Sex| Zabava

Nema ničeg goreg od muškarca u krevetu

ana_radmilovic RSS / 03.09.2011. u 15:39

 

Da je muškarac grozno biće, a seks noćna mora (posebno ako se radi o seksu koji ima neke veze s brakom) - jasno je kao dan. Krivica je  "Istorijski gledano, nasilje nad ženama povezano je sa iskonskom podelom na ženu kao slabiju i muškarca kao jačeg. Tu se javlja linija nejednakosti između muškog i ženskog pola" , kao što se lepo u rečenici pojašnjava, iskonskog karaktera. Pradavna kao prvi greh i naše maglovito sećanje na taj arhineprijateljski i arhiuzurpatorski muški gen ne može da, osim na jungovski kolektvno nesvesnom, dosegne do te preistorijske nepravde. Muškarci i žene nisu isti - otkrićemo mnogo vekova kasnije i zaključiti da to jednostavno nije fer. Biologija je fuj - skoro kao ono kada ležiš pored uzurpatora u krevetu, gledaš ga kako se krupniji od tebe bahati i zauzima više mesta, uspava te blizina njegovog tela, uhvatiš sebe u primitivnom uživanju što to čudovište ima malje, odeš kod psihologa da pitaš je li sve u redu s tobom što ti se baš sviđa to što je viši, jači, a ti ga voliš umesto da ga odmah prijaviš policiji kao potencijalnu opasnost i spavaš s pištoljem pod jastukom, za svaki slučaj. "Nejednakost između muškog i ženskog pola" koja atavistički i mimo zdravog razuma privlači umesto da odbija - problem je zaostalosti društva, i da je razuma i napretka - ta bi nejednakost bila ukinuta a "linija" precrtana kao kredon nacrtan krug oko kojeg se okreće sva ova nesrećna ljudska rasa. Žene bi tako prestale da džabe cepaju materice, svet ionako nije bajno mesto a i ljudi je previše. "Tesno je brodovlje, tesan ležaj naš" napisao je 1957 Saint John Perse u jednoj knjizi i dobio Nobela. I tamo   čitava jedna oda "nejednakosti" gde ona i on ("on i ona, para dva" - što bi rekla Tamara Obrovac) ističu koliko je to jedna skladna različitost, gde sklad samo potvrđuje loše namere majke prirode ili već nekog Stvoritelja.

 

Od duga vremena pišem ovu stvar, srećno preseljena devetstvopedesethiljaditi put, dok gledam dorćolske krovove i mnogo neba s mog "tavana", i lišena sam  potrebe da oponiram tekstu o tome kako je bračni krevet pakao, a muškarac u tom krevetu potencijalni silovatelj. Jeste potencijalni silovatelj. Kao što je svaki živi ljudski stvor  potencijalni ubica. I kao što se najteža silovanja koja često i nisu fizička ali su vrlo doslovna, dešavaju van bračne ili bilo koje druge postolje, nego su mentalna, grozna, ne možeš ni da ih prijaviš policiji jer ne znaš ni da ih imenuješ.  Moj jedini prigovor na priču čiji naslov obećava sado-mazo horor s primesama socijalne drame je - mnogo je ružna. I mnogo jednolinijska. I zapravo, slažem se, postoji mnogo razloga za pisanje o ružnom (pisala nešto i ja, mada ne samo o ružnom), nego me je cela priča, nađavola,  podstakla na neželjenu misao o tome kako je život lep i kad je težak, a "nejednakost" uzrokovana različitošću polova estetski sasvim prijatna,   a krevet u kom leži taj različiti i nejednaki uzurpator često udoban, kao što su ramena "jačeg pola" sasvim po meri za nasloniti glavu i odmoriti se. Da ne govorim o tome kako može da nosi teške stvari i još ako ima dovoljno široka leđa da možeš da se skloniš iza njih kad je frka - ja sam sasvim saglasna s majkom prirodom i njenim viđenjem kako ti nejednaki polovi treba da budu napravljeni. 

 

 

 

 



Komentari (149)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

taube taube 15:45 03.09.2011

*

'odeš kod psihologa da pitaš je li sve u redu s tobom što ti se baš sviđa to što je viši, jači, a ti ga voliš umesto da ga odmah prijaviš policiji kao potencijalnu opasnost i spavaš s pištoljem pod jastukom, za svaki slučaj.' - fantastično ovo su i moje misli, kakva koincidencija

genijalan blog!
ana_radmilovic ana_radmilovic 15:49 03.09.2011

Re: *

taube
'odeš kod psihologa da pitaš je li sve u redu s tobom što ti se baš sviđa to što je viši, jači, a ti ga voliš umesto da ga odmah prijaviš policiji kao potencijalnu opasnost i spavaš s pištoljem pod jastukom, za svaki slučaj.' - fantastično ovo su i moje misli, kakva koincidencija

genijalan blog!


fala taube -:)

kako drugačije "protivu otmičara" nego pištolj pod jastuk i pravac kod psihologa ako padneš u napast da ti se otmičar dopadne (sindrom je to, štokholmski, nema drugog objašnjenja)
mariopan mariopan 16:02 03.09.2011

Re: *

Eh, nije o tome reč.

Svaka od nas koja je imala (ili sad ima) tog Muškarca, jačeg a nežnog, maljavog, udobnog da se na njega kao na jastuk nasloniš, da spokojno zaspiš uz njega, da te zagrli onako da se ničega ne bojiš, kao da je njegovo rame baš za tebe napravljeno, da ga slušaš kako diše pa i ako hrče to je muzika za tvoje uši , da ga voliš što je BAŠ takav.....ne može da razume kako neke žene godinama tuče, zlostavlja i ubija sve ljudsko u njoj neki nejaki, iskompleksirani, bolesni tip koji je na kraju, da overi svoje bolesno iživljavanje, još i...siluje?

Htedoh da dodam tvom naslovu " Nema ničeg goreg od TAKVOG muškarca u krevetu"...i neće oni nestati ako zažmurimo.

Drago mi je da si i ti upoznala nekog divnog uz koga sasvim spokojno zaspiš jer da nisi ne bi znala da napišeš sve ovo, kako je lepo imati PRAVOG muškarca pored sebe...ali to je privilegija, ne pravilo. Da znaš.

Pozdrav
ana_radmilovic ana_radmilovic 16:17 03.09.2011

Re: *

mariopan

Drago mi je da si i ti upoznala nekog divnog uz koga sasvim spokojno zaspiš jer da nisi ne bi znala da napišeš sve ovo, kako je lepo imati PRAVOG muškarca pored sebe...a to je privilegija, ne pravilo. Da znaš.




Ovih dana se budim sama, i mnogo mi se dopada to što imam jedno veliko vreme samo za, u poslednje vreme mnogo sebičnu - sebe. A da sam upoznala, jesam. I ne jednom. A i da nisam, znala bih da napišem koju reč o tome da je "nejednakost" lepa, možda nam je to nasleđe dato od onog pomenutog "iskona".

Ali, kao što kažeš, nije o tome reč. Znam da nije, zato sam bila dosadna postaviti link ka tekstu gde sam pisala o tome kako nejednakost nije uvek pesma nad pesmama i kako ne postoji ono "kriva je" ni "sama ga je birala" nego postoji samo idiotluk koji tu "krivu koja je sama tražila" osuđuje i ne razume da je se mora zaštiti.

Neki me drugi đavo natera da napišem ovo, kada sam pročitala tekst o noćnoj mori, a taj đavo nije svađalački nego neki bezveze, lični đavo koji me tera da, dok čitam o ružnom, mislim "jebiga ne postoji samo to".
mariopan mariopan 16:24 03.09.2011

Re: *

A i da nisam, znala bih da napišem koju reč o tome da je "nejednakost" lepa, možda nam je to nasleđe dato od onog pomenutog "iskona".

Naravno da je lepa


Ali, kao što kažeš, nije o tome reč. Znam da nije, zato sam bila dosadna postaviti link ka tekstu gde sam pisala o tome kako nejednakost nije uvek pesma nad pesmama i kako ne postoji ono "kriva je" ni "sama ga je birala" nego postoji samo idiotluk koji tu "krivu koja je sama tražila" osuđuje i ne razume da je se mora zaštiti.

Nisam tamo videla to mesto gde pišeš baš o tome, izvinjavaj, idem na popravni da pročitam

lični đavo koji me tera da, dok čitam o ružnom, mislim "jebiga ne postoji samo to".

Svi verujemo da ne postoji samo to i lepo je što pišeš i o dobrim, onim divnim muškarcima da neko ne pomisli (puj,puj,puj ) kako mi njih NE VOLIMO?
abrasax abrasax 21:38 03.09.2011

Re: *

Drago mi je da si i ti upoznala nekog divnog uz koga sasvim spokojno zaspiš jer da nisi ne bi znala da napišeš sve ovo, kako je lepo imati PRAVOG muškarca pored sebe...ali to je privilegija, ne pravilo. Da znaš.



Ljudi zaboravljaju kako je i ljudima koji su srećni u svom ljubavnom životu potrebna podrška, a ne samo onima koji su nesrećni. Nekako, što si srećniji, to te veća trema hvata.
freehand freehand 15:49 03.09.2011

Došao je dan

da ti odmah dam preporuku, a da nemam šta komentarisati.
ana_radmilovic ana_radmilovic 15:53 03.09.2011

Re: Došao je dan

freehand
da ti odmah dam preporuku, a da nemam šta komentarisati.


hvala, freehand, u suštini nemam ni ja šta komentarisati... nego mi došlo bezveze i iznebuha da komentarišem
taube taube 15:50 03.09.2011

/

' a krevet u kom leži taj različiti i nejednaki uzurpator često udoban, kao što su ramena "jačeg pola" sasvim po meri za nasloniti glavu i odmoriti se. Da ne govorim o tome kako može da nosi teške stvari i još ako ima dovoljno široka leđa da možeš da se skloniš iza njih kad je frka ' - a, mislim i ovako, doduše, ponekad

priznajem, potrebni su mi tj. potreban mi je, nema pravog, dajte nekog pogrešnog, šta da se radi
godec godec 15:57 03.09.2011

Antipreporuka

,... i lišena sam potrebe da oponiram tekstu o tome kako je bračni krevet pakao, a muškarac u tom krevetu potencijalni silovatelj.


Ovaj tvoj post je neuspeli pokušaj da iskoristiš nedavnog toplog zeca, u kojem je žrtva bila Martina, radi lične promocije. Jelica Greganović je to mnogo veštije uradila u pravom trenutku. Novi Marinin post na osnovu kojeg pokušavaš da organizuješ novog toplog zeca je pobrao brojne hvalospeve.

Tvoj pokušaj je osuđen na neuspeh. Za razliku od Jelice Greganović, zakasnila si i nisi bila dovoljno vešta.
ana_radmilovic ana_radmilovic 16:04 03.09.2011

Re: Antipreporuka

godec


Ovaj tvoj post je neuspeli pokušaj da iskoristiš nedavnog toplog zeca, u kojem je žrtva bila Martina, radi lične promocije.


Istina, majkumu, vrebam ovde danima priliku da se nekako samopromovišem učestvujući u nekakvim toplim zečevima, i eto - propade mi promocija!

EDIT

I sramota da bude Jelicu Greganović. Ona svoje žrtve kuva u loncu... ne smem dalje ni da pišem šta radi, mož' se ostrvi i na mene pa šta ću posle.
freehand freehand 16:05 03.09.2011

Re: Antipreporuka

godec
,... i lišena sam potrebe da oponiram tekstu o tome kako je bračni krevet pakao, a muškarac u tom krevetu potencijalni silovatelj.


Ovaj tvoj post je neuspeli pokušaj da iskoristiš nedavnog toplog zeca, u kojem je žrtva bila Martina, radi lične promocije. Jelica Greganović je to mnogo veštije uradila u pravom trenutku. Novi Marinin post na osnovu kojeg pokušavaš da organizuješ novog toplog zeca je pobrao brojne hvalospeve.

Tvoj pokušaj je osuđen na neuspeh. Za razliku od Jelice Greganović, zakasnila si i nisi bila dovoljno vešta.

A šta mene navodi na potpuno besmislenu pomisao da ti imaš nešto protiv Jelice Greganović koju dva puta pominješ na tuđem, novom blogu bez ikakvog povoda i rezona?
mariopan mariopan 16:18 03.09.2011

Re: Antipreporuka

Gde nam je Peđa da prokomentariše naslov??
mlekac mlekac 22:45 03.09.2011

Re: Antipreporuka

ana_radmilovic


EDIT

I sramota da bude Jelicu Greganović. Ona svoje žrtve kuva u loncu... ne smem dalje ni da pišem šta radi, mož' se ostrvi i na mene pa šta ću posle.


E, Anci - nikad od tebe necemo uspeti da napravimo pravu vesticu! Dokle, bre, da te ucimo?

Ne u loncu! U kotlu! I niposto ne potpaljivati borovinom - prebrzo izgori!


ana_radmilovic ana_radmilovic 04:50 04.09.2011

Re: Antipreporuka

mlekac


E, Anci - nikad od tebe necemo uspeti da napravimo pravu vesticu! Dokle, bre, da te ucimo?

Ne u loncu! U kotlu! I niposto ne potpaljivati borovinom - prebrzo izgori!




Al ne može da se kaže da se ne trudim -:)

...ok, znači kotao i nikako da se potpaljuje borovinom. razumela
mlekac mlekac 10:51 04.09.2011

Re: Antipreporuka

ana_radmilovic
mlekac


E, Anci - nikad od tebe necemo uspeti da napravimo pravu vesticu! Dokle, bre, da te ucimo?

Ne u loncu! U kotlu! I niposto ne potpaljivati borovinom - prebrzo izgori!




Al ne može da se kaže da se ne trudim -:)

...ok, znači kotao i nikako da se potpaljuje borovinom. razumela


Eto, vidis kako moze...


G r o f G r o f 16:19 03.09.2011

Čitam te ja...

Što si sve lepo kamuflirala...ali tekst je ipak dobar.
ana_radmilovic ana_radmilovic 16:29 03.09.2011

Re: Čitam te ja...

G r o f
Što si sve lepo kamuflirala...ali tekst je ipak dobar.


E saću se onesvestim... ovaj tekst ti dobar?
Ti si jedan ordinarni muški šovinista.
G r o f G r o f 16:36 03.09.2011

Re: Čitam te ja...

Koga foliraš. Ti uopšte ne umeš da se onesvešćivaš.
mariopan mariopan 16:42 03.09.2011

Re: Čitam te ja...

G r o f
Koga foliraš. Ti uopšte ne umeš da se onesvešćivaš.

Pa polako, mlada je, naučiće.
ana_radmilovic ana_radmilovic 16:48 03.09.2011

Re: Čitam te ja...

G r o f
Koga foliraš. Ti uopšte ne umeš da se onesvešćivaš.

ko bre ne ume da se onesvešćiva? ja mogu se onesvestim kad oćeš
blogovatelj blogovatelj 18:18 03.09.2011

Re: Čitam te ja...

ko bre ne ume da se onesvešćiva? ja mogu se onesvestim kad oćeš


Ovo je recenica - remek delo
ana_radmilovic ana_radmilovic 18:32 03.09.2011

Re: Čitam te ja...

blogovatelj
ko bre ne ume da se onesvešćiva? ja mogu se onesvestim kad oćeš


Ovo je recenica - remek delo


našo mene da zajebava...



pardon, ja sam dama.
G r o f G r o f 20:39 03.09.2011

Re: Čitam te ja...

Nešto razmišljam...
Nikad neću biti u trendu- volim nejednak pol u krevetu, čak i više puta. Svemu je krivo dupe, ebo ga ko ga stvori.
Volim ono žensko, oblo i nekako teško zaspivam ako ne držim ruku na njemu.
Strašno.
Moram posetiti psihijatra.
ana_radmilovic ana_radmilovic 04:59 04.09.2011

Re: Čitam te ja...

G r o f
Nešto razmišljam...
Nikad neću biti u trendu- volim nejednak pol u krevetu, čak i više puta. Svemu je krivo dupe, ebo ga ko ga stvori.
Volim ono žensko, oblo i nekako teško zaspivam ako ne držim ruku na njemu.
Strašno.
Moram posetiti psihijatra.


Pod hitno. Ti promovišeš nejednakost. I, u slavu nejednakosti, opisuješ dupe. Seksizam, ako ne i nešto gore za šta još nisu izmislili reč.

p.s

bez sve šale - šta bi značilo to "seksizam" al da ne bude prevedeno na novojezik nego onako, za stvarno?
G r o f G r o f 08:37 04.09.2011

Re: Čitam te ja...

Sad ću da ti objasnim i nemoj više da ti se dogodi da ne znaš kad te neko pita.
Evo vic..

Pita ćerka mamu, mama raci ti meni, ali iskreno, ko radja dete, onaj ko je gore ili onaj ko je dole.
Ćerko, iskreno da ti kažem, onaj ko je dole.
Hahaha...Al sam ga zaebala

E, sad, mama je u ovom primeru seksista jer na osnovu oblika piše odredjuje ko je gore, a ko dole.
Ćerka nije seksista jer je zabole za razliku piša, ona oće gore i tačka.


...a prirodu zabole što mi mislimo.



ana_radmilovic ana_radmilovic 12:36 04.09.2011

Re: Čitam te ja...

G r o f
Sad ću da ti objasnim i nemoj više da ti se dogodi da ne znaš kad te neko pita.


naučila na pamet i sve shvatila - (seksista je onaj ko je dole)
to ću svima da ponavljam gde čujem da neko lupeta šta je to seksista, a nema pojma.




skyspoter skyspoter 17:47 03.09.2011

.

Nema ničeg goreg od muškarca u krevetu

Ima - Njegovo Velicanstvo Dog - Hrce, dlakav je, ne kupa se i prdi.

BTW - ja spremila kokice i pivo za tamo kad vidim bice bolje ovde.

Mariopan donesi klupicu ovde da sednemo u prvi red. Freehand se pomerio. Nesto mu nije dobro danas.
mariopan mariopan 18:20 03.09.2011

Re: .

skyspoter
Nema ničeg goreg od muškarca u krevetu

Ima - Njegovo Velicanstvo Dog - Hrce, dlakav je, ne kupa se i prdi.

BTW - ja spremila kokice i pivo za tamo kad vidim bice bolje ovde.

Mariopan donesi klupicu ovde da sednemo u prvi red. Freehand se pomerio. Nesto mu nije dobro danas.


Ja sedim i čekam ko zapeta puška em dajem svoj doprinos diskusiji :



ana_radmilovic ana_radmilovic 18:24 03.09.2011

Re: .

skyspoter
Nema ničeg goreg od muškarca u krevetu

Ima - Njegovo Velicanstvo Dog - Hrce, dlakav je, ne kupa se i prdi.

.


e to jeste, stvarno. i čak je uporniji i dosadniji od muškarca, ako neko može da poveruje da tako nešto uopšte postoji.
ana_radmilovic ana_radmilovic 18:29 03.09.2011

Re: .

mariopan

Ja sedim i čekam ko zapeta puška em dajem svoj doprinos diskusiji :


E fala za kokice, i moram sad da se izvinjavam jerbo sam ko domaćica ispala dosta neozbiljna, razočaravam ljude. Nema diskusije. A mi se neki usprotivi, a ja uzmem pa se onesvestim... šta da radim, slabiji sam pol.
nsarski nsarski 18:40 03.09.2011

Re: .

Jbg., Anci, probaj da proturis tvoju tezu "Nema niceg goreg od muskarca u krevetu" Pedji Azdejkovicu pa ce ti uputiti onaj ubistveni tigrovski pogled, ovekovecen ovde:



Otud muk. I ne onesvescuj se vise, zaboga...


ana_radmilovic ana_radmilovic 18:53 03.09.2011

Re: .

nsarski
Jbg., Anci, probaj da proturis tvoju tezu "Nema niceg goreg od muskarca u krevetu" Pedji Azdejkovicu pa ce ti uputiti onaj ubistveni tigrovski pogled, ovekovecen ovde:



Otud muk. I ne onesvescuj se vise, zaboga...




Au, 'el vidiš ti šta on kaže? "ЧЕКАМО ВАС".
I sad ne mogu više ni da se onesvestim, prestravi me na mrtvo
skyspoter skyspoter 19:13 03.09.2011

Re: .

Ja sedim i čekam ko zapeta puška em dajem svoj doprinos diskusiji :



me2:




mariopan mariopan 19:17 03.09.2011

Re: .

skyspoter

Evo pravog Čoveka, setio se šta lepo ide uz kokice

Živeli



Jukie Jukie 19:20 03.09.2011

Re: .


ana_radmilovic

E fala za kokice, i moram sad da se izvinjavam jerbo sam ko domaćica ispala dosta neozbiljna, razočaravam ljude. Nema diskusije.

Nije važno, kokice su sasvim dobre
skyspoter skyspoter 19:23 03.09.2011

Re: .

Živeli



Hvala ali to mi mirise na svetsko a nase koje ubija u glavu i bubrege...pravo srpsko...
Jukie Jukie 19:31 03.09.2011

Re: .

Ako već nema diskusije, vidi ovo: pojavili se mamuti na Ušću:
tekst iz Politike
skyspoter skyspoter 19:40 03.09.2011

Re: .

spot the difference:






Jukie Jukie 19:56 03.09.2011

Re: .

skyspoter
spot the difference:

Aha! Dakle tajna lokacija za prajd je u stvari dinosauruski park na Ušću!
Goran Vučković Goran Vučković 19:56 03.09.2011

Re: .

pa ce ti uputiti onaj ubistveni tigrovski pogled, ovekovecen ovde

Peđa Srbenda ( "ti ćeš mi zabrAniš?!" )
ana_radmilovic ana_radmilovic 20:44 03.09.2011

Re: .

Goran Vučković
pa ce ti uputiti onaj ubistveni tigrovski pogled, ovekovecen ovde

Peđa Srbenda ( "ti ćeš mi zabrAniš?!" )


kaže se "ti ćE mi zabrAniš"
bez "Š"
Goran Vučković Goran Vučković 20:48 03.09.2011

Re: .


kaže se "ti ćE mi zabrAniš"
bez "Š"

mo sereš?
ana_radmilovic ana_radmilovic 20:55 03.09.2011

Re: .

Goran Vučković

kaže se "ti ćE mi zabrAniš"
bez "Š"

mo sereš?


iju, prostakluk!
Goran Vučković Goran Vučković 21:15 03.09.2011

Re: .

iju, prostakluk!

tradicionalna metafora
blogovatelj blogovatelj 06:15 04.09.2011

Re: .

mo sereš?


Ne kaze se mo seres, nego nemo' seres!
Obren Markov Obren Markov 19:15 03.09.2011

Razlog

Moj jedini prigovor na priču čiji naslov obećava sado-mazo horor s primesama socijalne drame je - mnogo je ružna. I mnogo jednolinijska


Ama autorka se na ovaj način prala pred drugim ženama. Onomad je zucnula o tome kako mlade majke umeju zloupotrebljavati decu da bi dobile nešto što inače ne bi (ju ! jel moguće ?), i onda je klan vrištipipipi, očekivano, opljuvao.
Tebi preporuka za ovaj tekst.
ana_radmilovic ana_radmilovic 19:52 03.09.2011

Re: Razlog

Obren Markov
Moj jedini prigovor na priču čiji naslov obećava sado-mazo horor s primesama socijalne drame je - mnogo je ružna. I mnogo jednolinijska


Ama autorka se na ovaj način prala pred drugim ženama. Onomad je zucnula o tome kako mlade majke umeju zloupotrebljavati decu da bi dobile nešto što inače ne bi (ju ! jel moguće ?), i onda je klan vrištipipipi, očekivano, opljuvao.
Tebi preporuka za ovaj tekst.


Nisam shvatila da se autorka prala pred "drugim ženama" , istina, nisam nešto ni pratila taj "slučaj" oko majki. Nego bacila pogled na blog i videla taj naslov... Bračni krevet - horor. Onda napisala ovo i pogledala druge tekstove: Majke s decom - horor. Urednici (maltretiraju mlade novinarke koje poveravaju: "gramatički me ispravljao" i tera me da radim) takođe - horor.
A kako pre ove moje pisanije nisam bila upućena u to da je sve horor, ispade da sam uzela da učestvujem u "hajci" na devojku.

Tebi hvala za preporuku :)
st.jepan st.jepan 21:48 03.09.2011

Re: Razlog

istina, nisam nešto ni pratila taj "slučaj" oko majki.

Potvrdjivam, nije imala pojma.
Ja je nagovar'o da pročita, al' djabe!
Sad možda..., da sam joj doneo ajskafe sa dosta sladoleda...
Obren Markov Obren Markov 22:24 03.09.2011

Re: Razlog

istina, nisam nešto ni pratila taj "slučaj" oko majki

Tek ja ne bih, nego sticajem okolnosti ispadoh umešač, sve se to posle razvlačilo i ovuda i po fejsetu, pa sam se tih dana brinuo za svoju kožu više nego kada zastupam nelegalno otcepljenje i već takve meni omiljene nepodopštine
abrasax abrasax 00:19 04.09.2011

Re: Razlog

Obren Markov
istina, nisam nešto ni pratila taj "slučaj" oko majki

Tek ja ne bih, nego sticajem okolnosti ispadoh umešač, sve se to posle razvlačilo i ovuda i po fejsetu, pa sam se tih dana brinuo za svoju kožu više nego kada zastupam nelegalno otcepljenje i već takve meni omiljene nepodopštine


Eto ti sad, šta ispade Obrene! Ali shvatam. A znaš, fejset k'o fejset, čemu li služi nego da se stave boje (nego, ti to ne znaš, a i oči ti samo vire). A boje su... prirodne. I one koje nisu su bile takve. A sva je prilika da više nisu.
ana_radmilovic ana_radmilovic 05:01 04.09.2011

Re: Razlog

st.jepan
istina, nisam nešto ni pratila taj "slučaj" oko majki.

Potvrdjivam, nije imala pojma.
Ja je nagovar'o da pročita, al' djabe!
Sad možda..., da sam joj doneo ajskafe sa dosta sladoleda...


Pa da si neki, ti bi mi i doneo ajskafe sa dosta sladoleda... i ja bih zauvrat čak i čitala.
Obren Markov Obren Markov 16:42 04.09.2011

Re: Razlog

abrasax
I one koje nisu su bile takve. A sva je prilika da više nisu

Moraćemo da radimo na međusobnom razumevanju...
A za tebe, uvek
legalizacijabg legalizacijabg 19:22 03.09.2011

nevaljalci nijedni

ma najbolje pobiti sve muškarce
skyspoter skyspoter 19:32 03.09.2011

Re: nevaljalci nijedni

ma najbolje pobiti sve muškarce


hmmmmmmmmmmmmm....ako kazes sve da li mislis samo na Srbiju?

U tom slucaju lako mozemo obajsniti Amfiloju pad nataliteta i Pedji pad njegovih seksualnih aktivnosti.


ako mislis worldwide - onda smo ga ugasile.
mikimedic mikimedic 20:54 03.09.2011

Re: nevaljalci nijedni

nevaljalci nijedni
ma najbolje pobiti sve muškarce


jok, samo one sto grade divlje. i registruju kola u cg.
skyspoter skyspoter 20:58 03.09.2011

Re: nevaljalci nijedni

jok, samo one sto grade divlje. i registruju kola u cg.


verujem da ste slobodni intelektualac koji ne pripada ni jednoj grupi?
gorran2 gorran2 21:02 03.09.2011

Re: nevaljalci nijedni

legalizacijabg
ma najbolje pobiti sve muškarce

Nehumano.
Treba ih samo kastrirati, staviti ogrlice, i pustiti nazad.
mikimedic mikimedic 21:05 03.09.2011

Re: nevaljalci nijedni

verujem da ste slobodni intelektualac koji ne pripada ni jednoj grupi?



skyspoter skyspoter 21:18 03.09.2011

Re: nevaljalci nijedni




ukoliko niste primetili to je bilo pitanje a ne zakljucak.
ana_radmilovic ana_radmilovic 21:23 03.09.2011

Re: nevaljalci nijedni

gorran2
legalizacijabg
ma najbolje pobiti sve muškarce

Nehumano.
Treba ih samo kastrirati, staviti ogrlice, i pustiti nazad.


pustiti nazad? bez lisica na rukama?! ja sam sad čula jednu pesmu i lepo mi došlo da obrišem ovaj blog, sve sam se predomislila a naslov je mrtav ozbiljan i živa istina


gorran2 gorran2 21:33 03.09.2011

Nije za svakoga

pustiti nazad? bez lisica na rukama?! ja sam sad čula jednu pesmu i lepo mi došlo da obrišem ovaj blog, sve sam se predomislila a naslov je mrtav ozbiljan i živa istina

Nije ljubav za slabiće:

mikimedic mikimedic 21:52 03.09.2011

Re: nevaljalci nijedni

ukoliko niste primetili to je bilo pitanje a ne zakljucak.


svejedno, odusevljen sam tvojim pitanjem.


ana_radmilovic ana_radmilovic 21:58 03.09.2011

Re: Nije za svakoga

gorran2

Nije ljubav za slabiće:



au, pravi hard core. zlo i naopako, je l se to neko šalio il za ozbiljno?
abrasax abrasax 22:04 03.09.2011

Re: nevaljalci nijedni

Nehumano.
Treba ih samo kastrirati, staviti ogrlice, i pustiti nazad.



gorran2 gorran2 22:14 03.09.2011

Re: Nije za svakoga

au, pravi hard core. zlo i naopako, je l se to neko šalio il za ozbiljno?

I pomislio sam da bi ti se moglo svideti
Šta da ti kažem, neke stvari razni ljudi doživljavaju na različite načine. Što se mene tiče, ja hoću da znam,



kad se nekome dam,
da je do kraja
života.





kick68 kick68 22:43 03.09.2011

Re: Nije za svakoga

ja sam sad čula jednu pesmu i lepo mi došlo da obrišem ovaj blog, sve sam se predomislila a naslov je mrtav ozbiljan i živa istina

Ne brisi nista, Ana! Evo kontrapesme:

legalizacijabg legalizacijabg 22:49 03.09.2011

Re: nevaljalci nijedni

mikimedic
nevaljalci nijedni
ma najbolje pobiti sve muškarce


jok, samo one sto grade divlje. i registruju kola u cg.


kakva te sad kola našla???

freehand freehand 22:50 03.09.2011

Re: nevaljalci nijedni

legalizacijabg
mikimedic
nevaljalci nijedni
ma najbolje pobiti sve muškarce


jok, samo one sto grade divlje. i registruju kola u cg.


kakva te sad kola našla???


Ćuti, bre, i uživaj dok si sporedna uloga.
ana_radmilovic ana_radmilovic 05:08 04.09.2011

Re: Nije za svakoga

gorran2

I pomislio sam da bi ti se moglo svideti




Kako mi se neće svideti, tetoviranje imena voljenog, krv na sve strane, seku se vene, i još ta slika pištolja kao ilustracija "ljubavi do kraja života", sve doslovno, do u detalj opisano... oborio si me s nogu.

bocvena bocvena 09:31 04.09.2011

Re: nevaljalci nijedni

gorran2
legalizacijabg
ma najbolje pobiti sve muškarce

Nehumano.
Treba ih samo kastrirati, staviti ogrlice, i pustiti nazad.


Ne kapiram baš kako se problem silovatelja i nasilnika ovde pretvara u ideju da žene žele da kastriraju sve muškarce i oduzmu im njihovu suštinu - muškost. Zato sam Anin blog pročitala više puta i dalje mi nije jasna ta zamena teza.

Jedino što vidim da uloga "dame u nevolji" kojoj trebaju jaka muška ledja da se iza njih sakrije kada je frka i maljave grudi i udobno rame za odmoriti se, uvek pali kod džentlmena.

Mislim, nemam ja ništa protiv ni takve muško/ženske manipulacije, ali ne razvodnjavajte osnovni problem - 70% žena u svetu trpi neku vrstu nasilja jer se nekim muškarcima prosto može. Glas protiv takvih nije glas protiv muškaraca (i njihove suštine:) već nasilnika.
mikimedic mikimedic 09:39 04.09.2011

Re: nevaljalci nijedni


Ne kapiram baš kako se problem silovatelja i nasilnika ovde pretvara u ideju da žene žele da kastriraju sve muškarce i oduzmu im njihovu suštinu - muškost. Zato sam Anin blog pročitala više puta i dalje mi nije jasna ta zamena teza.


mozda bas kao sto se problem majki koje zloupotrebljavaju malu decu pretvara u ideju da su sve majke sa malom decom problem, i da im se zeli oduzeti njihova sustina - roditeljstvo.



dobra ti je i ova teza od 70%...

freehand freehand 09:40 04.09.2011

Re: nevaljalci nijedni

70% žena u svetu trpi neku vrstu nasilja jer se nekim muškarcima prosto može.

Draga Bocvena; 99% muškaraca u svetu trpi neku vrstu nasilja jer se svim ženama prosto može.
Nema jačeg oružja od prokletog testosterona kojim perfidno upravlja pokvarena žena!
Goran Vučković Goran Vučković 09:45 04.09.2011

Re: nevaljalci nijedni


Mislim, nemam ja ništa protiv ni takve muško/ženske manipulacije, ali ne razvodnjavajte osnovni problem - 70% žena u svetu trpi neku vrstu nasilja jer se nekim muškarcima prosto može. Glas protiv takvih nije glas protiv muškaraca (i njihove suštine:) već nasilnika.

A, ne, ne - na Martininom blogu je društveno-politička tribina o statistikama neke vrste nasilja. Ovo je klub ljubitelja prirodnih lepota i anatomske nejednakosti

bocvena bocvena 09:53 04.09.2011

Re: nevaljalci nijedni

dobra ti je i ova teza od 70%...

Nisam je izmislila, Ban Ki-Mun ju je izrekao još 2009. (dole, levo)

Šta sam imala da kažem Martini, ja joj rekla na njenom blogu. Vidim da je posle tu rečenicu iz bloga izbrisala.
bocvena bocvena 09:56 04.09.2011

Re: nevaljalci nijedni

Nema jačeg oružja od prokletog testosterona kojim perfidno upravlja pokvarena žena!


Pridružiću ti se u Paradi testosterona protiv perfidne manipulacije estrogena, čim prije:)))
bocvena bocvena 09:59 04.09.2011

Re: nevaljalci nijedni

Ovo je klub ljubitelja prirodnih lepota i anatomske nejednakosti


Ti Jakša pišeš za "Gloriju", stoga nisi pravi muškarac za ovu temu:)
Goran Vučković Goran Vučković 10:04 04.09.2011

Re: nevaljalci nijedni

Ti Jakša pišeš za "Gloriju", stoga nisi pravi muškarac za ovu temu:)

Na nekog konkretnog Jakšu misliš, ili koristiš ime "Jakša" kao generalni koncept za nasilne muškarce koji pišu za Gloriju?
bocvena bocvena 10:09 04.09.2011

Re: nevaljalci nijedni

Ahahha, izvini, zamena identiteta! Udario mi estrogen u mozak u žaru diskusije.
Goran Vučković Goran Vučković 10:10 04.09.2011

Re: nevaljalci nijedni

Ahahha, izvini, zamena identiteta! Udario mi estrogen u mozak u žaru diskusije.

Meni je izgledalo kao seksizam
bocvena bocvena 10:20 04.09.2011

Re: nevaljalci nijedni

Ma jok, htela sam da pohvalim Jakšu Šćekića. Ne znam kako sam vas pobrkala.
freehand freehand 10:38 04.09.2011

Re: nevaljalci nijedni

bocvena
Ma jok, htela sam da pohvalim Jakšu Šćekića. Ne znam kako sam vas pobrkala.

Kažem Jakša, mislim Glorija?
Baš će da se obraduje ako svrati.
Kao što bi svaki normalan muškarac, novinar i Crnogorac.
mikimedic mikimedic 10:38 04.09.2011

Re: nevaljalci nijedni

Nisam je izmislila, Ban Ki-Mun ju je izrekao još 2009. (dole, levo)


e ako ju je gospodin man-ki bun izrekao jos 2009 kreirajuci mrezu bitnih muskaraca... sad jes' da je rekao da je do 70% zena 'has experienced' (sta god to znacilo) violence in their life time, na sajtu njegove inicijative se bas i ne vidi izvor. bas me zanima koje istrazivanje je doslo do zakljucka pa ga on tako olako objavljuje... u tipicno novinarcickom stilu.

i zanimaju me rezultati man-kieve inicijative - od 2009 do danas - jel procentat pao bar na 60%?

ili je u pitanju jos jedna sviracina k...u, sve pod okriljem un?



bocvena bocvena 11:17 04.09.2011

Re: nevaljalci nijedni

Kažem Jakša, mislim Glorija?
Baš će da se obraduje ako svrati.
Kao što bi svaki normalan muškarac, novinar i Crnogorac.


Ne preteruj, čovek je napisao putopis za ženski časopis, valjda mu to ne oduzima normalnost u muškom svetu:)

li je u pitanju jos jedna sviracina k...u, sve pod okriljem un?

Ne znam, Miki, vidim da si ti bolje obavešten i od UN-a. Meni nije teško da poverujem u taj podatak, zašto tebi jeste, to je pravo pitanje.
freehand freehand 11:21 04.09.2011

Re: nevaljalci nijedni

Ne preteruj, čovek je napisao putopis za ženski časopis, valjda mu to ne oduzima normalnost u muškom svetu:)

Ništa ja nisam rekao.










Ali za Gloooriiijuuuu, b'ateee....
mikimedic mikimedic 12:11 04.09.2011

Re: nevaljalci nijedni

Ne znam, Miki, vidim da si ti bolje obavešten i od UN-a


sasvim moguce...


vrabac_u_steni vrabac_u_steni 13:00 04.09.2011

Re: nevaljalci nijedni

Kada smo već kod podataka
Eto istraživanja koje je objavio American Health Journal, i po kome su u 70% nerecipročnog porodičnog nasilja (dakle kada je samo jedna strana agresivna) uzročnici žene

http://ajph.aphapublications.org/cgi/content/abstract/97/5/941

A evo i šta kaže predsednik Američkog udruženja psihologa u članku "Psychological science is not politically correct":

Several studies of domestic violence have suggested that males and females in relationships have an equal likelihood of acting out physical aggression, although differing in tactics and potential for causing injury (e.g., women assailants will more likely throw something, slap, kick, bite, or punch their partner, or hit them with an object, while males will more likely beat up their partners, and choke or strangle them

I pored toga što su podaci za Ameriku, sumnjam da je u Srbiji bitno drugačije (radi se o prosečnom stanovništvu za koje sumnjam da je tamo mnogo emancipovanije)
ana_radmilovic ana_radmilovic 13:01 04.09.2011

Re: nevaljalci nijedni

bocvena

Jedino što vidim da uloga "dame u nevolji" kojoj trebaju jaka muška ledja da se iza njih sakrije kada je frka i maljave grudi i udobno rame za odmoriti se, uvek pali kod džentlmena.

Mislim, nemam ja ništa protiv ni takve muško/ženske manipulacije


tko je to sa tobom, milost ratniku tom... (iz jedne pesme, đ.š.)


dakle kada on i ona, para dva, uzmu pa se dopadnu jedno drugom, ona njemu jer ne liči na njega a on njoj jer ne liči na nju, nego su tako do zla boga različiti sa samo jednim zajedničkim imeniteljem - ljudi su - oni muško/ženski manipulišu?
ona tada mora da bude u nevolji (jer zašto bi joj se inače pravila da joj se dopalo to nejednako čudo) a on da izigrava džentlmena i svi lažu...






ana_radmilovic ana_radmilovic 13:37 04.09.2011

Re: nevaljalci nijedni

Goran Vučković

Mislim, nemam ja ništa protiv ni takve muško/ženske manipulacije, ali ne razvodnjavajte osnovni problem - 70% žena u svetu trpi neku vrstu nasilja jer se nekim muškarcima prosto može. Glas protiv takvih nije glas protiv muškaraca (i njihove suštine:) već nasilnika.

A, ne, ne - na Martininom blogu je društveno-politička tribina o statistikama neke vrste nasilja. Ovo je klub ljubitelja prirodnih lepota i anatomske nejednakosti



Statistika ne pozna' liepo, pozna' samo statistiku. A to što se neki vade na anatomiju (kao, nisam ja kriv nego mi, moš mislit, anatomija tak'a) kod angažovanih staističara ne prolazi!
bocvena bocvena 13:54 04.09.2011

Re: nevaljalci nijedni

We analyzed data on young US adults aged 18 to 28 years from the 2001

Izgleda omladina više ne poštuje stari poredak, gde on davi i bije, a ona baca pepeljaru na njega. Sve se to iskvarilo:)))

A sad ozbiljno. Ima i muškaraca koji trpe porodično nasilje nije argument koji umanjuje masovnost nasilja nad ženama. Ne kažem da ga podjednako ne treba sankcionisati (naravno da treba), ali uporno zatvaranje očiju pred tako očiglednim činjenicama da su žene u društvenom, religijskom, finansijskom i porodičnom okviru izvukle deblji kraj neće ovu planetu učiniti boljim mestom. A ja naivno verujem da je i na ženama i na pravim muškarcima da tu sliku promene. Počela sam k'o Ban Ki-Mun i arianna zajedno: edukacija i samo edukacija!

tko je to sa tobom, milost ratniku tom... (iz jedne pesme, đ.š.)

?

dakle kada on i ona, para dva, uzmu pa se dopadnu jedno drugom, ona njemu jer ne liči na njega a on njoj jer ne liči na nju, nego su tako do zla boga različiti sa samo jednim zajedničkim imeniteljem - ljudi su - oni muško/ženski manipulišu?
ona tada mora da bude u nevolji (jer zašto bi joj se inače pravila da joj se dopalo to nejednako čudo) a on da izigrava džentlmena i svi lažu...


Nemam pojma šta si napisala. Mnogo te bolje razumem kad pišeš za NSPM, ovde uvek nešto muljaš i flertuješ. To žene vekovima rade da manipulišu muškarcima. No, to nije previše iskren put do plemenite ideje o ujedinjenju različitosti (iako ga džentlmeni rado tolerišu).


freehand freehand 13:59 04.09.2011

Re: nevaljalci nijedni

A to što se neki vade na anatomiju (kao, nisam ja kriv nego mi, moš mislit, anatomija tak'a)

Niš' ne znaš!
To anatomsko vađenje glasi: nisam Ja kriv, nego On!
tyson tyson 14:25 04.09.2011

Re: nevaljalci nijedni

Počela sam k'o Ban Ki-Mun i arianna zajedno: edukacija i samo edukacija

Pretpostavljam da ste svo troje mislili na obrazovanje.



ana_radmilovic ana_radmilovic 14:31 04.09.2011

Re: nevaljalci nijedni

bocvena


tko je to sa tobom, milost ratniku tom... (iz jedne pesme, đ.š.)

?

dakle kada on i ona, para dva, uzmu pa se dopadnu jedno drugom, ona njemu jer ne liči na njega a on njoj jer ne liči na nju, nego su tako do zla boga različiti sa samo jednim zajedničkim imeniteljem - ljudi su - oni muško/ženski manipulišu?
ona tada mora da bude u nevolji (jer zašto bi joj se inače pravila da joj se dopalo to nejednako čudo) a on da izigrava džentlmena i svi lažu...


Nemam pojma šta si napisala. Mnogo te bolje razumem kad pišeš za NSPM, ovde uvek nešto muljaš i flertuješ. To žene vekovima rade da manipulišu muškarcima. No, to nije previše iskren put do plemenite ideje o ujedinjenju različitosti (iako ga džentlmeni rado tolerišu).




stih je iz neke štulićeve pesme i tu je jer mi se dopao, džentlmen, ratnik, svejedno, to je taj "izmanipulisani" koji pritekne u pomoć ili je prosto tu jer je lep, i ima one atribute koji oće da se dopadnu nekoj ženi (manipulatorki)

Ne radim više za NSPM nego za Standard i ponešto za Balkan Magazin (slalo me na Kosmet i Metohiju) ali drago mi je što me razumeš kad pišem za, što se kaže 'leba. Ovo "muljanje i koketerija" na blogu možda je samo posledica opuštenijeg pristupa, koji sebi dopušta i ličnije "ispade".

Prevešću ti onu "koketerija i muljanje" rečenicu: Da li zaista misliš da se iza međusobnog privlačenja tih biološki i anatomski različitih krije samo jedna muško/ženska manipulacija?

EDIT:



odavle je stih...

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 14:41 04.09.2011

Re: nevaljalci nijedni



bocvena
tako očiglednim činjenicama da su žene u društvenom, religijskom, finansijskom i porodičnom okviru izvukle deblji kraj


Taj mit je vrlo lepo doveo u pitanje Baumajster ovim tekstom:

Is There Anything Good About Men?

Na linku ceo tekst (malo je poduži) ovde jedan od zanimljivijih delova:

A second thing that makes men useful to culture is what I call male expendability. This goes back to what I said at the outset, that cultures tend to use men for the high-risk, high-payoff undertakings, where a significant portion of those will suffer bad outcomes ranging from having their time wasted, all the way to being killed.

Any man who reads the newspapers will encounter the phrase “even women and children” a couple times a month, usually about being killed. The literal meaning of this phrase is that men’s lives have less value than other people’s lives. The idea is usually “It’s bad if people are killed, but it’s especially bad if women and children are killed.” And I think most men know that in an emergency, if there are women and children present, he will be expected to lay down his life without argument or complaint so that the others can survive. On the Titanic, the richest men had a lower survival rate (34%) than the poorest women (46%) (though that’s not how it looked in the movie). That in itself is remarkable. The rich, powerful, and successful men, the movers and shakers, supposedly the ones that the culture is all set up to favor — in a pinch, their lives were valued less than those of women with hardly any money or power or status. The too-few seats in the lifeboats went to the women who weren’t even ladies, instead of to those patriarchs.

Most cultures have had the same attitude. Why? There are pragmatic reasons. When a cultural group competes against other groups, in general, the larger group tends to win out in the long run. Hence most cultures have promoted population growth. And that depends on women. To maximize reproduction, a culture needs all the wombs it can get, but a few penises can do the job. There is usually a penile surplus. If a group loses half its men, the next generation can still be full-sized. But if it loses half its women, the size of the next generation will be severely curtailed. Hence most cultures keep their women out of harm’s way while using men for risky jobs.


bocvena bocvena 15:09 04.09.2011

Re: nevaljalci nijedni

Prevešću ti onu "koketerija i muljanje" rečenicu: Da li zaista misliš da se iza međusobnog privlačenja tih biološki i anatomski različitih krije samo jedna muško/ženska manipulacija?

Ne, naravno. Ali ja to nisam ni rekla. Ono što sam rekla je zaista vrlo jasno, nezamuljeno i bez koketerije. I ne bih treći put objašnjavala.

Ipak, razumem da smo nas dve veoma različite žene i da ne moramo da se složimo. Svako dobro.

ana_radmilovic ana_radmilovic 15:53 04.09.2011

Re: nevaljalci nijedni





bocvena

Ipak, razumem da smo nas dve veoma različite žene i da ne moramo da se složimo. Svako dobro.



Različite, naravno


Jedino što vidim da uloga "dame u nevolji" kojoj trebaju jaka muška ledja da se iza njih sakrije kada je frka i maljave grudi i udobno rame za odmoriti se, uvek pali kod džentlmena.


pri čemu ja mislim da je to što ti tu našu različitost vidiš kao jedan stereotip - gde Ona mora da bude u nevolji, i da je momenat "njoj trebaju jaka muška leđa i maljave grudi a to sve pali kod džentlmena" nužno loš.

bocvena bocvena 16:14 04.09.2011

Re: nevaljalci nijedni

Taj mit je vrlo lepo doveo u pitanje Baumajster ovim tekstom:

Volela bih da vidim reakciju neke Avganistanke ili Indijke na ovaj tekst :)
maca22 maca22 16:28 04.09.2011

Re: nevaljalci nijedni

bocvena
Taj mit je vrlo lepo doveo u pitanje Baumajster ovim tekstom:

Volela bih da vidim reakciju neke Avganistanke ili Indijke na ovaj tekst :)

Avganistanki bi neko morao na glas da procita.
mariopan mariopan 16:50 04.09.2011

Re: nevaljalci nijedni

maca22
bocvena
Taj mit je vrlo lepo doveo u pitanje Baumajster ovim tekstom:

Volela bih da vidim reakciju neke Avganistanke ili Indijke na ovaj tekst :)

Avganistanki bi neko morao na glas da procita.

To je najbolje opisao Haled Hoseini u svom romanu "Hiljade čudesnih sunaca". Kakva je sudbina žena u Avganistanu. Ne mogu da zaboravim neke scene, da me ubiješ.

Osim toga, njegov roman "Lovac na zmajeve" me je pomerio s mesta. Oba vredi pročitati, ako neko već nije. Tu sam neke stranice svesno preskakala, ne može se čitati, kada su deca u pitanju a tako nešto se događa nema žiivog stvora na planeti ko bi ostao ravnodušan..
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 17:10 04.09.2011

Re: nevaljalci nijedni

Život je i prema muškarcima u Avganistanu bio prilično surov i pri tome ne mislim samo na skoriju istoriju. Što je kultura uslovno rečeno "surovija" to je i "suroviji" život u okviru iste. Teret podjednako nose oba pola (ne, ja neću reči "roda" ), muškarci su ono što vidite kao njihovu navodnu dominaciju tokom istorije krvavo plačali, tako da se teško može reči da su izvukli neku privilegovanu poziciju.
O tome govori ovaj tekst za pismene i one koji zanju engleski. Za isprane mozgove ne govori verovatno ništa.
Odjavljujem se iz dalje rasprave.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana