Društvo| Mediji| Politika

Biljana Srbljanović o političkoj pozadini!

Filip Mladenović RSS / 20.09.2011. u 23:49

B.S. optužuje i vrh DS
B.S. optužuje i vrh DS
Biljana Srbljanović, popularna dramska spisateljica, optužila je sinoć vrh Demokratske stranke da ne želi da se otkrije politička pozadina ubistva Zorana Đinđića iz ličnih političkih interesa. Optužbe su iznete sinoć na društvenoj mreži Tviter.

Na optužbe Biljane Srbljanović na Tviteru odgovorila je potpredsednica DS Jelena Trivan, a podržali su je potpredsednica Skupštine Srbije Gordana Čomić i ministar Oliver Dulić.



Srbljanovićka je aktivnost na Tviteru počela tako što je podržala izjavu advokata Srđe Popovića koji je rekao da se iza nadimka Ćora krije Nebojša Čović, potpredsednik Vlade Zorana Đinđića.



Srbljanović je konstatovala: "Volim Srđu Popovića jer ladno kaže šta misli, nema problema sa istinom i hrabrošću". Nastavila je sa sarkastičnim komentarima na račun Nebojše Čovića.



Uključujući se u "prozivku" jednog tviter korisnika upućenu vrhu Demokratske stranke u vezi sa suđenjem za ubistvo premijera Đinđića, Biljana Srbljanović je zaključila: "A sta da kažu? E, a da atentata nije bilo, ne bi ni naš predsednik postao predsednik...?"



Jelena Trivan na to je odgovorila: "Kad ne komentarišemo iskaz kriminalca, iskazujemo odnos prema onome ko ga daje, a ne prema ubistvu".



Takođe je napisala i "Mi ne ćutimo o Đinđiću", "Za demokratski svet je važno da se utvrdi politička pozadina" i "Tužilaštvo se bavi onim što on priča (Simović), a za vreme Koštunice su kriminalci govorili, a političari seirili"...

"Bolje da niko od nas politički nije postojao, a da je taj čovek ostao živ", napisala je Trivan.



"Bolje da niko od vas politički nije postojao i da je Đinđjić ostao" završila je, u poslovično oštrom tonu, Biljana Srbljanović.

Atačmenti



Komentari (329)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

jedi-knight jedi-knight 00:01 21.09.2011

Pisac ili lik?

Biljana mnogo vise i lepse kaze kroz svoje drame. Nekim svojim ispadima, vise podseca na neke svoje likove, nego na pisca. Kao da su ti likovi poceli da joj oblikuju svest, pa ona sve cesce i cesce govori njihovim jezikom umesto oni njenim.
Uopste me ovom prilikom ne zanima tema polemike, vec nacin.
ljuboten ljuboten 08:42 21.09.2011

Re: Pisac ili lik?

Pisac ili lik?
Biljana mnogo vise i lepse kaze kroz svoje drame. Nekim svojim ispadima, vise podseca na neke svoje likove, nego na pisca. Kao da su ti likovi poceli da joj oblikuju svest, pa ona sve cesce i cesce govori njihovim jezikom umesto oni njenim.
Uopste me ovom prilikom ne zanima tema polemike, vec nacin


Oče to da ponese pa se ode u profesonalnu deformaciju. Ona bi da bude i prvi i najvažniji političar, pa zar nije najbolji drmaturg?! Srozava svoj ugled, kao da nema neko da je pouči?! Smeli da joj nešto kaže njen suprug, ako je bio službenik ambasade, ili se i on ne razume u tako specifične međuljudske odnose kakvi su u politici?.
aleksanadar aleksanadar 11:54 21.09.2011

Re: Pisac ili lik?

Ona bi da bude i prvi i najvažniji političar, pa zar nije najbolji drmaturg?!


Обично сам сумњичав када неко са уметничком вокацијом (писац, глумац, музичар) жели и да се политички ангажује. И питам се, а нисам једини: "Шта му/јој то треба?"

Зашто сам сумњичав?

Једна ствар стоји: да неко ко је стекао глас и уважавање као уметник, сада улази у политику (или се већ у њој налази), притом користећи тај свој уметнички реноме као један јак адут.

Наравно, и уметник (књижевник, виолиниста, редитељ, глумац) има право да се политиком бави, као и било који грађанин. Сви смо једнаки, у том погледу.

Међутим, уметник ризикује - да његова уметност нешто изгуби, када уметник падне у сенку политичара, а уметност се сроза на слушкињу политике.

А да политика, притом, добије мало или нимало.


Filip Mladenović Filip Mladenović 00:11 21.09.2011

Dokle da nas prave majmunima?

Uporno kriju ko je ubio Dadu Vujasinović! I dalje neće da kažu ko je likvidirao i po čijem nalogu Slavka Ćuruviju! Rekli su da je novinara Milana Pantića trebalo samo upozoriti zbog svog pisanja, ali ne i ubiti pred kućnim pragom, no to im ne smeta da i dalje ne hapse njegovog ubicu i nalogodavca! Obećali su da će do kraja otkriti političku pozadinu atentata na Zorana Đinđića, ali još ništa od toga, evo već devetu godinu od 12. marta 2003!
PA DOKLE ĆE DA NAS PRAVE MAJMUNIMA!? Dokle će da nas srozavaju na nivo statista u ovoj farsi od života u Srbiji!?
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 00:13 21.09.2011

Re: Dokle da nas prave majmunima?

PA DOKLE ĆE DA NAS PRAVE MAJMUNIMA!?

Dok je moguće poverovati nekim stvarima, samo zato što su izrečene u kampanji?
jedi-knight jedi-knight 00:25 21.09.2011

Re: Dokle da nas prave majmunima?

Dokle dozvoljavamo da nam ulaze u zivote i da se vise mi bavimo njima, nego oni nama.

Nas problem nisu ONI, nas problem smo MI sami. Kod nas ne postoji kriticna masa postenih, vrednih, plemenitih...pre ce biti da je obrnuto. I kakvi ce onda politicari da nam budu, a neko mora da bude na vlasti zar ne? Ni jednoj opciji koja vedri i oblaci politickim nebom Srbije ne verujem nimalo.

Generacije treba da prodju dok se ne uspostavi kakav takav red u zemlji i opet cemo biti nezadovoljni njima, samo sto ce politicka ubistva zameniti neke druge teme.

Zoran Djindjic, Bog da mu dusu prosti, bio je lincovan. Svi su ga ubili ili svi smo ga ubili, kako hocete. Cak i da se potpuno rasvetli ceo zlocin, da se imenuju svi u lancu koji su ucestvovali, pravi ubica ce i dalje lebdeti nad nasim zivotima. Pravi ubica je nasa drustvena stvarnost, a egzekutori su samo posledice.
Filip Mladenović Filip Mladenović 00:31 21.09.2011

Re: Dokle da nas prave majmunima?

Ne razvodnjavajte i ne zamenjujte teze! Da je neko, ne daj Bože, ubio neku Vama blisku osobu, sigurno ne biste tako pisali! Već biste tražili hitnu istragu i zahtevali izvodjenje ubice i nalogodavca pred lice pravde!

Zamislite kako je u dušama majke i sestre Zorana Đinđića, kako je u srcima njegove ćerke, sina, supruge!? Zar oni nemaju ljudsko pravo na namirenje pravde, na istinu o ubistvu Zorana Đinđića!?
jedi-knight jedi-knight 00:39 21.09.2011

Re: Dokle da nas prave majmunima?

Ne razvodnjavajte i ne zamenjujte teze! Da je neko, ne daj Bože, ubio neku Vama blisku osobu, sigurno ne biste tako pisali! Već biste tražili hitnu istragu i zahtevali izvodjenje ubice i nalogodavca pred lice pravde!


U pravu ste.
looping looping 06:41 21.09.2011

Re: Dokle da nas prave majmunima?

Dokle će da nas srozavaju na nivo statista u ovoj farsi od života u Srbiji!?

Likvidira se Premijer i nikom nista 9. godina. Zamisli koliko tek vredi zivot statiste!?
Nece ovde skoro biti primene zakona za obicne ljude.
ljuboten ljuboten 09:08 21.09.2011

Re: Dokle da nas prave majmunima?

Dokle da nas prave majmunima?
Uporno kriju ko je ubio Dadu Vujasinović! I dalje neće da kažu ko je likvidirao i po čijem nalogu Slavka Ćuruviju! Rekli su da je novinara Milana Pantića trebalo samo upozoriti zbog svog pisanja, ali ne i ubiti pred kućnim pragom, no to im ne smeta da i dalje ne hapse njegovog ubicu i nalogodavca! Obećali su da će do kraja otkriti političku pozadinu atentata na Zorana Đinđića, ali još ništa od toga, evo već devetu godinu od 12. marta 2003!
PA DOKLE ĆE DA NAS PRAVE MAJMUNIMA!? Dokle će da nas srozavaju na nivo statista u ovoj farsi od života u Srbiji!?


Pa šta ako se znalo ko stoji iza ubistva Isusa iz Nazareta? Još tri i četvrt veka su čerečeni njegovi idejni sledbenici. Sve dok nisu ušli u vlast, od kada više nisu bili sledbenici Isusovi već su sledili svoje i cezarove prohteve.
Kako da otkriješ ko je ubio Čuruviju kada je naslednik lidera SPS, koji je naručivao ubistva zajedno sa svojom dragom Ludicom, sada je ministar policije?! Kako da otkriješ ko je ubio Pantića, kada jedan od najmoćnijih političara je i gradonačelnik Jagodine, osim što je poslanik, a vodi stranku pokojnog pofesionalnog ubice Arkana, čija draga uživa najveći ugled u pučanstvu, od koje je i država zazire?! Ili to ne znate, ili, pak, znate da vas sada ne smeju isti ubiti pa bi da ih nervirate? Ne, oni se nimalo ne brinu jer oni znaju da budu političari, dok Vi i Srbljanović očigldemo ne znate i ne možete biti, a žarko želite. Žalim što čovečanstvo tako sporo napreduje pa nećete stići da i vi dođete na red da se bavite politikom.
aleksanadar aleksanadar 11:40 21.09.2011

Re: Dokle da nas prave majmunima?

Žalim što čovečanstvo tako sporo napreduje pa nećete stići da i vi dođete na red da se bavite politikom.


Па, колега, зар сви ми који нити желимо, нити имамо способности за политичаре (нисмо, рецимо, поткупљиви) - не смемо да се огласимо и нешто питамо оне који се политиком баве?

tyson tyson 14:34 21.09.2011

Re: Dokle da nas prave majmunima?

Likvidira se Premijer i nikom nista 9. godina.

E vala baš nikom ništa.

Ono suđenje koje je trajalo godinama se nije desilo.

Stotine godina robije izvršiocima i planerima ubistva su plod mašte zlonamernih.

Verovatno smo i svi mi, kao i ovaj blog, samo deo nekog matriksa.



ljuboten ljuboten 15:51 21.09.2011

Re: Dokle da nas prave majmunima?

: Dokle da nas prave majmunima?
Žalim što čovečanstvo tako sporo napreduje pa nećete stići da i vi dođete na red da se bavite politikom.


Па, колега, зар сви ми који нити желимо, нити имамо способности за политичаре (нисмо, рецимо, поткупљиви) - не смемо да се огласимо и нешто питамо оне који се политиком баве?


Odgovor možete naći ako pročitate moje komentare i u predhodnom Filipovom blogu na istu temu.
A evo i u ovom zadnjem komentaru upućujem da su dobri političari u kandžama zlih, a i jedni i drugi imaju legitimitet. Da Vas potsetim, Milošević je dobio vlast od građana.
A koliko od vas zna da je četnička ideologija demonstrirana 09. marta 1991. na ulicama Beograda, koje je vodio Vuk Drašković, prinudila Armiju da izađe sa tenkovima na ulice glavnnog grada, a protiv svog naroda? Koliko od vas zna da kada tenkovi izađu na ulice ne vraćaju se više, već krenu da šire granice države, takva je uloga jednog od stubova države - Vojske? Iz tog razloga se sudi našim generalima u Hagu. Nadam se da nećete shvatiti bukvalno. Evo da pomognem: I Perišić i Mladić bili su najsposobniji oficiri. No, u miru i u eventualnom ratu protiv nekoga protiv koga ratuje neka velika sila. Ili i Vi mislite da smo mi pobedili Nemce u Drugom svetskom ratu? U tome je bila naša glupost, odnosno glupost naših glupana, a oni su ovek u većini, samo treba da nađu vođu.
Filip2412 Filip2412 00:14 21.09.2011

...

Sigurno vise verujem njoj nego politicarima, cak i da nije u pravu mozda ovakvim nastupima pogura neko istrazivanje koje istera stvari na videlo.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 00:21 21.09.2011

Re: ...

Filip2412
Sigurno vise verujem njoj nego politicarima, cak i da nije u pravu mozda ovakvim nastupima pogura neko istrazivanje koje istera stvari na videlo.

Kakvo istraživanje?
Javnog mnjenja?
"Verujete li Biljani ili Borisu više?"
Džoker opcija: "Ne verujem nikome".

Žena je dramaturg, i ima stav o tome koje kriv za ubistvo Đinđića.
To je coocoo. Mož' da napiše dramu, dobro bi prošla.

A da, i Broz je jeo svinjsku glavu. A Tihi i Prle oslobodili Beograd.
Filip2412 Filip2412 00:26 21.09.2011

Re: ...

Žena je dramaturg
kake veze ima dal je dramaturg ili elektroinzenjer?

Javnog mnjenja?
Naravno da ne, nego istrazivanje tuzilastva...
Filip Mladenović Filip Mladenović 00:26 21.09.2011

Re: ...

Ovde nije poenta u njenom stavu o tome ko je kriv za ubistvo Đinđića, već u tome da vrh DS ne želi da se otkrije politička pozadina ubistva Zorana Đinđića iz ličnih političkih interesa.

Isto važi i za brutalne likvidacije pomenutih novinara!
jedi-knight jedi-knight 00:27 21.09.2011

Re: ...

Sigurno vise verujem njoj nego politicarima, cak i da nije u pravu mozda ovakvim nastupima pogura neko istrazivanje koje istera stvari na videlo.


Zar se i ona ne bavi politikom? Koliko znam clan je jedne stranke. Ispravite me ako gresim.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 00:28 21.09.2011

Re: ...

Filip2412
Žena je dramaturg
kake veze ima dal je dramaturg ili elektroinzenjer?

Stereotip. Elektroinženjer ne može da izmišlja napon.
Filip2412 Filip2412 00:28 21.09.2011

Re: ...

Koliko znam clan je jedne stranke
Ne pratim previse, ali mislim da nije clan. Ne zauzima poiticku funkciju koliko je meni poznato.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 00:29 21.09.2011

Re: ...

Filip Mladenović
Ovde nije poenta u njenom stavu o tome ko je kriv za ubistvo Đinđića, već u tome da vrh DS ne želi da se otkrije politička pozadina ubistva Zorana Đinđića iz ličnih političkih interesa.

Isto važi i za brutalne likvidacije pomenutih novinara!

Što se mene tiče,
poenta je da li policija, tužilaštvo i sudstvo rade, ili ne.
Filip2412 Filip2412 00:35 21.09.2011

Re: ...

Stereotip. Elektroinženjer ne može da izmišlja napon.

ni napon ne moze da izmislja elektroinzinjera
princi princi 00:36 21.09.2011

Re: ...

Zar se i ona ne bavi politikom? Koliko znam clan je jedne stranke. Ispravite me ako gresim.

Ne znam za partijsku pripadnost ali politički angažman Biljane Srbljanović se najtačnije može opisati sa 2 reči: penis envy.
jedi-knight jedi-knight 00:37 21.09.2011

Re: ...

Ovde nije poenta u njenom stavu o tome ko je kriv za ubistvo Đinđića, već u tome da vrh DS ne želi da se otkrije politička pozadina ubistva Zorana Đinđića iz ličnih političkih interesa.

Isto važi i za brutalne likvidacije pomenutih novinara!


Uz svo postovanje, mislim da je to tvoja interpretacija. Ne bavim se politikom, ali mislim da je tesko dokazivo da neko iz vrha DSa namerno sprecava da se otkrije politicka pozadina ubistva. Pre bih poverovao da, ukoliko znaju, odugovlace, odnosno da cekaju pravi momenat u odnosu politicke poene koje ocekuju, ali to politicari svuda u svetu rade. Pa ovi nasi ( bar sto su sada na vlasti ) su od njih ucili zanat.
Filip Mladenović Filip Mladenović 00:40 21.09.2011

Re: ...

Ovakav komentar sa potpisom "princi" može da napiše samo impotentan, i u kreativnom i u seksualnom smislu!
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 00:44 21.09.2011

Re: ...

Filip2412
Stereotip. Elektroinženjer ne može da izmišlja napon.

ni napon ne moze da izmislja elektroinzinjera

Čvrsta veza realosti, koja, ukoliko se prekine, završava se strujnim udarom.
jedi-knight jedi-knight 00:48 21.09.2011

Re: ...

Ovakav komentar sa potpisom "princi" može da napiše samo impotentan, i u kreativnom i u seksualnom smislu!


Princijev komentar je grub i neprimeren, ali i Vasa reakcija takodje.

Vristite ovde o nekoj boljoj, pametnijoj, srecnijoj Srbiji, a na prvu provokaciju odreagujete licno, uvredom, odnosno isto provokacijom. I sad ce on Vama nesto da odgovori na racun njegove sexualne ili kreativne impotencije i ode prica u tri lepe.
Kazem ja, sami smo najveci krivci

princi princi 01:01 21.09.2011

Re: ...

Filip Mladenović
Ovakav komentar sa potpisom "princi" može da napiše samo impotentan, i u kreativnom i u seksualnom smislu!

Objašnjenje za one sa suficitom dioptrije i deficitom mozga: "penis envy" je psihijatrijski pojam, ne seksualni. Dijagnoza možda jeste brutalno direktna, ali ne bih rekao da je gruba. Srbljanovićkin višegodišnji politički angažman u kome je prošla luk od vatrenog ljotićevca do građanske pseudo-"intelektualke" je, nekako, najveća uvreda za zdrav razum.
jedi-knight jedi-knight 01:07 21.09.2011

Re: ...

Objašnjenje za one sa suficitom dioptrije i deficitom mozga


Eto ti Filipe tvoje mudrosti. Dobio si sta si trazio, a mi sada treba da ti verujemo.

I dalje stojim da je komentar bio grub, ali isto tako i da ima pokrice, bar princi zna da objasni zasto je upotrebio doticni termin.

Na zalost, nastavio je u Filipovom stilu i evo nama srpske politicke scene u malom.
I onda se pitas Filipe su zasto jednostavne stvari mogu da budu jako komplikovane.

Pa evo zasto

princi princi 01:15 21.09.2011

Re: ...

bar princi zna da objasni zasto je upotrebio doticni termin.

Koji termin? Ljotićevac? Zar to nije uvredljivije od "penis envy"?
jedi-knight jedi-knight 01:17 21.09.2011

Re: ...

Koji termin? Ljotićevac? Zar to nije uvredljivije od "penis envy"?


Kako kome. Nekom prija
Filip Mladenović Filip Mladenović 01:22 21.09.2011

Re: ...

Samo da podsetim: ovo je blog o političkoj pozadini atentata na Zorana Đinđića!
jedi-knight jedi-knight 01:30 21.09.2011

Re: ...

Samo da podsetim: ovo je blog o političkoj pozadini atentata na Zorana Đinđića!


Boze Filipe, pa zar nije: Biljana Srbljanovic o politickoj pozadini!

Nju je dakle nemoguce izostaviti iz komentara posto se jedino njeno ime pominje u naslovu.


Filip Mladenović Filip Mladenović 01:33 21.09.2011

Re: ...

jedi-knight
Samo da podsetim: ovo je blog o političkoj pozadini atentata na Zorana Đinđića!Boze Filipe, pa zar nije: Biljana Srbljanovic o politickoj pozadini!Nju je dakle nemoguce izostaviti iz komentara posto se jedino njeno ime pominje u naslovu.

U pravu ste!
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:59 21.09.2011

Re: ...

princi
Srbljanovićkin višegodišnji politički angažman u kome je prošla luk od vatrenog ljotićevca do


Ček, ček, verujem da ovo ne kažeš zato što te je jednom banovala na blogu, nego se sećaš nečeg što sam zaboravio. Može neko podsećanje, na nas malo mladje?
princi princi 02:17 21.09.2011

Re: ...

Može neko podsećanje, na nas malo mladje?

Naravno, Srpska reč cca 1991.-1993. Giška, beli orlovi, Vuk (uzgred, ono moje LeDePe je zbog SePeO). Kačio je to đubre tu neko po blogu. Ima i onaj angažman kad su se potpisivale neke peticije za oslobađanje Šešelja iz zatvora, krajem 1993., početkom 1994. Nekako baš u vreme prvog emitovanja Otvorenih vrata na Srbijanci (verujem da je čista koincidencija u pitanju, da nema uzročno-posledičnih veza). Ma, Biki je genijalka, ja nju mnogo volim, bez zajebancije.
Filip2412 Filip2412 02:35 21.09.2011

Re: ...

Naravno, Srpska reč cca 1991.-1993. Giška, beli orlovi, Vuk (uzgred, ono moje LeDePe je zbog SePeO). Kačio je to đubre tu neko po blogu. Ima i onaj angažman kad su se potpisivale neke peticije za oslobađanje Šešelja iz zatvora, krajem 1993., početkom 1994. Nekako baš u vreme prvog emitovanja Otvorenih vrata na Srbijanci (verujem da je čista koincidencija u pitanju, da nema uzročno-posledičnih veza).
pa sta?
princi princi 02:38 21.09.2011

Re: ...

Filip2412
pa sta?

Pa ništa. Toliko o političkoj pozadini.
Filip2412 Filip2412 02:57 21.09.2011

Re: ...

Pa ništa. Toliko o političkoj pozadini.
i sad si valjda apslovirao da ona nista pametno nikad ne moze da kaze
tyson tyson 02:59 21.09.2011

Re: ...

kake veze ima dal je dramaturg ili elektroinzenjer?

Pa da, nikakve. To je isto.



paki_i_paki paki_i_paki 05:57 21.09.2011

Re: ...

Stereotip. Elektroinženjer ne može da izmišlja napon.
šta je to napon?


KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 06:18 21.09.2011

Re: ...

Filip Mladenović
Samo da podsetim: ovo je blog o političkoj pozadini atentata na Zorana Đinđića!

O čemu je to? Idem kod Nebojše da vidim da li mi je neko posle n godina od lansiranja tog pojma objasnio koje je to krivično delo.
predatortz predatortz 08:02 21.09.2011

Re: ...


Isto važi i za brutalne likvidacije pomenutih novinara!


Jedno pitanjce:
Zašto ta ubistva nisu bila rešena za Đinđićevog vakta ?
Kažu, nema tu nekih velikih tajni...
dragan7557 dragan7557 08:05 21.09.2011

Re: ...

predatortz

Isto važi i za brutalne likvidacije pomenutih novinara!


Jedno pitanjce:
Zašto ta ubistva nisu bila rešena za Đinđićevog vakta ?
Kažu, nema tu nekih velikih tajni...


Pa da ima, onda bi kod nekih protivnika teorije zavere, počela da sija lampica.

cerski
predatortz predatortz 08:08 21.09.2011

Re: ...

dragan7557
predatortz

Isto važi i za brutalne likvidacije pomenutih novinara!


Jedno pitanjce:
Zašto ta ubistva nisu bila rešena za Đinđićevog vakta ?
Kažu, nema tu nekih velikih tajni...


Pa da ima onda bi kod nekih protivnika teorije zavere počela da sija lampica.

cerski


Može biti. Ali, mislim da slučajevi nisu rešeni iz 'političkih razloga'. Pa se pitam: u čemu je onda razlika između Đinđićevog i Tadićevog DS-a?
dragan7557 dragan7557 08:08 21.09.2011

Re: ...

Filip2412
Pa ništa. Toliko o političkoj pozadini.
i sad si valjda apslovirao da ona nista pametno nikad ne moze da kaze

Vala nema ni potrebe. Na njenom Fejsu je godinama stajalo u rubrici poslodavac: Čeda Jovanović. A konj se veže tamo gde gazda kaže.

cerski
alselone alselone 08:11 21.09.2011

Re: ...

A konj se veže tamo gde gazda kaže.


Ovo si autodidaktovao?
dragan7557 dragan7557 08:14 21.09.2011

Re: ...

predatortz
dragan7557
predatortz

Isto važi i za brutalne likvidacije pomenutih novinara!


Jedno pitanjce:
Zašto ta ubistva nisu bila rešena za Đinđićevog vakta ?
Kažu, nema tu nekih velikih tajni...


Pa da ima onda bi kod nekih protivnika teorije zavere počela da sija lampica.

cerski


Može biti. Ali, mislim da slučajevi nisu rešeni iz 'političkih razloga'. Pa se pitam: u čemu je onda razlika između Đinđićevog i Tadićevog DS-a?


Pa u gazdi valjda.

cerski
dragan7557 dragan7557 08:16 21.09.2011

Re: ...

alselone
A konj se veže tamo gde gazda kaže.


Ovo si autodidaktovao?

Jok megatrendov'o.

cerski
predatortz predatortz 08:22 21.09.2011

Re: ...

dragan7557
predatortz
dragan7557
predatortz

Isto važi i za brutalne likvidacije pomenutih novinara!


Jedno pitanjce:
Zašto ta ubistva nisu bila rešena za Đinđićevog vakta ?
Kažu, nema tu nekih velikih tajni...


Pa da ima onda bi kod nekih protivnika teorije zavere počela da sija lampica.

cerski


Može biti. Ali, mislim da slučajevi nisu rešeni iz 'političkih razloga'. Pa se pitam: u čemu je onda razlika između Đinđićevog i Tadićevog DS-a?


Pa u gazdi valjda.

cerski


Ne verujem. Mislim da se gazda nije menjao...
dragan7557 dragan7557 08:26 21.09.2011

Re: ...

predatortz
dragan7557
predatortz
dragan7557
predatortz

Isto važi i za brutalne likvidacije pomenutih novinara!


Jedno pitanjce:
Zašto ta ubistva nisu bila rešena za Đinđićevog vakta ?
Kažu, nema tu nekih velikih tajni...


Pa da ima onda bi kod nekih protivnika teorije zavere počela da sija lampica.

cerski


Može biti. Ali, mislim da slučajevi nisu rešeni iz 'političkih razloga'. Pa se pitam: u čemu je onda razlika između Đinđićevog i Tadićevog DS-a?


Pa u gazdi valjda.

cerski


Ne verujem. Mislim da se gazda nije menjao...

Na internacionalnom planu izgleda jeste.

cerski
voki_bgd voki_bgd 08:55 21.09.2011

Re: ...

paki_i_paki
Stereotip. Elektroinženjer ne može da izmišlja napon.
šta je to napon?




Kad se napnes.
Jukie Jukie 09:08 21.09.2011

Re: ...

paki_i_paki
Stereotip. Elektroinženjer ne može da izmišlja napon.šta je to napon?

To spada u, da prostiš, fiziku.
nikolic777 nikolic777 09:52 21.09.2011

Re: ...

Srpska reč cca 1991.-1993.


koliko godina je Biljana imala tada?

cisto da preciziramo ako je vec strvinarenje po biografijama siguran adut za diskvalifikaciju
ivana23 ivana23 10:12 21.09.2011

Re: ...

Nije Srpska rec, vec kragujevacki Pogledi.

Svojevremeno su ovde na blogu postirani (skenirani) Biljanini tekstovi iz Pogleda, ali me mrzi da trazim (ukoliko nisu i obrisani).

Preko Gugla se vise ne mogu pronaci.
tyson tyson 10:17 21.09.2011

Re: ...

koliko godina je Biljana imala tada?

Jako nisko i nevaspitano od tebe, insistirati na daminim godinama.

(uzgred, imala je 22-25)



koksy koksy 10:19 21.09.2011

Re: ...

nikolic777
Srpska reč cca 1991.-1993.


koliko godina je Biljana imala tada?

cisto da preciziramo ako je vec strvinarenje po biografijama siguran adut za diskvalifikaciju


2o i nešto.
mislim da joj se ne bi svidela tvoja sugestija da je u tim godinama bila plavušasto devojče.
nikolic777 nikolic777 10:30 21.09.2011

Re: ...

Jako nisko i nevaspitano od tebe, insistirati na daminim godinama.


ne, nisko je ovo takmičenje u dosetkama na njen račun, uspostavljanje dijagnoza,vređanje

imala je 23 godine

zar čovek nema pravo na zabludu posebno kada je tako mlad ili se treba zadrto držati jednog jer je to neka tobožnja doslednost...

menjaju li vas učenje,nova saznanja, iskustva, na koji način čovek uopšte sazreva ako zatvori vrata za sve to

šta onda očekivati od društva?
drnzvrc drnzvrc 10:35 21.09.2011

Re: ...

nikolic777
Jako nisko i nevaspitano od tebe, insistirati na daminim godinama.ne, nisko je ovo takmičenje u dosetkama na njen račun, uspostavljanje dijagnoza,vređanjeimala je 23 godinezar čovek nema pravo na zabludu posebno kada je tako mlad ili se treba zadrto držati jednog jer je to neka tobožnja doslednost...menjaju li vas učenje,nova saznanja, iskustva, na koji način čovek uopšte sazreva ako zatvori vrata za sve tošta onda očekivati od društva?


Izvini, da li se nešto promenilo kod nje posle tih dvadesetak godina, sem političkih pogleda? Zrelost, umerenost npr. to se stiče godinama.

Kako seješ, tako i žanješ... Pa nek izvoli g-din Puritanac da briše činjenice...
nikolic777 nikolic777 10:37 21.09.2011

Re: ...

Zrelost, umerenost npr. to se stiče godinama.


umerenost?
drnzvrc drnzvrc 10:42 21.09.2011

Re: ...

drnzvrc

U obraćanju, pa ako hoćeš i u stavovima.
nikolic777 nikolic777 10:49 21.09.2011

Re: ...


U obraćanju, pa ako hoćeš i u stavovima.


aha, vi ste naviknuti iskljucivo na salonske manire, i verovatno u ime toga, prastate sadrzaj izrecenog...izvinjavam se,nekako uvek zaboravim u kako kulturnom, tolerantnom, pristojnom okruzenju zivim...
mariopan mariopan 11:13 21.09.2011

Re: ...

srdjazlopogledja
Filip Mladenović
Ovde nije poenta u njenom stavu o tome ko je kriv za ubistvo Đinđića, već u tome da vrh DS ne želi da se otkrije politička pozadina ubistva Zorana Đinđića iz ličnih političkih interesa.

Isto važi i za brutalne likvidacije pomenutih novinara!

Što se mene tiče,
poenta je da li policija, tužilaštvo i sudstvo rade, ili ne.

Ma rade, eno onog dečka što je izbo ljude nožem u gužvi na Bir-festu našli odmah sutradan a ovo ne mogu da reše?

Rekla bih da je kod nas problem što oni rade samo po porudžbini?
princi princi 11:49 21.09.2011

Re: ...

nikolic777
Srpska reč cca 1991.-1993.


koliko godina je Biljana imala tada?

cisto da preciziramo ako je vec strvinarenje po biografijama siguran adut za diskvalifikaciju

Pretpostavljam da isto pričaš i za Dačića i Vučića.
nikolic777 nikolic777 11:56 21.09.2011

Re: ...


Pretpostavljam da isto pričaš i za Dačića i Vučića.


a oni su se promenili?
JJ Beba JJ Beba 11:59 21.09.2011

Re: ...

princi
Zar se i ona ne bavi politikom? Koliko znam clan je jedne stranke. Ispravite me ako gresim.

Ne znam za partijsku pripadnost ali politički angažman Biljane Srbljanović se najtačnije može opisati sa 2 reči: penis envy.

prinzi, to važi samo za frojdističku školu.
a ona je davno prevaziđenja

JJ Beba JJ Beba 12:03 21.09.2011

Re: ...

Nije Srpska rec, vec kragujevacki Pogledi.

oh pa nije amo BS objavljivala tamo. I Veran Matić je
aleksanadar aleksanadar 12:04 21.09.2011

Re: ...

Srbljanovićkin višegodišnji politički angažman u kome je prošla luk od vatrenog ljotićevca do građanske pseudo-"intelektualke" je, nekako, najveća uvreda za zdrav razum.


Биљана Србљановић - љотићевац*?

Када?

Молим линк.


Edit:
Нашао сам ово:

Такође је као студент писала драмске критике у десничарском часопису „Погледи“.


Биљана Србљановић је била студенткиња драме, која је у ‘’Погледима’’ пекла занат драмског критичара. Стидљиво је седела у дну низа спојених столова у ресторану у ком бисмо одржавали састанке београдског дела редакције. Да није постала славна, свакако је се не бих сећао.


Па, драги моји, писање драмских критика за десно оријентисани часопис није довољно покриће да се неко оквалификује као "љотићевац".*


* љотићевац - присталица профашистичког покрета Димитрија Љотића (1891-1945)
princi princi 12:58 21.09.2011

Re: ...

oh zi, tako gledano, malo ko može da izbegne neku dijagnozu

Da, ali zar nemamo već previše tih sa dijagnozom koji bi da vedre i oblače okolo?
tyson tyson 13:30 21.09.2011

Re: ...

ne, nisko je ovo takmičenje u dosetkama na njen račun, uspostavljanje dijagnoza,vređanje

Pa javna je ličnost, i nabrojano ide u rok službe.

A verujem da je nabrojano ne dotiče puno, čak joj verovatno i prija, jer je nebrojeno puta pokazala da joj je takav jezik i način komunikacije omiljen.


zar čovek nema pravo na zabludu posebno kada je tako mlad ili se treba zadrto držati jednog jer je to neka tobožnja doslednost...

Sve je relativno. Za tebe je tada bila u zabludi "jer je bila mlada", za neke druge ljude je u zabludi sada, iz već nekog njima svakako znanog razloga.



ecce-florian ecce-florian 13:46 21.09.2011

Re: ...

JJ Beba
Nije Srpska rec, vec kragujevacki Pogledi.

oh pa nije amo BS objavljivala tamo. I Veran Matić je


Šta objavljivao, bio član redakcije. Al' nije bio drug Isidore Bjelice.
Pa šta. Ne mogu svi da budu sa FDU.

Ako može Voja da prođe od marksiste preko četnika do antiglobaliste, što ne bi mogla Bilja reverzibilno.Medjutim , usprkos svemu sumnjam da je BS organizovala atentat na Đinđića. Ćini mi se da je samo angažovana od strane reklamne agencije da učestvuje u pisanju dramoleta predizborna kampanja, sa puno obrta i hepiendom.
I jeste , angažovana zato što je najbolja i što zna svoj posao po društvenim mrežama i blogovima kojim narod Veruje .

ps
bebo, u znak male pažnje, evo jedna nagrađena reklama na poklon






JJ Beba JJ Beba 13:47 21.09.2011

Re: ...

princi
oh zi, tako gledano, malo ko može da izbegne neku dijagnozu

Da, ali zar nemamo već previše tih sa dijagnozom koji bi da vedre i oblače okolo?

apsolutno se slažem
nikolic777 nikolic777 13:50 21.09.2011

Re: ...

A verujem da je nabrojano ne dotiče puno



nadam se da ne konstatuje uopste
JJ Beba JJ Beba 14:10 21.09.2011

Re: ...


Šta objavljivao, bio član redakcije. Al' nije bio drug Isidore Bjelice.

mnogi su prošli kroz redakciju Pogleda i naseli na ideju da je nacionalizam ispravan put borbe protiv komunizma

edit
drama queen je do džadže
dragan7557 dragan7557 14:50 21.09.2011

Re: ...

tyson 14:30 21.09.2011
Re: ...

ne, nisko je ovo takmičenje u dosetkama na njen račun, uspostavljanje dijagnoza,vređanje


Pa javna je ličnost, i nabrojano ide u rok službe.

Jakako, a posle Nacionalna Penzija.

cerski
blogovatelj blogovatelj 15:08 21.09.2011

Re: ...

cisto da preciziramo ako je vec strvinarenje po biografijama siguran adut za diskvalifikaciju


Kako si ti ponosan na svoju nesvesnost, to je cudo jedno. A i bas si resio da avanzujes u partijskoj hijerarhiji.
Pa bila je punoletna, davala je doprinos ideji nacizma u to vreme, kad je na nacizmu bilo moguce uzeti pare u drzavi Srbiji. Sada, kada je veca kinta na drugoj strani, ona prica drugu pricu. Tzv sindrom umetnik-politicar. Nije ona prva koja je to uradila, Vuk Draskovic je to mnogo bolje od nje unovcio.
A ti i Filip se lozite li lozite.
Jedina razlika izmedju vas dvojice je sto Filip ne brise komentare onih sa drugacijim misljenjem Dakle, Filip je intelektualna gromada u odnosu na tebe, samo sam to 'teo da kazem.
blogovatelj blogovatelj 15:16 21.09.2011

Re: ...

zar čovek nema pravo na zabludu posebno kada je tako mlad


Kad je neko genije i umetnik, dvadesetdve je dovoljno.



Ona je naravno mediokritet, ni blizu umetniku. zato je pisala sta je pisala kada je rat pocinjao.
blogovatelj blogovatelj 15:22 21.09.2011

Re: ...

Pretpostavljam da isto pričaš i za Dačića i Vučića.


Kako covek posle da ti ne da preporuku.
JJ Beba JJ Beba 15:34 21.09.2011

Re: ...


Kad je neko genije i umetnik, dvadesetdve je dovoljno.

Bob Dilan se odrekao svojih političkih pogleda iz vremena kada je imao 22 godine kada je svirao akustiku. tada se odrekao folka, odrekao se svojih stavova koje je 60tih godina pevajući širio na mitinzima za borbu za građanska prava, lične slobode itajrad
blogovatelj blogovatelj 16:11 21.09.2011

Re: ...

Bob Dilan se odrekao svojih političkih pogleda iz vremena kada je imao 22 godine


Odrekla se i Bilja, ali je cinjenica da je ono sto je on sa dvaesdve pisao genijalno, a ono sto je ona sa dvaesdve pisala nacizam.

Edit: Prihvatio je i Hrista krajem sedamdesetih, pa se na prvom albumu posle toga poigravao hriscanstvom i licemerjem u hriscanstvu.
Nije ni na Obaminu inauguraciju otisao, moze mu se kad je najveci. Ono sto je on pre pedeset godina pevao, dovelo je posle pola veka tog istog Obamu na vlast.
Pravi umetnici tako rade. Kad niko ne sme, onda pravi umetnik progovori. Za dzabe, ne za pare. A pare posle dodju.
Biki nije pravi umetnik, samo se dobro udala, pa sad dobije poneku tezgu u srpsom politickom blatu da odradi.

JJ Beba JJ Beba 16:22 21.09.2011

Re: ...

Biki nije pravi umetnik, samo se dobro udala, pa sad dobije poneku tezgu u srpsom politickom blatu da odradi.

vrlo neukusno.
odvratno čak
aleksanadar aleksanadar 16:33 21.09.2011

Re: ...

blogovatelj
davala je doprinos ideji nacizma u to vreme...


Пустио си машти на вољу.


tsunade tsunade 17:05 21.09.2011

Re: ...

Biki nije pravi umetnik, samo se dobro udala, pa sad dobije poneku tezgu u srpsom politickom blatu da odradi.


ne znam za umetnost i za udaju. al mislim da nije u tome problem.

cini mi se, naime, da se u bikinoj nesredjenoj glavi "cinjenice" nekako same spajaju i razdvajaju, nasumicno, cak mimo njene volje i kontrole. logika naravno ne igra nikakvu ulogu... i onda si biki ne moze pomoci nego to mora da napise negde. tviter je idealka. pa jos kad blic prenese, puna saka brade...
blogovatelj blogovatelj 17:27 21.09.2011

Re: ...

Пустио си машти на вољу


Neki to zovu cinjenicama.
Slobodna smo zemlja, svako naziva imenom koje mu je zgodno.
Cinjenica je da su Pogledi bili ekstremno desnicarski list, ni Obraz ni Dveri ni udruzenje Njihovi se ne bi postidelo reci napisanih tamo.
blogovatelj blogovatelj 17:29 21.09.2011

Re: ...

vrlo neukusno.
odvratno čak


More bit'
Stvar senzibiliteta.
Ali ne kazes da nije istinito, koliko primecujem.
voki_bgd voki_bgd 18:15 21.09.2011

Re: ...

nikolic777
Jako nisko i nevaspitano od tebe, insistirati na daminim godinama.


ne, nisko je ovo takmičenje u dosetkama na njen račun, uspostavljanje dijagnoza,vređanje

imala je 23 godine

zar čovek nema pravo na zabludu posebno kada je tako mlad ili se treba zadrto držati jednog jer je to neka tobožnja doslednost...

menjaju li vas učenje,nova saznanja, iskustva, na koji način čovek uopšte sazreva ako zatvori vrata za sve to

šta onda očekivati od društva?


Iz zablude stvarala ovakvu nacionalnu svest kakva je danas?
Da li to znaci da je i danas u zabludi i da ce kroz x godina opet opravdanje biti ista stvar.
Ako je sklona zabludama zasto ne batali sve to i posveti se samo umetnosti?
nikolic777 nikolic777 19:44 21.09.2011

Re: ...

A i bas si resio da avanzujes u partijskoj hijerarhiji.


opsesija, dragi moj, ovo se zove opsesija

Pa bila je punoletna, davala je doprinos ideji nacizma u to vreme, kad je na nacizmu bilo moguce uzeti pare u drzavi Srbiji


može nešto opširnije o tome, nešto sam očigledno propustio

Sada, kada je veca kinta na drugoj strani, ona prica drugu pricu.


za razliku od tebe koji si ostao veran nacizmu


Filip je intelektualna gromada u odnosu na tebe, samo sam to 'teo da kazem.


Filip je super, ne brise jer je stekao imunitet na mrvice poput tebe

JJ Beba JJ Beba 20:33 21.09.2011

Re: ...

Ali ne kazes da nije istinito, koliko primecujem.

naravno da nije istina al mi je odvratno da sa tobom na tu temu razgovaram. bez obzira o kojoj se ženi komntari tog tipa su džiberski.
Biljana je bila poznata dramska spisateljica i pre udaje, igrale su joj se drame u mnogim svetskim pozorištima, držala je predavanja na mnogim svetskim akademijama. njen muž je poznati diplomata, šarmantan ćovek, vrlo obrazovan čovek , super su par, ali ako mene pitaš mislim da je njemu upala sekira u med. To što si rekao je tendenciozno, zlonamerno i tako infantilno i jadno. Možeš prezirati nečije političke stavove, ali kad tako privatno vređaš neku osobu koju uopšte ne poznaješ najviše govori o tvojoj imbecilnosti. Pogotovu kad ta osoba koju vređaš ne može da ti odgovori.
Ako i dalje budeš nastvaio sa privatnim vređanjem obavestiću moderaciju i tražiti da reaguje i zaštiti nas od džiberijade kojom nas zapljuskuješ
mikimedic mikimedic 20:34 21.09.2011

Re: ...

ne, nisko je ovo takmičenje u dosetkama na njen račun, uspostavljanje dijagnoza,vređanje

imala je 23 godine

zar čovek nema pravo na zabludu posebno kada je tako mlad ili se treba zadrto držati jednog jer je to neka tobožnja doslednost...

menjaju li vas učenje,nova saznanja, iskustva, na koji način čovek uopšte sazreva ako zatvori vrata za sve to


naravno. preporuka nikolicu.

ja sam se na popisu 1991. izjasnio kao 'evropljanin'.

secam se da sam jurio i po trafikama 'european', cini mi se da je samo nekoliko brojeva izaslo (mardokov). nisam mogao da smislim 'poglede'.

secam se da sam na cesmi u nekoliko navrata pridruzio skandiranju 'si en en si en en'. kad su se doticni pojavili.

mladost ludost.
gorran2 gorran2 21:08 21.09.2011

Re: ...

JJ Beba

Kad je neko genije i umetnik, dvadesetdve je dovoljno.

Bob Dilan se odrekao svojih političkih pogleda iz vremena kada je imao 22 godine kada je svirao akustiku. tada se odrekao folka, odrekao se svojih stavova koje je 60tih godina pevajući širio na mitinzima za borbu za građanska prava, lične slobode itajrad

ma šta Bob Dilan
čak i Nikola Samardžić
koksy koksy 21:14 21.09.2011

Re: ...

a sam se na popisu 1991. izjasnio kao 'evropljanin'.

secam se da sam jurio i po trafikama 'european', cini mi se da je samo nekoliko brojeva izaslo (mardokov). nisam mogao da smislim 'poglede'.

secam se da sam na cesmi u nekoliko navrata pridruzio skandiranju 'si en en si en en'. kad su se doticni pojavili.

mladost ludost.


Baš!
blogovatelj blogovatelj 21:18 21.09.2011

Re: ...

Ako i dalje budeš nastvaio sa privatnim vređanjem obavestiću moderaciju i tražiti da reaguje i zaštiti nas od džiberijade kojom nas zapljuskuješ


Well, smiri hormone.
Pisem ono sto mislim, stvarno mi je zao sto se primas kao saucesce.
I meni je bilo ogavno kad si Arkana i onog nekog njegovog bilmeza koji ti nosi cegere sa pijace srela u Hotelu Jugoslavija, pa jos o tome pisala sa ponosom, pa ih nazvala "zestokim momcima" ili tako nekako. Izazvalo je u meni gadjenje, ali sam se suzdrzao.
Puna su ti usta tolerancije, a kada neko iznese drugacije misljenje od tvog, ti reagujes neprimereno.
Ne sumnjam ni da ces kliknuti moderaciju posle ovog mog komentara. Zao mi je, ali sadrzaj onoga sto pisem ne zavisi od tvojih veza sa moderacijom, zavisi iskljucivo od onoga sto mislim. I to i pisem. Tebi ako se ne svidja, jal preskoci, jal klikci moderaciju. Meni je svejedno.
freehand freehand 21:24 21.09.2011

Re: ...

mikimedic
ne, nisko je ovo takmičenje u dosetkama na njen račun, uspostavljanje dijagnoza,vređanje

imala je 23 godine

zar čovek nema pravo na zabludu posebno kada je tako mlad ili se treba zadrto držati jednog jer je to neka tobožnja doslednost...

menjaju li vas učenje,nova saznanja, iskustva, na koji način čovek uopšte sazreva ako zatvori vrata za sve to


naravno. preporuka nikolicu.

ja sam se na popisu 1991. izjasnio kao 'evropljanin'.

secam se da sam jurio i po trafikama 'european', cini mi se da je samo nekoliko brojeva izaslo (mardokov). nisam mogao da smislim 'poglede'.

secam se da sam na cesmi u nekoliko navrata pridruzio skandiranju 'si en en si en en'. kad su se doticni pojavili.

mladost ludost.

To ono kad je Voja vojvoda nudio Bušu četnike da sjebu diktatora Huseina, ili malo posle?
Eh, mladosti...
tsunade tsunade 21:25 21.09.2011

Re: ...

može nešto opširnije o tome, nešto sam očigledno propustio


a najsladji ste mi vi, advokati branioci, koji na svaku prozivku da je u mladosti pisala neke nekorektne tekstove u glas povicete: a sta? a gde? daj jos prljavog vesa... moze malo vise o tome... tako se ne brane ideoloski istomisljenici. nije lepo.

sto se biljane tice mislim da su njeni stavovi sastavljeni od 70 odsto neke neidentifikovane strasti i 30 odsto koristoljublja. nema tu bog zna kakvog razuma i logike. kao takva ona, za mene, nije kredibilna al je eto vrlo zabavna i provokativna za razglabanja. pripadnik je takozvane politicke estrade.
JJ Beba JJ Beba 21:37 21.09.2011

Re: ...

Well, smiri hormone.

bojim se da ti treba da smiriš testosteron -udario ti na zdravlje.


I meni je bilo ogavno kad si Arkana i onog nekog njegovog bilmeza koji ti nosi cegere sa pijace srela u Hotelu Jugoslavija, pa jos o tome pisala sa ponosom,

a kako znaš da je ponos u pitanju?
sernjaš po običaju
i nisam pisala o Arkanu već o Čiti, mada to tebi ništa ne znači jer i ovako pojma nemaš ko je ko u beogradu.
Ne sumnjam ni da ces kliknuti moderaciju posle ovog mog komentara

vidi se veze nemaš ko je kakav na blogu.

a pomoć moderacije zatražiću svaki put kada bezobrazno, jadno i nemoćno budeš vređao bilo čiju privatnost, pogotovo žena (a da to primetim)

edit
Puna su ti usta tolerancije, a kada neko iznese drugacije misljenje od tvog, ti reagujes neprimereno.


kakva te bre tolerancija spospla prema uvredama na ličnom nivou.
nema tolerantncije prema džiberijadi

baš si mačo lik - vređaš nekog ko ne može da ti odgovori
JJ Beba JJ Beba 21:38 21.09.2011

Re: ...

gorran2
JJ Beba

Kad je neko genije i umetnik, dvadesetdve je dovoljno.

Bob Dilan se odrekao svojih političkih pogleda iz vremena kada je imao 22 godine kada je svirao akustiku. tada se odrekao folka, odrekao se svojih stavova koje je 60tih godina pevajući širio na mitinzima za borbu za građanska prava, lične slobode itajrad

ma šta Bob Dilan
čak i Nikola Samardžić


fakat

al NS se javno pokajo
mikimedic mikimedic 21:41 21.09.2011

Re: ...

malo posle mislim. zaliv je bio 1990.
tsunade tsunade 21:41 21.09.2011

Re: ...

al NS se javno pokajo


stvarno? ja mu nista ne zameram
drnzvrc drnzvrc 21:42 21.09.2011

Re: ...

JJ Beba
Biljana je bila poznata dramska spisateljica i pre udaje, igrale su joj se drame u mnogim svetskim pozorištima, držala je predavanja na mnogim svetskim akademijama. njen muž je poznati diplomata, šarmantan ćovek, vrlo obrazovan čovek , super su par, ali ako mene pitaš mislim da je njemu upala sekira u med. To što si rekao je tendenciozno, zlonamerno i tako infantilno i jadno. Možeš prezirati nečije političke stavove, ali kad tako privatno vređaš neku osobu koju uopšte ne poznaješ najviše govori o tvojoj imbecilnosti.


“Biki” jeste pravi umetnik, ali nije pravi političar. A ovaj blog je posvećen njenim političkim nastupima (ispadima).


JJ Beba JJ Beba 21:48 21.09.2011

Re: ...

tsunade
al NS se javno pokajo


stvarno? ja mu nista ne zameram

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana