Društvo| Mediji| Politika| Život

UPEČATLJIVA TIŠINA

expolicajac RSS / 28.07.2011. u 16:58

Upečatljiva tišina. Velikani srpskog analitičkog piskaranja, profesori s pedigreom, kolumnisti sa fobijama, nevladini zavisnici od sponzora i druga grebatorska bagra, ćute. Evo četredeset osam sati od događanja na severu AP Kosovo i Metohije( moram da se držim Ustava ko pijan plota)  pali se, bije se, urla se, a naše sveznalice i tumači naših misli, nisu napisali niti jedan redak o prelomnim trenucima Srpske istorije. Naravno ovo je jedan od milion prelomnih trenutaka pa nam zato istorija srpskog naroda liči na razbijenu šoferšajbnu kvalitetnijih automobila posle sudara. Možda i nije bio sudar, možda je bezbol palica svetskih moćnika upravo dovela našu istoriju do stanja u kome se sada nalazi.

 

 

Upečatljiva „šutnja“ profesionalnih trabunjala, govori više nego hiljade reči kojim su nas besomučno zasipali tokom ovih dvadeset godina. Zaćutali su telefoni nalogodavaca i sponzora. Nema pouzdanih informacija, niti insajdera tipa „Laufer“. Ono što jest, jest, Šeki je daleko, a on kad i nema informaciju inteligentno plasira ono što sam nakon toga i eksplatiše.

 

 

A posle zasedanja Saveta Bezbednosti, kad počnu da prenose svoje eksplicitne zaključke zasnovane na dubokim analizama i neoborivim činjenicama, lele majko što će biti interesantno.

 

 

Gospodo anlitičari „Istina neizrečena u pravom trenutku, gora je od bilo koje laži“. Vi koji sebe podižete na pijedestal intelektualne neprikosnovenosti, Vi koji sebi dajete za pravo da prognozirate budućnost a niste „vidovite Zorke“, imajte malo hrabropsti da jednom kažete šta mislite u pravom trenutku. Možda će Srbija biti bolja, ako ne bolja onda će sigurno biti poštenija za taj deo intelektualne hrabrosti koja nedostaje, da ovo što sada imamo počne stvarno da liči na DEMOKRATIJU.

 

 

A na sve ovo još dolije vatru i Skupština koja nema politički autorite da skupi 84 potpisa za sazivanje vanredne sednice. Pa koji je smisao donošenja Zakona o narodnim poslanicima, i njihovog prava na samostalno odlučivanje.

 

 

QOU VADIS, SRBIJO 



Komentari (150)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

jedi-knight jedi-knight 17:27 28.07.2011

Budimo realni

A sta mogu da napišu? Kosovo više nije deo Srbije. Kosovo je ze većinu članica EU nezavisna država, a mi hocemo u tu EU. Kosovo više nije problem koji sami možemo da rešimo.
Naša trenutna pozicija je da sa suzama u ocima gledamo u lešinu naše nade da može nešto iznenada da se desi povoljno po nas, a tu velike reči slabo pomažu.
Bojim se da vreme kada smo mogli nešto da uradimo, ne može da se vrati.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 22:02 28.07.2011

Re: Budimo realni

Bojim se da vreme kada smo mogli nešto da uradimo, ne može da se vrati.

A koje je to vreme bilo?
I šta je moglo da se uradi?
jedi-knight jedi-knight 22:04 28.07.2011

Re: Budimo realni

A koje je to vreme bilo?
I šta je moglo da se uradi?


Ne znam.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 22:12 28.07.2011

Re: Budimo realni

Ne znam.

A nije ni bitno, šbbkbb, ovo je, što je... I valja pokušati napraviti što je bolje.
jedi-knight jedi-knight 22:18 28.07.2011

Re: Budimo realni

A nije ni bitno, šbbkbb, ovo je, što je... I valja pokušati napraviti što je bolje.



mikimedic mikimedic 22:51 28.07.2011

Re: Budimo realni

Kosovo je ze većinu članica EU nezavisna država, a mi hocemo u tu EU. Kosovo više nije problem koji sami možemo da rešimo.
Naša trenutna pozicija je da sa suzama u ocima gledamo u lešinu naše nade da može nešto iznenada da se desi povoljno po nas, a tu velike reči slabo pomažu.
Bojim se da vreme kada smo mogli nešto da uradimo, ne može da se vrati.


kosovo je srbija za pet zemalja evropske unije, i sve dok se to ne bude promenilo ne postoji nikakva mogucnost da srbija bude primljena u eu bez kosova, cak i kad bi srbija to zelela.
jedi-knight jedi-knight 23:13 28.07.2011

Re: Budimo realni

osovo je srbija za pet zemalja evropske unije, i sve dok se to ne bude promenilo ne postoji nikakva mogucnost da srbija bude primljena u eu bez kosova, cak i kad bi srbija to zelela.


To je tvoja interpretacija, ali zvanicni politicki stavovi neke drzave su mnogo vise vodjene interesima nego bilo cim drugim. Sve je to trgovina. Spanija na primer nije priznala Kosovo, ali je ucestvovala u bombardovanju Srbije, zbog Kosova. Sta mislis, hoce li priznati Kosovo ako joj se obeca neki kredit ili sta vec, ili mislis da Spanija principijelno ostaje pri stavu da je Kosovo deo Srbije i da priznanja nema, a tu je i pitanje Baskije.
Kosovo je kao bivsa riba. Sto je pre zaboravis, manje ces patiti.
mikimedic mikimedic 23:26 28.07.2011

Re: Budimo realni

To je tvoja interpretacija,


ne, to nije moja interpretacija nego cinjenica, ako znas kako eu funkcionise u domenu zajednicke spoljne i bezbednosne politike.

Sta mislis, hoce li priznati Kosovo ako joj se obeca neki kredit ili sta vec, ili mislis da Spanija principijelno ostaje pri stavu da je Kosovo deo Srbije i da priznanja nema, a tu je i pitanje Baskije.


spanija je manje bitna. presudnu ulogu ce odigrati kipar, koji kosovo nece priznati (niti dozvoliti bilo kakav poseban evropski put za kosovo) cak i u slucaju da srbija prizna kosovo.

da ne govorimo o tome da ako srbija prizna kosovo, moze da zaboravi eu jer ce za vjeki vjekov njen pristup eu biti blokiran od strane kipra. kao i kosova uostalom.

osim ako se naravno, pitanje severnog kipra u medjuvremenu ne resi.

sta mislis kakve su sanse za to?


jedi-knight jedi-knight 23:30 28.07.2011

Re: Budimo realni

osim ako se naravno, pitanje severnog kipra u medjuvremenu ne resi.

sta mislis kakve su sanse za to?


Verovatno nikakve, kao sto su nikakve sanse da Srbija prizna Kosovo, ali iskustvo me uci da da se golovi postizu i iz ofsajda, da sudija lako iskljuci igraca bez razloga, da se sviraju nepostojeci penali itd. I kad se zavrsi utakmica, sve je kao ok. Desava se. To je sport.
U ovom slucaju, nije rec o sportu, vec o politici, a tu su mnogo prljavije rabote.
mikimedic mikimedic 23:35 28.07.2011

Re: Budimo realni

da sudija lako iskljuci igraca bez razloga, da se sviraju nepostojeci penali itd. I kad se zavrsi utakmica, sve je kao ok. Desava se. To je sport.
U ovom slucaju, nije rec o sportu, vec o politici, a tu su mnogo prljavije rabote.


ajde?

i koji sudija ce da iskljuci kipar iz eu


jedi-knight jedi-knight 23:44 28.07.2011

Re: Budimo realni

ajde?

i koji sudija ce da iskljuci kipar iz eu


Nisi shvatio ocigledno.
Nece niko da iskljuci nikoga, vec ce se naci kompromis. Vuk sit, ovce na broju, Kosovo nezavisno, Srbija u EU, Kipar status quo...
jedi-knight jedi-knight 23:54 28.07.2011

Re: Budimo realni

I jos da dodam. Ovo sto pisemo i ti i ja su pokusaji da se razume nesto sto nema veze sa logikom niti bilo kakvim pravilima, a mi pokusavamo da donesemo zakljucke na bas na osnovu logike i poznavanja ili nepoznavanja cinjenica.
Kao i uvek kad je rec o politici, bespotrebno trosenje energije na stvari na koje ne mozes da utices.
mikimedic mikimedic 00:20 29.07.2011

Re: Budimo realni

Nisi shvatio ocigledno.
Nece niko da iskljuci nikoga, vec ce se naci kompromis. Vuk sit, ovce na broju, Kosovo nezavisno, Srbija u EU, Kipar status quo...


na zalost izgleda da nedovoljno poznajes kiparsko pitanje kad mozes da donosis olako zakljucke. ovde bih se iskljucio jer vidim da je bilo kakva dalja rasprava neargumentovana a time i uzaludna.
929292 929292 21:08 29.07.2011

Re: Budimo realni

može jedno pitanje pre nego što se isključiš?
ni ja nisam detaljno upoznat sa kiparskom situacijom, pa me zanima sledeće:
kad bi srbija priznala kosovo i dobrovoljno se odrekla dela teritorije, zašto ga onda kipar ne bi priznao?
na koji način bi to priznanje uticalo na status severnog kipra?
mikimedic mikimedic 15:28 30.07.2011

Re: Budimo realni

kad bi srbija priznala kosovo i dobrovoljno se odrekla dela teritorije, zašto ga onda kipar ne bi priznao?
na koji način bi to priznanje uticalo na status severnog kipra?


zato sto se dobro zna da srbija nikad dobrovoljno nece priznati kosovo, i naravno da bi se pritisci na kipar samo pojacali. sto bi onda dovelo do jako cudne situacije da zemlja koja je u eu sa celom svojom teritorijom (osim sto se aqui ne primenjuje na trnc) bi dosla u jako cudnu poziciju se od nje zahteva priznanje dela teritorije koji je vec u eu.

ako mislis da kipar nema problema sa nezavisnoscu kosova, zasto mislis da ga sada ne priznaje?


929292 929292 20:52 30.07.2011

Re: Budimo realni

zato sto se dobro zna da srbija nikad dobrovoljno nece priznati kosovo


naravno da se zna, i naravno da ne treba da ga prizna, ja sam samo postavio hipotetičko pitanje.


ako mislis da kipar nema problema sa nezavisnoscu kosova, zasto mislis da ga sada ne priznaje?


ne mislim to, ne znam po čemu si došao do tog zaključka.
samo me je zanimalo šta bi negativno bilo za kipar u slučaju da prizna kosovo, kad bi se srbija sama, tj. dobrovoljno odrekla dela svoje teritorije.
hvala na odgovoru, u svakom slučaju.
mikimedic mikimedic 21:54 30.07.2011

Re: Budimo realni

naravno da se zna, i naravno da ne treba da ga prizna, ja sam samo postavio hipotetičko pitanje.


ok, razumem.

ne mislim to, ne znam po čemu si došao do tog zaključka.
samo me je zanimalo šta bi negativno bilo za kipar u slučaju da prizna kosovo, kad bi se srbija sama, tj. dobrovoljno odrekla dela svoje teritorije.
hvala na odgovoru, u svakom slučaju.


pa kazem - vrlo hipoteticka situacija. kada bi srbija zaista dobrovoljno priznala kosovo, verujem da ni kipar ne bi imao problem sa tim. problem je sto srbija ne moze dobrovoljno da prizna kosovo, vec iskljucivo pod pritiskom i verujem da bi, iako je i to hipoteticka situacija, taj dogadjaj zaista zakomplikovao i kiparsko pitanje.


background noise background noise 09:52 03.08.2011

Re: Budimo realni

A koje je to vreme bilo?
I šta je moglo da se uradi?


Period posle prvog svetskog rata, kada su na Kosovo umesto najboljih, kadrovi za rukovodjenje novooslobodjenim ili osvojenim oblastima, kako ih god ko zvao, rasporedjivani po kazni.

Takodje period odmah posle drugog svetskog rata, kada je moj deda, predratni clan KPJ na Kosovu bio iskljucen iz iste jer se suprotstavio primanju bivsih balista u KPJ. Drugi deda mi bio svestenik, u novostvorenoj Makedoniji, severno od Skoplja uz samo Kosovo, pamtim kao jako mali njih dovjicu kako sede zajedno i cute.

Sve posle toga je kasno, mi smo Kosovo u potpunosti izgubili davno, svojim losim odnosom prema njemu.

ana_radmilovic ana_radmilovic 17:35 28.07.2011

duhovito -:)

Skupština koja nema politički autorite da skupi 84 potpisa za sazivanje vanredne sednice


a što bi uopšte sazivali vanrednu sednicu?

nego, ja tek sada vidim (i čestitam) novog autora expolicajca sa sve kapicom -:)

Jukie Jukie 17:58 28.07.2011

Re: duhovito -:)

ana_radmilovic
Skupština koja nema politički autorite da skupi 84 potpisa za sazivanje vanredne sednice
a što bi uopšte sazivali vanrednu sednicu?
nego, ja tek sada vidim (i čestitam) novog autora expolicajca sa sve kapicom -:)

Stavi ga na VIP listu pa da nakupi poene za gornju palubu

Teoretski bi trebalo da sazovu sednicu da se vidi šta zvanično dalje da se radi.

A pošto trenutno uopšte nije jasno šta bi zvanično moglo dalje da se radi, nema potrebe ni za sednicom. Dešavanja su još u toku.
predatortz predatortz 19:26 28.07.2011

Re: duhovito -:)

A pošto trenutno uopšte nije jasno šta bi zvanično moglo dalje da se radi, nema potrebe ni za sednicom. Dešavanja su još u toku.



Kao i činjenica de je sledeća sednica u septembru. Idu ljudi na odmor. Do tad će sve da bude završeno.
Posle će ovi što se busaju u junačke grudi da bacaju drvlje i kamenje na one što se zaklinju u EU. Ovi će nima da nabijaju na nos Slobu i Šešelja.
A narod na Kosmetu?
Koga za to boli qrac?
dali76 dali76 17:44 28.07.2011

bem ti ip adresu

Nije da se osjecam prozvanim,ali posto postoje indicije da svoje tekstove bas I ne pisem za dzabe, samo da kazem da iamam problema sa internetom , glupa IP adressa )::::
Nekoliko stvari su zanimljive.
Prije tri nedelje KPS na sjeveru Kosova je stavljen pod ingerenciju lokallnih srpskih opstina I nije eragovala ,koliko ja znam, ni Pristina, niti EU, niti Beograd.
Dali jee posle Juznog Sudana na redu Sjeverno Kosovo?
Onno sto sam prije godinu dana pisao o Kosovu (vreme je za novi kosovski boj, mislim I danas.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 22:01 28.07.2011

Re: bem ti ip adresu

Prije tri nedelje KPS na sjeveru Kosova je stavljen pod ingerenciju lokallnih srpskih opstina I nije eragovala ,koliko ja znam, ni Pristina, niti EU, niti Beograd.
Dali jee posle Juznog Sudana na redu Sjeverno Kosovo?

Da li deklaracija nezavisnosti Kosova počinje sa "We da people... ?"
milisav68 milisav68 17:45 28.07.2011

pitanje

A šta bi sa onim, da je prvo kosovska vlada prekršila CEFTA sporazum?
antioksidant antioksidant 19:55 28.07.2011

Re: pitanje

milisav68
A šta bi sa onim, da je prvo kosovska vlada prekršila CEFTA sporazum?

nije ga ona prekrsila jer je potpisnik cefte umnik kosovo ne "kosovska vlada"...
kosovo kao drzava i nema nikakvih obaveza prema cefta-i
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 19:59 28.07.2011

Re: pitanje

A šta bi sa onim, da je prvo kosovska vlada prekršila CEFTA sporazum?

Kršenje CEFTA sporazuma je iq test, u stvari
predatortz predatortz 19:59 28.07.2011

Re: pitanje

kosovo kao drzava i nema nikakvih obaveza prema cefta-i



Nezgodno je jedino što ti za status države treba stolica u UN.

milisav68 milisav68 20:03 28.07.2011

Re: pitanje

antioksidant
milisav68
A šta bi sa onim, da je prvo kosovska vlada prekršila CEFTA sporazum?

nije ga ona prekrsila jer je potpisnik cefte umnik kosovo ne "kosovska vlada"...
kosovo kao drzava i nema nikakvih obaveza prema cefta-i

A što kosovo kao država nije potpisala cefta sporazum?

edit.a koristi benefite tog sporazuma?

edit 2. i na carinskom pečatu je bilo unmik-kosovo.
antioksidant antioksidant 20:05 28.07.2011

Re: pitanje

predatortz
kosovo kao drzava i nema nikakvih obaveza prema cefta-i



Nezgodno je jedino što ti za status države treba stolica u UN.


ne to nije tacno (osim u tvojoj glavi), da bi bio drzava u ocima drugih potrebno je da te drugi priznaju kao drzavu
ali niej u tome poenta - potpisnik cefta-e je umnik kosovo

kosovo kao "drzava" bez administracije umnika ne postoji sto se tice cefta. tako da ga ne moze ni krsiti ni sprovoditi
antioksidant antioksidant 20:07 28.07.2011

Re: pitanje

A što kosovo kao država nije potpisala cefta sporazum?

zato sto kosovo ne priznaje srbija kao supotpisnik cefta-e
za trsiste kosova potpisnik je umnik kosovo (administrator teritorije kosova koji je priznat od strane srbije a nadleznosti je dobio od saveta bezbednosti)
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 20:07 28.07.2011

Re: pitanje

kosovo kao "drzava" bez administracije umnika ne postoji sto se tice cefta. tako da ga ne moze ni krsiti ni sprovoditi

Će se pobijemo oko Ćefte!
Dr M Dr M 20:09 28.07.2011

Re: pitanje

umnik


Al` se ponaša k`o bezumnik
predatortz predatortz 20:11 28.07.2011

Re: pitanje

ali niej u tome poenta - potpisnik cefta-e je umnik kosovo



Misliš UNMIK ( UN Mission in Kosovo)?
antioksidant antioksidant 20:14 28.07.2011

Re: pitanje

predatortz
ali niej u tome poenta - potpisnik cefta-e je umnik kosovo



Misliš UNMIK ( UN Mission in Kosovo)?

da - unmik (nisam ni primetio da kucam kao sto ga izgovaram)
sa desne strane su potpisnici

edit - inace su ove godine i predsedavajuci
predatortz predatortz 20:22 28.07.2011

Re: pitanje

sa desne strane su potpisnici


Da, koliko vidim Kosovo je na karti obeleženo pokrajinskim granicama u sklopu RS.
milisav68 milisav68 20:38 28.07.2011

Re: pitanje

antioksidant
A što kosovo kao država nije potpisala cefta sporazum?

zato sto kosovo ne priznaje srbija kao supotpisnik cefta-e
za trsiste kosova potpisnik je umnik kosovo (administrator teritorije kosova koji je priznat od strane srbije a nadleznosti je dobio od saveta bezbednosti)

A zašto su onda koristili benefite tog sporazuma, i zašto su sada promenili carinski pečat?(koliko sam ukapirao iz štampe, pre je na pečatu pisalo unmik-kosovo, a sada republika kosovo)

Mislim, nemam ja iluziju da se "mi" tu nešto pitamo, ali mi ovo deluje kao i kumanovski sporazum i rezolucija 1244, potpiše se nešto, ali se posle to ne poštuje.
antioksidant antioksidant 20:43 28.07.2011

Re: pitanje

A zašto su onda koristili benefite tog sporazuma

ko je koristio? stanovnici kosova? pa imaju pravo na to - u njihovo ime je potpisnik unmik kosovo
i zašto su sada promenili carinski pečat?
ne znam ali to je narusavanje cefta sporazuma (srbija je kao potpisnica prihvatila obavezu da "postuje" pecat na kome pise unmik kosobo ne drzzava kosovo)
Mislim, nemam ja iluziju da se "mi" tu nešto pitamo, ali mi ovo deluje kao i kumanovski sporazum i rezolucija 1244, potpiše se nešto, ali se posle to ne poštuje.
ne razumem na sta mislis

a oko ovog sukoba srbija je imala relativno cvrstu pregovaracku poziciju dok 50 "mladica" nije resilo da preokrene situaciju na stranu hasima tacija (pre toga je sve poteze nasilja i narusavanja dogovora vukao taci)
milisav68 milisav68 21:09 28.07.2011

Re: pitanje

antioksidant
ne razumem na sta mislis

a oko ovog sukoba srbija je imala relativno cvrstu pregovaracku poziciju dok 50 "mladica" nije resilo da preokrene situaciju na stranu hasima tacija (pre toga je sve poteze nasilja i narusavanja dogovora vukao taci)

Pa na kršenje sporazuma, Srbija (SCG) je imala pravo (izmedju ostalog) da "vrati" odredjen broj policije i vojske na Kosovo.To se nije desilo.

A sukob...
To je trajalo danima (blokada), i niko (unmik/euleks) nije reagovao, onda Tači pošalje specijalce, i dalje niko (unmik/euleks) ne reaguje....a sporazum se krši...

Ne opravdam potez 50 "mladića", ali i ne vidim drugačiji način za skretanje pažnje, mogućnosti su prilično sužene.




mikimedic mikimedic 22:54 28.07.2011

Re: pitanje

Nezgodno je jedino što ti za status države treba stolica u UN.


ovo nije tacno. nisu sve drzave na svetu clanice un.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 17:48 28.07.2011

Elita

Analitičari su na moru.
Nešto malo duhovitih i pametnih komentatora je ovde na blogu.
Ali veći problem je što naši političari ne umeju ili ne smeju da kažu bilo šta pametno, racionalno, patriotski, da povuku potez u okolnostima koje su zaista vrlo teške.
Šta je starije - kokoška ili jaje?
Da li smo mi dobili političare kakve zaslužujemo - sticaj okolnosti je da su nam političari pravi narodni prosek (što je katatsrofalna opcija) umesto da budu elita ili su gori od proseka?


srdjazlopogledja srdjazlopogledja 21:59 28.07.2011

Re: Elita

Analitičari su na moru.


Uhvatiše ih u najgorem trenutku.
Ali veći problem je što naši političari ne umeju ili ne smeju da kažu bilo šta pametno, racionalno, patriotski, da povuku potez u okolnostima koje su zaista vrlo teške.

Nemaju čime da povuku potez, imaju samo pojedince koji se batrgaju, jer sve ono što bi trebalo da bude državni mehanizam, ne postoji, a ono što kao postoji, pitanje je da li radi u interesu matične države, ili neke druge.
umesto da budu elita ili su gori od proseka

Ko će ga znati...
angie01 angie01 18:21 28.07.2011

sa strane

stoje sa strane
da ne vide se mane
u nedrima guja
dok besni oluja
polegli ko trava
bolje da se spava
a kad neman prodje
dicice se glava!
vojislav948 vojislav948 18:48 28.07.2011

gde smo krenuli i gde smo sada?


Upečatljiva „šutnja“ profesionalnih trabunjala, govori više nego hiljade reči kojim su nas besomučno zasipali tokom ovih dvadeset godina

Završne stranice jedne knjige zabluda i 20 godina prevara građana Srbije, ispisuju se na Kosovu. Srbija više nikada neće biti ono što je bila. Srbija je danas taoc nesposobnosti, neznanja i laži političara, koji nemaju nikakvu viziju izlaska iz ovog tunela i rešavanja elementarnih životnih problema svojih osiromašenih i izgubljenih građana. Kosovo je definitivno izgubljeno. Zamislite šta znači izgubiti 20 godina, a ne uraditi ništa, osim upornog upropašćavanja svega što su prethodne generacije stvarale. Zamislite kada se neko 20 godina bogati na račun siromaštva građana i uzima po 2,3,4..... plate i radi na 5 radnih mesta, jer je nezamenjiv, Sada smo na samom dnu, talog i mulj je isplivao na površinu i zamutio bistru vodu. Mi smo ostali bez kiseonika, ošamućeni i izgubljeni. Da li može doći do otrežnjenja, pitam sve nas?
dr.wagner dr.wagner 21:11 28.07.2011

Re: gde smo krenuli i gde smo sada?

... večer

vojislav948

Sada smo na samom dnu, talog i mulj je isplivao na površinu i zamutio bistru vodu. Mi smo ostali bez kiseonika, ošamućeni i izgubljeni. Da li može doći do otrežnjenja, pitam sve nas?


-Vi ste baš optimist ...
... daleko je ovo od dna

-Uvijek kada sam pomislio , evo sada je dno i gore valjda ne može , propalo
se još za pet godina unazad ... pa još pet , pa još ...
-I sada , od koga se očekuje riješenje ... imate li možda neko ime ???

... ne postoji laboratorijska genetska manipulacija koja bi dovela do takve
negativne selekcije , kao što su je proizveli "novi demokratski sustavi"

-Iz razumljivih razloga ... ja ne mogu komentirati događaje na Kosovu , ali
obrazac je poznat i viđen , a dovodi do paradoksa da se očekuje (a i naslov
ovoga bloga to sugerira) reakcija upravo NJIH ... koji su svojim
"komentarima" i "istinama" i proizveli sva ova stanja , zatim se patetično
zgražali nad svim žrtvama ...

... , a priželjkivali nove




Wagner

srdjazlopogledja srdjazlopogledja 21:55 28.07.2011

Re: gde smo krenuli i gde smo sada?

ne postoji laboratorijska genetska manipulacija koja bi dovela do takve
negativne selekcije , kao što su je proizveli "novi demokratski sustavi"


-Iz razumljivih razloga ... ja ne mogu komentirati događaje na Kosovu , ali
obrazac je poznat i viđen , a dovodi do paradoksa da se očekuje (a i naslov
ovoga bloga to sugerira) reakcija upravo NJIH ... koji su svojim
"komentarima" i "istinama" i proizveli sva ova stanja , zatim se patetično
zgražali nad svim žrtvama ...

... , a priželjkivali nove

To je posao maratonaca, ako nema ubijenih, nema ni posla...
angie01 angie01 21:57 28.07.2011

Re: gde smo krenuli i gde smo sada?

Kosovo je definitivno izgubljeno


Slazem se!

ne vidim zasto se nanovo insistira na ovoj bolesnoj pantlicari tragicnih okolnosti- kao da neka druga varijanta nije moguca!

pa tu se radi o buducnosi neke dece-ako vec do sada, u prilicno dugom istorijskom nizu, nikada Kosovo nije imalo adekvatan tretman i resenja, sada kada se setiglo dovde, vreme je da se pocne nesto drugacije, za dobrobit svih!

problem koji se toliko odrzava postaje stanje-u ovom slucaju, sizofreno i nepodnosljivo!

Svi ti, koji smatraju da i dalje treba da se ovakve tenzije odrzavaju, jer bozemoj, to su nase treitorije-al da neki drugi ljudi zive tu bolest, nek se slobodno presele tamo i nek njihova deca nemaju detinjstvo!


meni je Skotski nacin nekako normalniji-lepo se izjasne da hoce sami- i odu u svoju bolju buducnost!

ne znam sto je to tako neverovatno nemoguce u ovom slucaju-sem intravenoznog mita i fame da ce time ova angina pektoris, da preraste u tragicnu smrt!

meni se pak cini- da je u ovakvim okolnostima najbolje zavrsiti pricu i okrenuti se resavanju problema bolje egzistencije i prosperiteta!

dosta bre vise, paljevine,naoruzanih vojnika,destruktivnih grupa, vojnika i oruzja-to nikada nije vodilo ka necem dobrom!
freehand freehand 22:37 28.07.2011

Re: gde smo krenuli i gde smo sada?

Svi ti, koji smatraju da i dalje treba da se ovakve tenzije odrzavaju, jer bozemoj, to su nase treitorije-al da neki drugi ljudi zive tu bolest, nek se slobodno presele tamo i nek njihova deca nemaju detinjstvo!

Kada čuješ da neko danima u Skupštini, na konfferencijama za štampu i na svim sastancima insistira na "Suverenitetu i teritorijalnom integritetu", "Poštovanju ustavnog uređenja i zakona", "nedozvoljivosti paralelnih struktura vlasti" - na koga prvo pomisliš?
Na Slobu Miloševića? Ratka Markovića? Vojislava Šešelja? Vučića? Vojislava Koštunicu?
Ili odmah znaš da su u pitanju rečenice koje Hašim Tači ponavlja iz dana u dan i iz sata u sat?
E sad - kakav odnos imaš prema tim rečenicama i njihovom sadržaju?
Zašto sve repubblike mogu iz SFRJ, Kosovo može iz Srbije, ali RS ne može iz BiH i Sever ne može iz Kosovoa?
Koja je zemlja sebi dobrovoljno amputirala deo, makar i debelo pod gangrenom a da bar nije pokušala da učini sve da sse sačuva kao celina?

I majke ti - mani se tog patetičnog njesra sa decom.
Upravo zbog dece sada niko nema prava da posluša Čedu i društvo. Odnosno može, kad Čeda bude delio svoju kuću i okućnicu, rado ću prisustvovati hepeningu, mada sam u mentalnoj blokadi kada treba da poverujem da će isti ikada biti upriličen.
predatortz predatortz 22:41 28.07.2011

Re: gde smo krenuli i gde smo sada?

Koja je zemlja sebi dobrovoljno amputirala deo, makar i debelo pod gangrenom a da bar nije pokušala da učini sve da sse sačuva kao celina?


Preformulisaću pitanje:

Koja zemlja može da očekuje da je njeni građani ozbiljno shvataju, ako 'pusti niz vodu' deo građana koji traže pomoć i iskazuju lojalnost toj zemli žrtvujući se decenijama?
mikimedic mikimedic 22:58 28.07.2011

Re: gde smo krenuli i gde smo sada?

meni je Skotski nacin nekako normalniji-lepo se izjasne da hoce sami- i odu u svoju bolju buducnost!


jel ovaj nacin vazi i za republiku srpsku, i severno kosovo?
predatortz predatortz 23:00 28.07.2011

Re: gde smo krenuli i gde smo sada?

meni se pak cini- da je u ovakvim okolnostima najbolje zavrsiti pricu i okrenuti se resavanju problema bolje egzistencije i prosperiteta!


Ma da! Daš tuđu kuću i pičiš dalje...
Dr M Dr M 23:13 28.07.2011

Re: gde smo krenuli i gde smo sada?

Upravo zbog dece sada niko nema prava da posluša Čedu i društvo.


Izvini freehand, ovo nisam razumeo.

Inače, mislim da je bilo bolje da smo poslušali Čedu i društvo, onda kad je trebalo, pre jednostranog proglašenja nezavisnosti Kosova.

Onda smo mogli, u zamenu za priznanje, da dobijemo autonomiju Severa i enklava, a nezavisno Kosovo bi moralo samo da se brine o sebi. Ovako, njihov posao svršava KFOR a naš baš niko.

I još nije sasvim kasno.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 23:25 28.07.2011

Re: gde smo krenuli i gde smo sada?

Dr M
Inače, mislim da je bilo bolje da smo poslušali Čedu i društvo, onda kad je trebalo, pre jednostranog proglašenja nezavisnosti Kosova.

Onda smo mogli, u zamenu za priznanje, da dobijemo autonomiju Severa i enklava, a nezavisno Kosovo bi moralo samo da se brine o sebi. Ovako, njihov posao svršava KFOR a naš baš niko.

I još nije sasvim kasno.

Na osnovu čega mislite da bi bilo tako? Šta bi garantovalo da jeste tako?
Dr M Dr M 23:39 28.07.2011

Re: gde smo krenuli i gde smo sada?

Na osnovu čega mislite da bi bilo tako?


Naša pregovaračka pozicija je tada bila bolja, imali su samo jaku želju ali ne i priznanje 75 država, i žurilo im se.

Šta bi garantovalo da jeste tako?


Trebalo je organizovati konferenciju svih susednih država i stalnih članica SB UN, nešto slično Berlinskom kongresu.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 23:47 28.07.2011

Re: gde smo krenuli i gde smo sada?

Naša pregovaračka pozicija je tada bila bolja, imali su samo jaku želju ali ne i priznanje 75 država, i žurilo im se.

Pa šta znam... Meni se čini da pregovaračka pozicija Srbije nije odmakla od 1991. godine, tačnije tih 75 ih je već bilo priznalo.
Trebalo je organizovati konferenciju svih susednih država i stalnih članica SB UN, nešto slično Berlinskom kongresu.

A ko da organizuje? Srbija?
Naravno da ne.
Da organizuju oni koji su i pregovore organizovali. U trenutku kada bi se otkrila takva pozicija, ne bi se ni organizovalo, ili bi se organizovalo kao što su i pregovore organizovali...

Cenim da su Kosovu potrebni Srbi kao manjina, u očima relevatnih stranaca, inače bi se narušila ravnoteža, i to ne samo na strani Srba, već i na strani Albanaca. To je Jota inženjering.
freehand freehand 23:56 28.07.2011

Re: gde smo krenuli i gde smo sada?

Naša pregovaračka pozicija je tada bila bolja, imali su samo jaku želju ali ne i priznanje 75 država, i žurilo im se.

I sad imaju jaku želju a nemaju stolice u mnoštvu najvažnijih međunarodnih organizacija. a ni tapije, bogami.
I nije ih priznalo dvostruko toliko država.
Trebalo je organizovati konferenciju svih susednih država i stalnih članica SB UN, nešto slično Berlinskom kongresu.

A - pa to bi garantovalo neutralnost i nepristrasnost u pristupu učesnika.
Ali se takve konferencije održavaju posle rata, doktore. Gde onaj što je pobedio vodi drhtavu ruku onoga što je izgubio.
Sada rata nema, prošao je pre 12 godina. Pa sad nije ni tako lako da ti sa osmehom na licu drugu ruku zavrće na leđima terajući te da potpišeš ono što je sročio.

I daj mi bar ti doco kaži, kako tebi zvuči onaj "suverenitet i teritorijalni integritet", "Ustav koga se mora držati" i te fore?
Bi li neko Zmiju savetovao da malo opusti sa time, jerbo će mu biti pripisano da nastavlja poraženu Miloševićevsku politiku?
Dr M Dr M 00:08 29.07.2011

Re: gde smo krenuli i gde smo sada?

Meni se čini da pregovaračka pozicija Srbije nije odmakla od 1991. godine, tačnije tih 75 ih je već bilo priznalo


Kako vreme prolazi naša pozicija je sve gora a tih 75 su priznali tek kad je imalo šta da se prizna. Ali, Kosovu bi jako dobro došlo priznanje Srbije koje bi dodalo na taj broj još 75, i to je naša mogućnost za pregovore u ovom momentu.

Ako sad ne iskoristimo priliku, malo KFOR, malo ROSU, i pojede vuk magarca. Načisto. Onda možemo da ronimo gorke suze nad kolonama izbeglica.

A ko da organizuje? Srbija?
Naravno da ne.


SB UN, tamo bi imali bar dva člana na svojoj strani. Ovako, nemamo nikoga.
freehand freehand 00:11 29.07.2011

Re: gde smo krenuli i gde smo sada?

SB UN, tamo bi imali bar dva člana na svojoj strani.

Uf, jbt... Jesu to ona dva člana?! (smajli koji sa gađenjem drži nos zapušen)
Dr M Dr M 00:27 29.07.2011

Re: gde smo krenuli i gde smo sada?

I sad imaju jaku želju a nemaju stolice u mnoštvu najvažnijih međunarodnih organizacija. a ni tapije, bogami.
I nije ih priznalo dvostruko toliko država.


Zato i kažem, to nam je adut, jedini koji je ostao. Bolje da ga povučemo, dok još traje, kakva takva, igra.
Sada rata nema, prošao je pre 12 godina.


Rat traje dok se ne potpiše mir. Ovo sada je primirje.


kako tebi zvuči onaj "suverenitet i teritorijalni integritet", "Ustav koga se mora držati" i te fore?


Kao nečasna pogodba pretendenata na vlast, u cilju održavanja statusa quo, zarad otimačine imovine gradjana Srbije, čemu prisustvujemo svakodnevno i svakonoćno.


Bi li neko Zmiju savetovao da malo opusti sa time,


Zmija bi odleteo vrlo brzo. Sad im treba dok se rade prljave radnje, kad im ne bude trebao, pojuriće ga DEA, sećaš se onog tipa iz Paname, lep primer našeg kučkinog sina kome je istekla upotrebna vrednost?
Dr M Dr M 00:31 29.07.2011

Re: gde smo krenuli i gde smo sada?

freehand
SB UN, tamo bi imali bar dva člana na svojoj strani.

Uf, jbt... Jesu to ona dva člana?! (smajli koji sa gađenjem drži nos zapušen)


Ako već plivamo po sengrupu otvorenih usta, džabe zapušavamo nos. Mislim smajli, ne mi..
mikimedic mikimedic 00:35 29.07.2011

Re: gde smo krenuli i gde smo sada?

Naša pregovaračka pozicija je tada bila bolja, imali su samo jaku želju ali ne i priznanje 75 država, i žurilo im se.


75 drzava? sada ih je navodno 77.

samo bi bilo zanimljivo naci nezavisan izvor (da nije kosovski 'mfa') za bar neke od tih 'priznanja'.

na primer, bas bih voleo da nadjem priznanje qatara, a opet da izvor nije kosovski 'mfa'...


freehand freehand 00:45 29.07.2011

Re: gde smo krenuli i gde smo sada?

sećaš se onog tipa iz Paname, lep primer našeg kučkinog sina kome je istekla upotrebna vrednost?

Kak ne, general Noriega. A i nešto je bio počeo da se gica,, baš u vreme kad se nekako približavao datum da se obnovi ugovor oko Panamskog kanala...

Ali ovo
kako tebi zvuči onaj "suverenitet i teritorijalni integritet", "Ustav koga se mora držati" i te fore?

izgleda da nisi baš dobro skapirao.+

"Rekao sam da partnerstvo sa međunarodnim predstavnicima treba da čuvamo kao zenicu oka, ali Ustav i suverenitet moje zemlje su za mene i moje saradnike svetinja, i dosežu dalje od partnerstva", kazao je premijer.

Ovo nije rekao Mirko Marjanović. Ni (ne daj Bože!) Mirko Cvetković.
To je rekao Hašim Tači.
Dr M Dr M 00:46 29.07.2011

Re: gde smo krenuli i gde smo sada?

75 drzava? sada ih je navodno 77.


Pa dobro, država tamo, država `vamo, šta je par država medju prijateljima?
Dr M Dr M 00:56 29.07.2011

Re: gde smo krenuli i gde smo sada?

zgleda da nisi baš dobro skapirao.+

"Rekao sam da partnerstvo sa međunarodnim predstavnicima treba da čuvamo kao zenicu oka, ali Ustav i suverenitet moje zemlje su za mene i moje saradnike svetinja, i dosežu dalje od partnerstva", kazao je premijer.

Ovo nije rekao Mirko Marjanović To je rekao Hašim Tači.


Zbilja nisam. Ali, da sam skapirao ko je rekao, iznenio bih samo ime zemlje u komentaru, umesto Srbije, bilo bi Kosova, sve su ostalo nijanse.
AlexDunja AlexDunja 01:18 29.07.2011

Re: gde smo krenuli i gde smo sada?

Kada čuješ da neko danima u Skupštini, na konfferencijama za štampu i na svim sastancima insistira na "Suverenitetu i teritorijalnom integritetu", "Poštovanju ustavnog uređenja i zakona", "nedozvoljivosti paralelnih struktura vlasti" - na koga prvo pomisliš?
Na Slobu Miloševića? Ratka Markovića? Vojislava Šešelja? Vučića? Vojislava Koštunicu?
Ili odmah znaš da su u pitanju rečenice koje Hašim Tači ponavlja iz dana u dan i iz sata u sat?
E sad - kakav odnos imaš prema tim rečenicama i njihovom sadržaju?
Zašto sve repubblike mogu iz SFRJ, Kosovo može iz Srbije, ali RS ne može iz BiH i Sever ne može iz Kosovoa?


ja lično, kao na apsurd koji je došao po svoje,

ili ti missliš da je tači nešto različito od miloševića
šešelja, vučića... i koga si već nabrojao?

a ovo zašto nešto može a nešto ne može,
mislim da nikakve veze sa rečima koje bilo ko izgovori nema.
sve i da ni tači, ni sloba ni bilo ko nisu pričali ništa o suverenitetu
& integritetu, sada bi stvari stajale jednako.
freehand freehand 01:40 29.07.2011

Re: gde smo krenuli i gde smo sada?

a ovo zašto nešto može a nešto ne može,

?
Ovo što si napisala u nastavku nije odgovor.
Zašto ne može?
Da nema veze sa onim mišićavim sa bejzbolkom što mrko gleda iz ćoška?
antioksidant antioksidant 07:52 29.07.2011

Re: gde smo krenuli i gde smo sada?

I daj mi bar ti doco kaži, kako tebi zvuči onaj "suverenitet i teritorijalni integritet", "Ustav koga se mora držati" i te fore?

sprovodjenje ustava i zakona se u krajnjoj instanci obezbedjuje silom (prinudom)
taci je za sprovodjenje svog ustava dobio kfor
kako, zasto? pitaj analiticare kad dodju s mora
dr.wagner dr.wagner 09:16 29.07.2011

Re: gde smo krenuli i gde smo sada?

Pozdrav P

predatortz
meni se pak cini- da je u ovakvim okolnostima najbolje zavrsiti pricu i okrenuti se resavanju problema bolje egzistencije i prosperiteta!

Ma da! Daš tuđu kuću i pičiš dalje...


-Ali tuđa kuća je već dana (ili oteta) , nema tu povratka , pogotovo ne
načinom na koji se i ostalo bez nje .

-To vam je kao da pokušate nazad "spojiti i zaljepiti" YU ... i to sa JNA
i tenkovima kao "integrcijskim faktorom"

-Nema sumnje da će do nekih integracija sutra sigurno doći (ne
nužno samo unutar EU) , ali sada IPAK treba biti okrenut budućnosti ...
... egzistenciji i prosperitetu !

Wagner


predatortz predatortz 09:24 29.07.2011

Re: gde smo krenuli i gde smo sada?

-Ali tuđa kuća je već dana (ili oteta) , nema tu povratka , pogotovo ne
načinom na koji se i ostalo bez nje .


Pozdrav

Ja uvek pravim paralelu sa brakorazvodnom parnicom. Kad loš brak pukne deli se imovina. Podela nije uvek pravična, ali ako je uopšte nema to je katastrofa...
Opet,nije ni mudro poniziti do kraja jednu stranu u sukobu... Sledeći sukob je, po pravilu, krvaviji.
alselone alselone 09:25 29.07.2011

Re: gde smo krenuli i gde smo sada?

dr.wagner
Pozdrav P

predatortz
meni se pak cini- da je u ovakvim okolnostima najbolje zavrsiti pricu i okrenuti se resavanju problema bolje egzistencije i prosperiteta!

Ma da! Daš tuđu kuću i pičiš dalje...


-Ali tuđa kuća je već dana (ili oteta) , nema tu povratka , pogotovo ne
načinom na koji se i ostalo bez nje .

-To vam je kao da pokušate nazad "spojiti i zaljepiti" YU ... i to sa JNA
i tenkovima kao "integrcijskim faktorom"

-Nema sumnje da će do nekih integracija sutra sigurno doći (ne
nužno samo unutar EU) , ali sada IPAK treba biti okrenut budućnosti ...
... egzistenciji i prosperitetu !

Wagner



A zasto bi smo se OKRETALI ka egzistenciji i prosperitetu?!
Kako se to uspelo pojaviti opsteprihvaceno uverenje da se moramo odreci kosova da bi smo napredovali ekonomski. I uvek ta ista prica - okrenimo se i bice nam bolje. M, da! Sad posto smo isporucili i Hadzica i kad Albanci zauzmu sever, ima da sednem na terasu sa kokicama i pivom i da gledam stampedo investitora. Hrli ce. Samo su cekali Hadzica i sever Kosova.
A za komsu poruka - lako je tudjim kurcem gloginje mlatiti.


antioksidant antioksidant 09:29 29.07.2011

Re: gde smo krenuli i gde smo sada?

lako je tudjim kurcem gloginje mlatiti.

pa i hadzic je iz komsiluka
freehand freehand 09:32 29.07.2011

Re: gde smo krenuli i gde smo sada?

A za komsu poruka - lako je tudjim kurcem gloginje mlatiti.

Mani komšu. Čovek je (doduše - stilski osebujan) retko korektan komentator.
I izrazito realističnih gledišta.
A našim se qrcem, da prostiš, ne mogu mlatiti ni šumske jagode.

Nego, doktore:
-Ali tuđa kuća je već dana (ili oteta) , nema tu povratka , pogotovo ne
načinom na koji se i ostalo bez nje .


Ako mislimo na ista sredstva - ko ih pominje, sem besnih komentatora?
I zašto se ne bi ispravna i ugledna država, na pragu prijema u EU borila legalnim sredstvima za svoja legitimna prava?
I manite se pajićevske argumentacije. ako je ikako moguće.
alselone alselone 09:33 29.07.2011

Re: gde smo krenuli i gde smo sada?

antioksidant
lako je tudjim kurcem gloginje mlatiti.

pa i hadzic je iz komsiluka


a i on se namlatio posteno
alselone alselone 09:35 29.07.2011

Re: gde smo krenuli i gde smo sada?

freehand

Mani komšu. Čovek je (doduše - stilski osebujan) retko korektan komentator.
I izrazito realističnih gledišta.
A našim se qrcem, da prostiš, ne mogu mlatiti ni šumske jagode.


Ne bih da napravim temu od komse pa necu nastavljati.
Osim za ovo: "stilski osebujan"


A sto se tice naseg spolovila saglasan sam. Zato i vise boli kad mlate mlohavkom po trnju.
expolicajac expolicajac 09:44 29.07.2011

Re: gde smo krenuli i gde smo sada?

A sto se tice naseg spolovila saglasan sam. Zato i vise boli kad mlate mlohavkom po trnju.

Molim da u nastavku korespodencije svako priše o "svom". Pošto sam već od strane Hansela okarakterisan kao "nadnacionalno agresivan", molim da mi gosta wagnera poštujete da ne bi Hansel ispao vidovit kao ovi naši analitičari.
angie01 angie01 09:45 29.07.2011

Re: gde smo krenuli i gde smo sada?

ja pomislim na nase- s mantrom, kojom godinama ispiraju mozak-suverenost integriteta, srce koje ako se presadi dovodi do nase sigurne smrti!

o amputaciji je trebalo misliti kada su se kovali losi planovi sa jos katastrofalnijom izvedbom-kad zahvati gangrena, gledas kako da spases zivot, a ne deo!

o patetici sa decom- zar ona nije na rts koristena u svrhu tog istog ispiranja sivih celija u ostatku- ja licno uvek pomislim kako bi za moju decu bilo najbolje-verujem da ni ti ne bi pristao da podrzavas patriJotsku demagogiju, da ti je dete ugrozeno nego bi trazio logicno resenje da njemu bude bolje!
predatortz predatortz 09:47 29.07.2011

Re: gde smo krenuli i gde smo sada?

molim da mi gosta wagnera poštujete da ne bi Hansel ispao vidovit kao ovi naši analitičari.



Wagner je gospodin. Teško je naći primedbu na način kojim izražava svoje mišlljenje.
Što se tiče različitih pogleda... Bože moj, pa i ja bih lako dao Istru. Da se ne lažemo.
I kad smo kod poslovica :

Tuđa ruka svrab ne češe.
angie01 angie01 09:48 29.07.2011

Re: gde smo krenuli i gde smo sada?

e hebiga-ovo nije sporazumni razvod i ako dalje gurkanje ugrozava neciji zivot i buducnost, valjda smislis nesto pametnije i krenes dalje!
alselone alselone 09:51 29.07.2011

Re: gde smo krenuli i gde smo sada?

expolicajac

Molim da u nastavku korespodencije svako priše o "svom". Pošto sam već od strane Hansela okarakterisan kao "nadnacionalno agresivan", molim da mi gosta wagnera poštujete da ne bi Hansel ispao vidovit kao ovi naši analitičari.


a gde si video nepostovanje?
expolicajac expolicajac 09:53 29.07.2011

Re: gde smo krenuli i gde smo sada?

Tuđa ruka svrab ne češe.

Poverenje je poverenje, ali kontrola je bolja stvar. Znamo svoju narav, lako se zapali fitilj.
predatortz predatortz 09:55 29.07.2011

Re: gde smo krenuli i gde smo sada?

e hebiga-ovo nije sporazumni razvod i ako dalje gurkanje ugrozava neciji zivot i buducnost, valjda smislis nesto pametnije i krenes dalje!


Mudar čovek se uvek povuče pred nasilnikom. Međutim, nikad ne prestaje da razmišlja kako da ga se reši.
Činjenica je da sada bilo kakva radikalizacija, sukobi nama ne bi odgovarali.
Ali ima i drugi par opanaka. Ex to zna.
Ono što daš za zelenim astalom, dao si!
Ono što ti otmu, uvek možeš da tražiš.
Naročito kad ojačaš.
alselone alselone 09:58 29.07.2011

Re: gde smo krenuli i gde smo sada?

angie01
kad zahvati gangrena, gledas kako da spases zivot, a ne deo!


Mene je pocelo odusevljavati ovo kovanje paralela. Posto kazes ovako nesto onda mislis da je to jako efektno i sada je svima jasno. Tipa "sve lekovite terapije bole".
Evo da probam (sa radnog stola):
- Ako imas prljavu tastaturu, ne pomaze ako samo operes ruke.
- Ako ti se pokvario mobilni, ne pomaze ti mnogo i da veoma jako vices.
- Dzabe ti cigare ako nemas sibicu.
- Ako ti pukne kljuc, ne moras razvaliti vrata, pozovi strucnjaka.
- Papiri su papiri ali je kafa ono sto te podize ujutru.
- Staviti vizitke pored kaktusa je isto kao staviti CD-ove pored olovaka!

Jesam vam doako?
freehand freehand 10:05 29.07.2011

Re: gde smo krenuli i gde smo sada?

o patetici sa decom- zar ona nije na rts koristena u svrhu tog istog ispiranja sivih celija u ostatku

Pa to ti kažem. Ista vam je argumentacija.
Nije valjda da si to htela?!
angie01 angie01 10:09 29.07.2011

Re: gde smo krenuli i gde smo sada?

Jesam vam doako?


zar je to ideja?

najiskrenije mislim-iako se narocito slaze sa onim sa cigarom-da treba poceti sa drugacijim posmatranjem problema od ovog, koji samo produzava agoniju!

kada okolnosti prevazilaze zeljena resenja i drze te destruktivno u losoj poziciji-pa ti valjda ne istrajavas u nameri, ma koliko ti se ona svidja!
angie01 angie01 10:12 29.07.2011

Re: gde smo krenuli i gde smo sada?

Nije valjda da si to htela?!


sta, sad me kao ne razumes, (opet)?

procitaj ponovo deo za sopstveno dete- ja uvek tako razmisljam, kako bih zelela svojoj deci-zasto bi za tudju bilo drugacije, to se onda veoma ruzno zove!

edit-ovi sa rts su decu koritili u svrhu da se pojacaju losi talasi prema neprijatelju, ja ih pominjem sa idejom da su ona vaznija od inacenja!

valjda je to dijametralno razlicito!
alselone alselone 10:14 29.07.2011

Re: gde smo krenuli i gde smo sada?

angie01
Jesam vam doako?


zar je to ideja?

najiskrenije mislim-iako se narocito slaze sa onim sa cigarom-da treba poceti sa drugacijim posmatranjem problema od ovog, koji samo produzava agoniju!

kada okolnosti prevazilaze zeljena resenja i drze te destruktivno u losoj poziciji-pa ti valjda ne istrajavas u nameri, ma koliko ti se ona svidja!


nije to ideja, to je zajebancija na stav sa tim paralelama.

istrajavas, da. ovde se ne radi o tome da nema tvojih omiljenih pahuljica u prodavnici pa odes u drugu, ne istrajavas da ides u najblizu.
Vi gledate igranje sa drzavom na distanci od nedelju ili mesec dana. Pa ako ne ide - da batalimo. Da li kapiras da se igranje sa drzavom na istorijskoj distanci ne posmatra sa mesecnom granulacijom? I za neke mnogo manje ozbiljne stvari se istrajava mnogo duze.
I tebe cu ponovo pitati: A zasto bi smo mi to uradili? Zasto mislis da ne mozemo da napredujemo ekonomski ako ostanemo na ovoj politici? Zato sto ovi to ne mogu? Pa to nije odgovor, moramo pronaci nekog ko moze.
angie01 angie01 10:18 29.07.2011

Re: gde smo krenuli i gde smo sada?

Naročito kad ojačaš.


meni je ta Rambo logika krajnje destruktivna i sluzi samo za nastavak ovakvih situacija!

moje razmisljanje ide u pravcu afirmacije zivota i okolnosti!

dosta bre maskirnih uniformi, kao krik sezone!
alselone alselone 10:22 29.07.2011

Re: gde smo krenuli i gde smo sada?

angie01

moje razmisljanje ide u pravcu afirmacije zivota i okolnosti!

Aj molim te nemoj biti toliko naivna. Jos ces poceti pisati komentare u stihovima.


dosta bre maskirnih uniformi, kao krik sezone!

Mnogo vise mozes uraditi u beloj kosulji nego u maskirnoj uniformi. Videti: Nemacka.

P.S. Pitao bih te sta je to afirmacija okolnosti ali se plasim odgovora.
angie01 angie01 10:24 29.07.2011

Re: gde smo krenuli i gde smo sada?

Zasto mislis da ne mozemo da napredujemo ekonomski ako ostanemo na ovoj politici? Zato sto ovi to ne mogu? Pa to nije odgovor, moramo pronaci nekog ko moze.


meni se cini da ovi samo manipulisu situacijom i da nemaju nikakvu ideju i viziju-samo im treba vreme!

kapiram ja da ovo nije mala stvar-ali mi posledice u istrajavanju deluju kao beskonacni nastavak necheg loseg-a pri tome mislim da je gotovo!

suvise dugo traje ta losa politika u tom regijonu, sa strasnim posledicama-ako je bilo kome u tom neverovatnom nizu godina toliko stalo da sve bude ok- sto onda nije nesto uradio u tom pravcu?!
predatortz predatortz 10:25 29.07.2011

Re: gde smo krenuli i gde smo sada?

angie01
Naročito kad ojačaš.


meni je ta Rambo logika krajnje destruktivna i sluzi samo za nastavak ovakvih situacija!

moje razmisljanje ide u pravcu afirmacije zivota i okolnosti!

dosta bre maskirnih uniformi, kao krik sezone!



Nije to Rambo logika. Meni je maskirne uniforme dosta za deset života. Ali, kad imaš desperadose u komšiluku...
angie01 angie01 10:27 29.07.2011

Re: gde smo krenuli i gde smo sada?

P.S. Pitao bih te sta je to afirmacija okolnosti ali se plasim odgovora.


:)))))))))))), da da dobro, al znam da razumes!
predatortz predatortz 10:29 29.07.2011

Re: gde smo krenuli i gde smo sada?

P.S. Pitao bih te sta je to afirmacija okolnosti ali se plasim odgovora.



Ćuti, ja počeo da kuckam pitanje pa obrisao...
angie01 angie01 10:33 29.07.2011

Re: gde smo krenuli i gde smo sada?

predatortz
P.S. Pitao bih te sta je to afirmacija okolnosti ali se plasim odgovora.Ćuti, ja počeo da kuckam pitanje pa obrisao...


e, sad ste kao svi clanovi udruzenja Homer!


alselone alselone 10:46 29.07.2011

Re: gde smo krenuli i gde smo sada?

angie01

e, sad ste kao svi clanovi udruzenja Homer!


mikimedic mikimedic 12:17 29.07.2011

Re: gde smo krenuli i gde smo sada?

-Ali tuđa kuća je već dana (ili oteta) , nema tu povratka , pogotovo ne
načinom na koji se i ostalo bez nje. -Nema sumnje da će do nekih integracija sutra sigurno doći (ne nužno samo unutar EU) ,

ali sada IPAK treba biti okrenut budućnosti ...

... egzistenciji i prosperitetu !



jel to vazi i za republiku srpsku



ili ona jos uvek nije oteta




srdjazlopogledja srdjazlopogledja 12:43 29.07.2011

Re: gde smo krenuli i gde smo sada?

alselone
Zasto mislis da ne mozemo da napredujemo ekonomski ako ostanemo na ovoj politici? Zato sto ovi to ne mogu? Pa to nije odgovor, moramo pronaci nekog ko moze.

Дошло би до повећања инвестиција као ономад, после Ђоковићевог освајања Вимблдона.
Hansel Hansel 09:27 30.07.2011

Re: gde smo krenuli i gde smo sada?

expolicajac
Pošto sam već od strane Hansela okarakterisan kao "nadnacionalno agresivan", molim da mi gosta wagnera poštujete da ne bi Hansel ispao vidovit kao ovi naši analitičari.

U, bre, Ex, ne bih ni znao da ti toliko pažnje posvećuješ mojim usputnim komentarima (moja greška što stalno pokušavam da budem eufemističan, pa napravim ovakve živopisne konstrukcije koje ti uopštavaš) da nisam slučajno svratio na ovu temu (nekako se čuvam svih za koje mislim da ono što pišemo nema ama baš nikakav uticaj), nisam znao da si tako osetljiva dušica; kad već moram da repliciram na trol - podsetiću te da sam ja tamo reagovao na tvoje online psihološko profilisanje - valjda vidovit (i preventivno delujući - nadnacionalno, dakako) možeš biti samo ti?!

Što se tiče "vidovitosti" (moje), zaprepastio bi se, ili bar ne bi pljuvao po analitičaru Hanselu , ali bih da pitam, pošto preleteh preko ovog bloga i ne videh tvoju analizu - zašto je nema, tj. gde je? Ili se u međuvremenu pojavila, nisam od sinoć uradio Refresh, ostavio sam da blog pročitam ujutru, bistre glave!
expolicajac expolicajac 12:34 30.07.2011

Re: gde smo krenuli i gde smo sada?

Hansel

Dragi moj, čika ex se ozbiljno sprema za Zlatibor. Penzionerski Raj.
Ja svakog uzimam ozbiljno, dok se ne dokaže suprotno. Prevedno sa srpskog na srpski, svako je pametan dok se ne dokaže da je glup.
Iz priloženog se vidi da te još samtram pametnim jer nisi dokazao da si glup, pa shodno tome i trolovi koji i nisu trolovi. Da nije bilo posta ne bi bilo ni tvog javljanja. A tvoj komentar se uklapao u moje vidjenje odnosa prema wagneru, pa shodno tome i natpis.
Opet si dokazao da si pametan, što automatski dokazuje da nisi glup
I slobodno komentariši, ja sam gori od Krkiše. On je tepač čto udara na prvu, pa kom opanci kom obojci, ja sam tepač strog kova. Pobedjuje onaj koji više može da istrpi udaraca.
Nadam se da ću se javiti sa Zlatibora
Hansel Hansel 13:14 30.07.2011

Re: gde smo krenuli i gde smo sada?

Jooj, nemoj samo da me plašiš banovanjem! Ako se ičega plašim, to je banovanje! Btw, trol je, valjda, sve što nema veze s temom.

Ko o čemu, policajac o pameti i gluposti! (ovo je samo šala na račun stereotipâ, od kojih, videli smo više puta, nisi imun)

Čuvaj se na tom Zlatiboru, visoko je!

P.S. Ne reče gde je tvoja analiza, ali možda će ti situacija biti jasnija sa Zlatibora! Samo nemoj da se ugledaš na svog bivšeg ministra, s maglama i (zamagljenim) vidicima!

P.P.S. Možda si navikao na policijske viceve, ali evo ti jedna anegdota za prijatan odmor, pričao Boža Prelević, u vreme kad je bio koministar. Elem, zaustavi ga saobraćajni policajac na nekom autoputu i traži mu vozačku. Pošto jepogledao, pušta ga. Onda ga Božo pita:
- Pa, zar nećete i saobraćajnu?
- Ne treba, nastavite slobodno dalje.
- Ali, po propisu, morate da tražite i saobraćajnu!
- Ma, u redu je!
- Je l' znate Vi ko sam ja?
- Ne znam.
- Ja sam koministar policije.
- Aaaa, to ste Viii, gospodine Živkovićuu!
expolicajac expolicajac 13:21 30.07.2011

Re: gde smo krenuli i gde smo sada?

Ko o čemu, policajac o pameti i gluposti! (ovo je samo šala na račun stereotipâ, od kojih, videli smo više puta, nisi imun)

Ja nisam imun, ja koji je na nogama preležao sve bolesti, ja.... Pa ovo ti ni Krkiša ne bi oprostio
Čuvaj se na tom Zlatiboru, visoko je!

Naviko sam da padam sa visine, pa shodno tome i pripreme.
Hansel Hansel 13:28 30.07.2011

Re: gde smo krenuli i gde smo sada?

Dodao sam upravo u prethodni komentar i P.P.S., biće ti zanimljivo (nadam se), čista (nevina) asocijacija...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana