Budućnost| Film| Obrazovanje| Porodica| Život

Efekat leptira, gut feeling, vreme, etc.

myredneckself RSS / 16.08.2011. u 00:33

S vremena na vreme sebi postavim pitanje kakav bi bio moj život, da sam u nekom vremenu, kada je trebalo donositi neke važne odluke, izabrala drugačije. Sigurno vam je poznata ona metafora o viljušci, fork in the road, kad ima nekoliko paralelnih, ali različitih puteva i treba odlučiti i izabrati pravi. Ono kad treba doneti neku vrstu odluke, dobru ili lošu, ali koja će zauvek promeniti smer života kakav je bio do tada?! Često mislim o toj račvi na putu, i šta bi bilo da je izbor bio drugačiji.

Još dublje u kontemplaciju baca me upit šta bi bilo da sam tog letnjeg popodneva jedne davne godine, u jednom gradu na moru, bila samo malo upornija, kočopernija i hrabrija, i kako bi ta moja minorna akcija, (znajući, ustvari, moje roditelje, posebno oca koji je bio bolećiv prema jedinoj ćerki), sasvim promenila moj život. Bio bi to moj efekat leptira, a vreme bi posle reklo svoje.

300px-TwoLorenzOrbits.jpg 

Dobro, nisam vas dugo gnjavila nepotrebnim znanjem o meni, privatno, iako je nedavno fotografsko prikazivanje persone mi, u šaljivoj diskusiji na jednom mom postu verovatno neke čistunce na blogu, potpuno sablaznilo. Pa, evo onda još malo privatne priče, heh...

mandalamoon.gif 

Tog leta se desio prvi izazov u mom mladom životu. Posle gimnazije, trebalo je odlučiti o daljem školovanju. Moji roditelji nisu se složili s mojim izborom fakulteta. Bilo je tu za mene potpuno nevažne  finansijsko-geografske argumentacije, koja je pokušavala da me spreči u onome  što sam sa 18 godina želela da postanem.

-Nemoj da izvoljevaš, mi se selimo i vraćamo kući u NS zbog toga da ti možeš da studiraš u sigurnosti  doma, a ne da se mučiš kao podstanar u BG, i šire, i dalje...i bla, bla, bla. Haug! (mama, hmm... mislim da je njena prevagnula).

Šta bi bilo da sam bila malo upornija i hrabrija (?), onakva kakav je posle bio moj sin prema meni, u trenucima donošenja takvih odluka? Ali, biće da smo B. i ja poticali te njegove osobine, pa smo žnjeli šta smo sejali. Vaspitne metode se menjaju kroz vreme. Da sam recimo rekla, hoću da se upišem samo na taj fakultet i ni jedan drugi, pa nek' se tresu i more i planine? I...tako sam upisala nešto što je bilo neki logičan nastavak mog prethodnog školovanja na prirodnom smeru u gimnaziji. (ispala sam kao Đoletov Bane, dobri sin, he, he...)

Nikad nisam bila besna na svoje roditelje, želeli su najbolje za mene, kao i svi roditelji. Da je bilo po mojoj želji, moj život  bi više nego verovatno otišao drugim smerom. Pri tome ne impliciram da je ovakav moj život lepši i bolji od pretpostavljenog, ali je sigurniji sto posto. Uostalom, kad bolje razmislim nisu oni mene  nagovorili, nego izgleda da je ta moja želja drmala moju sigurnost i sopstvenu ispravnost. Ali, i da je bilo drugačije u tadašnjem trenutku, bio bi to moj izbor, makar i pogrešan. I moj život.

images?q=tbn:ANd9GcTexEA9uLtu6qOyMODtdeYZE1xfCrPg39qDFp5gCv6Z15HvRiFMtA 

Sve sam vam ovo ispričala potaknuta jednim interesantnim filmom koji sam nedavno gledala na nekom kanalu. To je Sliding Doors (kod nas preveden kao Vrata sudbine, iako ja ne volim da mislim da je u životu sve neka sudbina - sve su to naši izbori, doduše sa uplivom raznih faktora koji utiču na te izbore, ma...komplikovano je). Igraju Gwyneth Paltrow i John Hannah, ali ne bih sada o glumi, iako je Gwyneth dobra, samo se malo preigrala u british accent, za moj ukus. Premisa filma je jako zanimljiva, inteligentan film, déjà vu  kod  Krzysztof-a Kieslowski-og, o tome kako jedna nevažna sitnica kad uhvatiš/ne uhvatiš voz u podzemnoj, menja život. Obe varijante života mlade Helen, idu uporedo i prikazuju kakav uticaj imaju na njenu ličnost i kako joj menjaju život, a mogu da se otvore i  filozofska pitanja o tome kako funkcioniše svemir, vreme i putovanje u prošlost.

I na kraju, a ne manje važno, mislila sam posle i o našim prilikama u zemlji, našoj istoriji, narodu itd. o tome zašto stojimo u mestu, ili se vraćamo negde odakle smo trebali odavno krenuti, šta bi bilo da nismo pravili neke izbore, da su neki još uvek živi i među nama, i kada,  i da li će ovo ludilo jednom prestati. Mislim stvarno o butterfly effect-u. Neko mora da počne prvi.  Da se menja, i da se menjamo.

 

 

Tune Turn back time, by Aqua,  iz  Sliding Doors

 

 



Komentari (188)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

myredneckself myredneckself 23:44 16.08.2011

Re: =

jasnaz
... nego izgleda da je ta moja želja drmala moju sigurnost i sopstvenu ispravnost...



slika o
i
slika u

...




jasnaz
abrasax abrasax 10:44 17.08.2011

Re: =

jasnaz
... nego izgleda da je ta moja želja drmala moju sigurnost i sopstvenu ispravnost...



slika o
i
slika u

...



Hoćeš reći da se tu ugnjezdilo više značenja?
jasnaz jasnaz 11:12 17.08.2011

: =



više značenja?






abrasax abrasax 13:16 17.08.2011

Re: : =

=


:)
[url=http://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%A5%D0%B0%D1%80%D0%B8%D0%B7%D0%BC%D0%B0][/url]
gordanac gordanac 10:48 16.08.2011

serendipity ruleZ :)

Nego kako nego postoje - slučajnosti! Itekako postoje i - živele nam one!
Kad leptir mahne krilom na "serendipity" način - to je ondaK pravi način.
Slučajnosti su so i svi drugi začini toka donošenja bilo kakvih naših odluka, a "Put u Serendip" jedna od najboljih bajki zapamćena za ljude.
Serendipity:
"The word derives from Serendip, the old Persian name for Sri Lanka,and was coined by Horace Walpole on 28 January 1754."
Reč je čisto veselje.
Serendipity je reč koja se, skoro pa "službeno" koristi i za sva slučajna, a velika, značajna i danas nezamenljiva otkrića, koja posle - proizvode neverovatno značajne događaje, serendipity je trenutak kad "leptir mahne" :))
Tražiš jedno, odlučuješ o jednom, a sasvim "netraženo i neodlučivano" - naletiš na nešto sasvim drugo i treće i peto...
Neprocenjivo.

zoja444 zoja444 10:58 16.08.2011

Re: serendipity ruleZ :)

gordanac
Nego kako nego postoje - slučajnosti! Itekako postoje i - živele nam one! Kad leptir mahne krilom na "serendipity" način - to je ondaK pravi način.Slučajnosti su so i svi drugi začini toka donošenja bilo kakvih naših odluka, a "Put u Serendip" jedna od najboljih bajki zapamćena za ljude.Serendipity:"The word derives from Serendip, the old Persian name for Sri Lanka,and was coined by Horace Walpole on 28 January 1754."Reč je čisto veselje.Serendipity je reč koja se, skoro pa "službeno" koristi i za sva slučajna, a velika, značajna i danas nezamenljiva otkrića, koja posle - proizvode neverovatno značajne događaje, serendipity je trenutak kad "leptir mahne" :))Tražiš jedno, odlučuješ o jednom, a sasvim "netraženo i neodlučivano" - naletiš na nešto sasvim drugo i treće i peto...Neprocenjivo.


da li je to nesto slicno Jungovom sinhronicitetu?
gordanac gordanac 11:13 16.08.2011

serendipity ruleZ :)

zoja444:
da li je to nesto slicno Jungovom sinhronicitetu?

Ne, mislim da - nije. (ne tvrdim, ali ono što znam o jednom i drugom mi je osnov da kažem da - nije)
"Serendipity" je metafora za "slučajno nađeno", neplanirano otkriveno, dobar splet okolnosti, dobra slučajnost koja onda (može, a ne mora) dalje proizvodi događaje i to je - sve.
Mislim da je Jung imao nešto drugo na pameti (i to njegovo se kod mene - nije primilo :)


p.s.

Recimo: ovaj bug "javascript;;" je sinronicitet od nerada na softveru, a serendipity je kad ni ne tražim, a nađem fini komentar ("ubagovan" sa "javascript;;" ili bez njega, svejedno ) (šalamala)
zoja444 zoja444 11:25 16.08.2011

Re: serendipity ruleZ :)

gordanac
zoja444:da li je to nesto slicno Jungovom sinhronicitetu?Ne, mislim da - nije. (ne tvrdim, ali ono što znam o jednom i drugom mi je osnov da kažem da - nije)"Serendipity" je metafora za "slučajno nađeno", neplanirano otkriveno, dobar splet okolnosti, dobra slučajnost koja onda (može, a ne mora) dalje proizvodi događaje i to je - sve.Mislim da je Jung imao nešto drugo na pameti (i to njegovo se kod mene - nije primilo :)p.s.Recimo: ovaj bug "javascript;;" je sinronicitet od nerada na softveru, a serendipity je kad ni ne tražim, a nađem fini komentar ("ubagovan" sa "javascript;;" ili bez njega, svejedno ) (šalamala)


ok. hm, ne znam da li cu umeti bas dobro da formulisem sledece pitanje. ovako: postoji li neka grana fizike koja sa svoje strane objasnjava pojave, zakonitosti i sl. koje se javljaju u zivom svetu, preciznije medju ljudima (kao sto je npr. verovatnoca da cemo sresti bas neke ljude u svom zivotu, a neke ne). mozda neka subspecijalna disciplina?
gordanac gordanac 11:34 16.08.2011

Re: serendipity ruleZ :)

zoja444
gordanac
zoja444:da li je to nesto slicno Jungovom sinhronicitetu?Ne, mislim da - nije. (ne tvrdim, ali ono što znam o jednom i drugom mi je osnov da kažem da - nije)"Serendipity" je metafora za "slučajno nađeno", neplanirano otkriveno, dobar splet okolnosti, dobra slučajnost koja onda (može, a ne mora) dalje proizvodi događaje i to je - sve.Mislim da je Jung imao nešto drugo na pameti (i to njegovo se kod mene - nije primilo :)p.s.Recimo: ovaj bug "javascript;;" je sinronicitet od nerada na softveru, a serendipity je kad ni ne tražim, a nađem fini komentar ("ubagovan" sa "javascript;;" ili bez njega, svejedno ) (šalamala)


ok. hm, ne znam da li cu umeti bas dobro da formulisem sljavascript:;edece pitanje. ovako: postoji li neka grana fizike koja sa svoje strane objasnjava pojave, zakonitosti i sl. koje se javljaju u zivom svetu, preciznije medju ljudima (kao sto je npr. verovatnoca da cemo sresti bas neke ljude u svom zivotu, a neke ne). mozda neka subspecijalna disciplina?


Ne znam za "susrete sa ljudima" da li su predmet bilo koje grane fizike, baš tako - posebno, ali ovako (na pamet) - moguće je za sve i svašta izračunavati verovatnoće ako imaš baš onoliki broj parametara koliko ti treba, pa valjda tako može da se napravi i model za "poželjan susret".
Ustvari - sasvim sigurno može, ali to nije nikakva garancija da će se i desiti
Postoji teorija o "šest stepeni razdvojenosti", postoji Geoffrey West koji se bavi "fizikom života, naselja i korporacija" i svašta još postoji, od evolutivnih zakona koji nam (možda) "određuju" susrete, preko modelovanja raznih vrsta.
A - izračunati susret?
Zanimljiva ideja.
zoja444 zoja444 11:42 16.08.2011

Re: serendipity ruleZ :)

gordanac



hvala na objasnjenju.
Goran Vučković Goran Vučković 13:24 16.08.2011

Re: serendipity ruleZ :)

Ne znam za "susrete sa ljudima" da li su predmet bilo koje grane fizike, baš tako - posebno, ali ovako (na pamet) - moguće je za sve i svašta izračunavati verovatnoće ako imaš baš onoliki broj parametara koliko ti treba, pa valjda tako može da se napravi i model za "poželjan susret".

Može, pogrešan

(Taleb ruleZ )
nsarski nsarski 13:32 16.08.2011

Re: serendipity ruleZ :)

Taleb ruleZ

Vi Talebani ste neizlecivi fanatici
gordanac gordanac 13:38 16.08.2011

serendipity ruleZ :)

Goran Vučković
Ne znam za "susrete sa ljudima" da li su predmet bilo koje grane fizike, baš tako - posebno, ali ovako (na pamet) - moguće je za sve i svašta izračunavati verovatnoće ako imaš baš onoliki broj parametara koliko ti treba, pa valjda tako može da se napravi i model za "poželjan susret".

Može, pogrešan

(Taleb ruleZ )


Idi, bre, Čubaka!
:))))))

Ko se Taleba laća, od Taleba i gine

myredneckself myredneckself 18:04 16.08.2011

I simplicity ruleZ, takodže :)

gordanac
Reč je čisto veselje.

Jao gordanac, i ja je najbolje obožavam
A vidi ovo - razred i učitelj!
Imao čovek posla i verovatno dao deci zadatak, da ga ostave na miru: vežbajte sabiranje i izračunajte zbir brojeva od 1 do 100.
Zamisli Gauss-ovog malog od 10-ak godina, sedi i dosađuje se. Ostala deca se sva rasčupala, i sabiraju li sabiraju. On misli...ej, ovo tako smara, mora da postoji jednostavniji način!
Već počinje da ga nervira, sva deca sabiraju, a on još uvek kod 1 i traži jednostavnije rešenje. ( mladost je izgleda presudna stvar, posle te pokvari kompleksnost života )
I...odjednom lampica
1+100=101
2+99=101
3+98=101
4+97=101....
sve do 50+51=101 i
50x51=5050
Jednostavno!

Kakvi su to neuronski paterni, šta rade ti neuroni u tim glavama...? Prajsles

docsumann docsumann 18:11 16.08.2011

Re: I simplicity ruleZ, takodže :)

mrns, preporuka za tebe

Diskretnim humorom, Danijel Kelman opisuje živote dvojice genija Aleksandra fon Humbolta i Karla Fridriha Gausa, u prefinjenoj igri sa činjenicama i fikcijom...


abrasax abrasax 10:59 17.08.2011

Re: serendipity ruleZ :)

Slučajnosti su so i svi drugi začini toka donošenja bilo kakvih naših odluka, a "Put u Serendip" jedna od najboljih bajki zapamćena za ljude


Ovo je čaroban staklić, gordanac! Ali ja sam čula i neke usmene melodične bajke koje ljudima toliko mnogo znače!
abrasax abrasax 11:03 17.08.2011

Re: serendipity ruleZ :)

Ne, mislim da - nije. (ne tvrdim, ali ono što znam o jednom i drugom mi je osnov da kažem da - nije)
"Serendipity" je metafora za "slučajno nađeno", neplanirano otkriveno, dobar splet okolnosti, dobra slučajnost koja onda (može, a ne mora) dalje proizvodi događaje i to je - sve.


Gordanac, kako si ti to opisala, biće da jeste. Ima elemenata podudarnosti.
abrasax abrasax 12:08 17.08.2011

Re: I simplicity ruleZ, takodže :)

Kakvi su to neuronski paterni, šta rade ti neuroni u tim glavama...?



fantomatsicna fantomatsicna 11:07 16.08.2011

Secam se

Moj brat je želeo da bude pilot.Ode, prodje sve testove i već je u mislima bio pilot boeinga 707 i zaradjivao odlicno.
Moj tata sve to pusti pa ga zamoli da obavi raygovor sa nekim njegovim poznanikom koji je već bio pilot boeinga.Kada mu je ovaj objasnio da kad zavrsi tu školu mora da uzima još dodatne časove letenja i stekne veliki broj sati , da bi se kvalifikovao a to ce možda biti kada bude 40.entuzijazam je splasnuo.
Tako je tata pobedio, mama odahnula.
Sta bi bilo da je bilo..eh ko to zna
9snohvatica0 9snohvatica0 11:44 16.08.2011

Kakve su nam misli,takav nam je zivot

Koliko nasi lepi ili ruzni snovi imaju uticaja na nas predosecaj i slutnju da ce se nesto lepo odnosno lose desiti tog dana..
Ne volim taj nemir u stomaku koji u meni budi neku brigu da ce se nesto lose desiti..
Da li svi mi ipak imamo te skrivene moci da naslutimo nesto, da li nase pozitivne misli mogu da pokrenu pozitivne dogadjaje u nasim zivotima..
Mislim da da..
JJ Beba JJ Beba 12:07 16.08.2011

teorija žira

iako ja ne volim da mislim da je u životu sve neka sudbina -


U Večeri amatera u Hrlemskoj operi na pozornicu je izašla mršava, nespretna, uplašena šesnaestogodišnja devojčica Ela Fidžerald, koja se prijavila da nešto odigra ali se tu, na pozornici predomislila i rešila da nešto otpeva.
Imala je tri bisa, osvojila prvu nagradu, a iplak je nameravala da igra.

čitaj Djemsa Hilmana i njegov Kod duše
Hilman nam kaže da je sve što ćemo biti već upisano u nas - naši karakteri, naše pozvanje, sudbina, urođena predstava. Ti koncepiti čine njegovu teoriju žira- shvatanje prema kome svako od nas nosi u sebi neponovljivost koja atraži da bude proživljena i koja je prisutna pre no što može biti proživljena.

mnogo interesantno
myredneckself myredneckself 15:04 16.08.2011

Re: teorija žira


Izvinjavam se svima što kasnim sa uključenjem u razgovor.
Kao obično nisam imala vremena, neki neodložan posao me našao.
Ja ću se igrati s vremenom, evo vraćam kazaljke na satu, i time su se sve čestice i talasi u univerzumu takođe vratili unazad.
Mog neodložnog posla i odsustva kao da nije ni bilo, i evo sada ćaskamo, kao bez prekida. Nemojte se ljutiti, jakaotakva uvek nađem izlaz.
mrale54 mrale54 16:52 16.08.2011

Re: teorija žira

Ma , pokušavam , evo već 2 sata da nađem Heseovog " Demijana " , samo zbog jednog citata ! Mislim na E-knjige , jel !
Pošto je očigledno da mi , matori , nismo baš toliko spretni sa ovim " kaskaturama "
probaću sa memorijom pamćenja - " Čovek je hitac u vasionu , samo jednom ispaljen , nikad ponovljen , samo sebi svojstven i ... " E , sad tu ima nešto i o putanji tog hitca ali ... šta vredi što su mi transverzale na matičnoj 800 Mhz , kad mi je RAM 64 Kb ! Procesor se još dobro drži - hvala na pitanju !
Ne mislim na komp hardver , već na MOJ !
Ako nađem , poslaću ! Uporni smo mi matori ! Ma ja to zbog ovog Hilmana !
Baš mi zazvučalo poznato !

EDIT Bila greška - nije Gb nego Kb ! Eto ! " Kaskatura " i ja !
nsarski nsarski 17:03 16.08.2011

Re: teorija žira

Kao obično nisam imala vremena, neki neodložan posao me našao.

Heh, kakav izgovor. Izgovorcina!

"Ko do jutra bloguje, popodne se budi" (autor: nsarski).
docsumann docsumann 17:23 16.08.2011

Re: teorija žira

"Ko do jutra bloguje, popodne se budi" (autor: nsarski).


tako je

zato ja prve komentare ostavljam već u 05:45
myredneckself myredneckself 18:05 16.08.2011

Re: teorija žira

nsarski
Kao obično nisam imala vremena, neki neodložan posao me našao.

Heh, kakav izgovor. Izgovorcina!

"Ko do jutra bloguje, popodne se budi" (autor: nsarski).


myredneckself myredneckself 21:07 16.08.2011

Re: teorija žira

JJBeba
ali se tu, na pozornici predomislila i rešila da nešto otpeva.

Toooo! To je bio gut feeling, JJ
Hvala na preporuci za čitanje

kick68 kick68 21:48 16.08.2011

Re: teorija žira

sve što ćemo biti već upisano u nas - naši karakteri, naše pozvanje, sudbina, urođena predstava.

..a sta cu ja u svemu tome....?
Kada je trebalo nesto upisati, moj tata je seo da porazgovara sa mnom: Upisi to i to, mozda ces uloziti malo vise napora, isplatice se visestruko, videces. Nije to dosadno, bices u situaciji da mozes da biras... Posle mnogo godina sam shvatila sta znaci kad ne mozes da biras.
A kad od zivota dobijes limun, jedino sto ti preostaje je da napravis limunadu.
I moj život.

Moj zivot nekako ne pripada meni, rekla bih, a nikada nije ni pripadao. Ne znam kako to da objasnim. Uvek je tu neko ocekivao nesto od mene, polagao nade u mene i nisam mogla da ih razocaram. A posle su se tu stvorila neka mala bica koja zavise od mene. Ne smeta mi to ali nekako me cude ljudi koji uspeju da se svega toga otresu i budu bas samo svoji.
myredneckself myredneckself 22:07 16.08.2011

Re: teorija žira

kick68
Moj zivot nekako ne pripada meni, rekla bih, a nikada nije ni pripadao. Ne znam kako to da objasnim. Uvek je tu neko ocekivao nesto od mene, polagao nade u mene i nisam mogla da ih razocaram. A posle su se tu stvorila neka mala bica koja zavise od mene. Ne smeta mi to ali nekako me cude ljudi koji uspeju da se svega toga otresu i budu bas samo svoji.

Ovo će biti moja i tvoja tema, zrela za popodnevno ćaskanje uz kaficu kad nam se jednom putevi ukrste, recimo u Novom Sadu!? Šta kažeš kick?

Edit:
Tema i predlog za početak razgovora
( kick68
Uvek je tu neko ocekivao nesto od mene, polagao nade u mene i nisam mogla da ih razocaram.)

Vreme događanja - Kraj neke, bilo koje škol. godine, dobijaju se ocene.

-Kako si prošla mrns?
-S odličnim.
-Skroz?
-Ne.
-Hmm...moraš na jesen odmah vredno da radiš, vidiš kad ne slušaš i opuštaš se.

Malo posle...

-Sine, gde si, znaš da te svi čekamo?! Kako si prošao?
-Super, nije me oborila na popravni.
-Dobro je, falabogu da ćemo biti opušteni na odmoru.


kick68 kick68 22:32 16.08.2011

Re: teorija žira

Novom Sadu

Daleko mi je Nju Nau:))) Tacno je da su cesce muskarci (sinovi) ti koji povuku crtu i ne dozvoljavaju da ih mnogo toga obavezuje. Nije ni to lose. Ja se samo cudim kako im to polazi za rukom. Ima neceg i u roditeljima, valjda, ali sve to jeste nova tema.
Moje su se odluke donosile imajuci u vidu da nisam sama na svetu, to sam htela da kazem:)
abrasax abrasax 12:11 17.08.2011

Re: teorija žira

mrale54
Ma , pokušavam , evo već 2 sata da nađem Heseovog " Demijana " , samo zbog jednog citata ! Mislim na E-knjige , jel !
Pošto je očigledno da mi , matori , nismo baš toliko spretni sa ovim " kaskaturama "
probaću sa memorijom pamćenja - " Čovek je hitac u vasionu , samo jednom ispaljen , nikad ponovljen , samo sebi svojstven i ... " E , sad tu ima nešto i o putanji tog hitca ali ... šta vredi što su mi transverzale na matičnoj 800 Mhz , kad mi je RAM 64 Kb ! Procesor se još dobro drži - hvala na pitanju !
Ne mislim na komp hardver , već na MOJ !
Ako nađem , poslaću ! Uporni smo mi matori ! Ma ja to zbog ovog Hilmana !
Baš mi zazvučalo poznato !

EDIT Bila greška - nije Gb nego Kb ! Eto ! " Kaskatura " i ja !


Drago mi je zbog tvog procesora!
abrasax abrasax 12:21 17.08.2011

Re: teorija žira

Moje su se odluke donosile imajuci u vidu da nisam sama na svetu, to sam htela da kazem


I ja sam to htela da kažem - nadam se da ne smeta da potvrdim :)

U vezi sa "svoj" - da ti preporučim temu:

[url=http://www.youtube.com/watch?v=VmqDtriTUEI][/url]
abrasax abrasax 12:25 17.08.2011

Re: teorija žira

Kako si prošla mrns?
-S odličnim.
-Skroz?
-Ne.


Mrns, verujem da si to to samo sanjala!
kick68 kick68 14:39 17.08.2011

Re: teorija žira

I ja sam to htela da kažem - nadam se da ne smeta da potvrdim :)

Svako se pre ili kasnije nadje bar jednom u istoj situaciji.
abrasax abrasax 15:56 17.08.2011

Re: teorija žira

Svako se pre ili kasnije nadje bar jednom u istoj situaciji.


:)

[url=http://www.youtube.com/watch?v=R3sOuWe8wf8][/url]
mrale54 mrale54 16:55 17.08.2011

Re: teorija žira

Šta reći ...
helen_vuk helen_vuk 16:10 16.08.2011

Prica bez kraja...

Jedno od najdybljih pitanja koja myce coveka.... hm.... ShBB-KBB... ali... ima nesto sto se zove 'sydbina' iliti

"Sudbina je, prema narodnom verovanju, sila koja određuje život svakog pojedinca i od koje se ne može umaći. Sudbina je ono što je nekom predodređeno, pogotovo najznačajniji događaji u životu, uključujući čas i način smrti. Događaji koje čoveka snalaze smatraju mu se dosuđenim, a ono željeno koje i pored uloženog truda ostaje neostvareno, smatra se nesuđenim.".....

A postoji i ono sto se zove 'slobodna volja', i sto poneki smatrajy da se kosi sa ovom gore spomenytom stvari....

ja volim da kazem samo ShBB-KBB.... Nekako onda sve delyje opystenije i neobavezyjyce... pa kyd dosli-dobrodosli!!

Sjajna tema!!
myredneckself myredneckself 22:01 16.08.2011

Re: Prica bez kraja...

ShBB-KBB..

helen_vuk dobrodošao/la
Pretpostavljam da je ovo šta bi bilo kad bi bilo?!
Eh to, i one druge generalske pameti, ne volim
freehand freehand 00:10 17.08.2011

Re: Prica bez kraja...

myredneckself
ShBB-KBB..

helen_vuk dobrodošao/la
Pretpostavljam da je ovo šta bi bilo kad bi bilo?!
Eh to, i one druge generalske pameti, ne volim

Pa da. Prosto - možeš biti sigurna da bi sa ovom pameću upropastila ono vreme, zar ne?
svbobo svbobo 16:30 16.08.2011

...

Hey,
Ne znam jesi li gledala film sa Eštoni Kučerom sa tom nekom tematikom?
Vidiš,on je nekako i uspeo da se vrati na ta raskršća i odabere drugi pravac a samim tim menja i svoju sadašnjost i okruženje...sve u svemu-napatio se Ešton,onako muški provozao kroz svoj život i na kraju...???
Jbm li ga ne sećam se kraja ali koliko mi se čini sve se svodi na poruku da nije vredno truda i da ne treba razmišljati u tom pravcu!
Jbaga-tako ti je kako ti je,nema nazad!
uživaj!




myredneckself myredneckself 21:58 16.08.2011

Re: ...

svbobo
,onako muški provozao kroz svoj život i na kraju...???

Nisam gledala, ali znam za film i temu
Možemo da se vozamo kolikogod hoćemo. Ispravne-neispravne odluke!?
Izabrali smo, tu smo gde jesmo, slažem se i to je sve oko toga, zar ne?
Prijatno veče i tebi, svbobo. Što nisi okačio neku dobru muziku kad ti to znaš?
svbobo svbobo 22:19 16.08.2011

Re: ...

myredneckself
svbobo
,onako muški provozao kroz svoj život i na kraju...???

Nisam gledala, ali znam za film i temu
Možemo da se vozamo kolikogod hoćemo. Ispravne-neispravne odluke!?
Izabrali smo, tu smo gde jesmo, slažem se i to je sve oko toga, zar ne?
Prijatno veče i tebi, svbobo. Što nisi okačio neku dobru muziku kad ti to znaš?

Baš tako...
Život-jbš ga...kakav god...La vida es bella!





49 41 49 41 22:44 16.08.2011

Re: ...

Bongorno Principessa.

Istinita prica ocevidaca.

Kad je inaguarisan za oskara i postao dobitnik oskara; skocio od radosti - onako "visok i robustan"; pretrcao po stolovima elite dosao mi do prcedinika;
-Izljubio ga onako visokog i plavog i rekao mu:

Zaboravi je!
La VITTA e BELLA.
abrasax abrasax 12:28 17.08.2011

Re: ...

Život-jbš ga


Kao takav... Linkuj, pls
myredneckself myredneckself 16:23 17.08.2011

Re: ...

La vida es bella! Buongiorno Principessa

Buongiorno, buongiorno

Milan Karagaća Milan Karagaća 16:33 16.08.2011

Leptir

"Spavam i sanjam da sam leptir koji spava i sanja da je čovjek koji spava i sanja da je leptir."
Preporuka za izvanredan post.
Kazezoze Kazezoze 20:05 16.08.2011

Re: Leptir

Milan Karagaća
"Spavam i sanjam da sam leptir koji spava i sanja da je čovjek koji spava i sanja da je leptir."
Preporuka za izvanredan post.

ustvari ovaj "citat" bi trebalo da bude čuveno pitanje čuang cea: da li sam ja čovek koji sanja da je leptir, ili sam leptir koji sanja da je čovek?
ali pošto objašnjenje ove pitalice leži u transcendentalnom preobražaju, sumnjam da postavljena tema ima veze sa njom.

kad smo već kod leptira ima jedna priča o njegovom nastajanju sa veoma lepom životnom poukom. pokušaću da je prepričam.

kako nastaje leptir

jednog dana, pojavio se maleni otvor na čahuri. čovek je sedeo i gledao kako se leptir nekoliko sati muči da bi izvukao svoje slabašno telo kroz taj maleni otvor. onda je leptir stao.
videći da se muči čovek je odlučio da pomogne leptiru: uzeo je makaze i razrezao čahuru.
leptir je s lakoćom izašao.
čovek je nastavio da posmatra leptira, očekujući da će se svakog trenutka krila otvoriti, povećati i raširiti, kako bi podržala leptirovo telo i osnažila ga.
međutim ništa se nije dogodilo.
leptir je ceo svoj život proveo puzeći okolo sa slabašnim telom i nerazvijenim krilima. nikada nije poleteo.
čovek uprkos svojoj ljubaznosti i dobrim namerama, nije razumeo da su poteškoće kroz koje je leptir morao proći izlazeći iz čahure neophodne, kako bi krv iz tela leptira potekla u krila i kada se oslobodi čahure da bude spreman da poleti.

poenta je da su ponekad poteškoće upravo ono što nam treba u životu inače nikada ne bi postali onoliko snažni koliko možemo biti. nikakva tuđa pomoć ili lakši put nije rešenje. kroz te poteškoće moramo sami da prođemo kako bi osnažili svoja krila i bili sposobni da poletimo.


myredneckself myredneckself 21:48 16.08.2011

Re: Leptir

kako nastaje leptir



Kaz, sada mi je pala na pamet rečenica iz nekog od Matriksa. Odmarala se ja, pa gledala ponovo neko veče.
Dođe K.Rivs kod proročice da pita nešto o teškim odlukama koje mu predstoje, a ona mu kaže nešto, kao - ti si već doneo odluke, ovde si došao samo da vidiš zašto si ih doneo.
kako nastaje leptir
čovek je sedeo i gledao kako se leptir nekoliko sati muči da bi izvukao svoje slabašno telo kroz taj maleni otvor.

poenta je da su ponekad poteškoće upravo ono što nam treba u životu inače nikada ne bi postali onoliko snažni koliko možemo biti. nikakva tuđa pomoć ili lakši put nije rešenje. kroz te poteškoće moramo sami da prođemo kako bi osnažili svoja krila i bili sposobni da poletimo.


Negde sam pročitala
You are the caterpillar about to become more than you already are.
Hvala za tibetansku muziku i klip, nisam do sada videla
myredneckself myredneckself 21:50 16.08.2011

Re: Leptir

Milan Karagaća
"Spavam i sanjam da sam leptir koji spava i sanja da je čovjek koji spava i sanja da je leptir."
Preporuka za izvanredan post.

Milane, dobrodošao i hvala

ovu rečenicu moram da prostudiram, teška mi je
Bojan Budimac Bojan Budimac 16:59 16.08.2011

:)

myredneckself myredneckself 18:10 16.08.2011

Re: :)

Izvinjavam se opet, sad sam dobila goste
E ljudi moji, sve danas!
Javljam se ubrzo
Ako ne bude ubrzo, skužajte, mora da se pojavio neki drugi path
Šalim se
docsumann docsumann 19:07 16.08.2011

Re: :)

myredneckself myredneckself 20:55 16.08.2011

Re: :)

Bojan Budimac

Bojane

myredneckself myredneckself 11:53 17.08.2011

Catching butterflies

docsumann

Doc, i još jednom Papijon

U najboljem "zatvorskom" filmu, nezaboravni Stiv Mekkvin i Dastin Hofman



quote:
Judge in Dream: I accuse YOU... of a WASTED LIFE!
Papillon: Guilty... guilty... guilty...
abrasax abrasax 12:43 17.08.2011

Re: Catching butterflies

Papillon: Guilty... guilty... guilty...


Leptir se u japanskim pesmama rascvetava u nova značenja kada duneš
freehand freehand 23:21 16.08.2011

Ehhh... (uzdah krizera midl ejdža)

Vreme je prokletinja jedna što se kao kurba cereka dok mi protrčavamo...

myredneckself myredneckself 12:40 17.08.2011

in no time

freehand
Vreme je prokletinja jedna što se kao kurba cereka dok mi protrčavamo...



Vreme? Vreme ne postoji, frihende. Tempus incognito!
Plankovo vreme je 10 na -43 sekunde, dalje...nothing, nada, ništa...(pročitaj ovaj članak, molim te)

In no time, neka mi hologramci barem pevamo


abrasax abrasax 16:00 17.08.2011

Re: in no time

Vreme? Vreme ne postoji, frihende. Tempus incognito!




Treba ga ukinuti!

Mrns, jedna od oni koje mogu da se čitaju uvek iznova, od prvog do poslednjeg slova.
kukusigameni kukusigameni 07:42 17.08.2011

IZBOR

Jednom sam zapisao ovo:

I, ako bih krenuo tom stranom, bio bih obasjan sa dva sunčeva zraka. A, ako bih krenuo drugom stranom, bio bi mrak, i ja bih samo u daljini naslućivao ta dva sunčeva zraka.
Predamnom je izbor. Da li da budem obasjan i zaslepljen sunčevim zracima, ili, ili možda da ih samo naslućujem?
docsumann docsumann 08:18 17.08.2011

Re: IZBOR

kocka je bačena ... u bunar
kukusigameni kukusigameni 08:56 17.08.2011

Re: IZBOR

docsumann
kocka je bačena ... u bunar

myredneckself myredneckself 12:49 17.08.2011

Re: IZBOR

kukusigameni
Jednom sam zapisao ovo:

I, ako bih krenuo tom stranom, bio bih obasjan sa dva sunčeva zraka. A, ako bih krenuo drugom stranom, bio bi mrak, i ja bih samo u daljini naslućivao ta dva sunčeva zraka.
Predamnom je izbor. Da li da budem obasjan i zaslepljen sunčevim zracima, ili, ili možda da ih samo naslućujem?


Šta ćeš izabrati ksgm?

i za tebe pesma kao u odgovoru kod frihenda

"...So I take a little bad with the good
It ain't just black and white
You've got to deal with the real
Oh, living on the edge of the night"...
abrasax abrasax 12:50 17.08.2011

Re: IZBOR


Ima žara taj baron...
kick68 kick68 14:42 17.08.2011

Re: IZBOR

kukusigameni
docsumannkocka je bačena ... u bunar

Ako možeš, da sabereš sve što imaš
I jednim zamahom sve staviš na kocku.
Izgubiš i ponovo počneš da stičeš
I nikad, ni jednom reči ne pomeneš svoj gubitak.
abrasax abrasax 16:04 17.08.2011

Re: IZBOR

"...So I take a little bad with the good
It ain't just black and white
You've got to deal with the real
Oh, living on the edge of the night"...




Just a little... DJ,
ivana23 ivana23 09:11 17.08.2011

***

Ono sto moze i biti i ne biti uvek se, na kraju krajeva,
pokori onome sto mora biti.



Ivo Andić
kukusigameni kukusigameni 09:15 17.08.2011

Re: ***

ivana23

Eh, da je to znao Hamlet, kukusiganjemu.
abrasax abrasax 12:52 17.08.2011

Re: ***

Eh, da je to znao Hamlet, kukusiganjemu


Misliš da nije?
myredneckself myredneckself 13:49 17.08.2011

Re: ***

ivana23
Ono sto moze i biti i ne biti uvek se, na kraju krajeva,
pokori onome sto mora biti.



Ivo Andić

Hmmm...na prvi pogled, kao da nema izbora
abrasax abrasax 16:05 17.08.2011

Re: ***

Hmmm...na prvi pogled, kao da nema izbora


Ne, na poslednji
mrale54 mrale54 10:54 17.08.2011

Čitam komentare ...

...pa se pitam - kako , bre , svi tako lepo i smisleno pišu , a ja - tras !
Iz neba - pa u rebra !
Onda ukapiram !
Ja sam , bre , neizlečivo i doživotno osuđen da budem ZALJUBLJEN !!
Mislim - vidi te zanosne obline , od kojih se muti razum , taj prelepi vrat , koji se prosto plašiš da dotakneš , kao da će te udariti struja pri dodiru , ti baršunasti tonovi koji te putuju kroz prostor i vreme ...i neke paralelne svetove zvane - nirvana ...
Za mene , filozofija je ovde nemoćna ... šta da objasni ??
I ZAŠTO ? Neeeću , bre , da razumem ništa !
Aaa ... možda samo pokušavam da opravdam lakoću donošenja odluke ... onomad ...

abrasax abrasax 12:51 17.08.2011

Re: Čitam komentare ...

Neeeću , bre , da razumem ništa !


Nemoj...
myredneckself myredneckself 12:59 17.08.2011

Re: Čitam komentare ...

Za mene , filozofija je ovde nemoćna ... šta da objasni ??
I ZAŠTO ? Neeeću , bre , da razumem ništa !

mrale54, još ovo i onda si fraj

Dark flow
(What lies beyond the edge of the Universe)
mrale54 mrale54 14:03 17.08.2011

Re: Čitam komentare ...

Ma ja sam " fraj " rođen , a takav ću i da vas pozdravim ...
Kako god , stvari dođu na svoje mesto !
- "Something outside of our visible universe is pulling on the matter that we can see ! "
Ajde ? Pa , da je mene pitao - dobio bi moj prethodni komentar , umesto tebe !
I , sve bi mu bilo jasno !
Očigledno - fork effect ! Da je , a , nije ...
A , i tebi promače kako me , na spotu , tenderly i smooth , vrti u ruci od 0.34 do 0.36 , pa me zato diskvalifikuješ sa posta !
Ma nema veze !
Pucajte , ja i dalje ( sam ) zaljubljen !
Za tebe ...
myredneckself myredneckself 14:37 17.08.2011

Re: Čitam komentare ...

mrale54
Ma ja sam " fraj " rođen , a takav ću i da vas pozdravim ...
Kako god , stvari dođu na svoje mesto !
- "Something outside of our visible universe is pulling on the matter that we can see ! "
Ajde ? Pa , da je mene pitao - dobio bi moj prethodni komentar , umesto tebe !
I , sve bi mu bilo jasno !
Očigledno - fork effect ! Da je , a , nije ...
A , i tebi promače kako me , na spotu , tenderly i smooth , vrti u ruci od 0.34 do 0.36 , pa me zato diskvalifikuješ sa posta !
Ma nema veze !
Pucajte , ja i dalje ( sam ) zaljubljen !
Za tebe ...


Totalno smo se promašili, ne diskvalifikujem nikoga, čak ni spamere po ovom postu

Wow, jel to Tal Wilkenfeld praši bass s njima? Devojče je smokva, jel?
mrale54 mrale54 15:17 17.08.2011

Re: Čitam komentare ...

Ma verovatno ima uticaja ovo grčko kamenje na mene ( znaš ono - Sokrat , Aristotel i ... ) pa laprdam nešto o Hesse-u , Kantu i ... ( šta ? još nisam pomenuo Kanta !? )
Tal svira bass OPASNO , ali sama činjenica da je Jeff Beck u Bg doveo Rhondu Smith , umesto Tal , potvruđuje ono što mi je Markus Miler pričao njoj !
Mator jesam , ali - tračara - nisam !
Ostaćete uskraćeni za detalje tog razgovora !!
A , za " promašili " , sve teorije o slučajnosti , verovatnoći i ostalim metafizičkim pojavama - svima kojima nije jasno - ovo je PRAVO rešenje !
- Zajedno na postu - a , dijametralno se promašili !!!!
Sa osmehom !
Pozz.
mrale54 mrale54 15:47 17.08.2011

Re: Čitam komentare ...

Ijuuu - al sam nevaspitan !!!
Ma , čim Šumadinac - pa još basista , počne da se petlja u nauke i filozofije oma napravi neko sr.... !
Eto - zaboravih cvetić !!
Sram da me bide !!



I , još jednom ...
abrasax abrasax 16:06 17.08.2011

Re: Čitam komentare ...

myredneckself
Za mene , filozofija je ovde nemoćna ... šta da objasni ??
I ZAŠTO ? Neeeću , bre , da razumem ništa !

mrale54, još ovo i onda si fraj

Dark flow
(What lies beyond the edge of the Universe)


Preporučila sam blog, ali ću iskoristiti još jednu priliku da to učinim.
arianna arianna 14:18 17.08.2011

***

bravo za tekst





pozdrav i preporuka
myredneckself myredneckself 14:40 17.08.2011

Re: ***

arianna
bravo za tekst





pozdrav i preporuka

thnx arianna
nema te dugo? odmor?
arianna arianna 14:54 17.08.2011

Re: ***

nema te dugo? odmor?


uglavnom me nema zbog obaveza,mada odmaram kad god mi se za to ukaže prilika :)
abrasax abrasax 16:11 17.08.2011

Re: ***

arianna
bravo za tekst





pozdrav i preporuka


Jedina opera koju sam uživo gledala. ()

Odličan izbor!
Jelica Greganović Jelica Greganović 15:10 17.08.2011

Da...

šta bi, kad bi...mahnuo leptir krilima u Tokiju
myredneckself myredneckself 17:32 17.08.2011

Re: Da...

Jelica Greganović
šta bi, kad bi...mahnuo leptir krilima u Tokiju


Huuuhhh...teško pitanje. Koliko se ja razumem u sve ovo, neka se spremi...Čikago!
Efekat ovih krila kaže da mali inputi u vidu mahanja, mogu imati druge velike haotične efekte, ali obično to ne bude tako. Ali ako se insistira na sumanutoj nameri da bude tako, pošto su haotični, po definiciji ih ne možemo predvideti.
Ipak, da ne plašimo Čikago
U slučaju efekta leptira, ja bih kazala da pazimo šta radimo i da ne diramo puno u stvari prirode. Znaš kako se u Galebu Džonatan Livingston i snagom uma postižu razne stvari, samo ako dopustiš
razmisljam razmisljam 01:52 18.08.2011

Прочитала сам

твој блог док је још писало Čitanost 0 Preporuke 0. Тада је све још било белина и могла сам да кренем на коју год страну сам хтела.
Али нисам.
Не питај ме зашто.
Онда је прошао читав један дан.
Променила се читаност, променио се број препорука, размилеле се стазице и путељци и раскршћа на све стране... Прошла сам сваком, над некима се замислила...
И после свега, опет сам на истом - стојим у месту и посматрам.

Поздрав трећој смени.
myredneckself myredneckself 13:39 18.08.2011

Re: Прочитала сам

razmišljam
размилеле се стазице и путељци и раскршћа на све стране... Прошла сам сваком, над некима се замислила...

To je najveći šarm bloga, zar ne misliš i ti tako?
razmisljam razmisljam 00:30 19.08.2011

Re: Прочитала сам

myredneckself
razmišljam
размилеле се стазице и путељци и раскршћа на све стране... Прошла сам сваком, над некима се замислила...

To je najveći šarm bloga, zar ne misliš i ti tako?


Наравно.
Једино што некада тако идем, врлудам, скрећем тамо и амо, па ми се догоди да се изгубим, а заборавим да оставим за собом траг мрвица.
myredneckself myredneckself 16:08 19.08.2011

Re: Прочитала сам

razmisljam
myredneckself
razmišljam
размилеле се стазице и путељци и раскршћа на све стране... Прошла сам сваком, над некима се замислила...

To je najveći šarm bloga, zar ne misliš i ti tako?


Наравно.
Једино што некада тако идем, врлудам, скрећем тамо и амо, па ми се догоди да се изгубим, а заборавим да оставим за собом траг мрвица.

Nekad ti se čini da je jednostavno sve rečeno u postu domaćina.
Da znaš da te ja uvek čitam, iako nema traga

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana