Biz| In memoriam

privatizacija

antioksidant RSS / 22.06.2011. u 13:10

ruzna rec

 

Privatization is the incidence or process of transferring ownership of a business, enterprise, agency or public service from the public sector (the state or government) to the private sector (businesses that operate for a private profit) or to private non-profit organizations. In a broader sense, privatization refers to transfer of any government function to the private sector - including governmental functions like revenue collection and law enforcement.

 

 

u stvari, dato joj je ruzno znacenje. neuspesnoscu, nesposobnoscu, nerazumevanjem.

 

par dana se pricalo o "privatizaciji" u srbiji i kao i uvek kada postoje ozbiljne indicije da ce se nesto konkretno desiti podsticaj za pricu je dosao od drugorazrednih birokrata iz brisela. 

 

 

da li je privatizacija sprovodjena u srbiji poslednjih decenija po nekom kriterijumu iole uspesna? 

 

privreda nije profunkcionisala (ako su i tajkuni postali nezadovoljni svesni smo u kom se stadijumu nalazimo), prihodi budzeta su potroseni, zaboravljeni... na sajtu agencije za privatizaciju spisak raskinutih ugovora se proteze na 62 strane. ako je trecina ugovora raskinuta (zbog raznoradnih razloga) tesko mozemo biti zadovoljni (osim onih koji su se operativno bavili sammim procesom jer honorari su davno naplaceni). 

 

 

 

ima specificnih bisera u "privatizacijama" kao sto je preuzimanje pkb-a od strane beograda ili predaje dela nis-a drugoj drzavi (istina onoj koju dobar deo vise voli od svoje ali...)

 

posle ovoliko vremena od onog vrednog ostalo je vrlo malo (ako ne racunamo eps, telekom i jos par bisera ostalo je apsolutno neinteresantno)

 

kuda dalje? kako i zasto? gde je bila greska? kako i sta ispraviti?

 

 

 

 



Komentari (93)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mirelarado mirelarado 13:20 22.06.2011

Много ружна реч

Та наша приватизација. Имам утисак да, као грађани, можемо само да:

antioksidant antioksidant 13:30 22.06.2011

Re: Много ружна реч

da

mrale54 mrale54 13:54 22.06.2011

Kako i sta ispraviti ??

Ma , veci je problem KO ce to ispraviti !!!!
Eno u Spaniji , u Portugalu , Italiji ( a , ovde u Grckoj da ne pricam !!! ) svaki dan - demonstracije !!!
Pa , sto , bre ?? Jel imaju nekog njihovog Milosevica - DIKTATORA ???
Ma - jok !! Al' diktatora imaju !!! Zove se EU !!!!!
EU privatizuje grcka ostrva i Partenon u Atini , a posto ne znam spanski i portugalski , ne mogu da znam sta tamo privatizuju !!!!
Nasi , nazovi , mozgovi - jos uvek ne vide kako Mediteran ide pod led , i nadaju se ulasku u EU !!!
Nista strasno!!! I oni se nadaju da cemo istrajati u tom naporu !!!
Prvi put vidim da se jagnje raduje pred Uskrs !!!???
antioksidant antioksidant 13:56 22.06.2011

Re: Kako i sta ispraviti ??

koliko tacno znas o nacinu na koji se grcka nasla u problemima?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 14:15 22.06.2011

Re: Kako i sta ispraviti ??

antioksidant
koliko tacno znas o nacinu na koji se grcka nasla u problemima?


A kako se našla u problemima? Baš me zanima tvoje mišljenje, pošto sam dosta razgovarao sa Grcima (od kojih su mnogi prilično samokritični). Igrom slučaja svakodnevno sarađujem sa Grcima a i povremeno odlazim dole.
antioksidant antioksidant 14:21 22.06.2011

Re: Kako i sta ispraviti ??

sa grcke strane krivice najvise stoji los fiskalni sistem (neefikasan). grcka je jednostavno nedovoljno uredjena.
sa strane eu zone (ne eu unije) krivica najvise stoji u labavoj kontroli budzetskih izvestaja (sto je dovelo do prevelike rupe). da ponovim - grcka je jednostavno nedovoljno uredjena a "kontrolori" su to dopustili.
podsticaji krize su postojali na svim stranama a jedino pretpostavljene svesne aktivnosti u tom smeru su kod finansijskih spekulanata
a sta kazu grci?
vladaxy vladaxy 14:42 22.06.2011

Re: Kako i sta ispraviti ??

Ma - jok !! Al' diktatora imaju !!! Zove se EU !!!!!

Imali su 13. 14 plate, bonuse, odlazak u penziju sa 50 godina, živeli su na crtu sve ove godine. A kad dugovi treba da se vrate onda demonstriraju. Uopšte ih ne žalim. Niko od njih nije pomislio, odakle mi ovolika plata kad je nisam zaradio!!!

http://www.vanityfair.com/business/features/2010/10/greeks-bearing-bonds-201010?printable=true

http://www.nytimes.com/2010/10/15/world/europe/15greece.html?_r=1&hp
mrale54 mrale54 14:55 22.06.2011

Re: Kako i sta ispraviti ??

antioksidant
koliko tacno znas o nacinu na koji se grcka nasla u problemima?


To bi zahtevalo bar dva bloga i , da opet , ne budem u pravu !!!
Jednostavno - ZIVIM u Grckoj 20 i kusur godina ( a , i cerka mi je udata za Grka ! ) pa mogu biti smatran i pristrasnim !!
Ukratko - PIGS ( Port. - Ita.-Greece- Spain ! ) je skracenica koja je , pre tri god. lansirana u Deutsch. !!
Realni dug Grcke je oko 75 milijardi , tako da o 400 milij. je apsurdno pricati !!!! Znamo da su to kamate na kamatine kamate itd. !!!
Podatak - u poslednjih godinu dana je VRLO povecano interesovanje za kupovinu nekretnina od strane Nemaca !!! ( po damping cenama - za EU kriterijume !!)
O korupciji nemackih firmi pred Olimpijadu ( Siemens- afera !! ) ne bih !!!
Ako te bas toliko interesuje mogu da ti spremim materijal pa da ti posaljem na PP ovih dana !!!
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 14:56 22.06.2011

Re: Kako i sta ispraviti ??

antioksidant

a sta kazu grci?


Otprilike isto što i ti. S tim da su špekulanti dok su kupili sav kajmak sitnim mrvicama korumpirali raju (široke narodne mase, što bi se reklo). Kada je sve puklo veliki su se izmakli, a ta raja koja je u suštini najmanje para videla treba to da plati.
Opet, iako se radi o ljudima koji su ili sami vlasnici priv. firmi ili rade u priv. sektoru i veoma često kukaju na to da neće da finansiraju svojim porezom neefikasan javni sektor dok oni zaista rade 12-13 sati dnevno često i subotom, ne slažu se sa tim da sada treba rasprodati zemlju niti sve svaliti na leđa tzv. "običnog čoveka".


I tu je problem, večina Grka se ne buni protiv stezanja kaiša, već, bar kako je oni vide, neravnopravne raspodele tereta i odgovornosti.



antioksidant antioksidant 14:58 22.06.2011

Re: Kako i sta ispraviti ??

Podatak - u poslednjih godinu dana je VRLO povecano interesovanje za kupovinu nekretnina

ok, dakle ocekuje se i neko povecanje cena (zbog povecane potraznje)

interesuje me, salji, rad sam citati
antioksidant antioksidant 15:02 22.06.2011

Re: Kako i sta ispraviti ??


I tu je problem, večina Grka se ne buni protiv stezanja kaiša, već, bar kako je oni vide, neravnopravne raspodele tereta i odgovornosti.

grckoj bi najefikasniji lek bio kvalitetnija naplata postojecih poreza (ne izmisljanje novih)

a sto se tice ovoga


špekulanti dok su kupili sav kajmak sitnim mrvicama korumpirali raju (široke narodne mase, što bi se reklo). Kada je sve puklo veliki su se izmakli, a ta raja koja je u suštini najmanje para videla treba to da plati.
ta prica postoji svuda (i kod nas) samo je pitanje koliko je kome pripalo i koliko se cutalo dok su mrvice dolazile u siroke narodne mase
mrale54 mrale54 15:10 22.06.2011

Re: Kako i sta ispraviti ??

vladaxy
Ma - jok !! Al' diktatora imaju !!! Zove se EU !!!!!

Imali su 13. 14 plate, bonuse, odlazak u penziju sa 50 godina, živeli su na crtu sve ove godine. A kad dugovi treba da se vrate onda demonstriraju. Uopšte ih ne žalim. Niko od njih nije pomislio, odakle mi ovolika plata kad je nisam zaradio!!!

http://www.vanityfair.com/business/features/2010/10/greeks-bearing-bonds-201010?printable=true

http://www.nytimes.com/2010/10/15/world/europe/15greece.html?_r=1&hp



To sto ti mislis za 13 i 14 - tu platu - pa imas i ti regres za godisnji !! Penzija u 50 - tacno - panduri i ostali beneficirani radni staz !! Na koju su to crtu ziveli sve ove godine - uzeli kredit za stan i REDOVNO ga otplacuju - a , po tebi , kad dodje do opasnosti da izgube posao i NE budu u mogucnosti da to rade NE smeju da demonstriraju !!! Zato sto neki grcki " Miskovici " otimaju milione ?????
Ti mora da si clan LDP - razmisljas kao Karleusa - bio dva puta u Gr . pa nam objasnjavas anticku filozofiju i pojam demokratije !!!!
antioksidant antioksidant 15:15 22.06.2011

Re: Kako i sta ispraviti ??

mrale54
vladaxy
Ma - jok !! Al' diktatora imaju !!! Zove se EU !!!!!

Imali su 13. 14 plate, bonuse, odlazak u penziju sa 50 godina, živeli su na crtu sve ove godine. A kad dugovi treba da se vrate onda demonstriraju. Uopšte ih ne žalim. Niko od njih nije pomislio, odakle mi ovolika plata kad je nisam zaradio!!!

http://www.vanityfair.com/business/features/2010/10/greeks-bearing-bonds-201010?printable=true

http://www.nytimes.com/2010/10/15/world/europe/15greece.html?_r=1&hp



To sto ti mislis za 13 i 14 - tu platu - pa imas i ti regres za godisnji !! Penzija u 50 - tacno - panduri i ostali beneficirani radni staz !! Na koju su to crtu ziveli sve ove godine - uzeli kredit za stan i REDOVNO ga otplacuju - a , po tebi , kad dodje do opasnosti da izgube posao i NE budu u mogucnosti da to rade NE smeju da demonstriraju !!! Zato sto neki grcki " Miskovici " otimaju milione ?????
Ti mora da si clan LDP - razmisljas kao Karleusa - bio dva puta u Gr . pa nam objasnjavas anticku filozofiju i pojam demokratije !!!!


ok mrale54 - koliko je veca plata u javnom sektoru u grckoj nego u privatnom?
odakle dug ako ne (delom i) od zivota na crtu?
koliko je zaduzivanaj otislo u potrosnju?
koliko je pokradeno od investicija?
mrale54 mrale54 15:22 22.06.2011

Re: Kako i sta ispraviti ??

antioksidant
Podatak - u poslednjih godinu dana je VRLO povecano interesovanje za kupovinu nekretnina

ok, dakle ocekuje se i neko povecanje cena (zbog povecane potraznje)

interesuje me, salji, rad sam citati



Povecanje cena zaboravi !!! Povecanje Ucena je na delu !!
Kako lepo rece " vrabac u steni " ne bune se protiv stednje - ali kad imas podatak na Tv-u da je "jedan " poslanik strpao na racun 170 miliona evra od mita ( ne , ne nije greska 170 MIL. ) a meni od te "famozne " plate od 750 evra treba da rezu 200 - e , pa ima da se bunim k'o Grk u apsu
antioksidant antioksidant 15:28 22.06.2011

Re: Kako i sta ispraviti ??

ali kad imas podatak na Tv-u da je "jedan " poslanik strpao na racun 170 miliona evra od mita ( ne , ne nije greska 170 MIL. ) a meni od te "famozne " plate od 750 evra treba da rezu 200 - e , pa ima da se bunim k'o Grk u apsu

a taj poslanik je grcki poslanik? kako je onda eu diktatura?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 15:40 22.06.2011

Re: Kako i sta ispraviti ??

antioksidant
ali kad imas podatak na Tv-u da je "jedan " poslanik strpao na racun 170 miliona evra od mita ( ne , ne nije greska 170 MIL. ) a meni od te "famozne " plate od 750 evra treba da rezu 200 - e , pa ima da se bunim k'o Grk u apsu

a taj poslanik je grcki poslanik? kako je onda eu diktatura?


ja bih to pre nazvao zajedničkim zločinačkim poduhvatom transnacionalnih oligarhija koji široke narodne mase prethodno opijene slatkim pričama nisu htele niti bile u stanju da vide.
a sada je najlakše napujdati "vrednog i čestitog" nemačkog radnika protiv "lenjog i nemarnog" grčkog. i obratno.
a kako mi kažu, nije da nije bilo ljudi koji su upozoravali,pričali, kumili kada je sve to još moglo biti izbegnuto. ali badava, medijski su bili efikasno marginalizovani i proglašeni kvariigrama u evrodiznilendu snova.
mrale54 mrale54 15:56 22.06.2011

Re: Kako i sta ispraviti ??

antioksidant
ali kad imas podatak na Tv-u da je "jedan " poslanik strpao na racun 170 miliona evra od mita ( ne , ne nije greska 170 MIL. ) a meni od te "famozne " plate od 750 evra treba da rezu 200 - e , pa ima da se bunim k'o Grk u apsu

a taj poslanik je grcki poslanik? kako je onda eu diktatura?


Dok sam kucao PP " vrabac u steni " ti je vec odgovorio !!!
Da dodam pitanje : - Kako to da je umesto tebe M. Kostic prepakovao secer i izvezo ga u EU ???? Zar ti tamo bas nikog neznas ???
Vidi - rekoh da mi je cerka UDATA sto znaci da sam tu , oko 55 - 60 god. , pa bi bilo smesno da pricamo na nivou - juuuu !! nisam znao !!!
antioksidant antioksidant 16:00 22.06.2011

Re: Kako i sta ispraviti ??

Kako to da je umesto tebe M. Kostic prepakovao secer i izvezo ga u EU ????

pogresna sam osoba za to pitanje
koliko se secam savezni ministar je tada bio miroljub labus
Vidi - rekoh da mi je cerka UDATA

cestitam. mada mi je nejasno zasto je to bitno za ovu raspravu? tj, kako vase godine uticu na argumentaciju?
mrale54 mrale54 16:16 22.06.2011

Re: Kako i sta ispraviti ??

Sasvim jednostavno !!! Mi , penzosi ko o cemu - mi o politici !!!
Znamo , brate , mnogo !! Znamo i za Janjusevice , pa za Kolesare , pa kofercice tipa Zagradjanin - sta bi ????? Zaboravilo se ???
A , pa da !!! Ti rece da si pogresna osoba za ONO pitanje !!!
Eto - ispade moja staracka demencija jaka argumentacija !!!
Ako se ne varam - TI napisa blog o "privatizaciji " i postavi pitanja :
"Gde se gresilo ??" - "Kako ispraviti ??"
Mali trol : -Sta mislis - da je slucajno izbilo " arapsko prolece " bas sad ????
nestor92 nestor92 16:56 22.06.2011

Re: Kako i sta ispraviti ??

-Sta mislis - da je slucajno izbilo " arapsko prolece " bas sad ????


Ništa takvo se ne dešava slučajno.

Al' diktatora imaju !!! Zove se EU !!!!!


Mislim da koliko god možda ima neke istine o manama "PIGS" ovakva kriza nije mogla doći bez uticaja bogatih ćlanica EU. Zli jezici bi rekli da ju je ako ne izazvala, a ono dobrano pomogla vladajuća finansijska i politička oligarhija čitave zajednice. Stoga stezanje kaiša treba da pogodi sve.

Ali kad se kaiš steže u EU ima granica , a kad treba "slobodan protk kapitala" onda smo "jedno telo".

Lično ne vidim razloga da se mi žurimo u EU. Hvala Bogu ni oni ne žure sa nama, naprotiv. E sad što ova država ne može sama da se uredi, nego joj treba staratelj, to je sasvim drugo pitanje.

mrale54 mrale54 17:00 22.06.2011

Re: Kako i sta ispraviti ??

Opet ja !!! Da dodam !!!
Imamo Miskovicev " Bellevile " u Beogradu !!! Koliko je stanova prodato ????
Da probam ja sa odgovorom ?? Isto koliko i stanova u Olimpijskom selu u Atini koje je zavrseno 2003 god. ( sad je vec u stanju raspadanja , tako da od prodaje - mrka kapa ! )
Kuriozitet !!! 86 % firmi - izvodjaca radova - NEMACKE !!! Moj zet je , kao vodoinstalater radio tamo , pa znam sta se desavalo !!! Kvalitet - NULETINA !!! OD PRVOG DANA !!!
Na stranu sto stoji cinjenica da , dok se ne proda "Bellevile " kranovi u Bg. -STOJE!!!!!! Da , matora drtina i teorija zavere !!
A , sto samo o "lenjim Grcima " - pa i u Spaniji i sire po Mediteranu se demonstrira - SVAKI DAN ( NO PASARAN ! ) Jesu li i oni lenji i nece da vracaju dugove ??? Ili kod nas u Srbiji mediji neselktivno obavestavaju ???
princi princi 17:29 22.06.2011

Грчки проблем је створила

Централна Европска Банка. Да они нису шаком и капом куповали грчке обвезнице, никад Грци не би нагомилали оволики дуг. А зашто су толико бесомучно куповали обвезнице? Па зато јер је то одговарало Француској и Немачкој, јер се градила инфраструктура по југу Европе (путна мрежа по Грчкој, железничка и путна по Шпанији), јер је то запошљавало немачког радника који је у то доба, због прескупог еура, био прескуп за друга тржишта...

Грчка и Шпанија су и пре 10 година биле неефикасне привреде, па ипак нису били под оволиким теретом дуга.

Сада Немци користе ову кризу и пичују цену евра која им треба. Постали су конкурентни на кинеским и бразилским тржиштима, а Грци, Португалци и Шпанци ће им враћати дуг од туристичких прихода (узели су им бар 20 или 25 година тих прихода). Ирцима је једино остало да се побацају у море.

Читати Мартин Вулфа из ФТ-а. Није лако штиво, али је човек фантастичан аналитичар.

antioksidant antioksidant 18:10 22.06.2011

Re: Грчки проблем је створила

@ princi - previse je jednostavno reci da je problem stvorila samo jedna institucija. grci su neefikasni a ostali su im stvorili uslove da sami sebi iskopaju rupu (nemci su tu poprilicno lepo prosli) a finansijski spekulanti su ih gurnuli u rupu. to dodje neka vrsta podeljena odgovornosti samo sto ce samo jedna strana platiti ceh

@ nestor - zanimljivo mi je kako je prica o privatizaciji (s)krenula ka za i protiv evropskih integracija srbije (u stvari samo protiv, malo glasova za ima)

@mrale54 - ako je jedini argument to koliko imate godina onda super (a drugih slabo ima osim zanimljivog broja uzvicnika) a to koliko je vasa generacija politicki autorativna najbolje je setiti se 90ih
mrale54 mrale54 19:13 22.06.2011

Re: Грчки проблем је створила



@mrale54 - ako je jedini argument to koliko imate godina onda super (a drugih slabo ima osim zanimljivog broja uzvicnika) a to koliko je vasa generacija politicki autorativna najbolje je setiti se 90ih

Ohh !! Pa ja sam na pogresnom blogu !! Moja ( AUTORATIVNA ??? ) - valjda - autoritativna generacija ( u koju spadaju - Tadic , Nikolic , Kostunica pa i pokojni Djindjic !! ) je nosila pionirske marame !!! Verovatno to stvara konfuziju u Vasem razmisljanju !!
Drago mi je da VI , kao mladost Srbije , imate otvorene oci i umete da cujete i druge glasove sem nas , pa cu VAS postedeti mojih starackih naklapanja i lupetanja !!
A , taman sam pomislio da je pitanje " gde je bila greska ?" bilo upuceno SAMO meni !! Opet demencija - ciji bese blog ??
Srecno !!!
antioksidant antioksidant 19:43 22.06.2011

Re: Грчки проблем је створила

Verovatno to stvara konfuziju u Vasem razmisljanju !!

ne, jer vidite cuda - i ja sam nosio pionirsku maramu a mudrost ne dolazi s godinama
pa cu VAS postedeti mojih starackih naklapanja i lupetanja !!
na ovome sam zahvalan. kao sto cu biti i na svakom smislenom doprinosu diskusiji
(iskreno, voleo bih kada bi ste pojasnili vas stav o eu diktaturi a ako bi ste je uspesno povezali sa procesom privatizacije u srbiji bilo bi savrseno)
AUTORATIVNA ??? ) - valjda - autoritativna

naravno - autoritativna
princi princi 20:35 22.06.2011

Re: Грчки проблем је створила

Рекао сам шта сам имао. Ко хоће да чита, може да прочита. Ко има неке друге агенде, па хоће да искористи то за неку паролу, и то може.

Још једном ћу поновити и искључујем се из расправе: ЕЦБ је у сваком тренутку имала потпун увид у то шта и колико се Грци, Португалци, Шпанци задужују (Ирска је други проблем, тамо је бабл другачије настао).
antioksidant antioksidant 20:45 22.06.2011

Re: Грчки проблем је створила

ЕЦБ је у сваком тренутку имала потпун увид у то шта и колико се Грци, Португалци, Шпанци задужују

a ko to spori?
i zasto neprekidno ucitavas neke parole? navika ili trauma?
mrale54 mrale54 20:52 22.06.2011

Re: Грчки проблем је створила

!!na ovome sam zahvalan. kao sto cu biti i na svakom smislenom doprinosu diskusiji
(iskreno, voleo bih kada bi ste pojasnili vas stav o eu diktaturi a ako bi ste je uspesno povezali sa procesom privatizacije u srbiji bilo bi savrseno)

Mislim da je to malo teze s' obzirom da niste bas shvatili moj kom. o "Bellvile "-u i da bi iznosenje cinjenice , da je , samo u Atini posle Olimpijade ostalo oko 800.000 radnika ( Pakistan , Afganistan itd. - jeftina radna snaga EVROPSKIH Deutch. firmi koje vise ne postoje !! ) pa u centru grada NEMA sanse da cujete GRCKI jezik - za Vas to ne predstavlja problem u ponasanju EU !! To sto Grcke vlasti NE MOGU da im uskrate gostoprimstvo - jer imaju ugovore o zaposlenju - nebitno je - zar ne ?? Vazno je da su Grci - lenji !!!
Ako dozvolite da ja iz OVOG ugla - vidim sta nam se sprema u toj EU , onda mi dajte neki cvrst argument , pa da sucelimo misljenja - bez uvreda i ljutnje , a ne zamenu teza da su moji argumenti - usklicnici !!!
Ne mogu da odolim , a , da ne pitam - sta to Belgija proizvodi da je toliko iznad nas i postavlja uslove ???
antioksidant antioksidant 20:57 22.06.2011

Re: Грчки проблем је створила

Ne mogu da odolim , a , da ne pitam - sta to Belgija proizvodi da je toliko iznad nas

belgija ima izvoz od 250 milijardi dolara

a sto se tice belvila - pola je neprodato. zbog njega su naduvane cene u beogradu - dakle za takvu malverzaciju nam nije potreban eu.

dakle opet bez argumenata o eu diktaturi

i da - niko nije rekao da su grci lenji vec da im je fiskalna kontrola ocajna (ne placaju poreze)

edit>i dug (belgije) je 1.3 biliona dolara
mrale54 mrale54 21:06 22.06.2011

Re: Грчки проблем је створила

princi
Рекао сам шта сам имао. Ко хоће да чита, може да прочита. Ко има неке друге агенде, па хоће да искористи то за неку паролу, и то може.

Још једном ћу поновити и искључујем се из расправе: ЕЦБ је у сваком тренутку имала потпун увид у то шта и колико се Грци, Португалци, Шпанци задужују (Ирска је други проблем, тамо је бабл другачије настао).


Postujem !! Ali " u svakom trenutku imala potpuni uvid .... " i sada to , navodno , leci i pomaze posrnuloj ekonomiji mediteranskih zemalja ??
Ma sve ekonomski eksperti - ljubi ih Dinkic i Djelic !!
Pametnom coveku i komarac je muzika !!
mrale54 mrale54 21:16 22.06.2011

Re: Грчки проблем је створила

antioksidant
Ne mogu da odolim , a , da ne pitam - sta to Belgija proizvodi da je toliko iznad nas

belgija ima izvoz od 250 milijardi dolara

a sto se tice belvila - pola je neprodato. zbog njega su naduvane cene u beogradu - dakle za takvu malverzaciju nam nije potreban eu.

dakle opet bez argumenata o eu diktaturi

i da - niko nije rekao da su grci lenji vec da im je fiskalna kontrola ocajna (ne placaju poreze)

edit>i dug (belgije) je 1.3 biliona dolara


250 MILIJARDI DOLARA !!! PA TO JE 220 MILIJARDI EVRA !!! STA !!!??? STa to izvoze ?? HEROIN ?? KOKAIN ?? Izvini , ali posle ovoga - TI ( jer se na ovom blogu ne persira - bez obzira na godine ! ) i ja nemamo o cemu da pricamo !!! Putuj u EVROPU i srecno ti bilo !!! Milijarde i bilioni - joooooj matematiko !!!!
nestor92 nestor92 21:32 22.06.2011

Re: Грчки проблем је створила

zanimljivo mi je kako je prica o privatizaciji (s)krenula ka za i protiv evropskih integracija srbije (u stvari samo protiv, malo glasova za ima)


Primetio sam, sorry.

A "evropske" i "transatlantske" "integracije" - više sam skeptičan, nego što sam protivU.
Dr M Dr M 21:47 22.06.2011

Re: Грчки проблем је створила

250 MILIJARDI DOLARA !!! PA TO JE 220 MILIJARDI EVRA !!! STA !!!??? STa to izvoze ?? HEROIN ?? KOKAIN


Mrale, ukucaj Wiki..Belgija...privreda!!!

Pa se onda vrati da nam kažeš šta imaš..

mrale54 mrale54 22:53 22.06.2011

Re: Грчки проблем је створила

Dr M
250 MILIJARDI DOLARA !!! PA TO JE 220 MILIJARDI EVRA !!! STA !!!??? STa to izvoze ?? HEROIN ?? KOKAIN


Mrale, ukucaj Wiki..Belgija...privreda!!!

Pa se onda vrati da nam kažeš šta imaš..



Evo, ja te poslus'o !!
Izvoz - 246,4 milijardi evra !
UVOZ - 229, 5 milijardi evra ! Balans ????
Usluzne delatnosti - 74,2 % stanovnistva !
Poljoprivreda - 2 % stanovmistva !
Pise takodje da su izvozni artikli - prevozna sredstva ( samo da se setim marke !! ) pa minerali i -podvuceno - DRAGO KAMENJE !! - e pa sta da radim kad ne znam da se africki dijamanti kopaju u Belgiji !!!
Mislim -kolonizacija je odavno proslost - zar ne ??
A , kad mi udjemo u EU , sve ce belgijski konobari da nas usluzuju !!
Pa tu su najjaci - jel tako ??
Dobro , ajde , ja ovih dana , ovde u Gr. prezivljavam uslovljavanja " trojke " koja svake nedelje dolazi u kontrolu , tipa - " ako priznate Kosovo... " - dobicete kredit itd. ! pa ih gledam kroz tu prizmu !!
I samim Grcima je jasno da ce morati SAMI da stanu na noge ( zato im i ne daju da izadju iz evrozone !! ) ali dosta , bre lazi !!
Ja , kao majstor , ovde imam 40 e. dnevno ( sto je sasvim pristojno ) a nemci imaju problem da nadju kopace krompira za 6,5 po satu ??? Ko je lenj - a ko je eksploatator ??
mrale54 mrale54 23:13 22.06.2011

Re: Грчки проблем је створила


ne, jer vidite cuda - i ja sam nosio pionirsku maramu

Sasvim jasno - Vasa komunisticka dogmaticnost ( samo ja sam u pravu ) je u punom izrazaju !!
Dr M Dr M 23:23 22.06.2011

Re: Грчки проблем је створила

Evo, ja te poslus'o !!


Eh, da `oće i drugi da poslušaju..

Izvoz - 246,4 milijardi evra !
UVOZ - 229, 5 milijardi evra ! Balans ????


Meni izgleda kao da su u plusu..
Pise takodje da su izvozni artikli - prevozna sredstva ( samo da se setim marke !! ) pa minerali i -podvuceno - DRAGO KAMENJE !!


Tramvaji, lokomotive..a za drago kamenje, svetski centar trgovine..

Ali, to za našu priču nije ni važno. Važno je da imaju šta da izvezu, i da naplate. Mi nemamo.

Sve populističke vlade, Grčka, Srpska i ostale slične dovode svoje zemlje u položaj kolonije a pokušavaju da se vade još većim populizmom.

Zato ćemo mi Tadićev i Dinkićev* populizam da lečimo Tominim.

A da znaš, ovde je majstorska dnevnica 50 evra, samo što nema posla.

*Ovo da domaćinu bude milo..
mrale54 mrale54 23:54 22.06.2011

Re: Грчки проблем је створила

Ma da li te vlade STVARNO dovode svoje zemlje u taj polozaj - ili su primorane da to rade ???
Teorija zavere ?? Moguce - ali ....
princi princi 23:57 22.06.2011

Re: Грчки проблем је створила

navika ili trauma?

Рефлекс.
Dr M Dr M 00:01 23.06.2011

Re: Грчки проблем је створила

Ma da li te vlade STVARNO dovode svoje zemlje u taj polozaj - ili su primorane da to rade


Primorava ih sopstvena želja za vlašću.
antioksidant antioksidant 06:46 23.06.2011

Re: Грчки проблем је створила

princi
navika ili trauma?

Рефлекс.

овде непотребан
antioksidant antioksidant 07:55 23.06.2011

Re: Грчки проблем је створила


A "evropske" i "transatlantske" "integracije" - više sam skeptičan, nego što sam protivU.

skepticizam podrzavam potpunosti
narocito sto su ovde integracije preuzete u svom najcistijem formalizmu
a ko ih i kako "sprovodi" i ko se nudi kao zamena...
nestor92 nestor92 09:53 23.06.2011

Re: Грчки проблем је створила

U sveopštem haosu korupcije koja dominira ovde procesom privatizacije, promiče nam jedna važna stvar.

To je nekritičko prepisivanje stranog zakonodavstva i u oblastima u kojima je jednostavno prerano za neke stvari. Mislim na prtivatizaciju državnih funkcija, odnosno privatne izvršitelje. Ne može se neefikasnost u sprovođenju izvršenja rešiti tako što će se izvršenje poveriti uterivačima dugova - jer pričao ko šta pričao, upravo se o tome radi.

Jedna neuređena država takav rizik ne može sebi dozvoliti. Živi bili pa videli...
antioksidant antioksidant 10:21 23.06.2011

Re: Грчки проблем је створила

To je nekritičko prepisivanje stranog zakonodavstva i u oblastima u kojima je jednostavno prerano za neke stvari.

ova tema je daleko sira od pomenutog primera (za koji nisam ni siguran koliko spada u acquis communautaire) a tek o kvalitetu prepisanih zakonskih resenja se moze svasta reci
cesto je sreca sto ne postoji ozbiljna namera sprovoditi ih
nestor92 nestor92 12:09 23.06.2011

Re: Грчки проблем је створила

cesto je sreca sto ne postoji ozbiljna namera sprovoditi ih


jedan.kub jedan.kub 21:50 24.06.2011

Re: Грчки проблем је створила

@ princi - previse je jednostavno reci da je problem stvorila samo jedna institucija. grci su neefikasni a ostali su im stvorili uslove da sami sebi iskopaju rupu (nemci su tu poprilicno lepo prosli) a finansijski spekulanti su ih gurnuli u rupu. to dodje neka vrsta podeljena odgovornosti samo sto ce samo jedna strana platiti ceh

Samo ovo saznanje je dovoljno, da nije potrebno biti clan evropske unije, pa da putem privatizacije drzava bankrotira. Srbija je manja od Grcke, pa je dovoljno i manje zaduzivanje.
antioksidant antioksidant 08:32 25.06.2011

Re: Грчки проблем је створила

Samo ovo saznanje je dovoljno, da nije potrebno biti clan evropske unije, pa da putem privatizacije drzava bankrotira


lol
covece, a koliko si siguran da te nepripadanje eu stiti od finansijskih malverzacija zlih zapadnjaka?

krs! ali krs

edit: jedva cekam referendum - tada ce ovakvih argumenata biti na tone (i za i protiv naravno) - bice bisera

jedan.kub jedan.kub 22:42 26.06.2011

Re: Грчки проблем је створила

lol
covece, a koliko si siguran da te nepripadanje eu stiti od finansijskih malverzacija zlih zapadnjaka?

Naravno da nisam sigurna, ali dotle cemo vec biti gotovi.
Mozda do referenduma i ne stignemo.
angie01 angie01 14:47 22.06.2011

akumulacija

pocetnog kapitala otimanjem drustvene imovine od pojedinaca na vlasti i onih oko nje-u ime demokratije i promene drustvenog sistema=to bi bila privatizacija u nas Srbalja!

pri tome-veliki giganti, koji su poslovali i sa izvozom-potpuno unisteni, radnici otpustani, a sve prigrabljeno sa svom infrastrukturom za dz!

sada je to njihov licni kapital za preprodaju-gde on treba da se oplemeni-opet za licni racun!
jedan.kub jedan.kub 21:54 24.06.2011

Re: akumulacija

angie01
pocetnog kapitala otimanjem drustvene imovine od pojedinaca na vlasti i onih oko nje-u ime demokratije i promene drustvenog sistema=to bi bila privatizacija u nas Srbalja!

pri tome-veliki giganti, koji su poslovali i sa izvozom-potpuno unisteni, radnici otpustani, a sve prigrabljeno sa svom infrastrukturom za dz!

sada je to njihov licni kapital za preprodaju-gde on treba da se oplemeni-opet za licni racun!

Da bi vise zaradili, prodavace strancima i eto nas u EU ali ne kao ravnopravna drzava.
Biljana 77 Biljana 77 16:05 22.06.2011

Posledica

antioksidant antioksidant 17:26 22.06.2011

Re: Posledica

Biljana 77
... ništa ne proizvodimo.

i ne treba
sve sto mi mozemo da proizvedemo kinezi mogu kvalitetnije i jeftinije (a o kolicini da ne pocinjem)
pre deceniju smo trebali ozbiljno da krenemo drugim putem
mrale54 mrale54 18:08 22.06.2011

Re: Posledica

antioksidant
Biljana 77
... ništa ne proizvodimo.

i ne treba
sve sto mi mozemo da proizvedemo kinezi mogu kvalitetnije i jeftinije (a o kolicini da ne pocinjem)
pre deceniju smo trebali ozbiljno da krenemo drugim putem


Pa zar nismo krenuli ozbiljno drugim putem - tri secerane - tri evra !!!
Tacno pre 10 godina !!!
antioksidant antioksidant 18:11 22.06.2011

Re: Posledica

mrale54
antioksidant
Biljana 77
... ništa ne proizvodimo.

i ne treba
sve sto mi mozemo da proizvedemo kinezi mogu kvalitetnije i jeftinije (a o kolicini da ne pocinjem)
pre deceniju smo trebali ozbiljno da krenemo drugim putem


Pa zar nismo krenuli ozbiljno drugim putem - tri secerane - tri evra !!!
Tacno pre 10 godina !!!

vama je pojam dugova nepoznat? (mislim na cinjenicu da dugove po neki put treba platiti)
koliko secerana u srbiji koje rade znate (i donose prihod)?
filantrop filantrop 18:17 22.06.2011

Re: Posledica

antioksidant
Biljana 77
... ništa ne proizvodimo.

i ne treba
sve sto mi mozemo da proizvedemo kinezi mogu kvalitetnije i jeftinije (a o kolicini da ne pocinjem)
pre deceniju smo trebali ozbiljno da krenemo drugim putem



bogami
nije dobro
na w.e.f. izvestaju
srbija je na 96. mestu, pogledajte koje zemlje su iza nje

http://www3.weforum.org/docs/WEF_GlobalCompetitivenessReport_2010-11.pdf

17 strana)


i pada
2009 je bila na 93. mestu
(15 strana)


a kojim putem treba sad srbija da ide? po tebi?
ne vredi plakati
antioksidant antioksidant 18:21 22.06.2011

Re: Posledica

a kojim putem treba sad srbija da ide? po tebi?

suprotnim od ovog

mrale54 mrale54 19:38 22.06.2011

Re: Posledica

antioksidant
mrale54
antioksidant
Biljana 77
... ništa ne proizvodimo.

i ne treba
sve sto mi mozemo da proizvedemo kinezi mogu kvalitetnije i jeftinije (a o kolicini da ne pocinjem)
pre deceniju smo trebali ozbiljno da krenemo drugim putem


Pa zar nismo krenuli ozbiljno drugim putem - tri secerane - tri evra !!!
Tacno pre 10 godina !!!

vama je pojam dugova nepoznat? (mislim na cinjenicu da dugove po neki put treba platiti)
koliko secerana u srbiji koje rade znate (i donose prihod)?


Ako ti meni pokazes nekog kome dugujem - ja skacem sa Beogradjanke !! A kud odose one silne tone secerne repe ???
antioksidant antioksidant 19:45 22.06.2011

Re: Posledica

Ako ti meni pokazes nekog kome dugujem - ja skacem sa Beogradjanke !!

banci za stan?
(mada nemojte skakati, nije lep prizor posle sudara sa asfaltom)
A kud odose one silne tone secerne repe ???
u secer?
mrale54 mrale54 20:16 22.06.2011

Re: Posledica

Odakle meni stan ??? Pa rekoh -kod cerke sam u Gr. !!
A koji secer - u kojoj secerani koja donosi prihod ???
antioksidant antioksidant 20:53 22.06.2011

Re: Posledica

A koji secer - u kojoj secerani koja donosi prihod ???

ok, hajde da probamo ovako
vi ste pomenuli secerane prodate za 3 eura
to nije los bila losa privatizacija zbog cene jer su tada secerane imale i dugove tako da im je imovina bila jako opterecena a kupovinom secerana kupljeni su i dugovi
ta privatizacija nije bila losa i zbog toga sto te secerane sada rade i donose sasvim lep prihod (posle finansijske i svak edruge rekonstrukcije)
ta privatizacija je bila losa jer je bila netransparentna pa nije bilo dovoljno zaintereovanih kupaca pa postoji sumnja da je bila "namestena" za poznatog kupca
da li je sumnja opravdana? ne znam ali nadam se da je do sada provereno (ili ce biti sad ako se nalazi na "spisku" koji nam je eu dostavila)
mrale54 mrale54 21:24 22.06.2011

Re: Posledica

E , mladicu , ajde informisi se prvo , pa onda pisi ili odgovaraj na komentare !!
Koji su dugovi kupljeni nije sporno - ali pitaj proizvodjace koliko im se JOS uvek DUGUJE !!
U gornjem odgovoru sam sve rekao - isuvise sam PAMETAN da se bavim TVOJOM demagogijom !!
Rostilj i pivo - zakon !!
Dr M Dr M 21:51 22.06.2011

Re: Posledica

Rostilj i pivo - zakon !!


E, zbog te zakonitosti je Grčka dužna ko Grčka a i Srbija će!!!

Ovo !!! u znak dobre volje..
mirelarado mirelarado 22:17 22.06.2011

Re: Posledica

E, zbog te zakonitosti je Grčka dužna ko Grčka a i Srbija će!!!


Да ли ће се и Србија бунити к'о Грчка, то јест к'о Грк у 'апсу?
nestor92 nestor92 22:23 22.06.2011

Re: Posledica

Да ли ће се и Србија бунити к'о Грчка, то јест к'о Грк у 'апсу?


Ima da ih rasturi kao Bugarin ćurku!
Dr M Dr M 22:29 22.06.2011

Re: Posledica

Да ли ће се и Србија бунити к'о Грчка,


Ne, Srbija će se zbuniti

i strefiće je srčka..
mrale54 mrale54 23:02 22.06.2011

Re: Posledica

Imas li ti nesto novo da nam kazes ??
Srbija i srcka ! Pa , to je ukapirala i Amy Winehouse !!
Aman doco !?
Dr M Dr M 23:30 22.06.2011

Re: Posledica

Imas li ti nesto novo da nam kazes ??


Evo, dan počeo da se skraćuje..
mrale54 mrale54 23:48 22.06.2011

Re: Posledica

Pa kud bas na danasnji dan , majku mu !?
antioksidant antioksidant 06:44 23.06.2011

Re: Posledica

isuvise sam PAMETAN

lepo to krijete usklicnicima i godinama
mrale54 mrale54 10:51 23.06.2011

da rezimiramo

Nikakav problem ! Promasio sam temu ! Sto bi rekli stari profesori - " Sedi dole , jedan ! "
Moj pokusaj da pricu o privatizaciji , i transparentnosti iste , sa lokalnog prenesem na siri ( globalni ) nivo , pao je u vodu !
Nista strasno ! Sutra je novi dan - bice i novi blog ...idemo dalje !
Elem - moguce je da krivica ( za nerazumevanje mog pisanija ) lezi u cinjenici da posle toliko godina razmisljanja na lakonskom grckom ( i than , i epi than - u prevodu - s'njim il' na njemu ! ) imam problem da " docaram " sliku !
Uvodjenjem "malog trola " o arapskom prolecu sam hteo da pokazem sa koliko medijske paznje ce biti ispracena privatizacija grcke elektrodistribucije ( koja je u toku !) imajuci u vidu da svi mediji " biflaju " naciju - " dolaskom 300-400 hiljda izbeglica iz africkih zemalja !"
Za pokusaj povlacenja paralele izmedju "transparentne privatizacije africkih dijamanata - kao glavnog BELGIJSKOG izvoznog produkta i nasih secerana - opet , sedi dole - jedan !
O tome da mi kupujemo belgijske tramvaje iz Spanije , koja je - gle cuda - na tom lenjom , neefikasnom i prezaduzenom mediteranu - suvisno je , zar ne ??
Al , ipak vooolem !!!!!!!!!!!!!
Ah , da ne zaboravim - primite moje izvinjenje jer nisam imao nameru da bilo koga uvredim u zaru mojih komentara !
antioksidant antioksidant 11:15 23.06.2011

Re: da rezimiramo

primite moje izvinjenje jer nisam imao nameru da bilo koga uvredim u zaru mojih komentara !
izvinjenje je nepotrebno jer niko nije uvredjen
zahvalan sam na doprinosu a narocito na unetom zaru u diskusiju
cinjenica je da je privatizacija u srbalja lose prosla
mene licno cudi stav (koji naslucujem mada mozda i gresim) da je ona uslovljena od strane eu administracije.
posao sam od aksioma tako reci da je privatizacija ok proces ali vidim da nije prosla ni javna debata o potrebi za njom
tek posle toga bi mogli poci na drugi korak a to je - kako, koliko, kome...

srdjazlopogledja srdjazlopogledja 13:32 23.06.2011

Re: da rezimiramo

cinjenica je da je privatizacija u srbalja lose prosla
mene licno cudi stav (koji naslucujem mada mozda i gresim) da je ona uslovljena od strane eu administracije.
posao sam od aksioma tako reci da je privatizacija ok proces ali vidim da nije prosla ni javna debata o potrebi za njom
tek posle toga bi mogli poci na drugi korak a to je - kako, koliko, kome...

antioksidant antioksidant 13:34 23.06.2011

Re: da rezimiramo

nije lepo sam se smejati
apelujem za pomoc nama sa jeftinijim ulaznicama
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 13:46 23.06.2011

Re: da rezimiramo

OK... Rakoh da se razumemo, pošto nisam ja napisao, već samo boldovao.
Boldovano mi je smešno.

Ceo pristup je doveo do krajnje infantilnosti, verovatno je postojala i ranije, ali ipak... Ovo je vrhunac. Ko je ikad branio privatizaciju, od javnih ličnosti, političara? Objasnio o čemu je reč, kako postupak izvršiti... Vezu sa restitucijom, porezima. Ništa od toga nije bilo.

Možda se negde pojavio naknadno, sa pričom o parama od prodaje, ili da se hvali kako ta firma sada radi, ali pred privatizaciju, ili toku vršenja bitnih funkcija nije bilo priče, samo su se sklanjali od javnosti.
antioksidant antioksidant 13:52 23.06.2011

Re: da rezimiramo

OK... Rakoh da se razumemo, pošto nisam ja napisao, već samo boldovao.
Boldovano mi je smešno.


na zalost, potpunos ste u pravu sto se tice odnosa politicara prema privatizaciji. u kombinaciji takvog nivoa rasprave o njoj i potpuno diletansko provodjenje nije ni cudo sto ima komentatora (i to cak i manje strastvenih) koji su uvereni da je to jos jedno nametanje zle nam unije.

nismo se razumeli jer vama smesno meni zalosno (mada delimo emociju)

i da (vas) ponovim


Ceo pristup je doveo do krajnje infantilnosti, verovatno je postojala i ranije, ali ipak... Ovo je vrhunac. Ko je ikad branio privatizaciju, od javnih ličnosti, političara? Objasnio o čemu je reč, kako postupak izvršiti... Vezu sa restitucijom, porezima. Ništa od toga nije bilo.

srdjazlopogledja srdjazlopogledja 14:03 23.06.2011

Re: da rezimiramo

u kombinaciji takvog nivoa rasprave o njoj i potpuno diletansko provodjenje nije ni cudo sto ima komentatora (i to cak i manje strastvenih) koji su uvereni da je to jos jedno nametanje zle nam unije.

Jedno misli - drugo priča - treće radi.
Prolazi jer nije demokratizovano, a onda kada se postavi pitanje za minule priče i rad, najčešći odgovor je tipa "Pa šta?!", ljute se čak, dira mu se u intimu.

A dobra je fora ne prihvatati (javno) privatizaciju, a sprovoditi je (tajno). I onda
cinjenica je da je privatizacija u srbalja lose prosla
mrale54 mrale54 15:37 23.06.2011

Re: da rezimiramo


cinjenica je da je privatizacija u srbalja lose prosla
mene licno cudi stav (koji naslucujem mada mozda i gresim) da je ona uslovljena od strane eu administracije.

Ne , da objasnim - nije problem EU administracije , vec _ odakle nekom TA TRI EVRA da kupi secerane ? Ako ovo povezes sa javnom debatom o privatizaciji vraticemo se na moje prvo pitanje " da je veci problem KO ce to ispravoti !" U prevodu - KOME verovati ? Primere sam vec naveo !
Kad sam pomenuo " pionirske marame " , hteo sam da obratim paznju na lakocu zaborava svega sto je bilo pre komunista - npr. Laza Pacu - jedan od najvecih ministara finansija ikad - pa sad smo odjednom "demokrati "!
Ne vidim nista lose u privatizaciji - naprotiv - ali transparentnost - u Srbiji - diskutabOlno!!
antioksidant antioksidant 15:44 23.06.2011

Re: da rezimiramo

Laza Pacu - jedan od najvecih ministara finansija ikad



ok, mada je drugo vreme, sumnjam da bi smo se obradovali lekaru na toj poziciji

ali imajuci u vidu da radikali prave (najverovatnije) sledecu vladu sve je moguce (i lazar je inace bio radikal)

salim se, naravno

da je veci problem KO ce to ispravoti !" U prevodu - KOME verovati ?


to jeste dilema
ali, svako od nas mora licno na nju odgovoriti
na glasanju
(a jeste jedno od najtezih pitanja - gotovo bez odgovora)
mrale54 mrale54 17:12 23.06.2011

Re: da rezimiramo



to jeste dilema
ali, svako od nas mora licno na nju odgovoriti
na glasanju
(a jeste jedno od najtezih pitanja - gotovo bez odgovora)

E , tu je srz mojih ( svih ) pitanja !
Zivoradu rekose da je ZABRANJENO da sam ( bez sertifikata ! ) pece rakiju i prodaje po zakonu evropske unije!!
Sa druge strane - " Evropa nema alternativu ! "
Sta je shvatio Zivorad ???????
antioksidant antioksidant 17:15 23.06.2011

Re: da rezimiramo

Sta je shvatio Zivorad ???????

vreme je da predje na pivo
mrale54 mrale54 18:19 23.06.2011

Re: da rezimiramo


antioksidant
Sta je shvatio Zivorad ???????

vreme je da predje na pivo


Ooopa ! Pa ista matrica kao u slucaju belgijske privatizacije africkih dijamanata - Ko me hebe sto nemam pojma o tome , ali u EU moram ??
Uh , mame mu ga sponataknem , men me ovo lici ki povlacenje kroz Albaniju - o's - ne's - moras !!
antioksidant antioksidant 19:01 23.06.2011

Re: da rezimiramo

ali u EU moram ??

ti si vec tamo da te podsetim
za dnevnicu od 40 eura
mrale54 mrale54 19:36 23.06.2011

Re: da rezimiramo

antioksidant
ali u EU moram ??

ti si vec tamo da te podsetim
za dnevnicu od 40 eura


Znaci - ne postoji sansa da bilo ko iz EU , ili nasih ..."nema alternarivu " ulozi iole truda da objasni " Zivoradu " da ce morati da zapne , da se druzi sas motiku malo vise i , da moz' da se desi da ce ga gazda " zajeb' " al' da ce on , na sudu da dobije pare ... i tako to ??
A , ne samo da EU ima vec spremnu SISU koja ceka NAS - bebu - da mirno i spokojno dojimo !!
E , sad me - molim te - pitaj zasto je EU - DIKTATOR !!
antioksidant antioksidant 19:47 23.06.2011

Re: da rezimiramo

samo da EU ima vec spremnu SISU koja ceka NAS - bebu - da mirno i spokojno dojimo !!

? o cemu? o kome?
mrale54 mrale54 20:00 23.06.2011

Re: da rezimiramo

antioksidant
samo da EU ima vec spremnu SISU koja ceka NAS - bebu - da mirno i spokojno dojimo !!

? o cemu? o kome?


Pa o javnoj debati !!!!!!!!!!!!!
antioksidant antioksidant 21:25 23.06.2011

Re: da rezimiramo

mrale54
antioksidant
samo da EU ima vec spremnu SISU koja ceka NAS - bebu - da mirno i spokojno dojimo !!

? o cemu? o kome?


Pa o javnoj debati !!!!!!!!!!!!!

pa odmah sisu?
mrale54 mrale54 06:59 24.06.2011

Re: da rezimiramo

antioksidant
mrale54
antioksidant
samo da EU ima vec spremnu SISU koja ceka NAS - bebu - da mirno i spokojno dojimo !!

? o cemu? o kome?


Pa o javnoj debati !!!!!!!!!!!!!

pa odmah sisu?


Pa... svako putovanje pocinje - prvim korakom !
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 14:09 23.06.2011

Broj zaposlenih je najvažnije pitanje?

ima specificnih bisera u "privatizacijama" kao sto je preuzimanje pkb-a od strane beograda ili predaje dela nis-a drugoj drzavi (istina onoj koju dobar deo vise voli od svoje ali...)


kuda dalje? kako i zasto? gde je bila greska? kako i sta ispraviti?


Zašto nije moguće povećati broj zaposlenih domaćim, privatnim investicijama?
Omogućiti rast privatnog sektora, i baviti se pre svega njihovim problemima, a ne reverzibilnim procesima uglavnom propalih državnih giganata koji su imali višak zaposlenih a manjak produktivnosti.
antioksidant antioksidant 14:40 23.06.2011

Re: Broj zaposlenih je najvažnije pitanje?


Zašto nije moguće povećati broj zaposlenih domaćim, privatnim investicijama?

zasto bi privatizacija iskljucivala domace investitore?

i da
Omogućiti rast privatnog sektora, i baviti se pre svega njihovim problemima, a ne reverzibilnim procesima uglavnom propalih državnih giganata koji su imali višak zaposlenih a manjak produktivnosti.


samo kako bi smo onda sa kadrovima?
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 15:36 23.06.2011

Re: Broj zaposlenih je najvažnije pitanje?

zasto bi privatizacija iskljucivala domace investitore?



samo kako bi smo onda sa kadrovima?

"Kadar" - partijski, ili "zaposleni"?
Nek' nađu posao! Ili još bolje, započnu svoj.
antioksidant antioksidant 15:41 23.06.2011

Re: Broj zaposlenih je najvažnije pitanje?


"Kadar" - partijski, ili "zaposleni"?
Nek' nađu posao! Ili još bolje, započnu svoj.

partijski naravno
a vode oni svoj posao vec dugo
zovu ga drzava
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 19:25 23.06.2011

Re: Broj zaposlenih je najvažnije pitanje?

Што обрисасте коментар?
antioksidant antioksidant 19:46 23.06.2011

Re: Broj zaposlenih je najvažnije pitanje?

srdjazlopogledja
Што обрисасте коментар?

sad sam tek video
bio je dupli pa sam greskom izbrisao 2 puta
greska

za kompenzaciju imate besplatnu rakiju kod zivorada (i onako nema pravo da je prodaje )
rinocerosa rinocerosa 20:52 25.06.2011

privatizacija

Bicu kratka.
Gde je odgovornost coveka,
koji je u vreme kada su se
najvise prodavala preduzeca, bio dirrektor Agencije za privatizaciju?
Gde je odgovornost coveka koji je bio zamenik ministra za privredu i privatizaciju u vladi Z.Djindjica?
Eno ga sedi kao predsednik Vlade.
http://sh.wikipedia.org/wiki/Mirko_Cvetkovi%C4%87

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana