Energetika| Hronika| Politika

Goran Hadžić - ima li enigme?

Drago Kovacevic RSS / 20.07.2011. u 16:17

Pre skoro dva meseca, rekao sam da se neću javljavati na ovome blogu sve dok Vladimir Petrović bude VIP autor. Povod je bio tekst koji relativizuje ratne zločine i ogromna podrška koju je imao od strane blogera.

No, današnje hapšenje Gorana Hadžića je ipak stvar koja je učinila to da prekršim obećanje. Prosto, mislim da je sadržaj onoga što hoću da kažem po važnosti prioritetniji od  moga ličnoga protesta, zapravo, da dopunjava moju prvobitnu reakciju.

Kao što je širom auditorijumu na ovome blogu poznato, ja sam Srbin iz Hrvatske i tamo sam živeo i silom prilika se bavio politikom u jednom jako kritičnom periodu, za koji je vezan i Goran Hadžić. No, širem auditorijumu su prilično nepoznate sve nijanse vezane za egzistenciju Srba u Hrvatskoj kroz prvu polovinu devedesetih godina i njihovu tragičnu sudbinu koja ih je dovela u izbeglištvo širom sveta, iz raznoraznih razloga.

Baš iz takvih "raznoraznih" razloga Goran Hadžić je i poslednji isporučeni haški optuženik. Da kažem odmah, ne  radi se o njegovoj "visokoj" ili značajnoj" ulogi" nego o njegovoj simulaciji važnoga čoveka, a da uopšte nije bio važan u bilo kakvom mešanju karata koje su radili drugi ljudi. No, Hadžić je uživao u takvoj funciji, ona mu je odgovarala i zahvaljujući njoj stekao je značajna materijalna dobra.

Kad se suočimo sa redukovanim činjenicama, onda bi neupućen čovek mogao pomisliti da je Goran Hadžić bio jako važan lik u Miloševićevu i Tuđmanovome zajedničkom zločinačkome poduhvatu oko raspada Jugosalavije, etničkoga inženjreinga, i ishoda koji se ne možemo sanirati ni dvadeset godina posle završetka rata.

Ja ne znam kako će se Goran Hadžić sutra braniti od jako ozbiljnih otpužbi. Tamo mu se stavlja svašta na teret. Od toga da je odgovoran za streljanja na "Ovčari" pa do toga da je bio deo zajedničkog zločinačkog poduhvata koji je predvodio Slobodan Milošević. Ovo zadnje za mene nije upitno jer je zapravo Hadžić bio čovek koji je ceo taj period pristajao da formalno pokriva ono što jeu Istočnoj Slavoniji i specijalno u Vukovaru rađeno po Miloševićevoj volji. Milošević tamo pošalje "Badžu" Stočića za komandanta Teritorijalne odbrane, a formalno ga imenuje Hadžić, dok je "Badža" istovremeno visoki funkcioner MUP-a Srbije. Onda "Badža" u Slavoniu i Baranju dovede Arkana, crvene beretke, razne Šešeljeve, Jovićeve i Bokanove paravojne formacije. Komandanti JNA to prihvate, sve se nekim kvazidomumentima "pokrije" i zapravo pokuša pokriti zločin koji je zajednički planiran. Odgovoran je naravno Goran Hadžić koji je to odlukama pokrivao, a da je njegova efektivna komanda bila potpuno nebitna. Neka mi samo neko ne priča, kako je Hadžić bio nadređen Mrkšiću, Šljivančaninu, Stanišiću, Frenkiju,Badži, Arkanu, Šešelju, Joviću ili Bokanu.. Evo, tvrdim, da Goran Hadžić ni jednom od tih formacija nije mogao efektivno komandovati. No, on to nikada nije negirao, a mislim i da neće. Zašto, najbolje on on zna...I proći će sa jako visokom kaznom..Zašto, opet to on najbolje zna...

Goran Hadžić je jedno vrijeme bio i "Predsjednik RSK". To je vrijeme kad je Milošević odlučio da se riješi Milana Babića koji nije baš dozvoljavao da se sa njim manipuliše bezmjerno. Milošević je tada oktroisao Hadžića u "predsjednika". Ni tada se on nije mješao u svoj posao. Na izborima koji su u RSK usljedili 12. decembra, 1993. godine osvojio je samo 9.150 glasova. Tada je Babić osvojio 129. 000, Martić negdje 65.000, Rade Leskovac, Šešeljev radikal, 14.000, Jovan Opačić oko 7.000, i još nekolicina "lakih luzera"zajedno manje od 15.000.Njega to nije zabrinulo jer je zapravo znao da su ti izbori nebitni. Kasnije je Miloševićeva mašinerija u RSK upravo preko Vukovara, proglašavajući izbore neregularnim, nabacivanjem nevažećih glasova do mjere da je Vukovar ispao kao grad od sto hiljada birača ( nešto veličine bar Leskovca u Srbiji), a nema ni upola toliko stanovnika, eliminisala Babića i u sljedećem krugu izabrala Martića, kandidata koji je bio garancija da će se Miloševićevi i Tuđmanovi planovi oko etničkog inženjeriga realizovati bez većih problema.

Ovdje se mora kazati da Istočna Slavonija i Baranja nikada nisu imali nikakve veze sa Krajinom, odnosno, Sjevernom Dalmacijom, Likom, Kordunom i Banijom. U Istočnoj Slavoniji i Baranji Srbi nikada nisu bili većina, dok u Krajini jesu. U Krajini je živjelo preko 250.000 autohtonih Srba, u Istočnoj Slavoji i Baranji nikada više od 60.000. Istočna Slavonija i Baranja je bila uz granice Srbije, Krajina više od 500 kilometara dalje.

U Istočnoj Slavoniji i Baranji "dogovoreni rat" su vodile isključivo formacije iz Srbije, pogotovo njime komandovale, a u Krajini je otpor Tuđmanu bio apsolutno autohton. Tačno je da su JNA i neke Martićeve formacije bile pod upravom Miloševića, ali većina naroda je bila za otpor, strahujući od ponavljanja ustaškoga genocida.

Krajina je 1995. godine, ispražnjena, njeni stanovnici protjerani u skladu sa Tuđmanovim, Ćosićevim, Miloševićevim, Karadžićevim, Suškovim i Araličinim idejama, a Istočna Slavonija i Baranja ostale Erdutskim Sporazumom pod specijalnim statusom. Istovremeno, autonomiju koja je ponuđena Krajini (ne Istočnoj Slavoniji i Baranji) kroz Plan Z - 4, odbio je Milošević preko Martića, Mikelića, i Šešeljevih satelita, a nekoliko meseci posle toga naredio Hadžiću, pok. Slavku Dokmanoviću i Milovanu Milanoviću - Mrgudu da u ime Istočne Slavonije i Baranje sa Tuđmanom potpišu Erdutski sporazum o specijalnom statusu.

Istovremeno im je naredio da čim potpišu taj sporuzum pređu u Vojvodinu, što su oni uradili. Slavka Dokmanovića je Milošević isporučio Hagu već negde 1997. godine (zanimljivo, to niko ne pominje), računajući da mu je to najbezbolnije u priči kako su "Srbi iz Hrvatske sami krivi", a da se o njegovoj stvarnoj sudbini ni danas ništa ne zna, niti iko govori da ga je Milošević izručio kao prvi"dokaz dobre volje kako je kooperativan". Slavka Dokmanovića je "branio" advokat Toma Fila. Vidim po današnjim vestima da će "braniti" i Hadžića. Veoma zanimljivo.

Od potpisnika Erdutskog sporazuma, danas imamo uhapšenog Hadžića, a "Mrgudom" Milanovićem se bavi specijalni sud za organizovani kriminal glede državnog šverca cigaretama. Lepo društvo, nema šta, ali njihova imovina ostaje neupitna, kao i imovina brojnih njihovih satelita koji su danas širom Vojvodine, a tek po neko u Beogradu.

Gorana Hadžića sam sreo dva puta u životu. Prvi put kao novinar, negde u leto 1993. na Plitvicama. Tad je već bio svestan činjenice da Milošević "tipuje novog guvernera Krajine - Martića, a da je njemu namenjena neka druga uloga" i ponašao se opušteno, pričajući najviše o lokalnom fudbalskom klubu u Pačetinu gde se rodio.

Drugi put u Borovu u Radničkom domu, a bio je maj 1995. godine. Ponašao se kao pristojan čovek, a bili smo politički protivnici. Da, u ono vreme je biti politički protivnik kod struje kojoj je pripadao Hadžić, značilo biti neprijatelj. Za susret u Borovu, mogu danas kazati da je bio prema meni dobronameran, iako sam tada mislio da me plaši. Ukazujući mi, kroz vrlo kratak razgovor da je došlo vreme raspleta i da se "neće moći bez Beograda ništa razrešiti, a šta god mi govorili nema značaja, čoveku ne preostaje drugo nego da vidi kako će zaobići lične probleme koji ga mogu presresti".

U nekom od narednih dana Goran Hadžić će sedeti u Hagu. Videćemo kako će se braniti i hoće li to uopšte ozbiljno pokušavati. Moj je utisak da se ozbiljno braniti neće. Kad bi se ozbiljno branio doveo bi u nepriliku značajan broj svojih prijatelja. A ne treba zaboraviti da su ga ti prijatelji sve do 2004. godine držali na raznim poziciji, među kojima je poslednja bila mesto specijalnog savetnika direktora NIS-a. Ne znam o čemu je Hadžić mogao da savetuje generalnog direktora NIS-a jer se nikada energetikom niti nekim ozbiljnim poslom nije bavio, ako ne podcenim njegovu raniju poziciju magacionera poljoprivredne zadruge u Pačetinu.

Eto..

P.S. Jučer je od strane Evropske Komisije saopšteno kako se daljnji pregovori između "Beograda i Prištine" odlažu za septembar. Nešto mi se čini, mada sam možda "zločast" da je upravo Hadžićevo hapšenje koncesija za odlaganje pregovora na dva meseca. Ovoj vlasti se činilo da bi bilo previše u nekoliko dana isporučiti Hadžića i priznati kosovske carinske pečate....ovako, ispalo je..evo vam Hadžić a pečati će biti za dva meseca...No, mora im se priznati da se pomiču, koliko god to bilo sporo i traljavo, nekoga đavola rade...još kad bi bili sposobni da urade bar malo na tome da građani imaju neku perspektivu i da ne živimo u ovakvoj socijalnoj bedi..

Sad bar Srbi prečani "koji neće da se predaju Hagu" ne mogu biti izgovor za brže napredovanje. Evo, zadnji je uhapšen, ma ko da ga je čuvao ili držao...

 

 

 



Komentari (163)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

bluestar bluestar 16:40 20.07.2011

..

U Istočnoj Slavoniji i Baranji "dogovoreni rat" su vodile isključivo formacije iz Srbije, pogotovo njime komandovale, a u Krajini je otpor Tuđmanu bio apsolutno autohton.



mislis sa starim autohtonim krajisnikom, kapetanom draganom, i ekipom iz centra za obuku golubic. bio je tu jos jedan autohtoni, komadant kninskog korpusa, ratko mladic, poznat po briljantnom zauzimanju skabrnje. spontani narodni otpor..haha
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:48 20.07.2011

Re: ..

bluestar
U Istočnoj Slavoniji i Baranji "dogovoreni rat" su vodile isključivo formacije iz Srbije, pogotovo njime komandovale, a u Krajini je otpor Tuđmanu bio apsolutno autohton.



mislis sa starim autohtonim krajisnikom, kapetanom draganom, i ekipom iz centra za obuku golubic. bio je tu jos jedan autohtoni, komadant kninskog korpusa, ratko mladic, poznat po briljantnom zauzimanju skabrnje. spontani narodni otpor..haha

Ne pripisuj mi ono što nisam kazao. Pročitaj još jednom pa ćeš videti...
Tzv. Kapetan Dragan nikada nije ratovao u Krajini. On je bio samo ratni maneken vojne linije u DB Srbije.Krajinu je napustio već krajem juna 1991. godine, a tamo se vrati 1993. kad više nije bilo rata kao upravnik nekog čudnog centra za obuku gde je bilo i zatvorenika, kažnjenika i drugih nepoćudnih elemenata.
Za JNA sam napisao jasno. Preko nje je Milošević kontrolisao Krajinu vojno, a preko Martića i DB-a politički...jel sad jasno...
No poenta je u tome, što je Krajina mnogo različitija priča od Slavonije i Baranje.
bluestar bluestar 17:05 20.07.2011

Re: ..

No poenta je u tome, što je Krajina mnogo različitija priča od Slavonije i Baranje.



slicna je to prica. bilo mi je malo smesno to autohtono a sam znas da je franko simatovic-frenki kontrolisao sve sto se desavalo u krajini. od pocetaka spontanog ustanka (arkana greskom uhapsilo u dvoru na putu za knin) do takozvanog sentilja gde su ustanici sa banije i korduna okretali milione maraka.
and1 and1 01:35 26.07.2011

Re: ..eee

daj ne laprdaj molim te kako te nije sram - imas li ti stida - reci mi sta su arkanovci radili u zadarskom zaleđu - da te podsjetim hotel Kamen u Benkovcu???
Reci mi sta su radili beli orlovi i komandant Giska u okolici Gospica ha? Lazes da je kapetan dragan napustio dalmaciju (to ti je regija u Hrvatskoj - krajina ne postoji) u junu 1991 - evo ti dokaz da lazes;

http://www.youtube.com/watch?v=dqi-vhV0Dxo&feature=related

hahahaha koji si ti LAZOV - da kapetan Dragan napustio Hrvatsku krajem juna 1991hahahahaha
vasa "pobuna" je smisljeno pod dirigentskom palicom Beograda zapocela upravo u sjevernoj dalmaciji kako bi se hrvatsku presjeklo na dva djela - jer se zna da Hrvatska kao takva ne bi mogla funkcionirati. Htjeli ste veliku Srbiju na liniji karlobag - karlovac -virovitica. Zaboravio si na "srpski" Dubrovnik i juzno ratiste. Nista os srpske kave u srpskom Dubrovniku hahahahahaha
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 16:42 20.07.2011

E Dragec

bas lepo da si se vratio i sto si prekrsio ono besmisleno obecanje. Koje ja i tako nisam razumeo. Bez obzira na nasa neslaganja ja sam tebe ipak i oduvek drzao za najdemokratskijeg od svih kojima sam tepao "drugosrbijanci". A biti demokrata znaci tolerisati one sa kojim se ne slazes a ne zahtevati njihovo odstranjivanje, degradiranje ili sta vec. Vreme moralno politicke podobnosti je odavno proslo valjda ti je to jasno...

pozz
Freedom of Information Freedom of Information 11:31 21.07.2011

Re: E Dragec

bas lepo da si se vratio

maksa83 maksa83 16:47 20.07.2011

povod

Povod je bio tekst koji relativizuje ratne zločine

Ameri imaju običaj da kažu: "Sorry about the cow. I didn't know it was sacred."

Ja se ne sećam da je tekst relativizovao ratne zločine, ali jeste samo uključio brisače i nagazio Svetu Kravu ovdašnjih NVO.

Kako god, meni je drago što nisi održao obećanje.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 16:51 20.07.2011

Re: povod

Maksa
Ja se ne sećam da je tekst relativizovao ratne zločine, ali jeste samo uključio brisače i nagazio Svetu Kravu ovdašnjih NVO.


E da to sam i ja mislio ali me mrzelo da trazim i proveravam na blogovima Vladimira Petrovica. Ali valjda je za njih "relativizovanje zlocina" onako generalna optuzba za sva zla sveta koja uvek moze da se "izvuce iz rukava", uvek opravdava svako ponasanje ukljucujuci i zahtev za "banovanje" kad im se neki neistomisljenik ne svidja
maksa83 maksa83 16:55 20.07.2011

Re: povod

Ali valjda je za njih "relativizovanje zlocina" onako generalna optuzba za sva zla sveta

Pa ne, kevemimilice, nervira me ta fora.

- Nataša Kandić je lowlife.
- Aha - ti relativiziraš ratne zločine!

Ne brate, samo kažem da je Nataša Kandić lowlife.
buba_truba buba_truba 17:04 20.07.2011

Re: povod

maksa83
Ne brate, samo kažem da je Nataša Kandić lowlife.

Ne brate, nego si ti jedan mizogin tip i širiš govor mržnje, pride.
Edit:
gorstak92 gorstak92 17:13 20.07.2011

Re: prasa

max
Kako god, meni je drago što nisi održao obećanje.

A meni su osećanja pomešana.
Ako Draga podržimo u kršenju obećanja to nije dobro za njegov karakter, a opet, njegovi Postovi su neiscrpni izvor nadahnuća za nas blogere.

Npr. ova rečenica ima toliko slojeva.
Drago
Ponašao se kao pristojan čovek, a bili smo politički protivnici.


I da završim, kako se često završava ovde, porukom Dragu:
Drago, piši, samo piši... da tebe nema... nas!
JJ Beba JJ Beba 17:16 20.07.2011

Re: povod

Ne brate, nego si ti jedan mizogin tip i širiš govor mržnje, pride.

nije dobro.
maksa bi širio govor mržnje i bio mizogin tip kad bi rekao da je NK ženetina, matora baba koja umesto da pegla mužu košulje ganja srbe; ili da živi od leševa, kako kopa samo po muslimanskim grobovima.....itd

ovako maksa je samo rekao ono što misli, da je za njega NK lowelife

a da je u Petrovićevim blogu bilo govora mržnje i mizoginije to je fakat, al Maksa nije taj lik
maksa83 maksa83 17:21 20.07.2011

Re: povod

Ako Draga podržimo u kršenju obećanja

Ja sam zavrn'o rukav do ramena, posegao u moje srce i tamo (riljao i riljao i) našao snage da mu oprostim što je jednim klikom u večna cyberlovišta poslao mitsku Prasu, minimum koji očekujem zauzvrat je da bez puno vajkanja prekrši to obećanje o samoblogospaljivanju.
buba_truba buba_truba 17:24 20.07.2011

Re: povod

JJ Beba
nije dobro.
... Maksa nije taj lik

Aman, JJ Bebo, pa zar tebi moram da crtam - šalila se, bre... pa vide li edit i wub (to je bilo za Maksu).

Sapeo te ovaj nagli pad temperature, šta li?
maksa83 maksa83 17:25 20.07.2011

Re: povod

maksa bi širio govor mržnje i bio mizogin tip kad bi rekao da je NK ženetina, matora baba koja umesto da pegla mužu košulje ganja srbe; ili da živi od leševa, kako kopa samo po muslimanskim grobovima.....itd

Iskren da budem, jesam tamo rekao nešto slično ovom što sam u tvom citatu podvukao - da na ružan i neprincipijelan način mlati pare na balkanskom galimatijasu. Wording je drugačiji ali je smisao isti.
gorstak92 gorstak92 17:29 20.07.2011

Re: prasa

Max
minimum koji očekujem zauzvrat je da bez puno vajkanja prekrši to obećanje o samoblogospaljivanju.

Jesi li ti, ili Đenka, rekao ono, parafraziram: ,,Krematorijum je budućnost svakog savremenog društva!"?
Meni je ovaj Post dobar skoro kao Prasa.
Eno, imaš i Stojkovića a.k.a. Jeremija koji preklinje Ms. Milić da nam se vrati.

Ali, nemojmo se zavaravati da se onakvo remek Prasa delo može ikada ponoviti.
maksa83 maksa83 17:31 20.07.2011

Re: prasa

Jesi li ti, ili Đenka, rekao ono, parafraziram: ,,Krematorijum je budućnost svakog savremenog društva!"?

To je bilo u afektu, bio sam bolom ophrvan, molim da mi se briše negativno brojanje.
Ali, nemojmo se zavaravati da se onakvo remek Prasa delo može ikada ponoviti.

O ne, ne može. Zato sam i morao onoliko da riljam.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:38 20.07.2011

Re: prasa

Gorštak, ideš na hlađenje....
Prosto, bilo ti je i ranije tamo mesto nego si mi se nekako provukao..

nsarski nsarski 17:42 20.07.2011

Re: povod

a da je u Petrovićevim blogu bilo govora mržnje i mizoginije to je fakat, al Maksa nije taj lik


У јбт. ДжејДжеј, још ћу да пређем на ћирилицу због овога! Прво, да оставимо Хорација на миру - шта, као он је рекао нешто политички некоректно? Застранио је на политичком састанку? Погрешно се изјаснио? Није се довољно самокритиковао? Мизогинија - он као не воли жене. Мислим да много грешиш. Убеђен сам да обожава жене и да жене обожавају њега.
Да будемо фер: он је рекао шта мисли, то је образложио, а ми можемо да се слажемо с тим мишљењем или не. Можемо да му противречимо или не.

Најгора ствар на свету је кад своје саговорнике не видиш као људе који имају другачије мишљење, већ као отелотворење идеја које треба уништити.

Хорацио је на овом блогу драгуљ и треба га неговати. Ја тако мислим. I'm gonna fight for you VP!


Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:56 20.07.2011

Re: povod

Ja bih šarski strašno voleo da se držiš teme...
4krofnica 4krofnica 18:16 20.07.2011

Re: povod

Хорацио је на овом блогу драгуљ и треба га неговати


slažem se.

ali plašim se da je, sad konačno, napustio zgradu.
(a zbog jednog ..frrk..pa, poprilično glupavog komentara)


VP fan.
angie01 angie01 18:22 20.07.2011

Re: povod

Најгора ствар на свету је кад своје саговорнике не видиш као људе који имају другачије мишљење, већ као отелотворење идеја које треба уништити.


he, he,..sta za ljubimca ide druga ideologija, nego za one koji to nisu!
gvozden_i gvozden_i 18:36 20.07.2011

Re: povod


Најгора ствар на свету је кад своје саговорнике не видиш као људе који имају другачије мишљење, већ као отелотворење идеја које треба уништити.

U 1. članu ustava ovoga Bloge se baš to smatra zapovešću.
Čak u tom smislu se formiraju crne trojke, četvorke, petorke, koje imaju za zadatak da onosposobe, iznerviraju i oteraju svakog ko sttvarno misli, piše, ili ne daj bože počne raspravljati sa gore pomenutim klanovskim Blogerima.
Tako je recimo oteran odavde i Čedomir Antić, brutalno ga napadajući i provocirajući grupa ovde Blogera i prvoboraca koji sebe smaraju moralnim sudijama i kadijama.
gedza.73 gedza.73 18:43 20.07.2011

Re: prasa

Drago Kovacevic
Gorštak, ideš na hlađenje....
Prosto, bilo ti je i ranije tamo mesto nego si mi se nekako provukao..

Slušajte, druže, oće centrala da pogreši jedanput, al ne sto puta...
angie01 angie01 18:44 20.07.2011

Re: povod

Tako je recimo oteran odavde i Čedomir Antić,


e, za njega i suzu da pustim!
gedza.73 gedza.73 18:46 20.07.2011

Re: prasa

Proba jen, jen, jen, dva tri

edit
izvini, Drago, mislio sam da sam i ja banovan, nikako da se pojavi komentar.
A onda jedan za drugim.
gvozden_i gvozden_i 18:53 20.07.2011

Re: povod

angie01
Tako je recimo oteran odavde i Čedomir Antić,


e, za njega i suzu da pustim!


Vodja bande koja ga je odavde oterala je bila ikona ovog bloga, dok nije dojadila Blogu i bogu i narodu...čak je dojadila i svojim fanovima koji su je dizali u nebo više no Tita njegove ljubičice bele.
Ti drugarice svojim komentarom potvrdjuješ konekst o čemu ovde polemišemo. A što bi neko pisao, mislio da bi ti puštala suze ?
freehand freehand 19:14 20.07.2011

Re: povod

Kako god, meni je drago što nisi održao obećanje.

A mrzelo te da ustaješ u ponoć, "šta imamo da se držimo za ruke za punog meseca", nećeš Unfovu bajalicu da recituješ, ne veruješ ti u čaranja?!
A vidi sada:

Evo Drageca, živio nam sto godina!
Wlcome back dear Mr. Kovačević!
JJ Beba JJ Beba 19:17 20.07.2011

Re: povod

Sapeo te ovaj nagli pad temperature, šta li?

teško da mene išta može da saplete, slabo me poznaješ
nsarski nsarski 19:19 20.07.2011

Re: povod

Ja bih šarski strašno voleo da se držiš teme...


OK, da se drzim teme.
Hadzic je zagonetka, zamotana u misterija unutar enigme - da parafraziram jednu ocenu o Cercilu `A Riddle Wrapped in a Mystery Inside an Enigma'Winston S. Churchill, October 1, 1939
A mozda je samo obicni magacioner.
JJ Beba JJ Beba 19:23 20.07.2011

Re: povod

Iskren da budem, jesam tamo rekao nešto slično ovom što sam u tvom citatu podvukao - da na ružan i neprincipijelan način mlati pare na balkanskom galimatijasu. Wording je drugačiji ali je smisao isti.

možda si rekao da NK živi od leševa i sve u tom stilu, nisam baš budno pratila taj blog. Ako si i rekao, kao što tvrdiš da jesi, onda sam o tebi stekla savim drugačiji dojam, izvini.
JJ Beba JJ Beba 19:41 20.07.2011

Re: povod

Прво, да оставимо Хорација на миру - шта, као он је рекао нешто политички некоректно? Застранио је на политичком састанку? Погрешно се изјаснио? Није се довољно самокритиковао? Мизогинија - он као не воли жене. Мислим да много грешиш. Убеђен сам да обожава жене и да жене обожавају њега.

ух јеботе Шарски љут па прешо на ћирилицу!
смрзла сам се


ко би рекао да и ти читаш коментаре укусо? не пазиш на часу? дремаш?
учитаваш

ја нисам рекла да је Петровић ширио мизогинију или било шта друго, рекла сам да је на том блогу било таквих испада, а то је разлика од твоје тврдње да сам рекла да је Пертрповић "застранио на политичком састанку, да се погрешно изхаснио" и шта све ниси натрабуњао горе.
прочитај још једном, било је говора о Макси на на петровићевом блогу и сада већ разјашнјеној чинјеници да је тако говорио Макса, што сам довела у сумњу.

Хорацио је на овом блогу драгуљ и треба га неговати. Ја тако мислим. I'm gonna fight for you VP!

Од кога браниш Петровића? Човек није ни био тема мог коментара.
Очекујем извињење
JJ Beba JJ Beba 19:45 20.07.2011

Re: povod

Drago Kovacevic
Ja bih šarski strašno voleo da se držiš teme...


Nemoj Drago da si strog, viš da se Šarski zbunio i ničim izazvano uzbudio pa krenuo u odbranu Petrovića, onako po difoltu, tek da brani i ako nema od koga ikoga da brani.
izgleda da je to jače od njega, al avaj moša, zahebo se - ja nisam ni spomenula gospodina Petrovića
vishnja92 vishnja92 19:54 20.07.2011

Re: povod

Drago Kovacevic
Ja bih šarski strašno voleo da se držiš teme...

:)))))))))))))
totalno obdaniste, ode mi Drago u vip :)))

sori, evo necu vise, ja sam vrlo zadovoljna danasnjim ucinkom i tim hapsenjem i uopste blogom, i bicu kooperativna od sada pa nadalje, rilirili.

(sta mogu kad si mi ulepsao dan :))
koksy koksy 19:57 20.07.2011

Re: povod


freehand
Evo Drageca, živio nam sto godina!
Wlcome back dear Mr. Kovačević!


је л' се ти ово увлачиш након горштакове погибије?
freehand freehand 20:00 20.07.2011

Re: povod

koksy

freehand
Evo Drageca, živio nam sto godina!
Wlcome back dear Mr. Kovačević!


је л' се ти ово увлачиш након горштакове погибије?

Prvo - mogu i ja nekad da glumim karakternu ulogu, što uvek mene da streljajuz i da igram mrtvaka?
Drugo - ovo mesto bez Drageca nije isto. Vidiš li ti kakvo je opštenarodno veselje nastalo glede Vaskrsenja?
nsarski nsarski 20:03 20.07.2011

Re: povod

Очекујем извињење

OK, imas moje izvinjenje. Iskreno.
U zaru pravedne ljubavi prema Horaciju (slab sam na njega, ybg.), nisam ni primetio da je recenica sklopljena na drugi nacin.

Jel' sad OK?
nsarski nsarski 20:06 20.07.2011

Re: povod

he, he,..sta za ljubimca ide druga ideologija, nego za one koji to nisu!

NG, ona dugo obecavana kafa te ceka da mi na tenane objasnis sta si ovim komentarom htela da kazes.
koksy koksy 20:12 20.07.2011

Re: povod

freehand
koksy

freehand
Evo Drageca, živio nam sto godina!
Wlcome back dear Mr. Kovačević!


је л' се ти ово увлачиш након горштакове погибије?

Prvo - mogu i ja nekad da glumim karakternu ulogu, što uvek mene da streljajuz i da igram mrtvaka?
Drugo - ovo mesto bez Drageca nije isto. Vidiš li ti kakvo je opštenarodno veselje nastalo glede Vaskrsenja?


јбг, ја - ситна боранија - сад не смем ништа да кажем након што је професор добио жући картон због ради непридржавања теме.
зато ја - што рече ана радмиловић - сматрам да се поводом горановог хапшења осећам прилично - паче потпуно! - евентуално.
vishnja92 vishnja92 20:16 20.07.2011

Re: povod



nije obdaniste, predskolska rekreativna nastava
JJ Beba JJ Beba 20:21 20.07.2011

Re: povod

nsarski
Очекујем извињење

OK, imas moje izvinjenje. Iskreno.
U zaru pravedne ljubavi prema Horaciju (slab sam na njega, ybg.), nisam ni primetio da je recenica sklopljena na drugi nacin.

Jel' sad OK?

pa baš i nije.
ne možeš tek tako da zaskoćiš nekog i raspališ po njemu sve one ljupko zle insinuacaije tipa- Зaстранио је на политичком састанку?- Погрешно се изјаснио-Није се довољно самокритиковао? Мизогинија- i da misliš da je izvinjenje u jednoj rečenici dovoljno.
i još та ћирилица која као треба да ми говори о степену твоје љутње, valjda

није ок Шарски, ал извињење прихватам
freehand freehand 20:29 20.07.2011

Re: povod

i da misliš da je izvinjenje u jednoj rečenici dovoljno.
i još та ћирилица која као треба да ми говори о степену твоје љутње, valjda

A što mu odmah nisi rekla da ne treba da se izvinjava nego smesta da odseče levo uvo?
Mis'im - za mizoginiju.
Onda desnu ruku do ramena, za ćirilicu.
A za Natašišku, b'ate...
JJ Beba JJ Beba 20:35 20.07.2011

Re: povod

freehand
i da misliš da je izvinjenje u jednoj rečenici dovoljno.
i još та ћирилица која као треба да ми говори о степену твоје љутње, valjda

A što mu odmah nisi rekla da ne treba da se izvinjava nego smesta da odseče levo uvo?
Mis'im - za mizoginiju.
Onda desnu ruku do ramena, za ćirilicu.
A za Natašišku, b'ate...

jbg kad nemam tebe za drvenog advokta

edit

šarski je veliki dečak, može i sam, ne treba mu šaptač
a i dovoljno dugo se poznajemo da nepošebujemo nikog da nas interpretira
nsarski nsarski 20:39 20.07.2011

Re: povod

JJ Beba
nsarski
Очекујем извињење

OK, imas moje izvinjenje. Iskreno.
U zaru pravedne ljubavi prema Horaciju (slab sam na njega, ybg.), nisam ni primetio da je recenica sklopljena na drugi nacin.

Jel' sad OK?

pa baš i nije.
ne možeš tek tako da zaskoćiš nekog i raspališ po njemu sve one ljupko zle insinuacaije tipa- Зaстранио је на политичком састанку?- Погрешно се изјаснио-Није се довољно самокритиковао? Мизогинија- i da misliš da je izvinjenje u jednoj rečenici dovoljno.
i još та ћирилица која као треба да ми говори о степену твоје љутње, valjda

није ок Шарски, ал извињење прихватам


U, bre, ne preteruj. Presao sam na cirilicu u tom odgovoru jer ja inace, kada pisem rukom, uvek koristim cirilicu. Tako sam uvek radio, pa mi je prelaz na cirilicu delovao kao direktnije obracanje.

A onog VP-ovoj posta se secam, onog o tekstu N.Kandic u NYTimesu. Njega je taj tekst dojmio kao nekorektan i nefer, preteran i opinionated. Posle su ga neki komentatori hvalili zbog tog misljenja, drugi pljuvali. Standard operating procedure. Govora mrznje i raznih drugih nekorektnih ispada ima na skoro svakom blogu, zasto bi VP-ov bio izuzetak, posebno kad je pisao o jednoj tako eksplozivnoj temi. I, da rezimiramo, u cemu je sad sve to big deal?
Zapravo, najbolje je da batalimo ovaj exchange.

JJ Beba JJ Beba 20:42 20.07.2011

Re: povod

Zapravo, najbolje je da batalimo ovaj exchange.

i ja mislim tako

loveyou loveyou 20:43 20.07.2011

Re: povod

u cemu je sad sve to big deal?


jeste big deal sistematski spushtati nivo razmene
freehand freehand 20:45 20.07.2011

Re: povod

JJ Beba
Zapravo, najbolje je da batalimo ovaj exchange.

i ja mislim tako


I pustila si ga živog i nepovređenog?!
Ccc
Omlitavila si, Bebo.
angie01 angie01 21:07 20.07.2011

Re: povod

nsarski
he, he,..sta za ljubimca ide druga ideologija, nego za one koji to nisu!NG, ona dugo obecavana kafa te ceka da mi na tenane objasnis sta si ovim komentarom htela da kazes.


e, hebes s kafom obseraciju komentara-onda lakse ide hard kor ogovaranje!:)))
nsarski nsarski 21:09 20.07.2011

U talking to me?

jeste big deal sistematski spushtati nivo razmene


JJ Beba JJ Beba 21:11 20.07.2011

Re: povod

I pustila si ga živog i nepovređenog?!
Ccc
Omlitavila si, Bebo.

hahahaha jbg misliš džaba sva ta teretana

ne možemo svi biti tako ukrućeni ko ti, da ne kažem qrčeviti


u mraku je i miris ruže trnovit.
paki_i_paki paki_i_paki 21:14 20.07.2011

Re: povod

Ne brate, nego si ti jedan mizogin tip i širiš govor mržnje, prid
i to na nacionalnoj , verskoj ,rasnoj,rodnoj osnovi .a i sklon si sadizmu,mrziš civilizaciu, misliš da je zemlja ravna ploča koju nose slonovi. A ako imaš loše mišljenje o Jasni Bogojević onda te pod hitno treba spalit na lomači jer si vjerskozatucani fanatik
koksy koksy 21:15 20.07.2011

Re: povod

loveyou
u cemu je sad sve to big deal?


jeste big deal sistematski spushtati nivo razmene


ti bi da se grudvaš, jelda?
freehand freehand 21:20 20.07.2011

Re: povod

šarski je veliki dečak, može i sam, ne treba mu šaptač
a i dovoljno dugo se poznajemo da nepošebujemo nikog da nas interpretira

Ja se profi nisam ni obraćao, nego tebi. Iz pet puta reaguješ na jedan njegov komentar.
A nisam ni znao da ste Mi, jbg.
S tim što mu ti malo naskačeš na mamicu, a onda ga mimičiš.
Al realno, sem što si dosadna - to nije moja stvar.
ne možemo svi biti tako ukrućeni ko ti, da ne kažem qrčeviti

Realno - ne možete.
angie01 angie01 21:25 20.07.2011

Re: povod

Drago-super ti je blog!

izvini za silna skretanja-ljudi te se uzeleli, pa ne znaju vise da kontrolisu emocije!:)))

moraces da napises nesto van dramaticnih tema-vidis da je neophodno!

dobrodosao nazad!
koksy koksy 21:31 20.07.2011

Re: povod

izvini za silna skretanja-ljudi te se uzeleli, pa ne znaju vise da kontrolisu emocije!:)))


hvala porparolu u ime svih nas oftopikovaca!
antioksidant antioksidant 21:35 20.07.2011

Re: povod


sori, evo necu vise, ja sam vrlo zadovoljna danasnjim ucinkom i tim hapsenjem i uopste blogom, i bicu kooperativna od sada pa nadalje, rilirili.

(sta mogu kad si mi ulepsao dan :))

pa nije drago uhapsio hadzica?
JJ Beba JJ Beba 21:42 20.07.2011

Re: povod

Al realno, sem što si dosadna - to nije moja stvar.


realno


Iz pet puta reaguješ na jedan njegov komentar.

a zašto se to tebe tiče, realno?

A nisam ni znao da ste Mi, jbg.

jesmo, dugo smo ovde, imali smo svojih terenutaka
realno

Realno - ne možete.

realno ne možemo!
do takve visine čovek mora nisko da padne
realno
ps
imam copyright na realno, pitaj Šarskog, on zna


freehand freehand 21:52 20.07.2011

Re: povod

antioksidant

sori, evo necu vise, ja sam vrlo zadovoljna danasnjim ucinkom i tim hapsenjem i uopste blogom, i bicu kooperativna od sada pa nadalje, rilirili.

(sta mogu kad si mi ulepsao dan :))

pa nije drago uhapsio hadzica?

To bi smeo da potpišeš?
niccolo niccolo 21:54 20.07.2011

Re: povod

pa nije drago uhapsio hadzica?

Nego Dačić
freehand freehand 22:00 20.07.2011

Re: povod

do takve visine čovek mora nisko da padne
realno

Može malo tumačenje ove intelektualne vratolomije?
Ako negde zloupotrebim da znam da li sam zajebo sebe ili onog preko puta.
Da ne dođe do samopovređivanja, mislim.
angie01 angie01 22:03 20.07.2011

Re: povod

Nego Dačić



kaze, sad vec cuveni slobodan milosevic sa twittera:

Palma o hapšenju Gorana Hadžića: "Čujem da ga je prijavio neki Italijan, Modiljani..."
JJ Beba JJ Beba 22:08 20.07.2011

Re: povod


Može malo tumačenje ove intelektualne vratolomije?

niko nije toliko glup da ne može da posluži kao primer
jbg


freehand freehand 22:21 20.07.2011

Re: povod

JJ Beba

Može malo tumačenje ove intelektualne vratolomije?

niko nije toliko glup da ne može da posluži kao primer
jbg



Neki ipak jesu toliko da je sramota sa njima se prepirati.
JJ Beba JJ Beba 22:33 20.07.2011

Re: povod

freehand
JJ Beba

Može malo tumačenje ove intelektualne vratolomije?

niko nije toliko glup da ne može da posluži kao primer
jbg



Neki ipak jesu toliko da je sramota sa njima se prepirati.

e vala nemoj, ta ti je pametna.
nedostatak moje pameti nadoknadiće tuđa glupost.
maksa83 maksa83 22:38 20.07.2011

Re: povod

you two, get a room
freehand freehand 22:51 20.07.2011

Re: povod

JJ Beba
freehand
JJ Beba

Može malo tumačenje ove intelektualne vratolomije?

niko nije toliko glup da ne može da posluži kao primer
jbg



Neki ipak jesu toliko da je sramota sa njima se prepirati.

e vala nemoj, ta ti je pametna.
nedostatak moje pameti nadoknadiće tuđa glupost.

Bebo... Koliko sam ti puta do sada iskazivao svoju najdublju naklonost?
Svakako nedovoljno.
Devojko, biti džentlmen ne poznajući tebe samo je šuplja fraza.

Makso - vidi brufen!
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:58 20.07.2011

Re: povod

koksy
зато ја - што рече ана радмиловић - сматрам да се поводом горановог хапшења осећам прилично - паче потпуно! - евентуално.

Hm, da, potpuno si skinuo Anin stil davanja besmislenih (nadrogiranih) komentara. Bravo.
JJ Beba JJ Beba 23:21 20.07.2011

Re: povod

maksa83
you two, get a room

makso, drž se vina, pusti vodu
JJ Beba JJ Beba 23:24 20.07.2011

Re: povod

freehand
JJ Beba
freehand
JJ Beba

Može malo tumačenje ove intelektualne vratolomije?

niko nije toliko glup da ne može da posluži kao primer
jbg



Neki ipak jesu toliko da je sramota sa njima se prepirati.

e vala nemoj, ta ti je pametna.
nedostatak moje pameti nadoknadiće tuđa glupost.

Bebo... Koliko sam ti puta do sada iskazivao svoju najdublju naklonost?
Svakako nedovoljno.
Devojko, biti džentlmen ne poznajući tebe samo je šuplja fraza.





noge treba da budu brže od jezika


maksa83 maksa83 23:26 20.07.2011

Re: povod

makso, drž se vina, pusti vodu

Ejeee, šta je sledeće - "1, 2, 3 - sve što kažeš to si ti"?

Mis'im, stvaaarno.

(smajli razočaran)
JJ Beba JJ Beba 23:31 20.07.2011

Re: povod

maksa83
makso, drž se vina, pusti vodu

Ejeee, šta je sledeće - "1, 2, 3 - sve što kažeš to si ti"?

Mis'im, stvaaarno.


zašto takvo pitanje ne postaviš svom drugaru?

(smajli razočaran)

a tek moj smajli. to i nije smajli, nije ni za opisivinje.


maksa83 maksa83 23:38 20.07.2011

Re: povod

zašto takvo pitanje ne postaviš svom drugaru?

Mislio sam da je očigledno, ali hajde - drugar (?) mi nije rekao da pustim vodu.

Ovo je poprilično izgubilo smisao, iskreno mi je žao što sam se mešao u tuđu aristeju.
Glupo, neće se ponoviti.

Tejk ker.
JJ Beba JJ Beba 23:45 20.07.2011

Re: povod

mi nije rekao da pustim vodu.

pogrešno si skapiraro, ali se i tako može protumatičiti, istina.
bila je to sarkastična opaska na ono tvoje get a room, a čovek se prislonio na mene pa davi li davi, ko zmija žabu. i to mu je postala navika.
samo se branim od.

tebe svakako nisam imala nameru da uvredim, i ako jesam izvini.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:28 21.07.2011

Re: povod

vishnja92


nije obdaniste, predskolska rekreativna nastava


Ti da se uozbiljiš, znaš!
sahmatbg sahmatbg 11:04 21.07.2011

Re: povod

Wlcome back dear Mr. Kovačević!

legalizacijabg legalizacijabg 16:53 20.07.2011

devedeset i neka

angie01 angie01 18:46 20.07.2011

Re: devedeset i neka



Ribozom Ribozom 23:06 20.07.2011

Re: devedeset i neka

angie01




A 50 puta si qukala nad opsadom sarajeva. Tada se mi nismo smejali.
bene_geserit bene_geserit 07:23 21.07.2011

Re: devedeset i neka

legalizacijabg
Da sećam se kad je Slobo 'zamenio neposlušnog' Milana Babića ovom kreaturom, nekako se osećalo u zraku da je to početak kraja iluzije o 'iskrenom patrioti' Miloševiću, a polagano otkrivanje prave prirode zločinačkog prokomunističko-mafijaškog režima S.M.

To je bila otprilike prekretnica.Barem za inteligentniji deo naše nacije

Inteligentniji deo nase nacije nije ni imao iluzije o Milosevicu.
I molim te, stavljaj blanko iza zareza, tacke i sl. Mnogo je necitljivo ovako.
angie01 angie01 07:24 21.07.2011

Re: devedeset i neka

A 50 puta si qukala nad opsadom sarajeva. Tada se mi nismo smejali.


buba_truba buba_truba 16:53 20.07.2011

Oooo...

Drago, ulepša mi ovaj kiseli ostatak dana.

Nije isto ovde bez tebe... makar se i ne slagali, pa i svađali... Lepo je što si opet tu.
highshalfbooze highshalfbooze 17:00 20.07.2011

Neistina

Pre skoro dva meseca, rekao sam da se neću javljavati na ovome blogu sve dok Vladimir Petrović bude VIP autor. Povod je bio tekst koji relativizuje ratne zločine i ogromna podrška koju je imao od strane blogera.


Nije istina da je blog relativizovao ratne zločine, niti je istina da je data ogromna podrška relativizaciji zločina.

A ja bih voleo da vidim neki vaš tekst iz tih godina koji izveštava sa terena upravo o ratnim zločinima koji su činjeni.

Edit: da... drago mi je što ste se vratili, ali mi se ne sviđa način.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 17:03 20.07.2011

Slažem se, Drago...

.... sa ovim : Ovdje se mora kazati da Istočna Slavonija i Baranja nikada nisu imali nikakve veze sa Krajinom, odnosno, Sjevernom Dalmacijom, Likom, Kordunom i Banijom., s tim što bih tu dodao i Zapadni Srem, a i to da nikakve veze nisu imali ni pre ratova 90-tih.

PS: Lepo je što si se vratio, a nadam se da će se vratiti i Ms MIlić... jednog dana.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 20:31 20.07.2011

Re: Slažem se, Drago...

Vojislav Stojković
.... sa ovim : Ovdje se mora kazati da Istočna Slavonija i Baranja nikada nisu imali nikakve veze sa Krajinom, odnosno, Sjevernom Dalmacijom, Likom, Kordunom i Banijom., s tim što bih tu dodao i Zapadni Srem, a i to da nikakve veze nisu imali ni pre ratova 90-tih.

Osim što su bili deo iste "republike"-"države", koja je bila neprijateljski nastrojena prema delu svog stanovništva. Dakle, ta "nebitna" veza je isto toliko nebitna koliko i sami uzroci rata.
Ali ovo je još zanimljivije:
Drago Kovačević
U Istočnoj Slavoniji i Baranji Srbi nikada nisu bili većina, dok u Krajini jesu. U Krajini je živjelo preko 250.000 autohtonih Srba, u Istočnoj Slavoji i Baranji nikada više od 60.000.

Sada pitanje: šta autor podrazumeva pod Istočnom Slavonijom, Zapadnim Sremom, pošto je Baranja određena rekama, i ako smem primetiti, uvek je bila naseljena većinom Srbima.
"Autohtono" daje nekakvu razliku, i tu se valja malo raspitati.
mayo1 mayo1 22:08 20.07.2011

Re: Slažem se, Drago...

...pošto je Baranja određena rekama, i ako smem primetiti, uvek je bila naseljena većinom Srbima.


Netočno.

srdjazlopogledja srdjazlopogledja 22:13 20.07.2011

Re: Slažem se, Drago...

Netočno.

Netočka?
Š'a je ova slika? Iz zavoda za statistiku?
gvozden_i gvozden_i 17:28 20.07.2011

Modeljani konačno dolijao...

Hapšenje i stavljanje Hadzića, takozvanog najvećeg živog mozga svega onoga za šta ga optužuju je više sprdnja, no nešto ozbiljno što se samo po sebi može nazvati.
To vam je isto kao uhapsiti PORTIRA neke garaže, gde su neki moćni gansteri držali štek sa heklerima, naoružanjem teškim itd. I posle to javnosti predstaviti kao beskompromisnu borbu protivu kriminala i svih zala. Smešno, jadno, glupo, manipulativno.
Zna se ko su mozgovi koji su uvalili u tu priču razne magacionere, portire, milicionere pozornike kao što su Hadzići, Martići recimo !?
Da oni to nisu radili, radili bi hiljade drugih, ali njih nije zapalo, ovi su bili najbliži, a odabirač njih je lepo rezonovao: da oni nikada neće da pitaju čemu, kome sve to ?
Jedno zanavek mora da se zna ?
Pobednici su uvek oslobodioci, maker pobili na milione totalno nevinih ljudi, a kriminalci i zločinci su uvek poraženi, maker ubili samo jednu jedinu nevinu ili okrivljenu osobu.
Takva su pravila ratovanja, bitki, borbi, ko to ne zna, doživi ovo šta gledamo već deceniju i po sa Hagom i optuženima.
blogov_kolac blogov_kolac 17:37 20.07.2011

Re: Modeljani konačno dolijao...

Na onom susednom blogu koji ima za temu danasnje hapsenje vec sam naglasio vaznost detalja da je doticni bio uhapsen u blizini Zagreba sa punim gepekom oruzja jos u jesen predratne 1990 kao Arkanov saputnik (posle pola godine su pusteni pri jako kontroverznim okolnostima), sto samo ukazuje da u njegovom slucaju nista nije bilo slucajno kao sto to mozda izgleda, ma koliko recimo delovao mutav, pa mozda neko pomislio da ga je kao ocito nesposobnog i beskicmenjaka (sto je sve i bio) neko naknadno izabrao kao savrsenog za svoje namere da ga drzi kao svoj paravan. On jeste bio marioneta Milosevica i Stanisica koja je bespogovorno (istina uz pristojnu proviziju i apanazu) izvrsavala sve njihove naredbe, ali je u tu poziciju postavljen planski, kao ranije odabran za tu svrhu, a nikako ne slucajno.

A sto se tice samog autorskog teksta osim jednog lapsusa pri navodjenju prezimena izvesnog "Badže", ovaj prikaz Hadziceve (bez)licnosti je manje-vise bez greske.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:54 20.07.2011

Re: Modeljani konačno dolijao...

blogov_kolac
Na onom susednom blogu koji ima za temu danasnje hapsenje vec sam naglasio vaznost detalja da je doticni bio uhapsen u blizini Zagreba sa punim gepekom oruzja jos u jesen predratne 1990 kao Arkanov saputnik (posle pola godine su pusteni pri jako kontroverznim okolnostima), sto samo ukazuje da u njegovom slucaju nista nije bilo slucajno kao sto to mozda izgleda, ma koliko recimo delovao mutav, pa mozda neko pomislio da ga je kao ocito nesposobnog i beskicmenjaka (sto je sve i bio) neko naknadno izabrao kao savrsenog za svoje namere da ga drzi kao svoj paravan. On jeste bio marioneta Milosevica i Stanisica koja je bespogovorno (istina uz pristojnu proviziju i apanazu) izvrsavala sve njihove naredbe, ali je u tu poziciju postavljen planski, kao ranije odabran za tu svrhu, a nikako ne slucajno.

A sto se tice samog autorskog teksta osim jednog lapsusa pri navodjenju prezimena izvesnog "Badže", ovaj prikaz Hadziceve (bez)licnosti je manje-vise bez greske.

Hvala za konstruktivan post.
Da, u pitanju je lapsus kod "Badže"..Stojčić ne Stojković, omaklo mi se i popravio sam.
Nego vidim da poznaješ prilike, pa me zanima kako komentarišeš ovo sa Filom kao advokatom...Slavka Dokmanovića,za slične optužbe iz istoga konteksta je "branio" tako da se ovaj kad je čuo presudu ubio...
freehand freehand 19:20 20.07.2011

Re: Modeljani konačno dolijao...

Hvala za konstruktivan post.
Da, u pitanju je lapsus kod "Badže"..Stojčić ne Stojković, omaklo mi se i popravio sam.
Nego vidim da poznaješ prilike, pa me zanima kako komentarišeš ovo sa Filom kao advokatom...Slavka Dokmanovića,za slične optužbe iz istoga konteksta je "branio" tako da se ovaj kad je čuo presudu ubio...

Stojičić, Drago, opet greška. A i taj je bio tabak efendija.
milisav68 milisav68 20:19 20.07.2011

Re: Modeljani konačno dolijao...

blogov_kolac
Na onom susednom blogu koji ima za temu danasnje hapsenje vec sam naglasio vaznost detalja da je doticni bio uhapsen u blizini Zagreba sa punim gepekom oruzja jos u jesen predratne 1990 kao Arkanov saputnik (posle pola godine su pusteni pri jako kontroverznim okolnostima), sto samo ukazuje da u njegovom slucaju nista nije bilo slucajno kao sto to mozda izgleda, ma koliko recimo delovao mutav, pa mozda neko pomislio da ga je kao ocito nesposobnog i beskicmenjaka (sto je sve i bio) neko naknadno izabrao kao savrsenog za svoje namere da ga drzi kao svoj paravan. On jeste bio marioneta Milosevica i Stanisica koja je bespogovorno (istina uz pristojnu proviziju i apanazu) izvrsavala sve javascript:;njihove naredbe, ali je u tu poziciju postavljen planski, kao ranije odabran za tu svrhu, a nikako ne slucajno.

"Hadžić je bio naš čovek i naravno da je oslobođen nakon Plitvica, gde se zatekao slučajno. Vraćao se s Borivojem Savićem iz Obrovca, sa sastanka srpskih političkih rukovodilaca gde je odbijen predlog da se ide na pobunu u tom delu Hrvatske, pa je svratio na Plitvice. Nije znao, kao ni Savić, za akciju našeg MUP-a, to je sigurno", naveo je Boljkovac.

Boljkovac: Goran Hadžić radio i za Hrvate
paki_i_paki paki_i_paki 21:43 20.07.2011

Re: Modeljani konačno dolijao...

blogov_kolac
Na onom susednom blogu koji ima za temu danasnje hapsenje vec sam naglasio vaznost detalja da je doticni bio uhapsen u blizini Zagreba sa punim gepekom oruzja jos u jesen predratne 1990 kao Arkanov saputnik (posle pola godine su pusteni pri jako kontroverznim okolnostima), sto samo ukazuje da u njegovom slucaju nista nije bilo slucajno kao sto to mozda izgleda, ma koliko recimo delovao mutav, pa mozda neko pomislio da ga je kao ocito nesposobnog i beskicmenjaka (sto je sve i bio) neko naknadno izabrao kao savrsenog za svoje namere da ga drzi kao svoj paravan. On jeste bio marioneta Milosevica i Stanisica koja je bespogovorno (istina uz pristojnu proviziju i apanazu) izvrsavala sve njihove naredbe, ali je u tu poziciju postavljen planski, kao ranije odabran za tu svrhu, a nikako ne slucajno.

A sto se tice samog autorskog teksta osim jednog lapsusa pri navodjenju prezimena izvesnog "Badže", ovaj prikaz Hadziceve (bez)licnosti je manje-vise bez greske.

Njega je osim Frenkija i Boljkovac držao na žici (po Boljkovčevu priznanju) a U'itilo ga je greškom na plitvicama
blogov_kolac blogov_kolac 21:53 20.07.2011

Re: Modeljani konačno dolijao...

Drago Kovacevic
Hvala za konstruktivan post.
Da, u pitanju je lapsus kod "Badže"..Stojčić ne Stojković, omaklo mi se i popravio sam.
Nego vidim da poznaješ prilike, pa me zanima kako komentarišeš ovo sa Filom kao advokatom...Slavka Dokmanovića,za slične optužbe iz istoga konteksta je "branio" tako da se ovaj kad je čuo presudu ubio...
Bez obzira na sav svoj marketing i lazni imidz, Toma Fila je 90ih vazio za glavnog uDBaskog advokata, i nema sumnje da ce i u ovom slucaju direktno na stetu okrivljenog on ustvari braniti Srbiju '90ih i svoju staru firmu, koja je da se ne lazemo, jos uvek najjaca firma u zemlji (pri tom najmanje mislim na BIA, vec na sve paralelne strukture, tajkune i centre moci koji su nadziveli 5.oktobar i mozda vise upravljaju ovom drzavom od njenih legalnih i zvanicnih vlasti). Dakle ne sumnjam da ce se Toma potruditi da se Hadzicu natovari ono za sta se optuzuje, a ne da je samo slepo izvrsavao naredjenja koja su stizala sa ove strane Drine. Za bivsu DB Hadzic je najskakljiviji svedok u Hagu (Stanisic i Frenki kada bi propevali o stvarnim razmerama njenog angazovanja i uticaja na prekodrinska zbivanja samo bi optuzili sami sebe), pa bih mozda trebao biti cinican i konstatovati da za razliku od ostalih haskih begunaca Hadzica nase sluzbe nisu pokusavale da ubede da se sam preda, nego da uzme nekoga kao Tomu Filu za advokata.

A sve sto se ikada ticalo Gorana Hadzica direktno je upiralo prst na DB pa zato ovaj njegov izbor nije toliko priglup i mazohisticki kao sto deluje. Racuna covek da mu je bolje da odrobija 20 godina, a njegova porodica da zivi u blagostanju (i on kada se vrati), nego jedno 7-8 ako propeva o mehanizmu ciji je bio obican sraf, ali da mora da menja identitet i zivi u stalnom strahu za sebe i porodicu. Jeste se ubio Dokmanovic, ali se ubio i Milan Babic koji se ocito bio precenio kada je mislio da ce moci tamo da se neugodnim svedocenjima "zahvali" celoj onoj ekipi sto im je organizovala ustanak i para-drzavu, a pustila ih niz vodu jer je za njih od starta RSK bila moneta za buduca podkusurivanja. Razumem smisao pitanja za Filu, ali ne bih se usudio da navedem Hadzicevu glupost kao glavni razlog.

milisav68
Boljkovac: Goran Hadžić radio i za Hrvate
Pa mozda tu ima stvarno nesto vise od zelje Boljkovca da se opere sto su ga pustili tek tako posle Plitvica (u medjuvremenu on vise nije bio anonimus). Jer i kada je oko pola godine ranije bila uhapsena Arkanova grupa mislim da su u zatvor iskljucivo zavrsili oni sto su dosli iz Beograda, a ne oni koji su ih docekivali sa hrvatske strane navodno kao "vodje Delija" (ne mogu tacno da se setim, ali znam da Hadzic ni u toj epizodi nije bio medju onima kojima je trebalo da se sudi). Ako je Stanisic pred rat saznao za njegovu dvostruku igru, to ga je mozda napravilo savrseno ucenjivim da bude apsolutno najveci poslusnik od svih onih kojima je nas DB upravljao preko Drine kao svojim eksponentima, a koji su se u nekim epizodama opirali kontroli (ali ne i Hadzic).
milisav68 milisav68 22:51 20.07.2011

Re: Modeljani konačno dolijao...

blogov_kolac
Pa mozda tu ima stvarno nesto vise od zelje Boljkovca da se opere sto su ga pustili tek tako posle Plitvica (u medjuvremenu on vise nije bio anonimus).

Ma naravno da ima više.
Napisao je Boljkovac i knjigu "Istina mora izići van", i dao je nekoliko intervjua povodom toga i povodom svedočenja na sudjenju Glavašu.

Na pitanje o eventualnim dokazima dogovora Tuđmana i Miloševića, Boljkovac novinaru frankfurtskih "Vijesti" odgovara kako mu je jednom prilikom, kada je donio naredbu o uhićenju ubojica šefa policije u Osijeku Josipa Rajhl Kira, Tuđman rekao kako i Milošević misli da on više ne bi smio biti na čelu MUP-a. Kao drugi dokaz navodi da je Tuđmanov bliski suradnik, Hrvoje Šarinić tijekom rata kod Miloševića bio najmanje 40 puta.

Nacional

The Murder of the Pacifist Josip Reihl-Kir in Croatia 1991
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:03 20.07.2011

Sad će..

Sad će medijski ešalon vlasti krenuti u spinovanje...
- te bio u inostranstvu
- te prodavao Modiljanijeve slike, pa ga to zajebalo
- te, možda su ga držali popovi
- te, nestalo mu para i siromašan je

Ništa od toga nije bitno, a ponešto je i netačno (kao i ono da je Mladić nadničario na građevini). Cilj je da se beži od pravih pitanja...ili da se ne primete veoma zanimljive stvari..
Ja sam odmah zapazio da mu je advokat Toma Fila i nisam mogao da se ne prisetim kako je isti advokat branio Slavka Dokmanovića..Meni je to, recimo vest..
Domazet Domazet 18:12 20.07.2011

Interesantan tekst bata...

...Drago. Moram da priznam da meni nije bila jasna uloga Gorana Hadzica i zashto su ga sud u Hagu a i zapadni mediji 'unapredili' maltene u rang Slobodana Miloshevica i Ratka Mladica. Ovaj tvoj tekst objashnjava mnogo toga.

I moram da ti priznam da mislim da je zhiva shteta shto ti nisi u ta vremena bio, recimo, ministar informisanja u nekoj od involviranih vlada/'vlada'. Da jesi, ljudi bi bili mnogo bolje upuceni u to shto se stvarno deshava i sasvim je moguce da bi se desilo manje zla...
Unfuckable Unfuckable 18:34 20.07.2011

Dragec, Majstore

odlična odluka, znao sam da nas ipak nećeš izneveriti ili ostaviti na cedilu sa Krkišinim gost - autorima.
Lepo je "selo" ovo 'apšenje što ti reče, mali tajm aut do jeseni - baš sam danas imao neku malu diskusiju gde sam, poredeći tok stvari sa komšijama Rvatima (a često to činim, jer imam jasan dojam da smo do Atentata Mi vrlo jasno i neprikosnoveno preuzimali primat lidera u regionu - u čemu? u svemu! - ma koliko se to nekome ne dopadalo) i izneo stav da su Rvaćani odavno utamničili tog njihovog Gotovinu kog inače percepiraju kao veeelikog Oslobodioca i da smo eto mi najzad uspeli da skoro pa izjednačimo sa Mladićem (kao neki analog) a sa ovim Nesretnikom samo dovršismo pos'o za sigurnih 1-1 uz sudijski zvižduk -
Ali da ipak ne biva: za "častan remi" trebalo bi (aštonebimoglo?) i Mi nekog bivšeg Premijera malo da uhapsimo radi korupcije.
Dakle, ja očekujem još "vesti", mislim - nema nam druge
freehand freehand 19:44 20.07.2011

Re: Dragec, Majstore

Ali da ipak ne biva: za "častan remi" trebalo bi (aštonebimoglo?) i Mi nekog bivšeg Premijera malo da uhapsimo radi korupcije.

Stanka Radmilovića? Dragutina KoljuSrbedoksemizajebavamouSkupštini Zelenovića?
Radomana Kanjoša Božovića?
Daj gukni, izgiboh od znatiželje!
paki_i_paki paki_i_paki 21:26 20.07.2011

Re: Dragec, Majstore

jel taj zelenović navodno u Kini i bavi se nekom autmatikom /robotikom ili ima tamo tako neki posao ili ja imam asocijaciju na krivog lika
angie01 angie01 21:30 20.07.2011

Re: Dragec, Majstore

Radomana Kanjoša Božovića?


di ga se seti!

a onolike tekovine obezbedio!

e sto ti je nezhvalan zaboravan narod!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana