Društvo| Gost autor| Ljudska prava| Politika| Religija

Islamski kulturološki terorizam

alexlambros RSS / 19.06.2011. u 10:58

autor: Patrik Kondel

prevod: AleXandar Lambros

Ko god se usudi da kritikuje religiju mira rizikuje da bude optužen za podstrekivanje mržnje, mada ja to pre vidim kao podstrekivanje zdravog razuma - koji je, čini se, poslednjih godina potonuo do dna močvare političke korektnosti. Sem toga, ako baš želite da podstičete mržnju sve što treba da uradite je da otvorite primerak Kurana i krenete da propovedate.

U jednom od svojih prethodnih video klipova, pokušao sam da ukažem na to da Kuran, kao i Biblija, sadrži mnoge miroljubive stihove i kad bi se ljudi malo više usredsredili na njih, stvari bi možda bile drugačije. Ali, nisam se držao objektivnosti, tj. nisam pominjao one delove koji zagovaraju nasilje a koji slede nakon onih miroljubivih. Dakle, možete govoriti o religiji mira do mile volje ali za to nemate osnove u Kuranu. Vi kažete mir, Kuran kaže rat. A religija kaže osvajanje i dominacija.

I da, svi znamo da ne insistiraju svi muslimani na nasilju, ali slabo čujemo o toj sićušnoj manjini. Trećina studenata muslimana u Britaniji, primera radi, podržava ubijanje u ime njihove religije a njih 40% želi da živi u šerijatskom pravnom poretku. To je manjina, da ... ali nema ničeg sićušnog u vezi nje. I zbog toga će islam biti problem na Zapadu i bez pomoći levičara, jer je suprematistička ideologija koja drži da je ovlašćena na ekspanziju služeći se agresivnim zastrašivanjem ili, kako ja to zovem, kulturološkim terorizmom.

Svako ko javno kritikuje islam može da očekuje da bude fizički napadnut. Ako to nije terorizam, onda šta jeste? U svetu kulturološkog terorizma ako se suprostavite represiji žena i manjina budete neprijatelj verskih sloboda. Ukoliko prezirete nasilno sujeverje, onda ste rasista. I ukoliko odbacite verski totalitarizam, onda ste mentalno oboleli. Da vam kažem: kad dospete u fazu da se svako ko kritikuje vaša verska ubeđenja automatski proglašava za mentalno obolelog, to je siguran znak mentalne bolesti. Takođe, to je kulturološki terorizam.

Izraz „islamofobija" je kulturološki terorizam na delu. Dokazivo i statistički je pogrešan kao koncept. Broj muslimana koji su napadnuti ili zlostavljani zbog toga što su muslimani je mali u poređenju s drugim grupama i jednostavno ne zahteva poseban izraz za to. A u pojedinim delovima severne Evrope muslimani zapravo čine većinu počinilaca nasilnih izgreda. U norveškoj prestonici Oslu, sva silovanja počinjena u protekle tri godine - doslovce sva - počinili su muslimanski imigranti koji silovanje koriste kao oružje kulturološkog terorizma. Izraz „islamofobija" je čist politički oportunizam i čist kulturološki terorizam koji za cilj ima, kao i svi terorizmi, da zaplaše svet. U ovom slučaju da ga osramote i ućutkaju. I smatram da bi svako ko na Zapadu koristi ovaj izraz iz bilo kog razloga sem da ga ismeva, morao da preispita svoju savest - posebno ako je u pitanju žena ili homoseksualac.

Rasista je nekada bila moćna reč koja je svakog civilizovanog čoveka držala na oprezu. Ali sada, kada je čujem, najpre pomislim da bi osoba koja je upotrebljava trebalo da baci pogled u rečnik kako se više ne bi blamirala. Niko nije rasista zbog toga što ne želi da jede po halalu zaklanu životinju bez da se prethodno upozori ili zbog toga što želi da neko pokaže svoje lice u javnosti ili zbog toga što ne želi da ga leči bolničko osoblje koje nije propisno opralo ruke zbog njihove glupe religije. I niko nije rasista zbog toga što od policije zahteva da radi svoj posao i održava red i mir.

U Britaniji su prošle godine genitalno osakaćene dve hiljade devojčica. Što je zločin za koji se navodno dobija 14 godina zatvora. Ni protiv koga nije pokrenut postupak jer policija i socijalni radnici ne žele nekog da uvrede i pokvare odnose među zajednicama. Baš pažljivo. Baš uviđajno. Sakaćenje nekoliko hiljada devojčica je, očigledno, cena vredna kohezije zajednice. Ili je to ipak kulturološki terorizam?

U londonskoj opštini Tauer Hamlet, koju su sada potpuno preuzeli islamski ekstremisti i gde se policija plaši da obavlja svoj posao jer bi se to moglo smatrati islamofobijom, kulturološki terorizam se otvoreno sprovodi prema gej ljudima koji se na ulici napadaju i zlostavljaju. Ženama se preti ubistvom zbog toga što ne pokrivaju lice. A nedavno je jedan učitelj prebijen do kome, ciglom, nožem i metalnom šipkom, zbog drskosti da deci drži predavanja o religiji a nije musliman. Eto to islamski kulturološki terorizam donosi gradovima širom Evrope.

Da se ultra desničari ovako ponašaju policija bi im neprestano bila za petama. E, pa, evo novosti za policiju opštine Tauer Hamlet - OVO JESTE ultra desnica, religijska ultra desnica, i nemoguće je skrenuti desnije i otići dalje od ovog.

Užasna erozija slobode govora kojoj smo svedoci poslednjih godina rezultat je islamskog kulturološkog terorizma. Drugim rečima, ugušena je pretnjom nasiljem. Sloboda govora nekada je značila da možeš da pričaš šta ti je volja sve dok je to što pričaš istina. Sada, zahvaljujući kulturološkom terorizmu znači da možeš da pričaš šta ti je volja sve dok to ne vređa muslimane, kao što to svet širom Evrope već dobro zna.

Islam ne voli slobodu govora jer se plaši istine, i to s dobrim razlogom. Jer istina je sledeća: sve veći broj ljudi na Zapadu otkriva da je ova religija, i sve ono što ona predstavlja, duboko uvredljiva. Nalazimo da je njena poruka duboko uvredljiva. Njene „vrednosti" su duboko uvredljive. Način na koji se odnosi prema ženama duboko je uvredljiv. Njen stav prema homoseksualcima, Jevrejima i svima koji nisu muslimani, duboko je uvredljiv. Ipak, niko nam ne nudi nikakvu kompenzaciju za povređena osećanja.

Sve u vezi ove bedne religije urušava sve ono u šta verujemo. Morali bismo biti strašno glupi da bismo je voleli i ludi da bismo je poštovali. I ne, nije potrebno da saznajemo više o islamu jer već znamo više nego što bismo želeli i sasvim dovoljno da bismo poželeli da nikada nismo čuli za njega. I to je 100% krivica samog islama, religije progresivne netolerancije, lažne ugroženosti, besa, nasilnih pretnji i još besa. Religije kulturološkog terorizma.

pogledati i:

Šta znam o islamu

 

 

Atačmenti



Komentari (223)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

jxxx jxxx 16:42 19.06.2011

Re: La Haine

Islamofobija je tupavi rasizam.


Jedan od kljucnih delova kulturolorskog terora islama je forsiranje "muslimanstva" kao neke vrste nacije, porekla. I to vrlo 'suptilno', onim "ako se odreknes religije, treba da umres".
Islam NIJE RASA.



Tvrditi da trećina mladih muslimana podržava ubijanje u ime svoje religije je isto što i reći da Jevreji piju dečiju krv.


Tvrditi da je rezultat konkretnog istrazivanja "isto sto i" maliciozni mit je isto sto i reci "derp derp gooh ja gloooop".


Genitalno sakaćenje, inače, nije problem Islama kao takvog, nego različitih patrijarhalnih tradicija. Štaviše, mnogi islamski teolozi izričito zabranjuju ovu praksu.


Istina.
Covek u belom Covek u belom 16:59 19.06.2011

Re: La Haine

valhalen
Uzgred, imputirati sada antisemtizam islamu, nakon što je napredna hrišćanska Evropa skoro istrebila sve svoje Jevreje, jadno je i bedno.

Stavljati znak jednakosti izmedju napredne hriscanske Evrope i Hitlera moze samo fasista ili islamski fundamentalista. Sam izaberi u koju od ove 2 kategorije spadas.
jxxx jxxx 17:02 19.06.2011

Re: La Haine

Pobogu, pa sama si ostavila link na Gardijanov tekst koji dokazuje da jeste poturanje.




"...only 46 percent of Americans think that 'bombing and other attacks intentionally aimed at civilians' are "never justified," while 24 percent believe these attacks are 'often or sometimes justified.'"

You could report that as "54% of Americans think it's fine to kill civilians in the name of capitalism!"



...
mislite o tome...
...


valhalen valhalen 17:27 19.06.2011

Re: La Haine

jxxx
Islamofobija je tupavi rasizam.


Jedan od kljucnih delova kulturolorskog terora islama je forsiranje "muslimanstva" kao neke vrste nacije, porekla. I to vrlo 'suptilno', onim "ako se odreknes religije, treba da umres".
Islam NIJE RASA.



Tvrditi da trećina mladih muslimana podržava ubijanje u ime svoje religije je isto što i reći da Jevreji piju dečiju krv.


Tvrditi da je rezultat konkretnog istrazivanja "isto sto i" maliciozni mit je isto sto i reci "derp derp gooh ja gloooop".



To što ti nazivaš "konkretnim istraživanjem", je zapravo samo maliciozni mit.
valhalen valhalen 17:30 19.06.2011

Re: La Haine

Covek u belom
valhalen
Uzgred, imputirati sada antisemtizam islamu, nakon što je napredna hrišćanska Evropa skoro istrebila sve svoje Jevreje, jadno je i bedno.

Stavljati znak jednakosti izmedju napredne hriscanske Evrope i Hitlera moze samo fasista ili islamski fundamentalista. Sam izaberi u koju od ove 2 kategorije spadas.


Slažem se i dodajem: stavljati znak jednakosti između islama i Ahmedinedžada, može samo fašista i islamofobski fundamentalista, izaberi u koju od ove dve grupe spadaš.
jxxx jxxx 17:55 19.06.2011

Re: La Haine

To što ti nazivaš "konkretnim istraživanjem", je zapravo samo maliciozni mit.


Istrazivanje deluje sasvim konkretno.

Ono sto se tamo "debunkuje" je kako tumaciti rezultate, ali tu su me ubedili u to da ne tumacim to bas tako bas koliko sam ubedjen da je skroz opusteno biti civil u zemlji koju americka vojska krene da napada. Drugim recima, na glavni emotivni "debunk" "argument":

"...only 46 percent of Americans think that 'bombing and other attacks intentionally aimed at civilians' are "never justified," while 24 percent believe these attacks are 'often or sometimes justified.'"

You could report that as "54% of Americans think it's fine to kill civilians in the name of capitalism!"

... ja mogu samo da kazem - okej? I? To sto se prosecnom Ameru to ne svidja je dovoljno da to dokazano nije tako?
apacherosepeacock apacherosepeacock 18:12 19.06.2011

Re: La Haine

valhalen
apacherosepeacock
maca22
valhalen
Sta ces jos da nam otkrijes?
Šta te interesuje?

Rupa na saksiji, topla voda i Amerika.


Drugo, da li su OVO lazi ili ne ja ne znam. Deluje mi kao neko maliciozno poturanje jer je neverovatno. Zanimljivo je da ti 100% znas da jeste poturanje.


Ma i kamenovanje zena je poturanje, i obrezivanje devojcica, i napadi na Jevreje i homoseksualce, i prisilni ugovoreni brak i ubistva kcerki ako odbiju i jos sto-sta sve je to poturanje i islamofobija i rasizam i fasizam i nacizam i..


Mani se tog stupidnog podmetanja. Naravno da su sve ove prakse ogavne, kao i režimi (poput Ahmedinedžadovog) koji ih sprovode, ali to ne govori ništa o islamu kao takvom. Većina muslimana na svetu ne pridražava se ovih praksi. Uzgred, imputirati sada antisemtizam islamu, nakon što je napredna hrišćanska Evropa skoro istrebila sve svoje Jevreje, jadno je i bedno.


Kad smo vec kod reci stupidno interesantno je za posmatranje kada likovi kao ti krenu u krstaski obracun sa primitivizmom u Srba a pomirljivo i blagonaklono, blagoglagoljivo brane isti takav kod muslimana.
Vrlo dirljivo.

Usput, u vecini islamskih drzava (sa izuzetkom ono malo, dve-tri koje su sekularne, se praktikuje serijat pa i kamenovanje, smrtna kazna za prelazak u drugu religiju, obrezivanje devojcica (imam statisticki od drzave do drzave cak i Egipat ima ogroman broj iako se smatra umerenom), smrtna kazna za homoseksualce itd..

Sta da ti radim argumentacija ti je suplja, nije moja krivica ni sto se doseljavanjem u sekularne drzave mnogi pridrzavaju svojih primitivnih obicaja.
Stoga ne lupaj nego guglaj kad su ti vec drugi izvori mrski.
valhalen valhalen 18:37 19.06.2011

Re: La Haine

Kad smo vec kod reci stupidno interesantno je za posmatranje kada likovi kao ti krenu u krstaski obracun sa primitivizmom u Srba a pomirljivo i blagonaklono, blagoglagoljivo brane isti takav kod muslimana.
Vrlo dirljivo.


Odakle ti sad to buncanje o "krstaškom obračunu sa primitivizmom u Srba", da mi je samo znati? Ako nađeš da sam igde išta slično napisao, plaćam piće za celu kafanu. Evo da ekspliciram, za loše đake: Srbi nisu primitivni, muslimani nisu primitivni, pravoslavlje nije primitivno, islam nije primitivan. Fašistički pokreti su plod globalizaijskih i modernizacijskih procesa, a ne jedne religije, tradicije ili kulture, ima ih svuda i više nalikuju jedni drugima nego kulturama na koje se pozivaju.

NAŠI 1389, Obraz i Al Kaida razlikuju se u mnogima aspektima, ali su u jednoj bitnoj stvari jako slični - oni su siročići modernizacije i globalizacije. To što oni lupetaraju ima malo veze kako sa pravoslavnim tako i sa islamskim tradicijama, ali ima veze sa fašističkim resantimanom. Svi su besni na Ameriku, svi su besni na modernost, svi su besni na kapitalizam, a pritom su temeljno i nepovratno amerikanizovani i modernizovani (Bin Laden je npr. obožavao kaubojske filmove). O svemu ovome opet najbolje Olivije Roj:

Krajnja ljevica Evrope danas je napustila područja društvene isključenosti. To je činjenica. Imamo opravdane razloge da se radujemo iščezavanju nasilne i radikalne krajnje ljevice, ali je ona poslužila svrsi, koja se sastojala u kanalisanju i kontroli izvjesnog revolta, koji je često bio zasnovan na generacijskom jazu. Ali s ovim je gotovo: jedan tridesetogodišnjak, u Francuskoj, koji bi se nekad pridružio proleterskoj ljevici, maoistima ili Action Directe, koji bi, u Italiji, postao član Brigate Rosse, koji bi, u Njemačkoj, postao član Rote Armee Fraktion, ovakva mlada osoba više nema mogućnosti da se pridruži ljevičarskim pokretima, i ako on ili ona žele da se suprotstave sistemu, koristeći nasilje, on ili ona imaju samo jedan uzor: a to je Bin Laden, ili lokalni ogranak islamskih mreža, i njegovi ili njeni prijatelji. A šta oni rade? Oni rade isto ono što su radili radikali krajnje ljevice oko 1960: traže raspoložive pokrete boraca za slobodu. Prije su išli u dolinu Bekaa da od palestinske ljevice nauče kako se koristi kalašnjikov, i s njima su otimali avione. Danas idu u Afganistan da od "binladenista" nauče kako se koristi kalašnjikov i kako se otimaju avioni; u međuvremenu su se izuzetno izvještili. Svjedoci smo, prema tome, neke vrste potrage za mitičnim, mesijanskim, transnacionalnim oslobodilačkim pokretima, koji svi imaju zajednički cilj – američki imperijalizam – koji se koncipira kao moderni oblik dominacije, moderni oblik kapitalizma.

maca22 maca22 18:42 19.06.2011

Re: La Haine

valhalen
Pobogu, pa sama si ostavila link na Gardijanov tekst koji dokazuje da jeste poturanje.


Znao si to i pre citanja, priznaj.
spadalo92 spadalo92 19:05 19.06.2011

Re: La Haine

NAŠI 1389, Obraz i Al Kaida razlikuju se u mnogima aspektima... To što oni lupetaraju...

Boga mi kad Al Kaida lupne, onda to jako boli, a ima i dosta mrtvih. Za razliku od 1389 i Obraza.
valhalen valhalen 19:13 19.06.2011

Re: La Haine

spadalo92
NAŠI 1389, Obraz i Al Kaida razlikuju se u mnogima aspektima... To što oni lupetaraju...

Boga mi kad Al Kaida lupne, onda to jako boli, a ima i dosta mrtvih. Za razliku od 1389 i Obraza.


Tačno, ali to je samo zato što su ovi naši za sad srećom amateri i što nemaju saudijske pare da podrže njihovu pilotsku obuku.

EDIT: S nešto manje pare od Al Kaide, a ipak više od Obraza, to izgleda ovako.
valhalen valhalen 19:14 19.06.2011

Re: La Haine

maca22
valhalen
Pobogu, pa sama si ostavila link na Gardijanov tekst koji dokazuje da jeste poturanje.


Znao si to i pre citanja, priznaj.


Sorry, dear, but the joke's on you.
maca22 maca22 19:32 19.06.2011

Re: La Haine

valhalen
Tačno, ali to je samo zato što su ovi naši za sad srećom amateri i što nemaju saudijske pare da podrže njihovu pilotsku obuku.

Sto jes, jes...
spadalo92 spadalo92 20:51 19.06.2011

Re: La Haine

valhalen
spadalo92
NAŠI 1389, Obraz i Al Kaida razlikuju se u mnogima aspektima... To što oni lupetaraju...

Boga mi kad Al Kaida lupne, onda to jako boli, a ima i dosta mrtvih. Za razliku od 1389 i Obraza.


Tačno, ali to je samo zato što su ovi naši za sad srećom amateri i što nemaju saudijske pare da podrže njihovu pilotsku obuku.

EDIT: S nešto manje pare od Al Kaide, a ipak više od Obraza, to izgleda ovako.


Pa ne čudi me. Bin Laden se školovao u USA.
kick68 kick68 15:42 19.06.2011

Mark Steyn

Kada je rec o kritici islama u zapadnim zemljama, ne zelis da citas tog Kondela. Zelis da citas ovog tipa . Krupan je i glasan, kao i svaki ozbiljan desnicar koji drzi do sebe.
@maca
ne mogu da otvorim linkove
maca22 maca22 15:53 19.06.2011

Re: Mark Steyn

Ne znam sta nije u redu, pa ni kako da ti popravim. Guglaj kljucne reci one thir muslim students britain itd.
valhalen valhalen 16:20 19.06.2011

Re: Mark Steyn

kick68
Kada je rec o kritici islama u zapadnim zemljama, ne zelis da citas tog Kondela. Zelis da citas ovog tipa . Krupan je i glasan, kao i svaki ozbiljan desnicar koji drzi do sebe.
@maca
ne mogu da otvorim linkove


Stajn je rasist, lažov i smrad. Uz to, surprise, surprise, podržavalac etničkog čišćenja u Bosni. Po njegovoj idiotskoj, lažovskoj, rasističkoj logici - etničko čišćenje je bilo posledica činjenice da su Bošnjaci imali mnogo veći natalitet od Srba - što je notorna izmišljotina.

Why did Bosnia collapse into the worst slaughter in Europe since the second World War? In the thirty years before the meltdown, Bosnian Serbs had declined from 43 percent to 31 percent of the population, while Bosnian Muslims had increased from 26 percent to 44 percent. In a democratic age, you can't buck demography — except through civil war. The Serbs figured that out, as other Continentals will in the years ahead: if you cannot outbreed the enemy, cull 'em. The problem that Europe faces is that Bosnia's demographic profile is now the model for the entire continent.


Lik je i inače opsednut idejom da će muslimani toliko da se "namonože" da će zavladati Evropom. Radi se o čistoj rasističkoj paranoji.
kick68 kick68 17:36 19.06.2011

Re: Mark Steyn

Stajn je rasist, lažov i smrad.

Pa i ja sam rekla to isto, samo biranim recima. Ne slazem se sa njegovim stavovima, samo preporucih autoru, novi, sadrzajniji izvor sa koga ce da se napaja. Moras priznati da je ovaj Kondelov tekstic p....n dim u odnosu na Stajnov bogati opus. On je svakako ...
valhalen valhalen 17:41 19.06.2011

Re: Mark Steyn

kick68
Stajn je rasist, lažov i smrad.

Pa i ja sam rekla to isto, samo biranim recima. Ne slazem se sa njegovim stavovima, samo preporucih autoru, novi, sadrzajniji izvor sa koga ce da se napaja. Moras priznati da je ovaj Kondelov tekstic p....n dim u odnosu na Stajnov bogati opus. On je svakako ...


Hahaha, izvini, naoštrio sam se pa mi je promakla ironija. Inače si 100% u pravu - ovaj tekst je tek razblaženi Stajn. Kondel je blended, Stajn je single malt :)
Filip2412 Filip2412 18:06 19.06.2011

Re: Mark Steyn

Radi se o čistoj rasističkoj paranoji.
Here's the reality, which you can easily look up: Slightly more than 4 per cent of Europe's population is “Muslim,” as defined by demographers (though about 80 per cent of these people are not religiously observant, so they are better defined as secular citizens who have escaped religious nations).



I kako sad shvatiti toliki gnev Kondela nego kao rasizam?


a kad upoznate nekog muslimana/muslimanku licno i postanete prijatelji onda mozete da se stavite u njihovu poziciju i ukapirate koliko su ovakvi tekstovi pogresni i koliko njima smetaju... pre svega vecina tih "msulimana" nisu ni vernici nego se samo tako deklarisu zbog etnickog porekla, ko sto ja kazem da sam pravoslavac a zabole me ona stvar za crkvu, ipak vecina ljudi na njih gleda sa podozrenjem i sa puno predrasuda zato sto mediji loze na taj jako mali procenat ekstremista
aster_blistok aster_blistok 18:25 19.06.2011

Re: Mark Steyn

I kako sad shvatiti toliki gnev Kondela nego kao rasizam?



dobro, ajmo ono osnovna skola - difinicija rase i tako dalje, da ne ulazimo. nisu ni nacija, mada tvrde da jesu, oni su samo jedna religija. da ne vicem, jedna od religija.

znaci kada mi neko objasni kako biti protiv pripadnika jedne religije predstavlja rasizam, ja cu mu objasniti zasto je mrznja prema ljudima druge boje koze cist ateizam. i dosta sa tim -izmima i -fobijama vec, postoje argumenti i agrumenti. a izgleda da ljudi ovde pretezno vole da se gadjaju juznim vocem.
Filip2412 Filip2412 18:33 19.06.2011

Re: Mark Steyn

znaci kada mi neko objasni kako biti protiv pripadnika jedne religije predstavlja rasizam
hvala na pitanju - mnogo prosto,

vecina msulimana nisu beli kao nemci & englezi a bogani malo su drugacije boje i nego vecina francuza - tako da se predrasude prema etnickom poreklu super kamufliraju u kritiku islama

Ocigledno si jos jedan koji ima nula zivotnog iskustva o temi, kad si zadnji put razgovarao muslimanom/ muslimankom? Jel si nekad imo seks sa muslimankom?
maca22 maca22 18:40 19.06.2011

Re: Mark Steyn

Filip2412
...

Ako Kondelu ovo za % studenata nije tacno onda bez nekog istrazvnaja, mozes da sumnjas u bilo koju 'cinjenicu' kojom svoje govore potkrepljuje.
valhalen valhalen 18:43 19.06.2011

Re: Mark Steyn

Filip2412
Radi se o čistoj rasističkoj paranoji.
Here's the reality, which you can easily look up: Slightly more than 4 per cent of Europe's population is “Muslim,” as defined by demographers (though about 80 per cent of these people are not religiously observant, so they are better defined as secular citizens who have escaped religious nations).



I kako sad shvatiti toliki gnev Kondela nego kao rasizam?


a kad upoznate nekog muslimana/muslimanku licno i postanete prijatelji onda mozete da se stavite u njihovu poziciju i ukapirate koliko su ovakvi tekstovi pogresni i koliko njima smetaju... pre svega vecina tih "msulimana" nisu ni vernici nego se samo tako deklarisu zbog etnickog porekla, ko sto ja kazem da sam pravoslavac a zabole me ona stvar za crkvu, ipak vecina ljudi na njih gleda sa podozrenjem i sa puno predrasuda zato sto mediji loze na taj jako mali procenat ekstremista


Pa da, to je kao sa onim nesrećnim Švajcarcima što su se uspaničili da će se podaviti u minaretima (kao Duško Duguško u Marsovcima), a u Švajcarskoj u ovom trenutku ima 4 (i slovima: četiri) minareta. Rasistička paranoja.
aster_blistok aster_blistok 18:44 19.06.2011

Re: Mark Steyn

"Ocigledno si jos jedan koji ima nula zivotnog iskustva o temi, kad si zadnji put razgovarao muslimanom/ muslimankom? Jel si nekad imo seks sa muslimankom?"

znaci, da se razumemo, poreklom sam iz mesovite sredine u kojoj su pripadnici islamske religije tesna vecina. imam prijatelja svih rasa, nacija i vera, ziveo sam na nekoliko kontinenata, a o seksualnom zivotu ne bih sada ako moze. a sad je red na tebe. ako cemo da merimo kome je duzi.

samo da razjasnim - ne slazem se sa svim stavovima autora bloga, samo sam molio za malo, malo pristojnog dijaloga a ne odmah etiketiranje. i ponavljam, mozda nisu beli kao nemci, ali imam nekoliko drugara turaka koji su moje boje koze. mozda sam ja u stvari self hating Islamist?
alexlambros alexlambros 18:45 19.06.2011

Re: Mark Steyn

I kako sad shvatiti toliki gnev Kondela nego kao rasizam?



i Teo van Gogh je pao s bicikle i poginuo a Turkinje u Nemackoj se ubijaju same kad shvate da su se ogresile o alaha .... vazi
maca22 maca22 18:46 19.06.2011

Re: Mark Steyn

valhalen
Pa da, to je kao sa onim nesrećnim Švajcarcima što su se uspaničili da će se podaviti u minaretima, a u Švajcarskoj u ovom trenutku ima 4 (i slovima: četiri) minareta. Rasistička paranoja.

A koliko bi ih bilo da nisu izglasali onaj zakon? Aha? :)
valhalen valhalen 18:47 19.06.2011

Re: Mark Steyn

alexlambros
I kako sad shvatiti toliki gnev Kondela nego kao rasizam?



i Teo van Gogh je pao s bicikle i poginuo a Turkinje u Nemackoj se ubijaju same kad shvate da su se ogresile o alaha .... vazi


Čemu banalizovanje? Niko ne poriče postojanje militantnog islamskog fundametalizma.
maca22 maca22 18:50 19.06.2011

Re: Mark Steyn

valhalen
Čemu banalizovanje? Niko ne poriče postojanje militantnog islamskog fundametalizma.

Sta porices onda?
valhalen valhalen 18:50 19.06.2011

Re: Mark Steyn

maca22
valhalen
Pa da, to je kao sa onim nesrećnim Švajcarcima što su se uspaničili da će se podaviti u minaretima, a u Švajcarskoj u ovom trenutku ima 4 (i slovima: četiri) minareta. Rasistička paranoja.

A koliko bi ih bilo da nisu izglasali onaj zakon? Aha? :)


Pa naravno, treba ih zatući u kolevci.
maca22 maca22 18:54 19.06.2011

Re: Mark Steyn

valhalen
Pa naravno, treba ih zatući u kolevci.

maca22 maca22 18:57 19.06.2011

Re: Mark Steyn

Filip2412
Radi se o čistoj rasističkoj paranoji.
Here's the reality, which you can easily look up: Slightly more than 4 per cent of Europe's population is “Muslim,” as defined by demographers (though about 80 per cent of these people are not religiously observant, so they are better defined as secular citizens who have escaped religious nations).


S druge strane.... na nas treba deluje umirijuce sto ti ljudi koji su samo poreklom muslimani VISE to nisu..... makes you think.
Filip2412 Filip2412 19:07 19.06.2011

Re: Mark Steyn

samo da razjasnim - ne slazem se sa svim stavovima autora bloga, samo sam molio za malo, malo pristojnog dijaloga a ne odmah etiketiranje
ok take it easy, ne zelim da vredjam pravo ti kazem i ne obracam na paznju na to ko je sta reko samo komentarisem komentare

jednostavno, problem je sa etiketiranjem citavog islama...


a bre gradonacelnik Edmontona, ili Kalgarija sad vise nisam siguran je musliman, alexambros verovatno ne bi smeo da odputuje tamo da ga ne stave u lonac i skuvaju


valhalen valhalen 22:34 19.06.2011

Re: Mark Steyn

maca22
valhalen
Čemu banalizovanje? Niko ne poriče postojanje militantnog islamskog fundametalizma.

Sta porices onda?


Pa to je bar jasno - poričem da je islam nužno fundamentalistički i militantan.
maca22 maca22 22:44 19.06.2011

Re: Mark Steyn

Dobro, nije. Samo ogranicava slobode i diskriminise. (i ne samo on...)
valhalen valhalen 23:01 19.06.2011

Re: Mark Steyn

maca22
Dobro, nije. Samo ogranicava slobode i diskriminise. (i ne samo on...)


Čuj, maco, ne može islam kao islam da ograničava bilo čije slobode. U islamskim teokratijama, slobode su ograničene ne zato što su one islamske, nego zato što su teokratije (isto je bilo i u hrišćanskim teokratijama). Razdvajanje crkve od države nije nešto sa čim su se evropske zemlje rodile, nego dostignuće do kojeg su postepeno došle i to nije bio nimalo linearan napredak, nego vrlo zavojit i ispunjen spoticanjima i regresijama.

U hrišćanskim zemljama su se homoseksualci do pre par stotina godina kažnjavali smrču, a do pre par desetina, zatvorom ili hemijskom kastracijom, a danas većina ovih zemalja priznaje gej brakove. Kako su se u hrišćnastvu tretirale žene da sad ne pričamo, a eno danas u anglikanskoj crkvi rukopolažu žene svečtenice.

Stvar je u tome da se u celoj ovoj anti-islamskoj priči stalno štono bi se reklo esencijalizuje identitet druge, nama strane, kulture i poriče joj se kompleksnost i mogućnost promene, koje se u slučaju naše sopstvene kulture uzimaju zdravo za gotovo.

Inače, kao što više puta napominju tekstovi koje sam linkovao - u priči o islamu se konstatno izostavljaju najbrojniji primeri - islamskih emigranata koji su se bez većih problema uklopili u život svojih novih domovina, ne napuštajući pritom svoj religijski identitet. Već ta činjenica uliva sasvim solidan optimizam po pitanju kompatibilnosti islama i ljudskih prava.
maca22 maca22 11:01 20.06.2011

Re: Mark Steyn

Aj nemoj "cuj maci" otkrivati toplu vodu. Ne kazem ja da ljudi ne mogu da se uklope i budu normalni. Problem uklapanja jeste tema Kondelu, ali nije nesto cime se ja bavim, pa ako moze vokativ nekom drugome... :)))

Uzgred ovo:
U islamskim teokratijama, slobode su ograničene ne zato što su one islamske, nego zato što su teokratije

je nonsens. Opet nelogicno.
alexlambros alexlambros 18:48 19.06.2011

islam

Krajem 2010. godine, 57 zemalja članica Organizacije islamske konferencije, podnelo je u UN na usvajanje rezoluciju o zabrani blasfemije. Čitavu deceniju ova organizacija islamskih zemalja pokušava da progura rezoluciju ovog tipa u UN. U nacrtu rezolucije stoji da – „blasfemija ozbiljno narušava ljudsko dostojanstvo, vodi ka nezakonitim ograničavanjima verskih sloboda sledbenika određene religije i podstiče versku mržnju i nasilje“.

Teško je poverovati, ali stoji upravo tako. Vredi pročitati ponovo – blasfemija narušava ljudsko dostojanstvo, ograničava verske slobode i podstiče nasilje!

Zvuči kao vic kome se treba smejati da posledice ovakve vrste šizofrenije nisu suviše ozbiljne. U nacrtu se, između ostalog kaže, da rezolucija za cilj ima da „umanji opasne posledice narastujuće islamofobije koje ova ostavlja na globalni mir i bezbednost“.
Nacrt dolazi od zemalja u kojima žene nemaju pravo glasa, zakonom se primoravaju na nošenje garderobe koja im pokriva telo (u raznim varijantama od kojih je burka, koja ženama ostavlja samo mrežicu na očima da kroz nju vire u svet, najdrastičnija), takozvana ubistva iz časti zakonski se ne sankcionišu (ili sramno blago), otac ima pravo da svoju devetogodišnju ćerku uda (godine Ajšine starosti kada su je udali za Muhameda), žene se kamenuju, javno bičuju, čak se i žrtve silovanja ubijaju „iz časti“, homoseksualnost je kažnjiva smrću, prelazak u drugu religiju takođe je kažnjiv smrću, a kršenja verskih prava pripadnika ostalih verskih zajednica pravilo.

Dostojanstvo? Ljudska prava?
maca22 maca22 18:52 19.06.2011

Re: islam

alexlambros
Krajem 2010. godine, 57 zemalja članica Organizacije islamske konferencije, podnelo je u UN na usvajanje rezoluciju o zabrani blasfemije.

Da, ali... ako njihovo odbeglo stanovnistvo po Evropi ne zastupa takve pecinske ideje (i ako Kondel prica napamet) onda puj-pike ne vazi, to nije zabrinjavajuce.
Filip2412 Filip2412 19:04 19.06.2011

Re: islam

prelazak u drugu religiju takođe je kažnjiv smrću
Nije tacno, eto Kusturica preso i ne fali mu nista.
alexlambros alexlambros 19:08 19.06.2011

Re: islam

Nije tacno, eto Kusturica preso i ne fali mu nista.


Kusturica ne zivi u teokratiji vec u evropskoj sekularnoj (jos uvek) drzavi ...

Probaj to u Iranu ili Jemenu ili Somaliji
Filip2412 Filip2412 19:29 19.06.2011

Re: islam

alexlambros
Nije tacno, eto Kusturica preso i ne fali mu nista.


Kusturica ne zivi u teokratiji vec u evropskoj sekularnoj (jos uvek) drzavi ...

Probaj to u Iranu ili Jemenu ili Somaliji


Izvini brate ali ti Kondel NE govori o muslimanskim teokratijama nego o ISLAMU. U tome je stvar. Jel moze neki podatak koliko muslimana zivi u teokratijama a koliko u demokratijama pa da vidimo do koje mere Kondel generalizuje, da ne kazem laze?
alexlambros alexlambros 02:03 20.06.2011

Re: islam

Jel moze neki podatak koliko muslimana zivi u teokratijama a koliko u demokratijama pa da vidimo do koje mere Kondel generalizuje, da ne kazem laze?


googlaj .... iznenadices se
alexlambros alexlambros 18:51 19.06.2011

trojanski konj

Jedan bizaran sudski slučaj iz Nemačke, savršeno ilustruje svu sumanutost navodnog poštovanja kulturoloških razlika. Muslimanka marokanskog porekla, državljanka Nemačke, podnela je zahtev za razvod braka od izuzetno nasilnog muža koji ju je redovno batinjao. Sudija Krista Dac-Vinter (da, žena!) odbila je zahtev uz obrazloženje da Koran odobrava fizičko nasilje prema ženama. Sudija Dac-Vinter, verovala je da uvažava kulturološke razlike. Srećom, po objavljivanju slučaja u javnosti, sud u Frankfurtu oduzeo joj je predmet. To se, inače, dešava u zemlji, gde je zabeleženo više slučaja u kojima su turski muslimani ubili svoje žene zbog „ukaljane časti“.
Kako se ovo uklapa u evropski vrednosni sistem?
Filip2412 Filip2412 18:55 19.06.2011

Re: trojanski konj

Jedan bizaran sudski


krivica nemackog suda i te zene sudije...

stvar je u tome da ima mnogo muslimana, ljudi koji su vernici isto koiko je i alexambros pravoslavan a ovakvi tekstovi im ne prijaju

jednostavno, stalno im se desavaju reakcije tipe - musliman, trci bezi spasavaj zivot


valhalen valhalen 18:55 19.06.2011

Re: trojanski konj

alexlambros
Jedan bizaran sudski slučaj iz Nemačke, savršeno ilustruje svu sumanutost navodnog poštovanja kulturoloških razlika. Muslimanka marokanskog porekla, državljanka Nemačke, podnela je zahtev za razvod braka od izuzetno nasilnog muža koji ju je redovno batinjao. Sudija Krista Dac-Vinter (da, žena!) odbila je zahtev uz obrazloženje da Koran odobrava fizičko nasilje prema ženama. Sudija Dac-Vinter, verovala je da uvažava kulturološke razlike. Srećom, po objavljivanju slučaja u javnosti, sud u Frankfurtu oduzeo joj je predmet. To se, inače, dešava u zemlji, gde je zabeleženo više slučaja u kojima su turski muslimani ubili svoje žene zbog „ukaljane časti“.
Kako se ovo uklapa u evropski vrednosni sistem?


Ne uklapa se nikako, i šta sad?

To nije argument protiv islama, nego protiv kulturnog relativizma.
alexlambros alexlambros 18:58 19.06.2011

Re: trojanski konj

Filip2412
Jedan bizaran sudski



jedan ali ne jedini ...

Pravni sistem Saudijske Arabije i talibanskog Avganistana danas u Britaniji postoji uporedo sa britanskim pravnim sistemom koji ne poznaje diskriminaciju po rodnoj, seksualnoj, rasnoj, verskoj ili bilo kojoj drugoj osnovi.

Ovakvo stanje stvari u praksi je izrodilo još jedan neverovatan paradoks. Naime, šerijat dopušta brak sa devojčicama koje su, po britanskom zakonu, još uvek deca. Pronađeno je solomonsko rešenje koje odstupa od principa univerzalnosti prava. Muslimanima je priznato pravo da se (van Velike Britanije) venčavaju u skladu sa svojim običajima, ali se istovetna praksa izvan okvira braka zasnovanog na šerijatskom pravu smatra seksualnom zloupotrebom dece koja podleže krivičnom gonjenju. Sudski presedan je bio slučaj u kome je suprugu venčanom po muslimanskim zakonima dozvoljeno da nesmetano nastavi obavljanje bračnih dužnosti sa trinaestogodišnjom devojčicom.

(ne teraj me da redjam primere dalje, ko zeli da otvori oci i ovo mu je dovoljno, otherwise, glava u pesku je uvek dozvoljena opcija)
maca22 maca22 18:58 19.06.2011

Re: trojanski konj

valhalen
To nije argument protiv islama, nego protiv kulturnog relativizma.

Mlacenje zene jeste argument protiv Islama. Izvini.
alexlambros alexlambros 18:59 19.06.2011

Re: trojanski konj

To nije argument protiv islama, nego protiv kulturnog relativizma.


ti bas imas problem s logikom
maca22 maca22 19:02 19.06.2011

Re: trojanski konj

alexlambros
(ne teraj me da redjam primere dalje, ko zeli da otvori oci i ovo mu je dovoljno, otherwise, glava u pesku je uvek dozvoljena opcija)

Ja te ne bih terala, ali bih volela da znam, a bilo bi i korisno da se ima negde, kad dodju konformisti na teme. :)
valhalen valhalen 19:04 19.06.2011

Re: trojanski konj

alexlambros
To nije argument protiv islama, nego protiv kulturnog relativizma.


ti bas imas problem s logikom


Deder pojasni.
valhalen valhalen 19:09 19.06.2011

Re: trojanski konj

maca22
valhalen
To nije argument protiv islama, nego protiv kulturnog relativizma.

Mlacenje zene jeste argument protiv Islama. Izvini.


Mlaćenje žena nijje argument protiv islama, nego protiv patrijarhata. Iz prostog razloga što ga ima svuda gde ima patrijarhata, bez obzira na religiju. Izvini.
alexlambros alexlambros 19:10 19.06.2011

Re: trojanski konj

Mlaćenje žena nijje argument protiv islama, nego protiv patrijarhata. Iz prostog razloga što ga ima svuda gde ima patrijarhata, bez obzira na religiju. Izvini.


aj molim te navrati se na ovo sto si napisao i procitaj ponovo
maca22 maca22 19:11 19.06.2011

Re: trojanski konj

valhalen
Mlaćenje žena nijje argument protiv islama, nego protiv patrijarhata. Iz prostog razloga što ga ima svuda gde ima patrijarhata, bez obzira na religiju. Izvini.

Ako je zapisano u verskim knjigama kao preporuka, a jeste, onda jeste apsolutni argumet protiv te vere.
valhalen valhalen 19:45 19.06.2011

Re: trojanski konj

maca22
valhalen
Mlaćenje žena nijje argument protiv islama, nego protiv patrijarhata. Iz prostog razloga što ga ima svuda gde ima patrijarhata, bez obzira na religiju. Izvini.

Ako je zapisano u verskim knjigama kao preporuka, a jeste, onda jeste apsolutni argumet protiv islama.


Pa, zapravo - ne, nego samo protiv izvesnih varijanti islama. Verske knjige zahtevaju interpretaciju, ne znam da li ti je to poznato. Inače, svete knjige svih tradicionalnih religija padaju na testu mizogonije, ali njihove savremene interpretacije najčešće ne dele ovaj problem.
maca22 maca22 20:01 19.06.2011

Re: trojanski konj

valhalen
Verske knjige zahtevaju interpretaciju, ne znam da li ti je to poznato.

Ne znam da li je tebi poznato, taj deo ne zahteva intepretaciju, eksplicitan je.
jedi-knight jedi-knight 20:28 19.06.2011

Re: trojanski konj

To nije argument protiv islama, nego protiv kulturnog relativizma.


Kulturni relativizam, srecom, ne postoji u Iranu.
Razlike su civilizacijske.

Najveci procenat muslimana zivi van Evrope i nisam siguran da uvazavaju cinjenicu da neko uopste moze da ima stavove suprostavljene vrednostima koje promovise islam kao religija. Izvinjavam se, ali ako se negde na planeti jos uvek kamenuje, bicuje, sakati; ako postoji pravo koje omogucava trgovinu decom, fizicko kaznjavanje u okviru porodice pa i ubistvo, onda se taj deo planete definitivno nalazi na razlicitom civilizacijskom nivou i da ima razlicit sistem vrednosti od onog koji se promovise u Evropi.








jedi-knight jedi-knight 22:15 19.06.2011

Re: trojanski konj

Pa, zapravo - ne, nego samo protiv izvesnih varijanti islama. Verske knjige zahtevaju interpretaciju, ne znam da li ti je to poznato. Inače, svete knjige svih tradicionalnih religija padaju na testu mizogonije, ali njihove savremene interpretacije najčešće ne dele ovaj problem.


Citajuci tvoje komentare i replike, imam utisak da ih pise Homeini licno ( sa onog sveta ).
maca22 maca22 12:18 20.06.2011

Re: trojanski konj

Filip2412
stvar je u tome da ima mnogo muslimana, ljudi koji su vernici isto koiko je i alexambros pravoslavan a ovakvi tekstovi im ne prijaju

jednostavno, stalno im se desavaju reakcije tipe - musliman, trci bezi spasavaj zivot

I za to su im krivi tekstovi, a ne braca po poreklu, koji jesu vernici koji se samoraznose bombama?
alexlambros alexlambros 18:53 19.06.2011

islamofob

Islamofobija je strah od islama. Mene zaista plaši ova nehumana ubilačka ideologija i posebno posledice njenog neposrednog delovanja u svetu. Ali tačnije bi bilo reći da sam anti-islamist na način na koji je neko antinacista. Siguran sam da će uskoro doći vreme kada će se etiketa „islamofob“ koju politička korektnost danas s gnušanjem prilepljuje ljudima koji se usuđuju da misle i još više izraze mišljenje i konstatuju očigledno, promeniti značenje u pozitivno određenje kakvo danas ima reč antinacista. Činjenica da u zemljama sa većinskim muslimanskim stanovništvom ne postoji koncept multikulturalizma kod mene izaziva nelagodnost. Činjenica da u zemljama sa manjinskim muslimanskim stanovništvom ovi uspevaju da nametnu svoje izrazito nazadne „vrednosti“ i pri tom većinsko nemuslimansko stanovništvo natera na „poštovanje“ istih, takođe mi budi strahovanja. I, konačno, činjenica da muslimanski verski fanatici ukidaju slobodu misli, izražavanja i govora na globalnom nivou, izaziva ne strah, već užas.
valhalen valhalen 19:03 19.06.2011

Re: islamofob

alexlambros
Islamofobija je strah od islama.


Ne, islamofobija je mržnja ili odbojnost prema muslimanima. Baš kao što homofobija nije strah od homoseksualnosti, nego odbojnost ili mržnja prema homoseksualcima.

Siguran sam da će uskoro doći vreme kada će se etiketa „islamofob“ koju politička korektnost danas s gnušanjem prilepljuje ljudima koji se usuđuju da misle i još više izraze mišljenje i konstatuju očigledno, promeniti značenje u pozitivno određenje kakvo danas ima reč antinacista.


DOn't hold your breath. Islamofobija je već zauzela svoje časno mesto pored antisemitizma i homofobije.


Činjenica da u zemljama sa većinskim muslimanskim stanovništvom ne postoji koncept multikulturalizma kod mene izaziva nelagodnost. Činjenica da u zemljama sa manjinskim muslimanskim stanovništvom ovi uspevaju da nametnu svoje izrazito nazadne „vrednosti“ i pri tom većinsko nemuslimansko stanovništvo natera na „poštovanje“ istih, takođe mi budi strahovanja. I, konačno, činjenica da muslimanski verski fanatici ukidaju slobodu misli, izražavanja i govora na globalnom nivou, izaziva ne strah, već užas.


Opa, bato, parfraziraš patrijarha:

Oni su postali manjina u sopstvenoj zemlji. A sa druge strane, mi znamo šta je otprilike filozofija i psihologija islama. Oni kada su u manjem broju umeju da se ponašaju i da budu korektni. Kada postanu ravni po broju, onda oni već dižu glavu, a kada postanu nadmoćni i superiorni, čine pritisak ili da se isele ili da se priđe njima. To je filozofija islama. Zato je jako teško tim ljudima koji žive nesigurnim životom


Islamofobi svih vera, ujedinite se!


maca22 maca22 19:09 19.06.2011

Re: islamofob

valhalen
alexlambros
Islamofobija je strah od islama.

Ne, islamofobija je mržnja ili odbojnost prema muslimanima.

Excellent! Alex nisi islamofob 100% :)
valhalen valhalen 19:10 19.06.2011

Re: islamofob

maca22
valhalen
alexlambros
Islamofobija je strah od islama.

Ne, islamofobija je mržnja ili odbojnost prema muslimanima.

Excellent! Alex nisi islamofob 100% :)

Samo oko 99,5.
maca22 maca22 19:13 19.06.2011

Re: islamofob

To nije tacno i moras biti beskrano osion da tako nesto lepis ljudima, jer govore nesto sto ti se ne svidja.
valhalen valhalen 19:20 19.06.2011

Re: islamofob

maca22
To nije tacno i moras biti beskrano osion da tako nesto lepis ljudima, jer govore nesto sto ti se ne svidja.


???

Islam ne voli slobodu govora jer se plaši istine, i to s dobrim razlogom. Jer istina je sledeća: sve veći broj ljudi na Zapadu otkriva da je ova religija, i sve ono što ona predstavlja, duboko uvredljiva. Nalazimo da je njena poruka duboko uvredljiva. Njene „vrednosti" su duboko uvredljive.
maca22 maca22 19:24 19.06.2011

Re: islamofob

Islam ne voli slobodu govora jer se plaši istine, i to s dobrim razlogom. Jer istina je sledeća: sve veći broj ljudi na Zapadu otkriva da je ova religija, i sve ono što ona predstavlja, duboko uvredljiva. Nalazimo da je njena poruka duboko uvredljiva. Njene „vrednosti" su duboko uvredljive.

valhalen
alexlambros
Islamofobija je strah od islama.

Ne, islamofobija je mržnja ili odbojnost prema muslimanima.



Ovo vec treci put da te napusta logika.
Sepulturero Sepulturero 19:47 19.06.2011

Re: islamofob

alexlambros
Islamofobija je strah od islama. Mene zaista plaši ova nehumana ubilačka ideologija i posebno posledice njenog neposrednog delovanja u svetu. Ali tačnije bi bilo reći da sam anti-islamist na način na koji je neko antinacista. Siguran sam da će uskoro doći vreme kada će se etiketa „islamofob“ koju politička korektnost danas s gnušanjem prilepljuje ljudima koji se usuđuju da misle i još više izraze mišljenje i konstatuju očigledno, promeniti značenje u pozitivno određenje kakvo danas ima reč antinacista. Činjenica da u zemljama sa većinskim muslimanskim stanovništvom ne postoji koncept multikulturalizma kod mene izaziva nelagodnost. Činjenica da u zemljama sa manjinskim muslimanskim stanovništvom ovi uspevaju da nametnu svoje izrazito nazadne „vrednosti“ i pri tom većinsko nemuslimansko stanovništvo natera na „poštovanje“ istih, takođe mi budi strahovanja. I, konačno, činjenica da muslimanski verski fanatici ukidaju slobodu misli, izražavanja i govora na globalnom nivou, izaziva ne strah, već užas.


А шта и конкретно знате о тим "назадним вредностима" осим онога што читате у западној штампи? И на основу чега тврдите да у муслиманским земљама не постоји концепт мултикултурализма којег се, узгред буди речено, сада одричи и западне земље?
У муслиманским земљама је одувек постојао принцип толеранције других религија а то није исто што и мултикултурализам. Да није тако ми Срби вероватно не бисмо сада писали овај блог.
valhalen valhalen 19:50 19.06.2011

Re: islamofob

maca22
Islam ne voli slobodu govora jer se plaši istine, i to s dobrim razlogom. Jer istina je sledeća: sve veći broj ljudi na Zapadu otkriva da je ova religija, i sve ono što ona predstavlja, duboko uvredljiva. Nalazimo da je njena poruka duboko uvredljiva. Njene „vrednosti" su duboko uvredljive.

valhalen
alexlambros
Islamofobija je strah od islama.

Ne, islamofobija je mržnja ili odbojnost prema muslimanima.



Ovo vec treci put da te napusta logika.


Pa da, ti i Alex ne mrzite muslimane, samo mrzite njihov greh. Muslimani vam uopšte ne bi smetali kad ne bi bili muslimani.
maca22 maca22 19:53 19.06.2011

Re: islamofob

Koga?

Nije ti dobro. Smanji poturanje, bezobrazan si.
valhalen valhalen 19:54 19.06.2011

Re: islamofob

И на основу чега тврдите да у муслиманским земљама не постоји концепт мултикултурализма којег се, узгред буди речено, сада одричи и западне земље?
У муслиманским земљама је одувек постојао принцип толеранције других религија а то није исто што и мултикултурализам. Да није тако ми Срби вероватно не бисмо сада писали овај блог.


Sasvim tačno.
http://en.wikipedia.org/wiki/Millet_(Ottoman_Empire)
maca22 maca22 19:58 19.06.2011

Re: islamofob

valhalen
Sasvim tačno.

Kad dolazimo do rupa na saksiji?
maca22 maca22 20:04 19.06.2011

Re: islamofob

Sepulturero
И на основу чега тврдите да у муслиманским земљама не постоји концепт мултикултурализма којег се, узгред буди речено, сада одричи и западне земље?

elis elis 21:03 19.06.2011

Re: islamofob

alexlambros
...Ali tačnije bi bilo reći da sam anti-islamist na način na koji je neko antinacista...


Deco, dobro ovo pogledajte - evo u šta se prometnu oni koji ne uče školu.
I kako to izgleda kada se osnove liberalizma napabirče po partijima i klubovima.
alexlambros alexlambros 02:07 20.06.2011

Re: islamofob

Sasvim tačno.


ne bas ... o tome opsirno pise, razlaze i argumentuje Ibn Warraq u "Why I am Not a Muslim" ... bas o toj zapadnjackoj predstavi o Otomanskom carstvu kao verski tolerantnom ... vredi procitati
alexlambros alexlambros 02:45 20.06.2011

Re: islamofob

Deco, dobro ovo pogledajte - evo u šta se prometnu oni koji ne uče školu.


oni koji ne uce skolu misle da je evolucija "samo" teorija i da je teologija nauka
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 08:24 20.06.2011

Re: islamofob

Strogo gledajuči evolucija jeste "samo" teorija, baš kao što je to kvantna teorija polja na primer. Oni koji ne uče školu stavljaju to "samo" ispred reči teorija.

Takođe, strogo gledajuči, teologija nažalost nije mnogo manje nauka od nekih društvenih nauka (ili bar nekih delova istih). To naravno ne čini teologiju naukom već govori o nečem drugom.
elis elis 09:17 20.06.2011

Re: islamofob

vrabac_u_steni
Strogo gledajuči evolucija jeste "samo" teorija, baš kao što je to kvantna teorija polja na primer. Oni koji ne uče školu stavljaju to "samo" ispred reči teorija.

Takođe, strogo gledajuči, teologija nažalost nije mnogo manje nauka od nekih društvenih nauka (ili bar nekih delova istih). To naravno ne čini teologiju naukom već govori o nečem drugom.


Džaba krečiš. Alexlambrosovo uranjanje u promišljanje evolucije jednako je uranjanju u teologiju onog Munira iz Nemile koji u radio-emisiji pozdravlja "sve slušaoce bošnjačke vjeroispovijesti." Od istog je to materijala pravljeno, samo im se dreser razlikovao.
elis elis 09:56 20.06.2011

Re: islamofob

alexlambros
Deco, dobro ovo pogledajte - evo u šta se prometnu oni koji ne uče školu.


oni koji ne uce skolu misle da je evolucija "samo" teorija i da je teologija nauka


Ma pusti se ti evolucije i teologije, to je za tebe napredni tečaj. Nego, jel' ti razumeš šta znači dovesti u tako neposrednu vezu islam i nacizam? Ili ti je stvarno znanje ulazilo u dupe umesto u glavu?
maca22 maca22 11:06 20.06.2011

Re: islamofob

alexlambros
ne bas ... o tome opsirno pise, razlaze i argumentuje Ibn Warraq u "Why I am Not a Muslim" ... bas o toj zapadnjackoj predstavi o Otomanskom carstvu kao verski tolerantnom ... vredi procitati


Fantazija o Otomanskom casrtvu kao multi-kluti je skori proizvod prekrajanja istorije, nastao bas u vreme ovih ratova, bas u Francuskoj.

Drugo, to ne menja cinjenicu da hriscani i druge vere jesu smeli da postoje. Samo sto to nije bilo nalik evropskoj verskoj toleracniji danas, nije puna ravnopravnost, vec je imalo neke svoje uslove (crkve zakopane u zemlju do pola itd)
alexlambros alexlambros 11:33 20.06.2011

Re: islamofob

Ma pusti se ti evolucije i teologije, to je za tebe napredni tečaj. Nego, jel' ti razumeš šta znači dovesti u tako neposrednu vezu islam i nacizam? Ili ti je stvarno znanje ulazilo u dupe umesto u glavu?


nauka kroz dupe ulazi u medresama i sjemenistima, ja sam isao u sekularnu drzavnu skolu ....

a te nadobudne licne diskvalifikacije tipa sta je za mene napredni tecaj zadrzi za svoju zenu ...

ako tihi i ozakonjeni holokaust prema polovini svojih sledbenika (citavoj zenskoj populaciji), politicki univerzalizam ispoljen u doktrini dzihada, konstantna pretnja smrcu nevernicima i homoseksualcima, otvoreni antisemitizam, monolitno jednoumlje islamskih teokratija kakvo vidimo u nizu zemalja, nije nacizam, ja onda ne znam sta je
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 11:58 20.06.2011

Re: islamofob


ako tihi i ozakonjeni holokaust prema polovini svojih sledbenika (citavoj zenskoj populaciji)


Ih, baš Holokaust? Pa kako oni misle da se razmnožavaju, majku mu imperijalističku.

Inače znam neke Iranke, uopšte mi ne deluju "holokaustirano" (a žive u Iranu i vernice su baš kao i nihovi muževi). To sa druge strane naravno ne znači da u Iranu teče med i mleko po pitanju ženskih prava.
alexlambros alexlambros 11:59 20.06.2011

Re: islamofob

Ih, baš Holokaust? Pa kako on misle da se razmnožavaju, majku mu imperijalističku.


pa ako eufemizam "ne tece med i mleko" moze da prodje, ne vidim zbog cega ne bi i metafora o "tihom holokaustu"?
maca22 maca22 12:08 20.06.2011

Re: islamofob

vrabac_u_steni

ako tihi i ozakonjeni holokaust prema polovini svojih sledbenika (citavoj zenskoj populaciji)


Ih, baš Holokaust? Pa kako on misle da se razmnožavaju, majku mu imperijalističku.

Inače znam neke Iranke, uopšte mi ne deluju "holokaustirano" (a žive u Iranu i vernice su baš kao i nihovi muževi). To sa druge strane naravno ne znači da u Iranu teče med i mleko po ptanju ženskih prva.

Ali za koga, dovoljno im je i ovo - rece vrabac u steni.
maca22 maca22 12:09 20.06.2011

Re: islamofob

alexlambros
Ih, baš Holokaust? Pa kako on misle da se razmnožavaju, majku mu imperijalističku.


pa ako eufemizam "ne tece med i mleko" moze da prodje, ne vidim zbog cega ne bi i metafora o "tihom holokaustu"?

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 12:17 20.06.2011

Re: islamofob

maca22
vrabac_u_steni

ako tihi i ozakonjeni holokaust prema polovini svojih sledbenika (citavoj zenskoj populaciji)


Ih, baš Holokaust? Pa kako on misle da se razmnožavaju, majku mu imperijalističku.

Inače znam neke Iranke, uopšte mi ne deluju "holokaustirano" (a žive u Iranu i vernice su baš kao i nihovi muževi). To sa druge strane naravno ne znači da u Iranu teče med i mleko po ptanju ženskih prva.

Ali za koga, dovoljno im je i ovo - rece vrabac u steni.


Da.
Baš to sam rekao.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 12:27 20.06.2011

Re: islamofob

alexlambros
Ih, baš Holokaust? Pa kako on misle da se razmnožavaju, majku mu imperijalističku.


pa ako eufemizam "ne tece med i mleko" moze da prodje, ne vidim zbog cega ne bi i metafora o "tihom holokaustu"?


Kada se kaže "ne teče med i mleko" obično se misli da "nije baš sjajno", da je loše, da bi trebalo biti bolje. Međutim stanje tih prava nije ni toliko loše koliko se želi predstaviti u zapadnoj propagandi (u svakom slučaju mnogo bolje nego u Saudijskoj Arabiji na primer). I vidš te moje poznanice se bore da se ta prava povečaju, međutim, više od svojih lokalnih zatucanih budala se groze zapadnih krstaških boraca za njihova prava. Naime smatraju ih samo trojanskim konjem imperijalističke i neokolonijalne politike.

Sa druge strane, reč Holokaust ima vrlo jasnu odrednicu.
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:40 20.06.2011

Re: islamofob

vrabac_u_steni
alexlambros
Ih, baš Holokaust? Pa kako on misle da se razmnožavaju, majku mu imperijalističku.


pa ako eufemizam "ne tece med i mleko" moze da prodje, ne vidim zbog cega ne bi i metafora o "tihom holokaustu"?


Kada se kaže "ne teče med i mleko" obično se misli da "nije baš sjajno", da je loše, da bi trebalo biti bolje. Međutim stanje tih prava nije ni toliko loše koliko se želi predstaviti u zapadnoj propagandi (u svakom slučaju mnogo bolje nego u Saudijskoj Arabiji na primer). I vidš te moje poznanice se bore da se ta prava povečaju, međutim, više od svojih lokalnih zatucanih budala se groze zapadnih krstaških boraca za njihova prava. Naime smatraju ih samo trojanskim konjem imperijalističke i neokolonijalne politike.

Sa druge strane, reč Holokaust ima vrlo jasnu odrednicu.


Hm ja nemam utisak iz razgovora sa svojim muslimanskim prijateljima da se groze podrske sa ove strane sveta za pravima zena, modernizacijom, demokratijom u punom smislu te reci, bas naprotiv..

Dok se slazem da je ocena da su unutar politicke stvari samo njihova stvar i nikako ne treba da bude stvar neokolonijalne politike. Od vise Iranaca sam cula ocenu da je najgora stvar koja se desila Iranu (Irancima) - prihvatanje islama.

Kao i kritike dok je na vlasti bio Pahlavi i njegova korumpirana vlast, kao i nostalgiju za slobodom i europeiziranim nacinom zivota za njegove vlasti.
U sta se revolucija i odstranjivanje sa vlasti Pahlavija pretvorila i ko je iskoristio priliku da Iran pretvori u teisticku drzavu koju kontrolisu imami u najzatucaniju drzavu u okruzenju - nemaju ni malo razumevanja.

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 12:48 20.06.2011

Re: islamofob

apacherosepeacock


Hm ja nemam utisak iz razgovora sa svojim muslimanskim prijateljima da se groze podrske sa ove strane sveta za pravima zena, modernizacijom, demokratijom u punom smislu te reci, bas naprotiv.



Zavisi od koga i u kojem kontekstu dolazi. A ima i raznih Iranaca, baš kao i Srba.

U sta se revolucija i odstranjivanje sa vlasti Pahlavija pretvorila i ko je iskoristio priliku da Iran pretvori u teisticku drzavu koju kontrolisu imami u najzatucaniju drzavu u okruzenju - nemaju ni malo razumevanja.


Nemam ni ja a ni žene o kojima je reč.
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:07 20.06.2011

Re: islamofob

vrabac_u_steni
apacherosepeacock


Hm ja nemam utisak iz razgovora sa svojim muslimanskim prijateljima da se groze podrske sa ove strane sveta za pravima zena, modernizacijom, demokratijom u punom smislu te reci, bas naprotiv.



Zavisi od koga i u kojem kontekstu dolazi. A ima i raznih Iranaca, baš kao i Srba.

U sta se revolucija i odstranjivanje sa vlasti Pahlavija pretvorila i ko je iskoristio priliku da Iran pretvori u teisticku drzavu koju kontrolisu imami u najzatucaniju drzavu u okruzenju - nemaju ni malo razumevanja.


Nemam ni ja a ni žene o kojima je reč.


Naravno da ima 100 ljudi sto cudi odakle god da dolaze..
Samo sam imala potrebu da prenesem povodom toga da im svaka podrska nije mrska ni malo, individualna, osim one koja dolazi od stranih politicara i drzava koje ciljno podrivaju unutar politicke stvari u Iranu (njihovo misljenje a i usput i moje).

Eto toliko.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 13:07 20.06.2011

Re: islamofob

I da ovo:

apacherosepeacock
Od vise Iranaca sam cula ocenu da je najgora stvar koja se desila Iranu (Irancima) - prihvatanje islama.


Mi već zvuči kao patološki pokuštaj da se sljušti jedan sloj sopstvenog identiteta koji je iz nekih razloga markiran kao "nepodoban". (pri tome zvuči mi i poznato). Da, da, znam da Persija ima dugu tradiciju civilizacije i da je postojala mnogo pre dolaska islama na te prostore. Ali ipak.

No kao kao što rekoh, ima raznih ljudi u raznim narodima.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 13:09 20.06.2011

Re: islamofob

apacherosepeacock

Samo sam imala potrebu da prenesem povodom toga da im svaka podrska nije mrska ni malo, individualna, osim one koja dolazi od stranih politicara i drzava koje ciljno podrivaju unutar politicke stvari u Iranu (njihovo misljenje a i usput i moje).

Eto toliko.

Onda smo se valjda (donekle ) složili
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:12 20.06.2011

Re: islamofob

vrabac_u_steni
I da ovo:

apacherosepeacock
Od vise Iranaca sam cula ocenu da je najgora stvar koja se desila Iranu (Irancima) - prihvatanje islama.


Mi već zvuči kao patološki pokuštaj da se sljušti jedan sloj sopstvenog identiteta koji je iz nekih razloga markiran kao "nepodoban". (pri tome zvuči mi i poznato). Da, da, znam da Persija ima dugu tradiciju civilizacije i da je postojala mnogo pre dolaska islama na te prostore. Ali ipak.

No kao kao što rekoh, ima raznih ljudi u raznim narodima.


Ne znam da li je izraz 'nepodobnost' motiv za takvu izjavu pre bih rekla da je to nevelika ljubav prema nasledju - tom delu nasledja takoreci za razliku od onog pre tog perioda.
No dobro..


apacherosepeacock apacherosepeacock 13:14 20.06.2011

Re: islamofob

vrabac_u_steni
apacherosepeacock

Samo sam imala potrebu da prenesem povodom toga da im svaka podrska nije mrska ni malo, individualna, osim one koja dolazi od stranih politicara i drzava koje ciljno podrivaju unutar politicke stvari u Iranu (njihovo misljenje a i usput i moje).

Eto toliko.

Onda smo se valjda (donekle ) složili


Jesmo.
valhalen valhalen 13:32 20.06.2011

Re: islamofob

alexlambros
Ma pusti se ti evolucije i teologije, to je za tebe napredni tečaj. Nego, jel' ti razumeš šta znači dovesti u tako neposrednu vezu islam i nacizam? Ili ti je stvarno znanje ulazilo u dupe umesto u glavu?


nauka kroz dupe ulazi u medresama i sjemenistima, ja sam isao u sekularnu drzavnu skolu ....

a te nadobudne licne diskvalifikacije tipa sta je za mene napredni tecaj zadrzi za svoju zenu ...

ako tihi i ozakonjeni holokaust prema polovini svojih sledbenika (citavoj zenskoj populaciji), politicki univerzalizam ispoljen u doktrini dzihada, konstantna pretnja smrcu nevernicima i homoseksualcima, otvoreni antisemitizam, monolitno jednoumlje islamskih teokratija kakvo vidimo u nizu zemalja, nije nacizam, ja onda ne znam sta je


Dobro, čoveče, dokle te budalaštine i podmetačine? Ne pada mi na pamet da branim AHmedinedžada i njegovu teokratiju, ali Ahmedinedžad nije islam. Najiskrenije se nadam da že taj odvratni i mizogini režim pasti što pre, ali ne treba za grehe režima kriviti čitavu religiju. To je besmislica.
maca22 maca22 14:26 20.06.2011

Re: islamofob

vrabac_u_steni
Međutim stanje tih prava nije ni toliko loše

Zelim ti ga. Kamenovanje i bicevanje nije ni toliko lose.
vrabac_u_steni
Nemam ni ja a ni žene o kojima je reč.

Ti si u krstaskom ratu protiv izdajnica i stranih placenica. :)

valhalen
ali ne treba za grehe režima kriviti čitavu religiju. To je besmislica.

Koliko religije treba kriviti? 2/3? 1/8?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 15:14 20.06.2011

Re: islamofob

maca22
vrabac_u_steni
Međutim stanje tih prava nije ni toliko loše

Zelim ti ga.

vrabac_u_steni
Nemam ni ja a ni žene o kojima je reč.

Ti si u krstaskom ratu protiv izdajnica i stranih placenica. :)


Ok, prvo izmenila si svoj komentar (a taman sam hteo da ti objasnim da baš nisam toliko promašio temu, vidiš postoji neka veza između neokolonijalizma i radikalnog islama).
Zatim si mi otcepila parče rečenice tako da se ne prepoznaje prvobitni smisao (a naročito ako se uzme u obzir i sve ono što je kasnije rečeno) da bi mi poslala lepe želje.

Ovo drugo što si citirala i prokomentarisala ne razumem. Mislim, razumem šta ti hoćeš da kažeš, ali ne razumem kakve veze ima sa citiranim.

No dobro, nastavi ti sa svojim tiradama protiv islama, ja zaista nemam živaca za ovakav tip diskusije.

Uzgred, jesi li bila nekada u Iranu?
maca22 maca22 15:28 20.06.2011

Re: islamofob

Eno gore finalna verzija. Posto kažeš kamenovanje i bicevanje "nije toliko lose" i to označava samo nedostatak "meda i mleka" onda ti želim život pod takvom pretnjom, mogućnošću i kulturom.


Oov drugo objasnjava gde se tvoji stavovi krecu i zavrsavaju. Briga tebe.

"ja zaista nemam živaca za ovakav tip diskusije."
Kažem lepo, briga tebe.
maca22 maca22 15:34 20.06.2011

Re: islamofob

U stvari, želim ti život žene pod našom kulturom. A to je da pereš noge gostima.

Sad, mi smo imali tu nesreću da su naši despoti imali kompleks prema zapadu, pa su uvozili njihove novotarije kao što je neka ravnopravnost, dostojanstvo i sl. pa je to malo zamrlo. Nažalost. Ali nema razloga da ti NJIMA dozvoliš da ti ocepe deo tvoje kulture.

maca22 maca22 15:56 20.06.2011

Re: islamofob

Uzgred, jesi li bila nekada u Iranu?

Uzimanje Irana kao primera mesta lošeg za ženu, je siguran znak zapadne propagande. Postoji mnogo mesta na kojima je život žene mnogo gori, nego u toj zemlji.
valhalen valhalen 15:56 20.06.2011

Re: islamofob

maca22


valhalen
ali ne treba za grehe režima kriviti čitavu religiju. To je besmislica.

Koliko religije treba kriviti? 2/3? 1/8?


A koliko hriščanstva treba kriviti zbog spaljivanja veštica? Koliko socijalizma zbog gulaga?

Izvini, već sam ti rekao da je ovaj način koncipiranja provlema plitak i naivan, i da islamski fundamentalizam treba sagledavati u širem kontekstu, kapitalizma, globalizacije i modernizacije. Ne zato da bismo ga opravdali - nego zato da bismo shvatili šta ga podstiče. Umesto toga ti i Alex ste se zalepili za tu, najgluplju od svih priča, o tome kako je islam zao jerbo neki pasusi u Kuranu kažu to i to. To je poznata taktika koju su koristili antisemiti, citirajući delove iz Talmuda bez njihovog istorijskog i interpretativnog konteksta, što su upravo stvari koje vi sada radite:

"By selectively citing various passages from the Talmud and Midrash, polemicists have sought to demonstrate that Judaism espouses hatred for non-Jews (and specifically for Christians), and promotes obscenity, sexual perversion, and other immoral behavior. To make these passages serve their purposes, these polemicists frequently mistranslate them or cite them out of context (wholesale fabrication of passages is not unknown).…In distorting the normative meanings of rabbinic texts, anti-Talmud writers frequently remove passages from their textual and historical contexts. Even when they present their citations accurately, they judge the passages based on contemporary moral standards, ignoring the fact that the majority of these passages were composed close to two thousand years ago by people living in cultures radically different from our own. They are thus able to ignore Judaism's long history of social progress and paint it instead as a primitive and parochial religion. Those who attack the Talmud frequently cite ancient rabbinic sources without noting subsequent developments in Jewish thought, and without making a good-faith effort to consult with contemporary Jewish authorities who can explain the role of these sources in normative Jewish thought and practice."

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana