Astrologija| Budućnost| Sport| Zabava

jednom sam u maju SMATRALA, kosmet i metohija

ana_radmilovic RSS / 20.07.2011. u 13:39

 znam da se danas ima smatrati na temu uhapšenog hadžića, al meni neki dan prostigao snimak  gde smatram (a više ćutim) na temu kosmeta i metohije. i možda baš jer u senci hadžića (evo gde se šešelj dere i tera sud u qrac - on smatra da su oni za poslati ih na to mesto) danas mi došlo da pripustim ovu slobodnosrpsku emisiju koja je čudna iz dva razloga. tokom cele emisije ja više razmišljam kako da ne kažem neke stvari kako ne bih, je li, u problem dovela svog domaćina - a domaćin s druge strane muči istu muku, i više ne pita nego što pita, jer sve su teme nezgodne. i nikoga ne smeš da pomeneš. 

271186_174957122570493_100001686183373_454917_6266813_n.jpg 

primetila je jedna moja drugarica gledajući emisiju (a verovatno ne bi primetila da joj nisam pričala o kosovu više nego što je to pristojno) da i domaćin i ja - ćutimo. mada kao pričamo. rekla sam joj da je to jer cele noći nisam spavala, jer možda ni on nije spavao, da je to jedna emisija gde uopšte često svet dolazi neispavan i da oni pažljivi (dakle oni koji nisu političari) hodaju po jajima pričajući, svesni da svaka reč može da košta nekoga - na prvom mestu autora emisije. 

sve je nekorektno, pričati o srbima, pričati o albancima, pričati o ljudima imenom i prezimenom, pričati o novinarima...  na mestu gde se i dalje (a mi možemo da pričamo šta hoćemo) oseća strah i tenzija na koju navikneš, pa je ne vidiš, na mestu gde je i dalje normalno čuti da su nekoga silovali (ma nema veze, to je konobarica) pripadnici većinskog naroda (što na nekom drugom mestu dobija na značaju kojeg ovde jednostavno nema) jer ovde je to deo folklora...  hiljadu je priča o kosovu koje bi neko vičan mogao da napiše, ali ne može da ih izgovori jer to prosto zvuči patetično, ili zvuči nezgodno, ili dovodi nekoga u nepriliku. 

tako sam, jednom, ne znajući još uvek šta je kosovo, u nepriliku dovela petrovcija, divnog glumca i čoveka koji je, a šta drugo da radi, napustio svoje kosovo.  posle sam shvatila da najinteresantnije, one najistinitije i najsnažnije priče o kosovu - treba ćutati. jer svaka od tih može jednom da nekoga košta posla, prijateljstva i na kraju - života. uvek zapravo života.

 ps

 ono što nisam rekla (tada još uvek nisam ni znala) u emisiji jeste da je knjiga koju ću možda uspeti da napravim pokušaj da se odgovori na pitanje: šta je kosovo. to je pitanje koje sam postavljala svim sagovornicima, a najvredniji sagovornici na temu kosova nisu nikakvi intelektualci (oni samo seru) nego neki svet od boga zaboravljen, po selima kojih nema na karti.

 

 



Komentari (32)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Spiridon Spiridon 14:48 20.07.2011

..

moj utisak da su vesti sa Kosova (do sada) bile toliko lose da ih ljudi prosto zaobilaze da se ne bi nervirali.

Zivot ide dalje i vesti sa Kosova ce kad tad postati kao i sa svih drugih medija (b92, rts ...)

Znaci kultura, sport, zivot ...

Svaka ti cast Ana na porukama koje saljes i energiji koju ulazes u celu ovu pricu.

Totalno si u pravu da na Kosovu fali dosta stvari ali zar to ne predstavlja izazov za bilo koga da napravi nesto novo i da bude pionir u tome. Meni je kao bivsem teniskom treneru prvo na pamet pao teniski klub u kome bih radio sa klincima koji su verovatno zeljni takve vrste aktivnosti i gde bi to imalo totalno drugu dimenziju u odnosu na fensi klubove po Beogradu (npr).

Biljana 77 Biljana 77 10:36 21.07.2011

Re: ..

prvo na pamet pao teniski klub u kome bih radio sa klincima koji su verovatno zeljni takve vrste aktivnosti

Neki dan je bio prilog iz Prištine vezano za Đokovića i kako se na njegov uspeh gleda tamo.. između ostalog pričao je upravo jedan teniski trener, mlađi čovek, Albanac, onako iskreno... kako kao Albancu ne mogu da mu se dopadaju Đokovićevi stavovi o Kosovu, ali kako opet ovaj ima svako pravo na to, i kako taj stav izražava na jedan sasvim pristojan način da nikoga ne vređa, a sa druge strane kao teniser ima veliki uticaj na popularizaciju tenisa među decom na Kosovu, nezavisno od njegovog i njihovog nacionalnog opredeljenja. Sve u svemu, jedan sasvim iskren odgovor, a opet lako je iskreno pričati o tenisu, a mnogo čemu može izgleda samo da se ćuti.
ana_radmilovic ana_radmilovic 12:08 21.07.2011

Re: ..

Biljana 77
prvo na pamet pao teniski klub u kome bih radio sa klincima koji su verovatno zeljni takve vrste aktivnosti

Neki dan je bio prilog iz Prištine vezano za Đokovića i kako se na njegov uspeh gleda tamo.. između ostalog pričao je upravo jedan teniski trener, mlađi čovek, Albanac, onako iskreno... kako kao Albancu ne mogu da mu se dopadaju Đokovićevi stavovi o Kosovu, ali kako opet ovaj ima svako pravo na to, i kako taj stav izražava na jedan sasvim pristojan način da nikoga ne vređa, a sa druge strane kao teniser ima veliki uticaj na popularizaciju tenisa među decom na Kosovu, nezavisno od njegovog i njihovog nacionalnog opredeljenja. Sve u svemu, jedan sasvim iskren odgovor, a opet lako je iskreno pričati o tenisu, a mnogo čemu može izgleda samo da se ćuti.


Neverovatan je bio početak emisije Balkanskom ulicom, gde autorka razgovara sa Novakovim ocem i kaže kako su Zvečan(i!) dakle, Zvenačni (kao Dečani) mesto koje su podigli Englezi. Nisam čula za Zvečane nego za Zvečan, i koliko me sećanje služi, nigde nisam čitala da su grad podigli Englezi u 20. veku. Sad, to možda nekome ne zvuči važno, ali ja mislim da jeste važno. Ne mislim da novinarka treba da recituje Smrt majke Jugovića, ali mislim da bi trebalo da zna da se "grad Zvečan" pominje, između ostalog, i toj pesmi koja je nastala nešto pre nego su Englezi otkrili da na Kosovu postoji Trepča... Rudnike, inače "provalio je" još Dušan, otud Zlatni Grad na Novom Brdu.

A glede tenisera, jako mi je žao što nisam u mogućnosti da ovde pustim emisiju gde Jeta Džara, albanska novinarka s Kosova razgovara s Borkom Stefanovićem, pa mu zamera na tome što eto, Kosovo ne može da šalje svoje tenisere u svet zbog njega. Bila je jako lična, razgovor vodila u maniru zbog kakvog se RTS nedavno izvinjavao, a sve to u danu kada je na Borka bacalo kamenje i nekakve blokove stiropora.

Kosovo, jug Kosova tačnije, inače je mesto puno bazena, postoje tereni za golf i nekakvi mini-hipodromi. Niko ih, naravno, ne sprečava da zidaju i terene za tenis. Ali tenis je postao čudan simbol nečega što je mladim kosovskim Albancima oduzeto, a zbog nepriznavanja Kosova od strane Srbije.

Ne bih da zvučim grubo, ali SVI pričaju o tenisu.

PS

Naravno, Spira je kao teniski trener imao najbolju i najlepšu moguću asocijaciju na moju priču. Tako se desilo da mu padne na pamet baš tenis. Ono što je Biljana 77 videla na TV, međutim, nije slučajnost. Tenis je postala uzrečica (kada sam ja bila u maju na Kosovu skoro svaki kosovski Albanac je pominjao tenis kao nekakav argument, na TV-u se pričalo o tenisu, stekao bi čovek utisak da na Kosovu nedostaju samo teniski tereni i da je stvar od značaja za opstanak svih zajednica tamo - a nije. Tamo nije, zaista) Novak ih je, pretpostavljam, inspirisao. Ne te klince koji pričaju o tenisu, ali ono što je neko proletos svaki dan pričao na TV svakako jeste. Inspirisao ih je, naravno, da se sete koliko su im onih tamo manje od 100 iljada preostalih Srba naudili. Eto, ni tenis im ne daju da igraju....
Spiridon Spiridon 14:07 21.07.2011

Re: ..

prosto je neverovatno kakve (naizgled nevazne)stvari mogu da postanu mostovi izmedju 2 naroda. Tenis je samo jedan segment. Na polju kulture je verovatno jos vise takvih primera mada me je intervju sa Enverom Petrovcijem malo zabrinuo.

[url=http://www.slobodnosrpski.com/index.php?jezik=sr&meni_link_id=]inace evo i linka na kompletnu arhivu fenomenalne emisije Slobodno Srpski. Pa ko voli nek izvoli.
[/url]
ana_radmilovic ana_radmilovic 15:36 21.07.2011

Re: ..

Spiridon
prosto je neverovatno kakve (naizgled nevazne)stvari mogu da postanu mostovi izmedju 2 naroda. Tenis je samo jedan segment. Na polju kulture je verovatno jos vise takvih primera mada me je intervju sa Enverom Petrovcijem malo zabrinuo.

[url=http://www.slobodnosrpski.com/index.php?jezik=sr&meni_link_id=]inace evo i linka na kompletnu arhivu fenomenalne emisije Slobodno Srpski. Pa ko voli nek izvoli.
[/url]


ali, intervju sa enverom nažalost nije zabrinuo one koje je trebalo. i to je uvek tako. brinu samo dobronamerni, a oni se uglavnom ne bave politikom i malo šta zavisi od njih

ps

drago mi je što imaš dobro mišljenje o slobodno srpski. to je možda najvredniji arhiv, koji će jednog dana poslužiti nekom pametnijem i zainteresovanijem da shvati šta se dešavalo na kosovu tokom ovih godina koje živimo
milos_mijatovic milos_mijatovic 19:44 21.07.2011

Re: ..

ana_radmilovic

Biljana 77
prvo na pamet pao teniski klub u kome bih radio sa klincima koji su verovatno zeljni takve vrste aktivnostiNeki dan je bio prilog iz Prištine vezano za Đokovića i kako se na njegov uspeh gleda tamo.. između ostalog pričao je upravo jedan teniski trener, mlađi čovek, Albanac, onako iskreno... kako kao Albancu ne mogu da mu se dopadaju Đokovićevi stavovi o Kosovu, ali kako opet ovaj ima svako pravo na to, i kako taj stav izražava na jedan sasvim pristojan način da nikoga ne vređa, a sa druge strane kao teniser ima veliki uticaj na popularizaciju tenisa među decom na Kosovu, nezavisno od njegovog i njihovog nacionalnog opredeljenja. Sve u svemu, jedan sasvim iskren odgovor, a opet lako je iskreno pričati o tenisu, a mnogo čemu može izgleda samo da se ćuti. Neverovatan je bio početak emisije Balkanskom ulicom, gde autorka razgovara sa Novakovim ocem i kaže kako su Zvečan(i!) dakle, Zvenačni (kao Dečani) mesto koje su podigli Englezi. Nisam čula za Zvečane nego za Zvečan, i koliko me sećanje služi, nigde nisam čitala da su grad podigli Englezi u 20. veku. Sad, to možda nekome ne zvuči važno, ali ja mislim da jeste važno. Ne mislim da novinarka treba da recituje Smrt majke Jugovića, ali mislim da bi trebalo da zna da se "grad Zvečan" pominje, između ostalog, i toj pesmi koja je nastala nešto pre nego su Englezi otkrili da na Kosovu postoji Trepča... Rudnike, inače "provalio je" još Dušan, otud Zlatni Grad na Novom Brdu. A glede tenisera, jako mi je žao što nisam u mogućnosti da ovde pustim emisiju gde Jeta Džara, albanska novinarka s Kosova razgovara s Borkom Stefanovićem, pa mu zamera na tome što eto, Kosovo ne može da šalje svoje tenisere u svet zbog njega. Bila je jako lična, razgovor vodila u maniru zbog kakvog se RTS nedavno izvinjavao, a sve to u danu kada je na Borka bacalo kamenje i nekakve blokove stiropora. Kosovo, jug Kosova tačnije, inače je mesto puno bazena, postoje tereni za golf i nekakvi mini-hipodromi. Niko ih, naravno, ne sprečava da zidaju i terene za tenis. Ali tenis je postao čudan simbol nečega što je mladim kosovskim Albancima oduzeto, a zbog nepriznavanja Kosova od strane Srbije. Ne bih da zvučim grubo, ali SVI pričaju o tenisu. PSNaravno, Spira je kao teniski trener imao najbolju i najlepšu moguću asocijaciju na moju priču. Tako se desilo da mu padne na pamet baš tenis. Ono što je Biljana 77 videla na TV, međutim, nije slučajnost. Tenis je postala uzrečica (kada sam ja bila u maju na Kosovu skoro svaki kosovski Albanac je pominjao tenis kao nekakav argument, na TV-u se pričalo o tenisu, stekao bi čovek utisak da na Kosovu nedostaju samo teniski tereni i da je stvar od značaja za opstanak svih zajednica tamo - a nije. Tamo nije, zaista) Novak ih je, pretpostavljam, inspirisao. Ne te klince koji pričaju o tenisu, ali ono što je neko proletos svaki dan pričao na TV svakako jeste. Inspirisao ih je, naravno, da se sete koliko su im onih tamo manje od 100 iljada preostalih Srba naudili. Eto, ni tenis im ne daju da igraju....


Срби су увек криви за све....
krkar krkar 02:31 23.07.2011

Re: ..

A glede tenisera, jako mi je žao što nisam u mogućnosti da ovde pustim emisiju gde Jeta Džara, albanska novinarka s Kosova razgovara s Borkom Stefanovićem, pa mu zamera na tome što eto, Kosovo ne može da šalje svoje tenisere u svet zbog njega. Bila je jako lična, razgovor vodila u maniru zbog kakvog se RTS nedavno izvinjavao, a sve to u danu kada je na Borka bacalo kamenje i nekakve blokove stiropora.


[url=http://vimeo.com/23982941][/url]
ana_radmilovic ana_radmilovic 23:22 23.07.2011

Re: ..

http://vimeo.com/23982941

http://vimeo.com/23982941
hvala
legalizacijabg legalizacijabg 14:55 20.07.2011

Savet

Na žalost,kako stvari stoje,jedino rešenje na duži period jeste, maksimalna autonomija za Srbe na severu,i garancija zaštite za Srbe u enklavama i naše manstire i svetinje dole.Uveren sam da bi pravilnim potezima i eskiviranjem koje vuče Tadić i njegova ekipa,Zapad podržao ovaj master plan(ipak je Tadić psiholog,majstor dakle)

Što se tiče očekivanja našeg stanovništva dole,dakle očekivanja od matice,i težnje da se ostane uz skute iste..braćo i sestre,ne nadajte se mnogo.Gledajte svoj interes i use i svoje kljuse.Jednostavno ni mi ne znamo šta ćemo sami sa sobom,ovde je čovek čoveku vuk,opšta medjusobna mržnja i netrpeljivost,i nemojte da očekujete mnogo od zemljaka koji vas nazivaju odvratnom bagrom,kao što je u krkarovom blogu izjavila individua, pod nikom expolicajac.Uzgred strašno uvredivši i ženski rod.

I za to je dobio koliko vidim 15-stak preporuka.Znači,ako imamo ovde mnogo naših kolegenica blogera,a vrlo je verovatno da su i one lupale preporuke,znači i pored tog šovinističkog teksta one su mu lupale preporuku,samo zato što je izjavio da ste odvratna bagra..onda zaključak se nameće sam.

Naravno,nije blog b92 lakmus papir raspoloženja širokih masa.Ipak se ovde mahom okupljaju ideološki ostrašćenici, čast izuzecima.Ali ja bih ipak bio oprezan u očekivanjima podrške s ove strane Kopaonika

ana_radmilovic ana_radmilovic 15:30 20.07.2011

Re: Savet

legalizacijabg
,ako imamo ovde mnogo naših kolegenica blogera,a vrlo je verovatno da su i one lupale preporuke,znači i pored tog šovinističkog teksta one su mu lupale preporuku,samo zato što je izjavio da ste odvratna bagra..onda zaključak se nameće sam.



to mi je promaklo, kao i mnogi drugi momenti na ovom mestu... ali primetila sam da odvratna bagra voli da je se naziva odvratnom bagrom, ne prepozna se valjda, misli da se to odnosi na nekog drugog, a da ona (bagra) kad se složi s onim ko je vređa - automatski prestaje da bude to što jeste... a valjda ipak jeste bagra, čim to voli da čuje za "drugog" ne kapirajući da je taj "drugi" uvek ona sama, bemliga

nurudin nurudin 15:45 20.07.2011

Re: Savet

koji vas nazivaju odvratnom bagrom,kao što je u krkarovom blogu izjavila individua, pod nikom expolicajac.


Ма, он јој то само тепа...
legalizacijabg legalizacijabg 15:57 20.07.2011

Re: Savet

ma to je suviše komplikovano.stvari su mnogo prostije.tih par likova koji su došli iz pizdića u Beograd,ili pak njihovi roditelji došli pa njih klonirali tu u BG,spočitavaju drugima koji su malo kasnije došli u Beograd.ma,srpska posla
Sofroniye Sofroniye 14:56 20.07.2011

Bitno je kako se kaze :)

Na posredan nacin je povezano sa nasom ostrascenostu i nesposbnosti (ili odsustvu volje) da uvazimo stav sagovornika. Naravno da ne mislim na autorku bloga nego cesto na nacin obracanja koji provejava ovim blog prostorima a koji su slika naseg nacina komunikacije...

nurudin nurudin 15:39 20.07.2011

Re: Bitno je kako se kaze :)

Ћутање, ћутња је, драга Ана, некад "најречитија" (где нађох ову реч )

Шта год да сте рекли, само бисте себи, или другима, створили проблем - а, шта би се променило?

Мислим, да ли је ишта могуће више да се каже - па, која би то количина изговорених речи била, и шта са тим речима?

Враћамо се на ону стару причу да на Косову мора да се борави да би се оно доживело - да парафразирам Дуковског - љубав и убиство се не могу описати, морају се доживети - е, тако је и са Косовом!

Маме му ебем кој прв почна„

П. С. Да не беше твог блога, не бих сазнао да је Хаџић ухапшен...
Колике су моћи предизборне године
ana_radmilovic ana_radmilovic 15:45 20.07.2011

Re: Bitno je kako se kaze :)

nurudin

Колике су моћи предизборне године


nesagledive, nurudine, nesagledive! -:)

samodakazemnesto samodakazemnesto 16:22 20.07.2011

Anice,

preporuka k'o kuca!
ana_radmilovic ana_radmilovic 17:13 20.07.2011

Re: Anice,

samodakazemnesto
preporuka k'o kuca!


fala samodatikazemnesto -:)
st.jepan st.jepan 17:36 20.07.2011

Fuck!

Imam neku novu konekciju, neobično elegantnu, bežičnu..., i spektakularno sporu.
Stvar se koči nakon samo nekoliko sekundi, a onda se naredne sekundice dugo čvare, tako da sam jedva uspeo da (u bezbroj nastavaka) odgledam celu špicu.
ana_radmilovic ana_radmilovic 17:53 20.07.2011

Re: Fuck!

st.jepan
Imam neku novu konekciju, neobično elegantnu, bežičnu..., i spektakularno sporu.
Stvar se koči nakon samo nekoliko sekundi, a onda se naredne sekundice dugo čvare, tako da sam jedva uspeo da (u bezbroj nastavaka) odgledam celu špicu.


pusti ga da se "namota" pa ondak lepo na miru... -:) mada, neće tebi tu biti mnogo novoga
sokodbuba sokodbuba 17:43 20.07.2011

neki svet

a najvredniji sagovornici na temu kosova nisu nikakvi intelektualci (oni samo seru) nego neki svet od boga zaboravljen, po selima kojih nema na karti


Ne može čovek koji nije boravio na Kosovu poslednjih desetak godina, i to po selima, kao civil, da pojmi o čemu vi uopšte pričate Ana. Za razumevanje tog prostora, neiskusnom, a zainteresovanom čitaocu ili posmatraču, potrebna je književna forma ili umetnička druge sorte, da bi naslutio. Napišite knjigu. Na Kosovu se materijalizuju i sukobljavaju sve ljudske i nadljudske dimenzije, od najplemenitijih do najokrutnijih, u nekom čudesnom poretku i zapletu, pa svakoga dana imaš antičku dramu, tragediju ili komediju, ili sve odjednom. U jednom selu na Brezovici, aprila 2004., seljaci su napravili barikadu na ulazu u selo, uplašeni zbog događanja u Prizrenu koji su im se nemilosrdno približavali toga dana. Na barikadu su došli pripadnici američkog Kfora koji su imali svoj dnevni zadatak. Stanovnici sela im nisu dozvolili prolaz. Nastao je strašan sukob, uperivanje oružja na muškarce sa decom u rukama, na žene, na dede, na babe, jer su svi oni odlučili da se ne pomere sa improvizovane barikade. Kforu stigne pojačanje, neki guseničari, amfibije, robokapi, uglavnom, seljaci ni da mrdnu, psovke, svađa, mahanje vilama i lopatama... Pojavi se i jedinica Kfora sa vučjacima i krene onako specijalistički uvežbano ka narodu. Sve babe su kao po komandi pojurile u dvorišta i odvezale šarplanince (na Brezovici su seoske džukele čisti šarplaninci i to je samo po sebi nadrealan prizor kada je sve mirno i pitomo), šarplaninci pravo na vučjake i nastane klanica. Zvuci su bili kao iz Danteove fantazije, a krv je šikljala kao u filmovima Kventina Tarantina. Posle pseće bitke od dvadesetak minuta, Kfor se munjevito povukao, uz podršku iz helikoptera. U Prvom ratu vučjaka i šarplaninaca, pobedili su šarplaninci ubedljivo.

Sigurno se svuda na svetu, gde je rat ili sukob, dešavaju slični zapleti, a posebnost Kosova je što nije daleki Kongo. Sličnost je što nas ovi naši crnčići jednako dodiruju kao kongoanski, možda što je osetljivost ovde uvek bila zloupotrebljena, pa je nestala, ili se tako čini.
ana_radmilovic ana_radmilovic 17:52 20.07.2011

Re: neki svet

sokodbuba
Sličnost je što nas ovi naši crnčići jednako dodiruju kao kongoanski, možda što je osetljivost ovde uvek bila zloupotrebljena, pa je nestala, ili se tako čini.


to je živa istina... rabili sentimentalnost i na kraju dobili potpuno ravnodušje.
ali, zanimljiva mi je ova stvar sa šarplanincima. recimo, novobogataši albanci vole da praktikuju lov, i golf ali to je priča za sebe - elem, u lov vode šarplanince a kao oružje koriste, naravno, kalašnjikove. to sam čula u nekom selu, donje (ili gornje... sad đavo bi ga znao, dok ja izvuičem priču iz fundusa) močare. plašio se lokalni živalj i napustio selo čim je došao neko iz undp-a i napravio seljacima put. oni sišli putem, i jedna ili dve porodice zadržale se u tim močarama... gornjim ili donjih, whatever

Ribozom Ribozom 18:02 20.07.2011

Re: neki svet


Nikada te nismo videli ranije uzivo, i sada nam je tvoja pojava u emisiji kompletirala tvoju sliku. Elem, osim precestog dodirivanja kose nismo nasli nikakvu zamerku tvom tv nastupu.
Posebno su dobri tvoji odgorovri koji pocinju sa 'ne znam', koji govore o tvojoj prizemnosti.

Izvini na ovako nepopularno slihtanje, ali nije ponekad lose udeliti kompliment.

sokodbuba sokodbuba 18:15 20.07.2011

Re: neki svet

novobogataši albanci vole da praktikuju lov, i golf ali to je priča za sebe - elem, u lov vode šarplanince a kao oružje koriste, naravno, kalašnjikove. to sam čula u nekom selu, donje (ili gornje... sad đavo bi ga znao, dok ja izvuičem priču iz fundusa) močare. plašio se lokalni živalj i napustio selo čim je došao neko iz undp-a i napravio seljacima put. oni sišli putem, i jedna ili dve porodice zadržale se u tim močarama...


To je skroz normalno ponekad, ali nekoga može i da začudi. Tako se nekada davno pojavila Medeja koja je pobila svoju decu, ili Tit Andronik koji je servirao tuđu decu kao štrudlicu. Dramski sled obavezno, i nažalost, ako je tragičan, ima i svoju kulminaciju, pa posle ako ne znaš šta je prethodilo, pitaš se šta mu bi.

Evo Japanaca osetljivih na Medeju:



Ribozom Ribozom 20:09 20.07.2011

Re: neki svet

Kad smo vec kod lova, amerikanci su dole praktikovali lov divokoza snajperima iz helikoptera.
zadnjapetoletka zadnjapetoletka 00:53 21.07.2011

Re: neki svet

neki svet...pobedili su šarplaninci ubedljivo.

To Sokodububa:
ako nekad objavis knjigu, kakvu god, molim te obavesti me na PP da ne lutam jer pretpostavljam da te izdavac nece pustiti pod blogerskim imenom
ana_radmilovic ana_radmilovic 02:34 21.07.2011

Re: neki svet

Ribozom


Posebno su dobri tvoji odgorovri koji pocinju sa 'ne znam', koji govore o tvojoj prizemnosti.



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:04 21.07.2011

Re: neki svet

sok od buba,

stvarno je osvezavajuci tvoj nacin javljanja! otkrio sam to/te jos ranije, ali uvek je prijatno kada se javis! :)
sokodbuba sokodbuba 13:01 21.07.2011

Re: neki svet

molim te obavesti me na PP


Dogovoreno, zadnjapetoletka

uvek je prijatno kada se javis! :)


Hvala ti Srđane, takođe
noboole noboole 14:12 21.07.2011

Re: neki svet

Meni se cini da je upravo umetnicka ili bilo kakva druga stvaralacka forma sredstvo (nekada i nehoticno) za zamagljivanje. Od svega moze da se napravi papazjanija (pa i od krompira).

Na kraju krajeva dominatna ideja ovoga trenutka ce tesko to ostati zauvek. Na primer, od Kosova nece ostati nista kada Zemlju pojede crveni dzin.

Taska Dana Taska Dana 17:55 20.07.2011

Odgledah i odslusah

...i cuh....:)

Eh,Ana...

Mislim da ce taj vas dijalog zapamtiti oni koji su ga gledali po atmosferi koju ste vas dvje proizveli.
Fascinantno...



....kao Dora kad se obraca kitu na njegovom jeziku a Nemov tata nema pojma sta se to cuje pa se i ne nada...da budem blaga u opisu atmosfere...i da se utopim u vrazju baru pre nego klobuci dodju do povrsine....

A o gradskom duhu u gradovima na Kosovu u kojima vise nema Srba....Prvo nije mnogo gradjana u tim gradovima nikad ni bilo...bilo ih je ali malo....drugo ... mnogi su od tih gradjana iz tih gradova otisli u veci grad Beograd, jos odavno u prave malogradjanske fotelje...na pozicije i uz vlast...u nove stanove...novobeogradske...odavno...jos sedamdesetih.... Kosovo i nema neku veliku gradsku kulturu...uglavnom smo mi tamo bili seljaci...bilo je lepih i plodnih basti...lepih sokaka...narod bio krotak i miran i prilicno spokojan...secam se....
Projekat...licilo je na projekat i meni kad su mi se mnogi drugari i drugarice masovo odselili u BGD tamo tih sedamdesetih sa svojim mama i tatama ....bankari, lekari, odbornici, policajci... Dobrovoljci , uglavnom....a posle se busali u srca puna ljubavi za otetim kosovom....a sta ce...nisu ni oni bas kapirali....




Ribozom Ribozom 19:54 20.07.2011

Re: Odgledah i odslusah

Kosovo i nema neku veliku gradsku kulturu


Nisi u pravu.

Ceo tvoj post mi lici na ono: posle mene potop
ana_radmilovic ana_radmilovic 02:29 21.07.2011

Re: Odgledah i odslusah

Ribozom
Kosovo i nema neku veliku gradsku kulturu


Nisi u pravu.



ima gradsku kulturu... samo jako staru pa je ne prepoznajemo. eno, recimo, zlatni grad.
ili ne baš toliko davno onaj čudesni prizren.
pa i ta mitrovica, na kraju krajeva - dok je bila cela. ili đakovica. a čak i ona priština (i pored toga što se tamo išlo po kazni i još uvek kruže legende da kojega pošalje da tamo službuje taj mora da je nešto gadno zgrešio)

svašta ima na kosovu, pa čak i ostataka gradova... ili gradovi u nestajanju a bez tendencije ka ponovnom nastajanju

ps

a ima i ta istina da sve to baš i nisu bili gradovi kakav je recimo bio beograd, zagreb ili novi sad, sarajevo... ali, takav grad nije bio ni dubrovnik (premda prelep) zimi selo, nigde žive duše, samo babe što po vas dan tračare retke prolaznike i bura. mala mesta su po jednom ista, svuda u svetu - nema gradskog šarenila ali ni smoga

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana