Sport

Roland Garros '11

niccolo RSS / 29.05.2011. u 08:10

Nakon što smo ispratili najvažniji sportski događaj za subotu 28. maj, u kome je Barselona osvojila još jednu titulu prvaka Evrope, pravi je trenutak da nastavimo praćenje Roland Garrosa na novom blogu. Osim toga, posle jučerašnjeg dana poznati su svi parovi osmine finala i u ženskoj i u muškoj konkurenciji, te je to razlog da se osvrnemo na ono što smo do sada videli i šta nas očekuje do kraja turnira. 

 

Parovi ženskog singla:

Hantuhova (23) – Kuznjecova (13)

Bartoli (11) – Dulko

 

Zvonareva (3) – Pavljučenkova (14)

Janković – Skjavone (5)

 

Li (6) – Kvitova (9)

Makarova – Azarenka (4)

 

Šarapova (7) – Radvanska (12)

Petković – Kirilenko (25)

 

U muškom singlu nas očekuju sledeći mečevi:

 

Nadal (1) – Ljubičić

Simon (18) – Soderling (5)

 

Mari (4) – Troicki (15)

Falja – Čela

 

Ferer (7) – Monfils (9)

Vavrinka (14) – Federer (3)

 

Fonjini – Montanjes

Gaske (13) – Đoković (2)

 

 

Analizirajući dosadašnji tok turnira najviše upada u oči da su prva i druga na listi kod devojaka ispale pre osmine finala! S druge strane kod devojaka nije izvesno da ćemo u četvrtfinalu gledati neku od igračica koje nisu nosioci, za razliku od situacije kod muškaraca gde već sada znamo da će čak dvojica igrača koji pored svog imena nemaju brojku imati priliku da se bore za polufinale.

 

Osim singla koji je naravno u fokusu, u dublu se takođe igra osmina finala (tačnije devojke su već odigrale neke mečeve osmine finala), parovi kod devojaka se nalaze ovde, a kod muškaraca ovde. U mešovitom dublu situacija je kako je prikazano ovde.

 

Takođe, počinje i turnir juniora. Kod dečaka nas predstavljaju Miki Janković, Peđa Krstin i Nikola Milojević, a žreb možete da vidite ovde. Kod devojčica imamo i jednog nosioca – Natalija Kostić je čak 4. Nosilac na ovogodišnjem juniorskom turniru. Pored nje predstavljaće nas i Jovana Jakšić. Žreb za turnir devojčica se nalazi ovde.

 

 

Što se tiče današnjeg rasporeda, na PCu igraju prvo Zvonareva i Pavljučenkova, za njima slede Vavrinka i Federer, a nakon toga će Gaske i Đoković prekinuti današnju seriju duela zemljaka na PCu. Program pa PCu zatvaraju Bartoli i Dulko. Na SL počinju Fonjini i Montanjes, nastavljaju Janković i Skjavone, slede ih Ferer i Monfils, a završavaju Hantuhova i Kuznjecova.

 

Od naših igrača na teren izlaze još i Zimonjić kao četvrti meč u paru sa Ljodrom na kecu, Jakšić kao prvi meč na petici protiv Malove, Kostić kao četvrti meč na sedmici protiv Brole i Miki Janković kao treći meč na 11tici protiv Montgomerija.



Komentari (452)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

NNN NNN 08:49 29.05.2011

Samo

da prekinem tišinu

niccolo niccolo 09:53 29.05.2011

Re: Samo

Za prvog

Milutin Milošević Milutin Milošević 10:29 29.05.2011

Re: Samo

Moram da kažem (koliko god uvredilo domaćina): ova mi se uopšte ne svidža
niccolo niccolo 10:31 29.05.2011

Re: Samo

ova mi se uopšte ne svidža

Pa ni meni, al' mislim da ju je nešto na prošlom blogu pominjao NNN, pa onda reko' da je stavim njemu kao poklon
Milutin Milošević Milutin Milošević 10:34 29.05.2011

Re: Samo

pominjao NNN

Nije on, neko drugi se žilo na nju; ne mogu da se setim ko
niccolo niccolo 10:34 29.05.2011

Re: Samo

Nije on, neko drugi se žilo na nju

Onda ups...Sad moramo da čekamo NNNa da vidimo da li prihvata poklon ili da zamenimo
ivana23 ivana23 10:42 29.05.2011

Re: Samo

Da nije bio Reanimator u pitanju?
NNN NNN 10:42 29.05.2011

Re: Samo

Ima Dominika mnogo lepših slika (na ovoj je čak nisam ni prepoznao )
A posebno mi je slatka kad je u akciji:
niccolo niccolo 10:44 29.05.2011

Re: Samo

Da nije bio Reanimator u pitanju?

Nije se ni pojavljivao ovog puta...

NNN

Znači, ipak sam ja bio u pravu
niccolo niccolo 10:46 29.05.2011

Re: Samo

Ima Dominika mnogo lepših slika

Ovo je druga slika po redu koja se pojavi kad ukucaš cibulkova u google slike, a inače je link sa mog bloga povodom AO-a (tada ju je, naravno, postavio Re)
Milutin Milošević Milutin Milošević 10:47 29.05.2011

Re: Samo

posebno mi je slatka kad je u akciji:

Mis'im ima telo kao da je mladji brat Vejna Runija.

Faca može da prodje, mada me nervira to što se folira i glumi ribu.
niccolo niccolo 10:49 29.05.2011

Re: Samo

Mis'im ima telo kao da je mladji brat Vejna Runija.

ivana23 ivana23 10:49 29.05.2011

Re: Samo

niccolo
Znači, ipak sam ja bio u pravu


Nije se NNN izjasnio, a ja nadjoh ovo
niccolo niccolo 10:51 29.05.2011

Re: Samo

a ja nadjoh ovo

Ma evo ga sa prošlog bloga, a ima i jedan ispod gde tužno konstatuje da je neko izbacio Cibulkovu (zaboravio sam ko)
Milutin Milošević Milutin Milošević 10:55 29.05.2011

Re: Samo

Nemoj neko da moje komentare došapne Reu, nadrljao sam
Milutin Milošević Milutin Milošević 09:49 29.05.2011

Šta će biti?

Kod žena se baš zakuvalo - svašta je moguće.

Kod muškaraca nadam se da je jasno
niccolo niccolo 09:55 29.05.2011

Re: Šta će biti?

Kod žena se baš zakuvalo - svašta je moguće.

Apsolutno uopšte ne bih prognozirao

Kod muškaraca nadam se da je jasno

Dabome, jasno
tsunade tsunade 10:14 29.05.2011

Re: Šta će biti?

Kod žena se baš zakuvalo - svašta je moguće.


ne pratim bas zenski zzreb al prizeljkujem jankovic-sarapova finale.
niccolo niccolo 10:16 29.05.2011

Re: Šta će biti?

al prizeljkujem jankovic-sarapova finale

I ja
Milutin Milošević Milutin Milošević 10:32 29.05.2011

Re: Šta će biti?

jankovic-sarapova finale

Mož lako da bidne da jedna od tetki koje se danas susreću (Skjavone - Janković) bude u finalu protiv jedne od mladih lavica (Kvitova, Azarenka, Šarapova, Petković)
niccolo niccolo 10:35 29.05.2011

Re: Šta će biti?

Mož lako da bidne da jedna od tetki koje se danas susreću (Skjavone - Janković) bude u finalu protiv jedne od mladih lavica (Kvitova, Azarenka, Šarapova, Petković)

Sasvim moguće, sasvim moguće...
Exitus Letalis Exitus Letalis 10:47 29.05.2011

Re: Šta će biti?

Mož lako da bidne da jedna od tetki koje se danas susreću (Skjavone - Janković)

cccc....
Milutin Milošević Milutin Milošević 10:49 29.05.2011

Re: Šta će biti?

cccc...

ivana23 ivana23 11:05 29.05.2011

Re: Šta će biti?

Milutin Milošević
cccc...



Stvaaarno, Milutine...

tsunade tsunade 09:54 29.05.2011

i dalje

I dalje sam pod utiskom onog nesrechnog matsa wilandera. juce je jadan toliko bio razocaran sto se marej povredio. pa je onda lupetao nesto u stilu da se djokovichev niz blizi kraju te da je i sam djokovic toga svestan (kako li je samo stigao do tog zakljucka?). onda mu je vidno bilo zao del potra pa je vise vremena posvetio hvaljenju njegove igre. samo sam cekala da optuzi djokovicha sto je "narucio" mrak u trenutku kad je izgubio drugi set. jadnik. ide mi na nerve za sve pare.
niccolo niccolo 09:56 29.05.2011

Re: i dalje

ide mi na nerve za sve pare



Ja se ne bih uopšte nervirao oko njega, mora čovek nešto da blebeće...
tsunade tsunade 10:09 29.05.2011

Re: i dalje

Ja se ne bih uopšte nervirao oko njega, mora čovek nešto da blebeće...


ma ja sve to tumacim kao neku vrstu rasizma. lakse bi on prihvatio novu zvezdu kad bi ona dolazila iz luksemburga, lihtenshtajna, svajcarske pa cak i italije i spanije... al ovako mislim da mu nepodnosljivo tesko pada sto sad neki djokovic iz neke vukojebine srbije vedri i oblaci, ide sredom kara redom i nadala i njegovog voljenog pederera i mareja za koga sam mislila da moze do finala do ove, videchemo koliko ozbiljne povrede.

jednostavno ne mogu da se otmem tom utisku. a mozda i gresim u tome. al sigurno ne gresim u proceni da djokovicha taj svedski retard organski ne moze da smisli i to ne ume da sakrije.
Exitus Letalis Exitus Letalis 10:17 29.05.2011

Re: i dalje

jednostavno ne mogu da se otmem tom utisku. a mozda i gresim u tome. al sigurno ne gresim u proceni da djokovicha taj svedski retard organski ne moze da smisli i to ne ume da sakrije.

mislim da je izgubio smisao za procene.
ne bih baš nazvala to rasizmom.

a tezga je tezga.
vole čovek da budNe u centru pažnje.

joj! pavličenkova napravila brejk.
pazi zvončice!
niccolo niccolo 10:17 29.05.2011

Re: i dalje

al sigurno ne gresim u proceni da djokovicha taj svedski retard organski ne moze da smisli i to ne ume da sakrije

Da, više puta smo mogli da steknemo takav utisak, mene baš zato i baš briga šta on priča.
ivana23 ivana23 10:22 29.05.2011

Re: i dalje

tsunade


Vilander lupeta i pogresno prognozira vec godinama. Nije problem njemu sto je Novak iz Srbije, jer istovremeno pokazuje izuzetnu naklonost prema Jeleni.
tsunade tsunade 10:26 29.05.2011

Re: i dalje

jer istovremeno pokazuje izuzetnu naklonost prema Jeleni.


da. to sam primetila. zato sam se i ogradila oko tog rasizma. pa koji mu je onda q-ac krasni? tim pre sto je i on, kad je osvajao turnire one dve, tri godine osamdesetih, u sustini igrao na staminu i tehniku a manje na snagu... u nekom smislu slicno djokovichu (premda je djokovic daleko potentniji i bolji igrac
Milutin Milošević Milutin Milošević 10:27 29.05.2011

Re: i dalje

Pročitao sam juče par komentara na stranici Eurosporta - nismo mi jedini koji mislimo da Mats veseli Vilander lupeta kako stigne
Exitus Letalis Exitus Letalis 10:44 29.05.2011

Re: i dalje

Vilander lupeta i pogresno prognozira vec godinama. Nije problem njemu sto je Novak iz Srbije, jer istovremeno pokazuje izuzetnu naklonost prema Jeleni.

upravo htedoh da to kažem.
čak smatra da je jj favorit.
nadajmo se da ne greši ovog puta.

kad kažeš "švedski retard" više ličiš na rasistu od onoga što ti smatraš da je mac.

vratila se zvončica totalno:)))
moja omiljena od kada nema sestara w.
tako mi je sva otprilike:))))



niccolo niccolo 10:47 29.05.2011

Re: i dalje

tako mi je sva otprilike:))))

i zvončica pati od psihologije na terenu...
tsunade tsunade 10:48 29.05.2011

Re: i dalje

kad kažeš "švedski retard" više ličiš na rasistu od onoga što ti smatraš da je mac.


revolt i afekat. prihvatam kritiku.
mada mi svedjani jos od slucaja assange
zestoko skacu po ganglijama.
niccolo niccolo 10:53 29.05.2011

Re: i dalje

Montanjes uzeo prvi...naša mala Jakšića prvo napravila brejk i servirala za prvi set i onda izgubila svoj servis gejm, tako da su sada 5:5
Exitus Letalis Exitus Letalis 10:54 29.05.2011

Re: i dalje

da. to sam primetila. zato sam se i ogradila oko tog rasizma.

pa i nisi se baš ogradila.
ja bih bila opreznija u korišćenju reči "rasizam", čak i navodni rasizam.

ok.
da završimo ovu temu.
mac je površan, prilično lupa.
favorizuje neke tenisere bez razloga.

ali jj obožava. i njenu igru.
to je više puta rekao.

nije baš ni novaka potcenjivao, da se ne lažemo.
nije rekao eksplicitno da je najbolji (a jeste) ali nije baš rekoa nešto
toliko loše.
jeste to o nizu da i on sam oseća da se bliži kraj, ali izgleda da je to
osobina svih reportera da znaju šta teniseri misle i osećaju.
to slušamo na sportskim kanalima svaki dan.

izvinjavam se na dosadnom i dugačkom komentaru.
dok ja pišem zvončica ... ccccc .... izgubi takoreći dobijen set ....
Milutin Milošević Milutin Milošević 10:57 29.05.2011

Re: i dalje

Montanjes uzeo prvi.

Tu ko dobije protivnik je valjda Novaku u četvrtfinalu.

Usput, gornji delovi obe polovine žreba su mnogo jaki:

Rafael Nadal ESP (1) v Ivan Ljubicic CRO
Gilles Simon FRA (18) v Robin Soderling SWE (5)

David Ferrer ESP (7) v Gael Monfils FRA (9)
Stanislas Wawrinka SUI (14) v Roger Federer SUI (3)
niccolo niccolo 10:59 29.05.2011

Re: i dalje

Jeste

Edit: Eto,Jakšića izgubila prvi set, 7:5
tsunade tsunade 11:02 29.05.2011

Re: i dalje

ja bih bila opreznija u korišćenju reči "rasizam", čak i navodni rasizam.


a sto? zato sto nije politicki korektno da se o rasizmu u tzv civilizovanom evropskom svetu govori? ili zato sto mislis da on nije prisutan?

u svakom slucaju, nebitno... dobra je tema ali je u ovom slucaju troll.
niccolo niccolo 11:11 29.05.2011

Re: i dalje

Bogami ode set Zvnočici, 7:6 za Pavljučenkovu...

Jakšića napravila brejk u drugom, 2:1 za nju i servis...
NNN NNN 11:28 29.05.2011

Re: i dalje

vratila se zvončica totalno:)))
moja omiljena
Ima vinera otprilike kao Vozniacki.
Nisam gledao, ali prateći statistiku - navijam da je ne gledam
Exitus Letalis Exitus Letalis 11:44 29.05.2011

Re: i dalje

tsunade
ja bih bila opreznija u korišćenju reči "rasizam", čak i navodni rasizam.


a sto? zato sto nije politicki korektno da se o rasizmu u tzv civilizovanom evropskom svetu govori? ili zato sto mislis da on nije prisutan?

u svakom slucaju, nebitno... dobra je tema ali je u ovom slucaju troll.

koji ti je?
mislim na ovaj blog.
mi ovde uglavnom ne bistrimo te stvari.
ako nisi od skora ovde, znaš da se krljamo po drugim blogovima.

GS su retke oaze odmora i relaksacije.

naravno da rasizma ima i u svetu i kod nas.
trebalo bi da te zanima i kod nas.
recimo, ono jučerašnje prebijanje roma.

ali dokle bi nas to odvelo ako bi na ovom, baš ovom blogu o tome pisali.

niccolo, briši ako misliš da je suviše!
Exitus Letalis Exitus Letalis 11:46 29.05.2011

Re: i dalje

Nisam gledao, ali prateći statistiku - navijam da je ne gledam

ma da, de da trošiš vreme:))) na školovane teniserke:)))
tsunade tsunade 11:54 29.05.2011

Re: i dalje

dobra je tema ali je u ovom slucaju troll.


I rest my case,
jeca92 jeca92 12:37 29.05.2011

Re: i dalje

I dalje sam pod utiskom onog nesrechnog matsa wilandera. juce je jadan toliko bio razocaran sto se marej povredio. pa je onda lupetao nesto u stilu da se djokovichev niz blizi kraju te da je i sam djokovic toga svestan (kako li je samo stigao do tog zakljucka?). onda mu je vidno bilo zao del potra pa je vise vremena posvetio hvaljenju njegove igre. samo sam cekala da optuzi djokovicha sto je "narucio" mrak u trenutku kad je izgubio drugi set. jadnik. ide mi na nerve za sve pare.

To nisam slusala, ali sam ga slusala onu noc kada je prekinut mec, tu je bas lepo i realno analizirao oba seta i igru obojice. Na kraju je zavrsio rekavsi da misli da ce prekid vise koristiti Djokovicu (iako ce u fizickom smislu mozda vise koristiti Del Potru), u smislu da ce imati prilike da analizira 2. set i da koriguje svoju igru, sto se i desilo.
Sto se tice Mareja i meni je zao i svim ljubiteljima tenisa zbog povrede, a ne samo Matsu, on je usao u ovaj turnir kao jedan od potencijalnih kandidata za titulu i zaista super igra.
Jedino sto mu mogu prigovoriti su procene samog rezultata, tu zna da omasi, kao i cinjenica da bi mogao i malo vise da hvali Novakovu igru, s'obzirom na njegov pobednicki niz, ali sama analiza igre i igraca i igracica je totalno korektna sa njegove strane, a sto neke igrace vise preferira od drugih, to je normalno, npr. voli Sarapovu, Jecu, Skjavone, Mareja....
NNN NNN 12:45 29.05.2011

Re: i dalje

Pobedila ova naša devojčica

A ispala i 3. (uopšte nije bio nezanimljiv tenis) - Pavljičenko bolja.
niccolo niccolo 12:48 29.05.2011

Re: i dalje

Pobedila ova naša devojčica

Aha, 6:4 treći set za nju...
vladimir petrovic vladimir petrovic 12:52 29.05.2011

Re: i dalje

tsunade
... iz neke vukojebine srbije


Šta ćemo kada ima ljudi koji smatraju da "loncu treba reći da je lonac, a bobu da je bob", ili tako nešto...
libkonz libkonz 11:22 29.05.2011

kod mene

u okruženju svi su bili mnogo napeti prošlo kolo, zbog Đokovića. Sve kao namešten žreb i tako to. Sad ga već svi vide u finalu.
niccolo niccolo 11:27 29.05.2011

Re: kod mene

Sve kao namešten žreb i tako to

Svaki dobar Srbin veruje u teoriju zavere

Sad ga već svi vide u finalu

Opet tipično

Nego, Jakšićeva dobila drugi 6:2
Kazezoze Kazezoze 11:29 29.05.2011

Re: kod mene

vladimir petrovic vladimir petrovic 12:54 29.05.2011

Re: kod mene

Svaki dobar Srbin veruje u teoriju zavere

Samo se vi zezajte, ali zavere itekako postoje!
niccolo niccolo 12:55 29.05.2011

Re: kod mene

vladimir petrovic
Svaki dobar Srbin veruje u teoriju zavere

Samo se vi zezajte, ali zavere itekako postoje!

Naravno da postoje, čim neko veruje u nešto to postoji (za njega )
docsumann docsumann 18:03 30.05.2011

Re: kod mene

Naravno da postoje, čim neko veruje u nešto to postoji (za njega


Onda važi i obratno - ne vjeruj pa neće ni postojati
blogov_kolac blogov_kolac 11:51 29.05.2011

Roland "Role" Garosovic

Javnost je kod nas previse fokusirana na cinjenicu da Novak ima trenutno drugi najbolji pocetak u ATP istoriji (po broju uzastopnih pobeda), a on zapravo na mnogo znacajnijoj listi (broj uzastopnih pobeda uopste) vec se nalazi na cetvrtom mestu, i danasnjom pobedom nad Gaskeom i no-name protivnikom u cetvrtfinalu doci ce i tu do No2 (za najduzi niz ikada morace da osvoji Pariz).

Ali posto se o Djokovicu (sa pravom) toliko govori u poslednje vreme i dostupni su mnogi podaci o tome koliko je neverovatno dobra ova njegova prva polovina sezone (Leo Mesi mu je trenutno jedini konkurent za "najbolji sportista planete 2011" ) i sta ga sve ceka u Parizu, fokusiracu se malo na Jelenu i Viktora koji su u njegovoj senci, a zapravo su mozda na putu velikih ostvarenja karijere! Viktor Troicki mozda cak nece ni morati da igra protiv Endija Marija za plasman u cetvrtfinala ako Skotlandjanin ne sanira dovoljno povredjeni skocni zglob, a u tom cetvrtfinalu bi ga cekali Falja ili Cela, koji su i ovako zalutali i u osminu finala, a kamoli da se ozbiljno nadaju polufinalu. U slucaju da se Viktor plasira u polufinale time ce zapusiti usta svim nevernim Tomama, ali i overiti svoje mesto u istoriji ATP, jer ce posle trijumfa u Dejvis Kupu uci i u TOP10 (mada je polufinale gren slema vec samo po sebi vece dostignuce od toga!). Sto se tice Jelene Jankovic, ona je u Pariz dosla sa minimalnim ocekivanjima i posle preko 4 godine uzastopnog boravka u TOP10 (ubedljivo najduze od svih u TOP10) pretilo joj je da ispadne i iz TOP15 posle Garosa (trenutno je deseta, a brani FO polufinale iz 2010). Ali prvo joj se posrecilo sa zrebom koji joj se zatim jos i dodatno otvorio (otpale Voznijacki i Stosur, a cak i Zvonarjeva trenutno igra 1:1 u setovima i u problemu je) i trenutno sve tri glavne kandidatkinje po bukmejkerima za titulu (Azarenka, Sarapova i Kvitova) su sa suprotne strane zreba. Zato bi njena eventualna danasnja pobeda nad braniteljkom trofeja Skjavone mogla biti nova prekretnica u njenoj karijeri, a ako je u stanju da pobedi nju, vise ni finale ne izgleda neostvarljiv scenario! Ali sacekajmo prvo danasnji mec...

Inace na meni omiljenoj stranici svih zvanicnih sajtova gren slemova "COUNTRY SCOREBOARD" trenutno smo drugi iza nasih teniskih arhi-neprijatelja Svajcaraca koji ce svoj indeks uspesnosti sigurno pokvariti danas (Federer i Vavrinka se medjusobno sastaju), tako da u slucaju Jelenine pobede (i Novakove ocekivane) prvu nedelju zavrsavamo a drugu zapoceinjemo na mestu gde smo se i nadali kao nacija koja ce posle Pariza verovatno imati ATP svetski reket broj jedan, a kojoj su od svih 6 predstavnika u glavnom zrebu cak njih 5 postavljeni za nositelje.
niccolo niccolo 12:00 29.05.2011

Re: Roland "Role" Garosovic

a u tom cetvrtfinalu bi ga cekali Falja ili Cela, koji su i ovako zalutali i u osminu finala, a kamoli da se ozbiljno nadaju polufinalu

Ne treba olako shvatati taj meč. Njih dvojica (ko god) ne bi imali nikakav pritisak i mogli bi da igraju rasterećeno, a od Troickog bi se očekivalo da ih dobije, tako da bi to moglo da se pokaže kao nezgodno. Naravno, glavno pitanje je šta može Mari sada i ako ga Vića prebaci eto mu fenomenalne prilike za polufinale.

ona je u Pariz dosla sa minimalnim ocekivanjima

Ovo je tačno, po prvi put je niko nije ni spominjao i možda joj je i to skinulo malo pritiska, jer, to sam već pominjao na prethodnom blogu, igra odlično ovaj turnir i ima dobru situaciju da dođe do finala, a i svaku od potencijalnih protivnica u finalu može da dobije...
vladimir petrovic vladimir petrovic 12:59 29.05.2011

Re: Roland "Role" Garosovic

blogov_kolac
... Ali posto se o Djokovicu (sa pravom) toliko govori u poslednje vreme i dostupni su mnogi podaci o tome koliko je neverovatno dobra ova njegova prva polovina sezone (Leo Mesi mu je trenutno jedini konkurent za "najbolji sportista planete 2011" ) i sta ga sve ceka u Parizu,


Naše je da verujemo da ćemo dobiti kralja (Vive le roi!), na koga je domaćin mislio u naslovu prethodnog posta. I svi mi drugi.

Samo je to važno!
blogov_kolac blogov_kolac 13:50 29.05.2011

Re: Roland "Role" Garosovic

Zvonarjeva ispala, tako da se Jeleni Jankovic jos i dodatno otvorio zreb (u eventualnom cetvrtfinalu je ceka Pavlicenkova), tako da ce joj mec protiv Skjavone koji uskoro pocinje zapravo biti jedan od najvaznijih u zadnjih 20 meseci.
niccolo
Njih dvojica (ko god) ne bi imali nikakav pritisak i mogli bi da igraju rasterećeno, a od Troickog bi se očekivalo da ih dobije, tako da bi to moglo da se pokaže kao nezgodno.
...
Ovo je tačno, po prvi put je niko nije ni spominjao i možda joj je i to skinulo malo pritiska...

Tzv "pritisak" je jako precenjena stvar. Izraziti favorit u odnosu na nekoga se ne postaje na lepe oci, vec dobrim rezultatima uz koje dolazi i samopouzdanje, a koje sa sobom donosi mnogo vise nego sto tzv "pritisak" odnosi. Matori Chela je i sam nekada bio TOP20 ali u zadnje 3-4 godine je imao samo 2-3 pobede nad igracima iz TOP20 na svim turnirima, pa mu ta rasterecenost ocito nije mnogo pomagala. O kvalifikantu Falji ne bih trosio reci jer nikada nije bio u TOP50, a u ovom veku nijedan od "lisenih pritiska" kvalifikanata nije dolazio do cetvrtfinala, a kamoli polufinala. Slicno i za Jelenu Jankovic, cije glavne sanse nisu u cinjenici da ne oseca nikakav pritisak, vec u 2007-2010 vise puta dokazanoj cinjenici da je jedna od najboljih teniserki na svetu na zemljanim podlogama. Inace, posle ispadanja Zvonarjeve, Jelena je po kvotama i ocekivanjim vec sada jedan od tri glavnih/ravnopravnih favorita za ulazak u finale iz njene polovine zreba (a bice glavni favorit ako pobedi u mecu koji uskoro pocinje), tako da je donekle neozbiljno tvrditi da sada nema velikog pritiska na nju (sto jeste bio slucaj pre pocetka turnira).
niccolo niccolo 13:59 29.05.2011

Re: Roland "Role" Garosovic

vise puta dokazanoj cinjenici da je jedna od najboljih teniserki na svetu na zemljanim podlogama

Pa zašto je onda uglavnom ispadala u drugom kolu ove sezone na šljaci?
ivana23 ivana23 14:20 29.05.2011

Re: Roland "Role" Garosovic

niccolo
Pa zašto je onda uglavnom ispadala u drugom kolu ove sezone na šljaci?


Taktika...

Milutin Milošević Milutin Milošević 18:00 29.05.2011

Re: Roland "Role" Garosovic

u ovom veku nijedan od "lisenih pritiska" kvalifikanata nije dolazio do cetvrtfinala, a kamoli polufinala.

Ivanišević je sa posebnom pozivnicom osvojio Vimbldon, kao 125. na svetu u tom trenutku!
blogov_kolac blogov_kolac 20:39 29.05.2011

Re: Roland "Role" Garosovic

Milutin Milošević
u ovom veku nijedan od "lisenih pritiska" kvalifikanata nije dolazio do cetvrtfinala, a kamoli polufinala.

Ivanišević je sa posebnom pozivnicom osvojio Vimbldon, kao 125. na svetu u tom trenutku!
On je tu specijalnu propusnicu dobio kao bivsi trostruki finalista tog istog Vimbldona i bivsi ATP No.2, i njegov slucaj mozemo porediti sa Kim Klajsters sa US Opena 2009 koja je bez rejtinga uz specijalnu propusnicu takodje osvojila titulu, ili njena zemljakinja Enan koja je uz specijalnu propusnicu na sledecem gren slemu (Melburn 2010) igrala finale. To su sve igraci sa pedigreom, i prosto nije kompatibilno njihove primere porediti sa kolumbijskim kvalifikantom koji ove godine puni 28 i nikada nije bio u TOP50 (trenutno je 120).

Sto se tice Jelene stvarno mi je krivo zbog onoga sto se desilo. Ajde sto ce ispasti onog tamo ponedeljka iz TOP10 posle vise od 50 meseci, nego je pitanje da li ce ikada vise biti u takvoj prilici da jeftino dodje do gren slem finala. posle 4:3 i 30:0 u trecem setu sve je bilo u njenim rukama, ali joj se igra raspala, sto je jos jedan dokaz koliko je bolje biti pod velikim pritiskom ali i uz veliko samopouzdanje, nego igrati bez pritiska, ali i bez samopouzdanja. Ali posle svega sto se desava sa Djokovicem ovih meseci, bilo bi krajnje nezahvalno od svih nasih ocekivati spektakularne rezultate. A jelenu i Anu nikako ne treba otpisivati.
Milutin Milošević Milutin Milošević 20:47 29.05.2011

Re: Roland "Role" Garosovic

Ne moramo da se preganjamo ali:

By the summer of 2001, Ivanišević was ranked the World No. 125. This was not sufficient to earn him an automatic place in the main draw at Wimbledon but, given his past record as a three-time runner-up, he was awarded a wildcard for entry into the singles draw. He defeated former and future World #1 players Carlos Moyá, Andy Roddick and Marat Safin to reach the semi-final, beating home favourite Tim Henman in a five set, rain-affected semi-final, setting-up a match with the previous year's runner-up and former US Open champion Patrick Rafter. It was Ivanišević's first singles final since 1998. In a match lasting just over three hours, Ivanišević defeated Rafter 6–3, 3–6, 6–3, 2–6, 9–7. Two months shy of his 30th birthday, Ivanišević became the lowest-ranked player and the first wildcard entry to win Wimbledon. To date, he is the only male entrant to have won a Grand Slam as a wildcard.

The 2001 Wimbledon title was the last of Ivanišević's career.
blogov_kolac blogov_kolac 10:59 30.05.2011

Re: Roland "Role" Garosovic

Gledam zensko cetvrtfinale Kvitova-Li i upravo je na EUROSPORT-u objavljeno da ce nas predstavnik u muskom singlu direktno bez borbe da prodje u cetvrtfinale!!!

Ali ne radi se o Troickom nego o Djokovicu

Djokovicu je zapravo odgovaralo da ima neobavezni trening mec protiv igraca koji mu je i inace povremeni sparing partner, a mogao je na jeftin nacin da udari jos jednu recku ili da osvoji jos po neki set sa nulom ove sezone. Ali sta da se radi... Inace pusten je kraci snimak izjave ovog Italijana na ES i bilo je zabavno videti kako na pitanje novinara koliko mu je bilo tesko da donese takvu odluku izgovara uobicajene fraze za takve situacije, ali mu je osmeh sve vreme od jednog do drugog uva (bas mu nesto mnogo tesko palo sto nece imati priliku da bude bas on prvi koji ce zaustaviti Novaka ove sezone ).
ivana23 ivana23 11:53 29.05.2011

***

Da zabelezimo...

Switzerland’s Patty Schnyder, 32, today (28.05.2011.) announced her decision to retire from professional tennis and end her 17-year career.



The 2011 French Open was Schnyder’s 59th career Grand Slam appearance, and her best Grand Slam performance was a semifinal at the 2004 Australian Open. Schnyder’s career was successful in both singles and doubles. The Swiss won 11 WTA singles titles (in the 27 finals she played) and 5 doubles titles. Her highest career ranking in singles was No.7 (she was ranked in the Top 10 for 94 weeks), and in doubles it was No.15. Now at the moment of her retirement, Schyder’s singles ranking is No.55 and doubles No.124.

A good number of wins over world No.1 players enrich Schnyders biography: Martina Hingis, Lindsay Davenport, Serena Williams, Arantxa Sanchez Vicario, Steffi Graf, Jennifer Capriati, Kim Clijsters, Justine Henin, Amélie Mauresmo, Jelena Jankovic, Ana Ivanovic and Caroline Wozniacki.

niccolo niccolo 12:04 29.05.2011

Re: ***

Da zabelezimo..

Sećam se kako Ana na početku karijere nikako nije mogla da je dobije, stalno je gubila od nje na turnirima.
Milutin Milošević Milutin Milošević 12:05 29.05.2011

Re: ***

A good number of wins over world No.1 players enrich Schnyders biography

Ponekad je znak uspeha kad si na listi osoba ko je neko pobedio
Exitus Letalis Exitus Letalis 12:42 29.05.2011

Re: ***

ispade i zvončica!

pavličenkova igra sa jj ako pobedi frančesku.
Exitus Letalis Exitus Letalis 12:45 29.05.2011

Re: ***

znači, prve četiri ispadoše.
što ti je tenis!
niccolo niccolo 12:50 29.05.2011

Re: ***

prve četiri ispadoše.

Nisu prve četiri, još se Azarenka drži
jeca92 jeca92 12:45 29.05.2011

Zvonareva

Ispade, mislila sam de je u boljoj formi, mada cinjenica je da je ova Pavlicenkova igrala odlicno...
A sada Jeca i Skjavone i Fed i Vavrinka, mada sam narocito naelektrisana na Jecin mec, ocekujem ludilo....
ivana23 ivana23 13:06 29.05.2011

Re: Zvonareva

Na kraju ce Jelena i Novak da igraju istovremeno.
niccolo niccolo 13:12 29.05.2011

Re: Zvonareva

ivana23
Na kraju ce Jelena i Novak da igraju istovremeno.

Skoro pa će tako i da ispadne...
Milutin Milošević Milutin Milošević 18:02 29.05.2011

Re: Zvonareva

Zvonareva
Ispade, mislila sam de je u boljoj form

E, ovo joj je bila sjajna prilika. Sve se bojim da će opet da udje u plačni period
ivana23 ivana23 13:30 29.05.2011

***

Četvorogodišnja Lea Stanković iz Kovačevca umesto da se kao svoje vršnjakinje igra lutkama i medama, za omiljenu igračku, već sa 10 meseci, sa cuclom u ustima, izabrala je teniski reket! Sa dve i po godine, zelenim lopticama gotovo je demolirala zid dnevne sobe, a danas samouvereno kaže da će jednog dana pobediti i Novaka Đokovića.

Ova neobična devojčica svojom borbenošću i talentom očarala je i našeg najboljeg tenisera, koji je na internetu pogledao snimak njenog umeća i postavio ga na svoj "fejsbuk" nalog, uz poruku: "Pogledajte kakvi talenti rastu u našoj maloj Srbiji!" Da li je prihvatio izazov četvorogodišnje koleginice ostaje da se vidi...




Pobediću Đokovića kad budem velika!
tyson tyson 14:59 29.05.2011

Re: ***

ivana23
[i]Četvorogodišnja Lea Stanković iz Kovačevca umesto da se kao svoje vršnjakinje igra lutkama i medama, za omiljenu igračku, već sa 10 meseci, sa cuclom u ustima, izabrala je teniski reket!

Slabo je to; dvoručni forhend, igra isključivo sa osnovne linije...



ivana23 ivana23 20:10 29.05.2011

Re: ***

tyson

ivana23
[i]Četvorogodišnja Lea Stanković iz Kovačevca umesto da se kao svoje vršnjakinje igra lutkama i medama, za omiljenu igračku, već sa 10 meseci, sa cuclom u ustima, izabrala je teniski reket!

Slabo je to; dvoručni forhend, igra isključivo sa osnovne linije...


Znaci, po navedenim karakteristikama... nova Monika.
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:28 29.05.2011

.

kakav maraton : montanes - fognini (jos uvek traje , peti set 9-9 )

odustao sam od svajcarskog cascavanja,nakon drugog seta i nalet'o na ovaj zaista sjajan mec

edit:
montanes spasao tri uzastopne mec lopte, ali na kraju fognini iskoriscava 4 i pobedjuje s' 3:2 (poslednji set 11-9) ...
Exitus Letalis Exitus Letalis 14:33 29.05.2011

Re: .

stefan.hauzer
kakav maraton : montanes - fognini (jos uvek traje , peti set 9-9 )

odustao sam od svajcarskog cascavanja,nakon drugog seta i nalet'o na ovaj zaista sjajan mec

al ima sve da poremeti.
jelena se već umorila od čekanja.

glupo je ovo sa petim setom.
mora nešto da se menja!
NNN NNN 14:36 29.05.2011

Re: .

Završen maraton. (11:9 - u poenima 189:188)
Talijan je tačno dva dana mlađi od Novaka.

A Vavrinka se opet usr'o.
fedor18 fedor18 14:41 29.05.2011

Re: .

NNN
Završen maraton. (11:9 - u poenima 189:188)
Talijan je tačno dva dana mlađi od Novaka.


A Montanes je ispao retko glup...Fognini se od 7:6 u petom setu samo šetao zbog grčeva.Napravio je od tada 7-8 prestupa kod servisa,svaku lopticu bez obzira na težinu je udarao za direktan poen,a Montanes mu je nameštao lopticu na reket,čekajući da ovaj pogreši...A kad se setio da bi mu mogao skratiti poneku ,nije više bilo toucha i eto Fabia u osmini....
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:42 29.05.2011

Re: .

aham, trebalo bi da se primeni kao i na ostalim turnirima...tiebreak !


eh, vavrinka je ,ipak, kad se sve svede sasvim prosecan teniser koji zna da opali po loptici
ivana23 ivana23 14:54 29.05.2011

Re: .

NNN
Završen maraton. (11:9 - u poenima 189:188)Talijan je tačno dva dana mlađi od Novaka.


Fonjini - unforced errors 103
Exitus Letalis Exitus Letalis 14:57 29.05.2011

Re: .

izvuče se teča:)))
fedor18 fedor18 14:59 29.05.2011

Re: .

ivana23
NNN
Završen maraton. (11:9 - u poenima 189:188)Talijan je tačno dva dana mlađi od Novaka.


Fonjini - unforced errors 103

Odmah se setim Mardy Fisha u finalu OI 2004. protiv Superman Massu-a 105 neprisiljenih grešaka...
Milutin Milošević Milutin Milošević 18:05 29.05.2011

Re: .

A Montanes je ispao retko glup...Fognini se od 7:6 u petom setu samo šetao zbog grčeva.Napravio je od tada 7-8 prestupa kod servisa,svaku lopticu bez obzira na težinu je udarao za direktan poen,a Montanes mu je nameštao lopticu na reket,čekajući da ovaj pogreši...A kad se setio da bi mu mogao skratiti poneku ,nije više bilo toucha i eto Fabia u osmini...

Nema veze - ovo je bolje za Novala. Ako uopšte...
jeca92 jeca92 14:41 29.05.2011

Fonjini - Montanjes

E ljudi kakav mec, prvo nisam imala nameru da to gledam, a onda kada sam videla da se Fonini povredio, pa kako ne moze da servira, pa mu dosudjuju stalno fut-fol, pa kako iskljucivo ide na vinere i uspeva, ja se odusevila, sizofren mec totalno a takve volim. Naravno i Montanes je odigrao katastrofalno igrao je protivniku u telo, samo da ga je malo prosetao pobedio bi...
jeca92 jeca92 14:46 29.05.2011

Federer - Vavrinka

Vavrinka je ocigledno nesposoban da igra protiv Federera. U kakvoj god da je formi nikada ne uspeva da mu parira. On izgubi od Federera i pre izlaska na teren...
Exitus Letalis Exitus Letalis 15:03 29.05.2011

Re: Federer - Vavrinka

On izgubi od Federera i pre izlaska na teren...

tako svi sem dvojice:)))
zna se koje, da ih neimentujem:)))
jeca92 jeca92 14:56 29.05.2011

A sada spektakl...

Kako god da se zavrsi mec, nadam se da ce biti zanimljiv i neizvestan, Franceska je favorit, a Jeca nadam se pobednik..
A Novak - Gaske pocinju u skoro istom terminu, to nam organizatori narmeno rade da ne bi mogli da gledamo nase tenisere, mnogo su, mnogo su pokvareni...
Exitus Letalis Exitus Letalis 15:01 29.05.2011

Re: A sada spektakl...

ne znam de je milutin da ga obavestim da su i tetke izašle na teren.
vidim, obe nose kosmodik:)))
Exitus Letalis Exitus Letalis 15:12 29.05.2011

Re: A sada spektakl...

izvinte za trol, al pred mojom kućom sprema se miting radikala.
sve se ori od patriotske muzike.
moraju da se zatvore prozori.

a pred turskom ambasadom policija.
niccolo niccolo 15:15 29.05.2011

Re: A sada spektakl...

vidim, obe nose kosmodik:)))

vladimir petrovic vladimir petrovic 15:16 29.05.2011

Re: A sada spektakl...

EL
.. ne znam de je milutin da ga obavestim da su i tetke izašle na teren.

Nemoj da ga diraš. Milutin se samo šalio.

Nisu one tetke.

Uostalom, ja bih voleo da mi je Marija Šarapova - tetka, he, he, he...

(Palio sam se i na Anu Kurnjikovu, koja je, nažalost, preferirala malog Iglesijasa).

ivana23 ivana23 15:19 29.05.2011

Re: A sada spektakl...

vladimir petrovic
Uostalom, ja bih voleo da mi je Marija Šarapova - tetka, he, he, he... (Palio sam se i na Anu Kurnjikovu, koja je, nažalost, preferirala malog Iglesijasa).


I Masa se udaje posle W.
niccolo niccolo 15:27 29.05.2011

Re: A sada spektakl...

Uostalom, ja bih voleo da mi je Marija Šarapova - tetka, he, he, he...

(Palio sam se i na Anu Kurnjikovu, koja je, nažalost, preferirala malog Iglesijasa).

Kratko rečeno, voliš Ruskinje? Dobro, ima lepi' Ruskinja tu i tamo...

I Masa se udaje posle W.

Sa samo 24 godine
Milutin Milošević Milutin Milošević 18:06 29.05.2011

Re: A sada spektakl...

Nažalost, nisam bio nazočan. Taman se nisam nervirao dvostruko
ivana23 ivana23 20:06 29.05.2011

Re: A sada spektakl...

niccolo
I Masa se udaje posle W.

Sa samo 24 godine


I ti si jedan od onih koji ne prate na casu. Kacila sam to pre 4-5 dana.
niccolo niccolo 21:31 29.05.2011

Re: A sada spektakl...

I ti si jedan od onih koji ne prate na casu. Kacila sam to pre 4-5 dana

Pratim, pratim, nego sam sad reagovao...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana