Eksperimenti u blogovanju| Ljubav| Satira

Izvinjavam se blogokolegi Krkaru

Virtuelni Vasilije RSS / 18.07.2011. u 11:26

 

Javno se izvinjavam Krkaru zato sam moj odgovor/komentar naslovio na njegov nick umesto na njegovog gosta autora Gorran2. A posebno mu se izvinjavam ako se on ne slaze sa konkretnim tekstom. U tom slucaju mu odajem i priznanje za demokratski kapacitet koji pokazuje ugoscavanjem neistomisljenika - u slucaju moje malenkosti mu to i dalje ne uspeva.

Ako se pak g.  Krkar slaze sa tekstom onda moze smatrati da je odgovor upucen i njemu a ne samo autoru. Meni je, u krajnjoj liniji nebitno na koji nick se "odaziva" autor posto se trudim da komentarisem SADRZAJ teksta a ne licnost autora... Nejasno mi je samo zasto se nasao uvredjenim ako sam skrenuo paznju na neke nelogicnosti u tekstu ciji on NIJE autor...

Da bih dopunio sliku g. Krakara, njegov "kulturni" nacin komunikacije i strukturu licnosti evo prenecu njegova dva posta upucena meni na koja nisam, zbog banovanja, imao prilike da odgovorim na njegovom blogu:

 Da si samo Palamuder (© Pajić) još bih te i trpeo, ali pošto si bezobrazno glupi palamuder koji nije shvatio ili se nije potrudio da pročita da je ovo tekst GOSTA AUTORA Gorrana2 ... ajde ti lepo palamudi negde drugo, na svom spoznajnom nivou.

Otvori sebi blog za odgovore o ničemu.


Svojim bezobrazlukom, agresivnom glupošću i selektivnim principima odavno si zaslužio da te banujem doživotno. Ali neću.

Sad ću da te banujem što se nisi potrudio da pročitaš KO JE AUTOR ovog bloga.

Ali samo na 7 dana. Doviđenja na sledećem blogu.

Možeš, doduše, da otvoriš i svoj, žalbeni.

I na kraju samo da kazem da mi nije namera da ovde komentarisem Krkarov liki delo - nemam za to ni vremena a ni previse volje. Sto naravno ne znaci da to branim ostalim blogerima koji osecaju potrebu za tim (savetujem samo pridrzavanje pravila bloga) . Ako se i budem javljao ovde jos, bice to pre ako osetim potrebu da kazem nesto za sta sam onemogucen na njegovom blogu



Komentari (46)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

krkar krkar 11:33 18.07.2011

Izvinjenje prihvaćeno

A ostalo stoji.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 11:48 18.07.2011

Re: Izvinjenje prihvaćeno

moj najomiljeniji VIP bloger
A ostalo stoji.


za prvog

nisam ni ocekivao od tebe nista bolje/vise - sta da radimo kad ti je takva struktura licnosti ...

A posto ni tamo a ni ovde nisi imao da kazes/dodas nista pametno sto se tice moja dva posta na Goranovu temu - racunam da se (bar ovako implicitno) slazes sa onim sto sam napisao. Sto i nije tako lose - uvek sam zadovoljan kad ljudima pruzim priliku da nesto nauce od mene.

A posto sam po prirodi optimista i dalje se nadam da me jednog dana neces banovati (ma koliko to u ovom trenutku izgledalo neverovatno i tebi i drugim citaocima) - odnosno da ces i ti biti u stanju (kao i svi normalni blogeri) da tolerises neistomisljenike na sopstvenom blogu i da mirno podneses kad ti neko dokaze da nisi u pravu i da nesto ne znas. I da tolerises svaki drugi oblik pristojne i argummentovane kritike i neslaganja ... dok to ne uspes nemas nikakve sanse da postanes "novi Tijanic"

jos jednom: dobro mi dosao Krkilence
blogovatelj blogovatelj 13:24 18.07.2011

Re: Izvinjenje prihvaćeno

odnosno da ces i ti biti u stanju (kao i svi normalni blogeri) da tolerises neistomisljenike na sopstvenom blogu i da mirno podneses kad ti neko dokaze da nisi u pravu i da nesto ne znas.


Krki nije u pravu?
Krki ne zna?
Idi bre.
Bog zna za 5, Krki za 4.
Nama ostalima preostaje da se borimo za prelaznu ocenu.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 16:24 18.07.2011

Re: Izvinjenje prihvaćeno

blogovatelj
Bog zna za 5, Krki za 4.


Ja mislio da je obrnuto
tyson tyson 05:07 19.07.2011

Re: Izvinjenje prihvaćeno

uvek sam zadovoljan kad ljudima pruzim priliku da nesto nauce od mene

krkar ne uči ni od koga. drugi uče od krkara.



NNN NNN 10:39 19.07.2011

Re: Izvinjenje prihvaćeno

krkar ne uči ni od koga. drugi uče od krkara.

Jednom na času

krkar je nešto šapnuo Čaku Norisu pogrešno,
od tad krkar ne greši!
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 18:08 21.07.2011

Re: Izvinjenje prihvaćeno

Javno se izvinjavam Krkaru zato sam moj odgovor/komentar naslovio na njegov nick umesto na njegovog gosta autora Gorran2. A posebno mu se izvinjavam ako se on ne slaze sa konkretnim tekstom. U tom slucaju mu odajem i priznanje za demokratski kapacitet koji pokazuje ugoscavanjem neistomisljenika - u slucaju moje malenkosti mu to i dalje ne uspeva.

Pa izuzetak je bitan... Selekcija.
Ajde taj tekst o nemampojmačemu, autora Gorrana2, nisam ni čitao... Ali onaj nakon njega, gde je hajkaški predstavljena "legalizacija" kakotoKrkarzamišlja...

Mnogo glupo, mnogo neuko, mnogo revolucionarno!

Samo mu jabuka nedostaje.
AlexDunja AlexDunja 11:36 18.07.2011

:)

trebalo je i da mu zahvališ na ideji
za ovaj blog.

znam da ti samom nikada ne bi palo napamet

da se žališ na nepravdu na tudjim blogovima
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 11:51 18.07.2011

Re: :)

AD

trebalo je i da mu zahvališ na ideji
za ovaj blog.

znam da ti samom nikada ne bi palo napamet


Dunjo m.

ako nisi znala: bez akcije nema reakcije. Koji normalan covek bi otvarao blog da bi odgovorio na dva konkretna posta sa jednog drugog bloga? Osim ako domacin tog drugog bloga nije dosao na "genijalnu" ideju da me banuje(bez ikakvog na pravilima bloga zasnovanom razloga)?

To je vrlo jasno svakom - osim onom ko se sluzi Krkarologikom
Hansel Hansel 12:26 18.07.2011

Re: :)

(bez ikakvog na pravilima bloga zasnovanom razloga)



Brzo ovo "m" promeni u "g", dok Krkiša nije video!
AlexDunja AlexDunja 15:13 18.07.2011

Re: :)

To je vrlo jasno svakom


aaaa, to se ti boriš za poštovanje disklejmera:))

principijelno i na mestu. podržavam...

nego ja sam mislila na konkretan predlog:


krkar: Možeš, doduše, da otvoriš i svoj, žalbeni.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 16:02 18.07.2011

Re: :)

AlexDunja


nego ja sam mislila na konkretan predlog:


krkar: Možeš, doduše, da otvoriš i svoj, žalbeni.


Ok, nismo se razumeli - ovde si u pravu: gde bi mi meni tako nesto palo na pamet
Hansel Hansel 11:55 18.07.2011

I ja se izvinjavam...

... VV, ali to vaše dopisivanje je neodoljivo, ne znam da li imaš predstavu kako to vidi neko ko usput prati te vaše čarke, pa to je pravo malo pozorište!

EDIT: Sad tek vidim, kategorije su: LJUBAV i (naravno) SATIRA, pa dobrodošlica za prvog, urnebesno! Krkiša, Krkilence... a tek njegov "gard"... kao da gledam "Najslabiju kariku"!

Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 12:49 18.07.2011

Re: I ja se izvinjavam...

Hansel
Sad tek vidim, kategorije su: LJUBAV


Pa ok priznajem: Krkilence mi je najdrazi bloger ... A jedno vreme je to bio drug Senta. I ti si dugo na blogu ali ne secam da li si bas dovoljno dugo: nekad mi je najbolji blogodrugar bio Srkisa Kusovac. Da nije bilo njegovog "drugarskog" banovanja i brisanja mojih postova mozda se nikad ne bih resio ni da napisem svoj prvi blog ovde: O brisanju ili negativna izborna kampanja protiv Tadica.

Da mi Dunja m. opet ne bi prebacivala evo zahvaljujem se svim svojim drugarima za "ideje" tj. njihova "genijalna" brisanja i banovanja ...

pozz

ps. Pisanje bilo kakve proze (a pogotovo poezije) ukljucujci tu i blog-tekstove UOPSTE ne spada u oblasti mog interesovanja. Nego me polemicarski duh na to natera najcesce u ovakvim situacijama ... ili bas kad mi nesto zasmeta (iz oblasti politike) a BAS niko drugi ne nadje za shodno da povodom toga otvori temu
Hansel Hansel 13:27 18.07.2011

Re: I ja se izvinjavam...

Pošto sve to tako veselo shvatamo, tako shvatite i ovaj mali muzički prilog, samo zbog refrena:





Pozdrav i od mene
mikimedic mikimedic 22:16 18.07.2011

Re: I ja se izvinjavam...

Srkisa


Srkisa i Krkisa, ovo mu dodje kao braca



ili bar lolek i bolek.
ali mozda ipak najbolje - mirko i slavko.
tyson tyson 05:12 19.07.2011

Re: I ja se izvinjavam...

Pa ok priznajem: Krkilence mi je najdrazi bloger ... A jedno vreme je to bio drug Senta. I ti si dugo na blogu ali ne secam da li si bas dovoljno dugo: nekad mi je najbolji blogodrugar bio Srkisa Kusovac.



expolicajac bi imao čemu da nas nauči ovde...



tyson tyson 05:15 19.07.2011

Re: I ja se izvinjavam...

Srkisa i Krkisa, ovo mu dodje kao braca





fantomatsicna fantomatsicna 10:13 19.07.2011

Re: I ja se izvinjavam...

Od svega ova pesma mi se dopada
ne znam vi ali ja bogami ucim od krkara.
mikimedic mikimedic 10:25 19.07.2011

Re: I ja se izvinjavam...

tysone,

exactly.

predatortz predatortz 12:01 18.07.2011

( podignuta dva prsta )

A možemo li mi, šumski ljudi, da kažemo šta mislimo o načinu na koji nas gospodin tretira ovde na blogu?
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 12:07 18.07.2011

Re: ( podignuta dva prsta )

predatortz
A možemo li mi, šumski ljudi, da kažemo šta mislimo o načinu na koji nas gospodin tretira ovde na blogu?


pa rekao sam gore: Sto naravno ne znaci da to branim ostalim blogerima koji osecaju potrebu za tim (savetujem samo pridrzavanje pravila bloga).

Nadam se da je ovde na blogu opste poznato da sam ja vrlo demokratican kao domacin. Racunam da sam takav po prirodi ... a u ovom slucaju imam jos jedan dodatan razlog: nadam se da cu tako (jos) nesto nauciti naseg druga Krkisu. Znas vec onu staru mudrost: licni primer je najbolji i najefikasniji nacin vaspitavanja
alselone alselone 12:38 18.07.2011

Re: ( podignuta dva prsta )

predatortz
A možemo li mi, šumski ljudi, da kažemo šta mislimo o načinu na koji nas gospodin tretira ovde na blogu?


Iduci na rucak malopre videh neke klince kako na plocniku izmedju zgrada igraju neku igru. Nisam video sta je jer su se nagurali jedan do drugog ali sam cuo kako jedan vice - ovo je pederski potez. Mozda to da iskoristimo.
abrasax abrasax 12:51 18.07.2011

Re: ( podignuta dva prsta )

A možemo li mi, šumski ljudi, da kažemo šta mislimo o načinu na koji nas gospodin tretira ovde na blogu?


Ni Snežana ne može da zamisli život u ritmu muzike za ples bez nas patuljaka (S , V :), p:

[url=http://www.youtube.com/watch?v=ofxm_VLHOVM][/url]
princi princi 14:14 18.07.2011

Stvarno ne mogu da ukapirm

Vaso, to da tebe Bucko uvek izradi na istu foru. Mislim, ko ono Piždra krene na dribling, i ti vidiš na koju će stranu i bek opet padne. Mislm, šta je to među vama dvojicom, koja je to hemija?
Hansel Hansel 14:46 18.07.2011

Re: Stvarno ne mogu da ukapirm

Pa, lepo je čovek napisao, imaš iznad naslova!
maksa83 maksa83 15:19 18.07.2011

Re: Stvarno ne mogu da ukapirm

Mislm, šta je to među vama dvojicom, koja je to hemija?

Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 16:05 18.07.2011

Re: Stvarno ne mogu da ukapirm

princi
Vaso, to da tebe Bucko uvek izradi na istu foru. Mislim, ko ono Piždra krene na dribling, i ti vidiš na koju će stranu i bek opet padne. Mislm, šta je to među vama dvojicom, koja je to hemija?


Uvek ista prica: dok ja dodjem sebi - vec izradjen/banovan. Hansel i Maksa su vec dali odgovor. Mada bi neki teoreticari mozda trazili objasnjenje i u ... genetici
Hansel Hansel 20:09 18.07.2011

Re: Stvarno ne mogu da ukapirm

Uvek ista prica: dok ja dodjem sebi - vec izradjen/banovan.

Vaso, molim te, reci mi da se šališ! Valjda ću manje da se smejem!

Hvala i Krkiju i tebi, osvežili ste mi dan!
omega68 omega68 20:56 18.07.2011

Re: Stvarno ne mogu da ukapirm

šta je to među vama dvojicom, koja je to hemija?

Oni mu dođu nešto kao Zvezda i Partizan, ili kao
Šešelj i Neša ( Čanak ) ili kao
Boro i Ramiz
...
kukusigameni kukusigameni 21:04 18.07.2011

Re: Stvarno ne mogu da ukapirm

omega68
Oni mu dođu nešto kao Zvezda i Partizan, ili kao
Šešelj i Neša ( Čanak ) ili kao
Boro i Ramiz
...

Dva oka u glavi!

Hansel Hansel 22:00 18.07.2011

Re: Stvarno ne mogu da ukapirm

omega68
Oni mu dođu nešto kao Zvezda i Partizan, ili kao Šešelj i Neša ( Čanak ) ili kao Boro i Ramiz...

Podseti me ovo na



... Kao Vasa i Krka,
Kao Čeda i Mrka,
Kao meta i strela,
Kao crna i bela...



... vole taj Blog!
princi princi 00:01 19.07.2011

Re: Stvarno ne mogu da ukapirm

Овај Марти Фелдман најјачи. Али дефинитивно је љубав у питању. Буцко воли да кара, а Васке да буде каран. Колико се сећам то је био случај и са Буцком 1.

Како се само осете? У свој својој ароганцији и надобудности, Буцко има тај тач, дефинитивно, воли рад са масама. Има онај потенцијал омладинског руководиоца, Индексова школа радничког самоуправљања. Има ту пар радикала који се мотају по блогу који би за Буцка сад скочили под воз. За свог друга Кољу...
tyson tyson 05:33 19.07.2011

Re: Stvarno ne mogu da ukapirm

Mislm, šta je to među vama dvojicom, koja je to hemija?

Ja mislim da su Vasa i krkar ista osoba, i da je to samo jedan od niza trikova koje uredništvo bloga koristi ne bi li održalo vatru i privuklo nove čitaoce/komentatore, a sve u cilju lakše i skuplje prodaje reklamnog prostora.

Isto kao i takozvani Nebojša Krstić; on uopšte ne piše one blogove nego u dogovoru sa rukovodstvom B92 - znaju se; mislim, pa posao mu je da se znaju - samo velikodušno ustupa svoje ime što, vidimo, privlači nove komentatore kao sijalica mušice. A ni stari ne ostaju ravnodušni.

Sve je to jedna velika zavera u kojoj smo mi samo pioni na tabli.


Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 08:28 19.07.2011

Re: Stvarno ne mogu da ukapirm

princi
Буцко воли да кара, а Васке да буде каран. Колико се сећам то је био случај и са Буцком 1.


Hehe i ja pretpostavljam da Bucko dozivljava neku vrstu zadovoljstva tokom vredjanja i banovanja, odnosno uziva u neogranicenoj blog-moci koju ima na svojim blogovima... Ja to sam ne dozivljavam kao "biti karan" posto mi banovanje na njegovom blogu nista ne znaci - uvek mogu da mu odgovorim (ako bas osecam potrebu) sopstvenim blogom ... ili na "neutralnom terenu" kod nekog drugog blogera...

princi
У свој својој ароганцији и надобудности, Буцко има тај тач, дефинитивно, воли рад са масама.


To je ono sto sam ja nazvao Krkisinom strukturom licnosti. On svaki put prilikom mog javljanja (pristojnog i argumentovanog - na to i inace pazim a kod njega posebno) prekrsi (bar) dva puta pravila bloga: a) u nedostatku argumenata me izvredja ("bezobrazno glupi palamuder", "govno" ), b) pa me onda banuje iako ja nisam ispunio uslove za banovanje po pravilima bloga.

Sto se mene tice to je ista ona struktura licnosti koja u realnom zivotu odgovara obicnom siledziji koji se izivljava recimo nad putnicima nekog autobusa. A generalno sturktura licnosti koja u trenucima kad se nalazi u poziciji moci namerno i bezobzirno krsi pravila koja inace vaze za tu konkretnu situaciju. U uslovima rata se moze ocekivati da takvi ljudi krse norme i obicaje rata...

E moj nacin otpora takvom siledzijskom ponasanju je da mu pruzim priliku da tu svoju prirodu otkrije do kraja (posto u ovim virtuelnim uslovima to njegovo "izivljavanje" nema nikakvog posebno negativnog efekta na mene). Da ga namerno provociram da uradi to sto svaki put uradi je vise nego jasno. A on je toliko "bistar" da svaki put nasedne. I uvek je spreman da u punom sjaju prikaze svu svoju primitivnost i da ucini sebe smesnim... ja sam tu samo da pomognem da se pokaze u pravom svetlu
blogovatelj blogovatelj 18:10 19.07.2011

Re: Stvarno ne mogu da ukapirm

Sto se mene tice to je ista ona struktura licnosti koja u realnom zivotu odgovara obicnom siledziji koji se izivljava recimo nad putnicima nekog autobusa


Js mu metodom indukcije pokazao da je isti Bata Stojkovic u "Ko to tamo peva"
Sad vidim da je nestao moj komentar gde sam stavio insert iz filma kada Bata hvali nemacku medicinu.
To je bila finalna stavka u induktivnom dokazu u nekoliko koraka.
Necu da tvrdim nista unapred, ali mislim da je on to obrisao, a ne moderacija.
Sta ces, tako covek shvata slobodu govora. On bi da predlaze resenja za sve probleme u drustvu, a na polzu srpskog roda.
Od nas samo ocekuje da se u svemu slozimo sa njim.
Europljanin i intelektualac, bas poput Bate Stojkovica u pomenutom filmu.



godec godec 15:20 18.07.2011

Ne kažem...

posto se trudim da komentarisem SADRZAJ teksta a ne licnost autora.


Da bih dopunio sliku g. Krakara, njegov "kulturni" nacin komunikacije i strukturu licnosti...


I na kraju samo da kazem da mi nije namera da ovde komentarisem Krkarov liki delo ...


http://www.pionirovglasnik.com/print.php?content=279 Ne kažem...
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 16:18 18.07.2011

Re: Ne kažem...

godec
posto se trudim da komentarisem SADRZAJ teksta a ne licnost autora.



Rado ce Vasa da pojasni sta je pisac hteo da kaze

Ovo citirano se odnosi na moj uobicajeni pristup diskusijama na ozbiljne teme - primer bi bio onaj moj "carsav" kod Krkise/Gorana...

E sad da si se vise potrudio sigurno bi nasao primer gde da mi "trud" nije uvek urodio plodom. Posto mi mnogi odgovaraju direktnim uvredama i slicnim ad hominem "argumetnima" pariram i ja njima ponekad - jedino sto se nikad ne spustam na krkarovsko-ulicarski nivo/recnik...

Jedan od nacina da odgovorim na prljave uvrede (banovanje etc.) je i ovaj satiricno-eksperimentalni blog gde je Krkisa glavni junak. Pa se naravno ovde moze pisati i o njegovom liku i delu bez straha da ce se skrenuti sa teme... Jedino sto svako preuzima odgovornost za svoje pisanje u smislu postovanja pravila bloga (iako ja sam ne brisem postove - moderatori rade svoj posao). Ja licno nisam imao nameru da se ovde VISE bavim njegovim likom i delom (nego sto vec jesam u uvodnom tekstu) iskljucivo da ne bih izgubio isuvise vremena. Sto ne znaci da ipak necu i na tu temu jos nesto vise reci ako nadjem za shodno ... ili me neko "povuce" za jezik...

lelemood lelemood 10:24 19.07.2011

cudo

kakav kompleksas ovaj krkar!
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 10:33 20.07.2011

E

posto mi jedan post propade na Krkisinom najnovijem blogu (nije on brisao nego me banovao u medjuvremenu i pre nego sto sam ja pritisnuo "Objavi" ) a ja ne volim da mi se postovi "gube" evo prenecu ga ovde:

free

Nego ljudi
Kad će da se nađe hrabar čovek da konačno kaže lopovu da je LOPOV?
Zašto se toliko izbegava taj čin da se istina izgovori, i to u oči?
Da li je ta reč zabranjena, ili šta?


Sumnjam da ce se to skoro desiti. Evo i Krkisa se "usudio" da lopovima PAUSALNO nazove stotine hiljada ljudi (mahom izbeglica iz HR, BiH i sa Kosova) koji (pretezno) spadaju u (naj)nize slojeve stanovnistva u Srbiji... A PRAVI I GLAVNI lopovi u Srbiji zive u legalizovanim vilama/stanovima na Dedinju i drugim najekskluzivnijim lokacijama (kad nisu na legalizovanoj jahti negde na Mediteranu). Ti lopovi su (izmedju ostalog) svoje legalizovane "bele parice za crne dane" ulozili i za gradnju i prodaju hiljada legalizovanih stanova u BG, NS etc... pa su mogli sebi da priuste legalizovanu "gajbicu" (ako je vec nisu legalno dobili od drzave - za dzabe). Njima ni na kraj pameti ne bilo da stanuju u nekim "miljakovcima99" i ostalim p.m. kroz cije ulicice njhihove "drumske ladje" ne mogu ni da prodju i cije autobuske stance istovremeno sluze i kao deponije smeca (il' bese da deponije sluze i kao stanice? )
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 07:24 21.07.2011

Krkisa lopov

Hahahaha ... evo ga konacno i Krkisa priznade - da je lopov. Krao covek knjige kao student po knjizarama! I jos ima "opravdanje" da je bio "takav tadasnji eticki kodeks"??? Hm ja bio student u isto/slicno vreme i na istom mestu ali nisam cuo za taj "kodeks" i NI NA KRAJ PAMETI mi nije bilo da kradem knjige (ili da ne kupim studentsku markicu za prevoz) ... iako sam, kao i vecina ondasnjih studenata, "natezao" sa parama. Ali mu verujem da je medju njima lopovima postojao i lopovski kodeks iz koga je proizilazilo da je njihova kradja "legitimna"!!! Pa tako je valjda medju svim lopovima - svi oni imaju neki razlog/opravdanje...

I vidim da sad "računa da je nastupila apsolutna zastara i da u skladu sa etičkim i pravnim normama ima pravo da smatra da više nisje lopov" - po pravnim normama moze biti, ali ne znam koje li to eticke norme kazu da lopov posle odredjenog vremena automatski nije lopov??? Interesantna ova "krkaroetika" sa svojim "eticko-lopovskim" kodeksima...

A za onog jadnog coveka iz jednog primera na Krkisinom blogu izgleda da nema zastarevanja - on je vec 50 godina lopov po nasem vrlom Krkisi. Covek napravio kucu svojim parama na svojoj zemlji sa svim potrebnim papirima i taksama ali jedan zidic podigao 20 cm vise pa nije mogao (vec 50god.) da legalizuje kucu i sad je - lopov. Zato sto je nas nedvosmisleni lopov Krkisa odlucio da pomenutu kvalifikaciju prosiri prakticno na svaki prekrsaj zakona i/ili neizvrasavanje zakonskih obaveza...

Eto nam jos jednog primera onoga sto se u psihologiji zove projekcija: lopov svuda oko sebe vidi lopove. Ili se to mozda u novogovoru zove "relativizacija kradje"? Eh sta ti je podsvest - sad mi je vec mnogo jasnije zasto je Krkisa (bar) 50 puta pomenuo rec u lopov u svom tekstu...

ps. Jes' priznao kradju al' izgleda da mu bas nije pravo sto ju je "špiclov" Simčić prijavio. Ma i meni se ne svidja taj "špiclov" Simčić - nas špiclov Krkisa je mnogo bolji...

pps. A vidim i AD ne moze da mi oprosti sto sam njoj (i svim ostalim citaocima) pokazao da ne zna sta je to "relativizacija zlocina" ... il' zna pa ipak zloupotrebljava taj termin?
AlexDunja AlexDunja 21:59 21.07.2011

Re: Krkisa lopov

pps. A vidim i AD ne moze da mi oprosti sto sam njoj (i svim ostalim citaocima) pokazao da ne zna sta je to "relativizacija zlocina" ... il' zna pa ipak zloupotrebljava taj termin?


el ti to mene nešto prozivaš, vaso?
el ti to principijelno izjednačavaš zločin kradje knjige na sajmu
i zločin masovnih ubistava civila?

i dokazuješ da ja nisam u pravu
kada zločin nazivam zločinom,
a ti nalaziš opravdanje za njega u drugom zločinu?
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 22:43 21.07.2011

Re: Krkisa lopov

Evo odgovora meni na blogu gos'n Krkara
Krkar

srdjazlopogledja

Ajde da ti pomognem, pošto je neophodno, pitanje glasi:
KO KUPUJE VATROGASNI HIDRANT?


Budali svaki dan Božić!

Dakle, pošto niko ne ide u radnju da kupi vatrogasni hidrant - onda mora biti da on nema nikakvu vrednost. I da je besplatan.

Dakle, nema prodavnice hidranata? Niko ne ide da kupi hidrant? Pa otkud onda na ulici? Kako uopšte postoji?

Lood tip. Dalje.
Krkar

A biće i da je nepotreban.

Da li je potreban i gde, pitanje je za onog koji kupuje a ne za onog koji prodaje.
Krkar

I šta onda ima ko da plati za njega!

Ima da plati onaj kome je potreban, da bi ga metnuo tamo di mu je potreban.
Krkar

Osim, naravno kretena koji poštuju zakone. A za one ostale kojima hidrant ne treba - e kad njima izgori kuća, a pošto nisu ludi da plate iz svog džepa polisu osiguranja - onda će da apeluju na svoje pravo da imaju kuću, pozovu se na solidarnost - i opet zahtevaju pare iz džepa nas koji se ponašamo pošteno i poštujemo zakone i plaćamo šta treba.

Načelno, ok deo teksta. Međutim propisi o protivpožarnoj zaštiti su malčice preoštri za zemlju poput Srbije, te to za posledicu ima da se jako mali broj onih koji bi trebalo da se pridržava zakona, stvarno se i pridržava. Gos'n Krkar kaže da nikako zakon nije kriv, tj. oni koji su ga doneli, već narod, dabome, što ne skakuće na nožici. Naravno, ni to sa osiguranjem nije baš kako valja...
Krkar

E 'oće - al' u qrcu!

Ajd', kad ti tako kažeš.

Biće da stvarnost demantuje, i to prečesto za odraslog čoveka.
Krkar

Dosta je poštenom svetu bezobraznih lopova.

Dabome. Povešajmo one što se švercuju u GSP-u.
Krkar

A pošto je meni osim lopova dosta i njihovih apologeta - eto tebe malo na ledu.

Mene? Di me nađe... Boljševičko-huškačko piskaralo lišeno elementarnog znanja.

Krkar

Odavno mi ideš na živce sa svojim posvemašnjim agresivnim lupetanjem o svemu i svačemu svuda i na svakom mestu, nema bloga na kojem tvoj komentar, obično vrlo glup, nije među prva tri.

Sprečimo moje komentare!

Krkar

Ali pošto sam ja fin i pristojan čovek nije bilo u redu da te banujem dok osim suštinskog ne budem imao i formalni razlog. Sad ga imam.

A postoji i "suštinski" razlog?!
Car!
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 08:56 22.07.2011

Re: Krkisa lopov

AlexDunja

el ti to mene nešto prozivaš, vaso?


Komentarisem i odgovaram ti na tvoj post kod krkara. Vec si nedavno kod loadera izrekla jednu insinuaciju (super ste drugari) samo na osnovu toga sto sam se ja izrazio pohvalno o par njegovih postova pokusavajuci da predstavis da ja i jeremija nastupamo zajedno pa je sad konsekventno siris dalje i u pomenutom postu ("jeremija i vasa" ) iako ja njega uopste ne primetih na tom drugom blogu.

Posto sam ubedjen da si znala da sam ja banovan od strane domacina bloga (koji je to rekao/najavio par postova iznad tvog) mora ti biti jasno da negativno izrazavanje ("još manje mogu da ukapiram da ti prijaju preporuke od takvih" ) o osobi koja nije u stanju da ti odgovori baca vrlo ruzno svetlo na tebe kao osobu...

AD

el ti to principijelno izjednačavaš zločin kradje knjige na sajmu
i zločin masovnih ubistava civila?


Ova tvoja sumnja izrazena u formi pitanja zahteva od tebe pojasnjenje: a) ili su u stanju da citatom pokazes i obrazlozis na osnovu cega postavljas ovako uvredljivo pitanje, u suprotnom b) ispada da se radi o jos jednoj insinuaciji ...

AD

i dokazuješ da ja nisam u pravu
kada zločin nazivam zločinom


Ovo je obicna, notorna laz - dokaz: ja sam u mom postu dokazivao da ti pogresno pripisujes kvalifikaciju "relativizacija zlocina"...

AD

a ti nalaziš opravdanje za njega u drugom zločinu?


ovde opet vidim tri mogucnosti:

a) da citatom dokazes ovu sumnju izrazenu u formi pitanja
b) da mi se izvinis
c) u svakom drugom slucaju (ukljucujuci i izbegavanje odgovora) smatracu da se opet radi o podloj insinuaciji na moj racun koju cu prikljuciti zbirci linkova na ovih nekoliko drugih koje si u zadnjih nekoliko dana uspela da "napakujes"...
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 12:30 22.07.2011

Re: Krkisa lopov

srdjazlopogledja

Krkar

Dosta je poštenom svetu bezobraznih lopova.

Dabome. Povešajmo one što se švercuju u GSP-u.


Ma aj' sto on lupeta nego je uspeo da ubedi i prilicno veliki broj ljudi od kojih ne bih to ocekivo u njegovu (besmislenu) tezu da se svakom ko napravi BILO KOJI zakonski prekrsaj moze prilepiti etiketa da je lopov. Znaci ako ja napravim perkrsaj prekoracenja brzine - ja sam lopov Drugim recima, po Krkisi je skoro svako lopov - jedino on nije posto su njegove kradje zastarele

Mislim recima se mogu davati svakakva znacenja ali koliko ja znam srpski osnovno znacenje reci lopov to je uvredljiv naziv za: onaj koji (krisom) otudjuje tudju imovinu.
Ko ne plati neke dazbine, poreze etc. jeste prekrsilac zakona, duznik ali lopov ... hm

srdjazlopogledja

Krkar

Ali pošto sam ja fin i pristojan čovek nije bilo u redu da te banujem dok osim suštinskog ne budem imao i formalni razlog. Sad ga imam.

A postoji i "suštinski" razlog?!
Car!


Samo ti lupaj glavom o zid, koliko ja poznajem krkarologiku stvari stoje ovako:

sustinski razlog je: Krkisa ne podnosi neistomisljenike a ti ga jos ekstra nerviras...

formalni razlog je: napisao si post na njegovom blogu u kojem mu protivurecis a on nema stvarnih kontraargumenata (ovo sa protivurecenjem i nemanjem argumenata i nije obavezno ako je sustinski razlog ispunjen). Pa nas Krkisa je "fin i pristojan čovek" koji se strogo drzi krkaropravila: ne banuj ljude (tu mislim neistomisljenike ... mada nisam bas siguran da li on neistomisljenike uopste smatra ljudima) - pre nego sto se jave na tvoj blog
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 12:47 22.07.2011

Re: Krkisa lopov

sustinski razlog je: Krkisa ne podnosi neistomisljenike a ti ga jos ekstra nerviras...

ВВ, гос'н Кркар негује "слободнију" комуникацију на свом блогу, па рекох да се неће љутити ако и други (неко ову реч пише великим словом, а то за друга К је прихватљиво), користе исти такав начин.
Но, свињске главе су за мене симбол насиља и дискриминације, ругања, а исто је лепо описано у својатању партизанки, привилегија и хране, чини ми се баш у посту на блогу код друга.

Дакле, нису правила једнака за све...
СВИЊЕ СУ ЈЕДНАКИЈЕ


Те кажем ја, поделимо им јабуке.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana