Kultura| Literatura| Ljubav

ljubav traje tri godine?

AlexDunja RSS / 28.07.2011. u 20:52

Frederic-Beigbeder-3.jpeg

 



ljubav traje tri godine. fakat.

Ljubav je unapred izgubljena bitka.

 

U početku, sve je lepo, čak i vi sami. Ne sećate se da ste ikad bili tako zaljubljeni. Svaki dan donosi svoj lagani tovar čudâ. Niko na planeti Zemlji nikada nije spoznao takvo zadovoljstvo. Sreća je tu, I jednostavna je; ta sreća ima lice. Kosmos se osmehuje. Godinu dana vaš život biće niz sunčanih jutara, i vama je sunčano jutro čak i kad je snežno popodne. Pišete knjige o tome. A onda se uzmete, što pre – zašto čovek da razmišlja kad je srećan? Od mozganja postaješ tužan; treba se prepustiti životu.

 

Druge godine stvari počinju da se menjaju. Postali ste nežni. Ponosite se saučesništvom koje se ukorenilo u svakodnevicu vašeg para. Ljudi na ulici misle od vaše žene da vam je sestra: to vam laska, ali i utiče na vas. Ljubav vodite sve ređe, i mislite da to nije razlog za zabrinutost. Ubeđeni ste da je svakim danom vaša ljubav sve čvršća, dok se zapravo iz dana u dan kraj vašeg sveta neumoljivo bliži. Branite ustanovu braka pred svojim drugarima neženjama koji više ne mogu da vas prepoznaju. A i vi sami, jeste li sigurni da sami sebe prepoznajete dok recitujete lekciju koju ste naučili napamet, uzdržavajući se pri tom da ne pogledate za mlađanim gospođicama za kojima se cela ulica okreće?

 

Treća je godina, i vi se više i ne uzdržavate da gledate za mlađanim gospođicama za kojima se svi okreću. Sa ženom više I ne razgovarate. Sate i sate provodite s njom u restoranu slušajući šta pričaju oni za susednim stolom. Izlazite sve češće zajedno: to vam dođe kao opravdanje da se više ne tucate. Uskoro dolazi i onaj čas kad svoju ženu ne možete više da podnesete, ni jednu jedinu sekundu, jer zaljubili ste se u drugu. Samo u jednome se niste prevarili: život je, zaista, taj koji ima poslednju reč.

 


 a možda baš i nije toliki fakat,

savetujem da konsultujete frederika begbedea...on poznaje stvari:)

i podsetiće vas, nepogrešivo,

na svaki onaj i najmanji simptom ludila koji ste osetili kada ste se zaljubili.

bukvalno, kada budete čitali ovu knjigu setićete se boja,

mirisa, bolova u stomaku, trnaca pod kožom,

setićete se koliko puta dnevno ste skakali da pođete negde,

pa se vraćali jer ne treba da idete nigde i ceotajrad...

osmeh vam neće silaziti sa lica:))

 

bez šale, izdavačka kuća booka, mlada i nadarena

krenula je odlično, mada unazad. i pomalo haotično.

begbedeovski.

 

ne bih da teoretišem, samo hoću da vam kažem

da rolerkoster begbedeovih priča ne može da vas ostavi ravnodušnim.

on poznaje svet u kome živi. skroz.

i paradoksalno, ma koliko video sve, ma koliko do u tančine opisao

svaku prljavštinu, izdaju, nasilje, dekadenciju, strah,

bolest, laž, ispraznost...you name it

on taj svet voli.

voli ga ironično, autoironično, sarkastično,

na momente dobrohotno, na momente potpuno naivno,

i iskreno. jer samo tako se može voleti.

 

biografske podatke možete naći na netu, da ne davim ovde.

bavio se advertajzingom, književnom kritikom,

vodio autorsku tv emisiju.

sada je književni superstar. sa razlogom.

 

koliko ja znam kod nas su prevedeni romani:

399 dinara ( 99 francs)

u pomoć, molim za oproštaj

francuski roman

ljubav traje tri godine

i moja omiljena zbirka priča: 


priče pod ekstazijem (ne o pi si vo)

 

čitajte begbedea.

 

 

 ps.

i još nešto: juče je bio rodjendan mojim prijateljima blogerima.

bravarici, mojoj najboljoj drugarici,

i grofu, pesniku i vajaru sa eruptivnim talentom.

ovim putem im ništa ne čestitam, jer se nerodjendani ne čestitaju...

(osim u zemlji čuda:)

samo da kažem...images?q=tbn:ANd9GcTRewppVk7gHrFvVLrdSSrezUbPrCjXxxcTODCzqwVtXBBpsY4

 



Komentari (90)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

antioksidant antioksidant 20:59 28.07.2011

sve je to tacno samo...

... vreme je relativno
AlexDunja AlexDunja 21:12 28.07.2011

Re: sve je to tacno samo...

... vreme je relativno

samo skineš sat sa ruke...
pa niti imaš šta da meriš, niti čime:)
albicilla albicilla 07:22 29.07.2011

Re: sve je to tacno samo...

ne znam vise koliko traje.... moze i krace. pre pola zivota sam sigurno znao koliko traje, tada sam znao sve odgovore. danas, danas imam samo pitanja

no, na kraju, nije bitno koliko traje, nije to kilo krompira, vec koliko blista....
loader loader 08:28 29.07.2011

Re: sve je to tacno samo...

Ljubav ?!

Ma, ljubav je opojno stanje ,,
uzima se.. pardon ,,
pije se individualno, tj. svaki pojedinac ima svoju meru ,,
dakle pije se ,,
dok srce.. pardon, jetra može da izdrži ,,

živeli
AlexDunja AlexDunja 11:39 29.07.2011

Re: sve je to tacno samo...

no, na kraju, nije bitno koliko traje, nije to kilo krompira, vec koliko blista....


i ja bih rekla...
docsumann docsumann 21:02 28.07.2011

2.

interesantan lik



editov'o naslov komentara
zoja444 zoja444 21:13 28.07.2011

Re: 2.

gde si docs, dugo te nema?
jesi li bio na moru?
AlexDunja AlexDunja 21:14 28.07.2011

Re: 2.

kao da si prvi:))


hvala, hvala.
dragocen intervju:))
4krofnica 4krofnica 21:14 28.07.2011

Re: 2.

jesi li bio na moru?

docsumann docsumann 21:16 28.07.2011

Re: 2.

gde si docs, dugo te nema?
jesi li bio na moru?


pa ja sam stalno na moru (čak i kad me nema)
zoja444 zoja444 21:22 28.07.2011

Re: 2.

pa ja sam stalno na moru (čak i kad me nema)


znam, salila sam se, tako se ovde kaze.
mislila sam da si mozda zbrisao na neko drugo more, da razbijes monotoniju.
divnan divnan 21:05 28.07.2011

begbede

hvala
AlexDunja AlexDunja 21:26 28.07.2011

Re: begbede

hvala

molim, u svako doba

ja sam prvo pročitala priče pod ekstazijem
i kupljena sam skroz:))

nije on džaba pekao zanat kao prodavac magle:)
Vlasta92 Vlasta92 21:34 28.07.2011

Re: begbede

A jel mogu da ga čitam i ako nisam pod ekstazijem? Something else?
AlexDunja AlexDunja 10:19 29.07.2011

Re: begbede

A jel mogu da ga čitam i ako nisam pod ekstazijem?


čak bi bilo preporučljivo:)
4krofnica 4krofnica 21:41 28.07.2011

fajv.stars

AD hvala za preporuku, kolikovećsutra ću da produžim pauzu tražeči bar dve knjige da kupim.
već sam izabrala koje ću, od navedenih.
imaću i kad da ih čitam (uh, vidim djavolast osmeh mojih indijanaca -ne, nećeš:)



podsetiće vas, nepogrešivo,
na svaki onaj i najmanji simptom ludila

nikad ga nisam ni izgubila :)


i u skladu sa temom, mogu da provučem ovu pesmu

I need a little time To think it over I need a little space Just on my own
I need a little time To find my freedom I need a little...

Funny how quick the milk turns sour Isn't it, isn't it
Your face has been looking like that for hours Hasn't it, hasn't it
Promises, promises turn to dust Wedding bells just turn to rust
Trust into mistrust

I need a little room To find myself I need a little space
To work it out I need a little room All alone
I need a little...

You need a little room for your big head Don't you, don't you
You need a little space for a thousand beds Won't you, won't you
Lips that promise - fear the worst Tongue so sharp - the bubble burst
Just into unjust

I've had a little time To find the truth Now I've had a little room
To check what's wrong I've had a little time And I still love you
I've had a little...

You had a little time And you had a little fun Didn't you, didn't you
While you had yours Do you think I had none Do you, do you
The Freedom that you wanted bad Is yours for good I hope you're glad
Sad into unsad
:)
AlexDunja AlexDunja 21:49 28.07.2011

Re: fajv.stars

kolikovećsutra ću da produžim pauzu tražeči bar dve knjige da kupim.


ja sam( svoje) prve tri našla u delfi knjižari u skc-u,


mada booka ima odličnu onlajn prodaju,
besplatna dostava, a hoće da te nadju i u gradu ako ti tako odgovara...
ako su nihova izdanja to što te zanima, najjednostavnije je:)
blau.punkt blau.punkt 21:45 28.07.2011

fakat. ? dunjo ?

dunjo ? tebe ne moram da podsećam na:

Pesma i naslov vode ljubav
Neko vreme, a zatim
Preziru jedno drugo i svako peva za sebe.

ne znam da li bi se usudila da napišeš "fakat" da si zaista dosegla onaj pasus u knjizi koji objašnjava otkud frederiku "ljubav traje tri godine"

jesi li dosegla taj pasus ?



sasvim rado bix ti ga citirala, jer se sasvim jasno čita kako i zašto je frederik (zlo)upotrebio svoju neospornu veštinu da se poigra. no, nemam knjigu kod sebe. a pročitala sam je (celu!) pre nekoliko meseci (hrv izdanje).



ovako.. nadam se da će to neko uraditi umesto mene.

ne. to nije fakat. ljubav nema rok trajanja. traje onoliko koliko je z a i s t a ljubav.

p.s brv srećan rodjendan :)
AlexDunja AlexDunja 21:51 28.07.2011

Re: fakat. ? dunjo ?


ne. to nije fakat. ljubav nema rok trajanja. traje onoliko koliko je z a i s t a ljubav.


blu,, pa zar nisi pročitala prvu
rečenicu iza citata?

pobogu. samo sam preporučila blogerima da se konsultuju sa begbedeom:)
blau.punkt blau.punkt 22:03 28.07.2011

Re: fakat. ? dunjo ?

dunjo, ja znam da ti znaš da obje znamo šta sam htela da kažem:

begbedea treba čitati. ali se nipošto NE treba sa njim konsultovati oko ljubavnih pitanja.

on je odličan teoretičar, vrlo vešt, o, da.

ali o ljubavi nema pojma. što i sam priznaje.
blago rečeno, pisac je sjajan, ali definitivno emocioanlni retard.

tako da dragi čitaoci, čitajte begbedea, zabavite se, ali "ne pokušavajte ovo kod kuće"




AlexDunja AlexDunja 22:06 28.07.2011

Re: fakat. ? dunjo ?

ali o ljubavi nema pojma. što i sam priznaje.
blago rečeno, pisac je sjajan, ali definitivno emocioanlni retard.


da ti nisi pomešala begbedea sa njegovim junacima,
ili te ja opet ne razumem?
blau.punkt blau.punkt 22:09 28.07.2011

Re: fakat. ? dunjo ?

mrzim edite, pa evo..

i dobro pazite dragi čitaoci da ne ponavljate naglas naslov knjige TEK ONAKO.

možda vas čuje neko mlad. možda poveruje u reklamni slogan nastao posle mixa pića droge i svakovrsne raspusnosti.. i šta onda ?

blau.punkt blau.punkt 22:11 28.07.2011

Re: fakat. ? dunjo ?

pomešala begbedea sa njegovim junacima,


nope.
AlexDunja AlexDunja 22:29 28.07.2011

Re: fakat. ? dunjo ?

nope.

odakle ti ideja da je begbede lično
emocionalni retard?

zašto bi neko ko pročita knjigu ponavljao
naslov tek onako?

naslov je tako očigledno begbedeovski,
i naravno da nije istinit, i naravno da je advertajzerski genijalan

ne razumem u čemu je problem.

čak i ja, koja ne mislim da je fb e. retard sam u naslov bloga stavila?
:)))
blau.punkt blau.punkt 22:40 28.07.2011

Re: fakat. ? dunjo ?

dunjo, jesi stavila znak pitanja? jesi. to je za pet.

ali jesi stavila i spornu rec "fakat" malo niže ? jesi.

e, time si pljunula na gornji znak pitanja.

uostalom, jesi procitala knjigu ?
(ja sam mu sve pročitala. including biografiju.)

mislim, saberi dva i dva.
ja i dalje mislim da je emocioanlni retard, ali to nikako nije podrugljivo i pežorativno, više je žaljenje.

elem, dozvoli da iznesem svoje mišljenje, šta se odma duriš :)

a isticanje (ovakvog) naslova (sa ipak pogrešnom porukom) tek onako, pred širokom auditorijem (ne baš uvek čitalačkom dalje od naslova) je po meni opasno. rekoh, ima tu i dece..


ipak edit: nemoj da mislis da ne skidam kapu njegovom spisateljskom umecu!
Bojana Maljević Bojana Maljević 02:54 29.07.2011

Re: fakat. ? dunjo ?

ali o ljubavi nema pojma. što i sam priznaje.
blago rečeno, pisac je sjajan, ali definitivno emocioanlni retard.


Ja se slažem. Uz to mislim da je to jezivo opšte mesto. I naslov i sadrzaj.
(A i kao pisac je diskutabilan. Mislim to sjajan, malo mi je previše.)

Ima Hemingvej izuzetno dobar opis, to oko trajanja (Za kim zvono zvoni) .... tad ili shvatiš to oko vremena i ljubavi ili ne shvatiš. Mislim da Begbede nije naročit izbor za tu temu. Jer nije shvatio. Od francuza, tih novih, Aleksandar Žarden - bolji izbor. Odličan pisac.

Pozz iz Sarajeva i srecan rodjis
AlexDunja AlexDunja 08:59 29.07.2011

Re: fakat. ? dunjo ?

elem, dozvoli da iznesem svoje mišljenje, šta se odma duriš :)


ma ne durim se,
nego si ti navalila da sam ja napisala fakat,
što jesam, ali sam posle citata napisala i da nije baš fakat :)

i po drugi put me pitaš jesam li pročitala knjigu,
čime zapravo hoćeš da kažeš da je nisam razumela,
jer znaš da ne bih preporučila knjigu koju nisam pročitala.
( a to je malo uvredljivo, jer nije nimalo teško za razumevanje)

i + , iz ovog teksta ne može da se zaključi
da begbede, a ni ja sa njim, misli da lj.traje 3 g.

i da, brineš za decu.
ja sam mojima preporučila od srca njegove knjige,
mislim da mladi danas mogu mnogo bolje da komuniciraju
sa takvom literaturom nego sa hemingvejem, na pr.
koga bojana preporučuje.
( nije da mislim nešto loše o hemingveju, božsačuvaj)

samo mislim da je f. b. odličan lakmus
koji prenosi boje i tugu ovog trenutka...

ps: izvini što tek sada odgovaram,
sinoć mi se momci vratili sa treninga u sred razgovora pa mi promakao
ovaj tvoj komentar
AlexDunja AlexDunja 10:31 29.07.2011

Re: fakat. ? dunjo ?

Mislim da Begbede nije naročit izbor za tu temu. Jer nije shvatio.


različiti su čitalački senzibiliteti.

meni izgleda da f.b. odlično razume vreme u kome živi,
i piše o onome što vidi, ubedljivo
i pritom zabavno...


houp houp 21:50 28.07.2011

a možda baš i nije toliki fakat

i ceotajrad...




AlexDunja AlexDunja 21:57 28.07.2011

Re: a možda baš i nije toliki fakat

houp
i ceotajrad...





e, houp, kad se samo setim,
išla sam u treći gimnazije...
i punila 17 kad sam znala, ali onako zasigurno,
da treći album cepelina ima odgovore na sva moja pitanja...
sortov
houp houp 22:04 28.07.2011

Re: a možda baš i nije toliki fakat

da treći album cepelina ima odgovore na sva moja pitanja...
sortov

sam'se godina ne sećam (((:

AlexDunja AlexDunja 22:41 28.07.2011

Re: a možda baš i nije toliki fakat

samo još
living reflection from a dream
pertula pertula 08:57 29.07.2011

Re: a možda baš i nije toliki fakat

houp
i ceotajrad...
Since I've Been Loving You - Led Zeppelin


Slazem se :)... Spontana tendencija je jedno, a umece je drugo, ko zna da pliva, voda ga ne nosi itd...
houp houp 21:58 29.07.2011

Re: a možda baš i nije toliki fakat

Slazem se :)... Spontana tendencija je jedno, a umece je drugo, ko zna da pliva, voda ga ne nosi itd...


ma da plivam znam,to nije problem..:)i sinhrono ako treba,nego nemam kad (((:
houp houp 21:58 28.07.2011

brv srećan rodjendan :)



srećan rođendan,teeeebi !

maksa83 maksa83 22:29 28.07.2011

...

Priče Pod Ekstazijem je preveo moj tzv. kum pa sam ih pročitao još dok su bile Word dokument (i ipak kupio, ako ovo čita izdavač).

Koga zanima, 99fr (tj. 399 DIN) je i filmovan i pošto je film evropski uopšte nije ispalo loše, Oktava sam skoro u dlaku tako zamišljao.

P.S. Kad god je tema frankofonska ja moram da pustim gđu Sarkozi, a mislim i da upada u temu bez koske.



(savršena poezija)
AlexDunja AlexDunja 22:35 28.07.2011

Re: ...

Oktava sam skoro u dlaku tako zamišljao.


oktav je btw i junak romana u pomoć, molim za oproštaj:))
tu tek ima šta da se zamišlja:)

čini mi se da sam negde videla da
begbede treba da režira ljubav traje tri godine.
tek to će biti autentično:))
AlexDunja AlexDunja 22:38 28.07.2011

Re: ...

P.S. Kad god je tema frankofonska ja moram da pustim gđu Sarkozi, a mislim i da upada u temu bez koske.

sasvim.

kakav glaaasss
Jukie Jukie 22:52 28.07.2011

TV serije

Ja sam trogodišnje pravilo primetio kod TV serija:

prve godine uvode likove i imaju jednu priču koja se lagano odmotava do kraja sezone i do tada ne znamo šta će se desiti (kao da gledamo male parčiće jednog filma)

druge godine pratimo te likove, koje sada dobro poznajemo, u situacijama iz svakodnevnog života. Svaka epizoda je posebna priča, tj. well, epizoda.

treće godine je sve nekako ofucano, glumci su se ošišali, pojavljuju se vezane epizode (nastaviće se...) i počinje da smara, a ako je u pitanju krimi serija pojavljuje se neko koga ne mogu da zaustave (kao njihov lični Morijarti, obično mafijaš ili tajni agenti) i tu se već gubi interesovanje

ako serija uspe da pređe preko tri sezone, uvode se vanzemaljci, poznate ličnosti koje glume same sebe i šta već može da se iscedi iz osnovne ideje priče. U suštini ova druga sezona je najbolja jer možeš da otpratiš epizodu i odeš i živiš svoj život i sledeće nedelje u istom terminu vidiš još jednu epizodu i bude ti sveža i zanimljiva.
AlexDunja AlexDunja 23:04 28.07.2011

Re: TV serije

Ja sam trogodišnje pravilo primetio kod TV serija:

ovo ti je super:)

nisam primetila...ja ne gledam tv,
kad mi neko preporuči ja skinem seriju sa neta,
ali ne obraćam pažnju na sezone...

saču da mislim o tome,
tj, kad budem gledala neku seriju opet.
tnx.
fantomatsicna fantomatsicna 00:01 29.07.2011

Ljubav

Pa ko to meri jso..godinama.Moji roditelji su 41 godinu u braku i ljubavi.Dobro,moyda je sad u nekom drugom obliku nego kad su bili zaljubljeni ali ipak se vole.Tako da slazem se sa antioksidant..vreme je relativno..sadrzaj je vazan.
AlexDunja AlexDunja 00:07 29.07.2011

Re: Ljubav

.sadrzaj je vazan.

e.tačno tako.
čitaj begbedea, odličan pisac.

provokativan, kao subverzivan,
a mek, kao dušica...

provoza te kroz tebe,
sa neopisivom lakoćom
jesen92 jesen92 00:10 29.07.2011

Re: Ljubav

provoza te kroz tebe,
sa neopisivom lakoćom
...bas si me zaintrigirala draga AD..
...
AlexDunja AlexDunja 09:07 29.07.2011

Re: Ljubav

...bas si me zaintrigirala draga AD


znam da će se tebi dopasti:)
edi-va edi-va 08:48 29.07.2011

Rok trajanja...?

Bilo je lepo dok je trajalo.:)

Bravar & Grof

AlexDunja AlexDunja 09:10 29.07.2011

Re: Rok trajanja...?

Bilo je lepo dok je trajalo.:)


i opet će biti:)))

edi-va edi-va 09:28 29.07.2011

Re: Rok trajanja...?

Sveže, od pre neki dan:

paulocoelho Paulo Coelho
True love: you want your partner to be happy. False love: you want your partner


paulocoelho Paulo Coelho
If you are brave to say "good bye", life will reward you with a new "hello"
trener92 trener92 13:53 29.07.2011

fakat!

Samo u jednome se niste prevarili: život je, zaista, taj koji ima poslednju reč.


stari92 stari92 14:51 31.07.2011

fakat placebo (reminiscencija)) !

trener92
život je, zaista, taj koji ima poslednju reč.



))
trener92 trener92 14:06 29.07.2011

bravarici

trener92 trener92 14:32 29.07.2011

pridružujem se

čestitkama
grofu, pesniku i vajaru sa eruptivnim talentom.


uz P.Gabriela
JJ Beba JJ Beba 16:57 29.07.2011

3

baš kupila knjigu pre neki dan, mislim tu, ljubav traje 3 godine
idem u frizeraj prekoputa Beopolis knjižare u TC Eurocentar, i kako uvek bazam po knjižarama a ova mi baš zgodna jer duplim poslom dolazim, ugledam novog Begbede-a. Pazarali sam i Džulijana Barnsa, Troje, tako da mi cela kupovina knjiga bila u znaku broju 3.

peter gabrijel, hmmmmm, uvek


love
Is This Love (unplugged)
bravar92 bravar92 18:46 29.07.2011

bez naslova

xexexeee... iznenadjenje... za mene:)))

a ti svakako znaš da ja najvolem nerodjendane. u priličnoj su prednosti u odnosu na onaj jedan dan... 1/364-365 :)))


anyway


bravar92 bravar92 18:47 29.07.2011

bez naslova

I dragim blogodrugarima od srceta:)))

PS Grofe... srećan nerodjendan na današnji dan :)
AlexDunja AlexDunja 12:46 30.07.2011

Re: bez naslova

ha, grof nam se zamajo politikom...

slutim da nije ni otvorio blog o ograničenom trajanju
ljubavi u ovo otuđeno vreme

ko mu kriv... važno je
da smo mu mi uputili lepe želje:)
9snohvatica0 9snohvatica0 01:05 30.07.2011

ljubav je samo rec i nista vise

...ona se isto cita i pise.....
Ocekujemo da bude lepa,skladna....a posle 2 do 3 godine ili pukne,ili se krunise brakom.....Ja nisam pristalica brakova na papiru iako mastam o vencanici i ostalim elementima bajke :) blesavo,ali tako....
AlexDunja AlexDunja 12:43 30.07.2011

Re: ljubav je samo rec i nista vise

...Ja nisam pristalica brakova na papiru iako mastam o vencanici i ostalim elementima bajke :) blesavo,ali tako....


to uopšte ne mora da bude kontradiktorno...
a nije samo reč, bilivjumi:)
laže zdravko, za sve pare
milisav68 milisav68 14:51 30.07.2011

Re: ljubav je samo rec i nista vise

AlexDunja
...Ja nisam pristalica brakova na papiru iako mastam o vencanici i ostalim elementima bajke :) blesavo,ali tako....


to uopšte ne mora da bude kontradiktorno...
a nije samo reč, bilivjumi:)
laže zdravko, za sve pare

Ma nije Zdravko kriv, nego Svetislav Vuković.
JJ Beba JJ Beba 16:15 30.07.2011

Re: ljubav je samo rec i nista vise

Ja nisam pristalica brakova na papiru



brak samo kao nužno zlo
AlexDunja AlexDunja 18:36 30.07.2011

Re: ljubav je samo rec i nista vise

Ma nije Zdravko kriv, nego Svetislav Vuković.

ne misliš valjda da 'u to da pamtim,
i zdravko je mnogo, od moje strane
milisav68 milisav68 19:02 30.07.2011

Re: ljubav je samo rec i nista vise

AlexDunja
Ma nije Zdravko kriv, nego Svetislav Vuković.

ne misliš valjda da 'u to da pamtim,
i zdravko je mnogo, od moje strane


Ma ja to onako, u stilu, kucamo na vrata zaboravljenih asova.
AlexDunja AlexDunja 19:18 30.07.2011

Re: ljubav je samo rec i nista vise

Ma ja to onako, u stilu, kucamo na vrata zaboravljenih asova


hvala, hvala...
treba biti precizan.

dakle:
nije zdravko lagao,
s.v. nije imao pojma o životu

pa prevario zdravka:)
milisav68 milisav68 20:48 30.07.2011

Re: ljubav je samo rec i nista vise

AlexDunja
Ma ja to onako, u stilu, kucamo na vrata zaboravljenih asova


hvala, hvala...
treba biti precizan.

dakle:
nije zdravko lagao,
s.v. nije imao pojma o životu

pa prevario zdravka:)


9snohvatica0 9snohvatica0 17:15 30.07.2011

:)

do sad je moja definicija ljubavi takva,ako pak nisam u pravu,sta onda ta ljubav ceka neka dodje i na moja vrata,ali samo prava,laznoj ne otvaram ni interfon :)
bocvena bocvena 18:34 30.07.2011

Tri po tri...

pogača (ili tako nekako:)

Nikako da mi padne pod ruke...taj Begbede.

Mnogo je lako zaljubiti se u novo telo svake tri godine. Čik zaljubljuj se u istog čoveka svake tri godine! E to je umetnos'!
AlexDunja AlexDunja 18:40 30.07.2011

Re: Tri po tri...

pogača (ili tako nekako:)

nemoj da si prozaična

nego palača...hram...
temple of loooove
il takonekirad:)

u istog čoveka, opet i jopet:))
stvaaarno
bocvena bocvena 18:50 30.07.2011

Re: Tri po tri...

nego palača...hram...

E ta.

u istog čoveka, opet i jopet:))

Rad, red i disciplina...joga, vitamini i bujna mašta...on treba samo ništa da ne pokvari, sve drugo ću sama, hahhah!

AlexDunja AlexDunja 19:01 30.07.2011

Re: Tri po tri...

.joga, vitamini i bujna mašta.


ja se tebi divim do imbecilnosti.
bocvena bocvena 19:05 30.07.2011

Re: Tri po tri...

I treba. Nije nama nindžama lako:)
iris.davidovich iris.davidovich 04:03 31.07.2011

Re: Tri po tri...

bocvena

Mnogo je lako zaljubiti se u novo telo svake tri godine. Čik zaljubljuj se u istog čoveka svake tri godine! E to je umetnos'!

bocveno, care

hi alex dunjo,

(sto se lako povedem za ovim tvojim stihovanim izrazavanjem),
daklem,
doneo muz pre desetak dana tu knjigu iz majcice (medju ostalima, je li),
i poceo da je cita na bazenu,
i gundja "ne volim ovakve knjige"

ja mu rekla da je to samo za zabavu, nije stvarno, i da se ne sekira dzabe

AlexDunja AlexDunja 09:09 31.07.2011

Re: Tri po tri...

ja mu rekla da je to samo za zabavu, nije stvarno, i da se ne sekira dzabe

lepo si mu rekla.

a f.b je stvarno zavodljiv,
lako mu je poverovati...
bocvena bocvena 09:52 31.07.2011

Re: Tri po tri...

iris.davidovich

Nastavi da vežbaš zaljubljivanje, moj mali nindža učeniče.
docsumann docsumann 11:47 31.07.2011

Re: Tri po tri...

Nastavi da vežbaš zaljubljivanje, moj mali nindža učeniče.




tako je!!! treba vježbati sa tri gramofona ...

stari92 stari92 13:49 31.07.2011

BM mu,mausa,bocvena ..

bocvena
pogača (ili tako nekako:)
E to je umetnos'!

..Ja chitam dracena,..,Jaril,..
a.ne bih se javlj'o,al' ..
a,p'jan nisam,osim ..

.. pevajte suzznji,kad Slobode,vetj,ne ima,o ..
od Ljubav !


JJ Beba JJ Beba 16:43 31.07.2011

Re: Tri po tri...

bocvena
I treba. Nije nama nindžama lako:)



sve sam uspela -i da ovldam tehnikom zamene senke, i tehniku prizivanja, uspeva mi i kombo napad sa svojim klonovima, i trte mrte, al bacanje šurikena nikako. jok, nada,nula....
nije lako nindžama
bocvena bocvena 19:02 31.07.2011

Re: Tri po tri...

A tehnika usporavanja rada srca i kontrole telesne temperature...viši kurs?

Pozdrav, Stari!


Dunja, predlog za čitanje, liči mi na Begbedeov senzibilitet - Erlend Lu.
JJ Beba JJ Beba 20:36 31.07.2011

Re: Tri po tri...

Erlend Lu.

super je Lu. bio u beogradu. Dopler je takođe divan, ja preporučujem Mulej
Mulej, mLogo dobro
AlexDunja AlexDunja 20:40 31.07.2011

Re: Tri po tri...

super je Lu


moje dete čitalo u originalu, za lektiru :)

sofija i nataša mu drže časove...

ja još nisam stigla...a oću!
razmisljam razmisljam 21:21 31.07.2011

Re: Tri po tri...

bocvena

Erlend Lu.


Ја управо читам Наиван. Супер. И допада ми се. Доплер чека на ред. Клинци кажу да је још бољи.

А Бегбедеа ћу да потражим.
Обећавам.
Јер, верујем ти на реч.
AlexDunja AlexDunja 22:14 31.07.2011

Re: Tri po tri...

Јер, верујем ти на реч.


laskavo:)))

zvala me edi pre par dana,
i kaže: draaaga, isterala si mi pare iz džepa,

ušla u knjižaru da kupim neki poklon i pogled
mi prvo padne na ljubav traje tri godine...

pa kad sam već bila tu..ja uzela i francuski roman:)))

moraću ovima iz booke da tražim procenat,
el bar besplatne primerke
razmisljam razmisljam 23:44 31.07.2011

Re: Tri po tri...

AlexDunja
Јер, верујем ти на реч.


laskavo:)))


Је л' ти то хоћеш да кажеш да не бих требала?

zvala me edi pre par dana,
i kaže: draaaga, isterala si mi pare iz džepa,


Да ти нешто кажем, и мене ових дана нешто сврби десни длан, па ти види. Само да се наканим у варош. Мада, у мом крају је све мање добрих, правих књижара.

moraću ovima iz booke da tražim procenat,
el bar besplatne primerke


Пре ће бити да ћемо ми које си навукла на танак лед од тебе тражити рефундирање ванредних трошкова.
edi-va edi-va 09:10 01.08.2011

Re: Tri po tri...

AD
zvala me edi pre par dana,
i kaže: draaaga, isterala si mi pare iz džepa,

ušla u knjižaru da kupim neki poklon i pogled
mi prvo padne na ljubav traje tri godine...

pa kad sam već bila tu..ja uzela i francuski roman:)))

moraću ovima iz booke da tražim procenat,
el bar besplatne primerke


U petak... u međuvremenu i pročitala.
Elem, krvav je što bi rek´o naš narod... način na koji omniseksualac (kako sebe naziva) opisuje njegovu patnju je vrhunski jer te sve vreme tera na smeh... i, mislim da muški čitalac ima više razumevanja za njegov stil i način na koji se preispituje, dok će žene biti sklonije osuđivanju i negodovanju.
E, i najduža rečenica koju sam ikada pročitala, kojom opisuje stanje zaljubljenosti... preko dve stranice samo zarezi.

stari92 stari92 15:28 01.08.2011

Gospo , Re: Tri po tri...

bocvena
A tehnika usporavanja rada srca i kontrole telesne temperature...viši kurs?

Poz.Dr. bocvenO!

Slutnje ne ima,da Vi znate,za korak Moj.
Ratnici svetlosti,ponekad,prednos' daju nesvršenim,neostvarenim,n n - džama.

No,oX,Ne,gubim nit ..
Frederik Ešton - Lun gospodar ponoći ..
Donald Sikert je koristeći finese subatomskih,tj.kvantnih zakonitosti,opšte poznatih,osim nsarskom do (ništavila)) nemerljivih,startovao Jane Vitington,
naučnice,al' ne poput sybil,dugonoge brinete,i,iako lektorka reče,onomad,da ne ide i pa , sjedini NjiNa bitja u jedno ~ jer,Sve je Jedno
~ reče,između trećih : Heraklit Mračni.
E,D)r.


stari92 stari92 15:45 01.08.2011

84. edit :

Čemu :
kornjačon,žirafon,svrakon,..

AlexDunja AlexDunja 23:24 01.08.2011

Re: Tri po tri...


Је л' ти то хоћеш да кажеш да не бих требала?

da nije ovo pitanje, ono na koje ti nisam odgovorila?

o, treba da mi veruješ:))
zaista. retko se odlučim da baš zdušno preporučim,
ali kod f.b. mi se čini da nema promašaja.

sigurno će te zabaviti, čak i ako te nejgovi
junaci iritiraju dvodimenzionalnošću
i olako shvaćenim životom:))

ja znam da ćeš ti naći i prepoznati
duhovitost koja obara po svaku cenu:)
AlexDunja AlexDunja 23:26 01.08.2011

Re: Tri po tri...

i, mislim da muški čitalac ima više razumevanja za njegov stil i način na koji se preispituje, dok će žene biti sklonije osuđivanju i negodovanju.

nisam sigurna u ovo:)))
ja mislim da većinski mačo balkanci
srećom ne čitaju begbedea:)

teško da bi se prepoznali u onom silnom plakanju
maksa83 maksa83 12:07 02.08.2011

Re: Tri po tri...

ja mislim da većinski mačo balkanci
srećom ne čitaju begbedea:)

Nije istina, evo ja zgutao njegov opus.
AlexDunja AlexDunja 12:25 02.08.2011

Re: Tri po tri...

Nije istina, evo ja zgutao njegov opus.

:))

ok, pogrešila sam:tipičan primerak balkanskog mačo tipa:))
( maxa) se izjasnio
edi-va edi-va 08:42 03.08.2011

Re: Tri po tri...

AlexDunja
Nije istina, evo ja zgutao njegov opus.

:))

ok, pogrešila sam:tipičan primerak balkanskog mačo tipa:))
( maxa) se izjasnio




Apsurd je što uopšte nisam mislila na balkanski mačo ili bilo koji tip, već na muškarce uopšteno... globalno:)))
Međutim, ispalo je dobro... neočekivani outing blogokolege...:)))
maksa83 maksa83 13:17 03.08.2011

Re: Tri po tri...

Međutim, ispalo je dobro... neočekivani outing blogokolege...:)))

Neočekivano samo za one koji me ne poznaju.

(kamiondžija u potkošulji sa ženo-daj-pivom u ruci, zarobljen u liku i telu programera)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana