Religija| Sex

O đavole, koliki si....

Drago Kovacevic RSS / 07.09.2011. u 23:43

Poruka medijima
Poruka medijima
Eto, čitam redovno hrvatsku štampu. Sve što mogu naći na internetu.

I naiđoh na jedan tekst, u "Slobodnoj Dalmaciji" koji me, malo trznuo...Piše u tome tekstu kako je neki Ante Madunić, iz Prološca Donjega, obljubio bar jedanaest maloljetnica.   Trznem se iz "punta" što bi rekli Dalmatinci, jer se jedan od mojih najboljih drugara u vojsci (služili u Ribnici na Dolenjskom, tako zvao) i bio rodom baš iz toga kraja.

Pogledam bolje, kad đavola. Nije to moj drugar iz Ribnice. Ante Madunić koji se pominje je fratar, svećenik, a moj drugar je bio pravnik po struci. Naiđoh na fotografiju pomenutog "obljubivača" i odagnah svaku sumnju. Đe da moj drugar bude obljubivač. Ali, ne dade mi đavo mira, i ja do kraja pročitah taj tekst.

Kad, imam šta i pročitati. Taj fratar se ponašao prema svim uzusima opisanim u onoj Balaševićevoj pjesmi "Imao sam strašnog petla". Čak je na saslušanju u policiji priznao najpre  za svih jedanaest maloletnica, a onda to redukovao na  dvije. Za one koje je "učio plivati", a nisu imale ni 14 godina  policija izgleda nije imala ubjedljive dokaze, osim da "ih je učio plivati", pa se "smjerni" fratar tome prilagodio...A posao potpuno posvećenog župnika ni "učenje plivanju" maloljetnih župljanki bez roditeljskog znanja i desetinama kilometara udaljenoj destinaciji ne isključuje časne namjere.. I sad, selo ko selo.Svi su sve znali, ali dok novine o tome nisu prozborile, samo su međusobno šuškali o "fra j..cu". Tako su ga,šapatom i neslužbeno zvali. Neke od curica su najstariju rabotu sa župnikom radile za pare...nekad nudeći se same, a nekad pristajući na ponudu. I sad, da ne idemo predaleko u detaljima. Zadovoljan, što ipak nije u pitanju moj drugar iz davnih dana,nakon čitanja predmetnoga teksta, postavio sam sebi neka pitanja...

a) U katoličkoj crkvi se, koliko god teško i stidljivo, ipak otvaraju neka ranije  nedozvoljena pitanje, poput pedofilije, ali i zavođenja maloletnica, nedopustivi odnosi i tome slično. Čak i u "katoličkoj džamahiriji" kakva je Hrvatska.

b) Koliko li je tek fra Ante napravio "celibatskih" prekršaja u odnosu na punoletne župljanke...(nemam ništa kontra toga).

c) Da li je nekom poznato da je neki pravoslavni sveštenik "prozvan" u medijima zbog odnosa sa maloletnicama..protiv pedofilije jeste i to vrlo ubedljivo, ali tu nije bilo osuđenih zbog zastare i dobrih odnosa sa vlašću(slučaj Pahomije). Inače, kad bi čovek slušao pšravoslavne prelate, mogao bi zaključiti da u SPC grešnih u tom pogledu nema.

d) Impresivan je licemerni odnos većine vernika  u Prološcu Donjem, skoro svih koji nisu rodbina devojčicama za koje fra Ante priznaje greh, i čija je jedina briga da "Sveta mater crkva" ne bude obrukana kao da je  konkretne stvari radio Papa lično, a ne fra Ante Madunić....( opet kažem,ništa mu ne zamerim glede punoletnih župljanki).

I pored župnikova priznanja, konzervativna većina u Prološcu sve doživljava kao napad na katoličku crkvu i njihovo selo, a ne, kao nešto što je u njihovu interesu potrebno raščistiti...Jer, bože moj...šta su te curice, kontra "ugleda svete matere crkve"...

Da li vam je ovo od nekuda poznato..

O, đavole, koliki si, šta bi rekao moj brat Nikola, kad ga nešto zateče...nemam ja drugoga komentara..

Atačmenti



Komentari (48)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

b92fmember b92fmember 01:15 08.09.2011

nečastivi

šta je ovo, prošlo skoro tri sata a nema ni jednog jedinog komentara!?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 01:47 08.09.2011

Re: nečastivi

b92fmember
šta je ovo, prošlo skoro tri sata a nema ni jednog jedinog komentara!?

Noć, mrak, rekao bih...
A i crkva je u pitanju....prema popisu,sve vernici....
loader loader 01:50 08.09.2011

Otac Makarije i Dejv Alen

Ništa iznenađujuće, ovo o mantijskoj preljubi,
ali,
svejedno - to je saznanje koje je uvek jednako porazno


...
Lakše je uz malkice humora:


Dave Allen 1

Dave Allen 2
dr.wagner dr.wagner 06:42 08.09.2011

Ante M

... jutro

-Postoji u RH odvjetnik Ante Mandunić ... to bi mogao biti "drug iz JNA"

... branio je neke kasnije osuđene ratne zločince , tako da bi fotografiju
sigurno mogli pronaći "guglajući" ...

-Zastupao je jednom "drugu stranu" , dobili su spor (dio zahtjeva im je usvojen)
i olakšali su nas za cca. 500 000 E ... tako da mi je ostao u sjećanju
-Cijeli posao je bio par miliona i nisam taj izdatak baš dugo "oplakivao" ,
ali gospodin A je bio dosta korektan u toj igri , kasnije smo i razgovarali o
nekim "poduhvatima" , ali se to nije realiziralo ...

-Uglavnom ... pozitivan lik ..



Wagner
benevolent benevolent 07:56 08.09.2011

Католичка Џамахирија

Čak i u "katoličkoj džamahiriji" kakva je Hrvatska...

Вјеројатно је узречица -ВЕЋИ КАТОЛИЦИ ОД ПАПЕ- настала управо у Хрватској!
tyson tyson 08:36 08.09.2011

Da se ne lažemo...


Ma hajde, seks je kao loš, šta li? Krajnje je vreme da se ti hiljadugdišnji nametnuti tabu za vjeki vjekov izbriše i kolektivnog svesnog, jer su takozvane moralne norme koje su karakterisale seks kao nešto loše, prljavo, privatno, i samo-ako-mora-da-bi-se-napravila-deca očigledno zastarele, ako su ikada i odgovarale masovnom stanju svesti. Čak je i jadni Ante morao da plaća za malo uživanja, budiboksnama.

A i vreme je da se pomere besmislene, ponižavajuće zakonske granice punoletstva i seksualne zrelosti. Pa mislim, i vrapci na grani znaju da se danas klinke... Čuđenje da je 16-godišnja devojka legla u krevet sa muškarcem je ništa drugo do malograđansko licemerje (naročito uz dodadatak "al' da su bile starije onda bi bilo OK", nekolicinu puta. Drago, zavist je greh!).

Pa zar crkva treba da bude ta koja vodi društvo ka progresu?! Zadnje je vreme došlo.



Suština:



Istina:





mariopan mariopan 12:01 08.09.2011

Re: Da se ne lažemo...


Ma hajde, seks je kao loš, šta li? Krajnje je vreme da se ti hiljadugdišnji nametnuti tabu za vjeki vjekov izbriše i kolektivnog svesnog, jer su takozvane moralne norme koje su karakterisale seks kao nešto loše, prljavo, privatno, i samo-ako-mora-da-bi-se-napravila-deca očigledno zastarele, ako su ikada i odgovarale masovnom stanju svesti. Čak je i jadni Ante morao da plaća za malo uživanja, budiboksnama.

Da, i ja verujem da nije nametnutog celibata bilo bi i manje devijantnog ponašanja crkvenih zvaničnika.


A i vreme je da se pomere besmislene, ponižavajuće zakonske granice punoletstva i seksualne zrelosti. Pa mislim, i vrapci na grani znaju da se danas klinke... Čuđenje da je 16-godišnja devojka legla u krevet sa muškarcem je ništa drugo do malograđansko licemerje (naročito uz dodadatak "al' da su bile starije onda bi bilo OK", nekolicinu puta. Drago, zavist je greh!).


Da, granica polne zrelosti se možda pomerila....ali emotivno sazrevanje dece nije, niti su oni u stanju da sa 12-13 godina znaju šta rade. Pogotovo ako im je za to nudo novac i tako ih zapravo naveo na prostituciju....misliš da su znale da je to prostitucija? Nisu to devojčice od 16 nego od 12 godina i tu je razlika velika.

Da, sve se češće pominje da neka deca to rade mnogo ranije ali mislim da ima razlike sa kim i kako i koja deca??? Da li bi ovim devojčicama uopšte palo na pamet da to rade da im on nije ponudio "posao" koji je platio?
Da li ih je on naveo na to? Možda one ne bi ni pomislile da im on nije dao ideju kako mogu da zarade pa su se one posle i same nudile verujući da ne rade ništa loše?

Da li ona to radi sa nekim vršnjakom koji je uplašen i zbunjen više od nje ili to radi sa nekim matorim magarcem koji jako dobro znašta radi i koji će je emotino osakatiti za ceo život?

Bruji čaršija. Te devojčice nastavljau da žive usred skandala, svi "branitelji" Crkve ih popreko gledaju i ogovaraju, i misliš li da to neće imati posledica na njihovu budućnost, na emotivan život? A matori jarac se izvukao?

TO je razlika.
One nisu znale šta rade iako im je telo možda zrelo one su u glavi - samo deca.
Zato TE granice i dalje ostaju i treba da ostanu jer dete od 12 godina ne može da zna šta radi i kako upropašćava svoj život.
Kada bi zrelost dece bila zaista oko 12 godine da im onda damo zaposlenja pa neka rade, što da se izležavaju do punoletstva?
mrdax mrdax 12:03 08.09.2011

Re: Da se ne lažemo...

A i vreme je da se pomere besmislene, ponižavajuće zakonske granice punoletstva i seksualne zrelosti. Pa mislim, i vrapci na grani znaju da se danas klinke... Čuđenje da je 16-godišnja devojka legla u krevet sa muškarcem je ništa drugo do malograđansko licemerje (naročito uz dodadatak "al' da su bile starije onda bi bilo OK", nekolicinu puta. Drago, zavist je greh!).


Tajsone idi namlati dzak negde. Malogradjansko licemerje je kada pop placa maloletne devojke da spavaju sa njim!?
zoja444 zoja444 12:13 08.09.2011

Re: Da se ne lažemo...

A i vreme je da se pomere besmislene, ponižavajuće zakonske granice punoletstva i seksualne zrelosti. Pa mislim, i vrapci na grani znaju da se danas klinke... Čuđenje da je 16-godišnja devojka legla u krevet sa muškarcem je ništa drugo do malograđansko licemerje (naročito uz dodadatak "al' da su bile starije onda bi bilo OK", nekolicinu puta. Drago, zavist je greh!).


ja nisam za pomeranje zakonskih granica, uprkos ociglednim cinjenicama. seksualnu zrelost ne prati uvek i intelektualna, emotivna i duhovna zrelost. to je sa jedne strane. sa druge strane, zakonodavac je verovatno uvazavajuci predhodne cinjenice, uzimao u obzir i "nezeljene", "neplanirane" trudnoce. cesto deca u tzv. maloletnickim trudnocama bivaju odbacena i onda drzava preduzima brigu o njima. drzava, tj. zakonodavac propisuje zakone iz cisto prakticnih a ne moralnih razloga.
daniel_n daniel_n 14:00 08.09.2011

Re: Da se ne lažemo...

Zakonska granica u Hrvatskojh je 14 godina, ali se radi o tome da se ovo tretira (tj. moze se tretirati) kao "zloupotreba polozaja".

Dakle, neki bez veze tip i cura od 15 = OK
cura od 15 i njen ucitelj = ERROR

E sad svecenik nije ucitelj ali bi optuzba mogla ici da je zloupotrijebio svoju poziciju u vjerskoj zajednici.

Slicnih je stvari vec bilo...
[url=http://dnevnik.hr/vijesti/hrvatska/pedofil-predvodio-misu.html]
http://dnevnik.hr/vijesti/hrvatska/pedofil-predvodio-misu.html[/url]
tyson tyson 10:49 09.09.2011

Re: Da se ne lažemo...

mariopan
Da, i ja verujem da nije nametnutog celibata bilo bi i manje devijantnog ponašanja crkvenih zvaničnika.

Pa, tu se slažemo, ali vidim da dolazi i do fundamentalnog nerazumevanja mog stava: a što je seks devijantan? Čemu i dokle viša ta milenijumska fama oko seksa, kad je očigledno da ogromnom broju ljudi naprosto ne odgovara način na koji je seks viđen i tretiran (vidi moj komentar gore)?

Ama neka spava ko s kim hoće (ne baš bukvalno, neke ograde treba da postoje, vidi dole), neka ljudi uživaju. Seks je i dalje najveći tabu čovečanstva, potpuno nepotrebno.


Da, granica polne zrelosti se možda pomerila....ali emotivno sazrevanje dece nije, niti su oni u stanju da sa 12-13 godina znaju šta rade.

Ma dobro, naravno, ne govorim ja o deci; ove cure koje su se kresnule sa Antom su 16-godišnjakinje, i ako ćemo da se pravimo da su momci i devojke u tim godinama danas nezainteresovani za seks i seksualno neaktivni, onda OK... Tako funkcioniše tzv. "civilizacija" već par hiljada godina, žmureći i praveći se da je sve "OK".

Kao što rekoh, neka spava ko s kim hoće, neka ljudi uživaju.


Pogotovo ako im je za to nudo novac i tako ih zapravo naveo na prostituciju....misliš da su znale da je to prostitucija? Nisu to devojčice od 16 nego od 12 godina i tu je razlika velika.

Da su imale 12 verovatno ne bi znale, sa 16 skoro sam siguran da su sasvim bile svesne toga da će za malo seksa dobiti ono za šta su bile zainteresovane - novac, kredit za telefon, štagod.

I to opet dolazimo do cele fame oko seksa - ah, oh, svi smo uzbuđeni, kresnule se neke cure i uzele kintu! Jaka stvar; pa to je samo seks.


Da, sve se češće pominje da neka deca to rade mnogo ranije ali mislim da ima razlike sa kim i kako i koja deca??? Da li bi ovim devojčicama uopšte palo na pamet da to rade da im on nije ponudio "posao" koji je platio?Da li ih je on naveo na to? Možda one ne bi ni pomislile da im on nije dao ideju kako mogu da zarade pa su se one posle i same nudile verujući da ne rade ništa loše?Da li ona to radi sa nekim vršnjakom koji je uplašen i zbunjen više od nje ili to radi sa nekim matorim magarcem koji jako dobro znašta radi i koji će je emotino osakatiti za ceo život?

Da se seks tretira kao što treba, opušteno, kao normalan deo ljudskog života i još jedna lepa stvar koja nam prija, bez celog tog hajpa koji ga veštački prati vekovima, sve ovo bi bilo skoro-pa-nepostojeće ili irelevantno (ako uzmemo u obzir da ne pričamo o 12-13 godišnjoj deci, kao što si ti mislila dok si pisala ovo, već o seksualno najverovatnije već formiranim i aktivnim osobama).


Bruji čaršija.

Licemerno; a svi se u isto vreme krešu, ili bi želeli da se krešu (što nam pokazuje koliko je neprirodan i nametnut odnos koji imamo prema seksu). Da se seks tretira na normalan način, kao recimo hrana (potreba i izvor uživanja u isto vreme), čaršija ne bi brujala jer bi joj to bilo mahom nezanimljivo.

Kao što i za konzumiranje hrane treba obrazovati populaciju o nekim stvarima, isto važi i za seks, ali to je druga tema (čak i u obrazovanju seks je i dalje tabu, o tempora o mores!).


Te devojčice nastavljau da žive usred skandala, svi "branitelji" Crkve ih popreko gledaju i ogovaraju, i misliš li da to neće imati posledica na njihovu budućnost, na emotivan život?

Vidi gore.


A matori jarac se izvukao?

Ovo je najgri primer ejdžizma i licemerja koji sam video u poslednje vreme.
Što, "matori" ne treba da ima seksualnu želju? Ne treba da ima seks? Ne treba da ima seks sa mlađim osobama? Ako je odgovor na ova pitanja pozitivan, to nam dodatno pokazuje koliko je današnji odnos prema seksu veštački, licemeran i nepotreban.


One nisu znale šta rade iako im je telo možda zrelo one su u glavi - samo deca. Zato TE granice i dalje ostaju i treba da ostanu jer dete od 12 godina ne može da zna šta radi i kako upropašćava svoj život.Kada bi zrelost dece bila zaista oko 12 godine da im onda damo zaposlenja pa neka rade, što da se izležavaju do punoletstva?

Ova "deca" su, verujem, znala prilično dobro šta rade, a moja poenta je - šta to nas briga? Ako su sa svojih 16 godina htele da se kresnu - neka se kresnu, s kim god hoće. Što bi to ikoga bilo briga?

Ostatak citiranog sam ostavio čisto da pokažem da sam svestan da si dok si sve ovo pisala mislila da se Ante tucao sa nekom 12-godišnjom decom, i da ja svoj stav zasnivam na činjenici da su u pitanju bile 16-godišnjakinje kojima mogu samo da poručim da uživaju u seksu koliko god mogu bez nametnutih veštačkih licemernih stega.







tyson tyson 10:54 09.09.2011

Re: Da se ne lažemo...

Tajsone idi namlati dzak negde. Malogradjansko licemerje je kada pop placa maloletne devojke da spavaju sa njim!?

Jeste, malograđansko je licemerje što je ikoga briga sa kim ko i kako ima seks, uključujući i seksualno formirane i aktivne 16-godišnjake.

Licemerno je što se svi kao nešto čude i zgražavaju, a vole seks, žele ga, imaju ga, i imali su ga i u svojih 16.



tyson tyson 11:00 09.09.2011

Re: Da se ne lažemo...

ja nisam za pomeranje zakonskih granica, uprkos ociglednim cinjenicama. seksualnu zrelost ne prati uvek i intelektualna, emotivna i duhovna zrelost.

A moj stav je da kad bi se seks tretirao kao i svaka druga uobičajena ljudska aktivnost, tucanje ne bi ostavljalo takve i tolike posledice na psihu.

Današnji odnos čovečanstva (njegovog najvećeg dela) prema seksu je nametnut, licemeran, kontraproduktivan, i neželjen. O tome ja pričam. Zato danas svi ispiraju usta seksom popa Ante i devojaka iz Prološca Donjeg, a ne time šta su jeli ili šta su gledali na TV.



tyson tyson 11:01 09.09.2011

Re: Da se ne lažemo...

Dakle, neki bez veze tip i cura od 15 = OK
cura od 15 i njen ucitelj = ERROR

Neka ljubi ko god koga hoće,
A ko neće nek' se ne nameće.



zoja444 zoja444 11:17 09.09.2011

Re: Da se ne lažemo...

A moj stav je da kad bi se seks tretirao kao i svaka druga uobičajena ljudska aktivnost, tucanje ne bi ostavljalo takve i tolike posledice na psihu.


i tretira se. deo o posledicama ni nije bas jasan. na sta konkretno mislis?

Današnji odnos čovečanstva (njegovog najvećeg dela) prema seksu je nametnut, licemeran, kontraproduktivan, i neželjen. O tome ja pričam. Zato danas svi ispiraju usta seksom popa Ante i devojaka iz Prološca Donjeg, a ne time šta su jeli ili šta su gledali na TV.


prema kojim pojavama odnos covecanstva nije licemeran? po meni, nema takvih. svet i covecanstvo pocivaju na licemerju i tako ce uvek i biti. razmisli samo o pitanjima pravde, jednakosti, sloboda, solidarnosti, mira... jedno su parole, drugo je realnost.

za sex fra Ante da ponovim: celibat je njegova "radna obaveza", deo profesije. ako nije sposoban da je obavlja, neka promeni zanimanje. tako se radi i u svim drugim firmama, zar ne? nema nikakve mistifikacije.


srdjazlopogledja srdjazlopogledja 11:55 09.09.2011

Re: Da se ne lažemo...

tyson
Tajsone idi namlati dzak negde. Malogradjansko licemerje je kada pop placa maloletne devojke da spavaju sa njim!?

Jeste, malograđansko je licemerje što je ikoga briga sa kim ko i kako ima seks, uključujući i seksualno formirane i aktivne 16-godišnjake.

Licemerno je što se svi kao nešto čude i zgražavaju, a vole seks, žele ga, imaju ga, i imali su ga i u svojih 16.



ОНДА ИМ ВАЉА ДАТИ ПРАВО ГЛАСА.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 12:00 09.09.2011

Re: Da se ne lažemo...


tyson
Dakle, neki bez veze tip i cura od 15 = OK
cura od 15 i njen ucitelj = ERROR

Neka ljubi ko god koga hoće,
A ko neće nek' se ne nameće.



mikimedic mikimedic 12:35 09.09.2011

Re: Da se ne lažemo...


Licemerno je što se svi kao nešto čude i zgražavaju, a vole seks, žele ga, imaju ga, i imali su ga i u svojih 16.


u svajcarskoj je legal prostitution age 16.


mariopan mariopan 13:03 09.09.2011

Re: Da se ne lažemo...

mikimedic

Licemerno je što se svi kao nešto čude i zgražavaju, a vole seks, žele ga, imaju ga, i imali su ga i u svojih 16.


u svajcarskoj je legal prostitution age 16.



A sa 12 ?

I kod nas je sa 16 moguće izvaditi ličnu kartu, sa 16 sam imala i pasoš i vodila se kao "mlađi punoletnik" i putovala bez nadzora odraslih.

I radničku knjižicu su mnogi iz moje generacije imali sa 16 godina, pola moje ulice, svi koji su sada penzioneri, ako su bili radnici, imali su posle osnovne škole samo 2 godine neke "srednje"(trgovačka) ili zanata i RADILI.

Slažem se da je tada svest o mnogim stvarima već iskristalisana ...ali sa 12 - 13 nijje. Toliko su imale neke devojčice i dečaci koji su uvedeni u seksualne igre odraslih, tvrdim, bez pravilnog rasuđivanja o tome šta rade, čak i ako su to dobrovoljno uradili.

Pominje se da su neke imale "ispod 14 godina" ne kažu koliko tačno, i nekako stidljivo, a na sva zvona razglabamo o devojčicama-devojkama od 16....... da bi mi lakše progutali tu priču?

tyson tyson 15:00 09.09.2011

Re: Da se ne lažemo...

A sa 12 ?

Kao što rekoh, ja ne pričam o 12 već o 16.

Pominje se da su neke imale "ispod 14 godina" ne kažu koliko tačno, i nekako stidljivo, a na sva zvona razglabamo o devojčicama-devojkama od 16....... da bi mi lakše progutali tu priču?

Da se ogradim, ja sam pročitao dva članka na sajtu Jutarnjeg, i u oba su novinari a i Ante kad su mu stavili soli na rep pominjali samo dve cure od 16.

I inače mi ovaj slučaj služi samo kao ilustracija potpuno zastarelog, frustrirajućeg i lažnog odnosa čovečanstva prema najobičnijem - seksu. Dokle bre više tako...



srdjazlopogledja srdjazlopogledja 15:08 09.09.2011

Re: Da se ne lažemo...

I inače mi ovaj slučaj služi samo kao ilustracija potpuno zastarelog, frustrirajućeg i lažnog odnosa čovečanstva prema najobičnijem - seksu. Dokle bre više tako...

Па јес', некада су се жене удавале са три'ес, шта су сад наврле овако рано да се удају.
tyson tyson 15:09 09.09.2011

Re: Da se ne lažemo...

i tretira se. deo o posledicama ni nije bas jasan. na sta konkretno mislis?

Pa valjda posledice koje nekakav, valjda "pogrešan", seks može da ima na mlado biće čiju seksualnu zrelost ne prati uvek i intelektualna, emotivna i duhovna zrelost - posledice po intelekt, emocije i duhovnost..?

prema kojim pojavama odnos covecanstva nije licemeran? po meni, nema takvih. svet i covecanstvo pocivaju na licemerju i tako ce uvek i biti. razmisli samo o pitanjima pravde, jednakosti, sloboda, solidarnosti, mira... jedno su parole, drugo je realnost.

Pa jeste, ali ovde ne pričamo o tome, nego o licemernom odnosu prema seksu.

za sex fra Ante da ponovim: celibat je njegova "radna obaveza", deo profesije. ako nije sposoban da je obavlja, neka promeni zanimanje. tako se radi i u svim drugim firmama, zar ne? nema nikakve mistifikacije.

To je druga stvar; jeste, površno gledajući stvari stoje tako kako si ih opisala, ali opet - i taj celibat ilustruje negativnu opsesiju seksom i portretisanje istog kao nečeg lošeg, prljavog, iskušenje kojem treba odoleti, a to odolevanje onda prikazati kao vrhunsku vrlinu. Dokle više tako?


tyson tyson 15:10 09.09.2011

Re: Da se ne lažemo...

ОНДА ИМ ВАЉА ДАТИ ПРАВО ГЛАСА

Valja.



mariopan mariopan 22:05 09.09.2011

Re: Da se ne lažemo...

Kao što rekoh, ja ne pričam o 12 već o 16.

Ne pričaš ti o 12, pisalo je u tekstu o ovom slučaju, na nekim vestima, (ne znam kojim kada čitam sve i svašta), da je bilo i dve mlađe od 14 godina, ( samo to je pisalo), ali su o tome prestali da pišu skoro odmah i sada pominju samo ove od 16 i naviše. Meni liči na zataškavanje, a tebi?

tyson tyson 08:18 10.09.2011

Re: Da se ne lažemo...

Meni liči na zataškavanje, a tebi?

Nemam pojma, kao što rekoh ceo slučaj sam ispratio površno i tek pošto je Drago objavio ovaj blog.

Moja reakcija nije bila direktno vezana za fra Antu već generalno za ljudski odnos prema seksu, nametnut, frustrirajući, neželjen, veštački.



mariopan mariopan 13:48 11.09.2011

Re: Da se ne lažemo...


Ovo je najgri primer ejdžizma i licemerja koji sam video u poslednje vreme.
Što, "matori" ne treba da ima seksualnu želju? Ne treba da ima seks? Ne treba da ima seks sa mlađim osobama? Ako je odgovor na ova pitanja pozitivan, to nam dodatno pokazuje koliko je današnji odnos prema seksu veštački, licemeran i nepotreban.

Pripadam i sama strijoj generaciji...zamisli da sam upoznala nekog dečaka koji bi mogao unuk da mi bude....i mislim da bi bilo BOLESNO da prema njemu osetim seksualnu želju, još bolesnije da ga namamim nečim što vidim da želi i da mu treba (novac recimo).......zar ne misliš da bi to zaista bilo bolesno?

A pritom uopšte ne mislim da stariji ljudi ne treba da imaju seks, želju za seksom, partnere... samo mislim da je normalno da ti partneri imaju bar toliko godina da mogu da odluče da li oni žele seks sa starcima, baš seks, ili žele njihov novac, ali će za to morati da plate svojim telom, često bolom i ponižavanjem?

Da li je to neko njima objasnio pre seksa?

Naravno da nije a tek to je licemerno.

zoja444 zoja444 10:32 12.09.2011

Re: Da se ne lažemo...

mrdax mrdax 09:28 08.09.2011

Crkva


Za sedam meseci, od oktobra 2010. do maja 2011. bivši župnik fra Ante Madunić poslao je maloletnicama iz svoje Župe više od 22.000 SMS poruka, preneo je Jutarnji list!

Meštani malog mesta Prološac i dalje su u šoku posle objavljivanja da je sveštenik Ante Madunić imao seks sa maloletnicama i davao im novac. Samo jednoj od njih dao je ukupno oko 5.000 evra! Afera je došla na svetlost dana kada je pohotnog župnika prijavila časna sestra!


I niko kao nije nista znao u selu, ma daaaaj....
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 13:25 08.09.2011

Re: Crkva

mrdax

Za sedam meseci, od oktobra 2010. do maja 2011. bivši župnik fra Ante Madunić poslao je maloletnicama iz svoje Župe više od 22.000 SMS poruka, preneo je Jutarnji list!

Meštani malog mesta Prološac i dalje su u šoku posle objavljivanja da je sveštenik Ante Madunić imao seks sa maloletnicama i davao im novac. Samo jednoj od njih dao je ukupno oko 5.000 evra! Afera je došla na svetlost dana kada je pohotnog župnika prijavila časna sestra!


I niko kao nije nista znao u selu, ma daaaaj....

Eto, tako je to kad si na platnom spisku Rima. Neretko se dešava da ti plata značajno odskače od uobičajne gde radiš. Zato se Ante bacio na pospešivanje ekonomije!
zoja444 zoja444 13:30 08.09.2011

Re: Crkva

Zato se Ante bacio na pospešivanje ekonomije!


i punjenje kucnih budzeta. eto, zasto selo "nista nije znalo". roditelji maloletnica bi trebalo krivicno da odgovaraju za podvodjenje svoje dece.
benevolent benevolent 10:19 09.09.2011

Папа Александар VI

Eto, tako je to kad si na platnom spisku Rima.


Ваљда Ватикана.. Али свеједно, Ватикан је тај који је био на нечијем платном списку, и то Папе Александра VI -Борџије.

Зато је и могао да чини СВЕ ОВО НЕКАЖЊЕНО:

Александар VI (Валенсија, Шпанија, 1. јануар 1431 — Рим Италија, 18. август 1503) је био папа од 1492. до 1503. године. Световно име му је било Родриго Борџија и најпознатији је представник породице Борџија. Био је отац Чезара Борџије и Лукреције Борџије.

Рођен је као Родриго де Ланзол, а презиме Борџија је узео по свом ујаку Alfonso de Borgia који је био први шпански папа.

Амбициозан и властољубив и среброљубив, схватио је моћ Римокатоличке цркве и купио оба црквена положаја — кардиналски и папски. Од папинства направио уносан посао за себе и породицу. Његово име је заувек запамћено као име развратника и човека који се од ничега не устеже да би дошао до циља.

Имао је деветеро деце. Син Чезаре Борџија је био сличног менталног састава и био је окрутни војсковођа, а кћерка Лукреција Борџија је била његова марионета (наводно ју је и обљубио) и монета за куповину утицаја и положаја (трипут ју је удавао).

Ситни свећеничић је имао узора од пре пет столећа. Остали, па и будући свећеници и даље величају недела Папе Борџије и његових следбеника, трујући неуки пук.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 11:58 09.09.2011

Re: Папа Александар VI

Ситни свећеничић је имао узора од пре пет столећа. Остали, па и будући свећеници и даље величају недела Папе Борџије и његових следбеника, трујући неуки пук.

Уф.
Све ово због Борџија?
jedi-knight jedi-knight 09:39 08.09.2011

Fascinantno...

*Impresivan je licemerni odnos većine vernika u Prološcu Donjem, skoro svih koji nisu rodbina devojčicama za koje fra Ante priznaje greh, i čija je jedina briga da "Sveta mater crkva" ne bude obrukana kao da je konkretne stvari radio Papa lično, a ne fra Ante Madunić....*

I kao da je Prolosc Donji Vatikan, a ne neka selendra.
Fascinantno. Zar "sveta mater crkva" nije vec ozbiljno obrukana? Prikrivajuci zlocin, oni postaju saucesnici i jos vise brukaju, sada i sami sebe.
Ko cini veci greh, onaj koji gresi ili onaj koji ga svesno prikriva.
mariopan mariopan 11:44 08.09.2011

Re: Fascinantno...

Ko cini veci greh, onaj koji gresi ili onaj koji ga svesno prikriva.

Ma njiemu će sve to Bog oprostiti, važno je da se pre toga propisno prekrstio?
zoja444 zoja444 12:19 08.09.2011

nije pitanje licemerja vec profesionalnost

d) Impresivan je licemerni odnos većine vernika u Prološcu Donjem, skoro svih koji nisu rodbina devojčicama za koje fra Ante priznaje greh, i čija je jedina briga da "Sveta mater crkva" ne bude obrukana kao da je konkretne stvari radio Papa lično, a ne fra Ante Madunić....( opet kažem,ništa mu ne zamerim glede punoletnih župljanki).

koliko znam, katolicki svestenici, za razliku od pravoslavnih (osim monaha) se zavetuju na celibat. to je onda deo te profesije. ako "radnu obavezu" ne mogu da ispune, onda neka promene profesiju.

veseli_dalmatinac veseli_dalmatinac 12:34 08.09.2011

"Lisice"

A sto reci na ovo a da nije vec receno miljardu puta moj Drago... Sto se tice "svecenika" i njihovih ljubavnih avantura, to je sapunica bez zavrsetka...palo mi je na pamet da bi se mogao napisati jedan dobar scenarij za neku sapunicu na tu temu pa da na brzinu dignem neku lovu, mozda bi mi to Huljic i Pink Mitrovic otkupili.

Sto se tice kaznenog gonjenja, vec smo vidjeli kako to zavrsava - premjestaj u drugu zupu, u najgorem slucaju slanje u nekakvu misiju u centralnu Afriku, tamo moze maloljetnice 'vatati i za manje love, nerijetko i samo za blagoslov. Jadno ali istinito. A sto se tice reagiranja sela...e to je vec malo kompleksnija prica, zabraniti novinarima da pisu i govore o tome da se ne bi slucajno saznalo cija je 'cer dobivala bonove za telefon... Tipicna prica koja se vec stoljecima prica u selima Zagore... "Ne pokazuj vanka kuce sporku robu, neka svi misle kako smo cisti i posteni, pravi vjernici." Sto bi mi uz more rekli - "Vlaska posla". Ima jedan dobar stari crno-bijeli film koji se zove "Lisice", mislim da ga je rezirao Krsto Papic ali nisam siguran, u tom filmu je p(r)okazano sve ovo sto mozes procitati u clanku koji si napisao. Taj film jasno oslikava cijeli mentalni sklop tog podrucja. Dobri i posteni Don Ivan Grubisic je sve o tome i o mnogocemu drugome odavno rekao.


Ovaj ostatak gdje govoris o SPC, ne mogu komentirati, ali sam poprilicno siguran da se radi o potpuno istoj prici samo u drugacijem pakiranju i sa drugacijim naglaskom, smisao je vjerojatno identican.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 13:27 08.09.2011

Re: "Lisice"

Ovaj ostatak gdje govoris o SPC, ne mogu komentirati, ali sam poprilicno siguran da se radi o potpuno istoj prici samo u drugacijem pakiranju i sa drugacijim naglaskom, smisao je vjerojatno identican.

Možete ili ne možete komentarisati?
A ipak ste sigurni da je potpuno ista priča?
veseli_dalmatinac veseli_dalmatinac 14:10 08.09.2011

Re: "Lisice"

srdjazlopogledja

Možete ili ne možete komentarisati? A ipak ste sigurni da je potpuno ista priča?


Mogu onako povrsno iz nekih saznanja koja imam, ali mi se ne da ulaziti u polemike tipa "moja crkva je bolja od tvoje".

A da li sam siguran da je potpuno ista prica... Jesam, siguran sam. A siguran sam i u to da u "vasoj" crkvi ima i puno manje spremnosti da se javno govori o "prljavom rublju".
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 14:25 08.09.2011

Re: "Lisice"

Mogu onako povrsno iz nekih saznanja koja imam, ali mi se ne da ulaziti u polemike tipa "moja crkva je bolja od tvoje".

A koja su to saznanja?
A da li sam siguran da je potpuno ista prica... Jesam, siguran sam. A siguran sam i u to da u "vasoj" crkvi ima i puno manje spremnosti da se javno govori o "prljavom rublju".
mariopan mariopan 14:36 08.09.2011

Re: "Lisice"

srdjazlopogledja
Ovaj ostatak gdje govoris o SPC, ne mogu komentirati, ali sam poprilicno siguran da se radi o potpuno istoj prici samo u drugacijem pakiranju i sa drugacijim naglaskom, smisao je vjerojatno identican.

Možete ili ne možete komentarisati?
A ipak ste sigurni da je potpuno ista priča?

Pa nije baš ista ali je slična?
Pahomije je izbegao robiju kao slučaj je zastareo ?
Kako TO može da zastareva?
Ko se potrudio da "zastari"?

Rekla bih udruženim snagama Crkve i Sudova (vlasti)?
mariopan mariopan 14:43 08.09.2011

Re: "Lisice"

A siguran sam i u to da u "vasoj" crkvi ima i puno manje spremnosti da se javno govori o "prljavom rublju".

Ne znam za Crkvu ali znam da je javnost ustala na noge, kao i u ovom slučaju.
Crkva kao Crkva i "vaša" i "naša" ( ne volim ovakav način razgovora) neće rado govoriti jer tako urušava svoj ugled - a ugled to su prihodi i poverenje pastve. To je osnovni razlog.

Katolička crkva ima mnogo veći broj vernika i sveštenih lica ( globalno) pa je, verujem, i broj prekršitelja veći, što ne znači da se to ne događa i drugim verskim organizacijama, samo se o tome malo zna.

Jedno zlo pravdati drugim zlom koje evidentno postoji - meni je van pameti?
veseli_dalmatinac veseli_dalmatinac 14:50 08.09.2011

Re: "Lisice"

srdjazlopogledja
A koja su to saznanja?



http://www.tportal.hr/vijesti/svijet/134736/dakon-progovorio-o-pedofiliji-u-Srpskoj-pravoslavnoj-crkvi.html


http://www.nacional.hr/clanak/97077/izdaje-lazi-i-pronevjere-u-pravoslavnoj-crkvi-u-srbiji


http://www.lupiga.com/vijesti/index.php?id=5668
veseli_dalmatinac veseli_dalmatinac 15:00 08.09.2011

Re: "Lisice"

mariopan
Ne znam za Crkvu ali znam da je javnost ustala na noge, kao i u ovom slučaju.Crkva kao Crkva i "vaša" i "naša" ( ne volim ovakav način razgovora) neće rado govoriti jer tako urušava svoj ugled - a ugled to su prihodi i poverenje pastve. To je osnovni razlog.Katolička crkva ima mnogo veći broj vernika i sveštenih lica ( globalno) pa je, verujem, i broj prekršitelja veći, što ne znači da se to ne događa i drugim verskim organizacijama, samo se o tome malo zna.Jedno zlo pravdati drugim zlom koje evidentno postoji - meni je van pameti?


Ni ja ne razgovaram u tim kategorijama "vasa" i "nasa" crkva pa sam ih zato i stavio u navodnike, ali sugovornik koji me prozvao ocito razmislja u tim kategorijama... Sto se mene tice, te obe crkve su daleko od onoga sto bi trebale biti. Apsurd je u tome sto su samo za vrijeme socijalisticke Yuge, te crkve bile u okvirima u kojima trebaju biti, a to je da su bile potpuno odvojene od drzave, politika im je na oltarima bila strogo zabranjena i jedino sto su mogli propovijedati je bila vjera. Nakon sto se drustveno-politicki sustav promijenio, crkve su se vratile onome sto im je uvijek bilo srcu milije, a to su nekretnine, politika, novac itd... Ocito je da su ih samo komunisti mogli okrenuti vjeri... 'ko zna, mozda su komunisti poslani od Boga da ih izvede na pravi put... A sve ostalo sto ste napisali, slazem se.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 16:13 08.09.2011

Re: "Lisice"

veseli_dalmatinac
mariopan
Ne znam za Crkvu ali znam da je javnost ustala na noge, kao i u ovom slučaju.Crkva kao Crkva i "vaša" i "naša" ( ne volim ovakav način razgovora) neće rado govoriti jer tako urušava svoj ugled - a ugled to su prihodi i poverenje pastve. To je osnovni razlog.Katolička crkva ima mnogo veći broj vernika i sveštenih lica ( globalno) pa je, verujem, i broj prekršitelja veći, što ne znači da se to ne događa i drugim verskim organizacijama, samo se o tome malo zna.Jedno zlo pravdati drugim zlom koje evidentno postoji - meni je van pameti?


Ni ja ne razgovaram u tim kategorijama "vasa" i "nasa" crkva pa sam ih zato i stavio u navodnike, ali sugovornik koji me prozvao ocito razmislja u tim kategorijama... Sto se mene tice, te obe crkve su daleko od onoga sto bi trebale biti. Apsurd je u tome sto su samo za vrijeme socijalisticke Yuge, te crkve bile u okvirima u kojima trebaju biti, a to je da su bile potpuno odvojene od drzave, politika im je na oltarima bila strogo zabranjena i jedino sto su mogli propovijedati je bila vjera. Nakon sto se drustveno-politicki sustav promijenio, crkve su se vratile onome sto im je uvijek bilo srcu milije, a to su nekretnine, politika, novac itd... Ocito je da su ih samo komunisti mogli okrenuti vjeri... 'ko zna, mozda su komunisti poslani od Boga da ih izvede na pravi put... A sve ostalo sto ste napisali, slazem se.

U svakom slučaju, "socijalistička Juga" je prošlost, i ne da se vratiti.

Sada, nekome se to ne dopada, nekome da, ali šta je, tu je.

Što se tiče "naša-vaša", to ste, ipak, Vi prvi pomenuli.
Što se mene tiče, razlike između SPC i RKC postoje, i po ovom pitanju su ogromne.
To ne znači da ljudi nisu isti, već da organizacija, i obaveze koje iz nje proističu, idu na ruku likovima poput ovog, mnogo više kada je u pitanju RKC, negoli SPC.
mikimedic mikimedic 14:54 08.09.2011

aj jedna mala digresija

ne znam gde, pa mislim kod mog druga draga



Anagram "Nataša Bekvalac" = 'VATA KEŠ ALBANCA'
49 41 49 41 15:20 08.09.2011

Nedavno

je vatikan platio "nagodbu" sa sudom $680 mil. sto se krilo od 71. da im jebavaju decake po americkoj parohiji.

Nemam komentar ni za jednu stranu!
paki_i_paki paki_i_paki 22:12 08.09.2011

Faljen Isus i mafija

Bok Dragec.
Vidim nije te obradova napredak crkve u Rvata . Ti se odma primja pedofilije i analogije sa onom drugom crkvom ( nebil Latinka koju puntu utefterila, ona je vajka znala cinit kad pošteni ateista udari po svojoj crkvi) .
No da se mi vratimo fale vridnome napretku u franjevačkoj provinciji dalmatinskoj.
Vako ti stvari stoje moj Drago. Do sad su se vratri u DalmaNciji dilili u dvi grupe, proustašku (mada su Splitski Benediktinci bili "krilnici" glede sveti misa Poglavniku) i božemprosti pedersku . Jedino je don Vinko Sanader zna oprčit nešto po župi, a i šire, dok ga nebi uitilo i bacilo u Cetinu ,prebilo kandžijom il prijavilo svetome ćaći. Lipo je čut da je uša napredak i međ fratre, em im se pridiže na žensko čeljade ( a to je ipak neki znak normalnosti ma koliko mučali o tome) em su pokazali sklonost da "inkorporiraju" kulturne stečevine drugih virskih zajednica. Eto vidiš u muamedanaca ti je to normalno kad efendija, sevapa radi, više ženske čeljadi pripomaže ,a bogami prorok je prčija oni Ajšu kad je i mlađahnija bila . Tako pazider se ti, da te zbog kritike muamedanskog uticaja na vratre ne napadnu borkinje protiv islamofobije, jerbo da si protiv multi kulti uticaja .A vidiš te pedofilije ima božemprosti svuđe, u školama i međ umjetničkom čeljadi kažu više neg međ popima i vratrima. Pa Drago moj niko normalan ne napadam samu ideju škole jerbo je neki učitelj ponudio ditetu seks u zaminu za bombone "505 sa crtom" ili samo crtu . I međ umitnicima je tako , pa neš valjda zato jerbo je neki pitur spopada dicu , prije svake priče o slikarstvu tražit da se prvo ograde od pedofilije ,il tražit od Mimice (on je kolko znam jedini slikar tute na blogu) da na početku svakog komentara prvo osudi "pedofile međ nami slikarima" .
Tako ti je drago moj lipo čut da se i vratrima priprčilo ženske čeljadi . sad što su neka balava meni je grozno ( al sad će me spopast da sam sproću islamskog uticaja na RKC).
a glede ovoga

banovali ih ko frihenda tute
a parim i meni bi moglo opizdit
nego zaboravija si reć da je to selo rodno misto ANTE TOMIĆA
mariopan mariopan 10:57 09.09.2011

Re: Faljen Isus i mafija

,il tražit od Mimice (on je kolko znam jedini slikar tute na blogu) d

Za komentar

A slikara ima još, recimo Mikele......dakle od sada prvo da se đavola odreknemo pa da se javimo za reč?

PS, nisam primetila tu pojavu u umetničkoj školi ali bila sam klinka, šta ja znam šta se tu radilo ispod žita?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana