nove nista! Pazi kad mi nije palo ni na kraj pameti da je posadim u NEKOLIKO saksija!!!!

Hvala, druze, stvarno si me prosvetlio!

Sto se "starog" Sime tice, on je bio u simbiozi sa mojim svekrom. Oglasavao se samo ako se neko usudi da ga skine s dedinog ramena! Ali tada je umeo da se dernja za medalju.

Drugi Sima, ovaj moj linx, bio je od tih brbljivih. Sve je umeo da mi kaze...

A ova moja luda, Packe, izmjaukao se, inace, nocas vise nego u proteklih godinu dana! Cim mu se ucini da je ostao sam, pocne da zapomaze! Valjda trauma, sta li? Nadam se da mu nece preci u naviku. Eno ga, sad sa namestio na svoje najomiljatije mesto, Mudrici kod nogu, i spava li spava, a Bella legla i spava pored kreveta - da joj slucajno ne promakne...
srdjan.pajic srdjan.pajic 06:38 08.05.2011

Re: "Moj mali ludak"

mlekac

E, konacno si mi razresio misteriju sa travicom!
Ja pokusala da gajim, al' obrsti je dok kazes keks, a onda od nove nista! Pazi kad mi nije palo ni na kraj pameti da je posadim u NEKOLIKO saksija!!!!


Ma da, ja provalio da moram da ih sadim ofsetovano u vremenu, jer čim nema travice, Uške krene da žvaće cveće. A travica kad izraste jedno 3 cm, ja mu dam saksiju i odma sadim drugu. Otprilike je period nedelju dana da pojede a i da izraste.

Ali imam drugu enigmu. Ne mogu nikako da ukapiram šta da radim sa vodom. Uvek ima svoj sud, ali ga od kad imamo Ušketa, nismo ga videli da pije vodu iz njega. Nego uvek iz nečeg bezveze, od kade, klonje, preko onih tanjirića za saksije gde se skuplja voda, pa do akvarijuma.

A za ovo poslednje me je totalno bacio u rebus, jer akvarijum ima poklopac i ne može da dodje do vode. Ali sam ga ukebao jedne noći (ne znam zašto to radi noću) da se popne na akvarijum, otklopi filter za vodu i krene da lapće odatle, pa posle sve vrati na mesto kako je bilo. Sad moram da lepim selotejpom poklopac od filtra za vodu, da ne može da pije odatle (ta voda iz akvarijma nije baš zdrava, mada, srećom robice su mi ok, pa ne moram da sipam lekove).

Uglavnom, izmenjali smo Ušketu gomilu tanjirića, šolji, bokala, sranja, ali ne vredi. Uvek nadje neko levo mesto da iz njega pije vodu, što nama ni najmanje ne smeta, osim što je uvek neki >bljak< izvor.


mlekac mlekac 07:13 08.05.2011

Re: "Moj mali ludak"

srdjan.pajic


Uglavnom, izmenjali smo Ušketu gomilu tanjirića, šolji, bokala, sranja, ali ne vredi. Uvek nadje neko levo mesto da iz njega pije vodu, što nama ni najmanje ne smeta, osim što je uvek neki >bljak




Ista situacija ovde!

Doduse, desilo se nekoliko puta da je pio iz Belline cinije za vodu - al' to je bilo vise da joj tera inat, po principu, taman se, mukica, vrati iz setnje i krene ka ciniji, a on se nacrta tog sekunda i kao, bas mu se pije voda!

Inace, to su akrobacije po kujni i kupatilu - do onog da gurne cesmu sapom ne bi li prokapala...

Stvarno ne znam zasto? Valjda ce sad da ustane Jelica il ce mozda da se pojavi vet, pa da nam razjasne...
nikvet pn nikvet pn 12:51 08.05.2011

Re: "Moj mali ludak"

Ponašanje mačaka ...
Ne trudite se da ga razjasnite. One funkcionišu po svome. Uvek ostaje tajna zona; zato i jesu čarobne.
Evo mi na stolu bombona trikolor mačkice mlađe od godine. Grčevi ili trudovi ? Termin nepoznat, odliv nula, siske naliva ... Mačiće pipam ali jesu li živi ? Donešeni ili abortus ?
Mogu da odložim za sutra ali ako su mrtvi eto sepse. Odluka je - rez.
maca22 maca22 12:53 08.05.2011

Re: "Moj mali ludak"

Cim stignem odgovaram na iznesene probleme sa mackama. :)
mlekac mlekac 12:56 08.05.2011

Re: "Moj mali ludak"

nikvet pn
Ponašanje mačaka ...
Ne trudite se da ga razjasnite. One funkcionišu po svome. Uvek ostaje tajna zona; zato i jesu čarobne.
Evo mi na stolu bombona trikolor mačkice mlađe od godine. Grčevi ili trudovi ? Termin nepoznat, odliv nula, siske naliva ... Mačiće pipam ali jesu li živi ? Donešeni ili abortus ?
Mogu da odložim za sutra ali ako su mrtvi eto sepse. Odluka je - rez.

Ajde javi ishod - ako je bio pozitivan.

Sreca za nase mace, kuce i ostale ljubimce sto ima vas posvecenih toj, nadasve zahtevnoj, profesiji!

Za tebe i tvoje kolege:
mlekac mlekac 12:59 08.05.2011

Re: "Moj mali ludak"

maca22
Cim stignem odgovaram na iznesene probleme sa mackama. :)


A ko ce bolje od Mace da zna sta mace misle?
maca22 maca22 13:07 08.05.2011

Re: "Moj mali ludak"

mlekac
maca22
Cim stignem odgovaram na iznesene probleme sa mackama. :)


A ko ce bolje od Mace da zna sta mace misle?

Prepourucijem sviom mackovlasnicima knjigu Dezmonda Morisa "kako razumeti macije ponasanje" (ili kako bi se to vec prevelo)

Ovo je Dezmond Moris http://en.wikipedia.org/wiki/Desmond_Morris


Ovo su neke od njegovih knjiga on cat behaviour.
http://www.amazon.co.uk/Catwatching-Essential-Guide-Cat-Behaviour/dp/0091883113

http://cgi.ebay.com/Catlore-Desmond-Morris-CAT-KITTEN-BEHAVIOR-BOOK-HC-/370280698627


http://www.librarything.com/work/273391
nikvet pn nikvet pn 13:43 08.05.2011

Re: "Moj mali ludak"

Evo gotovo. Sve proteklo o.k., mače je bilo jedno ali vredno; otud muka. Dobri mu izgledi. Organe sam odstranio da joj to više ne pada na pamet.
Očekujem vlasnike, tatu i ćerku koja je otišla u suzama. Evo ih ali nema kez. Videli mače pa se smrkli. Neće ga.

Raznog naroda ima.

Prepourucijem sviom mackovlasnicima knjigu Dezmonda Morisa

Obavezno.
maca22 maca22 13:57 08.05.2011

Re: "Moj mali ludak"

nikvet pn
Očekujem vlasnike, tatu i ćerku koja je otišla u suzama. Evo ih ali nema kez. Videli mače pa se smrkli. Neće ga.
Raznog naroda ima.


A nisu se setili da sterilisu ženku prethodno?
Neodgovorni egoisti.
maca22 maca22 14:04 08.05.2011

Re: "Moj mali ludak"

srdjan.pajic
mlekac
nace, Biberce je bio najbolji - sanjivo je konstatovao da se macak vratio, zagrlio ga, i nastavio da spava sa najsrecnijim osmehom na svetu!

Ulepša mi ionako lep dan, ovaj tvoj komentar!

Jeste preslatko.
maca22 maca22 14:05 08.05.2011

Re: "Moj mali ludak"

mlekac
maca22
O da, ona otvara vrata, prozore, odgura rajbere, pokusava i kljuc da okrene (ali je zeza anatomija, nema palac da snazno stgene kad treba... :)))

Pa i ja sam morala da objasnjavam kumi pola sata da su vrata od spajza bila ZATVORENA kad smo posli iz kuce. Ali gospodin je, ocigledno, otkrio kako da ih otvori... Prosto neverovatno sta sve umeju, kad god im odgovara.

Pa nisam sigurna, kada umeju, time se naveliko koriste, i otvaraju sveeee. Ako to ne bude nastavio da radi, da niste sluuučajno ostavili neka vrata otvorena? Da vam nije šmugnuo u hodnik između nogu? Kao ovaj Uške vandal.
maca22 maca22 14:16 08.05.2011

Re: "Moj mali ludak"

srdjan.pajic
Kuku, da možeš da ga čuješ, to je takav splet najjadnijih mogućih zvukova, kojima pokušava da ti nedvosmisleno stavi do znanja da se upravo sa dušom rastaje, i da su sekunde u pitanju, da mu daš komad mesa ili ga pustiš da "ugine". Skoro pa zvuči kao da je dizajnirano da ti nabije osećaj krivice,




mlekac

Ja pokusala da gajim, al' obrsti je dok kazes keks, a onda od nove nista! Pazi kad mi nije palo ni na kraj pameti da je posadim u NEKOLIKO saksija!!!!

Ili da gajiš tu mladu u nekoj prostoriji gde mu je zabranjen ulaz. I da, dok jednu jede, druga niče.
Inače, Srđane, moja jede poneko cveće koje joj se baš svidi bez obzira na travu. Tako da primamljive vrste cveća više nemamo.
Pogledajte spisak otrovnog cveća negde na netu, znam da su difenbahije.


srdjan.pajic
otklopi filter za vodu i krene da lapće odatle, pa posle sve vrati na mesto kako je bilo.



srdjan.pajic
Uglavnom, izmenjali smo Ušketu gomilu tanjirića, šolji, bokala, sranja, ali ne vredi. Uvek nadje neko levo mesto da iz njega pije vodu, što nama ni najmanje ne smeta, osim što je uvek neki >bljak

Mislim da su retke mačke koje nemaju bizaran odnos prema vodi i uživaju u svojim tajnim izvorima. Moguće da zato noću tajno pije iz akvarijuma?
maca22 maca22 14:18 08.05.2011

Re: "Moj mali ludak"

Moj druga mačka, crna, pije iz posude ali tako što prvo napravi poret šapom kao da sklanja nepostojeću zabokrečinu i lišće da dođe do vode.
ali što voli tekuću vodu... iz ččesme, oluka...
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:20 08.05.2011

Re: "Moj mali ludak"

maca22
Moj druga mačka, crna, pije iz posude ali tako što prvo napravi poret šapom kao da sklanja nepostojeću zabokrečinu i lišće da dođe do vode.
ali što voli tekuću vodu... iz ččesme, oluka...


Ma jeste, zbunjujuće je to ponašanje. Sinoć smo gledali neki film i na stolu je bila Rebekina šolja, sa nešto malo vode na samom dnu. I ovaj je skočio na sto i ugurao celu glavu u šolju. Pa kad nije mogao da dohvati, onda je krenuo da gura šapu, pa da liže sa nje. A pri tome, njegova šolja je uvek do vrha puna vode.

Primetio sam još jedan smešan fenomen. Imam neke grickalice za njega, za negu zuba. Izgleda kao male ribice (ono što smo dobijali za užinu kad nije bilo smokija ili čipsa), i to ima u sebi lososovog mesa ili arome, što mačke obožavaju. I sad kad to zagrabim rukom i pružim Ušketu, on krene kao sumanut da mi njuši prste, ali uopšte ne provaljuje da su mi na dlanu te ribice. Mislim da ih on zbog boje ne vidi, jer se valjda ne razlikuje od boje moje kože (zaboravio sam sad u kom opsegu talasnih dužina mačke optimano vide (sa najvećim dinamičkim opsegom), i moguće je da im je opseg u ovom delu talasnih dužina (boja mojih ruku i tih ribica) mali, pa ne mogu da primete razliku u kontrastu). Ali me čudi da samo po mirisu ne može da nadje ribice na mom dlanu. Za prste nekako zna da su moji i nikad ne krene greškom da ih grize, i to tako traje dok mu ribice bukvalno ne stavim na jezik. Ali kako ih spustim na njegov tanjir, odma ih nadje i smaže, no problemo.

Iščitao sam i ja nekoliko tih knjiga o mačjem ponašanju, moram reći - sa velikim uživanjem. Još ih više zavoliš kad skapiraš da funkcionišu po nekim svojim pravilima koja imaju malo toga zajedničkog sa činjenicom da su pored ljudi već desetine hiljada godina.
bocvena bocvena 20:12 08.05.2011

Re: "Moj mali ludak"

Još ih više zavoliš kad skapiraš da funkcionišu po nekim svojim pravilima koja imaju malo toga zajedničkog sa činjenicom da su pored ljudi već desetine hiljada godina.

Zato ja i obožavam mačke. Zato što su uvek divlje životinje, čak i kada ti vise sa ramena i predu sve u šesnes. Prvi šušanj i postaju lovci. Obožavam čak i način na koji treniraju ljude da rade šta njima treba:)
Nismo mi pripitomili mačke. One nama dozvoljavaju da živimo s njima. I pomaze nas ponekad:)

Uživala sam u ovim mačkarskim pričama.
ivankagrump ivankagrump 21:12 08.05.2011

Re: "Moj mali ludak"

Nadam se da mu nece preci u naviku.


Nece sigurno, doci ce sebi za koji dan. To rade macke koje su usamljene (separation anxiety), a posto vi imate i psa, macak je sigurno izrastao u psihicki stabilnu licnost

Inace za prozore preporucujem rolo-komarnike, ne smetaju kada je prozor zatvoren a lako se aktiviraju kada otvorite prozor!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana