Društvo| Zabava| Život| Životni stil

Promoterka

Martina Andjelković RSS / 13.08.2011. u 09:22

"Ali što je najbolje: to veče na Kopaoniku zaradila sam bakšiš od preko 1.000 evra!", pričala je Jasmina, a ja sam je u neverici gledala: "A ček, šta ti tačno radiš?" - "Pa ja sam promoterka".

Tačno znam šta vam je palo na pamet: to su one devojčice koje polugole nude neke bezvezne proizvode, razmišljaju samo o tome kako da se ogrebu za neku siću, neobrazovane su, nevaspitane, u krajnjem slučaju: motku u ruke i prevaspitanje. Ako mislite ovako: ovim blogom želim da vas razuverim i da vam objasnim o kakvom se poslu zapravo radi.

Mic po mic i svaka druga devojka je danas promoterka. Ukoliko ste žensko i posedujete člansku kartu neke omladinske zadruge, onda znate da je to jedan od prvih (često i poslednjih) poslova koji su vam ponuđeni. Na njega uglavnom pristaju studentkinje, ali nije retko da je nekim devojkama ovo i jedini posao pomoću koga fino zarađuju.

Promoterke su uvek i svuda potrebne. Ali ne svakakve. Devojke sa viškom kilograma nemaju baš neku šansu, što predstavlja opasnu diskriminaciju, miriše na seksizam i priziva prostituciju. Poslodavcima ujedno nije praktično da samo za jednu puniju osobu šiju veću uniformu. Lakše im je da sve uniforme budu približne veličine pa da na osnovu njih biraju devojke (apsurdno).

Na kraju krajeva, njima je bitno da je devojka zgodnjikava, da ima fino držanje, lepo lice i po mogućstvu da je atraktivna. To mu dođe kao izbor za mis i opet mi sve malo smrducka na diskriminaciju. Međutim, oni to i žele; kao da im je cilj da upravo njihove promoterke budu najbolje ribe na žurci. Da naglasim da ću se u ovom tekstu baviti isključivo noćnim promocijama, jer su dnevne/pijačne/hipermarketske beskrajno dosadne. Dakle, velike grudi, duge noge, lepo lice - sve su to prednosti. Ponekad mi se čini da nije bitno ni da li devojka uopšte zna da priča, već samo da izgleda po njihovoj meri.

Ako ste već ispunile gorenavedene uslove, postajete promoterka. Ne promovišete svako veče nešto, već kada vas pozovu. Što se bolje dokažete (u prevodu: prodate više pića, cigareta...), češće će vas zvati. Možda ćete povremeno ići i u druge gradove.

Pre dolaska na događaj, potrošićete oko 2 sata na sređivanje sebe. Glupo je da izgledate gore od koleginica, a još je gluplje da zbog neizdepiliranih nogu postanete predmet sprdnje na sajtovima tipa Druzi.se itd.

Pripreme uključuju: depilaciju, solarijum, šminku, frizeraj, garderobu, a neke devojčice izmažu se uljem pa izgledaju kao prasence ispred pečenjare po vrelom julskom danu. Čula sam i za foru da neke kriju celulit lakom za kosu (wtf?!).

Na kraju krajeva, ne sređujete se zbog sebe, sređujete se da biste dobile što veći bakšiš. Tačno tako, vi prodajete piće ili neki drugi proizvod za određenu cenu, ali isto tako imate "slobodu" da zadržite novac kojim vas časte gosti plus imate dnevnicu. Bakšiš može biti 20, 200, 800, 1000 dinara za veče i više, a može biti i preko 1.000 evra, što se dogodilo mojoj drugarici. Ona kaže da su to veče beogradski skorojevići rešili da se nadmeću u visini bakšiša, a ona je htela-ne htela zaradila tolike novce. Legalna prostitucija, pomislićete i - prevarićete se.

Zapravo, reč je o izuzetno napornom poslu, a ja sam to shvatila tek kada sam za potrebe ovog bloga postala promoterka na jedno veče. Dobila sam uniformu, zadatak i naredna četiri sata bila sam potpuno druga osoba. I moram odmah reći - potpuno nesrećna! Te devojke ne bi trebalo da imaju dnevnice 20, 30, 40 evra već duplo veće! Kada uporedim taj posao i ovaj moj, novinarski, nekako se osećam zaštićeno dok sedim u polumračnom ofisu ispred laptopa i ispijam kafu za kafom. U klubovima je džungla, haos, mrak i preglasna muzika.

Osećala sam se kao da sam u zatvorskom krugu i pravim novčanike od eko-kože i, čim malo spustim ruke da ih odmorim, eto nadzornika sa električnim penderkom da me upozori. Dodajte tome i ogromantne štikle na kojima moraš da budeš (osim ako nisi od stene odvaljena i visoka 185+ cm) u kojima noge posle pola sata postanu otečene. I onda moje pitanje: "Oprostite, da li bih mogla da sednem na trenutak, noge me ubijaju?" - "Ne, nema sedenja". A sve to vreme, naporni, naporniji i najnaporniji ljudi žele da popiju i da popričaju, a ti u sebi, kao u osnovnoj, odbrojavas još koliko do kraja časa.

Kao neiskusna promoterka, skoro sve vreme posmatrala sam kako to druge devojke rade; jedna je imala jedva 17 godina, bila je neuhranjena i toliko izgubljena i smotana da si komotno mogao da joj ukradeš i novac i piće, a druga, super-seksi-prsata-lepotica-plavuša od 20 ljeta snalazila se kao delfin Joca u budvanskim vodama. Prvu si morao da dozivaš da bi naručio piće, a druga kao da je imala money-senzor pa je svaki put kada bi neki budžovan ušetao u klub brže-bolje došpartala do njega i - keeez. "Večeras je promocija. Hoćete da popijete?", prilazila je ona umilno osmehom otkrivajući lepe bele zube. I onda, ako si muškarac i vidiš takvu ribu, realno je glupo da je odbiješ, pa kupiš piće. A onda, glupo je da sačekaš kusur, pa je onda glupo da joj ne ostaviš bakšiš i na kraju, tražiš joj broj telefona. Druga "na posmatranju" sve vreme izgubljeno je bauljala kroz masu; činilo mi se kao da joj je učiteljica rekla da ide na gradsko takmičenje iz recitovanja, a ona se, totalno neočekivano, našla u ovoj džungli.

Trudila sam se da se uklopim, ali nije mi išlo.

Nisam mogla da se pretvaram da mi je "vau super kul, vau ja radim", nisam mogla da izdržim krvnički bol koji su mi zadavale proklete štikletine, zbog pića koje sam promovisala dobila sam dijareju jer ga blago rečeno mrzim, uniforma me je nervirala, sve njih na žurci želela sam da oteram u tri lepe; odjednom se na mom licu savršeno dobro videlo da sam smorena, da hejtujem, kao da sam lovačkom puškom iz kreveta rano ujutru oterana na promociju. Ne, nije to za mene. Za ovaj posao potrebni su živci, strpljenje, ljubaznost, umilnost, uslužnost - sve ono što je meni te večeri falilo.

Međutim, iz ugla posmatrača, savršeno sam se provodila. U jednom momentu separe su zauzeli, činilo mi se, neki žestoki momci. Plavki je proradio senzor, pa se brže-bolje našla pored njih. Snalažljiva mala, nema šta. Preganjala se ona tu sa njima, bila fina, i op - prodade Plavka i puno pića i uze bakšiš. Cena toga: morala je da popije sa njima jednu, pa još jednu, pa još jednu... Sve dok totalno nije iskulirala posao i sa cigaretom u ruci počela da se ludo zabavlja.

A inače, promoterski posao ima dos and don'ts: pa se na crnoj listi nalaze sedenje, ravna obuća, davanje broja telefona gostima, cigareta, preterivanje u piću (par čašica je dozvoljeno) i ljubljenje (makar ti došao dečko iz Amerike nakon šest meseci). Da li je Plavka kasnije popila "disciplinsku" od nadređenih, zaista ne znam.

A ljudi dolaze i odlaze, piju i plaćaju, čekaju kusur od 10 dinara ili ostavljaju 200 dinara bakšiša. Rečju - prava šarena salata.

Kada se završilo radno vreme i kada sam iz promoterske uniforme uskočila u svoju "novinarsku", osećala sam se toliko slobodno, da sam prvim taksijem otišla pravo u kafanu i to bosa. Dnevnica i bakšiš potrošeni su već za 2 dana.

Fotografija - http://www.flickr.com/photos/markusram/

Atačmenti



Komentari (329)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

srdjan.pajic srdjan.pajic 17:04 14.08.2011

Re: "down under"

zoja444
A jel' postoji kategorija žestokih ženskih? Mislim, ne u tom, reporoduktivnom smislu, nego ovako, filosofski.


postoji. to su tzv. kucke. a postoje i one kojima je to smaranje. ista kategorija, dve podkategorije.


A, sad mi je jasno.

Priznajem da sam mislio da je moja gospodja žestoka ženska, kad mi se javila satelitskim telefonom sa vrha Mt. MCKinley-a, posle 3 nedelje uspona.
zoja444 zoja444 17:09 14.08.2011

Re: "down under"

srdjan.pajic



pitao si u filozofskom smislu. nisu bile u pitanju prakticne vestine.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:12 14.08.2011

Re: "down under"

zoja444
srdjan.pajic



pitao si u filozofskom smislu. nisu bile u pitanju prakticne vestine.


Pa iza svake praktične veštine stoji neka filozofija, ne? .
zoja444 zoja444 18:39 14.08.2011

Re: "down under"

Pa iza svake praktične veštine stoji neka filozofija, ne?


da.
escherichije_colic escherichije_colic 12:48 13.08.2011

da ne bude zabune

Svaka čast promoterkama, šljaka je šljaka, a nije lako ni balansirati na pornićarskim štikletinama, prskati se autolakom itd.

Ja imam problem sa tim šupcima što se takmiče ko će više para da zakači na promoterku (jer ne znaju devojku ničim konkretnijim da impresioniraju) a u opisu radnog mesta im blejanje po kafićima i žurkama. To sve lepo naćerati u polja pirinča da kopaju dok ne pocrkaju.
omega68 omega68 13:04 13.08.2011

Re: da ne bude zabune

To sve lepo naćerati u polja pirinča da kopaju dok ne pocrkaju.

dovoljno je da skupljaju šljive
abrasax abrasax 13:13 13.08.2011

Re: da ne bude zabune

Ja imam problem sa tim šupcima što se takmiče ko će više para da zakači na promoterku


Da, da, naviklo se ovde na sitnovezačko cupkanje na kafanskim stolicama. Mene je oduvek zanimalo, odakle dolaze ti ljudi? Stvarno izgleda kao da im je kafana druga kuća. One najčuvenije face, a takvih nema mnogo, celo selo zna poimence. Ali za ostale šankere, ajd' recimo tako da ih nazovem, pojma nemam kako mogu da žive tako.
mlekac mlekac 12:59 13.08.2011

Nego...

Meni je jos nesto zasmetalo:
Ukoliko ste žensko i posedujete člansku kartu neke omladinske zadruge, onda znate da je to jedan od prvih (često i poslednjih) poslova koji su vam ponuđeni.


Mislim, odavno nisam za omladinske zadruge, ali zar je to stvarno JEDINO sto devojke mogu da rade?

Prababe nam se u grobu prevrcu!

arianna arianna 13:08 13.08.2011

Re: Nego...

jad i beda današnjice ili što bi neki rekli "sve za puste pare"

mlade i atraktivne devojke se bave promocijama, vrlo često u samom predvorju pakla prostitucije, a deca prose na očigled prolaznika

maca22 maca22 13:12 13.08.2011

Re: Nego...

I kako to moze? Sta rade kao, socijalne sluzbe, ne razumem? Koji smo Banglades...
paki_i_paki paki_i_paki 13:14 13.08.2011

Re: Nego...

Mislim, odavno nisam za omladinske zadruge, ali zar je to stvarno JEDINO sto devojke mogu da rade?

Mislim mogu da rade sa onim što umeju . kao što i mnogi mogu da rade je sitan/krupan kriminal
jel drugo ne umeju
i neće da plaćaju porez,zdravstveno penziJsko.svi drugi koji nešto umeju dobit će za razliku od njih organ od države
sve u svemu vanabi kurvice koje se još nisu realizirale
maca22 maca22 13:21 13.08.2011

Re: Nego...

paki_i_paki
sve u svemu vanabi kurvice koje se još nisu realizirale

Vi izgleda niste procitali da je to JEDNO STO SE NUDI. A ne jedino sto se bira ili ume....
arianna arianna 13:38 13.08.2011

Re: Nego...

maca22
I kako to moze? Sta rade kao, socijalne sluzbe, ne razumem? Koji smo Banglades...



ne znam kako može, ali izgleda da može i da prolazi.
ajd nek me neko ubedi da tata ne sedi u nekom obližnjem kafiću ili klupi zdrav, prav i radno sposoban, a ne radi ništa, da su svi socijalni radnici i policija na godišnjem odmoru, i da ovo nije iskorišćavanje dece


edit: izvinjavam se autorki bloga na trolu ali molim za promociju zaštite prava dece

sklonite ovo dete sa ulice, ne dozvolite da ga roditelj iskorišćava i da se bavi prosjačenjem -prijavite slučaj nadležnima!


abrasax abrasax 13:48 13.08.2011

Re: Nego...

Mislim, odavno nisam za omladinske zadruge, ali zar je to stvarno JEDINO sto devojke mogu da rade?

Prababe nam se u grobu prevrcu!


Ja se, ipak, ograđujem od takvih decidiranih tvrdnji. Može to da bude pošten posao i ja mislim. Nevolja natera našu mladost da rano počne da radi, pa neki ne stignu fakultet da završe zbog toga. Ali zato rano nauče da cene svaki dinar. Lepo je studirati, ali može čovek da bude svestran i bez fakulteta, samo ako hoće. Pa i promoterka, što da ne. Mislim da je tu jako važno da devojka nije sama, ipak taj posao nosi svoje rizike. Ako ima prijateljice i mogu da se jedna na drugu oslone, nisu tako nejaka meta grabljivcima.
abrasax abrasax 14:19 13.08.2011

Re: Nego...

Vi izgleda niste procitali da je to JEDNO STO SE NUDI. A ne jedino sto se bira ili ume...


Veruj mi da sam i ja tek sad ispravno pročitala.
maksa83 maksa83 14:20 13.08.2011

Re: Nego...

sve u svemu vanabi kurvice koje se još nisu realizirale

Sve u svemu, lupaš. (*)

Jedna ex. koleginica, fino pristojno dete, završila PMF, čita knjige & sve to - je kao povremena promoterka zarađivala džeparac.


(*) Ko mala okolo širokom četkom rizikuje da se i sam umaže.
maca22 maca22 14:23 13.08.2011

Re: Nego...

maksa83
Jedna ex. koleginica, fino pristojno dete, čita knjige & sve to, završila PMF je kao povremena promoterka zarađivala džeparac.

Upravo.

Iznenadila sam se kad je blogopisateljica uopste imala asocijaciju na prostituciju. A posle smorila kad su citaoci koji o tome nista ne znaju progutali udicu.
antioksidant antioksidant 14:30 13.08.2011

Re: Nego...

A posle smorila kad su citaoci koji o tome nista ne znaju progutali udicu.
takvi koji o nečemu ništa ne znaju ne rastu na b92
dakle
ovaj blog, sem što promoviše alkoholizam, uspešno lobira i za legalizaciju prostitucije
maksa83 maksa83 14:30 13.08.2011

Re: Nego...

Iznenadila sam se kad je blogopisateljica uopste imala asocijaciju na prostituciju

Ja je ne bih mnogo osuđivao zbog asocijacije (mada više pristaje nekoj babi usedelici nego modernoj devojci koja pretenduje na urbano), pošto njih stvarno razgolite i obuku u tesne šorciće & al. ali ne vidim kako je to drugačije od npr. Hooters.

Seks (kao asocijacija, ne mora da bude konkretizovan) prodaje stvari. Tačka. Ko to ne kapira može da se vrati na svoju planetu na kojoj je sve čedno.

antioksidant antioksidant 14:32 13.08.2011

Re: Nego...

al. ali ne vidim kako je to drugačije od npr. Hooters.

sad maxa misli da će sex da me natera da instaliram microsoft silverlight
maca22 maca22 14:34 13.08.2011

Re: Nego...

Ove koje sam ja gledala da promovisu pica u sitne sate su lepse i manje bile razgolicene. :) Tj. ne tako banalno razgolicene kao ove na slici. :)


P.S. Kolilo su odevene cirlidersice?
antioksidant antioksidant 14:34 13.08.2011

Re: Nego...


P.S. Kolilo su odevene cirlidersice?

zavisi kad i gde...
abrasax abrasax 14:42 13.08.2011

Re: Nego...

ovaj blog, sem što promoviše alkoholizam, uspešno lobira i za legalizaciju prostitucije


AO, imala si pogrešnu asocijaciju. :) Ne vidim da ova priča ima tu dangu o kojoj govoriš. Kakve promoterstvo ima veze sa nepotizmom i ostalim pošastima našeg vremena? Pa nek' to svako sam sa sobom rešava. Ali se slažem je neke stvari potrebno problematatizovati, na primer, shvatanje svestranosti kod nas. Da li je dobro ili loše da se čovek bavi nekolikim poslovima istovremeno?
zoja444 zoja444 14:51 13.08.2011

Re: Nego...

Seks (kao asocijacija, ne mora da bude konkretizovan) prodaje stvari. Tačka. Ko to ne kapira može da se vrati na svoju planetu na kojoj je sve čedno.



nije u pitanju cednost vec manipulacija, glupost i naivnost.

neko kome neko uspe da uvali ovo zuto-zeleno zivince (a tako nesto se obicno na promocijama i uvaljuje pa zvalo se ovako ili onako), pa i sa mnogo manje odece na sebi i uz davanje svih brojeva telefona i "baksisa" i prodavanja magle, i zasluzio je da bankrotira i da se nazove (smatra) ovcom.

vidi se Makso da ne kuvas.

maca22 maca22 15:09 13.08.2011

Re: Nego...

Ni meni se ne svidja sto se tako prodaje roba. Plus je na ovoj slici posebno bedno sto bedno izgledaju svi, i zelena crkotina i gologuze snajke.

Ali nase promoterke su lepse i sredjenije i bolje stvari prodaju.
antioksidant antioksidant 15:17 13.08.2011

Re: Nego...

Plus je na ovoj slici posebno bedno sto bedno izgledaju svi, i zelena crkotina i gologuze snajke.
жене су веома сурове према сопственом полу... али веома....
maca22 maca22 15:22 13.08.2011

Re: Nego...

Ali sam fina prema prehrambenim artiklima.
uros_vozdovac uros_vozdovac 15:33 13.08.2011

Re: Nego...

antioksidant
al. ali ne vidim kako je to drugačije od npr. Hooters.

sad maxa misli da će sex da me natera da instaliram microsoft silverlight




Maksa promoter. AO ne daj se, ne vrede šorcići te muke.
abrasax abrasax 15:44 13.08.2011

Re: Nego...

Maksa promoter. AO ne daj se, ne vrede šorcići te muke.


Puf, puf, pant...Ao, bre, ljudi, gde ste se zaufali? Gde su sad ona mirna vremena, neko ti napravi lokne, šminku možeš da istetoviraš i spremna! Vama se, očigledno, nikada ne zaglavljuje taster. Da mi je sad neki pedalaš tu, pa da stignem...

EDIT: Posoliti, pobiberiti, pošećeriti - po želji. Bio onaj švedski kuvar, pa da se ne ponavljam.
dali76 dali76 17:50 13.08.2011

Re: Nego...

ajde anti O ,jos jedared spomeni promociju alkoholizma,treci put,pa da ti kupim pice kao promoterki mojih razmisljanja :))
of course, u tri po ponoci pred trafiku.
maca22 maca22 20:03 13.08.2011

Re: Nego...

antioksidant
Plus je na ovoj slici posebno bedno sto bedno izgledaju svi, i zelena crkotina i gologuze snajke.
жене су веома сурове према сопственом полу... али веома....

Opet sam provaljena da sam ljubomorna. Ma ovaj blog je chudo.
mlekac mlekac 20:04 13.08.2011

Re: Nego...

maca22
antioksidant
Plus je na ovoj slici posebno bedno sto bedno izgledaju svi, i zelena crkotina i gologuze snajke.
жене су веома сурове према сопственом полу... али веома....

Opet sam provaljena da sam ljubomorna. Ma ovaj blog je chudo.

A i ti se mnogo ofiras!
maca22 maca22 20:10 13.08.2011

Re: Nego...

mlekac
A i ti se mnogo ofiras!

Ma pronicljivi blogeri. :)
antioksidant antioksidant 20:18 13.08.2011

Re: Nego...

maca22
mlekac
A i ti se mnogo ofiras!

Ma pronicljivi blogeri. :)

a tek blogerke...
maksa83 maksa83 22:04 13.08.2011

Re: Nego...

nije u pitanju cednost vec manipulacija, glupost i naivnost.


Pa naravno da je manipulacija - kada se manipulacija završi transakcijom onda se to zove - marketing. Zaboga to nije ni arhetip nego zveket pravo u primarne nagone - seks prodaje stvari, okreni se oko sebe i videćeš na čemu se zasniva 90% marketinga.

To je jedna od realnosti ove planete, i što sad ima da se užasavamo nad tim.

Kakva je suštinska razlika između Promoterke koja ide okolo dekoltirana i uvaljuje Somersby ili koje je već piće hit leta i reklame preko dve strane u kojoj cica u večenjoj haljini sa izrezom sa strane leži rastegnuta na nekom stolu a dole levo Chivas Regal? Nikakva.

Hooters je samo ta stvar ogoljena i prodaju ti to all the way, ne samo po plakatima.

vidi se Makso da ne kuvas.


Iznenadila bi se.
fantomatsicna fantomatsicna 22:12 13.08.2011

Re: Nego...

arianna
jad i beda današnjice ili što bi neki rekli "sve za puste pare"mlade i atraktivne devojke se bave promocijama, vrlo često u samom predvorju pakla prostitucije, a deca prose na očigled prolaznika

Da i pisi ti sada blog o tome pa mi dojavi koliko komentara ces dobiti na to
fantomatsicna fantomatsicna 22:20 13.08.2011

Re: Nego...

жене су веома сурове према сопственом полу... али веома

Tacno! A da je recimo ovo napisao Strongman reakcije bi bile sasvim drugacije.Hm
arianna arianna 22:23 13.08.2011

Re: Nego...

fantomatsicna
arianna
jad i beda današnjice ili što bi neki rekli "sve za puste pare"mlade i atraktivne devojke se bave promocijama, vrlo često u samom predvorju pakla prostitucije, a deca prose na očigled prolaznika

Da i pisi ti sada blog o tome pa mi dojavi koliko komentara ces dobiti na to


znam da su ovakve teme nepopularne, zato ja i ne pišem

ubacim tu i tamo po neki komentar tek za razmišljanje, pa ko pročita-odlično, ko ne pročita-još i bolje
margos margos 22:36 13.08.2011

Re: Nego...

Pa naravno da je manipulacija, zaboga to nije ni arhetip nego zveket pravo u primarne nagone. Seks prodaje stvari, okreni se oko sebe i videćeš na čemu se zasniva 90% marketinga.

To je jedna od realnosti ove planete, i što sad ima da se užasavamo nad tim.

Možemo, ali je opet na granici licemernosti, ma o kome da se radi. Jednostavno, zna se, da na pomen seksa/seksualnosti, sva naša čula reaguju, sve i da nećemo, pa se to koristi, ne samo u marketingu, nego i u ozbiljnijim predavanjima gde se aluzije na tu temu iskoriste da se obezbedi/iskoristi pozornost slušalaca.

Tako je i - molim lepo.

maksa83 maksa83 22:41 13.08.2011

Re: Nego...

nego i u ozbiljnijim predavanjima gde se aluzije na tu temu iskoriste da se obezbedi/iskoristi pozornost slušalaca.


Da, ili kako to već kaže moja omiljena industrija trikotaže, tshirthell.com u jednom od boljih uradaka:



maca22 maca22 22:58 13.08.2011

Re: Nego...

fantomatsicna
жене су веома сурове према сопственом полу... али веома

Tacno! A da je recimo ovo napisao Strongman reakcije bi bile sasvim drugacije.Hm

Tacno! A da sam ja Strongmen ne bi smela ovo da napises.
Kmeeee...
:)
Goran Vučković Goran Vučković 23:00 13.08.2011

Re: Nego...

Da, ili kako to već kaže moja omiljena industrija trikotaže, tshirthell.com u jednom od boljih uradaka:

Već vidim kako Dawngreeter popunjava podatke sa kartice
maksa83 maksa83 23:05 13.08.2011

Re: Nego...

Već vidim kako Dawngreeter popunjava podatke sa kartice

Ustreli me, ali meni su te njihove sa Ješuom među boljima, mada ću ipak izdvojiti ovu:

docsumann docsumann 23:16 13.08.2011

Re: Nego...

paki_i_paki paki_i_paki 23:16 13.08.2011

Re: Nego...

Vi izgleda niste procitali da je to JEDNO STO SE NUDI. A ne jedino sto se bira ili ume...

Pa da ume stvorila bi ponudu
gde niko ništ ne radi ima potrebe za svačim.
zoja444 zoja444 23:30 13.08.2011

Re: Nego...

Pa naravno da je manipulacija - kada se manipulacija završi transakcijom onda se to zove - marketing. Zaboga to nije ni arhetip nego zveket pravo u primarne nagone - seks prodaje stvari, okreni se oko sebe i videćeš na čemu se zasniva 90% marketinga.



Makso, daj neku reklamu ili primer promocije gde je ciljna grupa heteroseksualna zena koja je finansijski nezavisna? gde je tu seks?

marketing je tu vec u startu omanuo. ja se nad time zgrazavam.
mikimedic mikimedic 23:37 13.08.2011

Re: Nego...

jedan od jacih uradaka je bila kampanja komercijalne banke za visu kad su se tek pojavile kartice, posle 2000. godine.

cica, zgodna crnka, drzi viza karticu u ruci a tekst je otprilike 'sa ovom karticom sve mogu' ili nesto tako slicno...

i najjaci momenat - na kartici je neko musko ime i prezime, tipa 'dragan petrovic' ili nesto slicno...



i dalje nisam siguran da li je u pitanju namerna fora ili tako nebulozan gaf. pazi koliko poruka salje ta reklama



freehand freehand 23:38 13.08.2011

Re: Nego...

Zaboga to nije ni arhetip nego zveket pravo u primarne nagone - seks prodaje stvari,

Jbg, sex prodaje stvari, ali i stvari prodaju sex.
zoja444 zoja444 23:46 13.08.2011

Re: Nego...

mikimedic
jedan od jacih uradaka je bila kampanja komercijalne banke za visu kad su se tek pojavile kartice, posle 2000. godine. cica, zgodna crnka, drzi viza karticu u ruci a tekst je otprilike 'sa ovom karticom sve mogu' ili nesto tako slicno...i najjaci momenat - na kartici je neko musko ime i prezime, tipa 'dragan petrovic' ili nesto slicno...i dalje nisam siguran da li je u pitanju namerna fora ili tako nebulozan gaf. pazi koliko poruka salje ta reklama


ja ne baratam sa karticama, to mi je smaranje. samo kes.
kick68 kick68 23:55 13.08.2011

Re: Nego...

Ovaj primer promocije bi kod tebe najverovatnije omanuo.
Makso, daj neku reklamu ili primer promocije gde je ciljna grupa heteroseksualna zena koja je finansijski nezavisna? gde je tu seks?

Sta kazes na ovo?
Ili pak ovo?
maca22 maca22 00:01 14.08.2011

Re: Nego...

kick68
Sta kazes na ovo?
Ili pak ovo?

To je neki seks za zene?
zoja444 zoja444 00:04 14.08.2011

Re: Nego...

Sta kazes na ovo?
Ili pak ovo?


prva, reklama za muski parfem.
druga, cista romantika.

gde je tu sex (kao sto se golisave cice nude muskarcima)?
kick68 kick68 00:36 14.08.2011

Re: Nego...

@maca&zoja
Jeste, reklama za muski parfem, koji ce finansijski nezavisna zena kupiti decku. A na to ce je podstaci McConaughey koji je po misljenju mnogih zena sex on legs.
Drugo, Kira Najtli se itekako nudi onom tipu, a reklama jeste i romanticna, slazem se.
maksa83 maksa83 00:44 14.08.2011

Re: Nego...

Makso, daj neku reklamu ili primer promocije gde je ciljna grupa heteroseksualna zena koja je finansijski nezavisna?

Me zezaš?


gde je tu seks?

Odmah iza ćoška, samo ako se prsneš ovim Šanelom.

Tj., od tebe se očekuje da u to poveruješ.

maca22 maca22 00:48 14.08.2011

Re: Nego...

maksa83
gde je tu seks?

Odmah iza ćoška, samo ako se prsneš ovim Šanelom.

Tj., od tebe se očekuje da u to poveruješ.

Nikad nisam povezala.

Samo vidim ribu koja ima vise love od mene, merkam prsten, svidja mi se kako su sklopljene senke na sminci i dobar joj je kombinezon.


edit: ali to je možda do toga sto je meni muka od Sanela 5, pa je mama jos davno morala da prestane da ga stavlja jer dete povraca.
mlekac mlekac 05:30 14.08.2011

Re: Nego...

kick68

Sta kazes na ovo?
Ili pak ovo?


Ja kazem da je ono prvo, verovatno, pravljeno za Pedjinu ekipu. A sto se drugog tice, sorry, nikako mi ne prija. Vise volim No 19.

Ajd' sad ozbiljno - reklama mora da ima poentu/caku, inace ne radi...

Ima li neko da se ne seca ove?
zoja444 zoja444 06:27 14.08.2011

Re: Nego...

kick68
@maca&zojaJeste, reklama za muski parfem, koji ce finansijski nezavisna zena kupiti decku. A na to ce je podstaci McConaughey koji je po misljenju mnogih zena sex on legs.Drugo, Kira Najtli se itekako nudi onom tipu, a reklama jeste i romanticna, slazem se.


u tome je problem. sve su to reklame napravljene za muskarce i namenjene muskarcima.
frajer u prvoj reklami je toliko napaljen na sebe da bih samo rekla: jeste, zgodan narcis, hvala, dovidjenja.
sto se tice druge reklame, da ona se nudi njemu. gde je reklama gde se on nudi njoj a da to nije cista pornografija?

zoja444 zoja444 06:44 14.08.2011

Re: Nego...

Tj., od tebe se očekuje da u to poveruješ.


ja ne verujem. (ovde radi autocenzura u daljem obrazlozenju).
zoja444 zoja444 06:46 14.08.2011

Re: Nego...

Ima li neko da se ne seca ove?


odlicna.
myredneckself myredneckself 10:08 14.08.2011

Re: Nego...

mlekac
Vise volim No 19.

Da, a i jeftiniji je

4. Chanel No 5: Price $1,850 per bottle



alselone alselone 10:28 14.08.2011

Re: Nego...

myredneckself

4. Chanel No 5: Price $1,850 per bottle


Ovo je mozda za kanister a ne bocicu.
Na aerodromima je ispod 100e za 50 ili 75 mililitara bocicu. Bas sam gledao pre koju nedelju i dvoumio se izmedju njega i neke Prade i izabrao nju jer mi je C5 bas "tezak".
Goran Vučković Goran Vučković 10:31 14.08.2011

Re: Nego...

Ovo je mozda za kanister a ne bocicu.

Seća li se neko onog zezanja indeksovaca iz 80-tih (ako nisam pomešao geološki period) - telefonske prodaje parfema na kanister (prodavali su i neke avione i svašta)?
fantomatsicna fantomatsicna 11:42 14.08.2011

Re: Nego...

Tacno! A da sam ja Strongmen ne bi smela ovo da napises.
Kmeeee...

Ti ocigledno ne citas moje komenatre kod Strongmana:)
maca22 maca22 12:48 14.08.2011

Re: Nego...

zoja444
frajer u prvoj reklami je toliko napaljen na sebe da bih samo rekla: jeste, zgodan narcis, hvala, dovidjenja.

Tacno! :)

sto se tice druge reklame, da ona se nudi njemu. gde je reklama gde se on nudi njoj a da to nije cista pornografija?

Tacno! :)
milisav68 milisav68 14:02 14.08.2011

Re: Nego...

Goran Vučković
Ovo je mozda za kanister a ne bocicu.

Seća li se neko onog zezanja indeksovaca iz 80-tih (ako nisam pomešao geološki period) - telefonske prodaje parfema na kanister (prodavali su i neke avione i svašta)?

Sećam se ja, redni broj 34 Papagaj sa greškom.

link
kick68 kick68 14:48 14.08.2011

Re: Nego...

mlekac

kick68Sta kazes na ovo?Ili pak ovo?Ja kazem da je ono prvo, verovatno, pravljeno za Pedjinu ekipu.

Nije iskljuceno. A ti metroseksualci obicno igraju za oba tima.
kick68 kick68 14:50 14.08.2011

Re: Nego...

ali to je možda do toga sto je meni muka od Sanela 5

Nista nije gore od Nine Rici (L'air du temps). Posebno ga deca ne vole. Udara direktno u pleksus.
kick68 kick68 15:01 14.08.2011

Re: Nego...

Ovo je mozda za kanister a ne bocicu.

U pitanju je parfem koji je koncentrovaniji. Za neupucene: What is the difference between Perfume, Eau de Parfum, Eau de Toilette, and Eau de Cologne?
Nemoj pogresno da shvatis ovo, za neupucene. Posle ovog tvog komentara mogu samo da kazem, blago tvojoj zeni!
kick68 kick68 15:03 14.08.2011

Re: Nego...

Re: Nego...
zoja444
frajer u prvoj reklami je toliko napaljen na sebe da bih samo rekla: jeste, zgodan narcis, hvala, dovidjenja.

Tacno! :)


sto se tice druge reklame, da ona se nudi njemu. gde je reklama gde se on nudi njoj a da to nije cista pornografija?

Tacno! :)

Au bre zene, da su svi kao vi, ona serija Mad men, ne bi bila snimljena i cela marketinska industrija bi propala u pokusaju!
maca22 maca22 15:39 14.08.2011

Re: Nego...

kick68
Au bre zene, da su svi kao vi, ona serija Mad men, ne bi bila snimljena i cela marketinska industrija bi propala u pokusaju!

Ona opstaje jer prodaje zenama pricu: ako ovo kupis ovaj narcis ce te napokon voleti.

A to je sasvim druga prica od nudjenja muskarca zeni za seks.
alselone alselone 15:43 14.08.2011

Re: Nego...

kick68

U pitanju je parfem koji je koncentrovaniji. Za neupucene: What is the difference between Perfume, Eau de Parfum, Eau de Toilette, and Eau de Cologne?
Nemoj pogresno da shvatis ovo, za neupucene. Posle ovog tvog komentara mogu samo da kazem, blago tvojoj zeni!


Znam za da postoje razlike u koncentraciji ali da li je moguce da je tolika razlika u ceni?
Mislim da je ono bio Eau de Parfum.
kick68 kick68 16:58 14.08.2011

Re: Nego...

Znam za da postoje razlike u koncentraciji ali da li je moguce da je tolika razlika u ceni?

Skoro niko vise i ne kupuje "parfum" jer je uzasno skup. Ono sto mi kupujemo po parfimerijama moze da bude samo Eau de parfum.
mlekac mlekac 19:22 14.08.2011

Re: Nego...

kick68
Znam za da postoje razlike u koncentraciji ali da li je moguce da je tolika razlika u ceni?

Skoro niko vise i ne kupuje "parfum" jer je uzasno skup. Ono sto mi kupujemo po parfimerijama moze da bude samo Eau de parfum.


Gresis. To je uglavnum Eau de cologne/Eau de toilet ..Eau de parfum je ono sto je skuplje...

Iliti, da prevedem na srpski - postoji parfem, kolonjska voda (razredjeno), toaletna voda (jos razredjenije). Ako me secanje sluzi - u kolonjskoj sme da bude i alkohola a u toaletnoj ne....

A da, postoji i dezodorans, al' to je druga prica.
maca22 maca22 19:37 14.08.2011

Re: Nego...

l'eau... puj! i posle zasto sam mrzela francuski.
kick68 kick68 20:46 14.08.2011

Re: Nego...

Gresis. To je uglavnum Eau de cologne/Eau de toilet ..Eau de parfum je ono sto je skuplje

Tacno je da je eau de parfum ono sto je skuplje od eau de toilette (eau de cologne je jos razblazenije) i svi moraju imati nesto alkohola.
Ali postoji nesto sto se zove parfum ili extrait i to je nerazblazeni, cist parfem koji ume da bude strasno skup.
Bilo je tekstova u udzbeniku francuskog jezika za cetvrti razred srednje skole koji su se bavili ovom temom (podatak samo za macu:)
mlekac mlekac 20:49 14.08.2011

Re: Nego...

kick68
Gresis. To je uglavnum Eau de cologne/Eau de toilet ..Eau de parfum je ono sto je skuplje

Tacno je da je eau de parfum ono sto je skuplje od eau de toilette (eau de cologne je jos razblazenije) i svi moraju imati nesto alkohola.
Ali postoji nesto sto se zove parfum ili extrait i to je nerazblazeni, cist parfem koji ume da bude strasno skup.
Bilo je tekstova u udzbeniku francuskog jezika za cetvrti razred srednje skole koji su se bavili ovom temom (podatak samo za macu:)


Taj koncentrat, kod nas poznatiji kao parfemsko ulje, uglavnom se ne nalazi u komercijalnoj prodaji....

Osim ako je bugarsko ruzino ulje - nocna mora svake majke kojoj je podmladak razbio onu minijaturnu bocicu istog na tepih!
kick68 kick68 21:15 14.08.2011

Re: Nego...

Taj koncentrat, kod nas poznatiji kao parfemsko ulje, uglavnom se ne nalazi u komercijalnoj prodaji....

Ima ga u prodaji, moze da se naruci, verujem da ga retko koja parfimerija drzi (ja ga bar nikad nisam videla). Ne bih lenja, pa nadjoh link bas za Chanel 5.
myredneckself je bila u pravu za cenu.
Na sajtu se vidi da Chanel ima malo grugaciju ponudu: extrait, parfum, eau de parfum, eau de toilette.
Nisam znala, uopste ne konzumiram Chanel.
freehand freehand 22:04 14.08.2011

Re: Nego...

kick68
Taj koncentrat, kod nas poznatiji kao parfemsko ulje, uglavnom se ne nalazi u komercijalnoj prodaji....

Ima ga u prodaji, moze da se naruci, verujem da ga retko koja parfimerija drzi (ja ga bar nikad nisam videla). Ne bih lenja, pa nadjoh link bas za Chanel 5.
myredneckself je bila u pravu za cenu.
Na sajtu se vidi da Chanel ima malo grugaciju ponudu: extrait, parfum, eau de parfum, eau de toilette.
Nisam znala, uopste ne konzumiram Chanel.

I sve zaboravljate after shave?!
Za posle ševe? (Hubert Selby, ne Freehand!)
kick68 kick68 23:00 14.08.2011

Re: Nego...

I sve zaboravljate after shave?!

? Ja sam mislila da smo to elaborirali posle ovih reklama: sve se to stavlja pre da bi doslo do onog posle.
Opus gorenavedenog dzentlmena ne poznajem. Nisam ga citala, gledala sam film Requiem for a Dream (jedan od najboljih ever).
freehand freehand 23:14 14.08.2011

Re: Nego...

kick68
I sve zaboravljate after shave?!

? Ja sam mislila da smo to elaborirali posle ovih reklama: sve se to stavlja pre da bi doslo do onog posle.
Opus gorenavedenog dzentlmena ne poznajem. Nisam ga citala, gledala sam film Requiem for a Dream (jedan od najboljih ever).

Onda obvezatno pročitati "Rekvijem za jedan san", ali i "Poslednje skretanje za Bruklin". Ali ne-izo-sta-vno!
A ako dasa koristi pre nešto što se zove After ševe... Jbg, ne mogu pomoći... Amateur.
kick68 kick68 23:45 14.08.2011

Re: Nego...

... Amateur.

Evo neceg za amatere i wannbe dase: Pre shave lotions
Konsultovah vikipediju da proverim autora. Mnogo bre mraka u njegovim knjigama. Ja u ovim godinama sa zivcima kojima istice rok trajanja citam samo ozbiljnu romantiku sa socijalnim temama (Dzejn Ostin:). Uvek srecan kraj, a posle njega koga vise briga.
kick68 kick68 23:49 14.08.2011

Re: Nego...

Ne znam da li je iko primetio, Djokovic je dobio mec u finalu Montreala. Nesto mi je tiho na blogu.
maca22 maca22 13:04 13.08.2011

Promocije

Jos ranije sam stekla utisak da se devojkama uz studije navjise (gotovo jedino?) nudi posao promoterki. Ne samo tih nocno-klubskih, vec i po radnjama, sajmovima automobila itd.
Nisu sve prostitutke, naravno. A mozda se devojke takvih sklonosti utrkuju da gube vreme sa "zestokima".
abrasax abrasax 14:49 13.08.2011

Re: Promocije

A mozda se devojke takvih sklonosti utrkuju da gube vreme sa "zestokima".


E, pa prekriću se ćebetom sa ovaj previd - još jedan od mogućih pravaca problematizovanja.:)
maca22 maca22 15:04 13.08.2011

Re: Promocije

abrasax
A mozda se devojke takvih sklonosti utrkuju da gube vreme sa "zestokima".

E, pa prekriću se ćebetom sa ovaj previd - još jedan od mogućih pravaca problematizovanja.:)

To su sve pravci u kojima je trebala ici blogospisateljica.
skyspoter skyspoter 13:38 13.08.2011

ko su

poslodavci koji zaposljavaju promoterke? I koji proizvodi se promovisu? Cigare? Alkohol? Se*? Kondomi?
maca22 maca22 13:46 13.08.2011

Re: ko su

Svi. Svi su poslodavci. Od uvoznika sampona, automobila, pica... (postoje i one uvaljivacke promocije za porodice gde se uvaljuju posteljine i jastuci, ali njihove pomocije se ne oslanjaju na lepe devojke).

A cigare vec promovisu Nesa Klik i bivsi ministar kulture Lecic. Uz njih su bile i neke promoterke, ali vise dzirlo djevoke, tako da su momci dosli do izrazaja. Uz koktel od pacijih jezika, u kuci Kralja Petra.
skyspoter skyspoter 14:03 13.08.2011

Re: ko su


Svi. Svi su poslodavci. Od uvoznika sampona, automobila, pica... (postoje i one uvaljivacke promocije za porodice gde se uvaljuju posteljine i jastuci, ali njihove pomocije se ne oslanjaju na lepe devojke).



ima nesto sto se zove social media i vrlo lepo funkcionise bez laka za kosu i izrabljivanja tih devojaka.
maca22 maca22 14:10 13.08.2011

Re: ko su

Valjda nisu culi za to. :)
abrasax abrasax 15:08 13.08.2011

Re: ko su

Uz koktel od pacijih jezika


Eh, vi o pačjim jezicima i ostalim pikanterijama, a narod teško živi i nema šta da jede!
mrale54 mrale54 16:25 13.08.2011

Opa bato !

Dva teksta u jednoj nedelji ?
Spavas li ti , dete , uopste ?
Pa ti si Lara Croft ovoga bloga !! ( ne divanim engleCki pravopis - odbij ! )
A , da mi sapnes - u poverenju - kad ce treci , da maknem neku kintu u kladionici !

PS Ako bude tekst o kladionicama - cu te tuzim za 30 % honorara - da znas !!
antioksidant antioksidant 16:30 13.08.2011

Re: Opa bato !

PS Ako bude tekat o kladionicama - cu te tuzim za 30 % honorara - da znas !!

o semaforima
antioksidant antioksidant 16:31 13.08.2011

Re: Opa bato !

i da
100
mrale54 mrale54 16:35 13.08.2011

Re: Opa bato !

Idi bre!
Pa zar ispred nosa ?!
A , da znas kol'ki mi je nos ...
Pa , ni autobus nije mog'o da mi pobegne na taj nacin !
Zlehuda sudbino !
abrasax abrasax 17:19 13.08.2011

Re: Opa bato !

Dva teksta u jednoj nedelji ?


Šta ste je napali? Vredno radi, ja zaboravim šta sam htela da kažem dok sve ne iščitam. Bude mi posle žao, al' sad nevermind (kad smo već kod vokalizma što nema, nema muzike)?

P.S. Stvarno ćemo se svi ovde osetiti izrabljenima ako ne pustiš nešto lepo.
abrasax abrasax 17:41 13.08.2011

Re: Opa bato !

Zlehuda sudbino !


Hajde, Mrale, uopšte ne liči na tebe da se žališ na sudbinu.

EDIT: Velika je to nepoznanica, slažem se
nemanja.glisic nemanja.glisic 20:35 13.08.2011

Promoterke

Pre nekih 10 dana firma moja je radila utakmicu Zvezde za kvalifikaciju za Ligu Uefa. Radeći na VIP ulazu nažalost, uspeo sam da se nagledam svačega. Posle nekih dva sata, na ulaz dolaze dve prelepe devojke, koje na moje pitanje imate li kartu, odgovaraju MI SMO PROMOTERKE FUDBALSKOG KLUBA CRVENE ZVEZDE. Zebezeknut izgledom, puštam ih naravno, bez ikakvog pogovora. Kada je posao odmicao kraju, nisam uspeo da se suzdržim, a da je ne priđem. Razgovor kako je išao sve dalje i dalje, svatam da imam posla sa devojkom koja je sve samo ne sinonim za plitke BEOGRADJANKE. Da, ja sam magistar, radim u osnovnoj školi, a ovo mi je vid posla da malo bolje zaradim...ostao sam nem kad mi je rekla....
Goran Vučković Goran Vučković 22:57 13.08.2011

Tercijarni sektor

Ovaj tekst me je podsetio na jedan tekst iz Njujorkera koji je Ana Pokrajac pre nekoliko godina okačila na svom blogu: Raj, Bohemian. Tercijarni sektor cveta kad već proizvodnja mrljavi.
zlatozubi zlatozubi 06:24 14.08.2011

vip

VIP bloger?
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 08:51 14.08.2011

samopostovanje

Pre nego se zafurate u odbranu ovakvog posla, zapitajte se da li bi ste svojoj kcerki zeleli, ili sestri, da to radi: da joj brainstorming pre pocetka rada bude kako da izbaci sise na izvolete i najbolje smota gosta da trosi, da u sitne sate u klubu nutka pica, da joj bahati gosti zabadaju prste u dekolte, da u zoru broji baksis, da danju spava, da bi bila sveza i lepa za klijentelu kluba sledece noci.

mislim, bolje da bude baba-sera, bar ne mora nikog da nagovara po sistemu aj seremo zajedno vidi sto je fino.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana