Društvo| Roditeljstvo

Dete kao "propusnica"

Martina Andjelković RSS / 27.08.2011. u 15:04

Da li ću zvučati monstruozno ako kažem da ne volim ljude koji imaju "sitnu" decu?

Zapravo, prezirem određenu vrstu roditelja dece uzrasta do 6 godina. Iste one ljude koji svoju decu doživljavaju kao propusnicu za mnoge državne i privatne ustanove, one koji vam se beče u gradskom prevozu sa facom "hej, ja imam dete, a ti ne, hajde ustupi mi, ne mesto, nego deo autobusa od ‘harmonike' do kraja jer ja ZABOGA imam dete!".

I tu je dete postalo dijagnoza.

Osnovna funkcija roditeljstva izgubila se negde između stana i pošte, stana i marketa, stana i banke. I tako sve dok dete ne poraste dovoljno i kaže kevi: „Ej, smaraš više, život mi prođe u poštama!"

Za to su uglavnom krive novokomponovane majke. Čim rode dete i čim ga prvi put prošetaju gradom, one shvate svoje mogućnosti i žele da na neki način kompenzuju cepanje materice.

To će najpre uraditi bojažljivo, sramežljivo i uz ustezanje; povešće svoje kmekavče do obližnje pošte da bi platila račune, iako se svekrva još rano jutros ponudila da isto to dete pričuva. Ne, mlada majka ima drugačiju logiku - dete je VIP propusnica kroz dvadesetometarski red do samog šaltera. Poželjna je karakteristična faca „Ja imam dete i ono će vrištati kao konj ako me ne propustite, a vi to sigurno ne želite jer je 8 ujutru i dan je pred vama".

Kada je propuste, i dete ne počne da urla, čekači u redu shvataju da su time dobili i da su učinili dobro delo. Zapravo, to bi bilo dobro delo da je mlada mama usamljena, da nema ko da joj pričuva dete ili da joj je svekrva kreten. Ali ona je upregla dete samo da bi imala brži prolaz... Kretenski ili domišljato? Kako se uzme.

Situacija od pre neki dan: 38 stepeni i sunce prži asfalt. U banci sedmometarski zmijoliki red zbijenih ljudi, a ispred banke mladi bračni par; on, ona, beba i kolica. Ona uzima bebu iz kolica, on ostaje sa kolicima ispred, na klupi u debelom ladu. Ona ulazi u banku, a pre ulaska je ili uštinula dete ili ne znam ni ja šta. U svakom slučaju, uradila je nešto i dete je počelo da plače.

Šalterske službenice ubrzavaju posao koji rade, sve samo da bi uslužile mladu mamu sa bebom i da ne bi, pored svih oznojenih penzosa i zbunjenih nezaposlenih žena, sad morale da maltretiraju i svoje bubne opne. To im ne treba.

Iako mlada mama na jednom ramenu jedva drži džak-torbu, očigledno sa svim bebećim potrepštinama, a u drugoj ruci joj je „navijena" beba, ona organizovano vadi sve račune, novac, čekovnu karticu i lična dokumenta.

Tek nekoliko žena i nervoznih studenata u redu kapira da je mlada mama dete iskoristila da bi došla na red i nestrpljivim uzdahom jedni drugima to daju do znanja.

U jednom momentu, mlada mama okreće se ka meni, baš zbog mog uzdaha; upućujem joj pogled da znam čemu joj služi beba, a ona me mrzi jer znam i mrzi me jer na ramenu imam samo novčanik-torbicu, a ne dete od 3 kila i džak sa flašicama, pelenama i kašama.

Zašto si, gospođo, izvela bebu po tropskoj vrelini? Zašto beba nije ostala sa tatom u hladovini?

Zašto jednostavno nisi mogla da uđeš u banku i kažeš: „Izvinite, jel ne bi bio problem da uđem preko reda? Imam bebu ispred, a jako je vruće pa bih što pre da je odvedem u stan?".

Taman posla! Bolje da nam dernjanjem staviš do znanja da si majka koja se muči i koja vrištanje trpi noćima, dok ti se dete najpre kuva na 30+, a potom nezdravo hladi u neprirodno klimatizovanoj banci sa svim penzosima, nervoznom studentarijom i džangrizavim ženturačama.

Džabe si cepala matericu. Ti si nikakva majka.

 

Fotografija - http://www.flickr.com/photos/bbaunach/1055569383/

 

Atačmenti



Komentari (276)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

mikimedic mikimedic 15:07 27.08.2011

ima toga

i na blogu...



preporuka.
mariopan mariopan 15:23 27.08.2011

Re: ima toga

JOJ, meni zaista zvučiš monstruozno.
Trpanje svih "majki koje imaju sitnu decu" u koš sa jednom kaja je to uradila , ne ide ?

ima toga
i na blogu...

aleksandarz92 aleksandarz92 15:46 27.08.2011

Re: ima toga

Za to su uglavnom krive novokomponovane majke. Čim rode dete i čim ga prvi put prošetaju gradom, one shvate svoje mogućnosti i žele da na neki način kompenzuju cepanje materice.

Imaš neki link da potkrepiš ovu tvrdnju ili si onako lupila?
elis elis 15:51 27.08.2011

Re: ima toga

Vala baš težak tekst, a i stil rogobatan samo tako. Mladi bračni par koji se sastoji od njega, nje, bebe i kolica. Ne zna čovek jel' gori jezik ili račun.
angie01 angie01 18:19 27.08.2011

cepanje materice!

Ovako rogobatno upotrebljena stilska figura se skoro nije pojavila u velikoj konkurenciji polupismenih novinara sa losim tekstovima, koji nisu bas sigurni sta su 'teli!

napisati ovako nesto neukusno zbog frustracije, jer je neko otisao preko reda na salteru na opisani nacin-a verujme da jeste tako bilo, jer sam i ja par puta imala slican slucaj-je na nivou klinkica iz srednje uzaludne, koje uglavnom redovno pohadjaju velike odmore, na kojima sa razvucenom zvakom i cigaretom izmedju nadgradjenih noktiju, blebecu kako ih jaooo nervira bre, znaci, razumes, ne moguuda veerujem!

sto se mene tice-jer ti verujem na rec-kakve veze ima da l je doticna mama zloupotrebila dete, uslovno receno, sto je bez veze za nju, al kakve to razlike pravi za tebe i eventualan slucaj, da stvarno nije imala izbora-da l te je tih 5 minuta vise dovelo do uzaludnog cepanja materice, pa si jos podelila s nama!?

I to sa autobusom- pa normalno da ustanes majci sa detetom, jer joj je stavrno mnogo teze da ga drzi u narucju i cima se-sta je tu problem, da je imala drugu opciju, ne bi ni jedna probala da te uznemirava!

ja se pak gnusam mladih i zdravih i vitalnih, koji do zore mogu da vriste i skacu, al kada u autobus udje starica ili majka s detetom, naglo se skoncentrisu potpuno iskrivljenog vrata ka prozoru da uhvate daljinu, ne bi li ostavili guzice na sedistima-kako sebicno i tuzno!
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 18:32 27.08.2011

Re: ima toga

mariopan
JOJ, meni zaista zvučiš monstruozno.
Trpanje svih "majki koje imaju sitnu decu" u koš sa jednom kaja je to uradila , ne ide ?

ima toga
i na blogu...



Ne zvuci monstruozno vec samo ne razume.. Nadam se da ce se ovakvo misljenje promeniti jednog dana. Inace, sada je sve novokomponovano od muzike, preko novinarstva, pa do obicnog zivota koji se zivi izvan prirodne sredine, u prepunom i prenaseljenom gradu.
NNN NNN 19:20 27.08.2011

Re: cepanje materice!

angie01

Hansel Hansel 22:56 27.08.2011

Re: cepanje materice!

Ehm... jeste da ima roditelja kakve je Martina opisala i jeste da ima onih kojima je teško da kažu i "hvala" kad im ustupiš mesto (možda se podrazumeva da treba da im ustupiš, ali se i to "hvala" podrazumeva), ali nije ni daleko od logike pomisliti da bi Martina, kad bi imala, tj. kad bude imala dete, biti prva koja bi u slučaju potrebe iskoristila tu činjenicu na način koji je opisala. Pa, mislim, problem je i ustati majci s detetom u autobusu za koji nisi platila kartu i u kome se legitimišeš zdravstvenom knjižicom koju je izgubila neka maloletnica!
mariopan mariopan 23:10 27.08.2011

Re: ima toga

Jelena Pavlović
mariopan
JOJ, meni zaista zvučiš monstruozno.
Trpanje svih "majki koje imaju sitnu decu" u koš sa jednom kaja je to uradila , ne ide ?

ima toga
i na blogu...



Ne zvuci monstruozno vec samo ne razume.. Nadam se da ce se ovakvo misljenje promeniti jednog dana. Inace, sada je sve novokomponovano od muzike, preko novinarstva, pa do obicnog zivota koji se zivi izvan prirodne sredine, u prepunom i prenaseljenom gradu.

Ni to je ne opravdava za ovakav skandalozan stav.


Obrati pažnju kako zove malu bebu - to je "kmekavče" a one koje čekaju u redu su "ženturače" ...tu se završava moja tolerancija i dobra volja da razumem, volja za čitanjem i razumevanjem bilo čega što je htela ali nije umela da napiše.

Ova mlada dama ima status VIP - što je po mom shvatanju i velika obaveza a ne samo privilegija.

Očekujem tekstove koji bi blog B 92 afirmisali i doprineli njegovom ugledu, a ne ponizili do beskraja kao što ona radi.


I pazi kada sam Angie dala preporuku ????

Skroz je poremetila blog
prskalica prskalica 23:17 27.08.2011

Re: cepanje materice!

Hansel
Ehm... jeste da ima roditelja kakve je Martina opisala i jeste da ima onih kojima je teško da kažu i "hvala" kad im ustupiš mesto (možda se podrazumeva da treba da im ustupiš, ali se i to "hvala" podrazumeva), ali nije ni daleko od logike pomisliti da bi Martina, kad bi imala, tj. kad bude imala dete, biti prva koja bi u slučaju potrebe iskoristila tu činjenicu na način koji je opisala. Pa, mislim, problem je i ustati majci s detetom u autobusu za koji nisi platila kartu i u kome se legitimišeš zdravstvenom knjižicom koju je izgubila neka maloletnica!


sesili sesili 15:15 27.08.2011

Molim te...

TI nemoj da cepaš matericu!!! Tekst je
drnzvrc drnzvrc 15:24 27.08.2011

Re: Molim te...

sesili
TI nemoj da cepaš matericu!!! Tekst je


Pa i nije baš... Nisam majka, ali imam decu. Dvoje. Uvek su me (danas možda i više nego ranije) takve stvari iritirale. Neki ljudi se ponašaju kao da samo oni imaju decu. Usput, o toj deci uopšte ne vode računa.
mrale54 mrale54 15:42 27.08.2011

Re: Molim te...

Pa... gospođo?
Pa... molimvas, nemojte tako! Površno!
Bože, pa trebalo je od 05. 08. 2011. do danas napisati ČETIR' teksta!
Eeeej! Četir'!
I, to ko?
Plavuša...
Pa... gospođo... stvarno...
drnzvrc drnzvrc 15:52 27.08.2011

Re: Molim te...

mrale54
Pa... gospođo?Pa... molimvas, nemojte tako! Površno!Bože, pa trebalo je od 05. 08. 2011. do danas napisati ČETIR' teksta!Eeeej! Četir'!I, to ko?Plavuša...Pa... gospođo... stvarno...


Četir teksta debela, idu preko Begeja...
drnzvrc drnzvrc 15:52 27.08.2011

Re: Molim te...

mrale54
Pa... gospođo?Pa... molimvas, nemojte tako! Površno!Bože, pa trebalo je od 05. 08. 2011. do danas napisati ČETIR' teksta!Eeeej! Četir'!I, to ko?Plavuša...Pa... gospođo... stvarno...


Četir teksta debela, idu preko Begeja...
prskalica prskalica 15:43 27.08.2011

??!!

"Da li ću zvučati monstruozno ako kažem da ne volim ljude koji imaju "sitnu" decu? "

au devojko, tebi stvarno nije dobro!
drnzvrc drnzvrc 15:45 27.08.2011

Re: ??!!

Evo ja volim plavuše.

Mar(t)ina, Mar(t)ina, Mar(t)ina... Ti voglio al piu' presto sposar
freehand freehand 15:44 27.08.2011

Put u središte Bloga

Ovo je prava blogospeleologija.
Sve niže i sve dublje, i sve niže i sve dublje...
A život kaže da se zbog ovakvih budalaština čovek obvezatno zastidi, pre ili kasnije.

Nego, čuvanje materice zna da proizvede frustracije.
I to gadne.
mikimedic mikimedic 15:49 27.08.2011

ako ja znam da citam

Put u središte Bloga
Ovo je prava blogospeleologija.
Sve niže i sve dublje, i sve niže i sve dublje...
A život kaže da se zbog ovakvih budalaština čovek obvezatno zastidi, pre ili kasnije.

Nego, čuvanje materice zna da proizvede frustracije.
I to gadne.


ovde nisu tema majke koje imaju malu decu nego majke koje zloupotrebljavaju cinjenicu da imaju malu decu.

a ta zloupotreba ukljucuje i nasilje prema deci.

to nije zasmetalo briznim komentatorima koji aludiraju na martinine frustracije?

bas me zanima da li se gornji primer moze okarakterisati kao nasilje u porodici?

sta je sa roditeljima koji vode decu sa sobom na veceru u vreme kad deca treba odavno da budu u krevetu?

pa onda ta deca moraju da postanu glavna zanimacija konobara i ostalih gostiju koji su verovatno pritom duzni da na svakih pet minuta komentarisu 'jao sto je sladak mali'




elis elis 15:56 27.08.2011

Re: ako ja znam da citam

mikimedic
Put u središte Bloga
Ovo je prava blogospeleologija.
Sve niže i sve dublje, i sve niže i sve dublje...
A život kaže da se zbog ovakvih budalaština čovek obvezatno zastidi, pre ili kasnije.

Nego, čuvanje materice zna da proizvede frustracije.
I to gadne.


ovde nisu tema majke koje imaju malu decu nego majke koje zloupotrebljavaju cinjenicu da imaju malu decu.

a ta zloupotreba ukljucuje i nasilje prema deci.

to nije zasmetalo briznim komentatorima koji aludiraju na martinine frustracije?

bas me zanima da li se gornji primer moze okarakterisati kao nasilje u porodici?




Jeb'ga, miki, nemamo svi ovde paranormalne moći, niti centar za kriptografiju na raspolaganju, pa da možemo rastumačiti šta je Martina htela da kaže, već se, jadni, moramo držati samo onoga što je vidljivo. Ok, prihvatiću ja tvoju implikaciju da je ona samo htela da ukaže na jednu socijalnu anomaliju, ali da bi se čovek prihvatio takve zadaće, nije zgoreg da bude i pismen.
mikimedic mikimedic 16:00 27.08.2011

Re: ako ja znam da citam


Jeb'ga, miki, nemamo svi ovde paranormalne moći, niti centar za kriptografiju na raspolaganju, pa da možemo rastumačiti šta je Martina htela da kaže, već se, jadni, moramo držati samo onoga što je vidljivo. Ok, prihvatiću ja tvoju implikaciju da je ona samo htela da ukaže na jednu socijalnu anomaliju, ali da bi se čovek prihvatio takve zadaće, nije zgoreg da bude i pismen.


cekaj - sta ona pise ovde:

Zapravo, prezirem određenu vrstu roditelja dece uzrasta do 6 godina. Iste one ljude koji svoju decu doživljavaju kao propusnicu za mnoge državne i privatne ustanove, one koji vam se beče u gradskom prevozu sa facom "hej, ja imam dete, a ti ne, hajde ustupi mi, ne mesto, nego deo autobusa od ‘harmonike' do kraja jer ja ZABOGA imam dete!"
freehand freehand 16:00 27.08.2011

Re: ako ja znam da citam

ovde nisu tema majke koje imaju malu decu nego majke koje zloupotrebljavaju cinjenicu da imaju malu decu.

a ta zloupotreba ukljucuje i nasilje prema deci.

to nije zasmetalo briznim komentatorima koji aludiraju na martinine frustracije?

Ajde?
Ok, gosin džentlmen,
šta je po tebi ovo:
Za to su uglavnom krive novokomponovane majke.

Mislim, novokomponovane majke su... za razliku od...?

Pa dalje:
i žele da na neki način kompenzuju cepanje materice.

To će najpre uraditi bojažljivo, sramežljivo i uz ustezanje; povešće svoje kmekavče do obližnje pošte
(obrati pažnju na boldoovano)

iako se svekrva još rano jutros ponudila da isto to dete pričuva.

ovde bi me interesovao i način i metodologija dolaženja do saznanja;

Ne, mlada majka ima drugačiju logiku - dete je VIP propusnica kroz dvadesetometarski red do samog šaltera. Poželjna je karakteristična faca „Ja imam dete i ono će vrištati kao konj ako me ne propustite, a vi to sigurno ne želite jer je 8 ujutru i dan je pred vama".


I tako dalje, i tako niže...
Jebote, mister džentlmen, vrati taj kišobran u futrolu i idi mačuj se sa nekim drugim oko nečeg ozbiljnog.
elis elis 16:06 27.08.2011

Re: ako ja znam da citam

mikimedic

Jeb'ga, miki, nemamo svi ovde paranormalne moći, niti centar za kriptografiju na raspolaganju, pa da možemo rastumačiti šta je Martina htela da kaže, već se, jadni, moramo držati samo onoga što je vidljivo. Ok, prihvatiću ja tvoju implikaciju da je ona samo htela da ukaže na jednu socijalnu anomaliju, ali da bi se čovek prihvatio takve zadaće, nije zgoreg da bude i pismen.


cekaj - sta ona pise ovde:

Zapravo, prezirem određenu vrstu roditelja dece uzrasta do 6 godina. Iste one ljude koji svoju decu doživljavaju kao propusnicu za mnoge državne i privatne ustanove, one koji vam se beče u gradskom prevozu sa facom "hej, ja imam dete, a ti ne, hajde ustupi mi, ne mesto, nego deo autobusa od ‘harmonike' do kraja jer ja ZABOGA imam dete!"


Ma pročitao, miki, al' i dalje je nepismeno, pa da me Bog ubije. Ti dobro znaš da čitanje teksta nije samo razaznavanje grafema, već, pre svega i iznad svega, razumevanje konteksta. A ovde kontekst čitaocu sručuje čitavu kofu gnoja na glavu.
Rekoh ti lepo, nije problem kritikovati anomalije u vlastitom okruženju, ali, što bi prost puk rekao, nije svačije kroz selo pevati.
mlekac mlekac 16:06 27.08.2011

Re: ako ja znam da citam

mikimedic

sta je sa roditeljima koji vode decu sa sobom na veceru u vreme kad deca treba odavno da budu u krevetu?

pa onda ta deca moraju da postanu glavna zanimacija konobara i ostalih gostiju koji su verovatno pritom duzni da na svakih pet minuta komentarisu 'jao sto je sladak mali'






:))))

Uboli smo gde boli, a Miki?

Klinci navece u restoranu?

U vreme kad bi, kako ti ono rece, "trebalo da spavaju"?

E, pa, da ti kaze ova "neisuksna" mama - ne spavaju sva deca u isto vreme. Imas klinaca koji ko od sale prihvate da spavaju nocu, a ima i onih s kojima godinama muku mucis - cim se smrkne, oni budni da budniji biti ne mogu. I nista ne pomaze da im ne das da spavaju preko dana - taki im bioritam. Nocne 'tice od rodjenja.

Sem toga, moras da uzmes u obzir da ne moze svako da priusti baby sitter-a, da nema svako roditelje u blizini i da postoje situacije kad hteo-ne hteo, moras da povedes klince sa sobom u vecernjim casovima.

Lako je generalizovati.

Isuvise lako.
drnzvrc drnzvrc 16:07 27.08.2011

Re: ako ja znam da citam

freehand
ovde nisu tema majke koje imaju malu decu nego majke koje zloupotrebljavaju cinjenicu da imaju malu decu. a ta zloupotreba ukljucuje i nasilje prema deci. to nije zasmetalo briznim komentatorima koji aludiraju na martinine frustracije?Ajde?Ok, gosin džentlmen,šta je po tebi ovo:
Za to su uglavnom krive novokomponovane majke. Mislim, novokomponovane majke su... za razliku od...?Pa dalje:
i žele da na neki način kompenzuju cepanje materice.
To će najpre uraditi bojažljivo, sramežljivo i uz ustezanje; povešće svoje kmekavče do obližnje pošte (obrati pažnju na boldoovano)
iako se svekrva još rano jutros ponudila da isto to dete pričuva.ovde bi me interesovao i način i metodologija dolaženja do saznanja;
Ne, mlada majka ima drugačiju logiku - dete je VIP propusnica kroz dvadesetometarski red do samog šaltera. Poželjna je karakteristična faca „Ja imam dete i ono će vrištati kao konj ako me ne propustite, a vi to sigurno ne želite jer je 8 ujutru i dan je pred vama".I tako dalje, i tako niže...Jebote, mister džentlmen, vrati taj kišobran u futrolu i idi mačuj se sa nekim drugim oko nečeg ozbiljnog.


Jbg. Ja možda nisam objektivan, jer sam slab na plavuše, ali potpisujem da je ovo što je napisala u 90% slučajeva tačno. Bar je takvo moje iskustvu.
elis elis 16:09 27.08.2011

Re: ako ja znam da citam

mlekac
...
Lako je generalizovati.

Isuvise lako.


Tačno. A još lakše turiti prst na tastaturu umesto u ždrelo, pa se ispovraćati po monitoru umesto u WC šolju.
mariopan mariopan 16:09 27.08.2011

Re: ako ja znam da citam

mikimedic

Miki, nemoj molim te, neodbranjivo je, osim ako bi hteo ceo tekst da joj prođeš "učitavanjem"?

A naslov je

A to što ti kažeš da ona misli, pa što to nije i napisala nego nešto sasvim drugo?

drnzvrc drnzvrc 16:11 27.08.2011

Re: ako ja znam da citam

mlekac

mikimedicsta je sa roditeljima koji vode decu sa sobom na veceru u vreme kad deca treba odavno da budu u krevetu? pa onda ta deca moraju da postanu glavna zanimacija konobara i ostalih gostiju koji su verovatno pritom duzni da na svakih pet minuta komentarisu 'jao sto je sladak mali':))))Uboli smo gde boli, a Miki?Klinci navece u restoranu?U vreme kad bi, kako ti ono rece, "trebalo da spavaju"?E, pa, da ti kaze ova "neisuksna" mama - ne spavaju sva deca u isto vreme. Imas klinaca koji ko od sale prihvate da spavaju nocu, a ima i onih s kojima godinama muku mucis - cim se smrkne, oni budni da budniji biti ne mogu. I nista ne pomaze da im ne das da spavaju preko dana - taki im bioritam. Nocne 'tice od rodjenja.Sem toga, moras da uzmes u obzir da ne moze svako da priusti baby sitter-a, da nema svako roditelje u blizini i da postoje situacije kad hteo-ne hteo, moras da povedes klince sa sobom u vecernjim casovima.Lako je generalizovati. Isuvise lako.


Je li bre, jel' to iz iskustva? Neće biti da se tu ništa ne može. Roditelj postavlja granice, a ne dete. Dakle, opet je problem u roditelju.
Jukie Jukie 16:13 27.08.2011

Re: ako ja znam da citam

mikimedic

.ovde nisu tema majke koje imaju malu decu nego majke koje zloupotrebljavaju cinjenicu da imaju malu decu. a ta zloupotreba ukljucuje i nasilje prema deci. to nije zasmetalo briznim komentatorima koji aludiraju na martinine frustracije?bas me zanima da li se gornji primer moze okarakterisati kao nasilje u porodici?

Tako malo dete i ne zna šta ga je snašlo. Mnogo je gore kad si malo stariji (npr. 5-6 godina) pa te isto tako vuku svuda za ruku, i onda se prvo ljute što trčiš napred a posle se ljute što ne ideš brže, a ne ideš brže zato što te bole noge jer su dvaput kraće od nogu odraslog tako da praviš dvaput više pokreta, i što ti je upao šljunak u sandalice (koje btw uopšte nisu nešto što detetu treba obuti ako planiraš pešačenje - postoje patike) i što ti je upalo razno trunje u oko pa pokušavaš da staneš i da obrišeš to oko. Ne, ako za tri sata ne prepešačite pola grada i u jednom cugu ne odete na deset mesta ništa niste uradili. Svet će stati ako se slučajno errands rasporede na dva dana i sve mora baš sada da se uradi.
mikimedic mikimedic 16:15 27.08.2011

Re: ako ja znam da citam

ovde bi me interesovao i način i metodologija dolaženja do saznanja;


dolazenja do saznjanja o hipotetickoj situaciji?


I tako dalje, i tako niže...
Jebote, mister džentlmen, vrati taj kišobran u futrolu i idi mačuj se sa nekim drugim oko nečeg ozbiljnog.


trenutno od ovog nema nista ozbiljnije.

jer isti ljudi koji ovako zloupotrebljavaju decu su oni koji grade kuce ilegalno.

i svercuju se u prevozu.


mikimedic mikimedic 16:16 27.08.2011

Re: ako ja znam da citam

A to što ti kažeš da ona misli, pa što to nije i napisala nego nešto sasvim drugo?



ne, napisala je bas ono sto misli. ja citirah delove koje vecina komentatora previdja.
mikimedic mikimedic 16:18 27.08.2011

Re: ako ja znam da citam

Lako je generalizovati.

Isuvise lako.



veoma.

aj ti meni kazi bez obzira na navike spavanja sta ce dete posle devet u restoranu?

sta ce roditelji malog deteta posle devet u restoranu, ako nemaju pare za bebi sitera?

aha, boli, boli koliko je
seroliver seroliver 16:22 27.08.2011

Re: Put u središte Bloga

freehand
Ovo je prava blogospeleologija.
Sve niže i sve dublje, i sve niže i sve dublje...
A život kaže da se zbog ovakvih budalaština čovek obvezatno zastidi, pre ili kasnije.

Nego, čuvanje materice zna da proizvede frustracije.
I to gadne.


Bolest ne bira medicina ne leci

mikimedic mikimedic 16:23 27.08.2011

Re: ako ja znam da citam

:))))

Uboli smo gde boli, a Miki?

Klinci navece u restoranu?

U vreme kad bi, kako ti ono rece, "trebalo da spavaju"?

E, pa, da ti kaze ova "neisuksna" mama - ne spavaju sva deca u isto vreme. Imas klinaca koji ko od sale prihvate da spavaju nocu, a ima i onih s kojima godinama muku mucis - cim se smrkne, oni budni da budniji biti ne mogu. I nista ne pomaze da im ne das da spavaju preko dana - taki im bioritam. Nocne 'tice od rodjenja.

Sem toga, moras da uzmes u obzir da ne moze svako da priusti baby sitter-a, da nema svako roditelje u blizini i da postoje situacije kad hteo-ne hteo, moras da povedes klince sa sobom u vecernjim casovima.

Lako je generalizovati.

Isuvise lako.


a sad cu da napisem i ovo pa me lincujte.

pre nekoliko godina, ono djubre od vucica sa klincem u meku kod kaplara. iza mene, nekoliko koraka. vucic, pa dete. ja sam ispred i naravno otvaram onu malu kapiju i pridrzavam je rukom da ne bi zveknula gospodina i dete mu. naravno ocekujem da ce da je prihvati i onda propusti svoje dete.

ne, dok ja drzim kapiju gospodin nonsalantno prolazi podignutog nosa. u nekom trenutku sam pustio kapiju, na njegovo ogromno cudjenje.
freehand freehand 16:26 27.08.2011

Re: ako ja znam da citam

ali potpisujem da je ovo što je napisala u 90% slučajeva tačno. Bar je takvo moje iskustvu.

Ti potpisuješ ono što je ona napisala, tačno u 90% slučajeva, a na osnovu tvog iskustva...
A ja mislim da je ona dobila nekakav redakcijski zadatak da talasa gurajući prst u oko i dižući malograđanski mulj sa dna bloga. Pa ona to radi kako misli da to treba raditi.
A i vreme je bilo da dobijemo feminine AlexL'ambroziju
I da ti kažem - daleko ti bolje ide nepostojano s.
elis elis 16:34 27.08.2011

Re: ako ja znam da citam

mikimedic
:))))

Uboli smo gde boli, a Miki?

Klinci navece u restoranu?

U vreme kad bi, kako ti ono rece, "trebalo da spavaju"?

E, pa, da ti kaze ova "neisuksna" mama - ne spavaju sva deca u isto vreme. Imas klinaca koji ko od sale prihvate da spavaju nocu, a ima i onih s kojima godinama muku mucis - cim se smrkne, oni budni da budniji biti ne mogu. I nista ne pomaze da im ne das da spavaju preko dana - taki im bioritam. Nocne 'tice od rodjenja.

Sem toga, moras da uzmes u obzir da ne moze svako da priusti baby sitter-a, da nema svako roditelje u blizini i da postoje situacije kad hteo-ne hteo, moras da povedes klince sa sobom u vecernjim casovima.

Lako je generalizovati.

Isuvise lako.


a sad cu da napisem i ovo pa me lincujte.

pre nekoliko godina, ono djubre od vucica sa klincem u meku kod kaplara. iza mene, nekoliko koraka. vucic, pa dete. ja sam ispred i naravno otvaram onu malu kapiju i pridrzavam je rukom da ne bi zveknula gospodina i dete mu. naravno ocekujem da ce da je prihvati i onda propusti svoje dete.

ne, dok ja drzim kapiju gospodin nonsalantno prolazi podignutog nosa. u nekom trenutku sam pustio kapiju, na njegovo ogromno cudjenje.


Ok, miki, prvo, niko te neće linčovati. Drugo, kakve ovo veze ima sa gornjim tekstom? Naravno da je scena kojoj si svedočio odvratna, naravno da postoje primeri roditeljstva koji u čoveku pokrenu sasvim opravdan gnev, ali nemoj mi samo reći da ti je promaklo da Martina-Koja-Čuva-Matericu ovde govori o vlastitoj frustraciji. Meta njene oštre tastature (eh, još da je s pismenošću udružiti, možda bi na nešto sve to i ličilo) nisu nemarni i neodgovorni roditelji, barem ne samo oni. Kakva crna kritika anomalije. Ova devojka prosto ne može da podnese decu, niti sebe u blizini dece i to je k tomu tako. Pa nek' sad mene linčuju zbog ove opservacije.
bluestar bluestar 16:34 27.08.2011

Re: ako ja znam da citam

mikimedic

pre nekoliko godina, ono djubre od vucica sa klincem u meku kod kaplara. iza mene, nekoliko koraka. vucic, pa dete. ja sam ispred i naravno otvaram onu malu kapiju i pridrzavam je rukom da ne bi zveknula gospodina i dete mu. naravno ocekujem da ce da je prihvati i onda propusti svoje dete.

ne, dok ja drzim kapiju gospodin nonsalantno prolazi podignutog nosa. u nekom trenutku sam pustio kapiju, na njegovo ogromno cudjenje.




nisam iznenadjen da se nije ni zahvalio. prepotentni kreten. meni je frapantna slicnost izmedju njega i cede jovanovica. kao da su braca.


drnzvrc drnzvrc 16:40 27.08.2011

Re: ako ja znam da citam

freehand
ali potpisujem da je ovo što je napisala u 90% slučajeva tačno. Bar je takvo moje iskustvu.Ti potpisuješ ono što je ona napisala, tačno u 90% slučajeva, a na osnovu tvog iskustva...A ja mislim da je ona dobila nekakav redakcijski zadatak da talasa gurajući prst u oko i dižući malograđanski mulj sa dna bloga. Pa ona to radi kako misli da to treba raditi. A i vreme je bilo da dobijemo feminine AlexL'ambrozijuI da ti kažem - daleko ti bolje ide nepostojano s.


Pa ako ćemo precizno, u 90,38% slučajeva je tačno.

Uopšte me ne zanima zašto je to napisala.
Ali, radim sa ljudima. Nedeljno mi dođe bar nekoliko takvih “Slučajeva”
vojnicic vojnicic 16:48 27.08.2011

Re: ako ja znam da citam

ali nemoj mi samo reći da ti je promaklo da Martina-Koja-Čuva-Matericu ovde govori o vlastitoj frustraciji.


freehand freehand 16:56 27.08.2011

Re: ako ja znam da citam

mikimedic
Lako je generalizovati.

Isuvise lako.



veoma.

aj ti meni kazi bez obzira na navike spavanja sta ce dete posle devet u restoranu?

sta ce roditelji malog deteta posle devet u restoranu, ako nemaju pare za bebi sitera?

aha, boli, boli koliko je


Prvo, Miki - šta tebe briga šta će moja deca sa mnom u restoranu, kad god, dok tebe direktno ne ugrožavaju?
Ili si ti za uvođenje KINDER VERBOTEN restorana?

"Izvođenje dece mlađe od 16 godina iz kuće/stana posle 21.00 časova biće najstrože kažnjeno"

I da se organizuje i bebi-šinterska služba? Pa da vidimo - ako nemaš za bebi-sitera - platićeš bebi-šintera!

I da se deci mlađoj od 16 godina zabrani ulaz u javne ustanove i gradski prevoz, obavezno!
Ne može čovek ni da se švercuje kako treba a da ga neki kmekavci i drekavci ne ometaju u koncentrisanom skeniranju potencijalnih ridžovana!

maca22 maca22 17:29 27.08.2011

Re: ako ja znam da citam

freehand
Prvo, Miki - šta tebe briga šta će moja deca sa mnom u restoranu, kad god, dok tebe direktno ne ugrožavaju?
Ili si ti za uvođenje KINDER VERBOTEN restorana?

"Izvođenje dece mlađe od 16 godina iz kuće/stana posle 2javascript:;1.00 časova biće najstrože kažnjeno"

I da se organizuje i bebi-šinterska služba? Pa da vidimo - ako nemaš za bebi-sitera - platićeš bebi-šintera!

I da se deci mlađoj od 16 godina zabrani ulaz u javne ustanove i gradski prevoz, obavezno!
Ne može čovek ni da se švercuje kako treba a da ga neki kmekavci i drekavci ne ometaju u koncentrisanom skeniranju potencijalnih ridžovana!

Ja se slazem.
"Zona bez dece" postaje novi trend

mariopan mariopan 17:53 27.08.2011

Re: ako ja znam da citam

mikimedic
A to što ti kažeš da ona misli, pa što to nije i napisala nego nešto sasvim drugo?



ne, napisala je bas ono sto misli. ja citirah delove koje vecina komentatora previdja.

Pa to što misli, to me i brine
mikimedic mikimedic 20:00 27.08.2011

Re: ako ja znam da citam

Ok, miki, prvo, niko te neće linčovati. Drugo, kakve ovo veze ima sa gornjim tekstom? Naravno da je scena kojoj si svedočio odvratna, naravno da postoje primeri roditeljstva koji u čoveku pokrenu sasvim opravdan gnev, ali nemoj mi samo reći da ti je promaklo da Martina-Koja-Čuva-Matericu ovde govori o vlastitoj frustraciji. Meta njene oštre tastature (eh, još da je s pismenošću udružiti, možda bi na nešto sve to i ličilo) nisu nemarni i neodgovorni roditelji, barem ne samo oni. Kakva crna kritika anomalije. Ova devojka prosto ne može da podnese decu, niti sebe u blizini dece i to je k tomu tako. Pa nek' sad mene linčuju zbog ove opservacije.


nisam iznenadjen da se nije ni zahvalio. prepotentni kreten. meni je frapantna slicnost izmedju njega i cede jovanovica. kao da su braca.


hhm morao sam da odem na neku veceru pa nadam se da cu dobiti opravdano. tek da proverim kako se deca izvode u restorane posle devet.

elem, nisam hteo eksplicitno da zavrsim gornju pricu, mislio sam da je zakljucak ocigledan. kapija je tresnula dete i gospodin vucic je popizdeo.

e trebalo je da videti njegovu facu tad, a i neposredno posle - u trenutku kad je dobio odgovor na birane reci koje mi je uputio.


mikimedic mikimedic 20:06 27.08.2011

Re: ako ja znam da citam

Prvo, Miki - šta tebe briga šta će moja deca sa mnom u restoranu, kad god, dok tebe direktno ne ugrožavaju?


ja govorim iskljucivo o situacijama kada ta deca mene direktno ugrozavaju. a to je slucaj u 90% situacija kada je dete posle 9 sati u restoranu.

I da se organizuje i bebi-šinterska služba? Pa da vidimo - ako nemaš za bebi-sitera - platićeš bebi-šintera!


ja bih pre uveo sintersku sluzbu za neodgovorne roditelje.


freehand freehand 20:19 27.08.2011

Re: ako ja znam da citam

ja govorim iskljucivo o situacijama kada ta deca mene direktno ugrozavaju. a to je slucaj u 90% situacija kada je dete posle 9 sati u restoranu.

Gledaju te zažagrenim krmeljavim okicama i kmeče tebi u inat?
Podriguju i prde dok ti krljaš Karađorđevu?
Srču i jedu masnim rukama?
Preteći drže escajg sve tebe nišaneći?


BTW - šta ćeš ti, Miki, u restoranu posle 9?
Šta ćemo ako se Grof pojavi pa se razulari? Ili Karagaća?!
mikimedic mikimedic 20:23 27.08.2011

Re: ako ja znam da citam

Gledaju te zažagrenim krmeljavim okicama i kmeče tebi u inat?


ne meni u inat, samo kmece. nekad i gledaju zazagrenim krmeljavim okicama, ali ne u inat.


Podriguju i prde dok ti krljaš Karađorđevu?


ne znam da li klinci mogu da prde.

Srču i jedu masnim rukama?
Preteći drže escajg sve tebe nišaneći?


ne, samo jurcaju naokolo praveci dreku i galamu. a revnosni roditelji sa blazenim osmesima na licu ih gledaju i misle kako su svi odusevljeni sto eto bas oni imajuu tako lepu decu.
maca22 maca22 20:26 27.08.2011

Re: ako ja znam da citam

mikimedic
ne, samo jurcaju naokolo praveci dreku i galamu. a revnosni roditelji sa blazenim osmesima na licu ih gledaju i misle kako su svi odusevljeni sto eto bas oni imajuu tako lepu decu.

http://shine.yahoo.com/channel/parenting/the-no-kids-allowed-movement-is-spreading-2516110

Free, postoje baksuzi, a postoje i bahati ljudi koji pustaju da deca maltertiraju druge. Niko to nije duzan da trpi.
mikimedic mikimedic 20:33 27.08.2011

Re: ako ja znam da citam

bahati ljudi koji pustaju da deca maltertiraju druge


o ovome pricamo. nikad nisam imao nikakav problem sa predivnom decom koja imaju odgovorne roditelje.
freehand freehand 20:41 27.08.2011

Re: ako ja znam da citam

mikimedic
bahati ljudi koji pustaju da deca maltertiraju druge


o ovome pricamo. nikad nisam imao nikakav problem sa predivnom decom koja imaju odgovorne roditelje.

Jebiga, Miki, to je problem sa nick-ovima: da sam znao da si to Ti - ne bih pujdao ove moje za tvoj sto da ti kradu majonez i traže kintu...
Izvini brate, šta da ti kažem.
omega68 omega68 21:28 27.08.2011

Re: ako ja znam da citam

ne, samo jurcaju naokolo praveci dreku i galamu. a revnosni roditelji sa blazenim osmesima na licu ih gledaju i misle kako su svi odusevljeni sto eto bas oni imajuu tako lepu decu.

Tebra, tebi pod htno treba Martina ili maca22
ili kuče
jedan.kub jedan.kub 21:30 27.08.2011

Re: ako ja znam da citam

Pa ako ćemo precizno, u 90,38% slučajeva je tačno.

Uopšte me ne zanima zašto je to napisala.
Ali, radim sa ljudima. Nedeljno mi dođe bar nekoliko takvih “Slučajeva”


Pa dobro, ako je nerviraju neka im se pridruži, neka i ona uzme svoju VIP karticu.

Ljudi su po pravilu uljudni i svaka majka pa i otac našao se ne jednom u takvoj situaciji. Deca inače brzo rastu.
drnzvrc drnzvrc 21:37 27.08.2011

Re: ako ja znam da citam

jedan.kub
Pa ako ćemo precizno, u 90,38% slučajeva je tačno.Uopšte me ne zanima zašto je to napisala.Ali, radim sa ljudima. Nedeljno mi dođe bar nekoliko takvih “Slučajeva” Pa dobro, ako je nerviraju neka im se pridruži, neka i ona uzme svoju VIP karticu.Ljudi su po pravilu uljudni i svaka majka pa i otac našao se ne jednom u takvoj situaciji. Deca inače brzo rastu.


Brzo, nego šta. Nego to sam joj i ja preporučio, ali mi još nije odgovorila... Ja inače mnogo volim da se žrtvujem...
mikimedic mikimedic 21:53 27.08.2011

Re: ako ja znam da citam

Tebra, tebi pod htno treba Martina ili maca22


mozda njih dve zajedno

ili kuče


prepustam tebi.
jednatanja jednatanja 15:50 27.08.2011

Mislim da

polarizuješ iz neznanja. Možda ima "iskorišćavanja" kao što kažeš, jer ima nevaspitanih roditelja, i dece, isto koliko i nevaspitanih omladinaca ili penzionera verovatno, ali ne verujem da će većina majki namerno da tegli dete po vrelim bankama ako ima uslova da ga ostavi s nekim. Ja svoju decu moram da vodim ama baš svugde jer nemam ni majke, ni svekrve, ni rodbine da mi ih pričuva. Pa verovatno izgleda kao da dete vodim tamo gde mu nije mesto (lekari, banke, večera kod prijatelja koji nemaju dece), ali ja drugog izbora zaista nemam, a privilegije "propuštanja" ni kao trudnica, ni kao majka sa malom decom nisam dobijala. Jednom sam se strovalila iz tramvaja sa kolicima jer niko od ljudi koji su hteli da uđu nije našao za shodno da mi pomogne. Naslov ti je
mikimedic mikimedic 15:53 27.08.2011

Re: Mislim da

Mislim da
polarizuješ iz neznanja. Možda ima "iskorišćavanja" kao što kažeš, jer ima nevaspitanih roditelja, i dece, isto koliko i nevaspitanih omladinaca ili penzionera verovatno, ali ne verujem da će većina majki namerno da tegli dete po vrelim bankama ako ima uslova da ga ostavi s nekim. Ja svoju decu moram da vodim ama baš svugde jer nemam ni majke, ni svekrve, ni rodbine da mi ih pričuva. Pa verovatno izgleda kao da dete vodim tamo gde mu nije mesto (lekari, banke, večera kod prijatelja koji nemaju dece), ali ja drugog izbora zaista nemam, a privilegije "propuštanja" ni kao trudnica, ni kao majka sa malom decom nisam dobijala. Jednom sam se strovalila iz tramvaja sa kolicima jer niko od ljudi koji su hteli da uđu nije našao za shodno da mi pomogne. Naslov ti je


ne, martina uopste ne polarizuje vec govori o konkretnoj zloupotrebi dece, shodno tome i naslov.

Džabe si cepala matericu. Ti si nikakva majka.

prica se ne odnosi na sve majke sa malom decom vec na majke koje zloupotrebljavaju malu decu.

sto si se ti nasla prozvana?
aleksandarz92 aleksandarz92 15:56 27.08.2011

Re: Mislim da

ne, martina uopste ne polarizuje vec govori o konkretnoj zloupotrebi dece, shodno tome i naslov.

Ne. Ona govori o "jadnicima" koji su u redu. Zloupotreba dece (ako uopšte postoji) je baš i ne zanima.
mlekac mlekac 15:56 27.08.2011

Re: Mislim da

mikimedic
Mislim da
polarizuješ iz neznanja. Možda ima "iskorišćavanja" kao što kažeš, jer ima nevaspitanih roditelja, i dece, isto koliko i nevaspitanih omladinaca ili penzionera verovatno, ali ne verujem da će većina majki namerno da tegli dete po vrelim bankama ako ima uslova da ga ostavi s nekim. Ja svoju decu moram da vodim ama baš svugde jer nemam ni majke, ni svekrve, ni rodbine da mi ih pričuva. Pa verovatno izgleda kao da dete vodim tamo gde mu nije mesto (lekari, banke, večera kod prijatelja koji nemaju dece), ali ja drugog izbora zaista nemam, a privilegije "propuštanja" ni kao trudnica, ni kao majka sa malom decom nisam dobijala. Jednom sam se strovalila iz tramvaja sa kolicima jer niko od ljudi koji su hteli da uđu nije našao za shodno da mi pomogne. Naslov ti je


ne, martina uopste ne polarizuje vec govori o konkretnoj zloupotrebi dece, shodno tome i naslov.

prica se ne odnosi na sve majke sa malom decom vec na majke koje zloupotrebljavaju malu decu.

sto si se ti nasla prozvana?


Miki, bar ti bi, kao pravnik, trebalo da znas da se ne moze govoriti o zloupotrebi ako ne postoje dokazi. U ovom slucaju, ona je videla mladju zenu kako sa bebom ulazi u banku.

To su jedine poznate cinjenice.

Ne znamo ni da li je ta zena majka tom detetu, ni da li je morala da ga nosi sa sobom ni zasto.

Znaci, cista spekulacija.

Uz to vrlo neukusno naslovljena.


mikimedic mikimedic 16:03 27.08.2011

Re: Mislim da

Zloupotreba dece (ako uopšte postoji) je baš i ne zanima.


Zašto si, gospođo, izvela bebu po tropskoj vrelini? Zašto beba nije ostala sa tatom u hladovini?

Zašto jednostavno nisi mogla da uđeš u banku i kažeš: „Izvinite, jel ne bi bio problem da uđem preko reda? Imam bebu ispred, a jako je vruće pa bih što pre da je odvedem u stan?".

Taman posla! Bolje da nam dernjanjem staviš do znanja da si majka koja se muči i koja vrištanje trpi noćima, dok ti se dete najpre kuva na 30+, a potom nezdravo hladi u neprirodno klimatizovanoj banci sa svim penzosima, nervoznom studentarijom i džangrizavim ženturačama.
Džabe si cepala matericu. Ti si nikakva majka.


potpisujem svaku martininu rec i mislim da je vrlo ocigledno objasnila sta misli o maltretiranju samog deteta.
mikimedic mikimedic 16:06 27.08.2011

Re: Mislim da

Miki, bar ti bi, kao pravnik, trebalo da znas da se ne moze govoriti o zloupotrebi ako ne postoje dokazi. U ovom slucaju, ona je videla mladju zenu kako sa bebom ulazi u banku.


ne, ona je videla:

ona uzima bebu iz kolica, on ostaje sa kolicima ispred, na klupi u debelom ladu. Ona ulazi u banku, a pre ulaska je ili uštinula dete ili ne znam ni ja šta. U svakom slučaju, uradila je nešto i dete je počelo da plače.


ova poslednja recenica moze biti subjektivni dozivljaj, ali mislim da su cinjenice o kolicima i ocu van banke proverljive (bar bile u tom trenutku).

ako je cela prica izmisljena, to je onda vec nesto drugo.

To su jedine poznate cinjenice.

Ne znamo ni da li je ta zena majka tom detetu, ni da li je morala da ga nosi sa sobom ni zasto.

Znaci, cista spekulacija.


ne, nisu - poznate cinjenice su i da je otac sa kolicima ostao ispred banke. naravno, kazem postoji mogucnost da je cela prica izmisljena, kao sto postoji i mogucnost da svaki blog koji bilo ko napise izmisljen (osim naravno blogova o drugom svetskom ratu).

Uz to vrlo neukusno naslovljena.



Džabe si cepala matericu. Ti si nikakva majka.
mlekac mlekac 16:10 27.08.2011

Re: Mislim da

mikimedic
Miki, bar ti bi, kao pravnik, trebalo da znas da se ne moze govoriti o zloupotrebi ako ne postoje dokazi. U ovom slucaju, ona je videla mladju zenu kako sa bebom ulazi u banku.


ne, ona je videla:

ona uzima bebu iz kolica, on ostaje sa kolicima ispred, na klupi u debelom ladu. Ona ulazi u banku, a pre ulaska je ili uštinula dete ili ne znam ni ja šta. U svakom slučaju, uradila je nešto i dete je počelo da plače.


ova poslednja recenica moze biti subjektivni dozivljaj, ali mislim da su cinjenice o kolicima i ocu van banke proverljive (bar bile u tom trenutku).

ako je cela prica izmisljena, to je onda vec nesto drugo.


Da ponovim - odakle zna da su to otac i majka doticne bebe?

Je li im proveravala dokumenta?

Sem toga, ako nisi znao, vecina klinaca reaguje placem na naglu promenu temperature. To jest, ako je sa 35+ usetala u banku u kojoj je, verovatno, oko 22, beba je reagovala placem, jer, zamisli, kod malih beba termoregulacija jos uvek nije razvijena!

Sem toga, logicnije je uneti dete u rashladjenu banku nego ga ostaviti napolju, na vrucini.
freehand freehand 16:12 27.08.2011

Re: Mislim da

potpisujem svaku martininu rec i mislim da je vrlo ocigledno objasnila sta misli o maltretiranju samog deteta.

Naročito deo u kome beba treba da ostane na prijatnih 38 u hladu, umesto da bude uneta u odvratnu klimatizovanu banku, samo da bi nervirala mladu&nadrndanu&nafuranu blogerku?!
A time i mladog&plemenitog gospara Mikija?
elis elis 16:14 27.08.2011

Re: Mislim da

freehand
potpisujem svaku martininu rec i mislim da je vrlo ocigledno objasnila sta misli o maltretiranju samog deteta.

Naročito deo u kome beba treba da ostane na prijatnih 38 u hladu, umesto da bude uneta u odvratnu klimatizovanu banku, samo da bi nervirala mladu&nadrndanu&nafuranu blogerku?!
A time i mladog&plemenitog gospara Mikija?


Pusti, freehand, šta zna dete šta je tekst, dete uzme i napiše.
NNN NNN 16:16 27.08.2011

Re: Mislim da

Shodno tome i naslov.

Džabe si cepala matericu.
Miki se razume u matericu k'o i Martina ...

Ne cepa se materica (osim u teškim, po život opasnim slučajevima) nego nego nešto drugo, ali treba imati muda pa napisati u naslovu pička.

Tako da je naslov ne samo odvratan nego i činjenično netačan.

Ali cilj (komentari) opravdava sredstvo (tekst).
(hejt za Martinu )
mrale54 mrale54 16:29 27.08.2011

Re: Mislim da

mikimedic


Džabe si cepala matericu. Ti si nikakva majka.


E, vala, lepo si joj rek'o!
I, to sve po rezoluciji 1244!
mlekac mlekac 16:40 27.08.2011

Re: Mislim da

mikimedic



Džabe si cepala matericu. Ti si nikakva majka.



Kamo nestade EDIT?

Je li Miki?

Ja nikad nisam pretendovala da budem supermama, a ti PONOVO baratas neproverenim cinjenicama.

Nit poznajes mene, nit' poznajes moju decu.

Prema tome, ne mozes da znas ni kakava sam majka ni kako su mi deca vaspitana.

Al' ako ces se osecati manje isfrustrirano - aferim!
mlekac mlekac 16:41 27.08.2011

Re: Mislim da

mrale54
mikimedic


Džabe si cepala matericu. Ti si nikakva majka.


E, vala, lepo si joj rek'o!
I, to sve po rezoluciji 1244!


Mrale, druze, ne poturaj glavu, sad ce i tebe da optuzi kako si nikakva majka!
mrale54 mrale54 17:04 27.08.2011

Re: Mislim da

mlekac
mrale54
mikimedic


Džabe si cepala matericu. Ti si nikakva majka.


E, vala, lepo si joj rek'o!
I, to sve po rezoluciji 1244!


Mrale, druze, ne poturaj glavu, sad ce i tebe da optuzi kako si nikakva majka!



Pa, šta da radim kad mi je plitka!
Mislim materica!
Nego - jel' njemu dobro - još nije pomenuo Kosovo?
mikimedic mikimedic 20:18 27.08.2011

Re: Mislim da

Da ponovim - odakle zna da su to otac i majka doticne bebe?

Je li im proveravala dokumenta?




pa sta i da nije otac - da je svaler, brat od tetke, muz od leve svastike desne polusestre?

ostavila je kolica kod coveka koji god da je i koji ce je ocigledno cekati, uzela dete i otisla u banku.

sta bi ti uradila da si na njenom mestu?

Sem toga, ako nisi znao, vecina klinaca reaguje placem na naglu promenu temperature. To jest, ako je sa 35+ usetala u banku u kojoj je, verovatno, oko 22, beba je reagovala placem, jer, zamisli, kod malih beba termoregulacija jos uvek nije razvijena!


pa onda utoliko gore? koja odgovorna majka bi priredila bespotrebnu naglu promenu temperature svojoj bebi?

'ebote, ti dajes argumente koji potvrdjuju moje stavove, hvala na podrsci! samo nastavi tako. udruzenim snagama cemo definitivno pobiti tvoje pocetno stanoviste.

Sem toga, logicnije je uneti dete u rashladjenu banku nego ga ostaviti napolju, na vrucini.


ahm - znaci nagla promena temperature je ipak dobra za dete?

(smajlic koji prikazuje jednog ludog u neprikladnoj pozi sa zbunjenim)
mikimedic mikimedic 20:20 27.08.2011

Re: Mislim da

Naročito deo u kome beba treba da ostane na prijatnih 38 u hladu, umesto da bude uneta u odvratnu klimatizovanu banku, samo da bi nervirala mladu&nadrndanu&nafuranu blogerku?!
A time i mladog&plemenitog gospara Mikija?


aha.

pitaj mlekac, ona bar ima iskustva sa tim. bebe lose reaguju na naglu promenu temperature.
mlekac mlekac 20:23 27.08.2011

Re: Mislim da

mikimedic
Da ponovim - odakle zna da su to otac i majka doticne bebe?

Je li im proveravala dokumenta?




pa sta i da nije otac - da je svaler, brat od tetke, muz od leve svastike desne polusestre?

ostavila je kolica kod coveka koji god da je i koji ce je ocigledno cekati, uzela dete i otisla u banku.

sta bi ti uradila da si na njenom mestu?

Sem toga, ako nisi znao, vecina klinaca reaguje placem na naglu promenu temperature. To jest, ako je sa 35+ usetala u banku u kojoj je, verovatno, oko 22, beba je reagovala placem, jer, zamisli, kod malih beba termoregulacija jos uvek nije razvijena!


pa onda utoliko gore? koja odgovorna majka bi priredila bespotrebnu naglu promenu temperature svojoj bebi?

'ebote, ti dajes argumente koji potvrdjuju moje stavove, hvala na podrsci! samo nastavi tako. udruzenim snagama cemo definitivno pobiti tvoje pocetno stanoviste.

Sem toga, logicnije je uneti dete u rashladjenu banku nego ga ostaviti napolju, na vrucini.


ahm - znaci nagla promena temperature je ipak dobra za dete?

(smajlic koji prikazuje jednog ludog u neprikladnoj pozi sa zbunjenim)


Miki, pa zar ti nisi u restoranu? Proslo 21...

Slusaj, moz' da pokusavas da spinujes, al' nesto ti danaske ne ide od tastature. Valjda ti smeta vrucina?

U svakom slucaju, posto sam obecala podmlatku da oslobodim komp da moz' da se pozabavi FB pre nego sto mora u krpe - odgovoricu ti, mozda, posle. Ako ne zaboravim.

Ovo cisto da se ne osetis zapostavljenim.

mikimedic mikimedic 20:26 27.08.2011

Re: Mislim da

Miki se razume u matericu k'o i Martina ...


a ti si bas mnogo pametan?
gde sam ja pomenuo rec materica?


mikimedic mikimedic 20:31 27.08.2011

Re: Mislim da

Kamo nestade EDIT?

Je li Miki?

Ja nikad nisam pretendovala da budem supermama, a ti PONOVO baratas neproverenim cinjenicama.

Nit poznajes mene, nit' poznajes moju decu.

Prema tome, ne mozes da znas ni kakava sam majka ni kako su mi deca vaspitana.

Al' ako ces se osecati manje isfrustrirano - aferim!


jeli - iskreno, jel i kod tebe neka prasa bila veceras, sta li?

na tvoj komentar da je naslov neukusan, ja sam citirao martininu poslednju recenicu - i hteo da naglasim da ta recenica objasnjava naslov jako dobro - jer je naglasak na toj konkretnoj osobi koja je ocigledno, po martini (a i po meni) nikakva majka.

jel si pila nesto veceras?
mikimedic mikimedic 20:37 27.08.2011

Re: Mislim da

Miki, pa zar ti nisi u restoranu? Proslo 21...


vratio se. kod mene je devet odavno proslo.

Slusaj, moz' da pokusavas da spinujes, al' nesto ti danaske ne ide od tastature. Valjda ti smeta vrucina?


kod mene je prijatno, hvala na pitanju. oko 22.


U svakom slucaju, posto sam obecala podmlatku da oslobodim komp da moz' da se pozabavi FB pre nego sto mora u krpe - odgovoricu ti, mozda, posle. Ako ne zaboravim.

Ovo cisto da se ne osetis zapostavljenim.


eh dobro je. ja taman mislio spemas se u restoran da ides.


mrale54 mrale54 21:06 27.08.2011

Re: Mislim da

A, ja se pitan, i dalje, gde nestade rez. 1244 i Kosovo?
Bravo Miki, majstore!!!!
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 15:51 27.08.2011

Mlade mame su super

Ma, ko ne voli mlade mame?
mlekac mlekac 15:52 27.08.2011

Prvo da priupitam

Mislim, znam da si plavusa, al' glava ponekad sluzi i za razmisljanje...

Mislis li zaista da je "debeli lad" pod nekim drvetom bolji od erkondisna u banci? I, usput, jesi li proverila dokumenta te zene i coveka, mislim, jesi li sa sigurnoscu ustanovila da su bracni par i roditelji toga deteta?

Postoji i institucija "baby sitter", znas. Znaci sasvim je moguce da ta devojka/zena radi za nekog, t.j. zaduzena je za cuvanje te bebe a usput su joj uvalili i da poplaca racune... A onaj koji je ceka napolju je njen decko. Kome ne ostavlja bebu jer je to NJEN posao.

Na primer.

Moze da postoji jos trista razlicitih objasnjenja zbog cega bi neko potegao sa bebom na placanje racuna, no, posto ti nisi majka nemam ni volje ni zelje da ti to objasnjavam. U stvari, kad bolje razmislim, ostani pri tome - pojedini ljudi zaista ne bi trebalo da ostavljaju potomstvo.
JJ Beba JJ Beba 16:10 27.08.2011

Re: Prvo da priupitam

Moze da postoji jos trista razlicitih objasnjenja zbog cega bi neko potegao sa bebom na placanje racuna, no, posto ti nisi majka nemam ni volje ni zelje da ti to objasnjavam. U stvari, kad bolje razmislim, ostani pri tome - pojedini ljudi zaista ne bi trebalo da ostavljaju potomstvo.

ja mislim da je tema odlična.

i ja vism po redovima u bankama ( 4 X za penzije roditeljima minimum, plus računi i ostalo) i primetila sam istu stvar kao Martina.
sad skoro, kad su se delile vojne poznije, u pošti punoj penzosa i mene, ušla je cela porodica - majka, ostac i dete i stali u red! kao nije mogao jedan od njih da ostane sa deteom na stolici u klimatizovanoj pošti. A matorci mučeni čekićaju, jedva stoje i niko ih ne ferma.

i ne kapiram što se napali Martinu.
skroz je ok, da ne kažem legitimno, da nekog nerviraju mala deca po redovima, mala vrišteća deca uopšte čak; , skroz je ok da neko reši da ne rađa decu...
postoji život i bez dece

Martina samo naped, potuno je zdravo to što te nerviraju vrišteča deca, deca po redovima, "ponosne" majke koje svojim decama traže mesto po autobusima i kojima deca služe ko džokeri.



preporuka
edit

Mislim, znam da si plavusa, al' glava ponekad sluzi i za razmisljanje...

atek ovo!!!!
mlekac mlekac 16:14 27.08.2011

Re: Prvo da priupitam

JJ Beba
Moze da postoji jos trista razlicitih objasnjenja zbog cega bi neko potegao sa bebom na placanje racuna, no, posto ti nisi majka nemam ni volje ni zelje da ti to objasnjavam. U stvari, kad bolje razmislim, ostani pri tome - pojedini ljudi zaista ne bi trebalo da ostavljaju potomstvo.

ja mislim da je tema odlična.

i ja vism po redovima u bankama ( 4 X za penzije roditeljima minimum, plus računi i ostalo) i primetila sam istu stvar kao Martina.
sad skoro, kad su se delile vojne poznije, u pošti punoj penzosa i mene, ušla je cela porodica - majka, ostac i dete i stali u red! kao nije mogao jedan od njih da ostane sa deteom na stolici u klimatizovanoj pošti. A matorci mučeni čekićaju, jedva stoje i niko ih ne ferma.

i ne kapiram što se napali Martinu.
skroz je ok, da ne kažem legitimno, da nekog nerviraju mala deca po redovima, mala vrišteća deca uopšte čak; , skroz je ok da neko reši da ne rađa decu...
postoji život i bez dece

Martina samo naped, potuno je zdravo to što te nerviraju vrišteča deca, deca po redovima, "ponosne" majke koje svojim decama traže mesto po autobusima i kojima deca služe ko džokeri.

preporuka


Bebo, nemam ja nista protiv da to nekog nervira - iznervira ponekad i mene, nije stvar u tome.

Ne volim generalizacije na osnovu neproverenih cinjenica. Nista drugo.

I ne volim neukusne naslove. Porodjaj nije "cepanje materice".

Naslov je ne samo neukusan, nego i uvredljiv.

EDIT:
Posto vidim da si umedjuvremenu dopisala:
JJ Beba
Mislim, znam da si plavusa, al' glava ponekad sluzi i za razmisljanje...


atek ovo!!!!


Namerno sam tako pocela - mislim, ako vec Martina smatra da moze da koristi uvredljive izraze za majke, zasto bi ja bila fina? (A posto sam prirodna plavusa, moze mi se! )


validni validni 16:16 27.08.2011

Re: Prvo da priupitam

mlekac
ostani pri tome - pojedini ljudi zaista ne bi trebalo da ostavljaju potomstvo


Ufff... čudo je šta žene mogu da kažu jedna drugoj...
mlekac mlekac 16:19 27.08.2011

Re: Prvo da priupitam

validni
mlekac
ostani pri tome - pojedini ljudi zaista ne bi trebalo da ostavljaju potomstvo


Ufff... čudo je šta žene mogu da kažu jedna drugoj...




Pa samo je podrzavam u odluci da nema dece - sta je tu cudno?
JJ Beba JJ Beba 16:21 27.08.2011

Re: Prvo da priupitam

Ne volim generalizacije na osnovu neproverenih cinjenica. Nista drugo.

ma daj mlekac šta se praviš luda sa tim činjenicama i dokazima.

ako već nisi primetila tu pojavu da majke zloupotrebljavaju svoju, ili ako takav sled događaja tako ne doživljavaš, onda nemoj ni ti da opovrgavaš Martininu tvrdnju takođe bez dokaza i činjenica.


fakat je da takva pojava postoji, mada možda tebe takva pojava ne nervira kao nekog drugog. to je sve.
smatram potpuno neumesnim reći plavuši da glava služi za razmišljanje samo zato što se ne slažeš sa njenim mišljenjem
i upšte, kao žena trebalo bi da pokažeš malo više solidarnosti sa plavušama i sterotipim o njima i njihovoj pameti

ne volim neukusne naslove. Porodjaj nije "cepanje materice".

Naslov je ne samo neukusan, nego i uvredljiv.

ja ne milim da uvredljiv, dapače takav slučaj je čest prilikom porođaja.

i uopšte, pa šta ako naslov nije po tvom ukusu? Nije ništa izmislila, nije nikog ogovarala, nije uradila ništa loše, šta više rekla je istinu o nekim majkama

drnzvrc drnzvrc 16:24 27.08.2011

Re: Prvo da priupitam

Ovo se lepo zakuvalo. Kaće rvanje u blato?
JJ Beba JJ Beba 16:30 27.08.2011

Re: Prvo da priupitam

Namerno sam tako pocela - mislim, ako vec Martina smatra da moze da koristi uvredljive izraze za majke, zasto bi ja bila fina? (A posto sam prirodna plavusa, moze mi se! )



u mom okruženju, a i pokušavam da takavo okruženje kreiram, u kome žene iskazuju solidarnost i sestrinstvo.
uvrede ove vrste su primitivne i ne bi trebalo da dolaze od strane žena.
dovoljno je što ih muška populacija poteže
mlekac mlekac 16:33 27.08.2011

Re: Prvo da priupitam

JJ Beba
Ne volim generalizacije na osnovu neproverenih cinjenica. Nista drugo.

ma daj mlekac šta se praviš luda sa tim činjenicama i dokazima.

ako već nisi primetila tu pojavu da majke zloupotrebljavaju svoju, ili ako takav sled događaja tako ne doživljavaš, onda nemoj ni ti da opovrgavaš Martininu tvrdnju takođe bez dokaza i činjenica.


fakat je da takva pojava postoji, mada možda tebe takva pojava ne nervira kao nekog drugog. to je sve.
smatram potpuno neumesnim reći plavuši da glava služi za razmišljanje samo zato što se ne slažeš sa njenim mišljenjem
i upšte, kao žena trebalo bi da pokažeš malo više solidarnosti sa plavušama i sterotipim o njima i njihovoj pameti

ne volim neukusne naslove. Porodjaj nije "cepanje materice".

Naslov je ne samo neukusan, nego i uvredljiv.

ja ne milim da uvredljiv, dapače takav slučaj je čest prilikom porođaja.

i uopšte, pa šta ako naslov nije po tvom ukusu? Nije ništa izmislila, nije nikog ogovarala, nije uradila ništa loše, šta više rekla je istinu o nekim majkama



Bebo, nije stvar u temi, nego u nacinu na koji je napisala tekst.

Ako tebi i mikiju to nije jasno - sorry.


freehand freehand 16:35 27.08.2011

Re: Prvo da priupitam

u mom okruženju, a i pokušavam da takavo okruženje kreiram, u kome žene iskazuju solidarnost i sestrinstvo.

A materinstvo smatrate zastranjivanjem? I decu lošom karmom i zlim udesom?
validni validni 16:42 27.08.2011

Re: Prvo da priupitam

mlekac

Pa samo je podrzavam u odluci da nema dece - sta je tu cudno?


Ništa čudno, nema čudno... da sam znao iskulirao bih sukob Profesionalne Majke i Svojomvoljom Nerotkinje.

P.S. Inače, Nerotkinja je u pravu glede zloupotrebe dece zarad nečekanja po redovima: sredina devedesetih aerodrom Tivat, čekiranje, red do podne, moja devojčica od dve ipo, oči krupne crne, lokne sitne isto crne... bez dreke - na umjetnički dojam.

Praštajte, iskušenje je bilo veliko...
JJ Beba JJ Beba 16:45 27.08.2011

Re: Prvo da priupitam

freehand
u mom okruženju, a i pokušavam da takavo okruženje kreiram, u kome žene iskazuju solidarnost i sestrinstvo.

A materinstvo smatrate zastranjivanjem? I decu lošom karmom i zlim udesom?

zatao si ti tu da me protumačiš, kao uvek
mlekac mlekac 16:54 27.08.2011

Re: Prvo da priupitam

validni
mlekac

Pa samo je podrzavam u odluci da nema dece - sta je tu cudno?


Ništa čudno, nema čudno... da sam znao iskulirao bih sukob Profesionalne Majke i Svojomvoljom Nerotkinje.

P.S. Inače, Nerotkinja je u pravu glede zloupotrebe dece zarad nečekanja po redovima: sredina devedesetih aerodrom Tivat, čekiranje, red do podne, moja devojčica od dve ipo, oči krupne crne, lokne sitne isto crne... bez dreke - na umjetnički dojam.

Praštajte, iskušenje je bilo veliko...


Samo da znas - NISAM profesionalna majka.

Imam malo vise dece, al' nikad nisam bila od onih mama koje ostaju u kuci i bave se iskljucivo porodicom. Nisam taj tip.

Ono, poslednjih godinu i po, od kako ne mogu da nadjem novi posao, vise sam kod kuce, al' veruj mi, to me samo ucvrscuje u stavu da jos vise postujem zene koje mogu i umeju da posvete zivot pozivu majke i domacice.

Meni to bas ne ide od ruke...

mirelarado mirelarado 17:02 27.08.2011

Re: Prvo da priupitam

fakat je da takva pojava postoji, mada možda tebe takva pojava ne nervira kao nekog drugog. to je sve.


Да, тема је заправо крајње банална, будући да многи људи злоупотребљавају сва доступна средства како не би чекали по редовима. Мене више нервирају они "преко везе", што их обезбеђење лепо спроведе до шалтера пред носом тужних чекача, или они габаритни што се прогурају у самопослузи, или пред трафиком. Можда је право питање зашто су банкарски и поштански службеници често неуки и преспори, зашто електроника не убрзава њихов рад, већ углавном служи као изговор да се посао не обави ("пао систем", "нови нам је програм", "нешто не иде"...), зашто се штеди на броју службеника, па од шест шалтера раде само два, итд. Не видим разлог за жучну расправу, тема за летње поподне уз кафицу, или сокић, са комшиницама. Текст је написан у младалачком маниру, заправо средњошколски, мислим да би то већина тинејџерки истоветно исказала, стога можда делује провокативно, али се све може свести на "има свакаквог света", "нико не воли чекање по редовима", "страшно је изустити ја не волим малу децу... (додати по жељи из богатог арсенала доконих чаврљања).
validni validni 17:04 27.08.2011

Re: Prvo da priupitam

mlekac
Samo da znas - NISAM profesionalna majka.


Ne napadam ja Vas (ni autorku bloga), samo pokušavam da spustim tenziju.

P.S. to malo više dece u mom slučaju znači troje.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 17:12 27.08.2011

Re: Prvo da priupitam

postoji život i bez dece


E ima ovde svashta da se prochita.
maca22 maca22 17:35 27.08.2011

Re: Prvo da priupitam

freehand
u mom okruženju, a i pokušavam da takavo okruženje kreiram, u kome žene iskazuju solidarnost i sestrinstvo.

A materinstvo smatrate zastranjivanjem? I decu lošom karmom i zlim udesom?

Sedi Free, bojim se da ti nece biti dobro. :)
mrale54 mrale54 17:58 27.08.2011

Re: Prvo da priupitam

freehand
u mom okruženju, a i pokušavam da takavo okruženje kreiram, u kome žene iskazuju solidarnost i sestrinstvo.

A materinstvo smatrate zastranjivanjem? I decu lošom karmom i zlim udesom?


Obratio si se na pogrešnu adresu!
Pitaj Peđu!
mlekac mlekac 18:02 27.08.2011

Re: Prvo da priupitam

mrale54
freehand
u mom okruženju, a i pokušavam da takavo okruženje kreiram, u kome žene iskazuju solidarnost i sestrinstvo.

A materinstvo smatrate zastranjivanjem? I decu lošom karmom i zlim udesom?


Obratio si se na pogrešnmu adresu!
Pitaj Peđu!


Pogresan putokaz, Mrale. Pedja onol'ko kuka sto mu drzava ne da da se zeni svojim deckom i da usvaja decu!
talicni talicni 18:20 27.08.2011

Re: Prvo da priupitam

JJ Beba
freehand
u mom okruženju, a i pokušavam da takavo okruženje kreiram, u kome žene iskazuju solidarnost i sestrinstvo.

A materinstvo smatrate zastranjivanjem? I decu lošom karmom i zlim udesom?

zatao si ti tu da me protumačiš, kao uvek

Ma pusti ga, il je opet citao vesti o Kosovu il je zaboravio da popije lekic.
omega68 omega68 18:37 27.08.2011

Re: Prvo da priupitam

dapače

dakuče?
Bebo, dobar ti avatar
mrale54 mrale54 19:00 27.08.2011

Re: Prvo da priupitam

mlekac
mrale54
freehand
u mom okruženju, a i pokušavam da takavo okruženje kreiram, u kome žene iskazuju solidarnost i sestrinstvo.

A materinstvo smatrate zastranjivanjem? I decu lošom karmom i zlim udesom?


Obratio si se na pogrešnmu adresu!
Pitaj Peđu!


Pogresan putokaz, Mrale. Pedja onol'ko kuka sto mu drzava ne da da se zeni svojim deckom i da usvaja decu!



Ama, grešiš!
Peđa ima dva pravna zastupnika!
Pobeda je njegova!
Samo da bidne uporan!!
freehand freehand 19:08 27.08.2011

Re: Prvo da priupitam

talicni
JJ Beba
freehand
u mom okruženju, a i pokušavam da takavo okruženje kreiram, u kome žene iskazuju solidarnost i sestrinstvo.

A materinstvo smatrate zastranjivanjem? I decu lošom karmom i zlim udesom?

zatao si ti tu da me protumačiš, kao uvek

Ma pusti ga, il je opet citao vesti o Kosovu il je zaboravio da popije lekic.

Pa ti u stvari jesi iz Taličnog ali nisi Averel?
Pa ti si La-jav-ko?!
talicni talicni 19:14 27.08.2011

Re: Prvo da priupitam

freehand
talicni
JJ Beba
freehand
u mom okruženju, a i pokušavam da takavo okruženje kreiram, u kome žene iskazuju solidarnost i sestrinstvo.

A materinstvo smatrate zastranjivanjem? I decu lošom karmom i zlim udesom?

zatao si ti tu da me protumačiš, kao uvek

Ma pusti ga, il je opet citao vesti o Kosovu il je zaboravio da popije lekic.

Pa ti u stvari jesi iz Taličnog ali nisi Averel?
Pa ti si La-jav-ko?!

Is that the best comeback you can muster? lol
gedza.73 gedza.73 19:33 27.08.2011

Re: Prvo da priupitam

kad su se delile vojne poznije, u pošti punoj penzosa...
A matorci mučeni čekićaju, jedva stoje i niko ih ne ferma

I ja sam stajao u stroju pred tim 'mucenim', debelouguzim oficircicima u stroju pa mwe niko nije fermao. A oni ionako ceo zivot nisu nista radili pa bi mogli malo i da stoje za te svoje visoke, nezaradjene penzije.
ako već nisi primetila tu pojavu da majke zloupotrebljavaju svoju, ili ako takav sled događaja tako ne doživljavaš, onda nemoj ni ti da opovrgavaš Martininu tvrdnju takođe bez dokaza i činjenica.

Bre, Bebo, i ti si se uvrzla. Pojedine plavuse, koje obozavam, da budem iskren, takodje znaju da iskoriste boju svoje kose pa jel treba da napisemo blog gde bi sve plavuse zbirno strpali u sponzoruse plitke pameti koje gledaju preko boje kose i velicine grudi, dok su im godine jos u snazi, i fejkovanih orgazama navataju poslodavce ili buduce muzeve koji ce im onda kupovati male torbice-novcanike.
smatram potpuno neumesnim reći plavuši da glava služi za razmišljanje

ili majkama da su cepale materice da ne bi cekale u redu.

Ako je doticna gospojica novinarka valjda je ucila nesto u te skole pa neka napise kritican tekst o zloupotrebljavanju dece.

'novinarka' je dete nazvala kmekavce.
Ja bih mogao da ovde lupim par vrlo prikladnih prideva za jedan deo plavusaste populacije sto bi izazvalo momentalno brisanje mene kao blogera tako da za sada rest maj kejs.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana