Životni stil

da li je kraduckati cool & in?

dali76 RSS / 11.08.2011. u 18:40

 

Povodom bloga "markice nedosanjani san":

 Svercovao sam se GSP beogradskim. Rijetko kad ,ali jesam. 

  Dva su  razloga sto je frekvencija mojih sverckomerc putovanja gradskim busom bila  relativno niska. Kupovao sam mjesecnu kartu preko moje izbeglicke legitimacije sto ruku na srce nisu bile ogromne pare. Naravno, kad covjek  nema novca ne postoje ni male pare ,  ali  meni se cinila mnogo skupljom mogucnost da me uhvate GSP kontrolori.   

UBeograd sam dosao,kao I mnogi iz provincije. Iako mnogi danas vole da govore kako su dosljaci svoja pravila donijeli upravo iz raznoraznih provincija  ,sto ne negiram, mislim da upravo moji beogradski vrsnjaci nisu imali previse problema sa svercovanjem. Cak sam stekao utisak da je svercovanje gradskim prevozom bio dokaz prihvatanja beogradskog duha .

Ako nisi imao "herca" da se svercujes gradskim prevozom ,ili sluha da ubacujes bre  ,maker uz ijekavicu, uvijek si bio u poziciji da budes proglasen provincijalcem koji ne prihvata pravila velikog grada.

Svercovanje gradskim prevozom nije  nikakva tabu tema ,il jos manje pokazatelj nekulture, pogotovo u takvim vremenima kao sto su bile devedesete. Citam evo i Svetislav Basara u svojoj  kolumni   "  "priznaje svoje sverc grehove  tih devedesetih.  Nista strasno.  

Ako se vodimo onom koliko para toliko muzike ,nekad  covjek pomisli da  je svojevremeno GSP svojim korisnicima  trebao  placati za  voznju  ,a ne obratno.

Ali kad se neko otvoreno hvali svojim GSP sverc komerc sposobnostima koje  ukljucuju laganje u stilu Melite iz romana mladena  Kuseca ,  Kkoristenje  tudjeg dokumenta kako bi kazne stizale nekom drugom, Sto je  uzgredbudireceno krivicno djelo

   , bezbrojnim kaznama koje se platiti nece , onda je to sedmi padez. Najgore je sto je  autorica  ovakvog hvalisanja  odavno po godinama presisala  Melitu iz pomenute knjige i sto je upravo   filozofija :"kako nekaznjeno  zajebati  drugog"  promovisana na VIP listi bloga b92.

Ako mediji imaju  i nekakvu edukativnu ulogu u razvijanju odgovornosti pojedinca , ja pitam kakva je poruka ovakvih tekstova?

Znam da ce se odmah naci oni koji ce reci : pa ovi "gore" jos vise kradu. Nece drzava propasti zbog neplacenih kazni  i svercovanja   "snalazljive" studentice .

Nista netacno. Ovi "gore" naravno kradu jos vise. Drzava  zaista nece bankrotirati radi neplacenih kazni .

Samo se onda nemamo sta zaliti ako ovi  gore kradu .  nemamo im prava spocitavati neodgovornost jer oni rade isto sto se gorepoemnutom filozofijom promovise.  Kradu  vise samo  zato sto su im mogucnosti za  neodgovornost vece od svercovanja gradskim prevozom. Onda njihova neodgovornost  nije greh    vec postaje nasa zavist sto nismo u njihovoj poziciji.

Za ovo nam nisu krivi ni AMErikanci, ni Hrvati,ni Albanci ni vanzemaljci vec mi sami sebi.



Komentari (184)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mayo1 mayo1 19:05 11.08.2011

Novo doba

Eh, dali, novo vrijeme.
Evo, policija na Zrću pozatvarala dilere droge, pa pa je opća žalost (!) što turisti nemaju od koga kupiti drogu.
Ali se zato mogu i dalje bez problema opijati.

Kakav udar na turizam.
I mozak.
dali76 dali76 19:33 11.08.2011

Re: Novo doba

ne diraj pravo na dostupnost alkohola bit ces optuzen za mormonstvo il krisitelja ljudskih prava and sloboda :)), i naravno tu moz' da se ubaci i veliki brat .
predatortz predatortz 19:40 11.08.2011

Blog

Blog i nije neki klasičan medij. Više je neka vrsta javnog dnevnika. Dnevnik ne mora da bude edukativnog karaktera.

U jednom se slažemo: mi koji smo došli iz 'provincije' više smo se bojali bruke da ćemo biti uhvaćeni u takvom kokošarskom kraduckanju , nego li smo imali straha od kazne.
dali76 dali76 19:57 11.08.2011

Re: Blog

naravno da blog jeste dio medija, naravno da postoji uredjivacka politika istog.
ti da si meni poslao takvu vrstu teksta , bih rekao, sorry pred ,ne mogu ja to objaviti. Sta vise, pomislio bih da takvo sto ne bi prezivjelo postmoderaciju.
Svercovao sam se GSP ,kao sto rekoh ali je postojao strah i blamaza.
mirakulus mirakulus 09:24 12.08.2011

Re: Blog

U sustini sve je stvar funkcioniranja drzave i postivanja zakona koji je u ovom primjeru spusten na donju crtu voznje javnim prijevozom. Samim primjerom vidimo neraskidivu petlju od neplacanja nekoliko kuna (dinara9 za tramvaj (trolejbus9 do utaje milijardi eura (dolara) mocnika. Naravno kao i za sve ostalo na prostorima brdovitog balkana kriv je nitko drugi nego Drug Tito i njegove dvije poznate recenice: "Snadji se druze" i "Ne trebamo se drzati zakona kao pijjavascript:;ani plota". Iako smo naizgled izisli iz doba socijalizma ove dvije recenice danas su zivlje nego ikada prije. U slucaju voznje tramvajom (trolejbusom) ne drzimo se zakona jer ne placamo naknadu za pruzenu uslugu a snalazimo se kad nas uhvate kontrolori. Isto tako prilikom zaposljavanja u HAC-u [url=http://www.index.hr/vijesti/clanak/nova-afera-u-hacu-sef-uprave-namjestio-natjecaj-za-zaposljavanje-deset-blagajnika-u-vrgorcu/565432.aspx][/url]nije se postovao zakon a snalazilo se ispisivanjem raznih demantija. Ono sto je najzalosnije je to da nema izgleda u promjenu stanja jer je jednostavno takav sklop upravljanja drzavama na brdovitom balkanu.
BTW ne znam pod sto bi mogli svrstati primanje pune saborske zastupnicke place osobe koja je u zatvoru?
kukusigameni kukusigameni 19:54 11.08.2011

I' m an alien, I'm a legal alien

dali76
Za ovo nam nisu krivi ni AMErikanci, ni Hrvati,ni Albanci ni vanzemaljci vec mi sami sebi.

Ja provereno znam da vanzemaljci placaju karte u GSP-u.
dali76 dali76 20:01 11.08.2011

Re: I' m an alien, I'm a legal alien

kukusiganama,znamo,da se se svercovao nekad :)), al kad pocnes promovisati to kao svooju snalzljivost, samim tim ostali su idioti,znat cu da si poslat od neke vanzemaljske komisije :))
kukusigameni kukusigameni 20:10 11.08.2011

Re: I' m an alien, I'm a legal alien

Retko sam se svercovao. Nije mi to bio neki fazon. Samim tim se i slazem sa tvojim konstatacijama u ovom blogu. Dok sam citao blog nove autorke, ocekivao sam da ce iz cele pozicije aktivnog "svercera" izaci neka dobra prica. Da ce upoznati nekog tipa koji to isto radi, da ce sresti "ridzu" svog zivota, da ce se nesto desiti. Nazalost, u njenom svercovanju, nista se ne desava, osim sto se dama svercuje, drzeci kartu u ruci i cekajuci da li ce kontrola uci. A bar da je Beketovski, da iscekuje nesto sto se dogoditi nece... Eh.
Ipak, i dalje tvrdim da se vanzemaljci ne svercuju.
predatortz predatortz 20:17 11.08.2011

Re: I' m an alien, I'm a legal alien

Ipak, i dalje tvrdim da se vanzemaljci ne svercuju

javascript:;
Švercuju,švercuju...

Vidi kako je jedan prošao zbog toga

kukusigameni kukusigameni 20:21 11.08.2011

Re: I' m an alien, I'm a legal alien

predatortz
Švercuju,švercuju...

Vidi kako je jedan prošao zbog toga


Koliko ja znam, taj nije placao pretplatu za RTS.
dali76 dali76 20:25 11.08.2011

Re: I' m an alien, I'm a legal alien

Mene je vise depremirala reakcija tipa hehehe,haha,bas smo cool bas smo in, kraduckati,lagati to je snalzljivost,a ostali su valjda idioti?
Ionda oni koji su eragovali, stani malosta je poruka ovakvog teksta ,a to su cangrizala koja potplecu nogu?
Nada mi je da takvi nisu citali tekst do kraja ili stvarno misled a je sve to bas onako fazon, kradu svi sine pa kraduckaj I ti.
predatortz predatortz 20:27 11.08.2011

Re: I' m an alien, I'm a legal alien

kukusigameni
predatortz
Švercuju,švercuju...

Vidi kako je jedan prošao zbog toga


Koliko ja znam, taj nije placao pretplatu za RTS.


Ne, taj je surovije kažnjen. Zatvorili ga u sobu sa plazmama pa otpisani, bolji život, Guča... Sve u krug!

Moli, kukavac, da ga ubiju!
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 20:30 11.08.2011

Re: I' m an alien, I'm a legal alien

Eh...
Država se zaduži, zaduži se i ti, država se kurva, kurvaj se i ti, država vara i krade, varaj i kradi i ti, država ubija, ubijaj i ti...

Kakva država, takav narod, ili beše obrnuto?

Ja smatram da je odgovornost, i obaveza na Državi da nasilju, lopovluku, i drugim nepočinstvima stane na put. Naravno, kada ljudi koji reprezentuju Državu nemaju kredibiliteta, teško ide, ali ako se ta "sitna" prepreka prevaziđe, prvo nakon toga je iskrenost.
Da vidimo ko koga krade, gde i na koji način.
kukusigameni kukusigameni 20:31 11.08.2011

Re: I' m an alien, I'm a legal alien

predatortz
Ne, taj je surovije kažnjen. Zatvorili ga u sobu sa plazmama pa otpisani, bolji život, Guča... Sve u krug!

Moli, kukavac, da ga ubiju!

Nemoj mi reci da su mu pustali i Belu ladju i Vreme je za bebe?
mirelarado mirelarado 20:33 11.08.2011

Re: I' m an alien, I'm a legal alien

kradu svi sine pa kraduckaj I ti


Na žalost, Dali, ovo je krilatica zapaćena i odgajena još u socijalizmu, kojeg naši građani nikako da se oslobode. Ta sitna korumpiranost, i blagonaklono gledanje na nju, u velikoj meri je odgovorna što kao društvo tapkamo u mestu. :(
predatortz predatortz 20:36 11.08.2011

Re: I' m an alien, I'm a legal alien

mirelarado
kradu svi sine pa kraduckaj I ti


Na žalost, Dali, ovo je krilatica zapaćena i odgajena još u socijalizmu, kojeg naši građani nikako da se oslobode. Ta sitna korumpiranost, i blagonaklono gledanje na nju, u velikoj meri je odgovorna što kao društvo tapkamo u mestu. :(



Žalila se mojoj tašti komšinica na krizu. Te nema se , male plate, visoki računi... A ni Nikola ( muž ) više ne krade od kad je u penziji!
dali76 dali76 20:37 11.08.2011

Re: I' m an alien, I'm a legal alien

Naravno da postoji razlicit nivo odgovornosti za razlicite pojedince u drustvu ,ali odgovornosti nisu liseni ni oni koji promovisu ovakvu vrstu ponasanja .
Nema imuniteta na odgovornost ,samo postoje razliciti stepeni odgovornosti.
Ako takvu filozofiju pirhvatimo, zasto se zaliti na to sto ovi blize kazanu kradu ,kad je vec kraduckanje cool and in?
dali76 dali76 20:46 11.08.2011

Re: I' m an alien, I'm a legal alien

svjestan sam ja te navike Mirelarado,ali nazalost mnogi nisu.
niko nam ne moze pomoci niti odmoci ko mi kao nacija sami sebi.
dzaba venecijanske komisije ,ako nema volje za promjenama medju onima sto vode ,ali i onima sto biraju te sto ih vode.
sve nazalost izgleda kao zacaran krug.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 20:48 11.08.2011

Re: I' m an alien, I'm a legal alien

dali76

Odgovornost, a pre svega obaveza je pre svega na vlastima.

Banalan primer je GSP. Ne plaćaju struju. Je l' to ok? Uopšte, vlasti, kao naručioci poslova, bez Partijske veze, spadaju u neredovne platiše. Kako reći građanstvu plaćajte račune? Čak je građanstvo daleko bolje, odgovornije od vlasti. Pazi, pre više od dve godine, falsifikovali su sudska dokumenta, obračunavali protivzakonito komunalije, i zastrašivanjem iznudili novac od građana. To je za SUD, ZATVOR. Ništa.
st.jepan st.jepan 21:50 11.08.2011

Re: I' m an alien, I'm a legal alien

Dok sam citao blog nove autorke, ocekivao sam da ce iz cele pozicije aktivnog "svercera" izaci neka dobra prica. Da ce upoznati nekog tipa koji to isto radi, da ce sresti "ridzu" svog zivota, da ce se nesto desiti.

QQ, ne preteruj, za tako što hoće se talenta.
kukusigameni kukusigameni 22:47 11.08.2011

Re: I' m an alien, I'm a legal alien

st.jepan
QQ, ne preteruj, za tako što hoće se talenta.

U pravu si. Preterujem ali sta da radim sa teskom frustracijom, potisnutom u duboku podsvest, kada me je ridzovan uhvatio bez karte u tramvaju?!
dali76 dali76 23:25 11.08.2011

Re: I' m an alien, I'm a legal alien

Ja necu da ulazim u talent za pisanje, meni samo smeta vrsta filozofije koja se promovise takvim tekstovima.
Kao sto rekoh vec, mislio bih da se radi ovakve filozofije ,kako zajebati druge, gubi VIP status na blogu b92.
ivana23 ivana23 23:59 11.08.2011

Re: I' m an alien, I'm a legal alien

kukusigameni
Dok sam citao blog nove autorke, ocekivao sam da ce iz cele pozicije aktivnog "svercera" izaci neka dobra prica. Da ce upoznati nekog tipa koji to isto radi, da ce sresti "ridzu" svog zivota, da ce se nesto desiti.


„Bilo je to pre tri godine. Tad je kontrola bila malo drugačija. Imao si jednu zadatu relaciju i njom si špartao ceo dan. Jednom ulazim u autobus na Bežaniji. Linija 75. Kiša lije kao iz kabla, pa smo kolega i ja uleteli u prvi autobus. Da mi je neko rekao da ću baš tu upoznati buduću suprugu, rekao bih mu da je lud“


Kontrolor oženio švercerku
abrasax abrasax 03:49 12.08.2011

Re: I' m an alien, I'm a legal alien

Ipak, i dalje tvrdim da se vanzemaljci ne svercuju.


Pazi, te priče pratim kao i mnogi - može biti, al' ne mora. Poneka od njih je i zanimljiva. Ali sve, nekako, imaju jednu zajedničku crtu (ukoliko nisu namenjene nekoj teško naivnoj mašti, pa vanzemaljci sa zavrljačenog NLO-a direkt ulaze u vozilo GSP-a) - magnovenje, perceptivnu konfuziju i sveopštu sumnju i nesigurnost koje za sobom ostavljaju kao jedinu izvesnost. Grešnu ljudsku potrebu da se nešto od toga objasni. Ali, ti pouzdano znaš. U redu, uostalom, ako bi bio siguran i poduprt ma i sa polovinom činjenice - čemu onda pouzdanje? Raspršilo bi ti se u ništa. Vredi ti svaku paru.
dragan7557 dragan7557 11:45 12.08.2011

Re: najgora moguća DISKRIMINACIJA

Kao sto rekoh vec, mislio bih da se radi ovakve filozofije ,kako zajebati druge, gubi VIP status na blogu b92.

Pošto sam VIP "status" smatram najgorom mogućom diskriminacijom, to mi ni posedovanje ovog "statusa" niti njegovo gubljenje, nekako nisu interesantna stvar. Diskriminacija u ljudskom društvu je gadost koju nije moguće opravdati na bilo koji način.

Ovaj potez (VIPovanje) urednistva B92 više podseća na političku eksluzivnost, il' beše politička posebnost, izvesne Svetlo pregojene matrone, primenjeno na blog, nego na funkcionalno demokratsko pravilo koje važi na drugim socijalnim mrežama.

Zamislite "twiter" ili "facebook" sa VIP statusima?

Očajno zastarela struktura VIPovanja bilo čega u društvu, pa samim tim i bloga, me živo podseća na idolatrijsku diskriminaciju arijevskog tipa, sa sve Vođom/a, ili recimo zadavanjem domaćih zadataka po nedotupavnim osnovnim školama i pored toga što učitelj/ica veoma dobro znaju da babe, dede, tate i mame rešavaju nedotupavne zadatke, propisane od strane još nedotupavnijih državnih službenika.

Izgleda da se gubljenje VIP "statusa" može porediti sa izbacivanjem iz škole, kao ultimativnom kaznom sredine za loše odigranu ulogu VIP-ovca.

Pošto je bazirana na diskriminaciji većine, VIP struktura, ne samo na ovom blogu, će uvek sprečavati kvalitet a promovisati malograđanštinu, pa u skladu sa tim i nije neka kazna izgubiti taj "status."

Uzgred ovaj blog zahvaljujući pojedinim nik-ovima, po kvalitetu više liči na "farmu" nego na mesto gde se razmenjuju ideje i sadržaji.

cerski

p.s. valjda je shvatajući ovo, i potprecednik Dželič posle ogromnne količine publikacija na ovom blogu prestao da se javlja, i poslušao spomenutu Svetlu gospodžu za političku ekskluzivnost ili beše posebnost, te tako stekao novčano honorisan VIP status umesto "VIP" B92 statusa.

p.p.s. naravno da mi ne smeta ako se nekom od VIP ovaca ćefne da izbriše napisano, pošto bi tim potezom samo potvrdio spomenutu DISKRIMINACIJU.
Ribozom Ribozom 17:39 12.08.2011

Re: najgora moguća DISKRIMINACIJA

dragan7557
Kao sto rekoh vec, mislio bih da se radi ovakve filozofije ,kako zajebati druge, gubi VIP status na blogu b92.

Pošto sam VIP "status" smatram najgorom mogućom diskriminacijom, to mi ni posedovanje ovog "statusa" niti njegovo gubljenje, nekako nisu interesantna stvar. Diskriminacija u ljudskom društvu je gadost koju nije moguće opravdati na bilo koji način.

Ovaj potez (VIPovanje) urednistva B92 više podseća na političku eksluzivnost, il' beše politička posebnost, izvesne Svetlo pregojene matrone, primenjeno na blog, nego na funkcionalno demokratsko pravilo koje važi na drugim socijalnim mrežama.

Zamislite "twiter" ili "facebook" sa VIP statusima?

Očajno zastarela struktura VIPovanja bilo čega u društvu, pa samim tim i bloga, me živo podseća na idolatrijsku diskriminaciju arijevskog tipa, sa sve Vođom/a, ili recimo zadavanjem domaćih zadataka po nedotupavnim osnovnim školama i pored toga što učitelj/ica veoma dobro znaju da babe, dede, tate i mame rešavaju nedotupavne zadatke, propisane od strane još nedotupavnijih državnih službenika.

Izgleda da se gubljenje VIP "statusa" može porediti sa izbacivanjem iz škole, kao ultimativnom kaznom sredine za loše odigranu ulogu VIP-ovca.

Pošto je bazirana na diskriminaciji većine, VIP struktura, ne samo na ovom blogu, će uvek sprečavati kvalitet a promovisati malograđanštinu, pa u skladu sa tim i nije neka kazna izgubiti taj "status."

Uzgred ovaj blog zahvaljujući pojedinim nik-ovima, po kvalitetu više liči na "farmu" nego na mesto gde se razmenjuju ideje i sadržaji.

cerski

p.s. valjda je shvatajući ovo, i potprecednik Dželič posle ogromnne količine publikacija na ovom blogu prestao da se javlja, i poslušao spomenutu Svetlu gospodžu za političku ekskluzivnost ili beše posebnost, te tako stekao novčano honorisan VIP status umesto "VIP" B92 statusa.

p.p.s. naravno da mi ne smeta ako se nekom od VIP ovaca ćefne da izbriše napisano, pošto bi tim potezom samo potvrdio spomenutu DISKRIMINACIJU.


Nadam se da ce VIP urednica razmisliti o ovom dok pije VIP kafu u VIP lozi nekog VIP restorana.

A tebi Cerski svaka cast
karabasbarabas karabasbarabas 20:40 11.08.2011

Dobro da nije videla medveda u dvoristu

"Trebao si joj u lice reci, Melita ti lazes." A ne da gleda u plavo sunce.
To sam imao na ploci, pravoj gramofonskoj. Bas me lepo podseti.
Po meni je to dokaz nevaspitanja, kao kad bacis smece sa terase ili se ishraknes nasred ulice. Ne svercovanje, i ja sam se svercovao kad mi firma nije placala markicu. Nego to, kraduckam, gle kako sam snalazljiv, jos malo pa sam kao Ceca, fuck the system.
dali76 dali76 20:51 11.08.2011

Re: Dobro da nije videla medveda u dvoristu

e steta ako nemas vise tu plocu, mislim ja razumijem Melite ,pogotovo u tim godinama,al kad odrasla osoba promovise takve stvari kao vlastitu snalzljivost i dobije pljesak publikuma, cas pojedincima koji su erkli "halo ddrugarice", onda je to ogroman problem.
st.jepan st.jepan 21:00 11.08.2011

Novi komentari

na onom blogu.
Možda ih niste videli:

Martina Andjelković
16:32 11.08.2011
Re: Izvinite...
trapava
I ja sam provincijalka, pa me zanima... da li je dobijala kazne ova Marijana Đurić čiju ste zdravstvenu knjižicu prisvojili? Razumem šverc u prevozu, razumem i da se hvalite time kad imate 17 ili 18 godina (mada mi se čini da ste poprilično stariji), ali ne razumem da se ponosite time što se neko naplaćao kazni u vaše ime.
U očekivanju da ćete ponovo upotrebiti lepu srpsku reč "hejt", pozdrav.

Sebicna sam. Ne znam da li je Marijana Dj. (koja se zapravo drugacije zove) ikada dobila kazne. Meni je bitno da ja nisam. Hejt za mene :)


maca22
18:13 11.08.2011
Re: Izvinite...
Martina AndjelkovićSebicna sam. Ne znam da li je Marijana Dj. (koja se zapravo drugacije zove) ikada dobila kazne. Meni je bitno da ja nisam. Hejt za mene :)

Blogeri, ako ste uredništvu ostavili neke lične podatke, ovaj...možda uskoro krenu da vam stižu neke kazne, opomene, dugovanja...


Charmant, n'est ce pas?
maca22 maca22 21:18 11.08.2011

Re: Novi komentari

Dali, trebas dopisati u naslovu "i sluziti se tudjim nadjenim/ukradenim dokumentima i pakovati im kazne".
predatortz predatortz 21:18 11.08.2011

Re: Novi komentari


Blogeri, ako ste uredništvu ostavili neke lične podatke, ovaj...možda uskoro krenu da vam stižu neke kazne, opomene, dugovanja...



Čestitam, postali ste žirant!
st.jepan st.jepan 21:45 11.08.2011

Re: Novi komentari

maca22
Dali, trebas dopisati u naslovu "i sluziti se tudjim nadjenim/ukradenim dokumentima i pakovati im kazne".


Martinin odgovor na pitanje o tim nadjenim/ukradenim dokumentima, katapultirao me ka šolji.

Da, nitkovluk je u Srbiji definitivno cool!
Ali to je specifičan, svekolikom ljudskom iskustvu do sada nepoznat tip nitkovluka - nitkovluk koji je svestan sebe i ponosi se sobom.

U svom ovdašnjem blogu o nitkovluku, napisao sam da "dok se ne oterse nitkovluka i temeljno se ne upristoji, Srbija neće nikamo".

A za švercovanje u GSP nemam lepih reči, ali ni gnušanja.
Recimo da sam tu ravnodušan.
I sam sam se švercovao - doduše veoma retko, verovatno stoga što sam u javna prometala retko i ulazio. Tako da nisam kompetentan.

predatortz predatortz 21:49 11.08.2011

Re: Novi komentari

Da, nitkovluk je u Srbiji definitivno cool!



dragan7557 dragan7557 15:38 12.08.2011

Re: Novi komentari

A za švercovanje u GSP nemam lepih reči,

Vala ni ja.

Umesto da promovišu vožnju aždajama od crnih SUV uz pratnju od najmanje 15 drugih običnih crnih limuzina sa uključenim rotacionim plavim il' makar crvenim, dok ne dođu do VIP statusa, a onda zna se i crvena i plava rotacija, oni navalili da maltretiraju jadan, zastareo i izanđao GSP.


cerski
mrale54 mrale54 21:06 11.08.2011

izvinite ...

A jel mozemo mi , Beogradjani da komentarisemo na ovom blogu ?
Miglim - vidim - " provincija " - smece sa terase " - " ishraknes " itd. - pa reko da pitam ?!
predatortz predatortz 21:08 11.08.2011

Re: izvinite ...

mrale54
A jel mozemo mi , Beogradjani da komentarisemo na ovom blogu ?
Miglim - vidim - " provincija " - smece sa terase " - " ishraknes " itd. - pa reko da pitam ?!


E, druže, nismo se mi za to borili!
kukusigameni kukusigameni 21:15 11.08.2011

Re: izvinite ...

A jel mozemo mi , Beogradjani

E ovo je vec nesto. Ovo je kad jednina pupljenjem predje u mnozinu.
mrale54 mrale54 21:32 11.08.2011

Re: izvinite ...

A , dobro - pa onda nic ...
mrale54 mrale54 21:54 11.08.2011

Re: izvinite ...

kukusigameni
A jel mozemo mi , Beogradjani

E ovo je vec nesto. Ovo je kad jednina pupljenjem predje u mnozinu.[/quote

Ma ne ! Ti si zaboravio ono - " Bili su prvo Srbi , pa amebe ! "
Tako da se mi delimo prostom reprodujcijom !
dali76 dali76 23:34 11.08.2011

Re: izvinite ...

nisam znao da vi u Grcku imate Beograd?
Znam da ih nekoliko ima u USA :)))
mrale54 mrale54 06:28 12.08.2011

Re: izvinite ...

dali76
nisam znao da vi u Grcku imate Beograd?
Znam da ih nekoliko ima u USA :)))


A nisi znao ni da je karta Atina-Beograd-Atina samo 100 evrica ?
Doduse , ni ja nisam znao da " svercovo sam se , kad mi firma nije kupila markicu " - je sasvim OK , al' kad to rade klinci onda - NO NO !
A , nisam znao da mi imamo i takvih "moralnih " gromada , kao autor citiranog !
A , i mnogi drugi , ovde na blogu !
karabasbarabas karabasbarabas 10:57 12.08.2011

Re: izvinite ...

A nisi znao ni da pazljivo citas. Niko ne kaze da je svercovanje smrtni greh. Ljudi kazu da je malo gadno kad se hvalis kad se svercujes. To je isto kao kad se hvalis kako si se napio i pao u kanal i zaspao u sopstvenim fekalijama. Svima se desilo ali se niko ne hvali tim, osim mozda neizivljenih tinejbera.
Nadam se da sam pojasnio.
mrale54 mrale54 11:45 12.08.2011

Re: izvinite ...

karabasbarabas
A nisi znao ni da pazljivo citas. Niko ne kaze da je svercovanje smrtni greh. Ljudi kazu da je malo gadno kad se hvalis kad se svercujes. To je isto kao kad se hvalis kako si se napio i pao u kanal i zaspao u sopstvenim fekalijama. Svima se desilo ali se niko ne hvali tim, osim mozda neizivljenih tinejbera.
Nadam se da sam pojasnio.


A nisam znao ni da je potrebno otvoriti blog na blog , da bi se pljuvalo po urednistvu 92-ojke i autorki teksta !
A nisam znao ni da price o nekim , nasim , greskama treba gurati pod tepih i da je politicki nekorektno pricati o tome !
A nisam znao ni da se u Srbiji radjaju svi - bezgresni ! I do kraja zivota ostaju takvi ! Ni prekrsaja , ni greske , ni bezazlenog sranja iz " mladost - ludost " !
Al' , evo - sad - znam !
Pa shodno tome cemo se citati i komentarisati za , jedno , 15 - 20 dana !
mrale54 mrale54 12:09 12.08.2011

Re: izvinite ...

Samo da dodam !
Prevideh onaj deo o " padanju u kanal " - posto sam veeeeliki ljubitelj piva - i pitam se - kako mi je to promaklo ?
E , sad , sto se tice " spavanja u fekalijama " - to bi bio onaj deo o koriscenju tudjih dokumenata ( u koji pomalo sumnjam da je istina ! ) , jer sam , takodje , prevideo taj deo teksta na ONOM blogu ! ( sta cu , kad citanje dozivljavam vizuelno - u slikama - pa neke slike iz mladosti svojom jacinom potisnu neke druge ! )
karabasbarabas karabasbarabas 14:21 12.08.2011

Re: izvinite ...

mrale54

A nisam znao ni da price o nekim , nasim , greskama treba gurati pod tepih i da je politicki nekorektno pricati o tome !
A nisam znao ni da se u Srbiji radjaju svi - bezgresni !

Jednom sam se probudio i zaboravio da sam u gacama. Izasao sam takav da donesem pepsi iz automobila i tako uplasio neku bakicu da je pobegla vristeci.
Ne osecam potrebu da to guram pod tepih, ali ne osecam potrebu da se hvalim sto sam ispao bilmez.
Cela ova prica podseca me na rumunske huligane koji pozovu lift pa pobegnu. I posle se hvale ko je pritisnuo dugme.
maca22 maca22 14:50 12.08.2011

Re: izvinite ...

karabasbarabas
A nisi znao ni da pazljivo citas. Niko ne kaze da je svercovanje smrtni greh. Ljudi kazu da je malo gadno kad se hvalis kad se svercujes. To je isto kao kad se hvalis kako si se napio i pao u kanal i zaspao u sopstvenim fekalijama. Svima se desilo ali se niko ne hvali tim, osim mozda neizivljenih tinejbera.
Nadam se da sam pojasnio.

Najveci problem je sto je ukradenu/izgubljenu zdravstvenu knjizicu pokzaivlaa ridzama kao dokument sa adresom, i pakovala neduznoj osobi svoje kazne.
mrale54 mrale54 15:06 12.08.2011

Re: izvinite ...


@ karabasbarabas

Ne osecam potrebu da to guram pod tepih, ali ne osecam potrebu da se hvalim sto sam ispao bilme



Evo duge iznad nasih komentara ! Mislim - posle oluje !
Pocinjemo da se razumemo !!
E , pa to mi je bio cilj i na ONOM i na ovom blogu !
Nije pitanje , da li je blog92 trebao da objavi ONAJ tekst , vec , KAKO se MI ponasamo , sta smo naucili od nasih roditelja a sta prenosimo i ucimo nasu decu !!!
Kakve kriterijume imamo?
Vidi - ko god kaze da nije ispao "bilmez " u svom zivotu , a , starji je od 25 god. - LAZE K'O PAS !!
Al' sto volimo da " savetujemo " , delimo "moralna uputstva omladini " itd . sa oreolom "svetca " - koji nikad nije napravio gresku ! - e , to odmah , ali ,u momentu , napravi od mene " ratnog zlocinca ! "
Odmah krecem taklingom ! I , to s' ledja ! Hebe mi se za crveni karton !
Toliko ! Pozz
maca22 maca22 15:08 12.08.2011

Re: izvinite ...

mrale54
ni bezazlenog sranja iz " mladost - ludost " !

Martina!
Evo ovaj gospodin bi te mozda razumeo i ucestvovao u placanju nekih kazni, ako zatreba...
ili posudio dokument svoje unuke na koriscenje...

Vidi - ko god kaze da nije ispao "bilmez " u svom zivotu , a , starji je od 25 god. - LAZE K'O PAS !!

Ovaj covek misli da ona sebe vidi kao bilmeza.
st.jepan st.jepan 15:25 12.08.2011

Re: izvinite ...

Nije pitanje , da li je blog92 trebao da objavi ONAJ tekst ,

Nije, naravno, Blog ga nije ni objavio, objavila ga je da prostiš blogerkinja, i to je skroz legitimno, ali je pitanje da li je Blog trebalo da se njime toliko oduševi da ga momentalno ovenča VIP-om.

Mada je, razume se, sasvim moguće da je taj VIP samo slučajno vremenski koincidirao sa "ONIM" tekstom, da s njime zapravo i nema nikakve veze, nego je (bože svašta, pa vidi se po očima) zacrtan i obečan još ranije, bez obzira na tu nekakvo pisanje.

maca22 maca22 15:29 12.08.2011

Re: izvinite ...

bože svašta, pa vidi se po očima

mrale54 mrale54 15:33 12.08.2011

Re: izvinite ...

maca22
mrale54
ni bezazlenog sranja iz " mladost - ludost " !

Martina!
Evo ovaj gospodin bi te mozda razumeo i ucestvovao u placanju nekih kazni, ako zatreba...
ili posudio dokument svoje unuke na koriscenje...


Hvala na zeljama da imam unuku !!
Dobro - de , sacekacemo !
Sto se "dokumenta " tice - odusevljava me vasa naivnost !!!
Pa , ta "salterusa " ( FT1P - secate se ? ) ridzovan , pandur itd. mogu biti sve - ali nikako BUDALE !!
"Zdravstvena knjizica " - dokument BEZ fotografije ???
Mislim - sta reci , a , ne zaplakati na toliku naivnost ??
Pije vodu prica ? I dalje ??
Sto se tice ostalog - Vi ste rodjeni sa 40 god.?
Mislim - vidim lakocu osudjivanja mladalackih greha , pa rekoh - da pitam ...
maca22 maca22 15:38 12.08.2011

Re: izvinite ...

mrale54
"Zdravstvena knjizica " - dokument BEZ fotografije ???
Mislim - sta reci , a , ne zaplakati na toliku naivnost ??

Blogerica nas je slagala?

Mislim - vidim lakocu osudjivanja mladalackih greha , pa rekoh - da pitam ...

Pa nisam nikad drugome tovarila kazne samo zato sto mi je licno zadovoljstvo da napravim prevaru i zahebem i ridze i nepoznatu decu. Ako je to mladost, rodjena sam baba.
mrale54 mrale54 15:49 12.08.2011

Re: izvinite ...

st.jepan
Nije pitanje , da li je blog92 trebao da objavi ONAJ tekst ,

Nije, naravno, Blog ga nije ni objavio, objavila ga je da prostiš blogerkinja, i to je skroz legitimno, ali je pitanje da je Blog trebalo da se njime toliko oduševi da ga momentalno ovenča VIP-om.

Mada je, razume se, sasvim moguće da je taj VIP samo slučajno vremenski koincidirao sa "ONIM" tekstom, da s njime zapravo i nema nikakve veze, nego je (bože svašta, pa vidi se po očima) zacrtan i obečan još ranije, bez obzira na tu nekakvo pisanje

Cekaj da vidim i razumem !!??
Sta je problem ?
To sto je ona dobila VIP od prvog dana registracije na blogu ili to sto je tekst - koji promovise " lako cemo ! " trebao biti neobjavljen - jer vredja "nas " postene ljude ?
Aman , pomozite !
Da vidim gde gresim !
st.jepan st.jepan 15:57 12.08.2011

Re: izvinite ...

Cekaj da vidim i razumem !!??
Sta je problem ?
To sto je ona dobila VIP od prvog dana registracije na blogu ili to sto je tekst - koji promovise " lako cemo ! " trebao biti neobjavljen - jer vredja "nas " postene ljude ?
Aman , pomozite !
Da vidim gde gresim

Bez panike, razumećeš.
Problem je dakako u tome što je, nagradjujući tekst, uredništvo stalo iza teksta, a samim tim i iza novog etičkog standarda koji se tim tekstom promoviše.


Edit: ali ova priča postaje smarna, odustajem, misli šta hoćeš.

Edit 2: ne verujem da imaš ikakve šanse kod Martine, tako da najverovatnije nema svrhe...
zoja444 zoja444 15:59 12.08.2011

Re: izvinite ...

mrale54
Cekaj da vidim i razumem !!??Sta je problem ? To sto je ona dobila VIP od prvog dana registracije na blogu ili to sto je tekst - koji promovise " lako cemo ! " trebao biti neobjavljen - jer vredja "nas " postene ljude ?Aman , pomozite !Da vidim gde gresim !


Mrale, ako cemo najiskrenije, Vi uopste i ne zelite da vidite gde gresite, jer u sustini, na osnovu svih komentara, Vi i ne mislite da ista gresite. Vi zelite da ubedite druge kako oni grese (pritom koristeci vrlo inteligentne i perfidne uvrede i kvalifikacuje). to je igranka bez prestanka i ja se ne bih upustala u to. uvek ce Vas djon biti tacka na dijalog. To sto ne dobijate odgovore, ne znaci da drugi, konkretno ja, nemamo sta da Vam odgovorimo. Vi zelite da se "razgovara" samo na Vas nacin i Vasim jezikom. ipak to nije "obavezno", zar ne?
mrale54 mrale54 16:13 12.08.2011

Re: izvinite ...


Blogerica nas je slagala?

Masno !!! Mislim , imam prijatelje - pandure , a i ridze , pa znam ponesto !!
Uostalom - probajte da date saobracajcu zdravstvenu knjizicu umesto vozacke - pa ce vam sve biti jasno !
Znate , i moj sin je pusio .
Onda se rodio Joca ! Pre pet godina !
Sin ne pusi vec pet godina !
Ni ja , kad odem kod njih kuci !
Al' nije mi palo na pamet da , sa cigaretom u ustima pricam detetu o stetnosti duvana , ( onda kad je imao 15 g. i poceo da pusi ) sto srecem na ova dva bloga , u prenosnom smislu , naravno !
maca22 maca22 16:22 12.08.2011

Re: izvinite ...

Aha, ona samo zeli da izgleda lose, pa je slagala kako je losa.
mrale54 mrale54 16:25 12.08.2011

Re: izvinite ...



Edit 2: ne verujem da imaš ikakve šanse kod Martine, tako da najverovatnije nema svrhe...


Ma , vidi , ja sa dijabetesom tip 2 nemam sanse nigde , pa zato se i smucam po nekim tavernama ,ovde na grckim plazama , i gledam nove modele kupacih kostima !
mrale54 mrale54 16:42 12.08.2011

Re: izvinite ...

zoja444
mrale54
Cekaj da vidim i razumem !!??Sta je problem ? To sto je ona dobila VIP od prvog dana registracije na blogu ili to sto je tekst - koji promovise " lako cemo ! " trebao biti neobjavljen - jer vredja "nas " postene ljude ?Aman , pomozite !Da vidim gde gresim !


Mrale, ako cemo najiskrenije, Vi uopste i ne zelite da vidite gde gresite, jer u sustini, na osnovu svih komentara, Vi i ne mislite da ista gresite. Vi zelite da ubedite druge kako oni grese (pritom koristeci vrlo inteligentne i perfidne uvrede i kvalifikacuje). to je igranka bez prestanka i ja se ne bih upustala u to. uvek ce Vas djon biti tacka na dijalog. To sto nemate odgovore, ne znaci da drugi, konkretno ja, nemamo sta da Vam odgovorimo. Vi zelite da se "razgovara" samo na Vas nacin i Vasim jezikom. ipak to nije "obavezno", zar ne?


Znaci - ja najnormalnije postavim pitanje i ocekujem odgovor - kad ono " ja koristim vrlo inteligentne i perfidne uvrede " !!
Treba li da shvatim da , to , sto sam kao mlad pravio neke gluposti i sto volim da popijem pivce i dan-danas , Vas - vredja ?
Da li to treba da znaci da ja NEMAM pravo na svoje misljenje ?
st.jepan st.jepan 16:43 12.08.2011

Re: izvinite ...

smucam po nekim tavernama ,ovde na grckim plazama , i gledam nove modele kupacih kostima

Pa šta ćeš onda na blogu, srečniće, to je za nas luzere koji nema da mrdnemo ni do Avale.
A dijabetes, pa ne znam ja o tome skoro ništa, ali želim ti ozdravljenje.
dragan7557 dragan7557 16:53 12.08.2011

Re: izvinite ...

A dijabetes, pa ne znam ja o tome skoro ništa, ali želim ti ozdravljenje.

Vala vidi se da ne znaš, inače ne bi poželeo ozdravljenje za bolest od koje nema leka. Diabetes 2 nije moguće lečiti.

cerski
antioksidant antioksidant 16:56 12.08.2011

Re: izvinite ...

maca22
Aha, ona samo zeli da izgleda lose, pa je slagala kako je losa.

па кад жели да изгледа лоше зашто се фарба у плаво?
st.jepan st.jepan 16:58 12.08.2011

Re: izvinite ...

Vala vidi se da ne znaš, inače ne bi poželeo ozdravljenje za bolest od koje nema leka. Diabetes 2 nije moguće lečiti.

E, onda se izvinjavam.
Evo, preformulisaću: želim ti da se napredovanje tvoje bolesti ukoči, i da s njom dugo kvalitetno živiš.
mrale54 mrale54 17:17 12.08.2011

Re: izvinite ...

st.jepan
smucam po nekim tavernama ,ovde na grckim plazama , i gledam nove modele kupacih kostima

Pa šta ćeš onda na blogu, srečniće, to je za nas luzere koji nema da mrdnemo ni do Avale.
A dijabetes, pa ne znam ja o tome skoro ništa, ali želim ti ozdravljenje.


Vidi , da ti objasnim !
Previse gledanja novih modela kupacih kostima moze i da podigne nivo secera u krvi - a to ne valja ! U ovim godinama - pogotovo !
Zato VOLEEEM ovaj blog , jerbo mozes da se svadjas , ljubis , milujes i budes banovan kad god 'oces !
A , i naucis nesto novo s' kim god da se dopisujes !
Sta ces bolje - malo ovo - malo ono - i divota !!!
mrale54 mrale54 20:11 12.08.2011

Re: izvinite ...

st.jepan
Vala vidi se da ne znaš, inače ne bi poželeo ozdravljenje za bolest od koje nema leka. Diabetes 2 nije moguće lečiti.

E, onda se izvinjavam.
Evo, preformulisaću: želim ti da se napredovanje tvoje bolesti ukoči, i da s njom dugo kvalitetno živiš.



Hvala na zeljama !
Ja bih , ipak , vise voleo da se nesto drugo ukoci pri pogledu na " nove modele kupacih kostima " - al' ...jebi ga !
Opet , bez obzira na to , ne mogu dvolicnost ...
Ne voleeeem
mrale54 mrale54 20:27 12.08.2011

Re: izvinite ...

maca22
Aha, ona samo zeli da izgleda lose, pa je slagala kako je losa.


Ma , sto se nje tice - apsolvirali smo pricu - ja se pitam - kroz ove komentare - koliko smo MI (koji komentarisemo ) - losi ??
mikimedic mikimedic 21:18 12.08.2011

Re: izvinite ...

Martina!
Evo ovaj gospodin bi te mozda razumeo i ucestvovao u placanju nekih kazni, ako zatreba...
ili posudio dokument svoje unuke na koriscenje...


a jel mogu ja da pozajmim njegovu unuku


buckoalisac buckoalisac 09:53 16.08.2011

Re: izvinite ...

mrale54
e , to odmah , ali ,u momentu , napravi od mene " ratnog zlocinca ! "Odmah krecem taklingom ! I , to s' ledja ! Hebe mi se za crveni karton !Toliko !


Bez starca nema udarca.
appendix appendix 21:29 11.08.2011

jedna

se tako švercovala, pa...
Kontrolor oženio švercerku
prskalica prskalica 22:43 11.08.2011

...

i sama sam kao i ti ispocetka citala pomenuti tekst nadajuci se nekoj dobroj (poucnoj, zanimljivoj, duhovitoj..kakvoj god) prici..kad sam videla da kao citalac ne dobijam nista od toga, prekinula sam na pola. ali ono sto me je posebno porazilo jeste sto je autorka u roku od 24h avanzovala u vip blogerku, a da zaista ne mogu da provalim razlog za to. osim sto je devojka valjda novinarka na sajtu b92...jesam za davanje sanse mladima, ali onima koji sami daju primer nekim svojim ponasanjem, razmisljanjem itd...b92 je nekada vazila za medijsku kucu koja je znala da prepozna upravo takve, a posebno mlade, kvalitetne novinare, a sada, koliko vidim promovise ne samo drugi tip novinara, vec i drugi sistem vrednosti.
st.jepan st.jepan 23:00 11.08.2011

...

...
prskalica prskalica 23:11 11.08.2011

Re: ...

Ipak, ne možeš reči da je tekst loše napisan.


mozda je moje merilo za dobar tekst drugacije...
st.jepan st.jepan 23:26 11.08.2011

Re: ...

prskalica
Ipak, ne možeš reči da je tekst loše napisan.
mozda je moje merilo za dobar tekst drugacije...

Hahahaha, u medjuvremenu sam svoj komentar, kao nesvrhovit, izbrisao (gazde bloga su gazde bloga, a gazdama se može kako im se hoće).
Deo koji si citirala, bez nastavka ima sasvim drugačiji smisao.

Edit. comment skraćen.

dali76 dali76 23:39 11.08.2011

Re: ...

prskalice potpisujem.
nije mi jasno isto ono sto i tebi nije jasno u svezi promovisanja takvih filozofija na ovom mjestu.
pinkizacija medija??? Mislim ne kapiram.
maca22 maca22 23:56 11.08.2011

Re: ...

dali76
prskalice potpisujem.
nije mi jasno isto ono sto i tebi nije jasno u svezi promovisanja takvih filozofija na ovom mjestu.
pinkizacija medija??? Mislim ne kapiram.

Možda je to samo eksperiment u blogovanju, ali toliko literarno neuspeo, da nismo shvatili. :) Recimo da sam to prvo primetila, a tek posle zloupotrebu tudjih dokumenata da im se podmetne da placaju tudje kazne.
prskalica prskalica 14:02 12.08.2011

Re: ...

st.jepan
prskalica
Ipak, ne možeš reči da je tekst loše napisan.
mozda je moje merilo za dobar tekst drugacije...

Hahahaha, u medjuvremenu sam svoj komentar, kao nesvrhovit, izbrisao (gazde bloga su gazde bloga, a gazdama se može kako im se hoće).
Deo koji si citirala, bez nastavka ima sasvim drugačiji smisao.

Edit. comment skraćen.



no problemo
niccolo niccolo 22:44 11.08.2011

ја само да поновим ово

делује као да треба понављати...

Znam da ce se odmah naci oni koji ce reci : pa ovi "gore" jos vise kradu. Nece drzava propasti zbog neplacenih kazni i svercovanja "snalazljive" studentice .
Nista netacno. Ovi "gore" naravno kradu jos vise. Drzava zaista nece bankrotirati radi neplacenih kazni .
Samo se onda nemamo sta zaliti ako ovi gore kradu . nemamo im prava spocitavati neodgovornost jer oni rade isto sto se gorepoemnutom filozofijom promovise. Kradu vise samo zato sto su im mogucnosti za neodgovornost vece od svercovanja gradskim prevozom. Onda njihova neodgovornost nije greh vec postaje nasa zavist sto nismo u njihovoj poziciji.
Za ovo nam nisu krivi ni AMErikanci, ni Hrvati,ni Albanci ni vanzemaljci vec mi sami sebi.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:18 11.08.2011

Re: ја само да поновим ово

Onda njihova neodgovornost nije greh vec postaje nasa zavist sto nismo u njihovoj poziciji.


jeste greh jer njihova neodgovornost je neodgovornost, a sverc u gradskom prevozu nije neodgovornost vec nevaspitanje, nekultura, usvajanje naopakog sistema vrednosti.
Cini mi se da je nategnuto poredjenje kradje na vlasti i sverca u busu. Nije sverc u busu kraduckanje, bar prema znacenju te reci koje je ustanovio Velja, a ono se odnosi na kradju iz drzavnih dzepova od stane nizih drzavnih sluzbenika. Visoki kradu a nizi kraduckaju.

Nije sverc neodgovornost jer ne znam prema kome bih trebao da osecamodgovornost da bih zbog toga kupio katru. Prema GSP? Bas me briga za GSP i njihovo poslovanje,neka o tome misle direktori GSP, neka hvataju svercere, neka rade nesto drugo, nemam pojma sta, to im je posao. Prema budzetu grada, drzave iz kog ce morati da se nadomesti gubitak? I za to me bas briga, neka o tome misle izabrani da se brinu o tome, ni to nije moj posao ni moja briga. Moje je samo da procenjujem kako taj posao rade a ne da ja brinem kako ce se napuniti budzet.

Ne mislim da je sverc, onaj kakav je opisan u tom blogu, dakle sverc koji se smtra uspehom od strane onog ko se svercuje i koji se njime ponosi, posledica krajde na vrhu vec posledica urusenog sistema vrednosti i nedostatka elementarnog vaspitanja.

Od takvih nista ne ocekujem, kao sto ne ocekujem ni od Cece i super sneki ili kako se vec zove i sve sto mogu je da ih prezrem, ali od vlasti i te kako ocekujem i zato mi se cini da te dve stvari nisu u nekoj tesnoj vezi koja se ovde cesto pominje.
Cak, mogu da prihvatim da i taj ko se svercuje polaze pravo na to da od vlasti ocekuje da bude postena. Mislim da mu njegovo licno nevaspitanje ne oduzima to pravo.
dali76 dali76 00:03 12.08.2011

Re: ја само да поновим ово

Treci dan ,treci put na razlicitim talasnim duzinama? Neko bi trebao da plati pice )
Nista nije nategnuto ,to je isti system vrednosti, isti mentalni sklop.ti kazes
Es bas me briga necu da platim kartu, Miskovic kaze bas me briga necu da platim porez, Dulic kaze bas me briga sto sam krknuo pola miliona za plakat.
Razlika je sto oni koji su blize kazana kradu vise enormno vise, ostalo je isto.
Ljudi zele dati sto manje inputa ne bi li dobili sto veci output. To je problem politicke teorije : collective action behavior “.
Ali kad se ovakvo ponasanje pocne promovisati kao cool and in,kad se neko hvali da je zloupotrebio dokumente drugoj osobi jer bas me briga bitno je da ja ne platimdrustvo ima ogromniiiiii problem .
Zamisli da uzmemo kantov imperative,kad bi svi bili tako snalzljivi ,tj. Govorili bas me briga, sta bi onda bilo?
Lud I posten su braca, to je duboko urezana pooslovica koja nagriza svako drustvo koje zeli iole napred.
Svjestan sam da savresenog drustva nema,ali imati takav nacin razmisljanja na svakom stepenu drustva je ,izvini porazavajuce.
maca22 maca22 00:05 12.08.2011

Re: ја само да поновим ово

Jok, nix kosmopolita, ne brigaj. Malo smara kad upadne neko ko nista nije shvatio, a diskutuje, ali nema veze. :)
st.jepan st.jepan 00:05 12.08.2011

Re: ја само да поновим ово

ako su švercerki dali autorsku,

Čekaj, otkud si tol'ko sigurna da su joj dali?
Možda se prošvercovala..., šta ja znam kako, radi tamo, ima pristup...
dali76 dali76 00:15 12.08.2011

Re: ја само да поновим ово

da je sverc komerc GSP nekakav uslov za pisanje, tj da samo oni koji se nisu nikad svercovali mogu pisati,niko il slabo ko bi mogao pisati zar ne, ali daleko je to od poente ovog bloga.
naravno, tek sukob provincija vs Beogradjani nije tema, sem bata Mraleta from grcki Belgrade, ne vidim da je to iko vidio kao temu :)).
poz Sumska enivej, nece te niko optuzivati za nista ,bar ne ovdje :))
yugaya yugaya 01:10 12.08.2011

Re: ја само да поновим ово

- se seća vremena kad su bili recimo bez ijedne kinte u dzepu...i ima li takvijeh uopšte


jep,sećam se - i bilo je tako da mi proradi "katolička-sve-svoje-grehe-na- sunce-strana", pa sam radije hodala do ž. stanice nego da se preznojavam u autobusu i propadnem u zemlju od sramote da mi uđe kontrola i uhvati me bez karte. Rekla sam i tamo, ponavljam i ovde, mislim da je to stvar navike - prosto ne mogu da se švercam a da ne paničim i ne osećam se najbednije (probala nekoliko puta, ne isplati se, automatski se ustresiram, refleksno mi pripadne muka ) Još - jednom u poseti BGD-u kada smo mi provincijalke ušle u autobus na srednja vrata(big no-no takođe) i pitale a gde se ovde kupuje karta ortaci beograđani nas gledali kao da smo popadale sa kruške

Danas u redu u prodavnici ja sas decom, a neka gospođa kao nešto gleda tamo napred i hopa preskoči čitav red pa pravo na kasu. Ljudi su se ispred nas malo pobunili a gospođa je na to ispakovala svoje namirnice na pult i nabila sunčane naočare.

Klinke gledaju i kažu nije fer - hebiga, mislim se i ja da nije, ako mogu ja sa buljukom nestrpljive dece i dve prepune korpe da čekam može i gospođa-kreten sa konzervama piva i dve čokolade, ali nadam se da sam dovoljno puta pred decom stajala u redu i čekala, i kupila kartu u autobusu ili pokazala markicu kontroli, da im je to prešlo u naviku i utisnulo se dovoljno da lepo kada porastu "kraduckanje" i na nivou GSB karte a i države bude nešto što se jednostavno - ne radi.

Dali, ti si preko bare, možeš da uporediš sa ovom pričom njihov stav o prepisivanju u školi, to niko ne radi i refleksno te svi posmatraju kao kriminalca ako ti tako nešto padne na pamet.


Ili onomad kada je moj muž "naviknut" na beogradsku vožnju doživljavao u Bukureštu nervne slomove jer "vidi kako ove (budale) staju na svakom ebenom pešačkom prelazu a nigde nema semafora za pešake".
shumska shumska 06:02 12.08.2011

Re: ја само да поновим ово

ma ja nigde nisam ni spominjala plaćanje karata, Dali - a kamoli kako neću da platim iste :)) nema veze
ti kazes
Es bas me briga necu da platim kartu,

promaših temu, događa se
shumska shumska 06:08 12.08.2011

Re: ја само да поновим ово

maca22
Jok, nix kosmopolita, ne brigaj. Malo smara kad upadne neko ko nista nije shvatio, a diskutuje, ali nema veze. :)

hahaahh, obožavam čitače misli koji znaju da li je i koliko nešto neko shvatio.
ne daj se smoriti maco22.
neću upadati više, evo obećavam
mrale54 mrale54 06:51 12.08.2011

Re: ја само да поновим ово

dali76
da je sverc komerc GSP nekakav uslov za pisanje, tj da samo oni koji se nisu nikad svercovali mogu pisati,niko il slabo ko bi mogao pisati zar ne, ali daleko je to od poente ovog bloga.
naravno, tek sukob provincija vs Beogradjani nije tema, sem bata Mraleta from grcki Belgrade, ne vidim da je to iko vidio kao temu :)).
poz Sumska enivej, nece te niko optuzivati za nista ,bar ne ovdje :))



A , gde ti vide sukob ? Ja , pristojno postavih pitanje , kad ono ...
Meni samo zasmetalo to licemerje , ta dvolicnost , znas ...
Mislim , ono , kad smo , kao klinci krali komsijske tresnje il' sljive u selu , kod babe , onda je - ma , decurlija , eto ... a , kad to neko drugi radi , eeee to vec nije u redu !
Kako ono bese - " Nek' baci kamen prvo onaj koji ... "
maca22 maca22 14:54 12.08.2011

Re: ја само да поновим ово

mrale54
Kako ono bese - " Nek' baci kamen prvo onaj koji ... "

...koji nije podmetao nekom maloletnom detetu svoje kazne preko nadjenog dokumenta?

Promasili ste temu.

@ Sumska: da, totalno si u pravu. Sta je ko shvatio se ni slucajno ne vidi iz onoga sto pise. Za to je potrebno citati misli, otvarati tarot....
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:50 12.08.2011

Re: ја само да поновим ово

reci dan ,treci put na razlicitim talasnim duzinama? Neko bi trebao da plati pice )

Ti naravno
Zato sto sam ja u pravu :)

Es bas me briga necu da platim kartu, Miskovic kaze bas me briga necu da platim porez, Dulic kaze bas me briga sto sam krknuo pola miliona za plakat.


Nece moci tako.
Moze neko da pokusa da ne plati kartu ili porez ali drzava je kriva ako oni to i uspeju.
Ako Miskovic utaji porez sta nam ostaje, da se ljutimo na miskovica i da kazemo vidi pokvarenjaka? Ne zanima me ni Miskovic vec iskljucivo oni koje sam ja birao da se bave takvim stvarima u moje ime. Naravno da ce uvek biti onih koji izbegavaju placanje karti i poreza a drzava je tu da ih spreci.

Dulic, kad potrosi milione bez veze, je lose uradio posao za koji sam ga ja izabrao, pa zato me veoma zanima kako ga radi, za razliku od svercerke i Miskovica koje niti sam birao niti su tu zato sto sam ja uticao na to da budu tu.

Razlika je sto oni koji su blize kazana kradu vise enormno vise, ostalo je isto.

Ni slicno a kamo li isto.
Ovaj pristup daje kakvo takvo opravdanje onima blize kazana koji mogu da kazu - pa eto i gradjani kradu, to se radi, sve je to isto, mi smo samo u prilici da krademo vise a kad gradjani prestanu i mi cemo.
I za to sto oni kradu, i za to sto gradjani kradu su odgovorni iskljucivo oni. Ti blize kazanu. Ne intresuju me gradjani vec oni sto te lopove ne sprecavaju, Ne ocekuju valjda da lopovi nestanu, da svi ljudi naprasno postanu posteni i fini?
Sto se tih lopova i svercera tice i mog odnosa prema njima, vec sam rekao, prezirem takvo ponasanje, takve ne biram za prijatelje, i to je sve. Nemam ambicija da ih prevaspitavam jer ih je previse.


Ali kad se ovakvo ponasanje pocne promovisati kao cool and in,kad se neko hvali da je zloupotrebio dokumente drugoj osobi jer bas me briga bitno je da ja ne platimdrustvo ima ogromniiiiii problem .


Drustvo ima ogromni problem ako nema mehanizme kako da takve pojave spreci i ako takve pojedince dovodi na vlast, a ne ako takvi pojedinci postoje u nekom drustvu jer u svakom postoje.
A da li promovisanje takvog ponasanja predstavlja problem zavisi od toga ko ga promovise.
Ako to radi, a radi, i drzava, raznoraznim nacinima od gledanja kroz prste pevaljkama - lopovima i odlaskom na koncetre takvih (Ceca), povladjivanjem olosu ("gospodin Legija", promovisanjem takvog stila na tv (raznorazne grand parade, svadbe za 48 sati i sl) onda se slazemo. A ako takvo ponasanje promovisu oni koji jesu iz tog sveta i sa tim sistemom vrednosti- pa sta drugo ocekivati od njih nego da ga promovisu?

I tu dolazimo do VIP statusa autorke tog bloga.
Da li blogB92 promovise takvo ponasanje?
Verujem da taj tekst nije bio razlog dobijanja statusa vec da je razlog nesto sto se ne vidi javno, neko licno poznanstvo sa onima koji odlucuju o statusu ili nesto slicno, ali sam tekst ne verujem da je bio ni vazan a kamo li presudan.

Da li taj tekst promovise sistem vrednosti zvani Ceca&Legija - nesumnjvo da.
Zasto ga je b92 objavio i jos autoru dao popvlascen status - pojma nemam.
maca22 maca22 20:07 12.08.2011

Re: ја само да поновим ово

hoochie coochie man
Verujem da taj tekst nije bio razlog dobijanja statusa vec da je razlog nesto sto se ne vidi javno, neko licno poznanstvo sa onima koji odlucuju o statusu ili nesto slicno, ali sam tekst ne verujem da je bio ni vazan a kamo li presudan.

Ovo sto si rekao moze da se prosiri na sve situacije.
I ne shvatam kako menja stvar.

Oni vip statusom promovisu to sto promovisu i do toga nema bezanja. A sad po ovome je blam plus: ispade radi neki nepotizam.

hoochie coochie man
Zasto ga je b92 objavio i jos autoru dao popvlascen status - pojma nemam.

Zabrinuo se vec St.jepan da se nije mozda prosvercala.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:20 12.08.2011

Re: ја само да поновим ово

Oni vip statusom promovisu to sto promovisu i do toga nema bezanja


E sad cu da branim b92 iz inata :)

Ma naravno da je objavljivanje takvog teksta i jos ekspresna dodela statusa promocija pink kulture, tu nema spora.

Meni se samo cini da je to sasvim suprotno od karaktera ogromne vecine tekstova koje pisu oni sa VIP statusom pa je promocija takvog, dakle suprotnog od svrecerkinig, svetonazora ipak dominantna.
Tim pre cudi i golica radoznalost objavljivanje teksta i posebno svrstavanje u elitu svercerke.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:21 12.08.2011

Re: ја само да поновим ово

Zabrinuo se vec St.jepan da se nije mozda prosvercala.

Vidim i ...nije bez osnova :)
mrale54 mrale54 20:56 12.08.2011

Re: ја само да поновим ово

maca22
mrale54
Kako ono bese - " Nek' baci kamen prvo onaj koji ... "

...koji nije podmetao nekom maloletnom detetu svoje kazne preko nadjenog dokumenta?

Promasili ste temu .


Pa normalno - sta drugo - nego " promasili ste temu " !
Evo - ne treba mi hitna pomoc !!
Prezivecu !!


















maca22 maca22 20:57 12.08.2011

Re: ја само да поновим ово

hoochie coochie man
Zabrinuo se vec St.jepan da se nije mozda prosvercala.

Vidim i ...nije bez osnova :)

Eto, i tebi tako deluje... :)
trener92 trener92 23:47 12.08.2011

Re: ја само да поновим ово

yugaya

Dali, ti si preko bare, možeš da uporediš sa ovom pričom njihov stav o prepisivanju u školi, to niko ne radi i refleksno te svi posmatraju kao kriminalca ako ti tako nešto padne na pamet.


yugaya, nadam se da nećeš zameriti , ovaj deo tvog komentara mi je interesantan i ne razumem baš najbolje pa ako možeš da malo razjasniš :

njihov stav o prepisivanju Pa pitam: Čiji stav ? :
učenika,ili , nastavnika, profesora , zvaničnika( ili kako da ih nazovem)?
A na ovu opasku " to niko ne radi :
"ATLANTA - Najnoviji državni izveštaj urađen u američkoj saveznoj državi Džordžiji detaljno opisuje skandal sa prikazivanjem lažnih rezultata na školskim testovima za koji stručnjaci tvrde da je najveći u istoriji SAD.
Prema ovom izveštaju, polovina škola u Atlanti je dozvoljavala "naduvavanje" rezultata standardnih godišnjih testova više od 10 godina u nastojanju da pokažu da ispunjavaju zahteve Vašingtona da "nijedno dete ne sme da zaostane" u obrazovanju."

Skandal u SAD oko nameštanja rezultata školskih testova
( ovo nije jedino što se dešavalo unazad 10 i više godina , ali ne mogu sada da pronađem link, inače veliki skandal u školstvu u Americi))

"Nedavno je i neprofitna organizacija Common Sense Media u svom istraživanju u Americi utvrdila da učenici uveliko koriste mobilne telefone i internet kako bi prepisivali na školskim testovima. Tako je oko 35% njih tvrdilo da je to učinilo barem jednom, a čak 65% tvrdi da zna da su neki od njihovih drugova to činili. Kako to rade? Dvadesetšest posto tinejdžera koji su priznali varanje tokom testa to je činilo koristeći pohranjene podatke u mobilni telefon, 25% njih je slalo ili primalo odgovore sa testa SMS-om, 17% posto njih je to činilo slanjem slika, dok ih je 20% rezultate pretraživali na internetu putem mobilnog telefona. 38% tinejdžera iskoristilo je internet i tekstove sa njega u školi prijavili kao svoje seminarske radove.

Međutim ono što je njih iznenadilo je da samo polovina ispitanih smatra da je riječ o prevari ili nečem nedozvoljenom, a samo njih 16% smatra da je prevara slanje sms na testu. Po njima to je pomoć prijatelju ili od prijatelja."
link

Some kids use technology to cheat in school
83% of 13- to 17-year-olds have cell phones; 53% have had them since they were 12 or younger.

More than 35% admitted to using their cell phones to cheat.

52% admitted to some form of cheating involving the Internet.

38% said they copied text from Web sites and turned it in as their own work.

65% of students with cell phones say they use them at school, but only 23% of parents think their children use cell phones during school hours.

69% of schools have policies that don’t permit cell phone use, but more than half of all kids ignore them.

(All of the above refer to teens 13-17 and are from Common Sense Media, 2009.)

(Izdvajam samo deo , na link-u koji sam postavio može više da se pročita)

Naveo sam primere , jer mislim da nije dobro praviti neku paralelu ili generalizaciju na ovaj način ,nije prai primer , toga ima svugde i ne verujem da postoji, u školstvu ,u bilo kojoj zemlji na svetu da je neko imun od švercovanja ove vrste, koju pominješ.
Naravno sve zavisi od vaspitanja , pre svega, zatim sredine u kojoj se neko školuje , svest o tome zašto je nekom potrebno da stekne znanje ,i da da ne nabrajam
A i od nastavnika , profesora . u našoj zemlji naravno sigurno nećeš čuti da se tako nešto odobrava. Učenici su nešto sasvim drugo,verujem da bi neka anketa( ako ih već nije bilo, ne znam) pokazala da učenici ovde, ne "zaostaju za drugima što se toga tiče ,Znači ništa bolji, ali nimalo gori od drugih. Nije za pohvalu (što nisu gori od drugih ) ali, jednostavno, to su činjenice.
dali76 dali76 00:22 13.08.2011

Re: ја само да поновим ово

Moj najveci I najaci utisak iz rada sa djecom u srednjoj skoli bio bila je upravo ta slicnost ; klinci pronalaze nevjerovatne nacine da izbjegnu rad.
Sokiralo me to ,tj. Ta slicnost sa mojim gimnazijalskim danima iako je moja srednja skola bila sa druge strane okeana.
Dakle manje vise trener jeste u pravu,ali volio bih da aglasimo da je jedno biti klinac ,a drugo odrasla osoba.
To valjda povlaci drugaciju vrstu odgovornosti, uostalom u tekstu sam I naglasio tu razliku izmedju jedne Melite I odrasle osobe .
yugaya yugaya 00:52 13.08.2011

Re: ја само да поновим ово

Ne zameram ni najmanje

Naduvavanje rezultata jeste problem, ali tu nije obično slučaj da nastavnik toleriše puškaranje nego se "namiče" rezultat neadekvatnim napumpanim ocenama i vrdulanjem u samom sastavljanju testova - za isti segment gradiva i prema propisanim pravilima o ocenjivanju možeš test tako formulisati da ti on da tačno određenu prolaznost ili skor koji je znatno veći od realnog.

Evo ti primer: država propiše da svi studenti svih fakulteta moraju da imaju položen B2 nivo znanja stranog jezika. Razlika u težini ispita i u znanju između međunarodnog kao što je FC ili njegove lokalne varijante na papiru ne postoji. U stvarnosti, lokalni ispit za B2 nivo koji polaže više od 80% studenata je kada se proanalizira u tri od pet oblasti bio nezadovoljavajući, a u svim segmentima čitanja i razumevanja teksta neadekvatan i za B1.


O dramatičnom porastu varanja na ispitima globalno i razlozima - tehnologija, kulturne promene i trend porasta broja učenika koji konkurišu za istu školu, univerzitet ili posao.

http://turkmenpost.blogsome.com/worldwide-student-cheating-on-the-rise/

Brojke koje si ti naveo za USA uporedi sa ovim :

Croatia, Bulgaria, Spain,UK

The results of the studies presented, revealing that almost 20% of students in Bulgaria and Croatia vs. 7% in the UK find cheating on exams acceptable behaviour, are consistent with findings of a study on attitudes toward plagiarism and reporting plagiarism in Russia, the USA, the Netherlands and Israel, which indicated that the tolerance toward academic
misconduct was more pronounced in post-communist countries (Magnus, 2002). The cultural environment of post-communist countries, with a high rate of corruption, is characterized by a high level of tolerance toward cheating


Zato mislim da ono gore u mom komentaru ipak nije bila generalizacija, i da je stav prema varanju u našim krajevima još uvek daleko opušteniji nego kod Dalija.
trener92 trener92 00:56 13.08.2011

Re: ја само да поновим ово

dali76

Sokiralo me to ,tj. Ta slicnost sa mojim gimnazijalskim danima iako je moja srednja skola bila sa druge strane okeana.

Da, to je to o čemu pričam, klinci, probaju do koje granice mogu da idu (dok su klinci) sasvim prirodno ,(što kaže Đole, u pitanju su nijanse), kasnije to je već problem ,

li volio bih da aglasimo da je jedno biti klinac ,a drugo odrasla osoba.
To valjda povlaci drugaciju vrstu odgovornosti, uostalom u tekstu sam I naglasio tu razliku izmedju jedne Melite I odrasle osobe .

Ovde se slažem s tobom, naravno, pitanje odgovornosti , ustvari možda bi bilo dobro pomenuti (, svesno rasuđivanje o sopstvenoj odgovornosti , pre svega, .U primeru, koji je tema tvog bloga, toga očigledno nema. Tako ja mislim.
Kada se pogleda, uvek se može pronaći opravdanje ( pred sobom - ima li tu savesti?- o tome pričam) za bilo koji postupak, ali što kaže yugaya
propadnem u zemlju od sramote da mi uđe kontrola i uhvati me bez karte

To je suština, a ne
"figure kondoris na 100 načina i u 100 poza"
trener92 trener92 01:26 13.08.2011

Re: ја само да поновим ово

yugaya

Ne zameram ni najmanje

Drago mi je zbog toga.
(usput sam pročitao samo naslov :"Korejci varali na testovima zahvaljujući vremenskoj razlici"
Zato mislim da ono gore u mom komentaru ipak nije bila generalizacija, i da je stav prema varanju u našim krajevima još uvek daleko opušteniji nego kod Dalija.

Ne znam, da li je kod nas opušteniji stav,ako misliš na decu (učenike studente) mislim da nema velike razlike u shvatanju na koji način doći do uspešnog rezultata.
Uvek ćeš imati :
izvestan ( )broj onih koji neće birati načine i sredstva da dođu do zadovoljavajućeg rezultata.

izvestan broj onih koji ne bi uradili tako nešto, jer se plaše sankcija ( a oni su na dobrom putu da tako nešto i urade ,samo kada prevladaju taj strah u nekom trenutku,)

,( , pročitaću kasnije ovo što si postavila -linkove-),ali ovo bi trebao da bude ,recimo, alarm za uzbunu
trend porasta broja učenika koji konkurišu za istu školu, univerzitet ili posao.

st.jepan st.jepan 01:42 13.08.2011

Re: ја само да поновим ово

stav prema varanju u našim krajevima još uvek daleko opušteniji nego kod Dalija.

Da, tu je suština cele ove priče.

Posvuda se, dabome vara i kraducka do granicer mogućeg, ali retko gde se time diči.
Nepočudno ponašanje ne smatra se cool ponašanjem, nego se, naprotiv, krije, zabašuruje..., postoji jasna granica, tabu, strah od prezira i osude, a največma stid.

Zastašujuće je to što se ovde izgubio stid, što je otupela senzibiliziranost za ruzno, nemoralno i zlo. A u okviru patijahalne porodice i hriscanskog etickog modela, ta senzibiliziranost je i ovde itekako bila jaka. To dokazuje i davno zaboravljena srpska reć nevidjež (tzv. moral nevidježa - čini što ti drago, samo da niko ne vidi).
ulicno_pojacanje ulicno_pojacanje 06:28 12.08.2011

svercovanje

Svercaovanje bi bilo daleko manje da se time ozbiljno pozabave reponje dajuci sopstveni primer pociste svoje dvoriste i narod ce kao manki daz uat manki siz videce da treba dati poverenje takvom sistemu barem neko vreme.

Naravno ako das ljudima kakve takve izvore prihoda koji ce im omoguciti da javna dobra placaju

+naterati stanodavce da placaju porez na izdavanje stanova(+100.000 neoporezovanih kirija mesecno)
--

svima ce biti bolje

autorka promovise hm lose stvari, ali to je njen pogresan izbor. hvali se time i ocekuje podrsku u komentarima tipa jao lutko tako im ga zavuci ako si zeznula neku curu i poslala joj x kazni.



preporuka jer drukcije posmatras temu.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana