Društvo

Osnovno ljudsko pravo na alkohol i Jelenu Karleušu

Predrag Azdejković RSS / 13.05.2011. u 13:09

Zajecar-zajecarski-srednjos_620x0.13272.jpg 

U devedeset posto slučajeva fašističke izjave počinju sa „neću da moja deca...", a deset sa „nemam ja ništa protiv, ali..."

Ovih dana aktuelno je pitanje da li smemo da kupujemo alkohol posle 22h. Ustala kuka i motika da brani osnovno ljudsko pravo na alkoholisanje. Naravno da to meni izgleda debilno i kretenski, jer ti isti sede kod kuće kad im se krše sva ostala ljudska prava, ali čim se dirnulo u alkohol i zajebanciju, eto ti kritične mase da se prave demonstracije. Tu je nešto duboko bolesno, ali svako ima pravo da sam sebi određuje prioritete u životu. Mene taj scenario zabrane prodaje alkohola posle 22h mnogo podseća na beogradsku Paradu ponosa. Reći ćete da mene sve asocira na pederluk i u pravu ste, mene zaista sve, apsolutno sve asocira na pederluk. Elem, ako hoćete da se alkoholišete to možete da radite u svoja četiri zida, jer tamo neki roditelji neće da njihova deca bla bla bla. Slično je bilo i za paradu, neću da moja deca gledaju i neka se pederišu u četiri zida. Novi Sad je pokušao da uvede sličnu zabranu, koja je ocenjena kao protivustavna, ali naše vlasti nisu imale problem da protivustavnu odluku još jednom donesu. Ko još obraća pažnju na Ustav, koji je od preambule pa nadalje smešan. Ova zabrana se uvodi kako maloletnici ne bi kupovali alkohol, ostali su kolateralna šteta, a niko se ne zapita čemu sve to kad je prodaja alkohola maloletnicima već zabranjena i šta rade i čemu služe roditelji tih maloletnika? Rečenica sa početka ovog teksta „neću da moja deca..." jeste najveći izgovor za roditeljsku nesposobnost. Zato što su oni nesposobni i loši roditelji, koji ne znaju da rade svoj posao, ili nemaju vremena da rade svoj posao, neko drugi treba da ispašta. To što su nesposobni i loši roditelji suviše zauzeti da prate svoje dete i vaspitavaju ga, ne znači da mi ostali treba da ispaštamo zbog toga. Ali stvarno, dokle ćemo mi ostali da ispaštamo jer su tamo neki ljudi loši roditelji? Često imamo reakciju „šta ja da kažem detetu kad vidi dva pedera kako se ljube"? Boli me tuki šta ćeš da kažeš. To je tvoj posao. To što ne znaš da radiš svoj posao, ne znači da treba skloniti sve iz društva što ne znaš da objasniš ili te je sramota da objasniš (tu mislim na seks).

Drugi slučaj koji je meni posebno zanimljiv jeste Jelena Karleuša u Zaječaru. Okupili se rock srednjoškolci i nosili transparent „Volovi na ražnju, krava na bini, telci u publici", na šta im je JK odgovorila da mogu da joj popuše i nastavila da peva. Svi mediji su oduševljeno pozdravili srednjoškolce, a gest JK kao vređanje publike?! Izvinite, ali ti rock srednjoškolci su obični kultur-rasisti i fašisti. Da li postoji razlika između hrišćanskih fundamentalista koji protestuju ispred rock koncerata jer se promoviše satanizam, alkoholizam i narkomanija i ovih iz Zaječara? Nema, to je jedna te ista bagra, koja želi da brani ljudima da rade ono što žele. Ovde nije u pitanju muzika Jelene Karleuše, već prava da ljudi to vole i slušaju i da to pravo mora da se brani, jer ako ne branimo to pravo, onda ne možemo da branimo svoje pravo da radimo ono što želimo. Naravno, tu na scenu stupa radimo ono što želimo sve dok ne ugrožavamo druge. Mnogi bi rekli da muzika JK ugrožava druge, ali će to reći i hrišćanski fundamentalisti za rock, roditelji za alkohol i pederluk... Zato postoji nešto što se zove tolerancija. Tolerišem koncert JK, jer posle mogu da zahtevam da se toleriše rock koncert, jer i to nekome smeta, jer posle mogu da zahtevam da se toleriše gej parade, jer i to nekome smeta... Kada je muzika u pitanju podele su mnogo veće i jače nego kad su u pitanju religija, nacionalnost... što je apsolutno debilno. Za pojedine vrste muzike se vezuju određene kulturne vrednosti i ono što mene najviše vređa jeste da pojedini ljudi misle da su bolji od drugih samo zato što slušaju neku vrstu muzike. Izvinite, to je mnogo smešno i jadno.

Oba slučaja koje sam naveo su slični. Ako nam smeta što neko želi da nam uskrati slobodu izbora i pravo na alkoholisanje, onda mora da nam smeta što neko želi da uskrati Karleuši pravo da peva i pravo da ljudi nju slušaju. Naravno, nama niko ne može da zabrani da mislimo da su alkohol i muzika Jelene Karleuše štetni, ali odbrana prava na „štetne" materije mora da ide u paketu, jer smo u suprotnom maliciozni i licemerni.

Predrag M. Azdejković

www.azdejkovic.com

Atačmenti



Komentari (453)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

jacHa. jacHa. 13:23 13.05.2011

preporuka

i ja sam peder, jk, i alkokoličar ako treba - a treba!
pozzz britkoj tvojoj pameti!
albicilla albicilla 16:00 13.05.2011

Re: preporuka

cvetkonoplje cvetkonoplje 20:30 13.05.2011

poruka

jeli Peđice, da ti nisi možda pio, kod Mitrovića, onu kaficu sa teškim metalima?
JJ Beba JJ Beba 13:25 13.05.2011

trandža

na šta im je JK odgovorila da mogu da joj popuše i

otvoreno, iskreno, strasno
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 13:26 13.05.2011

Re: trandža

izvini, kakva je to transfobija
JJ Beba JJ Beba 13:27 13.05.2011

Re: trandža

Predrag Azdejković
izvini, kakva je to transfobija


nemaš ništa bolje na lageru?
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 13:31 13.05.2011

Re: trandža

pa, ako koristiš vulgarizovani sleng za transseksualne osobe da nekog uvrediš, to je transfobija...
JJ Beba JJ Beba 13:33 13.05.2011

Re: trandža

Predrag Azdejković
pa, ako koristiš vulgarizovani sleng za transseksualne osobe da nekog uvrediš, to je transfobija...

izuzetno
zadivljena sam tvojim dedukovanjem
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 13:34 13.05.2011

Re: trandža

nije moja, prepisao sam iz štampanih materijala nevladinih organizacija
JJ Beba JJ Beba 13:35 13.05.2011

Re: trandža

JJ Beba
Predrag Azdejković
pa, ako koristiš vulgarizovani sleng za transseksualne osobe da nekog uvrediš, to je transfobija...

izuzetno
zadivljena sam tvojim dedukovanjem


možda bi komentar bio drugačiji da nije pozvala decu da joj popiše, što implicira da ima aparat za popušiti. mislim kad ga već nudi
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 13:43 13.05.2011

Re: trandža

Krivični zakonik Republike Srbije dozvoljava seksualne odnose sa starijima od 14 godina. Srednjoškolci imaju minimum 15, tako da mogu legalno da puše Karleuši.
maca22 maca22 14:55 13.05.2011

Re: trandža

Predrag Azdejković
Krivični zakonik Republike Srbije dozvoljava seksualne odnose sa starijima od 14 godina. Srednjoškolci imaju minimum 15, tako da mogu legalno da puše Karleuši.

Kao i mi da joj kazemo da je luda šund krava. Realno.
tsunade tsunade 16:40 13.05.2011

Re: trandža

maca
Kao i mi da joj kazemo da je luda šund krava. Realno


primitivna chuskija, realno... cisto da se nadovezem na tvoju opasku koja je
ivankagrump ivankagrump 01:16 14.05.2011

Re: trandža

Krivični zakonik Republike Srbije dozvoljava seksualne odnose sa starijima od 14 godina. Srednjoškolci imaju minimum 15, tako da mogu legalno da puše Karleuši.



Hahahaha Pedja, izjava godine, obozavam te
ivankagrump ivankagrump 01:18 14.05.2011

Re: trandža

Kao i mi da joj kazemo da je luda šund krava. Realno.


Pa to je sve sloboda govora. Njihovo pravo je da joj kazu da je krava, njeno pravo je da im kaze da joj popuse. Za to smo se borili
ljuboten ljuboten 17:15 14.05.2011

Re: trandža

na šta im je JK odgovorila da mogu da joj popuše i

otvoreno, iskreno, strasno


Valjda da joj poližu, ili ona ima i kitu pored pice?
master.dragi master.dragi 10:59 16.05.2011

Re: trandža

Valjda da joj poližu, ili ona ima i kitu pored pice?


koksy koksy 14:48 17.05.2011

Re: trandža

ljuboten
na šta im je JK odgovorila da mogu da joj popuše i

otvoreno, iskreno, strasno


Valjda da joj poližu, ili ona ima i kitu pored pice?


ja evo već treći dan ovo čitam i impresije ne popuštaju.
Biljana 77 Biljana 77 13:26 13.05.2011

Zenica oka vašeg

koja želi da brani ljudima da rade ono što žele
Ajde ne preteruj. Niko joj ništa nije branio, ni zabranio. Ljudi samo misle da bi obeležavanje Dana grada u kojem je i Gitarijada možda bilo adekvatnije sa nekim drugim muzičarem i vrstom muzike. Imaju svako pravo da se bune. I manjina su. Ja sam mislila da je LGBT populacija sa sve svetom Jelenom uvek na strani (ugrožene) manjine.

Pre dvadesetak godina u mom gradu, izrazito pankerski nastrojenom, svirao je Toni Montano, džiber i plagijator. Em, što na koncertu nije bilo nikog, još su mu isekli i gume na kolima. Da se to desilo Karleuši u Zaječaru verovatno bi to nazavli homofobnim, desničarskim, fašističkim ispadom...U stvarnosti znači samo -nosi se seljančuro, ne sviđa nam se tvoja džiberska muzika. I OK bi bilo da odgovaraju za nanošenje materijalne štete, vandalizam, šta god.. ali manite se vrištanja - fašizam! kad god se nekome ne svidi nešto što se tebi sviđa. Jer onda si i ti jednako fašista.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 13:29 13.05.2011

Re: Zenica oka vašeg

Ljudi samo misle da bi obeležavanje Dana grada u kojem je i Gitarijada možda bilo adekvatnije sa nekim drugim muzičarem i vrstom muzike.


Ali nisu oni jedini u tom gradu? Postoje i drugi ljudi i druge želje i druge potrebe?!

Pre dvadesetak godina u mom gradu, izrazito pankerski nastrojenom svirao je Toni Monatano, džiber i plagijator.


Nemam ja protiv da protest bude politički i socijalno motivisan. Da su se ti klinci okupili i protestovali jer ona nosi cipele koje koštaju koliko godišnja plata njihovih roditelja - imali bi moju podršku, ali oni su protestovali jer je ona krava, publika džiberi, a oni su COOL, ali to niko ne shvata!?
antioksidant antioksidant 13:33 13.05.2011

Re: Zenica oka vašeg

Da su se ti klinci okupili i protestovali jer ona nosi cipele koje koštaju koliko godišnja plata njihovih roditelja

sad te tek nista ne razumem
a sto bi se njih ticalo kakve cipele ona nosi?
klinci imaju misljenje da je ona krava, publika dziberi a oni cool i to su rekli javno
karleusa je otpevala svoje (ovo oko pevanja shvati uslovno) pokupila honorar ako ga je bilo i sve ok

jacHa. jacHa. 13:36 13.05.2011

Re: Zenica oka vašeg

šta god ja o jk privatno mislila, njen nastup je bio legalan, pozvana je, a klinci su ometali javni red i mir. to što javne vlasti pozivaju jk je druga stvar, treba prozivati organizatore i tražiti ostavke kulturnih radnika u zaječaru, a ne vređati pevaljke. peđa ne preteruje i potpuno je u pravu.
(ja sam danas iz obližnje srednje škole, a prilikom raspuštanja maturanata, uveseljavana drekom karleuše, gragrane mirković i kojekakvih nepoznatih mi kričrsa, filovano kolcetom, na sjajnom ozvučenju u periodu od tri sata, e to je već silovanje mozga. nelegalno i neprimereno školi)
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 13:36 13.05.2011

Re: Zenica oka vašeg

nije ok... postoji disbalans u percepciji događaja s kojim ja imam problem.

karleuša je kučka koja je vređala publiku, a srednjoškolci su super - e pa nisu...
JJ Beba JJ Beba 13:37 13.05.2011

Re: Zenica oka vašeg

klinci imaju misljenje da je ona krava, publika dziberi a oni cool i to su rekli javno
karleusa je otpevala svoje (ovo oko pevanja shvati uslovno) pokupila honorar ako ga je bilo i sve ok

tako je. sve je na svom mestu
Biljana 77 Biljana 77 13:37 13.05.2011

Re: Zenica oka vašeg

Ali nisu oni jedini u tom gradu? Postoje i drugi ljudi i druge želje i druge potrebe?!

Kao što rekoh, evidentno su manjina. Koncert je održan na zadovljstvo nekoliko hiljada fanova....

Aham... Samo politički i socijano motivisani protesti su ok. Pa dobro, kulturna politika grada u kome živiš je i politička i društvena kategorija.

Mislim da je besmisleno da se natežemo dalje, pošto sam 100% sigurna da ovog tektsa ne bi bilo, da se isto desilo nekoj Seki, Ceci, Goci...
antioksidant antioksidant 13:41 13.05.2011

Re: Zenica oka vašeg

karleuša je kučka koja je vređala publiku, a srednjoškolci su super - e pa nisu...

карлеуса је непристојна
клинци су непристојни
евентуално оправдање за клинце је што они немају микрофон паморају да буду гласнији да би се чули (а шта су имали да кажу покушавали су да кажу градским властима и својим родитељима - не карлеуши)
а ако је јеца имала коментар на клинце могла је да напише колумну - претпостављам да би била читана
шалим се - имати став да је нека појава на сцени одвратна није културфашизам
опсовати са бине је непристојно било да то ради јелена карлеупша или наташа беквалац
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 13:41 13.05.2011

Re: Zenica oka vašeg

Pa dobro, kulturna politika grada u kome živiš je i politička i društvena kategorija.


U Zaječaru postoji Gitarijada, postoje sadržaji i za kvazi-kulturnu publiku... ali ovde je protest koji ima za cilj da svega ostalog nema. Protest je da JK i njoj slični nikada više ne kroče u Zaječar. Može protest da se nedovoljno izdvaja za pozorište, da je budžet za Gitarijadu mali, a ima za Karleušu... To ovde nije bio slučaj, već zabraniti JK i njoj slične!
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 13:44 13.05.2011

Re: Zenica oka vašeg

Biljana 77


Mislim da je besmisleno da se natežemo dalje, pošto sam 100% sigurna da ovog tektsa ne bi bilo, da se isto desilo nekoj Seki, Ceci, Goci...


I meni je nešto palo na pamet da mnogi mnogima u Srbiji uskraćuje osnovno ljudsko pravo na Cecu, npr.
ali, kako sam se ja izjasnio za prohibicuju posle 22.00, ne bih da se mešam.
antioksidant antioksidant 13:45 13.05.2011

Re: Zenica oka vašeg

Protest je da JK i njoj slični nikada više ne kroče u Zaječar.

не, него да се јелена карлеуша не плаћа да пева (опет схвати условно) из градског буџета
и протест наравно да неће успети јер су клинци очита мањина
шта би ти хтео у ствари? да сви, чак и они који мисле да је карлеуша скандалозна певачица, о њој причају у суперлативима?
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 13:46 13.05.2011

Re: Zenica oka vašeg

Budžet pune i oni koji slušaju JK i narodnjake... što znači da i oni imaju pravo na zabavne sadržaje?
Biljana 77 Biljana 77 13:48 13.05.2011

Re: Zenica oka vašeg

а сви, чак и они који мисле да је карлеуша скандалозна певачица, о њој причају у суперлативима?

Naravno. Jer ona je zaštitnica LGBT popualcije. I sigurno je u pravu u i svemu drugom. Jbt... gori ste od Slobinih glasača devedesetih...

EDIT:
ali ovde je protest koji ima za cilj da svega ostalog nema. Protest je da JK i njoj slični nikada više ne kroče u Zaječar
Aman daj neki citat kojim ćeš ovo potkrepiti i prestani da spinuješ. U čemu je bre fora? Ako neko kaže za Karleušu da je krava, on je ultradesničar koji guši ljudske slobode? Btw. nešto se prisećam JK iz devedesetih, slabo se isticala u demokratskim, socijalno -politički motivisanim protestima.

I ne reče mi, da l' bi ovako lamentirao i nad identičnom sudbom neke druge folk dive()?
antioksidant antioksidant 13:50 13.05.2011

Re: Zenica oka vašeg

pedja
протест наравно да неће успети јер су клинци очита мањина

ali to ne sprecava nikoga da kaze sta misli o toj muzici (shvati ovo uslovno)

da ti odgovorim, imaju pravo na te sadrzaje i dobijaju ih (doci ce karleusa verovatno ponovo u zajecar) ali klinci imaju pravo da isprozivaju los ukus

nije ovde bilo nikakvog kultur fasizma, nije bilo narusavanja reda i mira
nepristojnosti - da ali to je granica - niko nije bio ugrozen (sem mozda jelenine sujete ali ako ona stvarno veruje da zna da peva...)
jacHa. jacHa. 13:55 13.05.2011

Re: Zenica oka vašeg

klinci imaju pravo da isprozivaju los ukus

ali ne na način na koji su to uradili, to ih spušta na nivo siledžija
wukadin wukadin 13:57 13.05.2011

Re: Zenica oka vašeg

Je li neko prebijen?
Čitao sam tekst dijagonalno, a ne čuh da je bilo fizičkog incidenta (vesti takođe pratim dijagonalno, samo Noleta i pomalo pesmu Evrovizije).
antioksidant antioksidant 13:57 13.05.2011

Re: Zenica oka vašeg

ali ne na način na koji su to uradili, to ih spušta na nivo siledžija

vikali su
nosili transparente sa uvredljivim sadrzajem (u kojem nisu pozivali na nasilje)
zar nije malo preterano kvalifikovati ih kao siledzije?
jacHa. jacHa. 13:59 13.05.2011

Re: Zenica oka vašeg

Je li neko prebijen?

tuča nije jedina demonstracija siledžijstva. ja ne znam da je bilo tuče i nisam na tuču ni mislila.
antioksidant antioksidant 14:01 13.05.2011

Re: Zenica oka vašeg

tuča nije jedina demonstracija siledžijstva

a na koju tacno demonstraciju siledzijstva mislis?
jacHa. jacHa. 14:02 13.05.2011

Re: Zenica oka vašeg

zar nije malo preterano kvalifikovati ih kao siledzije?

možda i jeste, ali ja ne želim da moja deca sutra budu ni na jednoj strani od te dve u zaječaru a ti?
promocija kulture se ne vrši tako nekulturno
jacHa. jacHa. 14:05 13.05.2011

Re: Zenica oka vašeg

a na koju tacno demonstraciju siledzijstva mislis?

na to da upadneš na nečiji koncert sa uvredljiviš transparentima i dižeš larmu s namerom da ometaš koncert.
aj zamisli da je bio neko sa druge strane na bini, ati u publici sa flajkom piva. ko bi sad tu bio džiber?
Biljana 77 Biljana 77 14:09 13.05.2011

Re: Zenica oka vašeg

vikali su
nosili transparente sa uvredljivim sadrzajem (u kojem nisu pozivali na nasilje

Biće da smo mi devedesetih stasali na ovakvoj uličnoj, siledžijskoj matrici pa ne umemo da prepoznamo nasilje.

(Inače pre nego što se odjavim, može Karleuša da glumi tolernacijui elitu koliko god hoće, ona je tipičan produkt najtotalitarnijeg, kriminalizovanog perioda ovog društva, moralni talog, sa sve vezama sa pokojnim kriminalcima i bivšim muževima iz familije domaćih bisnismena, sve moj do mojega; nikakva pevačica sa tekstovima koji vređaju inteligeniciju i stavom i ponašanjem koji je primeren njenom obrazovanju i kulturnom obrascu).
Kazezoze Kazezoze 14:13 13.05.2011

Re: Zenica oka vašeg

jacHa.
klinci imaju pravo da isprozivaju los ukus

ali ne na način na koji su to uradili, to ih spušta na nivo siledžija

meni se baš dopada način na koji su to ispoljili.
kulturno, parolama, nema reči o nasilju i siledžijstvu.
jacHa. jacHa. 14:14 13.05.2011

Re: Zenica oka vašeg

(Inače pre nego što se odjavim, može Karleuša da glumi tolernacijui elitu koliko god hoće, ona je tipičan produkt najtotalitarnijeg, kriminalizovanog perioda ovog društva, moralni talog, sa sve vezama sa pokojnim kriminalcima i bivšim muževima iz familije domaćih bisnismena, sve moj do mojega; nikakva pevačica sa tekstovima koji vređaju inteligeniciju i stavom i ponašanjem koji je primeren njenom obrazovanju i kulturnom obrascu).

ja ne branim jk, o njoj mislim isto što i ti, tu se potpuno slažemo. već branim pravo nekoga da održi koncert i pravo publike da isti sluša/gleda bez vređanja i ometanja. građanski protest je nešto drugo od klinačke divizije sa gitarama.
JJ Beba JJ Beba 14:14 13.05.2011

Re: Zenica oka vašeg

jacHa.
klinci imaju pravo da isprozivaju los ukus

ali ne na način na koji su to uradili, to ih spušta na nivo siledžija

a na koji nivo spušta jecu koja nudi deci da joj popuše? kako ljupko. i to sve samo zato što ne može da podnese da je neko ne voli, da neko ne voli to što peva, kako izgleda i to javno ispolji?
JJ Beba JJ Beba 14:17 13.05.2011

Re: Zenica oka vašeg

meni se baš dopada način na koji su to ispoljili.
kulturno, parolama, nema reči o nasilju i siledžijstvu.

i ja tako mislim.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 14:18 13.05.2011

Re: Zenica oka vašeg

Mogu klinci da rade i kažu šta god, ovde je samo priča da oni nisu u pravu i da su obični bilmezi... ni malo heroji, naprotiv.
jacHa. jacHa. 14:20 13.05.2011

Re: Zenica oka vašeg

to što se ona dalje srozava me zabole, ali u pravu si, treba joj zabraniti javne nastupe, taman sad ima razloga!
ali krivo mi je da klinci sa gitarama ispadaju huligani, jer ja sam se zaljubljivala u te kosijanere i gitariste (dok nisu oćelavili, kao sadašnji primerak predmeta ljubavi end abožavanja)
JJ Beba JJ Beba 14:20 13.05.2011

Re: Zenica oka vašeg

vikali su
nosili transparente sa uvredljivim sadrzajem (u kojem nisu pozivali na nasilje

sram ih bilo, da ih bude sram. verovatno i psuju po podu, huligani jedni.
sto posto i buše deci balone ili zvone na vratima pa pobegnu.
pozivom da joj popuše umetnica je adekvatno kaznila bezobrazne i razularene huligane
NNN NNN 14:28 13.05.2011

Re: Zenica oka vašeg

zabraniti JK

siledžija

fašisti

šta je sledeće?
genocid?

koliko vidim na transparentu piše "Volimo..."
jacHa. jacHa. 14:33 13.05.2011

Re: Zenica oka vašeg

šta je sledeće?
genocid?

nisam ja taka, ne boj se. ali uvek pričam šta mislim. na primer, uvek sam, i pre petnaestak godina na platou usred mu govora, a i danas, mislila da je bećković matija dobar pesnik i loš političar

edit:
zabraniti je: jer vređa sa bine
siledžije: a šta drugo?
fašisti: to nije moje
maca22 maca22 14:57 13.05.2011

Re: Zenica oka vašeg

jacHa.
klinci su ometali javni red i mir.

Klici su kao i uvek rekli da je car go.
maca22 maca22 14:59 13.05.2011

Re: Zenica oka vašeg

Biljana 77
Ali nisu oni jedini u tom gradu? Postoje i drugi ljudi i druge želje i druge potrebe?!

Kao što rekoh, evidentno su manjina. Koncert je održan na zadovljstvo nekoliko hiljada fanova....

Aham... Samo politički i socijano motivisani protesti su ok. Pa dobro, kulturna politika grada u kome živiš je i politička i društvena kategorija.

Mislim da je besmisleno da se natežemo dalje, pošto sam 100% sigurna da ovog tektsa ne bi bilo, da se isto desilo nekoj Seki, Ceci, Goci...

Tacno.
jacHa. jacHa. 15:01 13.05.2011

Re: Zenica oka vašeg

Klici su kao i uvek rekli da je car go.

pa bi da ga sklone u četiri zida da gologuza van očnog im dometa
maca22 maca22 15:02 13.05.2011

Re: Zenica oka vašeg

jacHa.
klinci imaju pravo da isprozivaju los ukus

ali ne na način na koji su to uradili, to ih spušta na nivo siledžija

Ni najmanje.
maca22 maca22 15:05 13.05.2011

Re: Zenica oka vašeg

jacHa.
ali krivo mi je da klinci sa gitarama ispadaju huligani

Ne ispadaju.
maca22 maca22 15:06 13.05.2011

Re: Zenica oka vašeg

jacHa.
Klici su kao i uvek rekli da je car go.

pa bi da ga sklone u četiri zida da gologuza van očnog im dometa

Ne bi.
jacHa. jacHa. 15:06 13.05.2011

Re: Zenica oka vašeg

Ne ispadaju.

ispadaju. uta-ta.
jacHa. jacHa. 15:07 13.05.2011

Re: Zenica oka vašeg

Ne bi.

bi. prrr...
gedza.73 gedza.73 15:18 13.05.2011

Re: Zenica oka vašeg

karleuša je kučka koja je vređala publiku, a srednjoškolci su super - e pa nisu...


A ko će da brani volove?

FREE VOLOVI. Dajte pravo volovima na život bez ražnja.

Predraže, svašta od tebe. Ubi se da odbraniš Jecu, drugi se ubiše da odbrane Cecu. A meni stvarno one sliče na krave.

Njeno je pravo da peva (čuj peva, vrišti) nebulozne tekstove, kao što je pravo ove dece da kaže da je krava koja nameće pogrešne vrednosti. Ono su,bre, opasne vibracije.

Stavi sam na tas. Sa jedne strane njene izjave o pravima LGBT populacije, a sa druge promovisanje veza sa kriminalcima, gešenje slobode govora, potpuna plastifikacija lica i torzoa, stila i vrste pevanja,načina oblačenja...



Ja sam bilmez koji smatra da je obična ne krava već kravetina. Onaj obruč joj dajem gratis.

Da li ti ovim tekstom osuđuješ one stare tekstove gde se ismevao pokojni patrijarh Pavle?
buba_truba buba_truba 15:22 13.05.2011

Re: Zenica oka vašeg

Predrag Azdejković
nije ok... postoji disbalans u percepciji događaja s kojim ja imam problem.karleuša je kučka koja je vređala publiku, a srednjoškolci su super - e pa nisu...

Ah ta percepcija, čudo jedno! Koliko nas toliko i percepcija. Eto, meni ova vest i ovakva reakcija te dece uliva nadu da za Srbiju možda ima spasa, sa takvom mladošću.
maca22 maca22 15:24 13.05.2011

Re: Zenica oka vašeg

gedza.73
Da li ti ovim tekstom osuđuješ one stare tekstove gde se ismevao pokojni patrijarh Pavle?

JOj, stvarno... pri tom sam uvek braniula tvoje pravo da pišeš abedcede i sl. :)
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 15:33 13.05.2011

Re: Zenica oka vašeg

Da li ti ovim tekstom osuđuješ one stare tekstove gde se ismevao pokojni patrijarh Pavle?


Koje tekstove?
ecce-florian ecce-florian 15:35 13.05.2011

Re: Zenica oka vašeg

Mislim da je besmisleno da se natežemo dalje, pošto sam 100% sigurna da ovog tektsa ne bi bilo, da se isto desilo nekoj Seki, Ceci, Goci...


Nemo Seku da mi stavljaš usta. Seka je prošlu godinu obeležavala dan grada.

I tada su protestvovali pa se smirili(25.000 bato)

a na koju tacno demonstraciju siledzijstva mislis?


na to da upadneš na nečiji koncert sa uvredljiviš transparentima i dižeš larmu s namerom da ometaš koncert.


Ovo nije JK koncert već je JK učestvovala u obeležavanju Dana oslobođenja Zaječara( parastos poginulim, koncert Vidinske filharmonije.....), pa su građani i mladograđani mogli slobodno da pristupe i da izraze svoje emocije i naklonosti.

Kao i izvođači s mikrofonom, normaaaaalno



Ovo više zbog objektivnog informisanja da ne bude samo gore plakat postavljen

ps
Krivični zakonik Republike Srbije dozvoljava seksualne odnose sa starijima od 14 godina. Srednjoškolci imaju minimum 15, tako da mogu legalno da puše Karleuši.


Netačno.Krivični zakonik Republike Srbije nema član kojim dozvoljava seksualne odnose sa decom starijom od 14 godina.

Tačno. Srednjoškolci stari 15 godina još uvek mogu* legalno(bez krivičnog progona punoletnog lica) da puše Karleuši .Mislim jedino da ti je iskaz-komentar prostački i neprimeren.

*2004 podneta inicijativa (30.000 potpisa)za izmenu i podizanje starosne granice za stupanje u dobrovoljne seksualne odnose u zakonu sa 14 na 16 godina u skladu i sa preporukama Saveta Evrope

gedza.73 gedza.73 15:49 13.05.2011

Re: Zenica oka vašeg

@MACA
Jeste visak u komentaru ta recenica, samo sam hteo da vidim koliko i da li je dosledan. Ti preskoci nju,a obrati paznju fundamentalno na ostatak teksta.
abecedec?
@PREDRAG
Bio je jedan tekst gde je Boban postavio neke slike patrijarha.
Nije poenta u fotografijama, poenta je u stavu.

Ceca je obicna kafafljuka koja odjednom dobija oreol svetice i mucenice u jednom delu grazdanstva, Jeca je simbol povrsnosti koja se ocas posla uprepodobila u najveceg milosrdnika i zastitnika homoseksualaca, a Boban u utisku nedelje brani stavove SPS-a i vlasti.

Da li je moguce da je kod nas sve na ' koliko sam ja tu dobar' i 'gde sam tu ja'?

Pratis fabulu radnje? Ne mozes nekog braniti samo sto trenutno podrzava tvoje, ili se poklapa, sa tvojim stavovima.
Jel vas brani? Brani, i svaka joj cast na tome, to sam pomislio jos dok sam je gledao u piramidi.
Jel je kravetina koja nudi najobicniju sljf muziku i jos gore ponasanje? Jeste.
Jel moze da se kaze i jedno i drugo? Moze.

Molim lepo.
joseywales joseywales 16:15 13.05.2011

Re: Zenica oka vašeg

karleuša je kučka koja je vređala publiku, a srednjoškolci su super - e pa nisu...


e, pa, jesu!
tsunade tsunade 16:52 13.05.2011

Re: Zenica oka vašeg

oni su protestovali jer je ona krava, publika džiberi, a oni su COOL, ali to niko ne shvata!?


ona jeste krava, oni koji nju vole su dziberi a oni koji bi da povrate kad je vide, sto je i moj slucaj, su cool

Predrag Azdejković Predrag Azdejković 16:55 13.05.2011

Re: Zenica oka vašeg

tsunade
oni su protestovali jer je ona krava, publika džiberi, a oni su COOL, ali to niko ne shvata!?


ona jeste krava, oni koji nju vole su dziberi a oni koji bi da povrate kad je vide, sto je i moj slucaj, su cool



a ja mislim da ste odvratni, uobraženi i imate visoko mišljenje o sebi bazirano na trivijalnim stvarima kao što je muzički ukus
tsunade tsunade 17:28 13.05.2011

Re: Zenica oka vašeg

a ja mislim da ste odvratni, uobraženi i imate visoko mišljenje o sebi bazirano na trivijalnim stvarima kao što je muzički ukus


hehe... preporuka... to sto mislis, sasvim je u redu
docsumann docsumann 19:13 13.05.2011

Re: Zenica oka vašeg

Dajte pravo volovima na život bez ražnja.


apsolutno
Jukie Jukie 19:56 13.05.2011

Re: Zenica oka vašeg

jacHa.
šta god ja o jk privatno mislila, njen nastup je bio legalan, pozvana je, a klinci su ometali javni red i mir.

Slažem se. Sram ih bilo.



ja sam danas iz obližnje srednje škole, a prilikom raspuštanja maturanata, uveseljavana drekom karleuše, gragrane mirković i kojekakvih nepoznatih mi kričrsa, filovano kolcetom, na sjajnom ozvučenju u periodu od tri sata, e to je već silovanje mozga. nelegalno i neprimereno školi)

Slažem se. Sram ih bilo.
Jukie Jukie 19:59 13.05.2011

Re: Zenica oka vašeg

jacHa.
klinci imaju pravo da isprozivaju los ukusali ne na način na koji su to uradili, to ih spušta na nivo siledžija

Slažem se. Sram ih bilo.
Jukie Jukie 19:59 13.05.2011

Re: Zenica oka vašeg

antioksidant
ali ne na način na koji su to uradili, to ih spušta na nivo siledžijavikali su nosili transparente sa uvredljivim sadrzajem (u kojem nisu pozivali na nasilje)zar nije malo preterano kvalifikovati ih kao siledzije?

Nije preterano. Sram ih bilo.
Jukie Jukie 20:02 13.05.2011

Re: Zenica oka vašeg

JJ Beba

klinci imaju pravo da isprozivaju los ukus
ali ne na način na koji su to uradili, to ih spušta na nivo siledžija
a na koji nivo spušta jecu koja nudi deci da joj popuše?

Otkud ona zna da su to DECA? Vidi neke osobe veličine odraslih, u polumraku u daljini. Možda su 27-godišnjaci.

Btw srednjoškolci nisu deca. Moja tetka je u njihovim godinama bila majka.
JJ Beba JJ Beba 20:17 13.05.2011

Re: Zenica oka vašeg


Otkud ona zna da su to DECA? Vidi neke osobe veličine odraslih, u polumraku u daljini. Možda su 27-godišnjaci.

Btw srednjoškolci nisu deca. Moja tetka je u njihovim godinama bila majka.

fakat, kakva me bre deca spoplala. neki imaju i dlake tamo gde su brkovi. i dubok glas.

apropo tetke, moja drugarica M. iz gimazije do mature rodila i dugo dete. Prvo u III razredu a dugo malo posle mature. polagala privatno
freehand freehand 22:46 13.05.2011

Re: Zenica oka vašeg

FREE VOLOVI.

Za ovo ću ti se krvi napiti, da znaš samo.
Freehand ne zaboravlja!
ivankagrump ivankagrump 01:35 14.05.2011

Re: Zenica oka vašeg

имати став да је нека појава на сцени одвратна није културфашизам


Pa vidis da na jednom transparentu i Jecinu publiku nazivaju istom vrstom zivotinje, nije to samo stav o umetnici nego i o delu populacije koji takvu umetnost voli. Jos je Borka onomad rekla da je preziranje Karleuse kultur-rasizam, odusevila me ta njena percepcija Ono, jeste da se taj termin obicno koristi ako se takav stav ima o kulturama drugih zemalja, ali ne vidim zasto se ne bi prosirio i na pripadnike iste nacije. Samo mozda bi bilo pravilnije subkultur-rasizam?
maca22 maca22 02:27 14.05.2011

Re: Zenica oka vašeg

ivankagrump
Jos je Borka onomad rekla da je preziranje Karleuse kultur-rasizam, odusevila me ta njena percepcija

Jeste kad se odbija njen pozitivan potez kao što je podrška gejevima.
Ali kad ti neko donese smeće za tvoje pare na proslavu grada, tada je bunt opravdan.
ivankagrump ivankagrump 02:57 14.05.2011

Re: Zenica oka vašeg

A ne, Borka je pricala o preziranju Karleuse kao pevaljke / preziranju te vrste muzike, ne bih napad na nju zbog podrske gejevima nazvala kultur-rasizmom, za to je potrebna izvesna snobovstina, gledanje sa visine, ubedjenost u vlastitu kulturnu/intelektualnu superiornost. Pogledati transparente na slici gore za ilustraciju
maca22 maca22 03:21 14.05.2011

Re: Zenica oka vašeg

A ne. Ona kao estradna karikatura moze posluziti snobovima kao zgodna meta da se leče.
Ali to ne znači da svako ko joj kaže da je krava, je ujedno prezire iz snobovštine. Kao ovaj primer gore.
ivankagrump ivankagrump 03:28 14.05.2011

Re: Zenica oka vašeg

Pa zavisi kako ko definise snobovstinu, ja taj termin koristim u smislu "povracanja na sveopsti kic, sund i neukus"
freehand freehand 07:34 14.05.2011

Re: Zenica oka vašeg

maca22
ivankagrump
Jos je Borka onomad rekla da je preziranje Karleuse kultur-rasizam, odusevila me ta njena percepcija

Jeste kad se odbija njen pozitivan potez kao što je podrška gejevima.
Ali kad ti neko donese smeće za tvoje pare na proslavu grada, tada je bunt opravdan.

A ko je ta Borka kad je tako sa strahopoštovanjem citirate?
Ja sam mislio da je to jedna pametna starija gospodža, vi citirate neko neupitno božanstvo?
Koje nema pametnija posla no i o Holly cow da se izjašnjava?!
maca22 maca22 10:28 14.05.2011

Re: Zenica oka vašeg

freehand
A ko je ta Borka kad je tako sa strahopoštovanjem citirate?
Ja sam mislio da je to jedna pametna starija gospodža, vi citirate neko neupitno božanstvo?
Koje nema pametnija posla no i o Holly cow da se izjašnjava?!

Nemoj meni to reci, ja sam tu Borku ispravila.
maca22 maca22 10:29 14.05.2011

Re: Zenica oka vašeg

ivankagrump
Pa zavisi kako ko definise snobovstinu, ja taj termin koristim u smislu "povracanja na sveopsti kic, sund i neukus"

To povracanje se zove 'zdravlje'. Redefinisi.
8c_competizione 8c_competizione 11:30 15.05.2011

Re: Zenica oka vašeg

Care
wukadin wukadin 13:55 13.05.2011

Nemam ja ništa protiv

opijanja, ali ne želim da moja deca budu pijanci

A kako je to rok omladina Zaječara sprečavala sledbenike JK da budu (ono što jesu) telci?!? Iznošenjem svog stava?!
I da li bi Azdejković tako branio sledbenike Cece Ražnatović od onih koji slede put Milana Mladenovića?!?
mariopan mariopan 14:05 13.05.2011

Re: Nemam ja ništa protiv

Klinci su u pravu, bore se protiv nekulture svim sredstvima koja su im na raspolaganju.. a raspolagali su jako malim sredstvima što se vidi po transparentima koji su jadni ( karton? )...nisu imali mikrofon, zvučnike, ni pojačalo..niti su bili plaćeni kao JK.
Znači to je neravnopravno tretiranje mladih umetnika Zaječara.
Podržavam njihov protest!

wukadin wukadin 14:15 13.05.2011

Re: Nemam ja ništa protiv

A ja podržavam Azdejkovićevu reakciju, bilo bi mi još draže da od ove "harange" JK uzmu u zaštitu neki političari

Čeda Jovanović: Karleuša je pametnija od naše društvene elite!

p.s. Da li su se izljubili tri puta?!
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 14:23 13.05.2011

Re: Nemam ja ništa protiv

I da li bi Azdejković tako branio sledbenike Cece Ražnatović od onih koji slede put Milana Mladenovića?!?


Pa sve zavisi... Ako je u pitanju Cecina muzika, da... ali ako je prozivka na račun ratnih zločina, kriminala... nikako.
wukadin wukadin 14:33 13.05.2011

Re: Nemam ja ništa protiv

Sad ću malo da analiziram događaj, kako si ga ti preneo. Drugih podataka trenutno nemam.

na šta im je JK odgovorila da mogu da joj popuše i nastavila da peva.


Ne vidim šta su klinci dalje radili, no rekao bih (iz ovoga) da ona nije imala nikakvih problema da dalje radi ono šta joj je posao. Sad zamisli "hriščanske fundamentaliste" (ne znam da li misliš na Obraz ili onaj američki WASP fazon) da im se neko tako "pušački" obrati. I oni da ne potegnu za fizičkom (ne samo verbalnom) silom...
Naravno, moguće je da bi oni reagovali da nema okolo zilion "gorila" da obezbeđuju koncert, no to bi (ako je recimo tako) tek bila priča za sebe.

Pa sve zavisi... Ako je u pitanju Jecina muzika, da... ali ako je prozivka na račun pisanija u Qriru, podrške dekadentnim pojavama... nikako.
(Sad ti možeš reći da nije isto, ali pomijneš ratne zločine njenog muža, ne njene i ono za šta su nadlažni policija, tužilaštvo...)

Predrag Azdejković Predrag Azdejković 14:39 13.05.2011

Re: Nemam ja ništa protiv

Ne bavim se ja ovde uopšte Karleušom i srednjoškolcima, već reakcijom medija i okoline na sve to.

Svi naslovi u medijima su da je Karleuša vređala publiku, dok svi igrnorišu vređanje publike od strane tih rockera - telci u publici. Ukratko, svi medijski tekstovi su klinci su super, Karleuša je krava. Ja s tim imam problem.
antioksidant antioksidant 14:42 13.05.2011

Re: Nemam ja ništa protiv

Ja s tim imam problem.

да ти се није слошило од њене музике?

шалим се
wukadin wukadin 14:43 13.05.2011

Re: Nemam ja ništa protiv

Iskreno, najiskrenije...
Ja imam problem što uopšte gubiš vreme na ovakve stvari. Umeš ti i bolje (nisam ironičan).
I to još ne promišljajući o značaju kulture. Pa neće biti da ti je "devedesetih" bilo svejedno šta se vrti na Pinku, odnosno šta se promoviše na taj način.
Eto Platon, ah da... još jedan fašista, odavno reče kakva muzika takva i država.
jacHa. jacHa. 14:46 13.05.2011

Re: Nemam ja ništa protiv

devedesetih

pun ovaj blog devedesetih...
jel se to dele spomenice, polutke, beneficirani radni staž? dajte ljudi, kažite mi da se i ja prijavim, i ja sam bila neki vajni šetač i zviždač tih dana
appendix appendix 14:48 13.05.2011

antifan

njihov protest i nezadovoljstvo su sasvim opravdani... prekipelo je više svima nama koji živimo u zaječaru.. ne može da se obeleži ni jedan jubilej bez jece, cece, seke, ace, stoje, brene.. dokle više..? mi nemamo ni ulice, ni trotoare, al' za 'muziku' ima da ima.... gradonanačelnik ima sluha samo za sebe i svoj marketing.... zaječar više nije grad rock and roll-a, gitarijada je ostala u tragovima i svaka sledeća je neizvesna...
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 14:59 13.05.2011

Re: antifan

Onda je taj protest usmeren na pogrešnu adresu... Nije JK otišla sama u gradsku kasu i pokupila parice za svoj nastup.

Lepo protestujte protiv onog vašeg bilmeza od gradonačelnika koji razbacuje pare na gluposti...
antioksidant antioksidant 15:01 13.05.2011

Re: antifan

Lepo protestujte protiv onog vašeg bilmeza od gradonačelnika koji razbacuje pare na gluposti...

па зар то и није била поента протеста?
buba_truba buba_truba 15:08 13.05.2011

Re: Nemam ja ništa protiv

Predrag Azdejković
Ukratko, svi medijski tekstovi su klinci su super, Karleuša je krava. Ja s tim imam problem.

Da, ti stvarno imaš problem.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 15:21 13.05.2011

Re: antifan

па зар то и није била поента протеста?


nije... protest je bio protiv Karleuše... gradonačelnika nisu nigde spominjali...
maca22 maca22 15:25 13.05.2011

Re: antifan

Predrag Azdejković
па зар то и није била поента протеста?


nije... protest je bio protiv Karleuše... gradonačelnika nisu nigde spominjali...

Jeste. Jer žena nije samostalna umetnica. Svi ti programski zaglupljivači imaju i političku podršku.

plus: grad je pozvao.
joseywales joseywales 16:17 13.05.2011

Re: Nemam ja ništa protiv

Karleuša je krava.


To je apsolutno tačno.
tsunade tsunade 16:58 13.05.2011

Re: Nemam ja ništa protiv

Pa sve zavisi... Ako je u pitanju Cecina muzika, da...


taman da ni jedan drugi kriminal i zlocin ne moze da joj se stavi na dusu, njena muzika je sasvim dovoljan zlocin za, u najmanju ruku, vecni kuchni pritvor.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana