Ljudska prava| Politika| Život

Ovde neko nekog... Potpuno sam zbunjena!

mlekac RSS / 24.05.2011. u 15:34

Prošle nedelje pronađem u sandučetu pismonosnu pošiljku adresiranu na Mudricu, a u njoj sledeće :

О Б А В Е Ш Т Е Њ Е

Обавештавмо вас да се јавите у Центар Министарства Одбране Н.Београд, (ОПШТИНА Н.БЕОГРАД) ул. Бул.М.Пупина 167/III спрат, соба бр.8. дана од.... до... ... године у времену од 8.30 до 15.00 часова ради увођења у војну евиденцију.

Са собом понети фотокопије држављанства и извода из МК рођених.

Обавеза увођења у војну евиденцију остала је на снази и након ступања на снагу Одлуке о обустави обавезе служења војног рока, објављене у „Службеном гласнику РС", број 95 од 17. децембра 2010. године.

Неодазивање позиву повлачи законом предвиђену одговорност.
Чланом 126. Закона о војној, радној и материјалној обавези прописане су санкције за прекршај војног обвезника, ако се без оправданог разлога не одазове позиву територијалног органа у време и на место који су назначени у позиву за увођење у војну евиденцију.

Напомена: у случају привремене одсутности позваних, чланови његове породице ће о томе обавестити овај орган.

НАЧЕЛНИК ЦЕНТРА МО Н.БЕОГРАД
(потпис и печат)

I sad meni stvarno više ništa nije jasno.

Ako je ukinuto služenje vojske - zašto je potrebna regrutacija?

A ako nije, zašto su nam tvrdili da jeste?

I kako je dete vojni obveznik koji će da snosi „санкције за прекршај војног обвезника" pre nego što ga uopšte registruju t.j. proglase sposobnim za vojnu službu?

Mislim, u redu, otići će on tamo da ga vide - ali hoću da znam ZAŠTO???

Jer, ovo ili je izgovor da se ne pootpušta višak zaposlenih iz vojnog odseka koji sad, pošto je redovno služenje ukinuto, nemaju šta da rade, il neko sve nas (po ko zna koji put) pravi idiotima šatro ukidajući vojnu obavezu a ustvari je ne ukidajući.

Kako god - MENI OVO NI NAJMANJE NE DOPADA!!!!



Komentari (72)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Rejlem Rejlem 15:48 24.05.2011

Mozda prvi a mozda i ne

MENI OVO NI NAJMANJE NE DOPADA!!!!


Ni meni. Imitacija zivota.
draft.dodger draft.dodger 15:48 24.05.2011

Muzika...

expolicajac expolicajac 15:48 24.05.2011

Sve je jasno

I sad meni stvarno više ništa nije jasno.

Ako je ukinuto služenje vojske - zašto je potrebna regrutacija?

A ako nije, zašto su nam tvrdili da jeste?

I kako je dete vojni obveznik koji će da snosi „санкције за прекршај војног обвезника" pre nego što ga uopšte registruju t.j. proglase sposobnim za vojnu službu?

Mislim, u redu, otići će on tamo da ga vide - ali hoću da znam ZAŠTO???

Jer, ovo ili je izgovor da se ne pootpušta višak zaposlenih iz vojnog odseka koji sad, pošto je redovno služenje ukinuto, nemaju šta da rade, il neko sve nas (po ko zna koji put) pravi idiotima šatro ukidajući vojnu obavezu a ustvari je ne ukidajući.

Kako god - MENI OVO NI NAJMANJE NE DOPADA!!!!


Primena novog zakon podrazumeva mogućnost da se građani Srbije prijave kao rezervisti i to isključivo svojom voljom. Mala nepripremljenost sistemskog rešenja izaziva zabune ovog tipa.
Naime, prijavljivanjem za rezevni sastav VS stvaraće mogućnost da se ostvaruju poreske olakšice, koje će biti implementirane u poreski sistem Republike Srbije.
Nešto slično postoji u onome što je nama poznato kao "Nacionalna Garda" USE. Milsim da bi Karagaća trebao da da detaljnije sugestije i tumačenja ovog "nevešto izvedenog" procesa implementacije zakona.
mlekac mlekac 16:05 24.05.2011

Re: Sve je jasno

expolicajac

Primena novog zakon podrazumeva mogućnost da se građani Srbije prijave kao rezervisti i to isključivo svojom voljom.


Dobro, a kako se u to "svojom voljom" uklapa:
Обавеза увођења у војну евиденцију остала је на снази и након ступања на снагу Одлуке о обустави обавезе служења војног рока, објављене у „Службеном гласнику РС", број 95 од 17. децембра 2010. године.
Неодазивање позиву повлачи законом предвиђену одговорност.


Hocu reci - sta? Njegovo je da odlucuje hoce li da bude rezervista, teoretski, a prakticno MORA da bude rezervista????

Nista ti tu meni nije jasno.

Ajde, tako ti svega, ako imas negde vise obavestenja, pogotovo o

Naime, prijavljivanjem za rezevni sastav VS stvaraće mogućnost da se ostvaruju poreske olakšice, koje će biti implementirane u poreski sistem Republike Srbije.


napisi.

Zaista bih volela da shvatim sta se dogadja.

highshalfbooze highshalfbooze 16:10 24.05.2011

Re: Sve je jasno

Naime, prijavljivanjem za rezevni sastav VS stvaraće mogućnost da se ostvaruju poreske olakšice, koje će biti implementirane u poreski sistem Republike Srbije.

Jel to beše po ustavu? Jednakost građana? A oni koji su služili pun vojni rok i išli u rezervni sastav dobijaju diplomu sa ukrštenim orlovim m....a.
I koji je genije uopšte to smislio. Mislim šta će da rade u rezervnom sastavu kad nisu osposobljeni.
milisav68 milisav68 16:13 24.05.2011

Re: Sve je jasno

Hocu reci - sta? Njegovo je da odlucuje hoce li da bude rezervista, teoretski, a prakticno MORA da bude rezervista????

Ne, rezervista će da bude, ako se bude izjasnio, da hoće da služi vojni rok, a ako neće onda će da ga rasporede u neku civilnu zaštitu ili tako nešto.
Barem ja to tako shvatam.
mlekac mlekac 16:13 24.05.2011

Re: Sve je jasno

highshalfbooze
Naime, prijavljivanjem za rezevni sastav VS stvaraće mogućnost da se ostvaruju poreske olakšice, koje će biti implementirane u poreski sistem Republike Srbije.

Jel to beše po ustavu? Jednakost građana? A oni koji su služili pun vojni rok i išli u rezervni sastav dobijaju diplomu sa ukrštenim orlovim m....a.

A sta cemo sa zeMskim rodom? Mi smo bile uskracene za mogucnost da sluzimo vojsku? Kako sad mi da se prijavimo u rezervni sasatva ako hocemo poreske olaksice?
niccolo niccolo 16:21 24.05.2011

Re: Sve je jasno

Naime, prijavljivanjem za rezevni sastav VS stvaraće mogućnost da se ostvaruju poreske olakšice, koje će biti implementirane u poreski sistem Republike Srbije.

Ja prvi put čujem za ovo, a nije da ne pratim dešavanja u poreskom sistemu, daj neku dodatnu informaciju...
highshalfbooze highshalfbooze 16:34 24.05.2011

Re: Sve je jasno

mlekac

A sta cemo sa zeMskim rodom? Mi smo bile uskracene za mogucnost da sluzimo vojsku? Kako sad mi da se prijavimo u rezervni sasatva ako hocemo poreske olaksice?


A, pa žemske su sad ravnopravne. Zahvaljujući NVO organizacijama. Da nije njih, ženski rod bi i dalje bio ona strana.
antioksidant antioksidant 16:48 24.05.2011

Re: Sve je jasno

prijavljivanjem za rezevni sastav VS stvaraće mogućnost da se ostvaruju poreske olakšice, koje će biti implementirane u poreski sistem Republike Srbije.

moze neki link?
(napomena: ako mladja ovo ne podrzi onda odmah znas da ne valja)
zilikaka zilikaka 18:44 24.05.2011

Re: Sve je jasno

mlekac

highshalfbooze
Naime, prijavljivanjem za rezevni sastav VS stvaraće mogućnost da se ostvaruju poreske olakšice, koje će biti implementirane u poreski sistem Republike Srbije. Jel to beše po ustavu? Jednakost građana? A oni koji su služili pun vojni rok i išli u rezervni sastav dobijaju diplomu sa ukrštenim orlovim m....a. A sta cemo sa zeMskim rodom? Mi smo bile uskracene za mogucnost da sluzimo vojsku? Kako sad mi da se prijavimo u rezervni sasatva ako hocemo poreske olaksice?

Ček, ček ima i tu nešto!
Tamo nekih godina kad sam ja imala 16, takođe je postojala obaveza uvođenja u evidenciju, i to mislim da je važilo za sve, bez obzira na pol.
Nije to značilo da će devojke služiti vojsku, nego su morale biti evidentirane. Koliko se sećam, to se obavljalo u službama opštine.
E, a zašto se sećam
Pod tim izgovorom smo nas četiri drugarice bar pet-šest puta napuštale časove i odlazile na piće
Naravno, nikom vojska nije padala na pamet, al je bio dobar izgovor
dragan7557 dragan7557 09:19 25.05.2011

Re: Sve je jasno

Ja prvi put čujem za ovo, a nije da ne pratim dešavanja u poreskom sistemu, daj neku dodatnu informaciju...


Gosn. Meštre, evo dodatne informacije:
Vera Johnson 21:48 24.05.2011
Re: Vojni obveznik

, koju god povlasticu od drzave trazis, pitaju da li si prijavljen nemam pojma sta se desava onima koji se ne prijave, ali sumnjam da padaju na dno liste za stipendije i drugo...


Doslovce prepisato o benefit-ima al' još nije na snazi

A pare su pare:

zakon ne sankcionise odbijanje prijavljivanja za selective service, ali do 26. godine,

Чланом 126. Закона о војној, радној и материјалној обавези прописане су санкције за прекршај војног обвезника, ако се без оправданог разлога не одазове позиву територијалног органа у време и на место који су назначени у позиву за увођење у војну евиденцију.


50.000 rsd il' šes'et dana Apsane.

Razlike mora da budne. I ne znaju tamo neki ohijo ameri ko'lko je naša:

Stoka bezobrazna


cerski
nim_opet nim_opet 16:02 24.05.2011

Vojni obveznik

ako se ne varam (a mrzi me da sada trazim novi zakon), gradjani Srbije muskog pola su i dalje vojni obveznici - dakle moraju biti u evidenciji - ali bez obaveze da sluze vojni rok. Vojna evidencija sluzi da bi u slucaju rata,etc. znali koga da zovu, kada se regularne snage iscrpe - i u USA gde ne postoji obaveza sluzenja vojnog roka, svi muskarci od 16-26 moraju da budu registrovani, mislim da se zove selective service, u slucaju da se vojna obaveza uvede ponovo.
mlekac mlekac 16:15 24.05.2011

Re: Vojni obveznik

nim_opet
ako se ne varam (a mrzi me da sada trazim novi zakon), gradjani Srbije muskog pola su i dalje vojni obveznici - dakle moraju biti u evidenciji - ali bez obaveze da sluze vojni rok. Vojna evidencija sluzi da bi u slucaju rata,etc. znali koga da zovu, kada se regularne snage iscrpe - i u USA gde ne postoji obaveza sluzenja vojnog roka, svi muskarci od 16-26 moraju da budu registrovani, mislim da se zove selective service, u slucaju da se vojna obaveza uvede ponovo.


Ako razumem to sto si napisao - onda taj neko ne samo sto mora da se uvede u spisak, nego mora da prodje i lekarske preglede da se utvrdi kako je STVARNO zdravstveno sposoban za sluzenje vojske.

A to je, ako cemo pravo, gomila ljudstva i para za "what if" situaciju.

Ako su ukinuli sluzenje vojske - nek ukidaju i regrutaciju!

Ima mnogo precih stvari na koje se te pare mogu potrositi.
Vera Johnson Vera Johnson 20:48 24.05.2011

Re: Vojni obveznik

sto se tice selective service obaveze u usa nim_opet je savrseno u pravu, samo sto je to ovde malo drugacije organizovano. mnogo je jednostavnije nego ovo o cemu ti pises. moj sin nije morao da se pojavljuje nigde. samo je popunio jedan kratak formular sa osnovnim podacima i poslao nazad u "vojni odsek". ovom "prijavom" on je prakticno obecao da ce se odazvati na poziv drzave ukoliko ona bude napadnuta pa im ponestane vojnika. nikakvi lekarski pregledi i ostali bozobozluci se ne rade unapred, vec onda ako drzavi zatreba vise vojnika.

zakon ne sankcionise odbijanje prijavljivanja za selective service, ali do 26. godine, koju god povlasticu od drzave trazis, pitaju da li si prijavljen nemam pojma sta se desava onima koji se ne prijave, ali sumnjam da padaju na dno liste za stipendije i drugo...
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 16:26 24.05.2011

Nema razloga za brigu i strah

mlekac mlekac 16:32 24.05.2011

Re: Nema razloga za brigu i strah

Vojislav Stojković
Evo objašnjenja:

Vojska nije obavezna, ali evidencija jeste.


Vojo, hvala sto si ovo linkovao, a sto se VO tice, mogu samo da kazem:
*&(*&%^!

Toliko!
apach92 apach92 17:45 24.05.2011

Re: Nema razloga za brigu i strah

ma naravno da nema razloga za paniku.

Evo mene ziv, zdrav i drcan. Vojska+no mans land+garda od velikog brata 99. Pusku repetiram jednom rukom u hodu Big deal, zato sad tu i tamo idem na fizikalne

Sve ti je to za ljude, narocito ako moraju a sad kako zakon kaze, ne moraju.

Al je bilo poprilicno gubljenje vremena dok se moralo.

Zamisli kako je bilo majkama(na primer mojoj) kad je stvarna frka bila. Doduse, sa ovim nasima ti se nikad ne zna...
mlekac mlekac 20:11 24.05.2011

Re: Nema razloga za brigu i strah

apach92

Zamisli kako je bilo majkama(na primer mojoj) kad je stvarna frka bila. Doduse, sa ovim nasima ti se nikad ne zna...


Ne moram da zamisljam - nije samo majkama nego i sestrama. Moj rodjeni burazer sluzio je u Prizrenu '88. tako da dobro znam kako nam je bilo. I tad i posle.

Krugolina Borup Krugolina Borup 18:36 24.05.2011

Mene ovo podseća na ono:

"Živimo kao da će sto godina biti mir, ali spremajmo se kao da će sutra biti rat."

Glupost nad glupostima.

Ako ga već imaju u evidenciji da je punoletan i da postoji i znaju mu adresu (na koju šalju poziv), koji moj treba on dodatno da ide tamo da se aka s njima da ga još jednom upišu? Naročito što na osnovu onog članka iz Politike što je linkovan, definitivno stoji da nema lekarskog pregleda.

Trla baba lan da joj prođe dan.
I da se višak zaposlenih u vojsci uposli, umesto da se otpusti.
Kao što ti Mlekac lepo i reče.
mlekac mlekac 19:20 24.05.2011

Re: Mene ovo podseća na ono:

Krugolina Borup


Glupost nad glupostima.

Ako ga već imaju u evidenciji da je punoletan i da postoji i znaju mu adresu (na koju šalju poziv), koji moj treba on dodatno da ide tamo da se aka s njima da ga još jednom upišu? Naročito što na osnovu onog članka iz Politike što je linkovan, definitivno stoji da nema lekarskog pregleda.



To je, otprilike, bilo i moje razmisljanje, Kru.
Mislim, ako nece da ih pregledaju da ustanove zdravstveno stanje - koj' moj ih cimaju?

Iskreno, imam utisak da neko negde maznjava debelu lovu za ovu glupost - al' to je samo moj utisak.
Piromanski Piromanski 19:55 24.05.2011

Re: Mene ovo podseća na ono:

Ako ga već imaju u evidenciji da je punoletan i da postoji i znaju mu adresu (na koju šalju poziv), koji moj treba on dodatno da ide tamo da se aka s njima da ga još jednom upišu?


Zato sto je u medjuvremenu mogao da se odseli iz drzave i primi tudje drzavljanstvo ili da recimo, daleko bilo, vise ne bude medju zivima. Primarna evidencija je vezana sa maticnom knjigom, svako musko koje je tamo upisano pre ili kasnije dobije poziv od otadzbine.
milisav68 milisav68 19:55 24.05.2011

Re: Mene ovo podseća na ono:

mlekac
Krugolina Borup


Glupost nad glupostima.

Ako ga već imaju u evidenciji da je punoletan i da postoji i znaju mu adresu (na koju šalju poziv), koji moj treba on dodatno da ide tamo da se aka s njima da ga još jednom upišu? Naročito što na osnovu onog članka iz Politike što je linkovan, definitivno stoji da nema lekarskog pregleda.



To je, otprilike, bilo i moje razmisljanje, Kru.
Mislim, ako nece da ih pregledaju da ustanove zdravstveno stanje - koj' moj ih cimaju?

Iskreno, imam utisak da neko negde maznjava debelu lovu za ovu glupost - al' to je samo moj utisak.

Administracije nikad dosta.

Treba da daju izjavu, dal oće il neće u vojsku.

*Kad ti umre neki rodjak, i ako si naslednik, moraš da odeš u sud da dAš izjavu da li se odričeš toga.Ako ne odeš, onda si automatski naslednik.
mlekac mlekac 20:01 24.05.2011

Re: Mene ovo podseća na ono:

Piromanski
Ako ga već imaju u evidenciji da je punoletan i da postoji i znaju mu adresu (na koju šalju poziv), koji moj treba on dodatno da ide tamo da se aka s njima da ga još jednom upišu?


Zato sto je u medjuvremenu mogao da se odseli iz drzave i primi tudje drzavljanstvo ili da recimo, daleko bilo, vise ne bude medju zivima. Primarna evidencija je vezana sa maticnom knjigom, svako musko koje je tamo upisano pre ili kasnije dobije poziv od otadzbine.

Ako je vezano sa maticnom knjigom onda u njoj pise i kad je neko, daleko bilo, preminuo. Mislim, i to se vodi u MK. A prebivaliste se evidentira u MUP-u. Ako se iseljavas duzan si to da prijavis u MUP-u, zar ne? Prema tome, i jedno i drugo mogu vrlo lako da provere, al' stos je da neko sedi na tom radnom mestu i generalno, prima lovu da radi uzaludan posao.

Da se razumemo - nisu oni jedini, samo su mi upravo stali na zivac
apach92 apach92 21:03 24.05.2011

Re: Mene ovo podseća na ono:

eeeeeeee mlekac, znas ti kakva su to radna mesta bila po tim vojnim odsecima i opstinskim ispostavama. Pa, mali bogovi im nisu bili ravni. Kad dodje njihovih 5 minuta oni se pitaju o sudbini i niko vise. A ako hoces nesto da promenis, zna se.


A onda je neko resio da vojska vise nije obavezna! To otprilike znaci da ni oni nisu potrebni.

A to je vec malo teze za realizaciju. Pa je u politickom dogovoru ostalo da nesto ipak imaju da rade.
mlekac mlekac 21:22 24.05.2011

Re: Mene ovo podseća na ono:

apach92
eeeeeeee mlekac, znas ti kakva su to radna mesta bila po tim vojnim odsecima i opstinskim ispostavama. Pa, mali bogovi im nisu bili ravni. Kad dodje njihovih 5 minuta oni se pitaju o sudbini i niko vise. A ako hoces nesto da promenis, zna se.


A onda je neko resio da vojska vise nije obavezna! To otprike znaci da ni oni nisu potrebni.

A to je vec malo teze za realizaciju. Pa je u politickom dogovoru ostalo da nesto ipak imaju da rade.


E pa bole me uvo na sta su navikli!

Najiskrenije.

Ako gomila mojih vrsnjaka koji su posteno dirincili moze da se nadje na ulici i bez ikakve sanse da ih iko zaposli "jer su matori", onda mi stvarno puca prsluk sto ce morati da se otarase i nekih salterusa koje su do posla dosle preko rodbinsko/kumovsko/partijskih veza!

Izvinjavam se unapred ako sam preostra, ali posto upravo slavim godisnjicu uzaludno pokusavanja da nadjem posao, postala sam, iskreno, vrlo netolerantna prema izvesnim pojavama.
zilikaka zilikaka 21:31 24.05.2011

Re: Mene ovo podseća na ono:

Ali o ukidanju tih mesta se i dalje pitaju upravo oni (i njihovi naslednici) koji su ih zaposlili.
Dal si pametna, pa gde će kumu ostaviti bez posla
mlekac mlekac 21:35 24.05.2011

Re: Mene ovo podseća na ono:

zilikaka
Ali o ukidanju tih mesta se i dalje pitaju upravo oni (i njihovi naslednici) koji su ih zaposlili.
Dal si pametna, pa gde će kumu ostaviti bez posla


A tek pasenoga???

apach92 apach92 21:36 24.05.2011

Re: Mene ovo podseća na ono:

ma nisi preostra, ja te skroz razumem. Iskustva koja nosimo na temu ovog bloga ne ostavljaju coveku prostora za drugaciju reakciju.

A sto se tice posla, gledam ljude oko sebe, nema ih malo i neki su proslavili godisnjicu trazenja posle pre skoro 3-4 meseca.

rezonujem da mora da bude bolje.


posto ne moze biti gore. Ili gresim?
mlekac mlekac 21:46 24.05.2011

Re: Mene ovo podseća na ono:

apach92
ma nisi preostra, ja te skroz razumem. Iskustva koja nosimo na temu ovog bloga ne ostavljaju coveku prostora za drugaciju reakciju.

A sto se tice posla, gledam ljude oko sebe, nema ih malo i neki su proslavili godisnjicu trazenja posle pre skoro 3-4 meseca.

rezonujem da mora da bude bolje.


posto ne moze biti gore. Ili gresim?


Drzimo fige - sta nam drugo preostaje?
divnan divnan 08:41 25.05.2011

Re: Mene ovo podseća na ono:

Ako gomila mojih vrsnjaka koji su posteno dirincili moze da se nadje na ulici i bez ikakve sanse da ih iko zaposli "jer su matori",

Pardon, nisu matori, niSMO matori, mi smo kolateralna steta ove tamoamoimanema drzave.
Usput, ja takodje slavim godisnjicu, i jos malo pride.
Krugolina Borup Krugolina Borup 11:08 25.05.2011

Re: Mene ovo podseća na ono:

Ako je vezano sa maticnom knjigom onda u njoj pise i kad je neko, daleko bilo, preminuo. Mislim, i to se vodi u MK. A prebivaliste se evidentira u MUP-u. Ako se iseljavas duzan si to da prijavis u MUP-u, zar ne? Prema tome, i jedno i drugo mogu vrlo lako da provere, al' stos je da neko sedi na tom radnom mestu i generalno, prima lovu da radi uzaludan posao.



Eeee, baš 'tedo to da kažem.
Ako ih već ne otpuštaju, a što ih ne zaposle na tome da upoređuju MK rođenih, MK umrlih i MK iseljenih (ako to postoji), i da im to bude posao?
Ali, neeeee... gospodin Činovnik ima da SEDI i BLEJI, a mi siroma građani na noge da mu donosimo njegovu platu i radimo njegov pos'o.
NNN NNN 18:54 24.05.2011

Opusti se :)


mlekac mlekac 20:15 24.05.2011

Re: Opusti se :)

Pazi, OVA majka se zarekla jos kad je Prestolonaslednik imao 3 godine da NJENI sinovi u vojsku nece! Ne pitaj sta mi je svekar (pukovnik JNA u penziji) rekao kad sam mu to saopstila

I ostala sam pri tome.

Prestolonaslednik je sluzio civilno, a ova dvojica mldajih vala nece ni tol'ko, makar morala nebo i zemlju da pomerim!

Pa nek se obrcu u grobu svi moji i njihovi preci (a podosta ih je bilo u vojnoj sluzbi). Ne zanima me!
razmisljam razmisljam 21:30 24.05.2011

Re: Opusti se :)

mlekac
Prestolonaslednik je sluzio civilno, a ova dvojica mldajih vala nece ni tol'ko, makar morala nebo i zemlju da pomerim!


Како ћеш их онда женити?
mlekac mlekac 21:32 24.05.2011

Re: Opusti se :)

razmisljam
mlekac
Prestolonaslednik je sluzio civilno, a ova dvojica mldajih vala nece ni tol'ko, makar morala nebo i zemlju da pomerim!


Како ћеш их онда женити?


More, ne brigaj, sve se moze, samo ako se hoce! Jedino moram da nadjem neke useljive snajke, i ovako je kuca pretrpana

aleksanadar aleksanadar 22:19 24.05.2011

Ароганција

Неодазивање позиву повлачи законом предвиђену одговорност.


Војни рок је укинут, али и даље влада ароганција, својствена официрчинама и официрчићима.
dragan7557 dragan7557 06:33 25.05.2011

Re: Ароганција

aleksanadar
Неодазивање позиву повлачи законом предвиђену одговорност.


Војни рок је укинут, али и даље влада ароганција, својствена официрчинама и официрчићима.

Pre bi se reklo arogancija nepismenosti u slepom(ćoravom) prepisivanju nakaradnih američkih zakona.
Vera Johnson
sto se tice selective service obaveze u usa nim_opet je savrseno u pravu, samo sto je to ovde malo drugacije organizovano. mnogo je jednostavnije nego ovo o cemu ti pises. moj sin nije morao da se pojavljuje nigde. samo je popunio jedan kratak formular sa osnovnim podacima i poslao nazad u "vojni odsek". ovom "prijavom" on je prakticno obecao da ce se odazvati na poziv drzave ukoliko ona bude napadnuta pa im ponestane vojnika. nikakvi lekarski pregledi i ostali bozobozluci se ne rade unapred, vec onda ako drzavi zatreba vise vojnika.

zakon ne sankcionise odbijanje prijavljivanja za selective service, ali do 26. godine, koju god povlasticu od drzave trazis, pitaju da li si prijavljen nemam pojma sta se desava onima koji se ne prijave, ali sumnjam da padaju na dno liste za stipendije i drugo...

Naravno iz bracke nam deržavetine Iha....joj, il' beše Ojha, ojha, oj, ha, ha?

A kad neki drugi kum dođe za ministera pa prepiše neki od Jevropejskih "zakona" onda će i sankcije biti udvostručene pa će demokracki graždanin po (ovom) zakonu sedeti u prdekani šes'et dana a po jevropejskom još zwei mal tol'ko.

SELECTIVE SERVICE!!! Država servis graždanije, javni servis(vlasništvo) građanije i ostali servisi od kojih boli glava.

Možda je izlaz da građani postanu servis države? Biće prostije da mi služimo deražavetinu neg' ona nas.


cerski
fantomatsicna fantomatsicna 00:06 25.05.2011

Brao

I ova majka se zaklinje da ni ovo ni sledeca njena deca u vojsku NE IDU ni pod razno.
mlekac mlekac 04:45 25.05.2011

Re: Brao

fantomatsicna
I ova majka se zaklinje da ni ovo ni sledeca njena deca u vojsku NE IDU ni pod razno.

krkar krkar 03:19 25.05.2011

Stoka bezobrazna

To "uvođenje u evidenciju" potiče iz vremena kada se 80% Srba rađalo po selima i kojekakvim vukojebinama i bilo nepismeno pa ih je država zvala da se o svome 18. rođendanu prijave jer inače pojma nije imala da postoje.

Sad je, međutim, 2011. Matični broj postoji skoro 40 godina, PC 30. A lenji i bezobrazni udbaški besposličari po opštinama još pozivaju 'radi uvođenja u evidenciju'.

Lepo ti presavij tabak i napiši im ovako:

Centru Ministarstva odbrane Novi Beograd

Obaveštenje

Obaveštavam vas da je moj sin Mudrica Mlekić, JMBG taj-i-taj uveden u sledeće evidencije koje Republika Srbija vodi po službenoj dužnosti:

1. Matičnu knjigu
2. Knjigu državljana
3. Evidenciju prebivališta i boravišta
4. Evidenciju Zavoda za socijalno osiguranje
5. Evidenciju Ministarstva prosvete

U svim tim evidencijama MM je upisan pod punim imenom i prezimenom i JMBG.

Kako ni jedan od navedenih državnih organa nije zahtevao lično prisustvo za uvođenje u evidenciju to je evidentno da za obavljanje jedne takve proceduralne radnje ono nije ni neophodno.

Stoga vas obaveštavam da kao roditelj i zakonski staratelj svom maloletnom sinu MM ne dozvoljavam da se odazove vašem pozivu jer je procedura koju sprovodite bespotrebna i predstavlja maltretiranje građana, uz to još i maloletnih.

Pozivam vas da savesno obavljate dužnosti za koje vas kao poreski obveznik plaćam i povežete se sa nadležnim državnim organima koji mog sina imaju u evidenciji po službenoj dužnosti i ažurirate svoju evidenciju bez nepotrebnog maltretiranja građana.

Građanka Mlekac


Dok god građani samo bleje - gilipteri će da ih šišaju.
mlekac mlekac 04:44 25.05.2011

Re: Stoka bezobrazna

krkar
To "uvođenje u evidenciju" potiče iz vremena kada se 80% Srba rađalo po selima i kojekakvim vukojebinama i bilo nepismeno pa ih je država zvala da se o svome 18. rođendanu prijave jer inače pojma nije imala da postoje.

Sad je, međutim, 2011. Matični broj postoji skoro 40 godina, PC 30. A lenji i bezobrazni udbaški besposličari po opštinama još pozivaju 'radi uvođenja u evidenciju'.

Lepo ti presavij tabak i napiši im ovako:

Centru Ministarstva odbrane Novi Beograd

Obaveštenje

Obaveštavam vas da je moj sin Mudrica Mlekić, JMBG taj-i-taj uveden u sledeće evidencije koje Republika Srbija vodi po službenoj dužnosti:

1. Matičnu knjigu
2. Knjigu državljana
3. Evidenciju prebivališta i boravišta
4. Evidenciju Zavoda za socijalno osiguranje
5. Evidenciju Ministarstva prosvete

U svim tim evidencijama MM je upisan pod punim imenom i prezimenom i JMBG.

Kako ni jedan od navedenih državnih organa nije zahtevao lično prisustvo za uvođenje u evidenciju to je evidentno da za obavljanje jedne takve proceduralne radnje ono nije ni neophodno.

Stoga vas obaveštavam da kao roditelj i zakonski staratelj svom maloletnom sinu MM ne dozvoljavam da se odazove vašem pozivu jer je procedura koju sprovodite bespotrebna i predstavlja maltretiranje građana, uz to još i maloletnih.

Pozivam vas da savesno obavljate dužnosti za koje vas kao poreski obveznik plaćam i povežete se sa nadležnim državnim organima koji mog sina imaju u evidenciji po službenoj dužnosti i ažurirate svoju evidenciju bez nepotrebnog maltretiranja građana.

Građanka Mlekac


Dok god građani samo bleje - gilipteri će da ih šišaju.



Jesam li ti skoro rekla da te AbAzavam? Nisam?

Odo da prekucam i LICNO ce im odnesem - moram da im vidim face kad budem predala!

Stvar postaje zabavna...
krkar krkar 04:59 25.05.2011

Re: Stoka bezobrazna

Odo da prekucam i LICNO ce im odnesem - moram da im vidim face kad budem predala!


Obavezno u kopiji ponesi i predaj na pisarnicu da ti overe prijem tvoje kopije i potpišu. Nek ti udare 'zavodni pečat' i upišu broj!

I onda još traži šefa vojnog odseka i natrljaj mu uši.
mlekac mlekac 05:04 25.05.2011

Re: Stoka bezobrazna

krkar
Odo da prekucam i LICNO ce im odnesem - moram da im vidim face kad budem predala!


Obavezno u kopiji ponesi i predaj na pisarnicu da ti overe prijem tvoje kopije i potpišu. Nek ti udare 'zavodni pečat' i upišu broj!

I onda još traži šefa vojnog odseka i natrljaj mu uši.


I licno cu mu urucim!
dragan7557 dragan7557 06:41 25.05.2011

Re: Stoka bezobrazna, vala Yes!

Kako ni jedan od navedenih državnih organa nije zahtevao lično prisustvo za uvođenje u evidenciju to je evidentno da za obavljanje jedne takve proceduralne radnje ono nije ni neophodno.

Обавештавмо вас да се јавите у Центар Министарства Одбране Н.Београд, (ОПШТИНА Н.БЕОГРАД) ул. Бул.М.Пупина 167/III спрат, соба бр.8. дана од.... до... ... године у времену од 8.30 до 15.00 часова ради увођења у војну евиденцију.

Са собом понети фотокопије држављанства и извода из МК рођених.

Ajd' nauči da razumeš napisato.

cerski
mlekac mlekac 06:48 25.05.2011

Re: Stoka bezobrazna

dragan7557
Kako ni jedan od navedenih državnih organa nije zahtevao lično prisustvo za uvođenje u evidenciju to je evidentno da za obavljanje jedne takve proceduralne radnje ono nije ni neophodno.

Обавештавмо вас да се јавите у Центар Министарства Одбране Н.Београд, (ОПШТИНА Н.БЕОГРАД) ул. Бул.М.Пупина 167/III спрат, соба бр.8. дана од.... до... ... године у времену од 8.30 до 15.00 часова ради увођења у војну евиденцију.

Са собом понети фотокопије држављанства и извода из МК рођених.

Ajd' nauči da razumeš napisato.

cerski


Cerski, sta je nejasno? Traze fotokopije do kojih mogu da dodju sa par klikova na tastaturi. Jer se nalaze u prostorijama opstine i u istom racunarskom sistemu. Znaci, nema nikakve potrebe da im neko donosi dokumenta koja su im VEC u racunaru.

Ako ne znaju kako do njih da dodju, onda je pametnije da se organizuje obuka zaposlenih podobnih za to, a ostali, nesposobni, lepo da se otpuste - a ne da maltretiraju sve nas.
dragan7557 dragan7557 07:06 25.05.2011

Re: Stoka bezobrazna

I licno cu mu urucim!

Напомена: у случају привремене одсутности позваних, чланови његове породице ће о томе обавестити овај орган.


A vala i ti pročitaj još jednom, pre nogo što reaguješ.

A da je glupost jeste, mada nije mi jasno ko je veća stoka, ameri koji su ovu ordinarnu glupavost, za svoje potrebe napisali ili "mi," koji smo zbog tuđih potreba prepisali
Обавештавмо вас да се јавите у Центар Министарства Одбране Н.Београд


I umesto obaveštenja treba naravno da stoji POZIV.

Naravno Geštetner službenici još nisu bili na časovima za pismenu političku izuzetnost.

cerski
mlekac mlekac 07:26 25.05.2011

Re: Stoka bezobrazna

dragan7557
I licno cu mu urucim!

Напомена: у случају привремене одсутности позваних, чланови његове породице ће о томе обавестити овај орган.


A vala i ti pročitaj još jednom, pre nogo što reaguješ.

A da je glupost jeste, mada nije mi jasno ko je veća stoka, ameri koji su ovu ordinarnu glupavost, za svoje potrebe napisali ili "mi," koji smo zbog tuđih potreba prepisali
Обавештавмо вас да се јавите у Центар Министарства Одбране Н.Београд


I umesto obaveštenja treba naravno da stoji POZIV.

Naravno Geštetner službenici još nisu bili na časovima za pismenu političku izuzetnost.

cerski


Sorry, ne sam o'ma ukapirala - kanda ovo druzenje sa vojnim pozivima zaglupljuje...
Dr M Dr M 07:27 25.05.2011

Re: Stoka bezobrazna

Odo da prekucam i LICNO ce im odnesem


To znači, trešnje u VO.

Ali, koliko ih poznajem, da ponesem i neki sendvič..
mlekac mlekac 07:31 25.05.2011

Re: Stoka bezobrazna

Dr M
Odo da prekucam i LICNO ce im odnesem


To znači, trešnje u VO.

Ali, koliko ih poznajem, da ponesem i neki sendvič..


Ako pocnem da kampujem tamo - ima da mi donosite sve po redu - i sendvice, i tresnje, i nesto za osvezenje...

A vidim da mi kampovanje, kanda, ne gine.
dragan7557 dragan7557 07:38 25.05.2011

Re: Stoka bezobrazna

Traze fotokopije do kojih mogu da dodju sa par klikova na tastaturi. Jer se nalaze u prostorijama opstine i u istom racunarskom sistemu.

U normalnim državama već decenijama nijedna administracija ne traži dokumenta koja su u njenom posedu i za čiju evidenciju je sama zadužena.

Izdavanje nepotrebnih dokumenata je izvor prihoda kako lokalne administracije tako i državne.
Znaci, nema nikakve potrebe da im neko donosi dokumenta koja su im VEC u racunaru.

Još samo da birokratija to uvidi a država da implementira u zakonodavstvo!
Ako ne znaju kako do njih da dodju, onda je pametnije da se organizuje obuka zaposlenih podobnih za to

Baš zato što se po ključu partijski podobnih zapošljava, postoji poplava nepismenih idiota u administraciji.
nesposobni, lepo da se otpuste -

Ne može, sve partijski zaslužni.
a ne da maltretiraju sve nas.

Zato i napisah bolje da mi njima budemo servis nego oni nama.
Cerski, sta je nejasno?

Iz dokumenta(ako je doslovno prepisan) proizilazi sledeće:

- u pitanju je poziv a ne obaveštenje.
- lično prisustvo je obavezno:
Са собом понети фотокопије

- u slučaju sprečenosti:
Напомена: у случају привремене одсутности позваних, чланови његове породице ће о томе обавестити овај орган.

koja je volšebno nazvana odsutnošću(neko može da bude sprečen a prisutan, recimo mrtav čo'ek je prisutan al' objektivno sprečen da se odazove organčini koja ga zove) o sprečenosti pozvanog, porodica "obaveštenog" odnosno pozvanog (navedena je množina!?) graždanina ĆE obavestiti organ.

Će, nije imperativ pa znači da će obavestiti ikad sve dok ne dođe nikad.

Inače da je potpuno nepismen dokument u pitanju stoji. Moja unuka sa 9 godina piše smislenije sastave nego ovaj šef administracije u potpisu:

NAČELNIK CENTRA MO. N. BEOGRAD

Nedvosmislenost građanima upućenih dokumenata, je povećana i činjenicom da imamo oko 50% funkcionalno nepismenih.

cerski
dragan7557 dragan7557 07:42 25.05.2011

Re: Stoka bezobrazna

Dr M
Odo da prekucam i LICNO ce im odnesem


To znači, trešnje u VO.

Ali, koliko ih poznajem, da ponesem i neki sendvič..

Ometanje službenog lica u izvršenju službene radnje je krivično delo....?

Predviđena kazna novčana ili robija je..... ?

Krivični Zakon, Res Publicum Srbije.

cerski
mlekac mlekac 07:45 25.05.2011

Re: Stoka bezobrazna

dragan7557
Traze fotokopije do kojih mogu da dodju sa par klikova na tastaturi. Jer se nalaze u prostorijama opstine i u istom racunarskom sistemu.

U normalnim državama već decenijama nijedna administracija ne traži dokumenta koja su u njenom posedu i za čiju evidenciju je sama zadužena.

Izdavanje nepotrebnih dokumenata je izvor prihoda kako lokalne administracije tako i državne.
Znaci, nema nikakve potrebe da im neko donosi dokumenta koja su im VEC u racunaru.

Još samo da birokratija to uvidi a država da implementira u zakonodavstvo!
Ako ne znaju kako do njih da dodju, onda je pametnije da se organizuje obuka zaposlenih podobnih za to

Baš zato što se po ključu partijski podobnih zapošljava, postoji poplava nepismenih idiota u administraciji.
nesposobni, lepo da se otpuste -

Ne može, sve partijski zaslužni.
a ne da maltretiraju sve nas.

Zato i napisah bolje da mi njima budemo servis nego oni nama.
Cerski, sta je nejasno?

Iz dokumenta(ako je doslovno prepisan) proizilazi sledeće:

- u pitanju je poziv a ne obaveštenje.
- lično prisustvo je obavezno:
Са собом понети фотокопије

- u slučaju sprečenosti:
Напомена: у случају привремене одсутности позваних, чланови његове породице ће о томе обавестити овај орган.

koja je volšebno nazvana odsutnošću(neko može da bude sprečen a prisutan, recimo mrtav čo'ek je prisutan al' objektivno sprečen da se odazove organčini koja ga zove) o sprečenosti pozvanog, porodica "obaveštenog" odnosno pozvanog (navedena je množina!?) graždanina ĆE obavestiti organ.

Će nije imperativ pa znači da će obavestiti ikad sve dok ne dođe nikad.

Inače da je potpuno nepismen dokument u pitanju stoji. Moja unuka sa 9 godina piše smislenije sastave nego ovaj šef administracije u potpisu:

NAČELNIK CENTRA MO. N. BEOGRAD

Nedvosmislenost građanima upućenih dokumenata, je povećana i činjenicom da imamo oko 50% funkcionalno nepismenih.

cerski


E, dobro je da nisam jedina kojoj je ceo dokument bio potpuno nelogican!
A nije da ga nisam iscitala N puta.

Ma bitno da su oni naucili kako da ubace faksimil pecata u obavestenje (da se nacelnik ne zamajava potpisujuci).

A sve ostalo...

A, da, kad rekoh "podoban" mislila sam na one koji su sposobni to da nauce - nisam mislila na partijske i rodjacke podobnosti.

zilikaka zilikaka 07:46 25.05.2011

Re: Stoka bezobrazna

Odo da prekucam i LICNO ce im odnesem

Ume ovaj naš kolega da bude i koristan! Kad hoće.
dragan7557 dragan7557 08:14 25.05.2011

Re: Stoka bezobrazna

Ma bitno da su oni naucili kako da ubace faksimil pecata u obavestenje (da se nacelnik ne zamajava potpisujuci).

U pitanju je naznaka krajnjeg lica u lancu odgovornosti, po izdatom dokumentu, koje je delegiralo svoja ovlašćenja nižem kadru.

Matičar recimo kao jedinstveno ovlašćeno lice (potpuno samostalan organ države) ima ovlašćenja koja proizilaze iz zakona i potpuno je samostalan čak i od uplitanja države, a za svoje činjenje ne odgovara ni državi.

U normalnijim administracijama samo tri službenika države su samostalna u činjenju zakonskih radnji:

- Matičar
- Notarijat
- Tužilaštvo

Ostali pregaoci imaju svog natčinjenog odgovornog na koga se pozivaju kada je u pitanju krajnja odgovornost.
E, dobro je da nisam jedina kojoj je ceo dokument bio potpuno nelogican!

Dokumenti koje birokratija izdaje, nemaju potrebu da budu logični, i ova činjenica buni čak i pismene ljude, ovi dokumenti moraju da budu razumljivi i da ne nameću bilo kakvu mogućnost dvoumljenja, kako kod građana tako i kod same birokratije.

Mogućnost različite interpretacije sadržaja se isključuje na više načina, a to je već druga priča.

cerski
dragan7557 dragan7557 08:16 25.05.2011

Re: Stoka bezobrazna

dragan7557
Ma bitno da su oni naucili kako da ubace faksimil pecata u obavestenje (da se nacelnik ne zamajava potpisujuci).

U pitanju je naznaka krajnjeg lica u lancu odgovornosti, po izdatom dokumentu, koje je delegiralo svoja ovlašćenja nižem kadru.

Matičar recimo kao jedinstveno ovlašćeno lice (potpuno samostalan organ države) ima ovlašćenja koja proizilaze iz zakona i potpuno je samostalan čak i od uplitanja države, a za svoje činjenje ne odgovara ni državi.

U normalnijim administracijama samo tri službenika države su samostalna u činjenju zakonskih radnji, i ne mogu biti pozvani na odgovornost zbog činjenja svojih zakonom propisanih radnji:

- Matičar
- Notarijat
- Tužilaštvo

Ostali pregaoci imaju svog natčinjenog odgovornog na koga se pozivaju kada je u pitanju krajnja odgovornost.
E, dobro je da nisam jedina kojoj je ceo dokument bio potpuno nelogican!

Dokumenti koje birokratija izdaje, nemaju potrebu da budu logični, i ova činjenica buni čak i pismene ljude, ovi dokumenti moraju da budu razumljivi i da ne nameću bilo kakvu mogućnost dvoumljenja, kako kod građana tako i kod same birokratije.

Mogućnost različite interpretacije sadržaja se isključuje na više načina, a to je već druga priča.

cerski

maca22 maca22 02:02 26.05.2011

Re: Stoka bezobrazna

mlekac
Stvar postaje zabavna...

Go get them... :)
hannah.greener hannah.greener 05:16 25.05.2011

govnari!!!

Nego, dal' zna netko kada se (i da li to uopšte može) BRIŠEŠ iz vojne evidencije?

Ja sam vojske oslobođen, nisam ništa služio, ni dug "državi" odužio, pa bih sada još i da zaključim tu priču - da me nemaju na tim svojim bezbedonosnim papirićima i takoto...

Da mogu na miru da razmišljam o korekciji dioptrijetine koja me je, hvala joj najlepše, tog seksa rešila...
mlekac mlekac 05:31 25.05.2011

Re: govnari!!!

hannah.greener
Nego, dal' zna netko kada se (i da li to uopšte može) BRIŠEŠ iz vojne evidencije?

Ja sam vojske oslobođen, nisam ništa služio, ni dug "državi" odužio, pa bih sada još i da zaključim tu priču - da me nemaju na tim svojim bezbedonosnim papirićima i takoto...

Da mogu na miru da razmišljam o korekciji dioptrijetine koja me je, hvala joj najlepše, tog seksa rešila...


E, toga nema!

Zaozbiljno.

Moj Zmu je, kao insulin zavisni dijabeticar (inace dobio ga u vojsci) oslobodjen vojske, knjizica mu je ponistena i tako to, medjutim, kad smo ono '99 polazili u Bw, morao je da ide po potvrdu iz vojnog odseka da bi mogao da izadje iz zemlje. I mogu ti reci da ju je jedva dobio, kao, mozda bi IPAK mogao za nesto da im posluzi...
zilikaka zilikaka 08:09 25.05.2011

Re: govnari!!!

Nego, dal' zna netko kada se (i da li to uopšte može) BRIŠEŠ iz vojne evidencije?

Znam ja kako se to radilo devedesetih, al se izražavalo brojevima
sentinel26 sentinel26 14:45 25.05.2011

Re: govnari!!!

mlekac
hannah.greener
Nego, dal' zna netko kada se (i da li to uopšte može) BRIŠEŠ iz vojne evidencije?
Ja sam vojske oslobođen, nisam ništa služio, ni dug "državi" odužio, pa bih sada još i da zaključim tu priču - da me nemaju na tim svojim bezbedonosnim papirićima i takoto...
Da mogu na miru da razmišljam o korekciji dioptrijetine koja me je, hvala joj najlepše, tog seksa rešila...

E, toga nema!
Zaozbiljno.
Moj Zmu je, kao insulin zavisni dijabeticar (inace dobio ga u vojsci) oslobodjen vojske, knjizica mu je ponistena i tako to, medjutim, kad smo ono '99 polazili u Bw, morao je da ide po potvrdu iz vojnog odseka da bi mogao da izadje iz zemlje. I mogu ti reci da ju je jedva dobio, kao, mozda bi IPAK mogao za nesto da im posluzi...

Mlekac,
nijeste dobro informisali čovjeka.

Vaš suprug je bio uveden u vojnu evidenciju pa otpušten iz vojske, oslobođen vojne obaveze u mirnodopskim uslovima (viđeti odluku - rješenje ) a gospodin hannah.greener nije registrovan kao vojni obveznik.
Drugo, 1999.godine je bilo proglašeno ratno stanje u zemlji.

hannah.greener samo treba da čuva rješenje (dokument ) o oslobađanju vojske i ne mora više nikada i nizašta da se javlja vojnim organima.
Njegovo bavljenje vojnim pozivom je isključio ljekar, i promjena zakona na njega ne utiče, samo ljekar može i da opovrgne bolest i oglasi ga sposobnim za vojsku a regrutacija je očigledno ukinuta.

Što se tiče ovog maltretiranja omladine pozivima (obavještenje ima pravnu snagu poziva - imperativnog naloga ), neće ni to zadugo.

Trebalo uhljebiti onoliku administraciju, partijske kadrove i kursadžije.

krkar krkar 15:47 25.05.2011

Re: govnari!!!

Vaš suprug je bio uveden u vojnu evidenciju pa otpušten iz vojske, oslobođen vojne obaveze u mirnodopskim uslovima (viđeti odluku - rješenje ) a gospodin hannah.greener nije registrovan kao vojni obveznik.
Drugo, 1999.godine je bilo proglašeno ratno stanje u zemlji.

hannah.greener samo treba da čuva rješenje (dokument ) o oslobađanju vojske i ne mora više nikada i nizašta da se javlja vojnim organima.
Njegovo bavljenje vojnim pozivom je isključio ljekar, i promjena zakona na njega ne utiče, samo ljekar može i da opovrgne bolest i oglasi ga sposobnim za vojsku a regrutacija je očigledno ukinuta.


Ovo nije tačno.

Vojni obveznik je po zakonu svaki građanin (bez obzira na pol) od 18 (ili 17, nisam siguran) do 55 godina. U slučaju potrebe ove granice mogu se pomerati.

Oslobađanje od služenja vojne obaveze nije isto što i brisanje iz v.e. Samo je oslobađanje od jedne od obaveza (služenja kadrovskog vojnog roka). Oslobođenik može biti poslat na reviziju dijagnoze a može mu se, u skladu sa dijagnozom, odrediti vojna obaveza u skladu sa njegovim sposobnostima odnosno ograničenjima. I oslobođenik podleže vojnoj obavezi do 55. godine (a u slučaju posebnih okolnosti, ako se granica podigne, i duže).

Sve je to naravno glupo i besmisleno ali bar da budemo precizni kad su činjenice u pitanju.

Inače, znam za slučaj kad je čovek morao da dokazuje vojnim ćatama da mu nedostajuća noga, usled čijeg je nedostatka oslobođen služenja vojske, u međuvremenu nije narasla. Neka polupismena stoka došla je u kontrolu nekoj polupismenoj fukari u toj opštini i naložila reviziju svih rešenja "nesposoban za vojnu službu" za obveznike mlađe od 30 godina. Čovek se pojavio na šalteru - bez jedne noge - ali taj očigledni nedostatak nije mu bio dovoljan. Morao je da ide na ovlašćenu lekarsku komisiju (civilna komisija sa ugovorm sa vojskom) da ona potvrdi da nema nogu, tj. da mu u međuvremenu nije izrasla.

Eto zašto je šteta što 6.10.2000. nije visilo nekoliko stotina ljudi po banderama.
sentinel26 sentinel26 19:21 25.05.2011

Re: govnari!!!

krkar
Vaš suprug je bio uveden u vojnu evidenciju pa otpušten iz vojske, oslobođen vojne obaveze u mirnodopskim uslovima (viđeti odluku - rješenje ) a gospodin hannah.greener nije registrovan kao vojni obveznik.
Drugo, 1999.godine je bilo proglašeno ratno stanje u zemlji.
hannah.greener samo treba da čuva rješenje (dokument ) o oslobađanju vojske i ne mora više nikada i nizašta da se javlja vojnim organima.
Njegovo bavljenje vojnim pozivom je isključio ljekar, i promjena zakona na njega ne utiče, samo ljekar može i da opovrgne bolest i oglasi ga sposobnim za vojsku a regrutacija je očigledno ukinuta.

Ovo nije tačno.

Vojni obveznik je po zakonu svaki građanin (bez obzira na pol) od 18 (ili 17, nisam siguran) do 55 godina. U slučaju potrebe ove granice mogu se pomerati.

A šta to konkretno u citiranom nije tačno ?

ZAKON O VOJNOJ, RADNOJ I MATERIJALNOJ OBAVEZI
("Sl. glasnik RS", br. 88/2009 i 95/2010)

Član 4

Vojni obveznik je lice koje podleže vojnoj obavezi u skladu sa ovim zakonom, i to:

1) regrut;

2) vojnik na služenju vojnog roka sa oružjem ili bez oružja i vojnik koji dobrovoljno služi vojni rok sa oružjem;

3) lice u civilnoj službi;

4) lice u rezervnom sastavu.

Lice postaje regrut u kalendarskoj godini u kojoj navršava 18 godina i to: do stupanja na služenje vojnog roka u Vojsku Srbije; do stupanja u civilnu službu u organizaciji ili ustanovi u kojoj se vrši civilna služba; do prevođenja u rezervni sastav ako je obavezu služenja vojnog roka, odnosno civilne službe regulisao na drugi način, odnosno do prestanka vojne obaveze po odredbama člana 9. ovog zakona.

Regrut postaje vojnik na služenju vojnog roka sa oružjem ili bez oružja danom stupanja u Vojsku Srbije kada i postaje vojno lice, a prestaje da bude vojno lice danom otpusta ili prekida služenja vojnog roka.

Regrut i lice u rezervnom sastavu postaju vojnici na dobrovoljnom služenju vojnog roka sa oružjem danom stupanja u Vojsku Srbije kada i postaju vojna lica, a prestaju da budu vojna lica danom otpusta ili prekida dobrovoljnog služenja vojnog roka.

Regrut postaje lice u civilnoj službi danom stupanja u organizaciju ili ustanovu gde se vrši civilna služba, a prestaje biti lice u civilnoj službi danom otpusta ili prekida civilne službe.

Lice u rezervnom sastavu je vojni obveznik koji je regulisao vojni rok ili lice koje je izvršilo civilnu službu od dana otpusta, odnosno prekida služenja vojnog roka ili civilne službe i koje je raspoređeno ili neraspoređeno u Vojsku Srbije, civilnu zaštitu ili druge snage odbrane do dana prestanka vojne obaveze po odredbama člana 9. ovog zakona.

Lice u rezervnom sastavu postaje vojno lice danom javljanja na dužnost u Vojsku Srbije, a gubi status vojnog lica danom otpusta iz Vojske Srbije.

Vojni obveznik koji vrši civilnu službu nema status vojnog lica.


Dakle nijesu svi građani vojni obveznici !


Oslobađanje od služenja vojne obaveze nije isto što i brisanje iz v.e. Samo je oslobađanje od jedne od obaveza (služenja kadrovskog vojnog roka). Oslobođenik može biti poslat na reviziju dijagnoze a može mu se, u skladu sa dijagnozom, odrediti vojna obaveza u skladu sa njegovim sposobnostima odnosno ograničenjima. I oslobođenik podleže vojnoj obavezi do 55. godine (a u slučaju posebnih okolnosti, ako se granica podigne, i duže).


Zaboravio si da napišeš još da postoji trajno i privremeno oslobođenje vojne obaveze, da postoji i djelimično i potpuno oslobođenje vojne obaveze, a postojalo je i oslobađanje od pojedinih vesova.

Dakle, onaj koji je rješenjem, odlukom vojno-ljekarske komisije potpuno i trajno oslobođen vojne obaveze u mirnodopskim uslovima, nema više nikakve obaveze prema organima narodne odbrane i vojske.

To što su oni imali pravo da ga pozovu na novi ljekarski pregled ne pogoršava njegov položaj do ponovnog izlaska na komisiju.

Protiv nalaza te revizione (kao i protiv one prvobitne ) v.o. ima pravo žalbe i ponovnog pregleda uz prilaganje dokaza od ljekara specijaliste.

Poziv na komisiju se upućivao samo onima koji su djelimično ili privremeno oslobođeni, a onima na trajno samo ako su došli do saznanja da je njegovo zdravstveno stanje bitno primijenjeno.
wukadin wukadin 09:48 25.05.2011

Sama si lepo rekla

Jer, ovo ili je izgovor da se ne pootpušta višak zaposlenih iz vojnog odseka koji sad, pošto je redovno služenje ukinuto, nemaju šta da rade


osim toga

il neko sve nas (po ko zna koji put) pravi idiotima šatro ukidajući vojnu obavezu a ustvari je ne ukidajući.


Avganistan
dragan7557 dragan7557 10:00 25.05.2011

Re: Sama si lepo rekla

Sama si lepo rekla

Jer, ovo ili je izgovor da se ne pootpušta višak zaposlenih iz vojnog odseka koji sad, pošto je redovno služenje ukinuto, nemaju šta da rade

Ajd objasni, živ bijo, šta je tu lepo?

Ostaviti ljude bez posla i na ulici? Jel?

cerski
iva9 iva9 13:44 25.05.2011

vilinska saga

Izvini Mlekac, uopšte nema veze sa ovim tvojim obaveštenjem, ali da li mi možeš reći hoćemo li uskoro čitati nastavak Vilinske sage (i gde)?
kostresh_harambasha kostresh_harambasha 19:51 25.05.2011

Знају они шта раде

Нисте схватили суштину: морате имати неку "забаву" која ће вам попунити слободно време, да случајно не бисте протествовали, штрајковали, посали блогове против система или власти,...

mlekac mlekac 12:53 28.05.2011

Kao EDIT

Dugujem vam svima izvestaj kako sam se provela tamo, u vojnom odseku.

Izvinjavam se sto vam nisam odmah odgovorila...

Daklem, dodzem ja tamo, kad ono, umesto ocekivanog brkatog nadrndanog referenta sedi jedna mladja, vrlo ljubazna nasmejana zeMska osoba sa primetnim akcentom predela preko Drine (nikakva zamerka, samo primecujem).

- Dobar dan - dobar dan.

- Zasto vi ocekujete da vam neko donosi na noge dokumenta kad mozete da ih pogledate preko kompa?

- Ju! Taman posla! Kako ja bez vaseg odobrenja da gledam licne podatke? (@$(*&%_ - Ova, kanda, citala Sabica)

- Dobro, imate moje odobrenje, pa izvolte, uzmite sta vam treba od podataka.

- E, hvala, nema problema, hocete li, samo, molim vas, da popunite upitnik.

Bas me nasla - ja taman odnela naocare na opravku!

- Nece moci, naocare su mi na opravci.

- Dobro, onda cu ja da popunim umesto vas...

Ime, prezime, i ostalo regularno, skola, roditelji, hocete li dobrovoljno u vojsku (NE!)...

- E, sad jos mladic da potpise... A gde vam je sin?

- Kod kuce!

- Pa nista, stavicu ja to ovde, pa on sutra nek naidje, samo da potpise.

I tako se vratih kuci bez da sam im urucila pismo...

Sta da radim, bila mnogo ljubezna i sve se nesto izvinjavala u stilu "pa ovo je jedino sto je ostalo od vojne obaveze..."
milisav68 milisav68 11:43 29.05.2011

Re: Kao EDIT

mlekac
Dugujem vam svima izvestaj kako sam se provela tamo, u vojnom odseku.

Izvinjavam se sto vam nisam odmah odgovorila...

Daklem, dodzem ja tamo, kad ono, umesto ocekivanog brkatog nadrndanog referenta sedi jedna mladja, vrlo ljubazna nasmejana zeMska osoba sa primetnim akcentom predela preko Drine (nikakva zamerka, samo primecujem).

- Dobar dan - dobar dan.

- Zasto vi ocekujete da vam neko donosi na noge dokumenta kad mozete da ih pogledate preko kompa?

- Ju! Taman posla! Kako ja bez vaseg odobrenja da gledam licne podatke? (@$(*&%_ - Ova, kanda, citala Sabica)

- Dobro, imate moje odobrenje, pa izvolte, uzmite sta vam treba od podataka.

- E, hvala, nema problema, hocete li, samo, molim vas, da popunite upitnik.

Bas me nasla - ja taman odnela naocare na opravku!

- Nece moci, naocare su mi na opravci.

- Dobro, onda cu ja da popunim umesto vas...

Ime, prezime, i ostalo regularno, skola, roditelji, hocete li dobrovoljno u vojsku (NE!)...

- E, sad jos mladic da potpise... A gde vam je sin?

- Kod kuce!

- Pa nista, stavicu ja to ovde, pa on sutra nek naidje, samo da potpise.

I tako se vratih kuci bez da sam im urucila pismo...

Sta da radim, bila mnogo ljubezna i sve se nesto izvinjavala u stilu "pa ovo je jedino sto je ostalo od vojne obaveze..."

Šta sam ti ja rekao (pogledaj moje komentare).
mlekac mlekac 14:08 29.05.2011

Re: Kao EDIT

milisav68
mlekac
Dugujem vam svima izvestaj kako sam se provela tamo, u vojnom odseku.

Izvinjavam se sto vam nisam odmah odgovorila...

Daklem, dodzem ja tamo, kad ono, umesto ocekivanog brkatog nadrndanog referenta sedi jedna mladja, vrlo ljubazna nasmejana zeMska osoba sa primetnim akcentom predela preko Drine (nikakva zamerka, samo primecujem).

- Dobar dan - dobar dan.

- Zasto vi ocekujete da vam neko donosi na noge dokumenta kad mozete da ih pogledate preko kompa?

- Ju! Taman posla! Kako ja bez vaseg odobrenja da gledam licne podatke? (@$(*&%_ - Ova, kanda, citala Sabica)

- Dobro, imate moje odobrenje, pa izvolte, uzmite sta vam treba od podataka.

- E, hvala, nema problema, hocete li, samo, molim vas, da popunite upitnik.

Bas me nasla - ja taman odnela naocare na opravku!

- Nece moci, naocare su mi na opravci.

- Dobro, onda cu ja da popunim umesto vas...

Ime, prezime, i ostalo regularno, skola, roditelji, hocete li dobrovoljno u vojsku (NE!)...

- E, sad jos mladic da potpise... A gde vam je sin?

- Kod kuce!

- Pa nista, stavicu ja to ovde, pa on sutra nek naidje, samo da potpise.

I tako se vratih kuci bez da sam im urucila pismo...

Sta da radim, bila mnogo ljubezna i sve se nesto izvinjavala u stilu "pa ovo je jedino sto je ostalo od vojne obaveze..."

Šta sam ti ja rekao (pogledaj moje komentare).


Ma lepo si rekao, al' meni i dalje nije jasno celo maltretiranje da bi dobili neciji potpis?????

A inace, posto su klinci, uglavnom, maloletni (jos uvek) taj potpis im vredi ko...

Sem toga, mogla sam, 'ladno, da navatam bilo kog klinca na ulici da mi glumi sina - nema NIKAKVOG proveravanja identiteta osobe koja potpisuje!

Pa ti vidi cemu sve to sluzi.
milisav68 milisav68 18:40 29.05.2011

Re: Kao EDIT

mlekac

Ma lepo si rekao, al' meni i dalje nije jasno celo maltretiranje da bi dobili neciji potpis?????

A inace, posto su klinci, uglavnom, maloletni (jos uvek) taj potpis im vredi ko...

Sem toga, mogla sam, 'ladno, da navatam bilo kog klinca na ulici da mi glumi sina - nema NIKAKVOG proveravanja identiteta osobe koja potpisuje!

Pa ti vidi cemu sve to sluzi.

Ma slažem se da je maltretiranje, i da treba drugačije da se organizuje.
mlekac mlekac 02:54 30.05.2011

Re: Kao EDIT

milisav68
mlekac

Ma lepo si rekao, al' meni i dalje nije jasno celo maltretiranje da bi dobili neciji potpis?????

A inace, posto su klinci, uglavnom, maloletni (jos uvek) taj potpis im vredi ko...

Sem toga, mogla sam, 'ladno, da navatam bilo kog klinca na ulici da mi glumi sina - nema NIKAKVOG proveravanja identiteta osobe koja potpisuje!

Pa ti vidi cemu sve to sluzi.

Ma slažem se da je maltretiranje, i da treba drugačije da se organizuje.


Onda smo se razumeli.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana