Društvo| Ljudska prava

Počelo je, počelo

Predrag Azdejković RSS / 19.08.2011. u 15:22

13886.jpg 

Kao grom iz vedra neba na dnevni red je došla Parada ponosa 2011.

Počelo je tako što je Dačić izjavio da policija neće da obezbeđuje gej paradu ako je Vlada i političke partije ne podrže. S jedne strane je to odlično jer je naterao vlast i druge stranke da se javno izjasne, ali s druge strane je loše, jer je Parada ponosa jedini događaj za koji je potrebna dozvola Vlade. Ne sećam se da je ministar Dačić tražio podršku cele Vlade za obezbeđivanja drugih skupova visokog rizika!?

Ali, brže bolje je tu skočilo drvo iz Jagodine da ponovi svoj stav, a ja sam još prošle godine odlučio da ne komentariše niti da reagujem na izjave mungosa i ostalih divljih životinja, tako da preskačem drvo i idem na našeg dragog gradonačelnika.

Samo pre nekoliko meseci je gradonačelnik podržavajuće govorio na skupu Gej strejt alijanse u Skupštini grada, da bi danas govorio protiv gej parade. Interesantno je da je LGBT populacija opet žrtveno jagnje, koje će da oseti sav gnev građana Srbije. Dragan Đilas je tim izjavama pokazao prstom na nas i ohrabrio huligane da ponovo izađu na ulicu i razbijaju grad.

Pišite gradonačelniku i osudite njegove izjave:

Gej lezbejski info centar vas poziva da pišete gradonačelniku Beograda, Draganu Đilasu i osudite njegove izjave o Paradi ponosa.

Poruke možete slati preko web adrese: http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=2575

Ako nemate inspiraciju ili vremena možete poslati šablonsko pismo koje smo sastavili:

Poštovani,

Osuđujem vaše izjave o Paradi ponosa i smatram da takvim izjavama doprinosite većoj homofobiji u društvu i ohrabrujete huligane koji su rušili Beograd prošle godine, da to ponovo čine.

Zaboravljate da ste vi gradonačelnik i lezbejki, gej muškaraca, biseksualnih i transrodnih osoba koje žive u Beogradu i čije pravo na slobodu okupljanja i protest ignorišete i ugrožavate.

Apelujem na vas, da ako nećete da pomognete LGBT osobama u borbi za ravnopravnost, onda makar da ne odmažete i ugrožavate živote, jer preusmeravate nezadovoljstvo građana na LGBT populaciju.

Srdačan pozdrav.

 

Atačmenti



Komentari (389)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

ivankagrump ivankagrump 15:35 19.08.2011

Super

Jedva sam cekala da i kod nas zazivi organizovano slanje pisama institucijama sistema, ali interesuje me dozivljavaju li oni to kao pritisak ili ne?
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 15:36 19.08.2011

Re: Super

ne znam, ali znam da ih nervira
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:50 19.08.2011

Oćemo Paradu!!!

Predrag Azdejković
ne znam, ali znam da ih nervira


U, zabole ih.

Dobro si nafarbao ovog Džokera, mada sam pravog Džokera doživljavao kao neku gradsku facu, a Džilas to sigurno nije. Svejedno, baš fali neki Betmen, zbog ravnoteže.

Nego, nisam pratio, šta sad kaže ovaj nazovi gradonačelnik, jel' isto što i prošle godine?
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 15:52 19.08.2011

Re: Oćemo Paradu!!!

Nego, nisam pratio, šta sad kaže ovaj nazovi gradonačelnik, jel' isto što i prošle godine?


Isto.
ivankagrump ivankagrump 16:00 19.08.2011

Re: Oćemo Paradu!!!

srdjan.pajic srdjan.pajic 16:22 19.08.2011

Re: Oćemo Paradu!!!

ivankagrump
Ovo otprilike.


Užas. Ni ona nema vremena za zajebanciju kao što su gej pitanja, zida mostove i obilaznice (oko ekonomije), čupa pa sadi platane. Pljuniti Djilas.
antioksidant antioksidant 17:27 19.08.2011

Re: Oćemo Paradu!!!

Znači ono - četiri zida i ostale porodične vrednosti.

bar na terasu da izadje...
background noise background noise 19:52 19.08.2011

Re: Oćemo Paradu!!!

Pravi Džoker u pravom gradu . . . a ovako . . .
Exitus Letalis Exitus Letalis 12:39 21.08.2011

Re: Oćemo Paradu!!!

vidimo da je mirno i divno na bir festu. "samo osam" izbodenih nožem od uvek nepoznatog počinica.
što se ne zabrani taj festival, jer se zna da tamo dolaze samo da šljokaju i da mora da dođe do incidenta.
a ne može dačić da pošalje svoje da budu glineni golubovi tamo ne znam kojim pijancima!
angie01 angie01 12:50 21.08.2011

Re: Oćemo Paradu!!!

Exitus Letalis
vidimo da je mirno i divno na bir festu. "samo osam" izbodenih nožem od uvek nepoznatog počinica.što se ne zabrani taj festival, jer se zna da tamo dolaze samo da šljokaju i da mora da dođe do incidenta.a ne može dačić da pošalje svoje da budu glineni golubovi tamo ne znam kojim pijancima!


pa da-ne secam se da su ovako brinuli ni kada je ogranizovan moleban za patike-na snimku iz Kneza Milosa, kada se palila ambasada, lepo se vidi kako su milicijske formacije bile povucene, reagovale tek nekih 45 minuta kasnije, paradnim ulaskom hamera, gde su specijalci otpzdravljali huliganima!

tim istim, koji dolaze i na svaki prajd, da iskazu svoje ne salganje!
khons khons 15:55 19.08.2011

Čemu ravnopravnost...

...sa sirotinjom?

Sad ozbiljno, svako dobro dobrim ljudima, zna se da nema zalaganja za istopolne brakove ako si protiv braka kao institucije. Usvajanje dece je već omogućeno jednom licu bilo kog pola ili orijentacije, pa ni tu nema preke potrebe davati podršku ovima ili onima. Ostali problemi sa kojima se suočava lgbt populacija potpadaju pod važeće zakone. Rešenje je rad na tome da se zakoni sprovode u razumnom roku.

Samo nemojte k'o Vučić da pričate kako je sve shit, nego konkretno šta hoćete i kako mislite do toga da dođete. Ili samo želite besplatan party? Onda imate moju podršku.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 16:04 19.08.2011

Re: Čemu ravnopravnost...

zna se da nema zalaganja za istopolne brakove ako si protiv braka kao institucije


postoji nešto što se zove i vanbračna zajednica

Usvajanje dece je već omogućeno jednom licu bilo kog pola ili orijentacije


samo ako ministar dozvoli uz posebnu molbu kojom se obrazlaže zašto bi se toj osobi dozvolilo usvajanje kao single osobi... u toj priči je bitnije da se dozvoli usvajanje dece partnera, odnosno partnerke!

Ostali problemi sa kojima se suočava lgbt populacija potpadaju pod važeće zakone.


Nijedan zakon nije savršen i diskriminacija se u velikom broju slučaja ne može dokazati na sudu i to traje godinama...
maca22 maca22 16:46 19.08.2011

Re: Čemu ravnopravnost...

Pedja, jel moguca vestacka oplodnja zena bez vencanog prstena?
ivankagrump ivankagrump 16:48 19.08.2011

Re: Čemu ravnopravnost...

Sto ne bi bila? Mislis mozda da li je besplatna?
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 17:04 19.08.2011

Re: Čemu ravnopravnost...

maca22
Pedja, jel moguca vestacka oplodnja zena bez vencanog prstena?


Jeste, ali mora nadležni ministar da dozvoli uz detaljno objašnjenje zašto, što u prevodu znači nije.
maca22 maca22 17:05 19.08.2011

Re: Čemu ravnopravnost...

Sta objasnjenje treba da sadrzi da bi proslo?
"Nisam lez maaajke mi, samo niko nece da me zeni, a bila sam cak i u bazenu u Jagdini" ?

Edit:. sad kad si editovao, jasno je. :)
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 17:43 19.08.2011

Re: Čemu ravnopravnost...

nemam blage veze... nisam uspeo da dobijem objašnjenje

ali tako nešto, niki me neće jer sam ružna, a ima da mi istruli porodično stablo...
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:08 19.08.2011

Re: Čemu ravnopravnost...

maca22
Sta objasnjenje treba da sadrzi da bi proslo?
"Nisam lez maaajke mi, samo niko nece da me zeni, a bila sam cak i u bazenu u Jagdini" ?

Edit:. sad kad si editovao, jasno je. :)


Pu, jebem mu sreću!
Maco, a da ti ja navatam jedno amerikanče ovde, umereno religiozno, slobodnih shvatanja (uslovno rečeno), sa kućom i okućnicom. I kućnim ljubimcem, ne više od dva auta i RV-jem. Mislim, možeš okolo da pričaš da je to sve zbog papira, ali ko zna, možda se i ljubav tu neka rodi. Mogu da pogledam šta imam na lageru .

Srkijeva Agencija za Provodadžisanje
helen_vuk helen_vuk 19:30 19.08.2011

Re: Čemu ravnopravnost...

jako tesko, Maco.... Znam da se za ysvajanje ceka i ceka, i to kad sy vencani parovi y pitanjy... Za vestacky oplodnjy cy se bas raspitati, interesantna tema y svakom slycajy....
dr.wagner dr.wagner 19:32 19.08.2011

Re: Čemu ravnopravnost...

... večer

maca22
"Nisam lez maaajke mi, samo niko nece da me zeni, a bila sam cak i u bazenu u Jagdini" ?



-A vidite kakav problem ... kod nas mora biskup odobriti , znači ništa ...

-Morati ćete pronaći kandidata pa "na tradicionalni način"...
... tko zna bili pomogao lak za kosu ... ???



Wagner
maca22 maca22 22:07 19.08.2011

Re: Čemu ravnopravnost...

dr.wagner
-A vidite kakav problem ... kod nas mora biskup odobriti , znači ništa ...

Kuku! Pitam se da li kod nas mora recimo Amfilohijev blesing?
Srki, otpocinji startup firme, ovo je regionalni problem! :)
buba_truba buba_truba 23:05 19.08.2011

Re: Čemu ravnopravnost...

dr.wagner
... večer ...

Večer i ja Vama.

... tko zna bili pomogao lak za kosu ... ???
Wagner

Znam ja. Pomogao bi sigurno. Ukrutio bi stvar, pa kome se posreći.

nemanja.glisic nemanja.glisic 02:08 20.08.2011

Re: Čemu ravnopravnost...

Lepo si druže ovo napisao
dr.wagner dr.wagner 07:41 20.08.2011

Re: Čemu ravnopravnost...

Pozdrav gospođo(đice) B

buba_truba

... tko zna bili pomogao lak za kosu ... ???

Pomogao bi sigurno. Ukrutio bi stvar, pa kome se posreći.



-Zbog vaše ideje , danas na B92-blogu neće biti pola članova ...

-Sad imaju pametnija posla ...


Wagner


srdjazlopogledja srdjazlopogledja 16:49 19.08.2011

"pravo na slobodu"

A šta je "Parada ponosa"?
aleksandarz92 aleksandarz92 17:02 19.08.2011

Ne mogu...

Kako da napišem pismo đilasu, a da prva reč bude "Poštovani"???!

Eo jedan stari tekst
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 17:05 19.08.2011

Re: Ne mogu...

Pa ti stavi Dragi
Exitus Letalis Exitus Letalis 22:32 19.08.2011

Re: Pederuum mobile

U Pragu održana prva gej parada!



angažovano 300 policajaca da spreči eventualne sukobe.

vaclav klaus,inače miloševićev fan,ne podržava paradu a tek njegov šef kabineta...
međutim, parada održana i bez njihove saglasnosti a sve značajnije ambasade podržale paradu.

skupu se na kraju obratila martina navratilova i pozvala tog malograđanina da dođe i sasluša šta imaju ljudi da mu kažu.

naravno, na skupu je bilo i porodica sa decom, i ljudi u invalidskim
kolicim, uopšte, građana i ne samo iz praga i češke...



Verenica Martine Navratilove bivša mis SSSR!
929292 929292 23:07 19.08.2011

Re: Pederuum mobile

Exitus Letalis
sve značajnije ambasade podržale paradu.



a kakav stav su iznele manje značajne ambasade?
Goran Vučković Goran Vučković 23:26 19.08.2011

Re: Pederuum mobile

vaclav klaus,inače miloševićev fan,

Ne, on je kradljivac penkala.

Za one koji ne znaju ništa o Vaclavu Klausu računam ova dva bizarna detalja su slično informativna.
maca22 maca22 23:40 19.08.2011

Re: Pederuum mobile

Goran Vučković
vaclav klaus,inače miloševićev fan,

Ne, on je kradljivac penkala.

Sad ce da dobije poziv da pise o tome na blogu b92 i dobije VIP status.
paki_i_paki paki_i_paki 07:02 20.08.2011

Re: Pederuum mobile

vaclav klaus,inače miloševićev fan,ne podržava paradu

čudo , to je jedino što si kod Klausa primetila. Nije ti uopšte upalo u oko da je čovek liberal ( naravno u tvom svetu je liberal samo gej&taliban frendli) niti ti j postalo jasno koliko je Klaus zaslužan za uvođenje demokratije i kapitalizma u češkoj kao i za rastjerivanje boljševičko ljevičarskih magli iznad Češke. Čudo al ni Erdogan nije ljubitelj gej parada pa ga ne spominješ (zato što nije fan Miloševića ) a niti u Mostaru i Sarajevu ima gej parada ,a nisu ljubitelji Miloševića .
Verenica Martine Navratilove bivša mis SSSR!

šta ti je to VERNICA pa to je nazadnjačko popovsko kaursaka institucije ,šta če to međ lgbtk populacijom
Exitus Letalis Exitus Letalis 15:30 20.08.2011

Re: Pederuum mobile

čudo , to je jedino što si kod Klausa primetila.

ne samo to.
čovek je protiv benešovih dekreta!
čovek je rekao da je evrpska unija protivprirodni brak!
klaus nije zaslužan za uvođenje demokratije,
za uvođenje demokratije je bio najzaslužniji vaclav havel.
mora da si pobrkao nešto...

vaclav klaus je bio komunista i bilo mu je dozvoljeno školovenje
te je to mogao da učini i da završi čak i u inostranstvu.
što nije bilo dozvoljeno havelu i njegovima za vreme ruskog režima u čehoslovačkoj!
naknadno su završavali, samo da se zna.

a a vaclav havel sa svojom malom grupom istomišljenika godinama je
hapšen i proveo dosta godima u zatvoru. dok se ovaj klaus baškario na
zapadu.

plišana revolucija nije ni prošla pored vaclava klausa...
al rado užuva u plodovima tuđeg rada!
malo izgugluj ako ne znaš.



to je ovaj!!!!




Exitus Letalis Exitus Letalis 15:32 20.08.2011

Re: Pederuum mobile

i ne znam zašto pominješ mostar i sarajevo.
fokusiran si na to u svakom komentaru.
a prilična si neznalica.

p.s. molim moderatora da obriše jedan od ova dva ista komentara. hvala!
paki_i_paki paki_i_paki 16:37 20.08.2011

Re: Pederuum mobile

za uvođenje demokratije je bio najzaslužniji vaclav havel.
mora da si pobrkao nešto...

Da samo što on bio kao ministar financija kreator privatizacije i makroekonomske politike ( baronesa Tačer ga je smatrala jedinim pravim građanskim političarem u istočnoj evropi .
vaclav klaus je bio komunista i bilo mu je dozvoljeno školovenje
te je to mogao da učini i da završi čak i u inostranstvu.

Pa ovakvih je pun NGO sektor u srbji . Jel tebi uskraćeno školopvanje , ili si možda odrasla na privelegijama dece revolucije . zamisli da dete nekog sovijetskog oficira u Pragu danas česima glumi uzor pravde .
a a vaclav havel sa svojom malom grupom istomišljenika godinama je
hapšen
pa hapšen je i Šešelj i Šeks i Paraga a bogamai i 0,33 precijednika Bih ( dobro u ovom slučaju to je tebi najsipatičniji dio , jerbo je tebi draži onaj što je robijo zbog izučavanja ilahija nego onaj što nije robijao a izučavao je Šekspira)
pa ti malo izguglaj i vidi koje češku stvorio konkurentnom privredom i ekonomski naprednom zemljom i pristojnim evropskim mestom.
i ne znam zašto pominješ mostar i sarajevo.
fokusiran si na to u svakom komentaru.

a što te smeta , pa ti se bar zalažeš za "kartazu al drugih" vadi trn iz svog oka.Dobro znam ti si GLOBALNA il svetska nemaš ni veru ni naciju ni seksualnu orjentaciju oličenje univerzalnosti, al aj šeraj malo što si se navrzala samo na heteroseksualne kaure .de malo naviri se šire a ne Merkelica rasista i nacos a erdoganova turska "eto nije baš cveće" toliko o tvom pravičnoj meri
a prilična si neznalica.

blago meni glavno da si ti potkovana u svemu ko za kviz tito -revolucija -mir
ako marljiva si
kolko puta učiš na dan
Exitus Letalis Exitus Letalis 18:11 20.08.2011

Re: Pederuum mobile


a prilična si neznalica.

blago meni glavno da si ti potkovana u svemu ko za kviz tito -revolucija -mir
ako marljiva si
kolko puta učiš na dan


odgovorio si kao svi paceri - a vi što mučite crnce!

ili tu quoque!
ili "you, too" or "you, also".

A tu quoque argument attempts to discredit the opponent's position by asserting his failure to act consistently in accordance with that position; it attempts to show that a criticism or objection applies equally to the person making iti and so on and so forth... kakodatikažem...

ova dvojica imaju samo isto ime. sve ostalo je krajnje različito.

da nije bilo havela, ko zna dal bi ikad bilo ovako u češkoj.

a da, i tebi ne bi bilo koše da malo više učiš/znaš...



Exitus Letalis Exitus Letalis 18:30 20.08.2011

Re: Pederuum mobile

EDIT: umesto da si lepo rekao - zahebo sam se u prezimenu!
e, al ko će da prizna.

sticajem okolnosti, dobro znam i češku i prag i pre i posle plišane
revolucije.

što se tiče benešovih dekreta, to ovaj tvoj ni mrtav ne priznaje.
to je kao da se slažeš da se nikad ne vrati jevrejima imovina koja im je oduzeta 41.

ili zakon o restituciji - havel ga je uradio vrhunski... iako se bunio klaus, jerbo neće moći njegovi pajtosi da zadrže vile koje su pomažnjavali...

dakle, sve ono što boli srbiju danas.

usput, reč je da se disidenti nisu mogli da školuju u vreme komunista.
a kod nas nije ni bilo disidenata, ako ne računaš kojim slučajem ćosića.
mada se ni on nije istakao u školovanju:)))

pravi disidenti su posle robijanja uvatili maglu odavde.
freehand freehand 18:40 20.08.2011

Re: Pederuum mobile

za uvođenje demokratije je bio najzaslužniji vaclav havel

Da bre. Taj je zaslužan i za uvođenje demokratije u Srbiju. Iz vazduha.
Fin jedan gospodin, humanista, intelektualac osiromašeni liberalal koliko jei Joška Fišer osiromašeni zeleni.
Obojica visokomoralni intelektualci koji drže do načela humanosti i mira u svetu koliko i potencijalne misice.
paki_i_paki paki_i_paki 19:50 20.08.2011

Re: Pederuum mobile

EDIT: umesto da si lepo rekao - zahebo sam se u prezimenu!
e, al ko će da prizna.

Ne , nisam se zahebo , ja ko libertarijanac,euroskeptik i sumnjičavac glede bajki o globalnom zatopljenju znam ko je Vaclav Klaus
da nije bilo havela, ko zna dal bi ikad bilo ovako u češkoj.

Da nije bilo Regana,Tačerice eurosocijalisti i lgbt aktivisti sigurno nebi saranili crvenu armiju , još bi nam neki gruziski,ukrainski il šta ti ja znam koji sovjetski diktatori trabunjali po pola evrope a Vili Brant (Šreder ,Fišer )
bi tražili "miroljubivu aktivnu koegzistenciju)
pajtosi da zadrže vile koje su pomažnjavali...

dakle, sve ono što boli srbiju danas.

deca čiji su očevi u Srbiji bili komunistički satrapi su mahom u NGO sektoru , traže novu internacionalu i Brisel da tamo budu "članovi saveta revolucije"
a kod nas nije ni bilo disidenata

A šta je recimo sa Vladom Gotovcem u Hr . šta je sa svim onima koje je ljuckopravaški fiškal V.D istjerao sa pravnog vakulteta kad su donjeli zakon da ONAJ i ko mrc i lešina i dalje bude precjednik.
A ĐURO ĐUROVIĆ znaš li ti uopšte ko je on i koliko je odrobijao u komunizmu ,ili možda je i on po tebi bio nepismen jerbo nije išao na partiski kurs
Exitus Letalis Exitus Letalis 12:33 21.08.2011

Re: Pederuum mobile

vidim da su ti neki komunisti u sred srca a neki nisu.


a četnici mi nisu ni najmanje dragi.
naročito posle masakra u foči.
i selima u okolini čačka odakle je i đurović.

čudo je to kako obrazovan čovek može da bude u organizaciji
koja je u bliskim vezama bila sa hitlerom.

i da se nije suprotstavila nacizmu.
samo mi ne pričaj da su spasili 1.000 američkih pilota.
to je već otrcana priča, kao i ova o NGO.

jer izgleda, sve i da je tačno da su im očevi bili satrapi, ti misliš
da deca treba da žive prošlost roditelja.

a što se tiče komunističkih egzekutora, raspitaj se o tati jednog
našeg ambasadora a i o ambasadoru lično.

obojica su isterivali i prijavljivali po fakultetu kolege i studente.
a sad je sin ambasador i to u dva mandata i profa na fakultetu.
kao i nikola milošević, pokoj mu duši, što je denuncirao studenta kojije tvrdio da je niče veći filozof od marksa.
i ovaj je zahvaljujući miloševiću, izgubio pravo na školovanje.
a posle svega, nigde većeg demokrate i borca protiv komunista...

p.s. mogao bi da navedeš decu tih satrapa u ngo sektoru, umesto što paušalno oljuckaš po celom ngo sektoru.

mada ne smatram da su deca odgovorna za ponašanje svojih roditelja u prošlosti, kakvo god ono bilo.
to ti je tipična komunistička teza, samo obrnuto.

Exitus Letalis Exitus Letalis 15:52 21.08.2011

Re: Pederuum mobile

Ne , nisam se zahebo , ja ko libertarijanac,euroskeptik i sumnjičavac glede bajki o globalnom zatopljenju znam ko je Vaclav Klaus

Češki predsednik Vaclav Klaus postao član SANU


ma, super!

možda i član udruženja pisaca gde je radovan karadžić!!!
vlad_aleksh vlad_aleksh 22:19 21.08.2011

Re: Pederuum mobile

paki_i_paki

šta ti je to VERNICA pa to je nazadnjačko popovsko kaursaka institucije ,šta če to međ lgbtk populacijom


Exitus Letalis Exitus Letalis 11:20 22.08.2011

Re: Pederuum mobile

rastjerivanje boljševičko ljevičarskih magli iznad Češke.

mogao je prvo sebe da rastera. bio je i ne krije, komunista i boljševik.
pogledaj gde se školovao i to u vreme kada su čehoslovacima oduzimani pasoši, to jest, stajali su im u policiji.

jednom u dve godine su mogli da putuju u inostranstvo i jugoslaviju, uz
ogranicenu količinu deviza.

zato su i nosili dušeke, stolice, šatore etc. da prodaju da bi ostali
koji dan duže.

bila sam u košicama (sada u slovačkoj) davne 84. kakva je to pomrčina bila. i to u gradu koji ima jedne od najboljih orgulja u evropi.

sve prodavnice poluprazne.
na glavnoj ulici posteri zaslužnih radnika, u izlozima fotke trktorista, rudara... nemaš pojma šta se prodaje dok ne uđeš.

isti slučaj je bio s mađarskom, istočnom nemačkom, rumunijom...

strava.
u rumuniji sam čekala da ode gost, da se njegova čaša opere da bih dobila vodu.

dakle, u to vreme, vaclav klaus je živeo ko bubreg u loju.
pitaj malo svakog čeha koji sad ima 40 i kusur godina.

prag se ukvalno raspadao. padali su balkoji sa zgrada.
eto, neki bili pa videli i upoznali neke ljde koji su pričali o tom
užasu.

ima veoma stari vic: menjam petosoban stan s pogledom na ruski dom kulture za bilo kakav bilo gde!


vlad_aleksh vlad_aleksh 19:24 22.08.2011

Re: Pederuum mobile

Najveći greh Klausov jeste to što se školovao, ako sam dobro razumeo?
Da li je on od češke privrede napravio konkurentnu privredu? Ili nije? To ti nama reci.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 19:34 22.08.2011

Re: Pederuum mobile

Svašta je napisano...

Hajde prvo o komunistima. Da li je Češka sprovela lustraciju? Lustracija se odnosi na komuniste, ne samo na miloševićevce. Dakle, tu bi i Latinka Perović bila potkačena. Zatim SKOJ. Šta s tim? Pevali himne smrti. Da li i njih treba lustrirati? Ostao bi tačno niko na političkoj sceni. Pa pitanje demokratičnosti partija, ako bi zabranili one koje pored toga što se "zalažu" za izbore, nemaju ništa demokratsko u sebi, ne bi ostala niti jedna partija.
NVO, boljševički ljudskopravaški borci. Tu se, izuzev lustracijom, malo da uraditi bez operativnog sudskog sistema (diskriminacija), pa čak i onda je teško i na dugom štapu.

Dalje, Jota nije bila sekularna, već paganska idolatrija zasnovana na strahu i nasilju.
Exitus Letalis Exitus Letalis 22:01 22.08.2011

Re: Pederuum mobile

Da li je Češka sprovela lustraciju?

izgleda da nije čim je klaus na vlasti.

Najveći greh Klausov jeste to što se školovao, ako sam dobro razumeo?


nisi. a nisi ni pratio.
vlad_aleksh vlad_aleksh 23:22 22.08.2011

Re: Pederuum mobile

Exitus Letalis

nisi. a nisi ni pratio.


Ne pratim ljude koji pišu po blogovima.

Elem, šta je Klausov greh?
vlad_aleksh vlad_aleksh 23:23 22.08.2011

Re: Pederuum mobile

srdjazlopogledja
Svašta je napisano...

Hajde prvo o komunistima. Da li je Češka sprovela lustraciju? Lustracija se odnosi na komuniste, ne samo na miloševićevce. Dakle, tu bi i Latinka Perović bila potkačena. Zatim SKOJ. Šta s tim? Pevali himne smrti. Da li i njih treba lustrirati? Ostao bi tačno niko na političkoj sceni. Pa pitanje demokratičnosti partija, ako bi zabranili one koje pored toga što se "zalažu" za izbore, nemaju ništa demokratsko u sebi, ne bi ostala niti jedna partija.
NVO, boljševički ljudskopravaški borci. Tu se, izuzev lustracijom, malo da uraditi bez operativnog sudskog sistema (diskriminacija), pa čak i onda je teško i na dugom štapu.

Dalje, Jota nije bila sekularna, već paganska idolatrija zasnovana na strahu i nasilju.


Ovaj bloger što napada gospodina Klausa je očit primer kako su komunistima najveći neprijatelji liberali.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 23:49 22.08.2011

Re: Pederuum mobile

vlad_aleksh
komunistima su najveći neprijatelji liberali

A kako je Latinka Perović komunistički liberal?
malaramona malaramona 02:41 23.08.2011

Re: Pederuum mobile

srdjazlopogledja
Svašta je napisano...

Hajde prvo o komunistima. Da li je Češka sprovela lustraciju? Lustracija se odnosi na komuniste, ne samo na miloševićevce. Dakle, tu bi i Latinka Perović bila potkačena. Zatim SKOJ. Šta s tim? Pevali himne smrti. Da li i njih treba lustrirati? Ostao bi tačno niko na političkoj sceni. Pa pitanje demokratičnosti partija, ako bi zabranili one koje pored toga što se "zalažu" za izbore, nemaju ništa demokratsko u sebi, ne bi ostala niti jedna partija.
NVO, boljševički ljudskopravaški borci. Tu se, izuzev lustracijom, malo da uraditi bez operativnog sudskog sistema (diskriminacija), pa čak i onda je teško i na dugom štapu.

Dalje, Jota nije bila sekularna, već paganska idolatrija zasnovana na strahu i nasilju.

Interesantno je ovo mesto postalo. napišeš običnu glupost i još dobiješ dve preporuke. I što više gluposti napišeš postaješ uticajniji i poznatiji bloger.
Izvini srdjo što ovo napisah ispod tvog glupog posta, ima ih dosta što pišu gluplje i od tebe.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 11:16 23.08.2011

Re: Pederuum mobile

malaramona

Mislite da je lustracija glupost?

P.S. Nema potrebe za izvinjenjem, slobodni ste da napišete nešto pametno.
vlad_aleksh vlad_aleksh 16:44 23.08.2011

Re: Pederuum mobile

malaramona

Interesantno je ovo mesto postalo. napišeš običnu glupost i još dobiješ dve preporuke. I što više gluposti napišeš postaješ uticajniji i poznatiji bloger.
Izvini srdjo što ovo napisah ispod tvog glupog posta, ima ih dosta što pišu gluplje i od tebe.


Evo na primer, evo na primer Vlad Alekš, herezijarh moskopljski i vaseljenski, piše gluplje od Srđezlopogleđe. I jako je ljut što ga ignorišeš, sve posvećujući pažnju Srđizlopogleđi.
vlad_aleksh vlad_aleksh 16:45 23.08.2011

Re: Pederuum mobile

srdjazlopogledja
vlad_aleksh
komunistima su najveći neprijatelji liberali

A kako je Latinka Perović komunistički liberal?


Ko je beše Latinka Perović? Je l' to ona drugarica što je zabranila strip o Tarzanu?
9snohvatica0 9snohvatica0 18:47 19.08.2011

!!!

Prihvatili smo LGBT populaciju,samo nemojte paradirati molim Vas!U gradu ce biti haos i policija ce hapsiti i one koji samo sede u parku i piju pivo, i nemaju nikakve veze sa paradom kao prosle godine sto su to radili.
Paradom se nece nista postici ,samo ce se neredi rasirti.
Ovako ko Vas prihvata - prihvata ko ne ne.Ali jedno je sigurno da parada izaziva nemire,a to nam ne treba.
darns12 darns12 19:21 19.08.2011

Re: !!!

Ne niste prihvatili
Ne nećemo ništa poštići tačno ali moraćete da nam zabranite niko se nije odrekao svog prava dobrovoljno makar to pravo postojalo na papiru.Ja sam uveren da ništa nećemo ni izgubiti jer nas većina gradjana prosto "mrzi"
Svako ko je gay ceo život skoro svaki dan u društvu koje slučajno ili namerno ne zna za njega sluša razne homofobične ispade na dnevnoj bazi, to bi trebalo 100 god da se promeni ako se ide linijom slabijeg otpora !

Zašto će biti nereda?
Jer će 5000 huligana da pokuša da ubije pripadnike parade!
Svu odgovornost snosi samo i isključivo država koja toleriše takve likove i organizacije i naravno vlast na koju će deo nemira i mržnje biti usmeren.
Jedino vlast deo gradjana više mrzi od homoseksualaca u ovom trenutku.
Ako mislite da je previše rizično prosto nam zabranite(Ja bi to osporavao na sudu na mestu organizatora do kraja)

Ja bi prihvatio da dobrovoljno odustanem od parade samo u slučaju rata..
Nisam lično opterećen lokacijom i meni je važno da bude parada i da to postane tradicija,da bi kasnije pokrenuli LGBT populaciju koja ključ uspeha a trenutno je previše zaplašena to jest nemaju muda.

Lično bi ja progutao neko mesto izvan centra bez problema ako mora zbog situacije.
Teško će biti ako mi dobrovoljno preskočimo ovu paradu krenuti od nule ponovo!
Ako bude parade dolazim ..
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 19:29 19.08.2011

Re: !!!

Prihvatili smo LGBT populaciju,samo nemojte paradirati molim Vas!


Ovo je isto kad da ženama pričaš da ne nose mini suknje jer će biti silovane!!!

Pogrešna adresa. Obratite se huliganima i njihovim roditeljima da ih tog dana zaključaju u ostavi pored ajvara!

Ali jedno je sigurno da parada izaziva nemire,a to nam ne treba.


Ne treba, slažem se... Ali stvarno ne znam zašto se meni obraćaš?! Ja grad nisam palio, tako da ne znam o čemu pričaš!
nemanja.glisic nemanja.glisic 02:13 20.08.2011

Re: !!!

Konstruktivan stav. Da li je karakterističan za celu vašu grupu, nije. Zbog čega
validni validni 18:55 19.08.2011

Đilas, Dačić i LGBT

LGBT populacija treba da bude zadovoljna sa Đilasom & Dačićem: zamislite samo nekog normalnog na njihovom mestu kako bez politiziranja i hladne glave sagledava bezbedonosni rizik i 'ladno zabranjuje Paradu - za takvu odluku svakako, bez obzira na kukumavku o nepoštovanju ljudskih prava, ima osnova.

Đilas & Dačić svojim politikantskim manirima promovišu LGBT populaciju, a LGBT & NVO zgražavanjem nad nedemokratičnosti predstavnika vlasti im zapravo dižu rejting u biračkom telu.

Zapravo i Đ & D, kao i LGBT & NVO parazitiraju na muci svog naroda.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 22:17 19.08.2011

Re: Đilas, Dačić i LGBT

LGBT populacija treba da bude zadovoljna sa Đilasom & Dačićem: zamislite samo nekog normalnog na njihovom mestu kako bez politiziranja i hladne glave sagledava bezbedonosni rizik i 'ladno zabranjuje Paradu - za takvu odluku svakako, bez obzira na kukumavku o nepoštovanju ljudskih prava, ima osnova.


Onda bi se ganjali po Evropskim sudovima za ljudska prava i na kraju bi EU naterala Srbiju da mora da obezbedi paradu i još da plati odštetu...
validni validni 22:50 19.08.2011

Re: Đilas, Dačić i LGBT

Onda bi se ganjali po Evropskim sudovima za ljudska prava i na kraju bi EU naterala Srbiju da mora da obezbedi paradu i još da plati odštetu...


Ti stvarno veruješ u ovo? Ili poturaš tezu: nema parade - nema evrope; nema parade plati odštetu LGBT-ovima? Ne budi smešan.

Uostalom, mada ne pratim, čini mi se da je u Pragu tek ove godine prvi put organizovana parada. U Poljskoj je čini mi se još gore...
mrdax mrdax 19:06 19.08.2011

Da je...

Da je Djindjic ziv, bio bi vervatno na celu parade. Ovako imamo gradonacelnika grada u Evropi koji kaze to sto kaze.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:33 19.08.2011

Re: Da je...

Da je Djindjic ziv, bio bi vervatno na celu parade.


Tebi, vidim, nije nikakav problem da ovako nesto napises?
mrdax mrdax 22:24 19.08.2011

Re: Da je...

hoochie coochie man
Da je Djindjic ziv, bio bi vervatno na celu parade.


Tebi, vidim, nije nikakav problem da ovako nesto napises?


Sto bi meni bio problem? On kao filozof, demokrata i covek koji je doktorirao filozofiju u Nemackoj sigurno ne bi imao problema da podrzi paradu.Da ne pricam o tome da je kao gradonacelnik bio mnogo bolji lik od Djilasa koji deluje kao istocnoevropski ex-communist mafijas.
validni validni 23:07 19.08.2011

Re: Da je...

Da je Djindjic ziv, bio bi vervatno na celu parade.

Zaboravio si da je Đinđić bio pragmatičan političar, u poznoj mladosti levičar - prevodilac i priređivač Kropotkina, kratko veme i srpski nacionalista, i, ima toga još...

Zbog svega toga ne možeš tvrditi da bi bio na čelu parade. Još u jesen pred izbore. I to pred one izbore gde čak i Koštunica ima koalicioni potencijal. Barem na lokalu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:47 19.08.2011

Re: Da je...

Sto bi meni bio problem?


Ne shvatas?
Onda nista.
mrdax mrdax 23:55 19.08.2011

Re: Da je...

hoochie coochie man
Sto bi meni bio problem?


Ne shvatas?
Onda nista.


Izgleda da ne.
maca22 maca22 00:57 20.08.2011

Re: Da je...

mrdax
Izgleda da ne.

Djiki je uveo veronauku u skole. Verovatno bi se i dalje udavarao vecini.
nemanja.glisic nemanja.glisic 02:16 20.08.2011

Re: Da je...

Danas je očigledno jako moderno pominjati ime ovog čoveka. Da li si vredan da to uopšte izgovoriš?
maca22 maca22 02:35 20.08.2011

Re: Da je...

nemanja.glisic
Danas je očigledno jako moderno pominjati ime ovog čoveka. Da li si vredan da to uopšte izgovoriš?

mrdax mrdax 11:14 20.08.2011

Re: Da je...

nemanja.glisic
Danas je očigledno jako moderno pominjati ime ovog čoveka. Da li si vredan da to uopšte izgovoriš?


Ja mogu da izgovorim sta god ja hocu i naravno da smatram da sam "vredan" svega sto izgovorim , inace bih cutao. Ako i kazem glupost, uglavnom se izvinim ili zacutim a u ovom slucaju smatram da sam u pravu. Ako se ne slazemo onda se "slazemo u tome da se ne slazemo" i nema potrebe za patetikom i moralistickim pitalicama.
pozdrav
mrdax mrdax 11:18 20.08.2011

Re: Da je...

maca22
mrdax
Izgleda da ne.

Djiki je uveo veronauku u skole. Verovatno bi se i dalje udavarao vecini.


Maco , mislim daovde gresis. Po mom misljenju , "udvarao" se vecini onaj minimum koji politicari moraju da prave kada zele da sprovedu svoj program. Dakle, kompromis ponekada, radi ostvarenja veceg cilja. To koliko se on udvarao vecini govori njegov tragicni zavrsetak.
alselone alselone 11:24 20.08.2011

Re: Da je...

nemanja.glisic
Da li si vredan da to uopšte izgovoriš?



Kuku, kuku, leb ti jebem...
bravo za LDP! Liberalizam na delu.

Ne uzimaj uzalud imena Jahve, Boga svoga, jer Jahve ne oprašta onome koji uzalud izgovara ime njegovo.

maca22 maca22 11:27 20.08.2011

Re: Da je...

mrdax
To koliko se on udvarao vecini govori njegov tragicni zavrsetak.

Mislim da si ovde u pravu. Nego, ono sma napisala kao pokusaj da pogodim sta se tebi zamera kao pogresno.
mrdax mrdax 11:44 20.08.2011

Re: Da je...

maca22
mrdax
To koliko se on udvarao vecini govori njegov tragicni zavrsetak.

Mislim da si ovde u pravu. Nego, ono sma napisala kao pokusaj da pogodim sta se tebi zamera kao pogresno.


Pretpostavio sam da je to, mada sam se ja vise koncentrisao na Djindjica kao gradonacelnika BG.Ovo sto danas radi Djilas je kapitulacija pred huliganima, otvoreno priznanje da neko moze da ugrozi osnovna ljudska prava u glavnom gradu Srbije, uz gomilu materijalne stete(po treci ili koji vec put!?).

Voleo bih od Djilasa da cujem otvoreno da on ne moze da garantuje bezbednost i da smatra da to nije vazno pitanje, pa da se odabere neko ko to moze.Znam da Djilas kao gradonacelnik nije svemocan ali neka kaze sugradjanima otvoreno da on ne moze da tvrdi da su svi gradjani u njegovom gradu bezbedni i slobodni da ostvare svoja ustavom zagarantovana prava.

Ja sam uveren da bi cak i Vucic uspeo da izgura kakvu takvu paradu , makar da bi se dodvorio EU a Djilas je clan "Demokratske stranke" , o boze.

Ovim zavrsavam veliki troll.




freehand freehand 19:02 20.08.2011

Re: Da je...

Pretpostavio sam da je to, mada sam se ja vise koncentrisao na Djindjica kao gradonacelnika BG

Prvo, zar tebi nije bar malo bljak da mrtvog čoveka koristiš kao argument za bilo šta, a na osnovu svoje banalne pretpostavke "šta bi on radio da je živ"?
Voleo bih od Djilasa da cujem otvoreno da on ne moze da garantuje bezbednost

Otkada je uo opisu posla gradonačelnika da ikome garantuje bezbednost?
Djilas kao gradonacelnik nije svemocan ali neka kaze sugradjanima otvoreno da on ne moze da tvrdi da su svi gradjani u njegovom gradu bezbedni i slobodni da ostvare svoja ustavom zagarantovana prava.

A koji gradonačelnik u kom gradu na belome svetu može da tvrdi tako nešto?
Stvarno ne razumem šta ti ovo treba.Ovo što pišeš je kao da te Džilas lično plaća da stvar izokreneš tako da on može ladno da se brani sa punim pravom.
A suština je da on ponovo budalesa mešajući se u stvari koje mu nisu poosao, uvlačeći se malograđanima.
mrdax mrdax 19:43 20.08.2011

Re: Da je...

Prvo, zar tebi nije bar malo bljak da mrtvog čoveka koristiš kao argument za bilo šta, a na osnovu svoje banalne pretpostavke "šta bi on radio da je živ"?


NE koristim mrtvog coveka kao argument.


Otkada je uo opisu posla gradonačelnika da ikome garantuje bezbednost?


Ne moze on sam da garantuje bezbednost ali moze da predstavlja i zastupa grad.Kada gradonacelnik kaze da je bolje da se ne odrzava neki skup da se ne bi pravili problemi sam sebe dovodi u veoma nezgodan polozaj jer se ipak sve to dogadja u njegovom gradu a ne tamo negde.

On vec od prosle godine govori kako nam ta parada ne treba jer ce eto huligani da urade ovo ili ono a u stvari treba da stane rame uz rame sa svojim sugradjanima i da prestane da se ponasa kao najobicniji slabic i kukavica i da proseta taj dan sa ljudima i pokaze da je na strani prava i demokratije.

Sve u svemu , imam utisak da ti se svadja sa nekim.

EDIT: Na Love Parade-u u Berlinu je redovno dolazio gradonacelnik kako bi se obratio okupljenima i simbolicno podrzao dogadjaj. Mislim da bi izbio svestski skandal da je taj covek otvoreno govorio da je bolje da se ne odrzava ovo ili ono zbog huligana kojeniko ne moze da spreci.
Takodje Djilas je dao gomilu izjava vezanih za Gej Paradu i sta grad Beograd planira povodom toga, tako da gradonacelnik i te kako ima dosta toga sa organizovanjem dogadjaja. Dovoljna je i otvorena podrska.

Ovo je zemlja u kojoj treba da se borimo za nova radna mesta, za prava naše manjine na Kosovu koja su ugrožena, ovo je danas zemlja u kojoj su neki ljudi primorani da rade u stranim kompanijama za 17.000 dinara, a mi već danima slušamo priče hoće li Gej parada biti održana ili ne

Ovo govori o tome da ga zabole...

helen_vuk helen_vuk 19:24 19.08.2011

...

Kada bi parada ponosa bila organizovana kao svyda y svety, nikome ne bi smetala... Cak bi i svi strasno homofobicni yleteli da se malo zabave... Ali zalosno je sto je to jos jedan od mnogih paravana koje nasi politicari koriste y neke sasvim dryge svrhe.... Ali, prica vec odavno ispricana....
ecchi ecchi 19:32 19.08.2011

Parada ponosa

Ne vidim zasto toliko insistirate na toj paradi? Ako bi svako ko je manjina odlucio da paradira gradom, imali bi parade non stop. Ja protiv LGBT populacije nemam aposlutno nista, uopste mi ne smeta da li je neko gej ili nije. Poznajem par lezbejki, koje su otvorene po tom pitanju i generalno u krugovima u kojim se krecem nikom to ne smeta.
Meni u potpunosti nije jasno cemu ta potreba da se egzibicionise gradom, a to pricam ne samo za Srbiju, i nase okolnosti nego za ceo svet. Zasto dizati zastavu i govoriti, HEJ JA VOLIM PRIPADNIKE ISTOG POLA. Da li ja, ili bilo ko drugi dize zastavu i govori HEJ, JA VOLIM PRIPADNIKE SUPROTNOG POLA i blokira grad zbog toga?
A ovde, posebno. Znate da smo u uzanso konzervativnom drustvu, u vecini zatupljenom od SPC, nebuloznih politicara i ostalih vladinih i nevladinih "patriotskih" organizacija.
Meni licno, kao stanovniku Beograda smeta vasa parada. Zasto da se zatvara deo grada jer je vama dunulo? A da ne spominjem da svesno znate kakve ce reakcije nasih "patriota" to tek da izazove. Vi indirektno namerno i potpuno svesno izazivate lomljenje grada u kom ja zivim, i za to hocete moju podrsku?
Dakle necu da saljem to pismo ministru, jer iako vas podrzavam kao ljude koje nasa primitivna sredina ne razume, ne podrzavam vasu paradu "ponosa".
darns12 darns12 20:06 19.08.2011

Re: Parada ponosa

Da li bi neko da apeluje na "patriote" da se suzdrže od napada na nas ili smo mi sami krivi za sve što nam se dogodi!
egzibicionise -To bilo tako da se pojavimo polu-golu a ovo je više protest gde želimo da ukažemo na probleme.
Meni nije svatljivo da nekom grupa normalno običenih ljudi prestavlja problem koja je odlučila da izadje na ulicu bilo kojim povodom .
Nereda će biti i ako ne bude parade drugim povodom od strane tih istih ,zadnji primer je miting podrške Ratku Mladiću.
Ti huligani su jedini problem .Inače bila je već treća parada u Sofiji ,prva u Nepalu u Belorusiji sve mirno.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:08 19.08.2011

Re: Parada ponosa

A da ne spominjem da svesno znate kakve ce reakcije nasih "patriota" to tek da izazove. Vi indirektno namerno i potpuno svesno izazivate lomljenje grada u kom ja zivim, i za to hocete moju podrsku?


Mene daleko više nervira to što se nekakvi divljaci tretiraju kao viša sila ili elementarna nepogoda, nego to što će neka parada da jedno prepodne zakrči dve ulice u centru grada.

I jel ti kapiraš da te lezbejke koje poznaješ samo u tim nekakvim "krugovima" mogu da budu ono što jesu, a da kad izadju iz tih 'krugova', ako se ne pretvaraju da su straight, neko će da im po svojh prilici polomi kosti. E, zato - parada, plus sva prava za gej ljude, počevši od žestokog kažnjavanja diskriminacije i maltretiranja zbog seksualne orjentacije. Ko nasrne na pedera, mora da leži u Padinjaku duže vreme.
Dr M Dr M 20:26 19.08.2011

Re: Parada ponosa

Da li ja, ili bilo ko drugi dize zastavu i govori HEJ, JA VOLIM PRIPADNIKE SUPROTNOG POLA i blokira grad zbog toga?


ecchi, napravi malu paralelu i seti se litije.

Muškarci u haljinama blokirali grad. Kakva je tu razlika, sem u boji haljina.
Meni ove šarene lepše, ali o ukusima...

Niko se nije pitao da li će policija da obezbedjuje, iako ne bi ni bilo potrebe, niko ih ne bi ni napao. A blokirali grad, više nego Parada ponosa.


ecchi ecchi 20:45 19.08.2011

Re: Parada ponosa

Pa to stoji, ali niko nije rusio po gradu. Sto se tice apelovanja na "patriote", ja ne znam ko to moze da uradi. A da se ne zavaravamo, "patriota" je vise nego LGBT populacije, a vlasti su bitniji njihovi glasovi nego vasi.
Za to da je mojim prijateljicama tesko, to stoji, ali nase drustvo nije spremno za paradu sad. Sta ta parada sad radi, je samo sipanje ulja na vatru...
Kao sto rekoh, LGBT populacija ima moju podrsku, ali parada ne.
eli.lacrosse eli.lacrosse 21:18 19.08.2011

Re: Parada ponosa

Ako bi svako ko je manjina odlucio da paradira gradom, imali bi parade non stop.

Sećam se nekog konduktera koji mi je objasnio zašto neće da me pusti u autobus sa malom životinjom rečima: "Šta bi bilo kada bi svako došao sa kučetom ili mačetom???". Neverovatno nesuvisao argument.

Meni u potpunosti nije jasno cemu ta potreba da se egzibicionise gradom, a to pricam ne samo za Srbiju, i nase okolnosti nego za ceo svet.

To što nekome nešto nije jasno uopšte ne menja činjenicu da se radi o nečijem pravu. Meni nikada nije bilo jasno kako neko ima potrebu da poseduje oružje, pa mi ni na kraj pameti nije da ikome ko ispunjava propisane uslove osporim to pravo. Priča o tome šta kome nije jasno može da se pretvori u zanimljivu razmenu mišljenja, ali je kao argument da se neko spreči da ostvari svoja prava – besmislena.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 22:21 19.08.2011

Re: Parada ponosa

Ako bi svako ko je manjina odlucio da paradira gradom, imali bi parade non stop.


Ako ima potrebe zašto da ne? Šta je tu loše?

Zašto niko ne kritikuje Srbe sa Kosova jer se bune protiv albanske vlasti i što "paradiraju"? Zašto je nekome dozvoljeno da traži svoja prava a drugima ne?!


Da li ja, ili bilo ko drugi dize zastavu i govori HEJ, JA VOLIM PRIPADNIKE SUPROTNOG POLA i blokira grad zbog toga?


Naravno da to radite! Pravite grupna venčanja ispred Skupštine grada, trubite gradom kad prolazi svadba i izazivate pedere i lezbejke da vam kamenuju kolonu jer oni ne mogu da se venčavaju, imate emisiju 48 sati svadba gde promovišete vaše strejt brakove...
Exitus Letalis Exitus Letalis 22:48 19.08.2011

Re: Parada ponosa

Meni licno, kao stanovniku Beograda smeta vasa parada. Zasto da se zatvara deo grada jer je vama dunulo?


kuku!
a jel ti smeta litija?
isto pola grada zatvoreno.
glavna džada do hrama.

jel ti smetaju i ovi malinari, putari... i svi koji ne primaju plate
mesecima?
da ćute, to misliš?

malo sutra bi danas bilo 8+8+8 da nije neko počeo, nekoliko ljudi.
isto važi i za prava žena.
za prava afroamerikanaca!

dobijali su batine al su ulazili u autobuse i restorane.
podržani od belaca koji su odavno shvatili kakva je to grozna diskriminacija.
a danas imaju predsednika, što je samo pre 50 godina bilo nezamislivo!

zašto je u sao paolu bilo tri i po miliona na paradi ponosa?
da se ljud provedu, kao na festivalu.
ili u amsterdamu nedavno.
ili u berlinu.

ne može u srbiji i ne može u putinovoj rusiji!

putuj evropo....
Hansel Hansel 22:51 19.08.2011

Re: Parada ponosa

Ko nasrne na pedera, mora da leži u Padinjaku duže vreme.

Ko nasrne na bilo koga treba da leži duže vreme. Svaki razlog za nasrtanje je razlog za dugo ležanje. Možda ima izuzetaka, možda ima nekakvih nepravdom izazvanih nasrtaja, ali... nasrtaj je nasrtaj...
Exitus Letalis Exitus Letalis 22:56 19.08.2011

Re: Parada ponosa

mate emisiju 48 sati svadba gde promovišete vaše strejt brakove...

e, a imaju i "menjam ženu".
to je tek upiš.
ili ona serija o onoj familiji gavrilović.
osmoro dece.
niko ne radi.
al iz emisije u emisiju vidi se napradak.
mami stavili zube.
dali im ček na ne znam koliko para da naprave božić sa 50
farbanih jaja.
preko reda dobili pasoše i na poklon letovanje u grčkoj.

il ona emisija "vreme je za bebe"...

a u bolnicama nema citostatika.
koji se švercuju na kosovo i šire.
a taj vepazid košta 813 kinti.
a braća u republici srpskoj svojoj braći u srbiji uzimaju po 100 jura
za ampulu...

samo da se zna da je to malo veći problem o kom se ćuti.
a diže se buka oko parade da se zabašure te stvari...
Jukie Jukie 23:03 19.08.2011

Re: Parada ponosa

maca22 maca22 23:04 19.08.2011

Re: Parada ponosa

Ili bebe ucmekavaju u p[orodilistima ili prave neuroloske ozledjene dozivitne biljke od njih.
validni validni 23:23 19.08.2011

Re: Parada ponosa

Sećam se nekog konduktera koji mi je objasnio zašto neće da me pusti u autobus sa malom životinjom rečima: "Šta bi bilo kada bi svako došao sa kučetom ili mačetom???". Neverovatno nesuvisao argument.

To što nekome nešto nije jasno uopšte ne menja činjenicu da se radi o nečijem pravu.


U prvoj rečenici nesuvislim argumentom opravdavate sopstveni nasrtaj na tuđa ljudska prava (valjda se pravo da u autobusu ne budeš ujeden/izgreben/zapišan/zaražen računa u ljudska prava?!), dok u drugoj rečenici iskazujete indignaciju prema nerazumevanju pojma ljudskih prava, glede njihove primene.

Šta bi bilo kada bi se svako tako odnosio prema ljudskim pravima?
Hansel Hansel 23:24 19.08.2011

Re: Parada ponosa

Maco, o čemu ti to? Ozbiljno, (ne)gde?

angie01
a diže se buka oko parade da se zabašure te stvari...

Pa, jes' dobro im dođe parada. Odavno se vidi da su vlast i organizatori u dosluhu!
maca22 maca22 23:27 19.08.2011

Re: Parada ponosa

Mora biti da pricam gluposti, tako da zaboravi.
highshalfbooze highshalfbooze 23:28 19.08.2011

Re: Parada ponosa

srdjan.pajic
Ko nasrne na pedera, mora da leži u Padinjaku duže vreme.

Da li vi tražite jednakost ili nejednakost?
Predrag Azdejković
imate emisiju 48 sati svadba gde promovišete vaše strejt brakove...

Pa predložite Tijaniću da napravi 69 sati svadba...
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:29 19.08.2011

Re: Parada ponosa

ecchi

Za to da je mojim prijateljicama tesko, to stoji, ali nase drustvo nije spremno za paradu sad. Sta ta parada sad radi, je samo sipanje ulja na vatru...
Kao sto rekoh, LGBT populacija ima moju podrsku, ali parada ne.


Ja mislim da mi samo volimo da se prenemažemo. Smeo bih da se opkladim da gradska policija tačno zna ko su bili organizatori lomljenja prošle godine i dovoljno je da ih malo posete pred paradu, i to je to, toliko od nereda.

Plus, ako su ljudi nezadovoljni toliko da može da krene gradjanski rat zbog najobičnije gej parade, onda jebeš takvu državu, vlast ima problem mnogo veći od huligana i navijača bez mozga koji bi da prebiju nekog jer vrcka a nije žensko. To će da pukne svejedno i mora drugačije da se rešava, a ne zabranom gej parade.

Po meni, ako je parada prošla prošle godine, sad ne sme da se odustane.
maca22 maca22 23:32 19.08.2011

Re: Parada ponosa

Sto rece jedan lik, otprilike: sluzbe bezbednosti treba da utvrde ko stoji iza orgnizovanja nasilja i da smesta prekinu saradnju sa njima.
:)
eli.lacrosse eli.lacrosse 23:33 19.08.2011

Re: Parada ponosa

validni
valjda se pravo da u autobusu ne budeš ujeden/izgreben/zapišan/zaražen računa u ljudska prava?!

Postoji način da se životinja vozi autobusom. Da li mislite da bi neko normalan ugrozio ljudsko pravo da ne bude ujeden/izgreben/zapišan/zaražen? Da li ste se ikada igde vozili sa nečijom životinjom (u autobusu, vozu, automobilu…)?
maca22 maca22 23:35 19.08.2011

Re: Parada ponosa

validni
(valjda se pravo da u autobusu ne budeš ujeden/izgreben/zapišan/zaražen računa u ljudska prava?!),

Posto je to proizvod umisljene ugrozenosti prostaka, onda ne, ne racuna se u ljudsko pravo.
Postoje nacini da se zivotinje prevoze autobusima u namenskim torbama. Civilizovani ljudi su culi za to.
darns12 darns12 23:37 19.08.2011

Re: Parada ponosa

ecchi

Za to da je mojim prijateljicama tesko, to stoji, ali nase drustvo nije spremno za paradu sad. Sta ta parada sad radi, je samo sipanje ulja na vatru...
Kao sto rekoh, LGBT populacija ima moju podrsku, ali parada ne.

Ovo društvo nikad neće biti spremno linijom manjeg otpora a ključ su baš homoseksualci a meni je samo bitno da parade bude da ne izgubimo to pravo..
Štetu mi nećemo imati mrze nas svakako a iskreno kad neki fanatično traže ukidanje parade još nas optužuju da smo krivi za skoro kraj sveta u meni se javlja Srpski inat

Treba neko da počne da ozbiljno radi sa gay populacijom ona je ključ problema.
Da nas izadje 20 000 niko nam ništa ne bi mogao ali su ljudi preplašeni ( prilična većina)
Za to treba pre svega dobra organizacija pojedinac je tu nemoćan Može pojedinac pomoći dosta ali samo uz dobru organizaciju.
Hansel Hansel 00:04 20.08.2011

Re: Parada ponosa

maca22
Mora biti da pricam gluposti, tako da zaboravi.

Nisam ni pomislio, samo nisam shvatio je l' to neka metafora (znamo za razne "greške" ) ili nešto znaš (izgledalo mi kao da sugerišeš da neko to radi namerno)? Kao što sam ja čuo da se matične ćelije iz pupčanika uzimaju i od žena/beba koje to nisu tražile, a osoblje za to dobija 100€!? Mis'im, ako je to tačno, da me izvinite, to je definitivno veći problem od gej parade. Ako zaista kradu matične ćelije, šta je sledeće? Ubijanje registrovanih donatora organa?

Izvinjenje zbog trola.
validni validni 00:15 20.08.2011

Re: Parada ponosa

Postoji način da se životinja vozi autobusom. Da li mislite da bi neko normalan ugrozio ljudsko pravo da ne bude ujeden/izgreben/zapišan/zaražen? Da li ste se ikada igde vozili sa nečijom životinjom (u autobusu, vozu, automobilu…)?


To što tvrdite da ste normalni je samo Vaše subjektivno mišljenje - ne sporim ga, samo sam primetio da imate nekonzistentan stav prema ljudskim pravima.

Često se vozim u različitim prevoznim sredstvima sa tuđim životinjama; u liftovima je najuzbudljivije, ali ne bih o tome.

Da li sam se sada kvalifikovao za nešto?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana