Društvo| Mediji| Politika| Reč i slika

Goran Hadzic uhapšen – Isteklo dejstvo „nevidljive“ kreme

loader RSS / 20.07.2011. u 09:24

 

Vest koja se u poslednje vreme nekako očekivala, kao logična, ili senzacija za medije? Uhapšen je poslednji haški optuženik, Goran Hadžić. Na Fruškoj Gori. Dakle, sve vreme je bio tu negde, kraj nas, samo nam nije bio vidljiv.

33.jpg

Od magacionera, do predsednika tzv. Republike Srpske krajine. Od radnika i člana komunističke partije, do nacionaliste, saradnika policijskih struktura ... Kažu da je u ono tragično vreme veoma dobro zaradio trgujući drvenim građom. Preselio se u Srbiju, u Novi Sad. Njegova porodica danas poseduje pozamašnu imovinu. – Otprilike tako izveštavaju mediji. 

O svojevremenom nestanku Gorana Hadžića pisao sam jedan blog. Pre oko dve godine. Ponoviću samo fotografiju sa tog bloga, više zbog zanimacije, i, naravno, zbog veze sa naslovom ovog posta i njene blage metaforike.

 tajnagoranahadzica.jpg

Goran Hadžić je optužen pred Haškim tribunalom po više tačaka individualne krivične odgovornosti: zločini protiv čovečnosti, uništavanje imovine itd. Naravno, ta individualna odgovornost u onom moralnom smislu uvek je pripisivana i srpskoj državi, ili narodu, u celini. Nekad indirektno, nekad i direktno, kao dokaz da je srpskoj strani s razlogom dodeljen epitet zločinačke. Mera naše kolektivne veze sa tom teškom optužbom zavisi opet od nas, od naše istinske volje da se jasno odreknemo svega što nas sa takvom optužbom povezuje. A povezivalo nas je, između ostalog, i ono za šta je optužen Goran Hadžić. Što bude manje pobune i negovodanja zbog njegovog hapšenja, a više iznošenja jasnog stava da ni u kom smislu ne podržavanmo ono što je dotični eventuelno počinio – to ćemo imati veće pravo da kažemo: ne, mi nismo tako loši, kakvima neki žele da nas prikažu, nego zaslužujemo jednu sasvim suprotnu, lepšu sliku.  

Još nešto. Zanimljivo je da se ovo hapšenje poklapa sa slomom aktuelne etape pregovora između srpske i kosovske strane. Nastavak je najavljen za septembar. To bi moglo da bude veliko trošenje vremena u smislu prikupljanja diplomatskih poena pred eventualno sticanje kandidature za članstvo u EU. Da će ova runda pregovora propasti bilo je, već neko vreme, izvesno. Hapšenje Gorana Hadžića se dešava taman u času kad može i te kako, pred međunarodnom javnošću, da nadomesti pomenutu „štetu“. Dakle, da li je to što se hapšenje Hadžića odigralo baš sada slučajnost ili ne?! 

Ako nije slučajnost, proizvođač one „nevidljive“ kreme poseduje skoro genijalnu anticipaciju i izuzetnu farmako-veštinu.

Kako god bilo, nevezano za sam tajming, Hadžićevo hapšenje sa Srbije konačno skida breme one stalne optužbe da štiti ljude koji su optuženi za najteže zločine. Važno je to zbog slike o sebi koju šaljemo „napolje“, ali – mnogo je važnije zbog promene naše slike pred nama samima. Dakle, pre svega, zbog naše sopstvene savesti.

 



Komentari (201)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

expolicajac expolicajac 09:31 20.07.2011

Da li Boris ima snagu

Osnovno pitanje koje treba raščistiti pre nego Hadžića prebace u Hag jeste "KO MU JE JAVIO DA BEŽI". Ako Boris Tadić to ne izvede do kraja sve što je uradio pada u vodu.
freehand freehand 09:37 20.07.2011

Re: Da li Boris ima snagu

expolicajac
Osnovno pitanje koje treba raščistiti pre nego Hadžića prebace u Hag jeste "KO MU JE JAVIO DA BEŽI". Ako Boris Tadić to ne izvede do kraja sve što je uradio pada u vodu.

Aha. Kao i gde se krio Legija.
Idi, Ex...
loader loader 09:41 20.07.2011

Re: Da li Boris ima snagu

Nešto baš i nisam optimista da će se to silno buđenje istinoljubivosti dogoditi
Makar dok traje ovakva proporcija političkih snaga na srpskoj sceni.
No, bitnije je da se, u ovom trenutku, zadržimo na činjenici da je poslednji haški begunac uhapšen, jer je to ...
.. jer je to ...

.. Šta bi moglo da bude...?

Da - bre :
Mali korak ka Evropi, ali veliki korak za Srbiju

alselone alselone 09:49 20.07.2011

Re: Da li Boris ima snagu

loader
Nešto baš i nisam optimista da će se to silno buđenje istinoljubivosti dogoditi


Nesto bas i ne bih rekao da je sve ovo nista bez te informacije. Naravno da je znacajna ali ne volim te "holandske" fore.
loader loader 10:00 20.07.2011

Re: Da li Boris ima snagu

Alselone:
...ali ne volim te "holandske" fore.

U svakom slučaju, važno je da je Hadžić uhapšen.



Holandske fore (svaka čast na kovanju izraza) ipak su za našu unutrašnju upotrebu. Ovo sa Hagom je bilo davljenje čitave nacije.

alselone alselone 10:04 20.07.2011

Re: Da li Boris ima snagu

loader

U svakom slučaju, važno je da je Hadžić uhapšen. Holandske fore (svaka čast na kovanju izraza) ipak su za našu unutrašnju upotrebu. Ovo sa Hagom je bilo davljenje čitave nacije.


Apsolutno saglasan und srecan & zadovoljan sto je ta prica konacno iza nas.
expolicajac expolicajac 10:09 20.07.2011

Re: Da li Boris ima snagu

Apsolutno saglasan und srecan & zadovoljan sto je ta prica konacno iza nas.

Tvoj odbranaški stav prema ljudima koji su prekršili službena pravila ili političarima koji su izdali protivzakonite naredbe službenicima bezbedonosnih službi, ne negira postojanje krivičnog dela koje se pre sedam godina desilo.
alselone alselone 10:11 20.07.2011

Re: Da li Boris ima snagu

expolicajac

Tvoj odbranaški stav prema ljudima koji su prekršili službena pravila ili političarima koji su izdali protivzakonite naredbe službenicima bezbedonosnih službi, ne negira postojanje krivičnog dela koje se pre sedam godina desilo.


Suncemukalaisano, di si ti video "odbranaski" stav i negiranje krivicnog dela? Ja sam reagovao na ono:
Ako Boris Tadić to ne izvede do kraja sve što je uradio pada u vodu


tyson tyson 13:28 20.07.2011

Re: Da li Boris ima snagu

Ako Boris Tadić to ne izvede do kraja sve što je uradio pada u vodu

Vala baš. Lično Tadić treba da ode u Kinšasu, opali Hadžiću dva šamara i drekne na njega da prizna jer i onako "sve znamo".

Sledeći zadatak za Tadića, zna se - Kenedijevo ubistvo, a onda Lora Palmer.



loader loader 13:32 20.07.2011

Re: Da li Boris ima snagu

tyson
Ako Boris Tadić to ne izvede do kraja sve što je uradio pada u vodu

Vala baš. Lično Tadić treba da ode u Kinšasu, opali Hadžiću dva šamara i drekne na njega da prizna jer i onako "sve znamo".

Sledeći zadatak za Tadića, zna se - Kenedijevo ubistvo, a onda Lora Palmer.




expolicajac expolicajac 13:46 20.07.2011

Re: Da li Boris ima snagu

Vala baš. Lično Tadić treba da ode u Kinšasu, opali Hadžiću dva šamara i drekne na njega da prizna jer i onako "sve znamo".

Ima Boris tebe za takve stvari, a kako vidim ti bi to uradio kvalitetno.
tyson tyson 14:04 20.07.2011

Re: Da li Boris ima snagu

Ima Boris tebe za takve stvari, a kako vidim ti bi to uradio kvalitetno.

Pa, pomno sam proučio na jutjubu kako se šaketaju i bubecaju Cigani po postajama Narodne Milicije, a ja sam štreber.

Nego, jako me zabavlja kako si spremno, takoreći instinktivno reagovao i udžbenički pokušao da spinuješ ceo događaj, uveo Tadića kao glavnu metu u igru, i okrenuo (engl: spinovao) sve u pravcu negativnom po njega. Imao si ili dobru školu, ili dobrog senseija. Za trenutak sam se poneo mišlju da se lično Goran Vesić zanima u trenucima dokolice blogujući pod nikom expolicajac, ali sam se brzo dozvao pameti: taj nikada ne dokoličari. Đavo nikad ne spava.



expolicajac expolicajac 14:58 20.07.2011

Re: Da li Boris ima snagu

Nego, jako me zabavlja kako si spremno, takoreći instinktivno reagovao i udžbenički pokušao da spinuješ ceo događaj, uveo Tadića kao glavnu metu u igru, i okrenuo (engl: spinovao) sve u pravcu negativnom po njega. Imao si ili dobru školu, ili dobrog senseija. Za trenutak sam se poneo mišlju da se lično Goran Vesić zanima u trenucima dokolice blogujući pod nikom expolicajac, ali sam se brzo dozvao pameti: taj nikada ne dokoličari. Đavo nikad ne spava.

Potpuno si promašio, kao i obično. Verovatno da je broj udarac u glavu koji si dobio toliko da ti neuroni prespajaju deo koji je vezan za emocije u onaj za logično zaključivanje. A očigledno da ti Ram memorija slabog kapaciteta pa teško prebacuje podatke na hard disk. Odnosno izvini, primarno pamćenje ti je zbog udaraca oštećeno i neprebacuje podatke u trajni deo memorije.
Toliko o tvom stanju ovako na osnovu pisanija koje sam pregledao.
Ali pošto je čika ex dobrodušan danas, jer je poslednja prepreka za pokazivanje naše ukupne nesposopbnosti otklonjen, objasniću ti šta je pesnik hteo da kaže.
Gospodin Boris Tadić je 2004 godine kohabitirao sa Vojislavom Koštunicom. Ta kohabitacija je opravdana "preživljavanjem ideje reformi" koju je započeo Zoran Djindjić. Zapamti upotrebljavam reč "ideja", a trebao bi znati da od ideje do realzacije postoji mukotrpan put na kome je mnogo prepreka. E zarad tako formulisanog taktičkog cilja "kohabitacije" bata ex je progutao mnogo knedli (da nekažem već čega) kako bi se ta transformacija društva u celini izvršila na onaj način koji bi stvorio objektivne uslove za normalan život u Srbiji.
Nakon preuzimanja izvršne vlasti 2008 godine DS, na čelu sa Predsednikom Tadićem, imao je istorijsku obavezu da okonča taj put transformacije društva i stvori stanje u kome će individualni kvaliteti pojedinaca moći da omoguće lojalnu konkurenciju i ostvare normalni protok ideja kapitala i ljudi.
Ako ti vidiš da je nešto od toga postignuto, onda su tvoji postovi opravdani, i moje pisanje je krajnje maliciozno. Međutim, većina stvari koje su postavljene kao strteški cilj nisu ostvarene.
Pošto je ovo zemlja Srbija, i u njoj je sve moguće, naslućujem da će doći do značajnog usporavanja svih tranzicionih promena i poziv da Predsednik natera, pa makar i sa dva šamara, Hadžića da saopšti imena oni koji su mu javili da se skoloni, bi dao rezultat u sklanjanju sa političke scene nekih od bitnih kočničara ukupnih tranzicionih kretanja.
Ako i posle ovoga nisam jasan, izvini ali više na glupa pitanja ne dajem pametne odgovore.
tyson tyson 15:15 20.07.2011

Re: Da li Boris ima snagu

više na glupa pitanja ne dajem pametne odgovore

Pretpostavljam da ovo nije bilo upućeno meni, jer ja nisam postavio ni jedno pitanje

A i dalje mi nije jasno kako (baš) Tadić može Hadžića da natera da propeva i kaže ko mu je dojavio za raciju.



maksa83 maksa83 15:55 20.07.2011

Re: Da li Boris ima snagu

A i dalje mi nije jasno kako (baš) Tadić može Hadžića da natera da propeva i kaže ko mu je dojavio za raciju.

Pa, ne može, ali ako ova tica ikad propeva na tu temu svakako je do Tadića (tj. službi podređenih Predsedniku države) da tu nit uhvati i vuče dok ne raspara šta god ima da se raspara.

tyson tyson 17:04 20.07.2011

Re: Da li Boris ima snagu

Pa, ne može, ali ako ova tica ikad propeva na tu temu svakako je do Tadića (tj. službi podređenih Predsedniku države) da tu nit uhvati i vuče dok ne raspara šta god ima da se raspara.

Ma jasno je to, a znam i šta expolicajac pokušava da kaže, međutim budimo realni: tica ima manje od nedelju dana da propeva, posle toga teško da će ga iko pitati išta na tu temu (haškom sudu su druge stvari, one iz optužnice, prioritet). Ako pak ipak odluči da u tih nedelju dana, ili čak i kasnije, kaže ko ga je obavestio da dolaze po njega - u šta sumnjam, što bi pričao o tome, ali 'ajde - to jednostavno niko neće moći da ignoriše sve i da hoće, tako da su tu stvari prilično jednostavne.

Onako kako je expolicajac sročio prvobitnu izjavu, otprilike bi bilo "ako Hadžić ne kaže (dok ga ne izruče Hagu) ko mu je javio da će da ga uhapse, to znači da niko na tome nije insistirao, uključujući i Tadića, i to je veliki poraz vladajuće garniture a naročito Tadića (njega je pomenuo) jer ih svrstava u pomgače, zaverenike, štagod". To bi već bila jedna klasična vesićevska, sirova, predvidljiva, štreberska škola spinovanja.

Prateći expolicajčeve nastupe po blogu, strepnja da je namerno napisao kako je napisao mi je i dalje dublja od nade



maksa83 maksa83 17:35 20.07.2011

Re: Da li Boris ima snagu

Ako pak ipak odluči da u tih nedelju dana, ili čak i kasnije, kaže ko ga je obavestio da dolaze po njega - u šta sumnjam

I ja sumnjam, ako Goran Hadžić ima familiju do koje mu je stalo.
freehand freehand 18:28 20.07.2011

Re: Da li Boris ima snagu

maksa83
Ako pak ipak odluči da u tih nedelju dana, ili čak i kasnije, kaže ko ga je obavestio da dolaze po njega - u šta sumnjam

I ja sumnjam, ako Goran Hadžić ima familiju do koje mu je stalo.

Pa sad, pitanje je i da li mu treba štogod dokumentacije, da li mu treba i neka kinta za tu familiju, da li će mu trebati dobar advokat sa asistencijom državnih organa...
Raznih tu karata ima na i ispod stola, u rukavima, i kojekuda još.

O ovome pričam.
mlekac mlekac 18:34 20.07.2011

Ja se svercujem

Da me Mr Loader primeti.

Bio divan kisni dan, temperatura taman opala na pristojnu cifru, pa ceo dan nisam ni pogledala vesti, nit' sam prisla kompu.

Kad ono - dabome!

Eto sta se svasta ocas propusti! Pozz, Mr Loader!
tyson tyson 18:44 20.07.2011

Re: Da li Boris ima snagu

I ja sumnjam, ako Goran Hadžić ima familiju do koje mu je stalo

To, plus ovo što je freehand rekao, plus što bi izdao nekoga ko mu je u zlu času pomogao? Pretpostavljam ozlojeđen, napižđen, pun nemoćnog besa, u takvom stanju poslednje što bi mu palo na pamet je da izdaje ljude koji mu se sada čine većim i važnijim nego što su ikada bili. Ovi ga hapse, a oni su mu se našli kada je trebalo; ma nema šanse da ih tek tako izda sada, dok je još rastrešen.

Kasnije, kad se sve slegne i kad postane racionalniji, kad bude svesno i nesvesno krenuo da traži izlaz, onda bi uz dobrog islednika/pregovarača mogao i da se slabo drži u policiji. Al' tada ga niko za to neće pitati, biće u rukama haške pravde.



freehand freehand 19:57 20.07.2011

Re: Da li Boris ima snagu

tyson
I ja sumnjam, ako Goran Hadžić ima familiju do koje mu je stalo

To, plus ovo što je freehand rekao, plus što bi izdao nekoga ko mu je u zlu času pomogao? Pretpostavljam ozlojeđen, napižđen, pun nemoćnog besa, u takvom stanju poslednje što bi mu palo na pamet je da izdaje ljude koji mu se sada čine većim i važnijim nego što su ikada bili. Ovi ga hapse, a oni su mu se našli kada je trebalo; ma nema šanse da ih tek tako izda sada, dok je još rastrešen.

Kasnije, kad se sve slegne i kad postane racionalniji, kad bude svesno i nesvesno krenuo da traži izlaz, onda bi uz dobrog islednika/pregovarača mogao i da se slabo drži u policiji. Al' tada ga niko za to neće pitati, biće u rukama haške pravde.




I plus što je Freehand i kod Draga VratijaseŠime Kovačevića rekao:
za koji andrak ovakva jedna dripčina kriminalna ima Hagu da bude toliko bitna?
Taj komandovao nije ni svojoj ženi; donosio odluke nije ni u magacinu u kome je radio. Šta, dakle, čini Pačetinca toliko interesantnim?
Sem, možda, svedočenja?

O kome, o čemu i šta bi iz njega moglo toliko vredno da se iscedi, koga ili šta bi njime mogli da gađaju - ja ne mogu ni da nagađam.
gorstak92 gorstak92 20:03 20.07.2011

Re: Da li Boris ima snagu

free
I plus što je Freehand i kod Draga VratijaseŠime Kovačevića rekao:
za koji andrak ovakva jedna dripčina kriminalna ima Hagu da bude toliko bitna?
Taj komandovao nije ni svojoj ženi; donosio odluke nije ni u magacinu u kome je radio. Šta, dakle, čini Pačetinca toliko interesantnim?
Sem, možda, svedočenja?

O kome, o čemu i šta bi iz njega moglo toliko vredno da se iscedi, koga ili šta bi njime mogli da gađaju - ja ne mogu ni da nagađam.

Eto!
Ti mu još izvređao drugara, a on mene banovao
Pa je li to ispravno drugovi i drugarice???
loader loader 22:11 20.07.2011

Re: Ja se svercujem

mlekac

Primetio sam vas, mis Mleki
Ništa niste propustili. važna je hladovina. Ovo je ionako cirkus koji ima precizno određen scenario.

Onako.. drago mi je da ste tu.
Ovo cveće je još svežije
loader loader 09:23 21.07.2011

Re: Da li Boris ima snagu

freehand:

za koji andrak ovakva jedna dripčina kriminalna ima Hagu da bude toliko bitna?
Taj komandovao nije ni svojoj ženi; donosio odluke nije ni u magacinu u kome je radio. Šta, dakle, čini Pačetinca toliko interesantnim?
Sem, možda, svedočenja?

O kome, o čemu i šta bi iz njega moglo toliko vredno da se iscedi, koga ili šta bi njime mogli da gađaju - ja ne mogu ni da nagađam.

Momak vas je baš dojmio :)

On svakako nije iznadprosečno važan, ni po činjenicama kojima bi pred Hagom možda mogao da dopuni celu onu ratnu priču, niti je sam po sebi neka vanprosečno važna zverka. Naprosto, bio je važan kao begunac. Jer, ko god da je ostao među poslednja 3-4 begunca bio bi i te kako pominjan. Da je još 2-3 meseca ostao u ulozi nepronađenog, njegova cena bi narasla višestruko. Bio bi korišćen kao dokaz da Srbija ne sarađuje. Bio bi taster kojim se spolja Srbiji reguliše disanje.

Zašto je baš on ostao među tih poslednjih nekoliko begunaca, a po svojoj težini ne deluje da je zaslužio? Pa, bilo je puno takvih osrednjih među ovima koji su završili u Hagu. Naprosto se moralo desiti da i neko od njih sticajem okolnosti upadne u ovaj poslednji vagon.
sesili sesili 09:33 20.07.2011

Uhapšen!

SVE ima rok trajanja.
loader loader 09:42 20.07.2011

Re: Uhapšen!

Pa, kad se ne stave aditivi..
Dr M Dr M 10:03 20.07.2011

Re: Uhapšen!

Pa, kad se ne stave aditivi..


Izgleda da mu je nestao KOSfaktor..
loader loader 09:26 21.07.2011

Re: Uhapšen!

KOSfaktor..

..
Valjda ne mislite da je ozna sve do juče bila voljna da ne dozna ..?
Dr M Dr M 09:44 21.07.2011

Re: Uhapšen!

Valjda ne mislite da je ozna sve do juče bila voljna da ne dozna ..?


Ma, znali znanje, nisu oni loši djaci, nego su pametni.

Kao kad u školi, pred strogim inspektorom, i nastavnikom u nevolji, ceo razred zamukne a jedan spase nastavnika i kaže tačan odgovor. Inspektor se malo odmršti a sUDBonosni djak ima peticu do kraja godine.

I zahvalni nastavnik ga se uvek seti, ne samo za dan škole..
loader loader 10:40 21.07.2011

Re: Uhapšen!

Ma, znali znanje, nisu oni loši djaci, nego su pametni.

Otud i "nevidljiva" krema sa tačno tempiranim rokom trajanja !

I zahvalni nastavnik ga se uvek seti, ne samo za dan škole..



Dr M Dr M 09:38 20.07.2011

Krem


Ko mu je kriv kad, po ovom suncu, nije koristio kremu sa zaštitnim faktorom!

Ili nije mogao da nabavi, političari potrošili sve zalihe.
loader loader 09:51 20.07.2011

Re: Krem

Ko mu je kriv kad, po ovom suncu, nije koristio kremu sa zaštitnim faktorom!


Ili nije mogao da nabavi, političari potrošili sve zalihe.

Čujem da je Bogoljub u najkritičnijem času kupio poveću količinu
angie01 angie01 18:30 20.07.2011

Re: Krem

Ko mu je kriv kad, po ovom suncu, nije koristio kremu sa zaštitnim faktorom!


a lepo kazu da je to uve zrachenje zahebano!



(u stvari- i nije za zajebanciju!)
loader loader 22:17 20.07.2011

Re: Krem

Angie,
zračenje nikako nije za igranciju,
ali - svi ga koriste da bi preplanuli,
tj. da bi delovali mačastije.

Nije lako oteti se slavi, pozi, erotskom statusu..
Oh, ja se zaneo - pa pravo u trol.
Ste čuli da je uhapšen Hadžić? Naravno. Pogađam šta mislite. Jedino još da vas srdačno pozdravim :)


gorstak92 gorstak92 09:56 20.07.2011

Na vestima

Kažu da je uhapšen na putu između dva objekta
Subjekat hapšenja je bio između dva objekta, a samo jedan predikat!
O gramatiko, Šipko i Klajnu...
Ej, a možda im fali ono vojno ispred objekta?
Neeee
Dr M Dr M 10:00 20.07.2011

Re: Na vestima

Kažu da je uhapšen na putu između dva objekta


To je zbog objektivnog izveštavanja.
gorstak92 gorstak92 10:08 20.07.2011

Re: Na vestima

Dr M
To je zbog objektivnog izveštavanja.

Ha!
Izveštači dakle!
Hoćeš da kažeš da je Hadžić pao zbog Murdoka!!!
Tamo u UK Murdoku zavrnuli ruku malo jače, a on sad peva i šta treba i šta ne. Eto, niko ga nije pitao da li je prisluškivao Hadžićev mobilni, a on odao.

EDIT: Na RTS-u ide naslov ,,Poslednji igrač završene igre"
Veoma je interesantna upotreba reči kao što su igrač i igra u kontekstu hapšenja optuženika Haškog tribunala.
Sumnjam da se on igrao tj. da se bilo ko igrao.
A možda i jeste?
loader loader 11:11 20.07.2011

Re: Na vestima

gorstak92
Dr M
To je zbog objektivnog izveštavanja.

Ha!
Izveštači dakle!
Hoćeš da kažeš da je Hadžić pao zbog Murdoka!!!
Tamo u UK Murdoku zavrnuli ruku malo jače, a on sad peva i šta treba i šta ne. Eto, niko ga nije pitao da li je prisluškivao Hadžićev mobilni, a on odao.





Dr M Dr M 11:33 20.07.2011

Re: Na vestima

Sumnjam da se on igrao tj. da se bilo ko igrao


Kako nije, on igrao Žmurke a BIA Ide maca oko tebe...

Za to vreme, Bramerc igrao Neka bije, neka bije a Tadić odgovarao

lopta na zemlji nije..

Sećaš se tih igrica, kad si bio mali?
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:33 20.07.2011

Re: Na vestima

A možda i jeste?


cek, mozda sad neko uleti sa - puj pike ne vazi
gorstak92 gorstak92 11:45 20.07.2011

Re: Na vestima

Sećaš se tih igrica, kad si bio mali?

Ih de da se ne sećam?

Ja sam sve očekivao neku prsatu voditeljku da Goranu uruči nagradu jer je poslednji učesnik ujedno i pobednik
loader loader 13:48 20.07.2011

Re: Na vestima

... neku prsatu voditeljku ...

Jel to prsatu, osim što se i meni sviđa, nešto pomaže ovde, u boljem prepoznavanju značaja ovog slučaja u njegovoj pseudoistorijskoj celokupnosti ?

outsider92 outsider92 16:03 20.07.2011

Re: Na vestima

loader
Jel to prsatu, osim što se i meni sviđa, nešto pomaže ovde,


Pa jes' ti čit'o skoro strongijeve blogove? Lepo čo'ek napisao koliko su lekovite prsate voditeljke, sa sve pokrićem u nauci
loader loader 09:10 21.07.2011

Re: Na vestima

Pa jes' ti čit'o skoro strongijeve blogove? Lepo čo'ek napisao koliko su lekovite prsate voditeljke, sa sve pokrićem u nauci

Čitao
I ... nemam primedbi

krkar krkar 10:06 20.07.2011

Zavera!

Uapsili ga da smanje čitanost mog bloga o lopovima. Znali su da će odmah neko blog o Hadžiću da napiše.

A taman se našla jedna da me tuži.

Dokaz da Tadić računa na glasove lopova.
Bojan Budimac Bojan Budimac 10:27 20.07.2011

Re: Zavera!

krkar
Uapsili ga da smanje čitanost mog bloga o lopovima. Znali su da će odmah neko blog o Hadžiću da napiše.

Krki, što bi rekla Vlasta, abažavam te!
gorstak92 gorstak92 10:31 20.07.2011

Re: Zavera!

krkar
Uapsili ga da smanje čitanost mog bloga o lopovima. Znali su da će odmah neko blog o Hadžiću da napiše.

Ja sam, očigledno pogrešno, bio uveren da je to da bi se zataškao Cecin nedolazak na suđenje.

Ipak je zbog Krkara.
kremba kremba 11:01 20.07.2011

Re: Zavera!

Bojan Budimac
krkar
Uapsili ga da smanje čitanost mog bloga o lopovima. Znali su da će odmah neko blog o Hadžiću da napiše.

Krki, što bi rekla Vlasta, abažavam te!

Počeću i ja ...
loader loader 11:24 20.07.2011

Re: Zaera!



B92:
Bivši predsednik Republike Srpske Krajine se pred Haškim tribunalom u 14 tačaka tereti za zločine protiv čovečnosti i kršenje zakona i običaja ratovanja.

Haško tužilaštvo navodi da je Hadžić imao efektivnu kontrolu nad pripadnicima srpske milicije i srpske nacionalne bezbednosti u bivšoj SAO Slavoniji, Baranji i Zapadnom Sremu, koje se zajedno sa TO, bivšom JNA i paravojnim formacijama Vojislava Šešelja i Željka Ražnatovića iz Srbije smatraju odgovornim za zločine nad nesrbima u Hrvatskoj.

Goran Hadžić tereti se za progon nesrba na rasnoj, verskoj i političkoj osnovi, za pokušaj istrebljenja i ubistva "više stotina Hrvata i nesrba", za prisilno zatvaranje i zlostavljanje logoraša u kampovima u Dalju, Erdutu u Hrvatskoj kao i u Begejcima, Stajićevu i Sremskoj Mitrovici u Srbiji, te za uništavanje i pljačku imovine nesrpskog stanovništva u Istočnoj Slavoniji.
mayo1 mayo1 13:22 20.07.2011

Optužba

Optužnica Gorana Hadžića tereti za suučesništvo u zajedničkom zločinačkom pothvatu čiji je cilj bio protjerati većinu Hrvata i neSrba sa trećine teritorije Republike Hrvatske. Hadžić i drugi učesnici zajedničkog zločinačkog pothvata su planirali taj dio teritorije Republike Hrvatske pripojiti novostvorenoj državi u kojoj bi Srbi bili većinsko stanovništvo.
Djelovanje u tom smislu je počelo ne kasnije od 25.07.1991. i trajalo je najmanje do prosinca 1993.

Osim po učešću u zajedničkom zločinačkom pothvatu, Goran Hadžić je optužen i po individualnoj odgovornosti za djela:

- istrebljivanja i ubojstva više stotina hrvatskih civila i neSrba, uključujući žene i starce, u Dalju, Dalj- planini, Erdutu, Erdut-planini, Klisi, Lovasu, Grabovcu i Vukovaru
- zatvaranje i držanje više stotina hrvatskih civila i neSrba u logorima na području Hrvatske, kao i izvan Hrvatske, u kojima su zatvorenici živjeli u neljudskim uvjetima i gdje su kontinuirano mučeni, premlaćivani i ubijani
- odvođenje Hrvata i drugih neSrba na prisilni rad u Vukovar, Dalj, Lovas, Erdut, Tovarnik. Prisilni rad je uključivao kopanje grobova, utovar municije za srpske vojne snage, kopanje rovova i druge fizičke poslove na prvim crtama
- uvođenje ograničavajućih i diskriminacijskih odredbi za Hrvate i druge neSrbe, kao što su zabrana kretanja, izbacivanje s posla i stalne pretrese kuća
- stalna premlaćivanja, pljačkanja i proizvoljna uhićenja Hrvata i neSrba
- deportacije i prisilna preseljenja desetke tisuća Hrvata i neSrba sa navedenih područja, uključujući i prisilnu deportaciju u Srbiju 5000 stanovnika Iloka, 20000 stanovnika Vukovara, kao i deportaciju najmanje 2500 stanovnika Erduta u ostatak Hrvatske.
- uništavanje stambenih objekata, uništavanje hrvatskih i nesrpskih kulturnih objekata, spomenika i vjerskih objekata u Vukovaru, Erdutu, Lovasu, Aljmašu, Šarengradu, Bapskoj, Tovarniku.


izvor:ICTY
loader loader 13:30 20.07.2011

Re: Optužba

mayo1:

Optužnica Gorana Hadžića tereti za ...

Šta god da su njeni detalji, koje još treba i dokazati, naravno, svakako se radi o veoma teškim delima. Za ovdašnje prilike je najvažnije da se svest o tim delima potakne i da se ona ne negiraju, već prihvate, kako bi se od takvih stvari napravio jasan otklon.
caricamajka caricamajka 14:15 20.07.2011

Re: Zavera!

Bojan Budimac
krkar
Uapsili ga da smanje čitanost mog bloga o lopovima. Znali su da će odmah neko blog o Hadžiću da napiše.

Krki, što bi rekla Vlasta, abažavam te!

Bojane jel smeju u abažavanju da ti se pridruže sve prečanke?

edit: iz kojih razloga ovo nije završilo u nizu replika koje nose naslov Zavera?
Bojan Budimac Bojan Budimac 14:48 20.07.2011

Re: Zavera!

caricamajka

Bojane jel smeju u abažavanju da ti se pridruže sve prečanke?

Naravno
edit: iz kojih razloga ovo nije završilo u nizu replika koje nose naslov Zavera?

Zato što je softver bloga nepopravljivi krš.
moderator05 moderator05 14:50 20.07.2011

Odgovor

caricamajka


edit: iz kojih razloga ovo nije završilo u nizu replika koje nose naslov Zavera?

Jeste, završilo je u tom nizu kao i komentari naslovljeni sa "Optužba" kojima je samo promenjen naslov - mayo1 je promenio u svom komentaru i zato ispred stoji samo "Optužba", a loader je citirao njegov komentar i zato stoji "Re: Optužba".

I moj komentar je sad u tom nizu, iako sam citirala Vaš komentar, pa mu promenila naslov u "Odgovor". Ako bi neko citirao mene, pisalo bi"Re: Odgovor".

Dodato: Bojane, Bojane!
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 16:04 20.07.2011

Re: Optužba

mayo1
Optužnica Gorana Hadžića tereti za suučesništvo u zajedničkom zločinačkom pothvatu čiji je cilj bio protjerati većinu Hrvata i neSrba sa trećine teritorije Republike Hrvatske. Hadžić i drugi učesnici zajedničkog zločinačkog pothvata su planirali taj dio teritorije Republike Hrvatske pripojiti novostvorenoj državi u kojoj bi Srbi bili većinsko stanovništvo.
Djelovanje u tom smislu je počelo ne kasnije od 25.07.1991. i trajalo je najmanje do prosinca 1993.


Taj zajednički zločinački poduhvat sa ciljem proterivanja većine Hrvata sa trećine teritorije Republike Hrvatske, očito i na sreću, nije uspeo.
Zločinačka družina je procesuirana ili osuđena što u Hagu, što u Beogradu, a u bekstvu je bio narečeni Hadžič, inače, građanin Hrvatske. Međutim...

... Tuđman i brojni drugi učesnici zločinačke udruge, u dugo planiranom zajedničkom zločinačkom poduhvatu, čiji je bio cilj proterati sve preostale Srbe, one koji nisu pobijeni u vreme NDH, sa cele teritorije Republike Hrvatske, ostavarili su, očito i na nesreću, svoj plan. Srba u Kninskoj Krajini, Lici, Baniji, Kordunu, Zapadnoj Slavoniji... gotovo da više i nema, a dan njihovog proterivanja demokratska Hrvatska slavi kao svoj najveći državni praznik.
Malo je članova te zločinačke udruge izvedeno pred lice pravde. Upravo zbog toga i ja, kao ateista, poželim da ima Boga, pa da ih makar posle smrti stigne zaslužena kazna.

mayo1, Srbija je svoje zločince privela pravdi, kada će Hrvatska?


mayo1 mayo1 16:13 20.07.2011

Re: Optužba

mayo1, Srbija je svoje zločince predala pravdi, kada će Hrvatska?


Hrvatska je isporučila 2005. godine posljednjeg optuženika kojeg je Haag od Hrvatske tražio.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 16:31 20.07.2011

Re: Optužba

A šta je sa ostalima, imali još odgovornih za zločine u domovinskom ratu?

Koliko ih je osuđene pred sudovima u Hrvatskoj?

Da li si slučajno uočio razlike u reakcijama građana Hrvatsske na izrečenu kazne Tribunala dvojici hrvatskih generala, u odnosu na reakciju građana Srbije na izrečene kazne onolikim političarima i generalima?

Ako nisi, ja ću da ti kažem: Hrvatska država i njeni građani su na početku svoje katarze. Da li će uspešno proći taj mukotrpni put?
Lično sumnjam. Plašim se da će većina Hrvata ostati u uverenju da su onih 250 do 300.000 proteranih Srba, stanovnika Kninske Krajine, agresori koje je poslao Milošević.

mayo1 mayo1 16:42 20.07.2011

Re: Optužba

A šta je sa ostalima, imali još odgovornih za zločine u domovinskom ratu?
Koliko ih je osuđene pred sudovima u Hrvatskoj?


Pa evo, konkretnih podataka DORH od 30.6.2011:

- pokrenut kazneni postupak: 108
- istraga u tijeku: 20
- optuženo: 79
- obustava istrage: 9
- suđenje u tijeku: 37
- osuđeno: 31
- oslobođeno/prekvalifikacija djela: 11

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 16:51 20.07.2011

Re: Optužba

Pretpostavljam da se navedena statistika odnosi na osumnjičene ratne zločince Hrvate?

Edit: od poznatijih imena u Srbiji smo čuli samo za Glavaša, i sada Merčepa, ili možda ja ne pratim dovoljno pažljivo.

gorstak92 gorstak92 16:53 20.07.2011

Re: Optužba

mayo1
A šta je sa ostalima, imali još odgovornih za zločine u domovinskom ratu?
Koliko ih je osuđene pred sudovima u Hrvatskoj?


Pa evo, konkretnih podataka DORH od 30.6.2011:

- pokrenut kazneni postupak: 108
- istraga u tijeku: 20
- optuženo: 79
- obustava istrage: 9javascript:;
- suđenje u tijeku: 37
- osuđeno: 31
- oslobođeno/prekvalifikacija djela: 11



Vaš broj je 108, a brojevi koje ćete koristiti su na ekranu.
Vreme... sad!
mayo1 mayo1 16:54 20.07.2011

Re: Optužba

Pretpostavljam da se navedena statistika odnosi na osumnjičene ratne zločince Hrvate?


Da, isključivo na pripadnike hrvatskih oružanih snaga.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 16:56 20.07.2011

Re: Optužba

Kao što rekoh sa zakašnjenjem: od poznatijih imena u Srbiji smo čuli samo za Glavaša, i sada Merčepa, ili možda ja ne pratim dovoljno pažljivo
Exitus Letalis Exitus Letalis 19:16 20.07.2011

Re: Optužba

Vojislav Stojković
Kao što rekoh sa zakašnjenjem: od poznatijih imena u Srbiji smo čuli samo za Glavaša, i sada Merčepa, ili možda ja ne pratim dovoljno pažljivo

prilično si navalio na čoveka.
srbija ima duplo više stanovnika od hrvatske iučestvovala je u 4 rata a hrvatska u dva. u bih sa hvo.

odeš na ICTY i pregledaš.

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 22:55 20.07.2011

Re: Optužba

Exitus Letalis

prilično si navalio na čoveka.


Šta da radim kad sam genocidan.
loader loader 22:57 20.07.2011

Re: Optužba


Šta da radim kad sam genocidan.

Prvi čovek koji je priznao genocid
Al, nešto mi je sumnjiv... Ne verujem da je genocidirao bilo koga.. Ne liči mi
cyberm cyberm 08:26 21.07.2011

Re: Optužba

Oni su tek na početku "suočavanja sa prošlošću".

Evo matematike, ako u svakoj drzavi ima X% ratnih zlocinaca:
U Hrvatskoj ima 2*Broj_stanovnika_Hrvatske*X/100 ratnih zlocinaca (2 rata su vodili).
U Srbiji ima 4*(2*Broj_stanovnika_Hrvatske)*X/100 ratnih zlocinaca (4 rata "smo" vodili, a imamo 2 puta vise stanovnika).
<ironija>
Odavde se vrlo lako dolazi do zakljucka zasto Srbija ima 4 puta vise ratnih zlocinaca od Hrvatske."
</ironija>

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 10:13 21.07.2011

Re: Optužba

Koliko to izađe ratnih zločinaca po glavi stanovnika?

loader loader 10:42 21.07.2011

Re: Optužba

Vojislav Stojković:

Koliko to izađe ratnih zločinaca po glavi stanovnika?

I ja sam se pitao...
Nego, loš sam s matematikom,
pa se sve nadam da će neko drugi da izračuna i naškraba u komentar
cyberm cyberm 08:45 22.07.2011

Re: Optužba

Mnogo, narocito sto su neki skloniji zlocinima od drugih.
loader loader 08:57 22.07.2011

Re: Optužba

Mnogo

I ta aproksimativna računica stvar čini mnogo jasnijom, nego što je bila prethodno.
janeznam janeznam 10:12 20.07.2011

Mali camac

" Ja sam samo mali camac privezan za velik brod." To je pocetkom 90-ih za sebe rekao danas uhapseni Hadzic. Na ovo se u nedavnom broju "Vremena" nadovezao Milos Vasic opaskom da je taj camac vremenom postao pun kao brod.
Od magacionera do predsednika Republike Srpske Krajine. Kazem ja lepo, ti priuceni su najopasniji! Pardon, najposlusniji!
loader loader 11:14 20.07.2011

Re: Mali camac

Janeznam:

opaskom da je taj camac vremenom postao pun kao brod.



Legende o gajbicama su tako poučne

Exitus Letalis Exitus Letalis 13:13 20.07.2011

Re: Mali camac

Od magacionera do predsednika Republike Srpske Krajine. Kazem ja lepo, ti priuceni su najopasniji! Pardon, najposlusniji!

a onda nekoliko godina savetnik u NIS-u u novom sadu, i to posle 2000.
i oklen onolika kuća?
od koje love?
sposoban neki magacioner...

Radio kao savetnik u NIS

Po dolasku u Srbiju radio je kao savetnik generalnog direktora Naftne industrije Srbije (NIS) u Novom Sadu, a sa ove funkcije ga je pred kraj mandata smenio tadašnji v.d. direktor Jovan Vulić i rasporedio 22. oktobra 2001. na mesto samostalnog stručnog saradnika u sektoru veleprodaje NIS-NAP.

loader loader 13:19 20.07.2011

Re: Mali camac

Exitus Letalis:
... i oklen onolika kuća?
od koje love? ...


Ma, snob

alselone alselone 13:22 20.07.2011

Re: Mali camac

Kuca uopste nije ni velika niti posebno sredjena, spolja.
loader loader 13:40 20.07.2011

Re: Mali camac

Kuca uopste nije ni velika niti posebno sredjena, spolja.

Ahaa.. - znači iznutra je... E, pa, dobro onda
alselone alselone 13:44 20.07.2011

Re: Mali camac

loader

Ahaa.. - znači iznutra je... E, pa, dobro onda


Bemliga, to ne znam. Odgovorio sam samo na EL komentar.
Exitus Letalis Exitus Letalis 14:01 20.07.2011

Re: Mali camac

alselone
Kuca uopste nije ni velika niti posebno sredjena, spolja.

more...
a kad se uđe u avliju vide se dve ili tri kuće naokolo!
pogledaj pažljivije kad sledeći put prikažu.

možda nije imao ko da kreči:)))
il nisu prodali tog modiljanija:)))
loader loader 14:05 20.07.2011

Re: Mali camac

alselone
loader

Ahaa.. - znači iznutra je... E, pa, dobro onda


Bemliga, to ne znam. Odgovorio sam samo na EL komentar.

Loše razumeto .. (nije ono "e, pa onda je dobro" ) - već .. možda nema spolja, ali ko zna šta se sve ima iznutra - pozlaćeni kipovi narodnih lidera iz 90-tih, pozlaćene wc-šolje...
tyson tyson 14:07 20.07.2011

Re: Mali camac

il nisu prodali tog modiljanija:)))

Baš me zanima ko je zaplakao za tim Modiljanijem; svaka čast Istočnoj Slavoniji i Zapadnom Sr(ij)emu, ali nije to baš, baš svako tamo mogao da ima...



JJ Beba JJ Beba 14:25 20.07.2011

Re: Mali camac

sposoban neki magacioner...

i umetnički sladokusac - Voli čovek Modiljanija

[url=http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2011&mm=07&dd=20&nav_id=526655] Izvor iz istrage potvrdio je međutim, da postoje saznanja da je Hadžić do sada svoje bekstvo finansirao najviše novcem od prodatih umetničkih slika i nakita.
[/url]

edit ne znam šta se događa sa linkovanjem
ovde
loader loader 14:27 20.07.2011

Re: Mali camac

Džaba je bacao lovu - ovi su ga apili kad su hteli.
gedza.73 gedza.73 17:32 20.07.2011

Re: Mali camac

JJ Beba
sposoban neki magacioner...
i umetnički sladokusac - Voli čovek Modiljanija

Ja sam uvek tvrdio da umetnost više šteti nego što koristi.
JJ Beba JJ Beba 20:05 20.07.2011

Re: Mali camac

gedza.73
JJ Beba
sposoban neki magacioner...
i umetnički sladokusac - Voli čovek Modiljanija

Ja sam uvek tvrdio da umetnost više šteti nego što koristi.

AlexDunja AlexDunja 21:11 20.07.2011

Re: Mali camac

*n

JJ Beba
sposoban neki magacioner...
i umetnički sladokusac - Voli čovek Modiljanija


Ja sam uvek tvrdio da umetnost više šteti nego što koristi.

dakle... zen
Exitus Letalis Exitus Letalis 22:26 20.07.2011

Re: Mali camac

Baš me zanima ko je zaplakao za tim Modiljanijem; svaka čast Istočnoj Slavoniji i Zapadnom Sr(ij)emu, ali nije to baš, baš svako tamo mogao da ima...

ćuti, mogli su da iseku modiljanija i da maznu ram:)))
što su redovno radili...
ovako, možda vlasnik i dođe do modiljanija ...
loader loader 22:37 20.07.2011

Re: Mali camac

AlexDunja
*n

JJ Beba
sposoban neki magacioner...
i umetnički sladokusac - Voli čovek Modiljanija


Ja sam uvek tvrdio da umetnost više šteti nego što koristi.

dakle... zen



predatortz predatortz 10:47 20.07.2011

.

Ma, nek' je i ta priča jednom završena.
Gde svi Turci, tu i mali Mujo...
loader loader 11:08 20.07.2011

Re: .

predatortz
Ma, nek' je i ta priča jednom završena.
Gde svi Turci, tu i mali Mujo...

Nemojte... Ta, prozvaće ga u Hagu Mujo, pa će mu tamo, dok budu igrali šaHa, govoriti: "Mujo, ti si na potezu..."
predatortz predatortz 11:14 20.07.2011

Re: .

loader
predatortz
Ma, nek' je i ta priča jednom završena.
Gde svi Turci, tu i mali Mujo...

Nemojte... Ta, prozvaće ga u Hagu Mujo, pa će mu tamo, dok budu igrali šaHa, govoriti: "Mujo, ti si na potezu..."


Kako god, bitno je da mali tamo ne laprda previše.
Dr M Dr M 11:26 20.07.2011

Re: .

Kako god, bitno je da mali tamo ne laprda previše.


Nemoj da mu daješ uputstva ovde.

Ne verujem da sad čita blog.

Ja verujem da će, umesto zlatnog ćutanja da izabere Prava reč i gvozdena vrata otvara.
predatortz predatortz 11:27 20.07.2011

Re: .

Ja verujem da će, umesto zlatnog ćutanja da izabere Prava reč i gvozdena vrata otvara.



Grešiš doktore
gorstak92 gorstak92 11:28 20.07.2011

Re: .

Dr
Ne verujem da sad čita blog.

Oh neeee!!!
A ljudska prava!?

Pa nečitanje bloga je skroz nehumano.

Edita:
predtor Z
Grešiš doktore

Znači ipak čita
Sad mi je laknulo
Dr M Dr M 11:38 20.07.2011

Re: .

predatortz
Ja verujem da će, umesto zlatnog ćutanja da izabere Prava reč i gvozdena vrata otvara.



Grešiš doktore


Možda, al` što da ne priželjkujem...
loader loader 09:33 21.07.2011

Re: .

Možda, al` što da ne priželjkujem...



tajatehno tajatehno 11:34 20.07.2011

Nas covek


A stoka ga je gledala sa ga sa divljenjem kada je branio,oslobadjao,bilo nam je puno srce
gedza.73 gedza.73 12:39 20.07.2011

Re: Nas covek

A stoka ga je gledala sa ga sa divljenjem kada je branio,oslobadjao,bilo nam je puno srce

Kako god zvao ti narod činjenica da je Srbija isporučila vojni i državnički vrh, da su i neki ratni zločinci osuđeni pred srpskim sudovima.

Činjenica je i da su neke susedne zemlje ratne zločince dočekale kao heroje, poštovale kao heroje, opravdavale ubijanja starih i nemoćnih ljudi i dece kao oslobodilačke akcije, oslobađale zlikovce svoje nacionalnosti, predsednici su išli na noge ljidima vrlo sumnjivih moralnih obzira, da je bilo radovanja povodom oslobađajućih presuda ubicama i monstrumima, potajnog seirenja nad brojem svojih i tudjih žrtava.

Pa bih voleo da mi, u skladu sa tvojim komentarom, odgovoriš
Ko je STOKA?
predatortz predatortz 12:41 20.07.2011

Re: Nas covek



Komšije, vi ste na potezu.
gorstak92 gorstak92 12:44 20.07.2011

Re: Nas covek

G
Pa bih voleo da mi, u skladu sa tvojim komentarom, odgovoriš
Ko je STOKA?

P
Komšije, vi ste na potezu.

A taj Stoka? Iz Zagreba?
javascript:;
loader loader 12:53 20.07.2011

Re: Nas covek

Ljudi, aj da ne mešamo komšije Hrvate u ovu ipak našu stvar.
Kakvi god da su oni (komšije), neke loše stvari koje su počinili pripadnici ovdašnjeg roda neće biti manje. Za sada je važno fokusirati se na suočenje, naše, s tim stvarima.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana