Politika| Region

Noblesovci

dali76 RSS / 20.05.2011. u 21:02

 

 Za vreme Nikolicevog strajka gladju i zedju koji slabo vodu da je pio, Ivica Dacic je rekao kako bi on, da je na mjestu Tadicevom, raspisao te izbore.

Tako je radio njegov shef, nekadasnji predsednik SPS-a, Srbije i Jugoslavije, Slobodan Milosevic. Ispade taj Milosevic neki veci demokrata. Koji su nam persun dolazili raznorazni Gonzalesi i koji je klinac uopste demokrata Milosevic donosio taj famozni, ocigledno za Ivicu Dacica- zaboravljeni leks specijalis?

Onda je neki dan Ivica jos jednom pomenuo Milosevica kao uzor koga treba sljediti i od koga treba uciti. Govoreci o podjeli Kosova koja je realno rijesenje, Dacic je upozorio da bi cak i za ovakvo rijesenje moglo biti prekasno ako prodje jos koja godina.

Milosevic je, skrenuo je paznju Ivica Dacic, Srbima u Hrvatskoj jasno stavio do znanja da je poslje inicijalnog sukoba diplomatija jedino rijesenje za status Krajine.

Posto ga Srbi nisu poslusali, desilo im se to sto se desilo, zakljucio je Ivica Dacic.

Samo par minuta nakon ovako otvorenih lazi, Dacic je zakljucio kako on ne zeli da laze narod!!!

Sve me ovo podsjetilo na jednog mog komsiju koji je svima bio poznat po tome da je volio da laze, a poslje svake takve lazi bi imao obicaj da kaze: Sine slatki, ja samo istinu volim.

 Ta njegova doskocica o apsolutnoj ljubavi naspram istine postala je gotovo siguran znak da je nesto slagao.

Tako i Ivica Dacic kad kaze da on nece lagati narod, treba samo pogledati sta je usljedilo prije toga i laz ce biti pronadjena. I to ne mala sitna laz svojstvena politicarima vec ona laz koja se vidi iz aviona.

Ona laz koju izgovore politicari nadajuci se da su oni koji to slusaju ili ludi ili izlapjeli.

Ocigledno je da predsednik SPS-a ne zeli samo rehabilitovati svoju stranku vec  pokusava to isto sa svojim prvim partijskim sefom koga zeli prikazati kao uzornog demokratu, kao covjeka koga neposlusni Srbi, ovi iz Hrvatske, slusali nisu pa su prosli kako su prosli.

Posto je u susjedstvu  moderno pricati o afirmaciji tudjmanovske Hrvatske pred njen ulazak u Evropsku uniju, predlazem svim postovaocima- postovateljima lika i djela Franje & Slobe da  iniciraju osnivanje fonda za mir i demokratiju koji bi nosio imena dvojice velikih demokrata i planera uspjesno implementirane humane akcije preseljenja puka uz malo dekorativnog puskaranja, u Hagu poznate pod nazivom: zajednicki  zlocinacki poduhvat.

Mogli bi kasnije, kad vreme jos malko odagna realnost, a ucvrsti mit, da posmrtno predloze dvojicu velikana za Nobelovu nagradu za mir.

 

 



Komentari (127)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

nsarski nsarski 21:18 20.05.2011

Obama the peacemaker

da posmrtno predloze dvojicu velikana za Nobelovu nagradu za mir.

Nobelova nagrada se posthumusno ne dodeljuje
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 21:31 20.05.2011

Re: Obama the peacemaker

nsarski
Nobelova nagrada se posthumusno ne dodeljuje

Pa ako su Milošević i Tuđman uzori demokratije, onda može i Nobelova da se dodeli posthumno.

Zašto se zaustaviti na ovoj dvojici, kada već obrćemo sve naglavce?
dali76 dali76 21:36 20.05.2011

Re: Obama the peacemaker

E profesore zivimo u dinamicnom svijetu gde se nagrade daju preventivno pa sto ne bi I posthumusno?
filantrop filantrop 04:12 21.05.2011

Re: Obama the peacemaker

nagrade daju preventivno


yaaaaaaawn

kad se neko zazeli jeftinih blogopoena osvrne se na obaminog nobela.
a on covek razdelio pare u humanitarne svrhe pa eto, da mu je nagrada dodeljena
posthumusno

ova dobrotvorna udruzenja bi ostala bez para. vi's kako su oni u nobelu oportuni


http://www.cbsnews.com/8301-503544_162-20000311-503544.html
dali76 dali76 06:05 21.05.2011

Re: Obama the peacemaker

ha, predsednik je sto se tice mene zasluzio Nobela, evo predlozio je Palestinu u granicama od 1967.pa sad reci da nisu vidoviti?
04
dragan7557 dragan7557 10:08 21.05.2011

Re: Obama the peacemaker, pa šta?

nsarski
da posmrtno predloze dvojicu velikana za Nobelovu nagradu za mir.

Nobelova nagrada se posthumusno ne dodeljuje

Još ne. Prvi put je oduvek Prvi, dok su presedani tu da bi bili ono što jesu.

cerski
dali76 dali76 16:40 21.05.2011

Re: Obama the peacemaker, pa šta?

Tacno je dragane za sve postoji prvi put.
Kad smo kod tog presedana ,ja eto prvi put cujem da neka evropska stranka ljevice u svoj program stavlja osnivanje crkve.
Viktor Orban bi svasta nesto mogao nauciti od Mile Djukanovica.
Sa druge strane pravi je presedan sto se I SPC sjetila evropskih standarda pa maker to bilo I selektivno.
bernini28 bernini28 21:31 20.05.2011

promena

Gospodin Dačić očigledno radi po onoj staroj "Vuk dlaku menja, ali ćud nikada", pa u vezi sa tim teško je verovati, da dojučerašnji, a vrlo moguće i sadašnji, Slobin poslušnik može postati veliki evropejac i borac za ljudska prava.
dali76 dali76 00:04 21.05.2011

Re: promena

sto je najgore ja mislim da Dacic i jeste najveci Evropejac u Srbiji samo ocigledno mu popusta pamcenje odnosno uzda se da ljudi isto nemaju.
antemuralis_ortodoks antemuralis_ortodoks 05:38 21.05.2011

Re: promena

Slobin poslušnik može postati veliki evropejac i borac za ljudska prava.

Pa zameni slobinu ideju SFRJ pa vidi da može, a ljudska prava u krajnosti vode samo ograničenju sloboda što je isto slobi bila omiljena delatnost (ograničenje sloboda). Između socijalista i europejaca postoji puno toga zajedničkog samo u različitim celofanima
dali76 dali76 16:45 21.05.2011

Re: promena

slobina ideja o SFRJ?
Mutna mi je ta ideja al mlogo.
antemuralis_ortodoks antemuralis_ortodoks 18:32 21.05.2011

Re: promena

slobina ideja o SFRJ?

unatoč svemu slobo je hteo da očuva nekakvu jugoslaviju ali bez "genijalnih rfešenja ustava iz ´74." a ko misli da je U74 bio normalan nek ga pokuša progurat u EU
dali76 dali76 19:29 21.05.2011

Re: promena

Stani stani Ibar vodo!!
Nije li Slobo Sloboda ljubitelj Juge prvi probio platni sistem ljubljene mu zemlje I pokupio par milijardica?
Nije li slobo ,uz potporu Franje, napao predsednika SIV-a G.Antu Markovica ?
NIJE LI Slobo I Franjo skupa odbili plan tadasnje EZ kojeg je minister iz Luksemburga jasno iznio na zasjedanju jugo poglavica u Sarajevu.p
Lan je bio pet milijardi dolara pomoci zemlji koja se gusila u krizi,inace zemlji koju danas mnogi hvale do neba sve probleme naravno zaboravljajuci .
Lepo sed zivelo al smo bili pred bankrotom nesposobni da se izvucemo pa smo se okernuli nacionalizmima.
Ionda Slobo bio za ocuvanje Juge?
MOzda u nekoj finoj bajci kojoj samo fali gospodja sa cvetom I sincic koji je svoje prve milione zaradio noseci gajbice ,ljubi ga majka Mira.
milisav68 milisav68 19:46 21.05.2011

Re: promena

dali76
Stani stani Ibar vodo!!
Nije li Slobo Sloboda ljubitelj Juge prvi probio platni sistem ljubljene mu zemlje I pokupio par milijardica?

Jeste, samo što su par meseci pre toga, Slovenija i Hrvatska, prestale da uplaćuju novac u savezni budžet, i što se na ulicama u Srbiji pojavila ogromna količina dinara, donetih iz istih republika.

ps.Nema tu nevinih.
dali76 dali76 21:22 21.05.2011

Re: promena

naravno da nije bilo nevinih medju najacim igracima kao ni onih koji su bili za ocuvanje Jugoslavije.
antemuralis_ortodoks antemuralis_ortodoks 21:43 21.05.2011

Re: promena

Nije li Slobo Sloboda ljubitelj Juge prvi probio platni sistem ljubljene mu zemlje I pokupio par milijardica?

reakcija na ubacivanje dinara i izvlačenje maraka iz srbije koje je radila NBH (vidi kako je Rajić došao do prvog TAMića maraka i kupio Dukat i Sirelu) Da nebi ispalo da ga branim ,ali on je u mnogo čemu vukao iznuđene poteze vezan YU/KPJ ideologijom
"a moglo je bolje"
nivano nivano 22:07 21.05.2011

Re: promena

dva meni zanimljiva intervjua koji oslikavaju raspad Jugoslavije:

Boljkovac djeluje izlapjelo, ali mora mu se priznati da ima petlju....

[url=http://www.identitet.info/KB149.pdf][/url]

Jovan Vejnovic, savjetnik Ante Markovica
dali76 dali76 22:55 21.05.2011

eto

kazem ja slobi i Franji nobela posthumno. Kao spomenik svima nama i nauk.
dragan7557 dragan7557 09:05 22.05.2011

Re:priča za retardirane magarce

Lepo sed zivelo al smo bili pred bankrotom nesposobni da se izvucemo pa smo se okernuli nacionalizmima.

Sa 14 milijardi. duga tadašnja SFRJ ni izdaleka nije bila ni u kakvoj finansijskoj krizi kako se to predstavlja. Ova banalna prevarantska priča je veoma indikativna jer su sadašnja dugovanja od € + 117 milijardi,utrošena na održavanje socijalnog mira u državama maslednicama, desetostruko veća.

Bilo ko ko uzme Ekonomiku Jugoslavije izdanje iz osamdesetih godina (Ekonomski Fakultet Beograd ili Zgreb-nastavni predmet) može se uveriti da taj dug nije ustvari predstavljao nikakav problem.

Uzimajući nekoliko odlučujućih faktora za analizu kompettitivnosti nacija, može se sa lakoćom ustanoviti da je celokupna storija oko zaduženosti države SFRJ jedna veoma velika obmana.

Toliko o priči oko dugovanja i lezilebovićkog života u bivšoj SFRJ.

Argument zaduženosti je toliko blesav da ga ni najblesviji retardirani magarci ne bi prihvatili.

Ako smo onda bili prezaduženi i pred bankrotstvom, kao što se naivitetima sada prodaje, kako se naziva ovo stanje, desetostruko veće zaduženosti?

cerski
kukusigameni kukusigameni 09:22 22.05.2011

Re: Re:priča za retardirane magarce

Ako smo onda bili prezaduženi i pred bankrotstvom, kao što se naivitetima sada prodaje, kako se naziva ovo stanje, desetostruko veće zaduženosti?

Posleratno? Bez"starodevizno"? Postdafimentoyugoscandic time? Kupiosamstanzasitnepareodposlednjihpara? Bezinfrastrukturno "Que sera sera vreme"?

Tako je bilo u Rambujeu:"Que sera sera."
Posle je bilu dum dum, mrtvi, sve sruseno ali smo pobedili.
E a sad: Pa da se podelimo.
Od que sera sera, ostalo je samo sera (bez ponavljanja).
dali76 dali76 10:10 22.05.2011

Re: Re:priča za retardirane magarce

Gosn Dragan niste glup covjek sto vas ne oslobadja cinjenice da mozete izvaliti glupost I sostati zivi. Rijeci na kraju su jeftine a skupo nas kostaju.
Taj nas mentalitet gdje sun am vazda neki drugi krivi bez grama sposobnosti da pogledamo nasu vlastitu odgovornost ma kolika ona bila nas je doveo tu gdje sad jesmo..
Nisu se danasnje drzavice porodile raspadom saharske afrike vec diobom nasih naroda I narodnosti kao sto nivo korupcije ili nivo neodgovornosti nismo nasljedili od Eskima.
Tu vasu pricu narodu je najlakse prodati jer niko nece odgovornost ,lakes je da je neko drugi kriv, il Milosevic, il Franjo, il Zidovi il TURCi il neka druga svetska zavjera, sto tajnovitija , sto mocnija to lakes za povjerovati.
Bili smo svjetska sila pa nas razbise dusmani e pa dosta mi je tih bajki gosn Dragane, I te toliko bathe neodgovornosti naspram sami sebi.
Dobro jutro gosppodine DRagane, imate kuci ogledalo,pocnite od sebe pa ce I ostali biti realnije odgovorni.
Uopste me ne zaniam sta kaze fakultet beogradski,kao sto ne uzimam mjerilo sta kaze Obamina adminsitracija ,statistika je svacija dika , to vi dobro znate.
U toj bajci od juge se nije samo putovalo free, svercovalo vlakom od Ljubljane do Zagreba, kresalo Cehinje po Jadranu, ima I druga stran medalje valjda, radna disciplina, odgovornost direktora drustvenih poduzeca , likvidnost poduzeca, korupcija, sposobnost po mjeriliam knjizica crvenih I …..
Ljudi ko ljudi pamte suncane dane sa svojih godisnjih odmora, ove kisne zaboravljaju pa kako vreme odmice od svega pravi mitove, jeftine price koje ce narod najlakse progutatit.
Ako neko kaze nesto sto ne zvuci lijepo, onda dodju takvi ko vi ,pa kazete a to su magarsve retardirani .ci.
Meni je izvinte muka.

antemuralis_ortodoks antemuralis_ortodoks 10:16 22.05.2011

Re: Re:priča za retardirane magarce

turbo giga LIKE
fantomas fantomas 10:25 22.05.2011

Re: Re:priča za retardirane magarce

dragan7557
Argument zaduženosti je toliko blesav da ga ni najblesviji retardirani magarci ne bi prihvatili.


ne vređaj magarce, ostali će se već sami javiti!
milisav68 milisav68 10:25 22.05.2011

Re: Re:priča za retardirane magarce

antemuralis_ortodoks
turbo giga LIKE



edit.Samo da podvučem.

Nisu se danasnje drzavice porodile raspadom saharske afrike vec diobom nasih naroda I narodnosti kao sto nivo korupcije ili nivo neodgovornosti nismo nasljedili od Eskima.
Tu vasu pricu narodu je najlakse prodati jer niko nece odgovornost ,lakes je da je neko drugi kriv, il Milosevic, il Franjo, il Zidovi il TURCi il neka druga svetska zavjera, sto tajnovitija , sto mocnija to lakes za povjerovati.


dragan7557 dragan7557 13:56 22.05.2011

Re: Re:priča za retardirane magarce

dali76
Gosn Dragan niste glup covjek sto vas ne oslobadja cinjenice da mozete izvaliti glupost I sostati zivi. Rijeci na kraju su jeftine a skupo nas kostaju.
Taj nas mentalitet gdje sun am vazda neki drugi krivi bez grama sposobnosti da pogledamo nasu vlastitu odgovornost ma kolika ona bila nas je doveo tu gdje sad jesmo..
Nisu se danasnje drzavice porodile raspadom saharske afrike vec diobom nasih naroda I narodnosti kao sto nivo korupcije ili nivo neodgovornosti nismo nasljedili od Eskima.
Tu vasu pricu narodu je najlakse prodati jer niko nece odgovornost ,lakes je da je neko drugi kriv, il Milosevic, il Franjo, il Zidovi il TURCi il neka druga svetska zavjera, sto tajnovitija , sto mocnija to lakes za povjerovati.
Bili smo svjetska sila pa nas razbise dusmani e pa dosta mi je tih bajki gosn Dragane, I te toliko bathe neodgovornosti naspram sami sebi.
Dobro jutro gosppodine DRagane, imate kuci ogledalo,pocnite od sebe pa ce I ostali biti realnije odgovorni.
Uopste me ne zaniam sta kaze fakultet beogradski,kao sto ne uzimam mjerilo sta kaze Obamina adminsitracija ,statistika je svacija dika , to vi dobro znate.
U toj bajci od juge se nije samo putovalo free, svercovalo vlakom od Ljubljane do Zagreba, kresalo Cehinje po Jadranu, ima I druga stran medalje valjda, radna disciplina, odgovornost direktora drustvenih poduzeca , likvidnost poduzeca, korupcija, sposobnost po mjeriliam knjizica crvenih I …..
Ljudi ko ljudi pamte suncane dane sa svojih godisnjih odmora, ove kisne zaboravljaju pa kako vreme odmice od svega pravi mitove, jeftine price koje ce narod najlakse progutatit.
Ako neko kaze nesto sto ne zvuci lijepo, onda dodju takvi ko vi ,pa kazete a to su magarsve retardirani .ci.
Meni je izvinte muka.


Frankfurt a/M
22 maj 2011


Poštovani gospodine dali76,

pošto ste rođeni (ako je tačan podatak naveden uz vaš nik) 1976 godine, na osnovu datuma rođenja lako je ustanoviti da sa stanjem u bivšoj SFRJ niste imali apsolutno nikakve iskustvene veze

Diskutovati na osnovu rekla kazala priča, od strane baba, tetaka i dr. nije nikada, pa ni u skorije vreme, od strane razumnih korespondenata, prihvaćeno kao metod kojim bi se došlo do bilo kakvog zaključka, pri tome ostavljajući po strani da u vreme raspada iste, niste bili završili ni osnovnu školu.

Kada je reč o odgovornosti, svak ko je ima će poći upravo od dostupnog materijala koji pruže Ekonomika i vama omrznuta Statistika pa kompartivnim metodama i modelima izvlačiti zaključke, pri čemu će (ako to može) pokušati da bude nepristrasan.

Ako vas ne zanima istina onda je to druga stvar.

Kada su u pitanju ogledala mogu vam reći da kućna najmanje koristim iz prostog razloga što, najmanje vremena provodim baš u mojim kućama, najviše koristim hotelska pošto duže vremena provodim u hotelima širom sveta nego u mojim kućama, u jednu od mojih kuća nisam ušao već punih šest godina, a ta se nalazi upravo na Balkanu na teritoriji bivše SFRJ.

I svakako je istina da ja ne "zaboravljam kišne dane" kao ni Oluje, pa ni cunamije koji su posledica najnerazumnije politike vođene od strane autoriteta, kako SFRJ tako i njenih naslednica, viđenih i doživljenih u posleratnoj Evropi, a koje sam sam doživeo a što se za vas, obzirom na datum rođenja, ne može reći.

cerski
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 14:28 22.05.2011

Re: Re:priča za retardirane magarce

dragan7557
Kada je reč o odgovornosti, svak ko je ima će poći upravo od dostupnog materijala koji pruže Ekonomika i vama omrznuta Statistika pa kompartivnim metodama i modelima izvlačiti zaključke, pri čemu će (ako to može) pokušati da bude nepristrasan.

Ne znam čemu ta lična prepucavanja, ali dosta se, zaista, manipuliše dugom sfrj, i država naslednica.

Što se mene tiče, slažem se sa draganom7557, da je nivo duga (bez obzira na inflaciju u toku ovih 20-30 godina, tj. nije milijarda tada isto što i milijarda sada), i par-nepar bilo pre svega izazvano spoljnotrgovinskim deficitom, tačnije drugarica je uvidela kuda taj deficit vodi.
freehand freehand 14:53 22.05.2011

Re: Re:priča za retardirane magarce

Za ne izdržati je nastup Cerskoga, ponekad.
Dakle - nikad nisam baš do kraja bio siguran da li su silni linkovi, polucitati, imena autora i nazivi dela samo plod guglanja, ili su napabirčeni u nekakvom mamut-folderu negde u računalu uvaženog Doktora.
No lakoća sa kojom sudi o najrazličitijim aspektima ljudskog delanja, i napose brutalna nadmoć koja se oseća iz njegovog nastupa dok sa gomilom grešaka kucka besmislene fraze, pri tome svoje sagovornike zajedno sa nekima od svetskih ekonomskih autoriteta naziva pogrdnim imenima rugajući im se uz cerekanje...

Fascinantno.
Prosto mi je prva asocijacija

antemuralis_ortodoks antemuralis_ortodoks 15:06 22.05.2011

Re: Re:priča za retardirane magarce

pošto ste rođeni (ako je tačan podatak naveden uz vaš nik) 1976 godine, na osnovu datuma rođenja lako je ustanoviti da sa stanjem u bivšoj SFRJ niste imali apsolutno nikakve iskustvene veze

pošto ste rođeni (ako je tačan podatak naveden uz vaš nik) 1976 godine, na osnovu datuma rođenja lako je ustanoviti da sa stanjem u bivšoj SFRJ niste imali apsolutno nikakve iskustvene veze

Ja sam rođen 69 i nečega se sećam , ako ništa drugo srednjoškolski praksi da bi video kako SOURi,OURi,OOURi idu u propast.
No nebitno
"po plodovima njihovim poznat će te ih" Biblija
"Možete da ignorišete realnost ali ne i njene posljedice " Ayn Rand
Ja znam da je vama ,onom kosovaru (ne mogu se setit nika) ,Karagaći und Kamaraden draga bila DŽabana brozistana , samo neko je morao platiti.
A ako je ta privreda bila tolio superiorna što nisu dozvoljavali konkurenciju iz uvoza nego štitili krševe ko Zastava il Obod Cetinje ( uvjerljivo najgori primer tehničkog smeća)

dragan7557 dragan7557 17:11 22.05.2011

Re: Re:priča za retardirane magarce

Za ne izdržati je nastup Cerskoga, ponekad.
Dakle - nikad nisam baš do kraja bio siguran da li su silni linkovi, polucitati, imena autora i nazivi dela samo plod guglanja, ili su napabirčeni u nekakvom mamut-folderu negde u računalu uvaženog Doktora.

A ja mislio da s' ti ipak pos'to normalniji.

Elem što se tiče linkova ako čitaš, a čitaš kako bi mogao da provociraš (ne samo mene), mogao si do sada da naučiš da ja principijelno nikada nisam od 2006, na ovom blogu postavio nikakav link.

Da spominjem i citiram isključivo autore čija sam dela pročitao, pa bili oni sa Harwarda Oksforda ili neke druge institucije na kojoj se stiče znanje, bez obzira na njihovu nacionalnu pripadnost ili političku obojenost.

I za kraj jedan citat posebno za tebe i pored toga što znam da delo nije dostupno na srpsko-hrvatskom jezičkom području:

"Een mens die dit lichaam, bestaande uit drie elementen, voorzichzelf aanziet, die denkt dat de bijprodukten van zijn lichaam zijn vervanten zijn, die zijn geboorteland als aanbiedenswaardig beschouwt, en die alleen naar een pelgrimsoord gaat om er een bad te nemen in plaats van daar mensen met transcendale kennis te ontmoeten is eigenlijk een ezel of een koe."

"Čovek koji ovo (fizičko) telo sastavljeno od tri elementa, vidi kao sebe, koji misli da su nusprodukti njegovog tela njegova rodbina, koji njegovu zemlju rođenja smatra dostojnom divljenja, i koji ide u svetililišta da se okupa (drevni običaj u Indiji) umesto da tamo sretne ljude sa transcendentalnim znanjem je ustvari magarac ili krava."

Śrimad -Bhadgavatam,(Canto 5 do 10), 10.84.13, po citatu :

Krišna deo II,

Śri Śrimad A.C. Bhaktivendanta Swami Prabhupada

Da nešto razumeš onda bi ti prva i poslednja asocijacija bila:

"BHAGAVAD-GITA"

za koju filozofiju osnovano sumnjam da si i čuo, ali teško je do razuma doći, kao što to i sam Krišna a posle njega i ostali priznaju, a što piše i pored mog nick-a na engleskom, koga čini mi se prepoznaješ.

Uzgred autoriteti pa bili oni i ekonomski na ovom svetu su kratkog veka, recentan primer je Marks.

cerski

p.s. Da se ne bi bečio u Sanskrit koristio sam holandski prevod koji sam stavio (preveo) na srpsko-hrvatski jezik.
kukusigameni kukusigameni 17:25 22.05.2011

Re: Re:priča za retardirane magarce

cerski
Śrimad -Bhadgavatam

Ako se ne varam, doticni gospodin je u jednom intervjuu izjavio da (parafraziram): "Svako pronadje gurua kakvog zasluzuje. Koliko se trudio i na koji nacin, da ga pronadje, takav je i njegov ucitelj."
Primeni to na SFRJ i posleraspadne produkte SFRJ i videces da su gurui koje smo "trazili" tacno onakvi kakvo je stanje bilo i kakvo je stanje danas.
Rekao bih: lazni gurui i lazno ucenje.
Did we ask for it?
freehand freehand 17:29 22.05.2011

Re: Re:priča za retardirane magarce

Au, Doktore...
Kako odgovoriti? Odakle početi? A ne završiti u Instituciji?
Čoveče, kad god pokušam da ispratim tok tvojih misli opasno mi se zavrti u glavi!

Dakle - sve je ok. Ti si si za mene Višnu, Zaraturstra, Čkalja i Mister X. I Kecalkoatl, ako treba.
Samo je problematično doziranje, ništa više.
dragan7557 dragan7557 18:08 22.05.2011

Re: Re:priča za retardirane magarce

cerski
Śrimad -Bhadgavatam


Ako se ne varam, doticni gospodin je u jednom intervjuu izjavio da (parafraziram):

Nešto si pobrkao.

dotični nije dotični već dotično, pošto je u pitanju delo a ne osoba.

Nije mi poznato na koga si mislio? Ali:

Śrimad Bhadgavatam ili Bhagavata Purana, je sastavni deo vedijske literature.

cerski
dragan7557 dragan7557 18:12 22.05.2011

Re: Re:priča za retardirane magarce

Čoveče, kad god pokušam da ispratim

Pre bi se reklo isprašiš.

Ti si si za mene Višnu,

Ni za tebe ni za druge, Lord Višnu je emanacija Krišne. Jedna od.

cerski
dragan7557 dragan7557 18:14 22.05.2011

Re: Re:priča za retardirane magarce

Primeni to na SFRJ i posleraspadne produkte SFRJ i videces da su gurui koje smo "trazili" tacno onakvi kakvo je stanje bilo i kakvo je stanje danas.
Rekao bih: lazni gurui i lazno ucenje.

Sa ovim se slažem dok:
Did we ask for it?

Ako je verovati rezultatima izbora, onda je većina tražila.

cerski
dragan7557 dragan7557 18:27 22.05.2011

Re: Re:priča za retardirane magarce

Samo je problematično doziranje, ništa više.

To je od prase, reč koja neodoljivo liči na reč prasad (Sanskrit, Devanagari) gde ima religiozno značenje.

cerski
freehand freehand 23:30 22.05.2011

Re: Re:priča za retardirane magarce

gde ima religiozno značenje.

Ne reci?!
Znači - isto ko u Durbabi?
dali76 dali76 05:16 23.05.2011

Re: Re:priča za retardirane magarce

Zamislimo da je svaka republika nasljednica SFRJ ,Jugoslavija u malom.
Dakle imamo sest ili sedam ,ko kako voli, malih jugoslavija ciji su lideri product mentalnog sklopa koji se gradio decenijama unazad.
Sposobnost da se prihvati bilo kakva odgovornost je minimalna ili nepostojeca, krivci za sva zla se traze van domace avlije .
Nasljedjeni nacin razmisljanja se prenosi na novonastale drzavice , nekad je crvena knjizica bila mjerilo sposobnosti danas su to knjizice novostvorenih partija koje drzavama vladaju popud svojih bogom ili izborom danih feuda.
Sustinske razlike dakle nema,jedina je razlika sto mjesto jedno imamo vise partijske drzave.
Odgovornost?
NE postoji,za sve su krivi drugi. Afere zapocnu u novinama gdje se vecinom I zavrsavaju .
Nivo korupcije je dakle ne product visepartijskih sistema vec je dio nasljedja koji ide decenijama unazad.
Razlika je jedino sto se o korupciji nije bas smjelo mnogo pisati ,sad se pise vise al ostaje sve na pisanom.
Koliko je zemlja sposobna da se bori protiv korupcije iskljucivo ili vecinom zavisi koliko je reflector ili ako hoces pritisak Brisela snazan.
Onda dodje neko poredi ovo stanje pa kaze,aha SFRJ je bila dobra zemlja kakvi su ovi sad novi,kao da ti sad novi nisu prirodni nastavak SFRJ sto se tice svakojakih politickih nasljedja od neodgovornosti pa do korupcije.
Ta vrsta SFRJ mitomanstva koja propusta da vidi korejen problema je sustinski ista poput one koju su nam nudili ex Ju lideri tih 1990s.
Ona odbacuje bilo kakvu odgovornost domacih politicara , ona trazi uzroke svih prooblema u bonu, Washingtonu , hagu ,Moskvi, Bilderburg hotelu , na Maarsu ako treba samo da niti gram odgovornosti nikad ne stanuje kuci.
Ta fama osvjetskim mocnicima koji diktiraju sve dok nasi ne diktiraju nista amnestira nase rukovodstvo, nasu elitu od svake odgovornosti ,na kraju amnestira I nas same od grama odgovornosti koje bi svako drustvo trebalo imati ako za sebe drzi da je na visem nivo razvoja od skupine retardiranih magaraca.
Upravo nase elite nas prave retardiranim magarcima kad god se pojave neki iole tezi problemi oni se uvate laznog patriotizma,oni traze krivce svud po svijetu , il medj domacim izdajnicima.
Narodx ih objerucke prigli jer lijepo je cuti da je vazda krivac daleko od nas I od nasih politicara .
Kao po starom dobrom pravilu odgovornost nikad kuci nije ,zovite kasnije.
Tako vec decenijama,ako ne I vise, mi ko nesto zovemo na odgovornost nasih elita dok dobijamo isti odgovor pricajuci bajke kako je nekad bilo fino:good old times !!!
Dok se druga strana medalje tog dobrog starog vremena zabaci vjesto u cosak I onda u realnosti danasnjih problema se stvaraju mitovi o vremenima proslim.


p.s
Sto se tice expertskih sposobnosti preporucujem pricu o covjeku koji je trazio nove informacije ne bi li dokazao svoju teoriju da je labud bijele boje , dok niti jednog trenutka mu na pamet nije palo da bi mozda traganjem za crnim labudom dosao do istine.

Nekad visak informacija moze da nam smeta da prihvatimo da postoje I drugaciji stavovi koji nemoraju biti pogresni.
Otome je dosta pisao Tetlok u svojoj knjizi expert political judgment .
Newyorker je objavio odlican clanak na tu temu:
http://www.newyorker.com/archive/2005/12/05/051205crbo_books1


Dakle ne bi skodilo gos’n Dragane malo vise otvorenosti daa istina mozebit stanuje I van vasih hotelskih soba , vjerujem da bi onda I product diskucije bio mnogo korisniji nego je sad .
kukusigameni kukusigameni 07:33 23.05.2011

Re: Re:priča za retardirane magarce

Moja greska u kopiranju.
Evo ispravke.
A.C. Bhaktivendanta Swami Prabhupada
mirelarado mirelarado 08:56 23.05.2011

Re: Re:priča za retardirane magarce

dragan7557
ja principijelno nikada nisam od 2006, na ovom blogu postavio nikakav link


О којем је принципу овде реч? Није ми намера да провоцирам, заиста не разумем.




dragan7557 dragan7557 12:11 23.05.2011

Re: Re:priča za retardirane magarce

Ta vrsta SFRJ mitomanstva koja propusta da vidi korejen problema je sustinski ista poput one koju su nam nudili ex Ju lideri tih 1990s.

Uopšte se ne radi o nekom mitomanstvu, a osobito ne o SFRJ mitomanstvu, već o asocijalizaciji sveukupne Evrope (naročito EU) koje je započeto krizom početkom osamdesetih godina a kulminiralo ovom tekućom (u US) o kojoj građani jednostavno skoro nisu ni obavešteni.

Posleratni (WW II) ekonomsko socijalni model tzv. države blagostanja, koja je u Evropi stvarana od WW II, a u koji model je spadala i bivša SFRJ je nasilno promenjen u asocijalni, neljudski, neoliberalno, korporativni model države.

Asocijalizacija države, njena birokratizacija (osobito u US i EU) su obezvredili sve socijalne reforme koje je posleratno zapadno-evropsko društvo činilo humanim.

Obezvređene su sve vrste solidarnosti i humanosti, a život prosečnog čoveka građanina spomenutih neoliberalnih korporativnih prćija je umesto humanog i socijalnog postao nehuman i asocijalan.

Zaduživanjem građana i države, kako bi se oslobodila sredstva za izgradnju vojno industrijskog kompleksa (jedina namena je pljačkanje drugih naroda i država), na čega je upozoravao još Ajzenhauer je prevazišla sve mere a na uštrb socijalne države i pozicije njenih građana.

Koncentracija skoro svog nacionalnog bogatsva u rukama nekolicine ljudi, ogromna korupcija "političara" i kreiranje prekomerne i nepotrebne svemoguće nadnacionalne birokratije podmašćene lažima koje svakodnevno serviraju mediji, je od životne svakodnevnice normalnih ljudi, napravila cirkus ili još bolje menažeriju sastavljenu od jedinki kao u naslovu.

Govoriti o odgovornosti danas je potpuno mlaćenje slame kojim se bave naručeni medijski prvaci i ostatak zabavne mašinerije. Ako su se vodeći političari Evrope i YU, plašili zaduživanja ovi današnji jednostavo gracaju u dugovima koje ni deset sledećih generacija nije u stanju da plati, Ozbiljniji ekonosmisti poput F.A. Hayek-a (The Road to Serfdom) su na ovo upozoravali. Da Dug nikom nije drug, su politikanti zaboravili zadužujući druge a pohlepno uzimajući sebi i svojima a Dug je postao najbolji i nerazdvojan Drug. Umesto sramote dugovanja (cela Evropa, ne samo SFRJ) sagrađena je amoralna "pozitivna" norma zaduživanja a umesto socijane, asocijalna država vlasništvo najbogatijeg sloja sumnjivo obogaćenih profitera.

Najbolji primer je recimo rat u Iraku, laži o postojanju sredstava masovnog uništenja, koje su "odgovorni" političari prodavali kao Istinu kako bi javno mnjenje pridobili za potpuno neopravdan agresorski pljačkaški pohod.

I pored pokazane i dokazane laži i obmane niko od vodećih političara nije niti odgovarao niti se osećao (moralno) odgovoran.

I pored toga što je produktivnost tokom prošlog veka porasla nekoliko puta, rezultati ovog porasta nisu usmereni ka boljem i humanijem životu društva već sumanutom bogaćenju pojedinaca i/ili određenih već spomenutih industrijskih kompleksa.

Nanošenje zla masama drgih ljudi, nije više sramota već je postalo i usvojeno kao kompetitivna prednost i "pozitivna" moralna norma.

cerski
dragan7557 dragan7557 12:17 23.05.2011

Re: Re:priča za retardirane magarce

mirelarado
dragan7557
ja principijelno nikada nisam od 2006, na ovom blogu postavio nikakav link


О којем је принципу овде реч? Није ми намера да провоцирам, заиста не разумем.





Isti kao i kod zabrane upotrebe digitrona na polaganju ispita iz matematike.

Podsticanje samoinicijative i zainteresovanosti.


cerski
dragan7557 dragan7557 12:29 23.05.2011

Re: Re:priča za retardirane magarce

Upravo nase elite nas prave retardiranim magarcima kad god se pojave neki iole tezi problemi oni se uvate laznog patriotizma,oni traze krivce svud po svijetu , il medj domacim izdajnicima.

Pa taj modus operandi je prvo započet u US, pa nasilno uveden u EU i konačno na silu uteran i na Balkan. Napisano za naše elite, važi i za druge, dok mi svi njihovi podanici, smo ono što sam i nazvao retadiranim magarcima, koji prihvataju sve laži i obmane koje im elite serviraju, bez verodostojnih dokaza da su njihove tvrdnje istinite. Lažurija o postojanju sredstava masovnog uništenja u Iraku je nabolji primer (ima i drugih), poput satanizacije Srba i sl. Obmana da je neophodno se do besvesti zaduživati umesto sam zarađivati i,i,i,..........

cerski
dragan7557 dragan7557 12:40 23.05.2011

Re: Re:priča za retardirane magarce

Koliko je zemlja sposobna da se bori protiv korupcije iskljucivo ili vecinom zavisi koliko je reflector ili ako hoces pritisak Brisela snazan.

Birokratija Brisela je posebna priča te ako postoji korupcija na najvišem nivou onda je to i mesto gde je treba tražiti.

Ako smatrate da je Brisel slobodan od korupcije onda naivitetu nigde kraja.

Preko dvadeset hiljada lobista živi i "radi" u Briselu, šta mislite zbog čega?

Sigurno je da ako lobiranje oglasite zakonskim mehanizmom uticaja na donošenje političkih odluka, on prestaje da se statistički registruje kao korupcija, što lobiranje ustvari i jeste. Ili mislite da lobisti Briselskim političarima za "usluge" poklanjaju 100 grama kafe?

cerski
dragan7557 dragan7557 12:55 23.05.2011

Re: Re:priča za retardirane magarce

Onda dodje neko poredi ovo stanje pa kaze,aha SFRJ je bila dobra zemlja kakvi su ovi sad novi,kao da ti sad novi nisu prirodni nastavak SFRJ sto se tice svakojakih politickih nasljedja od neodgovornosti pa do korupcije.

U vreme postojanja SFRJ je u evropskim državama bio usvojen model države blagostanja, koji je bio delimično primenjen i u SFRJ, i na osnovu neizgrađene socijalističke ideologije u poređenju sa ostatkom Evrope bio na mnogim poljima inferioran.

Spomenuta inferiornost je dolazila skoro isključivo iz tzv. apologetskog prepisivanja i u praksu primenjivane marksističke doktrine o diktaturi proletarijata, a bez veće zainteresovanosti elite za stanje u društvu, koje je po definiciji bilo pozitivno.

Tvrditi da je SFRJ bila idealna tvorevina bi bila odvratna glupost, dok je tvrdnja da je bila bolja i socijalnija država od svih sadašnjih naslednica je konstatacija koja se zasniva na poređenju dve stvarnosti.

Po svi parametrima su naslednice neefikasne feudalne prćije partija, pa stoga i imamo efekat multipliciranja negativnosti.

cerski
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 13:35 23.05.2011

Re: Re:priča za retardirane magarce

dragan7557

Red zanimljivih komentara.
dragan7557
U vreme postojanja SFRJ je u evropskim državama bio usvojen model države blagostanja, koji je bio delimično primenjen i u SFRJ, i na osnovu neizgrađene socijalističke ideologije u poređenju sa ostatkom Evrope bio na mnogim poljima inferioran.

Jesu li te evropske države bile kapitalističke ili socijalističke?
Da li socijalistička država može biti "država blagostanja"?
dragan7557
Spomenuta inferiornost je dolazila skoro isključivo iz tzv. apologetskog prepisivanja i u praksu primenjivane marksističke doktrine o diktaturi proletarijata, a bez veće zainteresovanosti elite za stanje u društvu, koje je po definiciji bilo pozitivno.

I jare, i pare?
dragan7557
Po svi parametrima su naslednice neefikasne feudalne prćije partija, pa stoga i imamo efekat multipliciranja negativnosti.

I to one negativnosti koja je nasleđena?
dragan7557 dragan7557 14:56 23.05.2011

Re: Re:priča za retardirane magarce

Jesu li te evropske države bile kapitalističke ili socijalističke?

Zavisno od autora i definicije demokratskog socijalizma.

Posleratne države blagostanja osobito UK je jasno pkazala da je demokratski socijalizam moguć u feudalno-kapitalističkim društvima.

Za detalje:

Sir Cement Richard Attlee, 1st Earl Atlee.


Da li socijalistička država može biti "država blagostanja"?

Naravno i to je pokazano upravo u skandinavskim državama.
I jare, i pare?

Ne razumem.
I to one negativnosti koja je nasleđena?

Ne, već u tim vremenima skoro neopravdano pridržavanje Marksističke dogme bez reformulisanja negativnosti unutar same dogme uz korišćenje dostignuća modernog management-a, koja je bila delimično prevaziđena.

Dva pravca ekonomskog razvoja države SFRJ su ometala reformulaciju pristupa nacionalnoj ekonomiji, a problemi su bili rešivi isključivo usvajanjem novih dostignuća nauke i izlaskom iz rigiditeta same ideologije. Kako bi se danas reklo sistem nije na vreme updejtovan novim znanjima. Pod ovim ne podrazumevam idiotizam zvan privatizacija po svaku cenu.

- Nerešivost seljačkog pitanja u Marsksitičkoj ideološkoj dogmi, i sa tim u vezi pokušaj industrijalizacije seljačkog pitanja ili pak kako je to polpulizovano proletarizovanje seljaštva.

- Nepotrebno i slepo pridržavanje dogme kada je bila u pitanju industrijalizacija države, osobito u razvoju teške industrije, i nepotrebno insistiranje na stavljanju težišta na njenom razvoju u skladu sa Istorijskim Marksizmom, a što je samo po sebi predstavljalo nepotrebno opterećenje produktivnog kapaciteta čitave nacije.

Simptomatično je da su "demokrati" "prodali" amerima Sartid za beznačajnu svotu, pri tome inkasirajući i negativan saldo od oko 1 mld. DM prema Nemačkoj.

cerski

srdjazlopogledja srdjazlopogledja 15:16 23.05.2011

Re: Re:priča za retardirane magarce

dragan7557
srdjazlopogledja
Jesu li te evropske države bile kapitalističke ili socijalističke?
Zavisno od autora i definicije demokratskog socijalizma.Posleratne države blagostanja osobito UK je jasno pkazala da je demokratski socijalizam moguć u feudalno-kapitalističkim društvima.

dragan7557
srdjazlopogledja
Da li socijalistička država može biti "država blagostanja"?
Naravno i to je pokazano upravo u skandinavskim državama.

Mene zanima da li iko, po svom uređenju, poistovećuje skandinavske države i sfrj?
dragan7557 dragan7557 16:42 23.05.2011

Re: Re:priča za retardirane magarce

Mene zanima da li iko, po svom uređenju, poistovećuje skandinavske države i sfrj?

Po mnogim usvojenim zakonima skandinavske države a i drugi u vezi sa upravljačkom strukturom se daju ne samo porediti sa SFRJ već su paketi zakonodavstva direktno proizašli iz dostignuća samoupravljačkog sistema SFRJ.

Recimo obavezno formiranje radničkih saveta u raznim preduzećima je zakonska obaveza u mnogim EU državama.

cerski
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 17:45 23.05.2011

Re: Re:priča za retardirane magarce

dragan7557
srdjazlopogledja
Mene zanima da li iko, po svom uređenju, poistovećuje skandinavske države i sfrj?
Po mnogim usvojenim zakonima skandinavske družave a i drugi u vezi sa upravljačkom strukturom se daju ne samo porediti sa SFRJ već su paketi zakonodavstva direktno proizašli iz dostignuća samoupravljačkog sistema SFRJ.Recimo obavezno formiranje radničkih saveta u raznim preduzećima je zakonska obaveza u mnogim EU državama.

Ali ta su preduzeća uglavnom privatna?
Privatna svojina dominira u evropskim zemljama?
dragan7557 dragan7557 19:39 23.05.2011

Re: Re:priča za retardirane magarce


Ali ta su preduzeća uglavnom privatna?
Privatna svojina dominira u evropskim zemljama?

Neoliberalno pomodarstvo privatizacije koje je uveženo iz US će trajati neko vreme daok sistem ne kolapsira zbog neodrživosti privatne svojine čak i u ovom obliku koji je dominantan sada,

Naravno ili će se razvijati u korporativni sistem vlasništva i voditi u neorobovlasništvo ili će razum pobediti i biće to kraj privatne svojine u oblicima koje sada poznajemo odnosno, korporativne svojine i korporativne države koja će na silu ukinuti nacionalnu državu.

Kojim putem će Zapadno društvo krenuti, ostaje da se vidi dok je u oba slučaja Treći Svetski Rat jedina i neizbežna alternativa.

cerski

P.S.Po mnogim svojim osobinama i državna svojina je privatne prirode.

dali76 dali76 20:14 23.05.2011

Re: Re:priča za retardirane magarce

Naravno das u ovakvi komentari Draganovi zanimljivi kao sto je sirokim narodnim masama zanimljivije citati Da vinci kod nego suhoparnu istoriju .
Bajke su zanimljive ali su ubitacno pogubne jer rijesavaju odgovornosti, naglasavam, bilo kakve odgovornosti svakog ko nije clan nek tajne organizacije koja sve ovo namece svijetu.
Citajuci ovekave komentaer covjek dodje do zakljucka da je satanazacija Srba posljedica sto se valjda isti narod nije htio povinovati tim idejama gdje se elita resaava problema prodajuci ljudima maglu.
Pretpostavljam da je po teoriji skandidavci ucili od Jugoslovena, legitimna teorija da je Amerika tridesetih godina proslog vijeka isto ucila od KPJ davajuci politicku moc sindikatima odnosno uplitanje drzave u ekonomiju je bilo po programskim idejama samoupravljanja?
Mora da je Tesla bio glavni savjetnik Ruzveltove ekonomske politike?
Postavljam pitanje zasto Jugosloveni nisu ucili od Skandidavskih zemalja? ?
Nisu dali ovi svjetski mocnici, ne vole Srbe pa to ti je?
Dovoljno je samo malo logike da bi se ovakve price smjestile dtamogdje im je mjesto ,medj djela Andrsona I brace Grim.
Moram priznati ipak da ove moderne bajke vjesto koriste neke neosporne cnjenice kako bi stvarale svoju pricu validnijom.
Vracamo se ponovo do pisca da vincijevog koda , on je izgleda napravio dobar sablon .
Na kraju krajeva posljedice su takve kakve jesu. Nisam sigurno neko ko misli da je vanjska politika prica o ravnopravnim zemljama gdje svako liderstvo ima jednaku ulogu,ali sam uvijek bio I bicu protiv prodavanja prica koje resavaju nasa rukovodstva bilo kakve odgovornosti jer neko to odozgo vidi sve ,gura konce I igra se.
dali76 dali76 20:33 23.05.2011

Re: Re:priča za retardirane magarce

Bog se u velikom luku vratio u Ameriku tokom hladnog rata.Stigao na novcanice, u zakletve, Madjari ga vidim vracaju u ustav jer Viktor orban nema nista pametnije da ponudi iz svje nacionalisticko populisticke partije.
Danas medj Amerikancima ima najglasnijih I najbrojnijih proroka koji najavljuju ne samo neminovnost dolaska Hristovog vec nam salju datume dolaska.
Ne znam zasto mi se ova tvoja konstatacija o neminovnosti treceg svjetskog rata mota po
glavi kad razmisljam o prorocima ovdasnjim.
Poruka je dakle bit ce rata,dakle nema potrebe da se neko tu batrga il trazi odgovornost onih sto su na vlasti. jbg,dzaba nam prica. politicari mogu mirno da ne rade nista jer rat je tu il dolazak HRISTA ,ko kako voli.

dragan7557 dragan7557 20:53 23.05.2011

Re: Re:priča za retardirane magarce

Nisu dali ovi svjetski mocnici, ne vole Srbe pa to ti je?

Gospodine dali,

vi ste opsednuti Srbima ja nasuprot tome razmatrajući probleme svakodnevnice, se ne povodim za CNN i ostalim konglomeratima laži.

Uostalom ne živite u Srbiji čak ni na Balkanu pa ni u Evropi, te ne vidim razloga za bavljenje ostatcima Jugoslavije.

Na vašem mestu bih svoju pažnju upravio u državu u kojoj živim kao što je i moja pažnja usmerena na svet koji me okružava. Srbija kao i ostale državice koje su nastale od bivše Jugoslavije su jednostavno u potpunosti nevažne kada je svet u pitanju.

Ako ste preživeli traumu propadanja Jugoslavije, koja jeste velika nacionalna tragedija onda svoje lečenje od te traume nastavite sa nekom boljom terapijom od ove koja vas sa udaljenosti ipak vuče u stalno ponavljanje iz koga niste u stanju da se izvučete.

Dopustite novom društvu da vas asimilizuje i stvar će makar za kratko bolje izgledati.

cerski
dragan7557 dragan7557 21:00 23.05.2011

Re: Re:priča za retardirane magarce

Bog se u velikom luku vratio u Ameriku tokom hladnog rata.

Bog nije ali Reinhard Geelen i ostali nacisti jesu, ili vam Paper Clip operacija nije poznata?

Možda niste čuli da je sam klinton naredio bombardovanje Jugoslavije ili vam je nepoznato da je Bušov deda Preskot Buš bogatio sarađujući sa nacistima, isto kao i ostali deo amero elite, ili da je Verner fon Braun bio nacista, i i i.....?

I ne ne očekujem odgovor jer ga mogu i sam napisati u potpuno istom "vašem" stilu.

cerski
antemuralis_ortodoks antemuralis_ortodoks 21:06 23.05.2011

Re: Re:priča za retardirane magarce

Po mnogim usvojenim zakonima skandinavske družave a i drugi u vezi sa upravljačkom strukturom se daju ne samo porediti sa SFRJ već su paketi zakonodavstva direktno proizašli iz dostignuća samoupravljačkog sistema SFRJ.
I zato su Volvo kupili Kinezi, Ikea se iselila, a socijualisti izgubili zadnja dva mandata.Dragi moj Dragane Švedska odavno nije što je bila dok je Tito bio živ,a posljednji "socijalisti skandinavci" žive na Balkanu tvrdeći da bi oni i dalje mogli dobro živjet ,slat djecu na more, taksi da ih kupi ispred zgrade kad ih vozi na "radno mesto" na kom ne stvaraju novu vrednost nego imaju "prava iz radnog odnosa"
dali76 dali76 22:19 23.05.2011

Re: Re:priča za retardirane magarce

da ja sitna dusa koja se bavi sitnicama usput zatrovana lazimma kojoj je potreban tretman a ti Dragane prorok okruzen svetom?
Sto se mene tice imas preporuku za taj komentar jer po starom dobrom pravilu dialoga nisi mnogo rekao o meni vec o sebi.
Svaka daljna komunikacija gdje se napadaju ljudi a ne stavovi jeste suvisla
Ako to svatis i prihvatis komunikacija se moze nastaviti ,a do tada ljep pozdrav.
dragan7557 dragan7557 07:46 24.05.2011

Re: Re:priča za retardirane magarce

sirokim narodnim masama zanimljivije citati Da vinci kod nego suhoparnu istoriju .

Pa svakako je najpismenijem (elitnom) delu naroda interesantnije čitati:

Albert Pike

"Moral and Dogma"

koju je i g. Dan Braun koristio za pisanje svojih šarlatanskih copiright idiotizama, koje pametan čovek ni u ruke neće uzeti a kamo li čitati.

I u pravu ste mase jesu zaluđene, a dokaz za to su upravo njihovo verovanje onima koju pisanu reč zloupotrebljavaju kako bi odraslima priuštili bajke i tako olakšali istinu makar za trenutak dok čitaju "uzbudljive" romane gledaju Hari Poterove avanture, bleje u visoko komercijalizovane "sportske" događaje u pauzama između važnih komercijalnih vesti ili "lično i personalno" učestvuju u Farmama, Velikim Bratovima i sličnim događajima od vrhunske važnosti po život i čovećanstvo.

Naravno onim srećnijim "oslobođenim" ostaje zadovoljstvo da ih The Presidentisimo, svojim umilnim holivudskim glasom nazove "hard working US/EU people," ili poruči "Yes, We can Change," and only:

"Arbeit macht Frei"

a kod takvog religioznog zanosa i mističnog ushićenja, više nije ni važno hoće li za svoj rad biti nagrađeni parčetom suva hleba, udarničkom medaljom heroja na radu, ili platom koju zadnjih nekoliko meseci ili godina nisu primili.

Hleba i Igara, a razum može i da čeka buduće pametnije generacije.

cerski
dragan7557 dragan7557 08:13 24.05.2011

Re: Re:priča za retardirane magarce

Svaka daljna komunikacija gdje se napadaju ljudi a ne stavovi jeste suvisla


Ovo je netačno jer ljudi figuriraju u sistemu, kao deo sistema pa pitanje odgovornosti na kojoj insistiraš, sa ovim stavom vodi pravo u propast (u slučaju uspeha), jer menjanjem jedne ili više ličnosti se ne menja sistem.

Ličnosti su samo predstavnici nakaradnog sistema društvenih odnosa, i to samo dok je njihova funkcija u skladu sa sistemom, ili prostije služitelji sistema.

Detaljnije o ovim jednostranostima je pisao

Herbert Marcuse

"One-Dimensional Man"


i mada nije uzbudljivo kao "Da Vinchi Code" baca određen snop svetla na pitanje zašto i kako se ljudi ponašaju onako kako se ponašaju.

Ukratko napadati ličnosti se svodi na stari terorizam, iz sedamdesetih pokreta "Crvenih Brigada" i sličnih idiota, koji su bili mišljenja da je:
Svaka daljna komunikacija gdje se napadaju ljudi a ne stavovi jeste suvisla


Ja smatram da treba menjati sistem a ne napadati ljude.

Takođe srdačan pozdrav.

cerski
freehand freehand 08:44 24.05.2011

Re: Re:priča za retardirane magarce

više nije ni važno hoće li za svoj rad biti nagrađeni parčetom suva hleba, udarničkom medaljom heroja na radu, ili platom koju zadnjih nekoliko meseci ili godina nisu primili.

Majku mu... Meni ovo baš nekako domaće i socijalistički zvuči?!
dragan7557 dragan7557 11:05 24.05.2011

Re: Re:priča za retardirane magarce

freehand
više nije ni važno hoće li za svoj rad biti nagrađeni parčetom suva hleba, udarničkom medaljom heroja na radu, ili platom koju zadnjih nekoliko meseci ili godina nisu primili.

Majku mu... Meni ovo baš nekako domaće i socijalistički zvuči?!

Izgleda da ne pereš uši, pa ti svašta zvuči u njima.

Meni ne zvuči već sam stavio istinu koja je imanentna svakom sistemu koji je izrabljivački- a to su svi dosadašnji.

cerski
dragan7557 dragan7557 11:09 24.05.2011

Re: Re:priča za retardirane magarce

Mene zanima da li iko, po svom uređenju, poistovećuje skandinavske države i sfrj?

Radi se o poređenju, poistovećivanje ima sasvim drugo značenje.

cerski
freehand freehand 11:21 24.05.2011

Re: Re:priča za retardirane magarce

dragan7557
freehand
više nije ni važno hoće li za svoj rad biti nagrađeni parčetom suva hleba, udarničkom medaljom heroja na radu, ili platom koju zadnjih nekoliko meseci ili godina nisu primili.

Majku mu... Meni ovo baš nekako domaće i socijalistički zvuči?!

Izgleda da ne pereš uši, pa ti svašta zvuči u njima.

Meni ne zvuči već sam stavio istinu koja je imanentna svakom sistemu koji je izrabljivački- a to su svi dosadašnji.

cerski

Pa ja odavno slutim da ti nisi od ovog sveta.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 21:33 20.05.2011

Gde si, Dali

Nema te 100 godina, a baš se uz Slobu vraćaš, suncemmu.

Daj neku dobru vest!
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:55 20.05.2011

Re: Gde si, Dali

srdjazlopogledja

Daj neku dobru vest!


Sutra smak sveta !
ivana23 ivana23 22:07 20.05.2011

Re: Gde si, Dali

srdjan.pajic

srdjazlopogledja
Daj neku dobru vest!

Sutra smak sveta !


ivana23 ivana23 22:10 20.05.2011

***

Raspolozeni za demonstracije u Madridu live?
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:29 20.05.2011

Re: Gde si, Dali

ivana23
srdjan.pajic

srdjazlopogledja
Daj neku dobru vest!

Sutra smak sveta !




Ma znaš šta, da ga oni malo duvaju, sa tim Smakom Sveta! Sutra svira U2 u mom Denver-Seljoradu, i to nakon godinu dana zakašnjenja, jer je onaj čiča Bono zapatio neku polnu bolest "diskus herniju", pa su otkazali turneju. Evo ih sad opet došli, jedva sam pronašao karte negde u kršu u garaži, nemo' sad da krenu da mi se opet vade i otkazuju koncert, zbog nekakavog smaka sveta!

bookbinder bookbinder 23:27 20.05.2011

Re: ***

ivana23
Raspolozeni za demonstracije u Madridu live?


E, a sprocu cega su demonstracije? Nemam pojma, u poslednje vreme pratim samo sport

Vidim, dva miliona ljudi je nakaceno na stream, nesto ozbiljno...?
ivana23 ivana23 23:41 20.05.2011

Re: ***

bookbinder
E, a sprocu cega su demonstracije? Nemam pojma, u poslednje vreme pratim samo sport Vidim, dva miliona ljudi je nakaceno na stream, nesto ozbiljno...?


Ekonomska kriza, nezaposlenost...

Skoro kao kod nas.
bookbinder bookbinder 23:47 20.05.2011

Re: ***

Ah da, sad videh [url=http://http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2011&mm=05&dd=20&nav_category=78&nav_id=513491][/url]

EDIT: Odustajem, ne znam kako da postavim link. A znao sam...
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:02 21.05.2011

Re: ***

bookbinder
Ah da, sad videh Link

EDIT: Odustajem, ne znam kako da postavim link. A znao sam...

(imao si samo jedno http:// viška)
dali76 dali76 00:14 21.05.2011

Re: ***

eto Srdjo dobre vijesti sutra kod tebe U2.
Sjetih se gospodina vojvode koji je tkzv rukovodstvu u Kninu objasnjavao kako plan 34 ne trebaju prihvatiti.

poslje tek shvatio da je plan ustvari bio Z4,al sta ces nije se sjetio Vojo da je u pitanju cirilica.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:39 21.05.2011

Re: ***

dali76
eto Srdjo dobre vijesti sutra kod tebe U2.
Sjetih se gospodina vojvode koji je tkzv rukovodstvu u Kninu objasnjavao kako plan 34 ne trebaju prihvatiti.

poslje tek shvatio da je plan ustvari bio Z4,al sta ces nije se sjetio Vojo da je u pitanju cirilica.

Još mi u glavi odzvanja Šekijev glas i ono zarolano "r" ("Ma daj vuku!"

Još bolje vesti, za nas iz CIJE koji opravdano za njega strepimo, upravo mi se javio Budimac na PP. Iz nekakve Turske, u kojoj je sad valjda nešto oko 1 ili 2 iza ponoći. To znači da od smaka sveta 21 Maja izgleda (još uvek) ništa. Sad da li je u pitanju računanje po julijanskom kalendaru, ili su muslimanske zemlje (makar to bila i Turska) zaštićenije, ili se neko u ovoj "našoj" crkvi debelo zajebao kad je kratio razlomke ili pretvarao iz funti u metre, pa preko furlonga nazad vraćao u liquid oz-e i parseke, ne bih umeo reći.

bookbinder bookbinder 00:42 21.05.2011

Re: ***

srdjan.pajic
(imao si samo jedno http:// viška)


Da, to bese to!!!

Provalio sam taj "bag" nekada, ali sam zaboravio. Ukratko, kada se uradi copy/paste adrese iz browser-a, kopira se i http://, ali onda i Blog-program to isto automatski dodaje, pa se http:// dublira...

Fala!
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:58 21.05.2011

Re: ***

bookbinder
srdjan.pajic
(imao si samo jedno http:// viška)


Da, to bese to!!!

Provalio sam taj "bag" nekada, ali sam zaboravio. Ukratko, kada se uradi copy/paste adrese iz browser-a, kopira se i http://, ali onda i Blog-program to isto automatski dodaje, pa se http:// dublira...

Fala!



Ako hoćeš, popravi tvoj originalni komentar, pa ćemo da zamolimo Dalija da pobriše ove ostale naše, da ne opterećujemo blog. Mislim, ko da nije dovoljno što ja trolujem .
bookbinder bookbinder 01:08 21.05.2011

Re: ***

srdjan.pajic
Ako hoćeš, popravi tvoj originalni komentar, pa ćemo da zamolimo Dalija da pobriše ove ostale naše, da ne opterećujemo blog. Mislim, ko da nije dovoljno što ja trolujem


Ne, ne, nek ostane, nek se uce mladji na greskama starijih
mariopan mariopan 07:12 21.05.2011

Re: Gde si, Dali

srdjan.pajic
srdjazlopogledja

Daj neku dobru vest!


Sutra smak sveta !

Nemoj baš danas, idem na svadbu, bre
Može sutra?
dragan7557 dragan7557 10:12 21.05.2011

Re: ***

Ekonomska kriza, nezaposlenost...

Sreća zato imamo rešenje, Novi Svetski Rat, porušimo sve i - biće jopet posla, k'o pre.

cerski
expolicajac expolicajac 21:52 20.05.2011

Glasno govorni

Lično mislim da Dačić, kao pragmatični političar na duge staze, pristaje da bude "glasno govrnik" aktuelne "političke gromde". U pozicioniranim odnosima, poltička elita Srbije ima razrađeni mehanizam ispitivanja javnog mnjenja. Na delu je jedan od tih mehanizama. Koalicioni partner DS-a, preuzima obavezu da eventualno istrpi prvi udar negativnih kritika. Za uzvrat dobija sigurnu poziciju u narednoj podeli vlasti. Ovakva izjava niukom slučaju nije mogla da se desi omaškom, već posle detaljnog dogovora i analize mogućih posledica. Ali sigurno je samo da to nije smisli "bloger Krle"
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 21:57 20.05.2011

Re: Glasno govorni

expolicajac
Lično mislim da Dačić, kao pragmatični političar na duge staze, pristaje da bude "glasno govrnik" aktuelne "političke gromde". U pozicioniranim odnosima, poltička elita Srbije ima razrađeni mehanizam ispitivanja javnog mnjenja. Na delu je jedan od tih mehanizama. Koalicioni partner DS-a, preuzima obavezu da eventualno istrpi prvi udar negativnih kritika. Za uzvrat dobija sigurnu poziciju u narednoj podeli vlasti. Ovakva izjava niukom slučaju nije mogla da se desi omaškom, već posle detaljnog dogovora i analize mogućih posledica. Ali sigurno je samo da to nije smisli "bloger Krle"

Lično mislim da je Dačića baš briga, i ko sluša, i šta tačno govori. Čovek zna da su ostali za njega amateri, jer igra se ne zove demokratija, a on je imao više vežbe, pa je najverovatnije da će gotovo uvek biti u vlasti.
expolicajac expolicajac 21:59 20.05.2011

Re: Glasno govorni

jer igra se ne zove demokratija,

Igra se baš zove demokratija
dali76 dali76 22:01 20.05.2011

Re: Glasno govorni

evo Srdjane tvoj me imenjak prestigo. Po Ameriki svud bilbordi o kraju sveta,pa eto ima sanse da postanemo deo tog sveta sutra.
inace ex mislim da ubacene opaske o Milosevicu su djelo Ivice .
Slazem se da on govori da bi isprobao javno mjenje ali ove opaske o demokrati Milosevicu su njegov samostalni probni balon Srbima za koje se nada da ne pamte mnogo.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:32 20.05.2011

Re: Glasno govorni

dali76
evo Srdjane tvoj me imenjak prestigo. Po Ameriki svud bilbordi o kraju sveta,pa eto ima sanse da postanemo deo tog sveta sutra.
inace ex mislim da ubacene opaske o Milosevicu su djelo Ivice .
Slazem se da on govori da bi isprobao javno mjenje ali ove opaske o demokrati Milosevicu su njegov samostalni probni balon Srbima za koje se nada da ne pamte mnogo.


Znaš šta, e biče mi baš drago da vidim kako Dačić i Toma idu Bogu na istinu 8 sati pre nas!


EDIT: U stvari, evo sad vidim da im je ostalo još oko pola sata...
angie01 angie01 22:37 20.05.2011

Re: Glasno govorni

expolicajac
jer igra se ne zove demokratija,Igra se baš zove demokratija


domogkratija!
dragan7557 dragan7557 10:17 21.05.2011

Re: Glasno govorni

Znaš šta, e biče mi baš drago da vidim kako Dačić i Toma idu Bogu na istinu 8 sati pre nas!

Valjda Džavolu sa sve beograckim naglaaaskom? U Provansi Đavolu.

cerski
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 10:52 21.05.2011

Re: Glasno govorni

expolicajac

srdjazlopogledja
jer igra se ne zove demokratija

Igra se baš zove demokratija

Ako šef kaže da je demokratija, onda je demokratija!
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 10:55 21.05.2011

Re: Glasno govorni

dali76
evo Srdjane tvoj me imenjak prestigo. Po Ameriki svud bilbordi o kraju sveta,pa eto ima sanse da postanemo deo tog sveta sutra.

Dobro kažeš - kada je neko svetsko s*anje, onda smo deo sveta!
Ma pupak, iz naše perspektive.
dali76 dali76 23:08 21.05.2011

Re: Glasno govorni

ako je za utjehu,mada men nije, nit taj svijet nesto ne pati od mmanjkavosti gluposti.
evo ,cini mi se bio je drugi maj, svud vijesti o ubistvu Binladena. Gledam vijesti, na ulicama gradova ljudi slave, nekih gradova neki ljudi.
Americki ambasadori,sad je to u modi, vole da govore kako su neke ideje nasih vahnih politicara ,ideje koje pripadaju 19 vijeku.
Ne kazem da nije istina al pitam se gledajuci proslavu smrti pa makar to bila proslava smrti jednog Binladena, kom vijeku pripadaju ovakve vrste manifestacija?
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 11:21 22.05.2011

Re: Glasno govorni

dali76
Ne kazem da nije istina al pitam se gledajuci proslavu smrti pa makar to bila proslava smrti jednog Binladena, kom vijeku pripadaju ovakve vrste manifestacija?


Veku Ilijade?
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:54 20.05.2011

Vampiri

Dali
Samo par minuta nakon ovako otvorenih lazi, Dacic je zakljucio kako on ne zeli da laze narod!!!


Što reče jednom davno Doktor Wu, da parafraziram, Ivica je mali Sloba koji čeka svoju 8. sednicu.

Ništa manje nego što je Toma mali Šešejl, koji čeka na svoj Karlovac,Karlobag, Ogulin i Viroviticu. I protiv svih tih ajkula okolo, mi imamo samo sirotog Tadića, koji bi da diže Tesline dildo kule po Slaviji.
angie01 angie01 22:39 20.05.2011

Re: Vampiri

mi imamo samo sirotog Tadića, koji bi da diže Tesline dildo kule po Slaviji.


savki politicar hoce da sebi digne spomenik za zivota!
dali76 dali76 06:09 21.05.2011

Re: Vampiri

ako angie uzmes u obzir da predsednik Tadic puca na EU kandidaturu kao svoj amanet , priznaces da je covjek skroman.
Kandidatura je nista sem dignuti ruke za zakone i izmjeriti koliki ti je nered u kuci, a eto njemu je to domet .
dragan7557 dragan7557 10:19 21.05.2011

Re: Vampiri

, Ivica je mali Sloba koji čeka svoju 8. sednicu.

Pa ka' će, sunce joj žarko?

cerski
dragan7557 dragan7557 10:21 21.05.2011

Re: Vampiri

angie01
mi imamo samo sirotog Tadića, koji bi da diže Tesline dildo kule po Slaviji.


savki politicar hoce da sebi digne spomenik za zivota!

Posle oni sledeći moraju da ruše, pa sebi dižu nove i tako povećaju zaposlenost.


cerski
caricamajka caricamajka 22:09 20.05.2011

fond za mir i demokratiju

Posto je u susjedstvu moderno pricati o afirmaciji tudjmanovske Hrvatske pred njen ulazak u Evropsku uniju, predlazem svim postovaocima- postovateljima lika i djela Franje & Slobe da iniciraju osnivanje fonda za mir i demokratiju koji bi nosio imena dvojice velikih demokrata i planera uspjesno implementirane humane akcije preseljenja puka uz malo dekorativnog puskaranja, u Hagu poznate pod nazivom: zajednicki zlocinacki poduhvat.


Dali, ovome nemam šta dodati, pogodio si u sridu.
Iako me rat nije direktno dotakao u smislu da je neko moj u njemu učestvovao teško doživljavam oživljavanje aveti prošlosti.
Rodila sam kćerku četiri dana nakon "oslobođenja" Vukovara i u sobi u porodilištu u NS imala cimerku iz Vukovarskog podruma. Prvo što je žena rekla je bilo: "Moj grad je oslobođen od života."
Sada, posle dvadeset godina jednom mesečno prolazim kroz Vukovar, vozim tu istu kćerku na voz za Ljubljanu, i svaki put se setim one žene iz iste sobe, gde je ona otišla sa svojom kćerkom koju je rodila istog dana kad i ja moju.
pozdrav Dali i preporuka, sve bi isto rekla samo ne umem da iskažem to što osetim i pomislim kad čujem slične spodobe kako lupetaju a svima nam kroje kapu.
dali76 dali76 00:00 21.05.2011

Re: fond za mir i demokratiju

Hvala Carice.
Uzas je kolko malo pamtimo I kolko se politicari osjecaju slobodno lagati kao da nam svima onaj austrijanac Alzheimer krade stvari po kuci .
Jos me vise “odusevi” zaprepastenje kod komsiluka kad se zgroze da je Tudjman bio brat po planovima frendu mu iz Beograda.
Koriste li ti ljudi uopste google?
Mislim ne ocekujem da citaju svi naucne radove pa da tamo nalaze kako su Tudjman I Milosevic primjeri autokratskih rezima ali google majku mu ..radi li to u Hrvatskoj?


dragan7557 dragan7557 10:23 21.05.2011

Re: fond za mir i demokratiju

Koriste li ti ljudi uopste google?

Jok, bre!

cerski
nivano nivano 22:50 20.05.2011

....

http://www.snv.hr/vijesti/48-ekshumiranih-tijela-ubijenih-srba/

upravo zbog toga što mediji ne rade svoj posao kako treba, ljudi i dalje veličaju Slobu i Franju....jedan od primjera je i ova ekshumacija, mislim da nijedna tv stanica nije objavila nista o ovome dogadjaju....al zato naveliko se prica o smaku svijeta





dali76 dali76 06:00 21.05.2011

Re: ....

Da, kolona izbjeglica kroz selo Nova Varos(zapadna Slavonija) koju su heroji domovinskog rata gadjali iz sume prasnik ne uklapa se u bajke o bljesku.
Kao uostalom sto se u istu bajku ne uklapa cinjenica da je poslje akcije Bljesak izaslo vise ratnih vojnih invalida nego sto je bilo ucesnika medju HV u pomenutoj akciji.
Samo idiotima Skabrrnja moze biti izgovor za Medacki dzep ili Pakracka Poljana izgovor za Ovcaru.
Za normalno ljudsko bice zlocin nema naciju. Tacka.
antemuralis_ortodoks antemuralis_ortodoks 11:56 21.05.2011

Re: ....

Kao uostalom sto se u istu bajku ne uklapa cinjenica da je poslje akcije Bljesak izaslo vise ratnih vojnih invalida nego sto je bilo ucesnika medju HV u pomenutoj akciji

ukupno 27 000 angažovanih osoba (uključujuči i sanitet u pozadinsku logistiku) i preko 60 000 invalida domovinskog rata iz akcije Bljesak . Pa ti vidi dal srbi nisu imali i teslino oružje koje djeluje i vana vremenskih kordinata

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana